Join de Gathering of Tweakers platoon!

http://battlelog.battlefi...toon/2826550451850551173/

[Voor 83% gewijzigd door Tsurany op 27-09-2011 17:21]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wij hebben besloten de goedwillende community tegemoet te komen, en toch weer een nieuw deel te openen van het Battlefield 3 topic. Dezelfde regels als altijd gelden.

Zie je iets wat niet door de beugel kan, reageer dan niet, maar maak een Topic Report aan, en we zullen zo snel mogelijk ingrijpen waar nodig.

Veel plezier, en laten we het topic leuk maken en houden :)

[Voor 95% gewijzigd door PWM op 24-09-2011 11:42]

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verrassend. In ieder geval, PS3 krijgt een hele week eerder toegang tot alle DLC. Gezien de vaste dagen waarop Sony updates uitbrengt, kan dit betekenen dat Xbox spelers misschien wel circa 1,5 week moeten wachten!

Ik vind het in ieder geval wel beter dat het maar één weekje is en niet een hele maand. Pas als ze over de twee weken gaan, begint het oneerlijk te worden. Verder niks mis met wat concurrentie om spelers naar jouw platform te halen (in dit geval Sony's PS3).

Dit is natuurlijk ook wel goede reclame voor Sony. Het is natuurlijk niet heel erg lang, een week, maar het is misschien wel genoeg om net die spelers die zowel een Xbox als PS3 hebben, over te halen om de PS3 versie te bestellen. En het is misschien ook wel net genoeg om een PS3 in plaats van een Xbox te kopen (PC gamers zullen gewoon bij de PC blijven).

Daarnaast is het natuurlijk ook goede reclame als je kijkt naar reviews: alle reviewers zullen DLC op de PS3 testen en dat is ook reclame voor Sony.

Edit misschien handig om deze info toe te voegen bij de inleiding/FAQ (dat de PS3 alle DLC een week eerder krijgt).

[Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 24-09-2011 11:55]

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-06 20:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

Maar hoe zit dat nu met DLC voor de pc , komt dat gelijk met de ps3 of gelijk met de xbox 360

EDIT : net gelezen komt gelijk met xbox

[Voor 18% gewijzigd door beuker19 op 24-09-2011 12:04]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:49
Ik denk dat dat gelijk komt met de Xbox, want de PS3 versie krijgt het een week eerder.
Hulde dat we weer lekker verder kunnen discuseieren, begon het al te missen :)

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-05 14:06
beuker19 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:03:
Maar hoe zit dat nu met DLC voor de pc , komt dat gelijk met de ps3 of gelijk met de xbox 360
Volgens het artikel dat ik gelezen had, hier op Tweakers verscheen die ook een week later dan de PS3. Dus simpel gezegd denk ik dat de DLC een week eerder op de PS3 komt dan op de PC en Xbox360.

[Voor 11% gewijzigd door Jo... op 24-09-2011 12:08]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ah daar is nummer 3.
De TS ziet er weer mooi opgeknapt uit, nu maar hopen dat het niet weer het waar moet ik BF3 bestellen topic word. :X

Verder ben ik niet te spreken over exclusieve deals zoals wat SONY heeft alleen moet ik wel opmerken dat SONY wel een beetje faalt omdat het maar een week is. Hebben ze eindelijk eens een deal die ze waarschijnlijk miljoenen kost en dan is het voor een week voor een uitbreiding die me nou interessanter lijkt voor de PC dan PS3 aangezien de maps daar wel full size zullen zijn met 64 conquest. En er is natuurlijk de nosalgie van spelers die BF2 hebben gespeeld. (moet ik ook nog eens doen) O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-05 01:56
Is er een Commander functie?
Nee, wel is de squadleader terug aanwezig. wat betekent dit?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-06 22:38

M2M

medicijnman

DanielWW2 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:14:
Ah daar is nummer 3.
De TS ziet er weer mooi opgeknapt bij, nu maar hopen dat het niet weer het waar moet ik BF3 bestellen topic word. :X

Verder ben ik niet te spreken over exclusieve deals zoals wat SONY heeft alleen moet ik wel opmerken dat SONY wel een beetje faalt omdat het maar een week is. Hebben ze eindelijk eens een deal die ze waarschijnlijk miljoenen kost en dan is het voor een week voor een uitbreiding die me nou interessanter lijkt voor de PC dan PS3 aangezien de maps daar wel full size zullen zijn met 64 conquest. En er is natuurlijk de nosalgie van spelers die BF2 hebben gespeeld. (moet ik ook nog eens doen) O-)
Consoles kunnen nu eenmaal een stuk minder aan (hardwarematig) dan een PC. Met name op het gebied van geheugen laten consoles nogal steekjes liggen. De GPU van de PS3 heeft bijvoorbeeld 256MB geheugen. Main memory is ook 256MB. En dat is niet veel om mee te werken.

-_-

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

goosche schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:18:
Is er een Commander functie?
Nee, wel is de squadleader terug aanwezig. wat betekent dit?
Een commandant stuurt het hele team aan, de squadleader alleen de squad.

• goosche
CptChaos schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:19:
[...]
Een commandant stuurt het hele team aan, de squadleader alleen de squad.
Dus bijv dat je alleen op hem kan spawnen ofzo?

• DaniëlWW2
  • Niet online
M2M schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:19:
[...]

Consoles kunnen nu eenmaal een stuk minder aan (hardwarematig) dan een PC. Met name op het gebied van geheugen laten consoles nogal steekjes liggen. De GPU van de PS3 heeft bijvoorbeeld 256MB geheugen. Main memory is ook 256MB. En dat is niet veel om mee te werken.
Ik ben bekent met de hardware van de consoles, ik heb naast mijn PC ook nog een XBOX360. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-05 22:02
goosche schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:20:Dus bijv dat je alleen op hem kan spawnen ofzo?
Wat de squadleader precies kan qua commands is nog niet bekend eigenlijk. Wel kan de rest van de squad alleen op de squadleader spawnen. De squadleader kan op iedereen spawnen.

• goosche
Adante schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:27:
[...]

Wat de squadleader precies kan qua commands is nog niet bekend eigenlijk. Wel kan de rest van de squad alleen op de squadleader spawnen. De squadleader kan op iedereen spawnen.
Dat is eerlijk gezegd niet echt positief. Hoe is eigenlijk deze game als hem vergelijkt met MOH was MOH ook een zwaar game dat was toch Frostbite 1.5?

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

DanielWW2 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:14:
Ah daar is nummer 3.
De TS ziet er weer mooi opgeknapt uit, nu maar hopen dat het niet weer het waar moet ik BF3 bestellen topic word. :X

Waarschijnlijk heeft Sony gewoon gekeken "hoeveel zal een deal voor 1/2/3/4 we(e)k(en) ons kosten, en hoeveel krijgen we terug?" Zoals ik al zei, PS3 gamers zijn wel wat eerder maar niemand loopt echt achter. Echter zullen wel alle reviews van uitbreidingen etc. op de PS3 worden gespeeld, waardoor je weer extra bekendheid krijgt. En het zal vast ook het verschil maken voor iemand die twijfelt tussen de Xbox en PS3 versie.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
Hier de teaser voor de '99 Problems' trailer die maandag uitkomt:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tD-cuiMgPoo]

• vinom
Het is inderdaad echt een teaser, ik ben benieuwd maandag :P

• M2M

M2M

medicijnman

DanielWW2 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:23:
[...]

Ik ben bekent met de hardware van de consoles, ik heb naast mijn PC ook nog een XBOX360. :+
dan is het niet zo moeilijk te snappen dat je niet alle data in het spel in 256 MB geheugen kunt stoppen. 64 man En een gigantische map, En allemaal verschillende pakjes voor de verschillende spelers, En allemaal verschillende wapens, En destructability, En voertuigen, wordt gewoon allemaal te veel. Ik vind het knap dat ze het met 24 man wel redden :)

-_-

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Een teaser van een trailer... hoe gekker gaat de hype nog worden?

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Bij seconde 15 in dat filmpje zie je Jay Z zelf in actie .

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:01
Ik las dat je in BF3 alleen op de squad leader kan spawnen. Ik vraag me af wat voor consequenties dat heeft in het spel..

Als de squad leader dood is kun je dus alleen in de basis en op MCOM spawns en gecapte vlaggen spawnen?
Jovas schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 14:53:
Ik las dat je in BF3 alleen op de squad leader kan spawnen. Ik vraag me af wat voor consequenties dat heeft in het spel..

Als de squad leader dood is kun je dus alleen in de basis en op MCOM spawns en gecapte vlaggen spawnen?
Ja dat klopt, alleen als je andere squadmembers leven kan de squadleader daar weer spawnen en jij weer bij de squadleader. Ik vind het een dom systeem tbh. Vond het systeem uit BF2 een stuk logischer werken. Squadleader moest daadwerkelijk in leven blijven en je kon niet zomaar ergens opduiken met z'n allen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Jovas
Tsurany schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 14:55:
[...]

Ja dat klopt, alleen als je andere squadmembers leven kan de squadleader daar weer spawnen en jij weer bij de squadleader. Ik vind het een dom systeem tbh. Vond het systeem uit BF2 een stuk logischer werken. Squadleader moest daadwerkelijk in leven blijven en je kon niet zomaar ergens opduiken met z'n allen.
In elk geval een stuk minder vrijheid dan in BC2, waar je op iedereen kon spawnen haha.. Hoevaak zie je daar wel niet ineens twee of drie mannetjes uit een speler springen die jij net aan het neer maaien bent..

Dat wordt voor mij dus wel even wennen! Maar ik denk wel beter, minder chaotisch..

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:57

Donnie

AKA DonCorleone

Heeft iedereen die via origin heeft pre-ordered al zijn key ontvangen? Ik namelijk nog niet :-(

Teaser ziet er vet uit trouwens, al vind ik het wel een beetje jammer dat ze niet gewoon het filmpje releasen! Ze weten je iig goed te hypen idd!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Anoniem: 319893

Ik denk niet dat je een key nodig hebt. Het spel komt gewoon onder je origin te staan (morgen of maandag)

• xNikobellicx
  • Nu online
De Keys worden pas vanaf morgen de 25e verzonden.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-03 22:45

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Anoniem: 319893 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 15:06:
Ik denk niet dat je een key nodig hebt. Het spel komt gewoon onder je origin te staan (morgen of maandag)
Ik zou het erg op prijs stellen als ze vandaag nog starten met het pre-loaden, zodat er dinsdag meteen gespeeld kan worden. Ik voorzie namelijk weer tergend trage downloads.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

jagermeister schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 15:26:
[...]

Ik zou het erg op prijs stellen als ze vandaag nog starten met het pre-loaden, zodat er dinsdag meteen gespeeld kan worden. Ik voorzie namelijk weer tergend trage downloads.
Ik zou het waarderen als alles met de keys goed gaat en dat Sony en Microsoft de beta direct beschikbaar stellen op dinsdag. Anders heb je niks aan die 2 dagen voorrang.

• Jovas
Volgende keer liever een topic report ;)

[Voor 92% gewijzigd door Sn0wblind op 24-09-2011 16:58]

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-06 13:27
Als ik zo een paar alpha footages kijk, zie ik dat er veel minder recoil aanwezig is dan bc2! Gaat dus een beetje de COD kant op!

• Anoniem: 44492
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
-knip- topic reportje :)

[Voor 147% gewijzigd door Sn0wblind op 24-09-2011 17:03]

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb zelf in de alpha gespeeld en ik weet niet meer precies hoe het er uit ziet, maar de recoil is juist erger dan bij elke andere game. het heeft veel meer invloed en werkt niet alleen precies omhoog. Had soms moeite om hoge accuracy te halen, terwijl ik met de meeste games standaard over de 20% zit (wat naar mijn idee redelijk hoog is).

Anoniem: 312055

memo001 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 16:21:
Als ik zo een paar alpha footages kijk, zie ik dat er veel minder recoil aanwezig is dan bc2! Gaat dus een beetje de COD kant op!
Ik vind juist dat er meer recoil aanwezig is, zeker als je de fault line trailer bekijkt :o

• memo001
Oke, dan kan ik er moeilijk over oordelen, want ik heb nog geen alpha gespeeld. Ik keek deze footage:
YouTube: Battlefield 3 - Multiplayer Gameplay "Montage" 2 - YouTube

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:21

SomerenV

It's something!

Weet iemand hoe het zit als je besteld hebt bij Wehkamp met eerder toegang krijgen tot de beta? Ik heb er de LE van Battlefield 3 besteld en wat eerder spelen is natuurlijk nooit verkeerd :P

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:30
Ik las in de comments eronder dat ze niet mee doen met de beta-key actie en je dus geen key krijgt.
Ik hoopte er zelf ook op, maar goed dan maar 2 dagen langer wachten :+

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

SomerenV schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:11:
Weet iemand hoe het zit als je besteld hebt bij Wehkamp met eerder toegang krijgen tot de beta? Ik heb er de LE van Battlefield 3 besteld en wat eerder spelen is natuurlijk nooit verkeerd :P
Alleen via Origin krijg je 48 uur eerder toegang tot de beta.

• Mr.M
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Adante schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:27:
[...]

Volgens mij kan je ook spawnen op een "Radio Beacon".
http://battlefield.wikia.com/wiki/Radio_Beacon

Vraag me af wat er gebeurt als de squadleader in een vliegtuig zit (of een vol vehicle).
Als je in dat geval buiten het vliegtuig zou kunnen spawnen (om gelijk met een parachute af te dalen) kan je een serieus probleem hebben als het vliegt buiten de voor infanterie toegankelijke zone.

• i-sk
  • Laatst online: 22:16
memo001 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:00:
Oke, dan kan ik er moeilijk over oordelen, want ik heb nog geen alpha gespeeld. Ik keek deze footage:
YouTube: Battlefield 3 - Multiplayer Gameplay "Montage" 2 - YouTube
Is dit footage van de xbox? Lijkt me sterk gezien de graphics maar ik zag dat A gedrukt moest worden voor het disarmen van de m-com. Aangezien A op de pc onderdeel is van WASD knoppen lijkt het me niet dat dit voor pc is en ps3 sowieso niet. Iemand meer info?

EDIT: ik heb er nog even overheen geskipped en het enige waar ik het nog aan kan ontdekken zijn de namen van de spelers. Lijkt erop dat het gamertags zijn ipv echt ingame namen.

[Voor 12% gewijzigd door i-sk op 24-09-2011 18:03]

• Joost1991
  • Laatst online: 03-06 12:58
En bij Bom B moet je zeker B ingedrukt houden?

Die letters in beeld is enkel om aan te geven bij welke bom je zit.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Anoniem: 315662
  • Niet online
Joost1991 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:02:
En bij Bom B moet je zeker B ingedrukt houden?

Die letters in beeld is enkel om aan te geven bij welke bom je zit.
waar slaat dat nou weer op, het kan heel goed zijn dat het A is om te disarmen. (ook al is het in het filmpje nergens te zien)

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 24-09-2011 18:04]

• Joost1991
  • Laatst online: 03-06 12:58
In dat filmpje niet te zien? Kijk maar rond de 50 seconden en vervolgens rond 1:20.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Niet online
ja maar daar zie je toch echt niet: druk deze knop in

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:26

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 315662 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:03:
[...]

waar slaat dat nou weer op, het kan heel goed zijn dat het A is om te disarmen. (ook al is het in het filmpje nergens te zien)
Het is de MCOM waar je zit, niet de toest die ingedrukt moet worden.

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Uniciteit schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:26:
[...]

Alleen via Origin krijg je 48 uur eerder toegang tot de beta.
Damnit :( Achja, 2 dagen wachten kan er ook nog wel bij :) Wel jammer dat het alleen operation Metro is, had echt gehoopt op Caspian Border!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

SomerenV schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:38:
[...]

Damnit :( Achja, 2 dagen wachten kan er ook nog wel bij :) Wel jammer dat het alleen operation Metro is, had echt gehoopt op Caspian Border!
Ik heb Operation Metro anders niet gespeeld, dus daar ben ik ook wel blij mee (a).

• Niet online
beany schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:28:
[...]

Het is de MCOM waar je zit, niet de toest die ingedrukt moet worden.
dat zeg ik toch ook, wel handig om even alle berichten te lezen die er onder staan :)

• Gundogan
  • Laatst online: 05:24

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mr.M schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:39:
Vraag me af wat er gebeurt als de squadleader in een vliegtuig zit (of een vol vehicle).
Als je in dat geval buiten het vliegtuig zou kunnen spawnen (om gelijk met een parachute af te dalen) kan je een serieus probleem hebben als het vliegt buiten de voor infanterie toegankelijke zone.
Ik denk dat je dan gewoon niet op hem kan spawnen. Dit is in ieder geval in BC2 zo. Geldt ook voor de situaties waar het gebied direct achter degene waarop je spawned niet begaanbaar is zoals een muur of een afgrond.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• JT888
  • Laatst online: 21-05 20:16
memo001 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 16:21:
Lees ff zelf wat je zegt ALPHA zegt genoeg toch dinsdag de BETA ;) dan kunnen we weer verder praten.

PS: g2play codes binnen gekregen en verzilverd het is dus geen oplichting ;) dus alle 3 preorder extras in the pocket :).

[Voor 15% gewijzigd door JT888 op 24-09-2011 20:30]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

JT888 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 20:26:
PS: g2play codes binnen gekregen en verzilverd het is dus geen oplichting ;) dus alle 3 preorder extras in the pocket :).
Blijft het imo nog wel discutabel, omdat zij nu al keys kunnen geven en je jezelf dus kan afvragen of die keys wel op een legale manier zijn verkregen vanuit EA. ;)

• JT888
Ja ok ff aankijken he maar goed ze bieden zoveel game keys aan ook voor andere games.

Als ze illegaal bezig zijn dan waren ze al lang opgerolt lijkt mij :).

We zullen zien Origin accepteerd de keys wel gewoon dus dat zit wel goed vermoed ik.

[Voor 9% gewijzigd door JT888 op 24-09-2011 22:31]

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Op hun site zie ik niets over specact en warfare pack, en ook zeggen ze dat de keys pas op 25 oktober uitkomen.
Hoe kom jij dan nu al aan serials en alle preorder extra's? :?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05 01:14
Fijn om te zien dat het topic weer open is! In onderstaand artikel praat de manager van DICE over de beta. Aardig stukje leesvoer.

http://mp1st.com/2011/09/24/dice-on-why-the-battelfield-3-beta-is-so-late/

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:32
Ik zie die ster bij het spotsysteem bij Alpha gameplay , is dat de squadleader?

• Valcanus1337
  • Laatst online: 08-03-2021
.kernel. schreef op zondag 25 september 2011 @ 02:28:
Fijn om te zien dat het topic weer open is! In onderstaand artikel praat de manager van DICE over de beta. Aardig stukje leesvoer.

http://mp1st.com/2011/09/24/dice-on-why-the-battelfield-3-beta-is-so-late/
Mooi stukje interview. Het zal mij niks verbazen als de lanch een drama wordt. Bad company 2 was nou ook niet echt soepel.

PSN ID: White_Anomaly

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

En bij bad company 1, BF2 en BF2142 ook al niet. Hmmm. ik verwacht zelf ook niet echt te kunnen spelen de eerste 3 dagen, puur door servers die overbelast zijn, zowel download als play servers.

Maar je hoopt toch op beter.

Misschien dat ze dit als test gebruiken om te kijken of hun infrastuctuur goed op orde is?

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-05 08:30
http://bf3blog.com/2011/0...ttlefield-3-beta-as-well/

AMD komt ook met speciale drivers voor de beta =)

• DaniëlWW2
  • Niet online
Het verbaast me niks.
BF3 kan best wel eens de nieuwe benchmark game worden en eerste indruk telt.

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05 01:14

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-04 01:34
dat zei hij toch ook. AMD komt OOK met ...........

Het mooie van dit nieuws is is dat de drivers er zijn voor de bf3 beta om tesselation te maxen en voor een small performance boost.. dus de beta support ook DX11!!

• Adel_F16
En blijkbaar zijn de recommeded specs voor hoge instellingen en niet voor op normale instellingen zoals iedereen d8 (komt goed uit:))

bron: gamezone.de en dan aan de linkerkant het artikel Dice Focus PC. (zit op mobiel en kan de link niet meegeven.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 18:34
l166 schreef op zondag 25 september 2011 @ 13:12:
En blijkbaar zijn de recommeded specs voor hoge instellingen en niet voor op normale instellingen zoals iedereen d8 (komt goed uit:))

bron: gamezone.de en dan aan de linkerkant het artikel Dice Focus PC. (zit op mobiel en kan de link niet meegeven.
Klopt, maar er is ook een twitter bericht geplaatst waarin een developper zei dat Battlefield 3 ook een ultra setting had.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

l166 schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:58:
dat zei hij toch ook. AMD komt OOK met ...........

Het mooie van dit nieuws is is dat de drivers er zijn voor de bf3 beta om tesselation te maxen en voor een small performance boost.. dus de beta support ook DX11!!
Ook niet vreemd natuurlijk. Voor elk groot spel worden in drivers optimalisaties gedaan aangezien elk spel behoefte heeft aan andere instellingen. Dit absoluut niet de eerste keer. Dat zie je ook in veel driver changelogs.

• Dorest0rm
  • Laatst online: 30-05 13:12
Edit: Past misschien toch beter in het hardware topic thuis.

[Voor 144% gewijzigd door Dorest0rm op 25-09-2011 15:40]

• JT888
pafdaddy schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:24:
Op hun site zie ik niets over specact en warfare pack, en ook zeggen ze dat de keys pas op 25 oktober uitkomen.
Hoe kom jij dan nu al aan serials en alle preorder extra's? :?
ZIE PM. (denk niet dat we hier teveel over mogen posten geen zin in een ban)

Iemand enig idee wanneer de closed Beta open gaat 00:00 USA time of 00:00 Europa O-)

Ik las op twitter dat friendly fire standaard uit staat op de normale servers maar dat er wel een optie is dit aan te zetten op de server.

Op de hardcore servers staat dit standaard wel aan.

Persoonlijk vind ik dat friendly fire er gewoon bij hoort uitzetten is gewoon lame.

[Voor 58% gewijzigd door JT888 op 25-09-2011 14:42]

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
EA origin update, we komen dichterbij :P

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@JT888

DICE heeft zelf aangegeven geen 00:00 te willen hanteren, dus ik gok geen van beide.

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Beta gameplay op caspian border:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iXzTVxvRHOA&feature=youtu.be]

[Voor 31% gewijzigd door Donnie op 25-09-2011 15:21]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dat kan geen beta zijn. Er is al bevestigd dat de beta alleen rushmode zal bevatten, geen conquest, zoek daar maar is op in het topic.

[Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 25-09-2011 15:23]

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ik weet het maar toch staat het op youtube dus hou ik de bron aan ;) Er speelt ook niemand mee ofzo dus vraag me af wat de bron is verder (link komt van http://battlefieldo.com)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wel raar, op diezelfde site hebben ze een Q&A staan over diezelfde beta (http://battlefieldo.com/tons-information-qa-zh1nt0/), daar spreken ze weer over Operation Metro. ;)

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:32
Dit is gewoon footage van Gamescom.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-06 14:13
Ze hebben ook gezegd dat er mogelijk meerdere maps/modes in de beta komen. Misschien willen ze eerst ff kijke of het met de meest stabiele map goed gaat en vervolgens na 1 week bijv. Capsian Border er aan toevoegen? Ik noem maar wat :)

• LtMarx
  • Laatst online: 31-05 15:05

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

JT888 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 20:26:
[...]

Lees ff zelf wat je zegt ALPHA zegt genoeg toch dinsdag de BETA ;) dan kunnen we weer verder praten.

Ik heb hier nog niets binnen van g2play, wanneer heb je besteld?

Ontopic: Heb echt zin in BF3, vooral door alle verschillende modussen

• Realtec
  • Laatst online: 27-05 22:08

Realtec

Less is more

Dat "caspian border beta" beta filmpje hierboven zit wel vol met bugs?
Zie dat hek dan 1 sec later kapot gaan en door een kapot hek lopen is geen optie ofzo

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-05 08:30
Edit: N.v.t. ik las weer eens verkeerd.

[Voor 100% gewijzigd door Boagriuz op 25-09-2011 16:35]

• vinom
Early access is op op de 27e ;)
JT888 schreef op zondag 25 september 2011 @ 14:16:
Ik las op twitter dat friendly fire standaard uit staat op de normale servers maar dat er wel een optie is dit aan te zetten op de server.

Op de hardcore servers staat dit standaard wel aan.

Persoonlijk vind ik dat friendly fire er gewoon bij hoort uitzetten is gewoon lame.
Niets leukers dan geteamkilled worden omdat iemand graag jou heli of vliegtuig wilt hebben. Van mij mag friendly fire wel uit staan, liever dat mensen wat lomp en onoplettend granaten gooien dan constant door idioten geteamkilled worden die of iets willen hebben waar ik in wil of die gewoon niet uit kijken.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ach, je kan aan TK's natuurlijk altijd consequenties hangen.
Maar op zo'n moment lost dat niks op. Of je moet na een paar teamkills een kick uitvoeren of je moet het accepteren. Je kan als server geen puntvermindering uitvoeren dus je enige mogelijkheid is een kick.
Of je moet elke keer de speler die teamkilled slayen maar dat is ook niet ideaal, dan zijn ongelukjes wel erg vervelend.

• Jeroenneman
  • Laatst online: 21:21

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Players die TKen gewoon na een bepaalde hoeveelheid een ban van 24h geven.

Tnx voor dat filmpje trouwens , de geluiden zijn prachtig! Staat ook jet gameplay op YT, dat hadden ze gewoon kunnen releasen als full flying game!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• JT888
Tsurany schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:22:
[...]

Niets leukers dan geteamkilled worden omdat iemand graag jou heli of vliegtuig wilt hebben. Van mij mag friendly fire wel uit staan, liever dat mensen wat lomp en onoplettend granaten gooien dan constant door idioten geteamkilled worden die of iets willen hebben waar ik in wil of die gewoon niet uit kijken.
Ik hoop juist dat Team kills gestraft worden met -punten die ook je rank totaal score omlaag kunnen halen.

Ja het klopt inderdaad dat team killen voor een jet of heli irritant is dat vind ik ook. Maar er zullen heus wel server rules zijn waarop een ban volgt na de zoveelste team kill in korte tijd.

Ik wil juist dat mensen opletten met wat ze doen in plaats van grenades spammen over de map zonder na te denken over hun actie en het gevolg daarvan.

[Voor 50% gewijzigd door JT888 op 25-09-2011 17:25]

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 15:54
JT888 schreef op zondag 25 september 2011 @ 17:21:
[...]

Ik hoop juist dat Team kills gestraft worden met -punten die ook je rank totaal score omlaag kunnen halen.

Ja het klopt inderdaad dat team killen voor een jet of heli irritant is dat vind ik ook. Maar er zullen heus wel server rules zijn waarop een ban volgt na de zoveelste team kill in korte tijd.

Ik wil juist dat mensen opletten met wat ze doen in plaats van grenades spammen over de map zonder na te denken over hun actie en het gevolg daarvan.
Mee eens, werkte vroeger ook gewoon prima.

• memo001
Van mij mag friendly fire gewoon uit staan, anders ben je je leven niet meer zeker als opstijgende heli. Al erg genoeg zijn die momenten in bc2 als je opstijgt en een teamlid er even een rpg tegenaan jakkard waardoor je totaal de controle kwijt bent!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik speel eigenlijk altijd met friendly fire off... Veel makkelijker..

• M2M

M2M

medicijnman

Friendly fire gewoon aan natuurlijk. Het moet natuurlijk wel mogelijk zijn om mensen uit een heli te schieten als ze de server gebruiken als vliegschool. Dat doe je maar in een lege server.

-_-

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-06 23:31
M2M schreef op zondag 25 september 2011 @ 18:45:
Friendly fire gewoon aan natuurlijk. Het moet natuurlijk wel mogelijk zijn om mensen uit een heli te schieten als ze de server gebruiken als vliegschool. Dat doe je maar in een lege server.
Maar helaas doen mensen dat dan omdat ze denken dat ze meer recht op die jet/heli hebben.
Ah, leuk om te zien dat het BF3 topic terug open is. :)

Nog wat nieuws dat intussen verschenen is (en nog niet is voorbij gekomen denk ik):
Als iets niet door de beugel kan, laat het me weten en ik verwijder het artikel.
The Commander role didn't make it into Battlefield 3 because DICE felt it was "a bit flawed", general manager Karl Magnus Troedsson has revealed.

It was, however, "a hot topic" at DICE HQ.

"When the dev team sat down and thought about this, the Commander role was a very important and hot topic in the studio I have to say," Troedsson said, speaking at the Eurogamer Expo 2011 today.

"Some people wanted us to implement it in the absolute same way as we had before; some of us wanted us to reinvigorate how we do it.

"I don't know how many people have tried to play as a Commander in Battlefield 2, but it's kind of a strange experience. Everyone agrees that that actual role of the Commander is very, very cool. But the problem is that only one person per team could play it, and it was always the highest ranking one.

"But even for the people that played as a Commander, the first thing they did was what? They ran off to a corner somewhere and lay down there and tried to hide so the Spec Ops guy wouldn't find them when he was going to blow up the installations.

"They basically spent the whole match lying on the ground on some obscure corner of the map, hoping not to get knifed in the back and trying to support people."

Troedsson concluded: "There was something very cool about the Commander role and there was also something a bit flawed, we have to say."

Battlefield 3 retains the essence of the Commander via squad leaders and gadgets. Squad leaders can order artillery strikes, Troedsson said, and the ability to order a mortar strike is available as a multiplayer unlock.

There's the option to set up gadgets on the ground or on rooftops to scan and target vehicles. There's a remote-control UAV drone that pin-ponts infantry and vehicles, too.

"That's why the idea that we've had, the team-play elements of the Commander mode that we really like, we have tried to push down to the squads and the squad leaders," said Troedsson.

"We've tried to push this down into the squads so they can both fill the roles that the Commander had, but then also be an active soldier on the battlefield."
http://www.eurogamer.net/...3-why-theres-no-commander
Today, at the Eurogamer Expo, I’ve been spending some time with all three versions of Battlefield 3. It’s not looking too shabby on any of the formats, but I thought I’d chime in with some thoughts about what the PlayStation 3, Xbox 360 and PC versions look like. A bit of subjective analysis, if you will. Here goes…

PC
The PC version is, without a shadow of a doubt, the prettiest of the three formats. That is, of course, to be expected. It’s the lead platform, and the processing power of high-end PCs is quite remarkable these days. (Bear in mind that the game was running on top-spec machines with the latest nVidia video tech.) Textures are astonishingly crisp, even up-close, and while I noticed a tiny bit of pop-in, it’s a rare occurrence and by no means a real problem. The lighting and shadows are gorgeous, and the game world has a real sheen to it. The reflections are subtle, realistic, and wonderful.

It’s also extremely smooth, as you might expect, and the draw distance is great, with none of the foliage pop-in that the other two versions suffer from. The only real issue I noticed was that there was a teensy bit of tearing at times.

PS3
While nowhere near as gorgeous as the PC version, the PlayStation 3 version of Battlefield 3 is the prettier of the console iterations. It’s very crisp, very smooth, and textures only appear slightly blurred when close up. Trees sway nicely in the breeze, although they do suffer from some pop-in when viewing them from a distance, which can be a little bit offputting.

There’s also some quite noticeable texture pop-in, which is a little unfortunate. But the water effects are beautiful, the lighting and shadow effects are extremely strong, and overall it’s a lovely-looking offering.

Xbox 360
Alas, it’s the weakest of the bunch. That isn’t to say it doesn’t look nice. Even on Xbox 360, the Frostbite 2.0 tech is strong. Unfortunately, there was some noticeable framerate stuttering in larger outdoor areas during my time with the game. That’s the biggest hurdle Battlefield 3 Xbox 360 will have to overcome before release, lest it be a little annoying.

Lighting and shadows, as well as reflections, are decent but not quite as strong as the PlayStation 3′s, and nowhere near the level of the PC. There’s some foliage pop-in as well, along the lines of that in the PS3 version. Interestingly, texture pop-in seemed to be almost entirely absent, although said textures are markedly lower-res – disappointingly blurry when up close, in fact.

So there we go! This is, of course, an unfinished build of the game, so these things may change before release. Watch out for our full hands-on Battlefield 3 preview in the coming days. And in the meantime, make sure you’re following all the latest Battlefield 3 news right here at BeefJack!
http://beefjack.com/news/...on-ps3-vs-xbox-360-vs-pc/
Things hit the fans recently on the BattleField 3 EA UK forums.

It seems that certain members of the community forum weren’t too happy when it was announced that Operation Metro was going to be the provided map during the beta testing period of the game. This announcement came AFTER DICE had previously claimed otherwise, that the Operation Metro wasn’t going to be used for beta. Apparently some fans had their hearts set on a different map to play during the beta ( one that would allow up to 64 players ) and became somewhat upset by the news.

When the complaints became loud a forum moderator shared his opinion on the matter:

Almost immediately after the mod hit the submit button on his post the entire thread was deleted, but not before someone made the above screen shot of it.

Was the mod’s response to the disgruntled fans in this case appropriate or over-the-top?
http://thesilentchief.com...angry-battlefield-3-fans/
Kertz also talked about a few more gameplay changes that should be making it into the Beta at the end of September. Some fans concerned about the under-barrel grenade launcher attachment asked Kertz the reasoning behing it being a one-hit kill. He assured us that there is “much smaller splash, minimum arm timer, and only direct.”

Recoil has also been a hot topic when it comes to gameplay changes. I find this next tweet to be particularly interesting because it has to do with burst-firing a weapon, a technique many of us have gotten used to in Battlefield: Bad Company 2 and many other games. Kertz was asked if burst firing would be harder now that we have selectable fire rates for weapons. He responded, “Tap firing has a larger recoil than the same rounds fired in full auto actually.” He later continued, “If you tap fired as fast as full auto the spread would [be] the same. Control recoil and pace your rounds. It’s better.” It seems odd that burst fire and full auto will the same spread, but I’m sure we can trust DICE to make the right decisions.
http://mp1st.com/2011/09/...h-projects-and-much-more/

https://twitter.com/#!/Ca...status/117343281641295872

Tijdslijn van alle BF games en expansion packs: http://bf3blog.com/battlefield-timeline/
Description is niet uitmuntend te noemen maar toch leuk om eens te doorbladeren.

Caspian Border PS3 trailer :+

Recent uitgebrachte teaser, met een leuker muziekje dan die rap... ;)

• Jeroenneman

Jeroenneman

Whaha, die PS3 gameplay, prachtig gemaakt!

Morgen lekker de full trailer, benieuwd wat voor nieuwe dingen ze nu laten zien. Maar het zal zeker weer van hoge kwaliteit zien, GO DICE!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-04 11:52
In het vorige deel schreef er iemand dat de gehele game ongeveer 20GB gaat zijn. Ik weet ook dat niemand dat zeker zal weten, tot het spel daadwerkelijk uit is gekomen.

Op dit moment heb ik minder dan 20GB vrije schijf ruimte op m'n SSD.
Maar weet iemand of het ook mogelijk gaat zijn om bijvoorbeeld alleen de multiplayer versie te installeren? (Was dit een mogelijkheid in BC2?)Zoals je ook kan doen bij CoD op steam. Dat zou wel beter zijn denk ik.

• Adel_F16
Jungelman schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:18:
In het vorige deel schreef er iemand dat de gehele game ongeveer 20GB gaat zijn. Ik weet ook dat niemand dat zeker zal weten, tot het spel daadwerkelijk uit is gekomen.

Op dit moment heb ik minder dan 20GB vrije schijf ruimte op m'n SSD.
Maar weet iemand of het ook mogelijk gaat zijn om bijvoorbeeld alleen de multiplayer versie te installeren? (Was dit een mogelijkheid in BC2?)Zoals je ook kan doen bij CoD op steam. Dat zou wel beter zijn denk ik.
Dit hoort eigenlijk in het bf3 hardware topic :F

bij bc2 was het iig niet zo dat je een aparte singleplayer en multiplayer had. Ik weet niet hoe het met bf3 zit. wel weet ik dat je het spel moet starten d.m.v. battlelog voor zowel single- als multiplayer

• Dorest0rm
Die PS3 trailer is echt heel leuk gemaakt :D

Was deze al bekend?

http://www.egmnow.com/art...firing-m1911-pistol-more/
  • On the topic of friendly fire: “Friendly Fire misunderstanding: FF is Off by default, On by default in Hardcore. Server option as well. Spread the word.”
  • When asked to confirm there’s no “Dragons Breath” ammo for shotguns: “Yeah. And no bottle rockets. Both have similar effectiveness.”
  • When asked if the SU-39′s cannon will have different balance/stats due to it being powered by gas-blowback (versus electricity for the GAU): “Given it fires 3000rpm and actually has less spin up than the GAU, they are very similar in game and life.”
  • When asked if burst firing would be harder in Battlefield 3: “Tap firing has a larger recoil than the same rounds fired in full auto actually.” He then followed up with: “If you tap fired as fast as full auto the spread would’ve the same. Control recoil and pace your rounds it’s better.”
  • When asked about the M1911 pistol, and who gets access to it: “The M1911 is available to both Gun Club [members] and Veterans, however there are additional Veteran bonuses.”
  • When asked about Medal of Honor Limited Edition owners and the Battlefield 3 beta keys they should be receiving: “You don’t need a key, if your EA account is entitled to MOH LE then you get the beta access automatically early.”
  • When asked about the under-barrel grenade launcher and its one-hit kill shots: “Much smaller splash, minimum arm timer, and only direct.”
  • When asked about DICE’s support for the game once it’s released: “We’ve planned updates and additional content support, plus there is always other projects…”

• Adel_F16
Samenvatting van de laatste tweets omtrent bf3

http://www.battlefield3.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=695

Recommended settings are for High
Everything wiped from alpha to beta, beta to final
Friendly fire off by default
M1911 is a Gun Club & Veteran exclusive. More Veteran bonuses
Health & armor recovery off in hardcore
Javelin & Stinger require lock on to fire
Proximity based squad perks
Tap fire more recoil than full auto
~2 portable missiles take down jets
Tanks disable around 2-4 hits
Vehicle destruction system overhauled
No dumb bombs
Middle East players in PC Beta

nvm, d8 iets anders

[Voor 3% gewijzigd door Adel_F16 op 25-09-2011 20:51]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Haha die PS3 trailer is kick! :D

39

• SomerenV

SomerenV

It's something!

l166 schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:46:

nvm, d8 iets anders
Wait, dus als je schiet met bursts dan heb je meer recoil dan wanneer je volluit gaat en je hele magazijn in 1 klik leegt? Mij is juist altijd geleerd dat burst accurater is vanwege de verminderde recoil en de extra controle die je hebt over je wapen :\ Kan zijn dat ik de zin verkeerd begrijp though O-)

• Gundogan
  • Laatst online: 05:24

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Deze twee vind ik wel interessant. FF off bij default is niet zo heel erg, voorkomt inderdaad doelloze nade en andere explosive spam, maar op public games kan FF ook tot een erg teamkill fest leiden. Ik heb het liever op off omdat in public play teamplay toch wat minder gecoördineerd is en er nog wel eens fouten gemaakt kunnen worden en dus er altijd clowns kunnen zijn die gaan teamkillen for teh lolz.

More recoil doelt neem ik aan op de terugslag van de wapens en niet op de spread. Met single tap kan je inderdaad meer recoil ervaren terwijl je met sprayen toch automatisch meer je muis omlaag trekt (wat met single tap moeilijk te anticiperen is). Maar hebben ze dit nu dus ook aangedikt en dus dat de recoil minder wordt naarmate je meer schiet? :?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Anoniem: 372326

SomerenV schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:57:
[...]

Wait, dus als je schiet met bursts dan heb je meer recoil dan wanneer je volluit gaat en je hele magazijn in 1 klik leegt? Mij is juist altijd geleerd dat burst accurater is vanwege de verminderde recoil en de extra controle die je hebt over je wapen :\ Kan zijn dat ik de zin verkeerd begrijp though O-)
Er werd gezegd meer recoil, maar ook betere accuracy als je tap-fired (niet burst mode, want dat is wat anders). Vraag me niet wat het betekent. Ik snap er de ballen van

• Adel_F16
en lees net ook dat je meerdere soldiers kan maken =)

• Dorest0rm

Recommended settings are for High
Everything wiped from alpha to beta, beta to final
M1911 is a Gun Club & Veteran exclusive. More Veteran bonuses
Health & armor recovery off in hardcore
Javelin & Stinger require lock on to fire
Proximity based squad perks
~2 portable missiles take down jets
Tanks disable around 2-4 hits
Vehicle destruction system overhauled
No dumb bombs
Middle East players in PC Beta

nvm, d8 iets anders
Jammer, had het graag gezien om met een Javelin een gebouw op te blazen.
En 2 missiles voor jets?
Ik heb toch liever een missile, of bedoelen ze dat de eerste missile flares zal activeren?

[Voor 6% gewijzigd door Dorest0rm op 25-09-2011 21:30]

• Jeroenneman

Jeroenneman

Dorest0rm schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:27:
[...]

Jammer, had het graag gezien om met een Javelin een gebouw op te blazen.
En 2 missiles voor jets?
Ik heb toch liever een missile, of bedoelen ze dat de eerste missile flares zal activeren?
Waarschijnlijk zijn flares een optionele vehicle unlock en zal het by default al 2 hits kosten, anders is er als piloot natuurlijk ook niet veel aan.

Pagina: 1 2 3 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee