Om even terug te komen op het Phat vs. Slim vs. Superslim, ik had op het begin een Superslim, die heb ik weten te verkopen en van dat geld een Phat gekocht, puur omdat die er een stuk mooier uitzag en meer functies had (PS2/Cardreader/4xUSB).
Die PS3 heeft het dus nu begeven. Op een vreemde manier, ben benieuwd wat jullie er over te zeggen hebben.
Het begon dus na veel GTA V spelen, dat ineens die PS3 vaak bleef hangen e.d. Blijkt nou dus dat die Blu-ray Drive niet goed is want hij slikt nog wel met plezier Dvd's en PS2 games.
Ik dus openhalen om even te kijken, nou die koelkast was me een partij stoffig. Dus ik gelijk schoonmaken en ik zag dat de koelpasta ook al aardig aangekoekt was dus die ook even heftig schoongemaakt en vervangen.
Paar dagen later krijg ik YLOD tijdens het spelen van een demo (ja uiteraard want mijn BD lens was nog vies)
Nu zit ik dus te overwegen om via MP een ándere Phat 60gb te halen, en dan gelijk eentje waar de verkoper echt zuinig op is geweest. Zodra ik 'em dan heb gelijk de koelpasta vervangen door die deftige zilveren koelpasta, eventueel stof verwijderen. Dan zet ik die PS3 voortaan in een tv-meubel waar ik dan zelf uit-een-oude-pc-gesloopte-fans in monteer zodat alle hitte uit het meubel wordt geblazen.
YLOD fixen heeft denk ik ook geen zin aangezien dat maar tijdelijk is, en ik zit liever niet met een haflbakken PS3