Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Pykow schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:24:
Als je pre-order via Origin hebt gedaan ? Krijg je dan een Code via de mail of kan je hem gelijk downloaden via origin (zoals bij STEAM altijd) ?
Heb nog niks gekregen namelijk en ik kan ook niet inloggen bij battlelog.

Vaag is ook als ik bij mijn EA account kijk via de browser. Staat er dat ik geen aankoop heb gedaan.
terwijl ik wel een mail heb gekregen met me order nummer en ook in origin zie ik de game staan.

Ik vindt EA accounts altijd zo vervelend werken :S
Krijg je niet te zijn als je inlogt via email en password, je moet je aankopen bekijken via email en laatste 5 nummers op je CreditCard. Dan staat hij er wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany in "Battlefield 3 - Deel 3"

Even een link naar mijn bericht. Staat alle officiële informatie over de beta en hoe je benaderd wordt als je recht hebt op early access.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:47

beany

Meeheheheheh

Pykow schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:24:
Als je pre-order via Origin hebt gedaan ? Krijg je dan een Code via de mail of kan je hem gelijk downloaden via origin (zoals bij STEAM altijd) ?
Heb nog niks gekregen namelijk en ik kan ook niet inloggen bij battlelog.

Vaag is ook als ik bij mijn EA account kijk via de browser. Staat er dat ik geen aankoop heb gedaan.
terwijl ik wel een mail heb gekregen met me order nummer en ook in origin zie ik de game staan.

Ik vindt EA accounts altijd zo vervelend werken :S
Je krijgt, als het goed is, via je email een code. Die moet je in Origin activeren en vervolgens kan je met die code inloggen op battlelog. Tenminste, dat is wat ik er nu van weet.

Zie jij overigens in Origin bij Bestel Geschiedenis(of Order History als je engels hebt) iets staan? Ik heb namelijk ook een pre-order, een bevestigings mailtje maar geen Bestel Geschiedenis in Origin... En ik kan overigens ook nergens een afschrijving op mijn credit card vinden.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
Ik heb net even gesproken met EA - Support:

"You should be getting your beta codes by the end of the day"

(PC-pre-order bij ORIGIN)

Vanavond preloaden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-10 22:32
Kw4kje schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:21:
Vandaag komt ati met 11.9 voor BF 3. Die schijnt aardig wat perfomance te geven.
heb geen amd maar die is allang uit hoor. http://downloads.guru3d.com/download.php?det=2783

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Uit, bedoel ik officeel he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen officiele release maar gelekte drivers, geen aanrader dus. Tevens kunnen zulke discussies in het hardware topic.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:27:
[...]

Je krijgt, als het goed is, via je email een code. Die moet je in Origin activeren en vervolgens kan je met die code inloggen op battlelog. Tenminste, dat is wat ik er nu van weet.

Zie jij overigens in Origin bij Bestel Geschiedenis(of Order History als je engels hebt) iets staan? Ik heb namelijk ook een pre-order, een bevestigings mailtje maar geen Bestel Geschiedenis in Origin... En ik kan overigens ook nergens een afschrijving op mijn credit card vinden.
Dat is juist het probleem, ik heb alleen een mail en in origin zie ik helemaal niks ;)
en omdat ze vandaag keys aan het uitleveren zijn, verwacht ik ook dat ik al een mail had gehad.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terminus
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 10:56
.kernel. schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:28:
Ik heb net even gesproken met EA - Support:

"You should be getting your beta codes by the end of the day"

(PC-pre-order bij ORIGIN)

Vanavond preloaden?!
Volgens de FAQ van de beta komen de codes de 27e pas via de mail binnen. Ben benieuwd dus! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Pykow schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:31:
[...]

Dat is juist het probleem, ik heb alleen een mail en in origin zie ik helemaal niks ;)
en omdat ze vandaag keys aan het uitleveren zijn, verwacht ik ook dat ik al een mail had gehad.
Even contact opnemen met EA, of afwachten tot morgen middag...

Maar vaag is het wel.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zal 10 oktober tot de release van de hele game een ramp zijn voor mensen. on topic zijn er mensen die morgen alvast een aantal gameplay filmpjes posten voor mensen die niet early access hebben? zou wel fijn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:41
Ok, even voor de mensen die met dezelfde situatie zitten als ik: (Game besteld hebben op de 25ste, de 'cut-off' dag) Je krijgt gewoon early acces :) Net even gevraagd aan EA support. Hij kon aan mijn bestelnummer zien dat ik early acces krijg.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 12:27
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:37:
wat zal 10 oktober tot de release van de hele game een ramp zijn voor mensen. on topic zijn er mensen die morgen alvast een aantal gameplay filmpjes posten voor mensen die niet early access hebben? zou wel fijn zijn
Als ik mijn key nog ga krijgen...
Heb als Origin pre-orderaar nog steeds niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Ik zal morgen met fraps ff filmpje trekken ok ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuadD1b schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:47:
[...]

Als ik mijn key nog ga krijgen...
Heb als Origin pre-orderaar nog steeds niets ontvangen.
zijn volgens mij heel veel mensen die gepreorderd hebben maar nog geen key ontvangen rustig afwachten en dan verschijnt die van zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 09:56
Donnie schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:47:
Ik zal morgen met fraps ff filmpje trekken ok ;)
Vol gas bugfilmpjes publiceren :p

Bij BC2 had ik ooit een bug gevonden bij de chopper in Laguna Presa waardoor je bulletproof kon cappen. Bij de daaropvolgende patch was het gefixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iedereen gewoon eens rustig en normaal gaat doen. Gewoon afwachten en eens lezen wat in dit topic vermeld wordt. Vraag me af waarom sommige mensen het altijd voor anderen willen verpesten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
Mensen willen gewoon graag aan de slag, maar inderdaad, ze moeten gewoon even rustig lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-10 13:29
steffeh schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:04:
Deze keys waren door DICE aan alle Ranked Server Providers gegeven, waarbij ze een x aantal pre-access code`s kregen om weg te geven bij hun server pre-order actie`s.

Die code`s bevatte de 'bug' dat ze al toegang verschaften tot Battlelog. DICE heeft het product ( battlefield beta ) wel in Origin laten staan ( want ik download hem nu ) maar heeft toegang geblokkeerd op Battlelog tot de pre-access beta begint. Vanaf de 27e kan je met die ingevoerde code weer op Battlelog.

DICE zou vanmiddag weer code`s versturen naar de RSP`s, zij moeten op hun beurt weer de code`s doorsturen aan de klanten : ) Bron? Mezelf : )
Nog eens nagevraagd, het schijnt dat de code`s wel werken in Origin maar dat je me de pre-access code`s van afgelopen week NIET op Battlelog kan de 27e. Je zult dus een nieuwe code moeten regelen. Voor de mensen hier die het via i3d hebben gekregen, misschien die persoon DM sturen of email?

Sorry voor de verwarring, maar dit is het laatste dat ik heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 12:27
Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:49:
Als iedereen gewoon eens rustig en normaal gaat doen.
Ja je hebt gelijk.... Mijn post was ook wel heel erg abnormaal en schreeuwerig....
Om het op (kennelijk) politiek correcte manier te verwoorden: Doe eens effe normaal man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Blijkbaar 2 maps in de beta?
Afbeeldingslocatie: http://f.refe.be/s/Explorer_09-26-11_15-51-43.png

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, kunnen we over BF3 praten het is nu al zovaak gezegt dat je early acces alleen via origin krijgt ffs.
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:50:
Nog eens nagevraagd, het schijnt dat de code`s wel werken in Origin maar dat je me de pre-access code`s van afgelopen week NIET op Battlelog kan de 27e. Je zult dus een nieuwe code moeten regelen. Voor de mensen hier die het via i3d hebben gekregen, misschien die persoon DM sturen of email?

Dat lijkt me sterk. Heb zelf van i3D gehoord op hun forum dat Battlelog voor iedereen gesloten is, niet enkel voor i3D prijswinnaars.
Even een bronvermelding anders? Beetje lastig jou op deze manier serieus te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:30

flessuh

Set sail for fail!

oh nee, james bond zit er in!

wel vaag dat er 2 mappen in staan, aangezien ze maar 1 hebben aangekondigd, en de beta niet zo lang duurt dat ze halverwege nog 1 toe voegen lijkt mij...

[ Voor 10% gewijzigd door flessuh op 26-09-2011 15:53 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
metro.. subway.. niet zelfde ;) of ze hebben het over het deel waar je komt als je de eerste 2 Mcoms hebt gesloopt dan zit je toch in de subway..

doe maar een gooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flessuh schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:53:
[...]

oh nee, james bond zit er in!

wel vaag dat er 2 mappen in staan, aangezien ze maar 1 hebben aangekondigd
Misschien is 007 map geen gamemap
Kan best dat het iets anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
Zijn beide mappen ook fatsoenlijk gevuld? Dus niet eentje van 4GB en eentje van 200MB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:22
[...]

[...]
[...]

Uhm oke dat is wel heel verwarrend, waarom hebben ze dan codes uitgegeven die niet die early access geven ? De preload is klaar en nu komt het bericht dat het niet zou werken morgen ? dat is wel een hele vreemde manier van afhandelen. Ik hoop dat je niet gelijk heb en dat ik aan de beta kan want dit is wel heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Laurens U schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:53:
Zijn beide mappen ook fatsoenlijk gevuld? Dus niet eentje van 4GB en eentje van 200MB?
Ja, beide mappen zijn ongeveer even groot, 550MB vs 430MB.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:34:
[...]

Even contact opnemen met EA, of afwachten tot morgen middag...

Maar vaag is het wel.
Heb net contact gehad met EA ene deepak en die gaf aan dat ik mijn BF3 code krijg en dat me order gewoon goed geplaatst is. Gelukkig

Back on Topic:

Na 4 jaar eindelijk een game waar ik op zit te wachten. in 2007 begonnen met TF2 en tot heden speel ik die game nog dagelijks. BFBC2 ben ik te laat in gesprongen + ik speelde competief TF2 waardoor ik de game niet lang heb gespeeld (zit pas level 5 ) BF3 gaat hopelijk goed draaien en net zo leuk worden als vroeger met BF2.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MP_007 is groter dan MP_Subway, scheelt iets van 100MB. Kan met een hex editor ook verder geen informatie vinden, wordt constant als MP_007 omschreven. Wel is het een Russian vs US map, meer kan ik er niet zo snel uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:49:
Als iedereen gewoon eens rustig en normaal gaat doen. Gewoon afwachten en eens lezen wat in dit topic vermeld wordt. Vraag me af waarom sommige mensen het altijd voor anderen willen verpesten...
Quote Min-pres: "Doe zelf normaal!" LOL :)

Ik wil ook wel een aantal filmpjes maken als de Closed Beta start. Ik vraag me af hoeveel dat fraps vreet van je pc als je een dergelijk zwaar spel speelt, maar goed, dat zien we morgen wel. Vind het wel fijn om te weten dat er een nieuwe AMD driver komt, die de performance tengoede zal komen. Ik heb een aardig up2date systeem, maar je weet maar nooit :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
Vraagje tussendoor:

Hoe groot denken jullie dat het performance verschil zal zijn nu BF3 ook 64bit kan draaien?

@Tsurany het ging mij meer om het verschil in-game.... dus dat staat los van de hardware, lijkt mij?

[ Voor 32% gewijzigd door Laurens U op 26-09-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laurens U schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:00:
Vraagje tussendoor:

Hoe groot denken jullie dat het performance verschil zal zijn nu BF3 ook 64bit kan draaien?
Het BF3 hardware topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Laurens U schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:00:
Vraagje tussendoor:

@Tsurany het ging mij meer om het verschil in-game.... dus dat staat los van de hardware, lijkt mij?
Staat ook los van de hardware(min of meer).

Maar het verschil: het uitvoeren van de code zal niet sneller zijn, 64bits kan zelfs langzamer zijn. Het voordeel zit hem in geheugen gebruik. Onder 32bits OS kan een applicatie maximaal 4GB aan geheugen claimen(en zelfs dat niet aangezien het OS ook geheugen verbruikt, al zou het met mem swapping wel weer kunnen maar dat is naar HD swappen). Onder een 64bits OS kan de applicatie dus al het geheugen pakken wat er nodig is(er vanuit gaande dat dat aanwezig is in de computer). Betekend minder laden van de HD tussendoor, wat een snelheidswinst KAN zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
Dat dacht ik dus ook al, nu zijn (bij mij) de laadtijden sowieso al erg kort, maar we zullen zien hoe groot het verschil is. (Ga ik waarschijnlijk proberen als ze een aparte 32 & 64bit exe hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een hardwarematig verschil aangezien het een andere architectuur is. Vergelijkbaar met zaken zoals hyperthreading. Desalniettemin horen software gerelateerde performance zaken ook gewoon thuis in het hardware topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:16
Ik heb dus vorige week de game via origin gepreorderd , maar ik lees iedereen hier over met een code gestuurd krijgen.Loopt de beta niet dan via de client Origin ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:40

BioHazard

*\o/*

ProCeela schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:25:
Ik heb dus vorige week de game via origin gepreorderd , maar ik lees iedereen hier over met een code gestuurd krijgen.Loopt de beta niet dan via de client Origin ?
Die code zet je gewoon in Origin, waarna je het pakket alvast kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Ik zou alvast in paniek raken als je nog geen key hebt!

J/K wacht gewoon rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Laatst online: 04-10 06:45
Misschien is dit een benchmark map ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
hahaha, ik kwam dit tegen. Misschien nog wel wat handige tips voor de beta:

Deze beta is de ultieme kans om te gaan kijken of najaarstopper Battlefield 3 een game is die jij moet gaan halen. Let alleen wel dat de tijd die je hebt om de beta te kunnen spelen, zeer gelimiteerd is. Slechts 11 dagen heb je de tijd en die moet je dan ook ten volle benutten. Vandaar dat we hieronder een aantal tips voor jullie hebben neergezet zodat je tijd vrij kan maken voor de beta.
Zorg dat alle huiswerk die je hebt voor de komende week van te voren af is gemaakt, doe dit voor 29 september

Vertel je familie en vrienden dat je in de eerste week van oktober geen tijd hebt

Probeer vandaag en morgen alvast wat te hoesten, zodat je bij de start van de beta je makkelijker ziek kunt melden op school/werk

Daarnaast is het ook belangrijk dat je zo min mogelijk van het scherm hoeft weg te lopen. Daarom hebben we ook nog een aantal handige tips voor het campen achter je TV.

Koop melk in een jerrycan, melk is namelijk gezond en als de jerrycan leeg is maakt dit een uitstekende toilet bij je TV. Voor de grote boodschap kun je de bovenkant er afknippen.

Chips is ontzettend belangrijk tijdens het gamen, kies alleen wel een chips soort met zo min mogelijk kruiden. Anders word je controller namelijk vies. Lays Naturel is bijvoorbeeld een uitstekende gaming-chips.

Gebruik een headset in de nachtelijke uurtjes, dit om boze buren of ouders te vermijden.

Zorg voor een extra controller die aan je PlayStation 3/xbox hangt terwijl je met de andere speelt. Zo voorkom je lege controllers.

Koop Energy drankjes, met name de grote Monster Energy en Red Bull-blikken zijn uitstekend om je wakker te houden. Masturberen is geen goed plan, hier word je namelijk moe van.

Eten maken doen we niet, zorg daarom dat thuisbezorgd.nl in je favorieten staat zodat je makkelijk iets kunt bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

En voor de vragen wanneer krijg ik mijn key:
I have only just got off the line with EA in terms of getting some response to you guys about your Early Access Emails!
I've been receiving quite a bit of emails/private messages in regarding this lately, and the best response we can give right now is as follows.

Electronic Arts will be sending emails out with redeemable codes inside them, you will then go to this site and redeem the code in order to get access to the Early Access promotion.
Electronic Arts have already started sending out those emails, however most of you will start receiving your emails by midnight tonight(09/26/2011) in order for you to have them in your inbox by tomorrow morning (Tuesday 09/27/2011).

What are the requirements in order to receive Early Access?
In order to qualify for Early Access you must have played Medal of Honor Tier 1 or Limited Edition online and redeemed your Online Pass, or you must have pre-ordered Battlefield 3 via Origin before the 25th of September.

When will I get my email?
Sometime between Midnight tonight(most likely PST timezone) to the early hours of Tuesday morning.

What is in this email?
Information on how to redeem your key, the redemption key, and also a link to the redemption website.

Which email is this being sent to?
The email will most likely be sent to your EA Master Account's email, if you have linked your gamer profiles to that email.

Misc..
Emails will be sent to individuals who participated in the Medal of Honor T1/Limited Edition (Xbox 360/PC) promotion with information on how to redeem.

Emails will also be sent to the Origin BF3 Preorder users via their email, with information regarding that.
You will also receive a email if you purchased Medal of Honor via Steam prior to the 25th of July. Your key will be within your Steam Library -- right click Medal of Honor and then click "CD Keys" your code will be listed within that.

Currently I have no details as to wether Playstation 3 users will receive a email, you should see Battlefield 3 automatically popup within the PSN Network by tomorrow! (If you qualified, by the above).

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Uhm hoe zit het nou eigenlijk met de beta op de ps3 (early acces) Ik kijk in de playstation network en in de store maar ik zie nergens waar ik hem alvast kan downloaden? Ik hoor ook een code te krijgen voor de ps3 want, ik heb de MoH:Tier 1 Edition. Google helpt ook niet..

Edit: Lees het net boven mij! Bedankt voor de info!

[ Voor 9% gewijzigd door MiliaanR op 26-09-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 16:46

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

_/-\o_
LuckyLukeNL schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:48:
hahaha, ik kwam dit tegen. Misschien nog wel wat handige tips voor de beta:

Deze beta is de ultieme kans om te gaan kijken of najaarstopper Battlefield 3 een game is die jij moet gaan halen. Let alleen wel dat de tijd die je hebt om de beta te kunnen spelen, zeer gelimiteerd is. Slechts 11 dagen heb je de tijd en die moet je dan ook ten volle benutten. Vandaar dat we hieronder een aantal tips voor jullie hebben neergezet zodat je tijd vrij kan maken voor de beta.
Zorg dat alle huiswerk die je hebt voor de komende week van te voren af is gemaakt, doe dit voor 29 september

Vertel je familie en vrienden dat je in de eerste week van oktober geen tijd hebt

Probeer vandaag en morgen alvast wat te hoesten, zodat je bij de start van de beta je makkelijker ziek kunt melden op school/werk

Daarnaast is het ook belangrijk dat je zo min mogelijk van het scherm hoeft weg te lopen. Daarom hebben we ook nog een aantal handige tips voor het campen achter je TV.

Koop melk in een jerrycan, melk is namelijk gezond en als de jerrycan leeg is maakt dit een uitstekende toilet bij je TV. Voor de grote boodschap kun je de bovenkant er afknippen.

Chips is ontzettend belangrijk tijdens het gamen, kies alleen wel een chips soort met zo min mogelijk kruiden. Anders word je controller namelijk vies. Lays Naturel is bijvoorbeeld een uitstekende gaming-chips.

Gebruik een headset in de nachtelijke uurtjes, dit om boze buren of ouders te vermijden.

Zorg voor een extra controller die aan je PlayStation 3/xbox hangt terwijl je met de andere speelt. Zo voorkom je lege controllers.

Koop Energy drankjes, met name de grote Monster Energy en Red Bull-blikken zijn uitstekend om je wakker te houden. Masturberen is geen goed plan, hier word je namelijk moe van.

Eten maken doen we niet, zorg daarom dat thuisbezorgd.nl in je favorieten staat zodat je makkelijk iets kunt bestellen
Ik moest lachen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

DAMAGE schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:03:
En voor de vragen wanneer krijg ik mijn key:

When will I get my email?
Sometime between Midnight tonight(most likely PST timezone) to the early hours of Tuesday morning.
PST middennacht is 9 uur morgenochtend lokale tijd hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

YouTube: Battlefield 3 / Jay-Z 99 Problem Full-Length Gameplay TV Ad - YouTube

"Above and beyond the call"

Lol u mad call of duty? >:)

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hijs cool :) Kan niet wachten tot donderdag!

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-10 13:42
YouTube: [NEW] Battlefield 3 Gameplay - Grenade Launcher (HD) - YouTube

Die grenade launcher ziet er echt heel tof uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Oh shit.

Realiseer me nu pas dat het morgen al de 27ste is.... damn.
Dilemma! Bloktoets of BF3?! Cannot compute!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
http://www.youtube.com/watch?v=coOHjF4_apI

Die slogan is toch wel echt een subtiel middelvingertje naar Activision/Raven/IW/Treyarch/EnWieErAllemaalNogmeerAanCallOfDutyWerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:37

Stewie!

Keen must die!

Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:52:
[...]

Dat lijkt me sterk. Heb zelf van i3D gehoord op hun forum dat Battlelog voor iedereen gesloten is, niet enkel voor i3D prijswinnaars.
Even een bronvermelding anders? Beetje lastig jou op deze manier serieus te nemen.
De keys die wij weg hebben gegeven zijn later door EA teruggedraaid omdat ze direct toegang gaven tot de beta (vorige week al). Dit was een foutje in de communicatie aan hun kant en ze konden niets anders dan de keys terugnemen.

Misschien komen morgen weer nieuwe keys, wie weet ..... :>

Steffeh & co hebben overigens andere keys en via een ander kanaal dus wat zijn ervaring is, is niet per definitie waar voor een ander.

[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 26-09-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:43:
De keys die wij weg hebben gegeven zijn later door EA teruggedraaid omdat ze direct toegang gaven tot de beta (vorige week al). Dit was een foutje in de communicatie aan hun kant en ze konden niets anders dan de keys terugnemen.

Dus de key waarmee ik Battlefield 3 geactiveerd heb in Origin is een niet-werkende key waar ik niks mee kan ondanks dat ik Battlefield 3 al gedownload heb en geïnstalleerd heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:44:
[...]

Dus de key waarmee ik Battlefield 3 geactiveerd heb in Origin is een niet-werkende key waar ik niks mee kan ondanks dat ik Battlefield 3 al gedownload heb en geïnstalleerd heb staan?
Je kan er nu niet mee in battlelog ;)
Als dat wel kan heb je geluk. Battlelog werkt uiteraard voor de testers, maar dat zal in principe niemand zijn die hier post op de uitzondering na. Er zijn geen community keys die nu al zullen werken.

[ Voor 18% gewijzigd door Stewie! op 26-09-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Laatst online: 13:16
oeh die komt hard aan:o het is namelijk zo dat je het via battlelog moet opstarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:46:
Je kan er nu niet mee in battlelog ;)
Als dat wel kan heb je geluk.
Dat kan inderdaad niet. Maar dat vind ik toch wel een erg vreemde gang van zaken. De key werkt perfect in Origin, laat me het spel al downloaden maar zal vervolgens niet werken in Battlelog en ik heb er dus in feite niks aan?
Om eerlijk te zijn vind ik dat wel een slechte zaak voor zowel i3D.net als EA, mensen blij maken met gratis keys die vervolgens niet werken en waar mensen dus helemaal niks aan hebben. Dus die keys worden ook niet later weer vrijgegeven zodat ze wel werken in Battlelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.kernel. schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:39:
http://www.youtube.com/watch?v=coOHjF4_apI

Die slogan is toch wel echt een subtiel middelvingertje naar Activision/Raven/IW/Treyarch/EnWieErAllemaalNogmeerAanCallOfDutyWerken...
Ik snap niet waarom die slogan nodig is...

Alleen Sledgehammer Games en Infinity Ward werken trouwens aan MW3 (PC, Xbox 360, PS3). Er zijn wel studios die "meehelpen", wat niet gek is als je kijkt naar hoe groot de franchise is. Treyarch maakt bijvoorbeeld de Wii versie, en Raven Software helpt wel eens met het maken van map packs geloof ik (voor Black Ops bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:36
Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:48:
[...]

Dat kan inderdaad niet. Maar dat vind ik toch wel een erg vreemde gang van zaken. De key werkt perfect in Origin, laat me het spel al downloaden maar zal vervolgens niet werken in Battlelog en ik heb er dus in feite niks aan?
Om eerlijk te zijn vind ik dat wel een slechte zaak voor zowel i3D.net als EA, mensen blij maken met gratis keys die vervolgens niet werken en waar mensen dus helemaal niks aan hebben. Dus die keys worden ook niet later weer vrijgegeven zodat ze wel werken in Battlelog?
Ik heb het spel al gedownload en geinstalleerd, maar ik kan morgen niet spelen? :S

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

birdie25 schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:49:
[...]

Ik heb het spel al gedownload en geinstalleerd, maar ik kan morgen niet spelen? :S
Wut?! Hoe heb je t al geinstallleerd dan>

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

Don't shoot the messenger :)
Zoals uitgelegd is het verkeerde type key uitgestuurd. Hoe en wat later is voor mij onbekend. Misschien kan je morgen wel met die key spelen, daar heb ik geen controle over.
Nordcore schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:34:
[...]

Misschien is dit een benchmark map ...
Misschien wel misschien niet 7(8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 26-09-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
ik las ergens dat ze werden terruggeroepen en dat ze nieuwe keys zouden verzenden (vandaag), alleen waar ik dat had gelezen weet ik niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
hier ook al geinstalleerd staan , nu hopen dat de key van stewie morgen wel werkt invm battlelog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:22
[...]

Ik vind het ook inderdaad een rare zaak, ik bedoel ik vind het niet erg dat ze op dit moment geblokeerd zijn maar dat ze ook niet morgen werken vind ik gewoon vreemd. Maarja ik zal het wel zien, ik ga er niet over whinen want i3D gaf die codes voor niks weg. Ik hoop dat het anders loopt en anders moet ik kijken hoe ik een andere key kan verkrijgen :)

Vreemde is ook dat EA service zelf heeft aangegeven dat het morgen zonder problemen zou moeten werken, terwijl i3D op me mail heeft gereageerd en verteld dat de keys zijn geblokkeerd. Ik weet het nu al helemaal niet meer 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Zidanexo op 26-09-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
Jeroenneman schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:50:
[...]

In Origin downloaden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenneman schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:50:
[...]

De key van i3D.net werkt prima in Origin en liet me dan ook keurig de beta vandaag downloaden en installeren.
Stewie! schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:50:
Don't shoot the messenger :)
Zoals uitgelegd is het verkeerde type key uitgestuurd. Hoe en wat later is voor mij onbekend. Misschien kan je morgen wel met die key spelen, daar heb ik geen controle over.
Ik heb het niet over jou specifiek maar over i3D.net en EA. Zij geven codes uit waarmee ze mensen blij maken en dan blijkt later dat het waarschijnlijk niet zal werken. Mensen blij maken met een dode mus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:53:
[...]

De key van i3D.net werkt prima in Origin en liet me dan ook keurig de beta vandaag downloaden en installeren.

[...]

Ik heb het niet over jou specifiek maar over i3D.net en EA. Zij geven codes uit waarmee ze mensen blij maken en dan blijkt later dat het waarschijnlijk niet zal werken. Mensen blij maken met een dode mus.
De keys zijn later teruggeroepen (toen het BF3 topic gesloten was). Shit happens, de keys waren bedoeld als onofficiele give-away en helaas maakte een community manager een fout. Als die man door de community wordt afgestraft weet je in ieder geval zeker dat hij nooit meer cadeautjes weggeeft :P

Als je nu al kan pre-loaden doet de key het blijkbaar toch gewoon goed. Morgen even afwachten (en niet morgen 00:01 AM maar tegen 2pm).

[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 26-09-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:57:
De keys zijn later teruggeroepen (toen het BF3 topic gesloten was). Shit happens, de keys waren bedoeld als onofficiele give-away en helaas maakte een community manager een fout. Als die man door de community wordt afgestraft weet je in ieder geval zeker dat hij nooit meer cadeautjes weggeeft :P
Afstraffen zou ik het niet willen noemen, alleen cadeautjes weggeven die achteraf niet werken wordt de community ook niet blij van.
Als je nu al kan pre-loaden doet de key het blijkbaar toch gewoon goed. Morgen even afwachten (en niet morgen 00:01 AM maar tegen 2pm).
Dan zal ik morgen afwachten. Toch werken de gehele dag. Thnx voor de antwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammerslammer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-08 20:11
Stewie! schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:57:
[...]

kan je on vertellen of die specifieke keys morgen zullen werken?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 09:12
Het zal vast al eerder gevraagd en beantwoord zijn maar de BF3 topics gaan zooo hard :)

Kan iemand mij AUB vertellen hoe ik aan de beta kom? Ik heb net via Origin BF3:LE gekocht dus als het goed is moet ik vanaf morgen de beta kunnen spelen.. Hoort ie dan in origin te verschijnen? Hoe zit het?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Jaapoes schreef op maandag 26 september 2011 @ 18:07:
Het zal vast al eerder gevraagd en beantwoord zijn maar de BF3 topics gaan zooo hard :)

Kan iemand mij AUB vertellen hoe ik aan de beta kom? Ik heb net via Origin BF3:LE gekocht dus als het goed is moet ik vanaf morgen de beta kunnen spelen.. Hoort ie dan in origin te verschijnen? Hoe zit het?
Neem AUB dit even door: http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 14:42

Dan ben je helaas een dag te laat voor de Early Access beta. Dit liep tot de 25e als ik het goed heb.
Edit: check link hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:25

Mavamaarten

Omdat het kan!

Nog iemand last van deze shit in Origin ? Ik had t al een tijdje geleden gedownload voor de lol, en gelijk Bad Company 2 eraan gekoppeld. Nu krijg ik opeens een wizard voorgeschoteld die me vraagt om een origin ID aan te maken. "Mavamaarten : Helaas, Origin ID is al in gebruik." Tuurlijk is hij al in gebruik !! Waarom vraagt die mij die kut ID terwijl ik al zo'n account heb ?! In de achtergrond zie ik gewoon origin werkend, maar die wizard vraagt focus en ik kan die window niet selecteren... wat nu ? :(

Edit: er staat ook "Hallo, {0}" in de titel, wat ik nogal vreemd vind...
Edit2: Fuck it, dan heb ik maar een andere nick... stomme origin :F

[ Voor 11% gewijzigd door Mavamaarten op 26-09-2011 18:18 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52

Kom op zeg er zijn vandaag al 30 vragen hier over gepost hoe moeilijk is lezen? Lees gewoon een x want anders is dit topic zo weer dicht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:45

M2M

medicijnman

beany schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:06:
[...]

Staat ook los van de hardware(min of meer).

Maar het verschil: het uitvoeren van de code zal niet sneller zijn, 64bits kan zelfs langzamer zijn. Het voordeel zit hem in geheugen gebruik. Onder 32bits OS kan een applicatie maximaal 4GB aan geheugen claimen(en zelfs dat niet aangezien het OS ook geheugen verbruikt, al zou het met mem swapping wel weer kunnen maar dat is naar HD swappen). Onder een 64bits OS kan de applicatie dus al het geheugen pakken wat er nodig is(er vanuit gaande dat dat aanwezig is in de computer). Betekend minder laden van de HD tussendoor, wat een snelheidswinst KAN zijn.
ware het niet dat BC2 op een 32 man server nog geen gigabyte RAM geheugen gebruikt... Een ruwe schatting zegt ons dat de 3GB geheugen limiet op 32 bit applicaties niet gehaald gaat worden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4bsqCfDjuBfVsdhLgxmS4uyN/medium.png

[ Voor 14% gewijzigd door M2M op 26-09-2011 18:12 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 09:12
bloodlynx schreef op maandag 26 september 2011 @ 18:09:
[...]

Kom op zeg er zijn vandaag al 30 vragen hier over gepost hoe moeilijk is lezen? Lees gewoon een x want anders is dit topic zo weer dicht 8)7
Dude dit topic gaat zo hard.. ik heb 5 minuten geleden mijn vraag gepost en nu staan er al weer 6 posts bij.. Vond het persoonlijk niet heel raar om het te vragen maar goed.

Ja ik zie idd op de site dat de cut off op de 25ste viel maar als je gaat betalen wordt je lekker gemaakt met exclusieve early access als je op origin besteld.. :(

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10 22:38

zAo

GPLv2 Fanboy

LuckyLukeNL schreef op maandag 26 september 2011 @ 18:16:
vanaf morgen rond 12uur als die closed beta opengaat ga ik die hard spelen niet normaal.....
Ik ben benieuwd hoe laat de console versies online komen. De PS3 Store wordt meestal pas om 19:00 geupdate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Jaapoes schreef op maandag 26 september 2011 @ 18:14:
[...]

Dude dit topic gaat zo hard.. ik heb 5 minuten geleden mijn vraag gepost en nu staan er al weer 6 posts bij.. Vond het persoonlijk niet heel raar om het te vragen maar goed.
Op de pagina terug stond het ook al, en mensen die daadwerkelijk informatie posten en mensen die het topic hiervoor checken hebben er weer nadeel van omdat het te veel moeite is om ff topic door te lezen. Net zoals die link van die video 5x is gepost... Dit schiet toch niet op dadelijk wordt het topic weer dicht gegooid(wel terecht 80% nutteloze vragen zijn die al 10x gesteld zijn). Gelukkig zijn er nog genoeg mensen zoals Asgaro en Stewie die elke x met leuke feitjes komen :D

[ Voor 6% gewijzigd door bloodlynx op 26-09-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 3 Limited Edition
"AANBIEDING GELDIG TOT DE RELEASEDATUM VAN HET PRODUCT. ALLEEN VAN TOEPASSING OP NIEUW AANGESCHAFTE EXEMPLAREN VAN "BATTLEFIELD 3 LIMITED EDITION" ("PRODUCT"). ALLEEN GELDIG BIJ WWW.ORIGIN.COM EN ANDERE DEELNEMENDE ONLINE WINKELS. DEZE AANBIEDING KAN NIET WORDEN VERVANGEN, GERUILD, VERKOCHT OF INGEWISSELD VOOR GELD OF ANDERE GOEDEREN OF DIENSTEN...... (knip)"

Dus de early access zou nog geldig moeten zijn ? Of lees ik ergens overheen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 18:31:
Battlefield 3 Limited Edition
"AANBIEDING GELDIG TOT DE RELEASEDATUM VAN HET PRODUCT. ALLEEN VAN TOEPASSING OP NIEUW AANGESCHAFTE EXEMPLAREN VAN "BATTLEFIELD 3 LIMITED EDITION" ("PRODUCT"). ALLEEN GELDIG BIJ WWW.ORIGIN.COM EN ANDERE DEELNEMENDE ONLINE WINKELS. DEZE AANBIEDING KAN NIET WORDEN VERVANGEN, GERUILD, VERKOCHT OF INGEWISSELD VOOR GELD OF ANDERE GOEDEREN OF DIENSTEN...... (knip)"

Dus de early access zou nog geldig moeten zijn ? Of lees ik ergens overheen ?
Je kunt de LIMITED EDITION kopen tot aan de release van bf3 de early acces is sinds gister afgelopen voor de pre-order van bf3

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Stewie! schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:43:
[...]

Steffeh & co hebben overigens andere keys en via een ander kanaal dus wat zijn ervaring is, is niet per definitie waar voor een ander.
Ik had precies dezelfde keys als jij Stewie, maar dan via Clanhost dus daar zit 0.0 verschil in. Ik vertel precies het zelfde als jij, door een fout zijn ze terug getrokken indd.

@Tsurany; hierbij bevestigd dus ; ) ik heb gehoord dat de code`s niet zullen werken in Battlelog ( ik heb met dezelfde code ook de beta gedownload, kom ook niet in Battlelog met die code indd). Dus het is gewoon afwachten. DICE stuurt vanavond nieuwe keys uit naar RSP`s etc als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar het is sowieso toch logisch dat je nu nog niet in Battlelog komt? Ach, wacht morgen wel af.
In ieder geval scheelt het enorm als er bronnen worden genoemd ;) Dan weten we tenminste of informatie betrouwbaar is.

[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 26-09-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Laatst online: 22-02 22:28
steffeh schreef op maandag 26 september 2011 @ 18:49:
[...]

Ik had precies dezelfde keys als jij Stewie, maar dan via Clanhost dus daar zit 0.0 verschil in. Ik vertel precies het zelfde als jij, door een fout zijn ze terug getrokken indd.

@Tsurany; hierbij bevestigd dus ; ) ik heb gehoord dat de code`s niet zullen werken in Battlelog ( ik heb met dezelfde code ook de beta gedownload, kom ook niet in Battlelog met die code indd). Dus het is gewoon afwachten. DICE stuurt vanavond nieuwe keys uit naar RSP`s etc als het goed is.
EA kan wel zien welke email adresssen een beta key hebben die ze dus revoked hebben.
Als blijkt morgen dat je niet op battlelog in kan loggen en je beta key waardeloos blijkt te zijn, zou je misschien bij de EA customer support een nieuwe key kunnen vragen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
[...]

Alleen hoe gaan mensen die een verkeerde code bemachtigd hebben, een goede code terugkrijgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

Dat zijn andere keys :z Zoals verstuurd aan de RSPs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Tsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 18:50:
Maar het is sowieso toch logisch dat je nu nog niet in Battlelog komt? Ach, wacht morgen wel af.
In ieder geval scheelt het enorm als er bronnen worden genoemd ;) Dan weten we tenminste of informatie betrouwbaar is.
Snap ik, maar er zijn niet altijd bronnen te vermelden als het via mail o.i.d. gaat hé. Ik kon de eerste dag ( de 22e al in Battlelog met die key - die avond werd Battlelog geblokkeerd ). Maar nu hoor je het dus van Stewie I3D en mij : ).

Misschien kan Stewie de winnaars een nieuwe code sturen o.i.d., nee j.k. zijn mijn zaken niet.
Geen idee, maar ik denk dat je naar je key kan fluiten als die is geblokkeerd en je niet in Battlelog kan komen. Zou wel zuur zijn voor mensen die hier code`s hebben 'gewonnen'.

edit - @Stewie
Hmh oké, gewoon om weg te geven dus? Right, we zien het morgen allemaal wel.

[ Voor 5% gewijzigd door steffeh op 26-09-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
En daar komen we maar op één manier achter, wachten! Igg bedankt ik stewie nog steeds voor het uitdelen van code's ook al werken ze nu mogelijk niet, kan hij niets aan doen.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kxmDK.png
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Net de 99 Problem trailer even bekeken. Niets dat we nog niet gezien hadden. Morgen mogen we al beta gameplay filmpjes op YouTube verwachten!

Hetgeen ik hieronder even post is omdat ik het wel grappig vond. Het stond bij een van de comments bij die trailer. Het is niet de bedoeling dat ik hier alle COD-fans mee wil afdreigen. COD is een totaal verschillende game en ik hoop dat hier geen discussie van komt.

If you're playin' Modern Warfare I feel bad for you son.
I got 99 problems but COD ain't one.
I got the Troll patrol on the Lawl patrol
Foes that wanna make sure my release is closed
Game critics they say he's "Money Cash Hoes"
I'm from Stockholm stupid, what type of facts are those

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Leuk dat er zo'n uitgebreid advanced graphics scherm is! En zie ik nu ook bovenaan Main staan? Dus er is dan toch een main-menu? En waarom zou de FOV greyed out zijn? Het ziet er naar uit dat je die daar op dat moment niet kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Qlii256 schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:16:
[...]

Leuk dat er zo'n uitgebreid advanced graphics scherm is! En zie ik nu ook bovenaan Main staan? Dus er is dan toch een main-menu? En waarom zou de FOV greyed out zijn? Het ziet er naar uit dat je die daar op dat moment niet kan aanpassen?
ZOMG, opties!
A real PC game ;)

Ziet er ERG netjes uit, maar waarom 59Hz? Iedereen heeft toch gewoon 60Hz schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste beta gameplay! Inderdaad, alpha footage.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MB_IQ2FIlL0]
https://twitter.com/#!/bionicbeagle

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 26-09-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Dat was alpha footage als ik het goed had. In zijn tweet zegt die alleen maar Open Beta Map, niet of het daadwerkelijk beta footage is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Weet iemand hoe lang het kan duren om de codes rond te sturen?
Als het goed is krijg ik er toch wel een paar.

Nee, ik heb al mensen waar ik ze aan wil geven dus bietsen heeft geen zin. O-)
En het graphics screen zit er wel mooi uit. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Hier wordt ik zo blij van :D

Eindelijk weer een echte pc game :D
_/-\o_ DICE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ook wel gaaf in het filmpje dat het repairen van de tank op 1:17 ook echt op lassen lijkt, ipv de de knullige animatie in bfbc2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ja, hopelijk wordt de lasdraad ook korter naar mate je langer last, dat zou pas gaaf zijn en erg goed gedetailleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 20:08

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hmm.... misschien dat ze hem vanavond nog open gooien. Zou niet de eerste keer zijn, dat ze nog voor de officiele datum de boel online zetten :P
zh1nt0 Daniel Matros
Launch team over here at DICE have been working hard lately. Now we're stepping up for beta and launch later on. #bringit

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Even een vraagje mbt tot die driver die speciaal voor BF3 gemaakt wordt. Ik zit nu nog met 11.3 voor mijn ati videokaart vanwege die zwarte vlekken in BF2. Is dit intussen al opgelost? Of zal het onmogelijk zijn om BF3 en BF2 met dezelfde driver te spelen :?

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
skelleniels schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:43:
Even een vraagje mbt tot die driver die speciaal voor BF3 gemaakt wordt. Ik zit nu nog met 11.3 voor mijn ati videokaart vanwege die zwarte vlekken in BF2. Is dit intussen al opgelost? Of zal het onmogelijk zijn om BF3 en BF2 met dezelfde driver te spelen :?
BF3 vereist 11.7 of hoger.
Pagina: 1 ... 4 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien