tijdzone dilemma?
de launch is 04:00 hier de 27e. Maar dat is nog de 26e in de US.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
tijdzone dilemma?
online aankopen hebben een 7 dagen cooldown periode. ALLES! dus ook online games met code's.Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:37:
[...]
Mits verzegeld. Je kan Battlefield 3 niet ruilen aangezien je het serienummer aan je Origin account koppelt. Elke winkel die dit snapt zal het niet toestaan te ruilen.
Toen ik bij origin bestelde werd er keurig verteld dat ik volgens de Nederlandse wet 14 dagen kon annuleren.themac1983 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:43:
[...]
online aankopen hebben een 7 dagen cooldown periode. ALLES! dus ook online games met code's.
Leuk dat dit onmogenlijk is voor *bijvoorbeeld* steam en origin, das HUN!!!! probleem en niet de jouwe.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lijkt mij niet, voor de US is de release date de 25e.RocketKoen schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:43:
[...]
tijdzone dilemma?
de launch is 04:00 hier de 27e. Maar dat is nog de 26e in de US.
Nee, dat heb je niet...themac1983 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:43:
[...]
online aankopen hebben een 7 dagen cooldown periode. ALLES! dus ook online games met code's.
Leuk dat dit onmogenlijk is voor *bijvoorbeeld* steam en origin, das HUN!!!! probleem en niet de jouwe.
Anoniem: 382783
Maar de mail is waarschijnlijk opgesteld door iemand in de US.unfor schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:45:
[...]
Lijkt mij niet, voor de US is de release date de 25e.
Beetje vreemd dat ze dan de US tijdzone aan zouden houden voor de EU release.
[Voor 34% gewijzigd door Crusher77 op 21-10-2011 16:47]
Nee, dat is niet zo. Ga je er eens in verdiepen.themac1983 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:43:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
nee jou post voegt nu wat toeunfor schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:49:
Lekker boejend hoe snel en/of je aan het downloaden bent.
Je hebt nog 5 dagen de tijd om de download te voltooien.
Om verwarring van het mailtje te voorkomen. Dit is de melding die ik krijg van het starten van BF3 vanuit Origin.This application cannot be used until the official release date has been reached. Please wait until the official release date and restart the application at that time. Click 'Exit' to abort the process.
Please visit the support website to get more information: http://support.ea.com
Your release date will be: Thursday, October 27, 2011, 01:00
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Android developer & dürüm-liefhebber
Je krijgt ook een DVD thuis gestuurd als je bij een gewone winkel bestelt....Mavamaarten schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:52:
Tip voor de mensen die niet via Origin hebben gepreload, preloaden kan via de piratenbaai. Volgens mij is hier niks illegaals aan (je hebt nog steeds een code nodig en een crack zit er niet bij) en je kan hem gewoon installeren met Origin alsof het een CD was.
Wel illegaal. Niet toegestaan om software te downloadenMavamaarten schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:52:
Tip voor de mensen die niet via Origin hebben gepreload, preloaden kan via de piratenbaai. Volgens mij is hier niks illegaals aan (je hebt nog steeds een code nodig en een crack zit er niet bij) en je kan hem gewoon installeren met Origin alsof het een CD was.
En films downloaden ze ook eerst even voordat ze overwegen om naar de bioscoop te gaan.frG schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:00:
[...]
Jij gaat zeker ook alles proeven in de supermarkt
Downloaden is niet illegaal. En software illegaal installeren dan? Zonder key, met crack? Of met gestolen key? Dat is nog altijd niet toegestaan.CptChaos schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:01:
[...]
In de praktijk blijkt anders wel dat de meeste legale aankopen gebeuren nadat men de "illegale versie" (downloaden is vooralsnog niet illegaal in NL en BE!) gespeeld / gebruikt hebben. Zo doe ik dat namelijk ook met audio CD's, als ik de kwaliteit goed vind, dan koop ik het, graag zelfs. Een auto koop je toch ook pas na een testrit en niet direct?
Anoniem: 427298
Jij weet dus al dat de final een BC2 gaat worden? Mooi, die bevestiging had ik idd nodig om mijn geld niet te verspillen aan een matige shooter.RoyK schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:16:
Dus,...
voor iedereen die de game maar matig vond en de beta ronduit slecht... of iedereen die DICE maar niets vind en zeker weet dat de support belabberd zal zijn.. of iedereen die het belachelijk vind dat er geen demo beschikbaar is maar wel vind dat hij of zij daar recht op heeft om zo de game te beoordelen..en voor alle "het is geen BF2 opvolger".. droog je krokodillen tranen. Ik kan alleen maar zeggen.......
koop de game svp niet! -probleem opgelost-
Voor de rest die wel 4 a 5 tientjes over hebben voor deze waanzinnige game (meer dan 60 awards ontvangen)..
tot volgende week
bijna een week te vroeg...Anoniem: 427298 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:59:
Volgens Bart Smit ligt ie morgen in de bus ;-)
Geachte heer/mevrouw
Uw bestelling met ordernummer ######### is overgedragen aan PostNL
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, op onderstaand afleveradres bezorgd
Bart smit faalt weer eens.Anoniem: 427298 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:59:
Volgens Bart Smit ligt ie morgen in de bus ;-)
Geachte heer/mevrouw
Uw bestelling met ordernummer ######### is overgedragen aan PostNL
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, op onderstaand afleveradres bezorgd
lolAnoniem: 372326 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:58:
[...]
nee jou post voegt nu wat toe
See what I did there?
[Voor 31% gewijzigd door White_Collar op 21-10-2011 17:03]
Maakt niet uit. de game is toch time/date activated.DanielWW2 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:01:
[...]
Bart smit faalt weer eens.
Toevallig een console versie gekocht?
Kan het nu weer even op niveau? Op deze manier weet je zeker dat het topic over een paar uur dicht is he.Rekenblok schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:01:
[...]
nee jou post voegt nu wat toe
See what I did there?
Misschien iets minder snel mauwen? ik was nog bezig mijn post te edditen want ik had verkeerd gequote..Drawer schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:03:
[...]
Kan het nu weer even op niveau? Op deze manier weet je zeker dat het topic over een paar uur dicht is he.
Verder is bij mij de preload ook begonnen en met een snelheid die ik absoluut niet had verwacht. Dus tot nu toe alleen maar goeds over origin en EA voor mij.
[Voor 3% gewijzigd door White_Collar op 21-10-2011 17:05]
Een afweging van moeite, risico en gevolgen. Het gevolg van een film eerst kijken is dat naar de bioscoop gaan geen zin meer heeft. Echter kan het wel prima met films die je later toch op DVD wilt kopen. Zonder visa de VS binnen gaan kan te grote gevolgen hebben.Stewie! schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:54:
En films downloaden ze ook eerst even voordat ze overwegen om naar de bioscoop te gaan.
Zouden ze ook de VS illegaal binnengaan voordat ze 10$ aan de visa uitgeven? "eerst even kijken of het de investering waard is"
En jou visa vergelijking niet?De auto vergelijking is krom; en het bedrag is flink hoger, je zal moeten sparen, en je hebt toestemming van de garage om erin te rijden.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
En DICE heeft het recht om mensen als jij ervan te betichten dat je niet snapt wat een beta precies inhoudt. En ze hebben er mijns inziens gewoon helemaal gelijk inHelp!!!! schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:48:
Blijven nadenken. Ik heb geen recht op een beta maar als ik hem krijg mag ik het wel becommentarieren.
Tja, kijk, zolang je overtuigd bent van je eigen gelijk dat het een demo is, ondanks dat niemand ooit die indicatie heeft gegeven, dan is een discussie erover ook vrij zinloos. En dat maakt de opmerking van de DICE meneer dus geen apegelul maar iets dat 100% op je eigen persoon van toepassing is.Het boeit omdat je bij een beta (los van het feit dat dit gewoon een demo was die Beta werd genoemd omdat je je dan makkelijker tegen kritiek verweren) dingen wil uittesten die representatief zijn voor het eindprodukt dat je beloofd hebt.
If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"
Als je op de hoogte bent van de laatste films (vooral sci-fi), dan weet je hoe ontzettend veel flares voorkomen op de meest onlogische momenten en camerahoeken. Lens flares Als je bijvoorbeeld de laatste Star Trek film of Super 8 hebt gezien, en je erop gaat letten, dan kom je tot de conclusie dat 95% van de flares nergens op slaan. Maar velen vinden het er geweldig uitzien, maar staan er ook niet bij stil.Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:33:
Ja die lens flare slaat echt nergens op, typisch DICE die de natuurwetten wilt veranderen zodat mensen denken dat het spel mooier is.
Dat denk ik niet, staan behoorlijk hoge boetes op.bloodlynx schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:10:
Als de bartsmid hem eerder verzend grote kans dan andere het ook doen.
Nee, ik ben geen moderator.@ Tsurany kan je alsjeblieft de post deleten van die mensen die 5 berichten nodig hebben om aan te geven wat er wel niet fout aan het spel is terwijl ze het toch niet kopen. Bespaard veel nutteloze post
Klopt, dankzij het domme volk zit iedereen er mee opgescheept. Erg irritant, zeker als je iets met beeld doet waardoor je direct snapt dat het nergens op slaat.rstyled schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:15:
[...]
Als je op de hoogte bent van de laatste films (vooral sci-fi), dan weet je hoe ontzettend veel flares voorkomen op de meest onlogische momenten en camerahoeken. Lens flares Als je bijvoorbeeld de laatste Star Trek film of Super 8 hebt gezien, en je erop gaat letten, dan kom je tot de conclusie dat 95% van de flares nergens op slaan. Maar velen vinden het er geweldig uitzien, maar staan er ook niet bij stil.
[Voor 43% gewijzigd door Tsurany op 21-10-2011 17:17]
hoeft niet.. stel dat het origineel zichzelf, net zoals de pre-loaders, moeten aanmelden bij de origin-servers of EA-servers om te kijken of het de release-date is?Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:17:
[...]
Dat denk ik niet, staan behoorlijk hoge boetes op.
Als het de console versie is wel.jterpstra schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:03:
[...]
Maakt niet uit. de game is toch time/date activated.
je kan het misschien alvast installeren maar is pas speelbaar op release date
Anoniem: 427298
Denk niet dat EA graag ziet dat iedereen een spel ontvangt die vervolgens niet gespeeld kan worden, negatieve publiciteit.The BounceR schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:20:
hoeft niet.. stel dat het origineel zichzelf, net zoals de pre-loaders, moeten aanmelden bij de origin-servers of EA-servers om te kijken of het de release-date is?
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Het zal toch echt wel het geval zijn. De gelekte release was gewoon een Clone van de retailversie, dus dat daar zo'n activatie in zit zegt genoeg. Daarom maakt het ook niet uit of ze ze eerder versturen.Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:28:
[...]
Denk niet dat EA graag ziet dat iedereen een spel ontvangt die vervolgens niet gespeeld kan worden, negatieve publiciteit.
[Voor 29% gewijzigd door Sua op 21-10-2011 17:29]
hoi
[Voor 25% gewijzigd door MEN-O op 21-10-2011 17:29]
[Voor 11% gewijzigd door Eagle Creek op 21-10-2011 17:31]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Dat heeft niets met awesome zijn te maken. Mijn ervaring is juist dat downloads van populaire items extreem traag zijn. Het is dus een compliment naar EA/Dice dat ondanks de enorme populairiteit (en reken maar dat die er is wereldwijd) alles zeer snel verloopt.Adante schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:31:
Also, zucht "Ik download met albalglbalb mb/s. I'm awesome"
Anoniem: 372326
Het heeft dus wel iets met awesome te maken? Namelijk dat EA/DICE awesome is.Eagle Creek schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:32:
[...]
Dat heeft niets met awesome zijn te maken. Mijn ervaring is juist dat downloads van populaire items extreem traag zijn. Het is dus een compliment naar EA/Dice dat ondanks de enorme populairiteit (en reken maar dat die er is wereldwijd) alles zeer snel verloopt.
Anders veel zaken doen het wel, bij mediamarkt ligt die regelmatig 1 of 2 dagen te vroeg. En rage was laatst ook al eerder verzonden door meerdere gamezaken. Maar ja we zullen zien kan niet wachten!Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:17:
[...]
Dat denk ik niet, staan behoorlijk hoge boetes op.
Haha, ga lachen als het 26 oktober om 23.59 uur is.timberman18 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:36:
Wat ik igg opmaak uit de email betreft het preloaden is dat we de game 26 oktober al kunnen gaan spelen, weer een dagje eerder als de 27e wat gezegd werd. Staat in het emailtje: Releasedatum: 26 oktober 2011 ..
Als je het spel probeert op te starten krijg je te zien dat het (pas) donderdag 27 oktober om 01:00 gestart kan worden.timberman18 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:36:
Wat ik igg opmaak uit de email betreft het preloaden is dat we de game 26 oktober al kunnen gaan spelen, weer een dagje eerder als de 27e wat gezegd werd. Staat in het emailtje: Releasedatum: 26 oktober 2011 ..
[Voor 12% gewijzigd door Julio-K op 21-10-2011 17:43]
Oftewel, gewoon 26 oktober + een uurtje d:Julio-K schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:41:
De releasedatum is: donderdag 27 oktober 2011, 01:00
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
YouTube: Battlefield Theme Medley (1942-BF2-BF3) - Jason Scott Phillips [HD]Eagle Creek schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:30:
Launch trailer: YouTube: Battlefield 3 Launch Trailer
Wat ze gedaan hebben met die BF tune: geweldig!
Ik vond de tune van 1942 echt subliem! Die van BF2 is ook erg sterk. Daarop kwam de variatie van Armored Fury: erg sterk!
Maar wat ze nu met BF3 gedaan hebben. Kippenvel!
Ik weet niet wat je met beeld doet, maar met grafische vormgeving worder er vaak natuurwetten o.i.d. zwaar overdreven of "verkeerd" toegepast, terwijl dat juist wel erg strak kan zijn. Ik ben het dan ook totaal niet met je eens over dat "domme volk". Jij bent eerder dom als je denkt dat alleen domme mensen dat mooi vinden.Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:17:
[...]
Klopt, dankzij het domme volk zit iedereen er mee opgescheept. Erg irritant, zeker als je iets met beeld doet waardoor je direct snapt dat het nergens op slaat.
[Voor 5% gewijzigd door DJH op 21-10-2011 17:48]
Hier ook, en ik woon in Belgie dus officieel zou BF3 op 28ste pas uitkomen.unfor schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:42:
Releasedatum: 26 oktober 2011
Een dag eerder dan geplanned?
24e als je een Chinese VPN gebruiktAsgaro schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:02:
[...]
Hier ook, en ik woon in Belgie dus officieel zou BF3 op 28ste pas uitkomen.
Zou zééér mooi zijn dat de game via Origin al 26ste beschikbaar is
Want dat kost ZOVEEL tijd...Julio-K schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:01:
Ik had ergens wel gehoopt op een benchmark of iets dergelijks. Zodat je de optimale settings (lees 60fps+) al vast kan configureren.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
En complimentjes voor EA dat ze de preload zo vroeg al starten!Eagle Creek schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:32:
[...]
Dat heeft niets met awesome zijn te maken. Mijn ervaring is juist dat downloads van populaire items extreem traag zijn. Het is dus een compliment naar EA/Dice dat ondanks de enorme populairiteit (en reken maar dat die er is wereldwijd) alles zeer snel verloopt.
[Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 21-10-2011 18:08]
Je pc-datum een paar dagen vooruit zetten helpt zeker niet?Mr. Black schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:05:
Als je Battlefield 3 na de installatie start, checkt hij de datum. Bij mij komt er dan te staan dat hij vanaf 27 oktober om 01.00 speelbaar is.
[Voor 15% gewijzigd door EvaluationCopy op 21-10-2011 18:14]
What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster
Anoniem: 73846
die key kreeg ik wel bij het pre orderen.goosche schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:14:
en dan heb je al key?
Hij zegt dat je er een internetverbinding voor nodig hebt, die check. Dus ben bang van niet.EvaluationCopy schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:13:
[...]
Je pc-datum een paar dagen vooruit zetten helpt zeker niet?
Zo, vrijdag vrij geregeld. Komt de vrouw aanzetten dat ze leuke dingen wil gaan doen. 'Nou reken maar schat'
(van grootste naar kleinste categorie van viewers)Doelgroepen
Deze video is het populairst bij:
Geslacht Leeftijd
Mannelijk 25-34
Mannelijk 35-44
Mannelijk 18-24
13-17 is niet aanwezig omdat je dan sowieso de vids niet kunt bekijken.Doelgroepen
Deze video is het populairst bij:
Geslacht Leeftijd
Mannelijk 18-24
Mannelijk 25-34
Mannelijk 35-44
Toch moet je die leeftijden niet zo serieus nemen. Ik sta ook niet met mijn echte leeftijd daar geregistreerd.Asgaro schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:21:
Ik heb eens de leeftijden nagetrokken bij de video's op official BF channel:
[...]
(van grootste naar kleinste categorie van viewers)
Opvallend om te zien dat het zo stond bij de meeste vids daar.
Bij video's van een official channel van een competitor, staat dit:
[...]
13-17 is niet aanwezig omdat je dan sowieso de vids niet kunt bekijken.
Het is algemeen bekend dat BF een meer volwassen publiek aantrekt, maar dat categorie 18-24 slechts op de 3de plaats komt, vind ik wel verrassend.
(Zit zelf inde 18-24 categorie)
Ik wil hiermee GEEN flamewar uitlokken maar juist statistisch aantonen dat de vermoedens dat ene game meer volk van die leeftijd trekt dan de andere, wel waar zijn.
hoi
Nee, maar 1 moet er de eerste zijn tóch? En dit spel kan je niet vergelijken met andere spellen op grafisch gebied (dankzij al die ports van de afgelopen jaren). Op Crysis 1 na dan en misschien was het hier ook wel handig bij geweest. Zo kan iemand die zit te twijfelen voor een hardware update, nu al vast zijn systeem kan aanpassen.Jeroenneman schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:04:
[...]
Want dat kost ZOVEEL tijd...
Hebben andere games benchmarks zodat je je game kunt configureren?
En dan lees ik de laatste pagina's van dit topic en dan kom ik tot de conclusie dat leeftijd niet zoveel zegt over het gedrag van de spelers.Asgaro schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:21:
Ik heb eens de leeftijden nagetrokken bij de video's op official BF channel:
Ik wil hiermee GEEN flamewar uitlokken maar juist statistisch aantonen dat de vermoedens dat ene game meer volk van die leeftijd trekt dan de andere, wel waar zijn.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Daarom maakt het juist wel uit, dan ontvang je een spel dat je waarschijnlijk niet kan spelen. Hier is nog het niveau aanwezig om te snappen dat de winkel fout zit, bij de meeste consumenten is dat niet zo.Sua schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:28:
Het zal toch echt wel het geval zijn. De gelekte release was gewoon een Clone van de retailversie, dus dat daar zo'n activatie in zit zegt genoeg. Daarom maakt het ook niet uit of ze ze eerder versturen.
[Voor 59% gewijzigd door Tsurany op 21-10-2011 19:06]
Jij bent degene die nu alsnog een flamewar uit probeert te starten. Als je het niet met deze gozer eens bent, reageer dan gewoon niet als je weet dat het een flamewar kan veroorzaken.Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:33:
[...]
Post het dan gewoon nietAls je geen flamewar wilt uitlokken moet je gewoon zulke dingen niet posten. Je snapt toch wel dat dit juist een flamewar veroorzaakt?
Anoniem: 219293
hoe moet ik VPN toepassen en gebruiken en moet je er iets voor downloaden ?
Iemand dom vinden vanwege het feit diegene iets "mooi" vindt. Dat is wel de domste opmerking die ik vandaag gehoord heb. (I rest my case)Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:33:
Amateur fotograaf. Niks bijzonders maar je snapt wel direct waardoor lensflare komt.
[...]
Ik blijf bij mijn mening, als je lensflare op deze manier mooi vind dan schaar ik dat onder onnozelheid of domheid, mogen mensen zelf kiezen waar ze liever onder vallen. Het is een goedkoop truukje dat gekozen is omdat belichting goed implementeren te lastig is. Zo heb je wel het effect van tegen de zon in kijken zonder dat ze moeite hoeven doen om het realistisch te maken.
Ik vind het idioot dat je lensflare hebt terwijl je geen enkele lens voor je kop hebt zitten. Zelfs geen zonnebril of iets in die richting.
Dat doe je hier met "Hoe VPN verbinding opzetten".xNikobellicx schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:43:
[...]
hoe moet ik VPN toepassen en gebruiken en moet je er iets voor downloaden ?
[Voor 8% gewijzigd door no00waa op 21-10-2011 18:52]
oke bedanktno00waa schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:46:
[...]
Dat doe je hier met "Hoe VPN verbinding opzetten".
Graag gedaan
Anoniem: 337891
Seconded.DJH schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:46:
[...]
Iemand dom vinden vanwege het feit diegene iets "mooi" vindt. Dat is wel de domste opmerking die ik vandaag gehoord heb. (I rest my case)
[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 21-10-2011 18:59]
[Voor 96% gewijzigd door Tsurany op 21-10-2011 19:05]
Als het enkel een unlock check is wel, anders zou je internet verbinding uitschakelen wel volstaan.Asgaro schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:06:
Kan je, eenmaal je de game draaiende hebt, niet de VPN verbinding uitschakelen? (voor singleplayer)
Ja, je kan hem niet omzeilen, wel vervroegen. Je doet gewoon alsof je in Amerika woont en je spel wordt keurig de 25e vrijgegeven. Alleen of je daarna zonder VPN kan gamen blijft de vraag.En wat bewijst die screen op reddit? Er is toch nog altijd die datumcontrole zoals daar getoond?
Anoniem: 284985
Hoogstwaarschijnlijk is het maar 1 keer. Wat voor VPN oplossing/club raden jullie aan? (Stuur maar DM)Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:05:
Maar kan je na het eenmalig unlocken gewoon zonder VPN gamen? Weinig VPN's zullen een load zoals veroorzaakt door gamen echt fijn vinden.
De load an sich zal wel meevallen, het is eerder de lag door de overhead van de VPN.Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:05:
Maar kan je na het eenmalig unlocken gewoon zonder VPN gamen? Weinig VPN's zullen een load zoals veroorzaakt door gamen echt fijn vinden.
[Voor 89% gewijzigd door PWM op 26-10-2011 11:25]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details