• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Die houden gewoon 3d spotting. Ik denk niet dat een commo rose lekker werkt op de consoles dus het lijkt mij wel logisch.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Anoniem: 372326

DanielWW2 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:57:
[...]

Die houden gewoon 3d spotting. Ik denk niet dat een commo rose lekker werkt op de consoles dus het lijkt mij wel logisch.
Kan iemand mij uitleggen wat 3d spotting precies inhoudt? Wat is er verschil met het "normale" spotten? Had Bad Company 2 "normaal" spotten of 3d spotten?

Ik had gelezen dat het rode driehoekje verdwijnt zodra de tegenstander achter een object zit. Is dat wat 3d spotting inhoudt?

Yeah, ben de eerste! :D

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Rekenblok schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:51:
@Help!!!!,

Misschien tijd om hier niet te reageren? Pure vervuiling wat je nu aan het doen bent.

ontopic: ik hoop dat ik de pre order mail nu wel krijg. Bij de beta had ik hem niet gekregen :(
Tja dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt.

In de ogen van mensen zoals jij mag je hier alleen blije warme happy feelings posten over hoe geweldig BF3 is. :) Dat vind ik dan weer vervuiling...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-01 07:52

Vinno

Dat is ook!

Anoniem: 372326 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:56:
[...]

Er is geen knopje meer over op de console :P

Misschien met select ingedrukt houden ofzo?
Of "O" als er niks in de buurt is om te 'interacten'...

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 10:46
3d spotting is wat je dus tijdens het spelen op je scherm ziet, als er een driehoekje boven iemand hangt.

2d spotting is op de minimap.

3d spotten gaan ze nerfen, omdat het gewoon wallhack was in de beta :P Als je iemand tagde kon je hem gewoon blijven zien achter muren/struiken etc... Goede zaak dus.

----------------
Oh en kan iedereen die loopt te bitchen en te whinen over dat dit niet het spel is wat ze verwachten, alsjeblieft NIET het spel kopen? Niemand zit te wachten op jullie... dus blijf lekker Bf2 spelen, danku!:)

[Voor 26% gewijzigd door Supreme op 21-10-2011 15:03]

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-05 23:47

Sua

lichtelijk nieuw

Anoniem: 96523 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:57:
@all:
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
Dus houd a.u.b. op met het geflame en de persoonlijke aanvallen...

OnTopic: ik heb eindelijk vrij gekregen voor aankomende vrijdag :9~
Ik dacht dat die waarschuwing erin geëdit is door een mod, verwijzende naar het 'vrij krijgen' informatiegedeelte van die post. Omdat dat juist een voorbeeld is van wat niet thuishoort hier.

hoi

Ik heb net een Launch Trailer gepost he, waar we over kunnen praten. :P

Ziet er Call of Duty: Modern Warfare-achtig uit. Super!

• vinom
  • Laatst online: 07:49
Holy sh*t wat vet. Rillingen lopen over mijn rug!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:21

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

_/-\o_

O
M
G

Prachtige launch trailer, alleen de muziek had iets minder distorted gemogen, voor de rest, jaw dropping!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 18:17
Damn, wat een vette trailer!

Ziet er wel erg call of duty uit though, maar een single player met een actie-rijk verhaal is ook weleens leuk in een Battlefield game :) (Bad Company beschouw ik voor het gemak maar even niet als Battlefield games).

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 00:10

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Help!!!! schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:28:
We vragen niet om een exacte remake van BF2 met betere textures maar om een game die de gedachte en feel van BF2 uitdraagt. Net zoals DICE beloofd heeft. Rush is geen BF2 feel. In eerste instantie weglaten Commorose is geen BF2 feel. Weglaten Commander is ook geen BF2 feel.
Rush is geen ramp, de rest van je punten wel irritant in ieder geval voor de mensen die BF2+1 verwachten en niet BFBC2+1.
Ik vind dan ook dat ze de game beter
Differentieer die games dan ook zoals je beloofd hebt en maak er geen BFBC3 van.
hadden kunnen noemen of gewoon een totaal nieuwe naam zelfs :)

Wat betreft die video : Moeten ze maar zoals bij BF2/BF1942+expansion packs toen der tijd gewoon een fatsoenlijke DEMO uitbrengen en niet elke keer prutsen met Bèta geneuzel ... ik snap best wat een Bèta is, maar als er geen alternatief is of komt dan is het niks anders dan reclame en dus DEMO wat mij betreft alleen dan met de optie om bugs te submitten.

video : nero355 : DICE en EA snappen niet wat gamers willen.

:+

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vinno schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:00:
[...]

[afbeelding]

Misschien met select ingedrukt houden ofzo?
Of "O" als er niks in de buurt is om te 'interacten'...
Commo rose op de pc krijg je als je de spot knop wat langer ingedrukt blijft houden, neem aan dat dat dan op de console hetzelfde kan?

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 15:54
Anoniem: 372326 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:05:
Kijk, THATS WHAT IM TALKIN ABOUT. Praten over die trailer moeten we. Niet over die stomme BETA.
:D Kom op zeg. Een halve minuut vermoedelijke ingame footage. Is dat al waar je blij van wordt?

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De spotknop (select) indrukken op de console laat je het scoreboard zien. Echt iedere knop van de controller is dus al in gebruik.

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

edit: aah kut.. iemand was me voor :(

[Voor 30% gewijzigd door Kapiteiniglo op 21-10-2011 15:08]

Scientia potentia est

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dicht voor onderhoud

Aangezien de meeste BF3 spelers een attentiespanne van 3 seconden blijken te hebben, heb ik de topicwaarschuwing kleiner gemaakt. Wellicht haalt iemand nu wel het einde

[Voor 76% gewijzigd door PWM op 21-10-2011 15:14]

• Arnevld
  • Laatst online: 01-06 09:22

Arnevld

Warhammer

Die trailer ziet er weer psycho uit !

Donderdag en vrijdag vrij ftw

Warhammer en PC games amateur wallstreet better.bouwt soms lego

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Die launchtrailer is echt ziek, ben blij dat ik deze game gepre-ordered heb. De graphics en het verhaal lijken mij echt een perfecte combo voor een cinematische game!

Anoniem: 424857

Ik kreeg letterlijk kippenvel van de trailer! (of t was de kou, kan ook maar ik denk echt de trailer:P) vooral toen ik de oude theme hoorde van battlefield, dat was echt een goede keuze van hun! trailer=awesome!

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 10:46
Ben ik de enige die de launch trailer niets speciaals vind? Het is gewoon een cinematic trailer die wat mij betreft ook aan het begin van de announcement van BF3 had kunnen zijn. Niets vernieuwend?

Die MPlayer trailers daarintegen :9

• DaniëlWW2
  • Niet online
Kijk eens naar het detail overal zoals de voertuigen mensen. Dit is ultra. _/-\o_

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jeroenneman
  • Laatst online: 21:21

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Supreme schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:24:
Ben ik de enige die de launch trailer niets speciaals vind? Het is gewoon een cinematic trailer die wat mij betreft ook aan het begin van de announcement van BF3 had kunnen zijn. Niets vernieuwend?

Geen kippenvel voor jou dus?

Vind m prachtig in mekaar gezet, vooral het begin zet je al aant denken, met die smart ass opmerking van die terrorist.
Ook het vliegdekschip ziet er werkelijk prachtig uit en van begin tot eind strakke beelden. Dat belooft wat goeds!!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Anoniem: 424857

@DanielWW2

Dan nog is het youtube kwaliteit, ultra = omfgijizzedmypants

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 10:45
De launch trailer is best goed maar ik vond persoonlijk de multiplayer trailer stukken beter.

Dan wel de trailer niet de "gameplay" trailer.

• DaniëlWW2
  • Niet online
Anoniem: 424857 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:27:
@DanielWW2

Dan nog is het youtube kwaliteit, ultra = omfgijizzedmypants
Dat is de druppel. Ik wil een AMD 6990 nu.
Die orkaan van geluid kan me gestolen worden. :P

• hmmmmmmmmmpffff
Supreme schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:24:

Ben het met je eens hoor. Ik vraag me zelfs af of er überhaupt ingame footage in die trailer zit.
PWM schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:08:
[mbr]Dicht voor onderhoud

Aangezien de meeste BF3 spelers een attentiespanne van 3 seconden blijken te hebben, heb ik de topicwaarschuwing kleiner gemaakt. Wellicht haalt iemand nu wel het einde[/]
Misschien een idee om de topicwaarschuwing volledig in hoofdletters te zetten?
Het komt agressief over maar in dit geval mag dit wel. :+
Eventueel ook een bericht rond "i'm downloading naow, i'm installing naow, etc" om dat in slowchat topic te houden?

OT:
Epic!

Graah, BF3, en testen, en opdrachten... Alles komt weer samen :( Gelukkig komen nu ook de verlofdagen eraan om dit wat minder lastig te maken. :+

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 18:34
hmmmmmmmmmpffff schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:29:
[...]
Ben het met je eens hoor. Ik vraag me zelfs af of er überhaupt ingame footage in die trailer zit.
Het is allemaal ingame...

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• hmmmmmmmmmpffff
rickyy schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:30:
[...]

Tja je ziet alleen maar cutscenes. Niet echt iets waar ik warm van kan worden... Most realistic shooter. Om vervolgens een gast van een gebouw af te zien springen. :O

Anoniem: 219293

rickyy schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:30:
[...]

Ingame cutscenes ja, 10% van wat je ziet is "misschien" zelf controlled.

Ik kreeg er geen kippenvel van iig. Jammer ook van het verkrachte 1942 BF muziekje eronder.

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:03

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Hey Aaron Pierce! (Glenn Morshower) Grappig dat ie ook de stem deed van overlord in MW2 :P

Video ziet er erg strak uit vooral de gezichts animaties.

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-06 15:38

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

hmmmmmmmmmpffff schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:34:
[...]
Tja je ziet alleen maar cutscenes. Niet echt iets waar ik warm van kan worden... Most realistic shooter. Om vervolgens een gast van een gebouw af te zien springen. :O
Want we hebben al niet genoeg ingame footage gezien om te kunnen beoordelen hoe goed deze game eruit gaat zien;).
Ze brengen met deze trailer de filmische singleplayer in beeld, zodat ze laten zien dat ze een verhaal hebben te vertellen in de singleplayer en dat hebben ze heel goed gedaan mag ik zeggen.

ut=life

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Extreme hype over dit spel...............ik hoop dat je de single playe rniet in 3 uur uitspeeld op hard.......... net zoals fear 3... multiplayer zal wel geweldig worden maar ik ben van de single.

waarom is dit spel zo overhyped mischien faalt het wel keihard? Ik zal het da nook eerst downloaden voodat ik het uberhaupt koopt,, krijg zo min twijfels

[Voor 28% gewijzigd door A87 op 21-10-2011 15:39]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Anoniem: 411386

Mr. Black schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:07:
De spotknop (select) indrukken op de console laat je het scoreboard zien. Echt iedere knop van de controller is dus al in gebruik.
O inhouden lijkt me wel een optie, toch?

• hmmmmmmmmmpffff
-Mach!- schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:38:
[...]

Want we hebben al niet genoeg ingame footage gezien om te kunnen beoordelen hoe goed deze game eruit gaat zien;).
Ze brengen met deze trailer de filmische singleplayer in beeld, zodat ze laten zien dat ze een verhaal hebben te vertellen in de singleplayer en dat hebben ze heel goed gedaan mag ik zeggen.
Nou blijkbaar niet nee. Aangezien ik de beta waardeloos vond. Maar iedereen zegt hier dat ik op de final moet wachten. Dat vind ik prima, maar verwacht je dan dat ik warm word van een nep filmpje? De trailer ziet er leuk uit hoor, maar ik krijg er totaal geen BF gevoel van. Het lokt mij ook niet of zo.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 00:44

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Lijkt me een vrij standaard verhaal als ik deze launchtrailer zo zie, maakt me ook niet echt veel uit. Er zal tenslotte genoeg te schieten zijn..
hmmmmmmmmmpffff schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:40:
[...]
maar ik krijg er totaal geen BF gevoel van.
Ik denk dat Battlefield 3 meer op COD/BFBC2 lijkt dan op Battlefield 1 en 2, dus ik zou niet teveel een remake van BF2 verwachten met mooiere graphics.

En dat is maar goed ook!

[Voor 55% gewijzigd door Voxalizer op 21-10-2011 15:44]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 19:36
Raar dat de singleplayer wel een level in NY heeft (zie trailer, achtervolgingsscene zie je duidelijk NYPD auto's) en als multiplayer map niet. Terwijl dat toch heel tof zou zijn! Te gevoelig nog, in de ogen van Dice, ivm 9/11 om New York tot oorlogszone te verpulveren? Crysis 2 deed het wel, alhoewel je daar geen destruction hebt.

• DaniëlWW2
  • Niet online
Lias schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:38:
Extreme hype over dit spel...............ik hoop dat je de single playe rniet in 3 uur uitspeeld op hard.......... net zoals fear 3... multiplayer zal wel geweldig worden maar ik ben van de single.

waarom is dit spel zo overhyped mischien faalt het wel keihard? Ik zal het da nook eerst downloaden voodat ik het uberhaupt koopt,, krijg zo min twijfels
Als je de beta had gespeeld dan denk je toch wel dat dit spel niet snel zal falen. ;)
En tenzij je dyslectisch bent mag je wel wat doen aan je spelling.

• hmmmmmmmmmpffff
Voxalizer schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:41:
Lijkt me een vrij standaard verhaal als ik deze launchtrailer zo zie, maakt me ook niet echt veel uit. Er zal tenslotte genoeg te schieten zijn..

[...]

Ik denk dat Battlefield 3 meer op COD/BFBC2 lijkt dan op Battlefield 1 en 2, dus ik zou niet teveel een remake van BF2 verwachten met mooiere graphics.

En dat is maar goed ook!
Dat denk ik ook. Jammer dat DICE/EA je dus eerst lekker maakt door een nieuw deel in de BF serie te verkondigen. Daarvoor heb ik ook diverse keren gelezen dat Bad Company een aparte serie op zich is. Vervolgens gaat BF3 toch weer de "verkeerde" kant op.

Ja dat is wel een teleurstelling moet ik zeggen.

Hidde schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:45:
Raar dat de singleplayer wel een level in NY heeft (zie trailer, achtervolgingsscene zie je duidelijk NYPD auto's) en als multiplayer map niet. Terwijl dat toch heel tof zou zijn! Te gevoelig nog, in de ogen van Dice, ivm 9/11 om New York tot oorlogszone te verpulveren? Crysis 2 deed het wel, alhoewel je daar geen destruction hebt.
Heel veel games doen t. Modern Warfare 3 blaast de eiffeltoren op. Maar ik weet niet of het echt zou werken. Een map in parijs, die kan makkelijk aan gort worden geschoten. Maar hoe zie je een deel van een flatgebouw instorten?

Ik heb liever meer maps als Damavond Peak. Of Davomond. Ofzo.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:06

Stewie!

Keen must die!

DanielWW2 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:45:
[...]

Als je de beta had gespeeld dan denk je toch wel dat dit spel niet snel zal falen. ;)
En tenzij je dyslectisch bent mag je wel wat doen aan je spelling.
d:)b

Ik vind het zo simpel dat men illegaal software gebruik goedpraat met onzin argumenten. "Eerst testen" "kijken of ik niet wordt opgelicht" "geldwolven" "slechte game" "grote hype" blablabla.

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Yes! Kan hem nu ook downloaden :D:D

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

hmmmmmmmmmpffff schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:51:
Dat denk ik ook. Jammer dat DICE/EA je dus eerst lekker maakt door een nieuw deel in de BF serie te verkondigen. Daarvoor heb ik ook diverse keren gelezen dat Bad Company een aparte serie op zich is. Vervolgens gaat BF3 toch weer de "verkeerde" kant op.

Ja dat is wel een teleurstelling moet ik zeggen.
Daar is natuurlijk pas wat over te zeggen als de game uit is en je het zelf gespeeld hebt. Tot die tijd is het koffiedik kijken. Ik kan me wel voorstellen dat mensen deze game gaan vergelijken met BC2, dat was immers de vorige shooter in de Battlefield serie. ;) Terwijl men eigenlijk met BF2 moet gaan vergelijken. Ik heb de beta gespeeld en ik moet zeggen, natuurlijk speelt en voelt het anders dan BF2 destijds deed, maar het geeft me zeker wel het BF2 gevoel van destijds, helemaal als je met een (half) team op Teamspeak zit en dan door goede coördinatie het spel wint.

• DaniëlWW2
  • Niet online
Stewie! schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:54:
[...]

d:)b

Ik vind het zo simpel dat men illegaal software gebruik goedpraat met onzin argumenten. "Eerst testen" "kijken of ik niet wordt opgelicht" "geldwolven" "slechte game" "grote hype" blablabla.
Ben het er mee eens. Ik koop alles en als ik twijfel dan zoek ik een demo of koop ik het niet.
Moet je maar een demo uitbrengen. Downloaden is gewoon treurig. :/

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-05 10:04
Misschien, je ziet hem in ieder geval wel!

Maar zoals eerder vermeld vind ik de trailer ook niet veel speciaal, van al die MP trailers kreeg ik wel echt kippenvel maar bij het zien van deze dacht ik "leuk :)".

Anyways, die graphics worden sowieso unparalleled dus daar maak ik me niet druk over :) word een top game!

Ik heb het zelf nog niet gekeken, dus geen idee wat het is, maar alstublieft:

http://vimeo.com/channels/dicevideo

Edit: ik denk niet speciaals, was alleen een tweet met "BF3 Launch Trailer + more on DICE vimeo channel."

[Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 21-10-2011 15:58]

Natuurlijk moet jij dat als i3D.net vinden. Echter is het vrij simpel, tot nu toe is er geen enkele vorm van demo uitgekomen en iedereen zegt dat je de beta niet mag gebruiken om het spel te beoordelen. Hoe moet het dan wel? Dan moet je dus eerst 40 euro gaan uitgeven om te kunnen zien of het wel leuk is? Ik download het dan wel mooi. Moeten ze maar een manier bedenken om het spel te kunnen testen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-06 12:07
Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:58:
[...]

Natuurlijk moet jij dat als i3D.net vinden. Echter is het vrij simpel, tot nu toe is er geen enkele vorm van demo uitgekomen en iedereen zegt dat je de beta niet mag gebruiken om het spel te beoordelen. Hoe moet het dan wel? Dan moet je dus eerst 40 euro gaan uitgeven om te kunnen zien of het wel leuk is? Ik download het dan wel mooi. Moeten ze maar een manier bedenken om het spel te kunnen testen.
Jij gaat zeker ook alles proeven in de supermarkt }:O

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

In de praktijk blijkt anders wel dat de meeste legale aankopen gebeuren nadat men de "illegale versie" (downloaden is vooralsnog niet illegaal in NL en BE!) gespeeld / gebruikt hebben. Zo doe ik dat namelijk ook met audio CD's, als ik de kwaliteit goed vind, dan koop ik het, graag zelfs. Een auto koop je toch ook pas na een testrit en niet direct?

• no00waa
[...]

Mee eens! Ze zeuren zelf altijd dat het anders moet (dat iedereen illegaal download, die trieste MP keys die je nu apart moet kopen bij een 2e hands game) nou, beginnen jullie maar dan. Laat maar een demo VOOR de release los of een representatieve beta. Altijd de schuld bij consumenten neerleggen is makkelijk gedaan.

• vinom
frG schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:00:
[...]

Als het iets nieuws is wel ja, iets waarvan ik al weet dat het lekker is, koop ik gewoon ;)
Bij Battlefield 3 heb ik dat dus direct gedaan, omdat ik weet dat het lekker is en bij MW3 ga ik eerst proeven, omdat ik niet weet of dat wel zo lekker is :+

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-06 23:10
tumtum100 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:55:
Yes! Kan hem nu ook downloaden :D:D
Wat staat er precies in de mail?
Een link of wordt de knop in origin beschikbaar ''Downloaden''

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

• DaniëlWW2
  • Niet online
[...]

Je mag de gameplay van de beta wel gebruiken hoor. :+

• tumtum100
  • Nu online
Guillermow93 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:02:
[...]

Wat staat er precies in de mail?
Een link of wordt de knop in origin beschikbaar ''Downloaden''
Ik heb hem gekocht via Direct2drive en daar kreeg ik 5 min geleden een key toe gestuurd en stond een download link naar het spel van 13gb
Als iets 40 euro kost? Ja, dan wel. Dan wil ik of goed advies of ik wil de mogelijkheid om te proeven. Heb iets te vaak games gekocht die achteraf het geld niet waard bleken te zijn. Heb ook vaak genoeg games gekocht die ik eerst gedownload heb en daarna de moeite waard bleken te zijn.

Battlefield 2 had keurig een demo die ik helemaal grijs gespeeld heb. Kan natuurlijk ook de beta van Battlefield 3 gebruiken maar dan mag je nu mooi gaan toegeven dat die beta wel gebruikt moet worden om het spel op te beoordelen en als demo dient.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• tumtum100
  • Nu online
WOOOOOOOOOOOOOOT! :D

• quarintus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-04 13:35
Beste,

Bedankt voor je bestelling op Origin-winkel. Het gereserveerde product is nu beschikbaar voor preload. Klik op de link hieronder om het product te preloaden. De bonusitems voor het reserveren zijn pas beschikbaar op de releasedatum van die items.

Bestel-ID: xxxx
Product-ID: xxxx
Productnaam: Battlefield 3™ Limited Edition
Releasedatum: 26 oktober 2011

Origin

IK HEB Origin – Om het spel te downloaden, bezoek je de sectie 'Mijn games' van de Origin. Je krijgt een e-mail over de releasedatum als het spel klaar is om gespeeld te worden.

IK HEB GEEN Origin - Installeer het programma zodat je je games kunt preloaden/downloaden.
Klik hier om Origin te downloaden - http://www.origin.com/download

Om het spel te downloaden, bezoek je de sectie 'Mijn games' van de Origin.

JE BESTELLING BEKIJKEN
Als je vragen hebt over de bestelling, bezoek je: http://store.origin.com en klik je op de link Klantenservice.

Opmerking: Dit e-mailbericht is verzonden vanaf een adres dat alleen kan verzenden en niet kan ontvangen. Beantwoord dit bericht niet.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Origin-winkel
support.ea.com

Na het herstarten van Origin, staat er inderdaad de optie downloaden bij. Helaas gaat het iedere keer fout als ik op downloaden klik (origin loop vast, of zegt: downloaden is mislukt).

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-06 12:07
Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:04:
[...]

Als iets 40 euro kost? Ja, dan wel. Dan wil ik of goed advies of ik wil de mogelijkheid om te proeven. Heb iets te vaak games gekocht die achteraf het geld niet waard bleken te zijn. Heb ook vaak genoeg games gekocht die ik eerst gedownload heb en daarna de moeite waard bleken te zijn.

Battlefield 2 had keurig een demo die ik helemaal grijs gespeeld heb. Kan natuurlijk ook de beta van Battlefield 3 gebruiken maar dan mag je nu mooi gaan toegeven dat die beta wel gebruikt moet worden om het spel op te beoordelen en als demo dient.
Ik begrijp je wel hoor, maar soms kan dat gewoon niet, dan nog vind ik het niet rechtvaardig om het spel te gaan downloaden (al kan het ook weer geen kwaad...).

Je zal wel een miskoop begaan zijn met Homefront gok ik zo ;)

• ChojinZ
  • Laatst online: 01:07
[...]

Een beetje supermarkt heeft een gratis sample stand waar je nieuwe producten kan proberen. ;)

Maar voor mij is de tijd voorbij dat ik spellen klakkeloos koop. Ben al zovaak op mijn bek gegaan door af te gaan op valse beloftes van ontwikkelaars dat ik nu eerst spellen probeer.

En gewetensbezwaren heb ik totaal niet. Ik geef rond de 150 euro per maand aan games uit dus ik vind dat ik de pc-ontwikkel scene genoeg support.

En mocht ik een spel wel leuk vinden, dan koop ik het. Altijd. Is het niks, dan gaat het van de pc af. Meteen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

frG schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:07:
Ik begrijp je wel hoor, maar soms kan dat gewoon niet, dan nog vind ik het niet rechtvaardig om het spel te gaan downloaden (al kan het ook weer geen kwaad...).
Tja het is voor mij in veel gevallen erg simpel. Of ik krijg een manier om het spel te testen of ik neem het risico niet. Als developers het eerste niet toe staan hebben ze in mijn geval enkel zichzelf er mee. Er zijn weinig games waarmee ik het risico neem. GTA 4 is daar een van geweest en nu Battlefield 3.
Je zal wel een miskoop begaan zijn met Homefront gok ik zo ;)
Nee, Lord of the Rings, Gothic 3 en Shogun 2 Total War om er een paar te noemen.

• Mavamaarten
  • Laatst online: 03-06 14:05

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wacht even... Als ik het goed begrijp kunnen mensen die niet via origin gepreorderd hebben NIET preloaden ? :(

Android developer & dürüm-liefhebber

• vinom
Mavamaarten schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:11:
Wacht even... Als ik het goed begrijp kunnen mensen die niet via origin gepreorderd hebben NIET preloaden ? :(
Klopt.

• ChojinZ
Als je een fysieke versie hebt gekocht niet nee. Dan zal je moeten wachten totdat de postbode is geweest. Maar dat lijkt me eigenlijk wel logisch... ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Ik heb daar nou echt geen last van, een game kopen waar ik niks aan vind. Zelfs al is er geen demo of beta, ik maak altijd de goede keuze. Als ik twijfel, dan pre-order ik gewoon niet en kijk ik wat filmpjes. Dat is voor mij altijd genoeg om te beslissen of ik een game ga kopen of niet.
Wat denk je zelf? Dat je kan preloaden als je het spel in doosje krijgt met daarin de serial?

Effe de URL checken... hmm staat toch Tweakers.net... dacht effe dat ik op Fok! of Gamer.nl zat.

[Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 21-10-2011 16:14]

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:12:
[...]
Wat denk je zelf? Dat je kan preloaden als je het spel in doosje krijgt met daarin de serial?
Nee, maar ik preorderde een digitale download, dan verwacht ik toch dat ik kan preloaden, niet ?
Dat wordt dus weer even de piratenbaai bezoeken om hem te preloaden, zoals ik bij de Beta ook deed... :F :F

[Voor 40% gewijzigd door Mavamaarten op 21-10-2011 16:14]

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-05 02:48
Ik snap niet wat er zo bijzonders aan is om te preloaden.
Als je het niet via Origin hebt, dan is het toch geen moeite om ouderwets via DVD (5min) installeren?
Of zelfs downloaden, gaat ook als een tierelier bij de meesten tegenwoordig.
Dus doe es rustig, het komt allemaal goed :P

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-06 00:31

RoyK

Illustrator

Dus,...

voor iedereen die de game maar matig vond en de beta ronduit slecht... of iedereen die DICE maar niets vind en zeker weet dat de support belabberd zal zijn.. of iedereen die het belachelijk vind dat er geen demo beschikbaar is maar wel vind dat hij of zij daar recht op heeft om zo de game te beoordelen..en voor alle "het is geen BF2 opvolger".. droog je krokodillen tranen. Ik kan alleen maar zeggen.......

koop de game svp niet! -probleem opgelost-

Voor de rest die wel 4 a 5 tientjes over hebben voor deze waanzinnige game (meer dan 60 awards ontvangen)..

tot volgende week ;)

[Voor 3% gewijzigd door RoyK op 21-10-2011 16:18]

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

RoyK schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:16:
Dus,...
voor iedereen die de game maar matig vond en de beta ronduit slecht... of iedereen die DICE maar niets vind en zeker weet dat de support belabberd zal zijn.. of iedereen die het belachelijk vind dat er geen demo beschikbaar is maar wel vind dat hij of zij daar recht op heeft om zo de game te beoordelen..en voor alle "het is geen BF2 opvolger".. droog je krokodillen tranen. Ik kan alleen maar zeggen.......
Voor de rest die wel 4 a 5 tientjes over hebben om deze waanzinnige game (meer dan 60 awards ontvangen)..
tot volgende week ;)
Eerlijk gezegd vond ik BF2 niet zo geweldig :|
Ik vind objective type games veel leuker dan hersenloos schieten, maar ik vind de feeling van cod veel leuker. Nu, met de beta, ben ik er echt van overtuigd dat ik BF3 fantastisch ga vinden, minder cod noobs die gewoon knallen, meer objectives en ongeveer de cod-feel (in elk geval meer dan BF2).
TetPr87 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:15:
Ik snap niet wat er zo bijzonders aan is om te preloaden.
Als je het niet via Origin hebt, dan is het toch geen moeite om ouderwets via DVD (5min) installeren?
Of zelfs downloaden, gaat ook als een tierelier bij de meesten tegenwoordig.
Dus doe es rustig, het komt allemaal goed :P
Het is leuk wanneer je van het begin kan spelen. Het downloaden gaat inderdaad snel, maar gaat het nog even snel als 10000+ mensen het tegelijk van een server trekken? Wanneer je het spel gewoon kan starten wanneer je je key krijgt is gewoon leuk. Het is geen ramp, maar wanneer anderen het wel kunnen wil ik het uiteraard ook :+ Pfft, de 10 GB aan (nu nog) waardeloze BF3 data staan toch al op men HDD 8)

• ChojinZ
Mavamaarten schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:20:

Het is leuk wanneer je van het begin kan spelen. Het downloaden gaat inderdaad snel, maar gaat het nog even snel als 10000+ mensen het tegelijk van een server trekken? Wanneer je het spel gewoon kan starten wanneer je je key krijgt is gewoon leuk. Het is geen ramp, maar wanneer anderen het wel kunnen wil ik het uiteraard ook :+ Pfft, de 10 GB aan (nu nog) waardeloze BF3 data staan toch al op men HDD 8)
De vraag is alleen wel of je meteen kan spelen. Bij grote releases gaat het de eerste dag vaak fout. Mensen kunnen niet connecten, er is veel lag, serverbrowser is gaar, etc. Het zal me niets verbazen als dat bij BF3 ook het geval is. Sterker nog... ik ga er eigenlijk vanuit dat je pas na enkele dagen (als alle grote problemen serverside opgelost zijn) kan spelen.. :+

• no00waa
RoyK schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:16:
Dus,...

Voor de rest die wel 4 a 5 tientjes over hebben voor deze waanzinnige game (meer dan 60 awards ontvangen)..

tot volgende week ;)
Nou, als jij het zegt! Wat heeft het nou voor zin om dat te zeggen :P

Meeste mensen vonden hem WEL vet, alleen KON het beter zoals ze dus ook hebben laten zien op de USS hornet. Natuurlijk weet je (of in ieder geval ik) waar je aan begint als je een BETA speelt, sommige mensen niet maar die vragen ook alles 20x op tweakers.net dusja, dus kijk je uit naar verbetering (in dit geval iig, netcode en dergelijke)! Die verbetering IS ER! heel veel zelfs. Maar ik heb toch de indruk dat 95% hem hier wel gaat kopen of ben ik nou blind.. ?

[Voor 1% gewijzigd door no00waa op 21-10-2011 16:27. Reden: 80% is natuurlijk super onrealistisch]

• RoyK

RoyK

Illustrator

Mavamaarten schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:20:
[...]

Eerlijk gezegd vond ik BF2 niet zo geweldig :|
Ik vind objective type games veel leuker dan hersenloos schieten, maar ik vind de feeling van cod veel leuker. Nu, met de beta, ben ik er echt van overtuigd dat ik BF3 fantastisch ga vinden, minder cod noobs die gewoon knallen, meer objectives en ongeveer de cod-feel (in elk geval meer dan BF2).
Tussen CoD en BF heb ik altijd een behoorlijke kloof ervaren. Qua game beleving en besturing van je karakter. Maar ook het type spel is gewoon anders. Waar je in CoD toch meer zelfstandig speel wordt je in BF iets meer gekieteld om samen te spelen. Ik vind dat BF3 wel een stap richting een CoD achtig gevoel heeft gemaakt. Wellicht is dit een slimme zet om zo nog meer publiek te kunnen bereiken. Ik vond in de beta namelijk wel veel rushers en k/d ratio gerichte mensen spelen. De afgelopen week heb ik nog een paar uurtjes BF2 gespeeld en merk je meteen weer een ander publiek.

Ik denk dat er straks een soort versmelting ontstaat en er over een maand of 3 niemand meer over CoD spelers in een BF game praat.. er ontstaat denk ik een nieuw soort publiek.. namelijk die van BF3

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

ChojinZ schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:23:
De vraag is alleen wel of je meteen kan spelen. Bij grote releases gaat het de eerste dag vaak fout. Mensen kunnen niet connecten, er is veel lag, serverbrowser is gaar, etc. Het zal me niets verbazen als dat bij BF3 ook het geval is. Sterker nog... ik ga er eigenlijk vanuit dat je pas na enkele dagen (als alle grote problemen serverside opgelost zijn) kan spelen.. :+
De beta was toch ook direct op dag van release goed speelbaar? Tijdens de beta amper problemen tegen gekomen die aan een te hoge load bleken te liggen.
Teveel lag is ook redelijk kul, je speelt met niet meer dan 64 man op de server. Of nou 1.000 of 10.000 man dat doet maakt niks uit, de load op de server waar jij speelt zal daardoor niet veranderen. Enkel zal Battlelog wat traag zijn en zal het updaten van stats langer duren.

• wow7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-05 21:18
ChojinZ schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:23:
[...]

Daar was toch de beta voor om dat op te lossen ? , gezien de uitspraken in de interview was het juist daar voor bedoeld toch ?.

RoyK schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:25:
[...]

Tussen CoD en BF heb ik altijd een behoorlijke kloof ervaren. Qua game beleving en besturing van je karakter. Maar ook het type spel is gewoon anders. Waar je in CoD toch meer zelfstandig speel wordt je in BF iets meer gekieteld om samen te spelen. Ik vind dat BF3 wel een stap richting een CoD achtig gevoel heeft gemaakt. Wellicht is dit een slimme zet om zo nog meer publiek te kunnen bereiken. Ik vond in de beta namelijk wel veel rushers en k/d ratio gerichte mensen spelen. De afgelopen week heb ik nog een paar uurtjes BF2 gespeeld en merk je meteen weer een ander publiek.

Ik denk dat er straks een soort versmelting ontstaat en er over een maand of 3 niemand meer over CoD spelers in een BF game praat.. er ontstaat denk ik een nieuw soort publiek.. namelijk die van BF3
Gekieteld... :D hihihihi

Het grappige is dat Battlefield en Call of Duty een beetje naar elkaar toe "buigen". Battlefield zet een stap richting een CoD achtig gevoel, terwijl CoD juist teamwork probeert aan te moedigen met pointstreaks en strike packages.

Zo zie je maar weer dat beide games van elkaar leren.

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

RoyK schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:25:
[...]
True. Het leuke aan cod vind ik dat de mensen effectief doodgaan wanneer je erop schiet, het minder leuke is dat mensen amper tot nooit in team spelen en puur voor de kills gaan. Op een zeldzaam moment heb je een super team dat wél samenwerkt, en dan wordt de vijand simpelweg verpletterd. Om de meeste non-teamplayers te ontwijken helpt hardcore wel een beetje, maar er zijn er nog steeds.
Dat vind ik dan weer geweldig aan Battlefield : het draait helemaal niet om k/d, maar om objectives. Sommigen lijken dat niet te snappen, maar het is toch overduidelijk dat je met puur objectives meer punten haalt dan door te campen in een hoekje. En dat schrikt cod-fans blijkbaar af, en vandaar die kloof.

Tuurlijk bestaan er (redelijk wat) uitzonderingen op deze regel, maar zo ervaar ik het toch.

• RoyK

RoyK

Illustrator

Het is denk ik ook een strategische zet om alle mensen de game van te voren te laten downloaden. Zo ontstaat er ook niet een enorme giga piek van downloadende mensen. Er zijn miljoenen games verkocht en nu kunnen ze dit aardig sturen. Ik heb mijn mailtje nog niet ontvangen. Ik ga er vanuit dat ik ergens op de planning sta en dat er een soort van techniek achter zit dat er max xxxx aantal mensen de game binnen halen. Als er iemand klaar is krijgt de volgende een email and so on!

er zo over nadenkend.. het moet toch een enorme operatie zijn om alles goed en gestroomlijnd te laten gaan zoals het gaat!

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-06 16:00

ronalddus

Buffalo77

Best vet op te zien, volgens mij gebruikt DICE veel plaatjes van optical flares.
Zoiets wordt heel veel gebruikt, wel suptiel natuurlijk

Buffalo77 | Pokemon Unite

Ja die lens flare slaat echt nergens op, typisch DICE die de natuurwetten wilt veranderen zodat mensen denken dat het spel mooier is.

ronalddus schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:31:
Best vet op te zien, volgens mij gebruikt DICE veel plaatjes van optical flares.

[afbeelding]

[afbeelding]
Subtiel...? Ik neem aan dat je het effect bedoelt wat je krijgt als je met een camera in de zon filmt. Het enige is: als je speelt zie je het beeld niet door een camera. Dat is tenminste niet de bedoeling. Je bent een "echt" persoon en daarom hoor je die zeshoekjes niet te zien.

Slaat dus feitelijk nergens op, en is zeker niet realistisch. Maar geeft wel een leuk effect natuurlijk! :P

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 21-10-2011 16:33]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Degenen die de game fysiek met doosje / disc hebben gekocht zullen dan weer niet hoeven te wachten om de game te kunnen downloaden, de data wordt dan gekopieerd van de CD, beetje ala Modern Warfare 2 en zo.

• RoyK

RoyK

Illustrator

[afbeelding]

[afbeelding]
ik hou hier wel van. Het geeft net even iets extras of het nu klopt of niet. Er zit een hoop detail in BF3 waar ik op heb gelet. Dat kan mijn grafische interesse zijn natuurlijk. Wat dacht je van de wind die aanwezig lijkt te zijn door voorbij waaiende papieren en brandjes waarvan de rook en de vonken in dezelfde richting wegwaaien. Het is ene klein iets, maar wel heel mooi verwerkt. Of de scope als je er niet doorheen kijk.. zie je hem toch heel realistisch reageren. Er zit geen standaard plaatje op die moet lijken als reflecterend glas. Of in de stad waar je ineens een politie auto geluid voorbij komt en wat dacht je van de tl lampen in de metro die even door een dip uit en aan gaan.. de manier waarop dat gebeurd is echt heel stoer gedaan. Of de vonken die van de rails afkomen en de blauwe vonken die uit de elektrische borden boven de perrons blijven sprankelen. Zo zit het stampend vol kleine dingen die het allemaal af maken. En dat al in de beta... :)

[Voor 22% gewijzigd door RoyK op 21-10-2011 16:37]

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-06 14:22
De mails gaan er nu uit dames en heren, trek die lijn maar vol!

Roomba E5 te koop

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-03 18:13
ChojinZ schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:09:
[...]

Een beetje supermarkt heeft een gratis sample stand waar je nieuwe producten kan proberen. ;)

Maar voor mij is de tijd voorbij dat ik spellen klakkeloos koop. Ben al zovaak op mijn bek gegaan door af te gaan op valse beloftes van ontwikkelaars dat ik nu eerst spellen probeer.

En gewetensbezwaren heb ik totaal niet. Ik geef rond de 150 euro per maand aan games uit dus ik vind dat ik de pc-ontwikkel scene genoeg support.

En mocht ik een spel wel leuk vinden, dan koop ik het. Altijd. Is het niks, dan gaat het van de pc af. Meteen.
Je weet dat als een spel je niet bevalt je het gewoon kan ruilen? Zeker als je het online aanschaft zoals bij de wehkamp bijvoorbeeld.

I-racing Profile

themac1983 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:36:
Je weet dat als een spel je niet bevalt je het gewoon kan ruilen? Zeker als je het online aanschaft zoals bij de wehkamp bijvoorbeeld.
Mits verzegeld. Je kan Battlefield 3 niet ruilen aangezien je het serienummer aan je Origin account koppelt. Elke winkel die dit snapt zal het niet toestaan te ruilen.

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Anoniem: 411386 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:38:
[...]

O inhouden lijkt me wel een optie, toch?
O inhouden lijkt me ook niet echt handig. Wil je de MCOM armen, krijg je ineens die commorose.

Origin trekt het momenteel in ieder geval makkelijk, het pre-loaden gaat hier gewoon met volle snelheid. Ik ben benieuwd hoe dat bij de release gaat zijn.

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 14:57
[...]

Sommige artikelen kun je niet retourneren. Het gaat dan om:
producten die overeenkomstig jouw specificaties zijn aangepast
artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de verzegeling is verbroken.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 10:15
[...]

alleen als het ongeopend is.
retourrecht van de wet koop op afstand vervalt zodra je het product onverkoopbaar hebt gemaakt.
En een game waarvan je de serial al op Origin (of xboxlive of psn) hebt gebruikt is onverkoopbaar

TheS4ndm4n#1919

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik krijg de mail nu twee keer. 8)7

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-05 17:57

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat viel mij ook al op idd. Volgens mij gebruikt DICE wel z'n eigen, want in bovenstaande zit links in de midden een "haartje" die wel kenmerkend is voor Optical flares. Deze zie ik niet terug in BF3 (of niet goed gekeken :P )

ps ik kan hem nu ook downloaden :D in het mailtje van Origin staat echter wel:

Productnaam: Battlefield 3™ Limited Edition
Releasedatum: 26 oktober 2011 :?

[Voor 11% gewijzigd door DJH op 21-10-2011 16:43]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-06 15:58
Een dag eerder dan geplanned?

• DaniëlWW2
  • Niet online
unfor schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:42:
Laten we het hopen. ;)

• RoyK

RoyK

Illustrator

Yep, hier ook! :D

Moet ik hem nu 2x downloaden? 8)7

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 10:15
bron?

TheS4ndm4n#1919

• vinom
In het mailtje van de pre load staat het.

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:21
ja dat zal heel mooi zijn maar zal wel weer een foutje zijn ;)

• bloodlynx
  • Laatst online: 03-06 14:13
Is dit op origin? Of voor alle preorders?:D

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:21
bloodlynx schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:43:
[...]

Is dit op origin? Of voor alle preorders?:D
Origin
Pagina: 1 ... 77 78 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee