• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Razkin schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:11:
Bij het spelen van Tomb Raider viel me op dat de PS3 eigenlijk te sloom is om het spel soepel te draaien. Vooral de slowdown bij de eindbaas was enorm. Is Tomb Raider een van de zwaardere spellen voor de PS3?

Bioshock Infinte is de volgende titel die ik wilde gaan spelen, maar als dit spel ook maar net draait dan begin ik er niet aan.
Bioshock Infinite gaat soepel hoor.

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• P. vd Loo
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 25-11 13:11
Ik dacht al dat mijn PS3 kapot was. Irritant zeg die Store bug.

• Nemesizz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 28-11 18:13

Nemesizz

Untouchable

Razkin schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:11:
Bij het spelen van Tomb Raider viel me op dat de PS3 eigenlijk te sloom is om het spel soepel te draaien. Vooral de slowdown bij de eindbaas was enorm. Is Tomb Raider een van de zwaardere spellen voor de PS3?

Bioshock Infinte is de volgende titel die ik wilde gaan spelen, maar als dit spel ook maar net draait dan begin ik er niet aan.
Heeft meer te maken met de programmering dan met de console zelf. Bepaalde games hebben veel last van stutters en freezes/framedrops, terwijl een andere game, die misschien zelfs grafisch er beter uitziet, veel soepeler loopt.
Als ik als voorbeeld kijk als m'n broer Dragon Age (die 1e) speelt, ieder gevecht staat het beeld gewoon stil, tijdens het gevecht ook regelmatig dat het beeld stil staat, maar Dragon Age (deeltje 2) heb je dat niet (wel slowdowns soms, maar je beeld freezed niet met ieder gevecht). Ligt puur aan de programmering.
Metname multi-platform games hebben aanzienlijk meer last van dat soort slow-downs en dergelijke.

Bioshock Infinite draait overigens gewoon goed, heb em zelf ook ;)

• JK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 25-11 13:59
Erg fijn, dat de PSN Store nog steeds niet werkt. Als er zaterdag al problemen zijn gemeld en het donderdag nog niet werkt, zijn ze bij Sony toch wel heel slecht bezig. Dacht de eerste keer toen de PS3 vast liep 'ah, tijd om een PS4 te kopen'. Ik speel alleen bijzonder weinig, hij staat bijv. maar 3 uur te draaien in 6 maanden tijd. Had nu even zin om weer even te spelen er mee, maar laat maar. :+

• Tobisas
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23-03-2018
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met een PS3 die crashed op de store. Toen ik hier afgelopen weekend tegenaan liep kon ik met google maar weinig informatie erover vinden.

Ter informatie, niets lijkt dit momenteel te kunnen fixen (bij mij). Heb de store app opnieuw geinstalleerd, de harde schijf geverifieerd en zelfs een complete factory reset gedaan, maar hij loopt alsnog vast direct bij het openen van de store.

Toch apart, want PSN lijkt goed te werken, en alle games draaien ook zonder problemen. En aangezien er geen gigantische twitter furore hierover is, lijkt het niet iedereen te treffen. Misschien enkel EU/NL klanten met een fat PS3 oid?

• Tobisas
Net mijn PS3 aangezet en deze had blijkbaar afgelopen nacht een patch voor de Store gedownload.

Even geprobeerd de store te openen, en hoewel het om 1 of andere reden meer dan een minuut duurde voordat de store opende, loopt het niet meer vast. Het lijkt dus gefixed te zijn.

Sony's communicatie hierover was wel erg bagger zeg.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 08:49

MeNTaL_TO

The future is not set

Tobisas schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:00:
Net mijn PS3 aangezet en deze had blijkbaar afgelopen nacht een patch voor de Store gedownload.

Even geprobeerd de store te openen, en hoewel het om 1 of andere reden meer dan een minuut duurde voordat de store opende, loopt het niet meer vast. Het lijkt dus gefixed te zijn.

Sony's communicatie hierover was wel erg bagger zeg.
Hoe kreeg je deze patch binnen? Als update voor het systeem of als update voor de store?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• Tobisas
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:14:
[...]

Hoe kreeg je deze patch binnen? Als update voor het systeem of als update voor de store?
Erm weet niet helemaal zeker, maar zag ik toen ik hem aanzette dat hij had gedownload en geinstalleerd een "Store Patch", dus dat zou een update voor de store zijn geweest.

Indien jullie deze niet automatisch binnenkrijgen, moet je misschien een dagje wachten. Ik meen me te herinneren dat updates soms niet tegelijkertijd voor iedereen uitgerold worden?

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:14:
[...]

PS Store update 1.14

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Meisje!

Ik wil er een nieuwe HD in stoppen. Mijn 320GB zit vol dus wil gaan voor 1TB.
Hoeveel profijt heeft de PS3 eigenlijk bij een snelle HD?

pricewatch: Seagate Laptop Thin SSHD ST1000LM014, 1TB

pricewatch: Hitachi Travelstar 5K1000, 1TB

Deze 2 had ik op het oog. Vanwege de prijs vooral :+

Is het dat kleine beetje extra waard of kan ik beter in iets goedkoops investeren?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Nemesizz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 28-11 18:13

Nemesizz

Untouchable

Touchdomex schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:51:
Ik wil er een nieuwe HD in stoppen. Mijn 320GB zit vol dus wil gaan voor 1TB.
Hoeveel profijt heeft de PS3 eigenlijk bij een snelle HD?

pricewatch: Seagate Laptop Thin SSHD ST1000LM014, 1TB

pricewatch: Hitachi Travelstar 5K1000, 1TB

Deze 2 had ik op het oog. Vanwege de prijs vooral :+

Is het dat kleine beetje extra waard of kan ik beter in iets goedkoops investeren?
Ga gewoon voor een goedkope met veel opslag, SSHD heeft amper voordeel voor een PS3 tov wat zo'n ding kost. Zelfs bij een PS4 is het het geld vaak niet eens waard.
Sneller is het wel, maar een Playstation heeft er niet zoveel profijt van als bijvoorbeeld een PC dus vandaar.

Let wel op met schijven groter dan 320GB dat ze soms wat lastig kunnen doen (nouja, de PS3 kan lastig doen, het gedeelte waar je de firmware opnieuw moet installeren na het plaatsen van een nieuwe HDD).
Meestal gaat het wel goed, maar er zijn een aantal gevallen waar een 320+ GB schijf problemen gaf.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Meisje!

Nemesizz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:26:
[...]

Ga gewoon voor een goedkope met veel opslag, SSHD heeft amper voordeel voor een PS3 tov wat zo'n ding kost. Zelfs bij een PS4 is het het geld vaak niet eens waard.
Sneller is het wel, maar een Playstation heeft er niet zoveel profijt van als bijvoorbeeld een PC dus vandaar.

Let wel op met schijven groter dan 320GB dat ze soms wat lastig kunnen doen (nouja, de PS3 kan lastig doen, het gedeelte waar je de firmware opnieuw moet installeren na het plaatsen van een nieuwe HDD).
Meestal gaat het wel goed, maar er zijn een aantal gevallen waar een 320+ GB schijf problemen gaf.
Ook bij de PS3 slim? Die stock al geleverd wordt met 500GB?

Mjah dacht het al dus dan maar voor de goedkope oplossing :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Anoniem: 137811
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Nemesizz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:26:
[...]

Ik heb 1TB in mijn PS3 zitten. Geen problemen en is erg fijn.
Voor PS4 kan je bij ruimte gebrek install files wissen. Voordeel van disc based games is dat deze snel gereed zijn om te spelen, waar je bij PS3 alles moest installeren.

• Coromoto
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 01-11 03:32
Ik kreeg van de week de melding dat firmware 4.66 benodigd was op mijn PS3. Echter wacht ik meestal altijd even de geluiden van andere gebruikers af mbt de stabiliteit of kwaliteit van FW updates af alvorens ze zelf te updaten.

Nu is het zo dat ik uit de US enkele posts heb gezien waar men aangeeft dat deze FW update hun PS3 heeft gebrickt, echter op geen enkel Nederlands forum nog iets over gelezen, ook op Tweakers niet. De meuktracker geeft versie 4.55 uit augustus als laatste versie aan.

Mijn concrete vraag is: zijn er al meer over op 4.66 en hoe is dat bevallen?

• Verstekbakker
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Stel je niet zo aan en installeer die patches gewoon. Hier is alles goed gegaan zoals het bij miljoenen anderen ook goed is gegaan.

• ArieR
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 08:48
Schaamteloze crosspost uit het [PS] Playstation Plus topic. Weet niet of iedereen dit topic onder ogen is! :)

Voor degene die nog opzoek zijn naar een abonnement. Bij Mycom nu 'Black Friday' korting, met de onderstaande codes welke je tegelijk kan invoeren krijg je €15 korting. Jaartje PS+ voor €35...
  • BFH2014
  • BFS2014

• Joostje123
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 09:37
Ik kan nergens codes invullen helaas.

• Ike.
  • Niet online
Haal meer uit je PlayStation®3
Geef je XMB Menu een fantastische nieuwe look met het gratis dynamische PS4-thema voor je PS3 uit de PlayStation®Store.
spoiler:
/edit

:+

[Voor 5% gewijzigd door Ike. op 04-12-2014 09:11]

• LightStar
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 27-11 20:13
Ike. schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:24:
Haal meer uit je PlayStation®3
Geef je XMB Menu een fantastische nieuwe look met het gratis dynamische PS4-thema voor je PS3 uit de PlayStation®Store.
spoiler:
LE59-66NT-3952

:+
Volgens mij was deze voor 1x gebruik: De door u ingevoerde code is onjuist of niet meer geldig. Controleer uw invoer.

PVOutput z-zo 12x300wP Denim Solar, n-nw 5x320wP Denim Solar

• Ike.
  • Niet online
LightStar schreef op donderdag 04 december 2014 @ 07:26:
[...]

Volgens mij was deze voor 1x gebruik: De door u ingevoerde code is onjuist of niet meer geldig. Controleer uw invoer.
Dan heeft iemand em al gebruikt. Ik had 2 codes ontvangen.

• Adipose
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 14-03 16:26
Hi,

Welke harde schrijf kan ik het best in de PS3 stoppen? Ik ben op zoek naar iets dat een beetje meer snelheid heeft dan de standaard HDD. Ik heb in de pricewatch gezocht maar kom vooral uit op sata 2 schrijven, is dat voldoende voor de ps3?

[Voor 3% gewijzigd door Adipose op 29-12-2014 16:52]

• Adipose
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 14-03 16:26
Niemand?

• retrog4mer
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 30-01-2017
Laatste weken problemen met de PS3

Hij blijft dikwijls hangen ik krijg een screenfeeze en de enige oplossing is hem uitzetten.
Dit komt niet met elk spel voor gisteren gebeurde het bij uncharted enkele keren daarna tomb raider gepeeld zonder problemen.

iemand raad???

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
retrog4mer schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:55:
Laatste weken problemen met de PS3

Hij blijft dikwijls hangen ik krijg een screenfeeze en de enige oplossing is hem uitzetten.
Dit komt niet met elk spel voor gisteren gebeurde het bij uncharted enkele keren daarna tomb raider gepeeld zonder problemen.

iemand raad???
Ik heb hetzelfde probleem met LittleBigPlanet 2. Ik heb het idee dat het vooral gebeurt wanneer ik niet online ben of verbinding te lang wegvalt. Ineens gaat het scherm op zwart of het spel loopt vast. Soms kan ik nog Quit game kiezen, maar veelal is het een reset, waarna de PS3 zegt dat ik hem niet goed heb afgesloten en je dus weer een schijfcontrole voor je kiezen krijgt.

Mijn PS3 is overigens een oude 'fat' PS3 van 6,5 jaar geleden. Aangezien het slechts bij enkele games gebeurt, is mijn inschatting dat het geen ouderdomskwaaltje is.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pfff... ik begin een beetje ziek te worden van die updates op de ps3. Ding heeft net anderhalf uur staan kloten om vier gigabyte naar binnen te trekken, en komt nu doodleuk met 'ongeveer 450 minuten over' bij het installeren.
Da's toch echt ridicuul!
gaat de ps4 sneller met dit soort dingen?

• Butch_NL
Dit weekend kon de kortingscode worden ingeleverd die Sony Playstation aanbood ter compensatie van de netwerkproblemen gedurende de feestdagen. Wat hebben jullie gekocht?

Ik moet zeggen dat ik heel selectief ben geweest en me vooral op DLC heb gericht van games waar ik momenteel mee bezig ben of die vermoedelijk niet of nooit in de aanbieding zal gaan. Aangezien ik nu LBP 1 op 100% heb gezet, ga ik me nu richten op LBP 2 Platinum en DLC.

Sony stop met Music Unlimited en gaat in de plaats daarvan in zee met Spotify : http://blog.eu.playstatio...=social_20150128_39533847 . Schitterend nieuws dit.

• Butch_NL
Twixie schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:34:
Sony stop met Music Unlimited en gaat in de plaats daarvan in zee met Spotify : http://blog.eu.playstatio...=social_20150128_39533847 . Schitterend nieuws dit.
If you can't beat them, join them! Ergens wel logisch. Ik heb nooit echt de indruk gehad dat Music Unlimited een grote rol van betekenis heeft gespeeld bij alle streamdiensten.

• Bartjuh
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
MikeyMan schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:00:
Pfff... ik begin een beetje ziek te worden van die updates op de ps3. Ding heeft net anderhalf uur staan kloten om vier gigabyte naar binnen te trekken, en komt nu doodleuk met 'ongeveer 450 minuten over' bij het installeren.
Da's toch echt ridicuul!
gaat de ps4 sneller met dit soort dingen?
Nu pas begin je ziek te worden? :p

Dat deed het bij mij jaren geleden al. Had eens ergens gelezen dat het een soort encryptie/decryptie te maken had, niet met schijfsnelheid over inetsnelheid. Daarom is het altijd traag gebleven door de tijd.
Of stel hem gewoon in dat hij elke nacht rond 4u of zo automatisch aangaat om updates e.d. te downloaden in installeren. Al kan het wel zijn dat dat een PS Plus only feature is.

• Butch_NL
Twixie schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:29:
Of stel hem gewoon in dat hij elke nacht rond 4u of zo automatisch aangaat om updates e.d. te downloaden in installeren. Al kan het wel zijn dat dat een PS Plus only feature is.
Dat is inderdaad een PS+ feature. Verder een prima tip.

Repost vanuit het Trophy-topic:
Zijn er hier mensen die de 'game' annex music visualiser Pixeljunk 4AM hebben (incl. Move en PSEye)? Ik heb aankomende donderdag vanaf 19:00 uur een sessie georganiseerd met als doel het verkrijgen van enkele Trophies m.b.t. het uitwisselen van kudos.

Bij interesse, meld je me even aan via psnprofiles.com --> gaming sessions -> Pixeljunk 4AM of stuur me even een bericht via PSN aangaande deze game.

• Watchmano
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 27-11 15:42
Wow dacht ik bestel even een 2de ps3 controller, 60 euro????. Belachelijk duur. Dacht dat ze ronde 35, 40 waren

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Meisje!

Watchmano schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:27:
Wow dacht ik bestel even een 2de ps3 controller, 60 euro????. Belachelijk duur. Dacht dat ze ronde 35, 40 waren
Dat waren ze ook.

Zouden ze niet meer geproduceerd worden? :X

• The_Bird
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 08:56

The_Bird

Meneer de Raaf

Watchmano schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:27:
Ja kan natuurlijk ook een ps4 controller halen.

"21 jaar DSL!"

• BMW_M3
  • Registratie: september 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Mijn PS3 fat uit ergens 2008 is vorige week overleden; YLOD.
Heb zo'n standaard procedure gedaan van; demonteren, verwarmen, koelpasta, en weer monteren.
En hij doet het weer!! Hopelijk voor een lange tijd weer, maakt nu in ieder geval een stuk minder lawaai met zware games.

Signature

• Watchmano
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 27-11 15:42
The_Bird schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 07:01:
[...]

Ja kan natuurlijk ook een ps4 controller halen.
Ik lees overal dat het niet full ondersteuning heeft. Vibiratie en sixaxis zouden niet naar behoren werken ofzo

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Watchmano schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:50:
[...]

Ik lees overal dat het niet full ondersteuning heeft. Vibiratie en sixaxis zouden niet naar behoren werken ofzo
Sixaxis weet ik niet, dat gebruik ik niet maar dat van rumble klopt (maar dat maakt me persoonlijk niet uit)

"21 jaar DSL!"

• Wazzup!
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 28-11 17:15
Helaas is mijn controller overleden tijdens het schoonmaken...

Nu kwam ik deze website tegen.
http://www.stanpharmacy.c...duct_info&products_id=206
Zijn dit nou echt originele controllers?

• sander0
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 26-08-2020
Toch mijn vraag maar even hier stellen, en expres niet in het PS4 topic.

Ik ben al meerdere jaren PC gamer, en heb nooit echt behoefte gehad om naar een console over te stappen. Ik wil het toch proberen. Ik zit voor mijn werk al hele dagen achter een PC en dan avonds lekker relaxt op de bank een game spelen lijkt me veel fijner dan weer op een stoel voor een scherm. Ik weet alleen niet of ik wel aan een controller kan wennen, maar wil het wel proberen.

Wat zouden jullie mij aanraden. Ik kan voor 80,- 2e hands een PS3 kopen om te kijken of het bevalt en vervolgens een PS4 halen. Of toch direct een PS4 halen en hopen op het beste?

Ik ben zeker geen hardcore gamer meer, ik speel nu vooral games om lekker te ontspannen. :) Dus voor de graphics hoef ik het niet te doen. (Buiten dat, ik betwijfel of ik heel veel verschil ga zien op mijn 32" 720p scherm.)

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Voor de PS3 is een enorme bibliotheek aan goede games te koop, die daarbij tegenwoordig niet meer zo duur zijn. Daarbij heb je gratis online play dus het is een goede instap. Het zou zonde zijn wanneer je gelijk PS4 gaat en al die PS3 toppers mist.

"21 jaar DSL!"

Gewoon doen inderdaad. Genoeg toppers: Uncharted, Last of Us, God of War, Beyond, Heavy Rain.

• sander0
The_Bird schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:26:
Voor de PS3 is een enorme bibliotheek aan goede games te koop, die daarbij tegenwoordig niet meer zo duur zijn. Daarbij heb je gratis online play dus het is een goede instap. Het zou zonde zijn wanneer je gelijk PS4 gaat en al die PS3 toppers mist.
bram1984 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:32:
Gewoon doen inderdaad. Genoeg toppers: Uncharted, Last of Us, God of War, Beyond, Heavy Rain.
Duidelijk, MP maar eens gaan afspeuren. :)

• Groentenman
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:54
sander0 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:07:
[...]
[...]

Ik heb er nog wel één te koop voor je. PS3 fat met ong. 8 games waaronder alle uncharted games, God of War, GTA V + 2 controllers en een bluetooth ab. Kom er niet meer aan toe om erop te spelen en heeft nooit veel uren gedraaid. Als je meer info wil moet je maar een PM sturen... :)

• Bartjuh
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
sander0 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:07:
[...]
In gameshops zijn ook grote collecties ps3 games te vinden en voor kleine prijsjes te koop, zonder gezeur met 2de hands koop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sander0
Groentenman schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:23:
[...]

Ik heb er nog wel één te koop voor je. PS3 fat met ong. 8 games waaronder alle uncharted games, God of War, GTA V + 2 controllers en een bluetooth ab. Kom er niet meer aan toe om erop te spelen en heeft nooit veel uren gedraaid. Als je meer info wil moet je maar een PM sturen... :)
Ik heb er een van een vriend over kunnen nemen, sorry.

100,- voor een 240Gb PS3 inc verzending met 1 originele controller en GTAV, GTAIV (met beiden episodes), BO1, BO2 en Fifa 15. Al met al geen slechte koop lijkt me zo. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 09:38
Onlangs ook een PS3 gehaald. Een nieuwe 12GB Superslim.
Heb inmiddels e.e.a. aan games ingeslagen (zowel nieuw als 2e hands)

Ben nu zoekende welke hdd ik er best in kan zetten. 500GB is mij voldoende en ik twijfel of een sshd wel echt veel snelheidswinst oplevert. Op het ssd gedeelte zet hij immers de meest gebruikte bestanden, wat als ik vaak games wissel? Ik heb niet echt duidelijke benchmarks gevonden met verschillende schijven in een PS3..

Ook zoek ik een 2e controller en twijfel enorm of ik een nieuwe moet halen, deze zijn wel erg aan de prijs. Voordeel van een originele is wel dat ik dan een oplaaddock kan halen.. Mogelijk moet ik eens kijken naar een 2e hands maar ben dan wel bang dat ik een krijg die al het nodige heeft meegemaakt.

Verder ben ik benieuwd of er veel voordelen zitten aan het PS+ gebeuren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag een upgrade van mijn hdd (originele 40 gig naar 250). Zijn er leuke PSstore only games? De 'gewone' games wil ik op disc, maar ik vroeg me af wat de must haves zijn die nooit op disc zijn uitgekomen? Ik heb wipeout hd al, ooit gratis als vergoeding voor offline van psn gekregen.

Googlen levert veel games op die zowel op disc als in de store te krijgen zijn, vandaar mijn vraag hier.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:27

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Gadgeteer schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:27:
Onlangs ook een PS3 gehaald. Een nieuwe 12GB Superslim.
Heb inmiddels e.e.a. aan games ingeslagen (zowel nieuw als 2e hands)

Ben nu zoekende welke hdd ik er best in kan zetten. 500GB is mij voldoende en ik twijfel of een sshd wel echt veel snelheidswinst oplevert. Op het ssd gedeelte zet hij immers de meest gebruikte bestanden, wat als ik vaak games wissel? Ik heb niet echt duidelijke benchmarks gevonden met verschillende schijven in een PS3..

Ook zoek ik een 2e controller en twijfel enorm of ik een nieuwe moet halen, deze zijn wel erg aan de prijs. Voordeel van een originele is wel dat ik dan een oplaaddock kan halen.. Mogelijk moet ik eens kijken naar een 2e hands maar ben dan wel bang dat ik een krijg die al het nodige heeft meegemaakt.

Verder ben ik benieuwd of er veel voordelen zitten aan het PS+ gebeuren?
Harde schijf van 500 zou in 1e instantie voldoende moeten zijn. Check voor de zekerheid eerst online of de spellen die je wilt spelen geïnstalleerd moeten worden op de HDD.
Oja SSHD of SSD heeft niet echt voordeel tegen over de gewone HDD maw je merkt er amper wat aan.

Controllers gebruik ik het liefst nieuw omdat ik dan nog garantie heb mocht er iets mis mee zijn.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Ike.
  • Niet online
Orian schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:53:
Ik heb sinds vandaag een upgrade van mijn hdd (originele 40 gig naar 250). Zijn er leuke PSstore only games? De 'gewone' games wil ik op disc, maar ik vroeg me af wat de must haves zijn die nooit op disc zijn uitgekomen? Ik heb wipeout hd al, ooit gratis als vergoeding voor offline van psn gekregen.

Googlen levert veel games op die zowel op disc als in de store te krijgen zijn, vandaar mijn vraag hier.
Aantal goede PSN games:

Journey, Flower (Zijn retail te koop als Journey Collector’s Edition)
Sound Shapes
Super Stardust HD
Costume Quest
Lumines Supernova
Okami HD
Braid
Child of Light
Peggle
LIMBO
Critter Crunch
Tales from the Borderlands
Game of Thrones
Brothers: A Tale of Two Sons
The Wolf Among Us
Guacamelee!
Trine, Trine 2

[Voor 9% gewijzigd door Ike. op 06-06-2015 16:36]

• Orian
  • Niet online
Ike. schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 16:32:
[...]

Aantal goede PSN games:

Journey, Flower (Zijn retail te koop als Journey Collector’s Edition)
Sound Shapes
Super Stardust HD
Costume Quest
Lumines Supernova
Okami HD
Braid
Child of Light
Peggle
LIMBO
Critter Crunch
Tales from the Borderlands
Game of Thrones
Brothers: A Tale of Two Sons
The Wolf Among Us
Guacamelee!
Trine, Trine 2
Bedankt! Ga daar eens naar kijken :)

• sander0
bram1984 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:32:
Heb je toevallig nog aanraders voor multiplayer games (online, niet local)? Zoek nog wat om met mijn vriendin te doen. :9

• Ike.
  • Niet online
sander0 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:12:
[...]

Heb je toevallig nog aanraders voor multiplayer games (online, niet local)? Zoek nog wat om met mijn vriendin te doen. :9
Trine 2
littleBigPlanet 2
Ratchet & Clank: All 4 One
Portal 2
alle Lego spellen

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09:43
Ik denk er ook over een ps3 te kopen. Zal m vooral gebruiken voor fifa. Ik ben alleen een beetje bang dat EA volgend jaar bijvoorbeeld denkt; dit jaar maar geen fifa meer voor de ps3.

Wat gebeurde er in voorgaande jaren? Zie dat de ps2 nog best lang fifa heeft gekregen! fifa13 zelfs.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 10:24
Blijft wel uitkomen, maar vrijwel niet met nieuwe functies. Vrijwel alleen nieuwe selecties etc.

• drusloos
  • Nu online
Ik was net aan het spelen, gt6, rustig aan het racen, en ineens valt de ps3 uit, en blijft er een rood lampje knipperen. Opnieuw aanzetten helpt niet, dan valt hij ook uit, en blijft het rode lampje knipperen. Is de alleerste ps3, heb hem al vanaf dag 1 dat hij uitkwam. Is die dood?

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Nu ik al een jaar een PS4 heb, staat mijn PS3 stof te happen. Toch heb ik nog een kleine wishlist wat betreft de PS3:
- Puppeteer
- Hitman trilogy
- Overlord II
- Afrika (kwam de game laatst tegen, lijkt ideaal om als 'chill' game te spelen)

Zijn er nog meer mensen met een PS3 wishlist?

• Zipperman
  • Laatst online: 22-11 01:03
Ik heb een tijdje geleden een gebruikte ps3 gekocht, met 2 sixasix controllers. Eentje werkt perfect, alleen werkt de andere maar niet... Ik heb hem een tijdje aangesloten op de ps3 terwijl deze aan stond, maar ik krijg alleen een streepje te zien, geen laadstatus. Ik heb de controller gereset (wanneer aangesloten) en ik krijg dan wel een laadstatus te zien, maar na een aantal seconden staat er weer een streepje.

Iemand die enig idee hoe ik dit kan fiksen?
Niku schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:33:
Nu ik al een jaar een PS4 heb, staat mijn PS3 stof te happen. Toch heb ik nog een kleine wishlist wat betreft de PS3:
- Puppeteer
- Hitman trilogy
- Overlord II
- Afrika (kwam de game laatst tegen, lijkt ideaal om als 'chill' game te spelen)

Zijn er nog meer mensen met een PS3 wishlist?
Eerder een backlog dan Wishlist. Na 2j PS+ toch redelijk wat PS3 games die ik ooit nog wel eens wil (uit)spelen: Bioshock Inf, Tomb Raider, Rain, Puppeteer, etc...etc... Heb nu een maand of twee de PS4, maar al bij al zijn de PS+ games op PS3 toch wel beter.

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Gisteren mijn PS3 na lange tijd (halfjaar ongeveer) weer eens aangeslingerd. Nu heb ik een raar probleem, de internetverbinding wordt elke keer na een minuut of vijf verbroken, en dat ligt niet aan de router. Heb twee verschillende routers thuis, met beide kan hij dan geen verbinding maken (terwijl mijn PS4 dit op hetzelfde moment wel kan, PS3 en PS4 staan naast elkaar). Het ligt dus aan de PS3, iemand hier ervaring mee of een tip?

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09:36
Dit is niet de plek voor dit soort dingen

[Voor 84% gewijzigd door Gropah op 19-11-2015 15:39]

• Zipperman
Ik heb net een aantal horror berichten gelezen op het internet over de YLOD, ik heb sinds een paar weken een 80gb fat ps3, en ik wil graag voorkomen dat deze een ylod krijgt, iemand enige tips hiervoor?
Zijn er ook nog andere mensen met een fat ps3 die deze al hebben sinds launch?

• Bear
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 25-11 11:47

Bear

wench

Avatar_Aang schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:58:
Ik heb net een aantal horror berichten gelezen op het internet over de YLOD, ik heb sinds een paar weken een 80gb fat ps3, en ik wil graag voorkomen dat deze een ylod krijgt, iemand enige tips hiervoor?
Zijn er ook nog andere mensen met een fat ps3 die deze al hebben sinds launch?
Ik heb bij me fat 80GB de koelpasta vervangen en stof verwijderd uiteraard :Y)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• Sincery
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 22:58

Sincery

Windows95 PLuS!

Momenteel zoekende naar een nieuwe harddrive voor mijn PS3 Phat. :)
Zijn de 750GB en 1TB schijven compatible met deze Playstation's?
En wat is dan verstandiger, voor een 5400 of 7200 TPM te gaan? ( misschien met teveel warmte ontwikkeling ).

• Zipperman
Mijn controller(s) zijn dood, en ben op zoek naar een nieuwe.
Ik heb deze gevonden:
http://www.bartsmit.com/n...oteck-wireless-controller

Maar ik wil graag weten of ik deze kan gebruiken icm mijn pc usb.
De voorgaande sixaxis controllers konden dit namelijk niet.

• Verstekbakker
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Avatar_Aang schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 17:33:
Ik heb deze gevonden:

Ik heb nog nooit succes gehad met die third party controllers. Altijd gedoe, slechte knoppen, een keer laten vallen en het functioneert niet meer... Van die onzin.

Mijn tip, blijf bij de originele controllers voor je ps3, die zijn bijna niet kapot te krijgen, en ga voor de pc voor iets anders.

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 04:49
Avatar_Aang schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 17:33:
Ik heb deze gevonden:

Geen idee of die werkt, maar ik gebruik mijn dualshock 3 op de pc dmv MotionInjoy DS3 tool
http://sourceforge.net/projects/ds3tool/

• Zipperman
Mutatie schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:25:
[...]

Geen idee of die werkt, maar ik gebruik mijn dualshock 3 op de pc dmv MotionInjoy DS3 tool
http://sourceforge.net/projects/ds3tool/
Aaah, sorry ik heb denk ik mijn vraag verkeerd geformuleerd, ik wou graag weten of ik de controller alleen kon opladen via de usb port van mijn pc. De sixaxis kan dit namelijk niet.

• Mutatie
  • Laatst online: 04:49
Avatar_Aang schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 23:04:
[...]

Aaah, sorry ik heb denk ik mijn vraag verkeerd geformuleerd, ik wou graag weten of ik de controller alleen kon opladen via de usb port van mijn pc. De sixaxis kan dit namelijk niet.
Vreemd, mijn PS3 controllers laden juist enkel via de PS3 of mn PC, niet op telefoon laders, powerbanks e.d.

• Zipperman
Ik heb de controller van 21 euro gehaald vandaag en ben best wel tevreden, hij werkt op batterijen maar daar kan ik mee leven.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
Gisteravond met vier man aardig wat fun gehad met Dungeons and Dragons, welke een tijd geleden bij PS+ zat. Deed denken aan de Megadrive periode qua graphics en gameplay. Geluid was wat minder, maar goed kunnen lachen. Er gaat toch niets boven local co-op...

• Markos
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 24-11 13:59

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik heb geen PS3 maar vraag me dit wel af. Kun je met de PS3 media (films/series) bekijken die je op een cloudienst hebt staan? (webdav)

• Butch_NL
@Ik_ben_Mark3: Ik heb geen idee omdat ik me hierin nooit in verdiept heb, maar hierbij een schopje van het topic zodat anderen je vraag ook zien.

Zelf heb ik ook een vraag met betrekking tot mijn PS3 (fat). Ik heb gemerkt dat discs niet altijd meer goed uit de disclezer komen. De disc geef ik dan weer een klein duwtje terug. Hierna moet ik de PS3 uitzetten en dan bij het opnieuw opstarten snel op eject drukken, waarna de disc er meestal er weer uitkomt. Iemand enig idee of hier wat aan te doen is? Het kan uiteraard ook een vorm van slijtage zijn.

• ToyotaMR2
  • Laatst online: 27-11 13:48
Zojuist een extra PS3 gekocht voor wat funnen en GuitaR Hero enz.
Nu mijn vraag.
Welke leuke/simpele spellen zijn er om tegelijkertijd MP/samen te spelen?

Niet online dus.

• Butch_NL
ToyotaMR2 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:49:
Nu mijn vraag.

Niet online dus.
Met hoeveel personen? Heb je voorkeur voor een bepaald genre? Op de website cooptimus.com kun je namelijk heel wat titels vinden, waarbij je ook kunt kiezen voor couch co-op.

• ToFast
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 27-11 11:43
Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:01:
Ik heb geen PS3 maar vraag me dit wel af. Kun je met de PS3 media (films/series) bekijken die je op een cloudienst hebt staan? (webdav)
Kijk eens naar het gratis Plex:
https://plex.tv/playstation

• ToyotaMR2
Butch_NL schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:57:
[...]

Met hoeveel personen? Heb je voorkeur voor een bepaald genre? Op de website cooptimus.com kun je namelijk heel wat titels vinden, waarbij je ook kunt kiezen voor couch co-op.
Ik zal eens een kijkje nemen.
Het is samen met mijn vriendin. Dus gewoon simpele spellen. Grappig en leuk. Niet te serieus of shooter/dekking geven etc spellen.

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 08:06
ToyotaMR2 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:22:
[...]

Het is samen met mijn vriendin. Dus gewoon simpele spellen. Grappig en leuk. Niet te serieus of shooter/dekking geven etc spellen.
House of the dead spellen. Move setje, twee goedkope pistooltjes en gaan met die banaan :9
Zijn dan wel shooter maar echt van die arcadehal shooters. Lekker simpel en ontzettend corny.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 28-11 09:43

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Nu mijn vraag.

Niet online dus.
LittleBigPlanet, LittleBigPlanet 2 en LittleBigPlanet 3 zijn echt geweldige party games.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Butch_NL
ToyotaMR2 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:22:
[...]

MonkeySleeve noemt terecht LBP! In aanvulling daarop zou ik zeker ook Rayman Origins / Rayman Legends (nu in de aanbieding op PSN) overwegen en wellicht ook Guacamelee! en Trine.

Qua on rails shooters a la House of the Dead biedt Resident Evil trouwens ook met hun Umbrella Chronicles (ook in de aanbieding op PSN) ook het nodige vertier.

Verder zijn er genoeg brawlers (Final Fight, Double Dragon Neon, Shank en Scott Pilgrim) of fighters (Tekken) te vinden, maar je zal ook een beetje moeten achterhalen wat zij leuk vindt. Laten we wel zijn: niet elke vrouw vindt Mortal Kombat even tof...(de mijne wel <3). Eventueel kunnen twin stick shooters ook vermakelijk zijn, maar die kunnen ook als tactisch beschouwd worden.

Muziekgames als Guitar Hero zijn ook tof met zijn tweëen, maar daar hangt een redelijk prijskaartje aan (ook tweedehands, waarbij de vraag is of het nog goed werkt).

Succes!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 28-11 09:43

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Guacamelee _O_ Rayman origins/Rayman Legends zijn ook erg tof!

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• kromme
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23:23

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Nu mijn vraag.

Niet online dus.
Wij spelen veel Guitar Hero, Singstar, buzz Quiz, Little Big Plannet

Keep it calm...en lek mig de zuk

• ToyotaMR2
Wij zijn nu inderdaad veel bezig met LBP.
Is wel leuk tijdverdrijf. Vooral het elkaar vasthouden, wegslepen en weggooien 😂
Mocht dit gaan vervelen zal ik haar jullie andere opties voorleggen.
Dank!
Hmmm.

Ik heb vanmiddag een (fake) controller gekocht TTX Tech Wireless Controller.
Maar wat ik ook probeer en doe, deze wilt maar geen connectie krijgen met mijn ps3.
De lampjes blijven maar knipperen.

Iemand anders hier ervaring met deze controller?

Ps4 account = JusttJD

• ToFast
Just_jan schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:25:
Hmmm.

Ik heb vanmiddag een (fake) controller gekocht TTX Tech Wireless Controller.
Maar wat ik ook probeer en doe, deze wilt maar geen connectie krijgen met mijn ps3.
De lampjes blijven maar knipperen.

Iemand anders hier ervaring met deze controller?
Nope, maar heb je geprobeerd om hem te resetten via het kleine gaatje en aangesloten via usb (dan homebutton om te synchroniseren)? Heb overigens geen goede ervaringen met 'neppe' / generic PS3 controllers. Of er is inputlag, of de knoppen voelen niet lekker aan of de stickjes hebben te grote deadzone of functioneren niet goed (niet alle richtinging, niet 8way maar 4way etc). Troep is het, ook voor 10 euro.. Marktplaats staat ook vol met die neppe controllers (P3) maar ook met neppe (geen P3) die gewoon gekopieerd lijken.

[Voor 6% gewijzigd door ToFast op 17-03-2016 16:31]

ToFast schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:29:
[...]

Nope, maar heb je geprobeerd om hem te resetten via het kleine gaatje en aangesloten via usb (dan homebutton om te synchroniseren)? Heb overigens geen goede ervaringen met 'neppe' / generic PS3 controllers. Of er is inputlag, of de knoppen voelen niet lekker aan of de stickjes hebben te grote deadzone of functioneren niet goed (niet alle richtinging, niet 8way maar 4way etc). Troep is het, ook voor 10 euro..
Deze was 30 euro in een game speciaal zaak..
Ik verwacht er niet van dat deze het net zo goed doet als een orignele, maar wel dat die het minstens doet :P .

Met de meeste games kan ik gewoon mijn PS4 controller gebruiken, maar er zijn er toch een paar(zoals gran turismo 5) die dit niet ondersteunen.

Ps4 account = JusttJD

• ToFast
Just_jan schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:32:
[...]

Deze was 30 euro in een game speciaal zaak..
Ik verwacht er niet van dat deze het net zo goed doet als een orignele, maar wel dat die het minstens doet :P .

Met de meeste games kan ik gewoon mijn PS4 controller gebruiken, maar er zijn er toch een paar(zoals gran turismo 5) die dit niet ondersteunen.
Huh kan je een ps4 controller gebruiken op de ps3? Zou interessant zijn!
ToFast schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:47:
[...]

http://www.ign.com/wikis/...tible_PlayStation_3_Games

Ps4 account = JusttJD

ToFast schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:47:
[...]

Ja maar dat is al sinds 2013 bekend. :+

Alleen motion werkt niet, dus als je zaklamp in TLoU op is, heb je pech.

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 10:00
De drukgevoelige knoppen ook niet, maar er zijn niet zoveel games die daar gebruik van maken.
Ik was wel eventjes vergeten dat het installeren van een spel wat je heb gedownload zo vreselijk langzaam gaat op de ps4.
Het downloaden zelf gaat gewoon als een trein(tussen de 10 en 15 mb p.s.)
Maar het installeren van 1 GB daar is die gewoon een half uur mee bezig....minstens..

Mindere graphics storen mij gelukkig totaal niet, eerste 5 minuten is het eventjes wennen en dan merk je er niets meer van.

Ps4 account = JusttJD

• MenN
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 23-11 09:33
Heren, ik ben op zoek naar een goedkope optie om mijn universele afstandsbediening te gebruiken om een ps3 te besturen. De officiële ps3 afstandsbediening valt dus af, die werkt via bluetooth. Ik moet dus een infrarood ding kopen en vervolgens mijn afstandsbediening de codes laten leren.

Nu heb ik even rondgekeken, en ik kwam op een paar interessante opties uit.

Voor 5 euro komt deze afstandsbediening mijn kant op.

Maar dit is een beetje een vaag ding. Zie niet direct welke knoppen erop allemaal op zitten, maar voor die prijs wellicht het proberen waard.

Een andere optie die ik wel zie zitten is de volgende:

voor 5 euro komt deze vanuit Hong Kong.

Het probleem alleen is dat deze geadverteerd wordt als voor ps4. Maar ik zie geen knoppen die puur voor een ps4 zouden zijn, en voor de rest is het een ir dongle en afstandsbediening in ps4 vormgeving.
Zou deze unit ook gewoon werken op mijn ps3?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• Blindfold
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 24-11 10:23

Blindfold

Donde estan los conejos?

MenN schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 18:48:
Heren, ik ben op zoek naar een goedkope optie om mijn universele afstandsbediening te gebruiken om een ps3 te besturen. De officiële ps3 afstandsbediening valt dus af, die werkt via bluetooth. Ik moet dus een infrarood ding kopen en vervolgens mijn afstandsbediening de codes laten leren.

Nu heb ik even rondgekeken, en ik kwam op een paar interessante opties uit.

Voor 5 euro komt deze afstandsbediening mijn kant op.
[afbeelding]
Maar dit is een beetje een vaag ding. Zie niet direct welke knoppen erop allemaal op zitten, maar voor die prijs wellicht het proberen waard.

Een andere optie die ik wel zie zitten is de volgende:
[afbeelding]
voor 5 euro komt deze vanuit Hong Kong.

Het probleem alleen is dat deze geadverteerd wordt als voor ps4. Maar ik zie geen knoppen die puur voor een ps4 zouden zijn, en voor de rest is het een ir dongle en afstandsbediening in ps4 vormgeving.
Zou deze unit ook gewoon werken op mijn ps3?
Ik heb toen ooit een Logitech Harmony PS3 Adapter gekocht om met m'n harmony afstandbediening via IR de PS3 te kunnen bedienen. Altijd jammer gevonden dat deze het niet op m'n PS4 deed.

• fmb
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 28-11 08:16
Het is niet de bedoeling dat het hier een V&A-gebeuren wordt. Daar is een andere plek voor.

[Voor 89% gewijzigd door Koekiemonsterr op 25-03-2016 13:07]

Warmtepomp: Remeha Elga Ace 6kW. Zonnepanelen: 14 x 310 wp Suntech + micro omvormers IQ7 Enphase

• fmb
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 28-11 08:16
fmb schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:46:
[mbr]Het is niet de bedoeling dat het hier een V&A-gebeuren wordt. Daar is een andere plek voor.[/mbr]
Wel een beetje jammer dat je nu de hele essentie van mijn bericht weghaalt. Verwijder dan alleen de link die ik had geplaatst (naar een inmiddels inactieve v&a advertantie). Daar zou ik alle begrip voor hebben; dit scheelde me nu echter uitleg geven

On topic:
Nogmaals: ik heb jarenlang naar tevredenheid een PS3 Tooth Fairy gebruikt. Hiermee kun je middels bijvoorbeeld een Logitech Harmony afstandbediening je PS3 bedienen.

[Voor 4% gewijzigd door fmb op 27-03-2016 22:20]

Warmtepomp: Remeha Elga Ace 6kW. Zonnepanelen: 14 x 310 wp Suntech + micro omvormers IQ7 Enphase

• Arunia
  • Laatst online: 10:03
Onze oude PS3 phat om moeten ruilen vanwege bliksemschade. Balen natuurlijk, maar hadden gelukkig geen model met backwards optie.
Nu een slim terug gekregen. Moet alleen nog achter een stroomkabel aan, want de phat heeft een pc snoer en de slim niet.

We hebben wel een ps4, maar de 3 wordt toch nog het meeste gebruikt eigenlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09:55
Welke games spelen jullie dan?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
Backlog, FFXIII laatst uitgespeeld, dus op naar XIII 2 en lightning returns, demon souls, dark souls, gtaiv, enzovoorts, enzovoorts. Voor de ps4 hebben we ook wel spellen, maar om één of andere reden trekt dat minder.

• W00fer
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Arunia schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 18:51:
Onze oude PS3 phat om moeten ruilen vanwege bliksemschade. Balen natuurlijk, maar hadden gelukkig geen model met backwards optie.
Nu een slim terug gekregen. Moet alleen nog achter een stroomkabel aan, want de phat heeft een pc snoer en de slim niet.

We hebben wel een ps4, maar de 3 wordt toch nog het meeste gebruikt eigenlijk.
Waarom eigenlijk? Gebrek aan goede games op PS4?

• Arunia
W00fer schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:41:
[...]

Waarom eigenlijk? Gebrek aan goede games op PS4?
Tja, geen idee waarom. Hoofdzakelijk gebruikten we in eerste instantie de ps3 om FFXIV samen te spelen (1 laptop en 1 console), toen kochten we de PS4 om whatever reason en geupgrade naar FFXIV daar, maar FFXIV staat nu toch ook op een laag pitje.

Maar wellicht is het wachten op FFXV op de PS4 oid en misschien FFVII remake. Maar kan er niet iets over zeggen, want we hebben toch wel redelijk wat spelen op de PS4.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DUBWiSE
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 27-11 16:01

DUBWiSE

Feeling irie

Ik heb ook nog een flinke backlog op de PS3, daar kan ik de komende maanden (jaren?) nog wel mee vooruit. Onlangs NFS:HP uitgespeeld, nu bezig met Ratchet & Clank 3 (Classics HD). Heb ook totaal geen overzicht van de games op de laatste generatie, dus geen behoefte om over te stappen voorlopig :)
Pagina: 1 ... 45 46 47 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee