Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 19:45
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:25:
[...]

Dat zal bij release mee gaan vallen. De Xdoos kan veel meer dan hoe de beta er nu uitziet. Kijk naar Crysis2 of Portal 2 bijvoorbeeld. De dingen die er nu voor zorgen dat het er brak uitziet (gekke lichteffecten, textures die pas scherp worden als je heel dichtbij staat en vreemde pop-up zullen bij release verbeterd zijn. (Zo niet gaat BF3 Brink achterna) Al snap ik na het spelen van de beta wel dat MS zo zuur deed over kwaliteit. :P
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. portal 2 bvb gebruik veeel kleinere maps dan BF3, en veel minder elementen per map die lastig te renderen zijn. Al die struikjes buiten bvb, of al die vuurtjes binnen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:43
Asgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:28:
[...]

Ha, ik gebruik exact dezelfde set up!
Hoe voelt de recoil tov de M416?
Ik vind de recoil net iets té, maar dat komt door zijn hogere fire rate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/5094/10021111209am.png

Gaat goed met BF3 Battle of Honor :F

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 22:43
Serieus mensen...het is een Beta. Beter dat het nu ontdekt word dan in de final game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 19:23
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:13:
Rank 145 is duidelijk een exploit of een medewerker van Dice. Kijk naar zijn score. Hij heeft niet genoeg voor die rank.
Duidelijk een hack ja. Dat doen ze dmv een eigen server starten (dankzij de gelekte files) en dan wat in de config aanpassen. Krijg je, zonder ook maar een kogel te lossen, iets van 100k exp ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
vinom schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:30:
[...]

Dat was ook mijn conclusie. Recoil wat hoger dus moest er echt aan wennen.

EDIT: Maarja heb ook al 400 kills met de M416, dus dan is iets anders direct wennen

[ Voor 13% gewijzigd door Hogader op 02-10-2011 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:28:
[...]

Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. portal 2 bvb gebruik veeel kleinere maps dan BF3, en veel minder elementen per map die lastig te renderen zijn. Al die struikjes buiten bvb, of al die vuurtjes binnen.
Tuurlijk. Het gaat niet zo mooi worden als Portal 2. Portal levert een vrij statische omgeving waar je doorheen banjert. In een grote MP moet veel meer gebeuren door de hardware. Maar kijk eens naar Crysis 2 MP. Dat ziet er ook op de Xbox gewoon strak uit. Minder dan de PC versie natuurlijk maar toch gewoon goed en stabiel. (Niet dat de MP van Crysis 2 leuk is om te spelen, maar dat terzijde :P.) De maps in Crysis 2 zijn kleiner, dat is waar, maar ze zijn wel super mooi. Ook BC2 ziet er op consoles stukken beter uit dan de beta van BF3. Als BC2 er ' zo' uit kan zien. Dan moeten ze BF3 minimaal even goed kunnen maken.

Als ze het niet even mooi kunnen maken als BC2 moeten ze zich achter de oortjes krabben en nadenken over al het geld dat ze hadden kunnen verdienen met hun hype-machine als ze meer moeite hadden gedaan. Ofwel door beter te 'tekenen' ofwel door concessies te doen aan de beperkingen van oude hardware. (Als het hetzelde blijft: Misschien kunnen ze dan een clubje oprichten met Homefront en Brink of een keer vragen aan grote broer CoD hoe hypen eigenlijk vertaald wordt naar dikke sales. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shameblaster schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:22:
Ondanks mijn hoge verwachtingen heb ik spijt dat ik de demo/beta heb gedownload van xbox live. Het ziet er niet uit en de gameplay is niet fijn, kort samen gevat. Waarschijnlijk omdat het op de inmiddels achterhaalde consoles is. Ik hoop dat ze de game verder afmaken zodat ik een nieuwe high end pc kan kopen en deze game op high settings kan spelen ipv op de console.
Heb zonet eens console gameplay bekeken, op YouTube: Battlefield 3: BETA - Xbox 360 -- Paris Gameplay (Rush Mode) + Bugs - YouTube
En dit ziet er toch zeer degelijk uit? Dit komt dan van iemand die PC gaming gewend is.

Snap niet wat hier over te klagen valt. Natuurlijk mss niet zo goed als exclusives maar toch veel beter dan het enige andere degelijke alternatief: CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van onze xbox site: exactor_it - 00:52 -- Al is de xbox ***king lelijk in vergelijking met PC. Puh.

Ga maar eens achter een Xbox zitten. Je wordt gek van het feit dat je op lange afstand niets kan zien. (Onderscheid tussen poppetje n achtergrond is niet te zien). Daarnaast: Pop-up let's go. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
" Watch out I'm gonna tear him a new asshole "

"I'm gonna fuck him up! "

" oh jeez, fuck, sniperfire "

Heerlijk die sound effects :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:24

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

Mensen die net zoals ik last hebben (hadden) uit het spel gemieterd te worden na 20 minuten bij spelen op PunkBuster servers: UPnP op je modem uitzetten helpt.

Spel zelf..S C H I T T E R E N D...dit is de beta, dus het kan alleen nog beter worden :)

Paar kleine verbeter ideetjes:

- Opstaan zou langzamer moeten dan neer ploffen, dit om het prone gebruik wat meer handicap te geven
- Hitboxes van 'proners' klopt niet...de benen en je derrière (kont) tellen niet mee, dus nog meer voordeel als je ligt.
- Na een stukje rennen een aantal seconden moeilijker richten, doordat je moe bent
- oneindig lang door blijven rennen eruit halen
- gewicht (meer) mee laten tellen bij type uitrusting en snelheid waarmee men kan rennen
- Die radio (waamee je op een bepaald spawnpunt terecht kan komen - sniper) zo instellen dat het niet mogelijk is om 'ver achter de vijandelijke linies opeens te verschijnen)
- als je gewond bent de mate van gewond zijn het wapen gebruik laten beinvloeden, iemand die 10% health heeft en je voorbij rent en je dan neerschiet is niet echt leuk...

Schijnt dat vooral de jongere spelers het niet zo geweldig vinden, te weinig heen en weer rossen met de muis en teveel tactiek/strategie en teamplay. Hoop dat dit ook zo blijft :)

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond aan 1 stuk door gespeeld van 9 tot nu zo'n beetje. Zat een heel aantal potjes die me echt weer terug deden denken aan vroeger. Lekker in die lange metro schacht liggen met me dikke maispropper sprayen zodat teammates verder die gang door kan rushen, heerlijk=)! Wat is die UMP45 een verademing trouwens, heerlijk met een laser-silencer-holo erop.Heb me iig heerlijk vermaakt en morgen maar eens een pre-order uit de deur doen! Heb ook de TS server even toegevoegd, kijken of daar morgen nog iemand op zit om samen mee te knallen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10 23:22
Op zich een leuke game... ik vind het er maar grauw uitzien op de ps3 moet ik zeggen.... heel veel clipping issues. Mensen gaan gehele map heen door pronen... verder vind ik dat de snelheid van prone vooruit kruipen wel wat minder snel mag... gehurkt zou ietsjes sneller moet....

verder vind ik de flashlight add-on overdreven irritant..... soms lijkt het alsof dat ding altijd precies in je ogen schijnt wat niet altijd het geval zou moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:05

codex

Geen OpenAI agent :)

@litebyte
Oneindig rennen eruit halen werkt niet bij BF, daar zijn de levens te groot voor. Soms is het nu al hinderlijk als er geen voertuig beschikbaar is om richting de gevechtzone te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P-Nut schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 03:52:
Op zich een leuke game... ik vind het er maar grauw uitzien op de ps3 moet ik zeggen.... heel veel clipping issues. Mensen gaan gehele map heen door pronen... verder vind ik dat de snelheid van prone vooruit kruipen wel wat minder snel mag... gehurkt zou ietsjes sneller moet....

verder vind ik de flashlight add-on overdreven irritant..... soms lijkt het alsof dat ding altijd precies in je ogen schijnt wat niet altijd het geval zou moeten zijn
dat is juist zo leuk aan die flashlight :D
recht op iemand aflopen en neer halen.je tegenstander ziet heel weinig.

Helaas gisteren voor het laatst bf3 kunnen spelen, ben nu een week weg en dan is de beta weer afgelopen.
maar in die paar dagen kan ik iet meer wachten op de release van BF3.
ondanks de glitches en foutjes vindt ik het toch veel beter spelen van BC2 en gef het mij het oude BF2 gevoel.
Toch wil ik ook weten hoe de commander menu eruit gaat zien, zoals in BF2.

Mijn mening over de map:
Eerste gedeelte is vrij lastig. Te veel flank en een vrijheid voor snipers.
tweede gedeelte in de metro. Geweldig. Long range langs de rails en short range in het midden.
Laatste stuk is ook fijn om te spelen.(nog niet op verdedigd alleen aanval)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen servers joinen :S, hij zegt: ''No contact with EA backed, please try again''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermessy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:11
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 08:14:
Ik kan geen servers joinen :S, hij zegt: ''No contact with EA backed, please try again''
Je bent niet de enige, blijkbaar zijn de EA servers tijdelijk niet beschikbaar. Zie onder meer EA forum:

Don't lose your head, it may cost you your life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
litebyte schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 03:04:
Schijnt dat vooral de jongere spelers het niet zo geweldig vinden, te weinig heen en weer rossen met de muis en teveel tactiek/strategie en teamplay. Hoop dat dit ook zo blijft :)
Achum dat schijnt juist precies anders om te zijn! :9
BFBC2 was echt veel skills en tactiek, deze metro map is meer corner-campen, liggen wachten, door gangen rennen en nade spammen en meer mazzel hebben op een mooie sproei plek.
Maar goed het begint te wennen, ik mis alleen nog de elementen waarom ik BFBC2 zo ben gaan waarderen (als oude man en Ex-CoD speler). En dan bedoel ik de 10001 tactieken om bij je doel te komen. Wisselen tussen klassen om je aan te passen aan wat er op je af komt - tanks, snipers, choppers, gebouwen die in de weg staan ect. - en vooral wat je team op dat moment nodig heeft.
Ik zeg niet dat BF3 dat niet heeft hoor!! :Y)
Maar na vele uren Metro gespeeld te hebben, vind ik het nog niet goed uit de verf komen zeg maar.

Hopelijk krijgen we de kans nog (voor sommige weer) om Caspian Border te spelen.

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:46

Gundogan

Rip and tear, until it is done

vinom schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:30:
[...]

Hetzelfde hier, maar wel grappig aangezien de M416 en de AEK dezelfde firerate moeten hebben. Ik prefereer de M416 boven de AEK, maar dat is wel een naakte AEK vs supressor/foregrip/reddot M416. Vanavond maar eens wat dingen unlocken voor de AEK, want hij ziet er inderdaad slick uit :) (en de almighty AN94 gaan we waarschijnlijk niet unlocken in de beta :p)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wow , sommige mensen hebben volgens mij écht een bril nodig , cod is makkelijker om mensen te spotten omdat ze zon beetje radioactief gloeien ! Niét omdat BF3 slechte graphics heeft , maar omdat cod player models overdreven scheid van de omgeving.

En voor iedereen die roept : Dit is niet Battlefield ! Speel Caspian. Waarschijnlijk is dat wel echt Battlefield , ik vermaak me nu iig ook met Metro, want ook daar kun je door slim gebruik te maken van gaten in de verdediging naar de mcom sneaken .

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 14:30

kingfriko

100 % BULLY

kan de reactie van sommige mensen wel snappen die het tegen vinden vallen , ik denk dat veel mensen die deze beta gespeeld hebben teveel verwacht hadden (waaronder ikzelf ook) ik weet nu wel dat ik deze meer voor de single player zal spelen , moest mezelf echt dwingen om een paar keer te proberen maar na een tijdje gelijk weer verwijderd van de ps3 . ziet er allemaal wel goed uit natuurlijk maar toch is het hem voor mij net niet .

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
kingfriko schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 09:04:
kan de reactie van sommige mensen wel snappen die het tegen vinden vallen , ik denk dat veel mensen die deze beta gespeeld hebben teveel verwacht hadden (waaronder ikzelf ook) ik weet nu wel dat ik deze meer voor de single player zal spelen , moest mezelf echt dwingen om een paar keer te proberen maar na een tijdje gelijk weer verwijderd van de ps3 . ziet er allemaal wel goed uit natuurlijk maar toch is het hem voor mij net niet .
Dit is ook geen spel dat je op de PS3 moet spelen, sowieso moet je geen shooters op de PS3 spelen. Die console heeft verreweg de slechtste besturing, dankzij de erg slechte controller.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-10 07:49

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Het verschil tussen metro en caspian, gameplay- technisch is erg groot; voelt bijna als een andere game. Wellicht is dat juist leuk aan bf3 mp: dat ze er maps in hebben die ook wat meer close combat, zeg maar meer CoD-achtige gameplay, bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:05

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik speel niet meer met assault rifles en ook niet met een lmg, wapens die ik gebruik zijn:
Assault: ump-45 met afhankelijk van de kit van de andere assaults een M320
Engineer: Scar-H met silencer
Support: 870MCS met slugs
Recon: MK11 MOD met iron sights, SVD met iron sights of SPS met iron sights.

Ik weet niet waarom maar daar voel ik me het prettigst bij, ik denk dat het aan de lage firerate ligt wat meer bij mij past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
twitter : "
Scheduled maintenance/downage tonight during the following times. PC: 6:00-7:00 am PS3: 7:00–8:00 am 360: 8:00–9:00 am - all times are UTC"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ruffzz schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 09:35:
twitter : "
Scheduled maintenance/downage tonight during the following times. PC: 6:00-7:00 am PS3: 7:00–8:00 am 360: 8:00–9:00 am - all times are UTC"
Als het goed is dan zijn ze nu bezig met de maintenance, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 09:40:
[...]

Als het goed is dan zijn ze nu bezig met de maintenance, of niet?
Voor de ps3 ja, het is nu zomertijd, ik denk niet dat het daar is meegerekent dus nu is het ongeveer 8:40 en de pc spelers kunnen alweer aan de gang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
IK hebe m nu drie dagen erop en nog helemaal niet kunnen spelen krijg iedere keer code 2 error of hij blijft verbinden maar doet helemaal niks, errug vreemd allemaal

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 09:44:
IK hebe m nu drie dagen erop en nog helemaal niet kunnen spelen krijg iedere keer code 2 error of hij blijft verbinden maar doet helemaal niks, errug vreemd allemaal
Geef iets speciefiker de foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

dave1972 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 09:44:
Béta veranderd in Beta al geprobeerd?

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pykow schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 08:13:
[...]

dat is juist zo leuk aan die flashlight :D
recht op iemand aflopen en neer halen.je tegenstander ziet heel weinig.

Helaas gisteren voor het laatst bf3 kunnen spelen, ben nu een week weg en dan is de beta weer afgelopen.
maar in die paar dagen kan ik iet meer wachten op de release van BF3.
ondanks de glitches en foutjes vindt ik het toch veel beter spelen van BC2 en gef het mij het oude BF2 gevoel.
Toch wil ik ook weten hoe de commander menu eruit gaat zien, zoals in BF2.

Mijn mening over de map:
Eerste gedeelte is vrij lastig. Te veel flank en een vrijheid voor snipers.
tweede gedeelte in de metro. Geweldig. Long range langs de rails en short range in het midden.
Laatste stuk is ook fijn om te spelen.(nog niet op verdedigd alleen aanval)
Graag iedereen switchen naar flashlight, makkelijker dan dat kan het voor de vijand niet worden, iedereen weet precies waar je zit :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What do you think?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ze proberen in deze game veel te veel verschillende doelgroepen te pleasen. Metro vind ik zelf echt een kut map veel te nauw en allemaal chokepoints die geforceerd aan voelen.
Heb nog geen minuut het BF2 gevoel gehad waarvan dit spel de opvolger moet zijn.

BF2 demo was Oman. Vergelijk dat eens met Metro..... :X -O-

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:35
10K schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 09:46:
[...]

Bij mij wou hij ook niet verbinden. Uiteindelijk heb ik een serverlijst uitgeklapt en zelf een server geselecteerd. Bij de 5e server maakte hij eindelijk verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 09:48:
[...]
Graag iedereen switchen naar flashlight, makkelijker dan dat kan het voor de vijand niet worden, iedereen weet precies waar je zit :)
Haha, inderdaad, die mensen die met hun lichtje zitten te spelen vragen er gewoon om om afgeachoten te worden

Ervaring beta:
Het spel zelf is echt een lust voor je ogen. Explosies zijn nog nooit zo mooi geweest. In het begin vond ik metro niet zon leuke map, maar nu ik hem beter heb leren kennen begint het al leuker te worden. Ik heb rush altijd wel een leuke gamemode gevonden dus dat zat wel goed.

Helaas faal ik ontzettend met een K/D ratio van 2/18 en toch beleef ik er plezier aan, dat komt heel weinig voor bij mij, met mijn teammaten achter een heuvel liggen en kijken waar de vijanden zitten en ze daarna afschieten, healt packs in het rondstrooien en van punt naar punt rennen, geweldig

Ik zelf heb compleet geen last van bugs of iets gehad, het viel echt mee, wel vind ik dat het levelelen zeer sloom gaat, en ook vooral het vrijspelen van wapens waar ik nu al 7000
Punten ongeveer moet voor de m416 moest ik at bij bc2 voor het laatste wapen

Naarmate zal ik hier denk aan wennen en zal het wel beter gaan. Ik heb spel meteen gepreorderd nadat ik uitvond dat het spel verbazend goed liep op mijn laptop.
Radeon mobility hd 5650
Intel core i3 330m
4gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
10K schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 09:46:
[...]

Wat bedoel je daar mee?, en de foutmelding is zoals ik zei die code 2 error, en eeuwig erbinding maken zonder dat dr ook maar wat gebeurt ..... :?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

dave1972 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:05:
[...]
Wat bedoel je daar mee?, en de foutmelding is zoals ik zei die code 2 error, en eeuwig erbinding maken zonder dat dr ook maar wat gebeurt ..... :?
Het veranderen van de map naam en in register is daarvoor ook de oplossing. Toevallig gister nog bij een maat van me gedaan en het werkte daarna perfect.

Zoek eventjes in het problementopic (wss startpost al) en dan zie je wat we bedoelen.
*editje* zie hier; [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

Ik vind het spel trouwens echt wel heerlijk. De wapens voelen echt authentiek aan! Dat geluid op wartapes is echt overweldigend goed. Hier kan ik wel mee uit de voeten.

Wat ik wel ontzettend jammer vind is dat ze niet een echte BF map als beta hebben gedaan. CB zat er wel in maar niet public. Jammer voor mij. Die vehicles adden zo ontzettend veel! Voor mij zelf wel typisch dat ik engineer eigenlijk niet gebruik, waarom zou ik? RPG spammen op infantry is niet mijn ding (al moet ik wel toegeven dat het langsschieten van een rpg in de metro ONTZETTEND vet is met dat licht!)

[ Voor 3% gewijzigd door Mu.siQ op 02-10-2011 10:22 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

dave1972 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:05:
[...]

origin heropstarten, en dan andere servers proberen

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Zo maar weer eens BF3 opstarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

ProfoundValue schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:21:
Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Zo maar weer eens BF3 opstarten :)
Onderhoud :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Niet op PC toch? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

#Mijn server lijst is gestolen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 20:00

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hoe zit dat eigenlijk met wartapes?
Ik had even vluchtig gekeken in het audio menu, maar zag er geen optie voor.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Wat mij wel opvalt is dat alle Squad en DM servers offline zijn nu. Er is welgeteld steeds maar 1 server online die na een paar minuten weer weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Mu.siQ schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:21:
[...]

Het veranderen van de map naam en in register is daarvoor ook de oplossing. Toevallig gister nog bij een maat van me gedaan en het werkte daarna perfect.

Zoek eventjes in het problementopic (wss startpost al) en dan zie je wat we bedoelen.
*editje* zie hier; [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

Ik vind het spel trouwens echt wel heerlijk. De wapens voelen echt authentiek aan! Dat geluid op wartapes is echt overweldigend goed. Hier kan ik wel mee uit de voeten.

Wat ik wel ontzettend jammer vind is dat ze niet een echte BF map als beta hebben gedaan. CB zat er wel in maar niet public. Jammer voor mij. Die vehicles adden zo ontzettend veel! Voor mij zelf wel typisch dat ik engineer eigenlijk niet gebruik, waarom zou ik? RPG spammen op infantry is niet mijn ding (al moet ik wel toegeven dat het langsschieten van een rpg in de metro ONTZETTEND vet is met dat licht!)
Volgens mij zijn de redenen waarom ze voor metro hebben gekozen het volgende :

- Ze willen de COD spelers niet voor het hoofd stoten. EA heeft er geen geheim van gemaakt dat ze de markt willen afsnoepen van COD.
- De voertuigen in Badfailed 3 zijn ondergeschikt aan de voorganger van Bf2. De vliegtuigen, helis, tanks, jeeps, ze zijn gewoon niet conform bf2 gemaakt. vliegtuigen die zelf heal hebben. Helis die niet meer 360 graden bestuurd kunnen worden. tanks die niet meer schieten met velocity bullet drop. Voertuigen zijn een onderschikte rol gaan spelen binnen Badfailed 3.

Verschrikkelijke opvolger is het geworden. De naam battlefield niet waardig. Badfailed 3 is gewoon meer een logische opvolging geworden van bfbc 2. Het heeft dan ook niets maar dan ook niets met een opvolging van Battlefield 2 te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

ProfoundValue schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:26:
Wat mij wel opvalt is dat alle Squad en DM servers offline zijn nu. Er is welgeteld steeds maar 1 server online die na een paar minuten weer weg is?
BF strikes back 8)7 hoezo heb jij servers`ß

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

reemprive schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 08:10:
@litebyte
Oneindig rennen eruit halen werkt niet bij BF, daar zijn de levens te groot voor. Soms is het nu al hinderlijk als er geen voertuig beschikbaar is om richting de gevechtzone te komen.
totaal geen last van; teamplay, zorg dat er mobile spawn punten zijn, blijf bij elkaar en wals over een map heen. daarlangs zijn de squad-buffs wel handig; squad-spring of meer ammo etc.

bugs zijn wel enorm veel aanwezig[ps3]; location capture nadat je geknived bent, of niet kunnen capture met c4 of defibrilator vast, clipping, zwevende models of verdwijnen d'r van, hilarische animatie bugs, zombie character, niet kunnen plaatsen van gadgets of goed herladen daarvan, niet juiste items krijgen bij spawm, etc. etc. etc.

maar goed, vermaak me d'r prima mee. nu bijna lvl 30, helaas zitten de mortieren ook niet in de beta - was ers benieuwd naar dat explosie geweld. maar goed, c4 volstaat ook prima :P de wapens lijken redelijk in balans, met hier en daar wat uitzonderingen. maar dat kniven werkt helaas voor geen meter, omg wat gaat dat traag en buggy :F gister wel me eerste squad nemesis ribbon bemachtigd *O* 68k/31d

hoop voor EA dat deze beta een build is van tijdje geleden, want anders gaan ze dat niet redden al die bugs fixen voor game-release.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
yzx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:27:
[...]

BF strikes back 8)7 hoezo heb jij servers`ß
Nee, ik bedoel servers die in Battlelog staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

innerchild schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:27:
[...]

- Ze willen de COD spelers niet voor het hoofd stoten. EA heeft er geen geheim van gemaakt dat ze de markt willen afsnoepen van COD.
- De voertuigen in Badfailed 3 zijn ondergeschikt aan de voorganger van Bf2. De vliegtuigen, helis, tanks, jeeps, ze zijn gewoon niet conform bf2 gemaakt. vliegtuigen die zelf heal hebben. Helis die niet meer 360 graden bestuurd kunnen worden. tanks die niet meer schieten met velocity bullet drop. Voertuigen zijn een onderschikte rol gaan spelen binnen Badfailed 3.

Verschrikkelijke opvolger is het geworden. De naam battlefield niet waardig. Badfailed 3 is gewoon meer een logische opvolging geworden van bfbc 2. Het heeft dan ook niets maar dan ook niets met een opvolging van Battlefield 2 te maken...
Volgens mij hebben we hier dan ook deels te maken met twee fanbasen. één die BF2 nog steeds helemaal speelt en één die bc2 geweldig vind. Beiden kan natuurlijk ook, for the record 8)7

enfin, ik weet nog niet zoveel over de vehicles als jij blijkbaar want daar kan ik je niets over vertellen. Wel is het apart dat ze vanzelf weer gaan healen. Helis die niet meer 360 graden bestuurd kunnen worden? Die snap ik niet? je moet toch kunnen doen met dat ding zoals je wilt? a la bc2? Dat tanks geen velocity bullet drop meer hebben, haal je dat uit CB gameplay of is dat bevestigd?
Als dit allemaal waar is zou het wel jammer zijn. Juist ook de diversiteit van de voertuigen met mede hun eigen karakter (wapens, handling e.d.) maakte het zo divers en leuk! Het goed gebruiken van vehicles had skill nodig.

Ze willen cod spelers niet voor hun hoofd stoten? Tjah, daar is iets voor te zeggen voor beide kanten..feit is wel dat het echte BF gevoel er niet is MAAR ik ben van mening dat deze beta een snoepje is. Dat snoepje kun je pakken maar of je het opeet? Oftewel, gewoon wachten tot de full release en dan zal het wss heel anders zijn.

En nog even iets erachter; Ik heb alleen BC2 gespeeld en geen BF2, dus je kunt me wat dat betreft alles wijs maken over bf2... O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Mu.siQ op 02-10-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Toch knap dat iedereen al vergaande conclusie trekt aan de hand van 2 maps...

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

martijn--g schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:37:
Toch knap dat iedereen al vergaande conclusie trekt aan de hand van 2 maps...
Dat ben ik met je eens. Daarom vind ik het ook van de zotte dat sommige mensen hun pre-order cancelen door een ervaring als deze.

Een beta is een extra, klaar :P Het zegt IETS over een spel, maar bij lange na niet een volledig beeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Beetje jammer dit..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=39hozVhxkXw]

Ben blij dat dit vanaf vanochtend gepatched is. Blijkbaar volgen de servers nu een bepaald authencitatie proces waardoor DICE automatisch kan zien of een server legitiem is of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:29
Absoluut , ik lees ook alleen maar vele verhalen over de map dit en deze mode dat.

Terwijl een ding het belangrijkste is en dat is de gameplay , en die voelt nu al heel goed aan.
Een stuk meer solide dan bf bc2.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Erg goed gedaan d:)b Laat mooi de chaos zien die kan ontstaan in een beetje volle server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
Mu.siQ schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:39:
[...]

Dat ben ik met je eens. Daarom vind ik het ook van de zotte dat sommige mensen hun pre-order cancelen door een ervaring als deze.

Een beta is een extra, klaar :P Het zegt IETS over een spel, maar bij lange na niet een volledig beeld :+
Het grappige van je statement is dat als je het spel WEL leuk vind na het spelen van de beta het wel ok is , maar als je er negatief tegenover staat dan het opeens raar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
innerchild schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:27:
[...]

Je hebt dus duidelijk geen caspian border gespeeld. Als er een tank aan komt ben je de lul. Voertuigen domineren die map. En van dat regen betref ik vind het prima aangezien je voertuig eerst onbestuurbaar wordt doordat de motor uitvalt voordat de tank ontploft, dan is een stukje regen toch handig zodat je voertuig niet ontploft maar nog kan repairen? De regen is zo minimaal dat het geen bal uitmaakt maar je hebt duidelijk geen caspian border gespeeld en duidelijk niet eens de moeite genomen om het hele verhaal te lezen. Na caspian border kan het voor mij niet meer stuk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Alle Ribbons die je in BF3 MP kunt krijgen in hoge kwaliteit. Niet nodig, maar ik vond het toch wel leuk met jullie te delen :) Ik zou later evt. nog beschrijvingen moeten toevoegen.

Afbeeldingslocatie: http://img842.imageshack.us/img842/2070/r10v.png

Afbeeldingslocatie: http://img14.imageshack.us/img14/6428/r11f.png

Afbeeldingslocatie: http://img560.imageshack.us/img560/9188/r12c.png

Afbeeldingslocatie: http://img824.imageshack.us/img824/6195/r13w.png

Afbeeldingslocatie: http://img844.imageshack.us/img844/3757/r14c.png

Afbeeldingslocatie: http://img37.imageshack.us/img37/3589/r15m.png

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/4566/r17m.png

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/5741/r18q.png

Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/2369/r19.png

Afbeeldingslocatie: http://img827.imageshack.us/img827/1379/r20j.png

Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/2016/r21.png

Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/6654/r22t.png

Afbeeldingslocatie: http://img834.imageshack.us/img834/1305/r23d.png

Afbeeldingslocatie: http://img200.imageshack.us/img200/945/r24q.png

Afbeeldingslocatie: http://img198.imageshack.us/img198/8512/r25b.png

Afbeeldingslocatie: http://img685.imageshack.us/img685/2192/r26p.png

Afbeeldingslocatie: http://img683.imageshack.us/img683/1953/r27.png

Afbeeldingslocatie: http://img843.imageshack.us/img843/9329/r28q.png

Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/9663/r29j.png

Afbeeldingslocatie: http://img717.imageshack.us/img717/504/r30.png

Afbeeldingslocatie: http://img828.imageshack.us/img828/1206/r31o.png

Afbeeldingslocatie: http://img543.imageshack.us/img543/831/r32w.png

Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/5774/r33.png

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/7409/r34i.png

Afbeeldingslocatie: http://img690.imageshack.us/img690/7522/r35o.png

Afbeeldingslocatie: http://img843.imageshack.us/img843/1450/r36m.png

Afbeeldingslocatie: http://img834.imageshack.us/img834/5609/r37p.png

Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/1839/r38.png

Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/9690/r39.png

Afbeeldingslocatie: http://img842.imageshack.us/img842/9551/r40.png

Afbeeldingslocatie: http://img265.imageshack.us/img265/7890/r41.png

Afbeeldingslocatie: http://img26.imageshack.us/img26/8311/r42r.png

Afbeeldingslocatie: http://img543.imageshack.us/img543/7003/r43.png

Afbeeldingslocatie: http://img43.imageshack.us/img43/957/r44.png

Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/8371/r45.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

innerchild schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:46:
[...]
Het grappige van je statement is dat als je het spel WEL leuk vind na het spelen van de beta het wel ok is , maar als je er negatief tegenover staat dan het opeens raar staat.
Ik snap je zinsbouw niet helemaal en daardoor ook niet je statement. Zou je dit kunnen verduidelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

ProfoundValue schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:49:
Alle Ribbons die je in BF3 MP kunt krijgen in hoge kwaliteit. Niet nodig, maar ik vond het toch wel leuk met jullie te delen :) Ik zou later evt. nog beschrijvingen moeten toevoegen.
knip
Misschien voor start post?

Maareh zijn dat alle ribbons die er zijn? Vind niet echt challeging ones daar tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
yzx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:51:
[...]

Misschien voor start post?

Maareh zijn dat alle ribbons die er zijn? Vind niet echt challeging ones daar tussen
Wel degenen die tot nu toe geupload zijn naar de BF3 servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
innerchild schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:46:
[...]

Er zit een verschil tussen zeggen dat de boel er niet uit ziet en dan mw3 alles beter doet, en dat het er beter uitziet. Als je als argument geeft dat het kut is omdat het geen bf2 is of mw dan kan niemand daar toch wat mee? Koop je lekker mw3 of blijf je bf2 spelen. Ik vind het al helemaal achterlijk dan mensen denken dat metro representatief is voor heel de game 8)7 De voertuigen zijn nogmaals zeer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
Mu.siQ schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:31:
[...]

Volgens mij hebben we hier dan ook deels te maken met twee fanbasen. één die BF2 nog steeds helemaal speelt en één die bc2 geweldig vind. Beiden kan natuurlijk ook, for the record 8)7

enfin, ik weet nog niet zoveel over de vehicles als jij blijkbaar want daar kan ik je niets over vertellen. Wel is het apart dat ze vanzelf weer gaan healen. Helis die niet meer 360 graden bestuurd kunnen worden? Die snap ik niet? je moet toch kunnen doen met dat ding zoals je wilt? a la bc2? Dat tanks geen velocity bullet drop meer hebben, haal je dat uit CB gameplay of is dat bevestigd?
Als dit allemaal waar is zou het wel jammer zijn. Juist ook de diversiteit van de voertuigen met mede hun eigen karakter (wapens, handling e.d.) maakte het zo divers en leuk! Het goed gebruiken van vehicles had skill nodig.

Ze willen cod spelers niet voor hun hoofd stoten? Tjah, daar is iets voor te zeggen voor beide kanten..feit is wel dat het echte BF gevoel er niet is MAAR ik ben van mening dat deze beta een snoepje is. Dat snoepje kun je pakken maar of je het opeet? Oftewel, gewoon wachten tot de full release en dan zal het wss heel anders zijn.

En nog even iets erachter; Ik heb alleen BC2 gespeeld en geen BF2, dus je kunt me wat dat betreft alles wijs maken over bf2... O-)
In battlefield 2 was de besturing een bijna perfekte mix tussen arcade en simulatie.
Bv de helicopter in bf2 kon je 360 draaien over zijn as. Je kon in bf2 niet gelijk in een heli stappen en ownen. Je moest voor de moves echt die heli leren besturen en zodra je dat onder knie had kon je een heli landen op een boom. De gevechten tussen tanks en andere attack helis waren echt super.

Nu stap je in een heli en je vliegt. De controle is compleet weg.

Een tank in bf2 heeft te maken met de krachten van zwaartekracht. In bf3 bestaat dat niet meer. Alles wat je op je crosshair hebt in de verte is ook je uiteindelijke target. Bij bf2 moest je dus afstand en hoogte ook mee nemen in je beschietingen.

Vliegtuigen kan je geen bommen meer mee gooien. Zelf healing en onder de 50 % damage, dan kan je er maar beter uit hoppen want je kan die meuk niet meer repareren.

Iedereen schiet je van de grond zo kapot. Autoheal zit op alle voertuigen en dat zuigt enorm.

Battlefield 3 zou een logische opvolging worden van deel 2 en DICE heeft dit altijd beweerd. Echter komt nu de aap uit de mouw en het blijkt gewoon een opvolger te zijn van Bfbc2 met een andere naamgeving.

Dit spel ziet er dan wel mooi uit maar het is gewoon geen opvolger van bf2. klaar.. iedereen die menig uurtjes ( 100 + ) in het spel heeft gestoken weet waar ik het over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:54:
[...]

Er zit een verschil tussen zeggen dat de boel er niet uit ziet en dan mw3 alles beter doet, en dat het er beter uitziet. Als je als argument geeft dat het kut is omdat het geen bf2 is of mw dan kan niemand daar toch wat mee? Koop je lekker mw3 of blijf je bf2 spelen. Ik vind het al helemaal achterlijk dan mensen denken dat metro representatief is voor heel de game 8)7 De voertuigen zijn nogmaals zeer goed!
"Koop je lekker MW3" - Waar heeft hij MW3 genoemd? En waarom moeten we elk moment gebruiken voor een "subtiele" sneer naar CoD?
innerchild schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:55:
Een tank in bf2 heeft te maken met de krachten van zwaartekracht. In bf3 bestaat dat niet meer. Alles wat je op je crosshair hebt in de verte is ook je uiteindelijke target. Bij bf2 moest je dus afstand en hoogte ook mee nemen in je beschietingen.
In Bad Company 2 had je ook bullet drop bij tanks, dus waarom in BF3 niet? Er zit in ieder geval bullet drop bij wapens. Een beetje vreemd als er geen bullet drop bij tanks is.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:56:
[...]

"Koop je lekker MW3" - Waar heeft hij MW3 genoemd? En waarom moeten we elk moment gebruiken voor een "subtiele" sneer naar CoD?
Ik had het niet over jou in het algemeen. Ik heb minsten al 30 x lang zien komen dat mensen het maar kut vinden en voor mw3 gaan. Ik zeg alleen maar dit is een bf3 forum en dan interesseert helemaal niemand dat je mw3 ipv bf3 koopt daar is het cod vs bf topic voor... Daarbij houden er ook weinig mensen rekening mee dat er nog een aantal dingen niet inzitten die de gameplay in de final nog beter maken, zoals de command rose.
Er zit gewoon bulletdrop in de tanks, en niet zo'n beetje ook! :)

[ Voor 5% gewijzigd door bloodlynx op 02-10-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Laatst online: 23:51
ik vind bf3 echt wel geslaagd tot nu toe het speelt echt lekker, ok er zit wel een mw2/3 tintje in met perks had van mij niet gehoeven maar dat geeft ook wel weer meer diversiteit.
en dat het niet helemaal op bf2 lijkt had je kunnen weten omdat bc2 al heel anders was dan kan je verwachten dat ze een deel in de zelfde stijl door gaan. daar vlogen die heli's ook al voor geen meter.

teamplay valt tot nu toe tegen weinig mensen die even een pakketje droppen voor je... weet niet of dat morse code ook gehoord wordt (Q) anders wordt je soms wel erg genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Lol. Ik zit ongeveer een half uurtje in dit topic en ik ben nu al een beetje kwijt wie wie aan het beschuldigen is en waarom precies, hehe.

But it could be me 8)7

Enfin. Ik heb bulletdrop in de beta gezien/gemerkt bij wapens (snipers vooral) dus het lijkt me nogal raar als dit niet bij tanks zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

What is a BETA?
By: zh1nt0 Posted: 23 hours ago 980 Comments
So there seems to be some confusion around what a beta is. That is why I am posting this in order to clear it up :).

Give it a good read :)

When a new game is created or updated, there are several stages in development before the product can be sold in the commercial marketplace. You might remember our Alpha Trial from July which was the first stage, in which the game is tested by software testers and gamers. A beta version is the name for the second stage of software testing.

The beta version of a software release is considered to be a preview. It has most of the standard features, but is not yet ready for wide release or sale. During this point, the studio will collect feedback from users about the product's usability — what they like and what should be changed — before the game´s wide release. A beta version of a game can be either a closed beta, which is limited to a specific group of users, or an open beta, which is available for the general public to use.

Today, most games are first released in beta version for testing.
+1 voor dat, sucks voor de mensen die het hebben gecancelled omdat ze alles bazeren op 1 map, ik wil andere games wel betas zijn uitbrengen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:00:
[...]

Ik had het niet over jou in het algemeen. Ik heb minsten al 30 x lang zien komen dat mensen het maar kut vinden en voor mw3 gaan. Ik zeg alleen maar dit is een bf3 forum en dan interesseert helemaal niemand dat je mw3 ipv bf3 koopt daar is het cod vs bf topic voor... Daarbij houden er ook weinig mensen rekening mee dat er nog een aantal dingen niet inzitten die de gameplay in de final nog beter maken, zoals de command rose.
Ik weet dat je het niet over mij had, je had het namelijk over Innerchild. Ik vond het alleen raar dat je MW3 er bij moest halen, aangezien hij MW3 geen een keer genoemd heeft. Integendeel, aan zijn post te zien vind hij Call of Duty sowieso niet zo leuk. Hij vergeleek BF3 met BF2. En hij noemde CoD vanwege de feel van de gameplay.

Waar het mij om gaat is dat mensen over MW3 praten alsof het minderwaardig is ofzo. Elk moment, elke zin wordt gebruikt om dingen te zeggen als "dan koop je maar lekker MW3, daar heb je wel n00b wapens" (of zoiets). En dat terwijl het helemaal niet over MW3 ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:03:
[...]

Ik weet dat je het niet over mij had, je had het namelijk over Innerchild. Ik vond het alleen raar dat je MW3 er bij moest halen, aangezien hij MW3 geen een keer genoemd heeft. Integendeel, aan zijn post te zien vind hij Call of Duty sowieso niet zo leuk. Hij vergeleek BF3 met BF2. En hij noemde CoD vanwege de feel van de gameplay.

Waar het mij om gaat is dat mensen over MW3 praten alsof het minderwaardig is ofzo. Elk moment, elke zin wordt gebruikt om dingen te zeggen als "dan koop je maar lekker MW3, daar heb je wel n00b wapens" (of zoiets). En dat terwijl het helemaal niet over MW3 ging.
Maar er zitten tig spelers van CoD op de servers, als MW3 uit is zal het BF gevoel nog meer terug komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Mu.siQ schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:02:

Enfin. Ik heb bulletdrop in de beta gezien/gemerkt bij wapens (snipers vooral) dus het lijkt me nogal raar als dit niet bij tanks zit.
YouTube: The Longest/Best Battlefield 3 Sniper Headshot? - BF3 Caspian Border (1080p) - YouTube er zit inderdaad bulletdrop in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Meen je dat nu? Heli besturen in bf2 was echt voor de geoefende piloten.. Is het nu vliegen voor kleuters? Waaromin godsnaam zouden ze dat hebben aangepast?

En jets niet kunnen bombarderen? Wtf :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:04:
[...]

Maar er zitten tig spelers van CoD op de servers, als MW3 uit is zal het BF gevoel nog meer terug komen
En daar heb je het weer... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:04:
[...]

En daar heb je het weer... 8)7
Blijf erbij :P ;w

Mja iemand een idee over die "suprise"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh, wat bedoel je daar mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-10 14:57
de hele week wake island :P zou cool zijn ;)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:06:
[...]
Heb het er verder neit over 8)7 Dat. Niet verder inwijden.

die surprise? Geen idee. Ik weet dat ik niet kan spelen dus voor mij maakt het weinig uit.

Bulletdrop is trouwens wel goed dus. Gelukkig. Dat is dus niet lukraak jagen maar even goed aimen. Het voelt wel heerlijk als je op 200m een headshot maakt met een lekkere marksman headshot bonus =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Jpjedi schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:04:
Meen je dat nu? Heli besturen in bf2 was echt voor de geoefende piloten.. Is het nu vliegen voor kleuters? Waaromin godsnaam zouden ze dat hebben aangepast?

Dit is complete onzin, choppers zijn een stuk moeilijker te vliegen als in bfbc2 daarnaast zijn jets al helemaal moeilijk om snel kills mee te maken. Er zitten btw geen bommen in maar er is iets anders voor in de plaats gekomen, je hebt nu een lock on missile net zoals in de 2de seat van een bomber jet in bf2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:06:
[...]

Als ik op school rond liep was het van BF3 beta spelen? nu is het van GTFOOOO ga tuben op je zombies :+

BF wil CoD spelers "aanwerven" en die spelen zoals ze aan spelen CoD dan natuurlijk he dus het duurt eventjes voor hun om te denken van WTF ik moet anders spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Nou ik heb het op me ps3 gespeeld en op me pc. pc speelt erg fijn. al heb ik niet de nieuwste laptop, hij draait lekker op low. Vind metro opzich wel wat hebben maar tis geen bf map!!! Helaas kan ik niet caspian border testen, i like flying!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
bloodlynx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:08:
[...]

Dit is complete onzin, choppers zijn een stuk moeilijker te vliegen als in bfbc2 daarnaast zijn jets al helemaal moeilijk om snel kills mee te maken. Er zitten btw geen bommen in maar er is iets anders voor in de plaats gekomen, je hebt nu een lock on missile net zoals in de 2de seat van een bomber jet in bf2.
Bfbc is in mijn ogen geen BF waardige reeeks dus daar vergelijk ik niet mee. Er staat duidelijk dat helis veel makkelijker te vliegen zijn dan in BF2 en dan maak ik me daar druk over ;)

En nogmaals, geen bommen onder de jets :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jpjedi schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:04:

Ik vond het vliegen met heli's in BF2 een stuk makkelijker dan in BC2 en ik vind BF3 nog lastiger vliegen. Misschien maar net wat je gewend bent maar ik vond heli's altijd enorm makkelijk te besturen in BF2 :9 Ik weet nog goed de eerste Black Hawk (voor de nerf), inmaken was dat 8)

Geen bommen in jets is jammer overigens maar niet zo erg. Het was wel erg makkelijk om anders kills te maken en nu zit het halve team al te wachten bij de jets.

[ Voor 12% gewijzigd door Phyxion op 02-10-2011 11:29 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
wat mijn reden was om van bfbc2 te gaan naar cod was eigenlijk maar 1 ding en dat zijn maps na een half jaar was ik die maps zat.
dus ik ging van bfbc 1 naar bfbc2 toen mw2 en bleef mw2 vast hakken jaar 1 later black ops.
ik ben een ps3 gamer trouwens :P en voor mij moeten ze mp verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzai
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08 10:27
ik vond BF vietnam controls / attitude de bom wat heli vliegen betreft, beetje tussen de bomen door, door tempels heen, erg mooi. (fuck realisme) trouwens, blijf nu steken op matchmaking voor quick match en hij zegt dat elke server vol zit terwijl de browser anders aangeeft.. iemand enige ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick
  • Laatst online: 13-10 14:12

SupremeRick

Muse Fan

hanzai schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:33:
ik vond BF vietnam controls / attitude de bom wat heli vliegen betreft, beetje tussen de bomen door, door tempels heen, erg mooi. (fuck realisme) trouwens, blijf nu steken op matchmaking voor quick match en hij zegt dat elke server vol zit terwijl de browser anders aangeeft.. iemand enige ervaring hiermee?
JAH hier hetzelfde probleem ik probeer m nu opnieuw te downloaden mischien dat het werkt.

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Jullie weten toch dat het server maintanance is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 21:50

MiliaanR

Just for fans.

yzx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:36:
Waarom kan je in je history wel servers joinen? ( ze zijn wel laggy )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick

SupremeRick

Muse Fan

yzx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:36:
Twitter @Battlefield
Scheduled maintenance/downage tonight during the following times. PC: 6:00-7:00 am PS3: 7:00–8:00 am 360: 8:00–9:00 am - all times are UTC

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SupremeRick schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:38:
[...]

Twitter @Battlefield
Scheduled maintenance/downage tonight during the following times. PC: 6:00-7:00 am PS3: 7:00–8:00 am 360: 8:00–9:00 am - all times are UTC
Wij zitten GMT +1 he ;) das 4-5 uur verschil niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick

SupremeRick

Muse Fan

yzx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:39:
[...]

Wij zitten GMT +1 he ;) das 4-5 uur verschil niet?
oh verrek ik had niet goed gelezen >.< xD
dus over 20 minuten is dat over?

[ Voor 7% gewijzigd door SupremeRick op 02-10-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SupremeRick schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:40:
[...]

oh verrek ik had niet goed gelezen >.< xD
\
dus over 20 minuten is dat over?
Kan zijn denk eerder tegen 1uur s"middags hier in GMT+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick

SupremeRick

Muse Fan

yzx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:42:
[...]

Kan zijn denk eerder tegen 1uur s"middags hier in GMT+1
ja maar het duurt een uurtje zeggen ze.. voor pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SupremeRick schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:42:
[...]

ja maar het duurt een uurtje zeggen ze.. voor pc
Alles loopt uit he ik neem liever hetruime als het op maintenance aan komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoOker
  • Laatst online: 19-09 16:49
Iemand een leuke Caspian Border server voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick

SupremeRick

Muse Fan

jeroentjuhboer schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:45:
Iemand een leuke Caspian Border server voor me?
die staan niet open geloof ik, ik vind ze iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

SupremeRick schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:45:
[...]

die staan niet open geloof ik, ik vind ze iig niet
Ze waren klaar met "testen".
Ik denk eig dat ze ook wel klaar zijn met Metro testen, doe s een andere map!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoOker
Jeroenneman schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:46:
[...]

Ze waren klaar met "testen".
Ik denk eig dat ze ook wel klaar zijn met Metro testen, doe s een andere map!
Jah idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoOker
En ik kan nu ook geen 1 server joinen :s Ook met Quick Match vind ie niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:24

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

Ik ben nog een groentje..heb rank 6 :)
Veel op Engelse servers gespeeld, krijg ik het idee dat het niet bepaald jonge spelers (beneden de 20) zijn

En net zoals bij BC2, de tactiek komt nog wel, was in het begin ook 25 snipers en 5 overige classes op 1map. Dat clan/group element via battlelog, als dat wat beter gaat werken tussen spelers onderling dan zal het echte teamplay wel beter worden. Ben met je eens valt nog een hoop op te poetsen aan Metro..maar ja het is nog een beta, strakjes zullen er ook nog vanuit server kant vast nog een hoop opties komen om het meer tactischer/spannender te maken

Wat ik van Metro vind, is dat voor de aanvallende partij een moeilijke map is. Het voertuig wat er eerst in zat (alpha) zou terug mogen.

En Caspian Border iedereen zegt dat het zo'n grote map is, maar ik denk dat het nog wel mee valt. Vergelijk de map maar eens qua groottte met Harvast Day of Heavy Metal (BC2) Die zijn waarschijnlijk nog wel groter
Dus die 'huge' maps moeten hopelijk nog komen. :)
TonyTone schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 08:50:
[...]

Achum dat schijnt juist precies anders om te zijn! :9
BFBC2 was echt veel skills en tactiek, deze metro map is meer corner-campen, liggen wachten, door gangen rennen en nade spammen en meer mazzel hebben op een mooie sproei plek.
Maar goed het begint te wennen, ik mis alleen nog de elementen waarom ik BFBC2 zo ben gaan waarderen (als oude man en Ex-CoD speler). En dan bedoel ik de 10001 tactieken om bij je doel te komen. Wisselen tussen klassen om je aan te passen aan wat er op je af komt - tanks, snipers, choppers, gebouwen die in de weg staan ect. - en vooral wat je team op dat moment nodig heeft.
Ik zeg niet dat BF3 dat niet heeft hoor!! :Y)
Maar na vele uren Metro gespeeld te hebben, vind ik het nog niet goed uit de verf komen zeg maar.

Hopelijk krijgen we de kans nog (voor sommige weer) om Caspian Border te spelen.

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick

SupremeRick

Muse Fan

jeroentjuhboer schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:50:
En ik kan nu ook geen 1 server joinen :s Ook met Quick Match vind ie niets...
nee klopt ze hebben maintenance maar kweet ook niet hoe lang da gaat duren.. tis daar nu 10:52 geloof ik.. of 9:52 UTC = GMT dus

edit: join is een keer een lege server, dan kun je der weer in

[ Voor 9% gewijzigd door SupremeRick op 02-10-2011 11:55 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien