Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Er komt een nieuwe firmware aan voor de PS3: http://blog.eu.playstatio...-4-50-launches-this-week/
Check out some of the new enhancements you’ll find when you update your PS3 to version 4.50:

• Auto download of system software updates has been expanded to support all PSN users.
• Auto download support of purchases made on the Web Store will be made available to all PSN users.
• New options for trophy privacy settings allow users to set which trophies are visible.
• Data can now be transferred from PS3 to PS Vita using wi-fi and ethernet connection.
Auto-updates is dus niet meer een enkel voor PS+. Ik heb er geen probleem mee dat ze dit doen, aangezien dit een erg handige feature is.

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 02-10-2013 12:01 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:58:
New options for trophy privacy settings allow users to set which trophies are visible.
Gaan deze dan ook van je totale aantal af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:00

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zijn er meer mensen die recent de GTA IV: Episodes of Liberty City hebben gedownload?

Enig idee hoe ik de Balad of Gay Tony en de Lost and Damned missies kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

MikeyMan schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:02:
Zijn er meer mensen die recent de GTA IV: Episodes of Liberty City hebben gedownload?

Enig idee hoe ik de Balad of Gay Tony en de Lost and Damned missies kan spelen?
Ja, ik heb hem pas ook gekocht. Wanneer je in de game zit moet je op Start drukken en dan naar het menu item gaan waar je kunt saven en loaden, daar zou je ook voor New Game moeten kunnen kiezen, dan kun je keizen welke uitbreiding je wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 21:00

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

SD5k schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:50:
[...]

Ja, ik heb hem pas ook gekocht. Wanneer je in de game zit moet je op Start drukken en dan naar het menu item gaan waar je kunt saven en loaden, daar zou je ook voor New Game moeten kunnen kiezen, dan kun je keizen welke uitbreiding je wil spelen.
Ah, that's it... Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:20:
[...]

Gaan deze dan ook van je totale aantal af?
Volgens mij verlies je geen Trophies of games in je lijst. Je kan ze onzichtbaar maken. Het was mooi geweest wanneer je de 0%-games uit je lijst kon gooien. Ooit een recensie geschreven over Def Jam Rapstar en ik kon er geen hout van. Die game krijg ik never nooit meer uit mijn lijst... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Dat van die 0% trophies wilde ik ook nog zeggen ja. Het zou erg mooi zijn als je je eigen trophies zou kunnen beheren.
Het is blijkbaar ook een behoorlijk gewilde feature: http://share.blog.us.play...deleting-trophies-with-0/

[ Voor 38% gewijzigd door SToRM666 op 03-10-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:36

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 21:46
Er zijn wel meer features die ze nog aan zouden moeten passen. Zoals van een kind account naar volwassen account maken. Mijn vrouw heeft nog steeds een account die onder die van mij hangt omdat we dachten dat dat toen zo moest, maar met alles wat ze al gedaan heeft, is opnieuw beginnen geen optie. Wordt door Sony ook gewoon geen gehoor aan gegeven. Dat is best wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heeft iemand meegemaakt dat er smeermiddel uit zijn of haar analog stick komt?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pR4QnSqv01FA1K5DKFgEPMuU/full.jpg

Ik heb dit al een tijd geleden opgemerkt, toen heb ik het netjes weggehaald met een wattenstokje en wat alcohol, maar nu zit het er weer. Ben er eigenlijk zeker van dat het smeermiddel is. Beetje irritant aangezien het er zo smerig uitziet en het nogal plakkerig is.. Zal em maar weer schoonmaken maar zonde is het wel imho.

EDIT: ben dus blijkbaar niet de enige: http://www.gamespot.com/f...-pad-leaking-oilfluid-wtf

Raar verhaal.

[ Voor 28% gewijzigd door S_Chief op 06-10-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Reactie vanuit de link die je net gaf :
this is rare and ive never heard of it before. maybe the capacitor or built in batteries in the controller got over heated and started leaking. btw is the fluid leaking blackish in color. also this is not a ps3 controller thing if u leave batteries in hot places or humid places for Long periods of time they get damaged and start leaking.
Misschien kan het daar aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
Arena.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:42
SChief schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:02:

[afbeelding]

Ik heb dit al een tijd geleden opgemerkt, toen heb ik het netjes weggehaald met een wattenstokje en wat alcohol, maar nu zit het er weer. Ben er eigenlijk zeker van dat het smeermiddel is. Beetje irritant aangezien het er zo smerig uitziet en het nogal plakkerig is.. Zal em maar weer schoonmaken maar zonde is het wel imho.

EDIT: ben dus blijkbaar niet de enige: http://www.gamespot.com/f...-pad-leaking-oilfluid-wtf

Raar verhaal.
Mijn sixaxis controller die bij mijn ps3 geleverd werd heeft er ook last van maar bij mijn later gekochte dualshock3 controller, heb ik het na een paar jaar gebruik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een aantal vrienden over de vloer gehad. Vooraf had ik hier gevraagd om wat input over 4-player games (local). Borderlands 2 was uiteindelijk maar 2 spelers splitscreen, dus die heb ik links laten liggen, ook i.v.m. de wellicht meer diepgaande gameplay. Er werd dus al snel gekozen voor de wat meer laagdrempelige games (omdat niet iedereen echt een gamer was).

Ik had de hele stapel klaargezet en mijn vrienden laten kiezen wat ze wilden spelen. We begonnen met Rag Doll Kung Fu en When Vikings Attack. Beiden heel laagdrempelig, maar ongelooflijk grappig om te spelen. Absolute aanraders! Verder kunnen we in de categorie grappig maar wel snel eentonig All Zombies Must Die! scharen.

Qua shooters riep ik vooraf al dat ik een klepper als Timesplitters miste, maar in plaats daarvan hebben we Call of Duty: Black Ops erbij gepakt met een stel bots erbij, die zelfs op Recruit al met scherp schoten. Voor de toekomst hoop ik dan maar op Star Wars: Battlefront voor local multiplayer of wie weet toch nog een nieuwe Timesplitters. :) Een van mijn vrienden had verder het vermakelijke Winter Stars meegenomen en tot besluit hebben we rondgescheurd in Modnation Racers. Uren zijn voorbij gevlogen, maar ik heb me enorm vermaakt. :)

Het is dat een ieder zijn agenda het niet meer toelaat, maar anders zou ik het graag op een meer regelmatige basis een avondje willen gamen met vrienden op de bank. Nu gebeurt het met geluk slechts 1 keer in de zes maanden.

Anyway, organiseren/houden jullie wel eens een gamemiddag/avond met vrienden op de bank? Welke games doen het dan goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666

[afbeelding]
Ik heb ook een controller die dit heeft. Ik heb het al een aantal keer weggehaald, maar het blijft terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:08:
Gisteren een aantal vrienden over de vloer gehad. Vooraf had ik hier gevraagd om wat input over 4-player games (local). Borderlands 2 was uiteindelijk maar 2 spelers splitscreen, dus die heb ik links laten liggen, ook i.v.m. de wellicht meer diepgaande gameplay. Er werd dus al snel gekozen voor de wat meer laagdrempelige games (omdat niet iedereen echt een gamer was).

Ik had de hele stapel klaargezet en mijn vrienden laten kiezen wat ze wilden spelen. We begonnen met Rag Doll Kung Fu en When Vikings Attack. Beiden heel laagdrempelig, maar ongelooflijk grappig om te spelen. Absolute aanraders! Verder kunnen we in de categorie grappig maar wel snel eentonig All Zombies Must Die! scharen.

Qua shooters riep ik vooraf al dat ik een klepper als Timesplitters miste, maar in plaats daarvan hebben we Call of Duty: Black Ops erbij gepakt met een stel bots erbij, die zelfs op Recruit al met scherp schoten. Voor de toekomst hoop ik dan maar op Star Wars: Battlefront voor local multiplayer of wie weet toch nog een nieuwe Timesplitters. :) Een van mijn vrienden had verder het vermakelijke Winter Stars meegenomen en tot besluit hebben we rondgescheurd in Modnation Racers. Uren zijn voorbij gevlogen, maar ik heb me enorm vermaakt. :)

Het is dat een ieder zijn agenda het niet meer toelaat, maar anders zou ik het graag op een meer regelmatige basis een avondje willen gamen met vrienden op de bank. Nu gebeurt het met geluk slechts 1 keer in de zes maanden.

Anyway, organiseren/houden jullie wel eens een gamemiddag/avond met vrienden op de bank? Welke games doen het dan goed?
Naar mate er meer in bier in gaat worden de games ook steeds belachelijker natuurlijk, zo heb ik met wat vrienden Castle Crashers in een dronken bui uitgespeeld met al het gejuich van dien.

LittleBigPlanet is ook aan te raden, het vergt samenwerking maar dit is optioneel >:) Modnation Racers is inderdaad ook een toffe. Je kunt eventueel een nostalgische tour nemen en GTA pakken, cheats invoeren dat die persoon 5 sterren heeft en kijken hoelang hij het volhoudt :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:39
Leggen jullie die controllers ook wel eens op de kop neer? Er zit vet in om het soepel te houden. Als je die controller dan op de kop in bijvoorbeeld een la waar de PS3 ook ligt dan wil het wat meer verspreiden op de plek die je op de foto ziet. Tijdens normaal gamen zal je er geen last van hebben. Maar zodra de controller maar een beetje warmer kan worden wordt dat spul vloeibaar.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://oi44.tinypic.com/2gv4leb.jpg

Hoe kan een digitale portomonnee nou vol zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MonkeySleeve schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:29:
[...]
Naar mate er meer in bier in gaat worden de games ook steeds belachelijker natuurlijk, zo heb ik met wat vrienden Castle Crashers in een dronken bui uitgespeeld met al het gejuich van dien.

LittleBigPlanet is ook aan te raden, het vergt samenwerking maar dit is optioneel >:) Modnation Racers is inderdaad ook een toffe. Je kunt eventueel een nostalgische tour nemen en GTA pakken, cheats invoeren dat die persoon 5 sterren heeft en kijken hoelang hij het volhoudt :)
Hehe..op een na moest iedereen met de auto weer weg, dus hebben we het alcoholvrij gehouden. Castle Crashers zijn we niet eens aan toegekomen. Voor de volgende keer dan maar. :) Samen met LBP en Rayman Origins...

Dat met GTA heb ik ook gedaan, maar dan wel in een kleiner gezelschap omdat sommigen het toch wel redelijk lang kunnen volhouden. :P
Verstekbakker schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:38:
[afbeelding]

Ik denk dat het een soort beveiliging voor het geval PSN nogmaals gehackt wordt om te beperken wat Sony aan getroffen consumenten moet vergoeden. Ik liep ook tegen de limiet aan bij het upgraden van mijn PS Plus abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:24
ADDG schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 00:35:
[...]

Mijn sixaxis controller die bij mijn ps3 geleverd werd heeft er ook last van maar bij mijn later gekochte dualshock3 controller, heb ik het na een paar jaar gebruik niet.
sommige van mijn ds3 controllers hebben er ook last van. erg irritant inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 13:20
Diablo 3 ruled met z'n vieren! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Nick
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:55
Vads schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:20:
[...]

Diablo 3 ruled met z'n vieren! })
Vooral als het zoals in de reclame gaat 8)

Ik denk wel dat je met spellen als Castle Crashers, LBP en modnation racers meer mensen kunt bezig houden. Voor diablo moet je toch al meer van het speltype houden dan "normale" mensen maar zoiezo is het altijd wel gezellig als je samen met vrienden speelt. Maakt dan meestal nog niet eens uit welk spel het is zolang je allemaal maar bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31

Zorian

What the fox?

Mocht iemand nog op zoek zijn naar goedkope officiële PS3 controllers:

Rood

Blauw

[ Voor 8% gewijzigd door Zorian op 08-10-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vraagje, is het ook mogelijk om een custom wallpaper (1920x1080) via usb stick oid op de PS3 te zetten?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07

NoTimeRemains

I know

het lijkt er op dat ik gehackt ben. Vannacht (0645) is er een bedrag van mijn CC naar mijn PSN portomonee overgeschreven en zijn er Fifa 14 punten gekocht (2 aankopen van 39 en 10 euro). Ik speel geen Fifa en ik zou niet weten wat ik met die punten zou moeten. Heeft iemand eerder zoiets meegemaakt?
Ik heb wel eens bij vrienden ingelogd met mijn account maar dat is zeker 2 jaar geleden en daarnaast niemand speelt dat spel...

De aardige dame aan de PSN servicedesk zegt dus dat ik lieg (in meer woorden) want zij kon zien dat er maar één PS3 online is geweest en dat zou de mijne zijn... :/ Toen ze om een IP adres vroeg wilde ze t IP adres van mijn PS3 hebben, 192.168.1.100 lijkt me niet echt een IP waarmee ik internet. Tsja het was al zo vreemd dat mijn IP afweek van mijn IP adresd dat ik opgezocht had met whatsmyip :( Redelijk incompetent volk daar.

Het lijkt me niet dat er vannacht dieven in mijn huis zijn geweest die mijn PS3 hebben gebruikt om Fifa puntjes te kopen. Het lijkt er zwaar op dat PSN er niets aan gaat doen. ik baal er iig als een stekker van!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

NoTimeRemains schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:51:
het lijkt er op dat ik gehackt ben. Vannacht (0645) is er een bedrag van mijn CC naar mijn PSN portomonee overgeschreven en zijn er Fifa 14 punten gekocht (2 aankopen van 39 en 10 euro). Ik speel geen Fifa en ik zou niet weten wat ik met die punten zou moeten. Heeft iemand eerder zoiets meegemaakt?
Ik heb wel eens bij vrienden ingelogd met mijn account maar dat is zeker 2 jaar geleden en daarnaast niemand speelt dat spel...

De aardige dame aan de PSN servicedesk zegt dus dat ik lieg (in meer woorden) want zij kon zien dat er maar één PS3 online is geweest en dat zou de mijne zijn... :/ Toen ze om een IP adres vroeg wilde ze t IP adres van mijn PS3 hebben, 192.168.1.100 lijkt me niet echt een IP waarmee ik internet. Tsja het was al zo vreemd dat mijn IP afweek van mijn IP adresd dat ik opgezocht had met whatsmyip :( Redelijk incompetent volk daar.

Het lijkt me niet dat er vannacht dieven in mijn huis zijn geweest die mijn PS3 hebben gebruikt om Fifa puntjes te kopen. Het lijkt er zwaar op dat PSN er niets aan gaat doen. ik baal er iig als een stekker van!
Wah, daar wordt je wel ff ziek van man! Ben benieuwd of Sony nog reageert. :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik vind Pain eigenlijk wel een verrassend leuk en grappig spel als je het met meerdere mensen speelt. Vooral hilarisch als je op de meest domme manieren veel punten weet te halen :D
En door de relatief trage gameplay is het gewoon erg relaxed om wat te kletsen en ondertussen te spelen.
het lijkt er op dat ik gehackt ben. Vannacht (0645) is er een bedrag van mijn CC naar mijn PSN portomonee overgeschreven en zijn er Fifa 14 punten gekocht (2 aankopen van 39 en 10 euro).
Het zal waarschijnlijk wel via de website aangekocht zijn vermoed ik. Je hebt wel al je wachtwoord aangepast neem ik aan? :P
Je kan eventueel ook eens kijken op de site van PlayStation welke PS3's er aan jou account gekoppeld zijn? Het lijkt me dat als je iets aankoopt met een account je deze ook op je PS3 moet zetten om de aangekochte items te kunnen gebruiken...

[ Voor 114% gewijzigd door SToRM666 op 08-10-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002

[afbeelding]

Raar verhaal.
Dit heb ik ook (nu al meer dan jaar). En het is juist bij de controller die ik het fijnst vindt spelen (de eerste generatie DS3 controller heb ik bij een PS3 80GB gekregen), de DS3 controller die ik later bij mijn PS3 Slim 320GB kreeg heeft het niet (wordt ook minder meegespeeld), deze controller is ook doffer als je ze naast elkaar legt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack_Nick schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:39:
[...]

Vooral als het zoals in de reclame gaat 8)

Ik denk wel dat je met spellen als Castle Crashers, LBP en modnation racers meer mensen kunt bezig houden. Voor diablo moet je toch al meer van het speltype houden dan "normale" mensen maar zoiezo is het altijd wel gezellig als je samen met vrienden speelt. Maakt dan meestal nog niet eens uit welk spel het is zolang je allemaal maar bezig bent.
Diablo 3 is een goede suggestie, maar ik denk inderdaad dat het al gauw een tikkeltje te diepgaand is.
SToRM666 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:48:
[...]
Ik vind Pain eigenlijk wel een verrassend leuk en grappig spel als je het met meerdere mensen speelt. Vooral hilarisch als je op de meest domme manieren veel punten weet te halen :D
En door de relatief trage gameplay is het gewoon erg relaxed om wat te kletsen en ondertussen te spelen.
Goede suggestie. Die heb ik toevallig liggen, dus allicht eens proberen. In je eentje is dat spel wat mij betreft erg saai overigens.

Ik zou nogmaals bellen en het nog een keer uitleggen. Het is natuurlijk vreemd om iets te kopen waar je niets aan hebt. Verder gewoon je wachtwoord wijzigen etc.

Btw, heb je de laatste tijd onbewust e-mails geopend met dubieuze links (phishing)? Het lijkt misschien een beetje een domme vraag, maar je wil toch de herkomst weten...

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 08:08 . Reden: aanpassing... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Pain is in singleplayer inderdaad een stuk minder interessant.
Een ander spel wat wel hilarische momenten kan opleveren is Worms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:18

je kan ook je CC maatschappij opbellen en uitleggen dat jij niet dat geld uitgegeven hebt, je krijgt het dan terug en Sony moet bewijzen dat jij het was, als ze dat afdoende doen dan moet je alsnog betalen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:32
lanerios schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:26:
Vraagje, is het ook mogelijk om een custom wallpaper (1920x1080) via usb stick oid op de PS3 te zetten?
Uiteraard.
Gewoon opslaan bij de foto's en vanuit daar als wallpaper selecteren.
Ik doe niet anders :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Beyond: Two Souls SE is binnen. Voorlopig mag het de kast in, eerst GTA5 en The Last of Us nog uitspelen. Hopelijk lukt dat allemaal nog voor de PS4 binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18

Ik heb House of the Dead Overkill gekocht en speciaal daar voor ook twee move controllers en van die drie euro pistoolhouders.

Speel het samen met mijn vriendin en het is echt hilarisch _/-\o_ 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Exorcist schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:06:
Beyond: Two Souls SE is binnen. Voorlopig mag het de kast in, eerst GTA5 en The Last of Us nog uitspelen. Hopelijk lukt dat allemaal nog voor de PS4 binnen is.
Dan ben je nog wel even zoet :P
Ik heb ook nog redelijk veel spellen voor de PS3 die ik nog zou willen uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik heb eigenlijk een beetje in een opwelling een PS3 gekocht (zo'n 12GB - move set met wonderbook). Ik was aan het zoeken naar een blu-ray speler, en dacht dat een PS uiteindelijk voor niet heel veel meer geld (factor 2, dat wel) wat veelzijdiger zou zijn. Ook om de (kleine) kinderen wellicht af en toe wat interactiever te kunnen afleiden... Uiteindelijk is het totaal overbodig denk ik, ik kon eigenlijk prima leven met het per computer overzetten van de incidentele zilveren schijf naar het dlna-servertje -> smart-tv. Nu is het dus zaak om er goed gebruik van te maken.Ik heb voor de aankoop dus weinig voorbereidend werk gedaan, ik ben me daarom nog een aantal zaken aan het afvragen:

-Wat zijn nou eigenlijk leuke spelletjes voor kinderen (vooralsnog onder de 6)? EyePets? Digger? Wat simpele racespelletjes?
-Is het zinvol een HDD in te bouwen? Ik heb toen ik wat demo's wilde uitproberen al gemerkt dat 12GB bepaald snel al niet genoeg kan zijn...

Het apparaat werkt trouwens verder prima, maar [on-topic]veel ervaring heb ik er nog niet mee[/on-topic]...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds heb ik geen code voor Gladiator mogen ontvangen. Heb nog gereageerd op de eerste mail waarin stond dat die toegezonden zou worden. Iemand enig idee wat ik nog meer kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:29

The_Bird

Meneer de Raaf

begintmeta schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:57:
Ik heb eigenlijk een beetje in een opwelling een PS3 gekocht (zo'n 12GB - move set met wonderbook). Ik was aan het zoeken naar een blu-ray speler, en dacht dat een PS uiteindelijk voor niet heel veel meer geld (factor 2, dat wel) wat veelzijdiger zou zijn. Ook om de (kleine) kinderen wellicht af en toe wat interactiever te kunnen afleiden... Uiteindelijk is het totaal overbodig denk ik, ik kon eigenlijk prima leven met het per computer overzetten van de incidentele zilveren schijf naar het dlna-servertje -> smart-tv. Nu is het dus zaak om er goed gebruik van te maken.Ik heb voor de aankoop dus weinig voorbereidend werk gedaan, ik ben me daarom nog een aantal zaken aan het afvragen:

-Wat zijn nou eigenlijk leuke spelletjes voor kinderen (vooralsnog onder de 6)? EyePets? Digger? Wat simpele racespelletjes?
-Is het zinvol een HDD in te bouwen? Ik heb toen ik wat demo's wilde uitproberen al gemerkt dat 12GB bepaald snel al niet genoeg kan zijn...

Het apparaat werkt trouwens verder prima, maar [on-topic]veel ervaring heb ik er nog niet mee[/on-topic]...
Toy Story 3 is een leuke kindergame die daarnaast ook aardig is voor volwassenen. Naast een story mode met een aantal leveltjes heb je een toybox mode met daarin een (wild west)stadje die je langzaam kan opbouwen en inkleuren qua smaak met daarbij allerlei missies die je kan doen. Soort open world-GTA achtige structuur. Je doet daar aardig lang mee.

Daarnaast is het hele spel met 2 spelers tegelijk te spelen en is het spel waarschijnlijk niet zo duur. (Ik betaalde er 2 jaar terug 15 euro voor) Je kan niet echt doodgaan dus qua moeilijkheid ook wel t doen. Presentatie is top met goede graphics en de officieele Disney stemmen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:48
Verstekbakker schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:38:
[afbeelding]

Meegedaan aan de PayPal/iDeal actie? Dan moet je eerst €30 uitgeven voordat je die 3x €10 codes kunt toevoegen.
Let op dat die codes ook nog eens vrij snel weer verlopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
PeterPan schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:12:
[...]

Meegedaan aan de PayPal/iDeal actie? Dan moet je eerst €30 uitgeven voordat je die 3x €10 codes kunt toevoegen.
Let op dat die codes ook nog eens vrij snel weer verlopen!
€100 Erop gezet voor BF4 en de Premium, dus die 120 zijn alweer uitgegeven.

Wel een koopje, voor 100 euro BF4 + premium. En geen gezeur met schijfjes vervangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
The_Bird schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 07:14:
[...]

Toy Story 3 is een leuke kindergame die daarnaast ook aardig is voor volwassenen. Naast een story mode met een aantal leveltjes heb je een toybox mode met daarin een (wild west)stadje die je langzaam kan opbouwen en inkleuren qua smaak met daarbij allerlei missies die je kan doen. Soort open world-GTA achtige structuur. Je doet daar aardig lang mee.

Daarnaast is het hele spel met 2 spelers tegelijk te spelen en is het spel waarschijnlijk niet zo duur. (Ik betaalde er 2 jaar terug 15 euro voor) Je kan niet echt doodgaan dus qua moeilijkheid ook wel t doen. Presentatie is top met goede graphics en de officieele Disney stemmen.
Dank je voor de tip, dat spel ziet er inderdaad best aardig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:48

Ik weet niet of je er een gratis maand Playstation Plus (PS+) bij gekregen hebt, maar dat kan ik je van harte aanbevelen. Lees ook even de PS+ thread hier.
Ik het kort komt het er op neer dat je voor ~€5 per maand een hoop leuke games krijgt.
Dan moet je wel een harddisk gaan inbouwen inderdaad (die 12GB zit met twee games wel al vol) maar als je nog ergens een oude 2.5" heb liggen kun je daar mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:15

Ik heb zelf ook recent een ps3 12 GB met wonderbook spel gekocht. Heb er een 500 GB disk ingezet, drie maanden psplus genomen en amuseer me kostelijk met de spellen die ik daar heb kunnen downloaden. Vier platformers ( giana sisters en de jak en dax trilogie ). Schijfje 500 GB met Bracket kost je tussen de 50 en 70 euro, maar gecombineerd met psplus verdien je dat zo terug, als je de mazzel hebt dat er spellen tussen zitten die je leuk vindt. Het is zeker zinvol een schijf in te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
SToRM666 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:04:
[...]

Dan ben je nog wel even zoet :P
Ik heb ook nog redelijk veel spellen voor de PS3 die ik nog zou willen uitspelen.
Mwa, GTA5 (360) uitgespeeld. The Last of Us 30%, maar wat een #%$%# trophies kent dat spel. Ik vind het leuk zo nu en dan een trophy te krijgen, maar bij tlou mot je dan niet zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn excuus voor de wall of text, maar wilde toch graag op allemaal even reageren.
SToRM666 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:21:
Pain is in singleplayer inderdaad een stuk minder interessant.
Een ander spel wat wel hilarische momenten kan opleveren is Worms.
Met Worms Armageddon, Golf en eh Mayhem denk ik dat ik dan wel goed zit.
Vrijdag schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:38:
[...]

Ik heb House of the Dead Overkill gekocht en speciaal daar voor ook twee move controllers en van die drie euro pistoolhouders.

Speel het samen met mijn vriendin en het is echt hilarisch _/-\o_ 8)
Die heb ik ook plus deel 3 en 4 van PSN gedownload, maar nog niet echt de tijd voor gehad.

Spellen: kartgames zoals Sonic & SEGA en bijvoorbeeld minder goede maar goedkope Madagascar Kartz en Dreamworks Kartz.
HDD: Absoluut doen. Is ook vrij makkelijk. Sony verkoopt nu zelf ook HDD's.
The_Bird schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 07:14:
[...]

Het is een erg lang spel, waar je veel uit kan halen (veel verzamelobjecten). Technisch is het spel alleen maar zo zo. In mijn quest naar de Platinum Trophy zag ik erg veel slow-down wanneer het erg druk werd op het scherm qua figuren en objecten plus hier en daar is het spel wel eens vastgelopen. Verder in deze categorie dacht ik nog aan Up, Het regent Gehaktballen (Cloudy with a chance of Meatballs), Megamind en Shrek. Een aantal daarvan kun je wel voor een prikkie op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:29

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 07:44:

Het is een erg lang spel, waar je veel uit kan halen (veel verzamelobjecten). Technisch is het spel alleen maar zo zo. In mijn quest naar de Platinum Trophy zag ik erg veel slow-down wanneer het erg druk werd op het scherm qua figuren en objecten plus hier en daar is het spel wel eens vastgelopen. Verder in deze categorie dacht ik nog aan Up, Het regent Gehaktballen (Cloudy with a chance of Meatballs), Megamind en Shrek. Een aantal daarvan kun je wel voor een prikkie op de kop tikken.
Ik heb geen vastlopers gehad en inderdaad is het geen baanbrekend technisch spel maar de modellen zien er goed genoeg uit en de presentatie is zeer aardig met de stemmen en muziek (inclusief een leuke easter egg-muziektrack zal ik maar zeggen). Meatballs is ook wel aardig.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Dank voor de spel-suggesties allemaal, kartspelletjes zijn misschien ook wel wat, die zijn meestal ook niet al te ingewikkeld te besturen. Of ik een ps+ abo wil weet ik nog niet (noch of 1 maand gratis beschikbaar is), maar misschien is dat sowieso wel handig om even het een en ander te kunnen uitproberen. Dan zou ik natuurlijk ook een schijf moeten monteren. Ik heb momenteel geen 2.5" schijfje liggen, maar ik was al vaag van plan een laptopje te updaten, dan zou de schijf daarvan vrijkomen.

Maakt het voor de PS3 nog uit of je er een 7200RPM-schijf of SSD inzet (/is dat zinvol)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

begintmeta schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:40:
Dank voor de spel-suggesties allemaal, kartspelletjes zijn misschien ook wel wat, die zijn meestal ook niet al te ingewikkeld te besturen. Of ik een ps+ abo wil weet ik nog niet (noch of 1 maand gratis beschikbaar is), maar misschien is dat sowieso wel handig om even het een en ander te kunnen uitproberen. Dan zou ik natuurlijk ook een schijf moeten monteren. Ik heb momenteel geen 2.5" schijfje liggen, maar ik was al vaag van plan een laptopje te updaten, dan zou de schijf daarvan vrijkomen.

Maakt het voor de PS3 nog uit of je er een 7200RPM-schijf of SSD inzet (/is dat zinvol)?
Modnation Racers is ook een toffe game;
Afbeeldingslocatie: http://www.startgame.org/wp-content/uploads/2010/06/modnation-box.jpg

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
begintmeta schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:40:

SSD is niet echt zinvol, hier op Internet genoeg tests over te vinden.

Jumpman in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 54"

Wellicht kan je de volgende keer even zoeken in het topic. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 15-10-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:16
Volgens het artikel heeft SSD zeker wel nut bij bepaalde spellen en vooral bij het installeren van spellen. Zeker met de huidige prijzen is een SSD goed te doen. Ten tijde dat het artikel was geschreven waren SSD's nog veel duurder.

Ik kan me zo voorstellen dat bijvoorbeeld GTA V op een SSD veeeeel sneller zou installeren. Bij mij heeft ie er ongeveer een half uur over gedaan en ik heb de originele 40GB schijf er nog in zitten.

[ Voor 89% gewijzigd door tiguan op 15-10-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Hier bij mij is de SSD ook zinvol. Ik merkte het vooral bij GT5. Meer vergelijken is er niet meer bij, want ik weet inmiddels niet beter...

Het artikel dat iedere keer wordt aangehaald laat ook zien dat het zinvol is. Ik snap niet waarom Jumpman het steeds aanhaalt om te onderbouwen dat een SSD de moeite niet is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:56
Ik heb gisteren de PlayStation 3 aangeschaft en The Last of Us en Beyond: Two Souls zaten erbij. Zijn beide hele leuke spellen :)

Ik ben van plan om alleen exclusieve games voor de PS3 aan te schaffen, omdat ik ook een Xbox 360 en game pc heb.

Ik hou vooral van actie, adventure, strategy, shooters en rpg's. Welke raden jullie mij aan? Ik heb al de Uncharted en Killzone serie op het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nooit eerder een console gehad, maar overweeg nu wel een PS3 aanschaf omdat het toch wel lekker is op de bank neer te ploffen, ipv achter een bureau te gamen.

Mijn idee was om te wachten tot de PS4 release eind November, omdat er dan mogelijk goede aanbiedingen voor de PS3 komen. Is dit de verwachting? Hoe is dat met eerdere 'wisselingen van de wacht' qua current/next-gen consoles gegaan? Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
NoFearz schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:22:
Ik heb gisteren de PlayStation 3 aangeschafd en The Last of Us en Beyond: Two Souls zaten erbij. Zijn beide hele leuke spellen :)

Ik ben van plan om alleen exclusieve games voor de PS3 aan te schaffen, omdat ik ook een Xbox 360 en game pc heb.

Ik hou vooral van actie, adventure, strategy, shooters en rpg's. Welke raden jullie mij aan? Ik heb al de Uncharted en Killzone serie op het oog.
Je bent net te laat voor de gratis Battlefield 4 beta, die stopte vanmorgen. Battlefield 4 dus. De enige shooter die ertoe doet! Ook voor de bejaarden onder ons. Beschikbaar 29 oktober. Maar die zul je wel al op de Nixbox hebben.

Oblivion voor RPG. Skyrim kan ook, maar Oblivion vond ik 'lekkerder'. Het nadeel is dat Skyrim nieuwer is (grafisch veel beter) en dat het grafisch gaat tegenvallen als je ze niet in chronologische volgorde gaat spelen. En dan mis je toch echt een gigantische spelwereld. Ik weet niet of Oblivion op de Xbox zat? Kan geen kwaad om de goty editie voor de PS3 te scoren, ik heb die toen voor 7,50 gekocht op Marktplaats.

Gran Turismo is exclusief op Playstation, vond ik veel toffer dan Forza.

En wat betreft de aanschaf: kijk voor tweedehands apparaten in je buurt (die je kunt afhalen dus) of tweedehandsen bij Game Mania. Die zullen wel de Marktplaatsen overspoelen met die nieuwe op komst. Kids die geld nodig hebben voor de aankoop van een nieuwe bijvoorbeeld.

En neem PS+ voor een jaar. Een beter koopje is er niet. Op dit moment is bijvoorbeeld Far Cry 3 gratis voor members. Kijk in het PS+ topic voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BF4 haal je toch niet op de PS3 of 360 man. Daar is die game helemaal niet voor bedoeld.

@NoFearz: inFamous is wel een toffe game (deel 2 is er ook). Als je Beyond leuk vindt, ga je Heavy Rain ook wel trekken. Verder ook geen exclusive, maar ik heb erg genoten van de Batman serie. Volgende week ga ik ook weer met de laatste game uit die serie aan de slag. En je hebt de GoW serie natuurlijk nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:07:
BF4 haal je toch niet op de PS3 of 360 man. Daar is die game helemaal niet voor bedoeld.

@NoFearz: inFamous is wel een toffe game (deel 2 is er ook). Als je Beyond leuk vindt, ga je Heavy Rain ook wel trekken. Verder ook geen exclusive, maar ik heb erg genoten van de Batman serie. Volgende week ga ik ook weer met de laatste game uit die serie aan de slag. En je hebt de GoW serie natuurlijk nog.
Niet iedereen heeft genoeg geld voor een snelle computer of een next gen console. Niet zo zeiken, ze kopen/zoeken niet voor niks nu een PS3... Vroeger zeurde je bij Super Mario ook niet om de pixels.

Ik heb de pre-order voor PS3 in elk geval al (digitaal €70) en de premium ook gekocht (digitaal €50). Sony heeft een actie: bij iedere €50 krijg je €10 gratis. Dus heb ik de hele mikmak van €120 voor €100. Nergens krijg je dat online. En voor €10 kan ik straks de PS4 versie kopen, mocht ik (vóór 28 maart) die nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Verstekbakker schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:01:
[...]

Je bent net te laat voor de gratis Battlefield 4 beta, die stopte vanmorgen. Battlefield 4 dus. De enige shooter die ertoe doet! Ook voor de bejaarden onder ons. Beschikbaar 29 oktober. Maar die zul je wel al op de Nixbox hebben.

Oblivion voor RPG. Skyrim kan ook, maar Oblivion vond ik 'lekkerder'. Het nadeel is dat Skyrim nieuwer is (grafisch veel beter) en dat het grafisch gaat tegenvallen als je ze niet in chronologische volgorde gaat spelen. En dan mis je toch echt een gigantische spelwereld. Ik weet niet of Oblivion op de Xbox zat? Kan geen kwaad om de goty editie voor de PS3 te scoren, ik heb die toen voor 7,50 gekocht op Marktplaats.

Gran Turismo is exclusief op Playstation, vond ik veel toffer dan Forza.

En wat betreft de aanschaf: kijk voor tweedehands apparaten in je buurt (die je kunt afhalen dus) of tweedehandsen bij Game Mania. Die zullen wel de Marktplaatsen overspoelen met die nieuwe op komst. Kids die geld nodig hebben voor de aankoop van een nieuwe bijvoorbeeld.

En neem PS+ voor een jaar. Een beter koopje is er niet. Op dit moment is bijvoorbeeld Far Cry 3 gratis voor members. Kijk in het PS+ topic voor meer info.
Het gaat mij alleen om de exclusives voor de PS3 ;) Battlefield 4 haal ik natuurlijk voor de pc. Racegames zijn niet voor bij bestemd. Tweedehands aanschaffen terwijl ik het apparaat net heb aangeschaft? :P
bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:07:

inFamous lijkt mij wel wat. Ik twijfel over Heavy Rain. Batman vind ik niets 8)7 God of War is ook leuk hack & slashen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Nfear op 15-10-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
NoFearz schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:22:
Ik heb gisteren de PlayStation 3 aangeschaft en The Last of Us en Beyond: Two Souls zaten erbij. Zijn beide hele leuke spellen :)

Metal Gear Solid 4, Resistance, Demon souls en als je ook jrpg's bedoet: Ni No Kuni, Tales series, Valkyria Chronicles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:13:
[...]

Niet iedereen heeft genoeg geld voor een snelle computer of een next gen console. Niet zo zeiken, ze kopen/zoeken niet voor niks nu een PS3... Vroeger zeurde je bij Super Mario ook niet om de pixels.

Ik heb de pre-order voor PS3 in elk geval al (digitaal €70) en de premium ook gekocht (digitaal €50). Sony heeft een actie: bij iedere €50 krijg je €10 gratis. Dus heb ik de hele mikmak van €120 voor €100. Nergens krijg je dat online. En voor €10 kan ik straks de PS4 versie kopen, mocht ik (vóór 28 maart) die nodig hebben.
BF3 levert brakke graphics op 30 fps met maar 32 man op kleinere maps. Heeft niks met zeiken te maken, maar meer met het feit dat die game gewoon niet is bedoeld voor de current gens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:13:
[...]

BF3 levert brakke graphics op 30 fps met maar 32 man op kleinere maps. Heeft niks met zeiken te maken, maar meer met het feit dat die game gewoon niet is bedoeld voor de current gens.
Ik heb een game PC en een PS3 en toch speel ik FPS'en liever op de PS3 sinds enkele jaren. Redenen:
  • Iedereen speelt met dezelfde configuratie (controller, scherm en audio zijn natuurlijk wel aanpasbaar) en beleefd het op dezelfde manier (gameplay en graphics);
  • Veel minder cheaters;
  • Je weet dat het draait, zonder tuning (ik heb geen zin meer daar tijd en moeite in te steken), okay het ziet er dan wel minder uit;
  • Op de PC ben je ten dode op geschreven zonder muis en toetsenbord, op de console kan je achterover leunen met je controller;
  • En als je geen geld over hebt voor een degelijke game PC (dan is dit natuurlijk reden één).

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 15-10-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18
Ik twijfel ook om BF4 op de PS3 te halen. Mijn Xbox360 heb ik al een jaar niet meer aangehad en voor de pc heb ik niet zoveel zin om te gaan lopen pielen met patches, instellingen en originszooi. (lichtelijk offtopic, maar kan je straks BF4 ook gewoon spelen zonder battlelog? Stats boeien me namelijk voor geen meter).

Heb trouwens laatst Killzone 3 gekocht (want Move compatible :P ) en las dat er nogal wat problemen waren met patches die je hdd kunnen laten crashen. Is het beste nu om de internetkabel er uit te trekken, het spel te installeren en op te starten en daarna pas weer online te gaan zodat de patches gedownload kunnen worden?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:26:
[...]

Ik heb een game PC en een PS3 en toch speel ik FPS'en liever op de PS3 sinds enkele jaren. Redenen:
  • Iedereen speelt met dezelfde configuratie (controller, scherm en audio zijn natuurlijk wel aanpasbaar) en beleefd het op dezelfde manier (gameplay en graphics);
  • Veel minder cheaters;
  • Je weet dat het draait, zonder tuning (ik heb geen zin meer daar tijd en moeite in te steken), okay het ziet er dan wel minder uit;
  • Op de PC ben je ten dode op geschreven zonder muis en toetsenbord, op de console kan je achterover leunen met je controller;
  • En als je geen geld over hebt voor een degelijke game PC (dan is dit natuurlijk reden één).
Ik ben het op alle punten met je eens. :)

Oh, behalve die configuratie: op de console kun je al een aantal jaren ook met een muis spelen.

Ik heb het echter over BF3 specifiek. Die valt toch wel iets tegen op de oude consoles. Dan kun je (vind ik) beter een Call of Duty pakken waarbij alles lekker smooth loopt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
NoFearz schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:37:
[...]

Het gaat mij alleen om de exclusives voor de PS3 ;) Battlefield 4 haal ik natuurlijk voor de pc. Racegames zijn niet voor bij bestemd. Tweedehands aanschaffen terwijl ik het apparaat net heb aangeschaft? :P
Die opmerking was voor de gebruiker onder je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:13:
[...]

Heeft met jouw persoonlijke voorkeur te maken. Ik noem dat zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:39:
[...]

Heeft met jouw persoonlijke voorkeur te maken. Ik noem dat zeiken.
Als je 30 fps prefereert boven 60 fps en het fijn vindt aan alles te voelen dat de game eigenlijk niet voor het desbetreffende platform gemaakt is, dan ben ik inderdaad aan het zeiken, prima. En dan heb ik het over BF3. Laat staan hoe BF4 gaat aanvoelen (die alleen maar vanuit commercieel oogpunt op de current gens uitkomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:31:
Ik twijfel ook om BF4 op de PS3 te halen. Mijn Xbox360 heb ik al een jaar niet meer aangehad en voor de pc heb ik niet zoveel zin om te gaan lopen pielen met patches, instellingen en originszooi. (lichtelijk offtopic, maar kan je straks BF4 ook gewoon spelen zonder battlelog? Stats boeien me namelijk voor geen meter).

Heb trouwens laatst Killzone 3 gekocht (want Move compatible :P ) en las dat er nogal wat problemen waren met patches die je hdd kunnen laten crashen. Is het beste nu om de internetkabel er uit te trekken, het spel te installeren en op te starten en daarna pas weer online te gaan zodat de patches gedownload kunnen worden?
Niet alleen voor de stats is battlelog handig, er zit meer in. Je kunt uiteraard spelen zonder, maar ik raad het aan om het gewoon eens te proberen, zelfs ik heb dat geprobeerd (en ik heb niet eens Facebook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:45:
[...]

Als je 30 fps prefereert boven 60 fps en het fijn vindt aan alles te voelen dat de game eigenlijk niet voor het desbetreffende platform gemaakt is, dan ben ik inderdaad aan het zeiken, prima. En dan heb ik het over BF3. Laat staan hoe BF4 gaat aanvoelen (die alleen maar vanuit commercieel oogpunt op de current gens uitkomt).
Het is gemaakt voor het plezier van ieder individu. Ik prefereer in veel gevallen zelfs 8 of 16 bit boven jouw voorkeuren. Aan je reactie te zien verspil ik mijn tijd ook met reageren, iedereen haalt plezier uit andere dingen. Die opmerking over commerciële flauwekul slaat al helemaal nergens op. Als het aan jou lag dan kon het gros van de lui geen BF4 spelen... Wat een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat lees je verkeerd. Ik bedoel te zeggen dat BF4 (en 3 ook, for that matter, maar toen was er helemaal geen keuze) puur op de PS3 en X360 uitkomen omdat die consoles samen in zo een 150 miljoen huishoudens terug te vinden zijn, en de PS4 en X1 niet. Denk je dat ze het bij DICE leuk vinden om een game, die de next gens en de PC al tot hun uitersten pushed, te downgraden zodat het nog enigszins draait op de PS3 en X360? Nee, maar daar liggen wel de verkoopkansen. Geen rare keuze verder, ik zou zelf alleen deze game niet adviseren aan de persoon die hierboven aanvankelijk de vraag stelde welke games wij aanraden voor de PS3. Het brengt je in mijn optiek niet de ultieme BF ervaring (grote maps, 64 spelers en mooie graphics, want dat is BF nu eenmaal, in de core). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Speel je fps al tijden op consoles of je hebt geen ervaring op pc dan zal je je prima vermaken met BF4. Haal je hem op de pc dan vermaak je je meer. Heb je BF3 veel gespeeld op de pc dan valt BF4 hoogstwaarschijnlijk tegen op de consoles.

BF3 heeft veel spelers gehad op de PS3 en een leuke community. BF4 zal daarom denk ik wel vermakelijk zijn op de PS3, maar voor een nog betere ervaring moet je next gen of PC als platform hebben.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58
Gameplay over graphics, altijd MAAR (wow niet verwacht dit :P ) ik ben het eens met Bram. Hij geeft aan dat je voor de optimale bf ervaring op pc (en eventueel next gen) moet zijn. Tuurlijk is het ook speelbaar op current gen, maar dat is geen systemseller.

16bit is de gouden eeuw van gaming wat mij betreft btw, maar dat is meer iets voor het grote retro topic :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:03:
Dat lees je verkeerd. Ik bedoel te zeggen dat BF4 (en 3 ook, for that matter, maar toen was er helemaal geen keuze) puur op de PS3 en X360 uitkomen omdat die consoles samen in zo een 150 miljoen huishoudens terug te vinden zijn, en de PS4 en X1 niet. Denk je dat ze het bij DICE leuk vinden om een game, die de next gens en de PC al tot hun uitersten pushed, te downgraden zodat het nog enigszins draait op de PS3 en X360? Nee, maar daar liggen wel de verkoopkansen. Geen rare keuze verder, ik zou zelf alleen deze game niet adviseren aan de persoon die hierboven aanvankelijk de vraag stelde welke games wij aanraden voor de PS3. Het brengt je in mijn optiek niet de ultieme BF ervaring (grote maps, 64 spelers en mooie graphics, want dat is BF nu eenmaal, in de core). :)
De mensen met een kleine beurs, of geen zin in dure hardware hebben ook geen keuze... Verkoopkansen zijn niet alleen voor een verkoper boeiend! De koper is er ook bij gebaat. Voor jou draait het misschien om graphics, voor mij heeft dat de laagste prioriteit. Ik adviseer Battlefield, niet alleen aan zeurkousen, maar ook aan mensen die een goed spel willen spelen. Battlefield verkoopt niet goed door de graphics, het verkoopt goed door de gameplay.

Ik ben sowieso te oud om games te spelen op een pc denk ik. Toen opa speelde hadden we een joystick in de handen en de pc werkte met commando's. Je zat niet aan een bureau. Een "computermeubel" bestond nog niet eens! Je lag in je bed of je zat op de bank. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur! Ik ga niet zeggen dat games voor PC maar niet verkocht of afgeraden moeten worden, want daarmee ontzeg ik een hoop mensen hetzelfde plezier dat ik heb (op hun eigen manier).

BF4 (en 3!) zijn prima aan te raden. Ook voor mensen met iets minder te besteden. Dat games maar eens minder focussen op grafische prestatie, en meer op inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Waarom staat Singstar bij mijn gamessectie? Ik heb het spel niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Nfear op 15-10-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Dat is sinds een aantal softwareversies geleden standaard. Maar ik meen dat het pas echt geïnstalleerd wordt op het moment dat je er iets mee gaat doen. Correct me if I'm wrong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Battlefield 3 was groot (veel spelers) op de PS3, ik verwacht dat Battlefield 4 niet zo groot gaat worden op de PS3. Voor EA is dit een 'verplicht nummertje', het is makkelijk geld verdienen op een console waarvan er zoveel zijn verkocht. Ik heb de Open Beta van BF3 en BF4 gespeeld en in de Beta zag BF3 er beter uit als BF4 Beta nu (je ziet echt dat alles gedaan is, om het maar enigzins te laten draaien). Battlefield 4 is een echte PC en 'next gen' game, en de PS3/XBOX360 versie zijn, omdat EA op alle paarden wil wedden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Nog zo eentje... Als het niet voor PS360 zou worden uitgebracht, zou het belachelijk zijn. Hoeveel gamers zou je dan wel niet teleurstellen?

En voor €10 koop je de upgrade naar de PS4... Eigenlijk kun je dat ook zien als, voor €10 koop je de PS3 versie om de tijd te overbruggen tot de PS4. Dikke onzin dat het voor het financiële gewin zou zijn. Op alle paarden wedden en dat soort flauwekul mag je voor eigen rekening nemen, maar ik vind het kolder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Verstekbakker schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:38:
Nog zo eentje... Als het niet voor PS360 zou worden uitgebracht, zou het belachelijk zijn. Hoeveel gamers zou je dan wel niet teleurstellen?

En voor €10 koop je de upgrade naar de PS4... Eigenlijk kun je dat ook zien als, voor €10 koop je de PS3 versie om de tijd te overbruggen tot de PS4. Dikke onzin dat het voor het financiële gewin zou zijn. Op alle paarden wedden en dat soort flauwekul mag je voor eigen rekening nemen, maar ik vind het kolder :D
En als de next gen versie alleen voor 60 euro te vinden is ben je dus hetzelfde kwijt, want als je iets verder kijkt dan je neus lang is kun je games wel voor 50 euro kopen.
En dat lijkt me voor de next-gen lastiger te gaan worden.
Dus uiteindelijk ben je dan mogelijk hetzelfde kwijt terwijl je de hele tijd hebt kunnen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Heb een YLOD :'(

Weet iemand waar ik goedkope doch kwalitatieve thermal pads kan halen. Het liefst binnen NL, want 20 dollar ex verzenden vanuit de VS vind ik te duur en duurt me te lang.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
GZ schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:22:

Weet iemand waar ik goedkope doch kwalitatieve thermal pads kan halen. Het liefst binnen NL, want 20 dollar ex verzenden vanuit de VS vind ik te duur en duurt me te lang.
Welke PS variant heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Iemand een idee of je het bedrag wat in je PSN wallet zit automatisch meeneemt naar de PS4 straks?
Ik wil er 2x50 euro opzetten (plus dan 2x10 euro gratis) om straks op de PS4 BF4 + premium te kopen.
31 oktober loopt de actie af, vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
PSN is platformonafhankelijk en gebonden aan je account. Dus of je het nu op de Vita, PS3 of PS4 uitgeeft maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Top, bedankt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Koop hem dan gewoon meteen voor de PS3, dan kun je straks voor een tientje de PS4 versie scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat wil ik dus niet :P
Ik wil van BF4 mijn eerste next-gen ervaring maken ;)
64 spelers, mooie graphics, dat wil ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op neogaf een voorbeeld over hoe je de HDD van de PS4 kan verwisselen... nice en een naar mijn idee zeer consument vriendelijke oplossing voor de steeds groter wordende digitale games. Zeker op de xbox kunnen games die wel 50 gb wegen een probleem worden.

Afbeeldingslocatie: http://img.new.livestream.com/events/000000000025c745/904959c2-d570-4a3e-b664-52c8c0102f44_640x360.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.new.livestream.com/events/000000000025c745/204d9473-642d-41a3-8589-0a7e76fd61f8_640x360.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.new.livestream.com/events/000000000025c745/960e3b0e-9faf-4c4b-802c-bedab75977dd_640x360.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.new.livestream.com/events/000000000025c745/1829b188-7244-45cb-8b2e-3a9705956a57_640x360.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.new.livestream.com/events/000000000025c745/b5d6625f-9256-48d9-80db-318ebb5f8028_640x360.jpg

het schroefje is een grappig detail

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Een phat 40 Gb model.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
bij de xbox one kan je er een externe schijf aan hangen wat bij de ps4 weer niet kan.
Ik weet dat het bij de ps3 had te maken met de manier van opslaan, blijkbaar gebruiken ze het zelfde systeem bij de ps4.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:23
@SwopDark

dat lijkt bijna wel een 3.5'' schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:09
Iemand hier ervaring met het wisselen van de ventilator van een PS3 Slim? Wilde dat gaan doen gisteren aan de hand van deze guide van ifixit.com. Alles ging prima, totdat ik bij de ventilator aankwam. Deze ziet er namelijk zo uit:

Forum
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UaGxSSNd4uwMhkgnZs1Z395b/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VBXqqJpuMiAmbp6joIMgXBpe/thumb.jpg

Deze lijkt heel anders te zijn dan wat ik verder op internet vind (plaatje van ifixit):

Afbeeldingslocatie: http://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/A4F3RUKQl3YwCOSR.medium

Iemand enig idee wat hier aan de hand is? Zijn er meerdere versies van de PS3 Slim? En hoe vervang ik de ventilar van de versie die ik heb, en welke ventilator heb ik precies nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:23
Geloof dat er 3 verschillende generaties zijn van de Slim, andres naar één van de serie nummer kijken onder of achter de console er is altijd wel een verwijzings codering oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

GZ schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:22:

Iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Had je ze net zo goed in de VS kunnen bestellen, want op ons wachten duurt nog langer...

Is er hier nog iemand geïnteresseerd in een Top Shot Fearmaster pistool nieuw in doos? Ik heb er twee liggen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verstekbakker op 22-10-2013 10:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Nick
Deze link zal je wel iets wijzer maken.

Het maakt dus niet zo heel veel uit dus je kunt gewoon thermal paste kopen bij de lokale computer boer zolang je het eerst maar goed schoonmaakt en op de juiste manier terug toepast voorzie ik persoonlijk geen problemen. Maar hou er rekening mee dat het op eigen risico is om te repareren. Wil je zeker weten dat het goed gebeurt (a.k.a. garantie) dan moet je het laten doen door een bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Jack_Nick schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:45:
[...]

Deze link zal je wel iets wijzer maken.

Het maakt dus niet zo heel veel uit dus je kunt gewoon thermal paste kopen bij de lokale computer boer zolang je het eerst maar goed schoonmaakt en op de juiste manier terug toepast voorzie ik persoonlijk geen problemen. Maar hou er rekening mee dat het op eigen risico is om te repareren. Wil je zeker weten dat het goed gebeurt (a.k.a. garantie) dan moet je het laten doen door een bedrijf.
Bedankt voor je antwoord, maar het gaat om thermal pads en niet om paste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Nick
GZ schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:36:
[...]

Bedankt voor je antwoord, maar het gaat om thermal pads en niet om paste ;)
En weet je zeker dat deze toch bestaan voor de PS3? Want bij mijn weten bestaan deze niet.

EDIT: Ok bestaan doen ze maar deze doen toch hetzelfde als pasta? Of zie ik het verkeerd?

EDIT2: http://www.psdevwiki.com/ps3/CELL_BE#Serial_Numbers_.40_SKU Daar kun je de afmetingen van je CELL CPU zien en dan zie je dat het nogal een afwijkende maat is want als ik bijvoorbeeld deze als voorbeeld neem dan zie je die een afmeting heeft van 30 mm. Dit resulteerd er uiteindelijk in dat je moet gaan knippen en tegen de tijd dat je dat perfect hebt gedaan heb je al heel je PS3 weer in elkaar. Qua kwaliteit zit er daarnaast ook nog een heel groot verschil tussen, hou er namelijk rekening mee dat de overdracht van warmte niet 100% is.

Rest mij eigenlijk alleen de vraag hoe je op het idee bent gekomen voor de pads voor je ps3?

[ Voor 63% gewijzigd door Jack_Nick op 22-10-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Die pads heb ik van sommige chips gehaald, niet van de CPU of GPU zelf. Heb in een video of plaatje gezien dat je ook die dient te vervangen.

Maar die dingen brokkelden zo af. Vandaar dat het mij handig leek om ze te vervangen. Maar jij denkt dus dat het hetzelfde effect heeft als pasta? Proberen we dat vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Nick
Bedoel je die rubbertjes die tussen je moederbord en de backplate zitten? Deze zijn absoluut niet hetzelfde als pasta maar dit zijn ook geen thermal pads. Deze dienen alleen maar voor de vibraties volgens mij... zal eens op onderzoek uitgaan.

EDIT: Als je naar deze link gaat zie je links onderen op die grote chip een zwart vlak zitten. Bedoel jij zo'n pad? Als je namelijk die pads bedoeld moet je voor deze gaan. Dan kun je die daarmee vervangen moet je ze wel zelf verknippen.

[ Voor 49% gewijzigd door Jack_Nick op 22-10-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Jack_Nick schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:35:
Bedoel je die rubbertjes die tussen je moederbord en de backplate zitten? Deze zijn absoluut niet hetzelfde als pasta maar dit zijn ook geen thermal pads. Deze dienen alleen maar voor de vibraties volgens mij... zal eens op onderzoek uitgaan.

EDIT: Als je naar deze link gaat zie je links onderen op die grote chip een zwart vlak zitten. Bedoel jij zo'n pad? Als je namelijk die pads bedoeld moet je voor deze gaan. Dan kun je die daarmee vervangen moet je ze wel zelf verknippen.
De pads die ik bedoel zitten echt op kleine chips op het moederbord. Denk dat ze nog geen vierkante centimeter groot zijn per stuk. Het waren er 4 of 6 in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Nick
GZ schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:56:
[...]

De pads die ik bedoel zitten echt op kleine chips op het moederbord. Denk dat ze nog geen vierkante centimeter groot zijn per stuk. Het waren er 4 of 6 in totaal.
Dat klopt dat is dezelfde compositie als dat er op die grote zit. Als je naar dat plaatje kijkt zie je die kleintjes ook zitten. Deze moet een dikte hebben van ongeveer 1 mm dus dan kom je uit op deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:25

Niku

Alagaesii

Vind het echt zuur dat je je PSN nickname niet kunt veranderen. Had een random ondoordachte naam gepakt, heb ik nu wel een beetje spijt van. Hopelijk gaat dit in de toekomst wel ergens kunnen.
Pagina: 1 ... 38 ... 47 Laatste