Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Het lijkt er bij mij op dat de server lijst leeg is in Battlelog, ik dacht dat de maintenance al uitgevoerd was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik kan gewoon in een server gaan en spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Hopelijk doet dice hier iets mee: YouTube: Hit Registration of Battlefield 3 BETA - YouTube

Precies de enigine delays waar ik en andere al melding van maakten in de alpha.
De meeste andere bugs komen hierdoor, dice moet dat echt wel fixen!

Probleem is dat de hit registratie grotendeels bij de client gebeurd... waarom dice?

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 22:29
Volgens mij ligt BF3 er uit..
Ik hoor van meerdere personen en zie het zelf ook, dat er geen servers zijn.

Overgens zat ik zelf net wel even in een xbox server en ik heb de pc versie.. Er kwamen verder geen mensen bij dus zal wel een bug zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 16:19
Denken jullie dat de uiteindelijke grapichs er beter uit zien, toen ik de eerste keer de beta start vond ik het er een beetje kinderachtig en 'hard' uit zien op de Xbox360.
Hebben ze de fps al de helft minder gemerkt(waar ik eigenlijk niks van werk :p , in tegendeel waarvan ik dacht dat je dit heel erg zou merken) om het op 720P te spelen toch?
Zat gister ook onder het level met de rpk, was wel leuk maar na 4 kills heb ik maar suicide gedaan.
Heb de rpk al bijna uitgespeeld zit op 120 kills ofzo. Bipods zijn erg handig =0recoil :) .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch best wel een tegenvaller qua grafics deze beta, nu lees ik hier en daar dat EA de grafics wat terug heeft geschroefd zodat de download wat kleiner zou zijn.

Ik hoop echt dat dit waar , anders valt het me zwaar tegen en ga ik maar weer aan de BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:13
fast-server schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:04:
Hopelijk doet dice hier iets mee: YouTube: Hit Registration of Battlefield 3 BETA - YouTube

Probleem is dat de hit registratie grotendeels bij de client gebeurd... waarom dice?
Dat eerste overkomt mij ook vaak. En als je dan door een sniper van niet al te ver neergeschoten wordt, dan snap ik dat wel. Maar heel vaak gebeurt dat ook met andere wapens. Je hebt dus niet door dat je beschoten wordt en dan ben je opeens dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 15:14

beuker19

Killerbeuker is so OP

fast-server schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:04:

nou ik heb dat allemaal ook wel meegemaakt vooral die 1hit kill is irritant .
maar misschien ook wel cheaters ?
ik weet niet wat ik ervan moet denken

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

yzx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:03:
[...]

+1 voor dat, sucks voor de mensen die het hebben gecancelled omdat ze alles bazeren op 1 map, ik wil andere games wel betas zijn uitbrengen :O
Alleen is het natuurlijk een beetje schrikken als 4 weken voor release een aantal dingen nogal tegenvalt terwijl ze die andere maps nog niet eens gebeta test hebben onder het grote publiek. Wat ook nog eens de maps zijn waar het bij BF omgaat Conquest en voertuigen. ;)

Dit spel gaat, als het al niet uitgesteld gaat worden, nog heel veel patches nodig hebben, waar je zoals we dat van EA kennen eindeloos op kan wachten en dan is het vaak nog steeds ruk omdat ze alweer bezig zijn met en kostbare energie versplit hebben aan bullshit DLC of expansion packs..

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 02-10-2011 12:24 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 15:08
Ik vind trouwens dat ze die SVD en M249 wel een beetje mogen nerven, meeste servers waar ik op heb gespeelt loopt 90 procent met of een unscoped SVD of een M249 en dat zegt dus al genoeg denk ik.

Verder mogen ze van mij die flashlight en lasersight er ook gauw uithalen, gruwelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Jerronimo schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:25:
Ik vind trouwens dat ze die SVD en M249 wel een beetje mogen nerven, meeste servers waar ik op heb gespeelt loopt 90 procent met of een unscoped SVD of een M249 en dat zegt dus al genoeg denk ik.

Verder mogen ze van mij die flashlight en lasersight er ook gauw uithalen, gruwelijk irritant.
daarvoor zijn ze juist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ja ook de explosies en muzlleflashes zijn in de gangen way overdone. Lijkt wel of ik in een discobol /stroboscoop zit te turen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Help!!!! schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:26:
[...]

Ja ook de explosies en muzlleflashes zijn in de gangen way overdone. Lijkt wel of ik in een discobol /stroboscoop zit te turen.
Wat denk je dan dat je gaat zien in een donkere omgeving als je in een oorlog zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

imacbest schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:27:
[...]

Wat denk je dan dat je gaat zien in een donkere omgeving als je in een oorlog zit?
Wat denk je dat er gebeurt als je in een oorlog een kogel in je ass krijgt....

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De M249 is een van de eerste wapens die je unlocked, en de SVD hoef je geeneens te unlocked. Beetje logisch toch, dat ze veel gebruikt worden?

Tja, dat kan ik me voorstellen. Zelf vind ik het gruwelijk irritant om de flashlight of lasersight te gebruiken, omdat je een erg makkelijk doelwit wordt. Ik zet 'm soms wel aan in de gangen ondergronds, daarbij is 't erg chill. Nadeel is dat mensen je wel aan zien komen als je met zo'n flashlight aan komt lopen door een deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

Help!!!! schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:23:
[...]

Alleen is het natuurlijk een beetje schrikken als 4 weken voor release een aantal dingen nogal tegenvalt terwijl ze die andere maps nog niet eens gebeta test hebben onder het grote publiek. Wat ook nog eens de maps zijn waar het bij BF omgaat Conquest en voertuigen. ;)

Dit spel gaat, als het al niet uitgesteld gaat worden, nog heel veel patches nodig hebben, waar je zoals we dat van EA kennen eindeloos op kan wachten en dan is het vaak nog steeds ruk omdat ze alweer bezig zijn met en kostbare energie versplit hebben aan bullshit DLC of expansion packs..
je hebt een punt maar als ze dit goed spelen hebben ze een heel groot publiek en tevens is de beta waarop we spelen ook al achterhaald en de game komt uit deze maand dus ze kunnen nog genoeg verbeteren al dan niet met een day1 patch.

mja als ze het fout doen zijn ze veel klanten kwijt dus laten we hopen voor een BF2 familie lid

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Een kleine test om de opnamekwaliteit (1080p) van Fraps in de Battlefield 3 Open Beta op de PC te testen. De video is in Sony Vegas voorzien van een watermerk en daarna gerenderd. Gevolg hiervan is dat het aantal FPS lager ligt dan die van de werkelijke video.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7nxmEuZ4W5U]

Dit was niet mijn beste potje hoor, was het eerste potje van de dag dus..
Wat ik wel merkte was dat bij flinke explosies en veel muzzle flash de opname een klein beetje (heeeeel klein beetje) schokt, maar dit kan waarschijnlijk verholpen worden door een aantal programma's uit te zetten op mijn computer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Help!!!! schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:28:
[...]

Wat denk je dat er gebeurt als je in een oorlog een kogel in je ass krijgt....
Aspritientje nemen :P

Nee maar je ziet dan echt wel flitsen, je wordt echt wel verblind door die dingen. maar als je op afstand naar die gaste kijkt dan weet je waar ze zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
beuker19 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:22:
[...]

nou ik heb dat allemaal ook wel meegemaakt vooral die 1hit kill is irritant .
maar misschien ook wel cheaters ?
ik weet niet wat ik ervan moet denken
Het heeft met de clientsided registratie te maken.

Jij ziet een vijand en schiet>> data gaat naar de de server en dan naar de vijand om vervolgens weer terug te gaan naar de server en dan pas naar jou.

Als jouw vijand een hoge ping heeft of een trage PC dan duurt het tot 2 seconden voor dat jij je data terug hebt.

Als de vijand jou dan ziet en jij hebt een snelle ping en PC dan heeft hij sneller zijn data terug waardoor jij doodgaat en hij een kill heeft ondanks dat jij hem het eerst zag en op hem schoot.

Als ik een download aanzet waardoor mijn ping zwaar spiked dan haal ik veel meer kills en kill ik makkelijker, als ik HT en 2 cores uit zet haal ik ook veel meer kills omdat de vijand lang moet wachten op registratie.

Gamebreaker op dit moment omdat je de uitkomst kunt veranderen.

Hier komen ook de verhalen va overpowered weapons en lag etc vandaan.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

tis toch maar wie de meeste explosieve in de tunnel die wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

imacbest schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:29:
[...]

Aspritientje nemen :P

Nee maar je ziet dan echt wel flitsen, je wordt echt wel verblind door die dingen. maar als je op afstand naar die gaste kijkt dan weet je waar ze zitten
Dat snap ik alleen zoals al vaker gezegd dit is een spel met realisme erin maar het is niet bedoeld als een 100% simulatie. Het moet ook lekker blijven spelen.

In het echie vlieg je ook niet zomaar weg met een apache..

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

fast-server schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:32:
[...]

Jij ziet een vijand en schiet>> data gaat naar de de server en dan naar de vijand om vervolgens weer terug te gaan naar de server en dan pas naar jou.

Als jouw vijand een hoge ping heeft of een trage PC dan duurt het tot 2 seconden voor dat jij je data terug hebt.

Als de vijand jou dan ziet en jij hebt een snelle ping en PC dan heeft hij sneller zijn data terug waardoor jij doodgaat en hij een kill heeft ondanks dat jij hem het eerst zag en op hem schoot.

Als ik een download aanzet waardoor mijn ping zwaar spiked dan haal ik veel meer kills en kill ik makkelijker, als ik HT en 2 cores uit zet haal ik ook veel meer kills omdat de vijand lang moet wachten op registratie.

dis spelen met een pentium 1 met 32mb ram en een voodoo gpu met een 64k inbel modem is hoe je moet spelen als je uber wilt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
innerchild schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

In battlefield 2 was de besturing een bijna perfekte mix tussen arcade en simulatie.
Bv de helicopter in bf2 kon je 360 draaien over zijn as. Je kon in bf2 niet gelijk in een heli stappen en ownen. Je moest voor de moves echt die heli leren besturen en zodra je dat onder knie had kon je een heli landen op een boom. De gevechten tussen tanks en andere attack helis waren echt super.

Nu stap je in een heli en je vliegt. De controle is compleet weg.

Een tank in bf2 heeft te maken met de krachten van zwaartekracht. In bf3 bestaat dat niet meer. Alles wat je op je crosshair hebt in de verte is ook je uiteindelijke target. Bij bf2 moest je dus afstand en hoogte ook mee nemen in je beschietingen.

Vliegtuigen kan je geen bommen meer mee gooien. Zelf healing en onder de 50 % damage, dan kan je er maar beter uit hoppen want je kan die meuk niet meer repareren.

Iedereen schiet je van de grond zo kapot. Autoheal zit op alle voertuigen en dat zuigt enorm.

Battlefield 3 zou een logische opvolging worden van deel 2 en DICE heeft dit altijd beweerd. Echter komt nu de aap uit de mouw en het blijkt gewoon een opvolger te zijn van Bfbc2 met een andere naamgeving.

Dit spel ziet er dan wel mooi uit maar het is gewoon geen opvolger van bf2. klaar.. iedereen die menig uurtjes ( 100 + ) in het spel heeft gestoken weet waar ik het over heb.
Interessante post en ik nam het even serieus maar als je het even nader beschouwt, klopt er geen reet van. Bullitdrop zit er in voor tanks, wapens etc.

Het heli vliegen heeft nog steeds een steile leercurve als je geen BF2 vet bent.

Oftewel, waarom strooi jij onzin rond? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Waarom zit de SV98 er uberhaupt in? Alsof iemand dat ding wil gebruiken, toch geen 1 hit kill en de m11 kan met semi veel sneller vijanden uitschakelen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Met de SV 98 geen one hit kill? Heb ik wel steeds? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
Jeroenneman schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:44:
Waarom zit de SV98 er uberhaupt in? Alsof iemand dat ding wil gebruiken, toch geen 1 hit kill en de m11 kan met semi veel sneller vijanden uitschakelen?
Waarom zouden we inderdaad verschillende wapens hebben in een spel, eentje is wel voldoende per klasse inderdaad. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Brutal1ty schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:48:
Met de SV 98 geen one hit kill? Heb ik wel steeds? :?
Vaak wel inderdaad, maar onder de navel juist weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Laatst online: 18-09 15:08
ProfoundValue schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:29:
Dit was niet mijn beste potje hoor, was het eerste potje van de dag dus..
Wat ik wel merkte was dat bij flinke explosies en veel muzzle flash de opname een klein beetje (heeeeel klein beetje) schokt, maar dit kan waarschijnlijk verholpen worden door een aantal programma's uit te zetten op mijn computer ;)
Ik vind dat je het anders nog redelijk goed doet hoor, als ik op die manier COD style door een map heen ''rush'' wordt ik 9 van de 10 keer wel door iemand neergemaait...
Of de opposing team was zeer slecht dat kan natuurlijk ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 15:14

beuker19

Killerbeuker is so OP

[...]

nou weten we dat ook thanx voor de uitleg hier heb je in iedergeval wat aan.
maar het komt er dus op neer dat je met een brakke pc en kut internet ben je in het voordeel :(
hoop maar dat ze het fixen

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
[...]

Bron? Of is dit je eigen persoonlijke theorie?

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Jerronimo schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:55:
[...]

Ik vind dat je het anders nog redelijk goed doet hoor, als ik op die manier COD style door een map heen ''rush'' wordt ik 9 van de 10 keer wel door iemand neergemaait...
Of de opposing team was zeer slecht dat kan natuurlijk ook 8)
Klopt!
Ik hou ook wel van rennen en flanken (eh 'M-Com armen'? :P ) maar dat gaat niet makkelijker dan bij BFBC2.
Wat ik lastiger vind zijn de mensen die om hoekjes zitten van b.v. stalen treinstellen of betonen muren, die niet stuk kunnen. Er zou meer destructie komen in BF3, maar met Metro is dat 10 keer minder.
(Uiteraard snap ik ook wel dat je ondergronds bent en niet alles kan laten instorten :7 )

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...

sluit ik me volledig bij aan (ps3) met torrent op de achtergrond kun je gewoon frontaal op tegenstanders in rushen, je pakt ze toch wel

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:07:
[...]

sluit ik me volledig bij aan (ps3) met torrent op de achtergrond kun je gewoon frontaal op tegenstanders in rushen, je pakt ze toch wel
Ah, dat is het geheim.

BUSTED!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deleted.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

nvm

[ Voor 92% gewijzigd door yzx op 02-10-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-10 14:12

SupremeRick

Muse Fan

yzx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:21:
Liggen de servers nog altijd uit voor PC?

Its passed 1pm for god sakes :P
nee ze doen het gewoon

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
Servers doen het al een paar uur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Had punkbuster op aan gevinkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:33

Mavamaarten

Omdat het kan!

Liggen de servers nog altijd uit voor PC?
Its passed 1pm for god sakes :P
Ik kon net gewoon in een server, en ik moet zeggen de torrent truuk werkt facking goed :9
Mensen konden me echt slechter raken terwijl het nadeel voor mij aanzienlijk kleiner was !

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Mavamaarten schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:22:
[...]

Ik kon net gewoon in een server, en ik moet zeggen de torrent truuk werkt facking goed :9
Mensen konden me echt slechter raken terwijl het nadeel voor mij aanzienlijk kleiner was !
Dus jij was die gast waar ik 4 keer met de M1014 op zijn kop geknalt heb maar niet dood ging? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Goed idee om dit te gaan verspreiden.
Dadelijk loopt de helft zo te laggen. |:(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

DanielWW2 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:23:
Wat de kindjes doen om niet eerlijk te hoeven spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkiewikkie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-02 15:41
Ik weet niet of er al meer mensen zijn die dit gedaan hebben (topic gaat way too fast :+ ) maar ik heb net een paar minuten CQ gespeeld op Métro. Ik zag een server staan met 16/80 players en de meeste anderen waren vol dus gelijk gejoined.
In de eerste instantie wist ik niet eens dat het CQ was, maar ik dacht: Hé, de MCOM icoontjes zien er anders uit. Toen zag ik een vlag staan en ging ik door het lint :P . Na een paar minuten gespeeld te hebben ging de server offline ;w . Ik zal nu even neertypen wat ik me nog kan herinneren.

Ik weet niet alles 100% zeker maar ik post het toch maar.

- Volgens mij zijn er 3 vlaggen (Cafe, Station (weet ik niet zeker meer) en Ticket Station oid
- Map was onder de grond en de stad. Park kon ik niet in.
- Ik heb de Recon UAV? gezien. Iig zag ik een klein vliegend dingetje met een irritant motor geluid.
- Het was mijn eerste potje dat ik gespeeld heb zonder een freeze te krijgen. Helaas is de server offline gehaald (kon hem niet meer joinen toen BF3 ineens afsloot).
- Van wat ik filmpjes gezien heb ziet de map er hetzelfde uit qua bebouwing enzo
- Geen voertuigen gezien
- Net ff gekeken en dit is de link. Staat nu 64p

Excuses als dit al eerder gepost is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Geweldig dit, dus met een sneller abbo van 120mbit en een ping van slechts 5ms heb ik nu een groter nadeel. Inderdaad, erg handig om dit zo te gaan verspreiden. Alsof de servers niet vol genoeg zitten met lui die proberen te cheaten ipv eerlijk te winnen met skills.

Daarentegen, de mensen die dit nu voor de lol gaan doen om hun score te verbeteren, wens ik veel succes met je verdere zielige leven. Je moet wel behoorlijk slecht zijn in een game om op zo'n wanhopige manier toch je score proberen te verbeteren. Maargoed, als je daar veel lol bij hebt, wie houdt je tegen hè? :+

Hoop dat EA dit ook inziet en hier ook het een en ander nog aan kan doen, maar of er iets aan gedaan kan worden is nog maar de vraag. Dit is niet iets wat de maker zelf kan oplossen lijkt me.

[ Voor 17% gewijzigd door Royeboi op 02-10-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nou gisteren even BF3 geprobeerd op de PS3 :) Moet me helaas bij de meesten aansluiten dat het niet het mooiste spel is op de PS3. Binnen in de metro vind ik het nog wel te doen, de actie (die goed is!) compenseert een hoop. Buiten heb je echt het gevoel 4 jaar terug in de tijd te gaan. Jammer dat Sony niet gewoon rap met een nieuw apparaat komt, de ontwikkelingen zijn gewoon te hard gegaan om zolang aan de PS3 te blijven hangen.

Het spel is verder wel erg gaaf, ik bak er alleen echt he-le-maal niets van. Dat probleem heb ik als casual gamer wel vaker tegen de jonge fanboys die uren per dag achter de beeldbuis plakken. Ik zou het top vinden als er soort van less-skilled-senior servers zouden komen, al ben ik met 28j verre van senior natuurlijk. Ik vind een paar (max 3-5) uur gamen per week gewoon genoeg.

Ik twijfel of ik hem ga kopen, de actie is goed, het geluid is gaaf, het voelt gebalanceerd, maar misschien dat ik toch voor MW3 ga, met een single player waar ik nog een beetje meer kan doen dan alleen als geweervoer functioneren voor de andere gamers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick
  • Laatst online: 13-10 14:12

SupremeRick

Muse Fan

ikkiewikkie schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:24:
Ik weet niet of er al meer mensen zijn die dit gedaan hebben (topic gaat way too fast :+ ) maar ik heb net een paar minuten CQ gespeeld op Métro. Ik zag een server staan met 16/80 players en de meeste anderen waren vol dus gelijk gejoined.
In de eerste instantie wist ik niet eens dat het CQ was, maar ik dacht: Hé, de MCOM icoontjes zien er anders uit. Toen zag ik een vlag staan en ging ik door het lint :P . Na een paar minuten gespeeld te hebben ging de server offline ;w . Ik zal nu even neertypen wat ik me nog kan herinneren.

Ik weet niet alles 100% zeker maar ik post het toch maar.

- Volgens mij zijn er 3 vlaggen (Cafe, Station (weet ik niet zeker meer) en Ticket Station oid
- Map was onder de grond en de stad. Park kon ik niet in.
- Ik heb de Recon UAV? gezien. Iig zag ik een klein vliegend dingetje met een irritant motor geluid.
- Het was mijn eerste potje dat ik gespeeld heb zonder een freeze te krijgen. Helaas is de server offline gehaald (kon hem niet meer joinen toen BF3 ineens afsloot).
- Van wat ik filmpjes gezien heb ziet de map er hetzelfde uit qua bebouwing enzo
- Geen voertuigen gezien
- Net ff gekeken en dit is de link. Staat nu 64p

Excuses als dit al eerder gepost is
ik zit er nu in ben benieuwd :D GEENBEELD AAARGHGG

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Royeboi schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:05:
[...]

Wikipedia: Cheating in online games
DanielWW2 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:23:
Is niet echt een geheim, is al eeuwen bekend en een bekend manco van p2p gaming. Maakt het niet minder vervelend overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 18:02
Nou dat server bullet registratie, hoe zat dat in bf2? want toen had ik nergens last van.
Was dat anders?
Is het dus zo dat bf3 maar halve bak dedicated ondersteund?

PS Kan iemand die slow chat fanboys hier een schop geven zoals yzx en Mr Majestic en vast nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkiewikkie
Hm, ik kom er niet meer in. Geeft die Generic Error :(
SupremeRick schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:29:
[...]

ik zit er nu in ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Jongens nie zo goed idee: http://i.imgur.com/mfoQW.png :P
Ze zouden zowiesow dan de mensen die hoosten moeten aanpakken, en als ze helemaal van het probleem af willen zijn moeten ze gewoon die serverbestanden vrij geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okasha schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:26:
al ben ik met 28j verre van senior natuurlijk. Ik vind een paar (max 3-5) uur gamen per week gewoon genoeg.

Ik twijfel of ik hem ga kopen, de actie is goed, het geluid is gaaf, het voelt gebalanceerd, maar misschien dat ik toch voor MW3 ga, met een single player waar ik nog een beetje meer kan doen dan alleen als geweervoer functioneren voor de andere gamers :)
Tjeminee wat een ouwe L...... :X
Zelf ben ik nog veel ouder. Om eerlijk te zijn vind ik dat Battlefield voor de oudere gamer veel meer te bieden heeft dat de COD francise. COD is meer arcade en bij Battlefield heb ik het idee dat je meer spel mogelijkheden hebt. Je kunt als een gek rondrennen en schieten zoals in COD of beheerst en strategisch spelen. COD is meer van hetzelfde. Singleplay dat hoeft van mij niet meer, 10 keer hetzelfde proberen voordat het lukt, zonde van mijn tijd. Online is veel leuker en soms ook erg gezellig als met bekenden speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 10-10 00:54
Gister heb ik ook de PS3 versie van de BETA geprobeerd op de PS3 en ik moet zeggen dat het er nog niet eens zo verkeerd uit ziet vergeleken met de PC versie die ik ook speel. Ik had tenminste geen Lag zoals op de PC dat komt dus door mijn laptop weet ik nu. Wel lastig als je 8 maanden geen PS3 cpontroller hebt aangeraakt om er mee te knallen in een FPS game. Maar het ziet er zeker niet slecht uit op de PS3 mensen vergeten dit is een BETA dus het zal nog opgepoetst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

imacbest schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:32:
Ze zouden zowiesow dan de mensen die hoosten moeten aanpakken, en als ze helemaal van het probleem af willen zijn moeten ze gewoon die serverbestanden vrij geven!
Hadden ze gisteren ook al vermeld

@Haas_nl bij BF2 had je ook een slechte bullet registratie maar werd beter hoor
Immo hoop dat er full dedictated servers komen a la BFBC2 waar als je 150+ms bv had je gewoon gekickt werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
NLxAROSA schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:30:
[...]

Wikipedia: Cheating in online games

[...]

Is niet echt een geheim, is al eeuwen bekend en een bekend manco van p2p gaming. Maakt het niet minder vervelend overigens.
Alleen heeft BF3 toch echt dedi servers. ;)
Ik ben wel bekent met de lag switch dankzij jarenlang CoD gespeeld te hebben op de XBOX360. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Als nu al die zielige personen die ook de lag spike cheats gebruiken, lekker op deze onofficiële servers gaan spelen, slaan we twee vliegen in een klap. Ik zeg, doen! Degene die de lag bug misbruiken, zullen sowieso wel tot dezelfde doelgroep behoren als degene die niet meer kunnen wachten en alle hack servers uitproberen. Goede vondst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkiewikkie
Hm, dan blijf ik wel Rush spelen :| . Wist in de eerste instantie niet eens dat het om CQ ging, was allang blij dat ik een server inkwam. Ik kan de server niet eens meer in trouwens, dus de verleiding is wel weg O-) . Nu ga ik weer stoppen met de slowchat en BF3 doen nu ik eindelijk kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Royeboi schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:35:
[...]

Als nu al die zielige personen die ook de lag spike cheats gebruiken, lekker op deze onofficiële servers gaan spelen, slaan we twee vliegen in een klap. Ik zeg, doen! Degene die de lag bug misbruiken, zullen sowieso wel tot dezelfde doelgroep behoren als degene die niet meer kunnen wachten en alle hack servers uitproberen. Goede vondst!
Waarom is het uitproberen van uitgelekte server nou weer fout?
Ga mij niet wijsmaken dat jij best een potje conquest zou willen spelen of tdm wilt uitporberen als je een paar dagen alleen metro rush kunt doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
imacbest schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:37:
[...]

Waarom is het uitproberen van uitgelekte server nou weer fout?
Ga mij niet wijsmaken dat jij best een potje conquest zou willen spelen of tdm wilt uitporberen als je een paar dagen alleen metro rush kunt doen
Waarom het fout is? Omdat EA zijn handen al vol heeft aan het verbeteren van de game die eind deze maand al moet verschijnen, ze kunnen geen koters gebruiken die de boel proberen te hacken om vervolgens toegang te krijgen tot bepaalde delen van de game die niet voor niets nog niet openbaar gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn toch wel de meest waardeloze hitboxes die ik ooit in een game ben tegengekomen. Daarnaast vind ik de interface ook niet bepaald geweldig. Als je dood gaat ben je verplicht je killer te observeren om zodra je alweer kan spawnen je class pas te kunnen aanpassen. En om even snel een scope op je wapen te zetten moet je alweer door 3 menu's heen. Ik zal die Metro map van m'n leven niet spelen, vind het echt design ervan echt waardeloos en 't past totaal niet in de BF reeks thuis. Ook mis ik de mogelijkheid om op een map waypoints te zetten of het zo simpele maar handige Q-command uit BC2 waarmee je snel aan een teammate om wat ammo kon vragen zonder daarvoor de chat of voice te hoeven gebruiken. Weten of je al bijna dood bent of niet werkt ook totaal niet intuïtief en het blur effect van supressed zijn oogt ook erg lelijk. En tot slot is de verblindende waarde van tactical lights en lasers wel erg overdreven, je ziet gewoon geen reet meer.

Daarintegen ben ik blij dat mensen die gerevived worden niet meteen op full health staan, want een groep medics (of een groep van 3 soldaten gesupport door een medic) was bijna onverwoestbaar. Dat wapens meer recoil hebben zorgt er ook voor dat mensen niet lopen te snipen met SMGs, alhoewel snipers nu wel erg in het voordeel zijn. Ik ben ook blij om te zien dat rocket launchers weinig damage doen tegen infantry. Daarnaast zou 't een welcome toevoeging zijn als je je ACOG van je wapen af kon halen zodra je met je squad de objective probeert op te blazen of als je in conquest een vlag aan het veroveren bent.

Het zijn een hoop kleine dingetjes waar ik me niet zo aan erger maar ik vind het raar om zeker in een titel zoals BF3 dit soort dingen aan te treffen. Ik vind het geheel gewoon niet gepolijst overkomen. Ik zie dit zeker wel een vermakelijk game worden maar voor mij persoonlijk zal het staan of vallen met een goed vrienden systeem. Als ik met 3 vrienden online samen wil spelen moet je zonder problemen in hetzelfde team en squad terecht kunnen komen anders is het gewoon een gamebreaker. Ik heb BF altijd alleen maar leuk gevonden vanwege het samenwerken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:35:
[...]

Alleen heeft BF3 toch echt dedi servers. ;)
Ook op PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
ik snap de problemen met hit boxes niet ?? ik heb nooit een hitbox gehad op pleken waar ze niet zouden moeten kommen of misses die wel raak zouden moeten zijn ??

wat metro betreft het is idd geen BF map caspian daar in tegen was geweldig ( en meer bug free om de een of andere reden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Somath schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:47:
ik snap de problemen met hit boxes niet ?? ik heb nooit een hitbox gehad op pleken waar ze niet zouden moeten kommen of misses die wel raak zouden moeten zijn ??

wat metro betreft het is idd geen BF map caspian daar in tegen was geweldig ( en meer bug free om de een of andere reden?)
Dan heb je of geluk of je realiseert je dingen niet. Ik heb al zo vaak gehad dat ik bijv. een RPG op iemand schoot en dan diegene wel raakte, maar geen kill had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om een revive te accepteren?
Er staan [hold Enter button] maar dat werkt niet.
Iemand een idee wat ik fout doe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

TonyTone schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:50:
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om een revive te accepteren?
Er staan [hold Enter button] maar dat werkt niet.
Iemand een idee wat ik fout doe :?
Normaal moet je op spatie duwen en dan sta je terug recht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Royeboi schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:05:
[...]

Geen theorie maar gewoon getest, zoals je op het youtube filmpje kon zien klopt het ook gewoon.
Kwam er in de alpha al achter en heb dit toen ook al gemeld, helaas hebben ze er niets aan gedaan...

Een hoop mensen spelen met: dual core , wireless, of familie is aan het down uploaden...
Die mensen hebben geen eens in de gaten dat ze dit veroorzaken want hun scoren daardoor prima en snappen het probleem niet.

Als alles optimaal/normaal staat is haal ik een KD van rond de 2, als ik wireless gebruik of maar 2 cores is mijn KD 6 tot 8.

Dice moet het dus gewoon fixen en de hit registratie op de server afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het trouwens aan mij of kan je ook geen granaten koken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:56:
Hij gooit ze inderdaad direct weg.
Somath schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:47:

Nooit gehad dat je snel achter cover gaat zitten en dan toch nog geraakt wordt?

[ Voor 18% gewijzigd door zAo op 02-10-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:49:
[...]
Dan heb je of geluk of je realiseert je dingen niet. Ik heb al zo vaak gehad dat ik bijv. een RPG op iemand schoot en dan diegene wel raakte, maar geen kill had.
Same here, paar keer een RPG vol op iemand ge-hit, die schiet met een handgun 1 keer terug. Resultaat: ik dood, hij nog 100% :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan dat niet meer inderdaad. Is ook maar een domme feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Ahhh

Wat ik echt hoogsirritant vind zijn die mensen die een HS hebben. Je kan ze niet muten, ook niet via de Xbox Live functie, uit een squad gaan heeft geen zin, je hoort ze alsnog. Dus de enige manier is quitten. Ook zie je niet wie praat zodat je geen File Complaint kan sturen.

Mensen, doe die fuckin HS niet in! Het is alleen maar bloedirritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

The Great HooD schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:00:
Ahhh

Wat ik echt hoogsirritant vind zijn die mensen die een HS hebben. Je kan ze niet muten, ook niet via de Xbox Live functie, uit een squad gaan heeft geen zin, je hoort ze alsnog. Dus de enige manier is quitten. Ook zie je niet wie praat zodat je geen File Complaint kan sturen.

Mensen, doe die fuckin HS niet in! Het is alleen maar bloedirritant
Ik speel met een koptelefoon en plug gewoon een headset in mijn PS3. De mic op mute. Resultaat: geluid van kindertjes gaat naar de headset, game geluid op mijn koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
zAo schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:02:
[...]

Ik speel met een koptelefoon en plug gewoon een headset in mijn PS3. De mic op mute. Resultaat: geluid van kindertjes gaat naar de headset, game geluid op mijn koptelefoon.
Dat is inderdaad een goede. Alleen speel ik op 360, wel kan ik alsnog dit gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 14:25
Volgens mij kan het wel, alleen moet je de granaat als wapen selecteren en niet met G gooien. Als ik het goed heb zit granaat onder de 5. Dan houdt je hem vast in je hand en kun je hm koken door de linker muisknop in gedrukt te houden. Zodra je de muisknop loslaat gooi je de granaat,

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 14-10 16:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:57:
[...]
Volgens mij kan dat niet meer inderdaad. Is ook maar een domme feature.
domme feature? Dat is de meest gebruikte feature van een granaat..

nu gaat het zo.. gooi granaat... tink tink.. vijand ziet granaat denkt, he shiny... oh wacht.. een granaat... laat ik gaan rennen... ren ren ren ren ren boem, ha lekker mis

bij cooken is het hou granaat vast, gooi granaat, tink, BOEM. Dan heb je nog wat aan je granaat ipv alleen maar een leuk geluidje

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
Lol dat kon nooit met BF (BC2 iig niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

TonyTone schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:08:
[...]

Lol dat kon nooit met BF (BC2 iig niet)
Op de PS3 wel hoor: R2 ingedrukt houden, werp!, boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Shadrin schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:06:
[...]

Volgens mij kan het wel, alleen moet je de granaat als wapen selecteren en niet met G gooien. Als ik het goed heb zit granaat onder de 5. Dan houdt je hem vast in je hand en kun je hm koken door de linker muisknop in gedrukt te houden. Zodra je de muisknop loslaat gooi je de granaat,
Dit werkt inderdaad, echter heb ik mijn twijfels of je de grenade dan echt cooked, volgens mij telt het pas vanaf het moment dat je het weggooit (net als met G).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LI4Vwo9JvTU]

Zweedse teksten en het Frostbite logo op de MCOMM's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezulba schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:07:
[...]

nu gaat het zo.. gooi granaat... tink tink.. vijand ziet granaat denkt, he shiny... oh wacht.. een granaat... laat ik gaan rennen... ren ren ren ren ren boem, ha lekker mis

bij cooken is het hou granaat vast, gooi granaat, tink, BOEM. Dan heb je nog wat aan je granaat ipv alleen maar een leuk geluidje
Ja in een spel wel ja. IRL denk je wel even na voordat je zoiets doet. Dit is nou typisch iets wat weggelaten kan worden zodat het spel nog een beetje realistisch is, zonder dat het veel uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 14:25
Phyxion schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:09:
[...]

Dit werkt inderdaad, echter heb ik mijn twijfels of je de grenade dan echt cooked, volgens mij telt het pas vanaf het moment dat je het weggooit (net als met G).
Ok, ik heb het net getest en het werkt inderdaad niet. Je kan de granaat oneindig vasthouden zonder dat deze in je hand explodeert. Beetje vage beslissing om dat niet toe te staan.

Edit: Typen is lastig zo vroeg op de zondag...

[ Voor 5% gewijzigd door Shadrin op 02-10-2011 14:19 ]

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Shadrin schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:18:
[...]

Ok, ik heb het net getest en het werkt in derdaad net. Je kan de granaat oneindig vasthouden zonder dat deze in je hand explodeert. Beetje vage beslissing om dat niet toe te staan.
Heb al gehad dat ik granaat tegen een muur gooi en dat hij dan direct ontploft, mss dat het 2 seconden van hand tot muur was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezulba schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:07:
[...]

Het argument van Demize99 was dat het nu een gameplay-moment is voor beiden. Jij gooit de granaat, de ander heeft tijd om weg te lopen. Als je de granaat kan cooken, is het wel een gameplay-moment voor jou, maar niet voor de tegenstander.

Dit is niet perse mijn mening. Er is voor allebei wel wat te zeggen. Ik lig er in ieder geval niet wakker van. Wat ik wel irritant vind is dat je de granaat meteen gooit als je 'm selecteert. Als ik de knop ingedrukt houd, dan mag de granaat toch wel in mijn hand blijven? Hij hoeft niet perse te cooken. Ik heb filmpjes in de ALPHA gezien waarbij je de granaat inderdaad vast kon houden (zonder te cooken). Ik krijg dat niet voor elkaar in de BETA op de Xbox 360.

Ik dacht dat de moderne granaten werken met een systeem waarbij je een knop of iets dergelijks op de granaat ingedrukt houd. Als je de granaat dus vast hebt, dan zit je hand om die knop waardoor de granaat niet af kan gaan. Als je de granaat dan gooit, gaat de timer tellen. Vroegere granaten werkten met een pin.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 14-10 16:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:18:
[...]
Ja in een spel wel ja. IRL denk je wel even na voordat je zoiets doet. Dit is nou typisch iets wat weggelaten kan worden zodat het spel nog een beetje realistisch is, zonder dat het veel uitmaakt.
ik weet wel zeker dat IRL granaten ook gecooked worden. Zeker spec ops en in urban warfare. Daar wil je je granaat snel laten ontploffen ipv dat het 5s over de grond heen rolt.
En realisme is wel het laatste waar BF voor gaat.
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:26:
[...]

Het argument van Demize99 was dat het nu een gameplay-moment is voor beiden. Jij gooit de granaat, de ander heeft tijd om weg te lopen. Als je de granaat kan cooken, is het wel een gameplay-moment voor jou, maar niet voor de tegenstander.

Dit is niet perse mijn mening. Er is voor allebei wel wat te zeggen. Ik lig er in ieder geval niet wakker van. Wat ik wel irritant vind is dat je de granaat meteen gooit als je 'm selecteert. Als ik de knop ingedrukt houd, dan mag de granaat toch wel in mijn hand blijven? Hij hoeft niet perse te cooken. Ik heb filmpjes in de ALPHA gezien waarbij je de granaat inderdaad vast kon houden (zonder te cooken). Ik krijg dat niet voor elkaar in de BETA op de Xbox 360.
op de pc moet ik G indrukken, en daarna gelijk m'n linkermuis vasthouden om hem niet te gooien. Denk dat het met de xbox hetzelfde zal zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door Bezulba op 02-10-2011 14:26 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat er echt in moet komen zijn een aantal dingen

-Squad management, ik join een vriend en we beginnen in een game zit hij in een andere squad dan ik. Lijkt me veel prettiger als je in dezelfde squad zit.

-Mensen muten en zien wie een headset heeft, in het scoreboard staat alleen de score en niet wie er een headset heeft.

-Hetzelfde met de internetconnectie, je kunt niet zien hoe je eigen internetconnectie is en dat van anderen.

-Kan nadat het potje afgelopen is niet terug naar het menu, moet eerst de game beindigen en dan weer herstarten om in het menu te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baexed
  • Laatst online: 14-10 01:27
Heeft iemand tips om mcom A te armen bij de eerste stage. Ik blijf maar door de grond zakken. :S

PSN ID: Baexed | Battlelog: Baexed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Baexed schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:33:
Heeft iemand tips om mcom A te armen bij de eerste stage. Ik blijf maar door de grond zakken. :S
Niet liggen en als je wilt liggen hou afstand van de muurtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de rechterkant komen is beter. Het gat zit aan de linkerkant. Als je 'm eenmaal armed, dan weet je ook zeker dat-ie gaat ontploffen! No way dat de defenders 'm dan nog kunnen defusen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:33:
[...]

Van de rechterkant komen is beter. Het gat zit aan de linkerkant. Als je 'm eenmaal armed, dan weet je ook zeker dat-ie gaat ontploffen! No way dat de defenders 'm dan nog kunnen defusen.
Je kunt na het armen natuurlijk ook de grond induiken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Vandaag en gisteren weer heel wat uurtjes in de BETA gestopt en ondanks de bekende bugs is dit echt de meest intensieve FPS die ik ooit heb gespeeld.

- Veel spelers zien het nut van lichten over het hoofd, bijvoorbeeld in stage 2 in die tunnelschacht helemaal rechts (voor de aanvallers) kun je alle lichten uitschieten. Als je daar als defender in slaagt kun je 1 aanvlieg route compleet dichtzetten. Ze zien je niet :)

- Het bipodden van je wapens vind ik echt briljant. Waar dan ook, gewoon mounten die handel. Vooral met veel ammo kun je dan de tegenstanders flink supressen, werkt goed!

- Vergeet niet dat je met default 'T' je licht danwel laser uit kunt zetten.

Hoe het muziekje er aan het eind van de rond inkomt? Briljant.Ik zit echt op het puntje van m'n stoel.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Christus (tis zondag he), wat gaat dit topic hard.
RoaDHouse schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:26:
Ik vond battlefield 2 er al niet uitzien, maar deze al helemaal niet. Alles ziet er vaag uit en de manier van lopen vind ik al helemaal niks.

Een "over-hyped" spel met matige grafische vooruitgang. Het wordt voor mij toch weer MW3 :)
RoaDHouse schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 02:30:
Omg...... BF3 is voor de "pubers" zie ik nu opeens. Allemaal gelijk over de rooie :)
Je komt hier zeggen dat je het spel drie keer ruk vindt zonder een fatsoenlijke beargumentering, en vindt het vervolgens gek dat mensen hier over struikelen.

.
Rynji schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:32:
De verwachtingen voor deze game zijn erg hoog, daarom ook veel negativiteit betreft de beta/game nu denk ik.
Aangezien het een infrantry only Rush map is wordt de vergelijking met cod ook snel gemaakt.
Ik ben het eens dat het best wel vol bugs zit en dat de connectie verre van top is (vlieg er zelf ongeveer elke 15min uiit :( ), maar toch als je naar de core kijkt is het een kneterdikke game (mijn opinie).

(..knip..)

Zolang ze die lag maar weg is bij de release is er qua connection en server systeem niets mis vind ik.
Ben zelf erg positief over Battlelog, het werkt echt heerlijk!
Het is gewoon retesnel en het werkt qua friends etc. ook heel goed (mijn ervaring). Je maakt een party en je joined een dedicated en binnen 30sec (vaak sneller) speel je al.
Ik snap niet dat mensen naar een menu met ingame server browser snakken, dit is toch gewoon vele malen sneller? Battlelog is super responsive, je hoeft nooit te wachten op een pagina om te laden en je zit zo ingame.

Minpunten:
- Geen totaaloverzicht map, minimap is prima maar een duidelijke overzicht map ontbreekt.
- Ik wil de chat kunnen oproepen/hiden en evt. kunnen resizen en verplaatsen (hoeft niet persé).
- Settings zijn niet altijd aan te spreken en controls veranderen werkt nog niet vlekkeloos (niet game-breaking, maar wel zwaar irritant).
- Geen ingame squad management = groot minpunt, want ik wil als ik midgame join bij mijn maten in het squad.
- Connection issues

Al met al ben ik dus positief, de bugs die ik tegenkom zijn er niet weinig maar het zijn (voor mijn ervaring) geen game-breaking bugs. Het enige wat ze echt moeten fixen is de stabiliteit van de connectie zodra je ingame zit. Er is gewoon lag aanwezig wat echt moet verdwijnen en ik klap er tevaak uit, dat is onacceptabel!
Ik ben het eens met je gehele post :)
martijn--g schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:37:
Toch knap dat iedereen al vergaande conclusie trekt aan de hand van 2 maps...
Waar is die 2e map dan? Je kan alleen Metro spelen toch? Heb telkens het gevoel dat ik iets mis :P
Help!!!! schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 09:55:
Ze proberen in deze game veel te veel verschillende doelgroepen te pleasen. Metro vind ik zelf echt een kut map veel te nauw en allemaal chokepoints die geforceerd aan voelen.
Heb nog geen minuut het BF2 gevoel gehad waarvan dit spel de opvolger moet zijn.

BF2 demo was Oman. Vergelijk dat eens met Metro..... :X -O-
Nou... heb wel een redelijk battelfield gevoel gehad. Maar heb gisteravond voor de gein ook weer eens BF2 gespeeld en ze hebben nog wel een weg te gaan met het tweaken van movement. Opstaan vanuit prone en wegsprinten duurt een half jaar. Wat betreft de map, is inderdaad geen echt 'battlefield' map, meer een specops achtig iets.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:39

M2M

medicijnman

ProfoundValue schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:11:
[video]

Zweedse teksten en het Frostbite logo op de MCOMM's?
sing with high pitch according to chart aboven:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SsLQTb9ebNI2iAsdB9zlqVwQ/medium.png

tja, wel humor :)

zweeds volkslied?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik ga met een squad vaak helemaal omlopen. Dus aanlopen via de achterkant, daar zitten veel defenders achter het muurtje te verdedigen. Als de aanval niet lukt ben je altijd een goede afleiding voor de overige spelers. Iedereen is dan rond A op jouw gericht en bijna altijd kan er wel iemand armen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Murk schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:37:
Nou... heb wel een redelijk battelfield gevoel gehad. Maar heb gisteravond voor de gein ook weer eens BF2 gespeeld en ze hebben nog wel een weg te gaan met het tweaken van movement. Opstaan vanuit prone en wegsprinten duurt een half jaar. Wat betreft de map, is inderdaad geen echt 'battlefield' map, meer een specops achtig iets.
Dat opstaan uit prone is een bewuste keuze. Er moet wel enige boete tegen het vallen en opstaan zijn anders dropt iedereen constant naar de grond. Nu jij weet dat het opstaan even duurt ga je misschien sneller hurken. Anders wordt het 'stukje sprinten' -> prone -> 'stukje sprinten' -> prone. Nu kan dat ook wel maar ben je kwetsbaar tijdens het opstaan. Ik vind het wel een goede keuze overigens.

En ik zei het al eerder, Rush is geen Conquest. BF3 zal ook team deathmatch hebben. Ieder zo z'n keuze; Ik vind iig de gameplay heeeeeerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Iemand die engineer vaak speelt?
Na de A-91 te unlocken zou de G36C moeten komen toch al volgens de unlock gedoe op de bf3 site bij mij ingame staat een javelin :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:49:
Iemand die engineer vaak speelt?
Na de A-91 te unlocken zou de G36C moeten komen toch al volgens de unlock gedoe op de bf3 site bij mij ingame staat een javelin :S
Ik speel eigenlijk alle classes wel. Gek genoeg speel ik Assault het minst.

Assault - als ik Assault speel, schiet ik amper maar drop ik een heleboel med packs en revive ik een boel mensen. Soms heb ik daar zin in, anders speel ik Assault niet
Engineer - ondanks dat er geen voertuigen zijn, vind ik engineer toch leuk om te spelen. Vooral in het laatste gedeelte van de map kan je wat leuke kills maken met de RPG (gewoon op die gebouwen schieten).
Support - Een class die ik denk ik het meest speel vanwege de wapens. Met een bi-pod van een afstandje suppressive fire geven is geweldig! Het eerste wapen van de Support class is single shot wel chill, anders gebruik ik het tweede wapen, die met veel ammo (sorry, ben al die namen kwijt -_-)
Recon - "gewoon" snipen vind ik niks aan. Ik speel liever wat aggresiever. Scope eraf halen en met iron sights schieten is geweldig! Met een holographic site is ook chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat is zo $#@$&(*@# irritant dat het niet kan in de beta, ik wissel ook per direct van server als er zo'n figuur met headset aanwezig is.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
je bedoelt M249:) geweldig met extra ammo! ook erg leuk met grip en een red dot btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Somath schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:02:
je bedoelt M249:) geweldig met extra ammo! ook erg leuk met grip en een red dot btw :P
Ja, ik bedoel de M249. Maar dan met bi-pod en de 3.4x scope, en met de Ammo spec natuurlijk! Ohja, en C4 om een mooi kuiltje te maken om in te liggen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 19:45
Somath schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:02:
Dan kun je nog eens lekker suppressive fire geven :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 22:02
M249 rocked wat een wapen :D
Pagina: 1 ... 31 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien