Virussen? Scan ze hier!
Alles boven de 0 is een mismod voor een mislukte FiPo.
Tukkertje-RaH in 'nieuws: Telefonisch stemmen bij tv-programma's afgeschaft'
Ook weer alles boven de 0 mismod.
Pogostokje in 'nieuws: Telefonisch stemmen bij tv-programma's afgeschaft'
+2 mismod.
netman in 'nieuws: Telefonisch stemmen bij tv-programma's afgeschaft'
Alles boven de 0 is een mismod.
Lijkt alsof het veel is de laatste tijd.
[Edit]Nog een +3 mismod gevonden:
actionInvoke in 'reviews: Gears of War 3'
[ Voor 9% gewijzigd door Nazanir op 20-09-2011 18:04 ]
-
Absoluut niet! Het is een grap en mag gewoon op +1 gemod worden. Ik vind hem goed dus van mij krijgt hij sowieso een +1. Ik zie niet in hoe de grap ongepast is en daarom zou ik dus redeneren dat alle -1's, net als de +2, mismods zijn. Zeker door alle vervelende comments over dat humor niet gewaardeerd zou worden door de mods maakt dat ik wat qua geslaagde grappen soepel modereer (ik verkies dan snel een +1 over een 0).Nazanir schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:28:
...
Tukkertje-RaH in 'nieuws: Telefonisch stemmen bij tv-programma's afgeschaft'
Ook weer alles boven de 0 mismod.
...
Alles wat er op die reactie volgt is echter -1 imo, allemaal moderatie gezeur en gemiereneuk (op die van watercoolertje na). Ik heb het hierbij over het 1e draadje, zie net pas dat er meer reacties op zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Zartok op 20-09-2011 18:55 . Reden: Verduidelijking ]
Verwijderd in 'meuk: Sony PlayStation 3 3.72'
Tijd om wat rechten in te trekken....
Meer dan +1 is dat idd niet.wildhagen schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:00:
Marcel-Jan in 'nieuws: Gehackte ssl-autoriteit DigiNotar is failliet verklaard'
Is een +2 niet wat hoog voor een toch wel open deur? Ik houd het lekker bij +1.
[ Voor 35% gewijzigd door Bor op 20-09-2011 19:26 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
mystic101 in 'nieuws: Telefonisch stemmen bij tv-programma's afgeschaft - update'Absoluut niet! Het is een grap en mag gewoon op +1 gemod worden.[...] Zeker door alle vervelende comments over dat humor niet gewaardeerd zou worden door de mods maakt dat ik wat qua geslaagde grappen soepel modereer (ik verkies dan snel een +1 over een 0).
= grap en nog waar ook = +1 (rekenkundig: product = vermenigvuldigen, som is optellen) staat nu op - 0,2 ...
RJeee in 'nieuws: Telefonisch stemmen bij tv-programma's afgeschaft - update'
+1, ik zit in de grappen modus.
N.B.: Hoe staat het met die waarschuwing onderaan
[ Voor 23% gewijzigd door Xubby op 20-09-2011 20:56 ]
Is wat mij betreft gewoon offtopic en dus 0. Het is niet zo dat elke grap standaard op +1 of hoger komt hoor (ik zie hier behalve de smiley weinig grap in overigens).Xubby schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:06:
[...]
mystic101 in 'nieuws: Telefonisch stemmen bij tv-programma's afgeschaft - update'
= grap en nog waar ook = +1 (rekenkundig: product = vermenigvuldigen, som is optellen) staat nu op - 0,2 ...
Die +3's zijn overigens duidelijke mismods.
[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 20-09-2011 20:25 ]
Verwijderd
-0,2 wordt afgerond op 0 en dat is wat mij betreft exact waar hij thuis hoort.Xubby schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:06:
mystic101 in 'nieuws: Telefonisch stemmen bij tv-programma's afgeschaft - update'
-1 zou ik net iets te hardvochtig vinden maar +1 is het echt niet. Sorry. Maar, het is niet eens in lichte mate grappig.
Meningmod of +3 boost hunter ? -_- Toevallig mijn eigen post..
Verwijderd
Meerdere +3 mods voor een copy/paste van een andere website? Lijkt me geen +3... hooguit een +1 maar eigenlijk niet meer dan een 0.
+2 gegeven. Copy pasta van andere website kan ik waarderen, als de inhoud van belang is.jongerenchaos in 'nieuws: Vodafone-dochter HollandsNieuwe kampt sinds dinsdag met storing'
Meerdere +3 mods voor een copy/paste van een andere website? Lijkt me geen +3... hooguit een +1 maar eigenlijk niet meer dan een 0.
Die 1x +3 is gewoon een mismod. Verder niets aan de hand, aangezien je post op +1 staatRann schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:46:
Rann in 'reviews: Warhammer 40.000: Space Marine'
Meningmod of +3 boost hunter ? -_- Toevallig mijn eigen post..Simpele +1 waard
Ik verbaas me er echt over dat veel posters de waarschuwing niet lezen, er staat toch duidelijk:
En dan lees ik hierboven allemaal reacties als: ''Nog een +3 gever die van z'n rechten af wilt''Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Virussen? Scan ze hier!
Verder, met: tweaker2010 in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII"
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Hoezo, de reactie stond effectief op +2, wat te hoog was. Hij hoort effectief op +1 (waar hij nu inmiddels wel staat).Verder, met: tweaker2010 in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII"
Als dat ook al niet meer gemeld kan worden, kan dit topic wel gesloten worden lijkt me, want dan blijft er helemaal niets meer over om te melden...
Virussen? Scan ze hier!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Klopt, ik had het inderdaad over het algemeenCloud schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:51:
Ho ho! tweaker2010 had het over het algemeen en niet over de reactie van .oisyn die daaronder staat natuurlijk. Althans, dat is een beetje onlogisch.
De reactie van .oisyn is niets mis mee want dat gaat niet over 1 verdwaalde moderatie
Ge0force in 'reviews: Gears of War 3'
Loopt niet te bashen, beledigt niemand en geeft gewoon antwoord op een vraag.
Vind hem wel humoristisch, off-topic?
Trouwens, dit is echt niet informatief:
Wolfos in 'nieuws: Zynga kondigt Mafia Wars 2 aan'
[ Voor 21% gewijzigd door Wolfos op 21-09-2011 13:35 ]
Die heb ik ook van een 0-moderatie voorzien
Eensch. Niet informatief. Klagen over nieuwswaarde helpt ook niet echt. Toch vind ik de reactie nog wel enigszins inhoudelijk dus heb een 0 gegevenTrouwens, dit is echt niet informatief:
Wolfos in 'nieuws: Zynga kondigt Mafia Wars 2 aan'
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
tweaker2010 in 'nieuws: 'Apple kondigt iPhone 5 op 4 oktober aan''
Mislukte FiPo die wel een +3 heeft gehad. Mening mod gok ik.
@tweaker2010: Ik heb hem op 0 gemod, want hij voegt helemaal niets toe, terwijl je ook iets offtopic gaat met de vraag naar de 4s, waarover voor zover ik weet, niets bekend is.
[ Voor 30% gewijzigd door Nazanir op 21-09-2011 15:49 ]
-
Verwijderd
Nee, maar het voegt niet echt iets toe. Of nauwelijks. Dus, 'Irrelevant'. Sorry, ik zie er niet echt direct een +1 in. Hooguit een hele magere.tweaker2010 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:46:
Deze reactie van mij staat nu op 0 maar is toch niet off-topic?
tweaker2010 in 'nieuws: 'Apple kondigt iPhone 5 op 4 oktober aan''
Oke, dat kan. Maar dan hoort deze ook niet op +1: ZpAz in 'nieuws: 'Apple kondigt iPhone 5 op 4 oktober aan''Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:49:
[...]
Nee, maar het voegt niet echt iets toe. Of nauwelijks. Dus, 'Irrelevant'. Sorry, ik zie er niet echt direct een +1 in. Hooguit een hele magere.
Verwijderd
Nee, dat hoort ie inderdaad niet.tweaker2010 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:54:
[...]
Oke, dat kan. Maar dan hoort deze ook niet op +1: ZpAz in 'nieuws: 'Apple kondigt iPhone 5 op 4 oktober aan''
LCP in 'nieuws: 'Apple kondigt iPhone 5 op 4 oktober aan''
+3 gegeven, lijkt me vreemd..edit:
Ja hoor Apple fanboys, mod me maar lekker weg
Rob Coops in 'nieuws: 'Apple kondigt iPhone 5 op 4 oktober aan''
[ Voor 25% gewijzigd door pino85 op 21-09-2011 18:09 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Ik kan mij toch echt niet aan de indruk onttrekken dat de negatieve mods sowieso ook meningmods zijn.pino22 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:08:
Deze mag naar -1 door het onderste stukje wat mij betreft
LCP in 'nieuws: 'Apple kondigt iPhone 5 op 4 oktober aan''
[...]
+3 gegeven, lijkt me vreemd..
Rob Coops in 'nieuws: 'Apple kondigt iPhone 5 op 4 oktober aan''
Vergeet bij de 1ste van die twee namelijk niet het concept oorzaak en gevolg. De opmerking is een edit die werd geplaatst nadat de reactie omlaag werd gemod, waarschijnlijk inderdaad door een stel fans.
En de tweede, ach, +3 is inderdaad overdreven.
Maar persoonlijk vind ik ze beiden eigenlijk wel een +1 waard. Ze zijn on-topic. On-topic is niet gelijk aan het onderwerp onderschrijven/toejuichen. Je kunt ook zondermeer kritisch on-topic zijn.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
zwippie in 'nieuws: 'Apple kondigt iPhone 5 op 4 oktober aan'' en zwippie in 'nieuws: 'Apple kondigt iPhone 5 op 4 oktober aan''
Nou heeft dat topic genoeg ruis, en daar horen mijn reacties eigenlijk ook bij, prima. Maar het valt me wel op dat ze als ongewenst worden gemodereerd en niet als bv off-topic/irrelevant.
Wat heet, veel mensen weten misschien niet eens van het bestaan van zogeheten evangelisten af die bedrijven als Microsoft, Google, Apple en Adobe in dienst hebben, en de invloed die ze hebben op developers en consumenten. In die zin zit er zeker wel informatie in mijn posts.
Anyway, als mijn reacties ongewenst zijn, dan lijken mij de reacties er boven en onder ook ongewenst.
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Ten eerste is een exacte herhaling van commentaar zowiezo ongewenst en dus een -1 (voor de 2e), maar het gebruik van het woord evangelisten is hetzelfde als het gebruik van het woord fanboy, maar dan nog een graadje erger en niet echt ergens op gebaseerd verder. Je kan twijfelen of dat een 0 of -1 is, maar ik geef het een -1 simpelweg omdat we al genoeg uitlokking tot gebash hebben in die topics.zwippie schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:37:
Anyway, als mijn reacties ongewenst zijn, dan lijken mij de reacties er boven en onder ook ongewenst.
[ Voor 3% gewijzigd door vgroenewold op 21-09-2011 22:39 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Wat is daar ongewenst aan? Lijkt me gewoon ontopic?
Virussen? Scan ze hier!
Deze krijgt -1 en staat nu op 0, maar hoort volgens mij gewoon op +1
Liefhebber van Tweakers
Inderdaad gewoon een +1, hij heeft nog wel een zetje nodig zie ik.wildhagen schreef op donderdag 22 september 2011 @ 04:31:
wildhagen in 'nieuws: 'Secure boot van Windows 8 maakt booten Linux onmogelijk''
Wat is daar ongewenst aan? Lijkt me gewoon ontopic?
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd in 'nieuws: PlayStation Netwerk om onbekende reden opnieuw down - update'
Verwijderd in 'nieuws: PlayStation Netwerk om onbekende reden opnieuw down - update'
en uiteraard nog een -2 kandidaat, iets met "tussen plankjes":
Roadrunner in 'nieuws: PlayStation Netwerk om onbekende reden opnieuw down - update'
Die laatste is imho een doodsbedreiging, mag imho wel naar -2 idd...
Virussen? Scan ze hier!
Loopt iemand weer met +3's te strooien, zeker om boosts te scoren?
stewie in 'nieuws: Samsung start massaproductie '20nm'-geheugen'
kh65 in 'nieuws: Samsung start massaproductie '20nm'-geheugen'
Meelworm in 'nieuws: Samsung start massaproductie '20nm'-geheugen'
Fuzzillogic in 'nieuws: Samsung start massaproductie '20nm'-geheugen'
boner in 'nieuws: Samsung start massaproductie '20nm'-geheugen'
Fuzzillogic in 'nieuws: Samsung start massaproductie '20nm'-geheugen'
ronh in 'nieuws: Samsung start massaproductie '20nm'-geheugen'
tweaker2010 in 'nieuws: Samsung start massaproductie '20nm'-geheugen'
ktf in 'nieuws: Samsung start massaproductie '20nm'-geheugen'
Krijgen allemaal een +3, terwijl het niet meer dan +1 of (bij sommigen) +2 is. Misschien even nakijken?
[ Voor 15% gewijzigd door wildhagen op 22-09-2011 16:32 ]
Virussen? Scan ze hier!

GeniusJennis in 'nieuws: Samsung start massaproductie '20nm'-geheugen'Loopt iemand weer met +3's te strooien, zeker om boosts te scoren?
En het hele draadje naar beneden, zonet met 1x +3, wat een mafkees "onervaren modder".

Edit: streepje ... + ...
[ Voor 9% gewijzigd door Xubby op 22-09-2011 16:58 ]
Nieuws is van meer dan een maand geleden en nog steeds komen er reacties bij. Inmiddels staat de teller op 1129.
nieuws: HP haalt driekwart van prijs TouchPad-tablet af
[ Voor 18% gewijzigd door pcgek op 22-09-2011 23:06 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Er staan er 1129-1044 = 85 op -1 (1129 zichtbaar op -1, 1044 op 0)
Virussen? Scan ze hier!
koenvds1 in 'nieuws: CERN meet deeltje met snelheid hoger dan licht'
jaapstobbe in 'nieuws: Nvidia: Pc-gaming pakt in 2014 kroon terug van consolegaming'
[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 23-09-2011 12:11 ]
Liefhebber van Tweakers
Volgens mij hoort deze zelfs op ongewenst ipv off-topic.pino22 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:10:
Deze mag naar offtopic toe.. snap niet dat mensen dit een +1 geven laat staan een +2 en +3
jaapstobbe in 'nieuws: Nvidia: Pc-gaming pakt in 2014 kroon terug van consolegaming'
Alleen wordt het heel lastig om hem op -1 te krijgen met zoveel hoge moderaties.
Virussen? Scan ze hier!
Vrijdagmiddag (en ook wel op andere dagen) ben ik graag bereid een oorspronkelijk, en nog steeds, minder geweldige fipo b.v. een 0 te geven. (Had nog niet gemod op deze fipo.) Zoals ook nu. +1 krijgt ie niet meer van mij.
-1 met boost, staat nu op -0,5 ... nog een paar zetjes ...
[ Voor 24% gewijzigd door Xubby op 23-09-2011 12:40 ]
mobstaa in 'nieuws: PlayStation Netwerk om onbekende reden opnieuw down - update'
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Inderdaad, ik bedoelde ook -1:)!tweaker2010 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:23:
[...]
Volgens mij hoort deze zelfs op ongewenst ipv off-topic.
Alleen wordt het heel lastig om hem op -1 te krijgen met zoveel hoge moderaties.
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Kan dat niet weg, voor het weer uit de hand loopt, wat altijd in dit soort topics gebeurd??
Ah, iemand geeft hem net een +3......
[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 23-09-2011 13:28 ]
Virussen? Scan ze hier!
Brummetje in 'nieuws: Foto's van Samsung Galaxy S II met toetsenbord verschijnen'
Deze staat inmiddels stevig op -1 hoor (9x -1), ik weet niet op welke score hij eerst stond?Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:20:
Ik snap niet dat deze niet op ongewenst wordt gemod: Q in 'nieuws: Adobe dicht kritieke lekken in Flash Player'
Verwijderd
Ik zie het nutweaker2010 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:31:
[...]
Deze staat inmiddels stevig op -1 hoor (9x -1), ik weet niet op welke score hij eerst stond?

En ook daar weer +3 moderatiesHerman87 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:26:
Deze reactie lijkt mij niet hoger dan een 0. Zelf geen ik een -1:
Brummetje in 'nieuws: Foto's van Samsung Galaxy S II met toetsenbord verschijnen'

Dit is gewoon z'n mening, en hoogstens off-topic vind ik, toch krijgt het 10X -1.
edit:
De mods zijn in middels al wat aangepast, nu staat het op off-topic.
[ Voor 15% gewijzigd door Pixel Punk op 23-09-2011 13:59 ]
Virussen? Scan ze hier!
-1, zucht, en 6x +3. Maandag bijltjesdag voor de hier verzamelde mismodders?
Verwijderd
Wat een waardeloze schrijfstijl. Is het nou zo moeilijk om je zin te beginnen met een hoofdletter en te eindigen met een punt?Pixel Punk schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:52:
Countess in 'nieuws: 'Moslimhacker' kraakt website Geert Wilders'
Dit is gewoon z'n mening, en hoogstens off-topic vind ik, toch krijgt het 10X -1.
edit:
De mods zijn in middels al wat aangepast, nu staat het op off-topic.
Trashen misschien? Waardeloze FIPO, en lokt nu al tig reacties uit...
Virussen? Scan ze hier!
Trashen ..., och, ik wacht nog op de reactie: Groetjes van Henk (zie foto, van Ingrid ...) uit Turkije ...Terranova in 'nieuws: 'Moslimhacker' kraakt website Geert Wilders'
Trashen misschien? Waardeloze FIPO, en lokt nu al tig reacties uit...

larsiano in 'nieuws: 'Moslimhacker' kraakt website Geert Wilders - update'
-1 gegeven. Tja, wat moet je hier nu van zeggen ...
Verwijderd in 'nieuws: 'Moslimhacker' kraakt website Geert Wilders - update'
-1 gegeven, iets met "geblondeerde cokepoedel." Tja, wie de bal poedel kaatst, ...
bogerd in 'nieuws: 'Moslimhacker' kraakt website Geert Wilders - update'
"De meester geeft Nederlandse les", dacht ik, -1
[ Voor 52% gewijzigd door Xubby op 23-09-2011 15:12 ]
Ik vind het aardig dicht tegen ordinaire discriminatie aanzitten. -1 is idd wel het minste ja... zwaardere middelen zouden imho ook uitstekend verdedigbaar zijn.Xubby schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:18:
[...]
Trashen ..., och, ik wacht nog op de reactie: Groetjes van Henk (zie foto, van Ingrid ...) uit Turkije ...
larsiano in 'nieuws: 'Moslimhacker' kraakt website Geert Wilders - update'
-1 gegeven. Tja, wat moet je hier nu van zeggen ...
Virussen? Scan ze hier!
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Oproepen tot het plegen van misdrijven lijkt me méér dan ongewenst alleen. Iets met strafbaar enzo.
Puinzooi, die hele newspost (de reacties uiteraard)...
[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 23-09-2011 15:36 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Misschien dat niet iedereen de quote kende?...
Sowieso is het wel een heel toepasselijke quote. Ik kan er in ieder geval wel een dikke +1 van maken. +2... is misschien net iets téveel van het goede, maar...
Verwijderd in 'reviews: F1 2011'
Liefhebber van Tweakers
Dat is gewoon een +1 wat mij betreft, +2 is wat te hoog denk ik maar ik word graag overtuigt waarom het wel een +2 zou zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:24:
[...]
Misschien dat niet iedereen de quote kende?...
Sowieso is het wel een heel toepasselijke quote. Ik kan er in ieder geval wel een dikke +1 van maken. +2... is misschien net iets téveel van het goede, maar...
Ben benieuwd welke mensen hier met +3's aan het strooien zijn..
[ Voor 6% gewijzigd door pino85 op 23-09-2011 16:38 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
+3 is zondermeer overtrokken. +2... ach, is misschien kantje boord nog wel te verdedigen. Aangezien het wel iets aan informatie verschaft.pino22 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:35:
Hier word weer onnodig een +2 en zelfs +3 uitgedeelt.. is gewoon+1 imo
Verwijderd in 'reviews: F1 2011'
Maar goed, ik sluit mij bij jouw mening aan en houd het ook maar op een +1.
-1, geen 0. Schoolmeester en teveel op de man imho.
Virussen? Scan ze hier!
Er klopt helemaal niets van de moderatie van de reacties op dat artikel. Dat schijnt momenteel nogal gemeengoed te zijn op hot topics omtrent Apple en omtrent patenten. Ik vraag me af of je daar uberhaupt nog reacties van een score moet gaan voorzien, het enige wat men nu bereikt is dat mensen de moeite niet meer nemen om te reageren want ze worden toch weggemod. Zonde.wildhagen schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:21:
Verwijderd in 'nieuws: VIA klaagt Apple aan wegens vermeende patentschending'
Kan dat niet weg, voor het weer uit de hand loopt, wat altijd in dit soort topics gebeurd??
Ah, iemand geeft hem net een +3......
De reactie die eronder hoort is ook zeker geen +2 waard, wel een +1 (zoals het leeuwendeel van de reacties onder dat bericht behoort te zijn).
Duidelijke -1 idd!wildhagen schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:39:
.oisyn in 'nieuws: 'Moslimhacker' kraakt website Geert Wilders - update'
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
tsk, tsk, tsk... .oisyn toch.wildhagen schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:39:
.oisyn in 'nieuws: 'Moslimhacker' kraakt website Geert Wilders - update'
Verwijderd
Dat is toch geen reden voor een 0 moderatie?
Verwijderd in 'nieuws: Oracle: schade door Java-inbreuk Android is 1,16 miljard dollar - update'
Verwijderd in 'nieuws: Oracle: schade door Java-inbreuk Android is 1,16 miljard dollar - update'
Verwijderd in 'nieuws: Spotify verwijdert speelduurrestrictie'
Verwijderd in 'nieuws: Spotify verwijdert speelduurrestrictie'
Vind ik eigenlijk een -2 waard maar die mag ik niet uitdelen.
Vind die een beetje simpel voor een +2.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:37:
[...]
+3 is zondermeer overtrokken. +2... ach, is misschien kantje boord nog wel te verdedigen. Aangezien het wel iets aan informatie verschaft.
Maar goed, ik sluit mij bij jouw mening aan en houd het ook maar op een +1.
[ Voor 51% gewijzigd door Wolfos op 23-09-2011 17:27 ]
Het is allebei 0, of allebei +1. Reacties van dezelfde strekking namelijk.
Virussen? Scan ze hier!
Saved by the buoyancy of citrus
Wolfos in 'nieuws: Diablo III verschijnt pas begin 2012'
Komen steeds meer +3's bij.. of zijn mensen aan het boosten..
Liefhebber van Tweakers
Virussen? Scan ze hier!
Nintendo en Blizzard hebben enkele grote overeenkomsten in hun ontwikkeltrajecten die hun onderscheid van veel andere ontwikkelaars. Deze overeenkomsten hebben veel met kwaliteit van games te maken en met mogelijke vertragingen van het ontwikkeltraject.
Of het door Wolfos ook zo bedoeld wordt weet ik niet, maar dat citaat zegt in ieder geval heel veel over die overeenkomsten. +3 is dus niet misplaatst maar ook daarbij is de vraag of ze allemaal wel doelen op de betreffende overeenkomsten...

Hij heeft nog wat schopjes nodig naar+1
[ Voor 57% gewijzigd door pino85 op 23-09-2011 19:43 ]
Liefhebber van Tweakers
Saved by the buoyancy of citrus
Hoogtepuntje, 0 gegeven, (inhoud 0, maar het idee van de reactie, op de reactie er boven, staat me wel aan) iemand anders +3, voor de volgende mededeling:

[ Voor 14% gewijzigd door Xubby op 24-09-2011 09:44 ]
[ Voor 24% gewijzigd door pino85 op 24-09-2011 11:18 ]
Liefhebber van Tweakers
Het plaatsen van enkel een smiley heeft niemand iets aan en zie ik als vervuiling. Als we dat gaan gedogen staat de FP er straks vol mee en dat moeten we niet hebben. Krijgt van mij een -1.Xubby schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 09:42:
Gamebuster in 'nieuws: Onderzoek: smartphonegebruikers bezorgd over beveiliging'
Hoogtepuntje, 0 gegeven, (inhoud 0, maar het idee van de reactie, op de reactie er boven, staat me wel aan) iemand anders +3, voor de volgende mededeling:
Verwijderd
Keiharde -1, om heel eerlijk te zijn.Xubby schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 09:42:
Gamebuster in 'nieuws: Onderzoek: smartphonegebruikers bezorgd over beveiliging'
Virussen? Scan ze hier!
Hussula in 'nieuws: Claim doorbreken lichtsnelheid kan voorlopig niet worden gecheckt'
[ Voor 8% gewijzigd door pino85 op 24-09-2011 13:18 ]
Liefhebber van Tweakers
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Virussen? Scan ze hier!
Edit:
+3 uitgedeeld, lijkt me eerder een -1
hawky007 in 'nieuws: 'Moslimhacker' kraakt website Geert Wilders - update'
[ Voor 42% gewijzigd door pino85 op 24-09-2011 13:39 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Vanwege het ongezonde aantal uitroeptekens en het slechte taalgebruik is het voor mij inderdaad wel een -1.pino22 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 13:30:
+3 uitgedeeld, lijkt me eerder een -1
hawky007 in 'nieuws: 'Moslimhacker' kraakt website Geert Wilders - update'
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.