Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heb de hele boel al opengeschroefd.. Disc eruit gefrot, dus die heb ik iig. Heb al een reflow geprobeerd door middel van een haardroger (1600W, wordt echt loei en loeiheet), maar dat mocht niet baten.. Ik ga nog één keer proberen te kijken of ik em kan redden (weer verhitten), anders is 't over..

Dan is de grote vraag, neem ik weer een PS3 (12GB en daar hang ik dan wel weer m'n 500GB schijf in), of een PS4... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:15

fmb

SChief schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:06:
Heb de hele boel al opengeschroefd.. Disc eruit gefrot, dus die heb ik iig. Heb al een reflow geprobeerd door middel van een haardroger (1600W, wordt echt loei en loeiheet), maar dat mocht niet baten.. Ik ga nog één keer proberen te kijken of ik em kan redden (weer verhitten), anders is 't over..

Dan is de grote vraag, neem ik weer een PS3 (12GB en daar hang ik dan wel weer m'n 500GB schijf in), of een PS4... :+
Een föhn wordt niet heet genoeg, je moet een verbrander gebruiken. Daarmee heb ik mijn PS3 (Phat) enkele jaren geleden weer tot leven gewekt en die heeft het uitgehouden totdat de PS4 hem kon vervangen. Er zijn genoeg filmpjes te vinden waarin dit staat uitgelegd, ik heb toen ook de koelpasta vervangen door nieuwe.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik vraag mij eigenlijk ook af of dit wel de oplossing is.. Het systeem is defect geraakt terwijl ie al ruim 20 uur op stand-by stond, geen hitte dus.. En bij mij is het gelijk zo idioot geworden dat ik zelfs geen tijd kreeg om de disc eruit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squatto
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 12:17
Het knipperende rode lampje kreeg ik ook toen mijn PS3 een tijdje terug overleed. Zodra je hem opstartte kreeg je eerst een groen lampje, die daarna veranderde naar geel. Daarna begon het rode lampje te knipperen.

Misschien is je PS3 gestorven tijdens het afsluiten. Hoewel ik dan zou verwachten dat je wat vreemde piepjes zou horen.

Ik had mijn PS3 trouwens tijdelijk gerepareerd door het moederbord te "bakken". Tot mijn verbazing werkte het zowaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Goed, reflow is gelukt (oven ftw). Nieuwe problemen:
- Disc drive werkt niet naar behoren
- Systeem blijft in een updateloop zitten (99%, update mislukt --> nieuwe poging)

Nee, ben bang dat er toch meer mis mee is nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Bij mij was een paar keer de HDD corrupt geraakt tijdens updates etc. Moest ik weer eerst heel de schijf formateren etc + al die opties in safemode doorlopen.

(reden waarom ik daarna ook ben overgestapt op PS+ zodat mijn savegames in de cloud staan en niet kwijt was telkens :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik kan niet eens meer in safe mode komen nu (ben al drie dagen bezig met dit rotding). :') Blijft maar een poging doen tot updaten. M'n savedata heb ik gelukkig wel gekregen.

Bijna, bijna gefixt, maar nee hoor. :/

Goed, hele ding lijkt naar de klote te zijn. Systeem start alleen nog maar in safe mode op, en hij kan de USB met updatedata niet vinden..

RIP PS3 dan maar, 't was leuk de afgelopen 7 jaar, jammer dat je op zo'n lullige manier moest sterven. :'( :+

* S_Chief zo naar MediaMarkt gaat.

[ Voor 41% gewijzigd door S_Chief op 27-06-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weer een uitverkoop gaande in de Playstation Store: de Knockout sale. Hoewel de prijzen natuurlijk nooit zo aantrekkelijk worden als de Steam Summer Sale, viel mij in ieder geval op dat The Walking Dead season two wel heel scherp geprijsd was. Daarnaast zijn er vooral heel veel games die al eens in de aanbieding zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Seizoen twee is inderdaad erg goedkoop nu, maar met in het achterhoofd dat het ook naar de PS4 komt, laat ik het denk ik liggen.

EDIT: Daarentegen is een makkelijke Platinum wel nice. :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 27-06-2014 16:57 ]

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Shinobi-vs-Gast schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:55:
Seizoen twee is inderdaad erg goedkoop nu, maar met in het achterhoofd dat het ook naar de PS4 komt, laat ik het denk ik liggen.

EDIT: Daarentegen is een makkelijke Platinum wel nice. :*)
Season 2 heeft geen Platinum Trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vreemd. Één van m'n PS3's heb ik speciaal voor retro doeleinden etc., en daar heb ik een Piranha componentkabel aan verbonden (HDMI poort geeft groene artifacts). Beeld is ietwat wazig, dus heb twee andere componentkabels die het prima doen op andere PS3's. Deze geeft echter geen beeld met deze kabels. Begrijp niet waarom mijn andere slims en phats het er wel mee doen.

Dat net niet scherpe beeld irriteert me namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:05:
[...]

Season 2 heeft geen Platinum Trophy.
Klopt. Wellicht dat ze die bewaren voor de disc-release. Al denk ik niet dat ik deze game nogmaals op disc ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Nog enige aanraders qua games? Ik wil een paar goeie games kopen liefst co-op achtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
EmilioFLR schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:25:
Nog enige aanraders qua games? Ik wil een paar goeie games kopen liefst co-op achtig
rainbow 6 vegas 2. Beste co-op die ik heb gespeeld. terrorist hunt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk genre heeft je voorkeur? Welke games heb je al gespeeld?

Borderlands 2 lijkt me dan een prima game voor online/offline co-op. Verder zijn er games als Lord of the Rings: War in the North, Diablo, Far Cry 3 (ofschoon dat meer singleplayer is) waar je aan kan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Ik heb zojuist een PS3 gekocht en vroeg mij af of je zoals op de PS4 ook snel kan switchen tussen het XMB en een game, ik krijg nu een soort start menu, volgens mij is dit niet mogelijk of wel?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:43
Nee inderdaad.
Als je op de ps3 in het xmb wilt rommelen moet je eerst de game afsluiten ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Nu online
Je bent gelimiteerd in wat je kan doen, maar je kan bijvoorbeeld wel snel je trophies syncen of een bericht naar iemand sturen.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:04:
Je bent gelimiteerd in wat je kan doen, maar je kan bijvoorbeeld wel snel je trophies syncen of een bericht naar iemand sturen.
Snel je trophies syncen? Als er iets lang duurt is dat het, zeker eenmaal in-game.

/gek. Startte gisteravond Singstar op, en kwam erachter dat ik ineens wat liedjes niet zag. Naar mijn aankoopgeschiedenis, staan er rond de 15 nummers die gewoon weg waren. Opnieuw gedownload, werkt natuurlijk weer, maar ik begrijp niet dat ik zomaar ineens die content mis.

[ Voor 29% gewijzigd door Exorcist op 13-07-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:52
Iemand die hier wat advies kan geven: van de ene dag op de andere krijg ik geen internet meer op mijn ps3 (dus geen PSN en de browser geeft ook een witte pagina). Ik zit nu al een week zonder :(
Ik krijg altijd dezelfde error (80710b23), dewelke wil zeggen dat PSN overbelast is, maar dat klopt dus niet.
Ook als ik de verbinding test kan hij het IP adres ontvangen, zegt dat ie internet heeft, maar bij PSN failed hij.

Het volgende reeds geprobeerd:
- harde reset router
- internet instelling handmatig ingesteld
- media server uitgezet

Het rare is, dat als ik mijn gsm als hotspot gebruik, ik wel op internet geraak.
De wifi op alle andere apparaten (gsm, Vita, PC's) doet het gewoon prima.

Router is een crappy Belgacom Bbox2, mijn vermoeden gaat er naar uit dat er daar iets mis mee is, maar het enige alternatief daarvoor is de nieuwere Bbox3, wrs ook crappy en imo geen €100 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
Als je hem nog niet op de pc hebt gespeeld: Portal 2!!! Fantastische co-op modus. Deze leent zich overigens wel beter tot local couch co-cop. En als je van platformers houdt: beide Raymans zijn echte aanrader voor co-op, zijn echt hilarisch. Ook trouwens een aanradar als je eventueel met je vriendin/vrouw wil gamen: mijn zus komt hier zelfs af en toe speciaal heen om Rayman te spelen :+

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of er op PSN nog binnenkort een leuke uitverkoop van start gaat, want de Call of Duty sale is nogal een aanfluiting.

Btw, ik zag dat Sound Shapes speciale Hohokum DLC krijgt. Die game heeft echt krankzinnig veel DLC inmiddels. Elke keer dat ik het net gedeinstalleerd heb, volgt er weer een zwikkie... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Twee weken terug was er nog een flash $0.99 sale. Die zijn vaak wel interessant.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Flash Sale was US Only. Ik heb hem voorbij zien komen, maar de meeste games had ik al en daarnaast heb ik geen geld op mijn US Account staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:49
Exorcist schreef op zondag 29 juni 2014 @ 22:31:
Vreemd. Één van m'n PS3's heb ik speciaal voor retro doeleinden etc., en daar heb ik een Piranha componentkabel aan verbonden (HDMI poort geeft groene artifacts). Beeld is ietwat wazig, dus heb twee andere componentkabels die het prima doen op andere PS3's. Deze geeft echter geen beeld met deze kabels. Begrijp niet waarom mijn andere slims en phats het er wel mee doen.

Dat net niet scherpe beeld irriteert me namelijk :+
Lijkt me dat er wel meer aan je PS3 mankeert als je HDMI aansluiting ook problemen geeft.
Ik zou me er iig niet over verbazen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:10:
Die Flash Sale was US Only. Ik heb hem voorbij zien komen, maar de meeste games had ik al en daarnaast heb ik geen geld op mijn US Account staan.
Volgens mijn zijn de flash sales sowieso alleen maar US only. Desnietaltemin interessant om in de gaten te houden. De afgelopen keer hadden ze voor mij weinig interessants (alleen Harvest Moon voor psp/PS3) maar die keer daarvoor hadden ze flink wat interesante games voor 0.99 te koop (oa BTTF, Jurassic Park, Braid, Plants vs Zombies, Retro City Rampage gehaald)

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Laatst online: 25-07 11:12
Ik heb twee PS3-systemen geactiveerd staan. Nu komt er morgen een PS4 in huis en wil ik één PS3 weggeven aan mijn neefjes. Eentje hou ik om de backlog aan games weg te werken en voor m'n eigen kids.

Op de PS3 die weg gaat staat wel het een en ander aan games geinstalleerd, deels 'gratis' games via PSplus maar ook in de store aangeschafte games. Deze PS3 wil ik, met de daarop geinstalleerde games, dus weggeven. Als ik 'm deactiveer kunnen mijn neefjes volgens mij niets meer met deze games (zowel PS-plus als aangeschafte games). Dus deactiveren doe ik niet.
Wel wil ik mijn eigen psn-account eraf halen ivm creditcard gegevens enzo.

Als ik mijn PSN-account eraf haal en het systeem niet deactiveer, betekent dat dan dat zij nog wel kunnen spelen met de games die ik gekocht heb via PSN store en niet meer met de PSplus games? Dat is wat mij betreft namelijk prima, kunnen zij ook weer wat nieuws spelen.

Heb even zitten zoeken op google en volgens mij klopt deze gedachtegang wel, kan iemand dat bevestigen?

Of is het zo dat zij ook nog met de in de store aangeschafte en geinstalleerde games kunnen spelen (op hun eigen PSN account) als ik dit systeem deactiveer?

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je account wel aanwezig zijn op die ps3 om die spellen toegankelijk te houden. Dat account is namelijk als 'owner' van die games daaraan gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Nu online
Klopt, zonder die Plus account erop kunnen de games niet gespeeld worden.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Ik heb het inmiddels geprobeerd......mijn account is verwijderd van de PS3 en inderdaad zowel PS plus games (wat wel logisch is) als de normaal aangeschafte games uit de PSN store werken niet meer. Kan dus net zo goed het systeem ook deactiveren, want ze hebben verder niets meer aan mijn games helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breugeltje90
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-09 16:44
Nou naar een aantal jaar heeft mijn oude ps3 fat 60gb welke nog ps2 spellen kan afspelen het begeven. Het bekende Ylod ....

Nu wil ik een andere ps3 aanschaffen, maar nu zit ik met een vraag. Stel ik koop een 12gb model, is het dan mogelijk om hier de harde schijf van mijn oude 60gb in te stoppen zodat ik ook al mijn savegames nog heb?

En als dit mogelijk is vervalt hier de garantie dan niet op?

Ps4 is geen optie omdat ik anders al mijn ps3 spellen kan weggooien wat ook zonde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
Breugeltje90 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 21:04:
Nou naar een aantal jaar heeft mijn oude ps3 fat 60gb welke nog ps2 spellen kan afspelen het begeven. Het bekende Ylod ....

Nu wil ik een andere ps3 aanschaffen, maar nu zit ik met een vraag. Stel ik koop een 12gb model, is het dan mogelijk om hier de harde schijf van mijn oude 60gb in te stoppen zodat ik ook al mijn savegames nog heb?

Ps4 is geen optie omdat ik anders al mijn ps3 spellen kan weggooien wat ook zonde is.
De harde schijf kun je gebruiken in combinatie met een caddy die je los moet kopen bij het 12gb model. Als je de harde schijf verwisselt, ben je de gegevens hierop kwijt, want de schijf wordt geheel gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:39
Breugeltje90 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 21:04:

het enige dat je kan doen is een backup maken maar als je PS3 niet meer werkt wordt dat lastig. Als je de HDD in een andere PS3 stopt formatteert deze hem en copieren naar een windows computer gaat voor zover ik weet niet.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:02
Wel wil ik mijn eigen psn-account eraf halen ivm creditcard gegevens enzo.
Die CC gegevens worden nergens getoond, en je zou die PS3 dan ook kunnen instellen dat hij telkens je PSN paswoord vraagt om aankopen en dergelijke te doen. Op die manier kunnen ze wel jouw account zien en dus bvb ook nog wel wat andere zaken zoals welke games je gespeeld hebt, maar gaan ze zeker niets kunnen uitrichten met je account. Wat ze dan weer wel kunnen is spelen onder jouw account, dus echt optimaal is het dan zeker nog altijd niet.
Je zou ook je paswoord kunnen veranderen, al lijkt de kans me zeer groot dat het dan ook weer niet meer gaat werken. Ik vermoed immers dat je met die PS3 ingelogd moet zijn op PSN om überhaupt de geïnstalleerde games te kunnen spelen aangezien er wellicht gecheckt wordt of je de rechten hebt (bvb of je Plus abonnement nog actief is voor de IGC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Twixie schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:37:
[...]

Die CC gegevens worden nergens getoond, en je zou die PS3 dan ook kunnen instellen dat hij telkens je PSN paswoord vraagt om aankopen en dergelijke te doen. Op die manier kunnen ze wel jouw account zien en dus bvb ook nog wel wat andere zaken zoals welke games je gespeeld hebt, maar gaan ze zeker niets kunnen uitrichten met je account. Wat ze dan weer wel kunnen is spelen onder jouw account, dus echt optimaal is het dan zeker nog altijd niet.
Je zou ook je paswoord kunnen veranderen, al lijkt de kans me zeer groot dat het dan ook weer niet meer gaat werken. Ik vermoed immers dat je met die PS3 ingelogd moet zijn op PSN om überhaupt de geïnstalleerde games te kunnen spelen aangezien er wellicht gecheckt wordt of je de rechten hebt (bvb of je Plus abonnement nog actief is voor de IGC).
Thanks.
Heb inmiddels maar het hele systeem geformatteerd, account verwijderd en aan ze mee gegeven.
Ze moeten het maar doen met hun eigen spellen, ze hadden immers al wat games (hun PS3 was stuk gegaan). Teveel gedoe.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Inderdaad, ze kunnen al niet klagen met een gratis PS3 :). Leek me ook niet zonder risico om je account te laten delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breugeltje90
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-09 16:44
Nou toch maar een nieuwe ps3 met 500GB aangschaft.

Bij het aanmelden wist ik mijn wachtwoord niet meer en mijn geboortedatum is ook ooit eens foutief ingevuld.

Toch maar een nieuwe account aangemaakt en nu weer lekker gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb een PS3 die nog wel DVD's leest, maar geen Blu-rays (en dus ook geen games) meer. Heeft iemand hier ervaringen te delen met het repareren van zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
Verstekbakker schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:01:
Ik heb een PS3 die nog wel DVD's leest, maar geen Blu-rays (en dus ook geen games) meer. Heeft iemand hier ervaringen te delen met het repareren van zoiets?
Blu ray en DVD hebben een aparte sensor, dus de Blu Ray sensor zal wel stuk zijn...
Gemakkelijkste oplossing is een vervangingsdrive zoeken (er zit wel wat verschil tussen de modellen phat/slim/...). Je kan nog specifiekere componenten kopen, maar dan moet je wel zeker zijn wat het probleem is.

Op youtube zal je wel tal van tutorials vinden waar ze jouw model openen en tonen hoe je de drive moet vervangen.

[ Voor 9% gewijzigd door DenHond op 25-07-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Het is een slim versie. En bij de Chinees verkopen ze verschillende lasers (componenten met de beide lasers), dus dan ga ik dat maar eens proberen.

Of kan het ook helpen door eerst met wat alcohol de lens schoon te maken? Ik ben eigenlijk bang dat het dan terug komt en dat die kinderen dan na een week weer aan m'n deur staan. In elk geval goed om te weten dat het te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
Als er stof/vuil op de lens zou liggen, zou alcohol moeten helpen.
Het probleem zou ook niet direct mogen weerkomen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:29
Vd winter heb ik zo'n slim gekocht met 12 GB intern. Ik heb er een nieuwe hdd ingezet en in eerste instantie veel schik gehad met de machine. Alleen maakt hij de laatste weken veel kabaal. Na een minuut of 10 begint de fan te blazen; niet meer normaal. Herkent iemand dit?

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Krijgt je PS3 wel voldoende airflow? Zorg ervoor dat het in een ruimte is waar het koel is. Indien niet (en dat kan ik me goed voorstellen met dit warme weer) dan gaan de fans hard blazen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:29
Mijn vorige (Fat) ps3 stond op precies dezelfde plek. De PS4 die ik een paar maanden had ook; die hadden het allebei niet. Inderdaad is het de laatste tijd natuurlijk wel warmer dan normaal maar ook op tijdstippen dat het (nog) niet warm is begint ie te blazen en houdt ie niet meer op. Vervelend.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:23
Heb ook last gehad van een vuile laser, met ethanol gekuist. Draait inmiddels al een jaar prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
superjona schreef op zondag 27 juli 2014 @ 09:28:
Heb ook last gehad van een vuile laser, met ethanol gekuist. Draait inmiddels al een jaar prima.
Bij welke ps3 was dat? Een slim of super slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Weet iemand hoe je het auto uploaden van savegames van alle games aanzet? Ik moet per spel de optie aanzetten. Ik heb al uren ingesteld wanneer die dit moet gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearz schreef op zondag 27 juli 2014 @ 17:30:
Weet iemand hoe je het auto uploaden van savegames van alle games aanzet? Ik moet per spel de optie aanzetten. Ik heb al uren ingesteld wanneer die dit moet gaan doen.
Volgens mij gaat het echt alleen maar per game. Per nieuwe game die je opstart, moet je het aangeven. Met name bij oudere games voor PS+ kan dit wellicht nog een probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:10

kingfriko

100 % BULLY

2 dagen terug in de ps store wat games in de summersale gekocht , me gisteren de hele dag goed vermaakt met south park - the stick of truth , totdat de ps3 ineens uitging met gepiep , ging ook niet meer aan , vandaag ook niet , YLOD dus helaas .
probleem is nu , wil graag deze game verder spelen , zit niks anders op om hem voor de ps4 aan te schaffen (heb ik ook staan) of wachten of hij misschien op playstation now gaat werken maar dit gaat nog lang duren .
Laatste optie zou zijn om een nieuwe ps3 aan te schaffen , het betreft hier een launch ps3 die dus al heel wat jaren zonder problemen heeft gewerkt , staan wel aardig veel digitale games op , maar ja ik heb al een ps4 staan :/

Ik zie net dat hij helemaal niet is uitgebracht op de ps 4 :(

[ Voor 4% gewijzigd door kingfriko op 09-08-2014 09:10 ]

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 16:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Wow, net Spec Ops: the line uitgespeeld, wat een game. Jammer dat hij zo weinig aandacht heeft gekregen, meesterlijke game.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18
Ik heb geen idee waar ik deze vraag beter kan stellen maar hoe zit het met het spelersaantal met de oudere CoD's op de PS3? Ik heb een cadeaukaart van Bol en wilde weer eens een wat oudere CoD spelen. Ik dacht aan WaW maar toen ik die op de Xbox360 speelde (en op pc) zat het stampvol hackers. Als alternatief dacht ik aan MW1 of BO1 maar worden die nog wel gespeeld of amper?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:14

Niku

Alagaesii

Volgens mij wordt MW1 nog wel redelijk veel gespeeld. De anderen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Black ops 1 heeft heel weinig hackers.
Mw1 wel veel en weinig mensen die spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18
Ha bedankt voor de info! :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
hmmm, na 6 jaar en 4 trouwe maanden dienst geeft mijn PS3 Fat 40GB opeens een YLOD. :(
May he rest in pieces. :'(

edit: valt me op dat de superslim de laatste maand opeens omhoog gegaan is in prijs :?
Is hier een specifieke reden voor???

[ Voor 35% gewijzigd door M a r c o op 09-08-2014 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

^ ze willen iedereen aan de PS4 krijgen ;)

Maar mij krijgen ze er niet zo snel aan, ik heb nog zat PS3 spellen die ik eerst nog wil spelen. Tegen de tijd dat ik die waslijst heb doorgewerkt is de PS4 wel in prijs gedaald vermoed ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb een PS4, maar ik wil evengoed terug een PS3 voor erbij.
alleen wel een naaistreek dat hij opeens weer duurder is. beschikbaarheid is ook niet enorm hoog zie ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:05
2e hands zijn ze nu echt leuk te krijgen hoor! Heb sinds het weekend een PS3 Phat 40 GB (meteen een 350GB hdd ingezet)
met 25 games en 2 controllers
Diablo 3
GTA V
Playstation All-Stars Battle Royale
Resident Evil 6
Call of Duty Ghosts
Batman Arkham City
Tomb Raider
The last of Us
Need for Speed Undercover
Sleeping Dogs
Bioshock Infinite
Bulletstorm Limited Edition
MetalGear Solid 4
Devil May Cry HD collection
Megadrive Ultimate Collection
Need for Speed Most Wanted
Tekken Tag Tournament 2
Bioshock
Red Dead Redemption
God of War 3
Call of Duty Black Ops 2
Army of Two
Assassins Creed 4 (Black Flag)
The Godfather - The don's Edition
God of War Ascension

weten te bemachtigen voor 200 euro, kon hem toch niet laten liggen :) en gaan wel wat games weg en er zijn er wat besteld. (oa GT5, little big planet en Singstar)

[ Voor 5% gewijzigd door MisterEagle op 11-08-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Bij de gameshop ook zat goede spellen voor 'n prikkie. Laatst AC3 voor 9e, Bioshock voor 3e, en Resistance 2 voor 6e gekocht. Geen heel recente spellen, maar wel oude toppers die ik nog niet had/heb gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Laatst online: 22:05
Hmm ik begin me een beetje zorgen te maken, net met diablo 3 spelen ging na 5 minuten de ps3 fan zo hard blazen dat deze over mijn tv geluid heen kwam.. ps3 fan test gedaan. Dit is het zelfde volume als hoe hij blies. Na herstart was het weg.. nu in GTA 5 hoor ik de fan wel maar niet veel harderdan hoe bv mn pc klinkt..
Moet ik me zorgen maken over dat dr Iets aan het overlijden is? Fan / temperatuursensor oid.. Lees wel dat een hoop mensen klagen over het volume maar net kon die niet harder meer..

Gaat om een phat editie, hij staat vrij en rechtop

Edit: na half uurtje ook in GTA de maximale fan stand.. :c

bericht in het juiste topic geplaatst.

Ik moet zeggen dat de PS3, op de fan na, goed bevalt! Snap eigenlijk niet waarom ik nooit eerder een PS heb gehad.. Vermakelijke games en het ziet er goed uit allemaal!

[ Voor 20% gewijzigd door MisterEagle op 13-08-2014 09:52 ]

• Paulus07
  • Niet online
Weet niet of er iemand films kijkt op zijn PS3. Maar hier nog voor de liefhebber een code voor een gratis film (weg=pech natuurlijk :P):

Kijk tijdelijk je eerste film gratis
Met Pathé Thuis en PS3 kijk je het beste uit de bioscoop als eerste in huis. Geniet direct van dit cadeau en kies jouw favoriete film.

Hoe werkt de code?

•Ga naar pathe-thuis.nl/aanmelden
•Download de PS3 app (TV/video diensten)
•Kies de film ('kijk nu') en voer de code in

Na het starten van de film is deze 48 uur beschikbaar. De code is geldig t/m 30 september a.s.

Vragen? support@pathe-thuis.nl

code = 5281610488312224470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Laatst online: 12-09 10:49
Hier ook nog een code: 5281610488911987840

• Exorcist
  • Niet online
Er lag net een pakketje op me te wachten, bevatte een PS3 Slim 160GB 3004a. Gekocht voor een tientje, defect. Defect is hij: als ik hem aanzet gaan er geen ledjes branden (ook niet in stand-by overigens), gaat wel aan, piept 1x dan 2x na een seconde of 5 en dan 5 seconden daarna 3de piep en dan uit.

Ik wissel van het weekend de voeding om met een andere, heb er toch zat, maar als iemand deze volgorde van piepjes iets zegt? Meeste foutmeldingen gaan over 3 piepjes achter elkaar en dan uit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:28
Voor de mensen die hun Gioteck EX-01 PS3 headset willen gebruiken op de pc kunnen de volgende driver gebruiken : http://www.komeil.com/download/890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
De PS3 waar ik het eerder over had werkt weer. Bordje voor power-on blijft ergens op hangen waardoor deze zichzelf uitschakelt. Losgekoppeld en aangezet door een disc erin te doen, blijft draaien. Straks bordje schoonmaken en moederbord, dan zal hij het wel blijven doen. En anders vervangend onderdeel kopen voor een prikkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik heb laatst een nieuwe USB-stick gekocht van 32 GB maar deze wordt niet herkend door mijn PS3. Ik heb de stick oorspronkelijk gebruikt om er met Rufus een Windows 8-boot usb van te maken waardoor deze in een ander formaat geformatteerd is.

Vervolgens heb ik echter de stick met verscheidene tools, waaronder die van Windows zelf naar FAT32 geformatteerd maar dat lijkt niet te werken. Hij werkt prima op de PC waar hij ook als FAT32 herkend wordt maar op de PS3 verschijnt hij niet als USB Disk, zoals mijn andere USB sticks dat doen.

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen? Aan het merk zou het niet moeten kunnen liggen aangezien andere USB sticks van hetzelfde merk wel gewoon werken.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Die site had ik al eerder gezien maar als je op de 3e methode klinkt kom je op een 404 uit.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:14

Niku

Alagaesii

Wij probeerden laatst om met 4 PS3s, 4 TVs en 4x Bad Company 2 dat spel te spelen in dezelfde kamer. Dus op hetzelfde netwerk. Uiteindelijk kregen we voor elkaar dat er twee op hetzelfde netwerk konden, maar zo snel er een derde de game joinde kickte die er een ander uit. Iemand enig idee hoe dit wel kan en of dit überhaupt kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Heeft er iemand ervaring met 3D op een PS3 ? We hadden al een PS3 op onze home cinema boven met een oude HD plasma. Sinds kort hebben we echter in de woonkamer beneden een nieuwe LCD TV die toevallig ook 3D is. We hadden al een Sony BluRay speler daar, maar die is niet 3D.
Nu blijkt dat de PS3 al een hele tijd 3D ondersteunt voor zowel BluRays als games. In het lijstje van 3D games zitten ook verschillende titels die ik al heb, en bovendien nog niet allemaal gespeeld heb (GT6, Uncharted 3, Sly Trilogy...). 3D in films interesseert me maar matig, maar voor games lijkt het me toch wel heel leuk.

Als 3D zou meevallen, overweeg ik eigenlijk om een tweede PS3 aan te kopen voor beneden. Ik vermoed dat dat verder geen problemen zal geven om aangekochte content op beide consoles af te spelen ? Ik heb bovendien ook PlayStation Plus met cloud game saves. Lijkt me dat het daarmee ook perfect mogelijk is om games afwisselend op beide PS3's te kunnen spelen waarbij je progress gewoon op beide in sync blijft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Twixie schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:19:
Heeft er iemand ervaring met 3D op een PS3 ? We hadden al een PS3 op onze home cinema boven met een oude HD plasma. Sinds kort hebben we echter in de woonkamer beneden een nieuwe LCD TV die toevallig ook 3D is. We hadden al een Sony BluRay speler daar, maar die is niet 3D.
Nu blijkt dat de PS3 al een hele tijd 3D ondersteunt voor zowel BluRays als games. In het lijstje van 3D games zitten ook verschillende titels die ik al heb, en bovendien nog niet allemaal gespeeld heb (GT6, Uncharted 3, Sly Trilogy...). 3D in films interesseert me maar matig, maar voor games lijkt het me toch wel heel leuk.

Als 3D zou meevallen, overweeg ik eigenlijk om een tweede PS3 aan te kopen voor beneden. Ik vermoed dat dat verder geen problemen zal geven om aangekochte content op beide consoles af te spelen ? Ik heb bovendien ook PlayStation Plus met cloud game saves. Lijkt me dat het daarmee ook perfect mogelijk is om games afwisselend op beide PS3's te kunnen spelen waarbij je progress gewoon op beide in sync blijft ?
3D werkt redelijk goed. Bij GT6 verwaarloosbaar, maar Uncharted 3 vond ik echt een stuk toffer spelen. Met een tweede PS3 kun je prima je content op beide kwijt (op Singstar na) en je savegames in de cloud saven en laden (met PS+ inderdaad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
'k Kon natuurlijk ook gewoon mijn huidige PS3 effen naar beneden brengen en op de nieuwe TV aansluiten 8)7 . Bij deze dus eens uitgeprobeerd. Eerste reactie is in elk geval wow (zeker bij bvb WipeOut HD), maar is nu nog eens effen afwachten of het niet snel begint te wennen of zelfs vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Er is nu een retro sale op de PSN store voor allerlei, ja ja, retro games.

Bij mij laadt die pagina echter heel de dag al niet, hebben jullie dit ook?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Theme Hospital is zelfs gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:43
Twixie schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:19:
Heeft er iemand ervaring met 3D op een PS3 ?
Killzone 3 :)
Voor mij de standaard voor wat betreft 3D games d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf een Ps3, maar ik deze geeft geen beeld meer, heb alles algeprobeerd.
Ook de reset, met het bekende menu. (power in houden totdat die twee kier piept,)
Ik krijg alleen dit menu nooit, Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Heb HDMI en scart al geprobeerd, + nieuwe kabels en andere TV, werkt ook niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:31:
Heb zelf een Ps3, maar ik deze geeft geen beeld meer, heb alles algeprobeerd.
Ook de reset, met het bekende menu. (power in houden totdat die twee kier piept,)
Ik krijg alleen dit menu nooit, Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Heb HDMI en scart al geprobeerd, + nieuwe kabels en andere TV, werkt ook niet.
Klinkt alsof je al het mogelijke geprobeerd hebt om beeld te krijgen. LED voorzijde is wel gewoon permanent groen?

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:04:
[...]

Klinkt alsof je al het mogelijke geprobeerd hebt om beeld te krijgen. LED voorzijde is wel gewoon permanent groen?
Ja deze kleurt gewoon groen, Fan gaat gewoon aan.
En wanneer ik er een spel in doe gaat het blauwe lampje ook gewoon branden + je hoort dat die geladen word op het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk Gladiator van Ratchet & Clank gekocht in de store. Ziet er veel beter uit als de PS2 versie. Toch weer heerlijk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 23:07
Ik wil een PS3 gaan kopen om de misgelopen games in te halen (Red Dead, GTA V, InFamous serie etc), alleen twijfel ik of ik een nieuwe moet kopen of een tweedehandse. Ik kan in de buurt een PS3 Slim versie met 160GB HDD kopen met een aantal games (onder andere incl GTA V). Waar moet ik op letten bij het kopen van een tweedehands Playstation 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dat die ding niet open is geweest(void seal) voor reparatie, voor de rest is het gewoon geluk hebben, met mijn 160GB al inmiddels +1000 uur inzitten maar doet het nog altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
iPodKiller schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:10:
Dat die ding niet open is geweest(void seal) voor reparatie, voor de rest is het gewoon geluk hebben, met mijn 160GB al inmiddels +1000 uur inzitten maar doet het nog altijd goed.
Ja dat met geluk vreesde ik al :P . Echter heb ik dat nooit, zelfs als ik iets nieuw koop is het nog vaak kapot 8)7 Ik zie dat het laatste model nieuw op zo'n 175 euro komt inclusief verzenden, echter heeft deze slechts 12GB HD-ruimte (of eigenlijk geen HD).

[ Voor 5% gewijzigd door flashingst op 23-09-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:30
flashingst schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:17:
[...]

Ja dat met geluk vreesde ik al :P . Echter heb ik dat nooit, zelfs als ik iets nieuw koop is het nog vaak kapot 8)7 Ik zie dat het laatste model nieuw op zo'n 175 euro komt inclusief verzenden, echter heeft deze slechts 12GB HD-ruimte (of eigenlijk geen HD).
Ik heb toendertijd voor €10 een hdd caddy gehaald en voor €45 een 500GB hdd dus bij elkaar ben je dan €230 kwijt voor een ps3 maar heb je wel garantie natuurlijk :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
skreppiedoe schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:01:
[...]

Ik heb toendertijd voor €10 een hdd caddy gehaald en voor €45 een 500GB hdd dus bij elkaar ben je dan €230 kwijt voor een ps3 maar heb je wel garantie natuurlijk :)
Denk toch dat dit de beste keuze is. Dan heb ik in ieder geval de zekerheid dat hij in orde is (als het goed is dan :9 ).

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:51
Gisteren eindelijk begonnen aan Tomb Raider op de PS3 en er is geen inverted x-axis mogelijk |:(
Dit blijkt een veelgehoorde klacht te zijn, waar helaas niets aan gedaan is, ik ben een lijst tegen gekomen met andere games die het niet toelaten de x-axis te inverteren(Bioshock Infinite en Uncharted bv) en dat zijn juist games die ik nog wil spelen.

Ik kan niet wennen aan de normale x-axis en wat de enige oplossing lijkt is een programmeerbare joypad. De pricewatch: Thrustmaster T-Wireless 3in1 Rumble Force Zwart, PC, PlayStation 2, PlayStation 3 ben ik tegengekomen waarmee dit mogelijk is. Deze controller is niet 100% compatible met de orginele Dualshock.

Zijn er controllers 100% compatible met iig een inverteerbare x-axis , min of meer een kopie van de vormgeving(feel) van de originele Dualshock en dezelfde (uitstekende) connectiviteit tussen PS3 en joypad?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
Vandaag m'n PS3 binnen gekregen. Prima apparaat die Super Slim-versie, alleen is het draaien (en stoppen) van de disk soms wel hoorbaar... Ik ben van plan binnenkort GTA V te kopen, echter lees ik veel op internet dat de disk dan bijna non-stop draait en stopt. Is het daarom niet beter om de digitale versie van GTA V te kopen in plaats van spelen vanaf de disks? Wat zijn jullie meningen hierover? Waren er bij de release niet wat problemen omtrent de digitale versie van GTA V voor de PS3?

Nog even een vraag; zal deze HDD werken in een PS3 Super Slim? Gezien dit een 7200rpm drive is en de standaard Sony volgens mij 5400rpm is?

[ Voor 28% gewijzigd door flashingst op 26-09-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Snelheid doet er niet echt toe, dus zou moeten werken, en zelfs iets rapper dan die van Sony. Er zijn er zelfs die een SSD steken, al is dat zonde van het geld aangezien ook daar de snelheidswinst (bizar genoeg) niet zo gigantisch is. Enige potentieel issue met een 7200rpm is mogelijk de warmte.
Verder er ook steeds opletten dat het een 9.5mm HDD is, je hebt er ook die 12.5mm dik zijn en die gaan niet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik heb er inderdaad een 120GB SSD die ik over had , werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
Ik kom de store niet in met me ps3. 3 dagen geleden deed hij het nog prima.
Heb wel internetverbinding. Iemand anders met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Watchmano schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:30:
Heb hetzelfde probleem. PS3 loopt helemaal vast als ik de Store open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Watchmano schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:30:
De PS3 van mijn zus had het vanochtend. Keer op keer de store in, hing daarna direct. Kon ook niet terug naar het XMB. Andere PS3 daar geprobeerd, zelfde verhaal. Geen toeval dunkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
Exorcist schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:20:
[...]

De PS3 van mijn zus had het vanochtend. Keer op keer de store in, hing daarna direct. Kon ook niet terug naar het XMB. Andere PS3 daar geprobeerd, zelfde verhaal. Geen toeval dunkt me ;)
Heb ff gegoogled, er zijn meerdere mensen die dit probleem hebben in eu. Waarschijnelijk server problemen.

Hij loopt of vast of hij start de ps3 automatisch zelf op. Heb ze bijde meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Download lijst werkt bij mij wel. Dus ik heb gewoon via de pc dingen gedaan en later via downloadlijst binnengehaald op ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:07

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik dacht dat er wat met mijn PS3 aan de hand was. De PSN Store werkt hier ook niet. Gisteravond ging hij elke keer automatisch terug naar het XMB-scherm waarna ik de Store opnieuw heb geïnstalleerd. Nu blijft hij hangen met enkel die drie knoppen bovenin, de PS3 reageert nergens meer op. Erg frustrerend, want ik wilde Minecraft downloaden. Hopelijk is het snel verholpen...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
Xfade schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 03:12:
Download lijst werkt bij mij wel. Dus ik heb gewoon via de pc dingen gedaan en later via downloadlijst binnengehaald op ps3.
Hm dank

Dit werkt idd. Vice City op de download :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Als je je PS3 verkoopt, is er dan de mogelijkheid om je digitale aankopen mee te geven/verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Frank76NL schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:03:
Als je je PS3 verkoopt, is er dan de mogelijkheid om je digitale aankopen mee te geven/verkopen?
Account meeverkopen. Fijn he, digitaal aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:10:
[...]

Account meeverkopen. Fijn he, digitaal aanschaffen :)
Volgens mij mag je je account niet verkopen. Ik heb de gebruikersvoorwaarden van PSN niet bij de hand, maar het staat me bij dat het zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
PS Store werkt bij mij nog steeds niet.

Ben benieuwd of het nog voor de Store update van vanmiddag gefixed zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:51
Bij het spelen van Tomb Raider viel me op dat de PS3 eigenlijk te sloom is om het spel soepel te draaien. Vooral de slowdown bij de eindbaas was enorm. Is Tomb Raider een van de zwaardere spellen voor de PS3?

Bioshock Infinte is de volgende titel die ik wilde gaan spelen, maar als dit spel ook maar net draait dan begin ik er niet aan.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 44 ... 47 Laatste