SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Die rode balk? Die had ik de afgelopen tien minuten niet.BioHazard schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:05:
[...]
Sherlock, het staat als het goed is zelfs boven je Battlelog haha.
Ja, nadat ik m'n wachtwoord wijzigde in iets met alleen letters en cijfers werkte het inloggen weer (even op Forgot Password klikken).Johnnyzz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:06:
Ik heb de topic globaal doorgelezen maar kan het niet zo 1 2 3 vinden dus bij deze.
Ik krijg de volgende melding:
We're Sorry
We are currently having issues with passwords containing
special characters (such as &%<>).
Until we have fixed this, you can change your password to
only use alphanumeric characters at http://profile.ea.com
Moet ik nu mn password veranderen?
Enorm slechte fout trouwens.
Nou, dan maar weer een potje Play4Free!
[ Voor 59% gewijzigd door CodeCaster op 30-09-2011 19:10 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Wat kunnen we verwachten voor special event?
Hebben ze in de beta de unlock tijd versneld ofzo?
Het enigste wat je kan doen is tegen de devs en community managers spelen morgen... ?HugoBoss1985 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:08:
Ben benieuwd wat ze aan het doen zijn... goed moment om even te eten!
Wat kunnen we verwachten voor special event?
Hebben ze in de beta de unlock tijd versneld ofzo?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik mag toch hopen dat ze ons in de beta iets sneller laten levelen dan in de final game.Tsurany schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:06:
[...]
Half jaar? Een week als je elke avond speeltIk ben eind van de beta wel level 50
Ben nu in anderhalve dag tijd level 16 of 17. Als het zo doorgaat dan haal ik lvl 50 ook wel aan het eind van de beta.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Thanks! Wist niet zeker of het verstandig was of ik het password kon changenCodeCaster schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:07:
[...]
Die rode balk? Die had ik de afgelopen tien minuten niet.
[...]
Ja, nadat ik m'n wachtwoord wijzigde in iets met alleen letters en cijfers werkte het inloggen weer (even op Forgot Password klikken).
Enorm slechte fout trouwens.
Nou, dan maar weer een potje Play4Free!Zin om te vliegen...
Vanaf lvl 45 gaat het langer duren om te levelen ik moet nu 130,000 xp voor het volgende levelJackal131 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:13:
[...]
Ik mag toch hopen dat ze ons in de beta iets sneller laten levelen dan in de final game.
Ben nu in anderhalve dag tijd level 16 of 17. Als het zo doorgaat dan haal ik lvl 50 ook wel aan het eind van de beta.
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Jij bent in 3 a 4 dagen level 45 ?IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:17:
[...]
Vanaf lvl 45 gaat het langer duren om te levelen ik moet nu 130,000 xp voor het volgende level
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Maar het feit dat je lvl45 haalt in 5 dagen zegt al wel genoeg...IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:17:
[...]
Vanaf lvl 45 gaat het langer duren om te levelen ik moet nu 130,000 xp voor het volgende level
Maar kan me herrineren dat ze ergens op een site hadden gezet dat het 100 uur duurde om alles te unlocken? Per kit nog wel...
Maar goed, dat is wat anders dan levelen.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dat vind ik nog redelijk weinig, op BC2 moest je ongeveer 230 000 xp hebben....IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:17:
[...]
voor de laatste paar levels ja. ik weet nog niet hoeveel ik er hierna moet halen denk ook weer 130k en vanaf lvl 47-48 zal het wel tegen de 200k aanlopen.Gediminas schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:18:
[...]
Dat vind ik nog redelijk weinig, op BC2 moest je ongeveer 230 000 xp hebben....
Maar het levelen gaat inderdaad snoei hard als je vakantie hebt
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
NOTICE PC back-end restart completed. Happy fragging!Johnnyzz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:22:
Ook al staat er "NOTICE Be advised: Game launching is currently disabled due to restart of the Battlefield 3 PC back-end." boven, maar ik kan gewoon servers joinen
Is intussen al gedaan dus
Verwijderd
Om nog even terug te komen op mijn vorige bericht:Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:55:
Voor degene die dacht dat de destruction tegenviel, probeer eens C4 te unlocken bij de Support class! Geweldig om C4 op een paar bomen te plakken en op de grond, en zo een heel deel van de map op te blazen. Je kan (helaas) maar 6 C4 tegelijk.
Ik ben een beetje aan t kloten met C4, tot grote ergenis van mn teamgenoten, en ik heb ontdeot dat er heel wat meer stuk kan in het ondergrondse gedeelte dan je zou denken. TIP: de muren van die gangen met al de deuren.
Jammer dat de servers nog steeds geen queue functie hebben dat wordt dus weer 10 min klikken

"Above And Beyond The Call"
Je kan toch gewoon Quick Match doen?10K schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:24:
[...]
Jammer dat de servers nog steeds geen queue functie hebben dat wordt dus weer 10 min klikken
Download nu beta3 met 5 mb\s.. niet slecht die origin
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

TOP SECRET SURPRISE? Caspian Border terug voor PC?
Info hier http://battlefieldo.com/f...munity-weekend-event.559/
[ Voor 27% gewijzigd door Asgaro op 30-09-2011 19:27 ]
Verwijderd
Soundstorm2010 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:26:
Servers zjin al lang online.
Download nu beta3 met 5 mb\s.. niet slechtdie dat origin
Werkt niet bij mij helaas:
`A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )
"Above And Beyond The Call"
Lijkt wel gele flashes bij mij. Is niet zeer frequent maar ik zie het wel gebeuren soms.
jep het het hier ookAsgaro schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:30:
Nog mensen die soms last hebben van flikkeringen?
Lijkt wel gele flashen bij mij. Is niet zeer frequent maar ik zie het wel gebeuren soms.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Die melding krijg ik ook regelmatig. Als ik dan toch eindelijk op een server kom, krijg ik de volgende melding:10K schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:28:
[...]
Werkt niet bij mij helaas:
`A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )
"Your game session has expired, please log out and then log in again" Als ik dat uitlog en terug inlog, dan zegt hij het nog steeds

Ik vermoed dat jij Early Access had? Ik kreeg dat namelijk ook. Is geen update. Hij denkt dat je een verouderde versie hebt omdat de mapnaam anders is dan de Open Beta.Johnnyzz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:31:
Als jullie via OriGin de Battlefield 3 Beta controleren op updates, download hij dan ook 3.9GB? (Dat is de grote van de beta)
Ok, dan ligt het aan de game!
Had al schrik dat het lag aan oververhitting van mn PC, want in Belgie is een nazomertje begonnen zo te zien.
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Niet alleen in BelgieAsgaro schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:33:
[...]
Had al schrik dat het lag aan oververhitting van mn PC, want in Belgie is een nazomertje begonnen zo te zien.
Klopt, maar blijft vreemd..Jo... schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:32:
[...]
Ik vermoed dat jij Early Access had? Ik kreeg dat namelijk ook. Is geen update. Hij denkt dat je een verouderde versie hebt omdat de mapnaam anders is dan de Open Beta.
Wat heef early acces te maken met de Open Beta ? Ze zijn toch allebij even groot ? of ben ik nou zo gek

Same here, gebeurt wel alleen in de eerste area van Operation Metro. In de metro of de stad of Caspian Border geen last van.Asgaro schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:30:
Lijkt wel gele flashes bij mij. Is niet zeer frequent maar ik zie het wel gebeuren soms.
Textures op ultra zettenAsgaro schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:30:
3 en laatste glitch ben ik zelf ook tegen gekomen.
bij de 3 was ik van plan om die gat te gebruiken als cover maar in eens zakte ik door de grond

het gebeurd wel vaker dat je door de grond zakt en als resultaat lijkt het alsof je mannetje de hik heeft door de hele potje , het beeld gaat namelijk van boven naar beeneden een beetje.

Verwijderd
- C4, en de dingen die je daarmee kan opblazen
- die SVD sniper zonder de scope
Je nederlandse buurtjes zitten er ook erg lekker warmpjes bijAsgaro schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:33:
[...]
Maar niks aan het handje dus
En stewie mag het gaan zeggen of Caspian terug komt.Asgaro schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:26:
[afbeelding]
TOP SECRET SURPRISE? Caspian Border terug voor PC?
Info hier http://battlefieldo.com/f...munity-weekend-event.559/
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Feit dat het down is geweest in de tussentijd (kon je zien op Battlelog) was je niet opgevallen?Tsurany schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:49:
Wat een gigantische ramp weer. Al drie kwartier bezig een game proberen te spelen, lukt gewoon niet door crashes en allerlei foutmeldingen. Dit is gewoon echt bagger. Brengen ze patches uit wordt het steeds erger. De afgelopen dagen is de gameplay ervaring steeds erger geworden qua problemen. De eerste fase is onspeelbaar omdat je overal door de map zakt en de fix heeft het enkel verergerd.
Een paar minuutjes misschien, ik ben al een uur bezig nu met een server proberen te joinen.Pheace schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:50:
[...]
Feit dat het down is geweest in de tussentijd (kon je zien op Battlelog) was je niet opgevallen?
Zou ook wel willen weten hoe dat zit wat betreft de gfx in de beta, je hoort er verschillende dingen over, meen wel ergens gelezen te hebben dat je een level moet herstarten willen de nieuwe instellingen werken maar of dat ook zo is, geen idee.DC Daniel schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:48:
Weet iemand hier trouwens hoe het nou met de graphics van de beta zit? ik hoor geluiden dat hij gecapped is op medium... dus zelfs als je hem op ultra zet zou hij op medium zitten? Aan de ene kant hoop ik dat wel want ik vindt de game er nou niet echt spetterend uitzien... met alles op ultra, dan vind ik bc2 mooier (vooral smoother).
Aan de andere kant vind ik dat best een angstaanjagende gedachte want ik krijg 40-80fps met alles max met een 580!! Ik had toch echt gehoopt dat ik de game minstens met 60fps op high kon draaien met een 580...
Voorderest hoop ik ook echt wel dat dit een 6 maanden oude build is want tering!!! wat zitten hier veel bugs in... hoe gaan ze dat ooit in 4 weken fixen?!
Al eerder gezegd draai ik met een hd5850 en zit nu heel erg met de drang om voor een hd6970 te gaan, game loopt bij mij op high rond de 40 fps soms 50 tot 60 maar het voelt alles behalve vloeiend, en dan ben ik ook nog niet eens aan CB toegekomen met 64 man.
Aan de andere kan, upgraden aan de hand van een beta, tja..weet nog niet.
volgens mij zijn de glitses ook toegenomen vooral in het park zit je soms lijkt wel 4 meter onder de grond .Tsurany schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:49:
Wat een gigantische ramp weer. Al drie kwartier bezig een game proberen te spelen, lukt gewoon niet door crashes en allerlei foutmeldingen. Dit is gewoon echt bagger. Brengen ze patches uit wordt het steeds erger. De afgelopen dagen is de gameplay ervaring steeds erger geworden qua problemen. De eerste fase is onspeelbaar omdat je overal door de map zakt en de fix heeft het enkel verergerd.
Er zijn ook personen die misbruiken de fouten schieten ze je van onder de grond dood

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Volgens mij klopt dat van dat restarten wel. Bij Caspian Border had ik soms zo'n slechte prestaties, waardoor ik de settings wat terugschroefde. Ik merkte echter weinig tot geen verschil. Als ik het dan op Low zette, en nadien herstartte, dan kreeg ik vrij goede prestaties.Sipio schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:55:
[...]
Zou ook wel willen weten hoe dat zit wat betreft de gfx in de beta, je hoort er verschillende dingen over, meen wel ergens gelezen te hebben dat je een level moet herstarten willen de nieuwe instellingen werken maar of dat ook zo is, geen idee.
Al eerder gezegd draai ik met een hd5850 en zit nu heel erg met de drang om voor een hd6970 te gaan, game loopt bij mij op high rond de 40 fps soms 50 tot 60 maar het voelt alles behalve vloeiend, en dan ben ik ook nog niet eens aan CB toegekomen met 64 man.
Al beta drivers gedownload? Metro draait iig vloeiend bij mij, al heb ik wel maar 1680x1050.Sipio schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:55:
[...]
Zou ook wel willen weten hoe dat zit wat betreft de gfx in de beta, je hoort er verschillende dingen over, meen wel ergens gelezen te hebben dat je een level moet herstarten willen de nieuwe instellingen werken maar of dat ook zo is, geen idee.
Le Meow
je moet een game joinen en levend zijn voordat je de options in kanPoekie McPurrr schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:07:
Net geïnstalleerd (pc).. maar waar kan ik settings wijzigen? Al rondgekeken maar kan ze niet vinden >.<
blup
Er mag trouwens nog flink gewerkt worden aan dit spel. De hitreg in BC2 vind ik beter, en dat snipers door gebouwen vanaf de andere kant van de map kunnen schieten (in je voet ofzo) is ook erg kwalijk. Zeker omdat je 9 van de 10 keer dan nog steeds doodgaat.
Als je de support kit hebt, dan schiet je op mensen en dan worden ze 'onderdrukt'. Het hoeft niet raak te zijn, gewoon waar ze ongeveer zijn (dus bijvoorbeeld tegen een muurtje waarachter ze schuilen). Dan wordt het beeld bij de persoon die beschoten wordt een beetje wazig.yinx84 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:07:
Misschien al eerder gevraagd, maar wat houdt Supression Effect precies in? Net een perk unlocked die Supression Effect op je tegenstander verhoogt.
Als je je tegenstander onder suppressive fire legt, dan blurt zijn vision en hinder jij hem dus. Denk dat je bij die perk dus sneller bereikt dat je tegenstander blur te zien krijgt.yinx84 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:07:
Misschien al eerder gevraagd, maar wat houdt Supression Effect precies in? Net een perk unlocked die Supression Effect op je tegenstander verhoogt.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
switch single/burt op middle mouse
enemy spot op de delete knop
(ik ben links handig)
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
terrain destruction is uitgeschakeld in de beta vanaf nu om te voorkomen dat je door de grond zakt. Ze hebben er wel een fix voor de full game, dus maak je geen zorgenUniciteit schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:13:
What the F is er aan de hand met de PS3 beta? Er is geen destructie meer. De loopgraven...
Er mag trouwens nog flink gewerkt worden aan dit spel. De hitreg in BC2 vind ik beter, en dat snipers door gebouwen vanaf de andere kant van de map kunnen schieten (in je voet ofzo) is ook erg kwalijk. Zeker omdat je 9 van de 10 keer dan nog steeds doodgaat.
Ik vermoed dat je destructie van de grond bedoeld? Dit hebben ze uitgeschakeld omdat er klachten waren dat je in de grond zakte. Het uitschakelen ervan zou dat probleem moeten opgelost hebben.Uniciteit schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:13:
What the F is er aan de hand met de PS3 beta? Er is geen destructie meer. De loopgraven...
Zelf ook 1680x1050furby-killer schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:06:
[...]
Al beta drivers gedownload? Metro draait iig vloeiend bij mij, al heb ik wel maar 1680x1050.
En ja de beta drivers had ik al, het gekke is ook dat zelfs bij 60 fps het niet vloeiend aanvoelt, bijv vergeleken bij bc2.
En vind bc2 op full er mooier uitzien dan deze beta op high of dat moet ik me inbeelden maar..
@ Hieronder, heb de bf3 beta drivers, die zouden het beste moeten zijn voor de beta..zeggen ze
[ Voor 9% gewijzigd door Sipio op 30-09-2011 20:20 ]
Dan moet je toch echt even je drivers updaten, draai zelf ook met een 5850 op high en afgezien van de grafische bugs in de beta draait het spel heerlijk soepel.Sipio schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:55:
[...]
De geluidseffecten vind ik trouwens weer geweldig, wat doet dice dat toch goed
Ja het is maar beta... maar either way ben ik screwed.. of ik moet nog eens 400 euro neerleggen omdat ik dit spel in zijn volle glorie mee wil maken of de game is dus gewoon lelijk. Ik hou mijn hoop er maar gewoon op gevestigd dat deze build 6 maanden oud is en dat als hij straks uitkomt alles gewoon bloedmooi is en dat ik hem gewoon met een single 580 op ultra kan draaien.
Ik ga dood in 1 schot door een onzichtbare sniper, door iemand die ik net een halve seconde te laat zie. 2 schoten van welk wapen dan ook en het is over.
Goed, ik ben wel goed met helikopters maar die zitten niet in de beta (en in multiplayer zijn die toch altijd bezet door noobs).
Voor Ultra heb je 2x een 580 nodig op 1080P.DC Daniel schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:23:
@sipio
Ja het is maar beta... maar either way ben ik screwed.. of ik moet nog eens 400 euro neerleggen omdat ik dit spel in zijn volle glorie mee wil maken of de game is dus gewoon lelijk. Ik hou mijn hoop er maar gewoon op gevestigd dat deze build 6 maanden oud is en dat als hij straks uitkomt alles gewoon bloedmooi is en dat ik hem gewoon met een single 580 op ultra kan draaien.
In de beta is de maximum kwaliteit "medium" ook al stel je hem in op high of ultra.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Als je hem op Ultra of High zet, verandert er wel degelijk iets. Als je hem bijvoorbeeld van Medium op High zet, gaat hij van SSAO naar HBAO, wat wel degelijk een verschil maakt.fast-server schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:29:
[...]
Voor Ultra heb je 2x een 580 nodig op 1080P.
In de beta is de maximum kwaliteit "medium" ook al stel je hem in op high of ultra.
En damn, als je 2x een GTX580 al nodig hebt voor 1080P, wat zou ik dan wel niet nodig hebben voor een 2560x1440 resolutie?
@L166: Dat kan niet hé, de HD6950 in Crossfire levert mindere prestaties dan de GTX580 in SLI. Als je dus de GTX580 in SLI nodig hebt voor Ultra, dan kan het niet zo zijn dan de HD6950 in Crossfire ook voldoet
(Al is het verschil in prestaties niet zo gigantisch, dus misschien gaat het wel, maar zal je iets minder FPS hebben)
[ Voor 20% gewijzigd door Jo... op 30-09-2011 20:35 ]
Snap wat je bedoeld kerel...DC Daniel schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:23:
@sipio
*edit* dit gaat ff in problemen topic...
[ Voor 22% gewijzigd door Sipio op 30-09-2011 20:34 ]
kij het zit zo, van medium naar ultra verandert in de beta het een en ander, alleen in de full game staat ultra van de beta representatief met medium van de fullgame. En in de fullgame heb je ook nog ultra dus dat zou veel mooier moeten zijnJo... schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:32:
[...]
Als je hem op Ultra of High zet, verandert er wel degelijk iets. Als je hem bijvoorbeeld van Medium op High zet, gaat hij van SSAO naar HBAO, wat wel degelijk een verschil maakt.
En damn, als je 2x een GTX580 al nodig hebt voor 1080P, wat zou ik dan wel niet nodig hebben voor een 2560x1440 resolutie?Hopen maar dat de HD7xxx serie een gigantische sprong vooruit gaat zijn in prestaties
Dat is wat me egt pissed maakt.. een min van 40 fps op medium (staat wel op ultra maar als jij zegt dat het medium is) met een 580!? gtfo dice.fast-server schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:29:
[...]
Voor Ultra heb je 2x een 580 nodig op 1080P.
[ Voor 7% gewijzigd door DC Daniel op 30-09-2011 20:37 ]
Niet GTFO DiceDC Daniel schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:35:
[...]
Dat is wat me egt pissed maakt.. een min van 40 fps op medium met een 580!? gtfo dice.
Klasse wat ze doen vind ik dat, nu zie je dat PC gaming niet dood is gezien wat ze kunnen doen met de grafische aspecten
Anyhow Quake all over
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
6950 is te unlocken naar een 6970 in de meeste gevallen vandaar =)Jo... schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:32:
[...]
Als je hem op Ultra of High zet, verandert er wel degelijk iets. Als je hem bijvoorbeeld van Medium op High zet, gaat hij van SSAO naar HBAO, wat wel degelijk een verschil maakt.
En damn, als je 2x een GTX580 al nodig hebt voor 1080P, wat zou ik dan wel niet nodig hebben voor een 2560x1440 resolutie?Hopen maar dat de HD7xxx serie een gigantische sprong vooruit gaat zijn in prestaties.
@L166: Dat kan niet hé, de HD6950 in Crossfire levert mindere prestaties dan de GTX580 in SLI. Als je dus de GTX580 in SLI nodig hebt voor Ultra, dan kan het niet zo zijn dan de HD6950 in Crossfire ook voldoet
(Al is het verschil in prestaties niet zo gigantisch, dus misschien gaat het wel, maar zal je iets minder FPS hebben)
Is er eindelijk een reden om een paar high-end videokaarten in je systeem te hangen, is het nog niet goed.. Ik vind het prachtig dat in nu pas het volle potentieel van mijn Radeon HD 5970 kan aanboren.DC Daniel schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:35:
[...]
Dat is wat me egt pissed maakt.. een min van 40 fps op medium (staat wel op ultra maar als jij zegt dat het medium is) met een 580!? gtfo dice.
Goud is geen geld
Verschil tussen de HD6950 en de HD6970 is niet zo groot. De GTX580 is ook krachtiger dan de HD6970.l166 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:39:
[...]
6950 is te unlocken naar een 6970 in de meeste gevallen vandaar =)
Hier het verschil tussen de HD6950 en de HD6970, beide in Crossfire.
Hier het verschil tussen de HD6970 in Crossfire en de GTX580 in SLI.
Maar dit gaat een beetje offtopic, hier is namelijk het BF3 Hardware topic voor
En iedereen houdt ook rekening dat voor GTX 580 SLi je trifire 6950/6970 hebt?Jo... schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:44:
[...]
Verschil tussen de HD6950 en de HD6970 is niet zo groot. De GTX580 is ook krachtiger dan de HD6970.
Hier het verschil tussen de HD6950 en de HD6970, beide in Crossfire.
Hier het verschil tussen de HD6970 in Crossfire en de GTX580 in SLI.
Maar dit gaat een beetje offtopic, hier is namelijk het BF3 Hardware topic voor
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
BY: HBrun POSTED: Sep 30, 2011, 01:00AM COMMENTS: 37
The amounts of people flocking to our Open Beta is fantastic! We are happy to see so many players enjoy this Open Beta, and giving us their valuable feedback on the experience on the Battlelog forums.
This blog post is the first in a series of posts that will outline some of the changes we are making in the final game thanks to your feedback and participation in the Open Beta.
Come back regularly and stay tuned to the Battlelog forums and the News section in Battlelog for daily news and updates from DICE on how your playing the Open Beta is helping us make the final game better.
A SELECTION OF CHANGES FROM OPEN BETA TO FINAL, PART 1
(Not a complete list – for up to date news, visit the News section in Battlelog)
* Fixed occasional client crash when reviving.
* Fixed killcam showing glitched area under map if your killer is dead.
* Issue with spawning on dead squad mates fixed.
* Fixed a bug where shooting at a moving enemy could cause more than the intended amount of damage.
* Crosshairs for shotguns have been replaced with a new, thinner, art.
* A subtle low health screen effect has been added.
* Tweaked scores of Medals and Service Stars.
* Tweaked the Rank progression.
* Pushing prone on console will not play the animation twice.
* Fixed loss of Squad Leader after EOR at some times.
* Framerate stability fixes.
* The 3D spotting icons has been tweaked to better match the target’s visibility. Icons will show frequently less on mostly obscured targets.
* Fixed issue with crosshair disappearing after round transition.
* Fixed issue with crosshair disappearing after trying to deploy while the countdown timer still active.
* Squad list now shows specializations chosen, VOIP activity and dead squad mates.
* Non working options in squad menu fixed: "Private" flag and "Switch Teams".
http://blogs.battlefield....3-open-beta-update-1.aspx
Wat voor resolutie speel je op? En wat voor CPU heb je? Ik haal zeker een fps van 60 fps op 1680 x 1050 in de beta met een 6870 lichte OC, wellicht een enkele drop in het laatste gedeelte van metro, maar niets wat ook enigszins storend ervaar.DC Daniel schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:35:
[...]
Dat is wat me egt pissed maakt.. een min van 40 fps op medium (staat wel op ultra maar als jij zegt dat het medium is) met een 580!? gtfo dice.
Het klinkt alsof je ergens door niet het potentieel van die kaart haalt, want dat zou zeker meer dan vloeiend moeten zijn met een 580
Ik lees niets over de squad issues mbt PS3....jammerAsgaro schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:45:
Battlefield 3 Open Beta Update #1
Verwijderd
metro in tegendeel erg saaie map
Het enige wat mij boeit of de final tenminste een fatsoenlijke list van squads hebt zodat je zelf kan bepalen welke je kan joinen. Wanneer dit niet kan vind ik het een enorme afknapper...Asgaro schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:45:
Battlefield 3 Open Beta Update #1
BY: HBrun POSTED: Sep 30, 2011, 01:00AM COMMENTS: 37
The amounts of people flocking to our Open Beta is fantastic! We are happy to see so many players enjoy this Open Beta, and giving us their valuable feedback on the experience on the Battlelog forums.
This blog post is the first in a series of posts that will outline some of the changes we are making in the final game thanks to your feedback and participation in the Open Beta.
Come back regularly and stay tuned to the Battlelog forums and the News section in Battlelog for daily news and updates from DICE on how your playing the Open Beta is helping us make the final game better.
A SELECTION OF CHANGES FROM OPEN BETA TO FINAL, PART 1
(Not a complete list – for up to date news, visit the News section in Battlelog)
* Fixed occasional client crash when reviving.
* Fixed killcam showing glitched area under map if your killer is dead.
* Issue with spawning on dead squad mates fixed.
* Fixed a bug where shooting at a moving enemy could cause more than the intended amount of damage.
* Crosshairs for shotguns have been replaced with a new, thinner, art.
* A subtle low health screen effect has been added.
* Tweaked scores of Medals and Service Stars.
* Tweaked the Rank progression.
* Pushing prone on console will not play the animation twice.
* Fixed loss of Squad Leader after EOR at some times.
* Framerate stability fixes.
* The 3D spotting icons has been tweaked to better match the target’s visibility. Icons will show frequently less on mostly obscured targets.
* Fixed issue with crosshair disappearing after round transition.
* Fixed issue with crosshair disappearing after trying to deploy while the countdown timer still active.
* Squad list now shows specializations chosen, VOIP activity and dead squad mates.
* Non working options in squad menu fixed: "Private" flag and "Switch Teams".
http://blogs.battlefield....3-open-beta-update-1.aspx
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
ctrl+alt+s vasthouden geeft wat info.ProfoundValue schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:17:
Ik speel op Ultra met 1x HD6950, weet niet hoe jullie eraan komen op hoeveel FPS jullie spelen maar 1x 6950 kan ook makkelijk op Ultra draaien hoor
zit hier rond de 45 fps, buiten gedeelte van metro. core i7 3ghz, gtx 460, 3x2gb ram.
heb alles een beetje custom ingestelt, vooral high maar effecten en shadows op medium volgens mij, ook niet teveel anti aliasing en post processing uit. dacht dat ik wel meer fps zou krijgen...
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2146452
Een é in de dir naam en heel mijn bf3 crashed.
Serieus wat een f*ck up.
Hoop dat het hierbij blijft met domme fouten.
Nochtans wordt Assault/Medic veel gespeeld!
Ik moet zeggen dat ik relatief veel revive. Heb me tot nu toe alleen nog maar gefocused op de Assault/Medic class.
ik speel zelf tot nu toe ook alleen nog maar medic (tot level 22) en moet zeggen dat ik af en toe wel revive maar voor mijn gevoel is het veel gevaarlijker om iemand die te aggresief speelt te reviven, vergeleken met bc2 zitten mensen beter verstopt waardoor ik niet altijd het risico wil nemenaramdin schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:34:
Jazeker, dat viel mij ook al op (PS3). BFBC2 werd er veeeel meer gerevived.
[edit]
Hoe kan je btw mensen muten? Irriteerde me net al mateloos
edit: elke keer als ik spawn druk ik W in om meteen te rennen, maar die cycled door de spawn points, ken ik elke keer gaan lopen vanaf het begin
[ Voor 12% gewijzigd door kevz op 30-09-2011 21:40 ]
Het reviven werkt ook niet super lekker. Soms moet ik 3 keer iemand reviven voordat deze weer staat.. Zeer vervelend.aramdin schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:34:
Jazeker, dat viel mij ook al op (PS3). BFBC2 werd er veeeel meer gerevived.
[edit]
Ben ik ook nog niet achter.aramdin schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:34:
ik heb er wel iets opgevonden...gewoon je headset connecten, maar niet op doen (werkt toch niet). Op deze manier heb je geen last van irritante bijgeluiden
Bij mij gebeurt er helemaal niets met de graphics als ik de settings verhoog. Is het niet zo (net als de BC2 beta als ik me niet vergis) dat je alleen met medium graphics kan spelen?ProfoundValue schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:17:
Ik speel op Ultra met 1x HD6950, weet niet hoe jullie eraan komen op hoeveel FPS jullie spelen maar 1x 6950 kan ook makkelijk op Ultra draaien hoor
Nee, het wordt alleen aangepast nadat je klaar bent met je potje en de map opnieuw laadtSmokey! schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:41:
[...]
Bij mij gebeurt er helemaal niets met de graphics als ik de settings verhoog. Is het niet zo (net als de BC2 beta als ik me niet vergis) dat je alleen met medium graphics kan spelen?
Fout. Zoals al honderden keren verteld is, er zit geen verschil tussen medium en ultra (op HBAO na dan, maar dat heeft weinig effect).Powrot schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:43:
[...]
Nee, het wordt alleen aangepast nadat je klaar bent met je potje en de map opnieuw laadt
^ DitVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:15:
jammer dat die Caspian Border server's weg zijn, erg leuke map
metro in tegendeel erg saaie map
Ik verlies 30 fps door HBOA?rgras schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:45:
[...]
Fout. Zoals al honderden keren verteld is, er zit geen verschil tussen medium en ultra (op HBAO na dan, maar dat heeft weinig effect).
Zou kunnen. HBOA is veeleisend. Maar deze discussie kun je voeren in het BF3 Hardware topic.
Ik begin dit spel steeds meer te waarderen. Veel unlocks zorgen ervoor dat je met alles wapens wil spelen. Geluid is geweldig. Schieten is leuk. Ook al raak je niks.
[ Voor 38% gewijzigd door Safaci op 30-09-2011 22:01 ]
Overigens kan ik niet eens een game joinen. Het ging wel, en toen niet. Kreeg een foutmelding van bf3.exe. Heb de é fix algedaan. Maar hij heeft het 1 keer gedaan en toen lagde het als de ziekte(als in compleet onspeelbaar). Als dit de nieuwe battle field is dan mogen ze schnel op**** naar console-only. Dit soort bagger wil ik niet bij een PC shooter.
(overigens heb ik ook een 360 niks mis met console fps, maar op een PC zijn ze gewoon te simplistisch of te problematisch geport)
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Dat zei je net al, maar als je ALT+CTRL+S intoetst schijn je meer info te kunnen zien. Maar om jou ook maar te helpen...ProfoundValue schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:10:
Ik draai hier alles op ultra met 30FPS gemiddeld, vind ik eigenlijk al mooi genoeg
High en ultra settings zijn niet beschikbaar in de beta, is al zó vaak voorbij gekomen.
Te veel mensen spelen Recon of Support en je moet er snel bij zijn voor een revive.Asgaro schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:33:
Nog iemand die ervaart dat er te weinig gerevived wordt?
Nochtans wordt Assault/Medic veel gespeeld!
Ik moet zeggen dat ik relatief veel revive. Heb me tot nu toe alleen nog maar gefocused op de Assault/Medic class.
Ik zelf ga weer terug naar assault aangezien het geen zin heeft om engineer te blijven spelen voor de stinger om op Caspian jets te kunnen vernietigen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien