• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Vroeg mij af of Ni no Kuni een turn bases vechtsysteem heeft? Ik kan het namelijk niet zo snel terug vinden.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:13
JerX schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:29:
Vroeg mij af of Ni no Kunieen turn bases vechtsysteem heeft? Ik kan het namelijk niet zo snel terug vinden.
Niet echt, eerder time based.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• JerX
Cidolfas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:31:
[...]

Niet echt, eerder time based.
Maar je loop ook niet echt rond om enemies te "hakken", eerder gewoon commando > uitvoeren op een statische plek? :P Misschien is het eerder in de trand van FFXXIII?

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik zou gewoon even een youtube video bekijken :) Maar je kan één van je characters gewoon besturen (rondlopen) tijdens het gevecht, de rest wordt door ai bestuurd. Je kan wel wisselen en een 'strategie' instellen voor de ai. Dus healen/support, aanvallend spelen etc.
Aanvallen zitten op een timer, waardoor het alsnog wel een soort turnbased element heeft. Je kan dus niet zomaar hack&slash alle aanvallen spammen. Ik vond het zelf echt een prut systeem, maar over het algemeen zijn de reacties volgens mij best positief. Ik had het gevoel dat ik weinig controle over het gevecht had, doordat je vooral met je eigen character bezig bent en een beetje moet hopen dat je 2 ai bestuurde characters ook meewerken. Verder wel een mooi spel waar je flink wat uren zoet mee bent :)

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:23

BlackEyedAngel

Just a decent guy

En/of natuurlijk de Demo uitproberen :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zat net te kijken hoe duur de complete DLC voor GTA IV was (heb de game zelf wel), en toen zag ik dat er meerdere versies beschikbaar zijn:
- GTA IV: The Complete Edition (GTA IV + complete DLC): 7,99
- GTA Episodes from Liberty City (DLC standalone, geen game nodig): 19,99
- GTA IV EPISODES-PAKKET (DLC voor de game, GTA IV vereist): 19,99

Bij de versie van 7,99 staat het volgende:
De korting voor het vooruitbestellen van GTA V is al toegepast op deze game. Er wordt geen korting meer berekend voor het vooruitbestellen van GTA V door de klant.
Blijkbaar geldt dit dus alleen als je GTA V vooruitbesteld? Ik kan iig wel gewoon helemaal tot de betaling komen zonder foutmeldingen, maar ik vraag mij af of 'ie wel wilt werken na het downloaden.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

SChief schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:51:
Zat net te kijken hoe duur de complete DLC voor GTA IV was (heb de game zelf wel), en toen zag ik dat er meerdere versies beschikbaar zijn:
- GTA IV: The Complete Edition (GTA IV + complete DLC): 7,99
- GTA Episodes from Liberty City (DLC standalone, geen game nodig): 19,99
- GTA IV EPISODES-PAKKET (DLC voor de game, GTA IV vereist): 19,99

Bij de versie van 7,99 staat het volgende:
[...]

Blijkbaar geldt dit dus alleen als je GTA V vooruitbesteld? Ik kan iig wel gewoon helemaal tot de betaling komen zonder foutmeldingen, maar ik vraag mij af of 'ie wel wilt werken na het downloaden.. :P
En? Werkt ie? :)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Geen idee, dat is ook de reden waarom ik twijfel welke ik zal aanschaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Volgens mij was hij al eerder gemeld en zijn er geen problemen aangetroffen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende vraag hoort hier niet helemaal thuis, maar ik wil het toch proberen.
Ik heb de cdrom box van Tomb Raider gekocht. (1 t/m 9)
Weet iemand of je 1 t/m 6 op de pc kan spelen met controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Sinned123 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:01:
Volgens mij was hij al eerder gemeld en zijn er geen problemen aangetroffen.
Echt? Ik heb al aardig op GoT gezocht maar ik kan nog niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
even een vraagje waarbij jullie me misschien wel kunnen helpen..
kan ik de pricewatch: Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1 Gaming Headset gebruiken op de ps3? in de specs staat namelijk alleen win xp, 7 en 8.
en is dit pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1, PlayStation 3 anders een goede vervanger?
ik heb namelijk nog een headset nodig voor GTA Online

Heb het antwoord al gevonden helaas, nu moet ik een extra headset voor de pc aanschaffen :-(

http://www.corsair.com/en/support/faq/audio/
Will the Vengeance 2000 wireless headset work on a Sony PlayStation PS3?
USB headsets, other than Sony’s official USB headset for the PS3, will only function as communication devices on the PS3. You’ll be able to chat with other players, but you will not hear game audio.

[ Voor 53% gewijzigd door RubenSaurus op 01-09-2013 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Je kan die Corsair headset dan wel niet gebruiken op je PS3, je kan die Sony headset wel gebruiken op je PC. PS3-specifieke functies zoals 7.1 geluid werken dan niet, maar alle basisfuncties wel. Zoek maar eens op Google of YouTube voor meer ervaringen.

Ikzelf gebruik die Sony headset op m'n retina MacBook Pro en heb niet te klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik heb vorige week die GTA 4 bundel gekocht voor 7,99 in de store, terwijl ik GTA 5 niet heb gepreorderd heb, althans, niet in de store. Dus je kan m gewoon zo kopen voor die prijs :)

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Chaos-Zero schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:13:
Ik heb vorige week die GTA 4 bundel gekocht voor 7,99 in de store, terwijl ik GTA 5 niet heb gepreorderd heb, althans, niet in de store. Dus je kan m gewoon zo kopen voor die prijs :)
Nice.. Dus je download dan liberty city stories (dus lost and damned, en gay tony) en je kan m spelen zonder dat je daarvoor de disk van GTA 4 nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Vis schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:21:
[...]

Nice.. Dus je download dan liberty city stories (dus lost and damned, en gay tony) en je kan m spelen zonder dat je daarvoor de disk van GTA 4 nodig hebt?
Het zijn 3 losse downloads. Gezien ik GTA 4 niet op disk heb zou ik dat niet weten, maar de eerste keer dat ik het spel op startte vroeg hij wel gelijk of ik een van die uitbreidingen wilde spelen.
Ik kan die losse uitbreidingen niet los vanuit het menu opstarten volgens mij. Maar dan nog, als het goedkoper is, is het toch sowieso al de moeite om die pack te kopen ipv die 2 losse uitbreidingen voor 20 euro? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Chaos-Zero schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:38:
[...]

Het zijn 3 losse downloads. Gezien ik GTA 4 niet op disk heb zou ik dat niet weten, maar de eerste keer dat ik het spel op startte vroeg hij wel gelijk of ik een van die uitbreidingen wilde spelen.
Ik kan die losse uitbreidingen niet los vanuit het menu opstarten volgens mij. Maar dan nog, als het goedkoper is, is het toch sowieso al de moeite om die pack te kopen ipv die 2 losse uitbreidingen voor 20 euro? :P
Ja maar de vraag is dus of je wel die uitbreidingen kunt spelen überhaupt :P

Of alleen GTA4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Vis schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:45:
[...]

Ja maar de vraag is dus of je wel die uitbreidingen kunt spelen überhaupt :P

Of alleen GTA4
Haha, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Maar ja, je kan ze spelen. Zoals ik al zei werd er gevraagd of ik eerst die wilde spelen of GTA 4 zelf gewoon. Nu weet ik alleen niet hoe ik vanaf mn huidige game naar de uitbreiding kan gaan om eerlijk te zijn, maar daarvoor heb ik hem ook nog te kort gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Allright :) thanks

Ik heb t gekocht... Heb ik weer even wat te doen tot de 17e hèhè

En had de 2 DLC nog nooit gespeeld dus...

Nu laat ik deze nacht maar mijn PS3 aan staan, is ie morgenvroeg wel klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Chaos-Zero schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:54:
[...]

Nu weet ik alleen niet hoe ik vanaf mn huidige game naar de uitbreiding kan gaan om eerlijk te zijn, maar daarvoor heb ik hem ook nog te kort gespeeld.
Heb vanmorgen even gecheckt en ik kon ook direct DLC starten bij 1e start.
Daarna even teruggegaan naar XMB, toen opnieuw opgestart en kon ik alleen GTA4 spelen.. Ik heb ook geen idee vanuit waar ik verder kan gaan met mijn DLC ?

Beetje vreemd... Maar voor die prijs niets te klagen uiteraard ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Ik ben van plan om een nieuwe HDD voor in m'n PS3 te halen, ga ik dan ook verschil merken tussen een van 5400rpm en een van 7200rpm?
En moet ik nog ergens op letten bij de aankoop (weet wel dat ie 2,5" moet zijn)?

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor een 5400 gegaan. De 7200 zijn niet veel sneller maar geven wel meer warmte. Voor 70 euro heb je al een TB schijf.

http://www.pixmania.nl/nl...l#CodePromo=oui&srcid=556

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:14
Nou, sinds vandaag ben ik ook eigenaar van een PS3 super slim. Heel Den Haag doorgefietst maar uiteindelijk eentje bij de MM gekocht. De meest basic uitvoering met maar 12gb hdd en 1 controller. Alle andere bundels hadden ze niet meer, of was ik niet in geïnteresseerd.

Heb meteen The last of us Ellie edition voor mijn vriendin en Max Payne 3 voor mezelf meegenomen want er moet wel op gegamed worden natuurlijk :P
Nu verder kijken wat er nog meer moet komen. Misschien de 500gb hdd van Dixons, daar is ie nu in de aanbieding voor 50. Dan kan ik misschien ook PS+ aanschaffen want dat lijkt me niet zo zinvol met een hdd van slechts 12gb.
Qua spellen zit ik te kijken naar Ico en SotC, die heb ik al op de PS2 maar ik las dat de HD remake één van de betere is. Journey lijkt me ook wel wat, shooters en actie heb ik al genoeg op de pc. Silent Hill collectie twijfel ik over, die schijnt erg slecht te zijn met lelijke graphics en framerate problemen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Vrijdag schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:33:
Nou, sinds vandaag ben ik ook eigenaar van een PS3 super slim. Heel Den Haag doorgefietst maar uiteindelijk eentje bij de MM gekocht. De meest basic uitvoering met maar 12gb hdd en 1 controller. Alle andere bundels hadden ze niet meer, of was ik niet in geïnteresseerd.

Heb meteen The last of us Ellie edition voor mijn vriendin en Max Payne 3 voor mezelf meegenomen want er moet wel op gegamed worden natuurlijk :P
Nu verder kijken wat er nog meer moet komen. Misschien de 500gb hdd van Dixons, daar is ie nu in de aanbieding voor 50. Dan kan ik misschien ook PS+ aanschaffen want dat lijkt me niet zo zinvol met een hdd van slechts 12gb.
Qua spellen zit ik te kijken naar Ico en SotC, die heb ik al op de PS2 maar ik las dat de HD remake één van de betere is. Journey lijkt me ook wel wat, shooters en actie heb ik al genoeg op de pc. Silent Hill collectie twijfel ik over, die schijnt erg slecht te zijn met lelijke graphics en framerate problemen.
Veel plezier met je aankoop.
De exclusives van PS3 zijn echt zeer de moeite waard om te spelen, Heavy Rain is mijn beste game ervaring ooit geworden, omdat je keuzes zoveel invloed hebben op het verhaal, meerdere eindes etc. En de graphics zijn gewoon van een next gen kwaliteit. En dat op de PS3.

De maker Quantic Dream komt later dit jaar nog met Beyond Two Souls, ook een PS exclusive, en die wordt ook een genot om te spelen als je de reviews ziet.

Naast de exclusives uiteraard wachten op de 17e... GTA V baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik nou echt de enige die niet echt warm loopt voor GTA V?
Ik denk dat ik 'm niet eens ga halen :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:38

Christiano007

Ich bin der champion

dvdkiwi schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:45:
Ben ik nou echt de enige die niet echt warm loopt voor GTA V?
Ik denk dat ik 'm niet eens ga halen :P
Voor GTA IV heb ik toen een console gekocht, en in het begin vond ik het echt tof. Maar later (o.a door het slechte auto rijden) het spel nooit meer aangeraakt. Nu met mijn PS3 waar GTA IV ook bij zit even gedaan maar vind het weinig aan. Toch ben ik wel erg benieuwd naar GTA V. Zoveel vrijheid dat vind ik persoonlijk wel erg tof.

Vroegah had je volgens mij GTA 3 en dan een mod om online te kunnen. Alleen was die zeer instabiel, maar dan gingen we op GoT wel eens ritten maken en je kon panden kopen om geld te verdienen. Dát was nog mooier dan GTA IV, alleen was het eiland veel te klein vergeleken met nu :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Vis schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:42:
[...]

Veel plezier met je aankoop.
De exclusives van PS3 zijn echt zeer de moeite waard om te spelen, Heavy Rain is mijn beste game ervaring ooit geworden, omdat je keuzes zoveel invloed hebben op het verhaal, meerdere eindes etc. En de graphics zijn gewoon van een next gen kwaliteit. En dat op de PS3.

De maker Quantic Dream komt later dit jaar nog met Beyond Two Souls, ook een PS exclusive, en die wordt ook een genot om te spelen als je de reviews ziet.

Naast de exclusives uiteraard wachten op de 17e... GTA V baby!
Thnx! :)

Ahja, Heavy Rain, die zal ik meteen aan mijn verlanglijstje toevoegen, samen met Beyond Two Souls, hoewel ik met de laatste nog even wacht met kopen tot die iets in prijs is gedaald.

GTA is helaas niet echt mijn spel. Hoewel ik 3 & Vice City en SA ook heb en GTA IV eens geleend heb, ben ik nooit echt verder gekomen dan een uurtje of wat.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
weet iemand waar je in het playstation menu kunt zien hoeveel ruimte je nog over hebt op de hdd? ik kan het nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Uit mijn hoofd staat dat bij de systeeminformatie.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
bedankt, ik had er over heen gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Vrijdag schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:33:

Wat ik niet helemaal snap, waarom een 12gb kopen en dan een 500gb upgrade? Of scheelt dat echt geld?

Als je voor een hdd gaat, overweeg dan een ssd, dat merk je echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ssd merk je echt niet op een PS3.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Oh sorry, jij weet natuurlijk een stuk beter wat ik merk dan mezelf.

Ik merk het flink in elk geval.

• JerX
Zo gister de Ratchet and Clank Future series uitgespeeld, ik vond Destruction of Bolts het lekkerst weg spelen. A Crack in Time zag er mooi uit, ook de cutscene's, de humor was hier ook veel leuker. Alleen speelde hij minder lekker (vooral het gemis van Clank met Ratchet was gewoon jammer). Goed nu weer verder met een volgende serie; Infamous!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Verstekbakker schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:55:
[...]

Wat ik niet helemaal snap, waarom een 12gb kopen en dan een 500gb upgrade? Of scheelt dat echt geld?

SSD heb je bijna niets aan in een PS3, het verbetert niet de performance van de game zelf. Ik heb in had zelf een PS3 80GB voorzien van een Samsung 830 Series SSD 64GB, alleen bij enkele game installs en bij sommige games de laadtijden verbeteren.

Hier nog een artikel: http://www.eurogamer.net/...des-boost-ps3-performance.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Verstekbakker
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:37:
[...]

SSD heb je bijna niets aan in een PS3, het verbetert niet de performance van de game zelf. Ik heb in had zelf een PS3 80GB voorzien van een Samsung 830 Series SSD 64GB, alleen bij enkele game installs en bij sommige games de laadtijden verbeteren.

Hier nog een artikel: http://www.eurogamer.net/...des-boost-ps3-performance.
Dat artikel was voor mij de reden om een ssd in te bouwen een tijd geleden. Ik vind het een hele verbetering in elk geval.

Verwijderd

JerX schreef op donderdag 05 september 2013 @ 07:38:
Zo gister de Ratchet and Clank Future series uitgespeeld, ik vond Destruction of Bolts het lekkerst weg spelen. A Crack in Time zag er mooi uit, ook de cutscene's, de humor was hier ook veel leuker. Alleen speelde hij minder lekker (vooral het gemis van Clank met Ratchet was gewoon jammer). Goed nu weer verder met een volgende serie; Infamous!
Zover ik weet zit Clank weldegelijk in A crack of time.

• JerX
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 18:36:
[...]

Zover ik weet zit Clank weldegelijk in A crack of time.
Ik zeg ook niet dat hij er niet in zit. Ik bedoelde dat ze weinig samenlopen, alleen op het eind ben je weer herenigd om samen te lopen.

Verwijderd

JerX schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:23:
[...]

Ik zeg ook niet dat hij er niet in zit. Ik bedoelde dat ze weinig samenlopen, alleen op het eind ben je weer herenigd om samen te lopen.
Daar heb je gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Ik zag zojuist ineens dat Netflix tussen mijn TV/videodiensten staat in het XMB menu...
Iemand het al geprobeerd? Ik heb geen account ofzo... Is het wat? En al bruikbaar in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
No worries, goed opgemerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Vis schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 00:00:
Ik zag zojuist ineens dat Netflix tussen mijn TV/videodiensten staat in het XMB menu...
Iemand het al geprobeerd? Ik heb geen account ofzo... Is het wat? En al bruikbaar in Nederland?
Zag het ook hier.. er kan dus blijkbaar wel iets zomaar geinstalleerd worden,, maar het opzettelijk willen verwijderen van singstar kan dan weer niet? 8)7

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 08:36
Zijn hier nog mensen die D3 spelen op console? Lijkt me leuk om met wat mede tweakers te spelen, add me: Raflertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Son Goku schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:46:
[...]

Zag het ook hier.. er kan dus blijkbaar wel iets zomaar geinstalleerd worden,, maar het opzettelijk willen verwijderen van singstar kan dan weer niet? 8)7
Dat gebeurt op afstand inderdaad.

Singstar-app staat bij mij ook nog steeds op de XMB. :( Mijn vrouw is de laatste tijd niet erg van het zingen, maar ik kom vast een keertje thuis en dan heeft ze app aangeklikt en heeft mijn Trophylijst er weer een game bij waarvan ik de Platinum Trophy niet ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat probleem heb ik ook...
Ooit een keertje per ongeluk aangeklikt om te proberen te verwijderen.
Nu staat ie in mijn trophy lijst 8)7
Snapt Sony niet dat als mensen Singstar willen spelen ze het wel aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Is er geen manier om dingen uit de Trophylijst te verwijderen? Staat nu zoveel shit in van oa demo's die ik ooit gespeeld heb, klopt geen zak meer van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Verstekbakker schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:55:
[...]

Meer omdat er geen bundels lagen die ik eigenlijk wilde :P , dus dan maar later een hdd er in schroeven. Ik hoop dat de bracket+500gb hdd aanbieding bij Dixons ligt maar ik vrees van niet. Naja, dan haal ik wel ergens een losse hdd & bracket.

n00bvraag:
Ik heb dus twee accounts op mijn PS3 aangemaakt, eentje voor mijn vriendin en eentje voor mij. Voor de rest geen online dingen gedaan, er is alleen voor zover ik weet een updat voor Max Payne 3 geïnstalleerd.
Kan ik nu aannemen dat ik nog geen PS ID heb? zich dom voelt :$

Op de site staat ook het volgende:
Als je je aanmeldt of je lidmaatschap van 12 maanden verlengt voor 20 september 2013, ontvang je 90 dagen extra zonder extra kosten. Dat is dus 15 maanden voor de prijs van 12.
http://nl.playstation.com...ames-voor-september-2013/

Dat gaat neem ik aan in als ik een PS+ kaartcode activeer en ik ben een nieuw lid toch?

[ Voor 20% gewijzigd door Vrijdag op 06-09-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Son Goku schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:46:
Is er geen manier om dingen uit de Trophylijst te verwijderen? Staat nu zoveel shit in van oa demo's die ik ooit gespeeld heb, klopt geen zak meer van :P
Ik heb ergens gelezen dat het sinds kort via de ps vita kan. Weet niet hoe want heb geen vita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 22:52
Son Goku schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:46:
Het is helaas niet mogelijk om games te verwijderen.. :/ Heb het zelf ook, veel games die ik ff snel heb uitgeprobeerd, die blijven er nu voor altijd instaan met 0%

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Werkte het op mijn bankrekening maar precies zoals in de Playstation store...

Afbeeldingslocatie: http://oi42.tinypic.com/2a7ymw5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:10
Haha, ja tot je echt wilt gaan afrekenen. Dan weten ze helaas weer wat - is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:54:

[afbeelding]
Elke computer kan gehacked worden , zelfs die van de bank(en).

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:00
Verstekbakker schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:54:

[afbeelding]
Een bedrag tussen haakjes betekent dat het negatief is. Er is hier dus niks geks aan de hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Vreemd. Ben net afgestudeerd, dus zat weer een beetje te investeren in mn ps3. 750gb hdd erin gezet, alle ps+ games gedownload. Kwam er ook nog achter dat ik god of war 3 en uncharted 3 nog had liggen, alleen interesseren me die games niet echt. Vreemd genoeg is het infamous 2 die me echt trekt. Had ik niet verwacht eigenlijk, tussen al die andere toppers die ik nog heb liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Hansie_P schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:37:
[...]

Een bedrag tussen haakjes betekent dat het negatief is. Er is hier dus niks geks aan de hand ;)
Dan was ik vast ziek toen ze die manier van noteren hebben uitgelegd op school...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

rafler schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:21:
Zijn hier nog mensen die D3 spelen op console? Lijkt me leuk om met wat mede tweakers te spelen, add me: Raflertje
Ik! Wat een spel is dat zeg O+

PSN = bellerophon-

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
nieuws: Sony presenteert dunnere en lichtere PS Vita

Een nieuwe versie van de Vita die uitkomt. Ik ben benieuwd of daar een nieuwe prijs aan zit. Zonde dat ik er net een heb gekocht.

En ik lees op de nieuwsafdeling dat er 64gig kaartjes zijn aangekondigd. Gelukkig had ik nog geen 32 gekocht... Dat zou helemaal jammer zijn.

-edit- shit, verkeerde playstation topic... mijn excuses.

[ Voor 27% gewijzigd door Verstekbakker op 09-09-2013 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:21
Weet iemand hoe laat de USA PSN store op dinsdag update?

En kan ik op dit moment gewoon nog een USA account aanmaken zonder rare fratsen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

Zou niet weten waarom niet. Heb er zelf nog 1 een paar weken terug aangemaakt. Je moet dan natuurlijk wel even een US postcode bij de hand hebben ;)

[ Voor 20% gewijzigd door The_Bird op 10-09-2013 07:07 ]

"21 jaar DSL!"

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vraagje, ik loop de laatste tijd steeds vaker tegen hetzelfde aan:

"Syncinc trophy information" elke keer als ik mijn trophies bekijk. Dit duurt dan 2 a 3 minuten ><

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
@lanerios
Als ik me niet vergis kun je als je op driehoekje drukt op het menu-item trophies kiezen om ze in offline mode te bekijken.
Hij gaat ze dan niet elke keer syncen als je even wilt kijken.

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:32
Weet iemand iets over een update van de PS3 die het wel mogelijk maakt om via de Vita mijn PS3 spellen te spelen?

• corset
dat kan voor zover ik weet nog niet. Dat gaat pas vanaf de PS4 mogelijk zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Verstekbakker
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:56:
dat kan voor zover ik weet nog niet. Dat gaat pas vanaf de PS4 mogelijk zijn.
Gaat prima met remote play, zelfs met een PSP. Google is je vriend.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:10
Bij een paar spellen idd. Maar tokyo jungle was zo goed als onspeelbaar op de vita bij mij. Bij de Ps4 moet het met de aparte processor wel beter gaan neem ik aan.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vanavond komt een vriend met z'n PS3 langs, deze leest BR nauwelijks meer. DVD's en CD's gaan wel goed. Mijns inziens is de laser versleten; hij heeft al een nieuwe gekocht, deze zetten we er vanavond in. Zal wel de eerste keer zijn dat ik een PS3 van binnen zie..die van mij werken allebei nog prima gelukkig.

• Vrijdag
Net House of the Deade Overkill besteld bij Bol voor een tientje. Damn, ik moet nu eigenlijk wel zo'n Move controller kopen en zo'n pistool-houder-ding. Net als in de arcadehal vroegah :9

• Exorcist
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:52:
Net House of the Deade Overkill besteld bij Bol voor een tientje. Damn, ik moet nu eigenlijk wel zo'n Move controller kopen en zo'n pistool-houder-ding. Net als in de arcadehal vroegah :9
Echt, met dat spel heb ik op de Wii en later inderdaad de PS3 zoveel lol gehad (tip: niet in je eentje, nodig vrienden uit!). Echt een spel om onder het genot van een bruine rakker te spelen. Wat een personages/persiflages, man man :D

• Vrijdag
Exorcist schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:54:
[...]

Echt, met dat spel heb ik op de Wii en later inderdaad de PS3 zoveel lol gehad (tip: niet in je eentje, nodig vrienden uit!). Echt een spel om onder het genot van een bruine rakker te spelen. Wat een personages/persiflages, man man :D
Toen ik nog jong was en lang haar had ging ik regelmatig met een portemonnee vol vijf gulden(!) munten naar de arcade en dan de hele dag schieten. Later op de PS2 ook nog een aantal van die lightning gun spellen, fantastisch 8-)

Ik vind de trailer van Overkill ook echt geweldig, heerlijk over de top grindhouse!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7-9qKFe9f_Y]

Niet voor tere zieltjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Net dus samen met de eigenaar, een PS3 gefixt. Eerst compleet uit elkaar schroeven, laser vervangen, in elkaar schroeven testen..ding maakte een kabaal en las mijn *gelukkig had ik Sing It erin gedaan* disc niet, en spuugde hem ook niet uit. Ik dacht al direct dat de laser niet goed op zijn plek stond.

Opnieuw geopend, laser op z'n plek gezet en in elkaar gezet. Sing It werd gelezen. Daar de oude lezer een beetje las en Sing It niet intensief is voor de BR laser, heb ik Uncharted 3 erin gedaan. Perfect. Voelt toch goed om na een avond kloten de PS3 weer werkend achter te laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Wie van jullie gebruikt Netflix op de PS3?

Bij mij hangt ie om de haverklap vast, en kan ik niets meer... Het gebeurt onder het zoeken naar films etc... Enige manier is systeem aan en uit zetten met de knop.

[ Voor 12% gewijzigd door Vis op 13-09-2013 17:30 ]

• Exorcist
  • Niet online
Ik, op een phat en slim. Tot nog toe geen enkele keer vastgelopen, en heb het al veelvuldig gebruikt. App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zowel bedraad als draadloos dat probleem?

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
laat maar, ben er al uit.

[ Voor 75% gewijzigd door Koos2009 op 14-09-2013 14:17 ]

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Sinds 1,5 jaar ben ik ook (weer) eigenaar van een PS3, heb de aanbieding bij Bartsmit.com gekocht van Ultra Slim 12 GB met 1 controller en PS Move starterskit en Wonderbook game. Was maar 169,- terwijl ie overal toch echt 209,- was.

Ennnn natuurlijk GTA V die hopelijk nog leverbaar is bij Bart Smit, denk eigenlijk dat ik te laat ben om die nog op 17-09 te krijgen, iemand enig idee?

Zodra ik 'm heb ga ik de HDD vervangen voor een Samsung S2 320gb die ik nog heb liggen, moet nog wel ff de behuizing eraf halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een tijdje doet mijn controller (DS3) vreemd, gok dat er geen garantie meer op zit helaas.

Op een of andere manier 'triggert' de linker stick soms andere knoppen zoals de pijltjes, kruisje, vierkantje en L1. De controller doet het verder nog prima, maar de linker stick verpest de spelervaring en daarom gebruik ik op het moment mijn oude Sixaxis.

Zijn er mensen die eenzelfde probleem hebben gehad? En zo ja, is er een oplossing voor? (Anders dan een nieuwe controller kopen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaim schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:38:
Ennnn natuurlijk GTA V die hopelijk nog leverbaar is bij Bart Smit, denk eigenlijk dat ik te laat ben om die nog op 17-09 te krijgen, iemand enig idee?
Sommige MediaMarkten doen nachtopening toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Blaim schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:38:
Sinds 1,5 jaar ben ik ook (weer) eigenaar van een PS3, heb de aanbieding bij Bartsmit.com gekocht van Ultra Slim 12 GB met 1 controller en PS Move starterskit en Wonderbook game. Was maar 169,- terwijl ie overal toch echt 209,- was.

Zodra ik 'm heb ga ik de HDD vervangen voor een Samsung S2 320gb die ik nog heb liggen, moet nog wel ff de behuizing eraf halen. ;)
Ik ben net twee weken te vroeg geweest met mijn PS3 aanschaf ;( Nu kan je de PS3 + Book of Spells set voor €169,- kopen, terwijl ik €183 heb neergelegd voor een kale PS3 :'(
http://www.bartsmit.com/ps3-ultra-slim-12gb-wonderbook

Ik zou me geen zorgen maken over GTAV, die verkopen ze bij BS voor €52,99: http://www.bartsmit.com/ps3-grand-theft-auto-5
En ze hebben ook nachtopening. Hier in Den Haag zijn het vier winkels, Mediamarkt, Intertoys, Bart Smit en Gameshop die nachtopening houden :)

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 15-09-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Heeft de PS3 12gb nog wel 8 GB vrije ruimte? Ik zou dat ook eens bekijken, want er wordt 8GB vrije ruimte vereist. Ik dacht dat ik al mensen voor zag komen dat het niet paste, zelfs zonder iets anders geïnstalleerd te hebben...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:59:
Sinds een tijdje doet mijn controller (DS3) vreemd, gok dat er geen garantie meer op zit helaas.

Op een of andere manier 'triggert' de linker stick soms andere knoppen zoals de pijltjes, kruisje, vierkantje en L1. De controller doet het verder nog prima, maar de linker stick verpest de spelervaring en daarom gebruik ik op het moment mijn oude Sixaxis.

Zijn er mensen die eenzelfde probleem hebben gehad? En zo ja, is er een oplossing voor? (Anders dan een nieuwe controller kopen :P)
Had ik ook. Als ik de controller wat stevig beet pakte werden er spontaan knoppen geactiveerd. In GT5 in de bochten keek ik ineens naar achter of zo :)

De controller voorzichtig open gemaakt, schoongemaakt en alles goed op zijn plek gelegd was voor mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Is die GTA V installatie verplicht of alleen aangeraden voor snellere laadtijden bijv.? Lijkt me toch vreemd als je een PS3 12GB koopt je er helemaal geen GTA V op kan spelen..

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 16-09 19:22
Ik heb sinds een weekje een PS3 gekocht voor de exclusives die ik miste door alleen een 360 te hebben. Het viel me op dat de beeldkwaliteit op mijn ouderwetse dikke beeldbuis (als in diep dus niet breed) wel een stuk minder is. Ik bedacht me dat dit er wel mee te maken kan hebben dat ik ooit een advanced scart cable aan had geschaft voor de xbox 360. Is er ook een dergelijke kabel voor de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:28
Tjado schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:24:
Is die GTA V installatie verplicht of alleen aangeraden voor snellere laadtijden bijv.? Lijkt me toch vreemd als je een PS3 12GB koopt je er helemaal geen GTA V op kan spelen..
Verplicht.
Je hebt 8gb nodig, dus dat moet net kunnen met een 12gb ps3.
kippengaas schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 02:13:
Ik heb sinds een weekje een PS3 gekocht voor de exclusives die ik miste door alleen een 360 te hebben. Het viel me op dat de beeldkwaliteit op mijn ouderwetse dikke beeldbuis (als in diep dus niet breed) wel een stuk minder is. Ik bedacht me dat dit er wel mee te maken kan hebben dat ik ooit een advanced scart cable aan had geschaft voor de xbox 360. Is er ook een dergelijke kabel voor de PS3?
Mooier dan 1080p via een HDMI kabel wordt het niet.

[ Voor 44% gewijzigd door dutchgio op 17-09-2013 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Ik heb geen HD tv, maar nog een ouderwetse CRT beeldbuis. Dus HDMI gaat niet werken. Met een dergelijke als de advanced scart kabel zijn kleine teksten op de tv nog enigszins leesbaar, maar via de composiet kabel die ik nu gebruik is dat vrij lastig (ondanks dat het niet een hele kleine tv is met z'n 28 ").

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je geen Full HD pc scherm?
Dat zou ook een optie kunnen zijn :)
Eigenlijk is het zonde om niet via hdmi te kijken vind ik, je mist zo veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Ik heb al iets gevonden denk ik. Hopelijk werkt het.

Tja liever had ik ook een HDTV natuurlijk :) Maar ik vind het zonde om een tv weg te gooien die het verder nog prima doet. Ik heb wel een aardige PC monitor, maar wil de PS3 ook gebruiken om films te bekijken in de woonkamer, dus om hem telkens heen en weer te sjouwen vind ik een beetje te veel gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:28
Aangezien die kabel ook voor de PS2 is, vraag ik me af hoe ze 'high quality" interpreteren.
Bedoelen ze de beeldkwaliteit, of de kwaliteit van de kabel zelf?!

Nogmaals: voor de optimale beelkwaliteit heb je toch echt een HDMI kabel en HD (ready) TV nodig.
Zolang je vast blijft zitten aan de verouderde hardware, zal het beeld er ook niet veel beter op worden. Die technologie is nou eenmaal achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
dutchgio schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:15:
Aangezien die kabel ook voor de PS2 is, vraag ik me af hoe ze 'high quality" interpreteren.
Bedoelen ze de beeldkwaliteit, of de kwaliteit van de kabel zelf?!

Nogmaals: voor de optimale beelkwaliteit heb je toch echt een HDMI kabel en HD (ready) TV nodig.
Zolang je vast blijft zitten aan de verouderde hardware, zal het beeld er ook niet veel beter op worden. Die technologie is nou eenmaal achterhaald.
Hij vraagt wat met zijn huidige tv het beste beeld geeft en dat is inderdaad de kabel waar hij het over heeft. Dat het beter kan weet hij. Ondersteund de PS3 ook component? Dat is geloof ik beter maar dat moet je TV maar net ondersteunen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Nee ik weet dat ik niet met 720p op mijn oude tv-tje zal kunnen gamen. Maar ik weet wel dat het verschil tussen kabels behoorlijk kan verschillen. Bijvoorbeeld letters die opeens wel te lezen waren bij de xbox 360 toen ik de advanced scart kabel gebruikte in plaats van de standaard meegeleverde kabel. Nu heb ik dus die ps3 en net GTA V gekocht; maar moet toch een metertje dichterbij gaan zitten om te kunnen lezen wat er soms staat. Nieuwe TV dus even geen optie, maar een kabel van €6 is prima te doen natuurlijk.

Helaas geen component op mijn TV: alleen drie keer scart en een optische ingang. Maar bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:06
Voor de PS2 was een RGB kabel zo'n beetje het beste wat er was. Component is nog beter, maar heb ik zelf nooit gebruikt eigenlijk. Bij RGB wordt alles gewoon een stuk strakker en scherper.

[ Voor 18% gewijzigd door tiguan op 17-09-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vrijdag schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:14:
[...]
Ik ben net twee weken te vroeg geweest met mijn PS3 aanschaf ;( Nu kan je de PS3 + Book of Spells set voor €169,- kopen, terwijl ik €183 heb neergelegd voor een kale PS3 :'(
http://www.bartsmit.com/ps3-ultra-slim-12gb-wonderbook
ik snap het nu van die 12Gb niet echt? daar kun je toch niets mee? koop je zo'n ding om gelijk de HD te vervangen? volgens mij kun je op een 12GB PS3 geen eens GTA5 installeren?

En bij die 12Gb moet je ook nog een bracket kopen om een 2,5" HD te plaatsen? dan ben je uiteindelijk nog niet goedkoop uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 17-09-2013 19:42 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
Zou je de fan van een Fat moeten horen? Ik heb er namelijk 1 gefixt en die doet t nu wel, maar naar twintig minuten is het beep beep en dan is hij uit. Ik hoor de fan niet bepaald hard blazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Exorcist schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:54:
[...]
Echt een spel om onder het genot van een bruine rakker te spelen.
Onder het genot van een bruine rakker?

Ik lijkt me niet zo fris, bedoel je niet een gele rakker? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Cybpraetorian schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:18:
Heeft de PS3 12gb nog wel 8 GB vrije ruimte? Ik zou dat ook eens bekijken, want er wordt 8GB vrije ruimte vereist. Ik dacht dat ik al mensen voor zag komen dat het niet paste, zelfs zonder iets anders geïnstalleerd te hebben...
Ja, hij had no 900mb over na een verse install.

Maar de Super Slim maakt een heel irritant piepend geluid bij het afspelen van discs (blu-ray of CD maakt niet uit). Als ik mijn hand op het discload klepje leg is het minder maar nog steeds hoorbaar, echt een koppijn-krijg-geluid. Net 5 minuten GTA V kunnen spelen en werd er gek van 8)7 dus snel maar weer in de doos gedaan en morgen ochtend omruilen in de winkel.

Op verschillende filmpjes op Youtube (noise tests etc.) hoort ie toch echt niet zo'n geluid te maken, het bewegen van de laser kan ik me voorstellen maar constant een piep..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Blaim schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:42:
[...]

Ja, hij had no 900mb over na een verse install.
ah gaat dus net, maar kun je uitleggenw aaromje een 12Gb hebt gekozen:
Chaoss schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:41:
[...]

ik snap het nu van die 12Gb niet echt? daar kun je toch niets mee? koop je zo'n ding om gelijk de HD te vervangen? volgens mij kun je op een 12GB PS3 geen eens GTA5 installeren?

En bij die 12Gb moet je ook nog een bracket kopen om een 2,5" HD te plaatsen? dan ben je uiteindelijk nog niet goedkoop uit.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:33
418O2 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:14:
Zou je de fan van een Fat moeten horen? Ik heb er namelijk 1 gefixt en die doet t nu wel, maar naar twintig minuten is het beep beep en dan is hij uit. Ik hoor de fan niet bepaald hard blazen
Ik heb een eerste generatie fat en die gaat na een minuut of 15, 20 steeds harder blazen (ook afhankelijk van de kamer temp.). Ook direct na het aanzetten hoor je de fan al.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Chaoss schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:21:
[...]

ah gaat dus net, maar kun je uitleggenw aaromje een 12Gb hebt gekozen:

[...]
Had nog een 320gb schijf liggen, was een goede aanbieding voor 169,-.

Net de Super Slim omgeruild voor een andere en je raadt het al: zelfde piepgeluid komt van de disctray. Heb er een flesje water op gezet en dan is de piep nagenoeg weg maar nog steeds hoorbaar.

Misschien ligt het aan het design, heb ik supergehoor of heb ik nu dikke pech met 2 piep ps3's?

• Exorcist
  • Niet online
Kapot schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:17:
[...]

Onder het genot van een bruine rakker?

Ik lijkt me niet zo fris, bedoel je niet een gele rakker? :+
Niet als je een bruin biertje neemt :P

Bedoelde geel ja :X
tiguan schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:33:
Voor de PS2 was een RGB kabel zo'n beetje het beste wat er was. Component is nog beter, maar heb ik zelf nooit gebruikt eigenlijk. Bij RGB wordt alles gewoon een stuk strakker en scherper.
Een PS2 component kabel is toch echt weer een stuk beter dan RGB. Bijkomend voordeel (voor zowel de PS2 alsmede de Xbox 1) is dat die kabels op eBay maar 5 Euro kosten ofzo.

[ Voor 43% gewijzigd door Exorcist op 18-09-2013 12:17 ]

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 08:17

iChaos

It's Lupus.

Chaoss schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:41:
[...]

Geen idee of het met de Ultra Slim ook kan, maar ik heb voor mijn Phat PS3 gebeld met Sony, gezegd dat ik de HDD wou vervangen maar dat ik de schroeven van de oude tray helemaal geslepen heb omdat ze zo achterlijk strak vast zaten. Kon m'n adres geven en drie werkdagen later lag er een gratis HDD tray in de bus.

• corset
quizvraag, werkt elke bluetooth Keyboard met de PS3? Zit nl te kijken naar de: Rapoo E9070

• Vrijdag
Kan je de Move sambabal combineren met de dualshock controller eigenlijk?

Hier staat namelijk:
https://store.sonyenterta...00849_00-THEHOUSEDEAD3PSN
"PlayStation®Move-navigatiecontroller of draadloze controller optioneel."

Pagina: 1 ... 36 ... 47 Laatste