Is de 12gb versie van de PS3 eigenlijk goed genoeg voor GTAV?
Ik betwijfel het eigenlijk. De install is 8gb, de patches moeten daarnaast kunnen downloaden en installeren (dus 2x de ruimte nodig). Het kan best werken, maar je houdt amper ruimte over.
Ben aan het kijken wat dan de beste deal is om een PS3 te kopen. Versie met grotere HDD is gelijk weer een stuk duurder. Is het dan beter om de 12gb versie te kopen met een externe HDD?DinoPK schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:52:
Ik betwijfel het eigenlijk. De install is 8gb, de patches moeten daarnaast kunnen downloaden en installeren (dus 2x de ruimte nodig). Het kan best werken, maar je houdt amper ruimte over.
Denk het wel. Bij meerdere move-games is als 2e movecontroller de DS te gebruiken. Zo heb ik het bijv bij THE FIGHT! gebruikt.Vrijdag schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:37:
Kan je de Move sambabal combineren met de dualshock controller eigenlijk?
Hier staat namelijk:
https://store.sonyenterta...00849_00-THEHOUSEDEAD3PSN
"PlayStation®Move-navigatiecontroller of draadloze controller optioneel."
"21 jaar DSL!"
Wat is belangrijker? Comfort, of geld? Als je budget het niet toelaat om voor een ps3 met grotere hd te gaan is een 12gb natuurlijk te doen, maar ik zou zelf altijd voor een grote hd gaan.Metalbuster schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:54:
[...]
Ben aan het kijken wat dan de beste deal is om een PS3 te kopen. Versie met grotere HDD is gelijk weer een stuk duurder. Is het dan beter om de 12gb versie te kopen met een externe HDD?
Misschien kan je zelf voor weinig een (2e hands) hd kopen? Veel mensen upgraden hun ps3 hd, en hebben dan een relatief kleine en trage hd over......lijkt me erg interresant voor jou (ik game heel weinig op mijn ps3.....of beter ik game heel weinig
10 second ninja DONE
Maar ik zou er alleen GTAV op spelen, voor de rest niks. Maar is ook wel een leuke pack van een PS3 en GTAV voor €308, scheelt niet zo heel veel als je een 12GB versie koopt + GTA voor €60.Sagat schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:36:
[...]
Wat is belangrijker? Comfort, of geld? Als je budget het niet toelaat om voor een ps3 met grotere hd te gaan is een 12gb natuurlijk te doen, maar ik zou zelf altijd voor een grote hd gaan.
Misschien kan je zelf voor weinig een (2e hands) hd kopen? Veel mensen upgraden hun ps3 hd, en hebben dan een relatief kleine en trage hd over......lijkt me erg interresant voor jou (ik game heel weinig op mijn ps3.....of beter ik game heel weinig, anders zou ik er zelf wel een grotere 7200 hd inmikken).
Mooi dat scheelt, dan hoef ik nog geen tweede Move controller te kopen en kan het even af met de DSThe_Bird schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:56:
[...]
Denk het wel. Bij meerdere move-games is als 2e movecontroller de DS te gebruiken. Zo heb ik het bijv bij THE FIGHT! gebruikt.
Over te weinig opslagruimte:
Ik heb vandaag bij de Dixons de bracket met 500gb hdd gekocht voor €49,99. Best een goede deal denk ik. Nu even uitzoeken hoe ik de saves het beste kan overzetten van mij en mijn vriendin, anders moet ze straks opnieuw beginnen in Last of us en dan krijg ik klappen vrees ik
Verder heb ik vandaag gekocht:

Dus op mijn lijst aan te schaffen staan nu:
* Virtua Cop
* House of the Dead 3 & 4
* Resident Evil Chronicles
* Killzone 3
* Ghost Recon Future Soldier
* The Shoot
Lekker knallen met een plastic geweer
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hou je er wel rekening mee dat je op een externe HDD geen spellen kunt installeren bij een PS3! Als je een ander spel met verplichte installatie wil spelen, zul je op de 12GB versie al snel weer wat moeten verwijderen.Metalbuster schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:54:
[...]
Ben aan het kijken wat dan de beste deal is om een PS3 te kopen. Versie met grotere HDD is gelijk weer een stuk duurder. Is het dan beter om de 12gb versie te kopen met een externe HDD?
Je kunt wel, zoals Sagat al schreef, later intern een 2,5" HDD bijplaatsen (met losverkrijgbare bracket). Maar als het even mogelijk is, zou ik meteen voor de 500GB-versie gaan.
Ik heb een nieuwe PS3 nodig omdat mijn andere kapot is, en ik twijfel tussen 2 opties.
de BS heeft een online aanbieding van een superslim 12gb + book of spells voor 169,- deze kan ik voor 55 (bracket + hd) upgraden naar 500gb dus in totaal 224,- voor een nieuwe PS3 incl. book of spells Deze set zit ook nog een Move + PSEye bij die ik denk ik voor 25 euro kan verkopen omdat ik die al heb en dan ben ik in totaal dus 200,- kwijt
Ik kan ook een gebruikte 320gb slim krijgen voor 160,- met 2 weken omruil garantie
Wat zouden jullie doen? een nieuwe is wel fijn ivm garantie, maar een slim met front cd lader is iets praktischer voor mij. Kheb verder al een PS4 besteld dus ik vermoed dat ik de PS3 daarna niet heel veel meer zal gebruiken
de BS heeft een online aanbieding van een superslim 12gb + book of spells voor 169,- deze kan ik voor 55 (bracket + hd) upgraden naar 500gb dus in totaal 224,- voor een nieuwe PS3 incl. book of spells Deze set zit ook nog een Move + PSEye bij die ik denk ik voor 25 euro kan verkopen omdat ik die al heb en dan ben ik in totaal dus 200,- kwijt
Ik kan ook een gebruikte 320gb slim krijgen voor 160,- met 2 weken omruil garantie
Wat zouden jullie doen? een nieuwe is wel fijn ivm garantie, maar een slim met front cd lader is iets praktischer voor mij. Kheb verder al een PS4 besteld dus ik vermoed dat ik de PS3 daarna niet heel veel meer zal gebruiken
[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 19-09-2013 18:04 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Hoort de PS3 Slim eigenlijk constant zo'n schrapend/mechanisch geluid te maken? Met name als hij druk gaat laden gaat het geluid flink tekeer.
Het geluid lijkt een beetje op een inkjetprinter die flink in de weer gaat met een ingewikkeld document.
Het geluid lijkt een beetje op een inkjetprinter die flink in de weer gaat met een ingewikkeld document.
[ Voor 27% gewijzigd door Zorian op 20-09-2013 00:09 ]
Ja dat hoort, dat is de laser die net als een printer heen en weer gaat,anders kan die data niet lezen op sommige gedeeltes van de disk. Had mijn ps3 drive een keer opengemaakt. Bij gta v merk ik nu dat die echt als een gek data aan het lezen is.
GTA staat toch volledig op de HD?
Vanmorgen een nieuwe Superslim 12GB bij de Bartsmit besteld 169 incl wonderbook, goeie deal volgens mij, die Move controller en en PSEye verkoop ik wel weer voor 2 tientjes, voor mijn kapotte PS3 heb ik ook 40 euro gekregen, dus netto heb ik voor 109,- een nieuwe PS3.
Hoop wel dat ik hem morgen al bij de BS kan ophalen en niet maandag pas...
Nu nog even kijken of nog ergens een 2,5" disk heb liggen.
Vanmorgen een nieuwe Superslim 12GB bij de Bartsmit besteld 169 incl wonderbook, goeie deal volgens mij, die Move controller en en PSEye verkoop ik wel weer voor 2 tientjes, voor mijn kapotte PS3 heb ik ook 40 euro gekregen, dus netto heb ik voor 109,- een nieuwe PS3.
Hoop wel dat ik hem morgen al bij de BS kan ophalen en niet maandag pas...
Nu nog even kijken of nog ergens een 2,5" disk heb liggen.
[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 20-09-2013 08:27 ]
nee, GTA installeert 8Gb en een beetje, het spel is veel groter.Chaoss schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:27:
GTA staat toch volledig op de HD?
PSN ID: Svennie-NL
Ik heb geen beschikking over een scherm met een HDMI aansluiting. Wel heb ik een fullHD pc monitor met VGA en DVI aansluiting, kan ik de PS3 hierop aansluiten dat je wel gewoon full hd hebt? En hoe werkt het dan met het geluid? Moet ik dan losse boxen erop aan sluiten, en kan dat met minijack of alleen optisch?
Als je een hdmi-dvi kabel hebt kan het, of een adapter. Bij de PS3 komt ook nog een analoge kabel, daarvan heb ik de rood/witte pluggen verbonden met een verloopstukje met de line in van mijn speakers.Metalbuster schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:50:
Ik heb geen beschikking over een scherm met een HDMI aansluiting. Wel heb ik een fullHD pc monitor met VGA en DVI aansluiting, kan ik de PS3 hierop aansluiten dat je wel gewoon full hd hebt? En hoe werkt het dan met het geluid? Moet ik dan losse boxen erop aan sluiten, en kan dat met minijack of alleen optisch?
Dus dit:

combineren met dit:

Hoef je alleen in te stellen op de PS3 dat je alle uitgangen tegelijk wil gebruiken (of zoiets)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Maar als ik de HDMI/DVI kabel gebruik richting mijn scherm heb ik toch geen plek meer om audio kabels via een minijack te doen?Vrijdag schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:12:
[...]
Als je een hdmi-dvi kabel hebt kan het, of een adapter. Bij de PS3 komt ook nog een analoge kabel, daarvan heb ik de rood/witte pluggen verbonden met een verloopstukje met de line in van mijn speakers.
Dus dit:
[afbeelding]
combineren met dit:
[afbeelding]
Hoef je alleen in te stellen op de PS3 dat je alle uitgangen tegelijk wil gebruiken (of zoiets)
EDIT: Een kabel kopen van HDMI naar DVI en die aansluiten op mijn monitor. En dan die rode en witte kabel op zo'n verloop kabel naar minijack doen en op mijn boxen aansluiten. Klopt het zo?
[ Voor 10% gewijzigd door Metalbuster op 20-09-2013 14:31 ]
Upgrade je PS3 versie van Assassin’s Creed IV Black Flag, Call of Duty: Ghosts, Watch_Dogs, NBA 2K14 en Battlefield 4 simpel & voor weinig geld naar de PS4 versie!
Voor Assassin’s Creed IV Black Flag, Call of Duty: Ghosts, Watch_Dogs en Battlefield 4 kun je dit doen voor maar €9,99, bij NBA 2K14 voor €14,99!
Lees alles over het PS3 game -> PS4 game upgrade programma op het PlayStation Blog
Link: http://blog.eu.playstatio...ps3-games-to-ps4-version/
Voor Assassin’s Creed IV Black Flag, Call of Duty: Ghosts, Watch_Dogs en Battlefield 4 kun je dit doen voor maar €9,99, bij NBA 2K14 voor €14,99!
Lees alles over het PS3 game -> PS4 game upgrade programma op het PlayStation Blog
Link: http://blog.eu.playstatio...ps3-games-to-ps4-version/
Ja, zo heb ik het ook gedaan inderdaadMetalbuster schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:27:
[...]
Maar als ik de HDMI/DVI kabel gebruik richting mijn scherm heb ik toch geen plek meer om audio kabels via een minijack te doen?
EDIT: Een kabel kopen van HDMI naar DVI en die aansluiten op mijn monitor. En dan die rode en witte kabel op zo'n verloop kabel naar minijack doen en op mijn boxen aansluiten. Klopt het zo?
Maar je monitor heeft hdmi in, zit er geen audio uit, zodat je van daar een kabeltje naar je speakers kan leggen?
Heeft geen HDMI in, alleen vga en DVI.Vrijdag schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:30:
[...]
Ja, zo heb ik het ook gedaan inderdaad
Maar je monitor heeft hdmi in, zit er geen audio uit, zodat je van daar een kabeltje naar je speakers kan leggen?
Metalbuster schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:18:
[...]
Heeft geen HDMI in, alleen vga en DVI.

Verwijderd
Ik heb een PS3 Phat 40GB, maar mijn HDMI werkt niet meer? Ookal reset ik de beeldscherminstellingen door het knopje in te houden, het beeld blijft zwart. Is mijn HDMI stuk of zie ik iets over het hoofd? Aan mijn tv ligt het niet want andere apparaten werken wel. Iemand enig idee wat het kan zijn?
Nog nooit een PS3 gehad, ga er nu één bestellen. Wilde de pc release van gta afwachten maar dat duurde me te lang 
Vind het niet nodig om een PS4 te kopen, vind ik duur en moet je lang wachten.
Op wehkamp staat die voor 277,- incl. GTA V. (500gb ultra slim)
Lijkt me een goede deal.
Vind het niet nodig om een PS4 te kopen, vind ik duur en moet je lang wachten.
Op wehkamp staat die voor 277,- incl. GTA V. (500gb ultra slim)
Lijkt me een goede deal.
Zoals ik al eerder in dit topic zei, mijn net nieuwe ps3 ultra slim 12gb maakte een behoorlijk piepend geluid zodra hij een disc ging lezen, dit wordt minder als ik iets leg op het discklepje, boek of flesje water oid. Heb m omgeruild maar deze andere heeft exact hetzelfde? Heb ik nu pech? Is dit een veel voorkomend probleem met dit model?
Heb er zelf ook 1, niet echt piepend geluid. Maar maakt best herrie qua disc lezer.
Ps4/switch gamer
Ik heb geen last van een piepend geluid eigenlijk, ook onlangs een PS3 superslim gekocht.
Nog een vraagje: Ik weet dat je de controllers niet zomaar met een stekker usb oplader kan opladen (wel via de pc of usbpoort van tv) maar dit is met de officiële controllers. Is dit ook het geval met 3rd party controllers en docks van bijvoorbeeld Bigben, Speedlink of Mad Catz? Heb hier namelijk nog wat van die stekekr usb opladers en die gebruik ik liever, wel zo makkelijk om ze 's nachts op te laden.
En zijn er hier misschien ervaringen mee?
http://www.yourgamezone.n...ps/62060817/Products/6890
Ik heb de PS3 nog wel eens aangesloten op mijn monitor en dan kan ik hiermee wel lekker shooters mee spelen lijkt me
Nog een vraagje: Ik weet dat je de controllers niet zomaar met een stekker usb oplader kan opladen (wel via de pc of usbpoort van tv) maar dit is met de officiële controllers. Is dit ook het geval met 3rd party controllers en docks van bijvoorbeeld Bigben, Speedlink of Mad Catz? Heb hier namelijk nog wat van die stekekr usb opladers en die gebruik ik liever, wel zo makkelijk om ze 's nachts op te laden.
En zijn er hier misschien ervaringen mee?
http://www.yourgamezone.n...ps/62060817/Products/6890
Ik heb de PS3 nog wel eens aangesloten op mijn monitor en dan kan ik hiermee wel lekker shooters mee spelen lijkt me
[ Voor 20% gewijzigd door Vrijdag op 21-09-2013 17:09 ]
Sinds zaterdag ook een PS3 12Gb SS binnen. piepen doet hij niet maar wel veel van die "zoem" geluiden tijdens het spelen van GTA5. Ik heb het idee dat de BR drive van de SS flink meer geluid maakt dan die van mijn oude Phat.
Wat me gelijk opviel is hoe klein de SS is ten opzichte van Phat, dat hij kleinre was wist ik maar volgens mij is hij gewoon 50% kleiner, achteraf vindt ik de SS wel mooier dan de Phat.
Nu volgende week snel er een HD in plaatsen, denk dat ik maar een kant en klare originele bracket incl 500GB schijf koop, Dixons heeft die voor 49,95.
een losse caddy + 500gb schijf kost meer
Wat me gelijk opviel is hoe klein de SS is ten opzichte van Phat, dat hij kleinre was wist ik maar volgens mij is hij gewoon 50% kleiner, achteraf vindt ik de SS wel mooier dan de Phat.
Nu volgende week snel er een HD in plaatsen, denk dat ik maar een kant en klare originele bracket incl 500GB schijf koop, Dixons heeft die voor 49,95.
een losse caddy + 500gb schijf kost meer
Ik wil graag mijn PS3 aansluiten op mijn monitor maar heb alleen nog een vga aansluiting over want op de dvi zit mijn computer. Nou zag ik dat er hdmi naar vga kabels te koop waren maar de discussie is groot of die nu wel of niet werken. Iemand hier misschien ervaring met die kabels of evt. andere oplossing.
Ik vind de disc tray van de PS3 SS alleen zo ontzettend goedkoop overkomen ten opzichte van de PS3's met slot-loading drive. Maar het verschil in formaat is wel enorm zeg, net een filmpje gekeken en hij is gewoon een stuk kleiner dan de slim (die al een stuk kleiner is dan m'n 1e gen).Chaoss schreef op zondag 22 september 2013 @ 12:56:
Sinds zaterdag ook een PS3 12Gb SS binnen. piepen doet hij niet maar wel veel van die "zoem" geluiden tijdens het spelen van GTA5. Ik heb het idee dat de BR drive van de SS flink meer geluid maakt dan die van mijn oude Phat.
[ Voor 10% gewijzigd door S_Chief op 22-09-2013 15:43 ]
Een DVI-switcher kopen en een HDMI->DVI adapter. Prik je de HDMI van de PS3 in de adapter, die samen met de DVI van de pc in de switcher en klaar.theo777 schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:33:
Ik wil graag mijn PS3 aansluiten op mijn monitor maar heb alleen nog een vga aansluiting over want op de dvi zit mijn computer. Nou zag ik dat er hdmi naar vga kabels te koop waren maar de discussie is groot of die nu wel of niet werken. Iemand hier misschien ervaring met die kabels of evt. andere oplossing.
Moet je alleen de audio via die tulpjes naar je speakers brengen zoals een stukje terug staat in dit topic.
idd komt ook goedkoop over, maar moet zeggen dat het irl minder goedkoop overkomt dan ik vantevoren verwacht had, het klepje is niet heel fragiel, en als je hem een stukje openschuift dan schuift hij van zelf verder open, en bij het dicht doen is het "gevoel" ook wel goed.SChief schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:42:
[...]
Ik vind de disc tray van de PS3 SS alleen zo ontzettend goedkoop overkomen ten opzichte van de PS3's met slot-loading drive. Maar het verschil in formaat is wel enorm zeg, net een filmpje gekeken en hij is gewoon een stuk kleiner dan de slim (die al een stuk kleiner is dan m'n 1e gen).
Het enige echte andeel van SS disc drive is dat je volgens mij duidelijk meer cd spin en zoek geluiden hoort.
qua formaat geeft dit plaatje wel een mooi overzicht:

Ik wil graag mijn ps3 verkopen. Wat kun je ongeveer nu vragen van een ps3 120 gb?
2 controllers en 6 spellen?
Verwijderd
Op marktplaats kijken wat daar voor ps3's gevraagt wordt.afca123 schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:02:
Ik wil graag mijn ps3 verkopen. Wat kun je ongeveer nu vragen van een ps3 120 gb?
Heb ik al gedaan. Dit ligt tussen 120 en de 250 euro. Zelf een bod van € 180,00. Maar ik weet niet of dit het maximale is wat ik er uit kan halen.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:07:
[...]
Op marktplaats kijken wat daar voor ps3's gevraagt wordt.
[ Voor 8% gewijzigd door afca123 op 23-09-2013 10:21 ]
Nou blijkbaar wel...
Annyway wat is het toch vervelend dat je niet een hele disc kan installeren bij de PS3. Dat lezen van de schijf vind ik zo freakin irritant (zeker als mijn geluid niet hard staat)
Annyway wat is het toch vervelend dat je niet een hele disc kan installeren bij de PS3. Dat lezen van de schijf vind ik zo freakin irritant (zeker als mijn geluid niet hard staat)
Inderdaad, speel GTA5, eigelijk 1 van de weinige games die ik op Blu-Ray heb, maar de mini maakt inderdaad een hoop herrie. Vond het wel fijn dat ik gewoon games kon installen op mijn 360.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
hangt vooral van de spellen af, een nieuwe 500gb Ps3 heb je al voor 200 euro.afca123 schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:18:
[...]
Heb ik al gedaan. Dit ligt tussen 120 en de 250 euro. Zelf een bod van € 180,00. Maar ik weet niet of dit het maximale is wat ik er uit kan halen.
een PS3 120gb Phat is in mijn ogen niet veel meer 125,- waard.
Dan mag jij mij vertellen waar je hem voor 200 euro kan halen, zoek er nog 1 namelijkChaoss schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:24:
[...]
hangt vooral van de spellen af, een nieuwe 500gb Ps3 heb je al voor 200 euro.
Scheelt een 30 euro, maar ach 
http://www.budgetgaming.n...0+gb)+super+slim_PS3.html
Dan zou ik eerder een 160G bestellen voor wat minder geld (150 euro):
http://www.intertoys.nl/g...d=623082&utm_source=zanox
Daar kan je nog wel even mee vooruit tot de komst van de PS4.
Als je de move starterspack en de game verkoopt is ie nog goedkoper
http://www.budgetgaming.n...0+gb)+super+slim_PS3.html
Dan zou ik eerder een 160G bestellen voor wat minder geld (150 euro):
http://www.intertoys.nl/g...d=623082&utm_source=zanox
Daar kan je nog wel even mee vooruit tot de komst van de PS4.
Als je de move starterspack en de game verkoopt is ie nog goedkoper
[ Voor 66% gewijzigd door Superkiwi op 23-09-2013 16:52 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vraagje nogmaals. Werkt elke Bluetooth tobo op een PS3? Of wat zouden jullie aanraden? is voor FFXIV. Rond een euro of 25-30
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
ps3 slim 160 GB 2 controllers Games Black ops 2,mw2 mw3, fifa 13-10, gt5, midnight club LA.Chaoss schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:24:
[...]
hangt vooral van de spellen af, een nieuwe 500gb Ps3 heb je al voor 200 euro.
[ Voor 5% gewijzigd door afca123 op 23-09-2013 19:50 ]
Ik heb bij de Chinees (Dealextreme volgens mij) een bluetooth toetsenbord besteld een hele tijd geleden (www.chinaprices.us). Werkt prima op de PS3, maar blijft een gok wbt kwaliteit.lanerios schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:56:
Vraagje nogmaals. Werkt elke Bluetooth tobo op een PS3? Of wat zouden jullie aanraden? is voor FFXIV. Rond een euro of 25-30
Als je kwaliteit wil dan kun je beter een tientje meer betalen voor iets van Logitech (neem er dan een met touchpad erbij, zoiets overleeft een PS3 en neem je dan mee naar je PS4).
Spellen die nu in de PS store staan, wisselen die nou per maand of zijn ze blijvend? Ik wil namelijk House of the Dead 3 & 4 en de Resident Evil Chronicles kopen alleen heb ik nog niet mijn salaris gehad. Moet ik in het rood gaan staan of hoef ik me niet te haasten? Ik heb het dus niet over de PS+ acties.
Kortingen wisselen, maar spellen die erin staan gaan er niet meer uit ofzo...
Op het moment hebben ze weer een actie trouwens.
Op het moment hebben ze weer een actie trouwens.
Is het een rare gok dat als je op moment niet kan inloggen op PSN? is omdat er teveel activiteit is betreft GTA V?
Is het normaal dat de PS3 blueray speler constant geluid maakt alsof hij aan het laden of zoeken is? Hij is nooit stil zeg maar.
Als je niets met een game in de Ps3 doet is dat raar, Tijdens het spelen van bv GTA5 is dat niet raar want dan haalt hij constant data van je disc (spel staat niet volledig op je HD).
PS3 aansluiten op monitor... wie weet hoe het kan? En wat er precies voor nodig is? Want ik hoor verschillende dingen erover, en aangezien een kabel niet al te goedkoop is, wil ik geen fouten maken.
Ik heb een Asus PM17TS. http://www.asus.com/Monit...rs/PM17TS/#specifications
Iemand ervaringen? http://www.saturn.nl/mcs/(...)ryDetails&scroll=114.. dit moet het doen toch?
Iemand ervaringen? http://www.saturn.nl/mcs/(...)ryDetails&scroll=114.. dit moet het doen toch?
Gewoon een HDMI kabel aansluiten... En een HDMI kabel kost niet meer dan een paar euro. Laat je niet voor de gek houden door die dure flauwekul.Suren01 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:18:
PS3 aansluiten op monitor... wie weet hoe het kan? En wat er precies voor nodig is? Want ik hoor verschillende dingen erover, en aangezien een kabel niet al te goedkoop is, wil ik geen fouten maken.
Heb ik al. Maar hier zit een DVI en VGA poort op, geen HDMI
Je weet toch dat zilveren kabels gesmeed door elfen bij maanlicht je nauwkeuriger laten richten bij fps, sneller laten levelen bij rpgs en bij racegames de bochten minder scherp zijn?Verstekbakker schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:23:
[...]
Gewoon een HDMI kabel aansluiten... En een HDMI kabel kost niet meer dan een paar euro. Laat je niet voor de gek houden door die dure flauwekul.
Gewoon een dvi > hdmi kabel kopen. Werkt prima. Heb je alleen geen geluid waarschijnlijk (hoewel het zou moeten kunnen als je speakers hebt en je monitor dat snapt en normaliter geluid over DVI kan accepteren)Suren01 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:43:
Heb ik al. Maar hier zit een DVI en VGA poort op, geen HDMI
Voor de batman fans, deze kwam de postbode vandaag brengen.
Batman Press kit (op lcd scherm speelt een trailer van paar minuten lang)

Ps4/switch gamer
Verwijderd
Ik verhuis binnenkort naar mijn eigen appartement en ik wil graag een console aanschaffen om lekker chill te gamen. Maar dan de vraag der vragen, welke console? Ik wil kiezen tussen een PS3 of XBOX360, ik vind nex-gen nog te duur en kijk graag eerst een jaartje aan hoe zich dat ontwikkeld. Ik heb een voorkeur voor de PS3 gezien de spellen, maar ik vraag me af hoe vervelend het is dat je geen games kunt installeren. Kan iemand mij daar wat meer over vertellen?
Als ik besluit een PS3 te kopen, wat vinden jullie dan een geweldige eerste game om mee te beginnen?
Als ik besluit een PS3 te kopen, wat vinden jullie dan een geweldige eerste game om mee te beginnen?
Sommige games hebben een verplichte installatie, die installeren zich dus gewoon wel op je HDD. Sommige hebben dit niet omdat dit niet nodig is.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:06:
Ik verhuis binnenkort naar mijn eigen appartement en ik wil graag een console aanschaffen om lekker chill te gamen. Maar dan de vraag der vragen, welke console? Ik wil kiezen tussen een PS3 of XBOX360, ik vind nex-gen nog te duur en kijk graag eerst een jaartje aan hoe zich dat ontwikkeld. Ik heb een voorkeur voor de PS3 gezien de spellen, maar ik vraag me af hoe vervelend het is dat je geen games kunt installeren. Kan iemand mij daar wat meer over vertellen?
Ik zeg begin met Uncharted: Drake's Fortune, daarna Uncharted: Among Thieves, en daarna Uncharted: Drake's Deception. Is toch wel een van de betere series, verder God of War, LittleBigPlanet, Heavy Rain, alle HD collections(Kingdom Hearts, Ico, etc).
[ Voor 13% gewijzigd door MonkeySleeve op 26-09-2013 14:11 ]
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
Wauw, dat is vrijwel dezelfde situatie waar ik mij voor gesteld zie (eigen appartement, console willen). Wonderlijk. Ik vraag me alleen eerder af de PS3 in dit stadium nog een nuttige investering is. Zeer graag zou ik GTAV spelen en Last of US. Maar wellicht worden die op termijn toch geport. Keuzes, keuzes!Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:06:
Maar als je interesse hebt in PS3-games, dan lijkt de keuze om geen 360 te halen me vrij simpel. Ongeacht enig mogelijk installatieongemak.
Damn dat is awesome.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:19:
Voor de batman fans, deze kwam de postbode vandaag brengen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
@MonkeySleeve en Zookwick: Bedankt voor de suggesties. Hoe is Assasins Creed op de PS3? Ik zit er aan te denken om Diablo III te kopen, schijnt erg goed te zijn en heb me vermaakt met de demo voor Mac. Wat voor leuke platform/sidescrolling games kunnen jullie aanraden?
Het maakt geen klap uit, eigenlijk. Enige verschil is de exclusives, betalen voor online bij de 360 (40 euro per jaar, wel beter dan bij de PS geloof ik) en de controllers.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:11:
[...]
Wauw, dat is vrijwel dezelfde situatie waar ik mij voor gesteld zie (eigen appartement, console willen). Wonderlijk. Ik vraag me alleen eerder af de PS3 in dit stadium nog een nuttige investering is. Zeer graag zou ik GTAV spelen en Last of US. Maar wellicht worden die op termijn toch geport. Keuzes, keuzes!
Maar als je interesse hebt in PS3-games, dan lijkt de keuze om geen 360 te halen me vrij simpel. Ongeacht enig mogelijk installatieongemak.
dat laatste is voor mij de reden om een xbox te nemen, naast dat al mijn vrienden een Xbox hebben (leuker voor online). Als de PS controllers wat groter waren had ik die bijna net zo lief gehad.
Assassins Creed is niet veel anders dan op de Xbox.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:04:
@MonkeySleeve en Zookwick: Bedankt voor de suggesties. Hoe is Assasins Creed op de PS3? Ik zit er aan te denken om Diablo III te kopen, schijnt erg goed te zijn en heb me vermaakt met de demo voor Mac. Wat voor leuke platform/sidescrolling games kunnen jullie aanraden?
Qua platform games; LittleBigPlanet 2 is erg tof:

- Rayman:Origins en Legends.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:04:
- The Cave is ook wel erg leuk, maar is meer een puzzle-game.
PSN: Shiver23
Verwijderd
@MonkeySleeve en Shiver23: Bedankt voor de suggesties. Ik heb veel goede verhalen gehoord over Little Big Planet, ik zal hem op mijn lijstje zetten. Rayman is natuurlijk oldskool cool, staat genoteerd. The Cave ken ik niet, maar ik zal eens kijken wat het is.
Welke games zijn toffe multiplayers game? Ik heb geen vrienden die gamen, dus ik ben op jullie aangewezen
Welke games zijn toffe multiplayers game? Ik heb geen vrienden die gamen, dus ik ben op jullie aangewezen
LittleBigPlanet 2 is een co-op game, met 4 man door z'n level rennen, Rayman hetzelfde liedje.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:36:
@MonkeySleeve en Shiver23: Bedankt voor de suggesties. Ik heb veel goede verhalen gehoord over Little Big Planet, ik zal hem op mijn lijstje zetten. Rayman is natuurlijk oldskool cool, staat genoteerd. The Cave ken ik niet, maar ik zal eens kijken wat het is.
Verder tja shooters zoals CoD, BF, of race games ofzo. Weet niet wat je tof vind.
Verwijderd
@MonkeySleeve: tsja, shooters op een console. Ik heb er geen ervaring mee. Ik wil het wel eens proberen. Diablo III is multiplayer. Misschien moet ik daar maar eens mee beginnen
Als je voor €15,- drie maanden PS Plus neemt kan je Far Cry 3 proberen, da's ook een fps. Ook kan je gratis Rainbow Six Vegas 2 proberen. Dan kan je zien of je het lekker vindt spelen 
Naast dat je natuurlijk ook andere gratis spellen krijgt.
Naast dat je natuurlijk ook andere gratis spellen krijgt.
Alleen al voor GTAV en exclusives als Heavy Rain en (vanaf oktober) Beyond Two Souls, is een PS3 de absolute must have...
Tenzij exclusives als Halo meer je ding is... (Niet mijn ding dus)
Tenzij exclusives als Halo meer je ding is... (Niet mijn ding dus)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
@Vis: Ik heb vroeger Halo I gespeeld op de PC en me prima vermaakt. Ik vaag me af wat tegenwoordig een toffe shooter is voor de PS3?
Ik ben niet zo'n firstperson shooter fan, al helemaal niet op console (aimen is echt te fucked up vind ik via controller)Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:19:
@Vis: Ik heb vroeger Halo I gespeeld op de PC en me prima vermaakt. Ik vaag me af wat tegenwoordig een toffe shooter is voor de PS3?
Maar volgens mij is de Killzone serie wel oké heb ik me laten vertellen...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Heb mij prima vermaakt met beide Killzones.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:19:
Er zijn toch wel betere shooters op de xbox360.
En racegames als Forza prefereerd boven GT5, of PGR als arcade.
Verder heeft de PS3 eigenlijk in alle genres het betere of gelijke aanbod.
Zeker als je kijkt naar de exclusives en de HD collections (waarvan de ps3 er meer heeft)
En ik verwacht toch dat de xbox360 eerder end-of-life gaat dan de ps3, beide bedrijven hebben in het verleden laten merken hoe ze hier mee omgaan.
En dat doet Sony gewoon echt veel beter.
En racegames als Forza prefereerd boven GT5, of PGR als arcade.
Verder heeft de PS3 eigenlijk in alle genres het betere of gelijke aanbod.
Zeker als je kijkt naar de exclusives en de HD collections (waarvan de ps3 er meer heeft)
En ik verwacht toch dat de xbox360 eerder end-of-life gaat dan de ps3, beide bedrijven hebben in het verleden laten merken hoe ze hier mee omgaan.
En dat doet Sony gewoon echt veel beter.
[ Voor 25% gewijzigd door Sinned123 op 26-09-2013 23:32 ]
Ik heb ook pas een PS3 gekocht, vooral vanwege GTAV en het gratis online spelen straks met GTA Online. Verder The Last of Us en de Uncharted serie gekocht. Hiermee vermaak ik me wel een tijdje
Die ene, met die snor
Zoveel smaken, zoveel games 
Gelukkig kan je in de Playstation Store voor een hoop games een gratis demo downloaden.
Kan je kijken of je het zelf ook leuk vind
Gelukkig kan je in de Playstation Store voor een hoop games een gratis demo downloaden.
Kan je kijken of je het zelf ook leuk vind
Verwijderd
Ik verwacht niet dat ze deze games gaan porten, althans niet op korte termijn. Daarnaast is mijns inziens de overweging of het nuttige investering afhankelijk van je wensenpakket. Wil je next-gen of current gen? Current gen heeft als voordeel dat er genoeg games beschikbaar zijn tegen een vaak gereduceerde prijs (voor de nieuwste titels geldt dit uiteraard niet). Verder is de console zelf ook goedkoper qua aanschaf en er is veel meer volk om tegen of met te spelen.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:11:
[...]
Wauw, dat is vrijwel dezelfde situatie waar ik mij voor gesteld zie (eigen appartement, console willen). Wonderlijk. Ik vraag me alleen eerder af de PS3 in dit stadium nog een nuttige investering is. Zeer graag zou ik GTAV spelen en Last of US. Maar wellicht worden die op termijn toch geport. Keuzes, keuzes!
Verwijderd
Geweldige keuze Ahumba, zijn 3 geweldige spellen.
Vraagje. Ik zie dat Gladiator van R & C eindelijk in de store is. Nu heb ik in februari een code toegestuurd gekregen echter is deze voor Motorstorm en zouden ze de code voor Gladiator nog mailen.
Iemand deze al binnen gekregen?
Vraagje. Ik zie dat Gladiator van R & C eindelijk in de store is. Nu heb ik in februari een code toegestuurd gekregen echter is deze voor Motorstorm en zouden ze de code voor Gladiator nog mailen.
Ik heb de code voor Gladiator al binnen. Al heb ik nooit Q-Force gekocht.. Vind ik niet erg.Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 12:05:
Geweldige keuze Ahumba, zijn 3 geweldige spellen.
PSN: Redrafted
Code ook ontvangen maar ook net zoals xerox q-force nooit gekocht
wel alle andere Ratchet and Clank games trouwens, ze blijven toch altijd erg leuk!
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
@ahumba en Zookwick: ik vind de eerste Dead Space ook een dikke aanrader. Echt een zeer spannend spel (misschien voor sommigen wat te spannend
), maar zeker de moeite waard 
Voor de rest uiteraard de Uncharted spellen, Heavy Rain, Far Cry 3, God of War, Assassin's Creed.
Voor de rest uiteraard de Uncharted spellen, Heavy Rain, Far Cry 3, God of War, Assassin's Creed.
[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 30-09-2013 12:47 ]
PSN id: NL_SToRM
Iemand al een keer 50 euro of meer gestort op zijn account? Ik zonet 100 euro om de pre-order van BF4 en later evt. de premium mee te betalen. Nu nog even wachten op die 20 euro bonus.
Vraagje,
Heb net mijn ps3 verkocht aan iemand. Net nog getest voordat ik hem heb verkocht en op mijn TV (1080P) werkte hij perfect. Nu belde de jongen dat hij geen beeld krijgt, kan dit misschien komen doordat hij een TV met 720P heeft waardoor hij nu geen beeld heeft? Zo is dit te resetten of moet ik hem eerst aansluiten en de instellingen veranderen?
Zie dat het deze TV is, http://www.informatique.nl/?M=I&A=659240&V=samsung een 720P.
Heb net mijn ps3 verkocht aan iemand. Net nog getest voordat ik hem heb verkocht en op mijn TV (1080P) werkte hij perfect. Nu belde de jongen dat hij geen beeld krijgt, kan dit misschien komen doordat hij een TV met 720P heeft waardoor hij nu geen beeld heeft? Zo is dit te resetten of moet ik hem eerst aansluiten en de instellingen veranderen?
Zie dat het deze TV is, http://www.informatique.nl/?M=I&A=659240&V=samsung een 720P.
[ Voor 10% gewijzigd door Wackmack op 30-09-2013 22:41 ]
De boel aansluiten en dan de aan/uit knop 5 seconden indrukken tot je een (tweede) piepje hoort. Dan komt er beeld, vervolgens moet je even de beeldinstellingen aanpassen voor je scherm.Versteegrob schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:33:
Vraagje,
Top! De jongen was al geweest maar handig voor de volgende x.Verstekbakker schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:48:
[...]
De boel aansluiten en dan de aan/uit knop 5 seconden indrukken tot je een (tweede) piepje hoort. Dan komt er beeld, vervolgens moet je even de beeldinstellingen aanpassen voor je scherm.
Hoe zit het ook alweer met de Ps3 DNS instellingen? Met mijn Phat had ik er geen problemen mee, maar nu met mijn Slim wil ie nooit connecten en heb media server al uit geschakeld.
Handmatig ingesteld en Automatisch en krijg alleen verbinding met een connectie test dan kan ik daar wel inloggen zonder problemen? Maar bij elke als ik hem aan doe blijf ik het probleem houden?!
Handmatig ingesteld en Automatisch en krijg alleen verbinding met een connectie test dan kan ik daar wel inloggen zonder problemen? Maar bij elke als ik hem aan doe blijf ik het probleem houden?!
Heeft iemand een tip om een ps3 serieus te stresstesten zonder zelf iets te hoeven doen? Heb hier twee gerepareerde ps3s staan (1 ylod fix (reflow en flux) en 1 bluray fix). Heb die ene getest door een avondje fifa te doen dus die is wel goed denk ik. Maar ik wil t graag zeker weten voor ik ze verkoop en de fifa demo gaat vervelen 
zijn beiden te koop. Als je een kapotte ps3 hebt staan waar je af wil mag je dm'en
zijn beiden te koop. Als je een kapotte ps3 hebt staan waar je af wil mag je dm'en
Verwijderd
Morgen verschijnt de game RAIN in de Playstation Store. Het is de nieuwste game van Sony Japan Studios. Er is/was een preorderactie gaande, waarbij je diverse extra's kan verkrijgen, die na de release niet meer beschikbaar zijn. Ik heb hier gebruik van gemaakt. Gisteren is op het PS Blog de launch trailer geplaatst.
Launch Trailer
Het doet zo ontzettend denken aan ICO, waardoor ik bijna niet meer kan wachten om dit te spelen.
Launch Trailer
Het doet zo ontzettend denken aan ICO, waardoor ik bijna niet meer kan wachten om dit te spelen.

RDR neemt/nam de meeste wattage van de PS3, Dus neem aan GTA V en The Last of US, Uncharted 2/3 ook aardig wat nemen.418O2 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 01:35:
Heeft iemand een tip om een ps3 serieus te stresstesten zonder zelf iets te hoeven doen? Heb hier twee gerepareerde ps3s staan (1 ylod fix (reflow en flux) en 1 bluray fix). Heb die ene getest door een avondje fifa te doen dus die is wel goed denk ik. Maar ik wil t graag zeker weten voor ik ze verkoop en de fifa demo gaat vervelen
Paar jaar terug gevonden op Internet.
Ik wil het het liefst doen zonder er zelf iets voor te hoeven doen. Ik heb namelijk maar 1 PS3 spel (zat in een YLOD'ed PS3 die ik kocht) en heb geen zin om zelf uren te testen. Ik zou hem het liefst gewoon aandrukken om vervolgens zelf GTA V op de xbox te spelenPsyonara schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 08:31:
[...]
RDR neemt/nam de meeste wattage van de PS3, Dus neem aan GTA V en The Last of US, Uncharted 2/3 ook aardig wat nemen.
Je kan de videoplayer zeker niet toevallig op repeat zetten? Als hij dat zes uur doet dan is hij wel stabiel.
[ Voor 9% gewijzigd door 418O2 op 01-10-2013 08:50 ]
Verwijderd
@Catch22 Ik dacht nog aan die F1 games die je in Spectator Mode kon laten draaien. Zal ook wel wat rekenkracht vragen.Psyonara schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 08:31:
[...]
RDR neemt/nam de meeste wattage van de PS3, Dus neem aan GTA V en The Last of US, Uncharted 2/3 ook aardig wat nemen.
Btw, nog even een vraagje: Voor dit weekend zoek ik nog enkele leuke PS3 games voor 4 of meer spelers thuis op de bank, die ook tof zijn voor mensen die niet zoveel affiniteit met games hebben. Zelf heb ik in ieder geval geselecteerd: een resem aan kartgames (ModNation Racer, Sonic), When Vikings Attack, Worms (diversen), Bomberman, Rag Doll Kung Fu, Turtles in Time, Motorstorm RC, Buzz, LittleBigPlanet 2 en diverse fighters als Street Fighter en Tekken. Ik had Borderlands 2 ook nog voorgesteld, maar dat is misschien niet de meest toegankelijke.
Ik zoek met name nog naar een shooter, die je met vier of meer spelers kan spelen (offline multiplayer). Ook een extra brawler zou tof zijn. Ik heb zelf al veel games, maar ik ken niet van alle games de offline multiplayer opties.
CoD MW kan je volgens mij ook met 4 spelers splitscreen doen.
Of het leuk is, dat is een tweede, gezien je op elkaars scherm kan kijken
Verwijderd
Ja, dat weet ik, maar daar stoor ik me nooit zo aan. Btw, dat is toch zonder bots dan? Ik wil er graag bots bij zoals Quake 3 en Timesplitters dat op de PS2 ook hadden.dvdkiwi schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:01:
CoD MW kan je volgens mij ook met 4 spelers splitscreen doen.
Ik heb trouwens net bedacht dat Dungeon Hunter (Diablo-achtig) ook met zijn vieren kan.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 12:53 . Reden: PS2 ipv PS3 natuurlijk, maar dat wisten jullie ook wel... ]
De Smackdown games zijn ook geslaagd als party game. (kan zelfs met zn zessen) Leuke daarvan is dat je jezelf redelijk accuraat na kan maken, wat het des te leuker maakt.
"21 jaar DSL!"
Weet jij of iemand toevallig of dat per se moet via ideal of PayPal. Ik heb net €50 via een prepaid card erop gegooid, maar op die actie staat via ideal of PayPal. Het feit dat er niet "enkel" staat wekt bij mij twijfel. Indien niet dan vind ik het niet heel erg aangezien ik m voor €40 op wehkamp had gehaald. Maar niet dat ik nu twee weken nodeloos sta te wachten op een extra code.Verstekbakker schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:11:
Iemand al een keer 50 euro of meer gestort op zijn account? Ik zonet 100 euro om de pre-order van BF4 en later evt. de premium mee te betalen. Nu nog even wachten op die 20 euro bonus.
[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 01-10-2013 18:57 ]
Gisteren voor 35 euro een PS3 phat opgehaald, omdat deze vast zat in de demonstration modus, je kon er dus niks mee....5 minuten werk en een firmwareupdate en ik heb een werkende PS3 
Dit is mijn eerste PS3, dus ga mij eens even goed inlezen wat voor leuke games er zijn.
Dit is mijn eerste PS3, dus ga mij eens even goed inlezen wat voor leuke games er zijn.
Verwijderd
Ja, alleen via IDeal of Paypal wordt dat extra tegoed verstrekt. Op de een of andere manier zijn alle acties gericht op het opwaarderen van de portemonnee via deze betaalopties, alsof Sony op den duur de prepaid tegoeden weer uit de schappen gaat halen.KngfCnns schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 18:55:
[...]
Weet jij of iemand toevallig of dat per se moet via ideal of PayPal. Ik heb net €50 via een prepaid card erop gegooid, maar op die actie staat via ideal of PayPal. Het feit dat er niet "enkel" staat wekt bij mij twijfel. Indien niet dan vind ik het niet heel erg aangezien ik m voor €40 op wehkamp had gehaald. Maar niet dat ik nu twee weken nodeloos sta te wachten op een extra code.
@The_Bird: Bedankt voor je reactie. Helaas heb ik Smackdown dan net weer niet op de PS3 liggen en voor andere consoles beschikken we niet over zoveel controllers helaas. Zelf ook nog gevonden dat All Zombies Must Die! met 4 spelers gespeeld kan worden. Dan denk ik dat we wel genoeg hebben. Wel jammer dat een toffe shooter incl. offline multiplayer (uitgezonderd CoD: MW) op dit moment ontbreekt. Ik zet mijn quest elders voort.

GT5 op marktplaats kopen en de B-Specs gaan (laten) doen. 24 uur van Le Mans of zo418O2 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 01:35:
Kan iemand op PSN komen? ik kan maar niet verbinden.
Laat maar, moest een update komen...
Laat maar, moest een update komen...
[ Voor 31% gewijzigd door Roshnak op 02-10-2013 09:27 ]
Weet niet of dit al gepost is, zeer nuttig: http://www.eurogamer.net/...are-update-v4-50-detailed