Anton.net schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:45:
Ik ben de laatste tijd toch echt aan het kijken voor een gameconsole.
Is het nog de moeite een ps3 te kopen? Of ben ik dan over een jaar afgeschreven en zit ik me een oude console?
Denken jullie dat de ps3 snel zal dalen in prijs met de ps4, of gaat die prijs blijven?
Prijs van de ps3 gaat niet drastisch omlaag,je kunt wel afwachten voor nette acties.
Zie het zo, als je nu heerlijke toppers wilt spelen, dan ga je nu voor de PS3, wil je een toekomstgerichte aankoop, dan koop je een PS4, nadeel is wel echter is dat het gameaanbod erg zwak is vergeleken met de van de PS3 , die piekt nu echt hard, the last of us, gran turismo 6, god of war ascension en nog veel meer exclusives. Bij de PS4 zul je echter het moeten doen met een paar top titels, pas vanaf eind 2014 en 2015 zul je pas een ruime aanbod zien.
Het is ook maar net wat je wilt, 720p resolutie vs native 1080p. Ik zou gaan voor de PS4 als je een simpele gamer bent, sport games, FPS games en race games of ergens in die richting. Als je meer van verhalen houdt, dan ben je zeker minstens 2 jaar zoet met je PS3 ;-)
[
Voor 25% gewijzigd door
iPodKiller op 25-12-2013 20:03
]