Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:15
superbassie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:06:
Ik kom niet eens in zo'n custom server. Krijg alleen zwart beeld + geluid.
2e keer proberen lukte bij mij;)

of ffe 1 min wachten...

Alleen niet normaal hoe de servers laggen met 128 spelers XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Is er vandaag een andere map? Ik heb echt geen zin meer op die Metro ding te spelen... lol
Niet veel aan en ook best erg unbalanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Damn ik kom maar niet in die gehackte servers. Ik blijf hangen op "connecting"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:15
ik opeens ook niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:36
Net 128 man Conquest Metro gespeeld.. 3 lineair geplaatse vlaggen, en de middelste vlag steekt door het plafond..

Maarja, het is maar beta hé. Ik hoop wel dat ze dit en ingame squad management fixen, anders geen BF3 voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

TRansfersmania Jonathan dugdale
@zh1nt0 can u guarantee that squad the systems will fixed for the full game? I.e voice chat and the constant splitting of squad? Thank
10 uur geleden

als antwoord op @TRansfersmania ↑
Daniel Matros
@zh1nt0 Daniel Matros
@TRansfersmania Voice chat and squadding will be on the battlelog side of things
10 uur geleden via TweetDeck
Afbeeldingslocatie: http://ssl.gstatic.com/android/market/de.magro.ffffuuuu/hi-256-0-d9b26e1d39b7ff34c98ab323009f36193f884b36

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Does the Origin overlay have an ingame browser? I turned mine off before even bothering to check.

I'll probably be using the Steam overlay anyway like I already am so at least getting to the battlelog ingame with it won't be too difficult

Edit: In het hollands dan |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Pheace op 01-10-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i316.photobucket.com/albums/mm359/Franeau/bf32011-10-0121-53-15-73.jpg

Wat is dit nu wat ik net kreeg? Playstation knoppen op mijn scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:33:
[afbeelding]

Heb je op hacked servers gespeeld?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hmm.. 200750 punten in één potje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzx schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:34:
[...]

Heb je op hacked servers gespeeld?
Hmmm ja, tenminste, geprobeerd. Hij bleef hangen na een zwart scherm en na verschillende reacties gelezen hebben dat het negatieve gevolgen kan hebben, niet meer geprobeerd ^^. Echter was dit op een normale server nadat ik geminimaliseerd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:39:
[...]

Hmmm ja, tenminste, geprobeerd. Hij bleef hangen na een zwart scherm en na verschillende reacties gelezen hebben dat het negatieve gevolgen kan hebben, niet meer geprobeerd ^^. Echter was dit op een normale server nadat ik geminimaliseerd had.
1tje is 1tje teveel soms he :P reboot je game eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:25

Mavamaarten

Omdat het kan!

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/10/27316402634-orig.jpg
Met mijn eigen paint skills bewerkt :+

[ Voor 24% gewijzigd door Mavamaarten op 01-10-2011 22:48 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:39

SomerenV

It's something!

Ben net in een TD server terecht gekomen (Operation Metro) met 60 man geloof ik. Véél gaver dan Rush vind ik, maar de admin kon blijkbaar damage uitzetten :P Stonden we opeens met een man of 20 op elkaar te knallen, gebeurde steeds maar niks, dus iedereen blijven schieten, kniven, granaten gooien, gaat de damage opeens weer aan en de ragdolls gingen helemaal apeshit :P Nu hoop ik niet dat 't gevolgen voor me gaat hebben, maar na 10 minuutjes TD te hebben gespeeld kan ik alleen maar zeggen: Dice, get your act together en geef ons wat vette shit om mee te spelen! Rush + Metro heb ik nu wel gezien, ik wil een wat diverser beeld krijgen! :(

Edit: wil dit hele gebeuren met custom servers nu zeggen dat er tóch dedicated servers mogelijk zijn of niet? Ik zou namelijk wel eens 1 on 1 met m'n schoonvader willen knokken in tanks op een conquest map >:)

[ Voor 14% gewijzigd door SomerenV op 01-10-2011 22:47 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 19:23
l166 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:10:
[...]

2e keer proberen lukte bij mij;)

of ffe 1 min wachten...

Alleen niet normaal hoe de servers laggen met 128 spelers XD
Nu wel gelukt om een potje Conquest te spelen. Leuke afwisseling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:00

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb nu dat ik in elke server geen hud meer heb, erg vervelend. Leuk dat ze het nu alweer allemaal aan het hacken zijn, meer dat vernaggelt het plezier in de beta wel voor een boel mensen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ikzelf vond TDM ook het leukste. Conquest was leuk maar ik heb dan geen HUD meer ? Ik kan dus niet zien of iemand vriend of vijand is en knal dus 99% van de tijd op vriendjes... Als ik op gewone servers of TDM servers speel heb ik wel een HUD... Wel jammer dat TDM zo snel gedaan is met te veel mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:33:
[afbeelding]

Heb ik ook gehad dit krijg je als je afk gaat voor een heel potje en het potje is afgelopen blijft ie hangen op score scherm, meerdere keren gehad.
Bug #246

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Dit is ook weer een slowchat aan het worden....
NoFearCreations schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:45:
Ik heb nu dat ik in elke server geen hud meer heb, erg vervelend. Leuk dat ze het nu alweer allemaal aan het hacken zijn, meer dat vernaggelt het plezier in de beta wel voor een boel mensen.
Mja inderdaad.. en de hackerts roepen dan doodleuk van "dan moeten ze het maar beter beveiligen", maar ze zoeken die rottigheid toch echt zelf op. Ik vind die serverbrowser hartstikke goed werken, ook omdat je nu iemand letterlijk een link van een server kunt sturen (kon voorheen ook wel, maar met wat meer gedoe) waar je op speelt. En dan is het wel goed als mensen leaks in die browser vinden, moet natuurlijk ook gedicht worden, maar ze moeten alles meteen exploiten tegenwoordig.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Murk schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:50:
Ik vind die serverbrowser hartstikke goed werken, ook omdat je nu iemand letterlijk een link van een server kunt sturen (kon voorheen ook wel, maar met wat meer gedoe) waar je op speelt. En dan is het wel goed als mensen leaks in die browser vinden, moet natuurlijk ook gedicht worden, maar ze moeten alles meteen exploiten tegenwoordig.
Wat is er mis met een gewone server browser ? Ik vind die combinatie persoonlijk gewoon al gedoemd. Ik had er de eerste dagen enorm veel last mee (text only om een of andere reden). Ook is een web-based server lastig omdat je de hele tijd moet alt-tabben om vrienden te joinen, squads te veranderen, ... Ik vind het echt een rotslecht systeem, geef mij dan nog liever steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
ik wil ook spelen :( maar kan dat alleen als je pre ordered via origen..ivm de key?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Nope, de beta is nu toegankelijk voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Mavamaarten schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:53:
[...]

Wat is er mis met een gewone server browser ? Ik vind die combinatie persoonlijk gewoon al gedoemd. Ik had er de eerste dagen enorm veel last mee (text only om een of andere reden). Ook is een web-based server lastig omdat je de hele tijd moet alt-tabben om vrienden te joinen, squads te veranderen, ... Ik vind het echt een rotslecht systeem, geef mij dan nog liever steam.
Ik zeg niet dat er iets mis is met een traditionele browser, maar alleen dat ik vind dat deze browser prima werkt. Mijn ervaring is dan ook dat het joinen van servers vlekkeloos verliep, ben waarschijnlijk een van de weinigen die er geen problemen mee had, dus kan niet voor jou oordelen.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
ja ik zie het damm ff snel downloaden dan maar thanks !

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

ionicdog schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:54:
ik wil ook spelen :( maar kan dat alleen als je pre ordered via origen..ivm de key?
als je pre-ordered via EA krijg je de eerste DLC later gratis (las ik in BFBC2)

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

YEUY de CoD players hebben de M320 gevonden :+

Iemand last van het niet ontploffen van de RPG"s? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Daniel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 12:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 11:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dus? Dat ze ons 'horen' wil niet zeggen dat ze er wat aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:29
Maar ze zeggen dat niet zomaar ;)

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Daniel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 12:15
Het is iig fijn om te weten dat ze ons wel degelijk horen, of ze er wat aan gaan doen blijft de vraag. Maar dit lijkt mij iig lastig om te negeren, 1 topic op het officiële battlelog forum telt al 5000 post wat betreft het squad systeem, DICE moet wel suïcidaal zijn om daar niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik verwacht er eigenlijk niks van. In een maand fix je echt niet alle punten die nu fout zijn, no way. en dan ook nog te bedenken dat PC en consoles verschillende problemen hebben. Maar goed ik koop hem toch wel, en zie wel wat ik ermee kan :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Dorest0rm schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:10:
[...]

Luisteren en doen zijn twee verschillende dingen :')
Wat is iedereen ongelooflijk gestresst geworden deze dagen zeg, echt ongelooflijk.

WACHT de game gewoon af, de full retail. Geen Alpha, geen beta, gewoon de uiteindelijke versie. Denkt iedereen nu werkelijk dat er niets meer gedaan en gesleuteld wordt? Geloof me, dag en nacht wordt er gewerkt aan verbeteringen in stabiliteit, verwijderen van dingen die niet lekker lopen etc.

Het is werkelijk onleesbaar geworden in het topic, doordat men honderdduizend keer hetzelfde roept. De Squads, in-game map etc..... WACHT gewoon af!

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Mavamaarten schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:53:
[...]

Heb je ooit DICE een gewone server browser zien maken? Laten we zeggen dat het niet één van hun sterke punten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Royz schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:15:
Ik verwacht er eigenlijk niks van. In een maand fix je echt niet alle punten die nu fout zijn, no way. en dan ook nog te bedenken dat PC en consoles verschillende problemen hebben. Maar goed ik koop hem toch wel, en zie wel wat ik ermee kan :)
Je weet dat de build al 4 weken oud was voor hij uberhaupt gereleased werd? Dus eigenlijk spelen we nu 5 weken oude code... Daarnaast, ze hebben genoeg man ter beschikking en de meeste dingen die ik er op aan te merken heb zijn niet echt fundamenteel (behalve ingame squad arrangment en battlelog.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Laatst online: 19:54
Royeboi schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:16:
[...]

Wat is iedereen ongelooflijk gestresst geworden deze dagen zeg, echt ongelooflijk.

WACHT de game gewoon af, de full retail. Geen Alpha, geen beta, gewoon de uiteindelijke versie. Denkt iedereen nu werkelijk dat er niets meer gedaan en gesleuteld wordt? Geloof me, dag en nacht wordt er gewerkt aan verbeteringen in stabiliteit, verwijderen van dingen die niet lekker lopen etc.

Het is werkelijk onleesbaar geworden in het topic, doordat men honderdduizend keer hetzelfde roept. De Squads, in-game map etc..... WACHT gewoon af!
Dus je mag pas klagen als je je geld definitief hebt uitgegeven aan een kapot product? No thx.

Dice probeert zich er mooi uit te lullen met smoesjes dat dit een build van 4 maanden oud is etc, ik geloof er niks van. Ze kunnen nog niet eens één (met CB 2) map fatsoenlijk balancen en grotendeels bugvrij maken. Hoe gaat dit dan in de retail met de andere 8 maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 19:45
furby-killer schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:17:
[...]

Heb je ooit DICE een gewone server browser zien maken? Laten we zeggen dat het niet één van hun sterke punten is.
understatement :+
servers refreshen in de browser: 0,1s
servers refreshen in dice games: 4 minuten

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel hoor. Ik raad je aan om wat minder van die Twitter-onzin te slikken als koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
ShininNL schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:23:
[...]

Dus je mag pas klagen als je je geld definitief hebt uitgegeven aan een kapot product? No thx.

Dice probeert zich er mooi uit te lullen met smoesjes dat dit een build van 4 maanden oud is etc, ik geloof er niks van. Ze kunnen nog niet eens één (met CB 2) map fatsoenlijk balancen en grotendeels bugvrij maken. Hoe gaat dit dan in de retail met de andere 8 maps?
Problemen met lezen? Het is een BETA, en totaal niet geschikt voor mensen als jou blijkbaar. Je zou een mooie tester zijn, de boel afkraken zonder enig kritiek opbouwend commentaar bijgesloten. Wat snap je niet aan een Beta versie?

Je mag van mij de game helemaal afbranden, maar inderdaad NA de release. Op dit moment steen en been klagen over een game die niet af is, de code die je nu speelt bij de Beta is allang verouderd, inmiddels zijn er tal van dingen verbeterd en wordt er hard gesleuteld om de final release wel stabiel te krijgen.

De game speelt prima, op enkele tientallen bugs na. Deze dingen zijn dusdanig obvious dat ze er zo uitgehaald kunnen worden.

Ik snap je punt eerlijk gezegd niet helemaal. Je speelt een game als testversie, en klaagt over deze versie alsof het de final game betreft? Het ontgaat me compleet, kan aan mij liggen.

Maargoed, ik ben blijkbaar de enige in dit omgetoverde klaagforum van Tweakers die nog een prima potentieel ziet liggen. Ik ben blij dat ik heb mogen testen van EA, en zal de lijst van bugs nog aanvullen waar nodig, om ze te helpen de game te verbeteren.

[ Voor 8% gewijzigd door Royeboi op 01-10-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royeboi schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:30:
[...]

Problemen met lezen? Het is een BETA, en totaal niet geschikt voor mensen als jou blijkbaar. Je zou een mooie tester zijn, de boel afkraken zonder enig kritiek opbouwend commentaar bijgesloten. Wat snap je niet aan een Beta versie?

Je mag van mij de game helemaal afbranden, maar inderdaad NA de release. Op dit moment steen en been klagen over een game die niet af is, de code die je nu speelt bij de Beta is allang verouderd, inmiddels zijn er tal van dingen verbeterd en wordt er hard gesleuteld om de final release wel stabiel te krijgen.

De game speelt prima, op enkele tientallen bugs na. Deze dingen zijn dusdanig obvious dat ze er zo uitgehaald kunnen worden.

Ik snap je punt eerlijk gezegd niet helemaal. Je speelt een game als testversie, en klaagt over deze versie alsof het de final game betreft? Het ontgaat me compleet, kan aan mij liggen.
Maar kan je dan ook niet je mening voor je houden waarin je zegt dat de game prima speelt? Of mag je over een BETA alleen maar zeggen dat het goed speelt?

En dat jij de game prima vindt spelen, zegt natuurlijk helemaal geen ene donder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door yzx op 01-10-2011 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weinig te klagen om eerlijk te zijn, de beta speelt bij mij prima op de PC. Het enige wat ik jammer vind is dat er geen map met voertuigen beschikbaar is gesteld als beta maar goed, de komende paar weken overleven we wel. Ik heb er het volste vertrouwen in dat er straks een puike game gedownload kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:32:
[...]
Maar kan je dan ook niet je mening voor je houden waarin je zegt dat de game prima speelt? Of mag je over een BETA alleen maar zeggen dat het goed speelt?

En dat jij de game prima vindt spelen, zegt natuurlijk helemaal geen ene donder.
Ik zeg niet dat niemand iets mag klagen over de game, het voor de zoveelste keer herhalen van bovengenoemde zaken is echter totaal nutteloze vervuiling van het topic. Je hoeft geen miljoen keer te herhalen dat je niet goed van squads kunt wisselen, de in-game map zuigt etc. Niemand die het voor de zoveelste keer nog wil lezen.

Daarentegen, als je daadwerkelijk iets nieuws toe te voegen hebt, hoe slecht je ervaring ook is, uiteraard mag je dat neerzetten, graag! Daar is tenslotte een Beta release ook voor. Het gaat erom dat je ook daadwerkelijk nieuwe dingen uittest, om te zien of het werkt. Lekker posts achter elkaar plakken over herhalende fouten in de game, hoort daar in mijn optiek niet bij, misschien is de jouwe hierin wat anders?
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:34:
Ik heb weinig te klagen om eerlijk te zijn, de beta speelt bij mij prima op de PC. Het enige wat ik jammer vind is dat er geen map met voertuigen beschikbaar is gesteld als beta maar goed, de komende paar weken overleven we wel. Ik heb er het volste vertrouwen in dat er straks een puike game gedownload kan worden.
Ik vind het ook erg jammer dat de game niet playable is met vehicles. Dit zou ook goed getest moeten worden, lijkt mij een goede kans, zeker gezien het aantal bugs dat er nu al is zonder dat er nog eens grote gevaartes de map door crossen.

[ Voor 24% gewijzigd door Royeboi op 01-10-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:32:
[...]

Je mag gerust je mening geven maar je moet niet de mening over de beta gaan betrekken op de release versie want daar kun je helemaal niets over zeggen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:36:
[...]

Je mag gerust je mening geven maar je moet niet de mening over de beta gaan betrekken op de release versie want daar kun je helemaal niets over zeggen op dit moment.
Precies zoals ik het bedoel, negatieve of positieve kritiek, dat maakt mij totaal niet uit, en het is juist een discussietopic om dit soort dingen te bespreken, maar ik word gewoon moedeloos van het zoveelste korte, niet-bijdragende tekstje: ''Kutkinderen, kutgame, hey wat is er mis met squads? gaat nooit lukken blablabla.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royeboi schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:34:
[...]het voor de zoveelste keer herhalen van bovengenoemde zaken is echter totaal nutteloze vervuiling van het topic.
Nee, JOUW post is nuttig 8)7

En nu is deze post ook nutteloze vervuiling, en daarom ga ik er iets nuttigs van maken:
Ik heb het gevoel alsof sommige bugs verdwijnen (zoals de lichtgevende, zwevende kogels), en andere weer terug komen. Je kan nu onder de map op de Xbox 360, zoals bij de PS3 kon. Ik dacht dat ze terrain destruction uit hadden gezet, maar blijkbaar alleen bij de PS3 versie. In ieder geval is het onmogelijk in de buurt van MCOM-A te komen, want daar zak je bijna altijd door de grond.

Voor de rest heb ik de Stinger unlocked. Je kan 'm niet gebruiken (heeft lock-on nodig). Een leuk weetje: je unlocked de Amerikaanse en de Russische versie van de Stinger tegelijkertijd. Wat ik daarmee bedoel is dat de Amerikaanse versie van de Stinger er ook echt anders uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royeboi schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:34:
[...]

Ik zeg niet dat niemand iets mag klagen over de game, het voor de zoveelste keer herhalen van bovengenoemde zaken is echter totaal nutteloze vervuiling van het topic. Je hoeft geen miljoen keer te herhalen dat je niet goed van squads kunt wisselen, de in-game map zuigt etc. Niemand die het voor de zoveelste keer nog wil lezen.

Daarentegen, als je daadwerkelijk iets nieuws toe te voegen hebt, hoe slecht je ervaring ook is, uiteraard mag je dat neerzetten, graag! Daar is tenslotte een Beta release ook voor. Het gaat erom dat je ook daadwerkelijk nieuwe dingen uittest, om te zien of het werkt. Lekker posts achter elkaar plakken over herhalende fouten in de game, hoort daar in mijn optiek niet bij, misschien is de jouwe hierin wat anders?

[...]

Ik vind het ook erg jammer dat de game niet playable is met vehicles. Dit zou ook goed getest moeten worden, lijkt mij een goede kans, zeker gezien het aantal bugs dat er nu al is zonder dat er nog eens grote gevaartes de map door crossen.
Ik snap je punt hoor, maar ik vind het niet meer dan logisch. Men post gewoon hun bevindingen hier. Ik heb ook al honderd keer posts gezien van mensen die beweren dat "het geluid legendarisch is" en "de adrenaline door hun bloed gaat stromen van dit spel".

Daar kan je niet omheen. Wellicht kan je zelf ook beter wachten tot de final uit is als je hier zo vreselijk aan stoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Gropah schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:19:
[...]

Je weet dat de build al 4 weken oud was voor hij uberhaupt gereleased werd? Dus eigenlijk spelen we nu 5 weken oude code... Daarnaast, ze hebben genoeg man ter beschikking en de meeste dingen die ik er op aan te merken heb zijn niet echt fundamenteel (behalve ingame squad arrangment en battlelog.)
Dus als ik het goed begrijp is deze code van 5 weken geleden? Want zoals je namelijk terug redeneert, geldt dat ook voor de full version. Die moet straks gewoon in de schappen liggen en dat duurt ook vast een maand.

Overigens voor wie is deze beta dan bedoeld, voor ons gamers of voor feedback? Ik voel me namelijk niet geroepen om problemen te melden, op een code van een maand terug die ze wellicht zelf al hebben opgepakt

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 23:14

RA7

Yay eindelijk BETA gespeeld, errug mooi.
Maar ook al meteen hackers gezien, mensen nu al met LVL 42...LOL. En one shot one kill met een KD van 37/2

Ik hoop dat ze daar wat aan gaan doen....

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
BF3 is fucked nu de server *.pdb files uitgelekt zijn...
Met die files kan iedere coder hacks schrijven...

Het zijn echt noobs bij Dice :<

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Royz schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:47:
[...]

Dus als ik het goed begrijp is deze code van 5 weken geleden? Want zoals je namelijk terug redeneert, geldt dat ook voor de full version. Die moet straks gewoon in de schappen liggen en dat duurt ook vast een maand.
Dat boeit toch niks? Je kan zo al raden dat je een 1-day patch kan gaan downloaden zodra je klaar bent met installeren en online wilt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:51
Level 42 kan wel hoor en hoge K/D moet je niet gelijk als cheater beschouwen.
Ik zeg niet dat er geen cheats mogelijk zijn in de beta (zijn er vast wel) maar goede spelers =/= cheaters.
Zijn er meer mensen die de APC missen in de eerste stage van Metro? (je zag hem wel in de trailers).
Heb wat gegoogled maar kon zo snel niets officieels vinden over waarom die APC er niet meer is.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
RA7 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:48:
Maar ook al meteen hackers gezien, mensen nu al met LVL 42...LOL. En one shot one kill met een KD van 37/2

er zijn mensen die erg goed zijn, en one shot one kill kan hoor!
en ik haal ook wel soms KD van 37/11, dus 37/2 moet ook lukken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Rynji schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:50:
Ik zeg niet dat er geen cheats mogelijk zijn in de beta (zijn er vast wel) maar goede spelers =/= cheaters.
Zijn er meer mensen die de APC missen in de eerste stage van Metro? (je zag hem wel in de trailers).
Heb wat gegoogled maar kon zo snel niets officieels vinden over waarom die APC er niet meer is.
Die heb je blijkbaar bij Operation Metro - Conquest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Laatst online: 19:54
Het is gewoon een marketing stunt deze beta mensen... De demo die je vroeger kon downloaden is vervangen door beta, zodat ze als smoes de klagers hun mond kunnen snoeren.

Het lijkt mij verder ook duidelijk wie de doelgroep van dice bij deze game is en waarvan ze de meeste centen willen binnen halen, zie operation metro. Als het een echte beta/"demo" was had je meerdere aspecten van het spel kunnen spelen en niet alleen een map speciaal gemaakt voor de cod doelgroep.

Battlefield draait om voeruigen én infantry, waarom kunnen we dan alleen op een saaie smalle map spelen zonder voertuigen? Het helpt dice hun reputatie ook niet mee door caspian border weer af te sluiten en er lekker geheimzinnig over te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Rynji schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:50:
Dat ding was nogal buggie in de alpha en miss wouden ze hem er daarom niet in stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

imacbest schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:51:
[...]

er zijn mensen die erg goed zijn, en one shot one kill kan hoor!
en ik haal ook wel soms KD van 37/11, dus 37/2 moet ook lukken toch?
Altijd one shit kill? Altijd zelfde persoon en zelfde wapen :+ ja het kan maar als een level 1 of 2 het doet constant met een KD van 40/2 stja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 03:29
RA7 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:48:

Hackers? Nee hoor. Ik ben 2000 puntjes weg van rank 44, levelen gaat gewoon veel te snel, misschien zo gedaan zodat mensen alle unlocks kunnen testen. K/D van 37/2 is ook niet zo speciaal, en one shot kill ligt vaak aan lag. Dan lijkt het alsof iemand je binnen 1 seconden raakt maar in feite waren er al een heleboel kogels jouw kant op alleen kwamen die nog niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Pheace schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:51:
[...]

Die heb je blijkbaar bij Operation Metro - Conquest
Correctie: Operation Metro - Squad Deathmatch

Daarbij is er in die gamemode ook een kleine EOD-robot te vinden, maar waar die voor dient durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Rank 138.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap het niet... Ik ben beter in deze game dan in BFBC2 :D
Win/loss ratio is 3.44 (31 wins - 9 losses) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

ShininNL schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:51:
Het lijkt mij verder ook duidelijk wie de doelgroep van dice bij deze game is en waarvan ze de meeste centen willen binnen halen, zie operation metro. Als het een echte beta/"demo" was had je meerdere aspecten van het spel kunnen spelen en niet alleen een map speciaal gemaakt voor de cod doelgroep.
Natuurlijk doen ze dat. Wie denk je waar ze head 2 head mee gaan op het moment? Die Battlefield fans kopen deze game toch wel, want zodra je Caspian gespeeld heb heb je dat gevoel gelijk weer. Maar COD, die mensen wil je nu grijpen, of in elk geval diegenen die mogelijk aan een ongeveer vergelijkbaar iets EN Battlefield maps genoeg hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Iemand in bezit van de A-91 wapen`? man dies zalleuggg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 15:32

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik weet niet of het al gepost is
Bij BF3Online hebben ze niet stil gezeten, één van de leden onder de naam Morgan heeft eens dieper gekeken in de BF3 Beta files. (Wij waren zelf namelijk veel te druk met gamen). Wat is gevonden is toch echt nieuws!!...een lijst met mappen voor BF3 (Single- en Multiplayer)! Hoewel de echte naam van de map niet is gegeven, en er is gekozen voor een meer generieke naam voor maps (zo is MP_SUBWAY = Operation Metro en MP_FOREST = Caspian Border). De lijst met gevonden maps hieronder! Gelukkig waren ook wij via Twitter snel op de hoogte! bedankt BF3Online!
[Spoiler Alert!!]

spoiler:
Multiplayer Maps

MP_BAZAAR
MP_HIGHWAY
MP_FOREST (Caspian Border)
MP_PARIS
MP_OILFIELDS
MP_BASEJUMP
MP_SUBWAY (Operation Metro)
MP_CANALS
MP_KHARG
MP_OMAHA (OMAHA!!! BF1942!)
MP_TUTORIAL (Duidelijk geen echte map)

Expansion Maps:
XP1_Wake
XP1_Karkand
XP1_Sharqi
XP1_Oman

Daarnaast zijn ook nog enkele wapens gevonden die exclusief zijn voor de Back to Karkand DLC.

XP1_FAMAS
XP1_HK53
XP1_PP19
XP1_QBZ95B
XP1_L85A2
XP1_QBB95
XP1_MG36
XP1_JACKHAMMER
XP1_TYPE88 (Sniper)
XP1_L96

Singleplayer Maps

SP_BANK
SP_EARTHQUAKE (Fault Line)
SP_FINALE (2 Part)
SP_JET (2 Part)
SP_NEW_YORK (2 Part)
SP_PARIS
SP_SNIPER
SP_TANK (2 Part) (Thunder Run)
SP_VALLEY (Operation Guillotine)
SP_VILLA

Cooperative Maps

COOP_A10
COOP_BREACHED
COOP_HOSTAGE
COOP_ROLLINGTHUNDER
COOP_BEHINDENEMYLINES
COOP_SUPERCOBRA
COOP_EXTRACTION
COOP_ASSASSINATION
COOP_EXFILTRATION
COOP_SUBWAY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
COOP_HOSTAGE is dat die map uit de ps3 demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Geen idee. Maar ik heb de info van Battlefield3.nl

[ Voor 96% gewijzigd door Stronkie op 01-10-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@ Stronkie

Whoa!! Major spoiler alert man. De game is voor mij verpest nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

fast-server schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:49:
BF3 is fucked nu de server *.pdb files uitgelekt zijn...
Met die files kan iedere coder hacks schrijven...

Het zijn echt noobs bij Dice :<
Op het feit na je met de pdb files niet meteen hacks kan gaan schrijven heeft het normaal gezien ook al niet veel effect. Ik weet nog goed dat toen BC2 uitkwam er al na een paar uur de eerste ESP's en aimbots uit waren gebracht :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Maare, settings veranderen enzow, dat kan alleen als je ingame gespawned ben? Lekker als je telkens gespawnkilled wordt enzo, wordt je uit settings geflikkerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 19:45
Murk schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:02:
Maare, settings veranderen enzow, dat kan alleen als je ingame gespawned ben? Lekker als je telkens gespawnkilled word enzo, wordt je uit settings geflikkerd..
Je hoeft niet te spawnen. vanuit het spawn menu kan ook als het goed is

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Murk schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:02:
Maare, settings veranderen enzow, dat kan alleen als je ingame gespawned ben? Lekker als je telkens gespawnkilled wordt enzo, wordt je uit settings geflikkerd..
Ja.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

En het begint weer drek is de beta dicht :S

Wachten we zo lang op een spel en direct verkloten :P

EDIT -> achja weer een klootzak die je niet kunt raken en ligt lekker uit te leggen in de chat hoe je het moet doen :X

[ Voor 38% gewijzigd door yzx op 02-10-2011 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Extra handig als je team onder de voet wordt gelopen, je wil wat aan je settings veranderen om betere fps te halen, maar je krijgt de kans niet omdat ze je dan al weer vol met lood geschoten hebben :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

jagermeister

Artillerie magneet :-(

bram1984 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:01:
@ Stronkie

Was ie toch al? Helemaal kut wat je hebt ervaren... niet mekkeren nu.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

pf :) het staat in zwarte spoiler text

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Stronkie

Overdrijven is ook een kunst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Sarcasme niet herkennen blijkbaar ook. Het zijn mapnamen, dat zal niemand als een spoiler zien. Of ben ik nou gek :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik ben het eens met de meeste kritiek die geleverd word op dit spel.

Ik weet dat het een beta is. Ik had zelf ook op betere dingen gehoopt.. Maarja je kunt niet alles hebben.. Ik ga sowieso wel veel lol hebben met de Back to BF2 mappen :)...

Misschien als we lang klagen komen de meeste belangrijke dingen er wel door . Maar , daar ik al een aantal jaren mee loop met Dice and EA.. Is mijn ervaring zoo.. dat mochten ze een beta uitbrengen om te testen dat er praktisch niets aan veranderd word.. zo was het ook tentijde van BF2.. We mochten de Beta Patches en DLC testen bij Modern Combat Studio's. Wat bleek de zelfde files die wij speelden werden al gebruikt om te spelen.

Maar Please Please Please.. Get rid of the webpage intro getinto the game screen option.. Laten we aub alles kunnen aanpassen in game zelf.. (squads , settings, servers, vrienden , welke mode)... En ik hoop dat ik het "MW2 met een BFBC2 jasje" gevoel kwijt raak.

Top velen bekenden hier weer te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
yzx schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:55:
Iemand in bezit van de A-91 wapen`? man dies zalleuggg :D
Vanmiddag had een tegenstander dat ding en 'ie slachtte ons af. :+ Lijkt me dus wel een vrij goed wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
De verwachtingen voor deze game zijn erg hoog, daarom ook veel negativiteit betreft de beta/game nu denk ik.
Aangezien het een infrantry only Rush map is wordt de vergelijking met cod ook snel gemaakt.
Ik ben het eens dat het best wel vol bugs zit en dat de connectie verre van top is (vlieg er zelf ongeveer elke 15min uiit :( ), maar toch als je naar de core kijkt is het een kneterdikke game (mijn opinie).

Ik ben erg benieuwd wat we met de release voor game krijgen, ik verwacht de beta maar dan zonder rare bugs (zoals half in de grond zakken en falende animaties etc.) en met minder lag.
Mijn mening over de hit reg is dat het prima werkt, maar aangezien er een overall lag is (hoge ping zegmaar) komt dat niet over. Vaak ben je de hoek om en dan sterf je nog, lijkt me meer lag dan dat de hitreg brak is.

Zolang ze die lag maar weg is bij de release is er qua connection en server systeem niets mis vind ik.
Ben zelf erg positief over Battlelog, het werkt echt heerlijk!
Het is gewoon retesnel en het werkt qua friends etc. ook heel goed (mijn ervaring). Je maakt een party en je joined een dedicated en binnen 30sec (vaak sneller) speel je al.
Ik snap niet dat mensen naar een menu met ingame server browser snakken, dit is toch gewoon vele malen sneller? Battlelog is super responsive, je hoeft nooit te wachten op een pagina om te laden en je zit zo ingame.

Minpunten:
- Geen totaaloverzicht map, minimap is prima maar een duidelijke overzicht map ontbreekt.
- Ik wil de chat kunnen oproepen/hiden en evt. kunnen resizen en verplaatsen (hoeft niet persé).
- Settings zijn niet altijd aan te spreken en controls veranderen werkt nog niet vlekkeloos (niet game-breaking, maar wel zwaar irritant).
- Geen ingame squad management = groot minpunt, want ik wil als ik midgame join bij mijn maten in het squad.
- Connection issues

Al met al ben ik dus positief, de bugs die ik tegenkom zijn er niet weinig maar het zijn (voor mijn ervaring) geen game-breaking bugs. Het enige wat ze echt moeten fixen is de stabiliteit van de connectie zodra je ingame zit. Er is gewoon lag aanwezig wat echt moet verdwijnen en ik klap er tevaak uit, dat is onacceptabel!

[ Voor 12% gewijzigd door Rynji op 02-10-2011 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

superbassie schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:31:
[...]

Vanmiddag had een tegenstander dat ding en 'ie slachtte ons af. :+ Lijkt me dus wel een vrij goed wapen.
Schiet zeer snel en heel beweegbaar :D accuraat valt ook mee :)

De M1014 valt me ferm tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Doordat je de filenames weet van de mappen op disc? :? NOFI, maar wat een ontzettende pieper ben je dan.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 02-10-2011 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
CptChaos schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:41:
[...]
Doordat je de filenames weet van de mappen op disc? :? NOFI, maar wat een ontzettende pieper ben je dan.
Sarcasme dude, sarcasme. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Doet me een beetje denken aan de leaderboards van MW2 op de PS3.
Ziet er wel grappig uit, hoop voor ze dat ze niet hun echte account gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Dorest0rm op 02-10-2011 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Rank 145 is dus de max, of is dat een placeholder of iets in die richting?
Vond de ranks erg snel gaan (met max rank van rond de 50~75 wat de meeste games hebben), maar met rank 145 als max dan kan het wel qua speed.
Alhoewel iets slomer wel mag vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Denk er wel aan, dat je per level exponentiële groei hebt hé, het duurt dus steeds langer éér je een nieuwe rank behaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al de AEK-971 geunlocked en die zn ervaringen kan delen? :)

Heb hem zonet en zal het morgen uitproberen. Design ziet er echt slick uit in BF3. De crosshair is ook nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:03:

Heb hem zonet en zal het morgen uitproberen. Design ziet er echt slick uit in BF3. De crosshair is ook nice.
Nog 5000 en dan heb ik die ook.
Eens zien of die beter is dan de M416.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rank 145 is duidelijk een exploit of een medewerker van Dice. Kijk naar zijn score. Hij heeft niet genoeg voor die rank.

Heb nu beide versies speelbaar op Xbox en PC. VInd die van de Xbox lekkerder spelen op de een of andere manier. Misschien omdat ik vergroeid ben met de controller. Misschien omdat daar de knoppen wel doen wat ze moeten doen (geen autokey ingesteld, iets te veel moeite). Misschien omdat ik dan niet via een browser en applicatie mijn game hoef te starten.

Vanavond voor het eerst met mijn normale vriendjes een paar potten gedaan. Meteen weer ouderwets op elkaar spawnen, reviven, supplyen en vooral veel slachten. Heerlijk gewoon. Eerlijk gezegd vind ik Metro een prima map om mee te beta-en. Tijd om te wennen aan de infanterie wapens is mooi meegenomen en zo houd je iets groots om naar uit te kijken. Je weet dat wat je nu hebt een voorproefje is van iets veel vetters dat gaat komen. Misschien komt deze mening voort uit het feit dat ik geen 14 ben en snap dat hoop, spanning en, vooral, zin niet meteen bevredigd hoeven te worden.

Al vind ik Dice en EA nog steeds enorme prutsers om een aantal zaken. Niet voldoende servers op de dag dat de beta open werd. Filename met een accent. Terrain waar je doorheen kan zaken. Spelen via een website interface. Hoe ze deze ongein tegelijk met zo veel verbeteringen voor elkaar krijgen is verwonderlijk. Stel me een kantoor met whizzkids en Melkertbaners voor. :P

Weapon damage is top, controls lijken haast CoD qua reactie (Minpunt controls = nades gooien, te slecht voor woorden hoe dat gaat. Er zijn rare bewegingen als je vast komt te zitten, vast zitten is uberhaupt niet van deze tijd...) sensitivity is eindelijk een keer fatsoenlijk bij te stellen in een BF console titel en de recoil van de guns biedt uitdaging in plaats van irritatie. Speelt echt zoevend weg. Vooral op de Xbox overigens. Over de PC versie ben ik veel minder enthousiast. (Waarschijnlijk omdat ik een pokkehekel heb aan instellingen, drivers en rechterarmen op bureaus moeten houden :P)

Re rank snelheid. Levelen is veel te snel in het begin. Terwijl het unlocken van nieuwe guns weer te laat komt qua levels. Langzamer levelen, nieuwe guns op lagere levels krijgen. Daar zou Dice nog wel naar mogen kijken. Ben nu lvl 14 en heb het idee dat ik na elke pot level. Terwijl ik maar 2 of 3 guns erbij heb gekregen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die inzak bug is idd echt irritant!
Gelukkig is het niet overal en gebeurt dat inzakken niet willekeurig, maar op specifieke plekken.

Plaatsen waar ik me herinner die je MOET omzeilen: :p

- bij MCOM B in het park. Net naast die trailer met satelliet ongeveer.
- Niet ver van MCOM B daar, heb je een rond pleintje, op 10 meter afstand. Ga niet in het struikgewas in het midden van het plein liggen. Of toch niet als je uit een bepaalde richting komt, dunno meer welke.
- bij beschutting gemaakt door van die grote stenen platen, of stenen blokken of whatever.

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 02-10-2011 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ondanks mijn hoge verwachtingen heb ik spijt dat ik de demo/beta heb gedownload van xbox live. Het ziet er niet uit en de gameplay is niet fijn, kort samen gevat. Waarschijnlijk omdat het op de inmiddels achterhaalde consoles is. Ik hoop dat ze de game verder afmaken zodat ik een nieuwe high end pc kan kopen en deze game op high settings kan spelen ipv op de console.

[ Voor 4% gewijzigd door shameblaster op 02-10-2011 01:24 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:21

D4NG3R

kiwi

:)

shameblaster schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:22:
Ik hoop dat ze de game verder afmaken
Dit begrijp ik niet helemaal..

Zelfs de beta op de PC ziet er al 10x zo goed uit als op de consoles. En dat terwijl Dice heeft gezegt dat "Ultra" in de beta nog niet het hoogste is van de final..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:22:
Ondanks mijn hoge verwachtingen heb ik spijt dat ik de demo/beta heb gedownload van xbox live. Het ziet er niet uit kort samen gevat. Waarschijnlijk omdat het op de inmiddels achterhaalde consoles is. Ik hoop dat ze de game verder afmaken zodat ik een nieuwe high end pc kan kopen en deze game op high settings kan spelen ipv op de console.
Dat zal bij release mee gaan vallen. De Xdoos kan veel meer dan hoe de beta er nu uitziet. Kijk naar Crysis2 of Portal 2 bijvoorbeeld. De dingen die er nu voor zorgen dat het er brak uitziet (gekke lichteffecten, textures die pas scherp worden als je heel dichtbij staat en vreemde pop-up zullen bij release verbeterd zijn. Zo niet gaat BF3 Brink achterna. (Om grafische redenen ipv gameplay redenen overigens.) Al snap ik na het spelen van de beta wel dat MS zo zuur deed over kwaliteit. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

D4NG3R schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:24:
[...]

Dit begrijp ik niet helemaal..

Zelfs de beta op de PC ziet er al 10x zo goed uit als op de consoles. En dat terwijl Dice heeft gezegt dat "Ultra" in de beta nog niet het hoogste is van de final..
Ik heb enkel (nog) ervaring met de console versie welke in mijn ogen erg tegenvalt

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:26
Zie je PM.

[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 02-10-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:17
Asgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:03:

Had er net even een halve ronde mee gespeeld, maar vergeleken met mijn M416 met suppressor en foregrip en veranderende scopes moest ik iets te veel wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hogader schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:27:
[...]

Had er net even een halve ronde mee gespeeld, maar vergeleken met mijn M416 met suppressor en foregrip en veranderende scopes moest ik iets te veel wennen.
Ha, ik gebruik exact dezelfde set up!
Hoe voelt de recoil tov de M416?
Pagina: 1 ... 29 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien