Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
CptChaos schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:15:
[...]
Dat zei je net al, maar als je ALT+CTRL+S intoetst schijn je meer info te kunnen zien. Maar om jou ook maar te helpen...

High en ultra settings zijn niet beschikbaar in de beta, is al zó vaak voorbij gekomen.
Doe geen moeite..

Ik kan trouwens niet wachten op al die kindertjes die hier bij de release komen zeuren dat ze maar 5FPS krijgen op ultra. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 17:36

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ligt het aan mij, of is de hit registratie nog k*t in de beta? Regelmatig dat ik bijna een heel magazijn in iemand pomp, en dat hij mij doodleuk neer maait. Heb geen lag of slechte ping, dus daar ligt het niet aan. Ook worden die engineers nu al vervelend, continu met die RPG rondlopen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
rgras schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:17:
[...]

Doe geen moeite..

Ik kan trouwens niet wachten op al die kindertjes die hier bij de release komen zeuren dat ze maar 5FPS krijgen op ultra. :D
Ik ben blij als ik 5 FPS op ultra haal. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 14:13
DanielWW2 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:15:
[...]

Te veel mensen spelen Recon of Support en je moet er snel bij zijn voor een revive. ;)
Ik zelf ga weer terug naar assault aangezien het geen zin heeft om engineer te blijven spelen voor de stinger om op Caspian jets te kunnen vernietigen. :X
Mwa is niet zo raar dat mensen dat denken/dachten (inclusief ik) gezien de dramatische frame drops, je zou denken dat het wat deed. Net van 60-80 fps (medium) naar 30-40 fps (ultra). Dat dit door alleen hbao zou komen vind ik raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga weer even BFBC2 spelen, zolang het nog kan ;w
3 ziet er leuk uit maar begint nu al te vervelen en het ergste is dat ik online moet zijn om mijn settings te bewerken, belachelijk! Maar verder ga ik 'm wel kopen, je moet ergens je geld aan uitgeven, dat is goed voor de economie! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:48
Postius schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:14:
WAt is die browser rot vervelend wie heeft dat bedacht. Om van de opties nog maar te zwijgen, en waarom loopt ie standaard in windowed mode? Wat is dit voor onzin? Echt hoezo en waarom? Als mensen geld krijgen om dit soort idioterie te bedenken dat biedt ik mezelf aan om het voor de helft te doen. Echt waar, het lijkt wel of EA met ieder spel zijn server browser nog slechter probeerd te maken(fifa is ook een ramp en een heel leger andere games).
Precies hetzelfde hier.

De hele tijd error messages en gezeik. Ik heb het weer verwijderd en zal deze game niet aanschaffen. In plaats van even ontspannend schieten alleen maar frustratie. Op een gegeven moment kom ik wel in een game, maar dan wil ik een andere server, dan moet ik weer opnieuw inloggen. Als je de window groter maakt en daarna een keer fullscreen gaat valt bij fullscreen ineens een heel stuk buiten beeld. En nog meer van dit soort gezeik met vage meldingen.

Your game session has expired, please log out and then log in again
A generic game error was reported, please try again. ( code: 1)

AAAAAH uninstall *klik*

[ Voor 4% gewijzigd door DaitoX op 30-09-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:11
Ligt het aan mij of zijn de servers voor de Xbox 360 versie ontzettend laggy. Ik pomp gewoon een volledige magazijn leeg in iemand zijn hoofd en meneer draait zich vrolijk om en killed mij met 1 kogel.

En dan niet 1x; gewoon constant.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Powrot schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:20:
[...]

Mwa is niet zo raar dat mensen dat denken/dachten (inclusief ik) gezien de dramatische frame drops, je zou denken dat het wat deed. Net van 60-80 fps (medium) naar 30-40 fps (ultra). Dat dit door alleen hbao zou komen vind ik raar
Volgens mij heb je de verkeerde gequote. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
DAMN, sinds gisteren enkele rondjes gespeeld met vrienden, en eens je in hetzelfde team geraakt(don't bother om in dezelfde squad te proberen raken) is het toch dikke fun :D Paar rondjes geleden constant 5000+ punten behaald. M418 met ACOG, foregrip en laser lichtje is voor mij beste combo tot nu toe, samen met medic kit en defibrillator. Meestal had ik niet eens zo veel kills en bij lange na geen hoge k/d. Gewoon erg veel plants, revives & heals gehaald door met de squad samen te blijven. Na drie dagen op de beta is m'n mening over de map toch positief veranderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Jo... schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:16:
[...]

Ik vermoed dat je destructie van de grond bedoeld? Dit hebben ze uitgeschakeld omdat er klachten waren dat je in de grond zakte. Het uitschakelen ervan zou dat probleem moeten opgelost hebben.
Dat haalt wel een heel belangrijk key element uit de game. Dan maar een paar keer door de grond zakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

NoFearCreations schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:17:
Ligt het aan mij, of is de hit registratie nog k*t in de beta? Regelmatig dat ik bijna een heel magazijn in iemand pomp, en dat hij mij doodleuk neer maait. Heb geen lag of slechte ping, dus daar ligt het niet aan. Ook worden die engineers nu al vervelend, continu met die RPG rondlopen.
Ik ben het hier mee eens. Laatst nog dat drie mensen in mijn team op dezelfde persoon schoten (waaronder ik), vervolgens draait die persoon zich om en schiet ons alle drie neer. Zie je vrolijk bij hem staan "Health 100%" :')

Ik vind ook dat het wat duidelijker moet wanneer je gewond bent. Die statusbar van aantal procent is niet echt duidelijk. In BC2 was het soms wat te duidelijk, maar je wist in ieder geval wél wanneer je zwaargewond was. Als je health in BF3 nog 1% is, dan ziet het beeld er vrijwel hetzelfde uit als bij 100%.

Het is trouwens ook vaak genoeg voorgekomen (in zowel mijn als de anders voordeel), dat ik 1% of 0% health heb en daardoor iemand kan afknallen.

[ Voor 26% gewijzigd door Uniciteit op 30-09-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 17:05

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Exbloder schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:43:
DAMN, sinds gisteren enkele rondjes gespeeld met vrienden, en eens je in hetzelfde team geraakt(don't bother om in dezelfde squad te proberen raken) is het toch dikke fun :D Paar rondjes geleden constant 5000+ punten behaald. M418 met ACOG, foregrip en laser lichtje is voor mij beste combo tot nu toe, samen met medic kit en defibrillator. Meestal had ik niet eens zo veel kills en bij lange na geen hoge k/d. Gewoon erg veel plants, revives & heals gehaald door met de squad samen te blijven. Na drie dagen op de beta is m'n mening over de map toch positief veranderd ;)
M416 is erg nice ja. Mijn favoriet totdat ik de AEK unlock (heb toch meer een zwak voor Russich schietijzer :9~ ), maar ik gebruik hem liever met reddot, grip en een silencer. De flashlight vind ik alleen maar irritant voor mijn teammates (nouja, ik vind het irritant dat mijn teammates ze gebruiken :p) en de lasersight verraadt je toch wel een beetje als je op iemand mikt (en je ziet de laser af en toe ook).

Krijg helaas ook weer de typische rush gamemode frustraties: teammates die usless liggen te snipen en/of niet voor de objectives gaan. Vooral dat je nu kan pronen maakt het niet beter helaas. (wel grappig dat een beetje heuveltje bij de eerste paar MCOMs al direct een priderock wordt, silly snipers xD)

Voor de rest heb ik zo'n beetje het gevoel dat deze game wel leuk is om voor een zacht prijsje op te pikken, en ik krijg er dus geen AAA-titel gevoel bij (en dan kijk ik naar de gameplay en niet naar de nog aanwezige bugs en dergelijke). Helaas (nog) geen Caspian Border kunnen spelen :(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Gundogan schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:00:
(...)

Ik krijg er dus geen AAA-titel gevoel bij

(...)
Mooi samengevat. Er zijn gewoon nog te veel problemen en 'fouten' met het spel, die een maand voor de release er niet meer in horen te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF3 is een super leuk spel, en duidelijk beter dan BC2, maar ik vind het een beetje overhyped. Het doet niets nieuws. Of tenminste niks "groundbreaking". Ja, vette graphics en coole animaties, maar dat is niet een reden om het spel zo de hemel in te prijzen. Niet dat het erg is. Integendeel, BC2 en BF2 waren geweldige spellen!

Ik begin het wel steeds leuker te vinden, en misschien wordt het nog wel een spel dat ik naast MW3 ook veel zou blijven spelen. De kans is groot, want ik ben nu al verslaafd aan al die unlocks! Vet ook dat de Amerikanen andere scopes hebben dan de tegenstander.

De game heeft een bepaalde "feel", iets autentieks:
- Selective fire
- Verschillende wapens bij de verschillende facties
- Als er iemand in de buurt wordt gespot hoor je ook echt gepraat via de radio (iets van "enemy sniper spotted in your area, over"). Dit is vooral vet wanneer het ondergrondse gedeelte van de map open wordt geblazen
- op sommige punten veel oog voor detail (op andere punten weer erg weinig, en ik bedoel daarmee vooral de map design, maar misschien komt dat omdat de mappen zo groot zijn).

Deze dingen MOET je proberen, echt geweldig!
- SVD zonder scope, dus alleen met iron sight! Ik weet niet of je je stats kan zien op de Xbox 360, maar ik had volgens mij een 15 killstreak, zo hoog heb ik zelfs in CoD niet gehaald met alleen een wapen (zonder killstreaks)!
- C4! Met C4 kan je een heleboel dingen opblazen die je met de RPG niet kan opblazen. Zit bij de Support Class. Zeker het proberen waard, en je zult zien dat er ook ondergronds een heleboel is dat je kunt opblazen (zoals sommige muurtjes).
- Selective fire! D-pad omlaag. Ik ben even de naam kwijt van de eerste gun van de Amerikaanse Support class, maar als je die op single-fire zet, is-ie zooo veel chiller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
iets wat al super goed is kun je moeilijk overtreffen dus dan lijkt het op een kleine verbeteringen!
het is wel een beetje anders dan bc 2 vind ik en dat kleine beetje vind ik een mooie toevoeging.

[ Voor 13% gewijzigd door raro007 op 30-09-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raro007 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:17:
iets wat al super goed is kun je moeilijk overtreffen dus dan lijkt het op een kleine verbeteringen!
het is wel een beetje anders dan bc 2 vind ik en dat kleine beetje vind ik een mooie toevoeging.
Soms zijn het gewoon de kleine dingen die het doen. Details die het steeds levensechter maken zitten niet alleen in ramen en bomen die kapot kunnen maar ook in geluiden in de verte en dat soort dingen. BF3 is beter dan de rest maar het kan altijd mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

En nu doet 'ie het niet meer :-(

http://khu.sh/usersong_4e8619b80c4b0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Laatst online: 07-10 03:15
Ik heb een keer een paar threads in de battlelog forums bekeken (BF 3 feedback) en het ziet er maar matig uit.

1. Glitches - mapdrops, soms vreemde hit detection, texture popups en vreemde animaties (lijken die schuiven).
2. Browser - neemt cruciale resources in beslag maar is wel een goed concept
3. Lighting - suckt heel erg als je buiten komt (Metro exit) de bloom is fel overdreven en zeker niet realistisch en de resourcehog nr 1.
4. Performance - sommige mensen kunnen niet geloven dat de medium settings die grafisch met BF BC 2 overeenkomen zo hun systeem op de knieën krijgen.
5. EA - De grote boosdoener heeft al veel games naar de doemenis geholpen.
6. Dice - buggy programmering van engine (inefficiënt) maar wel mooie effecten als je een GTX 5xx of ATI HD 6xxx hebt.

Ik was vroeger heel enthousiast over MOH (opvolger) mooie trailer zoals vele maar op het punt van release was het maar zus en zo.

Het zal afwachten zijn op de finale reviews, maar als eerder vermeld triple A zal het niet worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03:29
Heeft deze persoon rank 50? Stond namelijk geen getal naast, alleen het icoontje.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mtv3ch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, mooi gedaan ;)

Ik heb de update gedaan, is die underground bug nu nog erger geworden!

http://youtu.be/cRZHdX1erNw?hd=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 21:49
Ik draai hem op zo'n 30FPS, medium/high op mijn 5670HD die net boven of net onder de minimum system requirements ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Daniel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 12:15
@awesemo

Ik speel op 1080p, gebruik een i7 2600k@3,4ghz, 8gb ram 1600mhz, 580 met lichte factory overclock tot 800mhz.
check anders m'n inventaris...
moet wel zeggen dat binnen in metro de fps ong 70 is... alleen buiten is ie 40.
but still.... ik zie bf3 een stuk somberder in =/ d8 tog echt dat ik wel ff goed zat met m'n 580.

[ Voor 17% gewijzigd door DC Daniel op 01-10-2011 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10 10:02
ES335 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:45:
Heeft deze persoon rank 50? Stond namelijk geen getal naast, alleen het icoontje.

[afbeelding]
http://battlelog.battlefi...r/N3pi89/stats/344937037/

Rank 45 dus.

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Bijna 27 uur playtime terwijl de beta er niet eens een week is.... :X
Dat is op z'n zachts gezegd erg overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, hoe meer ik speel, hoe verslavender het wordt!
De vijand speelt tactischer, je kan behendiger over obstakels springen, etc.

Hoewel er veel negativisme hangt op de Battlelog forums blijf ik er toch bij: BF3 wordt mijn game voor de komende 2 jaar! >:)

Oja, en dit:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/winloss.JPG
Like a Boss :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Springstof schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:29:
Bijna 27 uur playtime terwijl de beta er niet eens een week is.... :X
Dat is op z'n zachts gezegd erg overdreven.
Vind het zelf wel meevallen, ongeveer 5 uur per dag, alleen dat elke keer op dezelfde map lijkt me niet zo denderend. Zonde dat de meestten caspian border niet eens zullen spelen voor nu.

Ik hoop overigens dat de browser ook wel stukken beter geimplementeerd gaat worden want het maakt het spelen op mijn laptop onmogelijk omdat die te lange tijd nodig heeft voor het switchen naar de geforce gpu waardoor de server weer timeout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compi_56 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:45:
Ik heb een keer een paar threads in de battlelog forums bekeken (BF 3 feedback) en het ziet er maar matig uit.

1. Glitches - mapdrops, soms vreemde hit detection, texture popups en vreemde animaties (lijken die schuiven).
2. Browser - neemt cruciale resources in beslag maar is wel een goed concept
3. Lighting - suckt heel erg als je buiten komt (Metro exit) de bloom is fel overdreven en zeker niet realistisch en de resourcehog nr 1.
4. Performance - sommige mensen kunnen niet geloven dat de medium settings die grafisch met BF BC 2 overeenkomen zo hun systeem op de knieën krijgen.
5. EA - De grote boosdoener heeft al veel games naar de doemenis geholpen.
6. Dice - buggy programmering van engine (inefficiënt) maar wel mooie effecten als je een GTX 5xx of ATI HD 6xxx hebt.

Ik was vroeger heel enthousiast over MOH (opvolger) mooie trailer zoals vele maar op het punt van release was het maar zus en zo.

Het zal afwachten zijn op de finale reviews, maar als eerder vermeld triple A zal het niet worden denk ik.
Op Battlelog zie je dan ook voornamelijk de klagers, wat normaal is. Mensen die tevreden zijn, spelen gewoon de game ipv topics te maken. ;)

En puntje 4 klopt toch niet?! Ga eens BFBC2 spelen en kijk hoe het eruit ziet. BF3 is veel mooier, en speelt bij mij stabieler qua frames per secs!
Bij BFBC2 had ik echt variaties tussen 30 en 80 fps. Hier in BF3 hangt het continu rond 40/50 fps.

Puntje 2 is ook zever: browser neemt 100 - 200 mb max in. Als je daardoor memory tekort hebt, speel je met 2GB of minder wat sowieso te weinig is. Van zodra je 3 of 4 GB hebt, is er geen enkel probleem!

Kortom: je bent gebrainwashed door Battlelog fora.
BF3 geen AAA title noemen, slaat ook al helemaal nergens op.

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 01-10-2011 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Asgaro schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:38:
Op Battlelog zie je dan ook voornamelijk de klagers, wat normaal is. Mensen die tevreden zijn, spelen gewoon de game ipv topics te maken. ;)
Die klagers vind ik anders veel nuttiger dan al die non-klagers die BF3 niet durfen af te kraken ;)

Ik heb ook het idee dat veel mensen de patch hel van BF1942 t/m BF2 niet meegemaakt hebben of vergeten zijn... die o zo "prettige ervaring" is een van de redenen dat ik niks aan pre-order/early beta access meuk heb gekocht.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar wat ze er deze keer van gaan bakken :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 10:33
nero355 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:43:
[...]

Ik heb ook het idee dat veel mensen de patch hel van BF1942 t/m BF2 niet meegemaakt hebben of vergeten
Oh daar heb ik nog steeds trauma's van.... wat was dat een hel zeg :P van pas naar een half jaar was bf2 eindelijk fatsoenlijk speelbaar

Als ik eerlijk ben,.. ook al ben ik een ongelofelijke battlefield fanboy
Had ik liever gezien dat battlefield 3 nog een paar maandjes word uitgesteld...
Voornamelijk omdat ik niet geloof dat Dice z'n interne versie zover voor oploopt. Op de release die gedoopt is als public beta.

[ Voor 28% gewijzigd door osmosis op 01-10-2011 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:25:
Ik ga weer even BFBC2 spelen, zolang het nog kan ;w
3 ziet er leuk uit maar begint nu al te vervelen en het ergste is dat ik online moet zijn om mijn settings te bewerken, belachelijk! Maar verder ga ik 'm wel kopen, je moet ergens je geld aan uitgeven, dat is goed voor de economie! O-)
Kom nu eens met wat constructieve kritiek, want die zin slaat toch nergens op 8)7
Wat verveelt je aan de Beta?

Op Battelog loopt het ook vol met mensen die negatief doen maar niet met degelijke argumenten komen.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:06:
BF3 is een super leuk spel, en duidelijk beter dan BC2, maar ik vind het een beetje overhyped. Het doet niets nieuws. Of tenminste niks "groundbreaking". Ja, vette graphics en coole animaties, maar dat is niet een reden om het spel zo de hemel in te prijzen. Niet dat het erg is. Integendeel, BC2 en BF2 waren geweldige spellen!

Ik begin het wel steeds leuker te vinden, en misschien wordt het nog wel een spel dat ik naast MW3 ook veel zou blijven spelen. De kans is groot, want ik ben nu al verslaafd aan al die unlocks! Vet ook dat de Amerikanen andere scopes hebben dan de tegenstander.

De game heeft een bepaalde "feel", iets autentieks:
- Selective fire
- Verschillende wapens bij de verschillende facties
- Als er iemand in de buurt wordt gespot hoor je ook echt gepraat via de radio (iets van "enemy sniper spotted in your area, over"). Dit is vooral vet wanneer het ondergrondse gedeelte van de map open wordt geblazen
- op sommige punten veel oog voor detail (op andere punten weer erg weinig, en ik bedoel daarmee vooral de map design, maar misschien komt dat omdat de mappen zo groot zijn).

Deze dingen MOET je proberen, echt geweldig!
- SVD zonder scope, dus alleen met iron sight! Ik weet niet of je je stats kan zien op de Xbox 360, maar ik had volgens mij een 15 killstreak, zo hoog heb ik zelfs in CoD niet gehaald met alleen een wapen (zonder killstreaks)!
- C4! Met C4 kan je een heleboel dingen opblazen die je met de RPG niet kan opblazen. Zit bij de Support Class. Zeker het proberen waard, en je zult zien dat er ook ondergronds een heleboel is dat je kunt opblazen (zoals sommige muurtjes).
- Selective fire! D-pad omlaag. Ik ben even de naam kwijt van de eerste gun van de Amerikaanse Support class, maar als je die op single-fire zet, is-ie zooo veel chiller!
Leuk om van jou (regelmatige mw3 topic poster ;) ) deze zaken te lezen. En jij brengt het tenminste op een goede manier aan!

[ Voor 61% gewijzigd door Asgaro op 01-10-2011 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:27
Je hoort overal dat de settings van de graphics op elk niveau medium is nu. Zou het dan niet kunnen zijn dat de engine op elke settingsniveau wel meeschaald, maar er door de krappe 4gb alleen de textures van medium erin zitten en dus ook bij high etc worden gebruikt.

Dit zou dan betekenen dat de fps die je op ultra haalt hetzelfde zullen blijven, maar het er in de final beter uit gaat zien

Geen verstand van codering, maar zou het zoiets kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:43:
[...]

Die klagers vind ik anders veel nuttiger dan al die non-klagers die BF3 niet durfen af te kraken ;)

Ik heb ook het idee dat veel mensen de patch hel van BF1942 t/m BF2 niet meegemaakt hebben of vergeten zijn... die o zo "prettige ervaring" is een van de redenen dat ik niks aan pre-order/early beta access meuk heb gekocht.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar wat ze er deze keer van gaan bakken :)
Klagen mag, maar als ik topic zie in de aard van "BF3 is a console port!!!" dan vraag ik me af of dit niet gewoon trolls zijn.
Er zijn nog wat ruwe kantjes, maar waarom alleen naar die zaken kijken.
Bekijk de game in zijn geheel: het oorlogsgevoel, de atmosfeer, recoil, fire modes, etc.

Vind het wat onnozel om BF3 - ja zelfs in de huidige toestand met bugjes - zo af te kraken.
Geen enkele andere game komt in de beurt qua oorlogsgevoel en qua skill.
Kan je even goed stoppen met gamen want geen andere game zal hieraan kunnen tippen. Eventueel Counterstrike GO maar dat is meer een gewone remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DC Daniel schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:09:
@awesemo

Ik speel op 1080p, gebruik een i7 2600k@3,4ghz, 8gb ram 1600mhz, 580 met lichte factory overclock tot 800mhz.
check anders m'n inventaris...
moet wel zeggen dat binnen in metro de fps ong 70 is... alleen buiten is ie 40.
but still.... ik zie bf3 een stuk somberder in =/ d8 tog echt dat ik wel ff goed zat met m'n 580.
Damn, dat zijn geen kinderachtige specs. Mijn pc is op alle fronten beduidend minder en ik heb voor de zekerheid nog even een run gedaan met fraps en ik kom geen enkele keer op 40 uit (moet bijgezegd worden in de eerste drie delen van de map, 4e niet gehaald).

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is intensieve achtergrond services die je belemmeren of niet de nieuwste drivers maar daar heb je natuurlijk zelf ook als eerste naar gekeken, dus geen idee waar dat aan kan liggen, of ik heb heel veel mazzel op een of andere manier. Misschien dat tweakers met vergelijkbare systemen als die van jou kunnen aangeven waar zij op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:54

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

Key binding werkt trouwens prima hoor...voor al die gene die ook links(on)handig zijn, pijltjestoetsen zijn prima te gebruiken

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
litebyte schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:21:
Key binding werkt trouwens prima hoor...voor al die gene die ook links(on)handig zijn, pijltjestoetsen zijn prima te gebruiken
Inderdaad, na wat proberen werkt keybinden bij elke toets op het toetsenbord.
Alleen worden schoudertoetsen op een muis niet herkend. ;) En dit kan nuttig zijn voor bv grenade en knife.

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 01-10-2011 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Vriend uit mijn lijst.
Heeft geen leven nee. :P

http://battlelog.battlefi...dHawk/stats/173731900/pc/

Verder vraag ik me af of de M416 nou beter is dan de M16A3 want ik zie de meeste mensen met de 416 maar ik merk geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Daniel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 12:15
@awesemo
Geen idee wat het is....de enige verklaring die ik zie is het feit dat jouw resolutie iets lager is =/ alhoewel dat natuurlijk niet zo'n groot verschil rechtvaardigt, heb jij wel alles op z'n hoogst draaien?

ik zie het iig wel aan tot de public release... ik hoop maar dat de drivers dan een stuk beter (en uit beta) zijn & dat DICE alles een stuk beter geoptimaliseerd heeft, alhoewel ik de situatie enigzins somber inzien, 4 weken lijkt mij te weinig.

@asgaro
Ik krijg niet eens de middle mouse button werkend.. echt hatelijk hoe moet een mens anders behoorlijk knifen ;) maar dat zal wel gefixt worden denk ik.

[ Voor 27% gewijzigd door DC Daniel op 01-10-2011 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
DanielWW2 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:25:
Verder vraag ik me af of de M416 nou beter is dan de M16A3 want ik zie de meeste mensen met de 416 maar ik merk geen verschil?
Beide zelfde type bullet en volgens mij geen verschil. Vind zelf de m416 wel fijner spelen, maar is puur wat ik vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:22:
[...]

Inderdaad, na wat proberen werkt keybinden bij elke toets op het toetsenbord.
Alleen worden schoudertoetsen op een muis niet herkend. ;) En dit kan nuttig zijn voor bv grenade en knife.
AutoHotKey is your friend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF3 valt bij mij erg goed in de smaak tot dus ver.

-De Gameplay is niet nieuw, maar staat solide en ik krijg hier meer het gevoel bij dat je je ergens naartoe vecht of vanaf slaat. Bij een speltype als rush leer ik ook zeer goed de ins en out van een map, ikzelf sneller dan bij een team deatchmatch of conquest. Toch de charges had ik graag een variatie op gezien.

-Wapens voelen zo lekker. Geen proppenschieters maar kleine beestjes die terugbijten. Met goede uitbreidingsmogenlijkheden en uniek aan beide kanten. Wel vindt ik ze net niet nauwkeurig genoeg.

-Heel fjijn vindt ik dat ze niet meer een getal aan kracht toewijzen. Gewoon het kaliber aangeven en op eigen gevoel het wapen pakken wat het beste bij je past. (speciale commando's in het echt krijgen deze gelegenheid ook) Het duurt alleen wel langer voordat je het doorhebt en misschien mis je hierdoor juist het wapen wat je had willen hebben al die matches.

- persoonlijke voorkeur gaat bij zoemen uit naar hold ipv push to hold. dit had een optie mogen zijn.

-Ondanks dat er zo veel mensen over 'klagen' vindt ik de flashlight erg orgineel en een echte tactische toevoeging. Alleen dat mijn eigen teammates mij ook kunnen blinden en klaarzetten voor de tegenpartij is niet zo fijn

-de glitches in de map (waarbij ik vermoed dat het door oude terrain meshes komt die de simpele medium textures bijstaan, maar zal wel niet) is het een pracht van een ontwerp. Had net iets asymetrischer gemogen voor een dynamischer effect. ik mis ook ietswat de openheid naar de zijkanten, dat je meer ziet buiten het veld.

Ik wil meer proeven van de andere mappen. Laat maar komen, krieg nummer 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:25:
Vriend uit mijn lijst.
Heeft geen leven nee. :P

http://battlelog.battlefi...dHawk/stats/173731900/pc/

Ik vraag het me ook af: ik speel zelf quasi altijd met de M416 gewoon omdat ik dat wapen leuk vond in BFBC2, en omdat je het unlockt ergens na de M16A3.
We moeten wachten op stats van DenKirson om te kijken welk wapen nu echt beter is voor welke situatie.
Als ik alles van M416 heb, ga ik terug naar M16A3.

Ik speel met M416 + silencer, en valt beter mee dan ik dacht: silencer zorgt voor mindere damage maar ik voel geen echt nadeel.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 01-10-2011 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DC Daniel schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:26:

@asgaro
Ik krijg niet eens de middle mouse button werkend.. echt hatelijk hoe moet een mens anders behoorlijk knifen ;) maar dat zal wel gefixt worden denk ik.
Ik heb knife nu op cijfer 3 toets staan. Werkt behoorlijk :)
Thx, morgen is checken!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:35:

- persoonlijke voorkeur gaat bij zoemen uit naar hold ipv push to hold. dit had een optie mogen zijn.

Kan je instellen in de options hoor ;)

-Ondanks dat er zo veel mensen over 'klagen' vindt ik de flashlight erg orgineel en een echte tactische toevoeging. Alleen dat mijn eigen teammates mij ook kunnen blinden en klaarzetten voor de tegenpartij is niet zo fijn

Agreed!

[ Voor 32% gewijzigd door Asgaro op 01-10-2011 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Hilarisch toch die bugs soms :')

YouTube: Battlefield 3 (bèta) | Epic Shit - YouTube

Maat van mij in voice chat tijdens het spelen, ik zat blijkbaar mensen te trollen met m'n flashlight terwijl dit gebeurde ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Asgaro schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:38:
[...]

Ik vraag het me ook af: ik speel zelf quasi altijd met de M416 gewoon omdat ik dat wapen leuk vond in BFBC2, en omdat je het unlockt ergens na de M16A3.
We moeten wachten op stats van DenKirson om te kijken welk wachten nu echt beter is voor welke situatie.

Ik speel met M416 + silencer, en valt beter mee dan ik dacht: silencer zorgt voor mindere damage maar ik voel geen echt nadeel.
De M416 met SUPPRESSOR speelt hier ook erg fijn. Gebruik er dan zelf wel de Foregrip en Holo sight bij, terwijl ik de sight nog wel eens afwissel.

Vind het btw komisch dat iedereen altijd praat over een silencer simpelweg omdat dit een cod zo heet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:38
Serieus gaan mensen zeiken over de kleine map? Sorry hoor maar dat ding is prima te lezen. Lijkt meer op de BFBC2 minimap maar dan wat realistische als een echte "map".

Ik snap dat sommige mensen (die de laatste jaren veel COD hebben gespeeld) het niks vinden. Je moet je even aanpassen en meer tactisch spelen. Maar dit is toch juist een leuke afwisseling van het jaren hyperacties gespray met half liggend door de lucht vliegen :P

Wat de graphics betreft, niet zo zeuren het is een beta er kan nog van alles veranderen ;) je weet niet met welke versie je speelt. Hetzelfde geld voor de glitches, kan je me überhaupt 1 spel noemen dat geen grootte fouten in het begin had? Dan is dit voor een beta nog prima :)

Ik moet zeggen dat Battlefield 3 het tactische element zeer goed naar vore brengt. Er ontstaat altijd een linie waar mensen aan het vechten zijn. Als er een aantal teamleden flanken zie je ook meteen het front verschuiven. Als dit dan bij de bom is, is het vaak ook meteen gebeurd. Dat het tactische element benadrukt wordt maakt het leuker om in een team te spelen met mensen die je kent. Bij cod gaat iedereen zijn eigen weg en schiet je elkaar 1a2 keer neer in een half uur. Hier kan je echt samen spelen, en het wordt beloond!

-Echter heb ik ook een aantal kritische punten, soms zijn er wat plekken in de map die iets te eenvoudig te verdedigen zijn.

-De Teams balanceren zich niet goed

-De AK lijkt op grote afstanden soms wat te zwak tegenover de Amerikaanse wapens.

-Knifen gaat vaak mis

Ojah en nog 1 ding: Thank GOD we got rid of the tubenoobs _/-\o_

*hoop ik*

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hogader schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:41:
[...]

De M416 met SUPPRESSOR speelt hier ook erg fijn. Gebruik er dan zelf wel de Foregrip en Holo sight bij, terwijl ik de sight nog wel eens afwissel.

Vind het btw komisch dat iedereen altijd praat over een silencer simpelweg omdat dit een cod zo heet :P
Haha, mooi opgemerkt!
Ik gebruik Foregrip en Red Dot Sight.
Holo Sight ligt me niet, of anders gezegd: waarom Holo Sight over RDS kiezen? :) Bij RDS heb je exact 1 fijn puntje en vind dat beter werken. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 01-10-2011 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-10 19:55

M2M

medicijnman

Totdat je de M203 tegenkomt. Of was het de M302...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 22:54
Dit is idd zo waar, de map is echt afschuwlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Solid_Aapie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:45:
-De AK lijkt op grote afstanden soms wat te zwak tegenover de Amerikaanse wapens.
Net zoals in het echt dus.

En wat betreft de minimap, dat is echt een achteruitgang inderdaad.

[ Voor 13% gewijzigd door EnigmaNL op 01-10-2011 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exbloder schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:41:
Hilarisch toch die bugs soms :')

YouTube: Battlefield 3 (bèta) | Epic Shit - YouTube

Maat van mij in voice chat tijdens het spelen, ik zat blijkbaar mensen te trollen met m'n flashlight terwijl dit gebeurde ^^
Haha, die bug had ik ook gisteren! En dan nog op een perfect moment:
net toen ik de MCOM B aan het armen was in het park! Zeker stuk of 8 mensen na elkaar gekilled omdat ik als een gek rond de MCOM bleef cirkelen en niemand schoot precies op me. Dacht dat ik onzichtbaar ofzo was. :D
Maar ik zou ook niet direct gesnapt hebben wat er gebeurde als ik zo iemand zag glijden. _/-\o_

Was hilarisch!

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 01-10-2011 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
M2M schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:46:
Wil je normale attachments dan wissel je hem iig in voor je medpack die toch veel beter is/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 13:28
nu een uurtje gespeeld draait prima op me x4 en hd6850 geen probleem maar dawm wat is dat origin/battlelog irritant/wennen zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Zo, het is mij gelukt om even lekker 2 uurtjes te gamen. Als BF2 speler moet ik nog een beetje zoeken naar het BF gevoel. Die heb ik nog niet echt. Ik vind de ammo en medic packs ook een beetje uit de toon vallen ten (de boxen die je rond gooi) opzichte van de rest van het spel. Een beetje comic ofzo iets.

De game draait prima op mijn 2011 iMac i5 3.1Ghz met 12g geheugen. Ik vind de flashlight echt fantastisch. Ik gebruik hem zelf niet, maar het geeft echt een enorme sfeer in de donkere ruimtes. Net als de explosies of de elektrische borden die blauwe vonken spatten, het is echt eyecandy van het hoogste nivo. Ook de animaties van je eigen lichaam en die van andere. Een soldaat werd geraakt en zakte als pudding in elkaar tegen een kast. Waar hij netjes bleef zitten met zijn hoofd in een gekke houding. Het zag er eigenlijk zo ontzettend echt uit dat ik even na zat te denken hoe realistisch de games beginnen te worden. De geluiden, de kills.. je mist enkel nog het bloed

Waar ik erg mee worstel is het gevoel krijgen in de karakters. Ik schiet bijna alles mis en de tegenstander popt mij natuurlijk in 3 kogels op lange afstand neer. En dat gaat vrij snel, dood gaan in BF3. Een foutje wordt direct afgestraft. Wat in mijn beleving een beetje resulteert dat veel spelers campen of erg rustig aan doen. Natuurlijk hoeft het geen CoD gehalte te krijgen waar rush en spray prima werkt. Maar ik vind nu wel erg scherp staan.. Misschien even wennen.

Ik heb de motion blur uitgezet want daar werd ik een beetje duizelig van. Nu is het even een beetje zoeken hoe ik mijn Nostromo N52 goed instel.

al om al, prachtige shooter. Ik moet mijn weg er nog in vinden. De meeste spelers zijn net als ik aan het onderzoeken dus teamplay is ver te zoeken. Ik ben ook geen rush type dus ik ben benieuwd naar de TDM rondes met 64 man.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:38:
[...]

We moeten wachten op stats van DenKirson om te kijken welk wapen nu echt beter is voor welke situatie.

Ik neem gewoon de M16A3 omdat ik daar lekker mijn foregrip, silencer en holo heb.
Morgen probeer ik denk ik de M416 eens. Kijken of het verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 22:22

jagermeister

Artillerie magneet :-(

NoFearCreations schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:17:
Ja, heb ik ook ondervonden.

Ook zoiets... wordt je beschoten, maar kun je nog net cover zoeken.... toch wordt je dan alsnog geraakt...

achter een muurtje of prone achter een rots. Lijkt wel een vertraging in te zitten terwijl ping prima is.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 12:38

SomerenV

It's something!

jagermeister schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 02:20:
[...]

Ja, heb ik ook ondervonden.

Ook zoiets... wordt je beschoten, maar kun je nog net cover zoeken.... toch wordt je dan alsnog geraakt...

achter een muurtje of prone achter een rots. Lijkt wel een vertraging in te zitten terwijl ping prima is.
Daar heb ik ook regelmatig last van gehad ja. Ren je weg, duik je achter een rots of muurtje en nadat je ligt ga je door door vijandelijk vuur waarvoor je wegrende. Maar goed, heb nu bijna 3 uur in de beta zitten en heb het volgende te melden:

Pro:
- De wapens voelen echt aan als moordmachines met flink wat kracht. Heb de handling zelf nog niet helemaal onder de knie, maar dat terzijde.
- De sfeer in de game is echt ge-wel-dig! En dan met name het geluid _/-\o_ Met de audio settings op War Tapes waan je je echt in een slagveld en met name het metro gedeelte is echt enorm intens!
- Lichteffecten zijn echt súper! Je ziet in de verte zaklampen tegen de muren opschijnen en dan weet je gewoon dat er vijandelijke eenheden op je af komen, wát een gevoel. Ook de vonken, het vuur, de explosies, alles ziet er toppie uit.
- De animaties zijn geweldig. Eindelijk een shooter waarbij je je eigen lichaam kan zien én waarbij het er realistisch uit ziet.
- Battlelog doet het beter dan ik verwacht had. Ik was bang dat het een log systeem zou worden zou in je browser maar het valt me allemaal wel mee. Ingame was beter geweest, maar goed, ze zullen er wel een reden voor hebben (??).
- Toen ik de specs zag en de eerste benchmarks tegenkwam was ik bang dat m'n PC in brand zou vliegen bij het spelen van Battlefield 3 maar het valt me allemaal erg mee. M'n Q6600 2.4GHz, 4GB DDR2 en Radeon 4850 512MB draaien de game prima speelbaar 30+ fps op low/medium (1440x900). Hopelijk doet de final version het nog een tikkeltje beter en is de game met m'n toekomstige 6950 prima op high/ultra te spelen.

Con (even bugs daargelaten):
- Snipers! :( Niks mis mee en voegt wat intensiteit toe aan de map, maar moet nou echt de helft van de spelers sniper zijn? Nu is die lensflare een mooie oplossing maar vaak heb ik de ene sniper nét gespot en onder vuur genomen, word ik door een tweede sniper om zeep geholpen. Soms erg frusterend!
- Campers! :( Wees een vent en ga het gevecht aan! Nu snap ik dat je soms door de bosjes wilt kruipen of achter een muur duikt om even veilig te zijn van rondvliegende kogels en granaten, maar om nou constant stil te zitten is echt té kansloos. Het ergste is dat mensen vaak op dezelfde plekjes gaan zitten wachten. Dan schiet je die persoon dood, maar dan zit een ander persoon achter je te campen omdat ie weet dat je daar naar toe zou gaan om te kijken. Het ergste soort is het soort dat op die eilandjes gaat zitten in Operation Metro, en dan ook nog eens met z'n tweetjes én als sniper. Enorm vervelend.
- De teamplay is echt niet aanwezig. Nu snap ik dat iedereen de game wil 'testen' en even z'n eigen ding wil doen, maar moet dat echt door als een ADHD'er rond te rennen ala Counter Strike, Unreal Tournament, Quake en Call of Duty? Ik heb enkele keren een momentje van teamplay meegemaakt in BF3 en de intensiteit daarvan is wel zó bevredigend! Veel leuker dan een of andere hyperactieve twitcher die constant rond loopt te springen tegenkomen bij elk hoekje.

Al met al, erg leuke beta, maar uhm... het is Battlefield en zoals we allemaal weten staat die serie bekend om z'n grootschalige slagvelden met voertuigen, heli's, vliegtuigen. Waarom krijgen we dan een BC2/CoD achtige Rush map voorgeschoteld? Hopelijk komt Caspian Border nog terug (zonder passwords) zodat ik fatsoenlijk BF3 kan spelen, zoals het bedoeld is. Operation Metro is leuk, maar geef mij maar Conquest, want dáár heb ik BF3 uiteindelijk voor gepre-ordered _/-\o_

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
2 tips voor mensen die moeite hebben met snipers.

1. Zoek je juiste type cover (zonder lukt het gegarandeerd niet). Je ziet veel mensen die denken dat ze veilig zitten achter dat ene normale muurtje. Ze beseffen niet dat als ze omhoog komen om die sniper af te schieten zie vanuit iedere hoek goed te zien zijn. Zoek dus cover waar de kans om jou te zien zo klein mogelijk is voor de vijand. Liefst alleen een gedeelte waar je zelf naartoe aimed.

2. Neem je verlies. Veel mensen gaan dood omdat ze te lang "out in the open" staan om net die ene sniper nog af te kunnen maken. Sta jij langer open dan vergroot de kans zicht exponentieel dat je wordt afgemaakt. Zorg dus dat je snel kan spotten en weet wat je doel is. Gaat een sniper niet na 2s dood, dan moet je gewoon wegduiken en bij een volgende poging overnieuw proberen of een ander slachtoffer zoeken.

Beide vereisen wel wat mapkennis en ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 17:12
@SomerenV: Als je vraagt om teamwork (bijvoorbeeld "All A" of "All B") dan werken de meeste spelers wel goed mee, maar standaard is er nog niet echt teamwork.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 12:38

SomerenV

It's something!

RobinNL schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 03:13:
@SomerenV: Als je vraagt om teamwork (bijvoorbeeld "All A" of "All B") dan werken de meeste spelers wel goed mee, maar standaard is er nog niet echt teamwork.
Ja, heb ik al een paar keer gedaan en dat werkt ook wel oké, maar met z'n alle op een bepaald punt afstormen is nog steeds geen teamplay ;) Is er trouwens geen command toets ofzo? Dat je een toets inhoudt, en je commands kan kiezen, ala BF2, of dat het nog komende Comma Rose?

Nogmaals: leuke beta, leuke map, leuke matches, maar why o why geen Caspian Border als standaard map!?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Laatst online: 03:29
De M26 MASS is helaas iets te zwak. Ik stond pal naast een zittende vijand en ik moest hem twee keer raken van een halve meter afstand voordat hij neerging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
ProfoundValue schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:17:
Ik speel op Ultra met 1x HD6950, weet niet hoe jullie eraan komen op hoeveel FPS jullie spelen maar 1x 6950 kan ook makkelijk op Ultra draaien hoor
Spuit elf. 8)7

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ES335 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 04:28:
De M26 MASS is helaas iets te zwak. Ik stond pal naast een zittende vijand en ik moest hem twee keer raken van een halve meter afstand voordat hij neerging.
Als je zo dichtbij bent, dan knife je hem toch gewoon ;)

Maar je hebt gelijk; het lijkt alsof de shotguns (en dus ook de M26 MASS) erg weinig damage doen, zelfs binnen 2 meter afstand.
Ik kwam zelf in de situatie terecht waarbij ik om de hoek kwam lopen en er opeens een sniper voor me stond. Ik schoot 2 keer (waarvan minimaal 1x hit) en hij had nog 50%. Hij schoot 1 keer en ik was dood (vandaar dat ik zijn health weet). En onze afstand was binnen een meter afstand...

Ok, ik schoot gewoonweg op alles wat ik kon raken (dus waarschijnlijk torso), maar ik zou het dan knap vinden als hij direct een headshot kon maken (weet niet meer of dit ook daadwerkelijk het geval was).

Maargoed, het is nog een beta, dus ik wacht rustig af en gebruik vooralsnog geen shotgun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
rgras schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:17:
[...]

Doe geen moeite..

Ik weet niet waarom er zo word gereageerd op mijn post, maar blijkbaar heb ik mensen geïrriteerd ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door ProfoundValue op 01-10-2011 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 04:57:
[...]

Maar je hebt gelijk; het lijkt alsof de shotguns (en dus ook de M26 MASS) erg weinig damage doen, zelfs binnen 2 meter afstand.
Ik kwam zelf in de situatie terecht waarbij ik om de hoek kwam lopen en er opeens een sniper voor me stond. Ik schoot 2 keer (waarvan minimaal 1x hit) en hij had nog 50%. Hij schoot 1 keer en ik was dood (vandaar dat ik zijn health weet). En onze afstand was binnen een meter afstand...
misschien dat de positie op het lichaam waar de kogel precies komt uitmaakt.....

dus bijvoorbeeld benen/armen -10/25 health, onderkant romp -50...midden -75...headshot -100

zou mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:28

codex

Geen OpenAI agent :)

M2M schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:46:
Ik heb al een paar dubbelkills gemaakt hoor met die tube :)

Waar ik ook regelmatig mee speel, semi auto sniperrifles zonder scope. Net een M14!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of je je rank blijft behouden na de beta? Want tijdens de alpha was het zo dat je rank gereset werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:08:
Iemand enig idee of je je rank blijft behouden na de beta? Want tijdens de alpha was het zo dat je rank gereset werd.
Nee.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

De gegevens worden na de BETA gereset. Dat heeft EA aangegeven. En dat is ook logisch want dan begint iedereen even neutraal. Het is leuk om nu alles een beetje uit te proberen en mijn k/d ratio is nu even niet zo heel belangrijk. Eigenlijk is dat sowieso in BF niet belangrijk vind ik. Een k/d ratio is een CoD ding want in BF gaat het om gezamenlijk als team een doel behalen. Althans, de teamplay wordt altijd erg gemotiveerd in BF games. Zelf had ik gehoopt dat k/d ratios niet meer aanwezig zouden zijn maar dat men enkel gestimuleerd wordt in de algemene score op teamplay.

hoe hebben jullie trouwens de configuratie van motion blur staan? Het ziet er waanzinnig uit, maar het helpt niet om je tegenstander goed in de gaten te houden. Hebben jullie dit uit gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
ProfoundValue schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 08:22:
[...]

Ik weet niet waarom er zo word gereageerd op mijn post, maar blijkbaar heb ik mensen geïrriteerd ofzo?
Je roept hetzelfde wat mensen blijven roepen zonder te lezen wat er eerder over gezegd is. In de beta is hij gemaxed op medium settings, je speelt helemaal niet op ultra settings.
Een k/d ratio is een CoD ding want in BF gaat het om gezamenlijk als team een doel behalen.
Sorry, ik weet dat we niks anders doen dan COD bashen in dit topic omdat sommige compensatie drang ofzo hebben, maar heb je het uberhaupt weleens gespeeld? Vooral is dit grappig gezien dat zoveel mensen conquest willen hebben ipv rush, je weet wel dat in conquest K/D ratio heel belangrijk is? Granted het is nog geen deathmatch, maar het komt er in de buurt.

Het is iig heel veel belangrijker dan bij COD capture the flag, plant the bomb, etc.

[ Voor 40% gewijzigd door Sissors op 01-10-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:21

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Over Battlelog, op de PS3 staat een pop up die aangeeft dat mn account niet geactiveerd is. Daarvoor moet ik dan naar een website, maar die vraagt om in te loggen met een origin acount. Dat heb ik als console gamer niet. Iemand Battlelog op PS3 wel al werkend gekregen?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

EA account = origin account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
De textures staan toch op medium? Verder zouden alle settings van ultra hetzelfde zijn als high waardoor iedereen op high speelt met medium textures.

Nieuwe map info!
http://t.co/APlnypjN

Verder check dit:

MP_OMAHA - No information, Normandy/D-Day/Battlefield 1942 map redone?!

Zou het?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-10 22:40
furby-killer schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:36:
je weet wel dat in conquest K/D ratio heel belangrijk is? Granted het is nog geen deathmatch, maar het komt er in de buurt.
Ik kan je uit de doeken doen dat K/D ratio helemaal niets hoeft uit te maken. Sterker nog, ik heb in BF2 en andere spellen door mijn speelstijl (extreem agressief, aka Spears in Band of Brothers) altijd een flink 'slechte' kill/death ratio. Maar....ook vaak een veel hogere victory ratio.

Een paar spelers die de gevaarlijkste moves doen om het team vooruit te helpen zijn onontbeerlijk. Bijv. een suicide run achter enemy lines waarbij je 3-4x dood gaat voor je een klein gaatje in een massieve defensieve muur hebt gevonden. Eenmaal achter de linies schiet je er dan weer wel 4-5 dood en je team stoomt naar voren.

Nee, er zitten in dit spel veel te veel mensen die hun K/D ratio te belangrijk vinden. Maar afgezien van de tickets die je bespaart (Arguably t' enige punt tegen slechte K/D ratios, en waarom ook maar een paar mensen in t team ze kunnen veroorloven) zeggen ze heel weinig.

Ik zeg altijd maar dat het geen donder uitmaakt wat iemands statistieken zijn, zolang ie maar meer battles wint dan anderen. Hoe hij dat doet...maakt niet uit. Hij heeft een systeem gevonden wat werkt...en dát telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Zou iedereen zijn platform erbij willen zetten?
Ik heb het idee dat 9 vd 10 mensen die zeer tevreden zijn, console players zijn.
Puur nieuwsgierigheid hoor. Want ik denk dat een topic waar PC en Xbox/PS3 ervaringen door elkaar heen gebruikt worden, nogal erg appels met peren vergelijken is.
De een is niet beter of slechter, maar het gewoon totaal wat anders (ondanks dat het een zelfde spel is)

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Sorry, ik weet dat we niks anders doen dan COD bashen in dit topic omdat sommige compensatie drang ofzo hebben, maar heb je het uberhaupt weleens gespeeld? Vooral is dit grappig gezien dat zoveel mensen conquest willen hebben ipv rush, je weet wel dat in conquest K/D ratio heel belangrijk is? Granted het is nog geen deathmatch, maar het komt er in de buurt.

Het is iig heel veel belangrijker dan bij COD capture the flag, plant the bomb, etc.
zeggen dat k/d ratio bij CoD meer van belang is dan in BF = CoD bashen? Wat een lange teentjes. En ja, ik heb CoD wel gespeeld.

ik heb gespeeld in de volgende volgorde en allen in clan verband:

-MoH
-CoD
-CoD2 (6e op de Europese ladder 5vs5 tdm)
-CoD4
-BF2

dus, ja ik weet zeker waar ik over praat. Als je met een echte BF speler praat gaat het niet om de aantal kills, maar om squad play. Medics, support en assault. Het samen spelen is belangrijker dan een persoonlijke score. Mijn scores zijn vaak slecht in k/d ratio. Maar ik support bijna iedereen waardoor ik uiteindelijk toch een goede score heb.

In CoD ben ik TDM totaal gefocused om een strakke 3/1 score te halen. Immers gaat het om een positieve score want daarmee win je de ronde, ook als team.

in BF speel ik enkel conquest zodat je als team posities verover en vasthou.

Als jij dus een k/d ratio CoD bashen vind, twijfel ik eerder aan jouw game kennis dan aan die van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 08:40:
[...]
Waar ik ook regelmatig mee speel, semi auto sniperrifles zonder scope. Net een M14!
OOOH JA! Echt fan-tas-tisch, vooral de SVD zonder scope! Ik ben er nog niet uit of-ie gewoon overpowered is, of dat het gewoon het perfecte wapen is voor mij. In ieder geval heb ik er een prachtige ervaring mee gehad:

Ik was defender, en ik had de Recon Class met de SVD zonder scope, met een flashlight (amper gebruikt uiteindelijk, je kan 'm uitzetten met D-PAD omhoog), en met extra ammo (als spec). We waren echt platgewalst door de attackers, en daardoor zaten al heel snel in het laatste gedeelte (de stad). Toevallig had ik een mobile spawnpoint geplaatst, waardoor ik de kans kreeg de attackers tegen te houden die probeerden naar buiten te gaan. Ik zat rechts van de grote deuren (niet bij de andere deuren aan de rechter of linker kant dus), waar je dus uitzicht hebt op twee gangen (met in het midden van die gangen een soort van glazen loket).

Al snel kwamen er een boel attackers aanstormen. Het was echt prijsschieten! Twee schoten voor een kill met zo'n semi-auto, ik schoot ze echt achter elkaar neer. Heb ook nog twee double kills gehaald, en uiteindelijk had ik een "nemesis ribbon" verdiend, en daar kreeg ik ook nog punten voor. Na 15-20 kills waren me kogels op denk ik (Had er iets van 80, maar heb er natuurlijk ook een boel mis geschoten). In ieder geval was het echt een heftige ervaring. Uiteindelijk hadden de attackers natuurlijk wel door dat er een sniper zat, en werden ze ook een stuk voorzichtiger. Dit leidde ertoe dat de plek waar ik zat constant onder vuur lag, en ik zag dus ook erg wazig (supression effect). Uiteindelijk ben ik naar de rechter uitgang naar buiten gegaan (rechts voor de attackers), omdat mijn wapen op was. Daar nog een M16 opgepakt en nog twee attackers uitgeschakeld die via de rechtergang aan kwamen lopen, en toen werd ik toch neergeschoten.

Ik had het misschien nog wel langer uit kunnen houden, maar jammer dat mijn wapen op was en dat ik geen kogels meer had, en de Support kerels van mijn team wilde me niet helpen. Er zou een optie moeten zijn dat als je op back (of select) drukt als je naar een teamgenoot wijst, dat je dan schreeuwt om ammo/health ofzo.

In ieder geval was het een echt Battlefield-momentje. Het enige wat nog miste was een tank die m'n cover verrot schoot en een laagvliegende jet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
.

[ Voor 105% gewijzigd door Sissors op 01-10-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik vraag me wel af, waarom zou men in godsnaam nog voor de SV98 kiezen, als de M111 semi auto is, bijna net zo nauwkeurig, en een kill toch 2 schoten kost?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

furby-killer schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:22:
Right, ga dan ook TDM met TDM vergelijken. In COD capture the flag is K/D ratio minder belangrijk dan in BF conquest. En gezien het gemiddelde wat in dit topic over COD wordt gezegd kan ik niet andere concluderen dan dat het bashing is. Want blijkbaar is het bij COD CTF niet de bedoeling om gezamelijk als team een doel te halen?
Lol, CTF bij COD draait toch altijd uit op kill, kill, kill. Volgens mij zijn er altijd maar 2 of 3 mensen die echt flags cappen, de rest rent maar wat door de map heen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:24:
[...]

Furby-killer, laat deze discussie nou maar gewoon. Ik ben het met je eens trouwens, maar wat boeit het ons wat zij vinden van Call of Duty? Het enige wat ik hoef te weten is dat IK het een geweldig spel vind.
Sorry je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-10 20:15
Gisteren eindelijk eens een uurtje gespeeld. Weinig problemen om op een server te geraken.
Aan de meeste bugs en onvolmaaktheden die ik zag, had ik me ondertussen wel al verwacht door de vele post daarover, dus daar hoef ik niet verder op in te gaan.
2 zaken die me momenteel het meest storen:

- Het feit dat men gun fire rate altijd gereset wordt als ik respawn. Meestal switch ik naar full auto, maar na een respawn staat die terug op single fire. Als je je daar niet aan verwacht, ben je natuurlijk dood na je eerste afgevuurde kogel tijdens een close encounter... Soms lijkt die mode wel random ingesteld te worden na een respawn, maar dat ben ik niet zeker.

- De minimap. Veel te klein, te slecht leesbaar en slecht geplaatst. Die moet groter, bij voorkeur ergens bóvenaan, en niet meer transparant met een neon outline, maar als gewone satellietfoto, zoals in BF2. Zeker als nieuwkomer op zo'n map, mag die wel wat duidelijker.

Iets dat me nog niet echt stoort, maar wat wel niet bepaald realistisch is, zijn de scope glares. In real life, als iemand met een scope op je richt en je ziet zijn glare, dan wil dat zeggen dat de zon pal achter je staat.... Dat kan volgens mij dus niet. Beter zou zijn om willekeurige spelers, afhankelijk van hun positie ten opzichte van de sniper en de zon, glare te laten zien, maar dat lijkt me niet handig om te implementeren, want dan zijn we met ray tracing bezig volgens mij ..

Verder vraag ik mij wel af in hoeverre ze bepaalde zaken nog kunnen fixen (nu of ooit). Dat flashlights te helder zijn, da's 1 variabele tweaken.
Dat mensen door de grond zakken owv geometry destruction, dat lijkt mij een fundamenteel probleem met hun nieuwe frostbite engine. Die witte flitsen in beeld lijken mij ofwel een probleem met de beta nvidia drivers, ofwel een probleem met hun nieuw deferred rendering systeem.
Als ze dáár nu nog moeten aan sleutelen? Ik hoop op het beste in ieder geval.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
wat betreft het door de grond zaken. in mijn eerste uur spelen(dat was in early beta) heb ik die bug nooit gehad op de pleken waar ik hem nu wel heb. ik denk dat het misschien komt door de server load maar daar ben ik niet zeker van

verder vind ik wel dat om de een of andere renden overal performance bij mij aanzienlijk omhoog is gegaan in de afgelopen dagen terwijl ik niks heb verandert

en de sniper glare vind ik wel erg pretig de heflt van de tijd krijg ik ze nog niet dood omdat ze te ver weg zitten maar zo kan ik tenminste een beetje in leven blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ik denk als ze problemen gaan fixen, zullen vooral de consoles voor gaan. ( hangt ook af aan de verkoop)
dus eerst ps3 of xbox 360 en als laatst pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:50

beany

Meeheheheheh

raro007 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:42:
ik denk als ze problemen gaan fixen, zullen vooral de consoles voor gaan. ( hangt ook af aan de verkoop)
dus eerst ps3 of xbox 360 en als laatst pc.
Microsoft en Sony willen de content eerst keuren, duurt vaak een week en soms langer.

Bij een PC is dat niet, en kan je een update/patch gelijk uitrollen.

Kans is dus groot dat de PC op zijn minst net zo snel patches zal gaan krijgen :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:22:
Ik vraag me wel af, waarom zou men in godsnaam nog voor de SV98 kiezen, als de M111 semi auto is, bijna net zo nauwkeurig, en een kill toch 2 schoten kost?
Ik vind bolt-action rifles altijd erg vet om mee te schieten, geeft veel voldoening. Maar ik heb de SV98 nog niet genoeg kunnen testen om te zien wat nou het voordeel is. Vanavond maar even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
beany schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:45:
[...]

Microsoft en Sony willen de content eerst keuren, duurt vaak een week en soms langer.

Bij een PC is dat niet, en kan je een update/patch gelijk uitrollen.

Kans is dus groot dat de PC op zijn minst net zo snel patches zal gaan krijgen :)
dat betwijfel ik, weetje hoeveel verschillende hardware een pc heeft?
meer dan 1000 verschillende soorten , dan heb ik het niet over de verschillende 3D kaarten.
terwijl de ps3 en xbox 360 maar een beetje kan verschillen.
voor een pc ontwikkelen kost meer geld door de verschillende hardware.
daar bij is de verkoop op de console vaak hoger dan de pc.
en weetje wat vooral krom is, aan de pc versie verdienen ze minder maar woord goedkoper verkocht. :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Maar even de beta gedownload en geïnstalleerd. Aangezien ik zowel een PC als een PS3 heb, maar met de eerste begonnen. Mijn ervaringen met de PC versie zijn absoluut negatief. Eerst al problemen met connecten naar Battlelog, dan de serverfilters die niet (goed) werken en tot slot het joinen van een server wat mij dus niet is gelukt. Het is maar een beta, maar als ze drie weken voor release nog dit soort grove problemen hebben, ga ik 'm dus niet kopen op release date. Ga het later nog wel even proberen, maar voorlopig vind ik dit een enorme afknapper.

Dan de PS3 versie: gedownload binnen een minuut of 10-15, installatie 5 minuten, starten en joinen. Spel loopt soepel en snel. Gameplay voelt nieuw maar toch vertrouwd, graphics zien er prima uit. Na de ontgoocheling van de PC versie is mijn vertrouwen toch wel weer enigszins hersteld. Mijn aiming skills met de controller zijn echter 'niet zo goed'. ;) Vandaar dat ik liever de PC versie zou hebben, maar gezien mijn ervaringen wacht ik daar nog maar even mee. Vanavond nog maar eens proberen, kijken of het dan beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 02:15:
[...]

Ik neem gewoon de M16A3 omdat ik daar lekker mijn foregrip, silencer en holo heb.
Morgen probeer ik denk ik de M416 eens. Kijken of het verschil maakt.
Nou ik ben er achter waarom de M416 zo populair is.
Dat ding heeft minder recoil, de recoil is voornamelijk recht omhoog en de iron sights zijn geweldig. :+
En dan kan je de M416 ook nog gebruiken aan de Russische zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Net een paar potjes gespeeld en ben erachter gekomen dat met rambo stijl een gang ontruimen van tegenstanders niet werkt. :P
Wel als je het tactisch aanpakt, met granaten, voorzichtig bewegen en zorgen voor een goede dekking plus goed richten. Ik ben nooit in het leger geweest, maar je mag wel bijna zo gaan denken zoals dat zeker en vast ook in het leger gebeurt.
Dus niet zomaar zonder na te denken naar je doel toe.

Problemen zijn met deze potjes gelukkig niet voorgekomen, wel een kleine grafische glitch.
Alleen jammer dat je pas in het menu kan komen wanneer je daadwerkelijk in het spel bent. Je moet zelfs eerst deployen om het spel af te sluiten. Lijkt wel Windows, druk op start om af te sluiten.

Oh ja, het geluid in stereo is geweldig. Ik gebruik maar een eenvoudige USB DAC met actieve stereo luidsprekers en zelfs dan kan ik een beetje horen waar de actie is. En die overdreven echo in gebouwen wat je met BC2 hebt is verdwenen met BF3.
Ik kijk zeer uit naar de singleplayer en andere multiplayer mappen. 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Mystic_Jack op 01-10-2011 11:48 ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 20:49

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Is er ergens behoorlijke documentatie te vinden over BF3? Ik wil een hoop shit weten, zoals hoe je squads creeert? Ik raak steeds m'n buddies kwijt op de battlefield en dat is echt fokking irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:40

flessuh

Set sail for fail!

Jpjedi schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:47:
De textures staan toch op medium? Verder zouden alle settings van ultra hetzelfde zijn als high waardoor iedereen op high speelt met medium textures.

Nieuwe map info!
http://t.co/APlnypjN

Verder check dit:

MP_OMAHA - No information, Normandy/D-Day/Battlefield 1942 map redone?!

Zou het?? :P
dat zou wel heeel vet zijn, hoewel er wel wat fixes in de map moeten komen voor balance in dat geval..
(vooral als je die battleships dan weer kan gebruiken >:) )

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Ik erger me kapot aan die idiote sniper scope glare. Sta je buiten, en in welke richting je ook kijkt... je ziet altijd een enorme verblindende glare van scopes af komen:
* Volgens mij hoort die glare afhankelijk te zijn van de zonhoek, en de hoek waaronder je zelf naar de sniper kijkt.
* Een glare hoort niet alles verblindend voor de hele omgeving van de sniper te zijn, zeker niet op grote afstand.
* Je ziet de glare zelfs in de tunnel van Metro. Waar is de zon? Waarom dan glare?

Met al die mooie technieken voor realistische schaduwen, is het ineens wel teveel gevraagd om een scope glare realistisch te implementeren? Ik vind het ontzettend veel afdoen aan de stealth van een sniper. Mensen maakten zich druk over de flash suppressors voor de snipers, waardoor ze niet ontdekt zouden kunnen worden, maar de 500 watt bouwlamp genaamd 'glare' op hun hoofd verpest het ietwat ;)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 20:49

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

tss68nl schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:38:
Ik erger me kapot aan die idiote sniper scope glare. Sta je buiten, en in welke richting je ook kijkt... je ziet altijd een enorme verblindende glare van scopes af komen:
* Volgens mij hoort die glare afhankelijk te zijn van de zonhoek, en de hoek waaronder je zelf naar de sniper kijkt.
* Een glare hoort niet alles verblindend voor de hele omgeving van de sniper te zijn, zeker niet op grote afstand.
* Je ziet de glare zelfs in de tunnel van Metro. Waar is de zon? Waarom dan glare?

Met al die mooie technieken voor realistische schaduwen, is het ineens wel teveel gevraagd om een scope glare realistisch te implementeren? Ik vind het ontzettend veel afdoen aan de stealth van een sniper. Mensen maakten zich druk over de flash suppressors voor de snipers, waardoor ze niet ontdekt zouden kunnen worden, maar de 500 watt bouwlamp genaamd 'glare' op hun hoofd verpest het ietwat ;)
Ik denk dat het puur vanwege balancing is. Je moet jezelf afvragen WAAROM de glare er in zit. Om snipers een "achilleshiel" te geven. Tuurlijk is er in de subway niet genoeg licht voor zo'n glare. Maar anders zou die zwakte niet van kracht zijn in donkere gebieden, of onder de juiste hoek van de zon. Dus daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Overdrijven is een punt!

Ik merk dat de glare alleen ziet als de scope van de sniper ook echt in jou richting is geaimed. Dit kan je zien aan het op afstand zien rennen van een sniper. Je ziet dan bij elke stap zon korte flits (dus wanneer zijn scope weer richting jou is tijdens het lopen). Verder is hij niet verblindend imo maar gewoon duidelijk opvallend.

Verblindend zijn de flashlights, en dan ook buiten, maar dat vind ik niet erg want het voegt een extra tactische dimensie toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10

Opname gemaakt van hoe OM loopt op mijn versteende PC. Nog best aardig.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik wordt inderdaad toch echt niet verblind door de glare van snipers (werkt dat trouwens ook gewoon op alle scopes? Zoals van assault rifles?). Ze zijn gewoon duidelijk zichtbaar, en nee dat is totaal niet realistisch, maar het is dan ook niet erin gedaan met als doel het realistischer te maken, maar om te voorkomen dat een sniper die in bosjes ligt onmogelijk te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52

Vergeet niet dat het niet allemaal snipers zijn, de helft heeft gewoon een flashlight en hij/zij snapt niet dat je hem met t uit kan zetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Laatst online: 24-08 16:41
flessuh schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:37:
[...]

dat zou wel heeel vet zijn, hoewel er wel wat fixes in de map moeten komen voor balance in dat geval..
(vooral als je die battleships dan weer kan gebruiken >:) )
Sterker nog, de code van de beta is 4 maanden oud. De gold zal veel verbeteringen kennen.
Pagina: 1 ... 25 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien