Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:32:
[...]
ok, dus je zegt nu letterlijk dat als het over apple gaat apple alleen verheerlijkt en omhoog geprezen mag worden.
Alle mensen die negatieve reacties plaatsen moet dus maar weg blijven.
Lekker objectief weer, het mod systeem is sowieso al een aanfluiting, mar dit slaat toch echt weer alles vind ik.
Maar prima, stuur dan wel even een notificatie uit dat negatieve reacties op apple producten niet toegestaan zijn

Het lijkt echt of je het niet begrijpt of beter gezegd niet wil begrijpen?
Wij maken geen enkel onderscheid tussen bashers of fanboy's of wat dan ook.
Zoals ik al aangaf mag je best kritiek op iets hebben echter zorg dan dat het goed gefundeerd is en op een genuanceerde manier word uitgedragen, in jou posts is dit echt niet het geval en dan kun je op een -1 rekenen wat meer dan terecht is.
Dit is 100% objectief bekeken.
Dat je het er niet mee eens bent dat kan zo zijn maar ik heb meer het idee dat je goed weet dat hoe jij zaken brengt in die posts niet de manier is op tweakers.
Ze mogen nogmaals negatief zijn als de volgende zaken aanwezig zijn:
* Goed onderbouwd
* Normale toonzetting/genuanceerd
Als deze zaken er niet zijn dan kan het op een bash lijken en dan word deze is mijn ervaring ook echt zo beoordeelt.
Dat je over het mod systeem begint dat is een goed punt, het is niet perfect echter dat zien wij al langere tijd in, je hebt het over * jullie modderen er maar mee door* dat komt bijna over als het is jullie fout dat het systeem werkt zoals het werkt en jullie doen er niets aan.
Wij zijn enkel vrijwilligers, normale bezoekers die naar eer en geweten moddereren en objectief hierin zijn.
We gaan op geen enkele manier over het mod systeem zelf dit ligt bij de crew van tweakers.net, dat er zaken verbetert moeten worden is inderdaad waar en daar zetten wij ons ook hard voor in al kunnen wij enkel onze mening aandragen aan de crew en hun zijn dan verder verantwoordleijk voor de uitwerking van het systeem.
Zie ook dit topic:
Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem
Geef daar anders eens je mening als jij weet hoe het anders zou moeten, vanaf de zijlijn roepen is 1 maar daadwerkelijk idee-en /verbeteringen aandragen is dan 2.
Tevens zie ik dat je geen mod bent, dan heb ik vaak zoiets de beste stuurlui staan aan wal..
nuff said ik ga weer ontopic
[
Voor 35% gewijzigd door
pino85 op 11-10-2011 11:59
]