2e keer proberen lukte bij mij;)superbassie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:06:
Ik kom niet eens in zo'n custom server. Krijg alleen zwart beeld + geluid.
of ffe 1 min wachten...
Alleen niet normaal hoe de servers laggen met 128 spelers XD
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
2e keer proberen lukte bij mij;)superbassie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:06:
Ik kom niet eens in zo'n custom server. Krijg alleen zwart beeld + geluid.
TRansfersmania Jonathan dugdale
@zh1nt0 can u guarantee that squad the systems will fixed for the full game? I.e voice chat and the constant splitting of squad? Thank
10 uur geleden
als antwoord op @TRansfersmania ↑
Daniel Matros
@zh1nt0 Daniel Matros
@TRansfersmania Voice chat and squadding will be on the battlelog side of things
10 uur geleden via TweetDeck
"Above And Beyond The Call"
Does the Origin overlay have an ingame browser? I turned mine off before even bothering to check.
[ Voor 3% gewijzigd door Pheace op 01-10-2011 22:33 ]
Heb je op hacked servers gespeeld?Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:33:
[afbeelding]
Wat is dit nu wat ik net kreeg? Playstation knoppen op mijn scherm?
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
Hmmm ja, tenminste, geprobeerd. Hij bleef hangen na een zwart scherm en na verschillende reacties gelezen hebben dat het negatieve gevolgen kan hebben, niet meer geprobeerd ^^. Echter was dit op een normale server nadat ik geminimaliseerd had.
1tje is 1tje teveel soms heVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:39:
[...]
Hmmm ja, tenminste, geprobeerd. Hij bleef hangen na een zwart scherm en na verschillende reacties gelezen hebben dat het negatieve gevolgen kan hebben, niet meer geprobeerd ^^. Echter was dit op een normale server nadat ik geminimaliseerd had.
Android developer & dürüm-liefhebber
[ Voor 14% gewijzigd door SomerenV op 01-10-2011 22:47 ]
Nu wel gelukt om een potje Conquest te spelen. Leuke afwisseling.l166 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:10:
[...]
2e keer proberen lukte bij mij;)
of ffe 1 min wachten...
Alleen niet normaal hoe de servers laggen met 128 spelers XD
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Heb ik ook gehad dit krijg je als je afk gaat voor een heel potje en het potje is afgelopen blijft ie hangen op score scherm, meerdere keren gehad.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:33:
[afbeelding]
Wat is dit nu wat ik net kreeg? Playstation knoppen op mijn scherm?
Mja inderdaad.. en de hackerts roepen dan doodleuk van "dan moeten ze het maar beter beveiligen", maar ze zoeken die rottigheid toch echt zelf op. Ik vind die serverbrowser hartstikke goed werken, ook omdat je nu iemand letterlijk een link van een server kunt sturen (kon voorheen ook wel, maar met wat meer gedoe) waar je op speelt. En dan is het wel goed als mensen leaks in die browser vinden, moet natuurlijk ook gedicht worden, maar ze moeten alles meteen exploiten tegenwoordig.NoFearCreations schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:45:
Ik heb nu dat ik in elke server geen hud meer heb, erg vervelend. Leuk dat ze het nu alweer allemaal aan het hacken zijn, meer dat vernaggelt het plezier in de beta wel voor een boel mensen.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Wat is er mis met een gewone server browser ? Ik vind die combinatie persoonlijk gewoon al gedoemd. Ik had er de eerste dagen enorm veel last mee (text only om een of andere reden). Ook is een web-based server lastig omdat je de hele tijd moet alt-tabben om vrienden te joinen, squads te veranderen, ... Ik vind het echt een rotslecht systeem, geef mij dan nog liever steam.Murk schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:50:
Ik vind die serverbrowser hartstikke goed werken, ook omdat je nu iemand letterlijk een link van een server kunt sturen (kon voorheen ook wel, maar met wat meer gedoe) waar je op speelt. En dan is het wel goed als mensen leaks in die browser vinden, moet natuurlijk ook gedicht worden, maar ze moeten alles meteen exploiten tegenwoordig.
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Ik zeg niet dat er iets mis is met een traditionele browser, maar alleen dat ik vind dat deze browser prima werkt. Mijn ervaring is dan ook dat het joinen van servers vlekkeloos verliep, ben waarschijnlijk een van de weinigen die er geen problemen mee had, dus kan niet voor jou oordelen.Mavamaarten schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:53:
[...]
Wat is er mis met een gewone server browser ? Ik vind die combinatie persoonlijk gewoon al gedoemd. Ik had er de eerste dagen enorm veel last mee (text only om een of andere reden). Ook is een web-based server lastig omdat je de hele tijd moet alt-tabben om vrienden te joinen, squads te veranderen, ... Ik vind het echt een rotslecht systeem, geef mij dan nog liever steam.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
als je pre-ordered via EA krijg je de eerste DLC later gratis (las ik in BFBC2)ionicdog schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:54:
ik wil ook spelenmaar kan dat alleen als je pre ordered via origen..ivm de key?
d:)b
Luisteren en doen zijn twee verschillende dingen
Dus? Dat ze ons 'horen' wil niet zeggen dat ze er wat aan gaan doen.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Wat is iedereen ongelooflijk gestresst geworden deze dagen zeg, echt ongelooflijk.Dorest0rm schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:10:
[...]
Luisteren en doen zijn twee verschillende dingen
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Heb je ooit DICE een gewone server browser zien maken? Laten we zeggen dat het niet één van hun sterke punten is.Mavamaarten schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:53:
[...]
Wat is er mis met een gewone server browser ? Ik vind die combinatie persoonlijk gewoon al gedoemd. Ik had er de eerste dagen enorm veel last mee (text only om een of andere reden). Ook is een web-based server lastig omdat je de hele tijd moet alt-tabben om vrienden te joinen, squads te veranderen, ... Ik vind het echt een rotslecht systeem, geef mij dan nog liever steam.
Je weet dat de build al 4 weken oud was voor hij uberhaupt gereleased werd? Dus eigenlijk spelen we nu 5 weken oude code... Daarnaast, ze hebben genoeg man ter beschikking en de meeste dingen die ik er op aan te merken heb zijn niet echt fundamenteel (behalve ingame squad arrangment en battlelog.)Royz schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:15:
Ik verwacht er eigenlijk niks van. In een maand fix je echt niet alle punten die nu fout zijn, no way. en dan ook nog te bedenken dat PC en consoles verschillende problemen hebben. Maar goed ik koop hem toch wel, en zie wel wat ik ermee kan
Dus je mag pas klagen als je je geld definitief hebt uitgegeven aan een kapot product? No thx.Royeboi schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:16:
[...]
Wat is iedereen ongelooflijk gestresst geworden deze dagen zeg, echt ongelooflijk.
WACHT de game gewoon af, de full retail. Geen Alpha, geen beta, gewoon de uiteindelijke versie. Denkt iedereen nu werkelijk dat er niets meer gedaan en gesleuteld wordt? Geloof me, dag en nacht wordt er gewerkt aan verbeteringen in stabiliteit, verwijderen van dingen die niet lekker lopen etc.
Het is werkelijk onleesbaar geworden in het topic, doordat men honderdduizend keer hetzelfde roept. De Squads, in-game map etc..... WACHT gewoon af!
understatementfurby-killer schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:17:
[...]
Heb je ooit DICE een gewone server browser zien maken? Laten we zeggen dat het niet één van hun sterke punten is.
Problemen met lezen? Het is een BETA, en totaal niet geschikt voor mensen als jou blijkbaar. Je zou een mooie tester zijn, de boel afkraken zonder enig kritiek opbouwend commentaar bijgesloten. Wat snap je niet aan een Beta versie?ShininNL schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:23:
[...]
Dus je mag pas klagen als je je geld definitief hebt uitgegeven aan een kapot product? No thx.
Dice probeert zich er mooi uit te lullen met smoesjes dat dit een build van 4 maanden oud is etc, ik geloof er niks van. Ze kunnen nog niet eens één (met CB 2) map fatsoenlijk balancen en grotendeels bugvrij maken. Hoe gaat dit dan in de retail met de andere 8 maps?
[ Voor 8% gewijzigd door Royeboi op 01-10-2011 23:31 ]
Verwijderd
Maar kan je dan ook niet je mening voor je houden waarin je zegt dat de game prima speelt? Of mag je over een BETA alleen maar zeggen dat het goed speelt?Royeboi schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:30:
[...]
Problemen met lezen? Het is een BETA, en totaal niet geschikt voor mensen als jou blijkbaar. Je zou een mooie tester zijn, de boel afkraken zonder enig kritiek opbouwend commentaar bijgesloten. Wat snap je niet aan een Beta versie?
Je mag van mij de game helemaal afbranden, maar inderdaad NA de release. Op dit moment steen en been klagen over een game die niet af is, de code die je nu speelt bij de Beta is allang verouderd, inmiddels zijn er tal van dingen verbeterd en wordt er hard gesleuteld om de final release wel stabiel te krijgen.
De game speelt prima, op enkele tientallen bugs na. Deze dingen zijn dusdanig obvious dat ze er zo uitgehaald kunnen worden.
Ik snap je punt eerlijk gezegd niet helemaal. Je speelt een game als testversie, en klaagt over deze versie alsof het de final game betreft? Het ontgaat me compleet, kan aan mij liggen.
[ Voor 98% gewijzigd door yzx op 01-10-2011 23:34 ]
Verwijderd
Ik zeg niet dat niemand iets mag klagen over de game, het voor de zoveelste keer herhalen van bovengenoemde zaken is echter totaal nutteloze vervuiling van het topic. Je hoeft geen miljoen keer te herhalen dat je niet goed van squads kunt wisselen, de in-game map zuigt etc. Niemand die het voor de zoveelste keer nog wil lezen.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:32:
[...]
Maar kan je dan ook niet je mening voor je houden waarin je zegt dat de game prima speelt? Of mag je over een BETA alleen maar zeggen dat het goed speelt?
En dat jij de game prima vindt spelen, zegt natuurlijk helemaal geen ene donder.
Ik vind het ook erg jammer dat de game niet playable is met vehicles. Dit zou ook goed getest moeten worden, lijkt mij een goede kans, zeker gezien het aantal bugs dat er nu al is zonder dat er nog eens grote gevaartes de map door crossen.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:34:
Ik heb weinig te klagen om eerlijk te zijn, de beta speelt bij mij prima op de PC. Het enige wat ik jammer vind is dat er geen map met voertuigen beschikbaar is gesteld als beta maar goed, de komende paar weken overleven we wel. Ik heb er het volste vertrouwen in dat er straks een puike game gedownload kan worden.
[ Voor 24% gewijzigd door Royeboi op 01-10-2011 23:37 ]
Verwijderd
Je mag gerust je mening geven maar je moet niet de mening over de beta gaan betrekken op de release versie want daar kun je helemaal niets over zeggen op dit moment.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:32:
[...]
Maar kan je dan ook niet je mening voor je houden waarin je zegt dat de game prima speelt? Of mag je over een BETA alleen maar zeggen dat het goed speelt?
En dat jij de game prima vindt spelen, zegt natuurlijk helemaal geen ene donder.
Precies zoals ik het bedoel, negatieve of positieve kritiek, dat maakt mij totaal niet uit, en het is juist een discussietopic om dit soort dingen te bespreken, maar ik word gewoon moedeloos van het zoveelste korte, niet-bijdragende tekstje: ''Kutkinderen, kutgame, hey wat is er mis met squads? gaat nooit lukken blablabla.''Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:36:
[...]
Je mag gerust je mening geven maar je moet niet de mening over de beta gaan betrekken op de release versie want daar kun je helemaal niets over zeggen op dit moment.
Verwijderd
Nee, JOUW post is nuttigRoyeboi schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:34:
[...]het voor de zoveelste keer herhalen van bovengenoemde zaken is echter totaal nutteloze vervuiling van het topic.
Verwijderd
Ik snap je punt hoor, maar ik vind het niet meer dan logisch. Men post gewoon hun bevindingen hier. Ik heb ook al honderd keer posts gezien van mensen die beweren dat "het geluid legendarisch is" en "de adrenaline door hun bloed gaat stromen van dit spel".Royeboi schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:34:
[...]
Ik zeg niet dat niemand iets mag klagen over de game, het voor de zoveelste keer herhalen van bovengenoemde zaken is echter totaal nutteloze vervuiling van het topic. Je hoeft geen miljoen keer te herhalen dat je niet goed van squads kunt wisselen, de in-game map zuigt etc. Niemand die het voor de zoveelste keer nog wil lezen.
Daarentegen, als je daadwerkelijk iets nieuws toe te voegen hebt, hoe slecht je ervaring ook is, uiteraard mag je dat neerzetten, graag! Daar is tenslotte een Beta release ook voor. Het gaat erom dat je ook daadwerkelijk nieuwe dingen uittest, om te zien of het werkt. Lekker posts achter elkaar plakken over herhalende fouten in de game, hoort daar in mijn optiek niet bij, misschien is de jouwe hierin wat anders?
[...]
Ik vind het ook erg jammer dat de game niet playable is met vehicles. Dit zou ook goed getest moeten worden, lijkt mij een goede kans, zeker gezien het aantal bugs dat er nu al is zonder dat er nog eens grote gevaartes de map door crossen.
Dus als ik het goed begrijp is deze code van 5 weken geleden? Want zoals je namelijk terug redeneert, geldt dat ook voor de full version. Die moet straks gewoon in de schappen liggen en dat duurt ook vast een maand.Gropah schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:19:
[...]
Je weet dat de build al 4 weken oud was voor hij uberhaupt gereleased werd? Dus eigenlijk spelen we nu 5 weken oude code... Daarnaast, ze hebben genoeg man ter beschikking en de meeste dingen die ik er op aan te merken heb zijn niet echt fundamenteel (behalve ingame squad arrangment en battlelog.)
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
We are all accidents waiting to happen
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Dat boeit toch niks? Je kan zo al raden dat je een 1-day patch kan gaan downloaden zodra je klaar bent met installeren en online wilt gaan.Royz schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:47:
[...]
Dus als ik het goed begrijp is deze code van 5 weken geleden? Want zoals je namelijk terug redeneert, geldt dat ook voor de full version. Die moet straks gewoon in de schappen liggen en dat duurt ook vast een maand.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
er zijn mensen die erg goed zijn, en one shot one kill kan hoor!RA7 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:48:
Yay eindelijk BETA gespeeld, errug mooi.
Maar ook al meteen hackers gezien, mensen nu al met LVL 42...LOL. En one shot one kill met een KD van 37/2
Ik hoop dat ze daar wat aan gaan doen....
Die heb je blijkbaar bij Operation Metro - ConquestRynji schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:50:
Level 42 kan wel hoor en hoge K/D moet je niet gelijk als cheater beschouwen.
Ik zeg niet dat er geen cheats mogelijk zijn in de beta (zijn er vast wel) maar goede spelers =/= cheaters.
Zijn er meer mensen die de APC missen in de eerste stage van Metro? (je zag hem wel in de trailers).
Heb wat gegoogled maar kon zo snel niets officieels vinden over waarom die APC er niet meer is.
Dat ding was nogal buggie in de alpha en miss wouden ze hem er daarom niet in stoppen?Rynji schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:50:
Level 42 kan wel hoor en hoge K/D moet je niet gelijk als cheater beschouwen.
Ik zeg niet dat er geen cheats mogelijk zijn in de beta (zijn er vast wel) maar goede spelers =/= cheaters.
Zijn er meer mensen die de APC missen in de eerste stage van Metro? (je zag hem wel in de trailers).
Heb wat gegoogled maar kon zo snel niets officieels vinden over waarom die APC er niet meer is.
Altijd one shit kill? Altijd zelfde persoon en zelfde wapenimacbest schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:51:
[...]
er zijn mensen die erg goed zijn, en one shot one kill kan hoor!
en ik haal ook wel soms KD van 37/11, dus 37/2 moet ook lukken toch?
Hackers? Nee hoor. Ik ben 2000 puntjes weg van rank 44, levelen gaat gewoon veel te snel, misschien zo gedaan zodat mensen alle unlocks kunnen testen. K/D van 37/2 is ook niet zo speciaal, en one shot kill ligt vaak aan lag. Dan lijkt het alsof iemand je binnen 1 seconden raakt maar in feite waren er al een heleboel kogels jouw kant op alleen kwamen die nog niet aan.RA7 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:48:
Yay eindelijk BETA gespeeld, errug mooi.
Maar ook al meteen hackers gezien, mensen nu al met LVL 42...LOL. En one shot one kill met een KD van 37/2
Ik hoop dat ze daar wat aan gaan doen....
Correctie: Operation Metro - Squad DeathmatchPheace schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:51:
[...]
Die heb je blijkbaar bij Operation Metro - Conquest
Natuurlijk doen ze dat. Wie denk je waar ze head 2 head mee gaan op het moment? Die Battlefield fans kopen deze game toch wel, want zodra je Caspian gespeeld heb heb je dat gevoel gelijk weer. Maar COD, die mensen wil je nu grijpen, of in elk geval diegenen die mogelijk aan een ongeveer vergelijkbaar iets EN Battlefield maps genoeg hebben.ShininNL schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:51:
Het lijkt mij verder ook duidelijk wie de doelgroep van dice bij deze game is en waarvan ze de meeste centen willen binnen halen, zie operation metro. Als het een echte beta/"demo" was had je meerdere aspecten van het spel kunnen spelen en niet alleen een map speciaal gemaakt voor de cod doelgroep.
[Spoiler Alert!!]Bij BF3Online hebben ze niet stil gezeten, één van de leden onder de naam Morgan heeft eens dieper gekeken in de BF3 Beta files. (Wij waren zelf namelijk veel te druk met gamen). Wat is gevonden is toch echt nieuws!!...een lijst met mappen voor BF3 (Single- en Multiplayer)! Hoewel de echte naam van de map niet is gegeven, en er is gekozen voor een meer generieke naam voor maps (zo is MP_SUBWAY = Operation Metro en MP_FOREST = Caspian Border). De lijst met gevonden maps hieronder! Gelukkig waren ook wij via Twitter snel op de hoogte! bedankt BF3Online!
[ Voor 96% gewijzigd door Stronkie op 01-10-2011 23:58 ]
Op het feit na je met de pdb files niet meteen hacks kan gaan schrijven heeft het normaal gezien ook al niet veel effect. Ik weet nog goed dat toen BC2 uitkwam er al na een paar uur de eerste ESP's en aimbots uit waren gebrachtfast-server schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:49:
BF3 is fucked nu de server *.pdb files uitgelekt zijn...
Met die files kan iedere coder hacks schrijven...
Het zijn echt noobs bij Dice :<
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Je hoeft niet te spawnen. vanuit het spawn menu kan ook als het goed isMurk schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:02:
Maare, settings veranderen enzow, dat kan alleen als je ingame gespawned ben? Lekker als je telkens gespawnkilled word enzo, wordt je uit settings geflikkerd..
Ja.Murk schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:02:
Maare, settings veranderen enzow, dat kan alleen als je ingame gespawned ben? Lekker als je telkens gespawnkilled wordt enzo, wordt je uit settings geflikkerd..
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
[ Voor 38% gewijzigd door yzx op 02-10-2011 00:06 ]
Was ie toch al? Helemaal kut wat je hebt ervaren... niet mekkeren nu.bram1984 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:01:
@ Stronkie
Whoa!! Major spoiler alert man. De game is voor mij verpest nu.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Overdrijven is ook een kunstbram1984 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:01:
@ Stronkie
The devil is in the details.
Vanmiddag had een tegenstander dat ding en 'ie slachtte ons af.yzx schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:55:
Iemand in bezit van de A-91 wapen`? man dies zalleuggg
[ Voor 12% gewijzigd door Rynji op 02-10-2011 00:42 ]
Schiet zeer snel en heel beweegbaarsuperbassie schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:31:
[...]
Vanmiddag had een tegenstander dat ding en 'ie slachtte ons af.Lijkt me dus wel een vrij goed wapen.
Doordat je de filenames weet van de mappen op disc?bram1984 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:01:
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 02-10-2011 00:42 ]
Sarcasme dude, sarcasme.CptChaos schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:41:
[...]
Doordat je de filenames weet van de mappen op disc?NOFI, maar wat een ontzettende pieper ben je dan.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Doet me een beetje denken aan de leaderboards van MW2 op de PS3.
[ Voor 12% gewijzigd door Dorest0rm op 02-10-2011 00:53 ]
Nog 5000 en dan heb ik die ook.Asgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:03:
Iemand al de AEK-971 geunlocked en die zn ervaringen kan delen?
Heb hem zonet en zal het morgen uitproberen. Design ziet er echt slick uit in BF3. De crosshair is ook nice.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 01:17 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 02-10-2011 01:21 ]
[ Voor 4% gewijzigd door shameblaster op 02-10-2011 01:24 ]
Cons:::BB4E
Dit begrijp ik niet helemaal..shameblaster schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:22:
Ik hoop dat ze de game verder afmaken
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Dat zal bij release mee gaan vallen. De Xdoos kan veel meer dan hoe de beta er nu uitziet. Kijk naar Crysis2 of Portal 2 bijvoorbeeld. De dingen die er nu voor zorgen dat het er brak uitziet (gekke lichteffecten, textures die pas scherp worden als je heel dichtbij staat en vreemde pop-up zullen bij release verbeterd zijn. Zo niet gaat BF3 Brink achterna. (Om grafische redenen ipv gameplay redenen overigens.) Al snap ik na het spelen van de beta wel dat MS zo zuur deed over kwaliteit.shameblaster schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:22:
Ondanks mijn hoge verwachtingen heb ik spijt dat ik de demo/beta heb gedownload van xbox live. Het ziet er niet uit kort samen gevat. Waarschijnlijk omdat het op de inmiddels achterhaalde consoles is. Ik hoop dat ze de game verder afmaken zodat ik een nieuwe high end pc kan kopen en deze game op high settings kan spelen ipv op de console.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 01:26 ]
Ik heb enkel (nog) ervaring met de console versie welke in mijn ogen erg tegenvaltD4NG3R schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:24:
[...]
Dit begrijp ik niet helemaal..
Zelfs de beta op de PC ziet er al 10x zo goed uit als op de consoles. En dat terwijl Dice heeft gezegt dat "Ultra" in de beta nog niet het hoogste is van de final..
Cons:::BB4E
[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 02-10-2011 16:02 ]
Had er net even een halve ronde mee gespeeld, maar vergeleken met mijn M416 met suppressor en foregrip en veranderende scopes moest ik iets te veel wennen.Asgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:03:
Iemand al de AEK-971 geunlocked en die zn ervaringen kan delen?
Heb hem zonet en zal het morgen uitproberen. Design ziet er echt slick uit in BF3. De crosshair is ook nice.
Ha, ik gebruik exact dezelfde set up!Hogader schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:27:
[...]
Had er net even een halve ronde mee gespeeld, maar vergeleken met mijn M416 met suppressor en foregrip en veranderende scopes moest ik iets te veel wennen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq