Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste
Acties:
  • 37.356 views

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

-1 zou het dichter benaderen, vind ik.

Ik ben dat hele FP artikel en alle reacties die er op volgen eigenlijk namelijk wel meer dan zat.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2011 16:28 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Vpn-dienst geeft gegevens LulzSec-hacker door aan FBI'

Nog los van de goedkope (en volkomen onjuiste) sneer naar mij, dit lijkt me geen +3 waard. Het is ook nog eens inhoudelijk onjuist (bij VPN gaat het helemaal niet om anonimiteit, maar om beveiligde/encrypted verbindingen).

Max een +1 zou ik zeggen.

Virussen? Scan ze hier!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

wildhagen schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:23:

Nog los van de goedkope (en volkomen onjuiste) sneer naar mij, dit lijkt me geen +3 waard. Het is ook nog eens inhoudelijk onjuist (bij VPN gaat het helemaal niet om anonimiteit, maar om beveiligde/encrypted verbindingen).

Van mij krijgt deze een 0

Liefhebber van Tweakers

Verwijderd

jaapstobbe in 'nieuws: Nvidia: Pc-gaming pakt in 2014 kroon terug van consolegaming'
LDenninger in 'nieuws: Nvidia: Pc-gaming pakt in 2014 kroon terug van consolegaming'

't Lijkt me dat ze allebei op -1 horen. Daar staan ze nét niet op (-0,5 en -0,4 atm). Die +3 die bij beide reacties is gegeven (5x bij de eerste!) mag ook wel nagekeken worden. :)

• pino85

pino85

Inderdaad, ik heb ze ook beiden een -1 gegeven.. maar ze hebben nog een zetje nodig.

Liefhebber van Tweakers

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Meneer is met een of andere vage haatcampagne bezig ofzo. Weet niet wat ik hem misdaan heb, maar van dit soort op de man spelen ben ik niet zo gediend.

Misschien iemand die hem even hierop kan aanspreken oid? Hij verziekt zo een beetje de newspost met dit gedrag.

Virussen? Scan ze hier!

• pino85

pino85

Hij is wel erg op jou gericht bezig inderdaad wat mij betreft mag hij hier wel even een mailtje over krijgen..

Deze post heeft een +1 maar ik vind dat dit al op de man gespeeld is en dan wat mij betreft gewoon een 0 of -1 zou moeten hebben maar goed.. en dat hij daarna die post plaatst waar jij naar verwijst dan denk ik ook dat hij met een soort van anti wildhagen campagne bezig is ofzo
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 19:59:
jaapstobbe in 'nieuws: Nvidia: Pc-gaming pakt in 2014 kroon terug van consolegaming'
LDenninger in 'nieuws: Nvidia: Pc-gaming pakt in 2014 kroon terug van consolegaming'

't Lijkt me dat ze allebei op -1 horen. Daar staan ze nét niet op (-0,5 en -0,4 atm). Die +3 die bij beide reacties is gegeven (5x bij de eerste!) mag ook wel nagekeken worden. :)
Zie net dat er ook +3's op deze post zijn uitgedeeld en +2's en +1's.. wat bizar zeg..
Ik ben een tijdje minder actief op mod gebied geweest maar het lijkt wel een stuk erger te zijn geworden sinds +- 3 maanden of ligt dat aan mij?

[ Voor 26% gewijzigd door pino85 op 24-09-2011 20:50 ]

Liefhebber van Tweakers

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die 2 reacties die Asmodues aandraagt zijn idd beide duidelijke -1's wegens schoolmeesteren. De tweede staat (zeer krap) nu op -1, de 1e nog niet. Beide kunnen nog wat zetjes gebruiken.

Virussen? Scan ze hier!

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 20:01

Crazy Harry

Altijd te laat

wildhagen schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:23:

Van mij heeft hij een -1 gekregen vanwege op de man spelen (zoals pino22 al aangaf). Hij staat echter nog op +1...

• pino85

pino85

Klopt, maar die krijgen we nooit meer op een -1 ben ik bang, hij staat al op een 0 en dat is wat mij betreft al beter dan die +1 want dat verdiend hij gewoon niet.

Liefhebber van Tweakers

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

pino22 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 20:47:
Hij is wel erg op jou gericht bezig inderdaad wat mij betreft mag hij hier wel even een mailtje over krijgen..

Deze post heeft een +1 maar ik vind dat dit al op de man gespeeld is en dan wat mij betreft gewoon een 0 of -1 zou moeten hebben maar goed..
Er staan een paar zinnen in die post waar je over zou kunnen vallen:
Vind overigens dat wildhagen in zijn reacties altijd wel erg is gericht op de belangen van de bedrijven ten opzichte van die van consumenten.
Is meer een constatering en niet op de man gespeeld. En daarna:
Ook proef ik in zijn reacties dat de straffen volgens hem niet hard genoeg kunnen zijn. Een beetje rechts-populisme als je het mij vraagt.
Een stevige discussie moet kunnen en hij geeft daarna onderbouwing .Wmb zit er toch wel een aardige balans in zijn reactie waardoor ik op een +1 uitkom. Een -1 is mijns inziens iig te zwaar.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:09

Herman

FP ProMod
Topicstarter
An sich best interessante informatie:
Verwijderd in 'nieuws: 'Moslimhacker' kraakt website Geert Wilders - update'

Maar volgens mij wordt daar gelinkt naar een lading persoonsgegevens. Dat lijkt me niet helemaal zuiver. Zou een PowerModje dat kunnen checken? :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb het niet gezien, maar Dirk vond het blijkbaar knip-waardig. Dat maakt de reactie wmb ook een 0, want er staat niets inhoudelijks meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 25 september 2011 @ 00:51:
Ik heb het niet gezien, maar Dirk vond het blijkbaar knip-waardig. Dat maakt de reactie wmb ook een 0, want er staat niets inhoudelijks meer in.
En aangezien het knipwaardig was zou ik bijna zeggen - wat er ook stond, het verdient wel een puntje aftrek. Anders zou het niet zijn weggeknipt.

Zou ik eigenlijk uitkomen op een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik beoordeel de reactie zoals deze er nu staat. Dat is imo een 0. Er staat niets ongewensts in. Ik weet niet wat Dirk heeft weggeknipt, maar als dat niet door de beugel kan, dan heeft de crew opties om daar iets mee te doen. Verder moet je imo gewoon de reactie beoordelen zoals deze staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Die user verwees naar een pastebin over een hack van islaminfo.com. Waarschijnlijk is dat iets van een tegenactie van de aanhang van Wilders o.i.d. dus in dat opzichte was het wellicht wel relevant voor het nieuwsitem. Echter die hack bevat heel veel persoonsgegevens waar direct naar gelinkt werd. En dat is volgens mij niet toegestaan. Dus -1 lijkt me wat zwaar. * Herman geeft een 0 :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herman87 schreef op zondag 25 september 2011 @ 01:31:
En dat is volgens mij niet toegestaan. Dus -1 lijkt me wat zwaar.
Ik zie die conclusie even niet. ;)

Enfin, ik heb een -1 gegeven omdat ik er weinig voor voel mensen het voordeel van de twijfel te geven voor iets waar zij niet zelf verantwoordelijk voor zijn - de handmatige aanpassing door een PowerMod/crewmember.

Maar goed, dat ben ik en ik ben sowieso wat streng in mijn moderaties. Ik vind 0 ook prima te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Idd, gewoon een set persoonsgegevens waar, waarschijnlijk in alle onschuld, naar was gelinkt. Daar hoef je verder geen punten om af te trekken.

De oorspronkelijke reactie staat overigens netjes in zijn notes. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

pcgek schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:41:
[...]

Er staan een paar zinnen in die post waar je over zou kunnen vallen:

[...]

Is meer een constatering en niet op de man gespeeld. En daarna:

[...]

Een stevige discussie moet kunnen en hij geeft daarna onderbouwing .Wmb zit er toch wel een aardige balans in zijn reactie waardoor ik op een +1 uitkom. Een -1 is mijns inziens iig te zwaar.
Heb je een punt maar daarom staat hij nu op een 0 ;)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:05

botoo

💀 too old to die young

Als er in een reactie geknipt moet worden dan is het per definitie ongewenst. Een user belonen na een admin-edit is wmb onjuist.
* botoo heeft ook na de knip een -1 gedaan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ik ga er van uit dat de poster echt iets toe wilde voegen,maar in alle onschuld(wat Dirk ook aangeeft) net iets te veel. Tussen belonen en bestraffen zit nog altijd de 0. En daar ga ik dan ook voor

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

wildhagen in 'nieuws: Vpn-dienst geeft gegevens LulzSec-hacker door aan FBI'

Beide 0 of +1 (+1 gegeven) wat mij betreft: beide niet helemaal correct: hacken kan legaal zijn, onder omstandigheden. Bij LulzSec zullen er minder legale hacks geweest zijn, maar het verzoek om info van de FBI is bepalend.
Als je een beveiligde dienst aanbiedt, moet je je aan de wetten van van het land van vestiging van je bedrijf houden.
Op de man (door Alexander01) ... ja, maar ook weer niet echt negatief, wel met argumenten, die al dan niet kloppen. Beetje discussie moet kunnen ... (edit: die @#$% link en tekst lag dwars ...)
toegevoegd: (door Alexander01)

[ Voor 41% gewijzigd door Xubby op 25-09-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

De eerste link , waarom word er 11x een +3 aan gegeven? ik begrijp er helemaal niets meer van..

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

pino22 schreef op zondag 25 september 2011 @ 11:47:
De eerste link , waarom word er 11x een +3 aan gegeven? ik begrijp er helemaal niets meer van..
Waarom? meningmodden, denk ik: mensen zijn het er mee eens. Je hoort te beoordelen over hoe lezenswaardig het is, niet of je het er mee eens bent. En je neemt mee of het ongeveer waar is. Bij echt onjuiste mededelingen trek je punten af. Vind ik, tenminste. Zie modfaq..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Inflexus in 'nieuws: Oudste stoomauto ter wereld wordt in oktober geveild'

Lijkt me eerder -1, dan 0. Melden van typefouten op de FP ipv GR.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja... ook de wijze waarop het wordt gebracht vind ik niet echt netjes. Zondermeer is het een terechte opmerking, maar, hij heeft daar geen plaats en mag wel respectvol worden verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

rockmanz in 'nieuws: 'Windows Phone verstuurt toch ongewild locatiedata''
Jammer, -1 gegeven, (er zijn anderen met dezelfde boodschap) voor 2x M$, heeft/had 1x +2 :)

Ramon in 'nieuws: 'Windows Phone verstuurt toch ongewild locatiedata''
+1 gegeven, reactie lijkt me onjuist; dus geen saldo: +2; +3 6x: die missen de inhoud van de reacties.
Toegevoegd: een gps locatie op een foto behoeft, dacht ik, slechts een ontvangen locatie van gps op de gsm.

[ Voor 52% gewijzigd door Xubby op 25-09-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Harry
  • Laatst online: 27-08 20:01

Crazy Harry

Altijd te laat

Xubby schreef op zondag 25 september 2011 @ 11:46:
wildhagen in 'nieuws: Vpn-dienst geeft gegevens LulzSec-hacker door aan FBI'

Beide 0 of +1 (+1 gegeven) wat mij betreft: beide niet helemaal correct: hacken kan legaal zijn, onder omstandigheden. Bij LulzSec zullen er minder legale hacks geweest zijn, maar het verzoek om info van de FBI is bepalend.
Als je een beveiligde dienst aanbiedt, moet je je aan de wetten van van het land van vestiging van je bedrijf houden.
Op de man ... ja, maar ook weer niet echt negatief, wel met argumenten, die al dan niet kloppen. Beetje discussie moet kunnen ... (edit: die @#$% link en tekst lag dwars ...)
Sorry, maar ik zie Wildhagen daar niet op de persoon spelen, en ik zie daarom ook niet in waarom die reactie minder dan +1 zou moeten krijgen aangezien het ook on topic is.

Alexander01 daarentegen speelt niet alleen op de man (in een discussie speel je niet op de man) maar doet dat ook nog eens door off topic te gaan.
Als hij het bij enkel de eerste alinea had gelaten, was zijn reactie +1 geweest, nu is de reactie in mijn ogen echt niets anders dan een persoonlijke aanval, off topic en geflame. -1 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Crazy Harry schreef op zondag 25 september 2011 @ 15:17:
[...]

Sorry, maar ik zie Wildhagen daar niet op de persoon spelen, [...]
Alexander01 daarentegen speelt niet alleen op de man [...]
Dan ben ik onduidelijk geweest: niet Wildhagen maar Alexander vind ik op de man spelen. Off-topic gaan ... ja, maar op zich met redelijke argumenten vind ik geen -1.
"Een beetje rechts-populisme als je het mij vraagt." opgemerkt door Alexander01, is eigenlijk het enige waar ik wat moeite mee heb. Vind ik niet "sterk negatief" genoeg voor een flame of persoonlijke aanval. Een beetje discussie moet kunnen, vind ik.

[ Voor 33% gewijzigd door Xubby op 25-09-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor maar ik vind duidelijk wel dat ik gelijk heb.
Zwak artikel van Tweakers dat ze niet vermelden dat de locations services gewoon aanstonden. Locations services die volgen de Microsoft documentatie via Microsoft servers de locatie bepalen.

Verder heel vervelend dat jij nu probeert via de moderatie blogs de moderators probeert te beinvloeden en een post die op plus drie stond (waaruit toch bleek dat de meeste FB gebruikers ook die mening ondersteunden) nu omlaag probeert te brengen omdat blijkbaar weinig mensen op de FP het met jouw moderatie en jouw opinie eens waren.

Volgens mij is het erg ongewenst dat powermods zo proberen zo de moderatie te beindvloeden.
Ik vind het zelfs nogal achterbaks.

edit:
next line

Als je vond dat ik geen gelijk heb had je dat op de FP moeten beargumenteren en niet hier.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Het mod forum is juist om dit soort zaken te bespreken en te beargumenteren waarom een post wel een in dit geval+3 zou moeten zijn of juist niet.
ik geef je post gewoon een +2, een +3 vind ik persoonlijk te hoog maar daar is iedere mod vrij in al word mening modden/mis modden aangepakt door het systeem en anders via dit forum, er word dagelijks veel gemeld omtrent posts, en dat een mod het vreemd vind dat een post een +3 heeft en dat aankaart tja dat is nu net de hele bedoeling imo van dit forum.. dus ik snap niet wat je nu het grote probleem vind.

[ Voor 62% gewijzigd door pino85 op 25-09-2011 18:26 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Deze reactie van hAl is een goede aanvulling op het artikel en mag als zodanig wel op +3 wmb! Dit geeft namelijk aan dat het niet automatisch de schuld is van MS maar dat de gebruiker zelf beter moet kijken hoe zijn telefoon is ingesteld.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

k1n8fisher schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:14:
Deze reactie van hAl is een goede aanvulling op het artikel en mag als zodanig wel op +3 wmb! Dit geeft namelijk aan dat het niet automatisch de schuld is van MS maar dat de gebruiker zelf beter moet kijken hoe zijn telefoon is ingesteld.
Ik ben het hier met je eens. +3 gegeven.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 17:27:
[...]
Sorry hoor maar ik vind duidelijk wel dat ik gelijk heb.
Zwak artikel van Tweakers dat ze niet vermelden dat de locations services gewoon aanstonden. Locations services die volgen de Microsoft documentatie via Microsoft servers de locatie bepalen.
Jij quote selectief en trekt daarnaast een volledig verkeerde conclusie. Er staat notabene in de door jou gequote tekst dat er per app om toestemming gevraagd moet worden, en dat er niets wordt verstuurd zonder dat de gebruiker expliciet toestemming geeft. Dat wordt in het artikel ook gewoon netjes uitgelegd.
Verder heel vervelend dat jij nu probeert via de moderatie blogs de moderators probeert te beinvloeden en een post die op plus drie stond (waaruit toch bleek dat de meeste FB gebruikers ook die mening ondersteunden) nu omlaag probeert te brengen omdat blijkbaar weinig mensen op de FP het met jouw moderatie en jouw opinie eens waren.

Volgens mij is het erg ongewenst dat powermods zo proberen zo de moderatie te beindvloeden.
Ik vind het zelfs nogal achterbaks.

edit:
next line

Als je vond dat ik geen gelijk heb had je dat op de FP moeten beargumenteren en niet hier.
Het is zo dat onjuiste reacties niet op +3 horen. Je hebt schijnbaar je eigen tekst niet eens goed gelezen, dus als zoiets op +3 belandt vind ik het niet gek dat het hier als mismod gepost wordt.

Wmb is het niet meer dan een +1. Het kopiëren van een stuk tekst en daar je eigen foutieve draai aan geven heeft geen meerwaarde. Maargoed, ik heb het artikel dan ook zelf geschreven ;)
Dat is dus niet zo, omdat Microsoft claimt dat er, ondanks die instelling, om toestemming wordt gevraagd. Het in het artikel aangehaalde onderzoek laat zien dat dat dus niet gebeurt.

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 25-09-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sluit ik me bij aan, vind het wel een +3 waard :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
RoD schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:27:
[...]

Jij quote selectief en trekt daarnaast een volledig verkeerde conclusie. Er staat notabene in de door jou gequote tekst dat er per app om toestemming gevraagd moet worden, en dat er niets wordt verstuurd zonder dat de gebruiker expliciet toestemming geeft. Dat wordt in het artikel ook gewoon netjes uitgelegd.

[...]

Het is zo dat onjuiste reacties niet op +3 horen. Je hebt schijnbaar je eigen tekst niet eens goed gelezen, dus als zoiets op +3 belandt vind ik het niet gek dat het hier als mismod gepost wordt.

Wmb is het niet meer dan een +1. Het kopiëren van een stuk tekst en daar je eigen foutieve draai aan geven heeft geen meerwaarde. Maargoed, ik heb het artikel dan ook zelf geschreven ;)

[...]

Dat is dus niet zo, omdat Microsoft claimt dat er, ondanks die instelling, om toestemming wordt gevraagd. Het in het artikel aangehaalde onderzoek laat zien dat dat dus niet gebeurt.
Maar er staat in het door hAl gequote stukje tekst ook dat de location service op de telefoon gewoon volledig kan worden uitgezet en dat dat door de schrijvers, die jij als bron hebt gebruikt, ook in hun instellingen wordt vermeld als staande: AAN!

Het feit dat jij het artikel zelf hebt geschreven is misschien ook een goede reden om jezelf buiten de discussie te houden om zo onnodige belangenverstrengeling te voorkomen.

Die Foutieve draai eraan geven zie jij, maar Ik, Wildhagen en Bor zien dat dus niet zo. (En we hebben allemaal evenveel ervaring dacht ik zo, dus daar kan niets op worden afgeschoven.) Zelfs al zou je daarin gelijk hebben dan is het feit dat hAl dit netjes gepost heeft en de moeite heeft gedaan om dit allemaal na te zoeken toch minimaal een +2 waard, fouten kunnen weerlegd worden in een reactie niet met een +1 moderatie. Informatief is het minimaal zelfs als hij een foute conclusie trekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
k1n8fisher schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:40:
[...]

Maar er staat in het door hAl gequote stukje tekst ook dat de location service op de telefoon gewoon volledig kan worden uitgezet en dat dat door de schrijvers, die jij als bron hebt gebruikt, ook in hun instellingen wordt vermeld als staande: AAN!
Dat klopt. Je kan het volledig uitzetten. Maar het punt is dat ze niet om toestemming vragen terwijl ze dat wel beloven. Dat is het punt, en dat wordt ook in de laatste alinea van het artikel verteld.
Het feit dat jij het artikel zelf hebt geschreven is misschien ook een goede reden om jezelf buiten de discussie te houden om zo onnodige belangenverstrengeling te voorkomen.
Nou nee, als mod wordt verwacht dat je op objectieve wijze een reactie kan beoordelen. Dat kan ik ook wel bij artikelen die ik zelf geschreven heb :)

Ik ben het uiteindelijk toch wel met je eens dat het informatief kan zijn, want inderdaad, het wordt in het artikel niet aangegeven dat je het, alsnog, helemaal uit kan zetten. Maar in de reactie wordt wel een foutieve conclusie getrokken. Een +2 kan het dan inderdaad wel zijn, maar +3 vind ik te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Let's agree to disagree then! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:27:
[...]
Jij quote selectief en trekt daarnaast een volledig verkeerde conclusie.
Moet jij als artikelschrijver zeggen.Je artikel mist gewoon essentiele informatie voor lezers om een eigen oordeel te vormen.
Er staat notabene in de door jou gequote tekst dat er per app om toestemming gevraagd moet worden
Nou en? Het gaat hiet niet om een app maar om een onderdeel van de het OS dat zich gewoon aan de settings van het OS houdt. Een essentiele setting mbt het verzenden van locatiegegevens die jij niet noemt in je artikel.
Het is zo dat onjuiste reacties niet op +3 horen.
De reactie is niet onjuist. Jou interpretatie is afwijkend van mijn interpretatie maar daar hebben we allebei recht op. Ik vind het ronduit ergelijk dat artikleschrijven hun post zo verdedigen dat zij zo nodig gelijk moeten hebben en nog veel ergelijker als ze dat in de moderatie willen laten blijken.
Je hebt schijnbaar je eigen tekst niet eens goed gelezen, dus als zoiets op +3 belandt vind ik het niet gek dat het hier als mismod gepost wordt.
Nee jij heb niet goed gelezen want jij reageert op het woord app maar de camerasoftware is niet een echte app maar en onderdeel van het OS. Je kunt de camera software als gewone app beschouwen maar dat is dan wel jouw interpretie en laat onverlet dat er bij echte apps nog wel meer speelt dan bij OS software.

Als je een app namelijk toestemming geeft om de locatieservices te gebruiken dan heeft niet alleen Microsoft toegang tot de locatie via de locatieservice maar ook nog eens aanvullend de maker van de app
Microsoft claimt dat voor apps. Niet voor de camera.

En Wat Microsoft ook duidlijk heeft gesteld is
Because we do not store unique identifiers with any data transmitted to our location service database by the Windows Phone camera or any other application, the data captured and stored on our location database cannot be correlated to a specific device or user. Any transmission of location data by the Windows Phone camera would not enable Microsoft to identify an individual or “track” his or her movements.”
en dat staat ook niet in je artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik denk dat beiden kanten gehoord zijn en de standpunten zeer duidelijk zijn verwoord, om er nu nog in dit topic op te blijven doorgaan, en dan bedoel ik tegen elkaar draagt imo niet zo veel meer bij, via de dm kan dit ook verder uitgepraat worden mits nodig editje:

of via het andere topic wat hier onder word aan gegeven ;)

De post staat op een +2 en ik vind dat een goede score, een ander vind het een +3 , in dit geval denk ik dat voor al deze keuzes wel iets gezegd kan worden, net hoe je het interpeteerd.

[ Voor 19% gewijzigd door pino85 op 25-09-2011 23:27 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat is inderdaad niet de bedoeling, de inhoud wordt al in een GR-topic besproken :) Hier gaat het over de moderatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waarom is wildhagen in 'nieuws: Nasa: satelliet stortte neer in Grote Oceaan' offtopic, terwijl het gewoon een antwoord is op NLCJ in 'nieuws: Nasa: satelliet stortte neer in Grote Oceaan' die wel als +1 is beoordeeld? Beiden gewoon +1 lijkt me....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Staat weer op +1

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
In reactie op GreatSlovakia, die met een cynische opmerking over een telraam komt, zeg ik in mijn post dat die opmerking flauw was en dat hij wat beters moet verzinnen.

En dan wordt ik door 3 mensen op -1 gemod en heeft iemand hem zelfs een +3 gegeven. Volgens mij is dat niet helemaal in de haak.

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

In dit topic wordt flink gemismod:
Verwijderd in 'nieuws: Oudste stoomauto ter wereld wordt in oktober geveild'
Hoort mi op +1 maar krijgt -1

tweaker2010 in 'nieuws: Oudste stoomauto ter wereld wordt in oktober geveild'
Deze reactie van mij krijgt zowel +3 en -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:41

Prx

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe ik die nu moet beoordelen. Je bereikt er niets meer door deze reactie te plaatsen, want daar zijn andere onderdelen van dit forum meer geschikt voor. De lezers hebben ook geen toegevoegde waarde aan dit comment.

Het maximum wat je dus van mij zou kunnen krijgen is een 0. Een -1 zou ik alleen geven als ik het argument 'je zou beter moeten weten. Je weet waar dit thuishoort' mee laat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Prx schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:05:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe ik die nu moet beoordelen. Je bereikt er niets meer door deze reactie te plaatsen, want daar zijn andere onderdelen van dit forum meer geschikt voor.
Klopt, dacht ik, dus -1: moet elders staan. Maar is een reactie op een bericht van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Het zit dicht tegen commentaar over de nieuwswaarde aan,maar omdat de toon en vraagstelling vriendelijk is geef ik een 0.
Beetje een open deur als je het mij vraagt,iedereen weet toch van de oldtimer regeling? ;) Denk dat zowel een 0 als een +1 wel op zijn plaats is.

[ Voor 67% gewijzigd door pcgek op 26-09-2011 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

pcgek schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:14:
Het zit dicht tegen commentaar over de nieuwswaarde aan,maar omdat de toon en vraagstelling vriendelijk is geef ik een 0.
Ja, ik weet het... mijn reactie hoort eigenlijk in het GR-topic.
Maar als de redactie zonder toelichting dit soort artikelen plaatst, mag ik toch best kritisch zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

De redactie bepaald zelf wat voor nieuwsartikelen er geplaatst worden(op zondag kun je zoiets verwachtten) en daar hebben wij ons gewoon bij neer te leggen. Dus wat voor zin heeft het daarover kritisch te zijn op de FP? Het roept alleen maar offtopic geleuter op wat niets met het nieuws te maken heeft.

edit:
Nu je hier toelichting gegeven hebt is jouw post op de FP ineens niet zo onschuldig meer,heb daarom mijn score aangepast naar -1.

[ Voor 18% gewijzigd door pcgek op 26-09-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Lang verhaal maar zeker geen +3 waard:
Roland684 in 'nieuws: Duizenden mensen werden dit jaar slachtoffer 'DigiD-fraude''

Sowieso is het wat off topic ten opzichte van het item. Maar het meest storende is dat het feitelijk de plank misslaat en ook kort door de bocht is. Dit lijkt me dan ook een '0'. Voorbeeldje van een onjuiste feit:
Banken, notarissen, werkgevers, de kamer van koophandel, KPN, etc. zijn niet verplicht een kopie in hun administratie op te nemen.
Bewaarplicht identiteitsbewijs werkgever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:05

botoo

💀 too old to die young

Wmb een suffig grapje, ik ga voor de 0.
Vriendelijk of niet, het is GR en niet FP, -1 van mij.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Herman87 schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:48:
Roland684 in 'nieuws: Duizenden mensen werden dit jaar slachtoffer 'DigiD-fraude''

Sowieso is het wat off topic ten opzichte van het item. Maar het meest storende is dat het feitelijk de plank misslaat en ook kort door de bocht is. Dit lijkt me dan ook een '0'. Voorbeeldje van een onjuiste feit:
[...]
Bewaarplicht identiteitsbewijs werkgever
Off-topic is dat niet als reactie op een off-topic reactie, en dat is het. Dat van de werkgever is inderdaad onjuist: kopie ID verplicht. Het BSN verhaal in het algemeen klopt: veel instellingen vragen het, maar hebben er wettelijk geen recht op. Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Misschien omdat hij nog niet wist dat er een nieuwe versie was, verder voegt het weinig idd toe...

simplicidad in 'nieuws: Samsung verkoopt Galaxy S II meer dan 10 miljoen keer'
Deze reactie lijkt me (zeker door die laatste zin) niet echt een +2 waard:
"EDIT: en irrelevant en merk op hoe de parent inzichtvol zal worden gemod. Ik hou van tweakers en haar voorspelbaar publiek."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De eerste zin vind ik nu ook niet bepaald jofel.... beetje op de man enzo.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

simplicidad in 'nieuws: Samsung verkoopt Galaxy S II meer dan 10 miljoen keer'
Deze reactie lijkt me (zeker door die laatste zin) niet echt een +2 waard:
+1 gegeven. Beetje "zeikerig" naar de tweaker, naar T.net ... maar helaas wel on topic ...
Tja, op een goudvissen forum gaat het over goudvissen (denk ik) en op een (IT?) techforum ...
Oeps, reactie is niet groen, meer ... :)
edit: ook 6x +3.

[ Voor 12% gewijzigd door Xubby op 26-09-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

nieuws: Claim doorbreken lichtsnelheid kan voorlopig niet worden gecheckt

In dit topic staan maar liefst 36 (!) reacties op +2 en geen enkele op +3.
Nu zit er wel degelijk verschil tussen deze reacties qua inhoud of vinden jullie er geen van allen een +3 waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alhoewel er natuurlijk zondermeer wat voor te zeggen is om keihard op de man spelen streng aan te pakken vind ik wel dat je daar ook tever in kan doorschieten.

Er moet zondermeer wel de mogelijkheid blijven bestaan kritiek te uiten op elkaar, anders heeft het hele reactie systeem geen enkele waarde mee. Dan wordt het enkel een verzameling van inhoudsloze en overbodige reacties waar niemand wat aan heeft en waar niemand wijzer van wordt. Al je dus tever doorschiet in het aanpakken van kritiek op elkaar.

Als je daarin namelijk tever doorschiet wordt discussiëren op een gegeven moment onmogelijk gemaakt.

En in dit geval was het misschien wel wat confronterend, de verwijzing dat een ander niet echt realistisch is, maar... echt grof was het nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Als ik bovenaan begin heeft bijna elke reactie wel een +2 mod.
Crew? FF kijkje nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:57:
[...]

Alhoewel er natuurlijk zondermeer wat voor te zeggen is om keihard op de man spelen streng aan te pakken vind ik wel dat je daar ook tever in kan doorschieten.

Er moet zondermeer wel de mogelijkheid blijven bestaan kritiek te uiten op elkaar, anders heeft het hele reactie systeem geen enkele waarde mee.
Ja, maar als je kritiek alleen kunt uiten door dit soort (al dan niet verkapte) trolls, kan je je afvragen of die kritiek wel zo gegrond is.

Als je een punt alleen kan maken door onder de gordel te steken, is het wellicht verstandig om even tot 10 (of 100, als 10 niet voldoende is) te tellen voor je reageert.

Die eerste regel, in combinatie met de laatste, levert hem bij mij iig wel aftrek op.

We moeten er namelijk ook voor waken dat we allerlei flames maar acepteren onder het mom van "moet kunnen!". Dan schiet je namelijk volledig de andere kant op, en kan je het modsysteem wel afschaffen, want dan is niets een -1 meer waard. Alles kan dan als "kritiek op elkaar hebben" op +1 gezet worden...

[ Voor 16% gewijzigd door wildhagen op 26-09-2011 12:07 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Xubby schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:03:
[...]

Als ik bovenaan begin heeft bijna elke reactie wel een +2 mod.
Crew? FF kijkje nemen?
Beetje lastig, want het gros van die reacties hoort op +1. Een +2 is dan echt geen grove fout vind ik. Je zit er namelijk mee dat relativiteitstheorie een vrij onbekend vak is voor velen. Posts die wat informatie toevoegen krijgen dus snel een extra puntje omdat men er iets van leert.

Ik zie nog geen grote problemen in elk geval. Die +2 op de firstpost is inderdaad wel fout. :)

edit:
^^ is weg.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

+3 voor een fipo: Froodoo in 'nieuws: Onderzoekers verachtvoudigen capaciteit anode in lithiumaccu's'

Herman87 in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII" was me voor.

Edit:
Reactie is gefixeerd :p

[ Voor 26% gewijzigd door PcDealer op 26-09-2011 12:19 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:05:
We moeten er namelijk ook voor waken dat we allerlei flames maar acepteren onder het mom van "moet kunnen!". Dan schiet je namelijk volledig de andere kant op, en kan je het modsysteem wel afschaffen, want dan is niets een -1 meer waard. Alles kan dan als "kritiek op elkaar hebben" op +1 gezet worden...
En, nu de ironie van het verhaal... hier op Tweakers.net gaat het al tijden... beide richtingen uit. De taal is enorm aan het verruwen en ook het optreden daar tegen is enorm aan het verruwen.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Bafti in 'nieuws: Onderzoekers verachtvoudigen capaciteit anode in lithiumaccu's'
+2 gegeven, lijkt me genoeg: wat voegt dit toe aan het artikel, dat het een +3 is?
edit: +1 + "Als je accu door de zwelling uit elkaar klapt heb je er nog niet veel aan." = +2, vind ik, max.

[ Voor 18% gewijzigd door Xubby op 26-09-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

tweaker2010 in 'nieuws: Samsung introduceert Omnia W met Windows Phone Mango'
Waarom wordt deze reactie off-topic gemod? Is volgens mij gewoon +1 waard.

[ Voor 27% gewijzigd door tweaker2010 op 26-09-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat 0 niet enkel off-topic is maar ook voor irrelevante reacties gebruikt wordt. Nu kun je je inderdaad gaan afvragen in hoeverre betreffende reactie dan irrelevant is of niet. En dat is zeer persoonlijk.

Ik deel je mening wel dat het wel gewoon een +1 is. Het is on-topic, keurig verwoord en is gewoon heldere, nette mening over het onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Gewoon ontopic én relevant! :) * Herman geeft +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

stofke295 in 'nieuws: Brein krijgt naw-gegevens via betalingsprovider'

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y8EkvM1XcE0smC4sCktcyheg/full.jpg

De +1 en +3 (!) gevers willen graag van hun modrechten af... iemand die ze wil helpen daarbij?

Duidelijke -1: FIPO en flamebait...

ro8in in 'nieuws: Brein krijgt naw-gegevens via betalingsprovider'

Ook flamebait ("Uilskuiken"), dus -1, geen 0.

[ Voor 33% gewijzigd door wildhagen op 26-09-2011 16:15 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09

Cyphax

Moderator LNX
-1 gegeven maar dat is nog niet genoeg om die +3 en intussen zelfs 12 keer +1 omlaag te brengen naar -1.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
vgroenewold in 'nieuws: Samsung komt in Korea met HD-versie van Galaxy S II' en de reacties eronder. Ja ze zijn duidelijk off-topic, maar ongewenst slaat nergens op vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vgroenewold schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:19:
vgroenewold in 'nieuws: Samsung komt in Korea met HD-versie van Galaxy S II' en de reacties eronder. Ja ze zijn duidelijk off-topic, maar ongewenst slaat nergens op vind ik.
Omdat een dergelijke off-topic gesprekje... in Direct Messages thuis hoort. Of ... bel elkaar anders even op ofzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Zal wel geintrepreteerd worden als troll, wat ik me wel kan voorstellen.
off-topic lijkt me ok.

Jammer dat de post van watercoolertje wel een -1 zou moeten krijgen vanwege "Waarom jouw of mijn post nou ongewenst is, zitten de kleuters weer achter hun PC?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Cyphax schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:18:
-1 gegeven maar dat is nog niet genoeg om die +3 en intussen zelfs 12 keer +1 omlaag te brengen naar -1.
12x +1 idd, nu al 13x (!) +3...

Vergelijk het met mijn screenshot. Hier lopen echt een stel kinderen de boel bewust te verzieken...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

vgroenewold schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:19:
De eerste zin is toch wel wat op de persoon,dat jullie misschien beste maatjes zijn houd ik op de FP geen rekening mee ;)
Daarna laat je er nog een edit op los die duidelijk over de moderaties gaat. En zo kom ik uit op een -1 voor jouw reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Laatst online: 19:57
wildhagen schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:35:
[...]

12x +1 idd, nu al 13x (!) +3...

Vergelijk het met mijn screenshot. Hier lopen echt een stel kinderen de boel bewust te verzieken...
Het gemiddelde begint inderdaad zelfs weer op te lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Lang geleden dat ik iets gefixeerd heb :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Ik zal hem voortaan bellen. :)

vgroenewold in 'nieuws: 'Nieuwe iPhone krijgt uitgebreide ondersteuning voor spraakinput'' is ook niet -1 toch, ok ik val "de media" ietwat aan, maar dat valt reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vgroenewold schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:00:
Ik zal hem voortaan bellen. :)

vgroenewold in 'nieuws: 'Nieuwe iPhone krijgt uitgebreide ondersteuning voor spraakinput'' is ook niet -1 toch, ok ik val "de media" ietwat aan, maar dat valt reuze mee.
Vind het ook geen -1. Eerder een 0 omdat het niets te maken heeft met spraakinput.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

iThinkSo in 'poll: Tijd voor FaceTime?'

+2 lijkt me beetje hoog? Denk dat een 0 wel voldoende is?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Hij staat weer op 0 zie ik,+2 was erg hoog idd

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
X-G in 'nieuws: Spotify maakt Facebook-account verplicht bij registratie'
Deze staat te hoog vind ik, met +2. Wat jullie? Ik heb +1 gegeven maar er zijn een paar meningmoderaties tussen (+3 zelfs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

poll: Tijd voor FaceTime?
Hier snap ik nu echt niets meer van.

General_Snuss in 'poll: Tijd voor FaceTime?'
Krijgt gewoon 2x +1

Zorian in 'poll: Tijd voor FaceTime?'
Deze krijgt echter 4x 0 offtopic.

MineTurtle in 'poll: Tijd voor FaceTime?'
Wederom 4x 0 offtopic.

hhoekstra in 'poll: Tijd voor FaceTime?'
Zelfs 8x 0 offtopic (terwijl hij dus wel een punt heeft)

Verwijderd in 'poll: Tijd voor FaceTime?'
Deze krijgt zelfs spotlights :?

Even willekeurig wat uit de reacties gehaald, maar vind het een beetje raar dat soortgelijke reacties zo enorm varieren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:23:
Even willekeurig wat uit de reacties gehaald, maar vind het een beetje raar dat soortgelijke reacties zo enorm varieren.
je moet 't zo zien;
-2 is uiterst negatief over apple
-1 matig negatief over apple
0 neutraal
+1 is pro apple
+2 *O* apple
+3 is propaganda ;-)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Het is ook een poll, daar zijn de moderaties doorgaans wat anders geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Cyphax schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:28:
Het is ook een poll, daar zijn de moderaties doorgaans wat anders geloof ik. :)
Volgens 'Apple maatstaaf' is het niet veel anders dan elders, maar ik vind dit gewoon onzin. Niet dat ik zo moeilijk doe over een +1 of een 0 op mijn eigen reactie, maar dit gaat imho gewoon nergens over.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Oef, wat een suggestieve reactie :S
Zomaar en ongegrond uitgaan van grote corruptie vind ik niet echt gepast. Met heel veel moeite geef ik die reactie nog een 0 maar meer is die m.i. ook zeker niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

0 gegeven, dus die nu 6x +2 lijkt me twijfelachtig, op zijn hoogst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Max een 0 imho, totaal ongegronde en niet-onderbouwde beschuldigingen.

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 27-09-2011 11:31 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

wildhagen schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:31:
Max een 0 imho, totaal ongegronde en niet-onderbouwde beschuldigingen.
Nou, de politie loopt echt wel wat harder als het "een zaak" van een of meer collega's betreft hoor. En dat stelt ie in zijn reactie. En dat doet ie "zonder krachttermen, o.i.d." Daar zou je een +1 op kunnen geven, en dan is +2 weer niet zo afwijkend.

[ Voor 9% gewijzigd door Xubby op 27-09-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Xubby schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:33:
[...]

Nou, de politie loopt echt wel wat harder als het "een zaak" van een of meer collega's betreft hoor. En dat stelt ie in zijn reactie. En dat doet ie "zonder krachttermen, o.i.d." Daar zou je een +1 op kunnen geven, en dan is +2 weer niet zo afwijkend.
Je zou hem ook een +3 kunnen geven, omdat je het er mee eens bent...

Geef eerst maar eens bewijsmateriaal (ik bedoel de poster, niet jij) van dit soort toch wel ernstige beschuldigingen...

Tot die tijd houd ik het op een 0, en dan mag hij niet klagen denk ik.

Het komt zo populistisch vanuit de onderbuik over op deze manier, zonder bewijsmateriaal kan ik namelijk ook zoveel roepen.

[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 27-09-2011 11:42 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Die 0 heb ik ook gegeven. De eerste alinea is compleet ongegrond en de rest voegt ook niet bijzonder veel toe. Afgezien van die beschuldigingen was het een +1 geweest.
Xubby schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:33:
[...]

Nou, de politie loopt echt wel wat harder als het "een zaak" van een of meer collega's betreft hoor. En dat stelt ie in zijn reactie.
Nee hij stelt dat het KLPD pas überhaupt iets gaat doen zodra ze zelf slachtoffer zijn en noemt dat dan ook klassenjustitie. Natuurlijk loopt de politie een tandje harder als collega's slachtoffer zijn; en dat is niet meer dan logisch. Maar wat hij zegt gaat veel verder dan dat.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd in 'nieuws: Spotify maakt Facebook-account verplicht bij registratie'
Deze reactie met zinnen als "Snap je dat niet?" en "Wat snap je er nu niet aan?" lijkt mij ongewenst, maar staat nu nog op 0.

[ Voor 25% gewijzigd door tweaker2010 op 27-09-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

AlBundy in 'nieuws: Brein krijgt naw-gegevens via betalingsprovider -update'

Wat vinden jullie daarvan? Ik vind het eerder -1 dan 0, hij roept in feite op tot het plegen van wetsovertredingen, en zeurt nog eens over moderatie ook, en een troll erbij ("moraalridders""). Daarom kom ik niet verder dan een -1.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.