Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 17:36

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb de pre-order echt gecancelled, wilde juist van COD naar BF gaan, omdat ik meer teamplay, minder run&gun wilde, maar de beta overtuigt mij er niet van. Heb helaas de andere map niet kunnen spelen, mischien was die beter. Voor nu wacht ik het even af, beta speelde verder wel lekker, op de slechte hitreg na.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

NoFearCreations schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:40:
Heb de pre-order echt gecancelled, wilde juist van COD naar BF gaan, omdat ik meer teamplay, minder run&gun wilde, maar de beta overtuigt mij er niet van. Heb helaas de andere map niet kunnen spelen, mischien was die beter. Voor nu wacht ik het even af, beta speelde verder wel lekker, op de slechte hitreg na.
Je weet toch dat er ook veel COD spelers nu op de beta van BF3 zitten die BF3 spelen alsof ze in CoD zitten he? Speel eens BFBC2 dan weet je hoe een BF game speelt

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05:11
Wie heeft het ooit bedacht dat je origin moet installeren daarna via je browser een game zoekt en dan pas in je spel komt. Schiet mij maar lek wat is hier het idee achter.
De map metro is geen battlefield map meer een cod map. Het leuke aan bf zou moeten zijn de voertuigen en daar zie je nu niks van.
Glitches ik word er niet goed van dan zink ik weer door de grond dan kan ik weer een hele ronden niet lopen vast op spawnpoint.
En hoe kom ik in het menu om instellingen aan te passen grafisch en geluid? toch esc tijdens game ik kom er niet in.
Pre order heb ik maar afgezegt want hier word ik niet vrolijk van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:52
yzx schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:42:
[...]

Je weet toch dat er ook veel COD spelers nu op de beta van BF3 zitten die BF3 spelen alsof ze in CoD zitten he? Speel eens BFBC2 dan weet je hoe een BF game speelt
Deze map (lijkt me inderdaad) geen indicatie voor de rest van het spel. Maar ik denk ook dat jij vast BF3 gaat aanschaffen na de release ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Kimo schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:43:
Wie heeft het ooit bedacht dat je origin moet installeren daarna via je browser een game zoekt en dan pas in je spel komt. Schiet mij maar lek wat is hier het idee achter.
De map metro is geen battlefield map meer een cod map. Het leuke aan bf zou moeten zijn de voertuigen en daar zie je nu niks van.
Glitches ik word er niet goed van dan zink ik weer door de grond dan kan ik weer een hele ronden niet lopen vast op spawnpoint.
En hoe kom ik in het menu om instellingen aan te passen grafisch en geluid? toch esc tijdens game ik kom er niet in.
Pre order heb ik maar afgezegt want hier word ik niet vrolijk van :P
Je geeft je preorder op, omdat de BETA glitches bevat? Jouw logica is helemaal ver te zoeken!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

mouzetc schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:44:
[...]

Deze map (lijkt me inderdaad) geen indicatie voor de rest van het spel. Maar ik denk ook dat jij vast BF3 gaat aanschaffen na de release ;)
BF was de eerste shooter dat ik speelde samen met MoH en vind CoD gewoon niets des te sneller die CoD spelers weg zijn des te meer fun ik heb :P tot die tijd snipe ik ze kapot met mijn shotgun

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:35:
Ik heb m'n pre-order bij deze gecancelled. De beta overtuigt mij niet, het gaat mij teveel richting COD, en dat wil ik juist niet meer. Vooral ondergronds in de metro, veel springend en schietend de hoek om komen.
Ik denk dat ze een andere map in de beta hadden moeten zetten, deze laat niet de battlefield zien die ik ken.
No offence, maar ik snap je logica niet goed:

- Teveel richting CoD kan niet kloppen: BF3 is tactischer dan BFBC2. Dus meer CoD gericht zie ik niet. Tov van BF2 is het wel wat meer CoD gericht, maar nogmaals: Dice wil geen BF2 clone maken. Dat is nooit de bedoelding geweest. Wel een spiritual successor, maar geen clone. ;)
- Springend om de hoek komen en dan liggen, had je ook in BF2. Sterker nog, daar had je zelfs een rolanimatie voor die beweging. :P Zo erg is het nog niet in BF3.
- OP Metro is idd niet de beste map, maar om daar je pre order voor te annuleren, als je weet dat er maps als bv Caspian Border inzitten, vind ik wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
mouzetc schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:45:
[...]

Je geeft je preorder op, omdat de BETA glitches bevat? Jouw logica is helemaal ver te zoeken!
Ja ik wacht het nog even af of ze de game glitch vrij krijgen na release daar is niks mis mee toch?
Het is nog maar een paar weken voor release dus veel kunnen ze niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:40:
Grappig, er blijkt een groep te zijn die schreeuwt "teveel campers", en dan heb je een groepje die roept "minder run&gun graag!".
Feit is: hoewel we het misschien wel willen, kunnen we anderen geen specifieke playstyle opdwingen. Dit zou enkel gaan moest je met bv vrienden in een squad spelen en dan via voice instructies geeft.

En ook dit: als ik gekilled wordt, en ik zie in de killcam iemand die daar in de struiken ligt, betekent dit niet automatisch dat dit een camper is. De lijn wordt te snel doorgetrokken en men denkt, tja die zit daar heel de tijd.
Ik maak zelf ook soms kills vanuit struiken, maar overwegend ben ik een actief type.
Daarom ook dat ik die killcam niet meer wil: mensen raken geïrriteerd als ze je OF in struiken zien liggen/campen OF je rush style over het veld zien lopen.
Zo is het nooit goed!

Geef de beta nog een kans tot die gedaan is, en maak dan je beslissing ;)
En leer de game apprecieren voor bv. zijn wapens die echt goed aanvoelen: goed geluid, mooie animaties, recoil, bullet drop, etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 01-10-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
De Teamspeak server is echt heel gezellig, zit er alweer sinds 3 uur vanmiddag en het blijft gezellig! :)
62.212.66.142:9987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Asgaro schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:51:
[...]

Grappig, er blijkt een groep te zijn die schreeuwt "teveel campers", en dan heb je een groepje die roept "minder run&gun graag!".
idd. Ik deel mij dan toch liever in bij de "run&gunners", hoewel ik het liever een aggressieve speelstijl noem.
Als je rush attacker speelt, dan zul je toch aggressief moeten spelen, met in de bosjes zitten afwachten kom je er echt niet.
De passieve speler zal nooit de ace score halen.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 01-10-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:09
Als aanvaller speel ik altijd met Assault en rush ook echt terwijl ik als verdediger meestal Support neem en ergens rond A of B camp/rondloop.

Overigens is m'n ingame naam Sibren2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 03:29
Skybullet schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:33:
Zo dat was het weer voor mij, erger me dood aan mijn teamgenoten. dus kan het niet meer spelen tot er meer mensen met niveau staan.

Constant sta ik op eenzame hoogte in mijn punten, meestal niet eens in kills. Niemand snapt dit spel.. Dramatisch hoe groot het aantal onkundige mongolen is. Ben de enige die een poging tot armen doet, en als ik hem dan eenmaal gearmd heb.. komt niemand me helpen. En als defender , waarom zou je dan in godsnaam iets gaan doen als de sirene gaat ?? nee joh gewoon lekker achter je steen blijven liggen, straks word je nog gekilled.

Maar dan worden ze achteraf op de chat wel boos van.. Waarom duurt het zo kort, we hebben geen schijn van kans, Zijn er meerdere versies van deze map, want vorige keer was ik in een tunnel en de keer daarvoor in een stad ???

pleasee...... spring van een brug ! ( of speel geen BF3 meer, ook een optie :+ )
Yep, als mijn team niet eens verder kan komen dan de eerste twee mcoms dan zoek ik wel een andere server. De nerd-rage komt echt goed naar boven in mij als ik in een aanvallend team zit waar de helft geen enkele stap vooruit doet. Waarom snappen mensen niet dat je als aanvallend team niet wint door alleen maar vijanden neer te schieten? Ga dan lekker TDM spelen. Vaak ben ik dan weer de enige die bij een MCOM in de buurt is, dan charge ik, word ik neergeschoten omdat het hele vijandige team op mij afkomt en dan ligt de helf van MIJN team nog op een heuvel een kilometer achter mij. Of als ik in het verdedigende team zit, is het vaak zo dat het hele team dezelfde tunnel in gaat. Je moet gewoon op de map kijken waar je team verspreid is, als er te weinig mensen zijn in mid of A-tunnel, dan ga je daar toch naar toe? Ga dan niet naar waar iedereen al is. Als je gewoon achter een afval container oid schuilt in het metro station komt niemand er langs, ik kan zo makkelijk kills maken maar teamgenoten snappen er geen hol van en laten alle flanken open. Ik loop elke keer op en neer om vijanden tegen te houden maar vaak heeft het geen nut.

Dit gebeurde anders ook vaak genoeg in BC2, vreselijk. Van mij mogen ze een grotere bonus geven voor het vernietigen van MCOMs en het winnen van een Rush ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb vandaag de singleplayer behind closed doors mogen spelen, maar man... Wat is dit spel focking vet. De map die ik gespeeld heb ging ook meer naar het tactische toe. Jammer alleen dat het spel op een PS3 gespeeld werd en niet gewoon op een PC. Controls zijn zeer snel te leren.

offtopic:
Ben alleen de naam van de map vergeten (als iemand hem nog wel weet...)

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Yorin schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:04:
Ik heb vandaag de singleplayer behind closed doors mogen spelen, maar man... Wat is dit spel focking vet. De map die ik gespeeld heb ging ook meer naar het tactische toe. Jammer alleen dat het spel op een PS3 gespeeld werd en niet gewoon op een PC. Controls zijn zeer snel te leren.

offtopic:
Ben alleen de naam van de map vergeten (als iemand hem nog wel weet...)
waar heb je die behind closed doors gespeeld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 13:44
unfor schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:55:
[...]

idd. Ik deel mij dan toch liever in bij de "run&gunners", hoewel ik het liever een aggressieve speelstijl noem.
Als je rush attacker speelt, dan zul je toch aggressief moeten spelen, met in de bosjes zitten afwachten kom je er echt niet.
De passieve speler zal nooit de ace score halen.
Je moet gewoon tactisch spelen, kijken wat er op een bepaald moment het beste is. Stel nu dat de defenders allemaal zitten te campen (is hun goed recht, ze moeten ons, de attackers, namelijk tegenhouden), dan voeg ik niets toe door op de objectives af te rennen en afgeschoten te worden. Ik kan daarentegen wel mijn Recon class nemen, en die campers proberen te doden. Terwijl ik dat doe, kunnen mijn teamgenoten als assault dan stilletjes dichterbij komen.
Ikzelf behoor dan ook niet echt tot een bepaalde klasse denk ik. Ik doe gewoon wat me op een bepaald moment het beste lijkt. 1 bepaalde tactiek werkt meestal toch niet. Daarnaast kan je wel bepaalde tactieken hebben, die je dan op het gepaste moment kan toepassen. Ik vermoed dat ik hier vrij goed in ben. In de spelletjes die ik speel eindig ik meestal toch als beste speler. Overigens speel ik het meeste als Assault. Het lijkt me in de meeste gevallen ook de meest nuttige class. Zo kan je van ver schieten, kan je van dichtbij schieten, en kan je mensen reviven en genezen. Daarnaast speel ik ook wel eens graag als Recon, vooral als er veel andere recons zijn. Als Assault ben je namelijk vaak net iets te traag om tegen een Recon te winnen.
Support vind ik ook nuttig. Het enige nadeel is dat je hiermee niet echt kan rondlopen. Zo heeft het wapen te weinig damage, waardoor het niet echt geschikt is voor close combat. Maar je ergens strategisch opstellen, om dan een heleboel mensen tegen te houden, is geweldig natuurlijk :D Engineer is momenteel de enige class waar ik bijna nooit mee speel. Ik vind het dan ook vooral geschikt voor maps met veel voertuigen. Zo speelde ik Caspian Border altijd als Engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Er zijn nu een paar 64 player conquest metro servers up. Wat een chaos!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Kimo schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:19:
Er zijn nu een paar 64 player conquest metro servers up. Wat een chaos!!
Waarom zie ik die dan niet?
EDIT: Gevonden, mijn excuses. Nu eens eentje proberen te joinen :D

[ Voor 13% gewijzigd door Jo... op 01-10-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:24
ProfoundValue schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:16:
[...]

waar heb je die behind closed doors gespeeld dan?
First look gok ik :)

http://www.firstlookevent.nl/

Vandaag ook geweest, leuk gedaan voor een eerste keer. Hopelijk groeit het uit tot het gaming event van NL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Jo... schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:17:
[...]
Als Assault ben je namelijk vaak net iets te traag om tegen een Recon te winnen.
Probeer flash suppresor te gebruiken wanneer je die hebt, dan zullen ze je niet gelijk vinden bij het eerste salvo, tenzij je al gemarked bent uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Jo... schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:21:
[...]

Waarom zie ik die dan niet?
EDIT: Gevonden, mijn excuses. Nu eens eentje proberen te joinen :D
Selecteer conquest large dan zie ik er een paar de rest niet aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Kimo schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:25:
[...]

Selecteer conquest large dan zie ik er een paar de rest niet aanvinken.
Ja, het is al gelukt intussen. Echter lukt het me niet echt om te spelen. Als ik er al in geraak zie ik enkel zwart beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Jo... schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:26:
[...]

Ja, het is al gelukt intussen. Echter lukt het me niet echt om te spelen. Als ik er al in geraak zie ik enkel zwart beeld.
Ik zit op de MARTIN-PC server met 64 players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Daniel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 12:15
@Skybullet

Tot wat heb je hem geoverclocked? want ik heb een vergelijkbaar systeempje 580 800mhz, i7 2600k stock, fps is opzich ook wel prima 40 buiten 70 binnen. Alleen die 40 voelt bij mij echt aan alsof hij net onder de 30 zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Kimo schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:26:
[...]

Ik zit er nu ook op. Maar ik krijg het schermpje om te spawnen niet te zien :s

EDIT: Werkt nu :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jo... op 01-10-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Laatst online: 05-05 17:03
Graphics zijn wel erg matig hoor, op de Xbox 360 dan. Ik had vantevoren wel een filmpje gezien van 360 footage wat er wel aardig uitzag, maar dat was een nacht level en dat wil de ugly details nog wel 's aardig verhullen.

En hoe, het daglicht level die je in de beta speelt is best wel een beetje schrikken. En dan is het niet eens zo omdat ik het afzet tegen de PC versie, maar simpelweg als 360 spel stelt het zwaar teleur...qua graphics dan.

Battlefield gameplay ben ik sowieso niet echt fan van, maar ik wil het wel een kans geven na al die hype van de afgelopen maanden. Had ff snel een game gestart om ff te checken, maar zal morgen wel even een poosje gaan proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door AmonTobin op 01-10-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Kimo schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:26:
[...]

waar kun je de serverbestanden vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

imacbest schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:33:
[...]

waar kun je de serverbestanden vinden?
In je server lijst?

* yzx zit in de WE LOVE BF3 CONQUEST
http://battlelog.battlefi...c8a/WE-LOVE-BF3-CONQUEST/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain-Cr
  • Laatst online: 23-03-2022
Jo... schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:29:
[...]

Ik zit er nu ook op. Maar ik krijg het schermpje om te spawnen niet te zien :s

EDIT: Werkt nu :)
Ik heb precies hetzelfde. Als oplossing hiervoor heb ik gewoon de plek waar Deploy normaal gesproken te zien is lopen spammen. Toen kwam ik erin, echter heb ik geen HUD..???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
de bestanden om zelf te hoste?
en als ik op die server MARTIN-PC probeer te komen blijft ie op connecten hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

imacbest schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:37:
[...]

de bestanden om zelf te hoste?
en als ik op die server MARTIN-PC probeer te komen blijft ie op connecten hangen
Ondat ie vol is wss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Er is ook server waar 200 mensen inkunnen. Er klopt toch iets niet lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 18:36
Er is nu ook een Caspian Border 64 player RUSH server
http://battlelog.battlefi...779/NoFaTe-s-Test-Server/

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
De boel is gehacked denk? Daardoor komen al die prive servers nu in beeld.
Kom maar op met caspian border.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Kimo schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:39:
De boel is gehacked denk? Daardoor komen al die prive servers nu in beeld.
Kom maar op met caspian border.
^Zolan ze ranked zijn maakt het me niets uit, ben rush wel wat beu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
http://battlelog.battlefi...view/2826551518958470369/

Hier staat dat een privé server je rank kan resetten en dat wellicht je accountgegevens in gevaar kunnen komen. Zou die server iig niet joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Een paar screenshots van de Conquest-mode in Metro:

Afbeeldingslocatie: http://img827.imageshack.us/img827/1327/conquest1.png

Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/5411/conquest2.png

Afbeeldingslocatie: http://img94.imageshack.us/img94/6836/conquest3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

mouzetc schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:44:
[...]

als dit geen indicatie is van hoe het spel in werkelijk is, waarom stoppen ze juist deze dan in de beta? Kan je het echt mensen kwalijk nemen als ze hun mening vormen n.a.v. de beta?

Ik begrijp hem wel, niet dat ik het vervelend vind dat het een beetje COD achtig is, maar ik heb genoeg andere irritaties meegemaakt om te weten dat ik hem niet bij release ga kopen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Tankbuster schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:42:
http://battlelog.battlefi...view/2826551518958470369/

Hier staat dat een privé server je rank kan resetten en dat wellicht je accountgegevens in gevaar kunnen komen. Zou die server iig niet joinen
d:)b back to rush :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 18:36
Zo eens kijken of die server files ergens te downloaden zijn en of Caspian Border wil draaien

linkje: http://www.megaupload.com/?d=W4TLQS2V

[ Voor 20% gewijzigd door Kobus Post op 01-10-2011 20:51 ]

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die "Gehackte" servers (het is maar wat je hacken noemt tegenwoordig) hebben tenminste een server queue, iets wat de normale niet hebben (niet gemerkt in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img3.imageshack.us/img3/339/conquest4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

haakontje, leuk hoor die screenies. Het level wat ik de hele dag al zie met extra markers. Voegt het nog wat toe aan de discussie?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 32+ servers zijn echt buggy, de meeste kan ik niet joinen (spelt crashed bij het openen) en als het wel lukt om de map te laden krijg ik gewoon zwart beeld, maar het geluid doet het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Bezulba schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:47:
haakontje, leuk hoor die screenies. Het level wat ik de hele dag al zie met extra markers. Voegt het nog wat toe aan de discussie?
Het was meer om mensen een indruk te geven van de HUD/Interface van Conquest, altijd leuk om te zien toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

wittereus schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:24:
[...]

First look gok ik :)

http://www.firstlookevent.nl/

Vandaag ook geweest, leuk gedaan voor een eerste keer. Hopelijk groeit het uit tot het gaming event van NL!
Het was Firstlook inderdaad. De tijd dat ik er was (10:30) hoefde ik maar 5 minuten te wachten en daarna om 12:30 iedereen uitlachen die in de rij stond. Maar weet iemand de naam van de map nog?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Heb nu ook een Conquest Ribbon toegewezen gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/profile/bf3/stats/ribbons/l/r36.png
CONQUEST RIBBON
Finish a Conquest round
Blijkbaar was de game dus wel ranked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:02
Ik kan wel joinen bij die servers , ik blijf alleen een zwart scherm houden.

Beetje jammer.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Hoe komen zij nu aan server files :s En lol, een server van 128 spelers :p

Ik dacht dat de max bij BF3 op 64 lag?

[ Voor 22% gewijzigd door Qlii256 op 01-10-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
ProfoundValue schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:53:
Heb nu ook een Conquest Ribbon toegewezen gekregen:

[afbeelding]

[...]

Blijkbaar was de game dus wel ranked?
Zou kunnen dat het ranked was. Helaas was ik "You were disconnected from the server.", waardoor m'n stats niet opgeslagen zijn :( En ik was net zo goed bezig :D
Overigens is Conquest wel erg leuk! De hele Operation Metro map wordt zo te zien ook benut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Qlii256 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:55:

Nog even en dan is het hoe komen ze aan mijn bank gegevens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qlii256 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:55:

zijn uitgelekt, nu nog wachten op Caspian border servers :D (die het doen, geen enkele metro map doet het bij mij tot nu toe...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Servers met boven de 64 players kom je niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Paksoy schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:58:
Hoe kan het dan dat er bv 75 spelers in een 80 max server zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

32 player conquest op metro doet het anders ook niet, zwart beeld met geluid. hoor wel op de achtergrond explosies, gun sounds en dingen zoals "We have taken the objective", andere mensen lukt het dus blijkbaar wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:01:
[...]

32 player conquest op metro doet het anders ook niet, zwart beeld met geluid. hoor wel op de achtergrond explosies, gun sounds en dingen zoals "We have taken the objective", andere mensen lukt het dus blijkbaar wel...
Ik kwam net in de 64 player Conquest metro map. Ik kon gewoon spelen maar na 5 minuten had ik alweer een freeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je zwart beeld, met geluid hebt, moet je gewoon geduld hebben. Ik had daar ook last van in een Operation Metro conquest server. Geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
"It appears one of the guys over at The Defaced Security Team have got their hands on the files needed to host your own Battlefield 3 beta server. Initial reports suggest it is possible to have a server hosted on your PC listed on the master server list accessible by anyone. Two servers have currently been spotted; one such server showing as many as 128 player slots. Whilst many fans of Battlefield had been annoyed at the exclusion of Caspian Border, the leaked files unfortunately do not include the Caspian Border map and is therefore unlikely to excite the majority of Battlefield players."

Dit is de bron.

Er staat de volgende reactie van Dice bij:

" We are aware that a number of servers have appeared and are running game modes and player counts that have not currently been seen. Please try to remain on official servers.

Official servers run the following configuration

Max Players: 32
Map: Operation Metro
Mode: RUSH

Please avoid temptation and remain on these official servers while we work to have these servers dealt with.
Playing on those servers can cause your account to become compromised, stats to be altered or other issues to arise which may lead to having your account banned by EA."

Hopelijk worden we dus niet allemaal gebanned :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Wat wel leuk is als ze die servers goed werkent krijgen kunnen we bij de release dus eigen servers gaan maken en zijn we niet verplicht om een server bij de meestal nogal aan de duure kant gamehosters te kopen die BF3 servers mogen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo... schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:03:
"It appears one of the guys over at The Defaced Security Team have got their hands on the files needed to host your own Battlefield 3 beta server. Initial reports suggest it is possible to have a server hosted on your PC listed on the master server list accessible by anyone. Two servers have currently been spotted; one such server showing as many as 128 player slots. Whilst many fans of Battlefield had been annoyed at the exclusion of Caspian Border, the leaked files unfortunately do not include the Caspian Border map and is therefore unlikely to excite the majority of Battlefield players."

Dit is de bron.

Er staat de volgende reactie van Dice bij:

" We are aware that a number of servers have appeared and are running game modes and player counts that have not currently been seen. Please try to remain on official servers.

Official servers run the following configuration

Max Players: 32
Map: Operation Metro
Mode: RUSH

Please avoid temptation and remain on these official servers while we work to have these servers dealt with.
Playing on those servers can cause your account to become compromised, stats to be altered or other issues to arise which may lead to having your account banned by EA."

Hopelijk worden we dus niet allemaal gebanned :o
Kunnen ze niet maken tegenover de mensen die via quick match in zo'n server zijn geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

10K schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:24:
(...)
Zoals ook het squad-systeem (wat ze dus niet gaan fixen), wie verzint er nou om niet zelf je squad te kiezen, wat is daar in godsnaam de reden van? 8)7
Ja man, wat de f is daar de gedachte achter. Probeer maar eens een squad te vormen met 3 andere mensen, op een bijna volle server. Blijf je hele tijd findsquad/leavesquad rammen totdat je eindelijk goed zit.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:24

codex

Geen OpenAI agent :)

Even iets heel anders: Heeft iemand de Scar-L al in bezit? Wat is dat voor kanon zeg! Wel flinke recoil en een kleine clip, maar damage is bizar hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Team Deathmatch is nu ook al gelekt..

Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/profile/bf3/stats/ribbons/l/r37.png
TEAM DEATHMATCH RIBBON
Finish a Team Deathmatch round
Afbeeldingslocatie: http://img696.imageshack.us/img696/894/tdm1.png

[ Voor 13% gewijzigd door ProfoundValue op 01-10-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

reemprive schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:06:
Even iets heel anders: Heeft iemand de Scar-L al in bezit? Wat is dat voor kanon zeg! Wel flinke recoil en een kleine clip, maar damage is bizar hoog.
Vind de recoil in BF3 sowieso vrij fors, en ook beweegt het beeld vrij heftig bij het klimmen over objecten en springen e.d. Dat zal wel bijdragen aan het realisme enzo, maar ik vind het irritant. Verder speelt het spel tot dusver lekker weg. :)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Qlii256 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:05:
Wat wel leuk is als ze die servers goed werkent krijgen kunnen we bij de release dus eigen servers gaan maken en zijn we niet verplicht om een server bij de meestal nogal aan de duure kant gamehosters te kopen die BF3 servers mogen verkopen.
Bij Bad Company 2 was dat ook niet zo'n probleem, mocht je ook gewoon je eigen server draaien, alleen was die dan niet ranked en dat willen de meeste gamers denk ik toch wel ivm statistieken. ;)
Die doodskop doet me denken aan Star Wars.

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 01-10-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

reemprive schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:06:
Heb de SCAR-H, kga voor de G36C ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:07:
Team Deathmatch is nu ook al gelekt..

[afbeelding]

[...]
en hoe kunnen mensen op zulke servers joinen, bij filter staat de optie team deathmatch niet, alleen Conquest Large en Rush...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Net in een server geweest waar 130 man inzat en de max was 200. Na 10 minuten crashte de server of sloot af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 03:29
Vreemd, bij de assault class heb je 64000 punten nodig om een AN-94 te unlocken en voor de daaropvolgende M16A3 maar 26000 oid. En het geluid van de AN-94 is ook zwaar gebugged, na een paar schoten hoor je 'em niet meer.

[ Voor 26% gewijzigd door ES335 op 01-10-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Laatst online: 03-10 18:02
Dus EA dreigt met bans omdat ze zelf niet hun servers onder controle hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

iemand al opgevallen dat de verbinding op battlelog over http is ipv secure?
lekker als je al wat hebt aangeschaft via origin en je credentials liggen op straat.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 19:52
MrJayMan schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:12:
iemand al opgevallen dat de verbinding op battlelog over http is ipv secure?
lekker als je al wat hebt aangeschaft via origin en je credentials liggen op straat.
misschien dat ze die gegevens wel via secure doen, gebeurt wel vaker dat ze de "normale" gegevens over http doen omdat dat sneller is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/profile/bf3/stats/ribbons/l/r38.png
SQUAD RUSH RIBBON
Finish a Squad Rush round
Afbeeldingslocatie: http://img717.imageshack.us/img717/7889/17185878.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Haas_nl schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:12:
Dus EA dreigt met bans omdat ze zelf niet hun servers onder controle hebben?
Nee : EA dreigt met bans, omdat er software gelekt is die eigenlijk gewoon beschikbaar hoort te zijn voor een FPS game op de PC :+
Sinds BF2 kunnen we dat echter rustig vergeten en melken ze ons liever uit via 3rd party hosters ... wohoo ... :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb gemengde gevoelens over de map Metro. De actie onder de grond is waanzinnig. Maar voor mij iets teveel hoekjes en gaatjes en gangetjes. Door alle flitsen en knallen en ander spektakel heb ik moeite met de concentratie waar het vandaan komt en lig ik alweer op de grond. Het gedeelte bovengronds vind ik niet zo sterk. Er zijn zoveel bosjes dat campers hun lol niet op kunnen. Deze avond schiet ik ook een paar magazijnen leeg op een sniper die net achter een rots lag. Ik had hem flink onder vuur en er zouden zeker een headshot of 10 in moeten zitten. Maar hij leek onschendbaar en met een paar schoten van hem was het met mij gedaan. Zij health stond gewoon op 100%. Schiet mij maar lek. Zo schiet je de 1 plat, heb je er alweer 2 in je zij die uit een bosje rennen.

Ook het teamplay gehalte moet voor mij nog een beetje vorm krijgen. Ondanks dat ik de game er fantastisch uit vind zien en de geluiden en het gevoel overweldigend zijn. Heb ik nog niet het BF "gevoel" gevonden. Dat zal nog wel even wat tijd nodig hebben denk ik. Ik heb goede hoop op mijn vertrouwde infantrie mappen Back to Karkand. Iets meer straat vs straat

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

RoyK schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:18:

Ook het teamplay gehalte moet voor mij nog een beetje vorm krijgen. Ondanks dat ik de game er fantastisch uit vind zien en de geluiden en het gevoel overweldigend zijn. Heb ik nog niet het BF "gevoel" gevonden. Dat zal nog wel even wat tijd nodig hebben denk ik. Ik heb goede hoop op mijn vertrouwde infantrie mappen Back to Karkand. Iets meer straat vs straat
Wacht maar tot MW3 uit is dan is het opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Squad DM is eindelijk een gamemode waar je in een APC kunt rijden!

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/6972/92710267.png

Afbeeldingslocatie: http://img191.imageshack.us/img191/144/25919631.png

Afbeeldingslocatie: http://img5.imageshack.us/img5/9766/75352780.png
Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/profile/bf3/stats/ribbons/l/r39.png

SQUAD DEATHMATCH RIBBON
Finish a Squad Deathmatch round

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

RoyK schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:18:
Ik heb gemengde gevoelens over de map Metro. De actie onder de grond is waanzinnig. Maar voor mij iets teveel hoekjes en gaatjes en gangetjes. Door alle flitsen en knallen en ander spektakel heb ik moeite met de concentratie waar het vandaan komt en lig ik alweer op de grond. Het gedeelte bovengronds vind ik niet zo sterk. Er zijn zoveel bosjes dat campers hun lol niet op kunnen.
Eens, ik heb zo'n hekel aan dat gedeelte.. Samenwerking is daar ook echt wel nodig, gezamenlijk druk zetten zodat je meerdere ogen hebt die de omgeving scannen, en mensen moeten leren spotten.
mja, teamplay vereist een kleine hoeveelheid hersencellen in de hersenpannen van de andere spelers, en daar schort het hem nou net aan. Werd in mijn eerste potje BF3 iets van 5 keer in me rug geteamkilled, en niet eens door nades...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzx schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:20:
[...]

Wacht maar tot MW3 uit is dan is het opgelost :)
Ha-ha-ha, hilarisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 23:15
Net metro 64 conquest gespeeld!

ZOVEEEL VETTER SERIEUS

of check dit filmpje:
YouTube: Battlefield 3: 128 Player Hacked Server Gameplay - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img31.imageshack.us/img31/2113/20323962.png

Net gekregen, maar ik zou echt niet weten waar dit voor zou moeten zijn. Ik neem aan voor een tank ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 07:26
Ik hoop echt van harte dat iedereen die nu die servers bezoekt een ban krijgt op zijn EA account en gelijk gekoppeld aan IP adress. Zodat zij nooit meer de mogelijkheid hebben om de straks gereleasde versie van BF3 te spelen. Zal die kleine kutkinderen eindelijk eens leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:37
Is niemand verbijsterd over het feit dat je ingame niet van squad kan veranderen? Heb je enig idee wat voor effect dat op het spel gaat hebben..?

Ik ga dit spel zeker niet kopen als dat zo blijft.. Als ik me in BC2 erger aan een squad, dan join ik een ander, maar dat kan dus blijkbaar niet in BF3, dat moet je disconnecten, en hopen dat je wel in een goed squad komt.

Killt DICE hun eigen game daar nou niet mee? Of hebben ze alleen 8 jarigen als doelgroep..?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Skybullet schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:37:
Ik hoop echt van harte dat iedereen die nu die servers bezoekt een ban krijgt op zijn EA account en gelijk gekoppeld aan IP adress. Zodat zij nooit meer de mogelijkheid hebben om de straks gereleasde versie van BF3 te spelen. Zal die kleine kutkinderen eindelijk eens leren!
Nou nou.. dat kan ook minder. Ik heb ook even gekeken in eerste instantie. Dit geeft een betere indicatie voor het echte spel straks. Misschien degene die deze servers hosten die gestraft moeten worden.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Hoezo ze staan toch gewoon in de serverlijst. Waarom is dit voor jouw zo`n probleem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Jezus, zat nat in een server waar mijn halve team uit autisten bestond. M-com gearmed? Gewoon de andere kant op rennen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:41

Mavamaarten

Omdat het kan!

Leuk dan, je klikt op quick match en komt in een Team Deathmatch server terecht (zo was het bij mij). Nu heb ik zo'n ribbon dat ik een TDM round won, moet ik daarvoor dan gebanned worden ? Ik vind het persoonlijk zelfs goed, want ik vind rush zowizo niet zo leuk :P

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-10 21:08
Jovas schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:38:
Is niemand verbijsterd over het feit dat je ingame niet van squad kan veranderen? Heb je enig idee wat voor effect dat op het spel gaat hebben..?

Ik ga dit spel zeker niet kopen als dat zo blijft.. Als ik me in BC2 erger aan een squad, dan join ik een ander, maar dat kan dus blijkbaar niet in BF3, dat moet je disconnecten, en hopen dat je wel in een goed squad komt.

Killt DICE hun eigen game daar nou niet mee? Of hebben ze alleen 8 jarigen als doelgroep..?!
Raar, op de Xbox kan dit wel gewoon. En ze hebben gezegd ( geen bron zo.. ) dat er in de final een lijst zit met squads, waaruit je kan kiezen. Geen nood dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alsjeblieft doe even normaal man, wees blij dat dit nu gebeurt nu het spel in beta is. waarom vind je het eigenlijk zo erg dat mensen nu op 32+ servers spelen en/of conquest spelen op operation metro? jij vindt zeker ook dat iedereen die caspian border heeft gespeeld dmv uitgelekte wachtwoorden gebanned moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
rgras schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:43:
Jezus, zat nat in een server waar mijn halve team uit autisten bestond. M-com gearmed? Gewoon de andere kant op rennen. |:(
Ben je dan autistisch of gewoon noobish?

Vandaag geen last meer gehad van onder het gras glitches, speelt toch wel enorm veel fijner, zeker als je een beetje sluipend wil aanvallen!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

mouzetc schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:39:
[...]

Nou nou.. dat kan ook minder. Ik heb ook even gekeken in eerste instantie. Dit geeft een betere indicatie voor het echte spel straks. Misschien degene die deze servers hosten die gestraft moeten worden.
Inderdaad, dit is echt makkelijk per ongeluk te doen als je gewoon ergens op joined uit je vriendenlijst. Meestal zal dat best bewust zijn, maar niet altijd. Waarom zou je die mensen moeten straffen?

Daarnaast, EA had dit gewoon kunnen voorkomen door de beta met een conquest map te doen, nu zit iedereen naar wat anders te hengelen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Als je een hersencel had zou je dat zeggen over de mensen die de server hosten... Ik kwam er net gwn via de queue in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 10:33
even vraagje,. je hebt zker pvv gestemd ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Jovas schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:38:

Als je het topic had door gelezen dan zie je dat meer mensen daar door zijn verbijsterd ;)
En ze hadden toch ook laten weten dat dit zou blijven? (iemand bron?)
Het zou inderdaad vooral de teamplay verpesten, in bfbc2 zocht ik altijd een squad met gelijkgestemde spelers, die aan het aanvallen waren bijvoorbeeld. Als dat nu niet meer kan zal dat voor veel frustraties lijden tussen spelers onderling denk ik :(

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 00:31
De url op dat battlelog kan je ook netjes aanpassen om deze servers te vinden:

http://battlelog.battlefi...ked=&punkbuster=Off&maps=

Voor team DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 151% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 07:26
Lol @ al die haatreacties

Successfull troll is successfull ! :+

Net zelf ook conquest gespeeld. Eindelijk weer echt BF gevoel. Its AWESOME !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 19:23
Ik kom niet eens in zo'n custom server. Krijg alleen zwart beeld + geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
superbassie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:06:
Ik kom niet eens in zo'n custom server. Krijg alleen zwart beeld + geluid.
Dit heb ik ook bij conquest, heb net wel een potje tdm kunnen spelen maar daar houd ik niet zo van
Pagina: 1 ... 28 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien