12GB flash. Andere SATA 2,5" HDD kun je er zonder moeite insteken. Bracket kan, je kunt ook iets aan beide kanten plaatsen van de HDD zodat deze geen speling meer heeft. Kun je met een simpel en goedkoop 250GB schijfje of iets ook vooruit, en het scheelt aanzienlijk.dutchgio schreef op donderdag 26 december 2013 @ 01:15:
[...]
Is super slim die met 12gb HDD?
Reken dan nog op wat extra geld, tijd en moeite voor het vervangen van de hardeschijf die vrij snel vol zit, al helemaal als je GTA V wilt gaan spelen want die vereist iets van 8GB aan verplichte installatie naast de disk.
Dus een slim is dan misschien een betere al dan niet goedkopere optie.
Ook na lang twijfelen eindelijk mijn eerste console gekocht. Altijd PC gamer geweest maar op de bank gamen heeft ook wel wat. Wilde eerst voor PS4 gaan maar aanbod games is nog wel heel beperkt. Ik ben sowieso meer voor games met een goed verhaal in plaats van multiplayer games waar je heel veel tijd in moet stoppen om een beetje goed te worden.
Daarom uiteindelijk op Marktplaats een 4 maanden oude PS3 (500 gb) met GTA 5 gekocht! Super aankoop en ben blij dat ik niet voor de ps4 ben gegaan! The Last of Us en Red Dead Redemption ook erbij gehaald. Ben met deze 3 voorlopig nog wel zoet en dan kan is er daarna nog de hele Uncharted serie en nog vele andere games! Kan iedereen een PS3 nog prima aanraden! Graphics gaan ook nog goed mee.
Ben nog aan het twijfelen over PS+ omdat ik met de paar games die ik nu heb nog wel een hele tijd vooruit kan.
Daarom uiteindelijk op Marktplaats een 4 maanden oude PS3 (500 gb) met GTA 5 gekocht! Super aankoop en ben blij dat ik niet voor de ps4 ben gegaan! The Last of Us en Red Dead Redemption ook erbij gehaald. Ben met deze 3 voorlopig nog wel zoet en dan kan is er daarna nog de hele Uncharted serie en nog vele andere games! Kan iedereen een PS3 nog prima aanraden! Graphics gaan ook nog goed mee.
Ben nog aan het twijfelen over PS+ omdat ik met de paar games die ik nu heb nog wel een hele tijd vooruit kan.
aangezien dit het PS3 ervaringen topic is, even mijn ervaring sinds de januari sale begonnen is:
PS Store doet het niet meer op mijn PS3.. Zodra ik de store in ga, nog geen probleem, kies ik vervolgens een game.. Freeze.... zelfs PS button doet niks meer...
PS3 is zojuist teruggezet naar fabrieksinstellingen, geformatteerd, alles.. probleem doet zich nog steeds voor... Iemand anders nog een idee? Ik dacht aan HD defect, maar als via transactiebeheer alles download en installeer werkt alles prima.. Behalve de store dan
... Op de PS4 geen problemen ...
't is niet onoverkomelijk, maar wel hinderlijk
PS Store doet het niet meer op mijn PS3.. Zodra ik de store in ga, nog geen probleem, kies ik vervolgens een game.. Freeze.... zelfs PS button doet niks meer...
PS3 is zojuist teruggezet naar fabrieksinstellingen, geformatteerd, alles.. probleem doet zich nog steeds voor... Iemand anders nog een idee? Ik dacht aan HD defect, maar als via transactiebeheer alles download en installeer werkt alles prima.. Behalve de store dan
't is niet onoverkomelijk, maar wel hinderlijk
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Murzeltje,
dat probleem had ik de laatste paar dagen ook. Vandaag zag ik op een ander forum dat je de store moet de-installeren en dan opnieuw moet installeren. Dat kost +/- 5 minuten en dan werkt ie als het goed is weer. Bij mij werkte het in ieder geval wel.
Beetje vaag, maar goed, als het werkt, dan werk het
dat probleem had ik de laatste paar dagen ook. Vandaag zag ik op een ander forum dat je de store moet de-installeren en dan opnieuw moet installeren. Dat kost +/- 5 minuten en dan werkt ie als het goed is weer. Bij mij werkte het in ieder geval wel.
Beetje vaag, maar goed, als het werkt, dan werk het
Ik heb een vraag over mijn PS3 Slim, 120 Gb.
Ik heb hier een aantal gedownloade spellen opstaan waardoor de ruimte erg beperkt begint te worden, dus daar wil ik wat aan doen:
- Kan ik een externe HD aan de PS3 hangen zonder hem eerst te moeten formatteren o.i.d.? Ik heb een extrne HD aan mijn computer hangen en die zou ik het liefst ook willen gebruiken voor de PS3. Ik wil niet een nieuwe HD kopen speciaal voor de PS3 omdat ik waarschijnlijk over een jaar of twee een PS4 koop en dan kijk ik tegen die tijd wel naar de opties m.b.t. een grotere schijf .
- Kan ik de gedownloade spellen dan naar de HD verplaatsen of moet ik ze dan de-installeren? Ben ik dan mijn save games kwijt? En als ik ze moet de-installeren, moet ik ze dan weer downloaden en aangeven dat ik ze op de HD wil laten installeren.
Ik ben bang dat een externe HD geformateerd moet worden en dan niet meer voor de PC gebruikt kan worden, maar misschien heb ik geluk...?
Alvast bedankt voor jullie tips.
Ik heb hier een aantal gedownloade spellen opstaan waardoor de ruimte erg beperkt begint te worden, dus daar wil ik wat aan doen:
- Kan ik een externe HD aan de PS3 hangen zonder hem eerst te moeten formatteren o.i.d.? Ik heb een extrne HD aan mijn computer hangen en die zou ik het liefst ook willen gebruiken voor de PS3. Ik wil niet een nieuwe HD kopen speciaal voor de PS3 omdat ik waarschijnlijk over een jaar of twee een PS4 koop en dan kijk ik tegen die tijd wel naar de opties m.b.t. een grotere schijf .
- Kan ik de gedownloade spellen dan naar de HD verplaatsen of moet ik ze dan de-installeren? Ben ik dan mijn save games kwijt? En als ik ze moet de-installeren, moet ik ze dan weer downloaden en aangeven dat ik ze op de HD wil laten installeren.
Ik ben bang dat een externe HD geformateerd moet worden en dan niet meer voor de PC gebruikt kan worden, maar misschien heb ik geluk...?
Alvast bedankt voor jullie tips.
- Ja, mits deze FAT is. In Win7 en 8 kun je niet meer FAT formateren (wel exFAT, maar dat werkt niet op de PS3). Maar er zijn zat freeware FAT format tooltjes te vinden op internet. Je kan ook een extra FAT partitie maken op de externe schijf speciaal voor de PS3 backup, zo heb ik dat ook gedaan.
- Nee, volgens mij kan dat niet zomaar. Maar je aanschaf van de spellen zit aan je account gekoppeld, dus je kan altijd opnieuw downloaden. Save-games meestal wel, maar sommige spellen ondersteunen dat raar genoeg niet.
- Nee, volgens mij kan dat niet zomaar. Maar je aanschaf van de spellen zit aan je account gekoppeld, dus je kan altijd opnieuw downloaden. Save-games meestal wel, maar sommige spellen ondersteunen dat raar genoeg niet.
Okee, daar was ik al bang voor (dat ie FAT moet zijn). Dan heb ik natuurlijk misschien nog een andere optie:
Een interne harde in mijn PS3 Slim duwen. Kan dat? Is er ruimte in de Slim om er een harde schijf bij te zetten? Of kun je alleen de huidige HD vervangen i.p.v. uitbreiden.
Een interne harde in mijn PS3 Slim duwen. Kan dat? Is er ruimte in de Slim om er een harde schijf bij te zetten? Of kun je alleen de huidige HD vervangen i.p.v. uitbreiden.
Je kan alleen de interne vervangen, geen andere bijstoppen. Is gewoon een standaard laptop HDD. Als je niet vaak verschillende games speelt, zou ik gewoon de games die je momenteel niet speelt verwijderen. Laat echter de save games staan (die staan ergens anders in de XMB). Als je ze dan toch eens wil spelen, dan download je ze gewoon terug.
Probeer ergens een PS+ te scoren voor 37,50. Laatst nog eentje op de kop getikt bij Toys XL.MysticMan schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:01:
Dan krijg je gelijk gratis Uncharted 3. Ik had Uncharted 1 en 2 al liggen dus kon kiezen uit Uncharted 3 kopen voor 15 a 20 euro, of 17 euro bijleggen voor PS+. Heb nu voor volgende maand Devil May Cry, op de PS4 Resogun en de komende maanden komen er vast nog wel een paar leuke games bij. Vond het in prima investering
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Okee, bedankt voor de antwoorden. Spellen de-installeren dus.
Ik zie U3 nergens in de ps plus gedeelte meer staan?Melkaz schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:24:
[...]
Probeer ergens een PS+ te scoren voor 37,50. Laatst nog eentje op de kop getikt bij Toys XL.
Dan krijg je gelijk gratis Uncharted 3. Ik had Uncharted 1 en 2 al liggen dus kon kiezen uit Uncharted 3 kopen voor 15 a 20 euro, of 17 euro bijleggen voor PS+. Heb nu voor volgende maand Devil May Cry, op de PS4 Resogun en de komende maanden komen er vast nog wel een paar leuke games bij. Vond het in prima investeringalleen 'jammer' dat er veel Vita titels bij zitten die ik nooit kan spelen.
Verwijderd
Sony stopt online support voor een aantal titels link
Voor de volgende systemen, PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable en PlayStation Vita kan je vanaf een bepaalde datum niet langer gebruik maken van de online mogelijkheden van de volgende spellen:
Vanaf 20 mei 2014:
PlayStation 3
PlayStation 3
PlayStation 3
PlayStation 3
Reeds gestopt met online modus support:
PlayStation Vita
Voor de volgende systemen, PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable en PlayStation Vita kan je vanaf een bepaalde datum niet langer gebruik maken van de online mogelijkheden van de volgende spellen:
Vanaf 20 mei 2014:
PlayStation 3
- Gran Turismo 5
PlayStation 3
- Resistance: Fall of Man
- Resistance 2
- Resistance 3
PlayStation 3
- PAIN
PlayStation 3
- MAG
- SOCOM: Special Forces
- SOCOM: Confrontation
Reeds gestopt met online modus support:
PlayStation Vita
- MLB 12 The Show
- Calling All Cars
- The Eye of Judgment
- FORMULA ONE CHAMPIONSHIP EDITION
- Gran Turismo 5 Prologue
- MotorStorm
- MotorStorm Pacific Rift
- Race Driver: GRID
- The Lord of The Rings: Conquest
- White Knight Chronicles
- White Knight Chronicles II
- Buzz!: Quiz-TV
- Buzz!: Quiz-World
- Buzz!: Brain of
- Buzz!: The Ultimate Music Quiz
- WRC 4 - The Official Game of the FIA World Rally Championship
- WRC: Rally Evolved
- Formula One 05
- SOCOM: U.S. NAVY SEALs
- Amplitude
- Destruction Derby Arenas
- Everybody's Golf
- EyeToy Chat
- F1 '04
- Hardware: Online Arena
- Jak X
- Killzone
- Lemmings PS2
- My Street
- Ratchet & Clank 3
- Ratchet: Gladiator
- SOCOM: U.S. Navy SEALs Combined Assault
- SOCOM II: U.S. Navy SEALs
- SOCOM 3: US Navy SEALs
- Syphon Filter Omega Strain
- This is Football 2004
- This is Football 2005
- Twisted Metal: Black Online
- Everybody's Golf 2
- Lemmings
- World Tour Soccer 2
- Twisted Metal: Head-on
- Killzone Liberation
- MotorStorm Arctic Edge
- Ratchet & Clank: Size Matters
- SOCOM: Fireteam Bravo 3
- SOCOM: U.S. NAVY SEALs Fireteam Bravo
- SOCOM: U.S. NAVY SEALs Fireteam Bravo 2
- SOCOM: U.S. Navy SEALs Tactical Strike
- Syphon Filter: Combat Ops
- Syphon Filter: Dark Mirror
- Syphon Filter: Logan's Shadow
- Tekken Dark Resurrection
- THE EYE OF JUDGMENT LEGENDS
- WipEout Pulse
- White Knight Chronicles: Origins
Ah, dat verklaard dus de foutmelding die ik heb bij het spelen van Buzz, jammer dat ze niet een patch gemaakt hebben om de servers eruit te slopen. Nu moet je een tijd wachten tot je een timeout krijgt.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Is een playstation 3 gekoppeld aan de software van het land van herkomst van de ps3?
Met andere woorden: kan ik op het belgische Playstation Network met een Duitse PS3?
Ik heb namelijk een erg mooie deal in duitsland gevonden
Met andere woorden: kan ik op het belgische Playstation Network met een Duitse PS3?
Ik heb namelijk een erg mooie deal in duitsland gevonden
Ja dat kan zeker. Ik bezit zelf naast mijn Nederlandse, een UK en een USA account, binnenkort komt daar ook nog een Japanse bij voor demo's en etc.
Mijn vriend uit Canada zit ook met een PS3 uit Canada met zijn NL account te spelen, het is allemaal regiovrij
Mijn vriend uit Canada zit ook met een PS3 uit Canada met zijn NL account te spelen, het is allemaal regiovrij
Iedere keer als ik een PS+ spel wil downloaden crasht m'n PS3 volledig, kan niks meer doen via de controller en moet het toestel uitzetten met de aan/uit knop
Heb zo al Grid2 gemist. Nog mensen met dit probleem? Geen idee hoe ik dit kan oplossen.
Heb zo al Grid2 gemist. Nog mensen met dit probleem? Geen idee hoe ik dit kan oplossen.
Een soortgelijke vraag werd hier boven gesteld en toen antwoordde ik ook dat je het beste kan proberen om de store te de-installeren en opnieuw te installeren. Kost 5 minuten en meestal lost dat het probleem op. Bij mij werkt het.
De-installeren doe je door op het icoontje van de store te gaan staan en dan op het driehoekje drukken.
De-installeren doe je door op het icoontje van de store te gaan staan en dan op het driehoekje drukken.
Los van je probleem kan je ook de PS+ games 'aankopen' via de webstore ( https://store.sonyentertainmentnetwork.com ) en staan ze voor altijd in je downloadlijst, zodat je ze ook later (wanneer je probleem opgelost is) nog kunt downloaden. Zo kan je dus ook beter telkens alle PS4 en Vita content aankopen, zelfs al is de kans klein dat je later een PS4 of Vita koopt. Het is niet dat er een nadeel is aan het 'aankopen' van die gratis content.botech schreef op zondag 29 december 2013 @ 11:54:
Heb zo al Grid2 gemist.
Store opnieuw geïnstalleerd maar het helpt nietGreatKingRat666 schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:18:
Een soortgelijke vraag werd hier boven gesteld en toen antwoordde ik ook dat je het beste kan proberen om de store te de-installeren en opnieuw te installeren. Kost 5 minuten en meestal lost dat het probleem op. Bij mij werkt het.
OK, dat wist ik niet. PS4 heb ik alTwixie schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:51:
[...]
Los van je probleem kan je ook de PS+ games 'aankopen' via de webstore ( https://store.sonyentertainmentnetwork.com ) en staan ze voor altijd in je downloadlijst, zodat je ze ook later (wanneer je probleem opgelost is) nog kunt downloaden. Zo kan je dus ook beter telkens alle PS4 en Vita content aankopen, zelfs al is de kans klein dat je later een PS4 of Vita koopt. Het is niet dat er een nadeel is aan het 'aankopen' van die gratis content.
Dat je geen Gran Turismo 5 meer online kan spelen vind ik al erg snel, valt me tegen van Sony. Om een soort gedwongen aanschaf van GT6 mogelijk te maken?Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 11:39:
Sony stopt online support voor een aantal titels link
Vanaf 20 mei 2014:
PlayStation 3Vanaf 28 januari 2014:
- Gran Turismo 5
PlayStation 3Na deze data kan je deze spellen nog wel offline spelen, behalve MAG and SOCOM: Confrontation, deze hebben geen offline modus.
- MAG

Wat betreft MAG als online-only spel vind ik het eigenlijk echt niet kunnen, dat spel kan ik dus mooi weggooien nu. Twee jaar geleden aardig aantal uren gespeeld en was van plan dit tijdens de wintermaanden weer eens op te pakken, aangezien het in januari wordt stopgezet heb ik hier geen motivatie meer voor.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Het laatste uur van mijn PS3 heeft geslagen. Door de zoveelste vastloper van BF4 start hij nu niet meer op. In safe mode blijft hij ook hangen. In zijn geheel terugzetten van de PS3 laat hem ook ophangen.
Mijn vermoeden is dat de schijf stuk is. Maar hoe zorg ik er dan voor dat de PS3 het weer gaat doen? Gewoon een lege FAT32 schijf erin schuiven en dat was het?
M'n Vita is ook al terug naar Sony omdat hij kapot is...
Mijn vermoeden is dat de schijf stuk is. Maar hoe zorg ik er dan voor dat de PS3 het weer gaat doen? Gewoon een lege FAT32 schijf erin schuiven en dat was het?
Nou, inderaad zeg... Geven ze dan ook korting op GT6 als je GT5 al hebt? Neehoor, dan geven ze niet thuis.C0nscious schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:26:
[...]
Dat je geen Gran Turismo 5 meer online kan spelen vind ik al erg snel, valt me tegen van Sony. Om een soort gedwongen aanschaf van GT6 mogelijk te maken?
Wat betreft MAG als online-only spel vind ik het eigenlijk echt niet kunnen, dat spel kan ik dus mooi weggooien nu. Twee jaar geleden aardig aantal uren gespeeld en was van plan dit tijdens de wintermaanden weer eens op te pakken, aangezien het in januari wordt stopgezet heb ik hier geen motivatie meer voor.
Ja, basically is dat het... Ik heb er zelfs een lege, door mij nog niet geformatteerde schijf ingezet destijds en de PS3 weet er wel raad meeVerstekbakker schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:05:
Het laatste uur van mijn PS3 heeft geslagen. Door de zoveelste vastloper van BF4 start hij nu niet meer op. In safe mode blijft hij ook hangen. In zijn geheel terugzetten van de PS3 laat hem ook ophangen.
Gelukkig. Ik was al bang dat er op die schijf belangrijke data stond om hem aan de praat te krijgen. Dan haal ik hem eruit en kijk ik of ik hem kan fixen via de PC.
-edit- Nou is alles gefixed, maar ik kom niet ingelogd op de YouTube app...
-edit- Nou is alles gefixed, maar ik kom niet ingelogd op de YouTube app...
[ Voor 19% gewijzigd door Verstekbakker op 01-01-2014 16:48 ]
Wel goed lezen hè: Gran Turismo 5 Prologue staat er. Dat is wat anders dan Gran Turismo 5.C0nscious schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:26:
[...]
Dat je geen Gran Turismo 5 meer online kan spelen vind ik al erg snel, valt me tegen van Sony. Om een soort gedwongen aanschaf van GT6 mogelijk te maken?
Correct me if wrong
GT5 én GT5:P naar mijn weten.Typhone schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:26:
[...]
Wel goed lezen hè: Gran Turismo 5 Prologue staat er. Dat is wat anders dan Gran Turismo 5.
Correct me if wrong
Yep, GT5 dus gewoon ook. Éen van de quality first-party titels van de afgelopen paar jaar die eruit wordt gegooid, weird.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
Net Ratchet & Clank Nexus eindelijk uitgespeeld. Wat weer een fantastische game, die mij deed herinneren aan de "oude" Ratchet & Clank games.
Ik heb remember me gekocht via psstore maar het beeld stoort erg. Iemand die hier ook last van heeft?
Is dat wat die game ?bukkum schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:12:
Ik heb remember me gekocht via psstore maar het beeld stoort erg. Iemand die hier ook last van heeft?
Zag m ook voor 15 euro staan... Ben benieuwd
Heb nu alleen nog FIFA Street en Brothers A Tale Of Two Sons gekocht met de january sale ...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Als je ni no kuni nog niet gehaald/gespeeld hebt, raad ik je die zeker aan. Gaat uren en uren inzitten.Vis schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:53:
[...]
Is dat wat die game ?
Heb nu alleen nog FIFA Street en Brothers A Tale Of Two Sons gekocht met de january sale ...
Tja nu met steeds flikkerend beeld nietVis schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:53:
[...]
Is dat wat die game ?
Denk je even COD:BO2 te lenen van een makker. Loopt de game constant op hetzelfde punt vast in singleplayer (de jungle waar je moet wachten achter een boomstronk).
Je zou de game maar gekocht hebben, lekker dan.
Je zou de game maar gekocht hebben, lekker dan.
Verwijderd
De laatste tijd ervaar ik diverse problemen met de PS3, maar ik vraag me af of het aan de games ligt of aan het apparaat. Zo heb ik de PSN game Demolition Inc. een hele tijd gespeeld, maar bij de levels uit de tweede stad loopt hij nu met enige regelmaat vast na het voltooien van een level (pagina van de high scores). Verder loopt The Walking Dead niet bepaald soepel en zie ik diverse glitches (een zombie, die pas later ten tonele verschijnt, zie ik al staan) en voorts hapert het spel af en toe, waardoor beeld en geluid niet altijd op hetzelfde moment getoond worden. Van het eerste spel kan ik weinig info vinden, maar over The Walking Dead is er wel het nodige bekend over bugs etc.
Kan het eventueel liggen aan een te volle harddisk? Via PS Plus heb ik de nodige games binnengehaald. Ik heb nog geen goede vergelijking kunnen maken met disc based games omdat de laatste sessie begin december met vrienden was. Toen is de PS3 overigens helemaal niet vastgelopen bij zowel PSN games als games op disc. Daarna heb ik eigenlijk pas vorige week weer aangeraakt.
Kan het eventueel liggen aan een te volle harddisk? Via PS Plus heb ik de nodige games binnengehaald. Ik heb nog geen goede vergelijking kunnen maken met disc based games omdat de laatste sessie begin december met vrienden was. Toen is de PS3 overigens helemaal niet vastgelopen bij zowel PSN games als games op disc. Daarna heb ik eigenlijk pas vorige week weer aangeraakt.
Dat laatste zou je eventueel zelf kunnen testen (al lijkt de kans mij zeer klein dat het daaraan ligt): gooi gewoon wat gedownloade games weg tot je weer veel plaats vrij hebt. Die games blijven in je downloadlijst en kun je dus achteraf gewoon opnieuw downloaden/installeren zelfs al zitten ze niet meer in het huidige Plus aanbod.
Verwijderd
Ik heb dit uiteindelijk gedaan en een handvol games verwijderd. Walking Dead liep nu wel beter en ik heb episode 3 voltooid, maar Demolition Inc liep nog wel een keer vast. Ik denk dat dat hem in de game zit wanneer ik kies voor Restart Mission na het voltooien/falen van een missie. Ik ga nu steeds terug naar het menu om het district te selecteren en dan het level opnieuw op te starten en dat werkt.Twixie schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:27:
Dat laatste zou je eventueel zelf kunnen testen (al lijkt de kans mij zeer klein dat het daaraan ligt): gooi gewoon wat gedownloade games weg tot je weer veel plaats vrij hebt. Die games blijven in je downloadlijst en kun je dus achteraf gewoon opnieuw downloaden/installeren zelfs al zitten ze niet meer in het huidige Plus aanbod.
Op de een of andere manier heb ik nu bij de introductie van de PS4 veel meer de behoefte om de beste exclusives te verzamelen op de PS3 die ik nog niet heb, helemaal nu de spelprijzen hopelijk enigszins nieuw en 2ehands gaan zakken. Mijn wishlist op dit moment:
- Ni No Kuroni
- Heavy Rain
- The Last Of Us
- Beyond: Two Souls
- Uncharted 1 (2 & 3 uitgespeeld)
- Puppeteer
- The Last Guardian (nog niet uit)
- Journey (nog steeds exclusive?)
- Ratchet & Clank: Nexus
- Gran Turismo 6 (Gran Turismo 5 in bezit)
- Sharp Shooter + Navigation Controller (voor KZ3 en eventueel Resistance 3 ooit)
- SSX
- Killzone 2 (Killzone 3 vond ik erg goed, dus een must)
- Sports Champions 2 (1 was gewoon leuk om te doen
)
- God of War Ascension (GoW HD Collecties 1 (deel 1 en 2) + 2 (Ghost of Sparta + Chains of Olympus) + GoW 3 in bezit)
HD collecties/remakes:
- The Sly Trilogy (inmiddels 2ehands aangeschaft)
- The Ratchet & Clank Trilogy
- The Jak & Daxter Trilogy
- The Metal Gear Solid HD Collection
- Zone of the Enders HD Collection
Zoals je ziet heb ik het PS2 tijdperk gemist, althans toen was ik louter PC gamer. Die HD collecties zijn voor mij dus ideaal
- Ni No Kuroni
- Heavy Rain
- The Last Of Us
- Uncharted 1 (2 & 3 uitgespeeld)
- Puppeteer
- The Last Guardian (nog niet uit)
- Journey (nog steeds exclusive?)
- Ratchet & Clank: Nexus
- Gran Turismo 6 (Gran Turismo 5 in bezit)
- Sharp Shooter + Navigation Controller (voor KZ3 en eventueel Resistance 3 ooit)
- SSX
- Killzone 2 (Killzone 3 vond ik erg goed, dus een must)
- Sports Champions 2 (1 was gewoon leuk om te doen
- God of War Ascension (GoW HD Collecties 1 (deel 1 en 2) + 2 (Ghost of Sparta + Chains of Olympus) + GoW 3 in bezit)
HD collecties/remakes:
- The Sly Trilogy (inmiddels 2ehands aangeschaft)
- The Ratchet & Clank Trilogy
- The Jak & Daxter Trilogy
- The Metal Gear Solid HD Collection
- Zone of the Enders HD Collection
Zoals je ziet heb ik het PS2 tijdperk gemist, althans toen was ik louter PC gamer. Die HD collecties zijn voor mij dus ideaal
[ Voor 29% gewijzigd door C0nscious op 08-01-2014 16:09 ]
Wat is Ni No Kuro? 
Momenteel bezig aan mijn tweede playthrough van The Last of Us, eens kijken hoe ver ik kom qua platinum trophy. Verder heb ik nog liggen(!) The Ratchet & Clanck Trilogy, Dragons Dogma, Borderlands 2, Batman: Arkham City en LBP2 die gespeeld moeten worden. Pfoeh, voor mij voorlopig geen PS4.
Momenteel bezig aan mijn tweede playthrough van The Last of Us, eens kijken hoe ver ik kom qua platinum trophy. Verder heb ik nog liggen(!) The Ratchet & Clanck Trilogy, Dragons Dogma, Borderlands 2, Batman: Arkham City en LBP2 die gespeeld moeten worden. Pfoeh, voor mij voorlopig geen PS4.
@COnscious:
Vergeet God of War 3 niet, een van de meest epische ps3 games
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bij zavvi heb je nu mystery codes, als je 20% codes kunt aankomen, op budgetgaming.nl onder zavvi geven ze codes weg.C0nscious schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:15:
Op de een of andere manier heb ik nu bij de introductie van de PS4 veel meer de behoefte om de beste exclusives te verzamelen op de PS3 die ik nog niet heb, helemaal nu de spelprijzen hopelijk enigszins nieuw en 2ehands gaan zakken. Mijn wishlist op dit moment:
Ik heb zelf 20% korting via mijn inbox gekregen, heb nu voor 25 euro AC IV en 33 euro GT6 gekocht. Spotprijzen
Was ni no kuni digitaal ook niet 9 euro?
[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 08-01-2014 15:45 ]
Haha. Wellicht ook ICO & Shadow of the Colossus Classics HD checken. Vette games uit het PS2 tijdperk.
Die zit al in mijn collectie, echt heel magisch, vooral Shadow of the Colossus!Niku schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:54:
[...]
Haha. Wellicht ook ICO & Shadow of the Colossus Classics HD checken. Vette games uit het PS2 tijdperk.
Vergeten te vermelden, zit in m'n collectie maar nog lang niet aan toegekomen. Zit nu bij deeltje 2, en moet eigenlijk ook nog de 2 PSP HD remakes spelen voordat ik aan 3 begindvdkiwi schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:24:
@COnscious:
Ni No Kuni is inderdaad 9 euro nu nog eventjes, net als Sly Trilogie. Maar ik ben toch meer een fan van doosjes merk ik, het is mooi, kan ooit nostalgisch werken en je hebt in ieder geval een overzicht in plaats van een alsmaar groeiende lijst bij digitale games.iPodKiller schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:44:
[...]
Bij zavvi heb je nu mystery codes, als je 20% codes kunt aankomen, op budgetgaming.nl onder zavvi geven ze codes weg.
Ik heb zelf 20% korting via mijn inbox gekregen, heb nu voor 25 euro AC IV en 33 euro GT6 gekocht. Spotprijzen
Was ni no kuni digitaal ook niet 9 euro?
Ook zal ik nog flink moeten wachten op GT6, ik ben niet van plan meer dan 10-15 euro per game uit te geven (GT5 toch nog niet helemaal uitgespeeld). AC IV doe ik wel met een mooie Steamkey aanbieding over een jaar, net als GTA5 (niet-exclusives).
[ Voor 40% gewijzigd door C0nscious op 08-01-2014 16:29 ]
Moest even ragen op marktplaats. Nu blut natuurlijk, al heb ik volgens mij wel wat mooie deals gescoord (allemaal niet-platinum of in de essentials reeks, die zijn zo lelijk..).
The Last of Us en Beyond: Two Souls komen er pas aan als ze op een 'aanvaardbaar' prijsniveau komen. Kijk vooral heel erg uit naar Katamari Forever, Ni No Kuni, Heavy Rain en Jak & Daxter Trilogy
Katamari Forever - 8 euro incl.
Ni No Kuni - 10 euro incl.
Heavy Rain - 8 euro incl.
Metal Gear Solid HD Collection - 12 euro incl.
Ratchet & Clank HD Trilogy - 15 euro incl. (vond ik eigenlijk te duur, maar wordt schaars nu)
Jak & Daxter HD Trilogy - 10 euro incl.
God of War Ascension - 13 euro incl. (zavvi voor de online pass, met 20% bon)
Sly Cooper HD Trilogy - 10 euro incl.
Sony Sharp Shooter (voor o.a. Killzone 3) - 15 euro incl.
SSX - 6 euro incl.
Soul Calibur 4 - 6 euro incl.
Killzone 2 - 5 euro incl.
Ratchet & Clank: Quest for Booty - 5 euro incl.
The Last of Us en Beyond: Two Souls komen er pas aan als ze op een 'aanvaardbaar' prijsniveau komen. Kijk vooral heel erg uit naar Katamari Forever, Ni No Kuni, Heavy Rain en Jak & Daxter Trilogy
Katamari Forever - 8 euro incl.
Ni No Kuni - 10 euro incl.
Heavy Rain - 8 euro incl.
Metal Gear Solid HD Collection - 12 euro incl.
Ratchet & Clank HD Trilogy - 15 euro incl. (vond ik eigenlijk te duur, maar wordt schaars nu)
Jak & Daxter HD Trilogy - 10 euro incl.
God of War Ascension - 13 euro incl. (zavvi voor de online pass, met 20% bon)
Sly Cooper HD Trilogy - 10 euro incl.
Sony Sharp Shooter (voor o.a. Killzone 3) - 15 euro incl.
SSX - 6 euro incl.
Soul Calibur 4 - 6 euro incl.
Killzone 2 - 5 euro incl.
Ratchet & Clank: Quest for Booty - 5 euro incl.
[ Voor 5% gewijzigd door C0nscious op 12-01-2014 23:49 ]
Ik heb er een hoop uit de platinum en/of essentials reeks. Vind het echt jammer, die zien er inderdaad niet uit. Doosjes uit het begin van PS3 tijdperk en nu verschillen ook, ook jammer.
'Niku schreef op maandag 13 januari 2014 @ 00:12:
Ik heb er een hoop uit de platinum en/of essentials reeks. Vind het echt jammer, die zien er inderdaad niet uit. Doosjes uit het begin van PS3 tijdperk en nu verschillen ook, ook jammer.
Idd, black label versies zijn de beste, en ja, die redesign heeft te maken gehad door de nieuwe logo van de PS3 slim destijds, ik vind de huidige imo mooier dan die oude versie.
Gewoon een rij oud design naast elkaar en daarnaast een rij nieuw design, staat mooieriPodKiller schreef op maandag 13 januari 2014 @ 00:19:
[...]
'
Idd, black label versies zijn de beste, en ja, die redesign heeft te maken gehad door de nieuwe logo van de PS3 slim destijds, ik vind de huidige imo mooier dan die oude versie.
Of het originele hoesje zelf uitprinten
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Die kan je ook uitprinten en er op ductapen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zijn er hier mensen die ook netflix op de ps3 gebruiken? Ik doe dit al een paar maanden naar volle tevredenheid op 1 ding na.......de ondertiteling loopt tegenwoordig vaak vast. Dan blijft een zin gewoon in beeld staan. ondertiteling een uit en aanzetten en het gaat weer goed, maar vervelend probleem. Ik heb de netflix app al even weggegooid en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft. Iemand ideeën? Op google nog niets gevonden.......
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik heb het in de eerste twee maanden gebruikt, maar geen recentere ervaring, omdat wij het stop gezet hebben i.v.m. tijdgebrek. Ik kan me voorstellen dat er tussentijds wel een update is geweest die roet in het eten heeft gegooid.Sagat schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:40:
Zijn er hier mensen die ook netflix op de ps3 gebruiken? Ik doe dit al een paar maanden naar volle tevredenheid op 1 ding na.......de ondertiteling loopt tegenwoordig vaak vast. Dan blijft een zin gewoon in beeld staan. ondertiteling een uit en aanzetten en het gaat weer goed, maar vervelend probleem. Ik heb de netflix app al even weggegooid en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft. Iemand ideeën? Op google nog niets gevonden.......
Verwijderd
Iemand hier die tekken revolution speelt?
Ik probeer een bt oortje werkend te krijgen voor chat en of geluid maar dat lukt me niet met dit spel.
Ik probeer een bt oortje werkend te krijgen voor chat en of geluid maar dat lukt me niet met dit spel.
Tekken revolution vind ik imo een kut spel, iedereen die marshall law pakt en die overpowerde kut trap (special move) gaat liggen doen, zo irritant..Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:56:
Iemand hier die tekken revolution speelt?
Dit ervaar ik ook, maar heb geen oplossing voor dit probleem.Sagat schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:40:
heeft iemand toevallig een nederlands adres voor onderdelen? Moet de flexcable hebben die van het touchdingetje op de case naar het moederboard gaat, van de oudste PS3.
Anders moet ik hem via eBay halen, kan ook, maar liever via NL.
Ik zag hierboven trouwens iemand 'The Last Guardian' noemen. Een titel waar ik nog nooit van gehoord had, maar klinkt interessant. Eens googelon.
http://www.ign.com/videos...he-last-guardian-tgs-2013 hopelijk geen cancel of PS4 only..
[ Voor 5% gewijzigd door C0nscious op 13-01-2014 20:53 ]
Ik gebruik Netflix op de PS3 ipv op de PS4. En ja, dit ervaar ik ook. Heel soms hangt er één zin, heel soms hangt het totaal. Komt weinig voor, maar bij mij helpt simpelweg het pauzeren voor een aantal seconden en weer verder gaan.Sagat schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:40:
Verwijderd
Ik heb de PS3 al langer en deze games ontbreken nog aan mijn collectie. Gezien mijn backlog van meer dan 100 games denk ik dat ik daarbij ook laat, aangezien ik veel minder vrije tijd heb dan vroeger.C0nscious schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:15:
[...]Mijn wishlist op dit moment:
- The Last Of Us
- Puppeteer
TLoU is echt een uitzondering, GOTY als je het mij vraagt.Niet twijfelen, kopen en spelen, NU!Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:30:
[...]
Ik heb de PS3 al langer en deze games ontbreken nog aan mijn collectie. Gezien mijn backlog van meer dan 100 games denk ik dat ik daarbij ook laat, aangezien ik veel minder vrije tijd heb dan vroeger.
Backlog expert here........tuurlijk zijn er games die je het liefst zo snel mogelijk gespeeld moet hebben. Denk aan spoilers MAAR..........als iemand echt al 100 games heeft liggen, dan zitten daar waarschijnlijk ook nog heel veel andere toppers bij.......en kijk naar de trend. Veel ps2 toppers hebben een hd remake gekregen, wie weet krijgen we een 4k remake van TLoU? Of kunnen we hem volgend jaar via playstation now spelen? Ik heb hem ook nog niet gekocht en zal dit ook niet doen tenzij ik hem echt voor 15 euro of minder zie liggen, anders komt het wel een keer. Games bederven niet (al hoewel ik het jammer vind dat ik final fantasy 7 niet back in the day gespeeld heb, de gfx maken het nu toch wel lastig, eerlijk is eerlijk
)
10 second ninja DONE
Ik heb gisteren 3 epi's van modern family gekeken en in ieder geval 2x het gehad. Heb net ook een melding gemaakt via het automatische systeem van netflix........kijken of ze me iets zinnigs kunnen vertellen. Netflix support medewerker lijkt me qua ondersteuning echt nasty want hoeveel apparaten en clients zijn er wel niet? Ik zal vanaaf is kijken of ik het ook heb via mijn 360. Die maakt alleen wel een berg herrie, vind ik bij het gamen toch wat minder erg dan bij een filmpje of serie checken)Exorcist schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:40:
[...]
Ik gebruik Netflix op de PS3 ipv op de PS4. En ja, dit ervaar ik ook. Heel soms hangt er één zin, heel soms hangt het totaal. Komt weinig voor, maar bij mij helpt simpelweg het pauzeren voor een aantal seconden en weer verder gaan.
10 second ninja DONE
Ik ben van plan even een PS3 te halen, omdat er een boel exclusives uitgekomen zijn die niet op de PC zijn uitgekomen die ik nog wel wil spelen
. Is het verstandig om nu nog een (tweedehands) PS3 te halen, of kan ik beter meteen naar de PS4 gaan?
kan wel hoor, vooral als je er nog geen gehad hebt is er genoeg te doen 
maar ik ga niet meer terug.
maar ik ga niet meer terug.
PS3 is prima. Als je nu kijkt naar de prijzen van games dan dalen die erg hard. GT6 bijv. kan je al kopen voor 30 Euro nieuw en die is pas iets meer dan een maand uit. Om me heen zie ik ook steeds meer aanbiedingen en zeker voor het gamesaanbod zou ik de PS3 verkiezen boven de PS4 als je er nu één wil kopen.Belecthor schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:57:
Ik ben van plan even een PS3 te halen, omdat er een boel exclusives uitgekomen zijn die niet op de PC zijn uitgekomen die ik nog wel wil spelen. Is het verstandig om nu nog een (tweedehands) PS3 te halen, of kan ik beter meteen naar de PS4 gaan?
Ik heb ze beide, maar gebruik nog steeds 80% van de tijd de PS3
Oke nice, dan wacht ik even tot de PS4 wat beter in voorraad is, dan zal de prijs van de PS3 wel verder kelderen.
Hallo ik heb een Playstation 3 gekocht niks bijzonders zullen jullie denken
Maar ik heb 2,5 jaar geleden mijn PS3 verkocht echter ik wou GTA5 en Devil my cry collection doen en vele andere toppers maar ik log in met mijn oude account en al mijn vrienden en thropies zijn weg en waar kan ik mijn aangeschafte psn games vinden
Maar ik heb 2,5 jaar geleden mijn PS3 verkocht echter ik wou GTA5 en Devil my cry collection doen en vele andere toppers maar ik log in met mijn oude account en al mijn vrienden en thropies zijn weg en waar kan ik mijn aangeschafte psn games vinden
Ik heb hem vlak na de kerst gehaald bij de BartSmit, 12GB model met 2 controllers voor €185.Belecthor schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:35:
Oke nice, dan wacht ik even tot de PS4 wat beter in voorraad is, dan zal de prijs van de PS3 wel verder kelderen.
Als ik kijk naar de prijzen op MP vind ik het verschil te weinig voor een 2e hands model.
Extra harde schijf kost niet zoveel en die heb je er ook zo ingebouwd.
Wat is mis met ebay?418O2 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:55:
heeft iemand toevallig een nederlands adres voor onderdelen? Moet de flexcable hebben die van het touchdingetje op de case naar het moederboard gaat, van de oudste PS3.
Verwijderd
Komt goed. Ik wacht nog even totdat de prijs van de game nog verder omlaag is en dan haal ik daarna de season pass erbij. Ik verwacht deze game niet al te snel op PS Plus. Uncharted 3 heeft ook een tijdje geduurd.iPodKiller schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:44:
[...]
TLoU is echt een uitzondering, GOTY als je het mij vraagt.Niet twijfelen, kopen en spelen, NU!
Helaas is dat van die backlog echt waar. Pijnlijk duidelijk hoeveel vrije tijd ik had gedurende school/studie. Met een fulltime baan etc is dat wel anders. In het begin wilde ik er niet aan toe geven en ben ik games blijven kopen, maar er komt een moment dat je de kast opendoet en dan zie je wat er eigenlijk allemaal nog in seal verpakt is.Sagat schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:50:
Backlog expert here........tuurlijk zijn er games die je het liefst zo snel mogelijk gespeeld moet hebben. Denk aan spoilers MAAR..........als iemand echt al 100 games heeft liggen, dan zitten daar waarschijnlijk ook nog heel veel andere toppers bij.......en kijk naar de trend. Veel ps2 toppers hebben een hd remake gekregen, wie weet krijgen we een 4k remake van TLoU? Of kunnen we hem volgend jaar via playstation now spelen? Ik heb hem ook nog niet gekocht en zal dit ook niet doen tenzij ik hem echt voor 15 euro of minder zie liggen, anders komt het wel een keer. Games bederven niet (al hoewel ik het jammer vind dat ik final fantasy 7 niet back in the day gespeeld heb, de gfx maken het nu toch wel lastig, eerlijk is eerlijk)

PS3 is prima te doen of je moet je al aan de graphics storen. Je hebt meteen een grote collectie games om uit te kiezen.Belecthor schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:57:
Ik ben van plan even een PS3 te halen, omdat er een boel exclusives uitgekomen zijn die niet op de PC zijn uitgekomen die ik nog wel wil spelen. Is het verstandig om nu nog een (tweedehands) PS3 te halen, of kan ik beter meteen naar de PS4 gaan?
Weet je zeker dat het vrienden zijn?Amdwarrior schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:41:
Hallo ik heb een Playstation 3 gekocht niks bijzonders zullen jullie denken![]()
Weet iemand nog mooie co-op spellen (bank-zit coop, niet inet-coop) ?
Resistance 1 en Resident Evil 5 heb ik reeds uitgespeeld.
Resistance 3 (2 heeft geen coop), en Resident Evil 6 zijn ideeën.
House of the Dead spellen. Heb je alleen wel de move(gun) controller voor nodig maar staat garant voor een hoop hilariteitBartjuh schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:04:
Net Top Spin 4 gehaald.. leek me wel leuk om te proberen voor 6 euro incl. (marktplaats). Plus ook co-op.
[ Voor 8% gewijzigd door C0nscious op 16-01-2014 00:11 ]
Verwijderd
Borderlands 1 & 2, Spec Ops missies van de Call of Duty serie en LittleBigPlanet 1 & 2 (kan zelfs met 4 personen!).Bartjuh schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:04:
Ja, ben ik wel met je eens. Op MP zijn de verschillen vergeleken met een nieuwe PS3 verwaarloosbaar, helaas.Deshmir schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:05:
[...]
Ik heb hem vlak na de kerst gehaald bij de BartSmit, 12GB model met 2 controllers voor €185.
Als ik kijk naar de prijzen op MP vind ik het verschil te weinig voor een 2e hands model.
Extra harde schijf kost niet zoveel en die heb je er ook zo ingebouwd.
Wauw, wat is Katamari Forever een fantastische game zeg. Blije, originele muziek ook die perfect past bij het rijke kleurenpalet, vol fantasie.
Blijft bijna onbeperkt leuk om die bal te laten voortbewegen, nu nog een keer alle levels halen. En ook een keertje co-op proberen, in plaats van tegen elkaar beweeg je dus samen 1 bal
Blijft bijna onbeperkt leuk om die bal te laten voortbewegen, nu nog een keer alle levels halen. En ook een keertje co-op proberen, in plaats van tegen elkaar beweeg je dus samen 1 bal
PlayStation All-Stars Battle Royale is een geniale multiplayer-game. Niet echt co-op, hoewel je wel online 2vs2 kan doen (en dat jouw buddy en jij dan tegen 2 online gastjes spelen).
Katamari Forever, over games waar me helemaal niks aan lijkt gesproken. Haha.
Ik heb sinds kort last van af en toe zwart beeld van de PS3. 2 a 3 seconden duurt het meestal. Heb onlangs een nieuwe TV gekocht (Sony W655) en gebruik deze icm met een HDMI kabel.
Voorheen gebruikte ik een HDMI naar DVI kabel omdat de PS3 op een ander scherm was aangesloten. De TV heeft overigens geen kuren, vandaar dat ik het in dit topic plaats.
Gebeurt overigens bij verschillende games, ervaren met: GTA V, BF3, Assasins Creed III, RDR. Heb trouwens ook de video instellingen van de PS3 al gereset.
Voorheen gebruikte ik een HDMI naar DVI kabel omdat de PS3 op een ander scherm was aangesloten. De TV heeft overigens geen kuren, vandaar dat ik het in dit topic plaats.
Gebeurt overigens bij verschillende games, ervaren met: GTA V, BF3, Assasins Creed III, RDR. Heb trouwens ook de video instellingen van de PS3 al gereset.
[ Voor 17% gewijzigd door SL65 op 17-01-2014 20:56 ]
Lijkt, dus nog niet geprobeerd?Niku schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:44:
Katamari Forever, over games waar me helemaal niks aan lijkt gesproken. Haha.
The obvious: andere kabel geprobeerd?SL65 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:47:
Ik heb sinds kort last van af en toe zwart beeld van de PS3. 2 a 3 seconden duurt het meestal. Heb onlangs een nieuwe TV gekocht (Sony W655) en gebruik deze icm met een HDMI kabel.
Of een handshake issue, of een HDMI kabel(connector) issue. Maar waarschijnlijker is dat de ps3 (gpu) heel langzaam aan het overlijden is. Ik heb dit zwarte beeld ook 2x gehad de laatste maand, daarvoor nooit (fat 80gb uit begin 2010)SL65 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:47:
Wordt de online multiplayer nog ondersteund?C0nscious schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 00:11:
Net Top Spin 4 gehaald.. leek me wel leuk om te proberen voor 6 euro incl. (marktplaats). Plus ook co-op.
Ik ga 't zo even voor je checkenNiku schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:19:
[...]
Wordt de online multiplayer nog ondersteund?
Edit: Oh.. verplichte installatie op HD, kan wel ff duren
Ja, werkt perfect online multiplayer. Had binnen 2 seconden iemand gevonden (zonder te oefenen eerst
[ Voor 38% gewijzigd door C0nscious op 18-01-2014 01:02 ]
Nog niet, heb het net de PS3 met een andere kabel aangesloten vanavond maar eens testen.
Het gaat hier om een PS3 slim uit 2012 (320GB) die altijd voldoende koeling krijgt (dus niet in een kast staat), mag er dan toch vanuit gaan dat deze niet zo snel al overlijdt. Heb hier trouwens bijna elke keer last van wanneer ik game op de PS3 (dus niet 2x per maand maar eigenlijk standaard 1 keer wanneer hij aanstaat).ToFast schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:16:
[...]
Of een handshake issue, of een HDMI kabel(connector) issue. Maar waarschijnlijker is dat de ps3 (gpu) heel langzaam aan het overlijden is. Ik heb dit zwarte beeld ook 2x gehad de laatste maand, daarvoor nooit (fat 80gb uit begin 2010)
Maargoed heb nu een andere HDMI kabel dus ik zal binnenkort even doorgeven of het verholpen is.
Edit
Na 1 uur gamen nog niks van zwart beeld waargenomen, lijkt dus toch HDMI kabel te zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door SL65 op 18-01-2014 22:25 ]
Wat is trouwens doorgaans een goede prijs voor een tweedehands PS3 slim met een 120GB HDD? Ik probeer er eentje te kopen, maar ik vind de prijzen op marktplaats nog vrij hoog.
Vind ik ook, bizar dat men er nog zoveel voor durft te vragen.Belecthor schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:19:
Wat is trouwens doorgaans een goede prijs voor een tweedehands PS3 slim met een 120GB HDD? Ik probeer er eentje te kopen, maar ik vind de prijzen op marktplaats nog vrij hoog.
Ik neem aan dat de prijs zal kelderen wanneer de PS4 een beetje goed op voorraad is, dus ik wacht een paar maanden. Zo niet, dan haal ik gewoon een PS4.
[ Voor 28% gewijzigd door Belecthor op 19-01-2014 21:05 ]
Als ik de HDD van een PS3 in een andere PS3 hang, heb ik dan gewoon mijn savegames daarop?
Heb 2 ps3's staan die ik heb gerepareerd (YLOD en 1 met een kapotte BR speler) en de eerste heb ik nu genoeg getest om vast te kunnen stellen dat hij gefixt is, dus die kan weg
Dan ga ik daarna over op de andere.
Heb 2 ps3's staan die ik heb gerepareerd (YLOD en 1 met een kapotte BR speler) en de eerste heb ik nu genoeg getest om vast te kunnen stellen dat hij gefixt is, dus die kan weg
Nee, als je je HDD in een andere PS3 hangt word die geformateerd.418O2 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:39:
Als ik de HDD van een PS3 in een andere PS3 hang, heb ik dan gewoon mijn savegames daarop?
Heb 2 ps3's staan die ik heb gerepareerd (YLOD en 1 met een kapotte BR speler) en de eerste heb ik nu genoeg getest om vast te kunnen stellen dat hij gefixt is, dus die kan wegDan ga ik daarna over op de andere.
Je kan wel je data overzetten van de ene PS3 naar een andere (je oude word dan 'gedeactiveerd' en je data overgezet naar je nieuwe) of savegames opslaan via PS+.
De backup-functie zet alleen save-games over die géén copyprotection hebben, games met copyprotection (de savegames althans) worden niet overgezet.
dat laatste kan ook, dan moet je beide PS3's koppelen met een netwerk kabel en dan wordt alle data overgezet. Als je ze toch beide hebt staan dan zou ik dat doen, heb je wel een 2e hdd voor nodig.Nemesizz schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:53:
[...]
Nee, als je je HDD in een andere PS3 hangt word die geformateerd.
Je kan wel je data overzetten van de ene PS3 naar een andere (je oude word dan 'gedeactiveerd' en je data overgezet naar je nieuwe) of savegames opslaan via PS+.
De backup-functie zet alleen save-games over die géén copyprotection hebben, games met copyprotection (de savegames althans) worden niet overgezet.
PSN ID: Svennie-NL
Dat was wat ik bedoelde in de 2e regel van m'n postSvennie schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:00:
[...]
dat laatste kan ook, dan moet je beide PS3's koppelen met een netwerk kabel en dan wordt alle data overgezet. Als je ze toch beide hebt staan dan zou ik dat doen, heb je wel een 2e hdd voor nodig.
Maar gewoon een HDD overzetten gaat niet werken (niet met behoud van data).
Diablo IIIBartjuh schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:04: