Ik ben ook erg benieuwd!

Ik heb volgende week donderdag de laatste stap van het proces, het gesprek met 'de psycholoog'! (klinkt meteen zo eng

).
Tot nu is alles hartstikke fijn en goed verlopen. Vriendelijke maar vooral professionele mensen, transparantie en een goed gevoel. Waarschijnlijk krijg ik vandaag of morgen alvast per mail het contract opgestuurd om het eens goed door te lezen omdat ik misschien al per 1 februari ga beginnen!
Ik heb deze topics al flink doorgespit, ook voordat ik mijn test/HR gesprek had en dit heeft me ook erg geholpen. Hartstikke dank hiervoor natuurlijk!!
Het enige wat me nog een beetje onduidelijk is gebleven (dit zal ik waarschijnlijk in het contract wel zien, maar uitleg van ervaringsdeskundigen is altijd handig natuurlijk!):
- Hoe zit het precies met vergoedingen voor telefoongebruik? Ik las al iets over ene abonnement, maar ben je dan verplicht om met 2 telefoons rond te lopen (prive/zakelijk), of kun je ook een deel declareren zodat je gewoon je prive telefoon kunt blijven gebruiken?
- Ik heb begrepen dat er binnen de mobiliteitsvergoeding ook het e.e.a. veranderd is. Hoe zit dit 'in het kort' (zo zag ik dat de MRB nu op kosten van 'ons' is)? En waar kun je als YP van uit gaan? Momenteel heb ik wel een auto (benzine), maar dat zal sowieso gaan veranderen omdat ik zelf vanuit Eindhoven moet komen. Ik snap dat de kosten helemaal aan je zelf liggen, maar waar zou ik van uit kunnen gaan?
- Ook las ik dat de eerste week/dagen voor iedereen anders zijn, maar uiteraard lees ik van mensen nog meer ervaringen van hun eerste aanrakingen met Cap, lijkt me leuk om nog meer te lezen en van te leren!
Zelf kom ik hoogstwaarschijnlijk als test consultant YP binnen op de sector Public

Dus wellicht zie ik een aantal van jullie binnenkort als collega!