Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:43
Sinds twee maanden heb ik de Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1, echter als de batterij bijna op is, komt er een lichte tik in het geluid. Bij de degene die deze ook bezitten, hebben jullie dit ook? En hoelang kunnen jullie spelen tot je hem weer moet opladen?

Edit: Inmiddels ben ik erachter dat het lichte tik geluidje gelijk op gaat met de led, die rood knippert op de headset microfoon.

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 27-10-2013 14:03 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:58
Ik wil graag mijn PS3 12GB upgraden met een HDD. Nu heb ik al het e.e.a. opgezocht maar het roept toch nog vragen bij mij op.

Zo'n ding ga ik bestellen klik , dat is een HDD caddy.

Ik heb zelf nog een 2.5 inch HDD liggen van een laptop. Nu kan je volgens mij het beste een 5400RPM nemen i.v.m. warmte en lawaai. Met welke schijf hebben jullie goede ervaringen? Ik heb al genoeg aan zo'n 120 GB denk ik.

Als ik de schijf ga formateren, moet ik hem vanaf mijn PC al formateren als FAT32? Of doet de playstation dit voor mij.

Mijn huidige save games, kan ik deze zonder problemen overzetten neem ik aan. Maar hoe gaat het als ik een game wilt installeren. Installeert hij dan eerst standaard op die 12gb als die vrij is. Of alleen nog maar op de HDD.

Ik dacht ik vraag het eerst hier even voordat ik aan de knutsel ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Oke, deze is ook goed voor de 12GB ps3 slim versie? Staat er namelijk niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:16
Of koop gewoon een willekeurige 2,5" schijf bij elke computerzaak.

Oh never mind. Dat kan zeker niet zomaar in een slim?

[ Voor 30% gewijzigd door tiguan op 28-10-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
tiguan schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:45:
Of koop gewoon een willekeurige 2,5" schijf bij elke computerzaak.

Oh never mind. Dat kan zeker niet zomaar in een slim?
Je hebt een bracket nodig, die had ik in mijn eerste post gelinked.

Kan wel een schijf aanschaffen maar misschien dat mensen hier er al ervaring mee hebben. Doe liever 1 goede koop dan dat ik er later achterkom dat het niets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Oh als je de caddy los koopt, kan je zelf een 2,5" schijf uit kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
zojuist het volgende besteld bij de mycom:

Seagate Momentus 500GB - 2.5inch
Sony HDD Caddy

Dat standaard pakket met die HDD was nergens meer op voorraad, waarom bij de mycom? Goede ervaring met het terugbrengen van artikelen. Was nu €55,- kwijt.

Ik laat het weten zodra ik het binnen heb en getest :)

Edit:

Maar ben alsnog erg benieuwd hoe het dan zit met save games etc. Worden die nu standaard gesaved op die HDD of op de 12GB (ssd?) totdat de ruimte op is?

[ Voor 21% gewijzigd door R0y. op 28-10-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Beetje offtopic: Maar ik heb juist weer slechte ervaring met het terugbrengen van artikelen bij Mycom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Dixons en Mycom heeft het zelfde moederbedrijf (BAS Group). Waarom heb je niet deze gekocht: http://www.dixons.nl/game...0gb-2-5.html#.Um_XDU93uUk, is € 49.99, en bij de Mycom: http://www.mycom.nl/gamin...caddy-inclusief-500gb-25/, € 59,99. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Jumpman op 29-10-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Nick
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:55
R0y. schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:17:
zojuist het volgende besteld bij de mycom:

Seagate Momentus 500GB - 2.5inch
Sony HDD Caddy

Dat standaard pakket met die HDD was nergens meer op voorraad, waarom bij de mycom? Goede ervaring met het terugbrengen van artikelen. Was nu €55,- kwijt.

Ik laat het weten zodra ik het binnen heb en getest :)

Edit:

Maar ben alsnog erg benieuwd hoe het dan zit met save games etc. Worden die nu standaard gesaved op die HDD of op de 12GB (ssd?) totdat de ruimte op is?
Zie het volgende filmpje: Filmpje en daar ook bij de 3e reactie staat de vraag of je je savegames verliest.

succes met het installeren.
Jumpman schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:42:
Dixons en Mycom heeft het zelfde moederbedrijf (BAS Group). Waarom heb je niet deze gekocht: http://www.dixons.nl/game...0gb-2-5.html#.Um_XDU93uUk, is € 49.99, en bij de Mycom: http://www.mycom.nl/gamin...caddy-inclusief-500gb-25/, € 59,99. ;)
Volgens mij de reden waarom hij die niet gekocht is vanwege het feit dat hij zelf als zei dat het niet op voorraad was. Is praktisch de eerste regel...

[ Voor 29% gewijzigd door Jack_Nick op 29-10-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Jumpman schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:42:
Beide niet leverbaar. 320 gb versie bij sommige webshops wel. Vanaf €90...

Zojuist spullen binnen gehad, een kind kan de was doen. De ps3 herkent gelijk de hdd en is nu aan het overkopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Jumpman schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:15:
Sinds twee maanden heb ik de Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1, echter als de batterij bijna op is, komt er een lichte tik in het geluid. Bij de degene die deze ook bezitten, hebben jullie dit ook? En hoelang kunnen jullie spelen tot je hem weer moet opladen?

Edit: Inmiddels ben ik erachter dat het lichte tik geluidje gelijk op gaat met de led, die rood knippert op de headset microfoon.
Kan iemand mij hier nog mee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:38:
[...]

Kan iemand mij hier nog mee helpen?
Kijk em na of laat em nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:19
Ik ben op zoek naar wat leuke games voor een jongen van 4 en een meisje van 6, heeft er iemand nog tips? Via marktplaats zijn al Little Big Planet 1 en 2 onderweg. Het liefst ook een simpel racespel wat ze 'samen/tegelijkertijd' kunnen spelen. Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Noctonix op 05-11-2013 09:32 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:25

Niku

Alagaesii

Douwe63 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:18:
Ik ben op zoek naar wat leuke games voor een jongen van 4 en een meisje van 6, heeft er iemand nog tips? Via marktplaats zijn al Little Big Planet 1 en 2 onderweg. Het liefst ook een simpel racespel wat ze 'samen/tegelijkertijd' kunnen spelen. Alvast dank!
ModNation Racers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
Of F1 Race Stars.
Is net zoiets als MNR: karten met F1 poppetjes met veel te grote hoofden :P
Voor 11 euro al te vinden.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Douwe63 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:18:
als ze houden van LBP, kunnen ze ook Little big planet karting gaan doen
http://www.bol.com/nl/p/l...karting/1004004012373400/

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Zojuist begonnen met Tales Of Xillia, wat een verademing tegen over Tales of Graces F. Ga hier weer lekker zoet mee zijn! oOo

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Ik heb sinds kort een ps3 aangeschaft maar zit met een vraag.
Ik en mijn vriendin hebben allebei een eigen account op de ps3.
Als ik nu een spel koop in de ps-store en op de ps3 download, kan die dan ook door mijn vriendin gespeeld worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Reticulum schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:44:
Ik heb sinds kort een ps3 aangeschaft maar zit met een vraag.
Ik en mijn vriendin hebben allebei een eigen account op de ps3.
Als ik nu een spel koop in de ps-store en op de ps3 download, kan die dan ook door mijn vriendin gespeeld worden ?
Ja hoor dit kan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Vraagje waarvan ik niet zeker weet of ik hem hier moet stellen of in het Diablo III topic:
Diablo III speelt op de ps3 heerlijk weg samen met een vriend op de bank. Echter hoe kun je online verder spelen als de vriend weer thuis is en vice versa? Natuurlijk het leukste als je je char als het ware mee kunt nemen als je op bezoek gaat. Kun je dat met een ps+ abonnement?

Edit: Jeetje andere zoekterm op Google en ik vind ineens een antwoord (link).

Komt op het volgende neer:
"On the PlayStation 3, additional players will have access to any saves that any User on the system has; however, only the primary User can unlock trophies during single-system co-op. As an additional point of clarification, PS3 players that visit a friend’s house for some local co-op action will be able to access their own characters from either a save on a USB stick, or by accessing their characters from cloud saves (if they have PlayStation Plus). How this works is that at their friend’s house, the visiting player would need to create a new local User on the console, then sign into their Sony Entertainment Network (SEN) account with PS+ and pull down their save from cloud storage. They could alternatively bring over their save on a USB stick, but they will still need to create a new local User on the console in order to partake in local co-op with their character(s) from home."

[ Voor 59% gewijzigd door -MD- op 07-11-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Misschien heel eutig, maar ik heb een vraag. Laatst Fallout: New Vegas tweede hands opgepikt en nu wil ik eigenlijk de DLC ook. Zou dit liever doen door gewoon de Ultimate Edition fysiek in de winkel te kopen. Kan je met een save game van de normale NV op de Ultimate Edition verder spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Gaat niet, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 14:35
Ik heb een hele goedkope bluetooth headset, welke het doet met mijn ps3. Echter stoort hij heel erg. Kan dat komen doordat er WiFi op die plek is en dit dezelfde frequentie heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07

NoTimeRemains

I know

Even een kleine update op mijn verhaal eerder
het lijkt er op dat ik gehackt ben. Vannacht (0645) is er een bedrag van mijn CC naar mijn PSN portomonee overgeschreven en zijn er Fifa 14 punten gekocht (2 aankopen van 39 en 10 euro). Ik speel geen Fifa en ik zou niet weten wat ik met die punten zou moeten. Heeft iemand eerder zoiets meegemaakt?
Ik heb wel eens bij vrienden ingelogd met mijn account maar dat is zeker 2 jaar geleden en daarnaast niemand speelt dat spel...

De aardige dame aan de PSN servicedesk zegt dus dat ik lieg (in meer woorden) want zij kon zien dat er maar één PS3 online is geweest en dat zou de mijne zijn... :/ Toen ze om een IP adres vroeg wilde ze t IP adres van mijn PS3 hebben, 192.168.1.100 lijkt me niet echt een IP waarmee ik internet. Tsja het was al zo vreemd dat mijn IP afweek van mijn IP adresd dat ik opgezocht had met whatsmyip :( Redelijk incompetent volk daar.

Het lijkt me niet dat er vannacht dieven in mijn huis zijn geweest die mijn PS3 hebben gebruikt om Fifa puntjes te kopen. Het lijkt er zwaar op dat PSN er niets aan gaat doen. ik baal er iig als een stekker van!
Nog eens met Sony gebeld maar ze wilde niets doen. Mijn CC wilde dat wel en heeft de betaling terug gehaald.
Als resultaat dat Sony mijn account gebanned heeft... Way to go Sony...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

NoTimeRemains schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:50:
Even een kleine update op mijn verhaal eerder

[...]

Nog eens met Sony gebeld maar ze wilde niets doen. Mijn CC wilde dat wel en heeft de betaling terug gehaald.
Als resultaat dat Sony mijn account gebanned heeft... Way to go Sony...
Aangeven bij CC? Misschien als dit genoeg gebeurt dat Sony een probleem krijgt met de CC maatschappijen en moeten ze wel actie ondernemen anders kunnen mensen geen betalingen meer doen naar ze.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Laatst online: 17-09 23:26
Nou, mijn 40GB fat is overleden aan een YLOD ;( RIP arme Playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Misschien eens laten reflowen?
Heb ik na een ylod bij mijn 60G fat ook laten doen, daarna heeft ie nog anderhalf jaar gedraaid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

AlterMann schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:45:
Nou, mijn 40GB fat is overleden aan een YLOD ;( RIP arme Playstation.
Gecondoleerd.
Dan is het toch jammer dat de PS4 niet backward compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:52
Niku schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:40:
[...]

Gecondoleerd.
Dan is het toch jammer dat de PS4 niet backward compatible is.
Of dat je m een paar weken eerder had verkocht.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Laatst online: 17-09 23:26
Ik ga denk ik ook voor een reflow, schijnt zelf te kunnen met een fohn :+
Als ik een nieuwe koop moet ik opnieuw beginnen met GTA5.. en nog 60 uur van m'n leven verspillen :P

edit:
Reflow geprobeerd, maar ik denk dat de fohn niet warm genoeg wordt ofzo.. Uurtje aan besteed maar nog steeds een YLOD. Misschien toch maar gewoon een nieuwe kopen :(

[ Voor 34% gewijzigd door AlterMann op 18-11-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://www.vg247.com/2013...as-precautionary-measure/

Oh.. ik dacht echt dat ik gehackt was..

Het kutste is, dat ik mijn geboortedatum ooit niet serieus had ingevuld toen ik mijn 1e ps3 kocht.

Nu zit ik daar zonder password reset. Morgen maar even Sony bellen, gelukkig staan mijn gegevens en transacties er wel op. Gelijk ook even vragen of ze dat kunnen veranderen, shit wat was ik geschrokken. Ik hoop echt dat Sony mijn geboortedatum kunnen veranderen.

• Verstekbakker
  • Niet online
Ah, bij mij was het ook hommeles... Wist niet eens of mn geb.datum wel klopte. Heb gewoon de mijne ingegeven (op de Vita gedaan wel) en ik kreeg een mailtje. Heb net nog gezocht waar mn geboortedatum zou moeten staan, maar kan het nergens terugvinden...

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:42
De PS4 staat voor de deur en twijfel om die te kopen maar ik heb nog een PS3 40gb welke ik wil verkopen, wat zou ik kunnen krijgen voor dit pakket ongeveer?

PS3 40gb phat uit 2007 + Syxaxis
- 2x Dualshock 3 zwarte en witte versie
- PS3 bluetooth afstandsbediening
- Fifa 08, 09, 10, 11 en 12
- AC 1
- GTA 4 + 5
- CoD 4
- Motorstorm
- Little Big Planet

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5oW6p.jpg
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5oW7r.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door AMARONE op 21-11-2013 15:04 ]

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:48
~€150 a €200 denk ik zo.

• dutchgio
AMARONE schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:44:
De PS4 staat voor de deur en twijfel om die te kopen maar ik heb nog een PS3 40gb welke ik wil verkopen, wat zou ik kunnen krijgen voor dit pakket ongeveer?

- AC 1
- GTA 4 + 5
- CoD 4
- Motorstorm
- Little Big Planet
Zet m voor 275 op marktplaats en bij een bod van 200-225 even onderhandelen en misschien bij 230-250 cashen.
Het verbaast mij hoeveel vraag er nog is naar de ps3, ik heb mijne 3 weken terug voor 280,- verkocht, inclusief 10 games en 3 controllers waarvan 1 origineel, de andere waren ~10 euro per stuk ;)
1 tje zat bij cod black ops en was nogal brak en de ander was een replica uit china, die werkte verder zoals het origioneel :9

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik wil wel een zwarte controller kopen :+

• AMARONE
Niku schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:08:
Ik wil wel een zwarte controller kopen :+
Ik hou het pakket denk nog even bij elkaar, als ik het ga splitten zit ik dadelijk alleen nog met die ps3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin februari jl. kregen velen bericht dat we een mail zouden ontvangen om gratis Gladiator van R&C te downloaden. Enige tijd geleden was deze beschikbaar in PSN. Daar ik geen mail kreeg heb ik inmiddels drie maal terug gemaild maar tot op heden geen enkele reactie. Ik voel mij zwaar belazerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:44
Verstekbakker schreef op donderdag 21 november 2013 @ 01:51:
Ah, bij mij was het ook hommeles... Wist niet eens of mn geb.datum wel klopte. Heb gewoon de mijne ingegeven (op de Vita gedaan wel) en ik kreeg een mailtje. Heb net nog gezocht waar mn geboortedatum zou moeten staan, maar kan het nergens terugvinden...
Ik had er ook last van.. Rondom 18u nog content met de pc naar de PS3 gestuurd vanuit PSN. Daarna rondom 21u opeens foutmelding bij inloggen op PS3?! Beetje vreemd was wel dat ik nog 20 min met mn VITA kon inloggen..
Daarna mail naar support gestuurd en vervolgens m'n wachtwoord gereset. Dag later kreeg ik antwoord van support, dat het een preventieve actie was..
Hier is er ook nog wat over te lezen http://community.eu.plays...tails/m-p/20145423#M33791

[ Voor 0% gewijzigd door mr_zippey op 23-11-2013 21:45 . Reden: typo ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik had dat probleem ook. Ik snapte echt niet hoe het kon dat mijn wachtwoord niet meer werkte. Ik heb toen maar even een password reset gedaan en even gecheckt of er niet opeens iets vreemds in mijn downloadlijst stond, maar er was verder niets aan de hand.
Ik hoorde later ook van iemand anders die hetzelfde probleem had, dus toen wist ik wel dat het iets vanuit Sony zelf geweest was.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Persona 5 aangekondigt voor PS3. PS3 is nog lang niet dood _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Laatst online: 23-04-2024
Beste tweakers ik heb een aanbieding voor een 80gb model met een aantal games en 2 controllers voor 125 euro. Is dit een goede deal? En hoe staat het met de problemen van deze versie of zijn er nog geen grote hardware matige problemen voorgekomen.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
loll schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:27:
Beste tweakers ik heb een aanbieding voor een 80gb model met een aantal games en 2 controllers voor 125 euro. Is dit een goede deal? En hoe staat het met de problemen van deze versie of zijn er nog geen grote hardware matige problemen voorgekomen.

bvd
Edit: verkeerd gelezen..

Die afweging moet je zelf maken, maar volgens mij is de kwaliteit over het algemeen van de ps3's prima.

[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 24-11-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
dutchgio schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:38:
[...]

Edit: verkeerd gelezen..

Die afweging moet je zelf maken, maar volgens mij is de kwaliteit over het algemeen van de ps3's prima.
Wat ik eigenlijk bedoelde te vragen. Bij de xbox 360 had je de rrod en bij de ps3 had je ylod problemen en hoorde je regelmatig dat de ps3 phat oververhittings problemen had. Heb je zulk soort problemen niet bij de 80 gb versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zo te lezen wordt dat het figuurlijke einde van de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
Niku schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:53:
[...]

Zo te lezen wordt dat het figuurlijke einde van de PS3.
Tot wanneer werd de playstation ook alweer ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
AMARONE schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:44:

- AC 1
- GTA 4 + 5
- CoD 4
- Motorstorm
- Little Big Planet

[afbeelding]
[afbeelding]
Voor 220 nu verkocht waar ik wel tevreden mee ben. Al blij dat ik er vanaf ben en er iemand een prachtig apparaat bij heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, sinds gister ook mijn PS3 verkocht en zal dus hier niet meer lurken :( Tot in het PS4 topic :D

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:14
K*t. Ik had vorig jaar november een jaar verlengd met PS+. Vervolgens eind december volgens mij de PS3 verkocht vanwege andere prioriteiten. Toen dacht ik dus dat ik niets meer kon met PS+. Nu logde ik laatst ff in bij Playstation Network (website) en zie ik tot mijn verbazing dat je via de site ook in de PS Store kunt komen. Ik had dus een jaar lang elke maand even de PS+ aanbiedingen in mijn mandje kunnen doen en afrekenen zodat ik wanneer ik weer een PS3 of Vita koop allemaal leuke games zou hebben. Balennnnnnn! :S

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Op de ps4 heb je daar niets aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Lego: The Hobbit is aangekondigd voor 2014, ook nog voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nog iemand die zijn PS3 niet heeft verkocht, naast mijzelf? :'( haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Nu begint het juist net leuk te worden voor de PS3.... mooie koopjes het hele jaar bij de gameshop! Iedereen doet immers massa's games weg + PS3's -> overaanbod -> koopjes. Ik heb nog zat topspellen die ik nog wil kopen en spelen in de wachtrij.... ik koop die PS4 over een jaar wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Bartjuh schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:52:
Nu begint het juist net leuk te worden voor de PS3.... mooie koopjes het hele jaar bij de gameshop! Iedereen doet immers massa's games weg + PS3's -> overaanbod -> koopjes. Ik heb nog zat topspellen die ik nog wil kopen en spelen in de wachtrij.... ik koop die PS4 over een jaar wel :P
Same here. Ik koop eigenlijk sowieso alleen nog maar tweedehands games. Meer die er dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Niku schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:54:
[...]Same here. Ik koop eigenlijk sowieso alleen nog maar tweedehands games. Meer die er dat doen?
Meestal 2de hands spellen bij de gameshop, soms nieuw. Zoals little big planet 1 en 2, WipeOut, en GTA5 nieuw gekocht.

Meestal geef ik niet meer dan 20 euro uit per spel, om ze vervolgens weer in te leveren bij de gameshop voor de helft van het geld. Alle topspellen komen na een jaar tot 2 jaar voor die prijs beschikbaar.

Ik heb nog vele spellen die ik nog wil spelen, zoals FF13-2, AC3, The last of us, Beyond: Two Souls, en vast nog wel meer spellen die mij nu niet te binnen schieten.

Bovendien zijn de spellen die nu uitkomen voor de PS4 over een jaar ook voor fors minder te krijgen, en zijn alle grote bugs uit de PS4 software en hardware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Bartjuh schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:00:
[...]

Meestal 2de hands spellen bij de gameshop, soms nieuw. Zoals little big planet 1 en 2, WipeOut, en GTA5 nieuw gekocht.

Meestal geef ik niet meer dan 20 euro uit per spel, om ze vervolgens weer in te leveren bij de gameshop voor de helft van het geld. Alle topspellen komen na een jaar tot 2 jaar voor die prijs beschikbaar.

Ik heb nog vele spellen die ik nog wil spelen, zoals FF13-2, AC3, The last of us, Beyond: Two Souls, en vast nog wel meer spellen die mij nu niet te binnen schieten.

Bovendien zijn de spellen die nu uitkomen voor de PS4 over een jaar ook voor fors minder te krijgen, en zijn alle grote bugs uit de PS4 software en hardware :)
FF13-2 wil ik ook nog spelen, en moet FF13 ook nog uitspelen. Ach er staat me nog zoveel te doen op de PS3, die PS4 moet nog maar even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 20:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Hehe, door de PS4 kan ik nu ook in dit topic: een PS3 + 10 games gekocht op marktplaats. 6 van die games via een website 'ingeruild' tegen 5 games die ik wel tof vind, waardoor ik dus nu voor een prikkie een PS3 + 9 gave games heb. Kan weer even vooruit :P. Merk aan mezelf dat ik de laatste jaren niks geef om de nieuwste hippe graphics en de games die voorlopig voor de PS4 uitkomen spraken me ook niet aan. Terwijl er voor de PS3 genoeg gaafs te vinden is.

Nu nog een 2e controller goedkoop regelen, wat zijn die nieuw stevig geprijsd zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:33
Welke site is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Spelinruil.nl . Daar krijg je tegoed wat je weer kan gebruiken voor andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Koetjeboe schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:42:
Hehe, door de PS4 kan ik nu ook in dit topic: een PS3 + 10 games gekocht op marktplaats. 6 van die games via een website 'ingeruild' tegen 5 games die ik wel tof vind, waardoor ik dus nu voor een prikkie een PS3 + 9 gave games heb. Kan weer even vooruit :P. Merk aan mezelf dat ik de laatste jaren niks geef om de nieuwste hippe graphics en de games die voorlopig voor de PS4 uitkomen spraken me ook niet aan. Terwijl er voor de PS3 genoeg gaafs te vinden is.

Nu nog een 2e controller goedkoop regelen, wat zijn die nieuw stevig geprijsd zeg :o
Welke games? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:26

Vis

Niku schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:07:
[...]

FF13-2 wil ik ook nog spelen, en moet FF13 ook nog uitpelen. Ach er staat me nog zoveel te doen op de PS3, die PS4 moet nog maar even wachten.
FF13-2 heb ik ook nog, alleen kom ik niet verder bij een eindbaas, en je kan niet skippen... Dus nogal frustrerend en heb t spel mar weer links laten liggen... Terwijl ik wel een FF fan ben... Wil graag verder maar ik krijg m met geen mogelijkheid verslagen...

Het gaat om Boss Aloeidai...
Pfff kon je maar skippen, ik zou er zelfs een cheat voor over hebben..

[ Voor 8% gewijzigd door Vis op 30-11-2013 00:31 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Morgen gaat mijn PS3 naar mijn neefje. Dit omdat ik een PS4 ga kopen. Nu wil ik de PS3 terug gaan zetten naar de fabrieksinstellingen. Als ik dit heb gedaan kan ik dan ook de online gedownloade games weer op de PS3 terug zetten zonder dat dit problemen gaat geven met mijn account. Ik wil niet dat hij mijn PSN account moet gebruiken of zo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Heb nu van de originele 10 de volgende gehouden:

GTA V
Uncharted 3
COD: Black Ops 2
Final Fantasy XIII (Heeft me nog niet zo gepakt als oudere FF's)

'Nieuw' erbij heb ik:
Mortal Kombat
Gran Turismo 5
The Elder Scrolls IV Oblivion 5th Anniversary Edition
Metal Gear Solid 4 Guns of the Patriots
Fallout 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Prima start! Is Metal Gear Solid eigenlijk vet? Moet met schaamrood op de kaken bekennen dat ik dat nog nooit gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Vis schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:25:
[...]

FF13-2 heb ik ook nog, alleen kom ik niet verder bij een eindbaas, en je kan niet skippen... Dus nogal frustrerend en heb t spel mar weer links laten liggen... Terwijl ik wel een FF fan ben... Wil graag verder maar ik krijg m met geen mogelijkheid verslagen...

Het gaat om Boss Aloeidai...
Pfff kon je maar skippen, ik zou er zelfs een cheat voor over hebben..
FF XIII-2 vond ik zoveel simpeler dan XIII.
Je kan gedurende het spel zo'n sterke party creëren dat iedere vijand, zelfs de eindbaas, makkelijk te verslaan is. Je wordt heel snel overpowered.
Of ben je het spel snel doorgelopen zonder veel monsters te verslaan onderweg?
Bij FF XIII kon je tot een baas maar tot een bepaald niveau levelen, dat was een stuk moeilijker.
Beide games platinum overigens :)

@Koetjeboe:
FF XIII is vrij lineair.
Pas als je bij de Steppe aankomt is het wat meer open en heb je iets meer vrijheid.

Mijn PS4 heeft ook wat vertaging, dus ik vermaak me nog een maandje met de games die ik heb liggen.
Altijd leuk om toffe single players nog eens te doorlopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 30-11-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TieuwFast
  • Laatst online: 08-11-2024
Is er iets mis?
Probeer net de ps + code in te voeren en vervolgens gaat het beeld direct naar home screen?

ps4 overigens

[ Voor 7% gewijzigd door TieuwFast op 30-11-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

TieuwFast schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:15:
Is er iets mis?
Probeer net de ps + code in te voeren en vervolgens gaat het beeld direct naar home screen?

ps4 overigens
punt 1: verkeerde topic.
punt 2: zelfs op NU.nl had je het antwoord kunnen lezen: http://www.nu.nl/tech/364...houden-lancering-ps4.html

;w :/

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Nico111 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:18:
Morgen gaat mijn PS3 naar mijn neefje. Dit omdat ik een PS4 ga kopen. Nu wil ik de PS3 terug gaan zetten naar de fabrieksinstellingen. Als ik dit heb gedaan kan ik dan ook de online gedownloade games weer op de PS3 terug zetten zonder dat dit problemen gaat geven met mijn account. Ik wil niet dat hij mijn PSN account moet gebruiken of zo iets.
Heb de PS3 al een tijdje niet meer opgestart maar zover ik weet kun je volgens mij gewoon de spellen erop laten staan en blijven die er ook gewoon op staan als je jou account verwijderd. Met een andere account kan je die spellen dan gewoon spelen, volgens mij.
Dus het enige wat je volgens mij maar hoeft te doen is jou account verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Spellen die je online koopt zijn gebonden aan je account. Geen account, geen spellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nogmaals, zijn er hier mensen die mij hun mening over Metal Gear Solid kunnen geven? :)

Edit: Oke, GameRankings.com says all :+

[ Voor 21% gewijzigd door Niku op 01-12-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Niku schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:21:
Nogmaals, zijn er hier mensen die mij hun mening over Metal Gear Solid kunnen geven? :)

Metal gear solid: guns of the patriots?

Ja, kan ik wel, heb hem uitgespeeld. Als je van cut-scenes houd is het spel 'the bomb', want je kijkt meer uren naar cut-scenes dan dat je daadwerkelijk speelt. Het is op een gegeven moment, ergens halverwege in het spel, zelfs zo erg dat je een reeks van cutscenes achter elkaar hebt van in totaal 71 minuten!! Na 10 minuten had ik gewoon serieus de controller opzij gelegd en een zak chips en een blikje cola opengetrokken.

De cutscenes zijn zo lang, dat ze opgenomen zijn in het Guinness world record book:
http://www.ign.com/boards...o-game-history.452956223/

Verder is het best een aardig spel. Je kan leuk tactisch sneaken e.d., met je robotje. Maar wat mij betreft had de verhouding (qua tijd) tussen daadwerkelijk spelen versus cutscenes wel drastisch richting spelen gemoeten. Wellicht dat MGS fans daar anders over denken... zit trouwens nog een leuke referentie in naar MGS 1 op de PSX :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Pff, ben bezig een nieuwe hdd in PS3 fat te pleuren, maar ben het wachtwoord kwijt van 1 account. Emailadres bestaat nog, gebdatum klopte ook nog.. Maar die mail komt maar niet?!

heb lang zitten twijfelen:
PS3 phat 80GB upgraden naar 500GB
PS3 superslim 500GB in prijs laten zakken

Maar uiteindelijk vond ik de Superslim maar een gammel ding, en mocht mijn Phat nog kapot gaan zet ik de schijf wel over in een 12GB superslim... :/ Of zoek ik op mp naar een 'gewone' Slim, want die Superslim vind ik echt een vreeeselijk ding om te zien.. :/

[ Voor 52% gewijzigd door GAIAjohan op 01-12-2013 20:32 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Niku schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:21:

:P De metal gear die ik nu heb kan ik je nog niks over vertellen, zit nog midden in GTA V momenteel. Daarnaast alleen de eerste metal gear solid gespeeld en dat vond ik toendertijd heel geef, echt een unieke ervaring. Ben niet echt een shooter iemand maar bij MGS zat er voldoende omheen dat ik het toch wel gaaf vond (net zoals bij GTA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-09 07:40
GAIAjohan schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:16:
Pff, ben bezig een nieuwe hdd in PS3 fat te pleuren, maar ben het wachtwoord kwijt van 1 account. Emailadres bestaat nog, gebdatum klopte ook nog.. Maar die mail komt maar niet?!

heb lang zitten twijfelen:
PS3 phat 80GB upgraden naar 500GB
PS3 superslim 500GB in prijs laten zakken

Maar uiteindelijk vond ik de Superslim maar een gammel ding, en mocht mijn Phat nog kapot gaan zet ik de schijf wel over in een 12GB superslim... :/ Of zoek ik op mp naar een 'gewone' Slim, want die Superslim vind ik echt een vreeeselijk ding om te zien.. :/
Ik vind elke PS3 verschrikkelijk om te zien. Om die reden heb ik recentelijk m'n phat 80GB gewoon voorzien van een andere HDD. Mocht het apparaat ooit kapot gaan dan kan je de HDD gewoon overzetten.

Initieel wel de goedkoopste oplossing ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Je vindt alle PS3's lelijk dus heb je om ie reden je HDD vervangen? Logisch :+

Ik vind ze verder, op het meest recente tosti-ijzer na, mooi. Juist de Phat overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Heb zelf de slim, vind de phat mooier en de superslim lelijker. De phat is overigens wel minder praktisch, ik ben prima tevreden met mijn slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Slim FTW!

Hoop dat ie nog lang ondersteund wordt door PlayStation ... Heb m namelijk sinds de zomer pas :p

Nog genoeg pareltjes te spelen na GTA V... Met name de Exclusives

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Het 'probleem' van de Slim is voor mij dat hij niet in hoogglans is. Ik heb naast de PS3 ook een Xbox360, en heb na een witte vrij snel na de release van de slim de X360 slim 250GB gehaald. Die waren in het begin allemaal hoogglans (Na 3 maanden ofzo?!) werden ze ineens allemaal mat zoals de 4GB versie, omdat veel mensen dat blijkbaar mooier vonden :? . Doordat zowel mijn PS3 phat als mijn X360 slim hoogglans zwart zijn lijkt het mooi bij elkaar.

De huidige X360 E is ook een rampzalig ding. Mist veel aansluitingen tov de Slim..

Mooiste PS3 vind ik in principe de Slim, alleen jammer van het ontbreken van hoogglans. De Phat is imo iets té fat..
Mooiste X360 vind ik de eerste batch Slim 250GB.. Die in hoogglans geleverd werd.

[ Voor 32% gewijzigd door GAIAjohan op 02-12-2013 00:15 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Tja, ieder z'n smaak hè... Ik vind hoogglans apparatuur juist minder mooi.. Trekt stof ook meer aan..

Witte hoogglans meubels (keuken en opbergkasten in mijn geval) dan weer wel persoonlijk :)

[ Voor 9% gewijzigd door Vis op 02-12-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-09 07:40
Exorcist schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:41:
Je vindt alle PS3's lelijk dus heb je om ie reden je HDD vervangen? Logisch :+

Ik vind ze verder, op het meest recente tosti-ijzer na, mooi. Juist de Phat overigens.
De reden om geen andere te kopen. Of ie nou groot is of klein, blijft lelijk ;). Een nieuwe zou wel mooier zijn i.v.m. koelgeluid. Dat hebben ze toch wel veel beter onder controle nu :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ik weet niet of het hier toegestaan is, maar ik wil graag van anderen weten wat dit ongeveer waard is als ik het zou verkopen :

PS3 Phat 40GB
2 controllers (1 dual shock, 1 six-axis)
Grand Theft Auto 5, Gran Turismo 5, Everybody's Golf World Tour
Alles nog netjes, zonder krassen, incl. kabels en doos.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Check V&A even als referentiekader. Maar ik zou zeggen 150euro max? Zeker gezien het aanbod momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Om even terug te komen op het Phat vs. Slim vs. Superslim, ik had op het begin een Superslim, die heb ik weten te verkopen en van dat geld een Phat gekocht, puur omdat die er een stuk mooier uitzag en meer functies had (PS2/Cardreader/4xUSB).

Die PS3 heeft het dus nu begeven. Op een vreemde manier, ben benieuwd wat jullie er over te zeggen hebben.

Het begon dus na veel GTA V spelen, dat ineens die PS3 vaak bleef hangen e.d. Blijkt nou dus dat die Blu-ray Drive niet goed is want hij slikt nog wel met plezier Dvd's en PS2 games.

Ik dus openhalen om even te kijken, nou die koelkast was me een partij stoffig. Dus ik gelijk schoonmaken en ik zag dat de koelpasta ook al aardig aangekoekt was dus die ook even heftig schoongemaakt en vervangen.

Paar dagen later krijg ik YLOD tijdens het spelen van een demo (ja uiteraard want mijn BD lens was nog vies) :')

Nu zit ik dus te overwegen om via MP een ándere Phat 60gb te halen, en dan gelijk eentje waar de verkoper echt zuinig op is geweest. Zodra ik 'em dan heb gelijk de koelpasta vervangen door die deftige zilveren koelpasta, eventueel stof verwijderen. Dan zet ik die PS3 voortaan in een tv-meubel waar ik dan zelf uit-een-oude-pc-gesloopte-fans in monteer zodat alle hitte uit het meubel wordt geblazen.

YLOD fixen heeft denk ik ook geen zin aangezien dat maar tijdelijk is, en ik zit liever niet met een haflbakken PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Moet zeggen dat de superslim voor 149 euro best aantrekkelijk is :P :
http://www.saturn.nl/mcs/...71,973040.html?langId=-11

Mijn vriendin wil ook nog een PS3 vanwege LBP karting en GTA V, maar mijn PS3 een lange tijd uitlenen zie ik niet zo zitten O-) . Dan is dit wel een relaxte deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Bartjuh schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:57:
Moet zeggen dat de superslim voor 149 euro best aantrekkelijk is :P :
http://www.saturn.nl/mcs/...71,973040.html?langId=-11

Mijn vriendin wil ook nog een PS3 vanwege LBP karting en GTA V, maar mijn PS3 een lange tijd uitlenen zie ik niet zo zitten O-) . Dan is dit wel een relaxte deal!
SSDtje erbij plaatsen en vlammen maar, ik zit ook te twijfelen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
Een SSD maakt je PS3 niet echt merkbaar sneller...
Die PS3 Superslims zijn trouwens 10x niks. Ze zijn niet bepaald stil ofzo en er zitten op de bovenkant van die ribbeltjes waar ongelooflijk snel stof tussen komt en tussen blijft zitten. Ook voelt de Superslim in het algemeen gewoon wat "goedkoop" aan (maar dat is wel logisch natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Maken ze meer lawaai dan de normale Slim ja? Vreemd.
En die SSD ga je inderdaad niet echt merken, zijn volgens mij testjes genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Had wel gelezen dat een SSD met laadtijden wel redelijk wat sneller zou kunnen zijn. Maar verder ook niet. Het maakt niet uit voor framerate, downloadsnelheid, interface-snelheid, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
Ik heb zelf alleen een Phat en Superslim gehad (naast elkaar) en mijn Superslim was luidruchtiger dan de Phat. Toegegeven, de Phat is natuurlijk wel luider met fan 3 aan (bij zware spellen/hitte). Maar de Superslim is volgens mij wel luider dan de gewone Slim.

En inderdaad een SSD zorgt alleen voor ongeveer 6 seconde snellere laadtijd van wat ik heb gehoord en gezien. Het beste is gewoon een 5400rpm HDD kopen. Vooral voor de prijs. voor €40 heb je al een 500gb schijfje dacht ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Bartjuh schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:11:
Had wel gelezen dat een SSD met laadtijden wel redelijk wat sneller zou kunnen zijn. Maar verder ook niet. Het maakt niet uit voor framerate, downloadsnelheid, interface-snelheid, etc.
En hitte en geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Laatst online: 28-06 09:20
Oops verkeerde topic!

[ Voor 94% gewijzigd door FerdiV op 02-12-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Een 2.5" schijf?? Als de PS3 nou fanloos was dan was het heel misschien een punt, nu valt het in het niets bij de andere geluiden. Ook worden die dingen nauwlijks warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17:09

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik zoek een US Blu Ray/dvd speler. Zou het dan werken om in een PAL PS een US Blu Ray Drive te zetten of zou ik een US PS3/4 moeten kopen?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SBanga1976
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-08-2023
Gisteravond heeft mijn PS3 Phat een YLOD gekregen. Nu ben ik van plan om een vervangend exemplaar aan te schaffen. Echter zit ik met de vraag omtrent de harde schijf (750GB). Hier staat nog allerlei data op die ik het liefst zou willen behouden. Ik ben dan ook van plan om de harde schijf in de "nieuwe" te zetten.

Op de site van Sony lees ik dat de harde schijf in alle gevallen geformateerd wordt. Is er ook een mogelijkheid om een backup van mijn data te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

SBanga1976 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:31:
Gisteravond heeft mijn PS3 Phat een YLOD gekregen. Nu ben ik van plan om een vervangend exemplaar aan te schaffen. Echter zit ik met de vraag omtrent de harde schijf (750GB). Hier staat nog allerlei data op die ik het liefst zou willen behouden. Ik ben dan ook van plan om de harde schijf in de "nieuwe" te zetten.

Op de site van Sony lees ik dat de harde schijf in alle gevallen geformateerd wordt. Is er ook een mogelijkheid om een backup van mijn data te maken?
Je zou hem kunnen laten repareren, je hebt dan kans dat hij het sowieso nog een paar maanden zal doen zodat je een backup kunt maken. Maar verder is er geen andere manier volgens mij :?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Is de YLOD een veel voorkomend probleem op de Slim? Heb er eigenlijk geen idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Niku schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:58:
Is de YLOD een veel voorkomend probleem op de Slim? Heb er eigenlijk geen idee van.
Op de Slim niet nee, kwam eigelijk alleen voor bij de launch PS3's.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Pagina: 1 ... 39 ... 47 Laatste