Volgens mij deze: Nokia BH-109 - ooit gratis gekregen bij een demo toestel.
Maar enige nieuwere zal het ook wel doen.
Maar enige nieuwere zal het ook wel doen.
[ Voor 11% gewijzigd door Deshmir op 02-04-2014 11:52 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Deshmir op 02-04-2014 11:52 ]
Ik kwam er inderdaad ook achter, maar enkele nummers voor GH5 voor volle pond kunnen kopen terwijl er zoveel meer keus had moeten zijn. Was me ook rot aan het zoeken naar GH3 DLC, maar 0,0 gevonden (of zou dat ook kunnen kloppen?Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:30:
[...]
Het is eigenlijk allemaal nog rampzaliger verlopen. Ik ben verder op onderzoek gegaan en er is dus nooit een 50%-kortingsactie voor Europa geweest. Daarnaast ging ik zondagavond naar de Store en toen bleek 80% van de downloads al te zijn verdwenen. Ik heb nog wel wat aangeschaft, maar eigenlijk is het ronduit schandalig dat Europa door Activision zo is behandeld.
Vanmorgen vroeg (tussen 5 en 6) stonden er nog wat downloads op van Guitar Hero 5 / World Tour / Warriors of Rock voor de liefhebber (200-250 ipv 1000+). Ik denk dat het voorbij is zodat het in de VS 1 april is.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
Guitar Hero 3 had geen DLC. Volgens mij is dat pas begonnen bij Guitar Hero: World Tour en vanaf dat deel waren het volgens mij ook alleen nog de echte artiesten in plaats van as performed by...C0nscious schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:54:
[...]
Ik kwam er inderdaad ook achter, maar enkele nummers voor GH5 voor volle pond kunnen kopen terwijl er zoveel meer keus had moeten zijn. Was me ook rot aan het zoeken naar GH3 DLC, maar 0,0 gevonden (of zou dat ook kunnen kloppen?) Voor DJ Hero stond alles er nog wel op geloof ik, al is die collectie nooit zo uitgebreid geweest.
Zeer slechte reclame voor Activision dat ze zich niet aan hun eigen woord houden
Dat hangt af van de kwaliteit van je oortje.NLF schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:44:
Even een klein vraagje naar mijn zoek tocht naar geschikte headset of bluetooth oortje..
Wanneer ik een bluetooth oortje heb en ik zet mijn home cinema set vrij luid, wordt niet iedereen gek dan omdat het geluid wordt opgepakt door het bluetooth microfoontje van het oortje?
Ja normaal gesproken ben ik het met je eens, maar nu ik al 3 originele controllers heb gesloopt zonder ze eigenlijk tegen de muur aan te gooien ofzo, wil ik toch wel eens het verschil weten tussen de originele en de 3th party verianten.Verstekbakker schreef op donderdag 17 april 2014 @ 19:27:
Mijn ervaring, gewoon een originele kopen. De rest is brakke rommel.
Dan een PS4 controller gebruiken? Ik heb ze ook wel kapot gekregen, maar dat spul vliegt hier ook regelmatig door het huis.Batiatus schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:35:
[...]
Ja normaal gesproken ben ik het met je eens, maar nu ik al 3 originele controllers heb gesloopt zonder ze eigenlijk tegen de muur aan te gooien ofzo, wil ik toch wel eens het verschil weten tussen de originele en de 3th party verianten.
[ Voor 44% gewijzigd door Sinned123 op 18-04-2014 20:20 ]
"21 jaar DSL!"
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
GH is uit de PS Store, kan me voorstellen dat het daarmee te maken heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:52:
Nog even over Guitar Hero: ik probeerde de codes in te lossen (na 31 maart 2014) zodat ik een deel van de muziek van oude delen van GH ook kan gebruiken in Guitar Hero 5 / Warriors of Rock, maar het lijkt niet te werken. Iemand dat recent nog uitgeprobeerd?
@ The_Bird: Het was een mooie actie, maar heel veel was in Europa al eens voorbijgekomen in de PS+ collectie of ik had het al.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Ik denk dat je gelijk hebt, maar ik heb nog geen bevestiging kunnen vinden. Ik probeer het vanavond opnieuw.MeNTaL_TO schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:59:
[...]
GH is uit de PS Store, kan me voorstellen dat het daarmee te maken heeft.
[ Voor 93% gewijzigd door Twixie op 24-04-2014 15:30 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Erulezz op 26-04-2014 18:49 ]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Föhn word niet warm genoeg (of het resultaat is weer te snel kapot). Oven of heatgun werkt ietsje langer, meestal lang genoeg om je data veilig te stellen* (*copy protected saves zijn alleen te redden via PS+ of via de 'overzet functie' waar ik even niet op de naam kan komen, die zet de gegevens over naar een andere PS3 en deactiveerd je huidige, dus inclusief copy protected spul).Erulezz schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 18:48:
Als hij op standby staat dan knippert het rode lampje en als ik hem aanzet gaat hij 5 seconden booten en daarna een geel lampje en dan weer rood. Wat ik tot zover heb gelezen is dat dit de Yellow Light of Death is en je er bijna niet niks meer aan kunt doen. Wel het moederbord föhnen wat ik heb gezien, maar dat is maar een kleine kans dat het werkt. Ik heb ook nog de fantest geprobeerd(bij het booten de eject knop inhouden) maar die werkt niet?
Iemand nog een suggestie om mijn save games terug te krijgen? (Laatste backup is ~2 jaar geleden.... En geen PS Plus.)
Ik heb mazzel gehad, zelf +- 3 jaar geleden een ylod gemaakt met een verbfrander en PS3 werkt nog steeds. Vervelend gevolg was wel dat de ventilator nu altijd maximaal draait wat veel herrie maakt; vooral storend als er weinig geluid is.Nemesizz schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 20:05:
[...]
Föhn word niet warm genoeg (of het resultaat is weer te snel kapot). Oven of heatgun werkt ietsje langer, meestal lang genoeg om je data veilig te stellen* (*copy protected saves zijn alleen te redden via PS+ of via de 'overzet functie' waar ik even niet op de naam kan komen, die zet de gegevens over naar een andere PS3 en deactiveerd je huidige, dus inclusief copy protected spul).
Hardeschijf NIET zomaar in een andere PS3 dukken, want dan weet je zeker dat je alle data kwijt bent.
Zelf maak ik regelmatig backups op USB stick en op PS+ (alleen savegames, dus niet de backup functie zegmaar, die kost veels te veel GB's en heb je verder weinig aan tenzij je bijvoobeeld een HDD upgrade doet in dezelfde console).
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Verwijderd
275bram1984 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 19:45:
Bizar. PS3 vorige week op MP gezet voor € 275,- inclusief 9 games waaronder de Uncharted trilogy en The Last of Us. Daarna de prijs naar € 200,- gegooid omdat ik geen biedingen kreeg, en tot op vandaag ook nog steeds niet gekregen heb. Ik dacht dat de verkoop wel wat makkelijker zou gaan. Zou V&A helpen, denken jullie?
[ Voor 19% gewijzigd door Bartjuh op 12-05-2014 20:13 ]
Apple
Phat's hebben de neiging eerder kapot te gaan, maar de phat's die tot nu toe overleeft hebben zullen wel aardig in elkaar zittenbrick5492 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:52:
Hallo,
Ik wil misschien een ps3 kopen om gta v, watchdogs en cod bo2 te kunnen spelen. Nu ben ik wat aan het kijken 2ehands (ben student en elke euro is mooi meegenomen), en ik heb jullie hulp nodig.
-moet ik gaan voor een fat, slim of super slim? Gaat een fat echt eerder kapot dan een (super) slim (dit lees ik vaak) of is het slim voor een bepaald model te kiezen (ik speel geen ps2 games)?
Was een beetje een richtprijs.-hoeveel is een fat/slim/superslim waard? Ik zag hierboven 80 voor een fat en 120 for een slim, maar scheelt het hoeveel gb je hebt?
PSN ID: Svennie-NL
Nee, dat hebben ze nog steeds niet opgelost.Svennie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:52:
En zie ik hem online op mijn PS3 als hij de PS4 aanzet?
[ Voor 20% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 27-05-2014 19:48 ]
Shikata ga nai.
Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Shikata ga nai.
Lang niet allemaal. Die ruimte bleek niet bepaald groot genoeg te zijn voor mijn hoeveelheid gamesShinobi-vs-Gast schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:56:
Heb je je save games in de cloud staan? Dat scheelt ook een hoop.
Shikata ga nai.
[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 28-05-2014 16:33 ]
Ik zou in ieder geval ook gelijk je wachtwoord eranderen en via de Sony website in het accountbeheer je creditcard informatie verwijderen.TimmieVelthuis schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:13:
Klote, vannacht bij ons ingebroken in appartement waar ik tijdelijk verblijf. Daardoor gelukkig heel weinig van waarde, behalve m'n PS3, controllers en games en die zijn dus ook weg...
![]()
Ik heb mijn PS3 gedeactiveerd, maar zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
Heb mijn creditcard eraan gekoppeld, maar daar hebben ze nu geen toegang tot omdat de PS3 dus is gedeactiveerd toch?
[ Voor 6% gewijzigd door ksborg op 29-05-2014 13:58 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Klote man. Echt balen.TimmieVelthuis schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:13:
Klote, vannacht bij ons ingebroken in appartement waar ik tijdelijk verblijf. Daardoor gelukkig heel weinig van waarde, behalve m'n PS3, controllers en games en die zijn dus ook weg...
![]()
Ik heb mijn PS3 gedeactiveerd, maar zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
Heb mijn creditcard eraan gekoppeld, maar daar hebben ze nu geen toegang tot omdat de PS3 dus is gedeactiveerd toch?
Ik verwacht dat het te verhalen is, maar ik weet niet meer de precieze bedragen en vraag mij af of ik nog wel bonnen hiervan heb... Het gaat mij niet eens zozeer om het feit dat de ps3 weg is, maar dat er iemand bij jou in het appartement is geweest. Alles was overhoop gehaald... Een aankoopfactuur van een PS4 is redelijk dubieus als je zegt dat een PS3 is gestolenVerstekbakker schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:45:
Is toch zeker wel aan de verzekering op te geven? Ik heb anders nog wel een aankoopfactuur van een PS4 voor je...
Thanks, dat laatste ga ik nog even doen. Wachtwoord had ik meteen veranderd.ksborg schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:57:
[...]
Ik zou in ieder geval ook gelijk je wachtwoord eranderen en via de Sony website in het accountbeheer je creditcard informatie verwijderen.
Wat vraag je ervoorChristiano007 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:02:
Ik ga mijn PS3 ook maar verkopen. speel er nooit mee. Ondanks een hagelnieuwe controller en tig spellen. Is volgens mij een 250 GB slim versie.
Ja ik weet niet of je bij de aangifte zo specifiek bent geweest om te zeggen 'welke' Playstation natuurlijk. Als je nou gezegd had "mijn Playstation is gestolen" kon je er nog een PS4 van maken.TimmieVelthuis schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:20:
[...]
Ik verwacht dat het te verhalen is, maar ik weet niet meer de precieze bedragen en vraag mij af of ik nog wel bonnen hiervan heb... Het gaat mij niet eens zozeer om het feit dat de ps3 weg is, maar dat er iemand bij jou in het appartement is geweest. Alles was overhoop gehaald... Een aankoopfactuur van een PS4 is redelijk dubieus als je zegt dat een PS3 is gestolen![]()
[...]
Thanks, dat laatste ga ik nog even doen. Wachtwoord had ik meteen veranderd.
[...]
Wat vraag je ervoor
Zie DM
[ Voor 15% gewijzigd door brick5492 op 29-05-2014 21:35 ]
Wat voor een gamer ben je?brick5492 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:34:
Hallo (again),
Zoals ik al eerder zei ben ik van plan een PS3 te kopen, ik heb er nu 2 interessante gevonden:
-Een fat (60gb)voor €50
-Een slim (160 of 250gb) voor €80
Welke zal ik kopen? Is de slim het prijsverschil waard? En maakt de fan in de fat echt een harder geluid dan die in de slim?
Heel erg bedankt!
Goede keuze, de Phat vind ik ook enorm lelijk vergeleken met de Slimbrick5492 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:08:
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga voor de slim.
Ik ben trouwens benieuwd waarom jij (Timmie) een fat mooier vind. Ik hoor dit wel vaker, maar zelf vind ik de fat echt een gedrocht met zn hoeken en verschillende kleuren en de slim mooi dun en gestroomlijnd:P . Maarja, smaken verschillen.
Fat is het mooist vanwege zijn pianolak, dan komt de slim en de superslim is gewoon lelijk...brick5492 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:08:
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga voor de slim.
Ik ben trouwens benieuwd waarom jij (Timmie) een fat mooier vind. Ik hoor dit wel vaker, maar zelf vind ik de fat echt een gedrocht met zn hoeken en verschillende kleuren en de slim mooi dun en gestroomlijnd:P . Maarja, smaken verschillen.
[ Voor 3% gewijzigd door tiguan op 30-05-2014 16:38 ]
Shikata ga nai.
[ Voor 14% gewijzigd door tiguan op 30-05-2014 19:07 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Opladen buiten de PS3 kan alleen via dockinstations, een usb wandlader werkt niet. Wel kan je de controller aan de usb poort van je pc hangen. Krijg je hooguit een melding van Windows dat er iets niet wordt herkend maar dan wordt de controller wel opgeladen.Ruud2001 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 20:18:
Wel een even een paar vraagjes nu ik de spullenboel heb aangesloten. Is er mogelijkheid om de controller te laden, terwijl de PS3 niet (volledig) aan staat, zoals bij de 360? En kan ik games van disc volledig installeren op de HDD?
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 31-05-2014 21:06 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
[ Voor 15% gewijzigd door Twixie op 01-06-2014 11:32 ]
Mijn probleem daarmee is dat ik graag een fysieke collectie games wil hebben, ook al schiet ik mezelf daar financieel mee in de voet.LuPo schreef op zondag 01 juni 2014 @ 08:38:
Ik heb gelijk 3 jaar genomen toen PS+ laatst in de aanbieding was (30 euro dacht ik). Betaalt zich dubbel en dwars terug. Ik koop bijna geen games meer en heb nog een backlog van hier tot tokyo.
Joostje123 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:30:
Heb nu sinds kort een Playstation3 met 500gb en fysieke games.
Maar wat kan ik nu met die 500gb ruimte doen?
Als al mijn games fysiek zijn, ik kan ze niet op de harddisk installeren vanaf de CD rom.
Heb gisteren ook via plex iets bekeken en dat liep veel te traag, terwijl die via mijn Chromecast heel soepel loopt.
Netflix ging dan wel weer heel goed
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Je kunt muziek en films op de harde schijf zetten, of downloadable content, of digitaal games kopen (eventueel via Playstation Plus).Joostje123 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:30:
Heb nu sinds kort een Playstation3 met 500gb en fysieke games.
Maar wat kan ik nu met die 500gb ruimte doen?
Als al mijn games fysiek zijn, ik kan ze niet op de harddisk installeren vanaf de CD rom.
Heb gisteren ook via plex iets bekeken en dat liep veel te traag, terwijl die via mijn Chromecast heel soepel loopt.
Netflix ging dan wel weer heel goed
"21 jaar DSL!"
[ Voor 1% gewijzigd door Joostje123 op 04-06-2014 16:46 . Reden: cd-rom = disc ]
[ Voor 7% gewijzigd door tiguan op 04-06-2014 15:56 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Twixie op 04-06-2014 18:43 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Niku op 06-06-2014 16:10 ]
Zorg eerst eens voor een backup van je oude PS3 HDD voor hij helemaal niets meer doet. Dit moet je toch doen omdat de HDD wordt geformatteerd als hij naar de nieuwe PS3 moet. Daarna kun je zelf eens de oude PS3 uitelkaar draaien en kijken of er een caddy in zit die ook in de nieuwe PS3 zit. Google/Youtube is je vriend.Orian schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:25:
Ik heb nog een 40GB ps3. Deze is kapot (aan het gaan). Opstarten werkt vaak niet meer, alleen door de opstartknop (niet die van de stroom) 'in te houden' (vinger er op te houden) gaat hij soms nog aan omdat hij dan 'reset'. Ook niet altijd overigens.
Ik wil graag nog gta 5 spelen (nog niet gespeeld), maar zat er daarom aan te denken een 12 gig versie van de ps3 te halen (die is het goedkoopst volgens mij). Is het dan mogelijk de HDD van mijn 40gig over te zetten daarnaar? Ik zag op internet dat je een losse cady moest kopen voor de 12gb versie, maar ik vroeg me af of die ook al in de 40gb versie zit en ik die misschien gewoon over kan zetten?
Geel lampje duid op een hardware probleem (de beruchte YLOD, Yellow Led of Death).Orian schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:55:
Bedankt voor je reactie! Backuppen hoeft niet per se, aangezien ik er alleen maar (met name multiplayer) fifa op speel op het moment en geen saves heb die ik per se wil bewaren, maar zal het van het weekend eens doen. Is er overigens een manier om te checken of het niet de HDD is die kapot aan het gaan is? Zou nogal zuur zijn als ik een nieuwe koop en het blijkt de hdd te zijn geweest... Ik heb nu alleen geen hdd over die ik kan wissen en er in kan stoppen om het te testen.
Ik krijg geen foutmelding, maar het lampje wordt geel bij gewoon opstarten. Misschien dat daar iets is uit op te maken?
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
[ Voor 7% gewijzigd door Halfdan op 18-06-2014 21:41 ]
Audio splitter?dcvit schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:25:
Daarnaast zit ik te kijken naar een manier om mijn 2.0 PC speakers ook aan te sluiten op de PS3. Zou ik hiervoor een soort switch kunnen gebruiken om tussen PC en PS3 te schakelen?
Shikata ga nai.
Bedankt voor je reactie. Ik ben achter gekomen dat mijn 2.0 speaker set twee source ingangen accepteert, dus ik kan de PS3 RCA connectors direct in doen.
[ Voor 17% gewijzigd door S_Chief op 24-06-2014 22:23 ]
Let op met dat eject-power-switch gebeuren. Met die combinatie (mss een andere tijdsinterval) activeer je de "Fan Test". Dan gaat je PS3 als een stofzuiger staan loeien en al zijn stof uitblazen. Klinkt allemaal handig en leuk, maar Sony gebruikt deze optie als ze een PS3 binnenkrijgen die oververhit is geraakt door het stof. Dan blazen ze dat er zo uit. Ik heb dit ooit eens per ongeluk gedaan (ook een game die vastzat) en ik heb mij toen een bult verschoten. Gelukkig hield hij op na 30s en werkte alles weer naar behoren. Nu heb ik wel gelezen dat dit niet zo heel erg kwaad kan. Je fans draaien wel op 100% in de andere richting maar zo 1x per jaar zou niet erg mogen zijn (don't blame me if I'm wrong!). Maar dat zal wel bekend zijn hier in dit topicSChief schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:22:
Wtf, ik kijk net naar m'n PS3, knippert het rode stand-by-lampje (juiste schrijfwijze?).. Gewoon uit 't niets, ding staat uit. Dus ik druk op de aan/uit-knop, gaat ie naar vast rood, nog een keer drukken geeft heeeeel even geel, twee keer een piep en dan weer rood knipperen..Rond 00:30 uitgezet, en pas na 18:00 is het knipperen begonnen (en in de tussentijd is het systeem niet aan geweest).
Heb al even de stroom eraf gehad (stekker er gewoon uit), maar dat mocht niet baten. Vind het vooral krom dat ik niet eens m'n disc (GTA V, grr) terug kan krijgen. Volgens Sony moet ik de eject-knop ingedrukt houden en dan de switch achterop de PS3 aanzetten, maar dat haalt helemaal niets uit.. Iemand suggesties? Anders ga ik 'em morgen maar openschroeven.. Het is trouwens een 60GB launchmodel met PS2 hardware, SACD, kaartlezer, 4x USB etc..
Al doende leert men, al draaiende keert men.
[ Voor 7% gewijzigd door S_Chief op 25-06-2014 00:46 ]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Zat die fan test niet alleen op de modellen daarna?SChief schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:43:
Die ken ik ook ja. Wou eigenlijk ook een fan test doen want normaliter perst 'ie de disc er dan uit , maar zelfs dat kan ik nu niet meer doen.. Hij schakelt gelijk uit..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq