Lampuhkap in 'nieuws: OPTA verklaart gekwalificeerde certificaten DigiNotar ongeldig'
Nu kan ik me voorstelen dat dit als fipo by default is weggemod, maar er zat wel een kern van waarheid in. DigiNotar is gehackt en ineens springt de overheid erbovenop om de put te dempen, maar alle andere bedrijven die duidelijke lekken hebben in de beveiliging worden mooi met rust gelaten.
Ik haalde in
mijn reactie al het voorbeeld van TLS aan die toch een redelijke rel veroorzaakt heeft rond de slecht beveiligde OV-chipkaart. Waarom wordt daar dan niks mee gedaan?
Minder inhoudelijk: Volgens mij zijn er een aantal mods bezig om fipo's te snipen, zelfs als het niet nodig is. Een FirstPost met één woord erin kan ik me zeker op -1 voorstellen, maar zoiets als dit vind ik op het randje. Geen kwade bedoelingen maar ook geen heel verhaal van 3 alinea's, want dat haalt de bovenste post tóch niet.
Waar ik me wel aan stoor is dat mijn reactie dan (die niet op de man is, niet hufterig bedoeld maar hooguit een tikje sarcastisch) gelijk blind een -1 krijgt omdat de post erboven een -1 FIPO was. En het dus uiteindelijk mij weer karma-punten kost...
[
Voor 34% gewijzigd door
Stoney3K op 14-09-2011 12:49
]