http://forums.electronica...uad-management-issue.html Het schijnt dus zo te zijn dat ze squad management niet in game willen hebben maar via battelog... lekker dan.
Verwijderd
Hoe moet het dan met de console spelers?bloodlynx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:19:
http://forums.electronica...uad-management-issue.html Het schijnt dus zo te zijn dat ze squad management niet in game willen hebben maar via battelog... lekker dan.
Hoe vaak crashed het spel bij jullie? Hier bijna elke 20min, zonder enige aanleiding, ook geen enkele error, gewoon terug naar desktop..
2 keer gebeurt op 4 uur tijd vandaagPhyc schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:22:
Hoe vaak crashed het spel bij jullie? Hier bijna elke 20min, zonder enige aanleiding, ook geen enkele error, gewoon terug naar desktop..
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
1x gehad tot nu toe, toch al wat uurtjes gespeeld... Draai je die nieuwe drivers van NVidia of AMD??Phyc schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:22:
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Nieuwste AMD drivers, en verder een vrij recent systeem, dus lijkt me stug dat het daar aan ligt..beany schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:22:
[...]
1x gehad tot nu toe, toch al wat uurtjes gespeeld... Draai je die nieuwe drivers van NVidia of AMD??
PC nV bak crashed BF3.exe meteen.
PC AMD bak ping server probleem.
PS3 een crah gehad nu lvl 8
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Zijn er meer mensen die vinden dat de reactie van de muis zo vertragend overkomt? Mouse sensitivity vangt dit naar mijn idee niet op. Is dit een ingame issue of ligt het aan de muis, aangezien ik dit nooit eerder heb gehad. (Logitech wired optical, no gamingmouse)
Raimundus`heb dat met 800dpi daarom speel ik @2400DPI veel vloeiender
Verwijderd
Misschien komt dit door de motion blur? (Wat ik trouwens een ontzettend irritante feature vind).Raimundus schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:29:
Zijn er meer mensen die vinden dat de reactie van de muis zo vertragend overkomt? Mouse sensitivity vangt dit naar mijn idee niet op. Is dit een ingame issue of ligt het aan de muis, aangezien ik dit nooit eerder heb gehad. (Logitech wired optical, no gamingmouse)
Heel af en toe crasht die wel eens, maar in totaal van de 12 hours played ofzo is het maar 2x gebeurd.Phyc schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:22:
3X Multiplus II 10KVA, 2x MPPT RS 450/200, 48v 82kWh LiFePO4, 21kwp PV
Inderdaad die blur als je wordt geraakt is ook zwaar irritant, en ik krijg er pijn aan me ogen van.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:35:
[...]
Wat ik trouwens een ontzettend irritante feature vind
bovendien is er soms ook blur als er kogels langs je heen vliegen af granaten afgaan, klopt dat?
"Above And Beyond The Call"
Wel de E van Beta aangepast naar normale e ipv met zo`n komma erop? bij je nvidia bak. Dat was bij mij ook de oorzaak.SG schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:26:
PC nV bak crashed BF3.exe meteen.
Tevens het ping probleem heeft mn ouders pc ook, kunnen wel direct server joinen maar geen quick match.
[ Voor 19% gewijzigd door marco282 op 02-10-2011 15:39 ]
Verwijderd
Die blur als je geraakt wordt vind ik niet irritant, dat is namelijk een gameplay feature. Ja, ik vind 'm op zich wel irritant, maar net zo irritant als iemand die me door m'n hoofd schiet, of net zo irritant als iemand die m'n tank sloopt.10K schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:36:
[...]
Inderdaad die blur als je wordt geraakt is ook zwaar irritant, en ik krijg er pijn aan me ogen van.
bovendien is er soms ook blur als er kogels langs je heen vliegen af granaten afgaan, klopt dat?
Met motion blur bedoel ik de blur die je ziet (PC only) als je het beeld heen en weer beweegt. Het is geeneens realistisch ofzo. Het knappe van je ogen is dat je juist GEEN motion blur ziet. Het enige wat er voor te zeggen is, is dat het "more immersive" is.
Motion blur kun je uitzetten, echter gaat het nooit helemaal uit helaas genoeg net als in BC2.10K schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:36:
[...]
Inderdaad die blur als je wordt geraakt is ook zwaar irritant, en ik krijg er pijn aan me ogen van.
Het klopt dat als er kogels vlak langs je heen gaan het ook gebeurd, dat is het suppresive fire waar over gesproken werd, ik vind het alleen wel erg irritant, je zit heel snel niets meer en het duurt vrij lang voor het weg is.
Ja ik begrijp wat je bedoeld, de blur die je krijgt als er naast je geschoten word enzo, hoort in de game, mag wel iets minder extensive.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:39:
[...]
Die blur als je geraakt wordt vind ik niet irritant, dat is namelijk een gameplay feature. Ja, ik vind 'm op zich wel irritant, maar net zo irritant als iemand die me door m'n hoofd schiet, of net zo irritant als iemand die m'n tank sloopt.
Met motion blur bedoel ik de blur die je ziet (PC only) als je het beeld heen en weer beweegt. Het is geeneens realistisch ofzo. Het knappe van je ogen is dat je juist GEEN motion blur ziet. Het enige wat er voor te zeggen is, is dat het "more immersive" is.
De blur die jij bedoeld is meer voor de effects, vind dat wel vervelend
Aan de andere kant, het heeft ook wel wat om terwijl je geen reet ziet een objective binnen te rennen en die even te armen. Of met een M249 gewoon met regelmaat een kogeltje schieten zodat je tegenstander niets meer ziet..Suicyder schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:40:
[...]
Motion blur kun je uitzetten, echter gaat het nooit helemaal uit helaas genoeg net als in BC2.
Het klopt dat als er kogels vlak langs je heen gaan het ook gebeurd, dat is het suppresive fire waar over gesproken werd, ik vind het alleen wel erg irritant, je zit heel snel niets meer en het duurt vrij lang voor het weg is.
Verwijderd
Ben het helemaal met je eens. Daarom ben ik blij dat het op de Xbox 360 er niet is. Gelukkig kan je het ook gewoon uitzetten bij de PC.marco282 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:41:
[...]
Ja ik begrijp wat je bedoeld, de blur die je krijgt als er naast je geschoten word enzo, hoort in de game, mag wel iets minder extensive.
De blur die jij bedoeld is meer voor de effects, vind dat wel vervelend
Verwijderd
ik vind die blur van suppressive fire juist een goede feature eerlijk gezegd, suppressive fire word gebruikt zodat teammaten zich vrij kunnen bewegen en de tegenstander even niets kan doen omdat op het moment dat hij opstaat er een kogel door zijn hoofd vliegt. En blijkbaar werkt het dus, als ik de kogels rond mn oren zie vliegen ga ik zo snel mogelijk in de dekking en heb ook echt het gevoel dat ik beter even niet kan schieten.
Ik vind het nogal overdone en verwarrend. Loop je ergens; opeens je scherm wazig omdat er toevallig een kogel voorbij zeilt.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:45:
ik vind die blur van suppressive fire juist een goede feature eerlijk gezegd, suppressive fire word gebruikt zodat teammaten zich vrij kunnen bewegen en de tegenstander even niets kan doen omdat op het moment dat hij opstaat er een kogel door zijn hoofd vliegt. En blijkbaar werkt het dus, als ik de kogels rond mn oren zie vliegen ga ik zo snel mogelijk in de dekking en heb ook echt het gevoel dat ik beter even niet kan schieten.
Flickr PSN ID= cheironnl
Helemaal correct, vind alleen op moment dat er niet meer geschoten word, de blur sneller weg moet trekken.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:45:
Dat bedoel ik ermee,
PS:
Welke settings / fps / config draaien jullie?
Ik draai
P8P67 PRO met 2500k @ 4.5ghz en GTX480 OC van 700 naar 885 mhz met 55 - 60 fps alles op hoogste mogenlijk heid in de beta op 1920*1080p resolutie.
Jij zou dus in echt gewoon doorwandelen, alsof er niks gebeurt?cheiron schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:46:
[...]
Ik vind het nogal overdone en verwarrend. Loop je ergens; opeens je scherm wazig omdat er toevallig een kogel voorbij zeilt.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Dat is juist het hele idee er achter, dat je in de stress raakt.cheiron schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:46:
[...]
Ik vind het nogal overdone en verwarrend. Loop je ergens; opeens je scherm wazig omdat er toevallig een kogel voorbij zeilt.
Whaha 
Vraag me af of je C4 op een persoon kunt plaatsen: suicide bombing!
[ Voor 34% gewijzigd door Asgaro op 02-10-2011 15:52 ]
Verwijderd
Beetje slecht argument. Battlefield 3 is een spel en niet realiteit. Jij zou in het echt doorlopen, als je net een sniper kogel in je borst kreeg?NoFearCreations schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:48:
[...]
Jij zou dus in echt gewoon doorwandelen, alsof er niks gebeurt?
Maar ik ben blij dat de feature erin zit.
Zie ik nou goed dat die bot een torch heeft?:D! NiceAsgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:49:
Whaha
[video]
Daarom gebruik ik de thermal scope. Heb ik die lichten niet nodig...FoggyFreek schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:37:
- Veel spelers zien het nut van lichten over het hoofd, bijvoorbeeld in stage 2 in die tunnelschacht helemaal rechts (voor de aanvallers) kun je alle lichten uitschieten. Als je daar als defender in slaagt kun je 1 aanvlieg route compleet dichtzetten. Ze zien je niet
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Is een laser nu echt nuttig te noemen? Is het niet lastig om dat rood puntje te onderscheiden tov de omgeving?
Dan lijkt een Red Dot Sight toch veel beter?
Bot is geweldig om te scoute en 9/10 keer gaan de enemies toch van WTFbloodlynx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:55:
[...]
Zie ik nou goed dat die bot een torch heeft?:D! Nice _/-\o_(3,50min)

Jammer dat er geen wapen opgezet kan worden
[ Voor 8% gewijzigd door yzx op 02-10-2011 16:00 ]
Verwijderd
Een laser is handig voor hipfire. Dan kan je namelijk het rode puntje op het lichaam van je tegenstander ziet, waardoor je echt een stuk beter kan mikken. Als je door het vizier kijkt heb je er natuurlijk niks aan (behalve dat het in iemands ogen schijnt).Asgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:58:
Is een laser nu echt nuttig te noemen? Is het niet lastig om dat rood puntje te onderscheiden tov de omgeving?
Verwijderd
Als je dat serieus denkt dan moet je je maar eens wat meer verdiepen in "echte" modern warfare. En wat minder spelletjes spelen.Bezulba schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:26:
[...]
ik weet wel zeker dat IRL granaten ook gecooked worden. Zeker spec ops en in urban warfare. Daar wil je je granaat snel laten ontploffen ipv dat het 5s over de grond heen rolt.
En realisme is wel het laatste waar BF voor gaat.
dus jij denkt, met al je internetkennis, dat ze altijd direct hun granaat zo hard mogelijk weggooien? Want een granaat is eng en moet je niet tactisch gebruiken?Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:03:
[...]
Als je dat serieus denkt dan moet je je maar eens wat meer verdiepen in "echte" modern warfare. En wat minder spelletjes spelen.
grow up
blup
Het maakt toch geen bal uit? Als je de pin eruit trekt, dan kun je hem gewoon beethouden? De 'timer' gaat toch pas tikken als hij een schok registreert?Bezulba schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:04:
[...]
dus jij denkt, met al je internetkennis, dat ze altijd direct hun granaat zo hard mogelijk weggooien? Want een granaat is eng en moet je niet tactisch gebruiken?
grow up
Verwijderd
http://www.zie.nl/video/w...-een-granaat/m1cz7t9feh7f
cooken zou dus kunnen IRL, weinig kans dat ze het ook echt doen.
cooken zou dus kunnen IRL, weinig kans dat ze het ook echt doen.
Verwijderd
We hebben het hier over cooken. Niet je granaat 1 seconde in je hand houden. En wat minder kinderachtig reageren zou wel zo fijn zijn.Bezulba schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:04:
[...]
dus jij denkt, met al je internetkennis, dat ze altijd direct hun granaat zo hard mogelijk weggooien? Want een granaat is eng en moet je niet tactisch gebruiken?
grow up
Battlelog werkt momenteel niet op sommige pagina's.
Caspian Border incoming? wrsl niet...
Hoort in slowchat topic
Hoort in slowchat topic
[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 02-10-2011 16:12 ]
Tuurlijk gooien ze de granaat direct weg, het zogenaamde 'cooken' is namelijk niet te vertrouwen. Er is niet zoals bij CoD een 'timer' die gaat lopen om dan pas af te gaan. Dat is volledig willekeurig. In het echt wil je geen eigen granaat je eigen team laten vermoorden...Bezulba schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:04:
[...]
grow up
Net zoals teruggooien van granaten, ook zoiets belachelijks en filmisch. Je rent niet op een granaat af om hem terug te gooien naar de vijand.
Alleen de stats pagina laad niet, ik denk dat ze de mensen met die idioot hoge scores aan het wipen/resetten zijn.Asgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:10:
Battlelog werkt momenteel niet op sommige pagina's.
Hoort in slowchat topic
Iemand al met C4 gespeeld?
Gisteren met een vriend van me die medic was op deze manier telkens double/tripple kills gehaald door op chokepoints c4 neer te leggen
Ook leuk, muren en props wegknallen
[ Voor 22% gewijzigd door Dorest0rm op 02-10-2011 16:14 ]
En deze ook niet http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/landing/Dorest0rm schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:13:
[...]
Alleen de stats pagina laad niet, ik denk dat ze de mensen met die idioot hoge scores aan het wipen/resetten zijn.
Werkt allemaal zonder problemen hier, en die gasten met die padded stats staan er nog gewoon tussen.
Voorbeeldje:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Perfecticus/
Yeah right.
Voorbeeldje:
Yeah right.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Hoop wel dat ze daar wat aan doen, zie af en toe level 40+ lui, met een k/d 1/15. Beetje triest.
---RAWE CEEK!!!---
zo komt hij er aan:H3llSiNG schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:18:
Werkt allemaal zonder problemen hier, en die gasten met die padded stats staan er nog gewoon tussen.
Voorbeeldje:
Yeah right.
http://battlelog.battlefi.../show/459821/1/351396100/
Brilliant 

http://www.facepunch.com/threads/1097783/759

http://www.facepunch.com/threads/1097783/759
[ Voor 27% gewijzigd door Asgaro op 02-10-2011 16:27 ]
volgens mij werden er in het echt echt wel granaten terug gegooidThe Great HooD schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:12:
[...]
Tuurlijk gooien ze de granaat direct weg, het zogenaamde 'cooken' is namelijk niet te vertrouwen. Er is niet zoals bij CoD een 'timer' die gaat lopen om dan pas af te gaan. Dat is volledig willekeurig. In het echt wil je geen eigen granaat je eigen team laten vermoorden...
Net zoals teruggooien van granaten, ook zoiets belachelijks en filmisch. Je rent niet op een granaat af om hem terug te gooien naar de vijand.
zoek maar eens de mills handgranaten op. die zijn in de 2e wereld oorlog van een vertraging van 8sec naar 4 gegaan omdat ze altijd vaak terug gegooid werden.
bron: WikipediaAt first the grenade was fitted with a seven-second fuse to accommodate both hand and rifle launch, but during combat in the Battle of France in 1940 this delay proved too long—giving defenders time to escape the explosion, or even to throw the grenade back—and was reduced to four seconds.
[ Voor 20% gewijzigd door Proxx op 02-10-2011 16:32 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Ik vindt die flashlights wel goed gedaan eigenlijk. Zeker tegen de vijand, en ja, zo leren je teammates hopelijk wat teamplay is, door hun zaklampje even uit te zetten
Trouwens, daar mogen ze wel een toggle voor hebben of zo zeg, hoe vaak ik al niet buiten op Metro met dat zaklicht heb lopen spelen en geen idee meer had of ie nou aan of uit stond... (en hij begint aan, daar mag een toggle voor bedoel ik dan, aan of uit bij start)
hoe gebruiken ze dat ding? die zit toch niet in de beta.....Asgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:49:
Whaha
[video]
met support is overigens het unlocken echt te makkelijk, op een paar plaatsen kan je gaan zitten en gewoon lui afmaken (kleine tunneltje bij 2e mcoms bijvoorbeeld)
ik ben nu bezig met engineer, met een shotgun...werkt best lekker op zich, maar ik snap niet waarom je andere ammo zou gebruiken, aangezien dat minder goed werkt...
Het cooken wordt afgeraden in het echt maar is wel iets wat soldaten wel degelijk gebruiken. Dat is ook de reden waarom het bijvoorbeeld wel in een game als America's Army zit. In die game worden de wapens precies nagebootst zoals ze in het echt ook zijn en is dus ook cooking off aanwezig. Erg jammer dat het in BF3 niet kan.The Great HooD schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:12:
[...]
Tuurlijk gooien ze de granaat direct weg, het zogenaamde 'cooken' is namelijk niet te vertrouwen. Er is niet zoals bij CoD een 'timer' die gaat lopen om dan pas af te gaan. Dat is volledig willekeurig. In het echt wil je geen eigen granaat je eigen team laten vermoorden...
En het terug gooien van granaten gebeurd in het echt ook en red soldaten levens (zie bijv. http://news.bbc.co.uk/2/hi/8556788.stm). Je rent ook niet op een granaat af, maar als hij naast je landt ben je idioot als je hem niet terug gooit als er geen andere optie is. Ook erg jammer dat het in BF3 niet kan.
Het spel crasht bij mij constant sinds gister, zonder enige duidelijke aanleiding. Erg irritant, kan hooguit 5min. spelen voordat ik weer naar m'n desktop zit te staren. (Catalyst 11.10, HD5770, Windows 7 64bit)
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
PSN ID: Beest41
Dat had ik al gevonden ja, ik bedoelde een toggle voor aan of uit als je spawned. Want als je buiten spawned wil ik het nog wel eens vergeten, zeker als je direkt in enemy area spawned, of dan niet meer weten of ik hem al getoggled had of niet, en je kan het echt voor geen meter zelf zien.Relis schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:47:
Daar is een toggle voor, 'T'
Ik wachtnu al 30 min tot ik een NL server kan joinen, daarvoor eveneens al 30min gewacht.. er blijft maar staan joining server.. heb nog geen sec kunnen spelen.. waarom dit zo enorm slecht geregeld is in de beta geen idee.. maar ik mag hopen dat het wel sneller gaat in de volledige muktiplayer game want dit is wel frustrerend.. ik dacht wellicht ligt het aan mijn virus scanner/firewall maar die staat helemaal uit.. zijn er meer mensen die dit probleem ook hebben?
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Ik vind die flashlights eerder de functie van flashbangs hebben. Zodra er in zo'n tunnel ook maar 1 vijand z'n flashlight aan heeft staan zie je echt helemaal niks meer.
Net gedownload zeker? Was iets mis met de folder als ik me niet vergis. Zoek anders het topic door op Regedit als ik me niet vergis, kom je de oplossing wel tegen denk ik.pino22 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:51:
Ik wachtnu al 30 min tot ik een NL server kan joinen, daarvoor eveneens al 30min gewacht.. er blijft maar staan joining server.. heb nog geen sec kunnen spelen.. waarom dit zo enorm slecht geregeld is in de beta geen idee.. maar ik mag hopen dat het wel sneller gaat in de volledige muktiplayer game want dit is wel frustrerend.. ik dacht wellicht ligt het aan mijn virus scanner/firewall maar die staat helemaal uit.. zijn er meer mensen die dit probleem ook hebben?
Duurt bij mij over het algemeen ongeveer 30 seconden als je een server in komt dus 30 min moet het zeker niet zijn
Check je GPU temp blijft die ook laag?SCARfaceE schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:49:
Het spel crasht bij mij constant sinds gister, zonder enige duidelijke aanleiding. Erg irritant, kan hooguit 5min. spelen voordat ik weer naar m'n desktop zit te staren. (Catalyst 11.10, HD5770, Windows 7 64bit)
Waar draai je heb btw op? Low?
Ik had ook zoiets soort gelijks.
Zet motion blur uit dat helpt een beetje.
Ik kreeg net een mailtje van EA:
"Welkom bij de Open bèta en bedankt voor je feedback."
Leuk. Maar ik heb helemaal geen feedback gegeven, en ik heb ook geen idee waar ik dat moet doen. Of is dat gewoon op de UK forums? Daar staat vooral een hoop geklaag ipv opbouwende kritiek.
Leuk. Maar ik heb helemaal geen feedback gegeven, en ik heb ook geen idee waar ik dat moet doen. Of is dat gewoon op de UK forums? Daar staat vooral een hoop geklaag ipv opbouwende kritiek.
Hahaha vaag dit. Zat net in een 64 slot's server, wel gewoon op Metro, maar iedereen had unlimited ammo... En t was een ranked server.
En ik denk zelf dat ze op de een of andere manier de FPS lock hebben weten te omzeilen, want zit normaal op zeg 40-50, en nu had ik ingame 150 fps, met fraps aan steady 60.
Filmpje komt nog
En ik denk zelf dat ze op de een of andere manier de FPS lock hebben weten te omzeilen, want zit normaal op zeg 40-50, en nu had ik ingame 150 fps, met fraps aan steady 60.
Filmpje komt nog
Moet zeggen dat de meeste NL server toch wel vol zitten met snipers/campers. UK houden volgens mij veel van de RPG.
---RAWE CEEK!!!---
Ik denk dat je dat op het Battlelog forum moet geven?10K schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:00:
Ik kreeg net een mailtje van EA:
Ik vind dit net goed.
Wat is anders het voordeel van een flashlight dat veel minder straalt: de vijand ziet je van veraf komen aanlopen en kan je met gemak doodschieten omdat hij je sillouette kan zien.
Ik vind het ook wel goed, maar het is nogal overdreven. Het ziet er absoluut niet realistisch uit.Asgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:08:
[...]
Ik vind dit net goed.
Wat is anders het voordeel van een flashlight dat veel minder straalt: de vijand ziet je van veraf komen aanlopen en kan je met gemak doodschieten omdat hij je sillouette kan zien.
Ik moet zeggen dat ik ontzettend verrast ben door de beta. Als je door alle bugs heen kijkt zie
je een game die op dit moment gewoonweg top of the bill is.
Geluid is echt waanzinnig goed.
Graphics zijn te ziek voor woorden.
Animaties en details zijn prachtig.
Het zit hem in de kleine dingen die deze game super strak maken.
Met snipen dat je de reflectie van de ander zijn scoop ziet op verre afstand zodat je hem beter
kan spotten, niet te overdreven maar goed gedoseerd.
Flashlights zien er eng geloofwaardig uit.
Licht gebruik in alle vormen is fenomenaal.
Ik laat me bek elke keer open vallen als je een rpg in de tunnel afschiet. Zo vet.
Dit is mijn eerste Battlefield game en daarvoor alleen maar cod ( wat ook vet is in andere opzichten )
Wat me hier erg aanspreekt is het snipen met vertraging. Je moet gokken op grote afstand waar
de tegenstander heen rent om hem vol te raken. Tevens lag ik in het park op het eilandje te campen
alvorens ik een andere sniper had gespot waarnaar we recht in elkaars scope keken en hij eerder schoot dan ik. Ik zag
letterlijk de kogel recht op me af komen die me vol in het hoofd raakte. Die 0.3 seconden vertraging was echt
te ziek.
Vol lof voor mij ondanks de bugs die ze ongetwijfeld zullen fiksen.
Ik heb het hier over de pc versie. Ik moet zeggen dat de game wel ontzettend zwaar draait. Ik hoop
dat ze daar nog wat aan gaan doen. Speel alles op maxed out en mijn setup trekt het soms net
niet met dikke frame drops.
i5 2400
16gb ram
intel 510 ssd
Crossfire 5870
Moet toch goed kunnen draaien lijkt me
je een game die op dit moment gewoonweg top of the bill is.
Geluid is echt waanzinnig goed.
Graphics zijn te ziek voor woorden.
Animaties en details zijn prachtig.
Het zit hem in de kleine dingen die deze game super strak maken.
Met snipen dat je de reflectie van de ander zijn scoop ziet op verre afstand zodat je hem beter
kan spotten, niet te overdreven maar goed gedoseerd.
Flashlights zien er eng geloofwaardig uit.
Licht gebruik in alle vormen is fenomenaal.
Ik laat me bek elke keer open vallen als je een rpg in de tunnel afschiet. Zo vet.
Dit is mijn eerste Battlefield game en daarvoor alleen maar cod ( wat ook vet is in andere opzichten )
Wat me hier erg aanspreekt is het snipen met vertraging. Je moet gokken op grote afstand waar
de tegenstander heen rent om hem vol te raken. Tevens lag ik in het park op het eilandje te campen
alvorens ik een andere sniper had gespot waarnaar we recht in elkaars scope keken en hij eerder schoot dan ik. Ik zag
letterlijk de kogel recht op me af komen die me vol in het hoofd raakte. Die 0.3 seconden vertraging was echt
te ziek.
Vol lof voor mij ondanks de bugs die ze ongetwijfeld zullen fiksen.
Ik heb het hier over de pc versie. Ik moet zeggen dat de game wel ontzettend zwaar draait. Ik hoop
dat ze daar nog wat aan gaan doen. Speel alles op maxed out en mijn setup trekt het soms net
niet met dikke frame drops.
i5 2400
16gb ram
intel 510 ssd
Crossfire 5870
Moet toch goed kunnen draaien lijkt me
Dank. Daar is een feedback forum inderdaad.Jo... schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:07:
[...]
Ik denk dat je dat op het Battlelog forum moet geven?
Er staat ook veel onzin tussen en het is natuurlijk de vraag of ze iets met je feedback gaan doen.
Tijdje terug de F2000 vrijgespeeld, wat een geweldig wapen zeg! Blijkt ook nog eens Belgisch te zijn.
Helaas passen de "lenzen" er niet zo mooi op. Het past wel, maar het ziet er niet uit vind ik. (Misschien speel ik er binnenkort wel eentje vrij die er mooi opstaat) Speel dan ook vooral met de Iron Sights, en dat gaat goed
Zeer accuraat wapen, ook geweldig voor close combat!
Heb er nu ook een surpressor opgezet, werkt wel goed
Helaas passen de "lenzen" er niet zo mooi op. Het past wel, maar het ziet er niet uit vind ik. (Misschien speel ik er binnenkort wel eentje vrij die er mooi opstaat) Speel dan ook vooral met de Iron Sights, en dat gaat goed
Jupiler en een F2000 meer moet je niet hebben als BelgJo... schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:54:
Tijdje terug de F2000 vrijgespeeld, wat een geweldig wapen zeg! Blijkt ook nog eens Belgisch te zijn.![]()
Helaas passen de "lenzen" er niet zo mooi op. Het past wel, maar het ziet er niet uit vind ik. (Misschien speel ik er binnenkort wel eentje vrij die er mooi opstaat) Speel dan ook vooral met de Iron Sights, en dat gaat goedZeer accuraat wapen, ook geweldig voor close combat!
Is hij nog altijd geweldig om te sprayen? En recoil naar boven?
Ik ga voor de G36C nja
Jep, made in Belgium!Jo... schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:54:
Tijdje terug de F2000 vrijgespeeld, wat een geweldig wapen zeg! Blijkt ook nog eens Belgisch te zijn.![]()
Helaas passen de "lenzen" er niet zo mooi op. Het past wel, maar het ziet er niet uit vind ik. (Misschien speel ik er binnenkort wel eentje vrij die er mooi opstaat) Speel dan ook vooral met de Iron Sights, en dat gaat goedZeer accuraat wapen, ook geweldig voor close combat!
F2000

A Belgian manufactured bullpup Assault Rifle configured in the Tactical setup with top and forward rails for mounting a variety of accessories. The rifle is in use with a variety of Special Forces units including Pakistani, Peruvian, Chilean, Indian and Polish. It has also been adapted as the standard rifle of Saudi Arabia and Slovenia. The bullpup configuration prevents it from mounting underslung weapons, but a high fire rate makes it lethal in CQB.
P90

Developed in Belgium as a Personal Defense Weapon for vehicle crews, Special Forces and Counter-Terrorist groups the P90 is a compact and capable weapon system. The three forward rails allow an operator to mount a wide variety accessories and the 5.7x28mm special armor piercing ammunition is fired at nearly rifle velocity. Standard with a 50 round magazine the P90 is capable as an offensive CQB weapon for highly mobile personnel.
Zal zo eens even zoeken want ik maar wachten en wachten en denken hoe kan dit nu?Pheace schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:57:
[...]
Net gedownload zeker? Was iets mis met de folder als ik me niet vergis. Zoek anders het topic door op Regedit als ik me niet vergis, kom je de oplossing wel tegen denk ik.
Duurt bij mij over het algemeen ongeveer 30 seconden als je een server in komt dus 30 min moet het zeker niet zijn
Heb hem inderdaad net gedownload.
Liefhebber van Tweakers
Je namelijk FN Herstal.Asgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:00:
[...]
Jep, made in Belgium!![]()
F2000
[afbeelding]
A Belgian manufactured bullpup Assault Rifle configured in the Tactical setup with top and forward rails for mounting a variety of accessories. The rifle is in use with a variety of Special Forces units including Pakistani, Peruvian, Chilean, Indian and Polish. It has also been adapted as the standard rifle of Saudi Arabia and Slovenia. The bullpup configuration prevents it from mounting underslung weapons, but a high fire rate makes it lethal in CQB.
P90
[afbeelding]
Developed in Belgium as a Personal Defense Weapon for vehicle crews, Special Forces and Counter-Terrorist groups the P90 is a compact and capable weapon system. The three forward rails allow an operator to mount a wide variety accessories and the 5.7x28mm special armor piercing ammunition is fired at nearly rifle velocity. Standard with a 50 round magazine the P90 is capable as an offensive CQB weapon for highly mobile personnel.
Hoe kan het dat DICE dit negeert ? 

Android developer & dürüm-liefhebber
GPU temp blijft aanvaardbaar laag ja, daaraan moet het niet liggen.Grouver schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:57:
[...]
Check je GPU temp blijft die ook laag?
Waar draai je heb btw op? Low?
Ik had ook zoiets soort gelijks.
Zet motion blur uit dat helpt een beetje.
Ik draai 'm op medium en dat trekt ie makkelijk.
Zal t eens proberen zonder motion blur en lagere settings.
PSN ID: Beest41
Na 21 levels op de PS3 heb ik de PC versie net geprobeerd, maar man; ze hadden het beter Buggy Camperfield kunnen noemen!
Overigens lijkt de PS3 versie soepeler te lopen door het ontbreken van de motion blur.
Overigens lijkt de PS3 versie soepeler te lopen door het ontbreken van de motion blur.
Motion blur kan je uitzetten hoor...
Android developer & dürüm-liefhebber
Probeer het eens zou ik zeggen. Als je dan opnieuw het menu opent staat Motion blur gewoon weer aan. Motion blur amount op 0 zetten helpt het meeste. Had ook even gekeken in de config of daar de motion blur aanpassen helpt, maar dan stelt ie hem ook gewoon weer in.Mavamaarten schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:10:
Ik heb de zelfde driver/kaart/windows combo, en bij crashde het spel ook steeds.SCARfaceE schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:49:
Bij mij liep het spel alleen constant vast, het geluid en beeld bleven hangen.
Dit lijkt te komen door mijn onboard realtek geluidskaart.
Deze heb ik nu uitgezet en alles draait nu prima. Dit zal misschien niet hetzelfde zijn als dat jij hebt, maar misschien helpt het.
Ik dacht dat het al bekend was dat dit in de Final gewoon goed werkt.Mavamaarten schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:07:
[afbeelding]
iig dat heb ik ergens gehoord of gelezen.
[ Voor 50% gewijzigd door _MB_ op 02-10-2011 18:15 ]
Canon Digital Ixus V2
Weet ik; ik heb hem ook op 0% staan, maar toch is het minder crispy als je beweegt.Mavamaarten schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:10:
Voor zover wij tot nu toe weten speel je op je Iphone op het moment, zonder specs zegt het niet veel.zAo schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:11:
[...]
Weet ik; ik heb hem ook op 0% staan, maar toch is het minder crispy als je beweegt.
Dan mag.Pheace schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:13:
[...]
Voor zover wij tot nu toe weten speel je op je Iphone op het moment, zonder specs zegt het niet veel.
Maar goed; een Quad I5, 8GB, ATI 6770 1GB @720p/low/low/low/...
Hoho, heb nog wat vertrouwen!Mavamaarten schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:07:
[afbeelding]
kamikazemelon Zach Elston
@zh1nt0 what has been DICE/EA's reaction to the community uproar about battlelog, squads, in-game map being unreadable, poor menus etc?
21 hours ago
in reply to ↑
@zh1nt0
Daniel Matros
@kamikazemelon We´re hearing the community loud and clear on that
Ik snap het Squad management complaint wel, switchen moet toch redelijk makkelijk kunnen.
Daarentegen zit ik op het moment wel praktisch altijd in een vol team, iets wat ik in BC2 toch vaak plotseling weer niet meer zat soms met mensen die komen en gaan.
Daarentegen zit ik op het moment wel praktisch altijd in een vol team, iets wat ik in BC2 toch vaak plotseling weer niet meer zat soms met mensen die komen en gaan.
Horen != doen. Ik kan mij niet herinneren dat DICE ooit naar de community geluisterd heeft met betrekking tot zoiets dus ik verwacht er helemaal niks van.Asgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:16:
[...]
Hoho, heb nog wat vertrouwen!
kamikazemelon Zach Elston
@zh1nt0 what has been DICE/EA's reaction to the community uproar about battlelog, squads, in-game map being unreadable, poor menus etc?
21 hours ago
in reply to ↑
@zh1nt0
Daniel Matros
@kamikazemelon We´re hearing the community loud and clear on that
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Wacht, de F2000 is voor de verandering niet het meest waardeloze stuk stront in een game?Asgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:00:
[...]
Jep, made in Belgium!![]()
F2000
[afbeelding]
P90
[afbeelding]
Made in Belgium.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
http://battlelog.battlefi...ttlereport/show/549617/1/
De cijfers zeggen genoeg..
Geen arrogantie maar pure zelfvertrouwen
De cijfers zeggen genoeg..
Geen arrogantie maar pure zelfvertrouwen

Zal uiteraard even duren. Dit is geen bug maar een design isue. Dus daar zijn ze als ze het willen aanpassen wel even mee bezig. Mischien pas na releasePhyxion schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:22:
[...]
Horen != doen. Ik kan mij niet herinneren dat DICE ooit naar de community geluisterd heeft met betrekking tot zoiets dus ik verwacht er helemaal niks van.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
F2000 is inderdaad een erg fijn wapen, ik schiet er regelmatig snipers mee neer, ook voor mid-close range is hij perfect. Snel, accuraat en krachtig. Heb er al 676 kills mee behaald volgens Battlelog.
Daartegenover is de AS VAL, een Rank 45 unlock, een van de zwakste wapens in het spel! Ik schiet soms hele magazijnen leeg op vijanden en ze staan nog steeds overeind, beetje jammer. Assault heb ik inmiddels al helemaal voltooid, dus ik probeer nu Recon uit te spelen. De MK11 met RDS is enorm overpowered, haal makkelijk 50-10 kd/r want je maakt 1-2 shot kills. De SKS is een iets sneller schietende en zwakkere variant, daarmee heb je ongeveer 3 rake shoten nodig om een vijand neer te krijen. SV-98 vind ik te onbetrouwbaar en langzaam voor close-mid range, en écht long-range afstanden heb je niet in Metro. De Recon class is dus prima te spelen als een aanvallende class, ik arm regelmatig MCOMS en dan plaats ik mijn spawnpoints aan de frontlinie.
Daartegenover is de AS VAL, een Rank 45 unlock, een van de zwakste wapens in het spel! Ik schiet soms hele magazijnen leeg op vijanden en ze staan nog steeds overeind, beetje jammer. Assault heb ik inmiddels al helemaal voltooid, dus ik probeer nu Recon uit te spelen. De MK11 met RDS is enorm overpowered, haal makkelijk 50-10 kd/r want je maakt 1-2 shot kills. De SKS is een iets sneller schietende en zwakkere variant, daarmee heb je ongeveer 3 rake shoten nodig om een vijand neer te krijen. SV-98 vind ik te onbetrouwbaar en langzaam voor close-mid range, en écht long-range afstanden heb je niet in Metro. De Recon class is dus prima te spelen als een aanvallende class, ik arm regelmatig MCOMS en dan plaats ik mijn spawnpoints aan de frontlinie.
UMP is mijn nieuwe favoriete close-range wapen.
SV96 met 12x scope is ook wel leuk voor die paar plekjes waar ultra-long range nuttig is. Als je goed zit maakt het niet uit dat iedereen de glare van je scope ziet, je bent toch te ver om geraakt te worden.
SV96 met 12x scope is ook wel leuk voor die paar plekjes waar ultra-long range nuttig is. Als je goed zit maakt het niet uit dat iedereen de glare van je scope ziet, je bent toch te ver om geraakt te worden.
Maar jouw teemgenoten proberen niet te quickscopen das pas lachenES335 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:28:
F2000 is inderdaad een erg fijn wapen, ik schiet er regelmatig snipers mee neer, ook voor mid-close range is hij perfect. Snel, accuraat en krachtig. Heb er al 676 kills mee behaald volgens Battlelog.
Ik blijf liever tot de Engineer klass vind Submachine guns fijner
Toch wel:Phyxion schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:22:
[...]
Horen != doen. Ik kan mij niet herinneren dat DICE ooit naar de community geluisterd heeft met betrekking tot zoiets dus ik verwacht er helemaal niks van.
- pc gamers krijgen commorose, na aandringen van de community
- console gamers krijgen server browser, na aandringen van de community
Dice neemt alle feedback serieus. Ze hebben duidelijk gemaakt dat ze terug een esport title willen ,zoals bij BF2. Ook gaven ze toe dat dit bij BFBC2 helemaal fout gelopen is. Maar daar lag de focus ook niet op het streven naar esports.
[ Voor 22% gewijzigd door Asgaro op 02-10-2011 18:53 ]
Hier reageer ik niet opDanielWW2 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:22:
[...]
Wacht, de F2000 is voor de verandering niet het meest waardeloze stuk stront in een game?![]()
Made in Belgium.
F2000 heb ik nauwelijks gebruikt in BC2, het geluid stond me niet aan. Design ook niet eerlijk gezegd
Gelukkig hebben we hier nog chocolade, bier, wafels en frietjes (zak patat heet dat bij jullie?) om trots op te zijn
Maar nu OT!
Ik vind het toch raar dat het chatten zo beperkt is.
Ik kan de chat alleen lezen als ik wat ga typen of iemand iets typt, daarna verdwijnt het.
Ook het feit dat je als het spel voorbij is dat je niet kan chatten, dat duurt toch gauw 1minuut ofzo tot aan de nieuwe ronde, zonde om niet te kunne communiceren.
En werkt nou de Voice-chat op PC ? Ik denkt het niet.
Ik kan de chat alleen lezen als ik wat ga typen of iemand iets typt, daarna verdwijnt het.
Ook het feit dat je als het spel voorbij is dat je niet kan chatten, dat duurt toch gauw 1minuut ofzo tot aan de nieuwe ronde, zonde om niet te kunne communiceren.
En werkt nou de Voice-chat op PC ? Ik denkt het niet.
Mja ok, daar kan ik me wel in vinden. Maar bijvoorbeeld van prone naar crouch gaan, dat doet ie afaik niet zonder dat ie tussentijds heel kort gaat staan. En dan heb ik alweer een kogel in me harses terwijl ik helemaal niet rechtop wilde staan.FoggyFreek schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:42:
Dat opstaan uit prone is een bewuste keuze. Er moet wel enige boete tegen het vallen en opstaan zijn anders dropt iedereen constant naar de grond. Nu jij weet dat het opstaan even duurt ga je misschien sneller hurken. Anders wordt het 'stukje sprinten' -> prone -> 'stukje sprinten' -> prone. Nu kan dat ook wel maar ben je kwetsbaar tijdens het opstaan. Ik vind het wel een goede keuze overigens.
Die blur vind ik een beetje onzinnig.. ik vind het wel een goed idee dat ze je willen ontmoedigen om je dekking te verlaten terwijl je onder vuur wordt genomen, maar doe het dan met geluidseffecten van kogels die je oren voorbij suizen. (ala America's Army 2)Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:45:
Ik vond de F2000 in BC2 heerlijk, hij klonk dan wel als een black&decker, maar z'n enorm snelle fire rate was dodelijk op elke range, zolang je maar goed en rap aimt. Heb hem nog niet in BF3 vrijgespeeld.Asgaro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:51:
Hier reageer ik niet op
F2000 heb ik nauwelijks gebruikt in BC2, het geluid stond me niet aan. Design ook niet eerlijk gezegd
Gelukkig hebben we hier nog chocolade, bier, wafels en frietjes (zak patat heet dat bij jullie?) om trots op te zijn
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Van mij mogen ze de Support class een extra bonus geven voor supressie. Nu krijg je alleen een suppression assist (+50) als de vijand word neergeschoten als hij gesuppressed door jou, maar je krijgt geen bonus voor het suppressen van vijanden die niet worden gekilled. Als support class geef je juist ondersteunend vuur om vijand even dekking te laten zoeken zodat Assault teammates naar voren kunnen lopen zonder te worden geraakt. Ik zou willen zien dat de support class +10 punten krijgt voor elke seconden dat een enemy suppressed is, of hij nou later word neergeschoten of niet.
Kan prima hoor. gewoon op crouch drukken terwijl je prone ligt. andersom kan ook.Murk schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:08:
[...]
Mja ok, daar kan ik me wel in vinden. Maar bijvoorbeeld van prone naar crouch gaan, dat doet ie afaik niet zonder dat ie tussentijds heel kort gaat staan. En dan heb ik alweer een kogel in me harses terwijl ik helemaal niet rechtop wilde staan.
Zie het als opvliegend zand en stof van de kogels die om je heen inslaan[...]
Die blur vind ik een beetje onzinnig.. ik vind het wel een goed idee dat ze je willen ontmoedigen om je dekking te verlaten terwijl je onder vuur wordt genomen, maar doe het dan met geluidseffecten van kogels die je oren voorbij suizen. (ala America's Army 2)
Hebben jullie wel eens last gehad van dat je niet kon armen?? Ik lig net bij A, ik duw op E om te armen, en dat ding begint telkens op nieuw met tellen... Hoe lang ik hem ook vast houdt, hij kwam niet verder dan een kwart van het totaal om de arm te voltooien...?
Heb jij het hier nou over een camp bonus?ES335 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:14:
Van mij mogen ze de Support class een extra bonus geven voor supressie. Nu krijg je alleen een suppression assist (+50) als de vijand word neergeschoten als hij gesuppressed door jou, maar je krijgt geen bonus voor het suppressen van vijanden die niet worden gekilled. Als support class geef je juist ondersteunend vuur om vijand even dekking te laten zoeken zodat Assault teammates naar voren kunnen lopen zonder te worden geraakt. Ik zou willen zien dat de support class +10 punten krijgt voor elke seconden dat een enemy suppressed is, of hij nou later word neergeschoten of niet.
Nou ik heb de beta even een tijdje gespeeld denk 2 uur ofzo en het valt me tegen!
die flash lights echt veel ste overdone.... Ja hoor buiten wordt je er ook door verblind!...? niet bepaald realistisch. En dat je de reflectie van die sniper scopen zie van de vijand is ook niet normaal overdone! je ziet zo'n reflectie alleen als de zon er in reflecteert dus niet altijd! en niet zo vel!
Ook echt niet normaal veel bugs! zulke die er nu eigenlijk echt niet meer in voor mogen komen.
Ik hoop dat dice de flashlights buiten bijna naar 0 brengen kwa vel heid. En dat de reflecties van de sniper scoops veel minder vaak voor komen alleen als de zon er echt in reflecteerd dan niet zo vel!

die flash lights echt veel ste overdone.... Ja hoor buiten wordt je er ook door verblind!...? niet bepaald realistisch. En dat je de reflectie van die sniper scopen zie van de vijand is ook niet normaal overdone! je ziet zo'n reflectie alleen als de zon er in reflecteert dus niet altijd! en niet zo vel!
Ook echt niet normaal veel bugs! zulke die er nu eigenlijk echt niet meer in voor mogen komen.
Ik hoop dat dice de flashlights buiten bijna naar 0 brengen kwa vel heid. En dat de reflecties van de sniper scoops veel minder vaak voor komen alleen als de zon er echt in reflecteerd dan niet zo vel!
Verwijderd
Heb nu al wat uurtjes kunnen oefenen maar o wat ben ik slecht zeg...
Zit helemaal geconcentreerd op iemand te knallen, ik hoor pangpang en ben dood. Snap dat ik weer moet wennen aan shooters na al die tijd, maar vooruitgang is ver te zoeken bij mij blijkt.
Of een lamp(...) die me verblind of een sniper die me ziet voordat ik mn ogen open heb. En als ik dan weer s dood ben mag ik mn moordenaar zn neus bekijken via de cam.
Hoop wel dat ik tijdens deze Beta de game een beetje onder de knie krijg, op deze manier gaat me lol snel weg.
Kan me herinneren dat ik in BF2 toch echt wel mn ding deed, en CoD MW was ook niet zo een probleem. BF2 is tevens 1 van me all time favo shooter.
Heeft BF3 zo een speciale gameplay feel tov alle andere shooters, of is het shooter genre mn ding niet meer?
Of een lamp(...) die me verblind of een sniper die me ziet voordat ik mn ogen open heb. En als ik dan weer s dood ben mag ik mn moordenaar zn neus bekijken via de cam.
Hoop wel dat ik tijdens deze Beta de game een beetje onder de knie krijg, op deze manier gaat me lol snel weg.
Kan me herinneren dat ik in BF2 toch echt wel mn ding deed, en CoD MW was ook niet zo een probleem. BF2 is tevens 1 van me all time favo shooter.
Heeft BF3 zo een speciale gameplay feel tov alle andere shooters, of is het shooter genre mn ding niet meer?
Of gewoon de adrenaline die door je heen gaat, probeer maar eens te focussen als een kogel die net zo goed je dood had kunnen zijn een paar centimeters langs je oren vliegt. Natuurlijk schrik je daar niet van in een spel maar als ze het authentiek proberen te maken is het wel goed gelukt denk ik. Hoewel, ik heb anders ook geen idee hoe het is om beschoten te worden maar het lijkt me wel angstaanjagend, en als je echt in paniek bent gaat alles zo snel voorbij dus die wazigheid kan wel kloppen.RocketKoen schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:19:
[...]
Kan prima hoor. gewoon op crouch drukken terwijl je prone ligt. andersom kan ook.
[...]
Zie het als opvliegend zand en stof van de kogels die om je heen inslaan
Nee, tuurlijk niet. Stel je bent in een aanvallend team op Metro, als Support class. En je team probeert objective A te chargen, maar er staan vijanden achter die muurtjes/zandzakken. Dan wil je als support class zorgen dat die vijanden suppressed zijn, en dat je team veilig er naar toe kan gaan. Daarom heb je ook niets voor niets LMG's met 200 kogels per magazijn, zodat je veel en lang kan blijven vuren. Dus je schiet op die vijanden, of in hun richting, zodat ze die blur krijgen en ze dekking moeten zoeken. En daarvoor vind ik dat je punten moet krijgen, want het stimuleert teamplay en je bent nuttig bezig. Nu krijg je alleen suppression assists als de vijanden worden gekilled nadat ze gesuppressed zijn, maar je zou ook gewoon suppression punten moeten krijgen omdat je vijanden suppressed hebt.
[ Voor 3% gewijzigd door ES335 op 02-10-2011 19:33 ]
damn.... Ik weet nu waarom veel mensen grote framedrops krijgen.....
Ik game boven op 1050p met een gtx 560 ti oc. MSI afterburner geeft aan dat er tijdens het spelen 1018mb videogeheugen wordt gebruikt. ZELFS met alles op low-.-..
AA op 2 gezet en post aa uitgeschakeld en de rest op ultra en er wordt nu ong 980 mb gebruikt. Heb nu ook geen framedrops meer =)
Maar ik heb zeker weten een keer gelezen dat dice zei dat een 1gb kaart ruim is voor 1080p.... njah. dit is wel een beta..
Ik game boven op 1050p met een gtx 560 ti oc. MSI afterburner geeft aan dat er tijdens het spelen 1018mb videogeheugen wordt gebruikt. ZELFS met alles op low-.-..
AA op 2 gezet en post aa uitgeschakeld en de rest op ultra en er wordt nu ong 980 mb gebruikt. Heb nu ook geen framedrops meer =)
Maar ik heb zeker weten een keer gelezen dat dice zei dat een 1gb kaart ruim is voor 1080p.... njah. dit is wel een beta..
Yup wel eens vaker gehad,gebeurt ook wel eens met difusen. Heeft me al een paar rondes gekost.SumBeam schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:20:
Hebben jullie wel eens last gehad van dat je niet kon armen?? Ik lig net bij A, ik duw op E om te armen, en dat ding begint telkens op nieuw met tellen... Hoe lang ik hem ook vast houdt, hij kwam niet verder dan een kwart van het totaal om de arm te voltooien...?
Mag ik iedereen nog een keer vragen deze in te vullen?
Form
Spreadsheets
[ Voor 25% gewijzigd door Dorest0rm op 02-10-2011 19:49 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien