• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Bij BF2 waren er ook 2 missiles nodig om een vliegtuig neer te halen. Dat was wel aardig balanced. Na 1 keer raak ben je namelijk gedwongen om je terug te trekken. Dan zijn de grondtroepen er weer even vanaf.
Proximity based squad perks
Wat wordt daar mee bedoelt?

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:49
Perks waarmee team mates in de buurt van kunnen profiteren.

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:24
Anoniem: 372326 schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:01:
[...]

Er werd gezegd meer recoil, maar ook betere accuracy als je tap-fired (niet burst mode, want dat is wat anders). Vraag me niet wat het betekent. Ik snap er de ballen van
Er is nu juist meer recoil op tap fire, omdat die in BC2 abused werd. Snel klikken met een vol automatisch wapen gaf je dan minder recoil. Lastig uit te leggen, maargoed, het is goed dat ze dit hebben gedaan.

• JT888
  • Laatst online: 21-05 20:16
l166 schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:46:
Samenvatting van de laatste tweets omtrent bf3

http://www.battlefield3.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=695

Recommended settings are for High
Everything wiped from alpha to beta, beta to final
Friendly fire off by default
M1911 is a Gun Club & Veteran exclusive. More Veteran bonuses
Health & armor recovery off in hardcore
Javelin & Stinger require lock on to fire
Proximity based squad perks
Tap fire more recoil than full auto
~2 portable missiles take down jets
Tanks disable around 2-4 hits
Vehicle destruction system overhauled
No dumb bombs
Middle East players in PC Beta

nvm, d8 iets anders
Ik had gelezen dat het een speciale Vetran Skin betrof wat de M1911 betreft niet dat de hele gun vetran exclusive word.
Battlefield 3 retains the essence of the Commander via squad leaders and gadgets. Squad leaders can order artillery strikes, Troedsson said, and the ability to order a mortar strike is available as a multiplayer unlock.
Mooi nieuws dat wist ik nog niet dus als Squad leader heb je echt benefits tegenover squad members.

[Voor 16% gewijzigd door JT888 op 25-09-2011 22:37]

Anoniem: 424232

Zal wel weer even kijken worden wat het beste is voor het schieten op afstanden. Lijkt me niet logisch dat je nauwkeuriger schiet als je FA schiet.
vinom schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:20:
[...]

Er is nu juist meer recoil op tap fire, omdat die in BC2 abused werd. Snel klikken met een vol automatisch wapen gaf je dan minder recoil. Lastig uit te leggen, maargoed, het is goed dat ze dit hebben gedaan.
Als ik het goed heb maken ze hier onderscheid tussen bursts en taps. Schieten in korte salvo's blijft accurater dan full auto. Als je schiet neemt de recoil toe naar mate je meer kogels af vuurt in een serie, na een salvo is er een periode waarin de recoil weer afneemt tot de startpositie waarna je dus weer een aantal kogels accuraat af kan vuren..

Bij taps vuur je heel snel achter elkaar 1 kogel af. Na deze eerste kogel springt de recoil in BC2 meteen weer op 0, als je dus heel snel kan klikken (slavo's van 1 kogel achter elkaar) zijn al je kogels nagenoeg 100% nauwkeurig op bijna full-auto snelheid. (met dit trucje onderscheiden de meeste lvl 50's in BC2 zich ook) Ze hebben dus voor BF3 veranderd dat de recoil groter wordt naarmate je meer 'tapt' en dat je nu dus weer moet schieten in bursts van 2 tot 5 kogels zoals oorspronkelijk bedoeld was.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dorest0rm schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:27:
Jammer, had het graag gezien om met een Javelin een gebouw op te blazen.
Zolang je een lock kan krijgen op een gebouw (bijv. met tracerdart), dan kan je er toch gewoon op schieten? Ervan uitgaande dat dit eindelijk ook echt mogelijk is.
En 2 missiles voor jets?
Portable missles doen natuurlijk minder damage dan bijvoorbeeld de Javelin en Stinger of Hellfire doen. ;) Ik denk dan aan RPG-7 en de Carl Gustav.

[Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 25-09-2011 23:46]

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
l166 schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:46:
Middle East players in PC Beta
Que?

• vinom
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:25:
[...]

Als ik het goed heb maken ze hier onderscheid tussen bursts en taps. Schieten in korte salvo's blijft accurater dan full auto. Als je schiet neemt de recoil toe naar mate je meer kogels af vuurt in een serie, na een salvo is er een periode waarin de recoil weer afneemt tot de startpositie waarna je dus weer een aantal kogels accuraat af kan vuren..

Bij taps vuur je heel snel achter elkaar 1 kogel af. Na deze eerste kogel springt de recoil in BC2 meteen weer op 0, als je dus heel snel kan klikken (slavo's van 1 kogel achter elkaar) zijn al je kogels nagenoeg 100% nauwkeurig op bijna full-auto snelheid. (met dit trucje onderscheiden de meeste lvl 50's in BC2 zich ook) Ze hebben dus voor BF3 veranderd dat de recoil groter wordt naarmate je meer 'tapt' en dat je nu dus weer moet schieten in bursts van 2 tot 5 kogels zoals oorspronkelijk bedoeld was.
Perfect uitgelegd :)
Ik sta toch wat negatief over al die bonussen, perks,... BF2 was gewoon een kwestie van je guns gebruiken en je kon uit maximaal drie guns per klasse kiezen. Nu heb je enorm veel guns, bonussen, perks,... het wordt zo veel minder een shooter en veel meer een RPG. Vind het in BC2 al overdreven maar nu lijkt het alleen maar erger te worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Tsurany schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:53:
Ik sta toch wat negatief over al die bonussen, perks,... BF2 was gewoon een kwestie van je guns gebruiken en je kon uit maximaal drie guns per klasse kiezen. Nu heb je enorm veel guns, bonussen, perks,... het wordt zo veel minder een shooter en veel meer een RPG. Vind het in BC2 al overdreven maar nu lijkt het alleen maar erger te worden.
Geen paniek! En daarnaast is het altijd nog een game... mocht je de echte look & feel van BF2 willen, dan weet je bij welke game je moet zijn... (BF 2) ;)

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Uniciteit schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:05:
[...]

Geen paniek! En daarnaast is het altijd nog een game... mocht je de echte look & feel van BF2 willen, dan weet je bij welke game je moet zijn... (BF 2) ;)
makkelijker gezegt dan gedaan, er moetten dan ook online servers zijn waar ook nog wat mensen op spelen
de meeste zijn geswiched naar de nieuwe shooters. geen idee hoe lang ea bf3 support

ora et labora

mrc4nl schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:11:
[...]

makkelijker gezegt dan gedaan, er moetten dan ook online servers zijn waar ook nog wat mensen op spelen
de meeste zijn geswiched naar de nieuwe shooters. geen idee hoe lang ea bf3 support
BF2 is nog rijkelijk bevolkt hoor. Toch toen ik het maand terug nog eens speelde. :)

OT:
Dat unlock system is inderdaad niet nodig, maar als ze persé unlocks willen, doe het dan goed.
Ik wil daarmee zeggen dat het in BFBC2 slecht geïmplementeerd was aangezien je alles in de 1e 20 levels of whatever kon unlocken als je wat moeite deed. Daar is dan ook niets aan.
Ik vind het nu beter zoals het in BF3 gedaan is.

Ik zou even blij zijn met de game als alle wapens er van in het begin waren, maar ik denk dat je - jammer genoeg - dan al een bepaalde doelgroep mist. Sommige mensen kicken op unlockable weapons en anderen dan weer niet...
Uniciteit schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:05:
[...]

Hoezo zou er paniek zijn? Ik zeg enkel dat de nieuwe ontwikkelingen mij niet positief stemmen. Het lijkt gewoon steeds meer naar een RPG te gaan en dat vind ik gewoon totaal niet in een moderne shooter passen. Dat betekent niet dat ik BF2 wil spelen, dat betekent dat ik liever BF3 zie zonder al die extra's.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:45

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:20:
[...]

Hoezo zou er paniek zijn? Ik zeg enkel dat de nieuwe ontwikkelingen mij niet positief stemmen. Het lijkt gewoon steeds meer naar een RPG te gaan en dat vind ik gewoon totaal niet in een moderne shooterpassen . Dat betekent niet dat ik BF2 wil spelen, dat betekent dat ik liever BF3 zie zonder al die extra's.
Je had ipv moderne shooter beter shooter kunnen zeggen. Het lijkt er namelijk steeds meer op dat iedere moderne game dingen uit andere genres gaat overnemen , wat dat betreft is bf3 dus echt een "moderne " shooter..

[Voor 17% gewijzigd door Jeroenneman op 26-09-2011 00:34]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik vraag me trouwens af hoe verstandig het is om een beta te lanceren. Als de game gewoon wordt uitgebracht lijkt het erop dat hij enorm goed zal verkopen. Veel gamers, die voorheen bijvoorbeeld CoD speelden, lijken BF 3 een kans te willen geven. Het zal me niet verbazen dat een vrij groot aantal van hen teleurgesteld zal zijn in de beta. BF 3 is namelijk geen casual run & gun FPS waar de meeste casual FPS spelers m.i. behoefte aan lijken te hebben.

• JT888
Tsurany schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:53:
Waar heb jij het over ga dan counterstrike spelen ofzo dan heb je een beperkt wapen arsenaal.

In het echt kan je toch ook al die accesoires op je wapens monteren ik vind het juist prachtig dat er veel diversiteit is en perks geven ook weer extra mogelijkheden.

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-06 12:30

superwashandje

grofheid alom

Springstof schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:35:
Ik vraag me trouwens af hoe verstandig het is om een beta te lanceren. Als de game gewoon wordt uitgebracht lijkt het erop dat hij enorm goed zal verkopen. Veel gamers, die voorheen bijvoorbeeld CoD speelden, lijken BF 3 een kans te willen geven. Het zal me niet verbazen dat een vrij groot aantal van hen teleurgesteld zal zijn in de beta. BF 3 is namelijk geen casual run & gun FPS waar de meeste casual FPS spelers m.i. behoefte aan lijken te hebben.
que?

misschien dat je bedoelt dat BF3 Geen casual run and gun fps is waar de meeste speler wel behoefte aan lijken te hebben? Voor de verkopen is het idd misschien minder gunstig. voor de mensen die het willen proberen wel toch?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Vanuit het oogpunt van EA/Dice en dus mbt de verkopen. Lijkt me niet dat de beta meer spelers zal gaan overhalen. Eerder afschrikken als je kijkt naar hoe de game momenteel de hemel wordt ingeprezen.

Anoniem: 337891

JT888 schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:38:
[...]

Waar heb jij het over ga dan counterstrike spelen ofzo dan heb je een beperkt wapen arsenaal.
Waar hij het over heeft is dat het van hem niet nodig is om een RPG van een FPS te maken. Het is zijn mening, en die van vele anderen, en niet iets waarop het antwoord is: ga CS spelen.
In het echt kan je toch ook al die accesoires op je wapens monteren ik vind het juist prachtig dat er veel diversiteit is en perks geven ook weer extra mogelijkheden.
Als je het echt realistisch wil maken, zoals in het echt, gaan we met 100 jets, 50 Apaches, 40 Humvees en 25 tanks tegen 12 gastjes met AK-47s en RPGs spelen. Lachen toch?

In het echt zijn nog wel meer dingen mogelijk. Die hoeven niet allemaal in een game te zitten. Er zijn mensen die een eerlijke strijd qua set-up preferen boven het mogelijk maken dat spelers met bepaalde unlocks in het voordeel zijn. Ik weet dat ik in ieder geval meer voldoening haal uit een potje dat 100% gelijk is in kansen als winnaar uit de bus kom.

@Springstof; klopt maar aan de andere kant heeft het veel mensen overgehaald om te pre-orderen via Origin. Geld dat tussen maart en augustus in het laatje ligt is meer waard dan geld dat pas in september binnenkomt. De beta heeft ook bijgedragen aan de enorme hype die BF3 nu heet. Wat het onmogelijk zal kunnen waarmaken overigens. Nu hoor je geen slecht woord er over. Dat gaat veranderen na release. Al is het maar door teleurgestelde CoD spelers (en de onvermijdelijke zeikende zogenaamde community gods niet te vergeten :) ).

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 26-09-2011 00:47]

JT888 schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:38:
[...]

Kan je ook volwassen reageren?
Ik heb het niet alleen over de wapens maar de wapens in combinatie met al die upgrades en abilities. Squad based abilities op basis van locatie van je squadmates vind ik persoonlijk vrij idioot en niet passen in een shooter.
Het lijkt nu veel meer dan vroeger dat levellen echt een enorm effect kan hebben op je prestaties. Niet alleen wapens maar ook alle extra abilities en squad based abilities en allerlei extra's en accessoires. Iemand van level 50 heeft een enorm arsenaal aan mogelijkheden vergeleken met iemand van level 5. Dat levert zo'n groot voordeel op dat de strijd echt ongelijk is en het op veel meer aankomt dan skill.
In een RPG is dat begrijpelijk, daar is levellen erg belangrijk. Echter in een shooter vind ik levellen en abilities absoluut niet passen.

• JT888
Als je het echt realistisch wil maken, zoals in het echt, gaan we met 100 jets, 50 Apaches, 40 Humvees en 25 tanks tegen 12 gastjes met AK-47s en RPGs spelen. Lachen toch?
Sorry maar overdrijven is ook een vak he !! Ik heb nergens gezegd dat ik het realistisch wil hebben ik heb alleen gezegd dat het in het echt ook mogelijk is die accesoires op je wapens te monteren. Hoe jij opeens erbij komt dat er 100 jets en weet ik het wat voor gelul erin moet komen omdat jij leest dat ik het realistisch wilt hebben geen idee.

Hij en al die anderen waar jij het over hebt willen een beperkt wapen arsenaal nou dat heeft BF3 niet.

Dus als je daar niet van houd moet je BF3 gewoon niet kopen en naar een game gaan die wel een beperkt wapen arsenaal heeft CS dus.

Ach vroeger was alles beter (voor sommige mensen dan)

[Voor 12% gewijzigd door JT888 op 26-09-2011 01:11]

JT888 schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:54:
Hij en al die anderen waar jij het over hebt willen een beperkt wapen arsenaal nou dat heeft BF3 niet.

Dus als je daar niet van houd moet je BF3 gewoon niet kopen en naar een game gaan die wel een beperkt wapen arsenaal heeft CS dus.

Ben je echt zo slecht in lezen of zit je gewoon te trollen?

• JT888
Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:56:
[...]

Ben je echt zo slecht in lezen of zit je gewoon te trollen?
Ja ik weet het je hebt het over wapens/unlocks icm Perks.
Vandaar dat ik dat als voorbeeld geef dat je dan beter CS kan spelen.
Geen perks geen unlocks en een beperkt wapen arsenaal.

On topic:

Ik ben van mening dat het allemaal wel mee zal vallen een pro blijft een pro ook met een slecht wapen. Je kan nog altijd op het hoofd richten voor een instant kill toch ? Er zullen veel mensen zijn die levelen en unlocks verkrijgen maar verder ook geen voordeel uit unlocked perks en of wapens kunnen halen. Simpel weg omdat ze de skill missen het goed te gebruiken. Ik heb er geen angst voor jij wel we zullen zien .

[Voor 42% gewijzigd door JT888 op 26-09-2011 01:27]

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-06 16:25
Misschien een beetje vriendelijk blijven tegen elkaar voordat er weer een slotje op komt?

Overigens ben ik het met JT888 eens. Dit soort zaken maakt het juist interessanter omdat je blijft spelen. Bij COD werkt dat ook goed, het kan wat toevoegen zolang het niet unbalanced wordt.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 21:41

Sandyman538

SandstorM [148839]

vinom schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:20:
[...]

Hier op 1 minuut 15 een goed voorbeeld denk ik.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-06 15:58
reemprive schreef op maandag 26 september 2011 @ 07:18:
Misschien een beetje vriendelijk blijven tegen elkaar voordat er weer een slotje op komt?

Overigens ben ik het met JT888 eens. Dit soort zaken maakt het juist interessanter omdat je blijft spelen. Bij COD werkt dat ook goed, het kan wat toevoegen zolang het niet unbalanced wordt.
Ik vind het unlocken van wapens en mods/specs/perks/whatever eigenlijk een slechte ontwikkeling.
Vooral in BC2 worden newbies volledig afgeslacht, en hebben ze pas vrij laat toegang tot magnum ammo e.d.
De starter wapens zijn allen zeer goed, maar hebben over het algemeen wel meer skill nodig dan de wapens die je later unlocked. (Vergelijk een AEK met een sproeiwapen als de M416, of 9A91 met UMP...)
Ik speel de game voor mijn plezier, niet om iets te unlocken.
Ik begrijp dan ook niet wat voor mensen zo interresant is aan het unlocken van dingen, veel van diezelfde mensen stoppen met de game zodra ze lvl50 zijn, alsof de game dan ineens niet meer leuk zou zijn.

Maargoed, het zal wel om de casual gamer tevreden te houden.

[Voor 11% gewijzigd door unfor op 26-09-2011 08:23]

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:45

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Sandyman538 schreef op maandag 26 september 2011 @ 07:25:
[...]

Hier op 1 minuut 15 een goed voorbeeld denk ik.
Hehe , heb precies dezelfde poster hangen hier. Wel raar hoe ADS telkens getoggled wordt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-06 19:41
Jeroenneman schreef op maandag 26 september 2011 @ 08:38:
[...]
Hehe , heb precies dezelfde poster hangen hier. Wel raar hoe ADS telkens getoggled wordt.
dat is auto-aim van de consoles, dat kan op de pc versie niet eens
unfor schreef op maandag 26 september 2011 @ 07:59:
[...]

Ik vind het unlocken van wapens en mods/specs/perks/whatever eigenlijk een slechte ontwikkeling.
Vooral in BC2 worden newbies volledig afgeslacht, en hebben ze pas vrij laat toegang tot magnum ammo e.d.
De starter wapens zijn allen zeer goed, maar hebben over het algemeen wel meer skill nodig dan de wapens die je later unlocked. (Vergelijk een AEK met een sproeiwapen als de M416, of 9A91 met UMP...)
Lijkt me dat je "newbies" te hoog inschat. Als je ze de ump of m416 in het begin geeft zijn ze even goed/slecht als met de 9a91/aek. Je hoorde zoveel mensen klagen in een later stadium dat de m16a2, saiga, scar-l, ns2000, g3 etc. allemaal slechte wapens zijn terwijl eigenlijk geen enkele wapen slechter is. Voor elke nieuwe unlock moet je een andere speelstijl hebben. Alleen in het begin was de m60 belachlijk.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Laurens U
  • Laatst online: 25-05 11:54
Als je enigszins pr0 bent kan je met elk wapen slachten.
Het is, nadat je bijv. in BC2 lvl. 50 hebt bereikt, juist leuk om voor alle wapens een platinum ster te verdienen.
Laat ook zien waar je van gemaakt bent he ;)

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-02 17:21
LE versie is middels een stuk goedkoper dan een paar dagen geleden bij de wehkamp. 1ste order geannuleerd en nieuw order geplaatst. Zo weer een paar euro in de pocket.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-06 21:15
Mooi dat we weer verder kunnen met het battelfield topic :)
Laurens U schreef op maandag 26 september 2011 @ 08:58:
Als je enigszins pr0 bent kan je met elk wapen slachten.
Het is, nadat je bijv. in BC2 lvl. 50 hebt bereikt, juist leuk om voor alle wapens een platinum ster te verdienen.
Laat ook zien waar je van gemaakt bent he ;)
Ik ben er mee eens dat wanneer je goed bent in een game dat het niet uitmaakt met welk wapen, perk of andere unlocks speelt. Vroeger was blijkbaar alles beter, toch als er een kale game afgeleverd wordt waar geen unlocks of ander toevoegingen zijn dan begint iedereen te klagen wat saai een game is na paar maand.
Masterkale1 schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:16:
LE versie is middels een stuk goedkoper dan een paar dagen geleden bij de wehkamp. 1ste order geannuleerd en nieuw order geplaatst. Zo weer een paar euro in de pocket.
Alleen nu ben je niet zeker dat je hem wel op de releasedatum krijgt ;) Tenminste dat kan ik nu niet meer vinden..

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Niet dat je de eerste dagen veel zult kunnen spelen door bugs en overbelaste servers, maar ok ;)
JT888 schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:54:
[...]

CS 1.6 blijft een top game hoor.
Vroeger was niet alles beter ;) maar heel anders.
gamers zijn veranderd de laatste tijd en de prijzen ook.

ongeveer 8 jaar terug ging iedereen eerder voor gameplay dan voor iets anders.
De game moest lekker wegspelen en interessant zijn. Men koos voor een multiplayer game of een singleplayer game.

op dit moment zijn de eissen heel anders.
Gamers willen goede gameplay, een singleplayer waar je heel veel uur in kunt steken (het liefst als deus ex) en daarna ook nog een sterke multiplayer waar je beloond wordt. (achievements en unlocks)
Grafisch moet het er super uitzien, Geluid moet echt aanvoelen. voice/chat moet mogelijk zijn.
arsanaal aan wapens.

Back on topic: ik zie nog steeds geen beta in origins en heb ook nog geen mail. Morgen begint de beta (wat gaat youtube het druk krijgen) Helaas ben ik morge heel de dag druk bezig en kan het laat worden voordat ik thuis ben en vanaf zondag kan ik al niet meer spelen voor 1 week

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

Andyk125 schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:31:
Alleen nu ben je niet zeker dat je hem wel op de releasedatum krijgt ;) Tenminste dat kan ik nu niet meer vinden..
Naar beneden scrollen en reacties bekijken. Wordt op release date geleverd.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Anoniem: 337891

DopeMasta schreef op maandag 26 september 2011 @ 08:44:
[...]

dat is auto-aim van de consoles, dat kan op de pc versie niet eens
Dat heeft niets met auto-aim te maken. De auto-aim in BC2 vertraagt alleen crosshairs die over een tegenstander gaan. Volgens mij kun je prima steeds in en uit zoomen tussen schoten door op de PC.

Waarom hij het doet bij deze kills weet ik niet, de tegenstander staat namelijk nogal dichtbij. Bij long range kills op een bewegende target met een single shot of burst wapen is het wel een goede tactiek. Je draait namelijk sneller uit ADS dan in ADS en voorkomt, door steeds opnieuw in te zoomen op de target, dat je achter hem aan blijft slepen en achter hem schiet omdat je te langzaam meedraait.

• vinom
De mailtjes voor de beta worden dinsdagochtend verzonden. Zie de Twitter van zh1nt0.

• DutchElite
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-05 20:50
vinom schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:51:
De mailtjes voor de beta worden dinsdagochtend verzonden. Zie de Twitter van zh1nt0.
staat er ook bij hoe laat??

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-06 12:36

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

• Anoniem: 398217
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Dan neem ik aan dat we hier over de VIP Beta hebben? en klopt het dat die alleen gespeeld kan worden als je via origin bestelt hebt of de MOH Limited edition/Tier1 hebt?

• Andyk125
BatmanHorizon schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:41:
[...]

Naar beneden scrollen en reacties bekijken. Wordt op release date geleverd.
Die reactie stond er al toen ik de bestelling geplaatst heb, en toen werd er nog netjes bij de info gemeld dat de bestelling 24 voor de releasedatum verzonden zou worden. Deze informatie staat er nu niet meer bij, dus ik vraag het me af ;) Voor die paar euro ga ik me bestelling niet annuleren en opnieuw plaatsen :P

Vraag me echt af hoe de servers het gaan houden, voor diegene die de beta eerder mogen spelen kunnen het op de 29ste wel schudden ben ik bang. Heb er zin in, nu nog maar ff met GOW 3 vermaken :)
Andyk125 schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:31:
Ik ben er mee eens dat wanneer je goed bent in een game dat het niet uitmaakt met welk wapen, perk of andere unlocks speelt. Vroeger was blijkbaar alles beter, toch als er een kale game afgeleverd wordt waar geen unlocks of ander toevoegingen zijn dan begint iedereen te klagen wat saai een game is na paar maand.
Want Battlefield 2 wordt niet nog steeds flink gespeeld?
Daarnaast maken zaken zoals Magnum Ammo gewoon uit, scheelt vaak tot 20% in het aantal kogels dat je nodig hebt voor een kill. En een 4x scope maakt zeker op lange afstand een aardig verschil.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:38
Er staat GMT 12:00 noon 27th en voor de Open Beta GMT 12:00 noon 29th ;)

Edit: Is in NL natuurlijk nog gmt+2 |:(

[Voor 5% gewijzigd door PBP op 26-09-2011 10:17]

12:00 GMT is 14:00 GMT+2 dus dat klopt toch gewoon?

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:17:
Inderdaad, staat ook in dat topic:

Sweden 2:00pm 27th

• Team-RiNo
Ja, zomertijd is CEST of GMT+2

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36

beany

Meeheheheheh

Ja, volgens de Timezone converter wel ja :P

• Andyk125
Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:10:
[...]

Want Battlefield 2 wordt niet nog steeds flink gespeeld?
Daarnaast maken zaken zoals Magnum Ammo gewoon uit, scheelt vaak tot 20% in het aantal kogels dat je nodig hebt voor een kill. En een 4x scope maakt zeker op lange afstand een aardig verschil.
Waarom blijven jullie toch alles vergelijken met BF2, het is de opvolger van, maar dit betekend toch niet dat alles hetzelfde moet blijven alleen dan in een nieuw jasje. Heb Battelfield 2 grijs gspeeld, maar ik ben wel blij met de vernieuwing en de toevoegingen.

Als je Battelfield 2 geweldig vindt, blijf je dat toch gewoon spelen ;)

Heb je de beta al gespeeld dan Tsurany, anders wacht je gewoon even op de beta om te kijken of het wat is. Vindt je namelijk niet erg positief over het spel :P

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:22
Dat word dus als ik morgen na 14:00 uur van me werk terug kom de beta spelen.

Ben echt benieuwd hoe de server het zullen houden als iedereen tegelijk de beta gaat downloaden.
EA is daar niet altijd een ster in geweest.Komt altijd wel goed , maar vaak wel even irritaties.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Andyk125 schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:18:
Waarom blijven jullie toch alles vergelijken met BF2, het is de opvolger van, maar dit betekend toch niet dat alles hetzelfde moet blijven alleen dan in een nieuw jasje. Heb Battelfield 2 grijs gspeeld, maar ik ben wel blij met de vernieuwing en de toevoegingen.
Omdat het nog steeds een spel is dat enorm veel gespeeld wordt ondanks dat er niet constant nieuwe unlocks zijn en allerlei abilities om uit te kiezen. Dat geeft toch aan dat het niet hebben van unlocks zorgt voor een korte speelduur.

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 08:45
Tweet van Zh1nt0:
Not sure about when Beta e-mails are being sent out tomorrow. Will receive word today.

19 minutes ago via tweetdeck
Dus de vandaag de tweets van zh1nt0 afwachten. Maar geen woord wanneer pre-load begint. Of zal er geen Beta pre-load zijn?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

zoiezo, als ze die keys pas 's middags verzenden zijn velen de lul. Als ze duizenden, of zelfs tienduizenden, mails moeten versturen naar dezelfde mail aanbieders dan zal er altijd vertraging oplopen tot wel een paar uur.

Die 48 hour early acces stelt dus niks voor, want iedereen zonder key kan de 29e al direct 's nachts of 's ochtends van start.

Anoniem: 346066

ProCeela schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:20:
Dat word dus als ik morgen na 14:00 uur van me werk terug kom de beta spelen.

Ben echt benieuwd hoe de server het zullen houden als iedereen tegelijk de beta gaat downloaden.
EA is daar niet altijd een ster in geweest.Komt altijd wel goed , maar vaak wel even irritaties.
Dat zal wel meevallen, neem aan dat het aantal mensen die toegang hebben tot de early beta, en ook direct kunnen beginnen met downloaden niet al te hoog zal zijn. De server load voor de 29ste en de uiteindelijke release van de game zal waarschijnlijk stukken groter zijn.

• Laurens U
Dat was bij de vorige bèta er ook zo 'leuk' geregeld.
Ik gok op een pre-load, zeker als de bèta zelf aardig groot is qua GB's.

[Voor 8% gewijzigd door Laurens U op 26-09-2011 10:39]

• Grouver
  • Laatst online: 28-05 22:21
Snap eigenlijk niet waarom ze hem niet vrijdag beschikbaar hebben gemaakt om te preloaden.
Beter te vroeg beginnen met preloaden dan te laat waardoor de early access inderdaad zoals Uniciteit ook al aangeeft niks voor.
Waarschijnlijk zijn ze bang dat ie dan binnen een paar dagen gekraakt wordt ofzo gok ik.

• beany

beany

Meeheheheheh

Grouver schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:42:
Snap eigenlijk niet waarom ze hem niet vrijdag beschikbaar hebben gemaakt om te preloaden.
Beter te vroeg beginnen met preloaden dan te laat waardoor de early access inderdaad zoals Uniciteit ook al aangeeft niks voor.
Waarschijnlijk zijn ze bang dat ie dan binnen een paar dagen gekraakt wordt ofzo gok ik.
Simpel te verhelpen: in de preload de executable niet meeleveren, maar alleen de data. Op de dag van release de executable laten downloaden(die is vaak een paar MB).

Ik snap ook niet waarom ze al deze ellende op hun hals halen terwijl een pre-load enorm veel ellende kan voorkomen.
Daar hoeven ze niet bang voor te zijn, dat is lastiger dan het lijk. Werken met aardig wat encryptie tijdens het preloaden.

Maar welke ellende halen ze zich nu op de hals dan? Downloaden gaat wat langzamer, dus? Hebben ze zelf geen last van.

• Laurens U
Dat de downloads allemaal 'wat langzamer' gaan is niet het grootste probleem, maar dat de server bijv. op ¾ de geest geeft en je opnieuw kan gaan downloaden, dát is vervelend.

Maar al met al kunnen ze zichzelf een hoop leed besparen door gewoon die pre-load te realiseren.

• Niet online
Ze hebben niet voor niets loadbalancing uitgevonden en neem aan dat ze dat wel hebben

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Vanaf 14:00 worden de keys dus verzonden naar ons, maar er zijn toch al mensen die hun key al hebben verzilverd? Wanneer gaat het download slot dan eigenlijk open?

• Team-RiNo
HammerNL schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:48:
Vanaf 14:00 worden de keys dus verzonden naar ons, maar er zijn toch al mensen die hun key al hebben verzilverd? Wanneer gaat het download slot dan eigenlijk open?
Er zijn toch nog geen enkele keys uitgegeven?

• beany

beany

Meeheheheheh

Team-RiNo schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:59:
[...]

Er zijn toch nog geen enkele keys uitgegeven?
I3D heeft keys weggegeven volgens mij.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-05 14:42

TheNephilim

Wtfuzzle

Het word druk voor mij het komende jaar :O ... Starcraft 2 Heart of the Swarm, Battlefield 3 & Guild Wars 2 staan allen op mijn verlanglijstje :p Ik verwacht veel van alle 3, vooral de laatste 2 moet ik zeggen. SC2 HotS is gewoon een uitbreiding natuurlijk.

Maar over een maandje kunnen we eindelijk spelen, hopelijk kan m'n PC het hebben en anders maar even wachten tot ik wat nieuws aan kan schaffen (Socket 2011). Helaas nog geen vrienden die ook BF3 aan gaan schaffen :/

Met een beetje geluk geven ze nog Beta keys weg hier op Tweakers! O-)

offtopic:
Nu EUR 34,80 (incl. leveringskosten) bij Wehkamp! Aanbieding tot 28 september, kheb em maar besteld :D
Laurens U schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:46:
Dat de downloads allemaal 'wat langzamer' gaan is niet het grootste probleem, maar dat de server bijv. op ¾ de geest geeft en je opnieuw kan gaan downloaden, dát is vervelend.
Daar heb je resume voor?

Hou er trouwens rekening mee dat Wehkamp zal werken op basis van eerste orders. Later de LE bestellen betekent niet dat je hem ook daadwerkelijk zal krijgen. En na de release kan je de LE ook niet meer bij Origin krijgen.

[Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 26-09-2011 11:09]

• Nordcore
  • Laatst online: 30-05 22:22
beany schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:07:
[...]

I3D heeft keys weggegeven volgens mij.
klopt maar die z\ijn allemaal weer ingetrokken achteraf meen ik.
Vermoedelijk vanavond ontvangen we nieuwe codes.

• Niet online
heeft iemand een idee of je nu perse de LE/Tier1 van MOH nodig hebt voor vip beta?

• Laurens U
Bij de bèta van BC2 is dit ook gebeurd, meerdere mensen waren daarover aan het klagen toentertijd.

• Safaci
  • Laatst online: 06:55

Safaci

Transhumanist

Anoniem: 398217 schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:09:
heeft iemand een idee of je nu perse de LE/Tier1 van MOH nodig hebt voor vip beta?
Hier op Tweakers verwachten we dat je eerst zelf op onderzoek gaat voordat je dingen gaat vragen. Gebruik eens google of kijk in de FAQ op battlefield.com. Want daar staat je vraag gewoon tussen. Succes.

Hint: er bestaat geen vip beta. Alleen early acces.

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

Laurens U schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:12:
Bij de bèta van BC2 is dit ook gebeurd, meerdere mensen waren daarover aan het klagen toentertijd.
Die liep volgens mij ook niet via Origin. Origin zal gewoon een resume mogelijkheid hebben zoals elke goede downloadclient.

• Niet online
Safaci schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:16:
[...]

Hier op Tweakers verwachten we dat je eerst zelf op onderzoek gaat voordat je dingen gaat vragen. Gebruik eens google of kijk in de FAQ op battlefield.com. Want daar staat je vraag gewoon tussen. Succes.

Hint: er bestaat geen vip beta. Alleen early acces.
excuus heb het inderdaad gevonden wel jammer heb volgens mij geen limited edition

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:02

Phyxion

_/-\o_

Nordcore schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:09:
[...]

klopt maar die z\ijn allemaal weer ingetrokken achteraf meen ik.
Vermoedelijk vanavond ontvangen we nieuwe codes.
Die van mij werkt anders nog prima :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Safaci

Safaci

Transhumanist

Anoniem: 398217 schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:20:
[...]

excuus heb het inderdaad gevonden wel jammer heb volgens mij geen limited edition
Excuses aanvaard. Zonder LE heb je inderdaad geen early acces. Maar donderdag begint de beta voor iedereen. Dus zo jammer is het niet. Tevens zal de early acces niet veel voorstellen EA kennende.

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:22
Safaci schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:25:
[...]

Excuses aanvaard. Zonder LE heb je inderdaad geen early acces. Maar donderdag begint de beta voor iedereen. Dus zo jammer is het niet. Tevens zal de early acces niet veel voorstellen EA kennende.
Ik heb wel de LE en zit voorlopig nog heel zenuwachtig te hopen op een e-mailtje van EA.
Je leest overal weer wat anders... Heb dat klote spel hopelijk niet voor niets gekocht.

[Voor 5% gewijzigd door Electromonkey op 26-09-2011 11:33]

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 19:38
Nvidia BF3 drivers zijn te downloaden.

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=351361

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Iets is mij nog steeds niet duidelijk. Stel ik heb BF3 in de pre-order staan bij Wehkamp.
Zoals ik het nieuws er rondom interpreteer, kan ik niet eens aan de beta deelnemen omdat ik de game niet rechstreeks via Origin gekocht heb.

Ik heb gezocht op internet en ben het volgende tegengekomen, dat nieuws is alweer van een maandje geleden. Maar als het klopt dan moet ik nog even actie ondernemen.

discogs

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:58

B4tman_DH

To the Bat.....

loewie1984 schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:37:
Iets is mij nog steeds niet duidelijk. Stel ik heb BF3 in de pre-order staan bij Wehkamp.
Zoals ik het nieuws er rondom interpreteer, kan ik niet eens aan de beta deelnemen omdat ik de game niet rechstreeks via Origin gekocht heb.

Ik heb gezocht op internet en ben het volgende tegengekomen, dat nieuws is alweer van een maandje geleden. Maar als het klopt dan moet ik nog even actie ondernemen.
Of via g2play? :)

• Streepje
  • Laatst online: 27-08-2022

Streepje

noem me maar Streepje

Als je via origin hebt ge-pre-ordered kan je meedoen aan de early acces beta (die de 27ste begint) heb je hem niet ge-pre-ordered via origin kan je gewoon mee doen aan de open beta die de 29ste begint. Als je MoH:LE/T1 hebt kan je ook meedoen aan de early acces beta.

Dus ook jij mag gewoon de beta spelen vanaf de 29ste

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Je kunt wel meedoen aan de beta, alleen je moet twee dagen langer wachten dan degene die hem heeft besteld bij origin...

De beta is open voor iedereen op de 29e.

spuit 11..

Anoniem: 145178

Geïnstalleerd, ben benieuwd! Laat de Beta maar komen!

• priemt
  • Niet online
Staat er wat te gebeuren?
Toevallig net onderstaande link gechecked, en opeens een melding over 'update'
http://battlelog.battlefield.com/

10 minuten geleden gaf ie nog de normale melding dat ik er nog niet in mocht...

EDIT:
GRrrr.. en de oude vertrouwde melding is weer terug

[Voor 9% gewijzigd door priemt op 26-09-2011 12:14]

• Electromonkey
  • Laatst online: 23:22
Ik krijg in principe nog steeds de melding dat ik niet in mag loggen?

Opzich raar, ik beschik wel over de Moh LE?

[Voor 25% gewijzigd door Electromonkey op 26-09-2011 12:15]

• Safaci

Safaci

Transhumanist

En nu kun je inloggen op Battlelog! :D

Edit: niet dus.. even afwachten dan.

[Voor 34% gewijzigd door Safaci op 26-09-2011 12:15]

• Niet online
ik heb ook gewoon nog een melding not allowed to login

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-05 06:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Anoniem: 398217 schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:15:
ik heb ook gewoon nog een melding not allowed to login
Ik denk dat ze keurig kunnen filteren op early acces en niet early acces ;-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05 15:52
En is er ook al iets bekend of AMD nieuwe drivers uitbrengt?

• priemt
  • Niet online
ViNOK16Bit schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:18:
[...]
Yep, dat is bekend...
paar pagina's terug is dat bevestigd

• Niet online
ViNOK16Bit schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:18:
[...]

een linkje : http://n4g.com/news/85147...cial-amd-drivers-for-beta
http://battlefield3commun...-weapon-list_original.jpg

In ieder geval fijn om te zien dat elke classe gewoon een Assault Rifle kan gebruiken en niet vast zit aan een LMG of een sniper rifle :)

• Niet online
Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:22:
http://battlefield3commun...-weapon-list_original.jpg

In ieder geval fijn om te zien dat elke classe gewoon een Assault Rifle kan gebruiken en niet vast zit aan een LMG of een sniper rifle :)
link werkt niet
Oh bij mij wel. Dan hier en laatste plaatje van pagina 1.

• Niet online
Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:25:
[...]

Oh bij mij wel. Dan hier en laatste plaatje van pagina 1.
deze werkt wel Tnx!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06 00:58
Mu.siQ schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:15:
[...]

Ik denk dat ze keurig kunnen filteren op early acces en niet early acces ;-)
Kan jij al inloggen dan? Ik niet en ik zou ook early access moeten hebben.

Volgens mij kan nog niemand inloggen.

Ik vraag me af wanneer je de BF3 client kunt gaan downloaden in Origin.

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

EnigmaNL schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:25:
[...]

Kan jij al inloggen dan? Ik niet en ik zou ook early access moeten hebben.

Volgens mij kan nog niemand inloggen.

Ik vraag me af wanneer je de BF3 client kunt gaan downloaden in Origin.
Morgen kun je downloaden en morgen krijg je je early acces mail

Anoniem: 110340

bf3beta.battlefield.com is inmiddels open, kan je inloggen, en dan wordt gevraagd om een code in te geven.

nu alleen nog wachten op de e-mail...

• Niet online
jammer dat die niet aangeeft of je uberhaupt in aanmerking komt voor early access.

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-05 23:48

Wimbjorno

Slow is smooth, smooth is fast

Anoniem: 398217 schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:40:
jammer dat die niet aangeeft of je uberhaupt in aanmerking komt voor early access.
Dat weet iedereen toch voor zich?... mensen die de LE MOH of via Origin hebben ge-preordered mogen eerder spelen.

Ben ik ff blij dat ik early access heb!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:44
Anoniem: 110340 schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:38:
bf3beta.battlefield.com is inmiddels open, kan je inloggen, en dan wordt gevraagd om een code in te geven.

nu alleen nog wachten op de e-mail...
Enige dat ik zie is 'It Works'.

Edit, nevermind, was nog een oude cache. Zie het nu.

[Voor 8% gewijzigd door steffeh op 26-09-2011 12:46]

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-05 01:56
Ik krijg deze melding: we cannot process your request at this time. Plz contact bla bla
Pagina: 1 2 3 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee