NoFearCreations schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:40:
Heb de pre-order echt gecancelled, wilde juist van COD naar BF gaan, omdat ik meer teamplay, minder run&gun wilde, maar de beta overtuigt mij er niet van. Heb helaas de andere map niet kunnen spelen, mischien was die beter. Voor nu wacht ik het even af, beta speelde verder wel lekker, op de slechte hitreg na.
Grappig, er blijkt een groep te zijn die schreeuwt "teveel campers", en dan heb je een groepje die roept "minder run&gun graag!".
Feit is: hoewel we het misschien wel willen, kunnen we anderen geen specifieke playstyle opdwingen. Dit zou enkel gaan moest je met bv vrienden in een squad spelen en dan via voice instructies geeft.
En ook dit: als ik gekilled wordt, en ik zie in de killcam iemand die daar in de struiken ligt, betekent dit niet automatisch dat dit een camper is. De lijn wordt te snel doorgetrokken en men denkt, tja die zit daar heel de tijd.
Ik maak zelf ook soms kills vanuit struiken, maar overwegend ben ik een actief type.
Daarom ook dat ik die killcam niet meer wil: mensen raken geïrriteerd als ze je OF in struiken zien liggen/campen OF je rush style over het veld zien lopen.
Zo is het nooit goed!
Geef de beta nog een kans tot die gedaan is, en maak dan je beslissing

En leer de game apprecieren voor bv. zijn wapens die echt goed aanvoelen: goed geluid, mooie animaties, recoil, bullet drop, etc.
[
Voor 5% gewijzigd door
Asgaro op 01-10-2011 19:53
]