Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Bartjuh schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:04:
Weet iemand nog mooie co-op spellen (bank-zit coop, niet inet-coop) ?

Resistance 1 en Resident Evil 5 heb ik reeds uitgespeeld.

Resistance 3 (2 heeft geen coop), en Resident Evil 6 zijn ideeën.
De LEGO games zijn leuk in co-op. Laatst de Marvel versie gehaald, erg leuke game.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Vrijdag schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:34:
[...]House of the Dead spellen. Heb je alleen wel de move(gun) controller voor nodig maar staat garant voor een hoop hilariteit 8)
Hehe, ziet er wel leuk uit! Helaas heb ik geen move...
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 08:35:
[...]Borderlands 1 & 2, Spec Ops missies van de Call of Duty serie en LittleBigPlanet 1 & 2 (kan zelfs met 4 personen!).
LBP heb ik al helemaal uitgespeeld (helemaal co-op ;) ). Borderlands is wel een aardig idee.
Vads schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:24:
[...]Diablo III }) Zet het op de hoogste moeilijkheidsgraad en gaan! :)
Diablo 3 is wel echt zo'n spel met een wat hogere drempel om te gaan spelen... ofwel: daar moet je veel tijd in steken. Wel apart dat je dat kan couch-co-oppen :P
The_Bird schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:56:
[...]De LEGO games zijn leuk in co-op. Laatst de Marvel versie gehaald, erg leuke game.
LEGO games? Als in LEGO-blokjes?

[ Voor 10% gewijzigd door Bartjuh op 21-01-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:38
Ik wil graag een tweede ps3 bij mijn bed. Ik heb psplus. Kan ik op de andere ps3 verder spelen (safegames ed)?

Groet,

JW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

giantgiantus schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:56:
Ik wil graag een tweede ps3 bij mijn bed. Ik heb psplus. Kan ik op de andere ps3 verder spelen (safegames ed)?

Groet,

JW
Ja dat kan, je kunt in de cloud je safegames opslaan en vervolgens met je 2e ps3 inloggen met je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:51

Typhone

Who Dares Wins

Even een vraag die ik (denk ik) alleen maar hier kan stellen. Ik heb momenteel een 5 jaar oude PS3 staan die nog perfect werkt. Zolang ik hem heb maak ik hem 1x per jaar open, clean alles voorzichtig en zuig hem elke maand helemaal af met een stofzuiger. Systeem is voorzien van een 500GB Caviar Black.

Nu de grote vraag: is het verstandig dit systeem van de hand te doen en een PS3 Slim (2012, Ultra Slim) model te nemen en daar een 1TB SSHD in te plaatsen? Heeft vooral te maken met het toekomstige gebruik (heb nog iets van 23 games liggen) en het systeem wordt naast de Xbox One en PS4 nog steeds actief gebruikt. In mijn hoofd heb ik het idee dat het dalijk problematisch kan worden omdat het systeem 'op' is. Het heeft heel veel uren gedraaid ook in de tijd dat ik nog actief trophy hunter was(grinding to the max).

Ik weet echter niet of de PS3 Ultra Slim hardwarematige verbeteringen heeft qua koeling en dergelijke. Vind zo een twee drie niks terug. Want in dat geval is het een no-brainer en gaat het andere systeem er binnenkort uit.

PS.

Looks enzo interesseren me geen hond dus dat is geen issue :+

[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 21-01-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Met zulk bovengemiddeld goed onderhoud zou ik het niet overwegen om je PS3 te vervangen voor een nieuwere Super Slim. Sowieso is het 'opraken' van je oude systeem onmogelijk voor ons (en ook voor jezelf) om te meten in parameters die van betekenis zijn betreffende de levensduur, dus het is heel erg lastig om te zeggen in wat voor een conditie je huidige PS3 is. Daarnaast heb ik nog nooit gehoord van hardware die kapot is gegaan puur door slijtage onder goede thermische condities; de meeste defecten komen naar mijn weten door oververhitting en daar lijkt geen sprake van. Ik zou me daarover dus geen zorgen maken.

Daarnaast kost het weer extra geld, terwijl je er qua gaming performance niets op vooruitgaat, anders dan het vage voorgevoel dat je nu een 'frissere' PS3 hebt. Ik zou gewoon de SSHD in je huidige PS3 plaatsen; tegen de tijd dat-ie het begeeft, zal de PS4 waarschijnlijk beter te verkrijgen zijn en de prijs van een Super Slim PS3 nog lager zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 22:51

Typhone

Who Dares Wins

Dat zijn wijze woorden :). Verkrijgbaarheid van de PS3 zal denk ik ook nog geruime tijd goed zijn dus ik zal de SSHD gaan bestellen en in dat systeem gaan plaatsen.
Ben vanuit het verleden altijd al 'bang' (lees: voorzichtig) geweest als het neerkomt op hardware in combinatie met temperaturen. Vandaar dat ik als een van de weinige, die ik persoonlijk ken, regelmatig alle HiFi en computerspul grondig schoonmaak (PC en PS3 ook van binnen).

Ik weet dat de Xbox360 ooit een betere chip kreeg (Jasper chipset volgens mij) waarbij er wel degelijk voordelen waren qua hardware alleen dergelijke dingen vind ik niet terug bij de PS3 en de PS3 Ultra Slim.
In dit geval blijf ik alles mooi houden. Don't fix it if it ain't broken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
Dan nog; als het draait en het werkt; lekker laten draaien. Tenzij je je stoort aan de herrie ofzo, maar dan moet je gewoon je geluid harder zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Als de PS3 toch open ligt zou je misschien eens kunnen kijken of de koelpasta nog goed is. Daar gaan veel PS3's op kapot.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Laatst online: 02-08-2023
Hmmm ik heb een psn store error op de ps3 (al 2 dagen): 80028ED6. Ik kan dus wel inloggen en friends online zien e.d., maar zodra ik de store aanklik krijg ik die foutmelding... Meerdere mensen hier last van? Het rare is dat de PS store op mijn Vita wel gewoon werkt.

Iemand hier ervaring mee?

Edit: bij het starten van een game sign ik automatisch uit psn network...

[ Voor 11% gewijzigd door Sssquirrel op 25-01-2014 11:34 ]

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kun je de ps store niet verwijderen? Ik dacht dat het gewoon kon(denk wel bijna zeker), daarna kun je hem weer opnieuw installeren.

Gewoon onder PSN op driehoekje drukken op de Ps store icoontje en dan verwijderen.

[ Voor 24% gewijzigd door iPodKiller op 25-01-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Ik kan hem inderdaad verwijderen, maar van waar download ik hem dan weer?

Ow, never mind, doet ie vanzelf

[ Voor 19% gewijzigd door Sssquirrel op 25-01-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
iPodKiller schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:34:
Kun je de ps store niet verwijderen? Ik dacht dat het gewoon kon(denk wel bijna zeker), daarna kun je hem weer opnieuw installeren.

Gewoon onder PSN op driehoekje drukken op de Ps store icoontje en dan verwijderen.
Hmm, gedaan. Maar de error krijg ik nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:59

inXs

known as inXs

Sssquirrel schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:43:
[...]

Hmm, gedaan. Maar de error krijg ik nog steeds...
Ik had het ook, blijven proberen en op een gegeven moment ging de store weer open. Heb het wel 30x geprobeerd denk ik ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M009
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06-2023
Ik heb onlangs een ps3 gekocht. Is het verstandig de 12gb hdd direct te vervangen? of is het makkelijk alle safes e.d. van de ene naar de andere HDD over te zetten.
Ik weet inmiddels dat er een 2.5 inch hdd in moet. is er nog een bepaalde type doe ik moet kopen of kan iedere 2.5 hdd erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de fw 4.53 zou je de mogelijkheid moeten hebben om closed captions aan te kunnen zetten maar ik zie die functie binnen het ps3 menu niet voorbij komen.
Heb een hdmi en componentkabels geprobeerd, helaas zonder succes, iemand een gouden tip?

Ik zou graag van CC gebruik maken aangezien ik een aantal Amerikaanse dvd's heb liggen (zonder ondertiteling maar wel met CC ondersteuning)

Closed Captions Settings] has been added under [Video Settings]. Set [Display Closed Captions as Specified by Content] to [Off] to adjust advanced settings for the display method.

Edit:
Gevonden, achterlijke sony!
http://manuals.playstatio.../settings/bdsettings.html
Alleen beschikbaar voor North America

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2014 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Na vorige maand mijn PS3 phat te hebben verkocht heb ik al spijt: Dark Souls 2 komt er aan en daarom: ben ik mij aan het oriënteren op een PS3 aanschaf. Ik had gewoon zo'n ding met 500gb harddisk. Ik heb nu maar 1 purpose met dat ding: Dark Souls 2 spelen.

Heb ik dan genoeg aan de 12GB variant? Of past 1 spel er dan misschien niet eens op? Hoe werkt dat met die 12GB? Weet iemand dat?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
@Noax: Wat is het verschil tussen CC en ondertiteling dan? Ik dacht dat dat hetzelfde was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 12:14

Niku

Alagaesii

Hoor net voor het eerst over Farcry: The Wild Expedition, vet! Farcry 2 & 3 nooit gespeeld, maar lijken me geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31
Ik weet niet of het aan het spel ligt maar vandaag is mijn PS3 al drie keer gecrasht terwijl ik CoD zat te spelen. Het is niet dat de host weggaat, want dan ga je gewoon naar de lobby. Het loopt gewoon echt vast en het enige wat ik dan kan doen is een harde reset of de stekker uit het stopcontact trekken.

Console kan ruim voldoende ademen, dus daar kan het niet aan liggen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hoeveel PlayStations kun je nu actief koppelen? Mijn vrouw wilt graag Netflix ook in de slaapkamer kijken, maar heb al een PS3 in de woonkamer, PS4 in de woonkamer, PS3 in de gameroom en PS Vita gekoppeld aan mijn account. Kan ik straffeloos nog een PS3 linken op mijn account? Heb ook nog twee 360's maar daar heb je Gold voor nodig, hetgeen ik niet heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Volgens mij kun je 5 ps3 systemen actieveren per account, (heb ik momenteel) je kunt met 2 systemen volgens mij je content delen per account, doe ik ook met een vriend van mij ATM. Volgens mij kan dat gerust prima.

Weet niet zo uit mijn hoofd maar ik denk dat de PS4 2 systemen ondersteunt per account, correct me if i'm wrong.

[ Voor 8% gewijzigd door iPodKiller op 02-02-2014 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Vrijdag schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 01:24:
Ik weet niet of het aan het spel ligt maar vandaag is mijn PS3 al drie keer gecrasht terwijl ik CoD zat te spelen. Het is niet dat de host weggaat, want dan ga je gewoon naar de lobby. Het loopt gewoon echt vast en het enige wat ik dan kan doen is een harde reset of de stekker uit het stopcontact trekken.

Console kan ruim voldoende ademen, dus daar kan het niet aan liggen.
Welk model PS3 is het om precies te zijn? De oude 'phat's hebben vaak de neiging om vast te lopen na een aantal jaar gebruik. Mijne is van binnen volledig schoon, pas nieuwe kwaliteitskoelpasta erop gedaan, en nog blijft hij vaak hangen. Gisteren 2x bij AC Revelations multiplayer en een keer bij Mass Effect 1 (offline spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:47
Een vraagje. Weet iemand of het bluetooth toetsenbord van de Action (12,95) werkt i.c.m. de ps3?
Ik weet dat bluetooth toetsenborden gewoon zouden moeten werken. Maar wellicht heeft iemand deze specifieke combi al getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31
daan56666 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:40:
[...]

Welk model PS3 is het om precies te zijn? De oude 'phat's hebben vaak de neiging om vast te lopen na een aantal jaar gebruik. Mijne is van binnen volledig schoon, pas nieuwe kwaliteitskoelpasta erop gedaan, en nog blijft hij vaak hangen. Gisteren 2x bij AC Revelations multiplayer en een keer bij Mass Effect 1 (offline spel).
Ik heb de allerlaatste versie, de super slim. Om eerlijk te zijn weet ik ook niet of het nou aan CoD lag of dat het mijn PS3 is, omdat ik de laatste paar dagen alleen CoD heb gespeeld. Zal eens aan mijn backcatalog beginnen, voor de kerst de GoW collectie I gehad, dus die er maar eens in proppen. Wellicht komt het gewoon door het spel :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:43
Ik wordt echt schijtziek van vastlopers in Gta 5 tijdens laden van sp. Vreemd genoeg gebeurt dit alleen als ik verbonden ben met PSN. Ik heb laatste model PS3 slim meer mensen die hier laatst van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

Amdwarrior schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:16:
Ik wordt echt schijtziek van vastlopers in Gta 5 tijdens laden van sp. Vreemd genoeg gebeurt dit alleen als ik verbonden ben met PSN. Ik heb laatste model PS3 slim meer mensen die hier laatst van hebben?
Ja hier ook sinds kort :(
Echt kut als je een game wilt laden idd.. Daarna hangt ie..
Is er niks tegen te doen?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 10:36
Ik heb sinds kort een netwerkprobleem met mijn PS3 (meer details hier). Word iedere keer van het netwerk getrapt waarna hij zowel geen bedrade als draadloze verbindingen meer detecteert terwijl alles nog aangesloten is. Als iemand enig idee heeft hoe het op te lossen hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolluserectus
  • Laatst online: 25-04 15:01
Laatst heb ik een 2e PS3 aangeschaft. De 12Gb met move en 1 of andere Disney game bij de MM.
Thuis aan het internet, alle updates enzo binnengehengeld en wat apps geinstalleerd.

Ik ben fan van voetbal en veel andere sporten dus ik was blij toen ik zag dat er een NOS app was.
Mijn oude PS3 hing niet aan het netwerk (zie mijn oude topic daar over) dus ik gebruikte die app niet eerder.
Echter, de NOS app doet het niet naar behoren. Na elke 2 minuten ongeveer crashed het filmpje en ga je naar de index terug. Niet alleen eredivisie maar ook items over de OS..

De PS3 hangt bedraad, zonder verdere instellingen aan PS3 kant, aan een ADSL modem/router van de KPN waar nooit problemen mee zijn.

Iemand een idee wat ik zou kunnen proberen of waar te zoeken?

Actions speak louder than words

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32
Is met de PS4 net zo, ligt gewoon aan die app die niet goed ontwikkeld is.
Je zou de browser kunnen gebruiken en de app vermijden, want aan die crashes kun je zelf niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Exorcist schreef op zondag 02 februari 2014 @ 23:34:
Hoeveel PlayStations kun je nu actief koppelen? Mijn vrouw wilt graag Netflix ook in de slaapkamer kijken, maar heb al een PS3 in de woonkamer, PS4 in de woonkamer, PS3 in de gameroom en PS Vita gekoppeld aan mijn account. Kan ik straffeloos nog een PS3 linken op mijn account? Heb ook nog twee 360's maar daar heb je Gold voor nodig, hetgeen ik niet heb,
iPodKiller schreef op zondag 02 februari 2014 @ 23:39:
Volgens mij kun je 5 ps3 systemen actieveren per account, (heb ik momenteel) je kunt met 2 systemen volgens mij je content delen per account, doe ik ook met een vriend van mij ATM. Volgens mij kan dat gerust prima.

Weet niet zo uit mijn hoofd maar ik denk dat de PS4 2 systemen ondersteunt per account, correct me if i'm wrong.
Vroeger was het 5 PS3 systemen, maar dat hebben ze enkele jaren geleden inderdaad al terug gebracht naar 2. Het aantal Vita's en PS4's weet ik niet, maar voor de PS4 denk ik ook max 2.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Even een vraagje onder het mom van 'to be sure'. Als ik een dezelfde game, maar een ander schijfje in mijn PS3 stop (dus een ander schijfje, hetzelfde spel), kan ik toch gewoon doorspelen op de save file die op de PS3 staat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 21:30

PBP

Niku schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:11:
Even een vraagje onder het mom van 'to be sure'. Als ik een dezelfde game, maar een ander schijfje in mijn PS3 stop (dus een ander schijfje, hetzelfde spel), kan ik toch gewoon doorspelen op de save file die op de PS3 staat toch?
Ja

• Exorcist
  • Niet online
Let wel dat de BCES/BLES-code overeen komt.

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 07:54:
Let wel dat de BCES/BLES-code overeen komt.
Die code staat op het doosje (op de zijkant volgens mij).

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:13:
[...]

Die code staat op het doosje (op de zijkant volgens mij).
Dat is toch niet van belang bij save games, alleen bij DLC uit de store ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:17

Nemesizz

Untouchable

ToFast schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 23:07:
[...]

Dat is toch niet van belang bij save games, alleen bij DLC uit de store ?
Bij savegames volgens mij ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ook savegames dienen meestal overeen te komen met de juiste code (savegames worden opgeslagen met het BCES/BLES code als map).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Exorcist schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:02:
Ook savegames dienen meestal overeen te komen met de juiste code (savegames worden opgeslagen met het BCES/BLES code als map).
En wanneer is die code anders dan op een ander doosje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
Niku schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:22:
[...]

En wanneer is die code anders dan op een ander doosje?
Volgens mij is dit alleen verschillend tussen bijvoorbeeld NTSC en PAL-games, of bijvoorbeeld Duitse of Spaanse games. Misschien ook bij bijv. GOTY-versies van spellen. Weet ik niet helemaal zeker hoor, maar ik geloof dat dat het was.

Verwijderd

Als je wat oudere games uit je backlog speelt, kom je soms onverwachte verrassingen. Ik ben nu bezig met Tekken 6 en ik speel allerlei stuff voor Playstation Home vrij. Ooit heb ik daar ook even vertoefd, een kamer ingericht en wat spellen gespeeld. Het toevoegen van deze rewards is een mooi initiatief geweest om meer mensen naar Playstation Home te lokken, maar ik ken eigenlijk maar weinig andere games die dit ingebouwd hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Vraag (kan vanavond niet meer testen):

ik heb nu een derde PS3 in huis. Samen met twee PSP's, Vita en PS4 heb ik mijn PSN account op 7 systemen. De derde zal met name gebruikt worden voor Netflix, maar gezien PS+ (en de 320GB schijf) is het ook wel handig om er wat games op te zetten. Nu lees ik dit:

Maximum Number of Systems

There is a maximum number of systems that can be activated with one account which differs depending on the content.

For purchased/downloaded content before November 17, 2011 the number of systems for activation is:

For Game Content - Five (5) PS3 and/or PSP systems
For Video Content - One (1) PS3 and up to Three (3) PSP systems

As of November 18, 2011, number of systems for activation is:

For Game Content - Two (2) PS3 and/or PSP systems
For Video Content - One (1) PS3 and up to Three (3) PSP systems

Voor game content dus maar twee PS3's, dan zit ik nu aan mijn max? Heeft er iemand hier meerdere PS3's met een soortgelijk "probleem"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf niet meerdere PS3's, maar is het niet mogelijk om er 1 uit te schakelen/de-activeren of gebruik je ze allemaal nog? Dit kan volgens mij door in te loggen op nl.playstation.com

Ik moet daar zelf ook nog eens naar kijken. Voorheen kon je 5 systemen activeren, waardoor mijn account op meerdere PS3's staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:02
Die 5 is teruggebracht naar 2, en je kan ook niet zomaar onbeperkt activeren en de-activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:43:
Ik heb zelf niet meerdere PS3's, maar is het niet mogelijk om er 1 uit te schakelen/de-activeren of gebruik je ze allemaal nog? Dit kan volgens mij door in te loggen op nl.playstation.com

Ik moet daar zelf ook nog eens naar kijken. Voorheen kon je 5 systemen activeren, waardoor mijn account op meerdere PS3's staat.
Ik gebruik ze allemaal. Activeren van de systemen lukt wel, op allen staat mijn account, maar als ik het goed begrijp kan ik dus bijv. mijn PS+ spellen maar op twee systemen activeren/downloaden. An sich ook geen groot probleem als ik erover nadenk, want speel meestal maar 1 spel op 1 PS3 en gebruik ze voor verschillende games. Dus dat wordt gewoon een beetje schiften dan :)

/Er zit overigens nog een Red Dead Redemption in de drive. Wilde zeker weten dat de drive het niet meer deed, en had toch twee RDR's. Nou, die komt er dus mooi niet meer uit :+

[ Voor 9% gewijzigd door Exorcist op 25-02-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43
Zucht :/ Southpark wordt gecensureerd op de consoles.

http://www.insidegamer.nl...-truth-wordt-gecensureerd

Iemand een goede winkel om te importeren ? Dat het nog een beetje redelijk snel binnen is ? Of kan ik beter op een eventuele PS4 versie wachten en hem dan op een Amerikaans account kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:22
Niet altijd.
Ik heb zowel een GT5 normaal als een GT5 Academy edition met alle DLC codes erbij (Goedkoper dan alle DLC los kopen).
Echter mijn savegame is voor de normale GT5, en met de GT5 Academy edition BR start de game gewoon niet op die savegame.

Hierbij is zelfs de BCES code gelijk.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Beakzz schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:47:

Iemand een goede winkel om te importeren ? Dat het nog een beetje redelijk snel binnen is ? Of kan ik beter op een eventuele PS4 versie wachten en hem dan op een Amerikaans account kopen ?
Lame, heel lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Beakzz schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:47:

Haha, censuur puur omdat kinderen dit niet aankunnen/mogen zien? Als ze toch al South Park mogen zien in de eerste plaats, laat dan net zo goed alles zien.. fout van de ouders, staat duidelijk 18+ (of 16+ voor consoles geworden?) op.

Nu zijn de volwassen Europese gamers hier weer de dupe van.. thanks Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:22
iPodKiller schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 01:15:
[...]

Haha, censuur puur omdat kinderen dit niet aankunnen/mogen zien? Als ze toch al South Park mogen zien in de eerste plaats, laat dan net zo goed alles zien.. fout van de ouders, staat duidelijk 18+ (of 16+ voor consoles geworden?) op.

Nu zijn de volwassen Europese gamers hier weer de dupe van.. thanks Ubisoft.
Komt niet door de kindertjes, dat is pure sarcasme van de schrijver. De daadwerkelijke oorzaak ligt bij onze oosterburen..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Vraagje: als ik South Park koop via de US store (via een Amrikaanse account), kan ik het dan ook spelen op mijn Europese account? Wil wel graag de trophies hebben :)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
TheKillingBean schreef op zondag 02 maart 2014 @ 19:52:
Vraagje: als ik South Park koop via de US store (via een Amrikaanse account), kan ik het dan ook spelen op mijn Europese account? Wil wel graag de trophies hebben :)
Dat is mogelijk :)

Heeft iemand anders dat ook, dat vrienden in je lijst die (ook) een PSVita hebben, helemaal onderin je lijst komen te staan (soms zelfs zonder avatar en kleur)? Vaak staat er dan ook niet bij wanneer ze voor het laatst gezien waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Lol , ik wilde South Park nog annuleren om de US versie te halen, maar krijg net een mailtje dat het spel al onderweg is. Wel vaag, want de releasedatum voor de eu was volgend mij toch echt 6 maart 8)7

Morgen de eerste reviews maar even kijken om te zien of het geen grote tegenvaller is voor ik het spel open en dan hou ik hem toch maar denk ik. 38 euro is geen slechte prijs en op de US versie zal ik wel even moeten wachten.

Edit : ik mis een South Park topic :+

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 03-03-2014 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Laatst online: 13-07 18:30
daan56666 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:06:
[...]

Dat is mogelijk :)

Heeft iemand anders dat ook, dat vrienden in je lijst die (ook) een PSVita hebben, helemaal onderin je lijst komen te staan (soms zelfs zonder avatar en kleur)? Vaak staat er dan ook niet bij wanneer ze voor het laatst gezien waren.
niet direct met de ps vita maar valt me wel op dat ik hetzelfde heb met mensen in mijn lijst die een ps4 hebben.

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 01:36:
[...]
Komt niet door de kindertjes, dat is pure sarcasme van de schrijver. De daadwerkelijke oorzaak ligt bij onze oosterburen..
onjuist. Voor Duitsland is er een aparte versie gemaakt.
Hierin zijn hakenkruizen en Hitler-groeten weggehaald.

De censuur in de algemene Europese versie heeft dus niks met Duitsland te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Beakzz schreef op maandag 03 maart 2014 @ 23:34:
Lol , ik wilde South Park nog annuleren om de US versie te halen, maar krijg net een mailtje dat het spel al onderweg is. Wel vaag, want de releasedatum voor de eu was volgend mij toch echt 6 maart 8)7

Morgen de eerste reviews maar even kijken om te zien of het geen grote tegenvaller is voor ik het spel open en dan hou ik hem toch maar denk ik. 38 euro is geen slechte prijs en op de US versie zal ik wel even moeten wachten.

Edit : ik mis een South Park topic :+
Ik kreeg de 1e ook al bericht dat ik die van mij op kon halen.

Overigens ook meteen in de avond gespeeld. Echt erg leuk gedaan. Alsof je ook in een aflevering van South Park speelt zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
En ervaar je de censuur als vervelend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Tja, ben bang dat ik voorlopig nog niet zover kom.
Heb wellicht een half uur kunnen spelen.

Moet je dat antwoord dan ook zeker wel verschuldigd blijven.
Had iig voor mezelf geen zin om moeite te doen een niet EU versie ergens vandaan te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Heeft iemand ervaring met black screens na het opstarten van een game? Ik heb mijn ps3 sinds release en nooit problemen gehad maar nu wel. Gekke is dat ik bijvoorbeeld Bf4 wel kan spelen, maar bij La Noire een zwart scherm krijg als ik het spel opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
Streskip schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:46:
Heeft iemand ervaring met black screens na het opstarten van een game? Ik heb mijn ps3 sinds release en nooit problemen gehad maar nu wel. Gekke is dat ik bijvoorbeeld Bf4 wel kan spelen, maar bij La Noire een zwart scherm krijg als ik het spel opstart.
Heb je dit ook bij digitale games? Zo niet, dan klinkt het alsof je Blu-Ray-drive aan het sterven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
daan56666 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:50:
[...]

Heb je dit ook bij digitale games? Zo niet, dan klinkt het alsof je Blu-Ray-drive aan het sterven is.
Dat ga ik zo eens uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:10

kingfriko

100 % BULLY

south park ziet er erg grappig uit , alleen geen groot fan van turn based action , knap waardeloos van die censuur idd ...

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Andere spellen heb ik geen problemen bij. Net nog tijdje Bf4 zitten spelen. Stopte La Noire erin en kreeg gelijk weer zwart scherm. Cdtje eruit gehaald, komt de Ps terug in het hoofdmenu en krijg ik me beeld terug. Zo 2 keer geprobeerd en nu doet ie t eindelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Weet iemand waar je tegenwoordig kunt terugvinden welke systemen er geactiveerd zijn bij Sony? Bij mij zijn er 2 PS3s geregistreerd, terwijl ik er maar 1 heb. Nu merk ik dat dat vervelend is bij de Store omdat hij daar downloads die ik al op mijn PS3 staan heb, in de Downloadqueue laat staan.

EDIT: zelf gevonden. Gewoon manueel naar Sony Entertainment Network gaan en daar inloggen. Via playstation.com lijk je er niet meer te geraken.

[ Voor 21% gewijzigd door Twixie op 05-03-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupac
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 16:40
Twixie schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:29:
Weet iemand waar je tegenwoordig kunt terugvinden welke systemen er geactiveerd zijn bij Sony? Bij mij zijn er 2 PS3s geregistreerd, terwijl ik er maar 1 heb. Nu merk ik dat dat vervelend is bij de Store omdat hij daar downloads die ik al op mijn PS3 staan heb, in de Downloadqueue laat staan.
Als je naar https://account.sonyentertainmentnetwork.com gaat en daar inlogt ( of via de ps store en dan account instellingen ) en dan naar " Apparaten > Playstation " daar zie je welke ps3's er zijn gekoppeld.
Als je zeker weet dat je je account niet op een andere ps3 hebt gemachtigd, dan kan je via " account > Media & Apparaten " daar kan je dan alle ps3's deactiveren ( kan maar 1x per 6 of 12 maanden ) en dan moet je je eigen ps3 weer machtigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ok thanks!
Had eerst een popup voor Chat support gekregen en daarop ingegaan. Bleek de persoon mij echter niet te kunnen helpen aangezien ze enkel US en Canada bedienden. Heb dan een e-mail adres gekregen en daar net mail naartoe gestuurd. Als ik daar geen gehoor krijg, of ze niet kunnen/willen helpen, zal ik jouw voorstel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
LOL, tot zover de hulp die ik kon verwachten:

"Uw verzoek om hulp kan niet worden geaccepteerd omdat uw e-mailadres
niet is vastgelegd voor een bestaande account.

==============================================================="

Nochtans gewoon verzonden via het mail-adres waarop mijn Sony accounts ook geregistreerd staan.
Dan maar jou methode toepassen.

UPDATE: tnx Tupac, gelukt met jouw methode!

[ Voor 6% gewijzigd door Twixie op 05-03-2014 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
kingfriko schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:35:
south park ziet er erg grappig uit , alleen geen groot fan van turn based action , knap waardeloos van die censuur idd ...
Ik denk dat het allemaal wel meevalt als ik de review van Tweakers zo lees. Daar kan ik nog mee leven. Met uitzicht op eventuele DLC is het denk ik toch makkelijker om de EU versie te kopen (aangezien ik op dat account ook tegoed heb om iets te kopen).

Heeft hier overigens al eens iemand Söldner-X gespeeld? Ik werd gek gisteren. Het eerste level is echt te simpel voor woorden. Na de eerste boss wil ineens alles en iedereen je dood hebben en vlieg je letterlijk door een maze. Zeer uitdagend!

Beide Söldner delen nu trouwens tezamen voor 4,88 te kopen in de aanbieding :). Heerlijk uitgewerkte games, dat sowieso!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ksborg schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:56:
[...]

Heeft hier overigens al eens iemand Söldner-X gespeeld? Ik werd gek gisteren. Het eerste level is echt te simpel voor woorden. Na de eerste boss wil ineens alles en iedereen je dood hebben en vlieg je letterlijk door een maze. Zeer uitdagend!

Beide Söldner delen nu trouwens tezamen voor 4,88 te kopen in de aanbieding :). Heerlijk uitgewerkte games, dat sowieso!
Welcome to bullet hell! 8)

Ik vind het type games echt geweldig, maar het is inderdaad verdomd moeilijk. Wanneer je nog zo'n uitdaging zoekt, dan kan ik je verwijzen naar Sine Mora, Big Sky Infinity en Under Defeat HD (de 'makkelijkste'). Ik moet Soldner X ook eigenlijk nog eens kopen.

Vroeger waren er R-Type en Gradius, maar de reeksen staan al enige jaren in de koelkast. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik ken genoeg websites waar je goedkoop PAL games kan kopen maar waar kan je het beste US games halen? Dit ivm de South Park game.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Bird schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:34:
Ik ken genoeg websites waar je goedkoop PAL games kan kopen maar waar kan je het beste US games halen? Dit ivm de South Park game.
Videogamesplus.ca en estarland.com zijn de eerste websites die in me opkomen. Daarnaast is eBay natuurlijk een optie. Houd alleen wel rekening met eventuele douanekosten / invoerheffing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Weet iemand dit? Ik heb de hdd uit m'n PS4 vervangen en wil nu de 500gb die origineel in de PS4 zat in m'n 12GB PS3 gaan plaatsen. Schijfbeheer laat zien dat die schijf er zo uit ziet: (ja, bizar he?) :)

Afbeeldingslocatie: http://www.ernstig.com/hdd.jpg

Moet ik dat ding FAT32 formatteren? 1 partitie? Ervaringen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Laatst online: 13-07 18:30
spaceboy schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:51:
Weet iemand dit? Ik heb de hdd uit m'n PS4 vervangen en wil nu de 500gb die origineel in de PS4 zat in m'n 12GB PS3 gaan plaatsen. Schijfbeheer laat zien dat die schijf er zo uit ziet: (ja, bizar he?) :)

[afbeelding]

Moet ik dat ding FAT32 formatteren? 1 partitie? Ervaringen?
Je ps3 gaat sowiezo je schijf formateren zodra je hem in je ps3 stopt. Maar ik weet niet of hij hem dan ook opnieuw gat partitioneren. Als ik jouw was zal ik alle partities vewijderen en hem zonder partities in de ps3 hangen en hem hetzelf laten uitzoeken :)

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Bad_Boy schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:19:
[...]
Je ps3 gaat sowiezo je schijf formateren zodra je hem in je ps3 stopt. Maar ik weet niet of hij hem dan ook opnieuw gat partitioneren. Als ik jouw was zal ik alle partities vewijderen en hem zonder partities in de ps3 hangen en hem hetzelf laten uitzoeken :)
Ok, thanks. Ga het zo proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:21
Weet iemand nog een paar leuke spellen die leuk in co-op zijn? Het liefst een spel met een campaign, maar online kan ook. Momenteel doen we af en toe COD:MW3 en Gran Turismo 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Belecthor schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:03:
Weet iemand nog een paar leuke spellen die leuk in co-op zijn? Het liefst een spel met een campaign, maar online kan ook. Momenteel doen we af en toe COD:MW3 en Gran Turismo 6.
De Lego-games al geprobeerd?
De world tour (missies/opdrachten) van Sega All Star racing Transformerd 2 kan je ook samen tegelijk proberen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit met een probleem.

Ik heb nog een ps3 fat. Hij geeft wel signaal met een scart kabel maar niet met HDMI. Ik heb all die reset trucjes geprobeerd. ik heb meerdere kabels en meerdere tv's geprobeerd maar niks blijkt te helpen. ik heb de ps open geschroefd en de soldeerpunten op het moederbord gechekt, hier leek ook niks mis mee te zijn. Mijn ps ziet wel dat er een HDMI kabel aangesloten zit.

Ik heb nu dus alles geprobeerd wat op internet voorgesteld wordt maar niks helpt. Ik ben bang dat ik gewoon een component moet verwisselen maar ik weet geen raad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Gewoon vervangen door een Ultra Slim. Ik had tot voor enkele maanden ook nog een day-1 phat, die uiteindelijk de geest gaf met een yellow led toen ik de HDD wou upgraden. Nog pasta vervangen door Arctic Silver en reflow geprobeerd, maar niets hielp (crash na 10'). Dan maar een Ultra Slim gekocht en die heeft gewoon een zalig stille fan als ik dat met de phat vergelijk.

De backward compatibility, 4 USBs, CF slot... heb ik nog geen seconde gemist eigenlijk (moet wel toegeven dat ik nog een PS2 staan heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Pssst: https://outlet.sony.nl/shop/PlayStation/PlayStation%AE

Even zoeken op google voor een 5% of 10% (weet niet meer welke ik heb gebruikt een paar weken geleden) coupon.

Toch de beste prijs incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
€169 voor een refurb ? Wat een slechte prijs!
De PS3 12GB is bvb gewoon nieuw te krijgen voor €149 bij MediaMarkt (BE), en ik heb niet eens gezocht naar de beste deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Twixie schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:33:
€169 voor een refurb ? Wat een slechte prijs!
De PS3 12GB is bvb gewoon nieuw te krijgen voor €149 bij MediaMarkt (BE), en ik heb niet eens gezocht naar de beste deal.
Ah, ik vond hem in de pricewatch niet voor minder incl. verzendkosten. Refurb is niet zo boeiend, de garantie is als een nieuwe van Sony zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Twixie schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:57:
Gewoon vervangen door een Ultra Slim. Ik had tot voor enkele maanden ook nog een day-1 phat, die uiteindelijk de geest gaf met een yellow led toen ik de HDD wou upgraden. Nog pasta vervangen door Arctic Silver en reflow geprobeerd, maar niets hielp (crash na 10'). Dan maar een Ultra Slim gekocht en die heeft gewoon een zalig stille fan als ik dat met de phat vergelijk.

De backward compatibility, 4 USBs, CF slot... heb ik nog geen seconde gemist eigenlijk (moet wel toegeven dat ik nog een PS2 staan heb).
Vervangen? Wat dacht je van een componentkabel (indien dit wel werkt, grote kans van wel). Kan hij gewoon nog doorgamen op de oude PS3 zonder in te boeten op beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ik zal het eens googlen, maar ben vrij zeker dat je met een component cable geen HD zal hebben en bvb al zeker geen BluRays in HD zal kunnen afspelen. Heeft alles te maken met DRM (HDCP) en dergelijke.

EDIT: blijkbaar is dat alleen met nieuwere PS3s, dus met een phat zou het inderdaad een zeer goed alternatief zijn ipv een nieuwe PS3.

[ Voor 25% gewijzigd door Twixie op 12-03-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Sowieso HD (component doet gewoon 1920x1080p), en HDCP klopt bij de nieuwere generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belecthor schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:03:
Toevallig is deze vraag in een ander topic ook voorbijgekomen. Daar staan een aantal goede suggesties.

topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week kondigde Activision via Facebook aan, dat alle DLC van Guitar Hero van PSN, Xbox Live en Wii afgehaald zal worden. De laatste dag om DLC te downloaden zal 31 maart 2014 zijn en tegen een gereduceerde prijs (50% korting). Helaas voor PS3 bezitters zal het slechts een select aantal tracks zijn, terwijl voor de andere platformen het alle DLC zal betreffen. Ze geven niet aan waarom dat verschil wordt toegepast.

Bron: linkje

Omdat ik best interesse heb in een aantal trackpacks omdat ik de game af en toe nog speel, ging ik ook de SEN Store in om tot de conclusie te komen dat de Europese prijzen nog helemaal niet aangepast zijn. Helaas reageert Activision ook op Facebook niet op de vraag van Europese gamers hieromtrent, dus heb ik maar een vraag gedropt bij Playstation Nederland via Twitter. Het zou natuurlijk wel lame zijn om wel de tracks te verwijderen per 1 april 2014 zonder dat de Europese gamer de kans krijgt alsnog tracks te kopen tegen een gereduceerde prijs.

Wordt (hopelijk) vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Tijdje fanatiek GH gespeeld (op de Wii), gitaar is ergens achter in de kast beland. Was toen wel echt dé game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:19:
Vorige week kondigde Activision via Facebook aan, dat alle DLC van Guitar Hero van PSN, Xbox Live en Wii afgehaald zal worden. De laatste dag om DLC te downloaden zal 31 maart 2014 zijn en tegen een gereduceerde prijs (50% korting). Helaas voor PS3 bezitters zal het slechts een select aantal tracks zijn, terwijl voor de andere platformen het alle DLC zal betreffen. Ze geven niet aan waarom dat verschil wordt toegepast.
Tnx voor de tip, even mezelf herinneren om op PSN te kijken rond de 30e. Voor mensen die ook DJ Hero of Band Hero spelen geldt trouwens hetzelfde :/

[ Voor 5% gewijzigd door C0nscious op 24-03-2014 13:35 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Dus ook dingen die je vroeger al gekocht had, zul je niet meer kunnen downloaden ?

Goed dat zoiets me af en toe nog herinnert aan het grootste nadeel van betaalde downloads: vroeg of laat verdwijnt die en ben je gezien als je ooit nog eens opnieuw zou moeten downloaden/installeren. Dit probleem heb je nooit met fysieke schijfjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Hmm. Stel dat ze dat ook met Singstar doen..niet meer kunnen downloaden, PS3/schijf kapot en dan heb je dus een probleem. Of überhaupt een nieuwe(re) PS3 kopen om je content over te zetten, hetgeen ook al erg lastig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Laatste reminder voor mensen die nog Guitar Hero/DJ Hero/Band Hero spelen: vanavond is schijnbaar de laatste kans om extra songs uit de store te halen.. hopelijk verlengen ze het nog een beetje want ik heb het idee dat de zogenaamde 50% afprijzingen niet altijd goed zijn gegaan.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:39
Exorcist schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:45:
Hmm. Stel dat ze dat ook met Singstar doen..niet meer kunnen downloaden, PS3/schijf kapot en dan heb je dus een probleem. Of überhaupt een nieuwe(re) PS3 kopen om je content over te zetten, hetgeen ook al erg lastig is.
de beste manier om data te copieren (ook de beschermde save games) is 2 ps3's aan elkaar te koppelen met een netwerk kabel en dan de data te copieren. Daarmee kan je niet je HDD overzetten maar wel je data.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Svennie schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 07:21:
[...]

de beste manier om data te copieren (ook de beschermde save games) is 2 ps3's aan elkaar te koppelen met een netwerk kabel en dan de data te copieren. Daarmee kan je niet je HDD overzetten maar wel je data.
Ik ga er even vanuit dat je een nieuwe ps3 koopt omdat je oude defect is, dan zal dat zeer waarschijnlijk niet lukken. Toch wel een zeer groot nadeel van dit systeem, backups van je nummers maken kan je niet. Zal vanavond even proberen of mijn gekochte nummers nog wel te downloaden zijn (wellicht alleen niet meer koopbaar).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C0nscious schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:52:
Laatste reminder voor mensen die nog Guitar Hero/DJ Hero/Band Hero spelen: vanavond is schijnbaar de laatste kans om extra songs uit de store te halen.. hopelijk verlengen ze het nog een beetje want ik heb het idee dat de zogenaamde 50% afprijzingen niet altijd goed zijn gegaan.
Het is eigenlijk allemaal nog rampzaliger verlopen. Ik ben verder op onderzoek gegaan en er is dus nooit een 50%-kortingsactie voor Europa geweest. Daarnaast ging ik zondagavond naar de Store en toen bleek 80% van de downloads al te zijn verdwenen. Ik heb nog wel wat aangeschaft, maar eigenlijk is het ronduit schandalig dat Europa door Activision zo is behandeld.

Vanmorgen vroeg (tussen 5 en 6) stonden er nog wat downloads op van Guitar Hero 5 / World Tour / Warriors of Rock voor de liefhebber (200-250 ipv 1000+). Ik denk dat het voorbij is zodat het in de VS 1 april is.
Twixie schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:43:
Dus ook dingen die je vroeger al gekocht had, zul je niet meer kunnen downloaden ?

Goed dat zoiets me af en toe nog herinnert aan het grootste nadeel van betaalde downloads: vroeg of laat verdwijnt die en ben je gezien als je ooit nog eens opnieuw zou moeten downloaden/installeren. Dit probleem heb je nooit met fysieke schijfjes.
Volgens mij kun je gekochte songs blijven downloaden, totdat het netwerk offline is. Met andere woorden, ze blijven beschikbaar voor diegene die ze ooit gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 19:58

NLF

Ik overweeg over 3 weken om een PS3 te halen maar ik twijfel welke headset/microfoon ik daarbij moet kopen.

Mijn huidige opstelling is als volgt: Onkyo S3505 home cinema set verbonden door middel van HDMI en Optische kabel met de Samsung Full HD TV.

Playstation>HDMI kabel>Reciever>TV is hoe ik het in gedachte heb.

Ik heb opzich geen complete koptelefoon nodig maar wel een microfoon.. Die van Playstation zelf of vergelijkbaar lijkt mij erg makkelijk. Gaat dat werken als ik het geluid over de reciever laat gaan?

http://ic.tweakimg.net/ext/i/1329836923.jpeg < afbeelding aansluitingen reciever.

Owja, nog een klein vraagje.. lukt het om de draadloze controller te gebruiken wanner de Playstation in een houten tv meubel staat met het deurtje dicht? afstand is 3< meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
@NLF

Ik heb dezelfde opstelling als jij, alleen gebruik ik een Nokia Headset.
Game-geluid gaat over de receiver, en spraak gaat alleen door de headset.

Deurtje dicht zou moeten werken; het werkt via bluetooth, en zou zelfs op de slaapkamer moeten werken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
NLF schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:45:
Ik overweeg over 3 weken om een PS3 te halen maar ik twijfel welke headset/microfoon ik daarbij moet kopen.

Mijn huidige opstelling is als volgt: Onkyo S3505 home cinema set verbonden door middel van HDMI en Optische kabel met de Samsung Full HD TV.

Playstation>HDMI kabel>Reciever>TV is hoe ik het in gedachte heb.

Ik heb opzich geen complete koptelefoon nodig maar wel een microfoon.. Die van Playstation zelf of vergelijkbaar lijkt mij erg makkelijk. Gaat dat werken als ik het geluid over de reciever laat gaan?

http://ic.tweakimg.net/ext/i/1329836923.jpeg < afbeelding aansluitingen reciever.

Owja, nog een klein vraagje.. lukt het om de draadloze controller te gebruiken wanner de Playstation in een houten tv meubel staat met het deurtje dicht? afstand is 3< meter
Waarvoor gebruik je de optische kabel? ik heb de PS3 met HDMI aan de versterker verbonden en de versterker met HDMI aan de TV. Werkt prima. De headset werkt prima met deze opstelling.

de controller en headset werken neem ik aan ook in een gesloten kastje, je moet natuurlijk geen hardhouten kast met wanden van 5cm bedoelen maar verder is het eerder een probleem dat de PS3 zijn hitte niet kwijt kan dan dat het signaal er niet komt.

Edit:
Spuit11: wat Deshmir ook al zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Deshmir schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:52:
@NLF

Ik heb dezelfde opstelling als jij, alleen gebruik ik een Nokia Headset.
Game-geluid gaat over de receiver, en spraak gaat alleen door de headset.
Linkje naar pricewatch? is het een beetje goed geluid? Ik begrijp dus dat elke willekeurige bluetooth headset gaat werken?
Svennie schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:25:
[...]

Waarvoor gebruik je de optische kabel?
Om geluid over de speakers te krijgen wanneer ik tv kijk. Mijn TV ondersteund dat namelijk niet via HDMI.

de kast is van vrij zacht hout en max anderhalf tot 2cm dik. Heb mijn TV meubel al aangepast maar wil graag de onderste la behouden.. maar anders haal ik die er ook uit en zet ik daar de PS3 neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
NLF schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:52:
Om geluid over de speakers te krijgen wanneer ik tv kijk. Mijn TV ondersteund dat namelijk niet via HDMI.

de kast is van vrij zacht hout en max anderhalf tot 2cm dik. Heb mijn TV meubel al aangepast maar wil graag de onderste la behouden.. maar anders haal ik die er ook uit en zet ik daar de PS3 neer.
ik heb mijn tv decoder op de versterker aangesloten met HDMI en heb de versterker altijd aan staan, dat zou voor jou ook een optie kunnen zijn. Anders is inderdaad een optische kabel nodig.

de kast gaat geen probleem zijn qua ontvangst. Hitte moet je wel rekening mee houden, de la weghalen is een betere optie voor je ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Svennie schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:04:
[...]

ik heb mijn tv decoder op de versterker aangesloten met HDMI en heb de versterker altijd aan staan, dat zou voor jou ook een optie kunnen zijn. Anders is inderdaad een optische kabel nodig.

de kast gaat geen probleem zijn qua ontvangst. Hitte moet je wel rekening mee houden, de la weghalen is een betere optie voor je ps3.
Ik heb (nog) geen decoder, wel een CI+ insteek kaartje. Vandaar :) Had liever een decoder achteraf willen hebben omdat het kaartje zo nu en dan vind dat ik geen signaal ontvang.

EDIT: pricewatch: Sony Bluetooth Headset MBH10 (black) zou zoiets werken met PS3? Excuses voor mn noob vragen.. Heb me nog nooit bezig gehouden met consoles.

[ Voor 16% gewijzigd door NLF op 02-04-2014 11:50 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 47 Laatste