Ik kan wel inloggen, maarja ik heb nog geen code.
klopt echter heb ik geen idee welke versie ik heb moet ik eerst thuis nakijken dit was een mooi moment geweest om daar achter te komenWebcustoms schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:45:
[...]
Dat weet iedereen toch voor zich?... mensen die de LE MOH of via Origin hebben ge-preordered mogen eerder spelen.
Ben ik ff blij dat ik early access heb!
Haha, ik zou me ziek melden.. gehehehProCeela schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:20:
Dat word dus als ik morgen na 14:00 uur van me werk terug kom de beta spelen.
Ben echt benieuwd hoe de server het zullen houden als iedereen tegelijk de beta gaat downloaden.
EA is daar niet altijd een ster in geweest.Komt altijd wel goed , maar vaak wel even irritaties.
Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt
als je bf3 via origin heb ge ordered heb je de LE versie zelfde geld voor MoH
Hoe zit het eigenlijk met de userlist die ik zag in dit topic? kunnen we ons daar al voor opgeven?
Hoe zit het eigenlijk met de userlist die ik zag in dit topic? kunnen we ons daar al voor opgeven?
[Voor 40% gewijzigd door Streepje op 26-09-2011 12:48]
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Wss niet nee.. Kun je wel lekker uitslapen, en vol goede moed op dat toetsenbord rammen..Anoniem: 197980 schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:52:
[...]
voor een beta? je komt de eerste uren ws niet eens aan spelen toe.
Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt
Ik heb ergens gelezen dat de beta smiddags om 1400uur begint, Zoals het nu gaat bij EA en Dice laten ze alles aankomen op de laatste minuut en ben je 2 dagen bezig met het downloaden van de beta waardoor je dus niks aan je early acces hebt 

Anoniem: 197980
is ook zo, hoe frusterend traag zon download en instabiel de servers zijn het hoort er ook een beetje bij.
maar ik neem pas vrij met de release zelf.
maar ik neem pas vrij met de release zelf.
echt te bizar voor woorden dat mensen zelfs een dag vrij inleveren om te gaan spelen.... jongens/meisjes.... het weekend en de avonden bieden toch genoeg tijd?
Etuuuuuh!
waarschijnlijk voor sommigen niet als ik kijk hoesnel mensen en BC2 hun rang 50 hadden en al 500 uur gespeeld hadden dat red je niet op een avondje
ik neem na de release van de full versie wel wat vrij...dan blijft je progress tenminste ook 

Jongeren leven dus niet ongezonder maar spelen gewoon liever de nieuwste FPS in de eerste release week.
http://www.nu.nl/economie...-dan-oudere-collegas.html
Ik neem aan dat origin met p2p werkt en dat ze die file met een belachelijke snelheid t net opsturen dus wss volle snelheid downloaden. Als CCP het lukt met EVE dan lukt ea het ook wel lol
Als je dan toch vrij wilt om een spel te kunnen spelen dan moet je ook echt wel gewoon vrij vragen.immetjes schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:11:
Jongeren leven dus niet ongezonder maar spelen gewoon liever de nieuwste FPS in de eerste release week.
Dat ziek melden is ook voor je collega's 9/10 keer niet erg fijn.
Desnoods verzin maar je een andere reden als je je ervoor schaamt

Is het zo bizar dat iemand vrijneemt om iets leuks te gaan doen? Waar is het verschil met een dagje naar het dolfijnarium?Crypter schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:07:
echt te bizar voor woorden dat mensen zelfs een dag vrij inleveren om te gaan spelen.... jongens/meisjes.... het weekend en de avonden bieden toch genoeg tijd?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
hahaha ... ja! ik heb namelijk Dolfinarium niet geinstalleerd staan op mijn pc...Voxalizer schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:14:
[...]
Is het zo bizar dat iemand vrijneemt om iets leuks te gaan doen? Waar is het verschil met een dagje naar het dolfijnarium?
Etuuuuuh!
Dus het feit dat het op een PC geïnstalleerd staat maakt het minderwaardig?Crypter schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:17:
[...]
hahaha ... ja! ik heb namelijk Dolfinarium niet geinstalleerd staan op mijn pc...
Ik zou zelf geen vrij nemen voor een beta, misschien wel voor de volledige game. Ziek melden zou ik zeker niet doen.
[Voor 17% gewijzigd door EnigmaNL op 26-09-2011 13:20]
Je zal maar de hele dinsdag vrij hebben genomen LOL, krijg je hem pas 's middags, ik vind het een vreemde zaak.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
nee daar wil ik eigenlijk mee zeggen dat ik een dagje uit iets anders vindt dan een hobby... een dagje uit doe je met je vrienden/familie en niet met onbekende online gamers achter je pc. het is ook een dagje 'uit' ... dwz buiten de deur.EnigmaNL schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:18:
[...]
Dus het feit dat het op een PC geïnstalleerd staat maakt het minderwaardig?
EN je hoeft niet iedere keer 30 euro neer te leggen om de game te starten. dus het is minder speciaal voor mij iig om er een dag vrij voor te nemen.
Etuuuuuh!
Als je iedereen van de clan erbij hebt zitten wordt het opeens wel een uitje met vrienden hoor ;-)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Misschien een tip voor de early access mensen morgen. Als je op je desktop een vorm van remote access aan zet (RDP, VNC, Teamviewer,...) kan je gewoon vanaf je werk de download starten en hoef je er niet voor thuis te blijven.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Potverdomme! Helemaal niet aan gedachtTsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:22:
Misschien een tip voor de early access mensen morgen. Als je op je desktop een vorm van remote access aan zet (RDP, VNC, Teamviewer,...) kan je gewoon vanaf je werk de download starten en hoef je er niet voor thuis te blijven.

gezond verstand.... goede tip voor de mensen die er voor niks uurtjes voor vrij wouden nemen!Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:22:
Etuuuuuh!
helaas nog steeds geen 'uitje'Donnie schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:22:
Als je iedereen van de clan erbij hebt zitten wordt het opeens wel een uitje met vrienden hoor ;-)

Etuuuuuh!
Jup, was ik al van planTsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:22:

heb altijd al een verbinding open staan met mijn thuis desktop vanaf werkTsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:22:

Hou er wel rekening mee dat veel werkgevers hier absoluut niet blij mee zijn, als het al niet geblokkeerd wordt.Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:22:
Teamviewer hoef je niet te installeren op de computer waar je werkt. Je kunt hem gewoon uitvoeren ipv installeren.EnigmaNL schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:26:
[...]
Hou er wel rekening mee dat veel werkgevers hier absoluut niet blij mee zijn, als het al niet geblokkeerd wordt.
Tomorrow is not today!
Zat ik ook al aan te denken, morgen gewoon vanuit school met Logmein 

Problem solvedEnigmaNL schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:26:
[...]
Hou er wel rekening mee dat veel werkgevers hier absoluut niet blij mee zijn, als het al niet geblokkeerd wordt.
[Voor 49% gewijzigd door Laurens U op 26-09-2011 13:49]
De singleplayer ziet er grafisch echt geweldig uit. Ik ben benieuwd of de multiplayer er ook erg goed uitziet. Op de filmpjes die ik tot nu toe heb gezien is het moeilijk in te schatten.
Tomorrow is not today!
wrm zou de MP er slechter uit zien dan de SP... zelfde engine...!Spacey23 schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:54:
De singleplayer ziet er grafisch echt geweldig uit. Ik ben benieuwd of de multiplayer er ook erg goed uitziet. Op de filmpjes die ik tot nu toe heb gezien is het moeilijk in te schatten.
Vraagje: Ik heb bv geen early acces maar kan ik vanaf 27/28 sept al wel de BF beta downloaden? zodat ik gewoon de 29e aan de slag kan? Of kun je hem nu alleen downloaden als je al een key in je bezit hebt/krijgt?
Zelfde engine maar dat betekent nog niet dezelfde resultaten. Low en High geven ook ander resultaat terwijl het dezelfde engine is. Het komt vaker voor dat MP lagere kwaliteit graphics bied omdat het een stuk zwaarder is dan SP en die hogere graphics voor een nadelig effect zorgen. Hoeft niet zo te zijn dat het in BF3 ook zo is maar het kan wel voorkomen.Theregiment schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:57:
wrm zou de MP er slechter uit zien dan de SP... zelfde engine...!
Nobody knows...Vraagje: Ik heb bv geen early acces maar kan ik vanaf 27/28 sept al wel de BF beta downloaden? zodat ik gewoon de 29e aan de slag kan? Of kun je hem nu alleen downloaden als je al een key in je bezit hebt/krijgt?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De singleplayer kan er mooier uitzien (eerder mooier overkomen) omdat DICE bijna exact weet hoe die doorlopen gaat worden.
Ze kunnen dingen laten gebeuren en zo plaatsen dat ze vanuit het punt van de speler heel mooi overkomen.
Ook heb je in de singleplayer minder vrijheid dus kan DICE bijna exact alles tot de max vullen vanuit het punt van de speler, omdat hoe het doorlopen wordt in grote lijnen vast staat.
Ze kunnen dingen laten gebeuren en zo plaatsen dat ze vanuit het punt van de speler heel mooi overkomen.
Ook heb je in de singleplayer minder vrijheid dus kan DICE bijna exact alles tot de max vullen vanuit het punt van de speler, omdat hoe het doorlopen wordt in grote lijnen vast staat.
5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris
Ja maar als je in de SP op high speelt en je pc trekt het ook in de MP op high zou de game qua looks er gewoon het zelfde uit moeten zien.. althans zo redeneer ikRynji schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:03:
De singleplayer kan er mooier uitzien (eerder mooier overkomen) omdat DICE bijna exact weet hoe die doorlopen gaat worden.

[Voor 4% gewijzigd door Barthezz Brick op 26-09-2011 14:06]
Waarom moet dat? Het is heel eenvoudig om de high instelling in multiplayer lagere resolutie textures te laten gebruiken dan in singleplayer. En dat geld voor vrijwel alle instellingen en effecten.
Ik wil niet zeggen dat het gebeurt, enkel dat het technisch geen probleem is en er ook een prima verklaring voor kan zijn.
Ik wil niet zeggen dat het gebeurt, enkel dat het technisch geen probleem is en er ook een prima verklaring voor kan zijn.
[Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 26-09-2011 14:08]
na het is mij eerlijk gezegt nog nooit opgevallen dat de SP van hogere kwaliteit is dan de MP. Maar goed ik speel alleen BFBC2 (PC) thats it verder game ik niet (en nu straks dus BF3)Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:08:
Waarom moet dat? Het is heel eenvoudig om de high instelling in multiplayer lagere resolutie textures te laten gebruiken dan in singleplayer. En dat geld voor vrijwel alle instellingen en effecten.
Ik denk dat op de PC je zelf verantwoordelijk ervoor bent dat je MP ook soepel loopt (ook al er 10 nades voor je gezicht afgaan, er een jet over je hoofd raast en een jeep tot puin word geschoten door een tank).
Dit in tegenstelling tot de console, waar soms de graphics in MP een tikje omlaag worden geschroefd ivm het handhaven van 30 fps (zelfs dit lukt niet altijd) en je zelf niet de mogelijkheid hebt om dit aan te passen.
Dit in tegenstelling tot de console, waar soms de graphics in MP een tikje omlaag worden geschroefd ivm het handhaven van 30 fps (zelfs dit lukt niet altijd) en je zelf niet de mogelijkheid hebt om dit aan te passen.
[Voor 8% gewijzigd door 6pack15 op 26-09-2011 14:11]
Puur uit nieuwsgierigheid, maar kijken jullie wel een op de Battlefield afdeling van Reddit? Daar staan doorgaans erg veel filmpjes en verhalen over BF3, die je niet zo 1,2,3 ergens anders kan vinden.
Raar dat de 5970 boven de 6970 staat, natuurlijk staat hier dan geen bron bij
Ik ben op het moment de beta aan het downloaden op origin. Had een key gekreen van I3D. Gaat vrij snel. 1.4 Mb/s nu
waarom? de 5970 is gewoon 2x een 5850 qua prestaties de 6970 zit net wat boven de 5870. mits crossfire (goed) werkt zal de 5970 echt sneller zijn hoor.6pack15 schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:34:
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
dat kan kloppen, 5970 is volgens mij een dualgpu 5870 en de 6970 is single gpu dit moet worden vergeleken met een 69906pack15 schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:34:
5970 is een dual GPU kaart : )6pack15 schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:34:
( 2 GPU's op een PCB)
die zouden toch pas morgen om 14:00 uitgegeven worden?Hammerslammer schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:34:
Ik ben op het moment de beta aan het downloaden op origin. Had een key gekreen van I3D. Gaat vrij snel. 1.4 Mb/s nu
Ajb geen "ik download hem met zoveel Mb p/s" posts mensen, dan gaat het topic weer dicht.....
Pics or it didn't happen...Hammerslammer schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:34:
In de BETA FAQ staat trouwens het volgende:
Zou dit ingame zijn, of in je profiel in Gun Club... ( dat laatste is minder interessant)What do I get for participating in the Beta?
A preview of this year's best shooter, and the ability to contribute to its development. Also, participants in EA's Gun Club will receive a special badge recognizing their Beta participation.
Je kunt hem al downloaden, je kunt alleen nog niet inloggen in battlelog...Anoniem: 398217 schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:38:
[...]
die zouden toch pas morgen om 14:00 uitgegeven worden?
3mb hier.
Ahaa, kijk dat soort dingen mist je als je een paar jaar uit die pc gaming scene bent geweest (koste me veels te veel geld). Maargoed, voor bf3 ga ik toch maar weer een systeempje in elkaar flansenAnoniem: 424085 schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:38:
[...]
5970 is een dual GPU kaart : )
( 2 GPU's op een PCB)
Ook hier is de download al klaar (en het was een hééél pak meer als de 1.4 Mb/s! snelheid is echt wel goed!)
Edit: op HD is het 3.9 GB groot. Download weet ik niet... niet op gelet
[Voor 10% gewijzigd door KDVken op 26-09-2011 14:43]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? In mijn Origin zie ik daar niets van staan 

Hoe groot totaal? 3.9Gb dus...KDVken schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:41:
[...]
[afbeelding]
Ook hier is de download al klaar (en het was een hééél pak meer als de 1.4 Mb/s! snelheid is echt wel goed!)
Wel matig dat degene die hem via origin hebben gepre-orderd niet kunnen pre-loaden.
[Voor 14% gewijzigd door HammerNL op 26-09-2011 14:44]
Ik kan het bevestigen, ik kan de beta (3.9GB) nu ook downloaden (ook een i3d key). Battlelog werkt helaas nog niet.priemt schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:39:
[...]
Pics or it didn't happen...
In de BETA FAQ staat trouwens het volgende:
[...]
Zou dit ingame zijn, of in je profiel in Gun Club... ( dat laatste is minder interessant)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Komt omdat deze heren al een key hebben. De keys voor de preorders enzo moeten nog verspreid worden.
Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R
kan iemand vermelden hoe het kan ik zie in origin geen bf3 beta of iets dergelijks staan een google word ik ook niet wijzer van
Iedereen even rustig doen voordat we een wildgroei aan "IK ZIE NIKS" posts krijgen.
Zoals BioHazard vermeldt, Komt omdat deze heren al een key hebben. De keys voor de preorders enzo moeten nog verspreid worden.
Zoals BioHazard vermeldt, Komt omdat deze heren al een key hebben. De keys voor de preorders enzo moeten nog verspreid worden.
Man man man, de aandacht voor school is totaal weg, ik zit hier op school die reddit page te freshen zowel men email als tweakers. kut beta's altijd 

De geruchten dat die beta keys van i3d ingetrokken waren is dus niks van waar.
Ik download hem nu ook, dit ook met een early beta access key. Niet via DICE verkregen, die worden later nog verstuurd. Download gaat nu wel snel, benieuwd hoe het straks is als meer mensen er achter komen.
[Voor 100% gewijzigd door BobbyDgtl op 26-09-2011 15:04. Reden: delete]
How do I install the BF3 Beta?
On console, simply download the Beta from the PlayStation Network Store or Xbox Live Marketplace and play. On PC, you must have Origin running and then download the Beta from within the Origin application's demo section. To install the free Origin client, visit www.origin.com/download.
Is Origin required to play the BF3 Beta?
On PC, yes. Origin is used to distribute the Beta installation and run the game on Windows PC. Origin is not required to play on PS3 or Xbox 360.
I bought Medal of Honor Limited Edition. How do I get early access to the Beta?
If you bought Medal of Honor Limited Edition new on PS3, the early access open beta will automatically appear for you in the Playstation Network Store.
If you bought Medal of Honor Limited Edition new on PC, you will receive an email with instructions and your personal early access code. Note your code and follow the instructions to redeem the code on Origin.
If you bought Medal of Honor Limited Edition new on Xbox 360, you will receive an email with instructions and your personal early access code to enter on Xbox Live Marketplace.
Your early access begins on September 27.
I bought Medal of Honor Limited Edition/Tier 1 Edition on Steam. How do I get early access to the Beta?
If you purchased Medal of Honor through Steam prior to July 26, 2011 cut-off, you are eligible for early access to the BF3 Beta. To view your key, go to Medal of Honor in your Steam library, and click the "CD KEY" link. Find the "Battlefield 3 Open Beta Early Access" code.
Battlefield 3 is delivered through EA's Origin application, which you can download from www.origin/com/download. Once you have Origin installed, launch it and log in with your Origin ID (this will be the same as your EA Account used in Medal of Honor). In Origin, click the "gear" icon in the top menu bar and then select "Redeem Product Code". After entering the code, the Beta will be ready to download in the "My Games" tab.
I pre-ordered Battlefield 3 PC (digital download version) on Origin. How do I get early access to the Beta?
You will receive an email with instructions on your early access. The cutoff date for qualifying for early access by pre-ordering on Origin is September 25.
Aanvulling hierop is dat met een losse key mensen nu al kunnen downloaden en toegang hebben. Downloaden gaat nu nog snel, 3.3MB/s en het is in ~20 minuten gedownload.
On console, simply download the Beta from the PlayStation Network Store or Xbox Live Marketplace and play. On PC, you must have Origin running and then download the Beta from within the Origin application's demo section. To install the free Origin client, visit www.origin.com/download.
Is Origin required to play the BF3 Beta?
On PC, yes. Origin is used to distribute the Beta installation and run the game on Windows PC. Origin is not required to play on PS3 or Xbox 360.
I bought Medal of Honor Limited Edition. How do I get early access to the Beta?
If you bought Medal of Honor Limited Edition new on PS3, the early access open beta will automatically appear for you in the Playstation Network Store.
If you bought Medal of Honor Limited Edition new on PC, you will receive an email with instructions and your personal early access code. Note your code and follow the instructions to redeem the code on Origin.
If you bought Medal of Honor Limited Edition new on Xbox 360, you will receive an email with instructions and your personal early access code to enter on Xbox Live Marketplace.
Your early access begins on September 27.
I bought Medal of Honor Limited Edition/Tier 1 Edition on Steam. How do I get early access to the Beta?
If you purchased Medal of Honor through Steam prior to July 26, 2011 cut-off, you are eligible for early access to the BF3 Beta. To view your key, go to Medal of Honor in your Steam library, and click the "CD KEY" link. Find the "Battlefield 3 Open Beta Early Access" code.
Battlefield 3 is delivered through EA's Origin application, which you can download from www.origin/com/download. Once you have Origin installed, launch it and log in with your Origin ID (this will be the same as your EA Account used in Medal of Honor). In Origin, click the "gear" icon in the top menu bar and then select "Redeem Product Code". After entering the code, the Beta will be ready to download in the "My Games" tab.
I pre-ordered Battlefield 3 PC (digital download version) on Origin. How do I get early access to the Beta?
You will receive an email with instructions on your early access. The cutoff date for qualifying for early access by pre-ordering on Origin is September 25.
Aanvulling hierop is dat met een losse key mensen nu al kunnen downloaden en toegang hebben. Downloaden gaat nu nog snel, 3.3MB/s en het is in ~20 minuten gedownload.
[Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 26-09-2011 14:51]
De slowchat begint al weer aardig toe te nemen. Op zich geen grote ramp, maar probéér het nog wel een beetje inhoud te laten hebben. Dat voorkomt irritaties en houdt de boel nog enigszins overzichtelijk 

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
komt er dus opneer dat je alleen de beta kunt downloaden als je al een key hebt en zonder key nog niet kunt downloaden.Electromonkey schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:46:
Iedereen even rustig doen voordat we een wildgroei aan "IK ZIE NIKS" posts krijgen.
Als EA dit nu eens anders zou doen dan kan je als persoon zonder early acces de beta ook al downloaden en op de dag van open beta ook gewoon spelen. Misschien was het nog slimmer als je 1 week ervoor de beta al kon downloaden...
Jawel, alle keys waren ingetrokken, maar diegene die al waren verzilverd in Origin zijn wel actief. De resterende keys die nog konden weggegeven zijn geblokkeerd. Alle accounts met een code ingevoerd zijn geblokkeerd tot Battlelog.Grouver schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:49:
De geruchten dat die beta keys van i3d ingetrokken waren is dus niks van waar.
nVidia 285.38 driver tot 38% sneller in Battlefield 3
Door Harmen Meijer, maandag 26-09-2011 13:11, views: 1.198, bron: nVidia
--------------------------------------------------------------------------------
Eind oktober zal EA het lang verwachte spel Battlefield 3 van DICE lanceren. Eerst zal echter een bètaversie verschijnen vanaf donderdag waarin spelers alvast één map kunnen uitproberen. Speciaal voor Battlefield 3 en deze bètaversie van het spel heeft nVidia een nieuwe 285.38 bètadriver gelanceerd waarmee de prestaties in het spel verbeterd zouden worden. De driver is geschikt voor alle nVidia GeForce videokaarten vanaf de 6000 serie tot en met de GTX 500 serie en nVidia ION GPU-chips.
De driver zorgt ten eerste voor een betere stabiliteit met minder crashes en een betere beeldkwaliteit met minder artifacts. De driver zou daarnaast tot 38% meer frames per seconde op het scherm kunnen tonen dan voorgaande drivers. Ook zijn de SLI profielen geupdate van uiteraard Battlefield 3, maar ook Dead Island, Diablo III, Dragon Age 2, Need for Speed: The Run en Saints Row: The Third. Voor Crysis 2 is daarnaast een bug verholpen waarbij de 285.27 bètadriver voor minder prestaties zorgde in DirectX 9.
Door Harmen Meijer, maandag 26-09-2011 13:11, views: 1.198, bron: nVidia
--------------------------------------------------------------------------------
Eind oktober zal EA het lang verwachte spel Battlefield 3 van DICE lanceren. Eerst zal echter een bètaversie verschijnen vanaf donderdag waarin spelers alvast één map kunnen uitproberen. Speciaal voor Battlefield 3 en deze bètaversie van het spel heeft nVidia een nieuwe 285.38 bètadriver gelanceerd waarmee de prestaties in het spel verbeterd zouden worden. De driver is geschikt voor alle nVidia GeForce videokaarten vanaf de 6000 serie tot en met de GTX 500 serie en nVidia ION GPU-chips.
De driver zorgt ten eerste voor een betere stabiliteit met minder crashes en een betere beeldkwaliteit met minder artifacts. De driver zou daarnaast tot 38% meer frames per seconde op het scherm kunnen tonen dan voorgaande drivers. Ook zijn de SLI profielen geupdate van uiteraard Battlefield 3, maar ook Dead Island, Diablo III, Dragon Age 2, Need for Speed: The Run en Saints Row: The Third. Voor Crysis 2 is daarnaast een bug verholpen waarbij de 285.27 bètadriver voor minder prestaties zorgde in DirectX 9.
Ik zag net dat Wehkamp hier een mooie aanbieding heeft.
Weet iemand of dit met de Beta is?
En heeft iemand die al aangeschaft?
Iedereen kan de beta op de 29ste spelen, ook zonder een pre-orderAwaken1 schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:55:

Wil je eerder kunnen spelen, dan had je hem bij Origin moeten bestellen!
[Voor 11% gewijzigd door Andyk125 op 26-09-2011 14:57]
Early access kun je niet meer krijgen met je pre-order. Dan had je voor 25 september moeten pre-orderen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Fanatec DD Pro wheel
Awaken1 schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:55:
Wehkamp heeft geen versie met Beta erbij.
Je moet Medal of Honor limited edition hebben om eerder toegang te krijgen tot de early Beta.
Donderdag is ie voor iedereen te spelen
Edit: te laat

[Voor 3% gewijzigd door Mon0lith op 26-09-2011 14:57]
PSN: Von_Smallhausn
Heb je hier ook een bron van? Want het lijkt mij sterk dat die opeens ingetrokken zijn en klanten daarmee benadeeld worden.steffeh schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:54:
Jawel, alle keys waren ingetrokken, maar diegene die al waren verzilverd in Origin zijn wel actief. De resterende keys die nog konden weggegeven zijn geblokkeerd. Alle accounts met een code ingevoerd zijn geblokkeerd tot Battlelog.
Lijkt me sterk dat die geblokkeerd zijn van Battlelog maar wel de beta kunnen downloaden.
Zelfde : (Anoniem: 369762 schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:57:
Kan niet wachtenaandacht voor school totaal kwijt
Heb dit topic even niet gerefreshed en al 44 nieuwe berichten xD
Enig idee waarom deze geblokeerd zijn?steffeh schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:54:
[...]
Jawel, alle keys waren ingetrokken, maar diegene die al waren verzilverd in Origin zijn wel actief. De resterende keys die nog konden weggegeven zijn geblokkeerd. Alle accounts met een code ingevoerd zijn geblokkeerd tot Battlelog.
Je kan dus wel uit eindelijk de beta met deze keys spelen maar niet op battlelog?
Waren deze keys illegaal vekregen via een uit gelekte lijst ofzo dan?
Ja en de modbreak van de admin heb je overheen gelezen? Kap er nu gewoon mee en post inhoudelijk. Ik begin er schijtziek van te worden. Zometeen is het topic weer op slot. Stop er nu mee alsjeblieft!Anoniem: 424085 schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:58:
[...]
Heb dit topic even niet gerefreshed en al 44 nieuwe berichten xD
Deze keys waren door DICE aan alle Ranked Server Providers gegeven, waarbij ze een x aantal pre-access code`s kregen om weg te geven bij hun server pre-order actie`s.
Die code`s bevatte de 'bug' dat ze al toegang verschaften tot Battlelog. DICE heeft het product ( battlefield beta ) wel in Origin laten staan ( want ik download hem nu ) maar heeft toegang geblokkeerd op Battlelog tot de pre-access beta begint. Vanaf de 27e kan je met die ingevoerde code weer op Battlelog.
DICE zou vanmiddag weer code`s versturen naar de RSP`s, zij moeten op hun beurt weer de code`s doorsturen aan de klanten : ) Bron? Mezelf : )
Die code`s bevatte de 'bug' dat ze al toegang verschaften tot Battlelog. DICE heeft het product ( battlefield beta ) wel in Origin laten staan ( want ik download hem nu ) maar heeft toegang geblokkeerd op Battlelog tot de pre-access beta begint. Vanaf de 27e kan je met die ingevoerde code weer op Battlelog.
DICE zou vanmiddag weer code`s versturen naar de RSP`s, zij moeten op hun beurt weer de code`s doorsturen aan de klanten : ) Bron? Mezelf : )
Op zich vind ik het allemaal een beetje vreemd zoals EA dit doet. Mensen die bf3 niet wouden pre-orderen via origin of MoH:LE niet hebben zijn nu juist degene die als eerst kunnen spelen
terwijl de mensen die bf3 via origin hebben ge pre-ordered dus morgen nog eerst moeten downloaden en dan pas eens kunnen spelen.
Wat is dan het nut van die early acces als je betalende klanten er geen reet aan hebben?

Wat is dan het nut van die early acces als je betalende klanten er geen reet aan hebben?
[Voor 12% gewijzigd door Streepje op 26-09-2011 15:05]
Daarom kan ik dus niet inloggen @ battlelog?steffeh schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:54:
[...]
AlphaWindSim.eu | De wind simulator voor je sim rig | HeliumHotShop.eu | Helium Hotspots en randapparatuur
Ik heb via bol.com besteld. Ga ik op de 27e oktober 's ochtends op kunnen staan met een doosje in m'n brievenbus? Of zal dat pas de dag erna zijn?
Kan ik op bol.com makkelijk annuleren, en als ik vanavond op origin bestel, krijg ik dan ook early access morgen?
Kan ik op bol.com makkelijk annuleren, en als ik vanavond op origin bestel, krijg ik dan ook early access morgen?
Not allowed geldt voor iedereen.green-tea schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:06:
[...]
Daarom kan ik dus niet inloggen @ battlelog?
Wie zegt dan dat je uberhaupt morgen de client pas kan downloaden? Lezen jullie mensen niet ofzo, het is al tientallen keren gemeld dat de key's vandaag worden verstuurd en je dus de Beta kan downloaden als je die key invoert op https://bf3beta.battlefield.com/key/index.php.IlIlIlIlIl schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:05:
Op zich vind ik het allemaal een beetje vreemd zoals EA dit doet. Mensen die bf3 niet wouden pre-orderen via origin of MoH:LE niet hebben zijn nu juist degene die als eerst kunnen spelenterwijl de mensen die bf3 via origin hebben ge pre-ordered dus morgen nog eerst moeten downloaden en dan pas eens kunnen spelen.
vanavond pre-orderen via origin heeft geen nut meer wat die actie is gister al afgelopenBobbyDgtl schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:08:
Ik heb via bol.com besteld. Ga ik op de 27e oktober 's ochtends op kunnen staan met een doosje in m'n brievenbus? Of zal dat pas de dag erna zijn?
Ging dat niet enkel over de MoH actie?IlIlIlIlIl schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:09:
[...]
vanavond pre-orderen via origin heeft geen nut meer wat die actie is gister al afgelopen
wie zegt dat de key's vandaag verstuurd worden?no00waa schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:09:
[...]
Wie zegt dan dat je uberhaupt morgen de client pas kan downloaden? Lezen jullie mensen niet ofzo, het is al tientallen keren gemeld dat de key's vandaag worden verstuurd en je dus de Beta kan downloaden als je die key invoert op https://bf3beta.battlefield.com/key/index.php.
Ik heb em gistermiddag via Origin gekocht. Zou ik dan nog wel early acces krijgen?
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Ah ik was al bang dat je bedoelde dat mijn account voor altijd de toegang was geweigerd tot de battlelog, blij om te horen dat ik dan toch morgen aan de slag kan (heb hem al gedownload en geeft inderdaad de melding dat ik geen toegang heb)steffeh schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:04:
Deze keys waren door DICE aan alle Ranked Server Providers gegeven, waarbij ze een x aantal pre-access code`s kregen om weg te geven bij hun server pre-order actie`s.
En ik heb inderdaad toegang gehad tot de battlelog op donderdag middag, in de avond was het al gefixed.
Hier is een afbeelding van battlelog browser server die ik heb gemaakt toen ik was ingelogged op school
Is er iets dat jullie opvalt ?

Edit: als de afbeelding te groot is pas ik hem aan.
EA chat supportIlIlIlIlIl schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:10:
[...]
wie zegt dat de key's vandaag verstuurd worden?
AlphaWindSim.eu | De wind simulator voor je sim rig | HeliumHotShop.eu | Helium Hotspots en randapparatuur
Meh

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Jepz, tenminste dat is wat mij is verteld. Die server was om intern bij EA te testen. Caspian Border heeft niks met de beta te maken, helaas : (Zidanexo schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:11:
[...]
Ah ik was al bang dat je bedoelde dat mijn account voor altijd de toegang was geweigerd tot de battlelog, blij om te horen dat ik dan toch morgen aan de slag kan (heb hem al gedownload en geeft inderdaad de melding dat ik geen toegang heb)
En ik heb inderdaad toegang gehad tot de battlelog op donderdag middag, in de avond was het al gefixed.
Hier is een afbeelding van battlelog browser server die ik heb gemaakt toen ik was ingelogged op school
[afbeelding]
Is er iets dat jullie opvalt ?
Edit: als de afbeelding te groot is pas ik hem aan.
De EA chat support weten zelf niet eens wat ze vertellen. klein voorbeeld, De Dead Space 2 actie, Eerst kreeg ik hem niet en toen ik weer chat support deed kreeg ik hem wel.
Zo vertelde ze mij vanmorgen dat de keys morgen verstuurt worden voor de MOH owners en de bf3 pre orders
Apart, want op twitter staat er:
En zo links en rechts had ik ook vernomen dat de beta keys morgen pas worden verstuurd. Kan opzich ook wel, aangezien battlelog om 14:00 uur lokale tijd open gaat.Not sure about when Beta e-mails are being sent out tomorrow. Will receive word today.
Volgens Damage had je hem dan VOOR de 25e moeten bestellen.Kwartjuh schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:10:
Ik heb em gistermiddag via Origin gekocht. Zou ik dan nog wel early acces krijgen?
[Voor 10% gewijzigd door Robsel_NL op 26-09-2011 15:15]
Nog een goed teken. Een spel dat let op de versienummers van drivers. Het halve BF2 forum stond vol met mensen die BF2 wilden spelen maar simpelweg nooit hun drivers updaten. En maar klagen over brakke prestaties, bugs en vastlopers

Download je toch de nieuwe drivers, lekker interessant

Die heb je sneller geddl dan het spel..
Dit forum is trouwens niet meer bij te benen, je kijkt 2 uur niet en er staan meteen 80 meer berichten, waarvan 50 onzin, net als deze eigenlijk maargoed..
[Voor 21% gewijzigd door Andyk125 op 26-09-2011 15:15]
Dat zou ik toch wel heel wat vinden, als ze me dwingen een nieuwere driver te gebruiken. Moeten ze eerst eens de 'zwarte vlekken in bf2' bug eens fixen. Dan stap ik van mijn catalyst 11.3 wel over naar een hogere

Vandaag komt ati met 11.9 voor BF 3. Die schijnt aardig wat perfomance te geven.
[Voor 37% gewijzigd door Kw4kje op 26-09-2011 15:24]
Als je pre-order via Origin hebt gedaan ? Krijg je dan een Code via de mail of kan je hem gelijk downloaden via origin (zoals bij STEAM altijd) ?
Heb nog niks gekregen namelijk en ik kan ook niet inloggen bij battlelog.
Vaag is ook als ik bij mijn EA account kijk via de browser. Staat er dat ik geen aankoop heb gedaan.
terwijl ik wel een mail heb gekregen met me order nummer en ook in origin zie ik de game staan.
Ik vindt EA accounts altijd zo vervelend werken
Heb nog niks gekregen namelijk en ik kan ook niet inloggen bij battlelog.
Vaag is ook als ik bij mijn EA account kijk via de browser. Staat er dat ik geen aankoop heb gedaan.
terwijl ik wel een mail heb gekregen met me order nummer en ook in origin zie ik de game staan.
Ik vindt EA accounts altijd zo vervelend werken

Lijkt me vrij logisch eigenlijk, zeker gezien het feit dat sommige mensen het uiterste uit hun PC moeten pushen om BF3 te draaien.loewie1984 schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:20:
[...]
Dat zou ik toch wel heel wat vinden, als ze me dwingen een nieuwere driver te gebruiken.
De nieuwe driver zorgt alleen voor meer FPS en minder visuele glitches, lijkt mij een win-win situatie.
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien