PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
ben het wel eens met die kritiek; de map functionaliteit is niet erg intuïtief om 't zo maar te zeggen...vooral een overzicht is lastig.nero355 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:25:
[...]
Een "crawl under the floor" bug die ook lang geleden in MoH:AA zat !! Nostalgie
[...]
Wow... best eng om dat naast elkaar te zien zo... BF2 ziet er ouder, maar functioneler uit
Inderdaad, dit werd in MoH:AA sharking genoemd en kon je volgens mij voor elkaar krijgen door tegen een ladder aan te springen, en dan meteen te crouchen?nero355 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:25:
[...]
De grap is dat je iig in MoH:AA nog enigzins op hoogte over het veld keek en kon schieten, terwijl je character half in de vloer ligt. Dat lijkt hier ook te gebeuren aangezien zijn guntip nog wel op de normale hoogte in de lucht hangt. Zou me niks verbazen als dit een bugje in die physics engine is...en de betreffende speler aan z'n geweerloop op de grond hangt
Via een trapje onder de grond komen? Dit konden ze met Moh:aa fixen, er kwam gewoon een custom server fix gemaakt door de community. Wat een tijden waren dat! Dice. Luister naar de gamers!nero355 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:25:
[...]
Met wie je speelt is idd erg belangrijk. Had net een potje als attacker en we walsten binnen een paar minuten over de defenders heen, het ging zo snel.uchiha tijntje schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:19:
Verder vind ik het wel weer leuk, vooral als je een squad hebt die wat samenwerkt. Als je een squad hebt die niet samenspeelt of enkel z'n campeertent heeft opgezet op een eilandje dan verpest dat al redelijk veel van je spelervaring.
Maar het gebeurt helaas ook vaak genoeg dat de meesten meer bezig zijn met hun k/d ratio dan het in de gaten houden van de objectives. Dan schiet het totaal niet op...
Over de hitreg, soms werkt het wel raar ja. Zo lag ik zeker 10 seconden in burst op iemand te schieten en kreeg wel hitmarks, maar geen kill. En dan wordt je natuurlijk met 2 kogels van de zijkant gekilled...zeer frustrerend soms.
En dat gevoel mis ik dus nog bij BF3. Het voelt niet aan als een game waar lang en door veel mensen aan gewerkt is. Het is nu meer als de MoH mp die ook een beetje als een snelle klus voor Dice aanvoelde. Hierbij neem ik niet de bugs en dergelijke mee (waarvan ik mag aannemen dat het grootste gedeelte niet in de final zal zitten), maar dingen als oog voor detail, balans en design waar je juist een lang en goed ontwikkelingsproces aan kan zien (de games van Blizzard zijn hier een uitstekend voorbeeld van). Alleen het geluid geeft me dat 'high-budget'-gevoel: zowel spectaculair en functioneel.Martinspire schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:23:
Om even op de AAA discussie in te haken:
Triple A (AAA) status geeft helemaal niet aan hoe GOED een game is, maar meer hoe GROOT een game is. Dit wordt met name bepaald door het beschikbare budget, maar ook door het aantal mensen wat eraan mee werkt. Dit is bij films ook zo.
De graphics zijn wel mooi en de engine lijkt vrij veel te kunnen, maar de metro map voelt ondanks zijn geringe grootte vrij kaal aan (vergelijk het met de Parijs map uit MW3: oude engine maar veel gedetailleerder) en de destruction (dit kan ook aan de beta built liggen) werkt niet altijd even goed. Een medpack kan bijvoorbeeld een muurtje compleet vernietigen als je hem er tegenaan gooit. Verder lijkt de impact engine of de interactie van de playermodels met omgeving niet echt goed te werken (in eerste persoon ziet het springen over een muurtje er bijvoorbeeld spectaculair uit, maar als je iemand anders het ziet doen warped ie er eigenlijk overheen en ziet het er niet zo vloeiend uit) en ik denk dat dat een van de dingen is die niet zo heel erg verbeterd gaan worden helaas (dit is ook erg moeilijk om echt goed te doen denk ik, maar met deze engine + ontwikkelaars had ik iets meer in buurt van iets echt goeds verwacht).
Verder zijn er dingen die er wel mooi uitzien, maar niet echt functioneel zijn zoals bijvoorbeeld de minimap, battlelog en het ingame menu. Bij een dergelijke grote titel moeten deze dingen gewoon prima werken of in ieder geval goed over nagedacht zijn. En wederom heb ik dat gevoel niet.
Of dat er in principe wel faction based weapons zijn, maar de unlocks zijn dat dan weer niet echt ondanks dat er duidelijke westerse/Amerikaanse en Russische wapens bijzitten.
Enz.
Het kan zijn de map hier puur voor zorgt (en ook een beetje de bugs en rare hitdedectie uiteindelijk), maar dan hadden ze dus beter Caspian Border of een andere map kunnen nemen dan deze toch wel vrij simpel opgezette rush map.
Maar uiteindelijk blijft het wel een leuke game om te spelen en misschien koop ik het wel (heeft nu wel een grotere kans om in mijn collectie te komen dan MW3), maar ik had toch echt wat meer verwacht.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
En dat op de 32 inch CRT dikke Sony trinitron haha. Het lijkt wel alsof dat makkelijker speelt dan een groter (40 inc) LCD scherm. Jammer dat ik het op het account van mijn vriendin heb gedaan, alhoewel de stats niet bewaard blijven in de beta toch?
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Command rose komt in de final wel erinNjay schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:31:
als iedereen die petitie tekent moeten ze wel luisteren... ..
en waar is mijn command rose
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Nee, natuurlijk niet. Ik heb nog nooit gehoord dat stats van een beta blijven, behalve unlocks voor de retail etc.Royeboi schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:49:
Zo, net een KD van 25 / 3... goed positioneren in het park 10 kills, in het metrostation een bom planten, daarna achter een kleine doos prone liggen, hop weer 5 kills. Zo gaat het hard natuurlijk.
En dat op de 32 inch CRT dikke Sony trinitron haha. Het lijkt wel alsof dat makkelijker speelt dan een groter (40 inc) LCD scherm. Jammer dat ik het op het account van mijn vriendin heb gedaan, alhoewel de stats niet bewaard blijven in de beta toch?
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Na de beta wordt het gereset ja.Royeboi schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:49:
Zo, net een KD van 25 / 3... goed positioneren in het park 10 kills, in het metrostation een bom planten, daarna achter een kleine doos prone liggen, hop weer 5 kills. Zo gaat het hard natuurlijk.
Overigens kun je inderdaad beter blijven hangen/campen dan in veel andere games. Ik ga vrijwel altijd dood als ik een stukje ren (ookal is dat met wat cover).
Ik heb het geluk gehad om verschillende potjes te spelen op Caspian Border en die map speelt echt ontzettend anders dan Métro. Het is echt veel meer Battlefield dan Métro en speelde op de texture problemen na echt heerlijk weg.Gundogan schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:47:
[...]
En dat gevoel mis ik dus nog bij BF3. Het voelt niet aan als een game waar lang en door veel mensen aan gewerkt is. Het is nu meer als de MoH mp die ook een beetje als een snelle klus voor Dice aanvoelde. Hierbij neem ik niet de bugs en dergelijke mee (waarvan ik mag aannemen dat het grootste gedeelte niet in de final zal zitten), maar dingen als oog voor detail, balans en design waar je juist een lang en goed ontwikkelingsproces aan kan zien (de games van Blizzard zijn hier een uitstekend voorbeeld van). Alleen het geluid geeft me dat 'high-budget'-gevoel: zowel spectaculair en functioneel.
De graphics zijn wel mooi en de engine lijkt vrij veel te kunnen, maar de metro map voelt ondanks zijn geringe grootte vrij kaal aan (vergelijk het met de Parijs map uit MW3: oude engine maar veel gedetailleerder) en de destruction (dit kan ook aan de beta built liggen) werkt niet altijd even goed. Een medpack kan bijvoorbeeld een muurtje compleet vernietigen als je hem er tegenaan gooit. Verder lijkt de impact engine of de interactie van de playermodels met omgeving niet echt goed te werken (in eerste persoon ziet het springen over een muurtje er bijvoorbeeld spectaculair uit, maar als je iemand anders het ziet doen warped ie er eigenlijk overheen en ziet het er niet zo vloeiend uit) en ik denk dat dat een van de dingen is die niet zo heel erg verbeterd gaan worden helaas (dit is ook erg moeilijk om echt goed te doen denk ik, maar met deze engine + ontwikkelaars had ik iets meer in buurt van iets echt goeds verwacht).
Verder zijn er dingen die er wel mooi uitzien, maar niet echt functioneel zijn zoals bijvoorbeeld de minimap, battlelog en het ingame menu. Bij een dergelijke grote titel moeten deze dingen gewoon prima werken of in ieder geval goed over nagedacht zijn. En wederom heb ik dat gevoel niet.
Of dat er in principe wel faction based weapons zijn, maar de unlocks zijn dat dan weer niet echt ondanks dat er duidelijke westerse/Amerikaanse en Russische wapens bijzitten.
Enz.
Het kan zijn de map hier puur voor zorgt (en ook een beetje de bugs en rare hitdedectie uiteindelijk), maar dan hadden ze dus beter Caspian Border of een andere map kunnen nemen dan deze toch wel vrij simpel opgezette rush map.
Maar uiteindelijk blijft het wel een leuke game om te spelen en misschien koop ik het wel (heeft nu wel een grotere kans om in mijn collectie te komen dan MW3), maar ik had toch echt wat meer verwacht.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ja, dat brengt me ook op het negatieve punt. Campen wordt echt beloond.. In het metrostation boven bij de poortjes links, punt B is dat volgens mij (Vanaf de aanvalskant, links). Die dozen die daar liggen, daar kun je je zo makkelijk achter verschuilen. Iedereen die door die poortjes als een bezetene begint te rennen, kun je daar onverbiddelijk neerhalen. Zeker wanneer je daar de bom plant, komt de verdediging vaak zonder om te kijken aanrennen, waardoor je gemakkelijk een aantal kills kunt halen.zAo schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:51:
[...]
Na de beta wordt het gereset ja.
Overigens kun je inderdaad beter blijven hangen/campen dan in veel andere games. Ik ga vrijwel altijd dood als ik een stukje ren (ookal is dat met wat cover).
Dit heb ik bij Black Ops nog niet eerder gezien dat zoiets zo gemakkelijk zou zijn. Zeker omdat ik op een dik CRT scherm speelde, dus vijanden van veraf niet eens goed zag aankomen.
En nee, ik ben geen BF3 basher, ik heb zowel de PC als 360 versie besteld. Vind het alleen jammer dat het campen nog zo makkelijk gaat. Verder vind ik het level wel meevallen, snap niet waar iedereen zo'n probleem mee heeft.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik begrijp de commotie volledig en vind dat dice gewoon veel opener had moeten zijn wat de bedoeling van de beta is, iedereen denkt dat we de beta spelen om de clients te testen maar dat is niet het geval, met deze beta testen ze de server files.
1 van de redenen dat we zo'n oude beta spelen is dat dice de ontwikkelaars van mw3 niet wijzer willen maken zodat ze nog dingen kunnen aanpassen aan mw3.
Ook houd dit de download kleiner.
Ik had toen met bc2 het zelfde maar toen bc2 in de winkel lag en de eerste beelden van de gameplay op youtube verscheen heb ik hem direkt gekocht.
Wat is je bron? En waarom zou je iets slechts aan duizenden mensen leveren, om Mw3 in de weg te zitten? Breng dan niks uit, en sla een krater van een game als hij full uitkomt!NLsandman schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:58:
1 van de redenen dat we zo'n oude beta spelen is dat dice de ontwikkelaars van mw3 niet wijzer willen maken zodat ze nog dingen kunnen aanpassen aan mw3.
Verwijderd
#faalvandedagNLsandman schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:58:
Vind het ook maar raar. Deze beta schijnt dus vooral om als stress test voor de servers te dienen, maar er zijn honderden bugs gevonden. Stel dat ze deze stress test niet hadden gedaan, hadden al die bugs in de retail ook gezeten?Oakley schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:07:
En toch kan ik me die map glitches bij de PS3 versie (dat je onder de map valt) niet voorstellen dat deze er tijdens het testen van de map (er is toch ook een alpha test geweest?) niet uit zijn gehaald. Een explosie (handgranaat bijvoorbeeld) maakt gaten in de map waar je doorheen kan zakken, ik snap dat het beta is maar dit had er toch wel uit gehaald mogen worden...
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ik geloof er echt niet in dat de retail veel anders zalzijn..Conscience NL schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:09:
[...]
Vind het ook maar raar. Deze beta schijnt dus vooral om als stress test voor de servers te dienen, maar er zijn honderden bugs gevonden. Stel dat ze deze stress test niet hadden gedaan, hadden al die bugs in de retail ook gezeten?
Flickr PSN ID= cheironnl
Die bug zat niet in de Alpha. Dat is net ook het bizarre.Oakley schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:07:
En toch kan ik me die map glitches bij de PS3 versie (dat je onder de map valt) niet voorstellen dat deze er tijdens het testen van de map (er is toch ook een alpha test geweest?) niet uit zijn gehaald. Een explosie (handgranaat bijvoorbeeld) maakt gaten in de map waar je doorheen kan zakken, ik snap dat het beta is maar dit had er toch wel uit gehaald mogen worden...
Ik weet niets van game development, maar ik veronderstel dat bij zulke grote projecten je niet onmiddellijk de impact kan zien bij het aanpassen van een bepaalde variable ofzo.
Bij de Gamescom build was er ook niets te horen over die "drijfzand bug" dus ik veronderstel dat ze het wel snel terug werkende kunnen krijgen zoals toen.
In de Alpha had je dan wel weer onzichtbare muren, omwille van omgevallen bomen die opeens onzichtbaar werden. En kijk, dat is toch mooi opgelost nu.
Ik heb nog 100% vertrouwen in Dice dat ze bij release een degelijk product brengen.
Uiteraard brengen ze daarna nog tal van patches maar dat moet ook als je met een competitieve game te maken hebt.
Waarom noemen ze het dan een BETA en geen DEMO?cheiron schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:12:
[...]
Ik geloof er echt niet in dat de retail veel anders zalzijn..
Ik wel. De meest irritante bugs zullen vast verholpen zijn. En natuurlijk is het niet bug vrij, na de release, maar dat is geen enkele game. Ik zou zeggen, wacht gewoon af. Niet zo negatief doen over een game die nog niet eens final is.cheiron schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:12:
[...]
Ik vind dat een hoop mensen erg overdrijven en zich een beetje aanstellen. Maar goed, dat is mijn mening. Heb gewoon geduld.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik wel.cheiron schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:12:
[...]
Dice is echt niet onnozel om nu laks te zijn en die bugs te laten voor wat het is.
Sommige bugs zullen nog in de retail game zitten, omdat de game over paar weken al gedrukt moet worden.
Maar intussen werken ze wel aan een day 1 patch! Die zal hoogstwaarschijnlijk ook veel goeds doen.
En daarna komen ze nog met patches om balance issues enzo te fixen.
Kijk, als je een game maakt wat op squad en teamwerk gebaseerd is, en je laat mensen niet beslissen welk squad je wel of niet in wil participeren, dan krijg je onnozele situaties.Asgaro schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:17:
[...]
Ik wel.
Dice is echt niet onnozel om nu laks te zijn en die bugs te laten voor wat het is.
Sommige bugs zullen nog in de retail game zitten, omdat de game over paar weken al gedrukt moet worden.
Maar intussen werken ze wel aan een day 1 patch! Die zal hoogstwaarschijnlijk ook veel goeds doen.
En daarna komen ze nog met patches om balance issues enzo te fixen.
Stel je logt in, en je komt in een squad met kinderen die bij een jet staan te campen, en je kan niet ingame van squad veranderen. DAT NOEM IK TOCH AARDIG ONNOZEL.
Volgens mij kan dat nog niet tijdens de beta.Webjunkie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:21:
hoe werkt dat origin eigenlijk?
ik speel nu met m'n origin login naam en kan niet vinden hoe ik dat kan veranderen.
het lijkt me sterk dat je per game geen andere nick kan maken, of geen clan tag kan toevoegen.
Dat is het moment om een andere tunnel te kiezen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit is gewoon een cirkelredenering.cheiron schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:24:
Omdat beta en modewoord voor demo is geworden, en bij bc2 er ook geen enkel verschil tussen de beta en full game. Maar het zou een mooie verrassing zijn
Heb je een linkje naar die betreffende tweet?Jpjedi schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:56:
[...]
Code van de beta is 4 maanden, vanmorgen getwitterd door DICE
Dit is een oude build van bf3, de versie die ze nu hebben bevat een groot deel van de bugs niet die wij nu zien.cheiron schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:12:
[...]
Lees eens wat meer de battlelog forums!
Uhm, nee, dat is je verwachting baseren op ervaringen uit het verleden.
Flickr PSN ID= cheironnl
dit kun je nog 6000x herhalen mensen snappen/lezen toch nietNLsandman schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:30:
[...]
Dit is een oude build van bf3, de versie die ze nu hebben bevat een groot deel van de bugs niet die wij nu zien.
Lees eens wat meer de battlelog forums!
Ik ga er geen moeite meer insteken maar ik erger mij wel iedere keer groen en geel als ik alles door zit te lezen. Moet me inhouden niet te reageren.
Hoe zit het eigenlijk met de lens flare, die zit toch alleen op de sniper scopes?
Verder vind ik de 'hardcore" feel die je krijgt wel tof door het feit dat je snel dood gaat en enemies moeilijk te onderscheiden zijn soms.
Brengt toch wat meer realisme met zich mee en minder kip zonder kop rennen door de map
[ Voor 14% gewijzigd door Barthezz Brick op 01-10-2011 16:37 ]
misschien zijn de meeste mensen, zoals ik, meer bezig om te kijken hoe alles werkt en wat voor wapens je allemaal hebt.ProfoundValue schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:26:
Ik ben echt een van de weinigen die steeds gewoon probeert te rushen en te planten. Ik probeer teamwork te doen, maar weinig mensen gaan daarin mee..
ik ben zelfs helemaal terug gelopen naar het begin van het veld om wat dingetjes uit te proberen en zelfs daar loopt dan nog zo'n onnozele hals die kills aan het maken is
of je spawnt en voor je je omdraait wordt je alweer afgeknald.. zucht.. niet relaxt op een zaterdag ochtend.
Maarja, ik ben bang dat het niet anders is
In origin in het optie menu kun je je origin profiel aanpassen.Webjunkie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:21:
hoe werkt dat origin eigenlijk?
ik speel nu met m'n origin login naam en kan niet vinden hoe ik dat kan veranderen.
het lijkt me sterk dat je per game geen andere nick kan maken, of geen clan tag kan toevoegen.
hier staat ook je nickname
Waar ik me wel een beetje aan erger is het reviven/defibrillala, er lijkt bijna geen feedback te zijn om te zien of je iemand 'geraakt' hebt met je paddles, en ze accepteren het meestal ook niet lijkt me. Ik heb nu al vaak dat ik gewoon iemand laat liggen, omdat het zo een gedoe is dat meestal niet loont. Zijn er mensen met andere ervaringen?
waar zie je dat dan ? ik zie geen manier/optie om mn origin gegevens aan te passen hoor !RocketKoen schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:44:
[...]
In origin in het optie menu kun je je origin profiel aanpassen.
hier staat ook je nickname
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Reviven werkt hier (PC) prima. Je ziet dat het werkt omdat je er 100 punten voor krijgt. Accepten lijkt ook niet echt te werken op de pc, ik ben altijd meteen weer levend.mngm schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:49:
Na een paar uur op de PS3 begin ik het alsmaar beter te vinden. Ik weet niet hoe het komt, maar in BC2 stond ik altijd onderaan het scorebord, en hier meestal top 5. De sensitivity ligt zo te zien een pak hoger (ik weet dat je dat gewoon kan instellen), en dat ligt me wel.
Waar ik me wel een beetje aan erger is het reviven/defibrillala, er lijkt bijna geen feedback te zijn om te zien of je iemand 'geraakt' hebt met je paddles, en ze accepteren het meestal ook niet lijkt me. Ik heb nu al vaak dat ik gewoon iemand laat liggen, omdat het zo een gedoe is dat meestal niet loont. Zijn er mensen met andere ervaringen?
Hangt er een beetje van af hoe je speelt. Als je op goeie plaatsen zitten wil je squad meestal wel op je spawnen. Ik speel op het moment ook best veel Recon met een UMP? (even vergeten maar schiet lekker), zo ver mogelijk naar voren, radio beacon neerplanten en dan bepaal je toch al snel waar het team vandaan speelt want je wordt echt het centrum.ProfoundValue schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:26:
Ik ben echt een van de weinigen die steeds gewoon probeert te rushen en te planten. Ik probeer teamwork te doen, maar weinig mensen gaan daarin mee..
In defense ook vaak nog even een detection beacontje neergooien waar de vijand vaak wil komen, en het is weer leuk
Het is nu weg inderdaad...ProCeela schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:51:
[...]
waar zie je dat dan ? ik zie geen manier/optie om mn origin gegevens aan te passen hoor !
Toen ik het spel nog aan het downloaden was, zat de optie er wel.
Ik gok dat je naam vastligt zodra je gespeeld hebt, omdat ze anders je stats niet goed bij kunnen houden.
clantag kan nog wel in battlelog
[ Voor 4% gewijzigd door RocketKoen op 01-10-2011 17:01 ]
En voor je denkt dat het simpel dan is dat hij al bestond, gezien de kans dat ik dat account zelf had (heb er meerdere gehad vanwege wat problemen), probeerde ik wachtwoord opnieuw te laten versturen, met als idee dat ik dan wel binnen zag komen op een email adres als ik hem had (standaard wachtwoorden werkte iig niet). En 3x raden, hij zegt dat het account niet bestaat...
MooiJe kan na de release gewoon aparte soldaten aanmaken.
Dank voor de info.
[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 01-10-2011 17:14 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
< dit stukje webruimte is te huur >
BF3 is helemaal geoptimatiseerd voor multi-core.aex351 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:14:
Iemand ervaring met dit spel op een dual core cpu? Ik vraag me af of dit spel beter loopt dan bfbc2. Wat een console port was. En het maanden duurde voordat ze pas optimalisaties gingen maken voor dual core cpu's.
Als je kijkt naar de CPU benchmarks zie je dat een quadcore bijna 2x zo goed presteert als een dualcore van dezelfde generatie.
Ik heb hier een quadcore, en als ik in de task manager kijk zie ik alle cores gelijk belast worden.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Weet niet of het al geprevent is maar bij Mcom A zijn de kneusjes heel erg dat gat onder de map daar aan het abusen de laatste dagen dus die is ook bijna onmogelijk te krijgen ook soms.H3llSiNG schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:18:
Goh, ik merk dat de laatste 2 dagen het campen enorm heeft toegenomen. Vooral op het begin van Metro ligt iedereen op zn heuveltje heen en weer te snipen, vooral als attacker lastig als je de enige bent die probeert de mcom te armen.
Met dat betreft leren developers het lijkt wel nooit op de pc.
Wel is het erg vervelend als men zoals hier boven staat gaat lopen snipen aan beiden kanten van de map en er dus niet gearmt word...
Wat een onzin. In BC2 kom ik zo goed als nooit cheaters tegen en als ze er zijn worden ze snel genoeg gebanned. We hebben het hier over een BETA hoor.Sn0wblind schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:21:
Op de PC begint er al een cheat plaat te ontstaan. M4/M16s die je met 1 schot killen, vijanen die je na een magazijn op close range neerschiet nog niet doodgaan etc.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Het is dan wel een beta maar het is gewoon niet normaal hoe makkelijk je kan cheaten..EvaluationCopy schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:23:
[...]
Wat een onzin. In BC2 kom ik zo goed als nooit cheaters tegen en als ze er zijn worden ze snel genoeg gebanned. We hebben het hier over een BETA hoor.
Met Cheat Engine heeft een vriend van me zichzelf clips van 200 en 10x zoveel health gegeven..
Ik weet genoeg. Heb 5 uur gespeeld, had moeite om te stoppen, vond het spannend, de map is zeer mooi gedtaileerd, het geluid zuigt je rechtstreeks in de game.
Wat wil een fpsser nog meer, de nextgen ervaring is volledig aanwezig, en ik ga een paar leuuke maanden hebben
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Ze moesten gewoon punkbuster bij de beta hebben gegooid probleem solvedRedblader schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:25:
[...]
Het is dan wel een beta maar het is gewoon niet normaal hoe makkelijk je kan cheaten..
Met Cheat Engine heeft een vriend van me zichzelf clips van 200 en 10x zoveel health gegeven..
En ja peepz met tons of life fail
Gaat verder met zijn sniper scoped shotgun met frag shells
[ Voor 8% gewijzigd door yzx op 01-10-2011 17:29 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Dat is precies zelfde op de xbox 360.Sn0wblind schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:21:
Op de PC begint er al een cheat plaat te ontstaan. M4/M16s die je met 1 schot killen, vijanen die je na een magazijn op close range neerschiet nog niet doodgaan etc.
Heb vandaag uit frustratie zelfs de crash test gedaan met mn controller

Werd hellemaal gek, zelds shotgun moet je soms 3x headshot en dan met godsgratie willen ze wel eens doodgaan.
die one shot iills doet iedereen zo ong op xbox behalve ik....
Hou het lekker bij ps3 beta, is btw voor het eerst voor mij dat ik ps3 boven xbox verkies.
Wat een bagger is dat zeg....

Is op ps3 zover ik gemerkt heb ook minder.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Misschien zou je moeten heroverwegen wie je vrienden zijn...Redblader schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:25:
[...]
Het is dan wel een beta maar het is gewoon niet normaal hoe makkelijk je kan cheaten..
Nou hij was eerst het spel aan het afzeiken en riep dat er cheaters waren, ik reageerde daarop door te zeggen dat ik nog geen merkbare cheater was tegen gekomen en toen ging hij het bewijzen en het werkte ook nog en kostte hem nog geen 5 minutenfurby-killer schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:31:
Mensen klaagde daar al over 5 minuten na release, toen werden het bugs genoemd, waarom zouden het nu opeens cheats zijn? En zoals eerder gemeld, bij BFBC2 zijn er verrassend weinig cheaters op de PC, dus hopelijk lukt ze dat ook bij BF3.
[...]
Misschien zou je moeten heroverwegen wie je vrienden zijn...

Hij heeft de waardes overigens hierna weer normaal gezet aangezien een spel ook niet leuk is als je min of meer niet dood kan
Je kan natuurlijk ook gewoon de schuld geven aan die achterlijke kleine kinderen die niet normaal een spelletje kunnen spelen. W.m.b. hanteren ze gewoon een 0 tolerance beleid en bannen ze de Key + IP adres van diegene.Sn0wblind schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:21:
Wel last gehad van campers en van mensen die mij met een kogel uit een assault geweertje neerschieten.
Kan geen severs met Caspian Border vinden, ligt dat aan mij of kan niemand die vinden?
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
caspian borders test is afgelopen.Kobus Post schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:40:
Geweldig spel, weinig last gehad van bugs.
Wel last gehad van campers en van mensen die mij met een kogel uit een assault geweertje neerschieten.
Kan geen severs met Caspian Border vinden, ligt dat aan mij of kan niemand die vinden?
Jammer, hoop dat ze hem vrijgeven. Vind rush niet zo geweldig leuk.
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Ben benieuwd, nog één maandje wachten. + Ik heb die 4 extra maps nu ook nog eens gratis.
Gelukkig krijg ik hierij een mooie case, en niet een magere cd code in je mail.
Is er nog bekend of Caspian Border nog online komt?
An a day keeps the doctor away.
Ik kom ze in BC2 ook wel tegen als ze weer een nieuwe versie hebben vaak, duurt altijd even voordat punkbuster up to date is ervoor.EvaluationCopy schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:23:
[...]
Wat een onzin. In BC2 kom ik zo goed als nooit cheaters tegen en als ze er zijn worden ze snel genoeg gebanned. We hebben het hier over een BETA hoor.
helaas na wat google werk heb ik de manier om te cheaten gewoon kunnen zien hoe het moet. Het is er dus echt.furby-killer schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:31:
Mensen klaagde daar al over 5 minuten na release, toen werden het bugs genoemd, waarom zouden het nu opeens cheats zijn? En zoals eerder gemeld, bij BFBC2 zijn er verrassend weinig cheaters op de PC, dus hopelijk lukt ze dat ook bij BF3.
[...]
Misschien zou je moeten heroverwegen wie je vrienden zijn...
Deze test is vooral bedoeld als reclame en om de servers te testen.Kobus Post schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:49:
[...]
Jammer, hoop dat ze hem vrijgeven. Vind rush niet zo geweldig leuk.
volgens mij was de caspian borders test alleen zodat hosters een kans hadden om 64 speler servers te proberen.
Ik hoop het zo he !Sak3d schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:56:
We kregen morgen toch een surprise? Hopelijk is het Caspian borders
Want het kan gewoon niet anders dat ze die map nog open gooien voor iedereen.
En dan is iedereen weer tevreden en zo herrineren zich dan op t laatst ons de beta.
Maar liever vandaag dan morgen
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Precies al legio sites gevonden voor de cheats , hoop alleen dat het niet gaat uitpakken zoals met Crysis 2 , daar heb je 40% cheaters in de game , niet leuk meer dus en die game ook maar aan de kant gezet.Sn0wblind schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:52:
[...]
Ik kom ze in BC2 ook wel tegen als ze weer een nieuwe versie hebben vaak, duurt altijd even voordat punkbuster up to date is ervoor.
[...]
helaas na wat google werk heb ik de manier om te cheaten gewoon kunnen zien hoe het moet. Het is er dus echt.
van mij mogen ze nog wachten tot dinsdag ofzoSak3d schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:56:
Grote verschil, je hebt hier server admins met een goede mogelijkheid tot direct bannen van die spelerswow7 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:00:
[...]
Precies al legio sites gevonden voor de cheats , hoop alleen dat het niet gaat uitpakken zoals met Crysis 2 , daar heb je 40% cheaters in de game , niet leuk meer dus en die game ook maar aan de kant gezet.
Verwijderd
Was Bad Company 2 gewend , dus dacht maar te gaan rushen.
Rambo heeft hier niks te zoeken.
Resultaat: 20 keer dood en 1 kill per ronde
Ben nu wat tactischer bezig...Stukje rennen , dekking zoeken , directe omgeving verkennen op vijanden en langzaam richting mcom.
Als de bugs verholpen zijn en er aan teamwork word gedacht dan ben ik voor een lange tijd verslaafd
Komt wel goed met BF3
Zou gaaf zijn! Heb die map nog niet kunnen spelen.Sak3d schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:56:
Ik vind de huidige wel leuk, maar wil nou ook weleens wat anders. En eindelijk eens wat voertuigen in!
Kan ik mijn engineer class eens wat punten geven want spelen met sniping shotty word saai na een tijdjesuperbassie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:14:
[...]
Zou gaaf zijn! Heb die map nog niet kunnen spelen.
Ik vind de huidige wel leuk, maar wil nou ook weleens wat anders. En eindelijk eens wat voertuigen in!
Verwijderd
Precies, heb opzich weinig aan te merken op de beta en de metro-map maar er mist voor mij alleen 1 ding, voertuigen! Daar speelde ik, en volgens mij vele andere, de battlefield-reeks altijd voornamelijk voor en vond het in het begin ook wel even raar dat ze niet voor een map hebben gekozen met voertuigen erin. Maar ja de beta is nog niet voorbij, ik blijf hopen!superbassie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:14:
[...]
Zou gaaf zijn! Heb die map nog niet kunnen spelen.
Merkte vooral gister dat mijn pc toch wat meer moeite begon te krijgen met vooral de bovengrondse stukken van Metro, dus nu net maar ff een reinstall gedaan van gehele pc (iets wat ik al maanden wilde doen maar nu mooi de gelegenheid voor had=) ) Misschien ook nog maar eens wat research doen naar het unlocken van mijn 4e core (heb een x3-720BE) lijkt me hier namelijk ook wel handig!
Ik ben iig blij dat ik vroeger heb besloten de €25 extra uit te geven voor een quadcore ipv een dual core, ondanks dat dual cores het toen veel beter deden in games. Met een dual core had ik nu waarschijnlijk een hele nieuwe pc moeten bestellen.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:24:
[...]
Precies, heb opzich weinig aan te merken op de beta en de metro-map maar er mist voor mij alleen 1 ding, voertuigen! Daar speelde ik, en volgens mij vele andere, de battlefield-reeks altijd voornamelijk voor en vond het in het begin ook wel even raar dat ze niet voor een map hebben gekozen met voertuigen erin. Maar ja de beta is nog niet voorbij, ik blijf hopen!
Merkte vooral gister dat mijn pc toch wat meer moeite begon te krijgen met vooral de bovengrondse stukken van Metro, dus nu net maar ff een reinstall gedaan van gehele pc (iets wat ik al maanden wilde doen maar nu mooi de gelegenheid voor had=) ) Misschien ook nog maar eens wat research doen naar het unlocken van mijn 4e core (heb een x3-720BE) lijkt me hier namelijk ook wel handig!
EDIT: http://www.battlefield3on...efaced-security-team.html
Never mind.
[ Voor 62% gewijzigd door Jesh op 01-10-2011 18:50 ]
Bestaat die dan ?? volgens mij is 32 max, foutje van EA ?Jesh schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:48:
Is iemand die +100 player servers al opgevallen?
Nvm
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Leuke vriend heb je...Redblader schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:25:
[...]
Ook dit spel zal cheaters kennen, en ook nu zal de community schreeuwen om meer handhaving, maar omdat de makers miljoenen incasseren bij het verkopen van het spel zal er tot en met de eerste paar DLC's wat scherper op worden gelet en daarna wordt het zoals bij ELKE FPS op PC cheaten en niet gepakt worden...
Fact of life, hate it, but live with it!
:-)
BFBC2 weet er toch raad mee `?PiRiVi schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:55:
[...]
Leuke vriend heb je...
Ook dit spel zal cheaters kennen, en ook nu zal de community schreeuwen om meer handhaving, maar omdat de makers miljoenen incasseren bij het verkopen van het spel zal er tot en met de eerste paar DLC's wat scherper op worden gelet en daarna wordt het zoals bij ELKE FPS op PC cheaten en niet gepakt worden...
Fact of life, hate it, but live with it!
En waarom PC ? Spreken we niet over Xbox en PS3?
Op PS3 heb je geloof ik geen cheaters XBOX weet ik niet, ik kan alleen oordelen over PC vandaar dat ik alleen die noemde...yzx schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:56:
[...]
BFBC2 weet er toch raad mee `?
En waarom PC ? Spreken we niet over Xbox en PS3?
Hopelijk weet Punkbuster er raad mee!

Xbox heeft er ook een aantal hoorPiRiVi schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:02:
[...]
Op PS3 heb je geloof ik geen cheaters XBOX weet ik niet, ik kan alleen oordelen over PC vandaar dat ik alleen die noemde...
Hopelijk weet Punkbuster er raad mee!
En denk eraan
OK, ik beschouw XBOX spelers niet als echte gamers, maar dat zegt meer over mij dan over hen...yzx schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:03:
[...]
Xbox heeft er ook een aantal hoor
En denk eraandaar hebben de meeste ook nog een headset
Daarnaast de bugs..
Zit gewoon half uur voor elkaar te krijgen om samen met een maat in 1 squad te komen.
En dice heeft bevestigd dat er geen squad management komt in de final?
Klinkt gewoon te raar om waar te zijn.
Als het wel gewoon waar is graven ze hun eigen graf.
Oh wacht.. ze hebben al miljoenen pre-orders binnen

Misschien is het squad managementSak3d schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:56:
ja maar wat schieten ze daar mee op? Ik snap het ook niet, iemand van Dice moet bewust hebben bedacht om het squad management er uit te halen...maar waarom dan is de vraag?Realtec schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:20:
En dice heeft bevestigd dat er geen squad management komt in de final?
Klinkt gewoon te raar om waar te zijn.
Als het wel gewoon waar is graven ze hun eigen graf.
Oh wacht.. ze hebben al miljoenen pre-orders binnen
"Above And Beyond The Call"
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Constant sta ik op eenzame hoogte in mijn punten, meestal niet eens in kills. Niemand snapt dit spel.. Dramatisch hoe groot het aantal onkundige mongolen is. Ben de enige die een poging tot armen doet, en als ik hem dan eenmaal gearmd heb.. komt niemand me helpen. En als defender , waarom zou je dan in godsnaam iets gaan doen als de sirene gaat ?? nee joh gewoon lekker achter je steen blijven liggen, straks word je nog gekilled.
Maar dan worden ze achteraf op de chat wel boos van.. Waarom duurt het zo kort, we hebben geen schijn van kans, Zijn er meerdere versies van deze map, want vorige keer was ik in een tunnel en de keer daarvoor in een stad ???
pleasee...... spring van een brug ! ( of speel geen BF3 meer, ook een optie
Verder over het spel zelf:
+ Grafisch, loopt perfect op mijn 580 gtx en ziet er super uit
+ Hitmarkers zijn goed
+ Wapens " voelen " goed en damage is hoog, waardoor het tactischer word
+ Geluid , zeker met wartapes aan, is subliem !
+ Origin en Battlelog werken hier zonder 1 enkel probleem
- menu vind ik niet fijn werken, kunt er bijvoorbeeld alleen in als je midden in het spel zit
- nog wat bugs en glitches ( maar daarvoor is het natuurlijk ook een beta )
- sniperglare vind ik soms een beetje overdreven, idee is goed, alleen mag iets minder ( en in een tunnel kan het natuurlijk niet )
Ik denk dat ze een andere map in de beta hadden moeten zetten, deze laat niet de battlefield zien die ik ken.
---RAWE CEEK!!!---
Dus je hebt je pre-order gecancelled omdat je denkt dat een andere map leuker is?NoFearCreations schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:35:
Ik heb m'n pre-order bij deze gecancelled. De beta overtuigt mij niet, het gaat mij teveel richting COD, en dat wil ik juist niet meer. Vooral ondergronds in de metro, veel springend en schietend de hoek om komen.
Ik denk dat ze een andere map in de beta hadden moeten zetten, deze laat niet de battlefield zien die ik ken.
lol.... je cancelled je pre-order omdat je deze map niet leuk vind.NoFearCreations schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:35:
Ik heb m'n pre-order bij deze gecancelled. De beta overtuigt mij niet, het gaat mij teveel richting COD, en dat wil ik juist niet meer. Vooral ondergronds in de metro, veel springend en schietend de hoek om komen.
Wedden dat je het nu alleen zegt om een punt te maken, maar het spel uiteindelijk tog koopt
Altijd hetzelfde met die " boycot dit en dat figuren "
Kan wel alleen minder, er is licht inval aan het begin + er is verlichtenSkybullet schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:33:
- sniperglare vind ik soms een beetje overdreven, idee is goed, alleen mag iets minder ( en in een tunnel kan het natuurlijk niet )
heb je een punt, maar nu is het net een grote bouwlampyzx schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:37:
[...]
Kan wel alleen minder, er is licht inval aan het begin + er is verlichten
@ DC DANIEL.
Heb nog geen fps waarden gemeten om eerlijk te zijn.
speel het op 1920x1200 met alle opties gewoon vol
nog geen enkel moment een framedrop bespeurd tijdens het gamen.
op windows 7 64 bit met een I7 860 @ 3.2 Ghz , 8GB ram en een Asus 580 GTX OC
[ Voor 35% gewijzigd door Skybullet op 01-10-2011 19:41 ]
Vind dit ook een beetje onzin. Je hebt vast genoeg deze thread en verder gelezen om te weten dat Caspian Border oa weer gewoon volop BF is.NoFearCreations schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:35:
Dit topic is gesloten.
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien