Join de Gathering of Tweakers platoon!

http://battlelog.battlefi...toon/2826550451850551173/

[Voor 83% gewijzigd door Tsurany op 27-09-2011 17:21]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Jovas schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 14:53:
Ik las dat je in BF3 alleen op de squad leader kan spawnen. Ik vraag me af wat voor consequenties dat heeft in het spel..

Als de squad leader dood is kun je dus alleen in de basis en op MCOM spawns en gecapte vlaggen spawnen?
Ja dat klopt, alleen als je andere squadmembers leven kan de squadleader daar weer spawnen en jij weer bij de squadleader. Ik vind het een dom systeem tbh. Vond het systeem uit BF2 een stuk logischer werken. Squadleader moest daadwerkelijk in leven blijven en je kon niet zomaar ergens opduiken met z'n allen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

l166 schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:58:
dat zei hij toch ook. AMD komt OOK met ...........

Het mooie van dit nieuws is is dat de drivers er zijn voor de bf3 beta om tesselation te maxen en voor een small performance boost.. dus de beta support ook DX11!!
Ook niet vreemd natuurlijk. Voor elk groot spel worden in drivers optimalisaties gedaan aangezien elk spel behoefte heeft aan andere instellingen. Dit absoluut niet de eerste keer. Dat zie je ook in veel driver changelogs.

JT888 schreef op zondag 25 september 2011 @ 14:16:
Ik las op twitter dat friendly fire standaard uit staat op de normale servers maar dat er wel een optie is dit aan te zetten op de server.

Op de hardcore servers staat dit standaard wel aan.

Persoonlijk vind ik dat friendly fire er gewoon bij hoort uitzetten is gewoon lame.
Niets leukers dan geteamkilled worden omdat iemand graag jou heli of vliegtuig wilt hebben. Van mij mag friendly fire wel uit staan, liever dat mensen wat lomp en onoplettend granaten gooien dan constant door idioten geteamkilled worden die of iets willen hebben waar ik in wil of die gewoon niet uit kijken.

Maar op zo'n moment lost dat niks op. Of je moet na een paar teamkills een kick uitvoeren of je moet het accepteren. Je kan als server geen puntvermindering uitvoeren dus je enige mogelijkheid is een kick.
Of je moet elke keer de speler die teamkilled slayen maar dat is ook niet ideaal, dan zijn ongelukjes wel erg vervelend.

Ik sta toch wat negatief over al die bonussen, perks,... BF2 was gewoon een kwestie van je guns gebruiken en je kon uit maximaal drie guns per klasse kiezen. Nu heb je enorm veel guns, bonussen, perks,... het wordt zo veel minder een shooter en veel meer een RPG. Vind het in BC2 al overdreven maar nu lijkt het alleen maar erger te worden.

Uniciteit schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:05:
[...]

Geen paniek! En daarnaast is het altijd nog een game... mocht je de echte look & feel van BF2 willen, dan weet je bij welke game je moet zijn... (BF 2) ;)
Hoezo zou er paniek zijn? Ik zeg enkel dat de nieuwe ontwikkelingen mij niet positief stemmen. Het lijkt gewoon steeds meer naar een RPG te gaan en dat vind ik gewoon totaal niet in een moderne shooter passen. Dat betekent niet dat ik BF2 wil spelen, dat betekent dat ik liever BF3 zie zonder al die extra's.

JT888 schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:38:
[...]

Waar heb jij het over ga dan counterstrike spelen ofzo dan heb je een beperkt wapen arsenaal.

In het echt kan je toch ook al die accesoires op je wapens monteren ik vind het juist prachtig dat er veel diversiteit is en perks geven ook weer extra mogelijkheden.
Kan je ook volwassen reageren?
Ik heb het niet alleen over de wapens maar de wapens in combinatie met al die upgrades en abilities. Squad based abilities op basis van locatie van je squadmates vind ik persoonlijk vrij idioot en niet passen in een shooter.
Het lijkt nu veel meer dan vroeger dat levellen echt een enorm effect kan hebben op je prestaties. Niet alleen wapens maar ook alle extra abilities en squad based abilities en allerlei extra's en accessoires. Iemand van level 50 heeft een enorm arsenaal aan mogelijkheden vergeleken met iemand van level 5. Dat levert zo'n groot voordeel op dat de strijd echt ongelijk is en het op veel meer aankomt dan skill.
In een RPG is dat begrijpelijk, daar is levellen erg belangrijk. Echter in een shooter vind ik levellen en abilities absoluut niet passen.

JT888 schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:54:
Hij en al die anderen waar jij het over hebt willen een beperkt wapen arsenaal nou dat heeft BF3 niet.

Dus als je daar niet van houd moet je BF3 gewoon niet kopen en naar een game gaan die wel een beperkt wapen arsenaal heeft CS dus.

Ach vroeger was alles beter (voor sommige mensen dan)
Ben je echt zo slecht in lezen of zit je gewoon te trollen?

Andyk125 schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:31:
Ik ben er mee eens dat wanneer je goed bent in een game dat het niet uitmaakt met welk wapen, perk of andere unlocks speelt. Vroeger was blijkbaar alles beter, toch als er een kale game afgeleverd wordt waar geen unlocks of ander toevoegingen zijn dan begint iedereen te klagen wat saai een game is na paar maand.
Want Battlefield 2 wordt niet nog steeds flink gespeeld?
Daarnaast maken zaken zoals Magnum Ammo gewoon uit, scheelt vaak tot 20% in het aantal kogels dat je nodig hebt voor een kill. En een 4x scope maakt zeker op lange afstand een aardig verschil.

12:00 GMT is 14:00 GMT+2 dus dat klopt toch gewoon?

Andyk125 schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:18:
Waarom blijven jullie toch alles vergelijken met BF2, het is de opvolger van, maar dit betekend toch niet dat alles hetzelfde moet blijven alleen dan in een nieuw jasje. Heb Battelfield 2 grijs gspeeld, maar ik ben wel blij met de vernieuwing en de toevoegingen.
Omdat het nog steeds een spel is dat enorm veel gespeeld wordt ondanks dat er niet constant nieuwe unlocks zijn en allerlei abilities om uit te kiezen. Dat geeft toch aan dat het niet hebben van unlocks zorgt voor een korte speelduur.

Daar hoeven ze niet bang voor te zijn, dat is lastiger dan het lijk. Werken met aardig wat encryptie tijdens het preloaden.

Maar welke ellende halen ze zich nu op de hals dan? Downloaden gaat wat langzamer, dus? Hebben ze zelf geen last van.

Laurens U schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:46:
Dat de downloads allemaal 'wat langzamer' gaan is niet het grootste probleem, maar dat de server bijv. op ¾ de geest geeft en je opnieuw kan gaan downloaden, dát is vervelend.
Daar heb je resume voor?

Hou er trouwens rekening mee dat Wehkamp zal werken op basis van eerste orders. Later de LE bestellen betekent niet dat je hem ook daadwerkelijk zal krijgen. En na de release kan je de LE ook niet meer bij Origin krijgen.

[Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 26-09-2011 11:09]

Laurens U schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:12:
Bij de bèta van BC2 is dit ook gebeurd, meerdere mensen waren daarover aan het klagen toentertijd.
Die liep volgens mij ook niet via Origin. Origin zal gewoon een resume mogelijkheid hebben zoals elke goede downloadclient.

http://battlefield3commun...-weapon-list_original.jpg

In ieder geval fijn om te zien dat elke classe gewoon een Assault Rifle kan gebruiken en niet vast zit aan een LMG of een sniper rifle :)

Oh bij mij wel. Dan hier en laatste plaatje van pagina 1.

Misschien een tip voor de early access mensen morgen. Als je op je desktop een vorm van remote access aan zet (RDP, VNC, Teamviewer,...) kan je gewoon vanaf je werk de download starten en hoef je er niet voor thuis te blijven.

Theregiment schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:57:
wrm zou de MP er slechter uit zien dan de SP... zelfde engine...!
Zelfde engine maar dat betekent nog niet dezelfde resultaten. Low en High geven ook ander resultaat terwijl het dezelfde engine is. Het komt vaker voor dat MP lagere kwaliteit graphics bied omdat het een stuk zwaarder is dan SP en die hogere graphics voor een nadelig effect zorgen. Hoeft niet zo te zijn dat het in BF3 ook zo is maar het kan wel voorkomen.
Vraagje: Ik heb bv geen early acces maar kan ik vanaf 27/28 sept al wel de BF beta downloaden? zodat ik gewoon de 29e aan de slag kan? Of kun je hem nu alleen downloaden als je al een key in je bezit hebt/krijgt?
Nobody knows...

Waarom moet dat? Het is heel eenvoudig om de high instelling in multiplayer lagere resolutie textures te laten gebruiken dan in singleplayer. En dat geld voor vrijwel alle instellingen en effecten.
Ik wil niet zeggen dat het gebeurt, enkel dat het technisch geen probleem is en er ook een prima verklaring voor kan zijn.

[Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 26-09-2011 14:08]

How do I install the BF3 Beta?
On console, simply download the Beta from the PlayStation Network Store or Xbox Live Marketplace and play. On PC, you must have Origin running and then download the Beta from within the Origin application's demo section. To install the free Origin client, visit www.origin.com/download.

Is Origin required to play the BF3 Beta?
On PC, yes. Origin is used to distribute the Beta installation and run the game on Windows PC. Origin is not required to play on PS3 or Xbox 360.

I bought Medal of Honor Limited Edition. How do I get early access to the Beta?
If you bought Medal of Honor Limited Edition new on PS3, the early access open beta will automatically appear for you in the Playstation Network Store.
If you bought Medal of Honor Limited Edition new on PC, you will receive an email with instructions and your personal early access code. Note your code and follow the instructions to redeem the code on Origin.
If you bought Medal of Honor Limited Edition new on Xbox 360, you will receive an email with instructions and your personal early access code to enter on Xbox Live Marketplace.
Your early access begins on September 27.

I bought Medal of Honor Limited Edition/Tier 1 Edition on Steam. How do I get early access to the Beta?
If you purchased Medal of Honor through Steam prior to July 26, 2011 cut-off, you are eligible for early access to the BF3 Beta. To view your key, go to Medal of Honor in your Steam library, and click the "CD KEY" link. Find the "Battlefield 3 Open Beta Early Access" code.

Battlefield 3 is delivered through EA's Origin application, which you can download from www.origin/com/download. Once you have Origin installed, launch it and log in with your Origin ID (this will be the same as your EA Account used in Medal of Honor). In Origin, click the "gear" icon in the top menu bar and then select "Redeem Product Code". After entering the code, the Beta will be ready to download in the "My Games" tab.

I pre-ordered Battlefield 3 PC (digital download version) on Origin. How do I get early access to the Beta?
You will receive an email with instructions on your early access. The cutoff date for qualifying for early access by pre-ordering on Origin is September 25.

Aanvulling hierop is dat met een losse key mensen nu al kunnen downloaden en toegang hebben. Downloaden gaat nu nog snel, 3.3MB/s en het is in ~20 minuten gedownload.

[Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 26-09-2011 14:51]

steffeh schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:54:
Jawel, alle keys waren ingetrokken, maar diegene die al waren verzilverd in Origin zijn wel actief. De resterende keys die nog konden weggegeven zijn geblokkeerd. Alle accounts met een code ingevoerd zijn geblokkeerd tot Battlelog.
Heb je hier ook een bron van? Want het lijkt mij sterk dat die opeens ingetrokken zijn en klanten daarmee benadeeld worden.
Lijkt me sterk dat die geblokkeerd zijn van Battlelog maar wel de beta kunnen downloaden.

Tsurany in "Battlefield 3 - Deel 3"

Even een link naar mijn bericht. Staat alle officiële informatie over de beta en hoe je benaderd wordt als je recht hebt op early access.

Geen officiele release maar gelekte drivers, geen aanrader dus. Tevens kunnen zulke discussies in het hardware topic.

Als iedereen gewoon eens rustig en normaal gaat doen. Gewoon afwachten en eens lezen wat in dit topic vermeld wordt. Vraag me af waarom sommige mensen het altijd voor anderen willen verpesten...

steffeh schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:50:
Nog eens nagevraagd, het schijnt dat de code`s wel werken in Origin maar dat je me de pre-access code`s van afgelopen week NIET op Battlelog kan de 27e. Je zult dus een nieuwe code moeten regelen. Voor de mensen hier die het via i3d hebben gekregen, misschien die persoon DM sturen of email?

Sorry voor de verwarring, maar dit is het laatste dat ik heb gehoord.
Dat lijkt me sterk. Heb zelf van i3D gehoord op hun forum dat Battlelog voor iedereen gesloten is, niet enkel voor i3D prijswinnaars.
Even een bronvermelding anders? Beetje lastig jou op deze manier serieus te nemen.

MP_007 is groter dan MP_Subway, scheelt iets van 100MB. Kan met een hex editor ook verder geen informatie vinden, wordt constant als MP_007 omschreven. Wel is het een Russian vs US map, meer kan ik er niet zo snel uithalen.

Laurens U schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:00:
Vraagje tussendoor:

Hoe groot denken jullie dat het performance verschil zal zijn nu BF3 ook 64bit kan draaien?
Het BF3 hardware topic

Het is een hardwarematig verschil aangezien het een andere architectuur is. Vergelijkbaar met zaken zoals hyperthreading. Desalniettemin horen software gerelateerde performance zaken ook gewoon thuis in het hardware topic.

Stewie! schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:43:
De keys die wij weg hebben gegeven zijn later door EA teruggedraaid omdat ze direct toegang gaven tot de beta (vorige week al). Dit was een foutje in de communicatie aan hun kant en ze konden niets anders dan de keys terugnemen.

Misschien komen morgen weer nieuwe keys, wie weet ..... :>
Dus de key waarmee ik Battlefield 3 geactiveerd heb in Origin is een niet-werkende key waar ik niks mee kan ondanks dat ik Battlefield 3 al gedownload heb en geïnstalleerd heb staan?

Stewie! schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:46:
Je kan er nu niet mee in battlelog ;)
Als dat wel kan heb je geluk.
Dat kan inderdaad niet. Maar dat vind ik toch wel een erg vreemde gang van zaken. De key werkt perfect in Origin, laat me het spel al downloaden maar zal vervolgens niet werken in Battlelog en ik heb er dus in feite niks aan?
Om eerlijk te zijn vind ik dat wel een slechte zaak voor zowel i3D.net als EA, mensen blij maken met gratis keys die vervolgens niet werken en waar mensen dus helemaal niks aan hebben. Dus die keys worden ook niet later weer vrijgegeven zodat ze wel werken in Battlelog?

Jeroenneman schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:50:
[...]

Wut?! Hoe heb je t al geinstallleerd dan>
De key van i3D.net werkt prima in Origin en liet me dan ook keurig de beta vandaag downloaden en installeren.
Stewie! schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:50:
Don't shoot the messenger :)
Zoals uitgelegd is het verkeerde type key uitgestuurd. Hoe en wat later is voor mij onbekend. Misschien kan je morgen wel met die key spelen, daar heb ik geen controle over.
Ik heb het niet over jou specifiek maar over i3D.net en EA. Zij geven codes uit waarmee ze mensen blij maken en dan blijkt later dat het waarschijnlijk niet zal werken. Mensen blij maken met een dode mus.

Stewie! schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:57:
De keys zijn later teruggeroepen (toen het BF3 topic gesloten was). Shit happens, de keys waren bedoeld als onofficiele give-away en helaas maakte een community manager een fout. Als die man door de community wordt afgestraft weet je in ieder geval zeker dat hij nooit meer cadeautjes weggeeft :P
Afstraffen zou ik het niet willen noemen, alleen cadeautjes weggeven die achteraf niet werken wordt de community ook niet blij van.
Als je nu al kan pre-loaden doet de key het blijkbaar toch gewoon goed. Morgen even afwachten (en niet morgen 00:01 AM maar tegen 2pm).
Dan zal ik morgen afwachten. Toch werken de gehele dag. Thnx voor de antwoorden :)

Maar het is sowieso toch logisch dat je nu nog niet in Battlelog komt? Ach, wacht morgen wel af.
In ieder geval scheelt het enorm als er bronnen worden genoemd ;) Dan weten we tenminste of informatie betrouwbaar is.

[Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 26-09-2011 18:51]

Beta of early beta? Zit een verschil in.

DopeMasta schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 07:46:
[...]

+ alle mensen die moh:le hebben gekocht ;)
Inderdaad, dat is nog een man of 50 extra. Maak je maar niet druk om capaciteit, die is er wel genoeg voor een redelijke snelheid.

Met die werkloosheid daar flink veel gametijd idd.

Dat is zodra de early access periode voorbij is, dan staat hij wel op Origin bij free games.

Er is een Gathering of Tweakers platoon.

[Voor 100% gewijzigd door Tsurany op 27-09-2011 17:19]

Ik heb heerlijk gespeeld net met mijn mede GoT clanmates op Teamspeak. Het is echt een fantastisch spel geworden en de problemen die ik heb zijn vooral op bug gebied en op control gebied, qua gameplay is het gewoon goed. Weapon damage is erg mooi, legt de nadruk meer op tacktiek dan rennen en gunnen. Daarnaast is het springen over objecten en het duiken naar de grond erg mooi. Animaties gaan werkelijk vloeiend waardoor je echt het gevoel hebt met een echt persoon te spelen. Het wegdruiken is mooi om een kogel zee te ontwijken, het voelt echt aan alsof je dekking zoekt.

De wapens voelen ook fijn aan, erg veel customization options en je kan zo aardig mooi je ideale class bouwen. Enig jammere is dat de G36C, toch wel het coolste wapen, bij de Engineer zit. Een echte Spec Ops is daardoor niet te bouwen.

Levelen gaat ook snel, in 3.5 uur gespeeld al een flink aantal unlocks en guns met m'n Assault. Zit op level 14 en heb genoeg spullen voor leuke en interessante gameplay.

Battlelog bevalt ook erg goed, mooi overzicht van wapens en statistieken en ideaal om friends te vinden. Zeker via de GoT en GoT clan platoons.

Hebben mensen met wat snellere systemen er ook last van dat wanneer je Origin opend en dan de webbrowser gebruikt het spel gigantisch traag gaat? Bij mij word het onspeelbaar. Erg vervelend als je Battlelog ingame wilt gebruiken.

Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:29:
[...]

Wij hebben het wachtwoord al aangepast op de europese undercover serrvers, in de VS zal dat ook snel gebeuren! Sorry dames!
Ah oke, wat is dan het nieuwe wachtwoord?

Van mij mag het inderdaad ook direct weg. Het ziet er niet uit als je iemand daarmee bekijkt, werkt erg buggy en haalt stealth grotendeels uit de game. Het is juist zo leuk om te sneaken en met silencers achter elkaar kills te maken, zo'n killcam verpest alles dan. Zal op de GoT server wel uit staan verwacht ik.

Ik vind het zelf wel erg fijn werken, niet eerst het spel starten voor je interactie kan hebben.
laden van maps en wachten k.
Wat is daar mis mee? Laden gaat snel en wachten werkt tenminste goed, niet zoals in BC2 waarin de helft al zonder jou begonnen was als je langzamer was. Daarnaast, dit is nog beta. Hier testen ze dus mee.
matige instellingen en niet uitgebreid zoals bf2 is gewoon k..
Wat voor matige instellingen? Qua opties vind ik het erg uitgebreid, meer dan BF2. Enige vervelende is dat het enkel kan als je ingame zit en speelt.
squad is k...
Het is beta.
cam is k...
Het is beta, klaag er over en ze kijken er hopelijk naar.
Ik voel mij genaaid op het moment. Helaas het zij zo, maar toch heel jammer zover.
Waarom dat?
Het enigste wat dit spel qua raakvlakken heeft met zijn voorganger bf2 zijn de eerste 2 letters...
Ik denk dat zodra je een map speelt met veel meer voertuigen je gaat merken dat dit een goede evolutie van Battlefield 2 is. Veel lastige punten zijn aangepakt en veel mooie toevoegingen. Menu's en besturing is nog wennen en op sommige plekken erg buggy, daar moet nog aan gewerkt worden. Core gameplay is prima in orde.

Wel grappig trouwens dat jij veel punten noemt die ik juist in BF2 kut vond.

bvk schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:43:
Ik kreeg deze wiki link door van IGN mail, vind het zelf wel een overzichtelijke wiki met veel info. Misschien iets voor opname in de startpost?
Is een goeie link, thnx :D
Zal niet snel in de TS terugkomen. Ik heb niet heel veel vrijetijd ivm stage en als ik tijd heb dan speel ik liever BF3 dan dat ik er over schrijf :+ De pen is machtiger dan het zwaard maar lang niet zo cool als een M416 in iemands gezicht proppen en de trekker overhalen :D

imacbest schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:45:
Welke teamspeake server?
dan doe ik vanavond ook mee :P
En die nieuwe pass van caspian border, kent iemand die?
Van de GoT BF3 clan :)
http://cptchaos.nl/gotbf3/

Amdwarrior schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:53:
YouTube: Battlefield 3 rpg destruction.m2t - YouTube

Echt wat een lol (A) om gebouw vol gaten te schieten. Kunnen die gebouwen ook met de grond gelijk gemaakt worden?
Helaas niet, zou te zwaar zijn voor de engine. Wacht maar op Battlefield 4 ;)
bvk schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:55:
Maar kost een linkje plaatsen in een TS zoveel tijd/moeite dan?
Nee dat niet, maar als ik het doe dan doe ik het goed en niet met een linkje ;)

Campers moet je knifen.

Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:33:
[...]

Ik wil je niet op de tenen trappen :P maar in de ontwikkeling van deze game is de beta die je nu speelt een fork van enige tijd terug. Bugfixes en optimalisaties en de beste graphics lopen gewoon door in de tree die uiteindelijk leidt naar de retail versie. De fork die de beta versie is wordt beperkt geupdate en er wordt vooral gewerkt om het uit te kunnen brengen tot installeerbare game. Waar jij bepaalde bugs ziet kunnen die in de retail tree allang gefixed zijn.... wie zal het zeggen? Je snapt het grote voordeel van deze beta; men leert de PCs kennen en de vele eigenaardigheden van netwerkdrivers tot videokaarten, men kan benchmarken, men kan de achterliggende systemen, de site en de infrastructuur goed online brengen, noem maar op.

Als strategisch partner van EA hebben wij de afgelopen weken crunchtijd gehad, met het hele team de infrastructuur van deze game online gebracht, getest. De beta is onmisbaar, de retail launch zal voor ons hierdoor vloeiend lopen. Alle bottlenecks zijn gevonden. Voor release laden we de nieuwe code en wij zijn klaar. Ingredienten voor een succesvolle launch.
Grootste probleem hierbij is de baggere communicatie die erbij komt. Hoe weet ik bijvoorbeeld of ik in de final wel mijn muis kan instellen? Hoe weet ik dat het niet vol glitches zit? Ik kan het met gezond verstand beredeneren maar niemand bevestigd. Deze beta laat op mij, en miljoenen anderen, hoe dan ook een indruk achter. Als er niet duidelijk is wat wel en wat niet veranderd is in de release kan dat potentiele kopers flink afschrikken. Zeker als ze niet weten hoe het in de development wereld werkt.

Buzz_Fuzz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:01:
[...]

Baggere communicatie? Bevestigd worden?

De _EARLY_ beta is amper anderhalve dag in de running. De echte beta begint pas morgenmiddag. De beta duurt 10 dagen.... De release is pas volgende maand.

Niet té ongeduldig aub.
Ik ben niet ongeduldig, alleen je ziet nu al het geklaag en gemopper op het Battlelog forum over van alles en nog wat. Dat DICE dit nooit kan fixen en dat het vol bugs zit. Als je als developer over zulke zaken eerlijk en open communiceert kan je een deel van dat gezeur en gemopper wegnemen.
Wat denk jij dat er gebeurt als mensen een beta spelen een maand voordat het uit komt terwijl ze weten dat een spel drukken en distribueren ook een maand kost? Die denken nu de final te spelen.

Ik speel nu veel met de UMP-45, vind dat echt een fijn wapen met de holosight. Doet veel damage, kan op medium range in full auto blijven schieten en voelt heerlijk sneaky aan. Perfect wapen om even te maxen (kost 150 kills) waardoor je met elke klass een echt goed wapen hebt waar je flink mee kan levelen.

Jezus wat een bagger spel soms. Moest vier keer het spel herstarten voordat ik de heli controls ingesteld had (constant crashen) en dan is het alsnog verneukt. Kan de helft van de buttons op m'n controller niet gebruiken, dubbele controls moet je handmatig opsporen en je kan niks als leeg markeren (waardoor je allemaal dubbele controls hebt aangezien je buttons mist) en je hebt geen enkele controle over de invert instellingen. Aan of uit zetten maakt niks uit en ook het instellen in het spel schiet je niks mee op. Het is echt zware bagger.
Kan ook nergens controls testen behalve door in een heli te zitten en dan crash je al direct omdat het niet goed ingesteld staat.

Ik snap niet dat ze een beta uit durven te brengen waarbij je niet fatsoenlijk de controls in kan stellen. Hoe moet je ooit 'testen' als je gewoon niet kan spelen zoals je gewend bent?

SCIxX schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:23:
Jij snapt duidelijk niet waar een beta voor bedoeld is, wacht dan gewoon totdat het gehele spel released is.
Een beta is bedoeld om te testen. Hoe kan je testen als je controls niet werken? Dit is gewoon een uitvlucht zoeken. Controls horen altijd te werken omdat je niet kan testen zonder fatsoenlijke besturing. Je test een auto toch ook niet door de richtingaanwijzers aan de handrem te koppelen?

Glitches kan ik mee leven, crashes kan ik ook nog wel mee leven maar zoiets als besturing hoort toch gewoon goed te werken? Dat is ook echt geen rocket science, dat is in elk spel hetzelfde en in elk spel werkt het, behalve Battlefield 3.

Ik wil gewoon m'n reload als middle mouse button instellen, dat is toch niet zo moeilijk?

[Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 29-09-2011 13:28]

laurensxeon schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:29:
[...]

daaruit kan je destilleren dat hij een Console heeft toch? jaja uitzonderingen, een pc kan ook een controller hebben maar lijkt me niet handig als je een muis hebt.
Want? Voor vliegen heb ik liever een controller dan een muis.

Zit nu zelfs te twijfelen of ik m'n pre-order niet moet gaan annuleren nadat ik het een uurtje of 10 heb gespeeld. Soms is het echt zo'n bagger game.

SomerenV schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:38:
[...]

Het is een beta en DICE heeft al aangegeven dat het draait op een verouderde broncode.
Zelfs voor een beta is het bagger.

CptChaos schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:42:
[...]
Zoek dan even op Tsurany in het topic. Iets over de controls met vliegtuigen op een kaart die officieel niet beschikbaar is in de beta.
Jij kan ook echt niet lezen he. Het gaat niet om enkel die controls, het gaat om praktisch alle controls. Muizen werken niet, joysticks niet ondersteund, helft van het keyboard kan je niet gebruiken. Mappings die conflicteren worden niet opgelost.
Daarnaast is het grafisch soms echt een drama, zeker op Caspian border ziet het er gewoon niet uit. Combinatie van oversaturation met veel te sterke schaduwen. Metro heeft op het einde dezelfde idiote brightness die BC2 ook had. Je ziet gewoon niks behalve wit. Dit zal dus in de final ook gewoon zo aanwezig zijn.
Distruction is idioot toegepast, sommige dingen gaan instant dood zodra je er naar kijkt terwijl andere zaken onvernietigbaar zijn. Een enorme stap terug van Bad Company 2 en een erg slechte balans.
Wapens zijn gigantisch saai, onderling verschil is er amper en interessant zijn ze ook niet. Unlocks zijn leuk maar uiteindelijk gebruik je toch dezelfde want sommigen zijn zo nutteloos en anderen moet je haast wel hebben.

En dan heb ik geen zin meer te typen maar er is nog veel meer wat mij niet aan staat.

Maar ik snap wel dat negatieviteit niet fijn is, toch een stockholmsyndroom bij gamers he.

[Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 29-09-2011 16:51]

10K schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:53:
[...]

jij snapt echt niet wat een beta is hè? volgens mij denk je dat het een soort een demo is, dat is het dus niet dit soort dingen horen bij een beta. Misschien kan je beter wachten tot de release over een maand voordat je een oordeel velt.
Op de controls na worden geen van deze dingen in de final versie aangepast. Is trouwens wel het standaard bullshit argument zodra je iets negatiefs opmerkt. Dat het gewoon een beta is en dat het wel veranderd. Newsflash: zo werkt het niet.

Flashlights en lasersights zijn ook echt idioot, lekker verblind worden door enemy's en je eigen teammates.... heerlijk zeg...

[Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 29-09-2011 16:56]

10K schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:56:
[...]

Hoe weet je dat zo zeker dan?
Denk je dat na de beta er 100 wapens bijkomen? Denk je echt dat ze het level design aan passen? Denk je echt dat je opeens wel alles kan vernietigen?

Kan geen screenshot maken omdat we nooit bij het laatste stuk komen. Maar neem maar aan dat het gewoon te overdone is. Zet ik de brightness lager zie ik in donkere stukken weer niks.

Trouwens, nog iets. Sniperscopes die reflecteren ook al zitten ze in de schaduw of 50 meter onder de grond. En andere scopes? Nee, zijn niet speciaal genoeg voor reflecties... echt heel selectief zo'n feature toegepast om snipers te nakken.

Trouwens, toch nog iets positiefs. GoT clan zet hun teamspeak open voor public. We hebben een aantal kanalen aangemaakt waar publieke toegang voor mogelijk is.

Teamspeak 3 server:
Server address: 62.212.66.142
Password: GoTBF3?

[Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 29-09-2011 17:08]

Teamspeak 3 server:
Server address: 62.212.66.142
Password: GoTBF3?

fast-server schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 01:38:
The non teamplayers zijn meestal sniper, van mij mogen ze een limiet op snipers zetten...
10% van de spelers sniper is meer als genoeg.
Er is alleen geen sniper klasse, dat is nogal lastig. Er is een recon klasse die met zowel de standaard wapens zoals de UMP maar ook met recon wapens flink kan huishouden in close combat. Ik speel recon en met de standaard wapens kan ik net zo domineren als met de assault wapens in close combat.

fast-server schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 02:19:
Een sniper is een rcon met sniper rifle, in BC2 draaien er scrips die maar 2 sniper rifles toelaten per team.
Ik hoop dat voor BF3 hetzelfde gemaakt gaat worden.
Een recon met een sniper rifle is alleen lang niet altijd een sniper.

Ranks zijn een beetje vreemd. Soms moet je 30.000 punten hebben voor een level up en dan daarna opeens maar 20.000. Beetje vreemd. Nu level 29 en voor level 30 maar weer 20.000 punten nodig. Gaat wel erg snel aangezien je voor 50 ribbons alweer 20.000 puntjes krijgt en die silver stars van 3.000 punten ook lekker aantikken.

Dat is logisch, het is of de SpecAct kit of de Physical Warfare Pack. Alle limited editions krijgen echter gewoon de DLC. Enige lastige is dat je zo vlak voor de release niet weet of je een limited editions gaat krijgen als je niet bij Origin koopt, er is maar een beperkte voorraad.

Alle winkels hebben al enige tijd geleden de limited edition aantallen moeten doorgeven, nieuwe bestellingen kunnen dus niet bijbesteld worden. De vraag is dan vooral hoeveel extra aantallen de Wehkamp heeft besteld voor latere pre-orders.

Andyk125 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:43:

Als de webshops nog leuk de pre-order van de LE versie aanbieden dan lijkt me toch dat de voorraad niet zo beperkt is. Ze weten toch precies wat ze krijgen en dus kunnen verkopen :?
Dat zou zo moeten zijn ja, enkel weten we allemaal dat het nooit zo gaat zoals het zou moeten. Ik zeg niet dat ze niet kunnen leveren, ik zeg dat het mogelijk zo zou zijn dat ze er niet genoeg binnen krijgen. Je zou de Wehkamp ervoor kunnen contacteren.
Anoniem: 118608 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:45:
Geluid is ook echt 10x niks op mn z5500..
_O-

[Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 30-09-2011 11:46]

EnigmaNL schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:58:
Z5500 geen top set? Wat is dan wel een top set volgens jou?
Anoniem: 118608 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:59:
Zeker wel top set (uit nieuwsgierigheid..welke gebruik jij dan?). Ik had hem meteen veranderd naar home-cinema. Wat houdt dat wartapes in dan? vraag het me al een tijdje af,.
Seriously? Dat er voor de pc geen betere setjes te verkrijgen zijn betekent niet dat de Z-5500 een topset genoemd kan worden. Geluidskwaliteit is matig en subwoofer is teveel gebonk.
Het is geen slechte set maar zeker geen top set, iets te duur voor wat je er voor krijgt maar bied wel het gemak van geen extra versterker die nodig is.
EnigmaNL schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:07:
Dat is een home cinema set, voor een televisie en console.

Z5500 is voor PC's zeker wel een top set.
Nee, zeker niet. Dat er geen setjes zijn met pc aansluiting betekent niet dat het t beste is op pc gebied. Een fatsoenlijke geluidskaart die naar DTS om kan zetten en je hebt een legio aan mogelijkheden.

[Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 30-09-2011 12:16]

Stewie! schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:55:
It´s been 3 days full of win!

Thank you everyone who participated in testing Caspian Border with us during the Open Beta. We of course cherish and appreciate the time you have put into supplying is with good feedback. We will of course read it through and discuss it internally.

Testing has now been completed and we are shutting down the Caspian Border servers.
Ze zijn er achter gekomen dat het crappy is? :+
Nog geen potje op die map gespeeld waarbij ik geen last had van terrein bugs.

Trouwens, wil je met je muis meer doen dan zoomen en schieten? Gebruik AutoHotKey. Ik heb hem nu zo ingesteld dat m'n muis kan reloaden en wapens kan selecteren :)

[Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 30-09-2011 14:05]

http://battlelog.battlefi...view/2826551894083491885/

Misschien wel leuk allemaal even fan te worden van de BF3 Gathering of Tweakers platoon? ;)

Is toch logisch dat je een grenade niet vol door een struik heen kan gooien? Vind het zelf wel fijn eigenlijk, niet al dat lamme kamperen en daarbij ook nog eens grenades spammen met een ammo box erbij.

Jackal131 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:35:
[...]

Als je ook maar een takje voor je neus hebt, dan blijft de nade daar al achter hangen. Dat is in ieder geval op de PS3 zo.
Vind ik geen probleem. Ontmoedigt campen ook weer flink. Dit spel heeft niet nog meer mogelijkheden voor campers nodig.

Jeroenneman schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:33:
Jammer dat het GoT platoon al vol zit.

Hoop dat door de server restart ook Caspian servers worden opestart.

Edit: Levelen gaat VEEL te snel, als dit zo doorgaat zit je in een half jaar echt aan de 50, met de meeste ribbons.
Half jaar? Een week als je elke avond speelt ;) Ik ben eind van de beta wel level 50 :)

Wat een gigantische ramp weer. Al drie kwartier bezig een game proberen te spelen, lukt gewoon niet door crashes en allerlei foutmeldingen. Dit is gewoon echt bagger. Brengen ze patches uit wordt het steeds erger. De afgelopen dagen is de gameplay ervaring steeds erger geworden qua problemen. De eerste fase is onspeelbaar omdat je overal door de map zakt en de fix heeft het enkel verergerd.

Pheace schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:50:
[...]

Feit dat het down is geweest in de tussentijd (kon je zien op Battlelog) was je niet opgevallen?
Een paar minuutjes misschien, ik ben al een uur bezig nu met een server proberen te joinen.

Hoe vervelend dat je niet makkelijk dezelfde knop voor firemode als voor het wapen zelf kan gebruiken. Zo gewend uit Battlefield twee om met mijn mouse4 de assault rifle te kiezen en met nog een keer drukken de firemode te wisselen. Nu kan je wel beide aan dezelfde knop binden maar wanneer je van pistol naar assault rifle gaat wisselt hij al direct de firemode. Dat werkt niet echt handig aangezien je zo dus bij elke switch een andere firemode te pakken hebt.

Je kan na de release gewoon aparte soldaten aanmaken.

Heb ik de DAO is het een kut wapen geworden. Traag, sloom en werkt voor geen meter. Waar is de DAO uit BF2 gebleven? Daar had het wapen nog nut, hier totaal niet. Heeft de physical warfare pack ook direct geen nut meer.

ye-roon schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:25:
• PDW ribbons niet op 4 kills, maar op 5 zetten. Ik heb nu zelf de UMP-45 en had in no time 50 van die ribbons en daarmee 20k xp. Shotgun ribbons staan op op 5 en het is een stuk lastiger om daarmee kills te maken.
Leuke is dat je die elke keer krijgt, dus veel PDW spelen :P

Personal Defense Weapon, dus elk wapen zoals de PP-2000, UMP,...

Meeste gevallen met rare kleuren of donkere schermen zijn op te lossen door effe via ESC naar het menu te gaan en weer terug.

Techno Overlord schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:57:
[...]

Een groot probleem? Juist niet! Opsodemieteren met die cheaters man!! Beter geen cheaters en iets minder aantallen verkopen dan veel cheaters en veel aantallen verkopen. Kom op zeg. Ik betaal 50euro voor een game en ik wil gewoon geen last hebben van cheatsers, glitchers of exploiders... Elke vorm van dit moet zwaar in de kiem gesmoord worden. Ik haat het zó ontzettend als er gecheat wordt... Als ik die mensen ooit in irl tegen zou komen..... :X
Wat heeft het met cheaten te maken? Mensen zien 128man servers en worden nieuwschierig. Die willen met 128 man spelen, niet oneerlijk winnen van anderen.

Techno Overlord schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:03:
Ok cheaten is een groot woord. Maar het is wel de boel verzieken en heeft een hele grote impact op de gamebeleving. Zelfde als dat artificial lag enzo. En die opmerking staat nog steeds. ik zou wel eens een hartig woordje met hun van gedachten willen wisselen!
Cry me a river. Hoezo is het de boel verzieken als je uit nieuwschierigheid een 128 man server joined. Voor wie verziek je het dan? Ooit als kind een keer neergeschoten door een cheater wat een traumatische ervaring heeft opgeleverd?
Theregiment schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:03:
Echt niemand? Of gaat het topic weer te snel dat niemand het leest ;)
Wacht de game even af. Vliegen met joystick of gamepad met sticks vinden veel mensen, waaronder in, een stuk fijner. Enkel de demo werkt rampzalig met joysticks en gamepads qua button support. Dat is niet representatief voor de final game.

[Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 03-10-2011 14:07]

Op Teamspeak spelen, dan kan je dat lekker afstemmen ;)

Anoniem: 96523 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:13:
[...]

Met als nadeel dat je niet kan aangeven in welke squad je wilt spelen, dus heb je er nog niets aan...
Klopt, maar dat is in de retail wel gefixed :)
Techno Overlord schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:13:
Als ik een normaal potje wil spelen en ik kies Quick Match en kom in een 128players server dan is de balans helemaal zoek. Die maps hebben niet voor niets bepaalde afmetingen en aantal voertuigen. Precies goed om max 64players te faciliteren. Maargoed, schijnbaar denken jullie daar anders over. Doe mij maar gewoon de game zoals ie bedoelt is...
Again, stel je niet zo aan.

[Voor 47% gewijzigd door Tsurany op 03-10-2011 14:14]

Theregiment schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:18:
Tof dat je even reageerd :) Ik w8 de final game sowieso af (heb niet eens een joystick :P) maar heb al wel een leuke gezien de :T Flight Stick X Joystick van thrustmaster! Maar het is sowieso een mooie toevoeging dus :D Nice
Ik vind van wel ja, voor mij een goede toevoeging.
Techno Overlord schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:17:
Ik stel me niet aan. Hier zit gewoon iemand die een pesthekel aan cheaten heeft. Te vaak online tegen gekomen om me er niet niet voor aan te stellen, vandaar...
Zeuren om cheaten bij iets wat niets met cheaten te maken heeft is je aanstellen imo. Zeker als jij of niemand anders er last van heeft.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:21:
Ik hoop het oprecht! Wat Teamspeak betreft, dat werkt toch vaak minder lekker dan een prive skype (oid) conversation met de drie vrienden waar je altijd mee speelt. Dan kan je zo fijne dodelijke squads vormen.
Ga je met die man in een apart kanaal op Teamspeak zitten? Zelf weten natuurlijk wat je wilt gebruiken. De GoT TS server staat ter beschikking :)

Kijk in Battlelog? Dan zie je precies hoeveel kills welke unlock oplevert. Je kan daar echt vrijwel alle informatir over gadgets en guns vinden.

NeoMe schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:42:
Wat is dat toch met die UMP, is dat nog bugged ofzo ... kwordt elke keer meteen neergeschoten lijkt wel alsof één kogel 100 damage doet. Dan nog niet te spreken over de afstand waarmee ze schieten, bij andere wapens krijg ik die rode gloed zodat ik weet dat ik onder vuur lig.
Niet direct aan een speciaal wapen gerelateerd, is met alle wapens zo. Zit een bug in waardoor je voor jou gevoel gewoon een instant kill krijgt.
UMP-45 is trouwens overhyped, hoor iedereen zeuren dat hij zo goed is maar er zijn echt meer dan genoeg goeie wapens die dezelfde of betere prestaties hebben.

NeoMe schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:56:
Zag net al wat mensen level 36, geloof ook eentje 41 ... dan ben je al flink bezig geweest :)
Ach... rank 44 hier en heb daar iets meer dan 30 uur over gedaan. Valt wel mee dus :)

H3llSiNG schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:06:
Ok ik stop nu met de Beta, het stikt van de cheaters en hackers nu dat die openlijk te krijgen zijn en er zijn ook al tooltjes om jezelf lag te geven.

Zie een sombere toekomst in voor de full versie als de beta met maar 1 map en game mode al zo snel gehacked word.
Beta draait geen vorm van anti hacking tools, dat zal de full version wel hebben, dan worden hacks veel lastiger.

Gundogan schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 00:30:
[...]

De F2000 heeft ook een redelijk hoge rate of fire (850 rpm vs 750 voor de M416/AEK vs 650 voor de M16/AK74), dus kan je inderdaad helemaal dat effect hebben :)
Ligt niet aan de firerate van het wapen, ligt aan een bug in het spel. Iets met hits die niet geregistreerd worden en meer damage oplopen als je rent of zoiets. Ik heb namelijk als schutter nog nooit meegemaakt dat ik iemand in een miliseconde dood had indien ik een wapen gebruikte dat meerdere kogels nodig had, dan hoor je als ontvanger dat ook nooit te merken.
Speel zelf veel met de F2000 en heb nooit iemand instant dood, het duurt altijd eventjes. Dan hoor je als ontvanger ook niet instant dood te gaan.

M416 heeft hogere damage. Wat jij fijner vind moet je zelf bepalen. Beetje eigen inzet kan echt geen kwaad.

furby-killer schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:03:
Wel grappig dat uiteindelijk ik 33/31 k/d ratio had, en maar een fractie lagere score dan de beste tegenstander die iets van 60/20 k/d had.
Dat is wel een van de vage dingen uit het spel, een kill levert je 100 punten op maar de combinatie van suppression en kill assist kan je veel meer dan 100 punten opleveren waardoor een slechte aim je meer punten kan opleveren dan een goede aim.
ronalddus schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:08:
Met een beetje fatsoenlijk team als verdediger kom er bij de derde set MCOM's echt niet doorheen (met een random team). De eerste twee bases pak je in enkele minuten, maar die derde basis is gewoon niet te doen
True, een goed team en het is praktisch onmogelijk. De twee roltrappen zijn van boven erg goed te verdedigen en de trap aan de zijkant is prima van afstand te bestoken met raketten en granaten. Je moet als aanvaller altijd zodra je boven bent een open stuk in rennen waardoor het vuur van alle kanten kan komen terwijl je als verdediger je vuur enkel hoeft te concentreren op een specifiek punt van hooguit 10 meter breed.

[Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 06-10-2011 11:11]

rnenator schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:12:
Teamplay wordt meer beloond dan Rambo spelen.
Dat is wel een erg overdreven en onjuiste generalisatie. In mijn voorbeeld wordt simpelweg het niet kunnen doden van mensen meer beloond dan het wel kunnen doden van mensen. Als iemand constant aan het sprayen is naar een vijand toe en niet in staat is hem af te maken en ik hem moet helpen door de kill te maken dan krijgt hij meer punten dan ik terwijl ik de daadwerkelijke kill uitvoer.
freggel schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:15:
[...]

Euh, suppressing heeft juist alles met aim te maken. Het is wel de bedoeling dat de sloot kogels gegroepeerd aankomen. En dat de tegenstander dus niet zijn hoofd boven de dekking uitsteekt waarna je matties kunnen flanken. Als je niet goed aimt met je LMG dan is het ook geen suppresing.
Alleen bijna niemand heeft suppression als doel, ze willen zelf ook de kill maken maar dat lukt ze niet. Daarnaast hoef je niet goed te kunnen mikken om suppression voor elkaar te krijgen, zolang je maar in de buurt komt.

[Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 06-10-2011 11:17]

Grouver schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:17:
[...]

Vertel dat maar de debielen in een random game.
Heeft lang niet altijd met debielen te maken. Mensen willen ook graag nieuwe wapens en tools unlocken, dan kan je beter kills maken dan MCOM's armen en laten ontploffen. Voor kills krijg je veel sneller punten en loop je een stuk minder risico. Dat klopt gewoon niet. DICE heeft alweer de domme fout gemaakt door gevaarlijke dingen minder te belonen.
Een sniper kan flink wat punten scoren door laf te blijven hangen simpelweg omdat hij per kill 100 punten krijgt. Iemand die met gevaar voor eigen leven na 3 arms eindelijk de MCOM sloopt krijgt hier in totaal maar 500 punten voor.
anti.ea schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:17:
[...]

Wat hij bedoeld is dat iemand die elke tegestander killed met 2 kogels in de borst minder punten krijgt dan iemand die x kogels in zijn been schiet, hem de mogelijkheid geeft cover te zoeken. Nog wat suppressive fire over de cover schiet en vervolgens zijn kill laat jatten door een team/squad mate en zo dus assist en suppressive fire punten krijgt :)
Precies. Iemand die slecht kan mikken en tegenstanders niet dood krijgt, waardoor een teammate in moet grijpen, kan meer punten krijgen dan iemand die wel gewoon de kill kan maken.

freggel schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:22:
Volgens mij ontgaat jullie het nut van Supressing Fire. :+
Nee absoluut niet. Alleen je hoort nooit als assist meer punten te krijgen dan iemand die je assisteert. Daarnaast is het nut van suppression zeker niet zo hoog dat er zoveel punten mee verdiend hoort te worden.
rgras schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:21:
Wat vinden jullie van het idee om 'snipers' maar 50XP per kill te geven?
Idioot. Dan maak je aannames dat iemand, omdat hij die class kiest, minder nuttig zal zijn en daarom minder punten verdient.

NeoMe schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:32:
Ik vind het vrij apart dat mijn karakter nooit gewoon stil kan staan, loopt altijd te bibberen of te bewegen. Vooral als ik in de buurt ben van objecten ( rolstrap / muurtje ). Als ik ergens lig en er komt iemand aan gerent dan vlieg ik ook een meter opzij, lekker irritant als ik ff in de bosjes een beetje lig te snipen.
Zelf niet meegemaakt dat ik opeens een meter opzij vlieg. Lijkt alsof er op de server correcties gemaakt worden omdat jou client gegevens niet betrouwbaar zijn. Mag hopen dat het gefixt wordt.
Verder flikkert het beeld soms ( geel ), dat rode is van lasers maar wat is geel dan of is dat ook nog gewoon een foutje..?
Ja, veel witte, gele, blauwe en rode flikkeringen. Dat is puur een bug. Het gaat dan om je gehele scherm die voor een miliseconde of wat een een egale kleur krijgt, vaak een paar keer achter elkaar.
Gisteren heel erg last van 'hele clip in iemand schieten en gast is nog altijd 100%' terwijl ik eergisteren daar minder problemen mee had. Ook gebruik ik die rocketlauncher veel, die soms wel en soms niet iemand killt terwijl je vanuit een raam naar beneden recht op iemand schiet ... ook apart. Gebruik hem nu alleen maar om vijanden in een hokje/hoekje/huisje op te blazen want ga het risico niet meer lopen.
Die wapens zijn inderdaad nog wat bugged, dat zal ook niet heel snel verbeteren verwacht ik, bekend probleem in de Battlefield series.

En please, zullen we dit topic niet laten vervallen tot simpelweg een pats topic waar mensen hun lucky potjes komen posten om anderen proberen te laten denken dat ze daadwerkelijk goed zijn?

[Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 06-10-2011 11:37]

De SPECACT & Dog Tag Pack kit is nu al te koop voor spelers die hem niet in hun preorder hebben zitten.

The Great HooD schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:48:
Ik denk wel dat ze de punten die je krijgt voor een kill wat zullen afnemen. 50 voor een kill lijkt mij goed. Dan de MCOM gewoon op 100 punten houden en dan is het redelijk gebalanceerd. Van mij mogen ze die assists ook lekker hoog houden, het is namelijk een teamspel geen solo-game. Zie het als een voetbalteam. Je moet elkaar assisteren om te winnen. 1 goede spits maakt je geen kampioen. Daar heb je de voorzetten (assists) ook voor nodig. Tevens ook een goede verdediging om de tegenstander niet te ver te laten oprukken (suppressie).
Ga alsjeblieft geen vergelijkingen maken, dan loopt het altijd ergens spaak.
Feit is dat resultaat beloond moet worden en meer beloond moet worden dan geen resultaat. Het zou vergelijkbaar zijn met meer punten krijgen voor het proberen te armen van de MCOM dan hem daadwerkelijk armen.
Tuurlijk moet teamplay gestimuleerd worden, alleen niet meer dan het resultaat halen.

Pagina: 1 2 3

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee