Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

MonkeySleeve schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:17:
[...]Op de Slim niet nee, kwam eigelijk alleen voor bij de launch PS3's.
Mijn broertje heeft een launch-PS3 die nog steeds prima werkt *O*

Ik heb ook een phat, maar dat is al generatie 2... die hadden er geen last meer van volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:04
De 60GB in Europa was eigenlijk al 2nd gen.

Alleen Japan en de USA hebben de 1st gen gehad in 20 en 60GB trim

Phat
1st gen: 20 en 60GB, NA en JP
2nd gen: 60GB EU, 80GB NA
3rd gen: 40, 80, 160GB EU, NA, en 40, 80GB JP

Slim
1st gen 120, 250GB
2nd gen 160, 320 GB

Superslim
12GB
250GB (alleen NA en JP)
500GB

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Wikipedia: PlayStation 3 models

I stand corrected, 2de generatie in NL/PAL dan :P Maar de 2de generatie (overall) 60GB had nog gewoon dezelfde YLOD problemen...? Dus dat was nog niet verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
MonkeySleeve schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:51:
[...]

Je zou hem kunnen laten repareren, je hebt dan kans dat hij het sowieso nog een paar maanden zal doen zodat je een backup kunt maken. Maar verder is er geen andere manier volgens mij :?
Inderdaad, je moet hem laten repareren of zelf repareren als je dat kunt, en dan zo snel mogelijk een backup maken.

Ik realiseer me nu dat ik dat ook moet gaan doen, mijn savefiles staan nog op mijn YLOD-60gb Phat PS3 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Ik heb sinds gisteren de Playstation 3 500 GB met 2 controllers gekocht. (Ook 'The last of us' en uncharted 3).

Ik heb nooit op een console spellen gespeeld. Het werkt allemaal heel soepel en leuk! Alleen is de besturing wel ff wennen zeg..

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zorg dat je Playstation plus aanschaft. Dan heb je iedere maand twee games voor niks. En dat voor de prijs van 1 spel (50 euro) per jaar. (Als je een beetje creatief bent en/of goed zoekt is het zelfs te krijgen voor tussen de 35-40 per jaar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook vandaag een ps3 gekocht met the last of us en diablo 3. Nu probeerde ik op advies van velen ps plus af te sluiten, maar dit werkt om de 1 of andere reden niet. Heb via paypal EN ideal geld toegevoegd, maar kan de 14 dagen trial als de betaalde abbo's niet afsluiten omdat ik geen creditcardgegevens heb gekoppeld. Volgens de site zit er niet genoeg saldo in de knip, terwijl er toch echt staat dat er 20 euro inzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bij de 14 dagen trial moet je een creditcard koppelen als het goed is, bij de betaalde ps plus abbonnementen kun je gewoon betalen met je saldo in de ps store. Als ik bovenstaande goed heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook als ik een betaalde variant kies vraagt hij op de ps3 om een cc. Op de website zegt hij dat ik niet voldoende saldo heb terwijl dit duidelijk wel zo is. Schijnt echter te komen door de ps4 launch en dat sommige functies zijn uitgeschakeld. Loop nu alleen wel games mis -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 23:01
Je loopt niets mis hoor, die games zijn er nog tot het eind van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat het voor het einde van de maand is opgelost dan haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Anders een prepaid kaartje halen bij de plaatselijke boekhandel. Dat doe ik meestal :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tarabass op 06-12-2013 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12:30

The_Bird

Meneer de Raaf

Kimberly schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:56:
Ik heb sinds gisteren de Playstation 3 500 GB met 2 controllers gekocht. (Ook 'The last of us' en uncharted 3).

Ik heb nooit op een console spellen gespeeld. Het werkt allemaal heel soepel en leuk! Alleen is de besturing wel ff wennen zeg..
Dat kan ik me voorstellen. Gelukkig heb je wel games erbij die goed speelbaar zijn met controller en echt console-games zijn. Veel plezier ermee.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Kimberly schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:56:

Je hebt gelijk de twee topgames te pakken. Uncharted 1 en 2 zijn ook aanraders. Controller is inderdaad wennen, maar na een tijdje weet je niet beter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarabass schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 08:03:
Anders een prepaid kaartje halen bij de plaatselijke boekhandel. Dat doe ik meestal :)
Ook het redeemen van codes schijnt niet te werken.
Weet er iemand welke games er veel online worden gespeeld? Of nog wat oudere aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 15:31
Nog weinig interessants tussen die kerst-deals. MGS Collection had ik best gewild, maar dan wel de PS3 versie. Die vita versie zat enkele maanden geleden ook al in PS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik was niet meer van plan om voor de volle bak games te halen voor de PS3 nadat de PS4 in huis gekomen is, maar ik lees wat reviews van GT6 en die zijn overwegend zeer positief. Denk dat ik deze toch maar in huis haal, zeker gezien het feit dat Driveclub nog op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:25

Niku

Alagaesii

Tarabass schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:51:
[...]

Je hebt gelijk de twee topgames te pakken. Uncharted 1 en 2 zijn ook aanraders. Controller is inderdaad wennen, maar na een tijdje weet je niet beter :9
En Ni No Kuni!

Toch even om aandacht vragen voor mijn personal favorite :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu the last of us en morgen komen gran turismo 6 en ni no kuni erbij. Kan ik wel ff mee door lijkt me^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:16:
Heb nu the last of us en morgen komen gran turismo 6 en ni no kuni erbij. Kan ik wel ff mee door lijkt me^^
Kijk aan, Ni No Kuni. Goed bezig.

[PS3] Ni no Kuni: Wrath of the White Witch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ni no Kuni is 14$ op de US playstore.
Amerikaans account aanmaken en via amazon.com psn tegoed kopen met een gefakte amerikaans adres uit bijv Alaska.
Het spel kost dan net iets meer dan 10euro, goedkoper ga je hem niet vinden.
Fysiek voor 18euro oid te krijgen via play-asia

De hele Gow Collection is trouwens in de aanbieding bij Saturn, dat zijn ook aanraders.

[ Voor 14% gewijzigd door Sinned123 op 06-12-2013 20:25 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet ik alleen continu wisselen van account ofniet?
Heb verder ook geen creditcard of kan dat in de USA ook gewoon met PayPal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ook in NL is ie gewoon in de winkel al voor 20 euro nieuw en 15 euro tweedehands te krijgen, dat is net zo makkelijk.

http://www.gamemania.nl/D...ey=ni%20no%20kuni&opt=all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt maar de winkels zijn nu dicht ;)
usa psn account weet ik zo niet. lijkt me behoorlijk ingewikkeld allemaal.
Moet ik als ik een europees spel wil spelen weer switchen naar de eu account en vice versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:58:
klopt maar de winkels zijn nu dicht ;)
usa psn account weet ik zo niet. lijkt me behoorlijk ingewikkeld allemaal.
Moet ik als ik een europees spel wil spelen weer switchen naar de eu account en vice versa
Morgen toch niet? Of wilde je er drie in één nacht uitspelen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ga morgen waars. ff naar de winkel idd. Daar ligt die nieuw voor 20 volgens mij, en hij schijnt digitaal aan de forse kant te zijn.
Ik vermaak me vanavond nog wel met the last of us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:04:
Nee ga morgen waars. ff naar de winkel idd. Daar ligt die nieuw voor 20 volgens mij, en hij schijnt digitaal aan de forse kant te zijn.
Ik vermaak me vanavond nog wel met the last of us.
Zoals ik al zei, hij ligt voor 20 euro nieuw in de Gamemania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik hier niet in de buurt zitten ;)
gameshop twente heeft em hier gewoon op voorraad voor iets van 20. dan ruil ik morgen diablo 3 meteen ff er op in. Zat erbij en is niks voor mij namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:16:
Doe Heavy Rain en Uncharted 2 & 3 er ook maar bij ;)

Je zult geen spijt krijgen, vooral als je naar de prijzen ervan kijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uncharted ben ik al de hele middag bezig om die binnen te hengelen via ps plus. Installeren daarvan duurt wel ERG lang moet ik zeggen -.- Deel 2 zou kunnen voor een leuk prijsje maar heavy rain lijkt me persoonlijk niet echt iets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Weet niet of dit het juiste topic er voor is maar wat zou ik nog kunnen krijgen/vragen voor de verkoop van mijn PS3 + Games?

Assassin's Creed
Assassin's Creed Brotherhood
Assassin's Creed II
Assassin's Creed III
Asura's Wrath
Batman Arkham Asylum
Batman Arkham City
Battlefield 3
Brothers in Arms Hell's Highway
Call of Duty 3
Dirt
Dirt 2
F1 2010
F1 2012
Far Cry 2
Far Cry 3
God of War Collection
God of War III
Gran Turismo 5
Grand Theft Auto IV
Grand Theft Auto V
IL2 Sturmovik
inFamous
Killzone 2
Killzone 3
Little Big Planet
Mafia 2
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Motorstorm
Operation Flashpoint Dragon Rising
Rainbow Six Vegas 2
Ratchet & Clank: Quest For Booty
Ratchet & Clank: Tools of Destruction
Red Dead Redemption
Resistance 2
Resistance: Fall of Man
Skate
Sleeping Dogs
Uncharted 1: Drake's Fortune
Uncharted 2: Among Thieves
Uncharted 3: Drake's Deception
Vanquish
Warhawk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Weet niet wat je er precies voor zou kunnen krijgen, maar waarom zou je zo'n collectie weg doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Niku schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:19:
Weet niet wat je er precies voor zou kunnen krijgen, maar waarom zou je zo'n collectie weg doen? :+
staan stof te happen in het tv meubel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:42
Paulus07 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:11:
Weet niet of dit het juiste topic er voor is maar wat zou ik nog kunnen krijgen/vragen voor de verkoop van mijn PS3 + Games?

spellen
Ter indicatie, ik heb 2 weken terug 220 euro ontvangen voor mijn Phat 40gb ( 3 controllers ) met 11 spellen welke vooral uit het begin van de PS3 was en waarvan 5 Fifa games ( alleen GTA V was recent ).

[ Voor 47% gewijzigd door AMARONE op 07-12-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:21
Ik zou uitgaan van €7,50 per game ex verzending. Nieuwere games €12,50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Mijn 40 GB Phat heeft weer de geest gegeven. Ik heb daar toendertijd een 500 Gb disk in gedaan. Om mijn defecte PS3 te vervangen wil ik eigen een Slim of Super Slim model, maar ik vraag mij af of daar die 500 Gb drive wel in past? Weet iemand dat hier?

Die 500Gb is een gewone 2,5 inch interne HDD.

Staan dan ook mij instellingen (savegames en downloaded games) automatisch op die Slim versie?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:15
Zijn er nog mensen die problemen hebben met PS store? Als ik eender welke game in het mandje wil doen, loopt ie vast, helemaal niks meer! Alleen uitzetten met de aan/uit knop lukt dan nog. (PS3 slim 320 gb) Gamen gaat wel gewoon goed...

Edit: zojuist de store update vanuit xmb verwijderd en terug geinstalleerd, maar ook dit heeft niet mogen baten :(

[ Voor 20% gewijzigd door germanaaizer op 07-12-2013 19:28 ]

Don't walk on the grass, smoke it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
GZ schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:13:
Mijn 40 GB Phat heeft weer de geest gegeven. Ik heb daar toendertijd een 500 Gb disk in gedaan. Om mijn defecte PS3 te vervangen wil ik eigen een Slim of Super Slim model, maar ik vraag mij af of daar die 500 Gb drive wel in past? Weet iemand dat hier?

Die 500Gb is een gewone 2,5 inch interne HDD.

Staan dan ook mij instellingen (savegames en downloaded games) automatisch op die Slim versie?
In de slim en super slim passen de 2,5"hdd in. Echter bij de superslim moet je volgens mij nog wel een losse hdd tray bij kopen (als je het 12gb model hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:40
Verstekbakker schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:21:
Zorg dat je Playstation plus aanschaft. Dan heb je iedere maand twee games voor niks. En dat voor de prijs van 1 spel (50 euro) per jaar. (Als je een beetje creatief bent en/of goed zoekt is het zelfs te krijgen voor tussen de 35-40 per jaar.)
Hij kan overigens beter momenteel een jaarpas kopen. Tot begin januari is er een 25% korting promo waardoor die in de meeste winkels tijdelijk 37.50 euro kost. In de PlayStation Plus thread hier op Tweakers vind je ook nog ergens een 2.50 euro kortingscode voor bol.com waardoor het uiteindelijk dus op 35 euro komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:56
Sinds de laatste update loopt de playstation store hier constant vast, heb de console sinds 2009 en nooit problemen gehad. Soms blijft het hangen bij het starten van de store maar elk geval constant als ik een gamepagina bekijk.
Iemand ideeën?

EDIT: zelfde als germanaaizer paar posts eerder dus

[ Voor 11% gewijzigd door Mutatie op 07-12-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
Mutatie schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:23:
Sinds de laatste update loopt de playstation store hier constant vast, heb de console sinds 2009 en nooit problemen gehad. Soms blijft het hangen bij het starten van de store maar elk geval constant als ik een gamepagina bekijk.
Iemand ideeën?
Oef, ik ben dan toch niet de enige. Ik kan ook geen enkele gamepagina openen zonder dat ie vastloopt, doet dan helemaal niks meer en ik moet mn ps3 handmatig afzetten. Ik heb ondertussen ook al een systeemherstel gedaan maar noppes. Zal wel softwarematig zijn dan vermoed ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:11:
Als er een enige online mogelijkheid nog bijzit ja.

Dus dat de key ongebruikt komt of teminste gekoppeld is aan een account die je er dan ook bij wegdoet.

Ik heb zo een keer mezelf zo hard genaaid door bij een gameshop een gebruikte tekken tag tournament voor 45 euro te halen. Wat blijkt? Key is in gebruik en nieuw kost de game 50 euro :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:56
germanaaizer schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:28:
[...]

Oef, ik ben dan toch niet de enige. Ik kan ook geen enkele gamepagina openen zonder dat ie vastloopt, doet dan helemaal niks meer en ik moet mn ps3 handmatig afzetten. Ik heb ondertussen ook al een systeemherstel gedaan maar noppes. Zal wel softwarematig zijn dan vermoed ik?
Inderdaad, exact hetzelfde probleem hier :(
Wil ik voor het eerst geld uitgeven op PSN, mag het niet van Sony :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Goed om te lezen dat het bij veel mensen is. Heb het zelf ook voorgehad, en was ook in de PSN Store. Is AFAIK mijn allereerste vastloper ooit (heb tot een maand terug een launch 60GB systeem gehad). Vreesde al dat het mijn nieuwe Ultra Slim was die al kuren kreeg.
Het vreemde is overigens dat je hem probleemloos met de aan/uit knop kunt shutdownen (dus geen harde power off).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
Twixie schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:15:
Goed om te lezen dat het bij veel mensen is. Heb het zelf ook voorgehad, en was ook in de PSN Store. Is AFAIK mijn allereerste vastloper ooit (heb tot een maand terug een launch 60GB systeem gehad). Vreesde al dat het mijn nieuwe Ultra Slim was die al kuren kreeg.
Het vreemde is overigens dat je hem probleemloos met de aan/uit knop kunt shutdownen (dus geen harde power off).
Idd, aan/uit knop werkt wel, maar het is behoorlijk irritant, ofwel moet ik gewoon stoppen met proberen :p
Morgen is het blijkbaar onderhoud op PSN, van 17u to 01u, mss dat het daarna opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat ik er tot nu toe totaal geen spijt van heb dat ik afgelopen week een ps3 heb gekocht ipv een ps4. Ik heb nu voor 200 een super slim 500 gb met the last of us, gran turismo 6, de ps plus games van deze maand, en ik wil ni no kuni nog aanschaffen. Als dat geen waar voor je geld is weet ik het ook niet meer^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Beetje gezocht hier en daar, heb een nieuw (niet best verkopend) pareltje gevonden denk ik: Puppeteer. Ben er zeer benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Laatst online: 04-10-2021
germanaaizer schreef op zondag 08 december 2013 @ 09:48:
[...]

Idd, aan/uit knop werkt wel, maar het is behoorlijk irritant, ofwel moet ik gewoon stoppen met proberen :p
Morgen is het blijkbaar onderhoud op PSN, van 17u to 01u, mss dat het daarna opgelost is.
Dat is raar? Ik heb de afgelopen tijd vaak in de PS Store gezeten en ik had nergens last van. Volgens mij ben ik zelfs gisteren tussen 17 en 01 nog in de Store geweest... Vreemd?

Ik heb trouwens afgelopen weekend m'n 60GB PS3 opengemaakt en elk klein stofdeeltje wat ik maar kon vinden eruit gehaald. Gelijk van die MX-4 koelpasta en nieuwe thermal pads erop gedaan. En nu is 'ie stil _/-\o_ Hoop dat deze PS3 nu nog een jaar of 4 mee zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:03
Beste GoT'ers

Ik heb een vraag is het mogelijk om een PS3 met 12GB hardeschijf te voorzien een grotere HDD?

Gr

Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:11
Ja, en dat had je ook gewoon kunnen vinden middels Google.

[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 09-12-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik een usa psn account aanmaken om ni no kuni te kopen(angezien hij hier overal is uitverkocht), is er weer onderhoud :P

@michaeltjeh1 Dit kan gewoon, maar dan moet je niet vergeten dat je er een hdd bracket voor nodig zult hebben. Deze zijn ongv. 10 euro bij dixons, mediamarkt, bol.com etc.
Hier die van bol.com
http://www.bol.com/nl/p/s...sbeugel/1004004013124015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
daan56666 schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:59:
[...]

Dat is raar? Ik heb de afgelopen tijd vaak in de PS Store gezeten en ik had nergens last van. Volgens mij ben ik zelfs gisteren tussen 17 en 01 nog in de Store geweest... Vreemd?

Ik heb trouwens afgelopen weekend m'n 60GB PS3 opengemaakt en elk klein stofdeeltje wat ik maar kon vinden eruit gehaald. Gelijk van die MX-4 koelpasta en nieuwe thermal pads erop gedaan. En nu is 'ie stil _/-\o_ Hoop dat deze PS3 nu nog een jaar of 4 mee zal gaan.
Ik heb het sinds zondag niet meer geprobeerd om iets te downloaden uit de store, dat zal iets voor in het weekend worden. Waar de fout juist zit, ik weet het niet... Maar als ik het officieel playstation forum erop nalees, ben ik toch echt niet de enige met hetzelfde probleem.

Mn 1e ps3 (phat 40GB) heb ik na een ylod mishandeld met de haardroger en werkt terug. (dit is overigens niet de ps waarmee ik op de store zit) Hij draait niet echt stabiel maar hij werkt wel :P Maar dit zal wel een kwestie van tijd zijn vrees ik... Gelukkig heb ik nog een 2e ps3 en ps4 om me te amuseren.

[ Voor 8% gewijzigd door germanaaizer op 10-12-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Gisteren nog eens geprobeerd en had toen geen probleem meer met de Store. Waar ik wel nog een klein probleem mee heb, is het geluid in de Store. Het zijn maar kleine bevestigingsgeluiden en zo, maar ze klinken bij mij behoorlijk distorted. Als audio-purist doet het in elk geval telkens weer pijn aan mijn oren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Na al die YLOD verhalen toch maar even mijn oude PS3 phat gebackupped. You never know :P

Ik denk dat ik hem binnenkort maar eens openschroef, ontdoe van stof, en wellicht nieuwe koelpasta aanbreng. Garantie op het ding heb ik toch niet meer.

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik wil graag een tweede controller kopen die niet veel gebruikt gaat worden, maar toch. Ik heb het liefst de originele, maar DS3 is nog steeds onfatsoenlijk duur. Ik zit daarom te denken om iets van een B of C merk te kopen. Iemand daar ervaringen mee?

• Verstekbakker
  • Niet online
Kijk of je een nette tweedehands kunt scoren, third party is echt zonde van je geld, dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Niku schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:31:
Ik wil graag een tweede controller kopen die niet veel gebruikt gaat worden, maar toch. Ik heb het liefst de originele, maar DS3 is nog steeds onfatsoenlijk duur. Ik zit daarom te denken om iets van een B of C merk te kopen. Iemand daar ervaringen mee?
Niet doen, ook geen andere third party controllers. Ook geen 30 euro dualshocks kopen die beweren dat ze echt zijn, meestal voelen ze helemaal anders aan dan een originele dualshock, met name de joysticks en knoppen.

Goedkoop = Duurkoop, dat heb ik zelf ondervonden.

Beter ga je gewoon de eerste beste winkel in en koop je er een voor de normale prijs.

iPodKiller in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 54"

Of als je een 2e handse controller kunt vinden, waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:14
En bij een 2e handse zou ik voor ophalen gaan. De keren dat je een controller krijgt die geel ziet van de nicotine, ruikt naar natte hond of simpel weg niet lekker blijkt te werken is hoog. Ik heb alle drie gehad met een (van oorsprong) witte controller, daar leek het alsof ik knoppen gebruikte zonder dat te doen. Fijn zo'n auto pass functie in Fifa :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Louter positieve ervaringen dus :+
Ik ga toch maar de pricewatch in de gaten houden voor een nieuwe denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
http://www.budgetgaming.n...ualshock/console-all.html

40 euro bij Redcoon dus. Vind ik een prima prijs, die dingen zijn echt het geld waard.

[ Voor 42% gewijzigd door Verstekbakker op 13-12-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Voor geintresseerde, een PSN code :

Om Infamous met 50% korting voor 7,50 te kopen: QGF6-H9NM-A64C vervalt 31/12/2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

InFamous.. die heb ik al sinds die vergoeding om het PSN drama vrijwel ongespeeld op m'n playstation staan. Misschien toch eens iets mee gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
InFamous is een leuke game, die moet je zeker eens proberen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Mee eens. Heb het destijds toen ook gratis gehad en er niets mee gedaan. Op aanraden van een vriend toch maar geprobeerd en het is echt heel gaaf. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Vandaag bij mijn pa met GT6 gespeeld, die hij van zijn vrouw gekregen heeft voor kerst. Toch wel een erg mooi spel voor de PS3 hoor. Speelde ook erg lekker. Toch maar de PS3 na Beyond wat langer aan laten staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik ga vandaag een PS3 kopen voor mijn zus, maar zij gebruikt thuis een TV/monitor die alleen component en VGA heeft, geen HDMI. Nu dacht ik dit mooi op te lossen door een PS2/PS3 component kabel te kopen, maar ik lees dat vanaf de 160GB slim HD output via component niet meer mogelijk is.

Zou zonde zijn. Tzt krijgt ze een andere TV, maar dan zou ze tot die tijd via normale RCA output moeten kijken gok ik? Wil liever geen tweedehands 80GB kopen. Heb zelf een 80GB phat en 250 GB slim, werken allebei nog prima na aardig wat jaren, maar het risico blijft aanwezig. Koop dan liever een nieuwe super slim (en bouw een HDD in die ik nog heb liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Exorcist schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:51:
Ik ga vandaag een PS3 kopen voor mijn zus, maar zij gebruikt thuis een TV/monitor die alleen component en VGA heeft, geen HDMI. Nu dacht ik dit mooi op te lossen door een PS2/PS3 component kabel te kopen, maar ik lees dat vanaf de 160GB slim HD output via component niet meer mogelijk is.

Zou zonde zijn. Tzt krijgt ze een andere TV, maar dan zou ze tot die tijd via normale RCA output moeten kijken gok ik? Wil liever geen tweedehands 80GB kopen. Heb zelf een 80GB phat en 250 GB slim, werken allebei nog prima na aardig wat jaren, maar het risico blijft aanwezig. Koop dan liever een nieuwe super slim (en bouw een HDD in die ik nog heb liggen).
http://www.miniinthebox.c...JPl0N7-trsCFY5b3godsV0A_g d:)b

En dan nog heeft ze het beter voor elkaar als ik 2 jaar geleden had, ik had een *kucht* "HD-READY" tv zonder component en hdmi.

[ Voor 6% gewijzigd door DarkElement op 17-12-2013 10:56 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
DarkElement schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:55:
[...]

http://www.miniinthebox.c...JPl0N7-trsCFY5b3godsV0A_g d:)b

En dan nog heeft ze het beter voor elkaar als ik 2 jaar geleden had, ik had een *kucht* "HD-READY" tv zonder component en hdmi.
En dat werkt? Dan schaf ik zo'n kabel aan voor d'r :)
Lees wel dat het overigens geldt voor BR output en niet voor games. BR gaat ze toch nauwelijks kijken, meer Singstar, Buzz en Netflix.

Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Neem aan dat het werkt, heb het zelf niet.
http://www.gadgetgear.nl/...-van-hdmi-naar-component/

Ik lees hier trouwens dat je beter met zo'n converter-ding kan werken.

[ Voor 61% gewijzigd door DarkElement op 17-12-2013 11:03 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Dat is het geld niet waard, kan ze beter wachten tot de andere TV (mijn oude) er is. Maar zoals ik het lees moet het gewoon lukken met een simpele component kabel, maar dan niet voor Blu-ray. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
Gisteren mijn PlayStation 3 Slim (320GB) op Marktplaats verkocht. Ik had de console aangeboden inclusief 21 games en een PSP voor 'Remote Play'. Uiteindelijk toch nog € 200,- voor gekregen. Niet verkeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Laatst online: 09:48

two

Yonix schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:01:
Gisteren mijn PlayStation 3 Slim (320GB) op Marktplaats verkocht. Ik had de console aangeboden inclusief 21 games en een PSP voor 'Remote Play'. Uiteindelijk toch nog € 200,- voor gekregen. Niet verkeerd. :)
Ikzelf vind het aan de lage kant... Had 250 gevraagd denk ik.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
mimang schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:04:
[...]

Ikzelf vind het aan de lage kant... Had 250 gevraagd denk ik.
Niet voor een 'derdehands' PS3 met allemaal tweedehands spellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

mimang schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:04:
[...]Ikzelf vind het aan de lage kant... Had 250 gevraagd denk ik.
Nou... zag laatst een PS3 zonder spellen en één controller voor 75 euro weggaan. Of een nieuwe 12GB superslim voor 149 euro, bij gewone winkel + dito garantie.

Die dingen dalen nu juist hard in waarde. Vanaf januari, na de alle feestdagen, zal er nog meer prijsdruk ontstaan. Allemaal PS4's in huiskamers, en PS3's die dan veelal verstoffen. Gaan meestal gewoon de verkoop in.

[ Voor 3% gewijzigd door Bartjuh op 17-12-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Dinsdag voor m'n zus uiteindelijk de super slim gekocht. Was 170 Euro bij de Intertoys, maar daar hadden ze voor hetzelfde geld ook nog een Wonderbook editie met camera en move. Die dus maar genomen. Zelf een 160GB 7200 RPM disk erin gehangen en ze was klaar.

Voor dat geld was er tweedehands wel wat te vinden, maar heb dan liever garantie. Vandaag nog wat Singstars gekocht en ze is kan er weer tegenaan :)

Component kabel werkte prima overigens, goed beeld ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:34
Het jeukt soms wel om naast de bestelde PS4 ook nog weer een PS3 te kopen voor de laatste vette games zoals GTA V, The Last of Us en Beyond Two Souls.. maar ik heb ook al een Vita gekocht en daar genoeg spellen op om de tijd naar de PS4 te overbruggen. Als ik een PS3 koop heb ik veel te weinig tijd. :P

Dus ik houd het maar bij de in bestelling staande PS4 en de Vita die hier al ligt.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
The Last of Us is toch wel verplichte kost hoor, zeker als je de Uncharted serie goed vindt ;)
Ik ben eigenlijk nog lang niet klaar met de PS3. Momenteel ben ik met inFamous 2 bezig, dus mijn PS4 staat al bijna een week uit :o
Er zijn gewoon nog teveel spellen voor de PS3 die ik nog wil spelen zoals Beyond, GT6, Batman: Arkham City en LA Noire. En ik zou ook graag Uncharted 2 nog eens uitspelen.

[ Voor 71% gewijzigd door SToRM666 op 21-12-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
"The Last Of Us" is nu een van de Kerstdeals, en te downloaden voor het zacht prijsje van €29.99 (of €26.99 als je Plus bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

SToRM666 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:09:
The Last of Us is toch wel verplichte kost hoor, zeker als je de Uncharted serie goed vindt ;)
Ik ben eigenlijk nog lang niet klaar met de PS3. Momenteel ben ik met inFamous 2 bezig, dus mijn PS4 staat al bijna een week uit :o
Er zijn gewoon nog teveel spellen voor de PS3 die ik nog wil spelen zoals Beyond, GT6, Batman: Arkham City en LA Noire. En ik zou ook graag Uncharted 2 nog eens uitspelen.
Precies om deze reden ben ik (nog) helemaal niet rauwig dat ik nog geen PS4 heb kunnen bemachtigen. Ik zit nu midden in 'The Last Of Us' en heb nog verschillende games liggen die ik nog moet spelen. Ik vermaak me deze winter nog wel met mijn PS3 denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

12 kerst deals what??? 8)7 8)7 8)7

Dag portemonee! ;w
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
Was €29.99/AU$39.95/£19.99, now €9.89/AU$13.18/£6.59
Additional 10% discount for PS Plus subscribers
http://blog.eu.playstatio...anuary-sale-starts-today/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Fuck man, zoveel deals. Heb nu al geen tijd om alles te spelen.

PS: dit is enkel een paar landen blijkbaar ? In de BE store is er nog niets van te merken. Hopelijk komen ze nog. EDIT: aangezien er bij sommige games staat: 'not in Belgium/Netherlands' neem ik aan dat de rest dus wel in de koopjes komt.

[ Voor 73% gewijzigd door Twixie op 24-12-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:35

Vis

Leuk, ik kom niet op de Store...
Netwerk niet beschikbaar.

Terwijl ik ben aangemeld...

[ Voor 4% gewijzigd door Vis op 24-12-2013 14:19 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Oké hij doet t...

Eindelijk Brothers a tale of Two sons gekocht, voor een schappelijke 5 euro !

Ben benieuwd naar dit episch sprookje... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-08 19:01
http://blog.eu.playstatio...anuary-sale-starts-today/

Mensen die nog niet al hun geld hebben uitgegeven aan de steam sales, kijk hier!

Edit: Hoe heb ik dat toch gemist 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Gloriam op 26-12-2013 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Tdocter: kijk eens een paar posts hoger... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Vis schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:53:
Oké hij doet t...

Eindelijk Brothers a tale of Two sons gekocht, voor een schappelijke 5 euro !

Ben benieuwd naar dit episch sprookje... :D
Nog nooit van gehoord, maar ziet er wel interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

SToRM666 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:23:
[...]

Nog nooit van gehoord, maar ziet er wel interessant uit.
Gisteravond lekker wat gespeeld en moet zeggen dat het zeker de moeite waard is!
De controls zijn wat wennen omdat je 2 spelers bestuurd tegelijk, maar erg origineel!

Als je van LOTR houd zal je dit spelletje zeker bevallen.

Mooi gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb m net aangekocht, ik ben benieuwd! :)
Er staan trouwens veel aantrekkelijke aanbiedingen op de Store nu, ik moest me toch even inhouden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 19:22
Ik ben de laatste tijd toch echt aan het kijken voor een gameconsole.
Is het nog de moeite een ps3 te kopen? Of ben ik dan over een jaar afgeschreven en zit ik me een oude console?
Denken jullie dat de ps3 snel zal dalen in prijs met de ps4, of gaat die prijs blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Anton.net schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:45:
Ik ben de laatste tijd toch echt aan het kijken voor een gameconsole.
Is het nog de moeite een ps3 te kopen? Of ben ik dan over een jaar afgeschreven en zit ik me een oude console?
Denken jullie dat de ps3 snel zal dalen in prijs met de ps4, of gaat die prijs blijven?
Prijs van de ps3 gaat niet drastisch omlaag,je kunt wel afwachten voor nette acties.

Zie het zo, als je nu heerlijke toppers wilt spelen, dan ga je nu voor de PS3, wil je een toekomstgerichte aankoop, dan koop je een PS4, nadeel is wel echter is dat het gameaanbod erg zwak is vergeleken met de van de PS3 , die piekt nu echt hard, the last of us, gran turismo 6, god of war ascension en nog veel meer exclusives. Bij de PS4 zul je echter het moeten doen met een paar top titels, pas vanaf eind 2014 en 2015 zul je pas een ruime aanbod zien.

Het is ook maar net wat je wilt, 720p resolutie vs native 1080p. Ik zou gaan voor de PS4 als je een simpele gamer bent, sport games, FPS games en race games of ergens in die richting. Als je meer van verhalen houdt, dan ben je zeker minstens 2 jaar zoet met je PS3 ;-)

[ Voor 25% gewijzigd door iPodKiller op 25-12-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
iPodKiller schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:01:
[...]

Prijs van de ps3 gaat niet drastisch omlaag,je kunt wel afwachten voor nette acties.

Zie het zo, als je nu heerlijke toppers wilt spelen, dan ga je nu voor de PS3, wil je een toekomstgerichte aankoop, dan koop je een PS4, nadeel is wel echter is dat het gameaanbod erg zwak is vergeleken met de van de PS3 , die piekt nu echt hard, the last of us, gran turismo 6, god of war ascension en nog veel meer exclusives. Bij de PS4 zul je echter het moeten doen met een paar top titels, pas vanaf eind 2014 en 2015 zul je pas een ruime aanbod zien.

Het is ook maar net wat je wilt, 720p resolutie vs native 1080p. Ik zou gaan voor de PS4 als je een simpele gamer bent, sport games, FPS games en race games of ergens in die richting. Als je meer van verhalen houdt, dan ben je zeker minstens 2 jaar zoet met je PS3 ;-)
Dankje,
Ik wil graag voor de ps3 gaan, dan denk ik vooral aan games als: gta5, assassins creed 3/4, the last of us, tombraider...

Hoelang zal het duren voor Sony de support stopt, en er geen nieuwe ps3 games meer uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sony heeft gezegd dat de PS3 minimaal 10 jaar meegaat, de PS3 kwam uit in 2006. Ga er maar vanuit dat we de beste titels al gezien hebben wat betreft de AAA games, dat wilt niet zeggen dat je uren tekort komt ;)

De PS2 verkoopt ook nog altijd ondanks zijn leeftijd.

Btw, mocht je vorige Assassin's creed delen niet gespeeld hebben, zeker doen, met name ACII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
iPodKiller schreef op woensdag 25 december 2013 @ 23:23:
Sony heeft gezegd dat de PS3 minimaal 10 jaar meegaat, de PS3 kwam uit in 2006. Ga er maar vanuit dat we de beste titels al gezien hebben wat betreft de AAA games, dat wilt niet zeggen dat je uren tekort komt ;)

De PS2 verkoopt ook nog altijd ondanks zijn leeftijd.

Btw, mocht je vorige Assassin's creed delen niet gespeeld hebben, zeker doen, met name ACII.
AC2 heb ik al gedaan, op de pc ;)
Welke ps3 raden jullie aan?
Voor een Super slim gaan, of ergens een slim scoren?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:50
Anton.net schreef op woensdag 25 december 2013 @ 23:35:
[...]

AC2 heb ik al gedaan, op de pc ;)
Welke ps3 raden jullie aan?
Voor een Super slim gaan, of ergens een slim scoren?
Is super slim die met 12gb HDD?
Reken dan nog op wat extra geld, tijd en moeite voor het vervangen van de hardeschijf die vrij snel vol zit, al helemaal als je GTA V wilt gaan spelen want die vereist iets van 8GB aan verplichte installatie naast de disk. O+
Dus een slim is dan misschien een betere al dan niet goedkopere optie.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dutchgio schreef op donderdag 26 december 2013 @ 01:15:
[...]

Reken dan nog op wat extra geld, tijd en moeite voor het vervangen van de hardeschijf die vrij snel vol zit, al helemaal als je GTA V wilt gaan spelen want die vereist iets van 8GB aan verplichte installatie naast de disk. O+
Je hebt ook gewoon super slims met grote hdd...

Beide versies zijn gewoon ok, als je de super slim nieuw koopt, dan heb je uiteraard gewoon winkel garantie, ik ben niet zo'n fan van 2e hands.

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 21:29
Ik probeer wat van de promotie codes in te lossen op het PSN... Vreselijk traag. Veel 'gedoe' sinds eind november/begin december met het netwerk. Weet iemand of Sony bezig is om dit probleem structureel op te lossen?

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

• Twixie
Raar, ik heb deze week zelf 2 codes ingelost (PS+ 365 en Tiny Hawk) en totaal geen problemen gehad.

@Anton.net: koop je een 500GB Super Slim met bvb 2 games erbij (bvb Last Of Us + GT6, maar genoeg andere deals). Komt normaliter op €299. Koop vervolgens een jaar-abonnement voor PS+ (€37.50 op verschillende plaatsen tot begin januari) en je hebt maandelijks 2 gratis topgames op je harde schijf. Ook sommige andere titels die je vermeldt (Tomb Raider, AC3,...) zijn momenteel in de Solden in de PSN Store, dus ik zou zeker en vast voor een 500GB toestel gaan.

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 21:29
Onlangs heb ik een ultra slim 12 GB skylanders pack gekocht bij Intertoys voor EUR 170,- de Caddy vd HDD kost een tientje. Nog geen vijf minuten later zit de schijf erin. Hij kopieert zelf de inhoud vd 12 gig naar de zojuist geplaatste schijf. 12 gig is idd nauwelijks een serieuze optie. Je blijft dan installeren en verwijderen.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

• Twixie
Dat is idd wel een zeer goede deal. Toen ik een maand of zo geleden mijn Super Slim kocht, was het prijsverschil tussen 12GB en 500GB steeds max. €50 en voor die prijs kon je nauwelijks een caddy+HDD kopen, vandaar dat ik maar direct een 500GB kocht dan.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:21
dutchgio schreef op donderdag 26 december 2013 @ 01:15:
[...]

Het is alles behalve moeilijk om zo'n HDD te vervangen. Als je nog een 2,5 inch schijfje heb liggen zou ik het zeker doen. Bracket kost 10 a 20 euro. Duurde 5 minuten, vervolgens playstation aan en dat ding gaat aan de slag.

Gewoon goed kijken wat goedkoper is, maar voor de "moeite" zou ik het zeker niet doen. Je kan het vergelijken met een videoband uit een videorecorder halen..
Pagina: 1 ... 40 ... 47 Laatste