Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:27
Bron? Bij mijn weten was de beta build enkele weken oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
apNia schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:42:
[...]

Ik denk dat het puur vanwege balancing is. Je moet jezelf afvragen WAAROM de glare er in zit. Om snipers een "achilleshiel" te geven. Tuurlijk is er in de subway niet genoeg licht voor zo'n glare. Maar anders zou die zwakte niet van kracht zijn in donkere gebieden, of onder de juiste hoek van de zon. Dus daarom.
Ja, dat snap ik ook nog wel. De zwakte van een sniper is zijn kwetsbaarheid dichtbij, lagere vuursnelheid, lange en frequente reloads. Dat maakt een sniper uitschakelen een uitdaging, een tactisch spelletje. Dat spelletje is nu een beetje weg door de wandelende bouwlampen.

Ik vind het een duffe oplossing. Het ziet er vreemd uit, het klopt voor geen meter, en maakt al die stealth perks voor een sniper nutteloos. Sluipen / verkennen en spotten? Vergeet het maar :)

Wat betreft verblinden zou er wellicht een verschil kunnen zitten in videokaarten. Als ik een glare van een sniper zie bijvoorbeeld naast de metro aan het eind van de gang...dan zie ik de sniper niet meer, de rand van de metro niet meer, en de kerel die naast hem staat niet meer door de glare. Ik vind dat flink. Ik zou een schittering verwachten welke nog enigzins moeilijk te zien is ofzo...

M'n punt is ook niet dat ik graag sniper wil spelen... in tegendeel, ik schep plezier in het spelletje om snipers uit te schakelen. En dat is een beetje saai geworden :)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 23:27
Geef mij maar een sniper class hoor. Scope eraf van m'n semi automatic en ik ben de ultieme aggresive recon ^^. Super simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
vinom schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:58:
Bron? Bij mijn weten was de beta build enkele weken oud.
Twitter van community manager Dice. Vandaag heeft hij ook nog maar eens gepost wat een beta is en waarom de beta oud is:

@Cowkill To pick up stuff we might have missed as well as giving people a taste of the game :)
TweetDeck • 1/10/11 11:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:53
tss68nl schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:58:
[...]
Wat betreft verblinden zou er wellicht een verschil kunnen zitten in videokaarten. Als ik een glare van een sniper zie bijvoorbeeld naast de metro aan het eind van de gang...dan zie ik de sniper niet meer, de rand van de metro niet meer, en de kerel die naast hem staat niet meer door de glare. Ik vind dat flink. Ik zou een schittering verwachten welke nog enigzins moeilijk te zien is ofzo...
Wat je daar zegt is een Flashlight. Iets wat je iig onder de assault rifles kan monteren. Die zijn idd fel, maar oplossing is gewoon een magazijn erop gooien, want er staat gegarandeerd iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
Hogader schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:08:
[...]
Wat je daar zegt is een Flashlight. Iets wat je iig onder de assault rifles kan monteren. Die zijn idd fel, maar oplossing is gewoon een magazijn erop gooien, want er staat gegarandeerd iemand
Zo ziet een glare van een sniper er bij mij uit. Ik heb er genoeg gehad die ik om heb gelegd... (midden van de glare is het hoofd...toch? :*) ) ... en dat waren zonder uitzondering snipers. Of... ze moeten iedere respawn van class wisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
tss68nl schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:12:
[...]

Zo ziet een glare van een sniper er bij mij uit. Ik heb er genoeg gehad die ik om heb gelegd... (midden van de glare is het hoofd...toch? :*) ) ... en dat waren zonder uitzondering snipers. Of... ze moeten iedere respawn van class wisselen :)
Bij mij is de situatie die jij schets een flashlight en zien sniperscopes eruit alsof je een kleine reflectie van alleen de ronde scope ziet en geen fiks licht eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
wat ook irritant vind als je pistool de flash light aan hebt en wisselt naar je snipper dan heeft die ook de flash light automatisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 12-10 17:36

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wederom wordt ik helemaal gestoord van die slechte hit registration. Hoop echt dat ze dat nog fiksen in de volledige versie. Moet zeggen dat in het eerste deel op Metro, snipers wel een beetje overpowered zijn.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Jackal131 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:40:
[...]

Ben ik ook nog niet achter.

ik heb er wel iets opgevonden...gewoon je headset connecten, maar niet op doen (werkt toch niet). Op deze manier heb je geen last van irritante bijgeluiden :9
Hmm daar heb ik nog niet aan gedacht, vanavond even proberen

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
NoFearCreations schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:33:
Wederom wordt ik helemaal gestoord van die slechte hit registration. Hoop echt dat ze dat nog fiksen in de volledige versie. Moet zeggen dat in het eerste deel op Metro, snipers wel een beetje overpowered zijn.
Ja ik ben er nog niet helemaal over uit of er alleen hits gemist worden. Ik liep bij metro buiten als aanvaller, links langs de muur achter een rotspartij. Werd onder vuur genomen van flinke afstand, en besloot een stap terug te doen, en van standing naar prone te gaan. Vervolgens werd ik alsnog 3 keer geraakt voor ik dood was.

Ik vraag me nou af of degene die me onder vuur nam, en dergelijk hoogteverschil had dat hij nog makkelijk van afstand over de rotsen heen kon schieten, of dat gewoon m'n hitboxes rechtop bleven staan terwijl ik eigenlijk lag ;)

Iemand anders daar ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:32:
hoe hebben jullie trouwens de configuratie van motion blur staan? Het ziet er waanzinnig uit, maar het helpt niet om je tegenstander goed in de gaten te houden. Hebben jullie dit uit gezet?
Ik probeer Motion Blur altijd uit te zetten, maar deze setting wordt niet onthouden.
Andere grafische settings worden wel keurig opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de game in grafisch opzicht best tegenvallen op de pc met alles op Ultra, het oogt naar mijn mening minder dan de eerder getoonde video's. Qua gameplay vind ik het lekker wegspelen, zeker nu wapens wat meer recoil hebben en je niet met een SMG op 2km afstand alsnog iemand in burst mode neer kan halen. Daarintegen heb ik me nog nooit zo geergerd aan snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
Asgaro schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:38:
[...]

Ik probeer Motion Blur altijd uit te zetten, maar deze setting wordt niet onthouden.
Andere grafische settings worden wel keurig opgeslagen.
De setting voor motion blur staat wel in de settings file. Je zou kunnen kijken als je deze met een hexeditor wijzigt, of deze dan wel onthouden blijft? (Zou kunnen zitten in het wegschrijf mechanisme)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:34
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:39:
Ik vind de game in grafisch opzicht best tegenvallen op de pc met alles op Ultra, het oogt naar mijn mening minder dan de eerder getoonde video's. Qua gameplay vind ik het lekker wegspelen, zeker nu wapens wat meer recoil hebben en je niet met een SMG op 2km afstand alsnog iemand in burst mode neer kan halen. Daarintegen heb ik me nog nooit zo geergerd aan snipers.
De ultra graphics in de beta zijn niet representatief voor die in de final game.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tss68nl schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:39:
[...]

De setting voor motion blur staat wel in de settings file. Je zou kunnen kijken als je deze met een hexeditor wijzigt, of deze dan wel onthouden blijft? (Zou kunnen zitten in het wegschrijf mechanisme)
Ahja, dat ik daar niet aan dacht!
Ik heb men Field of View eergisteren kunnen aanpassen via settingsfile.
Zal even link op Reddit zoeken.
A buddy of mine figured out how to change your field of view to 90 degrees. There actually IS a config file for BF3, its in your Documents folder under \Battlefield 3 Open Beta\Settings, called "PROF_SAVE_body". The catch is, you can't just open it with notepad and save it, it will keep your game from launching. You need to open it with a hex editor, such as Notepad++. "Open with" this program and on the 3rd line you'll see "70.000000" - change the 7 to a 9 and voila, 90 degrees FOV, save and exit.
Personally, I use 100 when games let me, but it wouldn't launch with anything higher than 90, but that's much better than 70 anyway.
EDIT: Glad I could bring this to the community. I know that this file is pretty much the home for a lot of video and control settings...
Thanks Ragnarok918 for suggesting mouse software setting to bind a mouse button to a keystroke...A bit ashamed I never knew this after using the same model mouse for a decade...
EDIT2: Bah, even after mapping mouse keys...you can't bind anything to J,K,L,N, or M...because even if you bind them they still toggle chat and map ...looks like I'm stuck with WASD for beta.
Also, not all of my team is going to play beta, if anyone wants to friend me and play, Add me!
NOTE: A lot of people are asking what the difference in FOV settings are, Here is a GIF file from BC2 as an example.
EDIT3: As a couple people have pointed out, this may actually be for the Vertical field of view, not Horizontal. Still has the same effect, but you may need to use THIS CONVERTER to keep it from being too fish-eyed (if that's not your thing) - Thanks lookwhatimade and baconknight
http://www.reddit.com/r/b...40/change_your_fov_to_90/

[ Voor 65% gewijzigd door Asgaro op 01-10-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-10 20:15
Ok, ik dacht dat het aan mij lag, maar mijn firing mode wisselt dus at random tussen single fire en full auto... Zeer vervelend

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 08:37
Als je overigens problemen hebt om te aimen, gewoon nog een keer herladen en dan werkt het aimen ook weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Buzz_Fuzz schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:41:
Ok, ik dacht dat het aan mij lag, maar mijn firing mode wisselt dus at random tussen single fire en full auto... Zeer vervelend
Zeker dat je niet toevallig dat knopje v indrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet checken dat een bepaalde key niet 2 acties uitvoert.
Mijn CTRL toets deed bv. 2 acties: crouchen en nade selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-10 18:42
Ik denk dat het eerder is dat de game je firemode niet onthoudt, hij schakelt altijd terug naar full auto zodra je dood gaat/respawnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:53

jagermeister

Artillerie magneet :-(

tss68nl schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:37:
[...]

Ja ik ben er nog niet helemaal over uit of er alleen hits gemist worden. Ik liep bij metro buiten als aanvaller, links langs de muur achter een rotspartij. Werd onder vuur genomen van flinke afstand, en besloot een stap terug te doen, en van standing naar prone te gaan. Vervolgens werd ik alsnog 3 keer geraakt voor ik dood was.

Ik vraag me nou af of degene die me onder vuur nam, en dergelijk hoogteverschil had dat hij nog makkelijk van afstand over de rotsen heen kon schieten, of dat gewoon m'n hitboxes rechtop bleven staan terwijl ik eigenlijk lag ;)

Iemand anders daar ervaringen mee?
Ja, heb ik ook heel vaak gehad. Lijkt inderdaad of je hitboxes een fractie van een seconde later met je mee in cover gaan. Gaan ze nog wel fiksen, denk ik.

[ Voor 16% gewijzigd door jagermeister op 01-10-2011 12:55 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe vervelend dat je niet makkelijk dezelfde knop voor firemode als voor het wapen zelf kan gebruiken. Zo gewend uit Battlefield twee om met mijn mouse4 de assault rifle te kiezen en met nog een keer drukken de firemode te wisselen. Nu kan je wel beide aan dezelfde knop binden maar wanneer je van pistol naar assault rifle gaat wisselt hij al direct de firemode. Dat werkt niet echt handig aangezien je zo dus bij elke switch een andere firemode te pakken hebt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
NoFearCreations schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:33:
hou je rekening met lag, bullet drop, en dat een kogel niet direct hit is?
oh ja; miss is goed aimen ook een optie?

[ Voor 4% gewijzigd door imacbest op 01-10-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Relis schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:44:
[...]

Ik denk dat het eerder is dat de game je firemode niet onthoudt, hij schakelt altijd terug naar full auto zodra je dood gaat/respawnt
Weet iemand hoe je die mode kunt selecteren op de PS3? Ik dacht -net als je flashlight uit/aandoen- pijltje omhoog, maar dat werkte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:51:
[...]
Ja, heb ik ook heel vaak gehad. Lijkt inderdaad of je hitboxes een fractie van een seconde later met je mee in cover gaan. Gaan ze nog wel fiksen, denk ik.
Wees daar maar niet te zeker van dat ze dat gaan fixen..ik heb al heel wat uurtjes met BFBC2 doorgebracht en hoe jij het uitlegt over die hitboxes met de vertraging dat zie ik ook dagelijks terug bij bfbc2..helaas..
En heb verder prima ping dusja.. =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:54:
[...]

Wees daar maar niet te zeker van dat ze dat gaan fixen..ik heb al heel wat uurtjes met BFBC2 doorgebracht en hoe jij het uitlegt over die hitboxes met de vertraging dat zie ik ook dagelijks terug bij bfbc2..helaas..
Mja... het valt me in BF3 meer op dan in BC2, maar ach... we zien het over een week of 3

Die M249 met holographic scope, foregrip en suppressor is echt dodelijk accuraat. Misschien wel iets te... maar goed... het speelt wel heerlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 01-10-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rynji schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:40:
[...]

De ultra graphics in de beta zijn niet representatief voor die in de final game.
Om dit eens uit de wereld te helpen:
@repi were you kidding us ? I run the beta on ultra with GTX 560 at very stable fps.

@Albyx23 which is exactly why we recommend a Geforce 560
@repi What graphics settigns actually do anything though, do they all work? Ive not noticed any real difference from low to ultra high.

@gerv55 if you don't see a difference: great! run everything on low instead and get great performance instead
@repi is it true DX11 is off in beta and tesselation is off too?

@Njordsk nope that is false
- I find this funny because the textures in the beta on ALL platforms are around half quality. They aren't even showing you the best graphics yet. Therefore, your benchmarks are a waste of time =P

- This is incorrect - verified through both GPU vendors and their developer relations teams. That WAS the case in the alpha though.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 20:49

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

WAT is de meest gangbare manier om je maatjes te vinden in BF3? Ik speel samen met vrienden maar het is onmogelijk ze steeds te vinden. Baal daar wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom hebben ze in de beta op de pc geen hardcore servers? Of kijk ik er langs? Ik vind de standaard damage tables echt belabberd, je hebt zo niet normaal veel ammo nodig om iemand plat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 19:23
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:09:
Waarom hebben ze in de beta op de pc geen hardcore servers? Of kijk ik er langs? Ik vind de standaard damage tables echt belabberd, je hebt zo niet normaal veel ammo nodig om iemand plat te krijgen.
Whut? Vind het juist reuze meevallen in BF3. Volgens mij heb je in BC2 meer kogels nodig.
Games als Gears of War 3 en Resistance 3, daar heb je pas belachelijk veel ammo nodig...daar sta je letterlijk een minuut op elkaar te knallen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat je in BC2 of een willekeurige CoD ook teveel ammo nodig hebt, ik speel altijd hardcore vandaar. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zAo schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:53:
[...]

Weet iemand hoe je die mode kunt selecteren op de PS3? Ik dacht -net als je flashlight uit/aandoen- pijltje omhoog, maar dat werkte niet.
Je zat al aardig in de buurt, haha. Het is namelijk pijltje omlaag.
Je moet er alleen wel de juiste wapen voor hebben ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 29-09 19:02
superbassie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:13:
[...]
Whut? Vind het juist reuze meevallen in BF3. Volgens mij heb je in BC2 meer kogels nodig.
Klopt, zoals het nu in BF3 is, zit de damage tussen normaal en hardcore in, als je het met BC2 vergelijk.

Wat ik wel stierlijk irritant vind, join ik een vriend ingame. Word je elke ronde weer in het andere team gedumped. Ik wil in hetzelfde team, ... ik join diegene niet voor niets. -O-
Ook heeft "Switch Team" een cooldown van 30 min ofzo, echt onmogelijk om zo fatsoenlijk samen te spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door SirNobax op 01-10-2011 13:20 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, mijn vrienden vinden het spel zuigen. Stelletje CoD fanboys, platoons zijn toch clans? want dan moet ik daar maar wat ps3 vrienden zoeken. Hoe kan ik ze overtuigen dat BF3 niet zuigt?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:20:
Hmm, mijn vrienden vinden het spel zuigen. Stelletje CoD fanboys, platoons zijn toch clans? want dan moet ik daar maar wat ps3 vrienden zoeken. Hoe kan ik ze overtuigen dat BF3 niet zuigt?:P
Kun je denk ik niet. Iedereen heeft zijn eigen stijl van spelen. Als deze beter aansluit bij het spelen van CoD, dan zal het een lastig verhaal worden om ze er van te overtuigen dat BF3 iets voor hun is.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:14
Moeten we dit geloven ?

http://twitter.com/#!/locust9/status/119106585971798016

BTW:
David Goldfarb (locust9) is de Lead game designer van Battlefield 3

Ik laat mijn preorder sowieso staan, omdat ik het gameplay wise gewoon weer lekker vind spelen. Heb de afgelopen 2 dagen ook 9 uren gespeeld als ik Battlelog moet geloven. :P

Maar grafisch vind ik m best tegenvallen. Vooral het eerste gedeelte in het park.

[ Voor 44% gewijzigd door Sefaex op 01-10-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 07-10 20:49

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:20:
Wachten tot er een representatieve map komt. Want dit is gewoon een beetje CoD-ish zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Wat een faal. Ze hebben destructie uitgezet omdat je de grond inzakt, maar ondertussen zakte ik net wel een meter of 5 de grond in toen ik aan het disarmen was. Geen schade aan de grond op geen enkele manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wou dat kogels minder damage deden. Zoals in BFBC2 het geval was.
Want hoe zal Hardcore in BF3 dan uitpakken: 2 kogels en dood?

Ik stel voor: het huidige damage model in de Beta, steken in Hardcore.
En voor softcore terug naar model uit BFBC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:54:
[...]

Hitreg in BF3 is inderdaad rampzalig.

Edit
Dit had ik eerder gepost, op pagina 96 of 97.
Uniciteit schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:59:
[...]

Ik ben het hier mee eens. Laatst nog dat drie mensen in mijn team op dezelfde persoon schoten (waaronder ik), vervolgens draait die persoon zich om en schiet ons alle drie neer. Zie je vrolijk bij hem staan "Health 100%" :')

Ik vind ook dat het wat duidelijker moet wanneer je gewond bent. Die statusbar van aantal procent is niet echt duidelijk. In BC2 was het soms wat te duidelijk, maar je wist in ieder geval wél wanneer je zwaargewond was. Als je health in BF3 nog 1% is, dan ziet het beeld er vrijwel hetzelfde uit als bij 100%.

Het is trouwens ook vaak genoeg voorgekomen (in zowel mijn als de anders voordeel), dat ik 1% of 0% health heb en daardoor iemand kan afknallen.

[ Voor 51% gewijzigd door Uniciteit op 01-10-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even quote van wat ik postte op Battlelog:
Just wanna show my appreciation for this game, since these feedback forums are filled with negative critism. People that are positive about a game are less eager to post about it on forums.

I play on PC, and love every bit of it.
The sinking into the ground bug, and the control scheme bugs are quite annoying, but I didn't notice other ground breaking ones.

Also, Battlelog is awesome since Dice can now keep us gamers up to date regarding bugfixes, server restarts, etc.

I pre ordered the game and I don't regret it. Didn't get a chance to play Caspian Border but bet my mind would be blown.
Operation Metro is not the best map in their arsenal perhaps, but still a lot of fun!

Hit detection is a lot better than previous BF games. (have experience with BF2 and BFBC2)

Only played Assault/Medic so far and love the revive option! But point gathering goes maybe a bit too fast! My Score/Minute is 394 so yeah. edit: naow 431 :P

Still 3 remarks/suggestions:
- bullet damage is too high: you kill people too fast.
- you should be able to access the options menu when you die.
- open up Caspian Border again. I heard lots of positive things about it, and people will see what Battlefield TRULY is about: huge open maps + vehicles + aircraft.

So there you go, just some random thoughts.
Cheerz, and see you all on the battlefield!
http://battlelog.battlefi...view/2826564925944593672/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 13:44
Asgaro schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:36:
Ik wou dat kogels minder damage deden. Zoals in BFBC2 het geval was.
Want hoe zal Hardcore in BF3 dan uitpakken: 2 kogels en dood?

Ik stel voor: het huidige damage model in de Beta, steken in Hardcore.
En voor softcore terug naar model uit BFBC2.
Ik vind het net goed zo. Hoe ze het in Hardcore gaan doen is inderdaad de vraag maar. Het zou natuurlijk kunnen dat de damage hetzelfde blijft, maar dat bijvoorbeeld de minimap en de crosshairs weggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Uniciteit schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:37:
[...]

Hitreg in BF3 is inderdaad rampzalig.
Ja, ben ik het wel mee eens. Hoe vaak ik niet een half magazijn in iemand leeg heb gepompt en uiteindelijk zelf heel gemakkelijk het loodje leg, is niet normaal. Zie je dat degene die je heeft afgemaakt nog iets van 79
% health heeft oid. :{

Maar ik denk wel dat het goed komt. Dit is echt iets waar ze wel iets mee moeten als ze er een esports titel van willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor mensen die anderen willen introduceren tot Battlefield:

2 goeie links:

http://battlefieldo.com/guide-bf3/
en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hitreg vind ik persoonlijk veel slechter in BF3 dan bij BC2.

Een paar mensen hier hebben al gezegd wat ik nu ga zeggen maar momenteel is BF3 GEEN triple A (AAA)-titel.

Ik heb er nog vertrouwen in dat het goedkomt, maar het kan nog beter. Een aantal kritiekpuntjes zijn (sommige al eerder genoemd):
- Hitreg (nr. 1)
- Random flashes door beeld
- Beeld trilt in prone (en sommigen zakken hierdoor), ook nu destructie uit is geschakeld
- Snipers te krachtig
- Niet makkelijk te zien of je zwaargewond bent (in BC2 was het soms té duidelijk, maar daar wist je in ieder geval dat je dood kon gaan als de randen helemaal rood waren. Nu moet ik echt op de bar rechts letten en heb ik zoiets van "oh, dus nu ben ik zwaargewond... dat lijkt niet zo".

[ Voor 40% gewijzigd door Uniciteit op 01-10-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Uniciteit schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:41:
[...]

Een paar mensen hier hebben al gezegd wat ik nu ga zeggen maar momenteel is BF3 GEEN triple A (AAA)-titel.
Welke Beta is dat wel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je kan zien hoe je internetverbinding/ping is op de ps3? ik moet namelijk een heel magazijn legen om hem te doden terwijl ik zelf al met 1 schot door mn hoofd op de grond lig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 29-09 19:02
[...]
Eens, lijkt echt nergens op.

Mijn grootste vermoeden is dat die hitboxes vanwege die "smooth motion engine" een geheel eigen leven leiden, en natuurlijk dat je nergens kan zien of je nu tegen spelers speel met 50ms latency of 500ms.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
[...]

Ik heb er nog vertrouwen in dat het goedkomt, maar het kan nog beter. Een aantal kritiekpuntjes zijn (sommige al eerder genoemd):
- Hitreg (nr. 1)
- Random flashes door beeld
- Beeld trilt in prone (en sommigen zakken hierdoor), ook nu destructie uit is geschakeld
- Snipers te krachtig
- Niet makkelijk te zien of je zwaargewond bent (in BC2 was het soms té duidelijk, maar daar wist je in ieder geval dat je dood kon gaan als de randen helemaal rood waren. Nu moet ik echt op de bar rechts letten en heb ik zoiets van "oh, dus nu ben ik zwaargewond... dat lijkt niet zo".
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Wat? Zieltje gekwetst omdat ik BF3 op dit moment, 1 oktober 2011 1.48 PM, vindt dat BF3 geen triple A titel is?

Of je wil je alle problemen (waarvoor een beta natuurlijk is), ontkennen? BF3 is op dit moment gewoon géén triple A titel.

Modern Warfare 3 is dan nog eerder een triple A titel. Het mag dan niet vernieuwend zijn of heel mooi, maar het werkt wel zoals je verwacht en je zult er amper problemen vinden met de 'grootheid' van de problemen in BF3 (op dit moment).

Zoals ik al zei, natuurlijk is het een beta, maar dit is wel hoe de situatie ervoor stond zo'n 2 a 3 weken geleden (toen deze build bij Sony en Microsoft werd ingeleverd). Anderhalve maand voor de release nog zoveel problemen hebben, terwijl dit schijnbaar een titel is waar al jaren aan wordt gewerkt...

[ Voor 49% gewijzigd door Uniciteit op 01-10-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Uniciteit schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:49:
[...]

Wat? Zieltje gekwetst omdat ik BF3 op dit moment, 1 oktober 2011 1.48 PM, vindt dat BF3 geen triple A titel is?

Of je wil je alle problemen (waarvoor een beta natuurlijk is), ontkennen?
Om even in te haken, een hoop uit je lijst is niet te ontkennen, maar een hoop word ook veroorzaakt door het feit dat het een antieke beta is. Een hoop items zullen allang gefixt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

[...]

1 Hitreg (nr. 1)
2 Random flashes door beeld
3 Beeld trilt in prone (en sommigen zakken hierdoor), ook nu destructie uit is geschakeld
4 Snipers te krachtig
5 Niet makkelijk te zien of je zwaargewond bent (in BC2 was het soms té duidelijk, maar daar wist je in ieder geval dat je dood kon gaan als de randen helemaal rood waren. Nu moet ik echt op de bar rechts letten en heb ik zoiets van "oh, dus nu ben ik zwaargewond... dat lijkt niet zo".
Nummer 1 ben ik het wel mee eens, maar dat is te fixen. Kost wel tijd...
2+3 ben ik nog niet tegen gekomen
4 Ben ik het niet mee eens... De SV98 is geen 1 hit kill, svd lang niet, maar kan sneller schieten, m11 mod vind ik beetje te sterk, maar niet erg.
5 Ben ik het volledig mee eens. heb wel eens gehad dat ik nog 7% over had, maar dat ik geen eens een roodscherm oid had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
[...]

Of je wil je alle problemen (waarvoor een beta natuurlijk is), ontkennen? BF3 is op dit moment gewoon géén triple A titel.

Modern Warfare 3 is dan nog eerder een triple A titel. Het mag dan niet vernieuwend zijn of heel mooi, maar het werkt wel zoals je verwacht en je zult er amper problemen vinden met de 'grootheid' van de problemen in BF3 (op dit moment).

Zoals ik al zei, natuurlijk is het een beta, maar dit is wel hoe de situatie ervoor stond zo'n 2 a 3 weken geleden (toen deze build bij Sony en Microsoft werd ingeleverd).
Mag toch hopen dat je mijn reactie begrijpt?

Je beoordeelt een beta als zijnde een titel terwijl je dus maar 5% van de game hebt gezien met vele tekortkomingen. Dat kan geen waardeoordeel zijn imo ;).

Code van de beta is 4 maanden, vanmorgen getwitterd door DICE ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Jpjedi op 01-10-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha, wtf :D

[ Voor 14% gewijzigd door Asgaro op 01-10-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
[...]

Zoals ik al zei, natuurlijk is het een beta, maar dit is wel hoe de situatie ervoor stond zo'n 2 a 3 weken geleden (toen deze build bij Sony en Microsoft werd ingeleverd). Anderhalve maand voor de release nog zoveel problemen hebben, terwijl dit schijnbaar een titel is waar al jaren aan wordt gewerkt...
Snap niet dat je mw3 dan wel een triple A titel noemt. Deze heeft een slechtere hitdetectie (iig bij mw2 en black ops was het veel slechter en aangezien mw3 gewoon een mod van mw2 is zal het niet beter worden). Flikkeringen en clipping zijn kleine bugs die zo gefixt worden. Snipers te krachtig moet je geen mw3 spelen, want niks is krachtiger dan 1 hit kill in je kleine teen. Niet zien dat je zwaargewond bent is al aangegeven dat het veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Lijkt wel oudjaar in die tunnel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Phyxion schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:01:
[...]

Om dit eens uit de wereld te helpen:

[...]

[...]

[...]

[...]
Die tweets zijn incompleet, ik merkte eerder ook geen verschil tussen ultra en low, maar dat komt omdat je de game moet herstarten nadat je een setting veranderd.

Bericht waar ik op reageer, omdat quote's quoten niet werkt: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36854077

[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 01-10-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hogader schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:59:
[...]

Snap niet dat je mw3 dan wel een triple A titel noemt. Deze heeft een slechtere hitdetectie (iig bij mw2 en black ops was het veel slechter en aangezien mw3 gewoon een mod van mw2 is zal het niet beter worden). Flikkeringen en clipping zijn kleine bugs die zo gefixt worden. Snipers te krachtig moet je geen mw3 spelen, want niks is krachtiger dan 1 hit kill in je kleine teen. Niet zien dat je zwaargewond bent is al aangegeven dat het veranderd is.
Bij MW3 weet je wat je krijgt, weet je direct hoe het werkt en wat er gaat gebeuren.

BF3 heeft een grote hype, maar als de beta dan zó tegenvalt (ik lees hierboven dat-ie 4 maanden oud is, dat moeten ze dan maar duidelijk vermelden) dan komt er gewoon kritiek.

Daarnaast, 4 maanden oud? In juli zaten ze nog in de alfa fase, maar deze build is een beta uit mei?

Ik vind trouwens dat je een game prima kan beoordelen op een beta. Ik zet er ook niks voor niks bij "op dit moment".

Als het echt een build uit mei is, dan hadden ze dat er duidelijk bij moeten zetten. Dan zie ik het nut van een beta trouwens ook niet echt, want de meeste bugs zullen in die 4 maanden tijd wel gefixt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

beany

Meeheheheheh

[...]

Geloof, momenteel heeft de meest recente build van MW3 ook tal van problemen. Dat is namelijk de grap met AAA titels, ze zijn zo complex dat het gewoon normaal is dat er problemen zijn pre-release.

Maar ik ben eerder bang dat je het concept AAA niet helemaal snapt :)

Ik ben nogal onder de indruk wat Dice tot nu toe heeft weten neer te zetten. Het is enorme complexe materie, en het is nu goed speelbaar. Tuurlijk zitten er bugs en, en tuurlijk zullen er na de release nog bugs in zitten. Maar ja, dat heeft elk stukje software. Van games, tot besturingssystemen tot zelfs calc.exe.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 13-10 09:46
Voor de PS3 spelers; hoe ervaren jullie de lag? Bij vlagen heb ik echt het idee dat ik nogal iets mis. Dan kom ik op een hoekje lopen, en voordat ik de hoek om ben of een schot heb gehoord ben ik al dood.

Verder vandaag een paar rondjes gespeeld, en het begint een beetje te leven. Jammer dat het geen vehicle map is waar in gespeeld wordt, en het prone vind ik echt een waardeloze toevoeging die cheap deaths in de hand werkt, maar de actie is wel leuk.

Wel jammer dat ik in een game zat met een gast die 2 rondjes achter elkaar een k/d ratio van 60+/~10 had. Die had iedereen constant met 1 of 2 schoten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

beany schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:07:
[...]

Geloof, momenteel heeft de meest recente build van MW3 ook tal van problemen. Dat is namelijk de grap met AAA titels, ze zijn zo complex dat het gewoon normaal is dat er problemen zijn pre-release.

Maar ik ben eerder bang dat je het concept AAA niet helemaal snapt :)

Ik ben nogal onder de indruk wat Dice tot nu toe heeft weten neer te zetten. Het is enorme complexe materie, en het is nu goed speelbaar. Tuurlijk zitten er bugs en, en tuurlijk zullen er na de release nog bugs in zitten. Maar ja, dat heeft elk stukje software. Van games, tot besturingssystemen tot zelfs calc.exe.
Leg me maar uit wat volgens jou het triple A concept is dan. Wil jij zeggen dat de beta die ze nu hebben triple A is?

Het kan allemaal wel een oude build zijn, maar als je dit niet duidelijk meekrijgt dan ga je er vanuit dat het een recente build is.

Een beta is om problemen te vinden, ja, maar zo lang die problemen er zijn is de game niet uitstekend. Zoals ik al zei, ik ga er vanuit dat het nog goedkomt.

Weet iemand trouwens hoe je andere gebruikers kan muten (op de PS3)?

[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 01-10-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:09:
Verder vandaag een paar rondjes gespeeld, en het begint een beetje te leven. Jammer dat het geen vehicle map is waar in gespeeld wordt, en het prone vind ik echt een waardeloze toevoeging die cheap deaths in de hand werkt, maar de actie is wel leuk.
Precies hoe ik deze beta ervaar. Vond de bc2 beta's veel aantrekklijker vanwege de voertuigen en prone vind ik ook jammer. Heb goede hoop voor de maps die wel voertuigen hebben als ik caspian border filmpjes zie. Lag vind ik nog redelijk meevallen op zich.
Uniciteit schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:10:
[...]
Een beta is om problemen te vinden, ja, maar zo lang die problemen er zijn is de game niet uitstekend. Zoals ik al zei, ik ga er vanuit dat het nog goedkomt.
De vele updates die in bc2 zijn uitgebracht na de toenmalige beta's en gewoon na de release hadden de game echt veel aangenamer gemaakt imo, ook qua meerdere gameplay elementen. Geeft de final wat tijd en ervaar meer variatie in maps etc en hopelijk/waarschijnlijk valt het dan allemaal wel mee :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:09:
Voor de PS3 spelers; hoe ervaren jullie de lag? Bij vlagen heb ik echt het idee dat ik nogal iets mis. Dan kom ik op een hoekje lopen, en voordat ik de hoek om ben of een schot heb gehoord ben ik al dood.

Wel jammer dat ik in een game zat met een gast die 2 rondjes achter elkaar een k/d ratio van 60+/~10 had. Die had iedereen constant met 1 of 2 schoten.
Van die lag heb ik ook wel eens last, soms totaal niet en soms juist heel erg.
Soms heb ik dat ik loop en dan ben ik net een muurtje om en dan ga ik dood en lig ik ineens ergens anders. Hoop dat dat snel gefixed word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
nou..

net eindelijk het zootje aan de gang gekregen, maar 't is dus compleet onspeelbaar op m'n ouwe trouwe hd4850.
ik schat zo'n 15 fps

misschien dat relaxt (heel hoog) vliegen wat minder power vraagt.
ook nog ff zoeken waarom dat $@#$#! spel in een window draait en niet full screen.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Verblind worden (OP attachment), lag, glitches, slechte hitreg en zwaar OP semi-automatische sniper riffles moeten worden aangepakt. Voor de rest is het wel een vermakelijke game. :)

Na hoeveel seconden campen begint een scope van een sniper riffle te reflecteren en gaat de reflectie weg als je tussendoor snel even naar je pistol switched?

[ Voor 30% gewijzigd door Springstof op 01-10-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-10 07:49

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

BatmanHorizon schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:21:
[...]

Precies hoe ik deze beta ervaar. Vond de bc2 beta's veel aantrekklijker vanwege de voertuigen en prone vind ik ook jammer. Heb goede hoop voor de maps die wel voertuigen hebben als ik caspian border filmpjes zie. Lag vind ik nog redelijk meevallen op zich.
Metro is best leuk imo maar meer het CoD gevoel. Caspian is good 'ol BF as we know it, maar dan weer net wat leuker - gisteren een paar zeer plezierige potjes gespeeld met goede teamplay. Ik denk eerlijk gezegd dat BF3 met name meer evolutionair dan revolutionair is, maar ik vind dat meer dan prima - als de final maar gepolijst en bugvrij is voor zover mogelijk.

Ik denk niet dat we iets compleets nieuws moeten verwachten, maar wel iets wat de lat weer net wat hoger ligt en voor zover ik kan beoordelen aan de hand van de beta en dan met name die Caspian map, is de potentie aanwezig. Maar er is nog wel wat werk te doen voor de heren van Dice om alles op tijd goed te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door gratis_vodka op 01-10-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Webjunkie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:28:
nou..

net eindelijk het zootje aan de gang gekregen, maar 't is dus compleet onspeelbaar op m'n ouwe trouwe hd4850.
ik schat zo'n 15 fps

misschien dat relaxt (heel hoog) vliegen wat minder power vraagt.
ook nog ff zoeken waarom dat $@#$#! spel in een window draait en niet full screen.
Alt + Enter om fullscreen te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Geen squad control in de final game, WHAT THE FOK?

http://battlelog.battlefi...ew/2826564925947042434/1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word nou niet bepaald enthousiast van deze game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:28
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:37:
Ik word nou niet bepaald enthousiast van deze game...
je word ook niet verplicht om het te kopen ;)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Dat staat er niet als ik me niet vergis, er staat dat squad control in de Battlelog zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Asgaro schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:36:
[...]

Alt + Enter om fullscreen te gaan. :)
Bij een map switch springt hij weer naar windowed.

Wat dacht je van de chatbox die bijna in het midden van het scherm staat.
Als je dood gaat moet je eerst die killcam 10 sec kijken ofzo en dan kun je kit selectie pas aanpassen.
Elke keer als je spawnd heb je 2 sec zwart beeld terwijl je dan al mee doet en dood geschoten kan worden.
Er is ook geen optie om manueel een squad te kiezen.
En dan heb ik het nog niet eens over de knive bugs zoals we die uit bc2 kennen, moest gewoon 3x kniven terwijl iemand stil stond.
Liep ook een keer achter iemand aan en kniven lukte ook niet.
Was gewoon op i3d server met mooie ping.

Zo waren er nog wel veel meer irritaties maar goed het is een beta en heb er wel vertrouwen in dat het een geweldige game gaat worden.
Grafisch was ik iig onder de indruk en wss gaat dat nog een tandje hoger straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-10 18:42
Pheace schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:41:
[...]

Dat staat er niet als ik me niet vergis, er staat dat squad control in de Battlelog zal zijn.
Alleen maar als je als een squad joined, als je een DC hebt of later joined zal dat niet op gaan ben ik bang.
Dit vind ik toch echt wel een grote misser hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Relis schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:46:
[...]

Alleen maar als je als een squad joined, als je een DC hebt of later joined zal dat niet op gaan ben ik bang.
Dit vind ik toch echt wel een grote misser hoor
Ik zeg dan ook niet dat het geen min is maar nu zie je elke noob er op springen en zeggen dat er helemaal geen squad management is omdat mensen het verkeerd verwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
ook erg fijn dat je eerst moet spawnen voordat je kan quiten :X

ik heb iig alweer genoeg van al dat geren.
maak me maar weer wakker zodra er een map met vehicles is.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Laatst online: 12-10 18:35

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Webjunkie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:51:
ook erg fijn dat je eerst moet spawnen voordat je kan quiten :X
Hoeft niet -> Alt+Enter, venster sluiten.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:28
Ok als ze dit doorzetten wordt het geen BF3 voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

Inderdaad, ronduit belachelijk. Hoe kan je dan van squad veranderen als je verliezend bent in Squad DM? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Mavamaarten op 01-10-2011 14:59 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Jovas schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:56:
[...]

Ok als ze dit doorzetten wordt het geen BF3 voor mij
Ik ging er van uit dat het huidige squad systeem nog niet af was, maar dit is het blijkbaar dus wel gewoon.
Je moet gewoon ingame squad kunnen joinen zoals alle BF games ervoor.
Lekker makkelijk voor programmeurs; Console en PC hetzelfde behalve de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Hogader schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:59:
[...]

Uiteraard mag je kritisch zijn, maar roepen dat MW3 meer triple-A is terwijl je BF3-Gold nog niet eens hebt gespeeld, is ook wat jammer.

Je hebt de beta gespeeld op een Rush map die nog kleiner is dan de kleinste BF2 map. BF komt tot zijn recht in een conquest speel modus. Op gigantische mappen met alles wat je maar kan bedenken aan voertuigen. Totdat je dat niet hebt gespeeld, ga niet onzin lopen verkopen voordat je BF3 en MW3 in VOLLE GLORIE hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Is er eigenlijk een goeie manier waardoor ik met mensen van Tweakers hier samen kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Join de GoT platoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Die zijn alletwee vol en mij werd verteld dat een eigen GoT Platoon aanmaken een no-go was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:28
Breng hier je stem uit voor een ingame squad management systeem:

http://forums.electronica...bf3-pre-order-cancel.html

We gaan DICE eens flink onder druk zetten, stelletje idioten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hmm... Je kan toch nog steeds members bekijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hmm.. Ik heb echt ronden achter elkaar het "one hit death" syndroom..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:05
ProfoundValue schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:06:
Is er eigenlijk een goeie manier waardoor ik met mensen van Tweakers hier samen kan spelen?
Als je Teamspeak3 hebt, kan je op de BF3 GoT Ts komen. IP: 62.212.66.142. Kom gerust. Is erg gezellig!

[ Voor 6% gewijzigd door Dacuuu op 01-10-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 11:35
Jovas schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:09:
Breng hier je stem uit voor een ingame squad management systeem:

http://forums.electronica...bf3-pre-order-cancel.html

We gaan DICE eens flink onder druk zetten, stelletje idioten...
Ja, zoiets heeft inderdaad gewerkt met voorgaande games.

BF2142
MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:06
Mhh, als dit echt waar is ga ik per direct mijn pro-order cancelen, want dit is natuurlijk niet wat belooft is. Ik dacht dat de game voor de PC was ontworpen? Niks van te merken so far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Volgens mij hadden ze voor wat betreft de verkopen van hun spel beter geen beta uit kunnen brengen. Ben toch benieuwd hoeveel mensen nu eerst de kat uit de boom kijken voordat ze het spel gaan kopen. :)Gelukkig komen er ontzettend veel goede games uit de komende tijd dus eventueel een maandje of twee wachten vind ik niet zo erg.

Maar hebben ze uitgelegd waarom ze juist deze map (dus zonder ook maar een voertuig) als betamap (en alphamap) hebben gekozen? Volgens mij is er ook juist veel aan gelegen om de balans en eventuele bugs mbt voertuigen te fixen.

Verder vind ik het wel weer leuk, vooral als je een squad hebt die wat samenwerkt. Als je een squad hebt die niet samenspeelt of enkel z'n campeertent heeft opgezet op een eilandje dan verpest dat al redelijk veel van je spelervaring.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pheace schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:41:
[...]

Enorm handig dus! Elke keer wanneer je van squad wilt wisselen moet je eerst terug naar je browser, daar je squad aanpassen en dan weer terug in de game!

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

uchiha tijntje schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:19:
Maar hebben ze uitgelegd waarom ze juist deze map (dus zonder ook maar een voertuig) als betamap (en alphamap) hebben gekozen? Volgens mij is er ook juist veel aan gelegen om de balans en eventuele bugs mbt voertuigen te fixen.
Ik denk dat ze juist een kleine map hebben genomen om het wat meer toegankelijk te maken voor niet-BF spelers. Port Valdez was ook een vrij smalle map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Dacuuu schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:13:
[...]

Als je Teamspeak3 hebt, kan je op de BF3 GoT Ts komen. IP: 62.212.66.142. Kom gerust. Is erg gezellig!
Bedankt, ga ik zo even uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om even op de AAA discussie in te haken:
Triple A (AAA) status geeft helemaal niet aan hoe GOED een game is, maar meer hoe GROOT een game is. Dit wordt met name bepaald door het beschikbare budget, maar ook door het aantal mensen wat eraan mee werkt. Dit is bij films ook zo.

AAA games zijn dus games die massaal gekocht worden. Hieronder vallen dus zowel BF3, als MW3, GT5, Unchartered, Gears of War, Halo, Half Life, Fallout, Fifa, PES, Dirt 3.

Vergelijkbaar met de filmindustrie zijn dat dus films ala Batman, Transformers, Avatar e.d.

Het geeft dus helemaal NIET aan WAT voor game het is, HOE hij speelt, of er veel BUGS in zitten en andere inhoudelijke zaken. AAA games krijgen niet altijd de hoogste cijfers, maar zetten wel de meeste omzet om. Kwaliteit is maar een klein onderdeel van het geheel en bepaald dus in een kleine mate hoe de waardering zal zijn.

Vaak is er dus wel wat op aan te merken, maar dat maakt in principe geen fluit uit om een AAA status te krijgen. Aangezien er zoiezo geen bedrijf of instelling is wat dat soort statussen toepast bij de game-industrie, is het ook helemaal uit de lucht gegrepen.

Dat sommige mensen persoonlijk vinden dat deze game de status niet verdient is leuk en aardig, maar het blijft een mening en vooral de vakpers deelt die mening dus niet. Getuige het aantal awards en nominaties de game momenteel al binnen heeft gesleept. Er is nog tijd om bugs te fixen, dingen te testen en dat is dus ook 1 van de redenen van de beta: het zoeken naar bugs, hoe de bugs ontstaan en wat er tegen te doen is. Heb je dus een bug gevonden, SUBMIT DIE DAN OOK. Hoe beter je erachter komt wanneer hij ontstaat, hoe sneller hij gefixed kan worden. Dus niet zeuren dat je door de grond valt, maar ga kijken wanneer dat gebeurd. Als je op een bepaald punt staat en geraakt wordt, of mogelijk een bepaalde actie/handeling uitvoert?

Beta's worden niet voorniets meegeleverd met de melding "This beta does not reflect the final quality of the game", wat ook geld voor de meeste demo's dus.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Phyxion schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:20:
[...]

Enorm handig dus! Elke keer wanneer je van squad wilt wisselen moet je eerst terug naar je browser, daar je squad aanpassen en dan weer terug in de game!
Ja, en waarschijnlijk ook re-connecten, want ik ga er van uit dat battlelog vrij weinig invloed heeft op wat er ingame afspeelt zodra je het spel eenmaal speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Ik kijk altijd de kat uit de boom bij pc games (eerst altijd even de "gratis demo" spelen :P); voordat ik over ga op kopen. Je kan bij games er helaas niet van uit gaan dat alles goed zal werken, of dat het überhaupt speelbaar is. Volgens mij is de beta veel te laat uitgebracht, want er zijn toch nog aardig veel dingen die ze moeten fixen.
Zoals ook het squad-systeem (wat ze dus niet gaan fixen), wie verzint er nou om niet zelf je squad te kiezen, wat is daar in godsnaam de reden van? 8)7

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Exbloder schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:41:
Hilarisch toch die bugs soms :')

YouTube: Battlefield 3 (bèta) | Epic Shit - YouTube

Maat van mij in voice chat tijdens het spelen, ik zat blijkbaar mensen te trollen met m'n flashlight terwijl dit gebeurde ^^
:X Een "crawl under the floor" bug die ook lang geleden in MoH:AA zat !! Nostalgie :D
Wow... best eng om dat naast elkaar te zien zo... BF2 ziet er ouder, maar functioneler uit :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:05
ProfoundValue schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:22:
[...]

Bedankt, ga ik zo even uitproberen :D
Geen dank! de Battlefield3 GoT Ts kan je ook joinen via deze link.

Verder vind ik het slecht nieuws omtrent het squad gebeuren. Waarom luisteren ze gewoon niet naar de mensen die het spel graag spelen?

Verder zitten in de beta natuurlijk een berg bugs die erg vervelend zijn. Ik kijk er opzich wel doorheen, maar dit alles gaat ze wel klanten kosten denk ik. Tot nu toe laat ik mijn pre order staan. Maar al met al ben ik op dit moment een beetje teleurgesteld. Origin openen & inloggen -> Firefox openen, inloggen. En dan eindelijk spelen. Terwijl Firefox open blijft staan en 300+ mb geheugen gebruikt. Geef mij maar een goede ingame browser. Of beter een normale console waar je alles met de hand kan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Het moet zometeen toch gewoon mogelijk zijn om in rondje iemand uit te nodigen? Dat zou nders een hoop plezier wegnemen tegenover hoe ik bc2 speelde..

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 ... 26 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien