wildhagen schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:48:
Tsja, het is idd triest maar ja, men heeft kennelijk als doel het modsysteem te verbouwen tot een mening- en like/dislike-systeem, en daarmee alle motivatie volledig bij de mods weg te halen.
Men wil het alleen niet publiekelijk toegeven, wat imho een beetje flauw is. Het ligt er namelijk zó enorm dik bovenop....
Vraagt me soms wel af waarom ik nog mod. Het word door de crew overduidelijk niet gewaardeerd, maar toch blijf ik het doen, tegen beter weten in.
Ik ben een tijdje weg geweest maar de laatste tijd nu ik weer actiever mod zie ik steeds meer een trent dat er echt op een verkeerde manier word gemod door een bepaald groepje?
Beginnende mods neem ik aan die het nog niet helemaal begrijpen, kan me niet voorstellen dat de huidige groep mensen die het al een tijd doet hier zich schuldig aan maakt.
Ik vind dat er een hogere drempel moet komen om te gaan modden, want hoe het er nu aan toegaat is van de zotten wat mij betreft, wat is jou/jullie opinie?
Dit kan op enorm veel manieren natuurlijk, of er moet harder ingegrepen worden door het systeem als de afwijkingen te hoog zijn, al brengt dit ook weer papgaaimodding mee , dat is dan ook weer niet de bedoeling.
Of meer informatie/hulp voor beginnende mods kan ook al wat gaan helpen wellicht.
Heb ook het idee dat het systeem nu veranderd is, lagere drempel en meer mensen kunnen gaan modden en dit zorgt gewoon voor deze onstopbare golf van mening modden en waar wij nu dagelijks tegen aan lopen.
Maar ik blijf positief en hoop/denk dat de *crew* jou /mij en ons werk wat wij hier doen met zijn allen toch wel op prijs stellen, het zou wat zijn als dit niet zo is.
Wellicht dat paar van de pro/power mods namens onze mod community in gesprek kunnen gaan met wie hier ook over gaat? want dat dit zo niet kan doorgaan is mij iig duidelijk want het word mijn ziens steeds erger en dit kan nooit de bedoeling zijn geweest van dit systeem?
Edit: ik heb natuurlijk geen enkel inzicht op wat het systeem zelf afsluit aan aantal modrechten en hoeveel rechten ontzegt worden etc, heb enkel het idee dat het erger word.
[
Voor 8% gewijzigd door
pino85 op 29-09-2011 21:09
]