Ik interpreteerde het net even iets anders.Kixtart schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:32:
[...]
Dat zeg ik toch nietIk vind een +3 niet zooooohw slecht dat er daar onderzoek nodig is in elk geval. Heb zelf ook een +1 gegeven.
Kan 0 ook op reacties met belachelijk veel spelfouten zoals deze?
MaartendeKruijf in 'nieuws: TUD benoemt LINQ-grondlegger tot hoogleraar Cloudprogramming'
MaartendeKruijf in 'nieuws: TUD benoemt LINQ-grondlegger tot hoogleraar Cloudprogramming'
Wat mij betreft wel, ik geef er iig een 0 voor.Wolfos schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:06:
Kan 0 ook op reacties met belachelijk veel spelfouten zoals deze?
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
+1? Zelfs 2x+3?
BvDorp in 'nieuws: TUD benoemt LINQ-grondlegger tot hoogleraar Cloudprogramming'
Ik heb een +0 gegeven hij maakt zelf ook een schrijffout door geen punt aan het einde van zijn zin te plaatsen. Verder is het natuurlijk gewoon offtopic.
BvDorp in 'nieuws: TUD benoemt LINQ-grondlegger tot hoogleraar Cloudprogramming'
Ik heb een +0 gegeven hij maakt zelf ook een schrijffout door geen punt aan het einde van zijn zin te plaatsen. Verder is het natuurlijk gewoon offtopic.
Met beiden eens zeer duidelijke -1's.wildhagen schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:12:
Wesley-groet in 'nieuws: Tweede Kamer wil onderzoek naar privacyschendingen Facebook'
En het +3-en gaat doodleuk door... ik kan hier met de beste wil van de wereld niet meer dan -1 van maken, gewoon op de man gespeeld.
Rob Coops in 'nieuws: Microsoft liet onterecht inval doen bij bedrijf Belgisch parlementslid'
Eerste alinea staat vol met rantende, niet-onderbouwde beschuldigingen. Ik geef hem een -1.
De 2e heeft nog een schopje omlaag nodig.
Liefhebber van Tweakers
Schoolmeester gedrag waardeer ik met een -1Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:35:
+1? Zelfs 2x+3?
Liefhebber van Tweakers
-1 idd. Krijgt wel +1, +2 en +3 bij het leven...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
We gaan de schoolmeester even een les in Nederlands geven...pino22 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:37:
[...]
Schoolmeester gedrag waardeer ik met een -1
Ik erger mij aan iets of iets irriteert mij.
Enfin, dat doe ik dan maar niet in het FP artikel, want dat zou ook mij een -1 opleveren.
Verwijderd
Als schoolmeesters een -1 verdienen dan moeten mensen die taalfout op taalfout stapelen dat eigenlijk ook krijgen. Zelfde geldt voor mensen die nog nooit hebben gehoord van een hoofdletter en/of punt.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:40:
[...]
We gaan de schoolmeester even een les in Nederlands geven...
Ik erger mij aan iets of iets irriteert mij.
Enfin, dat doe ik dan maar niet in het FP artikel, want dat zou ook mij een -1 opleveren.
Verwijderd
Schoolmeestergedrag is verwerpelijker dan als gevolg van een gebrek aan kennis taalfout bovenop taalfout stapelen. Want, het een is een bewuste handeling en het andere is onkunde. Onkunde valt te corrigeren, schoolmeestergedrag... ach, dat valt nog te bezien.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:24:
[...]
Als schoolmeesters een -1 verdienen dan moeten mensen die taalfout op taalfout stapelen dat eigenlijk ook krijgen. Zelfde geldt voor mensen die nog nooit hebben gehoord van een hoofdletter en/of punt.
0 gegeven. Ranten ... tweede alinea is ook niet zonder grove woorden. Overal staan rake beschuldigingen. Op zich maakt ie wat punten, helaas. Twijfel tussen 0 en -1.Rob Coops in 'nieuws: Microsoft liet onterecht inval doen bij bedrijf Belgisch parlementslid'
Eerste alinea staat vol met rantende, niet-onderbouwde beschuldigingen. Ik geef hem een -1.
[ Voor 8% gewijzigd door Xubby op 30-09-2011 19:21 ]
Dat soort posts zijn vind ik makkelijk te beoordelen, alle beschuldigingen die niet onderbouwd worden daar kan je imo niets anders van maken dan een -1.
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Schoolmeester gedrag zou niet bestaan als sommige gebruikers op de FP een beetje hadden opgelet tijdens hun periode op de basisschool en Nederlandse les op de middelbare school.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:37:
[...]
Schoolmeestergedrag is verwerpelijker dan als gevolg van een gebrek aan kennis taalfout bovenop taalfout stapelen. Want, het een is een bewuste handeling en het andere is onkunde. Onkunde valt te corrigeren, schoolmeestergedrag... ach, dat valt nog te bezien.
Ja, maar als mensen daarop willen wijzen, moeten ze voor de klas gaan staan. Er is niet voor niets een groot lerarentekort!Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:48:
[...]
Schoolmeester gedrag zou niet bestaan als sommige gebruikers op de FP een beetje hadden opgelet tijdens hun periode op de basisschool en Nederlandse les op de middelbare school.
Op de FP is schoolmeesteren altijd een -1, want het is hoogst ongewenst.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Dan zou het alsnog bestaan, ben ik bang. Sommige schoolmeesters zijn onverbeterlijk en vinden dan wel andere zaken om over te gaan zitten muggenziftenVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:48:
Schoolmeester gedrag zou niet bestaan als sommige gebruikers op de FP een beetje hadden opgelet tijdens hun periode op de basisschool en Nederlandse les op de middelbare school.
Verwijderd
Wat is dat nou weer voor zinloze redenering? Als mensen die reageren op de FP ook maar een beetje hadden opgelet op school zouden ze niet fout op fout stapelen. Komt nog eens bij dat het regelmatig ook gemakzucht is van mensen. Zoiets van 'ach het is internet dus het maakt toch niets uit' en/of 'jullie snappen me toch?'. Als je niet eens een beetje fatsoenlijk een reactie kunt schrijven of daar de moeite voor neemt dan moet je gewoon niet reageren op de FP en doe je het toch dan verdien je een -1. Een -1 is een duidelijk signaal om in het vervolg je schrijfstijl aan te passen, net zoals de -1 bij schoolmeesters het signaal afgeeft om dat in het vervolg te laten.wildhagen schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:49:
[...]
Ja, maar als mensen daarop willen wijzen, moeten ze voor de klas gaan staan. Er is niet voor niets een groot lerarentekort!
Op de FP is schoolmeesteren altijd een -1, want het is hoogst ongewenst.
Snap wat je bedoelt maar vind wat je zegt wel wat kort door de bocht en alles over 1 kam scherend en het kan zelfs denigrerend over komen want ondanks dat ik goed heb opgelet op school is mijn schrijfvaardigheid zeer matig en tja zo zijn er denk ik wel meer mensen die dit probleem hebben, natuurlijk zijn er altijd mensen die of lui zijn of zoiets hebben van wat boeit mij het ook het is internet en dus gebruik ik andere taal oid, maar er zijn genoeg mensen die dit niet doen en ondanks dat fout op fout stapelen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:48:
[...]
persoonlijk zou ik liever hebben dat iemand me dit via een DM zou melden dan mij de les gaat lezen op de FP dat is echt de verkeerde weg.
Mensen die zich geroepen voelen om de school meester uit te hangen kunnen het denk ik beter voor de klas doen en niet op de fp, dat is niet de bedoeling, er zullen ook mensen zijn die het uit goede wil doen echter heb ik het idee dat het merendeel gewoon de wijsneus wil uithangen maar zo interpeteer ik het
[ Voor 38% gewijzigd door pino85 op 30-09-2011 20:12 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Alhoewel ik je redenering zondermeer wel begrijp en het er in ieder geval in bepaalde mate wel mee eens ben is het natuurlijk wel iets subtieler dan dat. Niet iedereen heeft evenveel talent voor taal, niet iedereen heeft evenveel intellect en dan heb je natuurlijk ook nog zaken als dyslexie, slecht onderwijs en aanverwante zaken.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:08:
Als mensen die reageren op de FP ook maar een beetje hadden opgelet op school zouden ze niet fout op fout stapelen.
Al kun je je daarvan af gaan vragen in hoeverre je dan überhaupt zou moeten gaan reageren op een FP artikel als je weet dat je, bijvoorbeeld, in beperkte mate functioneel analfabeet bent.
Als je dit meent zou ik bijna het gevoel krijgen dat als je niet goed Nl kan schrijven zonder foutjes want het is 9 van de 10x gewoon te begrijpen dat dit discriminatie is als je dan maar niet zou moeten posten of mogen posten lol maar dat bedoel je toch niet of wel?Al kun je je daarvan af gaan vragen in hoeverre je dan überhaupt zou moeten gaan reageren op een FP artikel als je weet dat je, bijvoorbeeld, in beperkte mate functioneel analfabeet bent.
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Ik bedoel het niet zo cru als dat het misschien klonk. Wat ik eerder bedoelde is dat, indien je in beperkte mate functioneel analfabeet bent je in de regel wel meer geconfronteerd zult worden met onbegrip. En dat je dan dus uiteindelijk vanzelf wel voorzichtig wordt in hoe en waar je je uit.pino22 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:19:
Als je dit meent zou ik bijna het gevoel krijgen dat als je niet goed Nl kan schrijven zonder foutjes want het is 9 van de 10x gewoon te begrijpen dat dit discriminatie is als je dan maar niet zou moeten posten of mogen posten lol maar dat bedoel je toch niet of wel?
Ik wilde in het geheel niet impliceren dat ik een vooroordeel heb over mensen met een dergelijke beperking. Mocht ik die impressie wel hebben gewekt, dan spijt mij dat. Het is pertinent niet mijn onbegrip, het is het onbegrip van anderen waar ik wat cynisch over ben.
Heb het nou een paar keer zien gebeuren en denk, trek toch een keer de stoute schoenen aan want dit gaat nergens over.
Satom in 'nieuws: Ubisoft brengt I Am Alive deze winter uit' (-1 lijkt me op zijn plaats)
Inanna in 'nieuws: Ubisoft brengt I Am Alive deze winter uit' ( maar kan iemand me dit aub uitleggen)
Satom in 'nieuws: Ubisoft brengt I Am Alive deze winter uit' (-1 lijkt me op zijn plaats)
Inanna in 'nieuws: Ubisoft brengt I Am Alive deze winter uit' ( maar kan iemand me dit aub uitleggen)
Verwijderd
Ik kan mij de reactie wel voorstellen maar ik zou mij hebben ingehouden. Neemt niet weg dat er wel een vleugje humor in zit. Alsnog is het wel onwenselijk.Yippie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:33:
Bij de eerste houd ik het op (on)leesbaar maar onschuldig dus 0, de tweede is ook onleesbaar maar niet onschuldig, dus -1
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Er zijn mensen die inderdaad door een beperking wellicht niet correct Nederlands kunnen typen, dus zou je verder moeten kijken, en iemand er wellicht even op aanspreken (via DM of email ipv reageren op een reactie).pcgek schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:44:
Bij de eerste houd ik het op onleesbaar maar onschuldig dus 0, de tweede is ook onleesbaar maar niet onschuldig, dus -1
Vaak is het zo dat de chat/sms taal steeds meer zijn intrede doet, net als buitenlandse, vaak Engelse termen, waardoor de meeste er zonder erg in te hebben uit automatisme op een een bepaalde manier reageren. Door op de juiste manier mekaar er op aan te spreken waar nodig, lijkt me dat een positieve verandering is te bewerktstelligen.
Geef zelf ook toe, voornamelijk in me werk, dat voornamelijk Engelse termen er nog wel is willen insluipen (internationaal opererend bedrijf) bij het tikken van emails voornamelijk. Gaat dan vaak om vaktermen, maar toch let ik er op om correct Nederlands te gebruiken. Gewoon om dat zinnen er niet uitzien met termen als "business" etc. Ook al weet iedereen wel wat je bedoelt, het staat niet professioneel.
Tik de email dan in helemaal in het Engels. Kijk dit bedoel ik nou, zonder er erg in te hebben, tik ik "email" ipv elektronische post. Precies een goed voorbeeld van wat ik bedoel, daarom laat ik het staan. Zo zie je maar, ben niet roomser dan de paus, wat ik ook niet pretendeer, maar ik probeer er op te letten.
Als ik ook mijn collega's er op aanspreek, op een vriendelijke collegiale manier, dan merk je dat ze meer moeite doen, en het wel met me eens zijn. Zij volgen dan ook het voorbeeld, en we vragen dan ook aan mekaar hoe je iets correct Nederlands verwoord bij de elektronische post
Maar goed lang verhaal, zie dat het in het aangegeven voorbeeld is gecorrigeerd, en gezien de reactie's terecht. Dat doet me dan weer deugd.
Verwijderd
De eerste is uitlokking door niet normaal te kunnen schrijven door onkunde of gemakzucht dus -1. Ga niet langs start, in plaats daarvan gaat u direct naar http://www.leren.nl/rubriek/talen/nederlands/. Tweede is een begrijpelijke reactie op de verloedering die plaatsvindt op de FP +0.pcgek schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:44:
Bij de eerste houd ik het op onleesbaar maar onschuldig dus 0, de tweede is ook onleesbaar maar niet onschuldig, dus -1
Best knap dat jij de intenties van poster nummer 1 kunt afleiden uit zijn reactie. Ik kan dat niet dus is het voor mij onschuldig. En wat jij dan een begrijpelijke reactie vindt is eigenlijk de verloedering die plaats vind op de FP.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Verwijderd
Waar baseer je die conclusie op?Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:00:
De eerste is uitlokking door niet normaal te kunnen schrijven door onkunde of gemakzucht dus -1.
Sorry, maar zo redeneren we hier niet. Slecht schijven noemen we geen uitlokking en is dus hooguit reden voor een punt aftrek (tenzij de reactie volledig onleesbaar is, dan is een -1 op zijn plaats), schoolmeesters zijn irritant en dus wel een -1. En daarbij maakt het niet uit of de reactie van de schoolmeester begrijpelijk is of niet.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:00:
[...]
De eerste is uitlokking door niet normaal te kunnen schrijven door onkunde of gemakzucht dus -1. Ga niet langs start, in plaats daarvan gaat u direct naar http://www.leren.nl/rubriek/talen/nederlands/. Tweede is een begrijpelijke reactie op de verloedering die plaatsvindt op de FP +0.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Dirk heeft hele leuke herinneringen aan zijn basisschool tijdperk.Dirk schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:19:
schoolmeesters zijn irritant
Verwijderd
Zo knap is dat niet. Je leest de post en ziet dat de schrijver het Nederlands onvoldoende beheerst om een reactie te mogen schrijven. Zijn onkunde om goed in het Nederlands te kunnen formuleren lokt schoolmeestergedrag uit.pcgek schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:08:
Best knap dat jij de intenties van poster nummer 1 kunt afleiden uit zijn reactie. Ik kan dat niet dus is het voor mij onschuldig. En wat jij dan een begrijpelijke reactie vindt is eigenlijk de verloedering die plaats vind op de FP.
Schoolmeesters zijn niet de oorzaak, die zijn het gevolg van de taalverloedering. Mede door mensen hier wordt dat in stand gehouden omdat enkel de schoolmeesters worden aangepakt, maar niet de aanstichters van het probleem. Als iedereen beetje normaal kon schrijven was het schoolmeester probleem waarschijnlijk een stuk kleiner.
Zie boven.
Oftewel als ik je goed begrijp(correct me if im wrong) volgens jou mag iemand die NL niet voldoende beheerst oftewel veel fouten maakt gewoon niet posten op de fp, wat is de volgende stap als het aan jou ligt? de post rechten uit zetten van dit soort personen nadat ze via de DM door de admin's zijn gewaarschuwd omdat hu8n posts niet perfect Nederlands zijn en als iemand lid word van tweakers.net eerst een taal test laten doen want anders mag je geen lid worden want wij willen enkel mensen die de taal uitstekend beheersen.Zo knap is dat niet. Je leest de post en ziet dat de schrijver het Nederlands onvoldoende beheerst om een reactie te mogen schrijven. Zijn onkunde om goed in het Nederlands te kunnen formuleren lokt schoolmeestergedrag uit

Dat zou wat zijn
Ik blijf er bij dat je mensen niet allemaal over 1 kam moet scheren dat is gewoon zeer kortzichtig, schoolmeesters die menen dat ze meer zijn dan een ander omdat ze een bepaalde taal beter beheersen laat die maar voor een klas gaan staan want daar begint de taal toch als eerste?
maar gezien deze discussie die welliswaar goed is is het verstandig om wellicht de mod richtlijnen sowieso te updaten/uit te breiden met dit onderwerp er wat uitgebreider in zodat het duidelijker is.
[ Voor 45% gewijzigd door pino85 op 30-09-2011 21:59 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Jij trekt het in het idiote en je quote selectiefpino22 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:53:
[...]
Oftewel als ik je goed begrijp(correct me if im wrong) volgens jou mag iemand die NL niet voldoende beheerst oftewel veel fouten maakt gewoon niet posten op de fp, wat is de volgende stap als het aan jou ligt? de post rechten uit zetten van dit soort personen nadat ze via de DM door de admin's zijn gewaarschuwd en als iemand lid word van tweakers.net eerst een taal test laten doen want anders mag je geen lid worden want wij willen enkel mensen die de taal uitstekend beheersen.
Dat zou wat zijn
Laat ik dan de discussie hiermee afkappen: totaal onleesbare posts mogen naar -1, en nee de hierboven genoemde post is dat niet, post met een aantal storende fouten trek je een punt voor af en de kleine foutjes negeer je. Mensen die menen in te moeten gaan op spellingsfouten en dergelijke zijn irritant en heel offtopic en horen dus op -1.
En nu weer terug naar de mismoderaties.
En nu weer terug naar de mismoderaties.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Mismod alert: style2k in 'nieuws: GetJar claimt miljoen dollar aan apps te hebben weggegeven'
Deze post (imho fipo achtig) krijgt tm +3 voor de kiezen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Wat mij betreft een 0 waard, het voegt niets toe. Nu zijn de +1s dan nog wel te vergeven, of in ieder geval te negeren... de +3s zijn natuurlijk gewoon onzinnig.Bor de Wollef schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:07:
Mismod alert: style2k in 'nieuws: GetJar claimt miljoen dollar aan apps te hebben weggegeven'
makhiel in 'nieuws: Zestig Fransen wacht wellicht afsluiting op basis van three-strikes'
Na 100x lezen snap ik nog niet wat er in dit stukje Koeterwaals staat... dit lijkt me een voorbeeld van een reactie die wegens onleesbaarheid naar -1 mag
Na 100x lezen snap ik nog niet wat er in dit stukje Koeterwaals staat... dit lijkt me een voorbeeld van een reactie die wegens onleesbaarheid naar -1 mag
Virussen? Scan ze hier!
Hier zeg ik zelfs van ja daar snap ik helemaal niets van -1..

[ Voor 3% gewijzigd door pino85 op 01-10-2011 08:57 ]
Liefhebber van Tweakers
Inanna in 'nieuws: Ubisoft brengt I Am Alive deze winter uit'Ik kan mij de reactie wel voorstellen maar ik zou mij hebben ingehouden. Neemt niet weg dat er wel een vleugje humor in zit. Alsnog is het wel onwenselijk.
Grappen op +1, niet 5x +3 ...
Sgchoolmeesters benodigcht en gefvonden ...
Dit is leuk erg ...
Sgchoolmeesters benodigcht en gefvonden ...
[ Voor 6% gewijzigd door Xubby op 01-10-2011 09:44 ]
wildhagen in 'nieuws: Antimalwareprogramma Microsoft verwijderde Chrome'
Verwijderd in 'nieuws: Antimalwareprogramma Microsoft verwijderde Chrome'
Krijgen allemaal 0 (de 1e zelfs 10x!), maar lijken me allemaal +1.
Want als die 0 zijn, moet boazkl0p in 'nieuws: Antimalwareprogramma Microsoft verwijderde Chrome' ook een 0 zijn, want de drie genoemde reacties zijn gewoon inhoudelijke, ontopic reacties op deze reactie. Toch krijgt die wel een +1...
Dat krijgt dan weer +2, dat slaat natuurlijk nergens op.
Meningmodders actief weer?
edit: he, ik zie dat al mijn reacties daar een 0 krijgen.... hier lijkt me iets niet in de haak. Kan iemand dit eens nakijken?
Krijgen allemaal 0 (de 1e zelfs 10x!), maar lijken me allemaal +1.
Want als die 0 zijn, moet boazkl0p in 'nieuws: Antimalwareprogramma Microsoft verwijderde Chrome' ook een 0 zijn, want de drie genoemde reacties zijn gewoon inhoudelijke, ontopic reacties op deze reactie. Toch krijgt die wel een +1...
Dat krijgt dan weer +2, dat slaat natuurlijk nergens op.
Meningmodders actief weer?
edit: he, ik zie dat al mijn reacties daar een 0 krijgen.... hier lijkt me iets niet in de haak. Kan iemand dit eens nakijken?
[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 01-10-2011 11:01 ]
Virussen? Scan ze hier!
Die reacties van jou zijn gewoon+1's inderdaad, ik heb dit dan ook zo beoordeelt.
Liefhebber van Tweakers
Heel even terugkomend op die posts: die tweede heeft zelfs +3 moderaties gekregen dus misschien even nakijken?Dirk schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:26:
Laat ik dan de discussie hiermee afkappen: totaal onleesbare posts mogen naar -1, en nee de hierboven genoemde post is dat niet, post met een aantal storende fouten trek je een punt voor af en de kleine foutjes negeer je. Mensen die menen in te moeten gaan op spellingsfouten en dergelijke zijn irritant en heel offtopic en horen dus op -1.
[mbr]En nu weer terug naar de mismoderaties.[/]
edit: Sorry to bring it up then!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Allang gedaan.
Als iemand opmerkt dat de Tevatron "niet een investering van niks" is dan is dat on-topic, als ik vertel hoe hoog die investering was en het een beetje in context plaats dan is dat off-topic?
BadRespawn in 'nieuws: Tevatron-deeltjesversneller gaat na 28 jaar offline'
BadRespawn in 'nieuws: Tevatron-deeltjesversneller gaat na 28 jaar offline'
Ga mezelf qouten, ja: is de +3 controle al geweest?, er zijn nu 3 (bovenaan) reacties met +3-en ...Xubby schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:42:
Sgchoolmeesters benodigcht en gefvonden ...Dit is leuk erg ...
Verwijderd
Mag die hele reactieboom met al dat geneuzel over taal- en spelfouten gewoon getrashed worden?Xubby schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:59:
[...]
Ga mezelf qouten, ja: is de +3 controle al geweest?, er zijn nu 3 (bovenaan) reacties met +3-en ...
Bij voorbaat dank.
Fipo vastzetten en alles eronder trashen, ja, zat ik ook al aan te denken.
Denk dat hier wel wat in geknipt mag worden Jerronimo in 'nieuws: Zeven landen ondertekenen ACTA-verdrag' 
Vooral de laatste regel:
kan zelf ook nie meer doen dan -1 geven
Edit: +1 gever hiervoor mag ook wel eens nagekeken worden, kan nooit hoger dan -1 zijn
nogmaals edit: +2
die vragen erom om hun modrechten kwijt te raken...
Vooral de laatste regel:
of gewoon op -2 zetten natuurlijkVooral die smerige sarkozi met zn entertainmentmafia hoer van een vrouw zal wel al in z'n handjes staan te wrijven, achterbaks mannetje.
Edit: +1 gever hiervoor mag ook wel eens nagekeken worden, kan nooit hoger dan -1 zijn
nogmaals edit: +2
[ Voor 63% gewijzigd door MineTurtle op 01-10-2011 15:26 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Ja, die gaat idd wel extreem ver over de schreef ja... ik tel maar liefst 7 trolls en/of flames, en dat in zo'n korte reactie... knap!
Krijgt nu zelfs +2, en nog een 2e +1. De meningmodders are on the warpath, en het meningmodsysteem functioneert weer perfect!Edit: +1 gever hiervoor mag ook wel eens nagekeken worden, kan nooit hoger dan -1 zijn
[ Voor 46% gewijzigd door wildhagen op 01-10-2011 15:26 ]
Virussen? Scan ze hier!
nou het wordt tijd dat er ff een paar powermod's langskomen
heb hem zelf ff op -1 geboost want nog een paar +3 erbij en hij staat alweer effectief op 0 en deze pulp moet natuurlijk niet te zien zijn lijkt mij
[ Voor 62% gewijzigd door MineTurtle op 01-10-2011 15:29 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Die poster mag wat mij betreft een mailtje ontvangen.
Liefhebber van Tweakers
Ik heb Traumasystems in 'nieuws: Zeven landen ondertekenen ACTA-verdrag'
op -1 gezet. In het begin van de reactie noemt hij de VS en NL terreurstaten, mijn inziens dezelfde lijn als jerronimo aannam.
Verder niets inhoudelijks, dus kom ik op -1 uit.
op -1 gezet. In het begin van de reactie noemt hij de VS en NL terreurstaten, mijn inziens dezelfde lijn als jerronimo aannam.
Verder niets inhoudelijks, dus kom ik op -1 uit.
Hoezo ongewenst? Het is gewoon zo, dat alle falende Microsoft fanboys dat niet kunnen hebben is tot daaraan toe.
Wolfos in 'nieuws: Antimalwareprogramma Microsoft verwijderde Chrome'
Het is gewoon verdacht dat Microsoft overal Chrome blokkeert en het vervolgens door haar antivirus laat verwijderen.
In dat hele topic is een mod lekker bezig geweest, deze reactie is bijvoorbeeld helemaal niet ongewenst (gewoon on-topic zelfs):
jqv in 'nieuws: Antimalwareprogramma Microsoft verwijderde Chrome'
Het is gewoon verdacht dat Microsoft overal Chrome blokkeert en het vervolgens door haar antivirus laat verwijderen.
In dat hele topic is een mod lekker bezig geweest, deze reactie is bijvoorbeeld helemaal niet ongewenst (gewoon on-topic zelfs):
jqv in 'nieuws: Antimalwareprogramma Microsoft verwijderde Chrome'
[ Voor 44% gewijzigd door Wolfos op 01-10-2011 17:09 ]
Misschein dat je minder moet trollen ("falende fanboys" is trollerig)?Wolfos schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:07:
Hoezo ongewenst? Het is gewoon zo, dat alle falende Microsoft fanboys dat niet kunnen hebben is tot daaraan toe.
Is wel degelijk een -1. Je doet een zware beschuldiging (dat het met opzet gedaan zou zijn), zonder enige onderbouwing, en verder ook geen inhoud die die beschuldiging compenseert... het probleem wat jij beschrift heeft namelijk helemaal niks met het onderwerp van de newspost te maken.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd in 'nieuws: HTC lijkt toch ongevraagd persoonlijke data te vergaren'
0 gegeven, op deze nu "echte" 2x +3 ...
Edit: deze twijfelpost dan toch maar -1 gegeven ...
0 gegeven, op deze nu "echte" 2x +3 ...
Edit: deze twijfelpost dan toch maar -1 gegeven ...
[ Voor 13% gewijzigd door Xubby op 02-10-2011 16:12 ]
Ook ik kan er niet meer dan -1 van maken eigenlijk maar door de +3 mods vraag ik mij af of de post lang op die
score blijft staan.
Deze idem; voegt niets toe en is imho gewoon onnodig / -1 maar door +3 beoordelingen blijft hij in beeld:
score blijft staan.
Deze idem; voegt niets toe en is imho gewoon onnodig / -1 maar door +3 beoordelingen blijft hij in beeld:
[ Voor 50% gewijzigd door Bor op 02-10-2011 15:10 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
-1 gegeven, en boost nummer zoveel maar weer op zoiets verschoten ...
-1 gegeven, nog maar op -8: "De wijze les op tweakers: [...] -alles wat krom aan Android is lullen we recht"
[ Voor 28% gewijzigd door Xubby op 02-10-2011 16:23 ]
Aangezien het een reactie op mijzelf is kan ik het niet modden, maar een doodverwensing lijkt mij niet op tweakers thuishoren:
Verwijderd in 'nieuws: Acht landen ondertekenen ACTA-verdrag'
Verwijderd in 'nieuws: Acht landen ondertekenen ACTA-verdrag'
Dat mag idd wel naar -2 ja, dit soort troep lijkt me idd meer dan ongewenst.
Virussen? Scan ze hier!
HgnX in 'nieuws: HTC lijkt toch ongevraagd persoonlijke data te vergaren'
beledigende reactie, staat ondanks mn boost nog niet op min1
ora et labora
MarcoC in 'nieuws: Provider toont prijzen en specs nieuwe iPhones'
Deze reactie voegt mi weinig toe, niet echt een +1 waard
Jeroenneman in 'nieuws: Provider toont prijzen en specs nieuwe iPhones'
En deze is zeker geen +3 waard, ik twijfel zelf tussen een 0 en een +1
Kees_frl in 'nieuws: Provider toont prijzen en specs nieuwe iPhones'
Hetzelfde verhaal: deze is hooguit 0 waard
Jeroenneman in 'nieuws: Provider toont prijzen en specs nieuwe iPhones'
Kees_frl in 'nieuws: Provider toont prijzen en specs nieuwe iPhones'
[ Voor 66% gewijzigd door tweaker2010 op 03-10-2011 08:34 ]
Als het waar is wat de poster beweert, zou je voor deze minimale reactie een +1 kunnen geven. Maar een 0 is volgens mij ook geen verkeerde score.tweaker2010 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 08:22:
MarcoC in 'nieuws: Provider toont prijzen en specs nieuwe iPhones'
Is wmb een valide vraag,lijkt me dus niks mis met een +1Jeroenneman in 'nieuws: Provider toont prijzen en specs nieuwe iPhones'
Komt wat negatief over zo,was beter geweest om te zeggen: 'dat is jou mening' Met zo'n korte post valt er ook zo weinig tegen elkaar weg te strepen. Een 0 is idd de maxKees_frl in 'nieuws: Provider toont prijzen en specs nieuwe iPhones'
[ Voor 20% gewijzigd door pcgek op 03-10-2011 09:12 ]
0 gegeven, 1x +3 lijkt me niet netjes: is een reactie op (-1): "Je gemiddelde leeftijd van een Android gebruiker is dan ook waarschijnlijk 14 jaar met een plastic toestel van 100 euro, heeft als enige hobby internetten en dan het liefst de concurrent (Apple) zwart maken.mrc4nl schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:52:
HgnX in 'nieuws: HTC lijkt toch ongevraagd persoonlijke data te vergaren'
Als je die 380 man op een rij zet heb je waarschijnlijk een gemiddelde VMBO school vol jongens"
Dan vraag je toch wel een beetje om een "venijnige" reactie, lijkt me. Die staan er dan ook. Racistisch is het alleen niet.
flsh2pwn in 'nieuws: Gekraakte BF3-servers laten tot 128 spelers toe'
Deze reactie hoort gewoon op +1 toch?
Deze reactie hoort gewoon op +1 toch?
Zo ver ik zie gewoon een +1 inderdaad.
Liefhebber van Tweakers
Maar kan voor de edit ook best een 0 waard geweest zijn. Ik lees hem nu voor het eerst ,+1 gegeven.
Maar als dit dan het enige is wat hij te melden heeft kom ik echt niet hoger dan een -1 hoor. Buiten het afzeiken om staat er niets in die post waar de lezer iets aan heeft.Xubby schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:08:
[...]
0 gegeven, 1x +3 lijkt me niet netjes: is een reactie op (-1): "Je gemiddelde leeftijd van een Android gebruiker is dan ook waarschijnlijk 14 jaar met een plastic toestel van 100 euro, heeft als enige hobby internetten en dan het liefst de concurrent (Apple) zwart maken.
Als je die 380 man op een rij zet heb je waarschijnlijk een gemiddelde VMBO school vol jongens"
Dan vraag je toch wel een beetje om een "venijnige" reactie, lijkt me. Die staan er dan ook. Racistisch is het alleen niet.
[ Voor 79% gewijzigd door pcgek op 03-10-2011 10:01 ]
Wat een ramp-item: nieuws: Intel neemt Israelische fabrikant van navigatiesoftware over
Belachelijke reacties vanuit het onderbuik...
Hoewel begrijpelijk, is deze reactie off topic en geen +3. Het voegt niks toe aan het nieuwsfeit:
boner in 'nieuws: Intel neemt Israelische fabrikant van navigatiesoftware over'

Hoewel begrijpelijk, is deze reactie off topic en geen +3. Het voegt niks toe aan het nieuwsfeit:
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Zou hij ook naar toe moeten gaan,ik heb er een -1 voor gegevenga dan naar GOT
nieuws: Intel neemt Israelische fabrikant van navigatiesoftware over
Hoera! Het is me gelukt! Ik heb zonet liefst 2 groene steepjes (2x +1) uitgedeeld in dit artikel!
(Geel en rood potlood zijn nu wel stomp. vrees ik. Iemand nog een puntenslijper over?)
Edit: afdeling "trashen" maakt overuren, zie ik
Hoera! Het is me gelukt! Ik heb zonet liefst 2 groene steepjes (2x +1) uitgedeeld in dit artikel!
(Geel en rood potlood zijn nu wel stomp. vrees ik. Iemand nog een puntenslijper over?)
Edit: afdeling "trashen" maakt overuren, zie ik
[ Voor 6% gewijzigd door Xubby op 03-10-2011 11:27 ]
Misschien mis ik iets, maar welke reacties doel je precies op? Of zijn die al verwijderd?Herman87 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:11:
Wat een ramp-item: nieuws: Intel neemt Israelische fabrikant van navigatiesoftware over
Zijn verwijderd.... werd in feite het bombarderen van Palestijnen vergoeilijkt, of zelfs opgeroepen om ze nog eens extra te bombarderen....
Mag nog wel een aantal zetjes naar -1... die +2 en +3 is natuurlijk modmisbruik van het meest kwaadaardige soort.
Mag nog wel een aantal zetjes naar -1... die +2 en +3 is natuurlijk modmisbruik van het meest kwaadaardige soort.
Virussen? Scan ze hier!
Had 0 gegeven, voor deze terechte opmerking op de verkeerde plek. Maar na de "opschoning" (van echte "troep") is er geen aanleiding meer voor deze reactie: nu -1. @Wildhagen: bij -1 is ie onzichtbaar ...
[ Voor 4% gewijzigd door Xubby op 03-10-2011 11:49 ]
Ah, kijk. Ik zie dat Kixtart het item heeft doorgespit
Dit oogt al een stuk beter
Dank!
Dank!

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ook voor de opschoning was dit een -1. Dit hoort namelijk niet op de FP, maar hier.
Ja, dat is ook de bedoeling, dit commentaar hoort niet op de FP (maar hier) en hoeft daar dus ook niet zichtbaar te zijn@Wildhagen: bij -1 is ie onzichtbaar ...
[ Voor 51% gewijzigd door wildhagen op 03-10-2011 11:55 ]
Virussen? Scan ze hier!
TunefulDJ_Mike in 'nieuws: Microsoft trekt stekker uit Live Gallery voor desktop-gadgets'
0 gegeven (+1 mag ook), scoort ook 4x -1, lijkt me niet terecht.
Neko Koneko in 'nieuws: Microsoft trekt stekker uit Live Gallery voor desktop-gadgets'
is ook +1, tenslotte, maar ook maar 0 gegeven.
edit: foute 1e link.
Neko Koneko in 'nieuws: Microsoft trekt stekker uit Live Gallery voor desktop-gadgets'
edit: foute 1e link.
[ Voor 32% gewijzigd door Xubby op 03-10-2011 14:24 ]
Heb hem het zetje gegeven en hij staat nu op -1wildhagen schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:29:
Zijn verwijderd.... werd in feite het bombarderen van Palestijnen vergoeilijkt, of zelfs opgeroepen om ze nog eens extra te bombarderen....
Liefhebber van Tweakers
Een reactie met woorden als "lol" en "skr" hoort volgens mij op -1 hoor...Xubby schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:49:
TunefulDJ_Mike in 'nieuws: Microsoft trekt stekker uit Live Gallery voor desktop-gadgets'
Deze hoort idd op +1 en daar staat ie inmiddels opNeko Koneko in 'nieuws: Microsoft trekt stekker uit Live Gallery voor desktop-gadgets'
kikker81 in 'nieuws: Microsoft wil bodyscan Kinect gebruiken als leeftijdsverificatie'
De klootzak die hier een +3 op heeft durven geven verdient van mij gelijk een clue-by-four in een gat waar de zon niet schijnt.
De klootzak die hier een +3 op heeft durven geven verdient van mij gelijk een clue-by-four in een gat waar de zon niet schijnt.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Wacht ik nog even af wat anderen er van zeggen ... lol ... skr = zeker, denk, ik val er niet over. Maakt het bij mij niet daarom ongewenst.Een reactie met woorden als "lol" en "skr" hoort volgens mij op -1 hoor...
Mee eens, -1 is het niet waard, maar het gebruik van SMS-taal en geen hoofdletters en punten gebruiken maakt het nu niet echt veel leesbaarder. Hoger dan een 0 gaat ie voor mij niet scoren.Xubby schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:26:
[...]
Wacht ik nog even af wat anderen er van zeggen ... lol ... skr = zeker, denk, ik val er niet over. Maakt het bij mij niet daarom ongewenst.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
watercoolertje in 'nieuws: Google opent eigen winkel voor Chromebooks in Londen'
Deze reactie is nogal op de man en mag van mij ook wel op -1. Wat vinden jullie?
Deze reactie is nogal op de man en mag van mij ook wel op -1. Wat vinden jullie?
-1 gegeven. Watercoolertje z'n waterpompje staat stil, bij dit bloedhete weer ...tweaker2010 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:28:
watercoolertje in 'nieuws: Google opent eigen winkel voor Chromebooks in Londen'

@Tweaker2010: als ik punten moet gaan aftrekken voor elke paar type / spelfouten op T.net ...

[ Voor 11% gewijzigd door Xubby op 03-10-2011 15:34 ]
Inderdaad, vreemd dat ook die post weer een +3 krijgt..
Ach ja aan andere kant, het begint steeds meer te wennen dat op duidelijke posts kwa moderering onzin scores worden uitgedeeld..
al is dit geen goede ontwikkeling.
edit: hij mag nog een schopje omlaag krijgen.
Ach ja aan andere kant, het begint steeds meer te wennen dat op duidelijke posts kwa moderering onzin scores worden uitgedeeld..

edit: hij mag nog een schopje omlaag krijgen.
[ Voor 73% gewijzigd door pino85 op 03-10-2011 16:09 ]
Liefhebber van Tweakers
Even een paar reacties naar Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem verplaatst.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik ben het zat, het eeuwige gedownmod als je iets ziet staan wat je niet leuk vind (maar vaak wel waar is)
Of het random geklik op min 1 in een boze bui.
Post hier je ervaringen
Ik begin alvast:
nieuws: Sony-Ericsson: Windows Phone niet zo goed als Android
Ctrl-Fje op kristan, en bekijk de eerste reactie van mij, was daar veel mis mee? In de verdere discussie weet ik dat ik een beetje offtop ging maar dit was toch normaal een 0/+1 reactie...?
Dankzij de goede modderaar(
?) alweer terug op niveau
Je moet bij telefoon merken altijd op je hoede zijn als je je ergens over uitlaat... jammer
Of het random geklik op min 1 in een boze bui.
Post hier je ervaringen
Ik begin alvast:
nieuws: Sony-Ericsson: Windows Phone niet zo goed als Android
Ctrl-Fje op kristan, en bekijk de eerste reactie van mij, was daar veel mis mee? In de verdere discussie weet ik dat ik een beetje offtop ging maar dit was toch normaal een 0/+1 reactie...?
Dankzij de goede modderaar(
Je moet bij telefoon merken altijd op je hoede zijn als je je ergens over uitlaat... jammer
[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 03-10-2011 18:00 ]
En gelijk een merge, dan wordt er ook gelijk wat mee gedaan
☻/
/▌
/ \
nieuws: Oracle toont appliance voor gegevensanalyse
Een of andere modmisbruiker heeft alle reacties in die newspost een -1 gegeven... even nakijken, of mag dit gewoon?
Een of andere modmisbruiker heeft alle reacties in die newspost een -1 gegeven... even nakijken, of mag dit gewoon?
Virussen? Scan ze hier!
Waarom krijgt deze reactie een -1?
Geckoo in 'nieuws: 'Screenshots BlackBerry Messenger voor Android uitgelekt''
Volgens mij gaat het nieuwsitem over een soortgelijke applicatie. Dan kan het m.i. best wel relevant zijn als er al soorgelijke oplossingen op de markt zijn. Daarom heb ik nu +1 gegeven
(Of zie ik wat over het hoofd)
Geckoo in 'nieuws: 'Screenshots BlackBerry Messenger voor Android uitgelekt''
Volgens mij gaat het nieuwsitem over een soortgelijke applicatie. Dan kan het m.i. best wel relevant zijn als er al soorgelijke oplossingen op de markt zijn. Daarom heb ik nu +1 gegeven
(Of zie ik wat over het hoofd)
Ben ik het wel mee eens +1 idd!
Edit: Hij mag nog een schopje omhoog krijgen!
[ Voor 44% gewijzigd door pino85 op 03-10-2011 21:53 ]
Liefhebber van Tweakers
In dit geval was het inderdaad zo dus ik heb actie ondernomen. Ik heb zo'n gevoel dat je na al die tijd wel weet hoe het werkt dus die sarcasme mag wat mij betreft achterwege gelaten worden.wildhagen schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:08:
nieuws: Oracle toont appliance voor gegevensanalyse
☻/
/▌
/ \
Schopje gegeven... Hij staat inmiddels op +1pino22 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:12:
Ben ik het wel mee eens +1 idd!
Joindry in 'nieuws: Telenet en Belgacom moeten toegang tot Pirate Bay blokkeren'
En deze hoort op -1 ipv 0 waar hij nu op staat... Dat mensen hier +2 voor durven geven

[ Voor 34% gewijzigd door tweaker2010 op 04-10-2011 10:59 ]
AmbroosV in 'nieuws: Telenet en Belgacom moeten toegang tot Pirate Bay blokkeren'
Dat is toch geen +3? Spotlight?
Hmmm, na mijn mod (en boostmod daarna) is ie al naar +2 gegaan
Dat is toch geen +3? Spotlight?
Hmmm, na mijn mod (en boostmod daarna) is ie al naar +2 gegaan
Ik vraag me af of die reactie wel conform het beleid is. Kwa moderatie twijfel ik met een 0 want ik zie de toegevoegde waarde niet...
Deze reactie lijkt mij geen +2 waard:
Verwijderd in 'nieuws: Telenet en Belgacom moeten toegang tot Pirate Bay blokkeren'
Deze reactie lijkt mij geen +2 waard:
Verwijderd in 'nieuws: Telenet en Belgacom moeten toegang tot Pirate Bay blokkeren'
AmbroosV in 'nieuws: Telenet en Belgacom moeten toegang tot Pirate Bay blokkeren'Herman87 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:14:
Ik vraag me af of die reactie wel conform het beleid is. Kwa moderatie twijfel ik met een 0 want ik zie de toegevoegde waarde niet...
Artikel zegt: " ... door elf domeinnamen van de torrentsite bij hun eigen [provider] dns-servers te blokkeren ..."
Of zo 'n website mag hangt van de precieze formulering van het vonnis af. Het lijkt een DNS verbod bij de providers, dus mag ie zo'n website plaatsen, totdat de rechter dat verbied, schat ik in.
0 vind ik wat laag, +1 of +2 lijkt me passender. +2 gegeven: on-topic, informatief, of je nu leuk vind of niet ...
Het "schoffelt" een wettelijke DNS aanpassing onderuit. Nou en, als je een ANWB bord verwijdert bestaat de plaats ook nog steeds, en kun je er ook nog steeds heen rijden, toch?
Wat voegt het bericht aan informatie toe aan het nieuwsitem? Daarnaast blijf ik twijfelen of dergelijke acties conform het beleid van Tweakers is, maar dat mag een PowerMod of redacteur bekijken 
Overigens heb ik nog geen moderatie gegeven. Ik ga me eerst even in dat nieuwsitem verdiepen
Overigens heb ik nog geen moderatie gegeven. Ik ga me eerst even in dat nieuwsitem verdiepen
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Beste moddereters en andere mensen,
Verwijderd in 'nieuws: Hack Kernel.org treft systemen ontwikkelaars'
Waarom krijgt deze reactie van mij een +0 Off-topic toegewezen (terwijl het wel een min of meer relevante post is), terwijl de buurman onder mij met een reactie over Git (totaal irrelevant) een +1 On-topic krijgt?
Legt u nader uit
edit2: dank iedereen die hem omhoog geschopt heeft, is inmiddels +1 geworden
Verwijderd in 'nieuws: Hack Kernel.org treft systemen ontwikkelaars'
Waarom krijgt deze reactie van mij een +0 Off-topic toegewezen (terwijl het wel een min of meer relevante post is), terwijl de buurman onder mij met een reactie over Git (totaal irrelevant) een +1 On-topic krijgt?
Legt u nader uit
edit2: dank iedereen die hem omhoog geschopt heeft, is inmiddels +1 geworden
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 21:54 ]
Reacties als Verwijderd in 'productreview: Apple iPad Wi-Fi + 3G 32GB review door Uniciteit' zijn volgens mij ongewenst. Jammer genoeg kan ik m niet modereren omdat ie te oud is... kan een powermod dit doen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.