Niet echt, eerder time based.JerX schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:29:
Vroeg mij af of Ni no Kunieen turn bases vechtsysteem heeft? Ik kan het namelijk niet zo snel terug vinden.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Maar je loop ook niet echt rond om enemies te "hakken", eerder gewoon commando > uitvoeren op een statische plek?
Aanvallen zitten op een timer, waardoor het alsnog wel een soort turnbased element heeft. Je kan dus niet zomaar hack&slash alle aanvallen spammen. Ik vond het zelf echt een prut systeem, maar over het algemeen zijn de reacties volgens mij best positief. Ik had het gevoel dat ik weinig controle over het gevecht had, doordat je vooral met je eigen character bezig bent en een beetje moet hopen dat je 2 ai bestuurde characters ook meewerken. Verder wel een mooi spel waar je flink wat uren zoet mee bent
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
- GTA IV: The Complete Edition (GTA IV + complete DLC): 7,99
- GTA Episodes from Liberty City (DLC standalone, geen game nodig): 19,99
- GTA IV EPISODES-PAKKET (DLC voor de game, GTA IV vereist): 19,99
Bij de versie van 7,99 staat het volgende:
Blijkbaar geldt dit dus alleen als je GTA V vooruitbesteld? Ik kan iig wel gewoon helemaal tot de betaling komen zonder foutmeldingen, maar ik vraag mij af of 'ie wel wilt werken na het downloaden..De korting voor het vooruitbestellen van GTA V is al toegepast op deze game. Er wordt geen korting meer berekend voor het vooruitbestellen van GTA V door de klant.
En? Werkt ie?SChief schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:51:
Zat net te kijken hoe duur de complete DLC voor GTA IV was (heb de game zelf wel), en toen zag ik dat er meerdere versies beschikbaar zijn:
- GTA IV: The Complete Edition (GTA IV + complete DLC): 7,99
- GTA Episodes from Liberty City (DLC standalone, geen game nodig): 19,99
- GTA IV EPISODES-PAKKET (DLC voor de game, GTA IV vereist): 19,99
Bij de versie van 7,99 staat het volgende:
[...]
Blijkbaar geldt dit dus alleen als je GTA V vooruitbesteld? Ik kan iig wel gewoon helemaal tot de betaling komen zonder foutmeldingen, maar ik vraag mij af of 'ie wel wilt werken na het downloaden..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Ik heb de cdrom box van Tomb Raider gekocht. (1 t/m 9)
Weet iemand of je 1 t/m 6 op de pc kan spelen met controller?
Echt? Ik heb al aardig op GoT gezocht maar ik kan nog niets vinden.Sinned123 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:01:
Volgens mij was hij al eerder gemeld en zijn er geen problemen aangetroffen.
kan ik de pricewatch: Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1 Gaming Headset gebruiken op de ps3? in de specs staat namelijk alleen win xp, 7 en 8.
en is dit pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1, PlayStation 3 anders een goede vervanger?
ik heb namelijk nog een headset nodig voor GTA Online
Heb het antwoord al gevonden helaas, nu moet ik een extra headset voor de pc aanschaffen
http://www.corsair.com/en/support/faq/audio/
Will the Vengeance 2000 wireless headset work on a Sony PlayStation PS3?
USB headsets, other than Sony’s official USB headset for the PS3, will only function as communication devices on the PS3. You’ll be able to chat with other players, but you will not hear game audio.
[ Voor 53% gewijzigd door RubenSaurus op 01-09-2013 22:07 ]
Ikzelf gebruik die Sony headset op m'n retina MacBook Pro en heb niet te klagen
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Nice.. Dus je download dan liberty city stories (dus lost and damned, en gay tony) en je kan m spelen zonder dat je daarvoor de disk van GTA 4 nodig hebt?Chaos-Zero schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:13:
Ik heb vorige week die GTA 4 bundel gekocht voor 7,99 in de store, terwijl ik GTA 5 niet heb gepreorderd heb, althans, niet in de store. Dus je kan m gewoon zo kopen voor die prijs
Het zijn 3 losse downloads. Gezien ik GTA 4 niet op disk heb zou ik dat niet weten, maar de eerste keer dat ik het spel op startte vroeg hij wel gelijk of ik een van die uitbreidingen wilde spelen.Vis schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:21:
[...]
Nice.. Dus je download dan liberty city stories (dus lost and damned, en gay tony) en je kan m spelen zonder dat je daarvoor de disk van GTA 4 nodig hebt?
Ik kan die losse uitbreidingen niet los vanuit het menu opstarten volgens mij. Maar dan nog, als het goedkoper is, is het toch sowieso al de moeite om die pack te kopen ipv die 2 losse uitbreidingen voor 20 euro?
Ja maar de vraag is dus of je wel die uitbreidingen kunt spelen überhauptChaos-Zero schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:38:
[...]
Het zijn 3 losse downloads. Gezien ik GTA 4 niet op disk heb zou ik dat niet weten, maar de eerste keer dat ik het spel op startte vroeg hij wel gelijk of ik een van die uitbreidingen wilde spelen.
Ik kan die losse uitbreidingen niet los vanuit het menu opstarten volgens mij. Maar dan nog, als het goedkoper is, is het toch sowieso al de moeite om die pack te kopen ipv die 2 losse uitbreidingen voor 20 euro?
Of alleen GTA4
Haha, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Maar ja, je kan ze spelen. Zoals ik al zei werd er gevraagd of ik eerst die wilde spelen of GTA 4 zelf gewoon. Nu weet ik alleen niet hoe ik vanaf mn huidige game naar de uitbreiding kan gaan om eerlijk te zijn, maar daarvoor heb ik hem ook nog te kort gespeeld.Vis schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:45:
[...]
Ja maar de vraag is dus of je wel die uitbreidingen kunt spelen überhaupt![]()
Of alleen GTA4
Ik heb t gekocht... Heb ik weer even wat te doen tot de 17e hèhè
En had de 2 DLC nog nooit gespeeld dus...
Nu laat ik deze nacht maar mijn PS3 aan staan, is ie morgenvroeg wel klaar
Heb vanmorgen even gecheckt en ik kon ook direct DLC starten bij 1e start.Chaos-Zero schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:54:
[...]
Nu weet ik alleen niet hoe ik vanaf mn huidige game naar de uitbreiding kan gaan om eerlijk te zijn, maar daarvoor heb ik hem ook nog te kort gespeeld.
Daarna even teruggegaan naar XMB, toen opnieuw opgestart en kon ik alleen GTA4 spelen.. Ik heb ook geen idee vanuit waar ik verder kan gaan met mijn DLC ?
Beetje vreemd... Maar voor die prijs niets te klagen uiteraard ...
En moet ik nog ergens op letten bij de aankoop (weet wel dat ie 2,5" moet zijn)?
hoidoei
Verwijderd
http://www.pixmania.nl/nl...l#CodePromo=oui&srcid=556
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2013 14:17 ]
Heb meteen The last of us Ellie edition voor mijn vriendin en Max Payne 3 voor mezelf meegenomen want er moet wel op gegamed worden natuurlijk
Nu verder kijken wat er nog meer moet komen. Misschien de 500gb hdd van Dixons, daar is ie nu in de aanbieding voor 50. Dan kan ik misschien ook PS+ aanschaffen want dat lijkt me niet zo zinvol met een hdd van slechts 12gb.
Qua spellen zit ik te kijken naar Ico en SotC, die heb ik al op de PS2 maar ik las dat de HD remake één van de betere is. Journey lijkt me ook wel wat, shooters en actie heb ik al genoeg op de pc. Silent Hill collectie twijfel ik over, die schijnt erg slecht te zijn met lelijke graphics en framerate problemen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Veel plezier met je aankoop.Vrijdag schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:33:
Nou, sinds vandaag ben ik ook eigenaar van een PS3 super slim. Heel Den Haag doorgefietst maar uiteindelijk eentje bij de MM gekocht. De meest basic uitvoering met maar 12gb hdd en 1 controller. Alle andere bundels hadden ze niet meer, of was ik niet in geïnteresseerd.
Heb meteen The last of us Ellie edition voor mijn vriendin en Max Payne 3 voor mezelf meegenomen want er moet wel op gegamed worden natuurlijk
Nu verder kijken wat er nog meer moet komen. Misschien de 500gb hdd van Dixons, daar is ie nu in de aanbieding voor 50. Dan kan ik misschien ook PS+ aanschaffen want dat lijkt me niet zo zinvol met een hdd van slechts 12gb.
Qua spellen zit ik te kijken naar Ico en SotC, die heb ik al op de PS2 maar ik las dat de HD remake één van de betere is. Journey lijkt me ook wel wat, shooters en actie heb ik al genoeg op de pc. Silent Hill collectie twijfel ik over, die schijnt erg slecht te zijn met lelijke graphics en framerate problemen.
De exclusives van PS3 zijn echt zeer de moeite waard om te spelen, Heavy Rain is mijn beste game ervaring ooit geworden, omdat je keuzes zoveel invloed hebben op het verhaal, meerdere eindes etc. En de graphics zijn gewoon van een next gen kwaliteit. En dat op de PS3.
De maker Quantic Dream komt later dit jaar nog met Beyond Two Souls, ook een PS exclusive, en die wordt ook een genot om te spelen als je de reviews ziet.
Naast de exclusives uiteraard wachten op de 17e... GTA V baby!
Ik denk dat ik 'm niet eens ga halen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Voor GTA IV heb ik toen een console gekocht, en in het begin vond ik het echt tof. Maar later (o.a door het slechte auto rijden) het spel nooit meer aangeraakt. Nu met mijn PS3 waar GTA IV ook bij zit even gedaan maar vind het weinig aan. Toch ben ik wel erg benieuwd naar GTA V. Zoveel vrijheid dat vind ik persoonlijk wel erg tof.dvdkiwi schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:45:
Ben ik nou echt de enige die niet echt warm loopt voor GTA V?
Ik denk dat ik 'm niet eens ga halen
Vroegah had je volgens mij GTA 3 en dan een mod om online te kunnen. Alleen was die zeer instabiel, maar dan gingen we op GoT wel eens ritten maken en je kon panden kopen om geld te verdienen. Dát was nog mooier dan GTA IV, alleen was het eiland veel te klein vergeleken met nu
Ter land, ter zee en in de kroeg
Thnx!Vis schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:42:
[...]
Veel plezier met je aankoop.
De exclusives van PS3 zijn echt zeer de moeite waard om te spelen, Heavy Rain is mijn beste game ervaring ooit geworden, omdat je keuzes zoveel invloed hebben op het verhaal, meerdere eindes etc. En de graphics zijn gewoon van een next gen kwaliteit. En dat op de PS3.
De maker Quantic Dream komt later dit jaar nog met Beyond Two Souls, ook een PS exclusive, en die wordt ook een genot om te spelen als je de reviews ziet.
Naast de exclusives uiteraard wachten op de 17e... GTA V baby!
Ahja, Heavy Rain, die zal ik meteen aan mijn verlanglijstje toevoegen, samen met Beyond Two Souls, hoewel ik met de laatste nog even wacht met kopen tot die iets in prijs is gedaald.
GTA is helaas niet echt mijn spel. Hoewel ik 3 & Vice City en SA ook heb en GTA IV eens geleend heb, ben ik nooit echt verder gekomen dan een uurtje of wat.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
PSN: Shiver23
Wat ik niet helemaal snap, waarom een 12gb kopen en dan een 500gb upgrade? Of scheelt dat echt geld?Vrijdag schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:33:
Nou, sinds vandaag ben ik ook eigenaar van een PS3 super slim. Heel Den Haag doorgefietst maar uiteindelijk eentje bij de MM gekocht. De meest basic uitvoering met maar 12gb hdd en 1 controller. Alle andere bundels hadden ze niet meer, of was ik niet in geïnteresseerd.
Als je voor een hdd gaat, overweeg dan een ssd, dat merk je echt.
PSN: Shiver23
Oh sorry, jij weet natuurlijk een stuk beter wat ik merk dan mezelf.Shiver23 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:56:
Ssd merk je echt niet op een PS3.
Ik merk het flink in elk geval.
SSD heb je bijna niets aan in een PS3, het verbetert niet de performance van de game zelf. Ik heb in had zelf een PS3 80GB voorzien van een Samsung 830 Series SSD 64GB, alleen bij enkele game installs en bij sommige games de laadtijden verbeteren.Verstekbakker schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:55:
[...]
Wat ik niet helemaal snap, waarom een 12gb kopen en dan een 500gb upgrade? Of scheelt dat echt geld?
Hier nog een artikel: http://www.eurogamer.net/...des-boost-ps3-performance.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat artikel was voor mij de reden om een ssd in te bouwen een tijd geleden. Ik vind het een hele verbetering in elk geval.Jumpman schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:37:
[...]
SSD heb je bijna niets aan in een PS3, het verbetert niet de performance van de game zelf. Ik heb in had zelf een PS3 80GB voorzien van een Samsung 830 Series SSD 64GB, alleen bij enkele game installs en bij sommige games de laadtijden verbeteren.
Hier nog een artikel: http://www.eurogamer.net/...des-boost-ps3-performance.
Verwijderd
Zover ik weet zit Clank weldegelijk in A crack of time.JerX schreef op donderdag 05 september 2013 @ 07:38:
Zo gister de Ratchet and Clank Future series uitgespeeld, ik vond Destruction of Bolts het lekkerst weg spelen. A Crack in Time zag er mooi uit, ook de cutscene's, de humor was hier ook veel leuker. Alleen speelde hij minder lekker (vooral het gemis van Clank met Ratchet was gewoon jammer). Goed nu weer verder met een volgende serie; Infamous!
Ik zeg ook niet dat hij er niet in zit. Ik bedoelde dat ze weinig samenlopen, alleen op het eind ben je weer herenigd om samen te lopen.Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 18:36:
[...]
Zover ik weet zit Clank weldegelijk in A crack of time.
Verwijderd
Daar heb je gelijk in.JerX schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:23:
[...]
Ik zeg ook niet dat hij er niet in zit. Ik bedoelde dat ze weinig samenlopen, alleen op het eind ben je weer herenigd om samen te lopen.
Iemand het al geprobeerd? Ik heb geen account ofzo... Is het wat? En al bruikbaar in Nederland?
Zag het ook hier.. er kan dus blijkbaar wel iets zomaar geinstalleerd worden,, maar het opzettelijk willen verwijderen van singstar kan dan weer niet?Vis schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 00:00:
Ik zag zojuist ineens dat Netflix tussen mijn TV/videodiensten staat in het XMB menu...
Iemand het al geprobeerd? Ik heb geen account ofzo... Is het wat? En al bruikbaar in Nederland?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Verwijderd
Dat gebeurt op afstand inderdaad.Son Goku schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:46:
[...]
Zag het ook hier.. er kan dus blijkbaar wel iets zomaar geinstalleerd worden,, maar het opzettelijk willen verwijderen van singstar kan dan weer niet?
Singstar-app staat bij mij ook nog steeds op de XMB.
Ooit een keertje per ongeluk aangeklikt om te proberen te verwijderen.
Nu staat ie in mijn trophy lijst

Snapt Sony niet dat als mensen Singstar willen spelen ze het wel aanschaffen?
Meer omdat er geen bundels lagen die ik eigenlijk wildeVerstekbakker schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:55:
[...]
Wat ik niet helemaal snap, waarom een 12gb kopen en dan een 500gb upgrade? Of scheelt dat echt geld?
n00bvraag:
Ik heb dus twee accounts op mijn PS3 aangemaakt, eentje voor mijn vriendin en eentje voor mij. Voor de rest geen online dingen gedaan, er is alleen voor zover ik weet een updat voor Max Payne 3 geïnstalleerd.
Kan ik nu aannemen dat ik nog geen PS ID heb? zich dom voelt
Op de site staat ook het volgende:
Als je je aanmeldt of je lidmaatschap van 12 maanden verlengt voor 20 september 2013, ontvang je 90 dagen extra zonder extra kosten. Dat is dus 15 maanden voor de prijs van 12.
http://nl.playstation.com...ames-voor-september-2013/
Dat gaat neem ik aan in als ik een PS+ kaartcode activeer en ik ben een nieuw lid toch?
[ Voor 20% gewijzigd door Vrijdag op 06-09-2013 16:46 ]
Ik heb ergens gelezen dat het sinds kort via de ps vita kan. Weet niet hoe want heb geen vitaSon Goku schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:46:
Is er geen manier om dingen uit de Trophylijst te verwijderen? Staat nu zoveel shit in van oa demo's die ik ooit gespeeld heb, klopt geen zak meer van
Het is helaas niet mogelijk om games te verwijderen..Son Goku schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:46:
Is er geen manier om dingen uit de Trophylijst te verwijderen? Staat nu zoveel shit in van oa demo's die ik ooit gespeeld heb, klopt geen zak meer van

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Verwijderd
Elke computer kan gehacked worden , zelfs die van de bank(en).Verstekbakker schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:54:
Werkte het op mijn bankrekening maar precies zoals in de Playstation store...
[afbeelding]
Een bedrag tussen haakjes betekent dat het negatief is. Er is hier dus niks geks aan de handVerstekbakker schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:54:
Werkte het op mijn bankrekening maar precies zoals in de Playstation store...
[afbeelding]
Dan was ik vast ziek toen ze die manier van noteren hebben uitgelegd op school...Hansie_P schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:37:
[...]
Een bedrag tussen haakjes betekent dat het negatief is. Er is hier dus niks geks aan de hand
Ik! Wat een spel is dat zegrafler schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:21:
Zijn hier nog mensen die D3 spelen op console? Lijkt me leuk om met wat mede tweakers te spelen, add me: Raflertje
PSN = bellerophon-
PSN: Bellerophon-
Een nieuwe versie van de Vita die uitkomt. Ik ben benieuwd of daar een nieuwe prijs aan zit. Zonde dat ik er net een heb gekocht.
En ik lees op de nieuwsafdeling dat er 64gig kaartjes zijn aangekondigd. Gelukkig had ik nog geen 32 gekocht... Dat zou helemaal jammer zijn.
-edit- shit, verkeerde playstation topic... mijn excuses.
[ Voor 27% gewijzigd door Verstekbakker op 09-09-2013 09:31 ]
En kan ik op dit moment gewoon nog een USA account aanmaken zonder rare fratsen?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
[ Voor 20% gewijzigd door The_Bird op 10-09-2013 07:07 ]
"21 jaar DSL!"
"Syncinc trophy information" elke keer als ik mijn trophies bekijk. Dit duurt dan 2 a 3 minuten ><
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Als ik me niet vergis kun je als je op driehoekje drukt op het menu-item trophies kiezen om ze in offline mode te bekijken.
Hij gaat ze dan niet elke keer syncen als je even wilt kijken.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gaat prima met remote play, zelfs met een PSP. Google is je vriend.lanerios schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:56:
dat kan voor zover ik weet nog niet. Dat gaat pas vanaf de PS4 mogelijk zijn.
Echt, met dat spel heb ik op de Wii en later inderdaad de PS3 zoveel lol gehad (tip: niet in je eentje, nodig vrienden uit!). Echt een spel om onder het genot van een bruine rakker te spelen. Wat een personages/persiflages, man manVrijdag schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:52:
Net House of the Deade Overkill besteld bij Bol voor een tientje. Damn, ik moet nu eigenlijk wel zo'n Move controller kopen en zo'n pistool-houder-ding. Net als in de arcadehal vroegah
Toen ik nog jong was en lang haar had ging ik regelmatig met een portemonnee vol vijf gulden(!) munten naar de arcade en dan de hele dag schieten. Later op de PS2 ook nog een aantal van die lightning gun spellen, fantastischExorcist schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:54:
[...]
Echt, met dat spel heb ik op de Wii en later inderdaad de PS3 zoveel lol gehad (tip: niet in je eentje, nodig vrienden uit!). Echt een spel om onder het genot van een bruine rakker te spelen. Wat een personages/persiflages, man man
Ik vind de trailer van Overkill ook echt geweldig, heerlijk over de top grindhouse!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7-9qKFe9f_Y]
Niet voor tere zieltjes
Opnieuw geopend, laser op z'n plek gezet en in elkaar gezet. Sing It werd gelezen. Daar de oude lezer een beetje las en Sing It niet intensief is voor de BR laser, heb ik Uncharted 3 erin gedaan. Perfect. Voelt toch goed om na een avond kloten de PS3 weer werkend achter te laten
Bij mij hangt ie om de haverklap vast, en kan ik niets meer... Het gebeurt onder het zoeken naar films etc... Enige manier is systeem aan en uit zetten met de knop.
[ Voor 12% gewijzigd door Vis op 13-09-2013 17:30 ]
[ Voor 75% gewijzigd door Koos2009 op 14-09-2013 14:17 ]
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Ennnn natuurlijk GTA V die hopelijk nog leverbaar is bij Bart Smit, denk eigenlijk dat ik te laat ben om die nog op 17-09 te krijgen, iemand enig idee?
Zodra ik 'm heb ga ik de HDD vervangen voor een Samsung S2 320gb die ik nog heb liggen, moet nog wel ff de behuizing eraf halen.
Verwijderd
Op een of andere manier 'triggert' de linker stick soms andere knoppen zoals de pijltjes, kruisje, vierkantje en L1. De controller doet het verder nog prima, maar de linker stick verpest de spelervaring en daarom gebruik ik op het moment mijn oude Sixaxis.
Zijn er mensen die eenzelfde probleem hebben gehad? En zo ja, is er een oplossing voor? (Anders dan een nieuwe controller kopen
Sommige MediaMarkten doen nachtopening toch?Blaim schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:38:
Ennnn natuurlijk GTA V die hopelijk nog leverbaar is bij Bart Smit, denk eigenlijk dat ik te laat ben om die nog op 17-09 te krijgen, iemand enig idee?
Ik ben net twee weken te vroeg geweest met mijn PS3 aanschafBlaim schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:38:
Sinds 1,5 jaar ben ik ook (weer) eigenaar van een PS3, heb de aanbieding bij Bartsmit.com gekocht van Ultra Slim 12 GB met 1 controller en PS Move starterskit en Wonderbook game. Was maar 169,- terwijl ie overal toch echt 209,- was.
Zodra ik 'm heb ga ik de HDD vervangen voor een Samsung S2 320gb die ik nog heb liggen, moet nog wel ff de behuizing eraf halen.
http://www.bartsmit.com/ps3-ultra-slim-12gb-wonderbook
Ik zou me geen zorgen maken over GTAV, die verkopen ze bij BS voor €52,99: http://www.bartsmit.com/ps3-grand-theft-auto-5
En ze hebben ook nachtopening. Hier in Den Haag zijn het vier winkels, Mediamarkt, Intertoys, Bart Smit en Gameshop die nachtopening houden
[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 15-09-2013 18:16 ]
www.youtube.com/DerOllie
Had ik ook. Als ik de controller wat stevig beet pakte werden er spontaan knoppen geactiveerd. In GT5 in de bochten keek ik ineens naar achter of zoVerwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:59:
Sinds een tijdje doet mijn controller (DS3) vreemd, gok dat er geen garantie meer op zit helaas.
Op een of andere manier 'triggert' de linker stick soms andere knoppen zoals de pijltjes, kruisje, vierkantje en L1. De controller doet het verder nog prima, maar de linker stick verpest de spelervaring en daarom gebruik ik op het moment mijn oude Sixaxis.
Zijn er mensen die eenzelfde probleem hebben gehad? En zo ja, is er een oplossing voor? (Anders dan een nieuwe controller kopen)
De controller voorzichtig open gemaakt, schoongemaakt en alles goed op zijn plek gelegd was voor mij de oplossing.
Die ene, met die snor
Verplicht.Tjado schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:24:
Is die GTA V installatie verplicht of alleen aangeraden voor snellere laadtijden bijv.? Lijkt me toch vreemd als je een PS3 12GB koopt je er helemaal geen GTA V op kan spelen..
Je hebt 8gb nodig, dus dat moet net kunnen met een 12gb ps3.
Mooier dan 1080p via een HDMI kabel wordt het niet.kippengaas schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 02:13:
Ik heb sinds een weekje een PS3 gekocht voor de exclusives die ik miste door alleen een 360 te hebben. Het viel me op dat de beeldkwaliteit op mijn ouderwetse dikke beeldbuis (als in diep dus niet breed) wel een stuk minder is. Ik bedacht me dat dit er wel mee te maken kan hebben dat ik ooit een advanced scart cable aan had geschaft voor de xbox 360. Is er ook een dergelijke kabel voor de PS3?
[ Voor 44% gewijzigd door dutchgio op 17-09-2013 08:59 ]
Dat zou ook een optie kunnen zijn
Eigenlijk is het zonde om niet via hdmi te kijken vind ik, je mist zo veel
Tja liever had ik ook een HDTV natuurlijk
Bedoelen ze de beeldkwaliteit, of de kwaliteit van de kabel zelf?!
Nogmaals: voor de optimale beelkwaliteit heb je toch echt een HDMI kabel en HD (ready) TV nodig.
Zolang je vast blijft zitten aan de verouderde hardware, zal het beeld er ook niet veel beter op worden. Die technologie is nou eenmaal achterhaald.
Hij vraagt wat met zijn huidige tv het beste beeld geeft en dat is inderdaad de kabel waar hij het over heeft. Dat het beter kan weet hij. Ondersteund de PS3 ook component? Dat is geloof ik beter maar dat moet je TV maar net ondersteunen.dutchgio schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:15:
Aangezien die kabel ook voor de PS2 is, vraag ik me af hoe ze 'high quality" interpreteren.
Bedoelen ze de beeldkwaliteit, of de kwaliteit van de kabel zelf?!
Nogmaals: voor de optimale beelkwaliteit heb je toch echt een HDMI kabel en HD (ready) TV nodig.
Zolang je vast blijft zitten aan de verouderde hardware, zal het beeld er ook niet veel beter op worden. Die technologie is nou eenmaal achterhaald.
PSN ID: Svennie-NL
Helaas geen component op mijn TV: alleen drie keer scart en een optische ingang. Maar bedankt voor de tip.
[ Voor 18% gewijzigd door tiguan op 17-09-2013 16:33 ]
ik snap het nu van die 12Gb niet echt? daar kun je toch niets mee? koop je zo'n ding om gelijk de HD te vervangen? volgens mij kun je op een 12GB PS3 geen eens GTA5 installeren?Vrijdag schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:14:
[...]
Ik ben net twee weken te vroeg geweest met mijn PS3 aanschafNu kan je de PS3 + Book of Spells set voor €169,- kopen, terwijl ik €183 heb neergelegd voor een kale PS3
http://www.bartsmit.com/ps3-ultra-slim-12gb-wonderbook
En bij die 12Gb moet je ook nog een bracket kopen om een 2,5" HD te plaatsen? dan ben je uiteindelijk nog niet goedkoop uit.
[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 17-09-2013 19:42 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Onder het genot van een bruine rakker?Exorcist schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:54:
[...]
Echt een spel om onder het genot van een bruine rakker te spelen.
Ik lijkt me niet zo fris, bedoel je niet een gele rakker?
Ja, hij had no 900mb over na een verse install.Cybpraetorian schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:18:
Heeft de PS3 12gb nog wel 8 GB vrije ruimte? Ik zou dat ook eens bekijken, want er wordt 8GB vrije ruimte vereist. Ik dacht dat ik al mensen voor zag komen dat het niet paste, zelfs zonder iets anders geïnstalleerd te hebben...
Maar de Super Slim maakt een heel irritant piepend geluid bij het afspelen van discs (blu-ray of CD maakt niet uit). Als ik mijn hand op het discload klepje leg is het minder maar nog steeds hoorbaar, echt een koppijn-krijg-geluid. Net 5 minuten GTA V kunnen spelen en werd er gek van

Op verschillende filmpjes op Youtube (noise tests etc.) hoort ie toch echt niet zo'n geluid te maken, het bewegen van de laser kan ik me voorstellen maar constant een piep..?
ah gaat dus net, maar kun je uitleggenw aaromje een 12Gb hebt gekozen:Blaim schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:42:
[...]
Ja, hij had no 900mb over na een verse install.
Chaoss schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:41:
[...]
ik snap het nu van die 12Gb niet echt? daar kun je toch niets mee? koop je zo'n ding om gelijk de HD te vervangen? volgens mij kun je op een 12GB PS3 geen eens GTA5 installeren?
En bij die 12Gb moet je ook nog een bracket kopen om een 2,5" HD te plaatsen? dan ben je uiteindelijk nog niet goedkoop uit.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik heb een eerste generatie fat en die gaat na een minuut of 15, 20 steeds harder blazen (ook afhankelijk van de kamer temp.). Ook direct na het aanzetten hoor je de fan al.418O2 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:14:
Zou je de fan van een Fat moeten horen? Ik heb er namelijk 1 gefixt en die doet t nu wel, maar naar twintig minuten is het beep beep en dan is hij uit. Ik hoor de fan niet bepaald hard blazen
Had nog een 320gb schijf liggen, was een goede aanbieding voor 169,-.Chaoss schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:21:
[...]
ah gaat dus net, maar kun je uitleggenw aaromje een 12Gb hebt gekozen:
[...]
Net de Super Slim omgeruild voor een andere en je raadt het al: zelfde piepgeluid komt van de disctray. Heb er een flesje water op gezet en dan is de piep nagenoeg weg maar nog steeds hoorbaar.
Misschien ligt het aan het design, heb ik supergehoor of heb ik nu dikke pech met 2 piep ps3's?
Niet als je een bruin biertje neemtKapot schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:17:
[...]
Onder het genot van een bruine rakker?
Ik lijkt me niet zo fris, bedoel je niet een gele rakker?
Bedoelde geel ja

Een PS2 component kabel is toch echt weer een stuk beter dan RGB. Bijkomend voordeel (voor zowel de PS2 alsmede de Xbox 1) is dat die kabels op eBay maar 5 Euro kosten ofzo.tiguan schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:33:
Voor de PS2 was een RGB kabel zo'n beetje het beste wat er was. Component is nog beter, maar heb ik zelf nooit gebruikt eigenlijk. Bij RGB wordt alles gewoon een stuk strakker en scherper.
[ Voor 43% gewijzigd door Exorcist op 18-09-2013 12:17 ]
Geen idee of het met de Ultra Slim ook kan, maar ik heb voor mijn Phat PS3 gebeld met Sony, gezegd dat ik de HDD wou vervangen maar dat ik de schroeven van de oude tray helemaal geslepen heb omdat ze zo achterlijk strak vast zaten. Kon m'n adres geven en drie werkdagen later lag er een gratis HDD tray in de bus.Chaoss schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:41:
[...]
ik snap het nu van die 12Gb niet echt? daar kun je toch niets mee? koop je zo'n ding om gelijk de HD te vervangen? volgens mij kun je op een 12GB PS3 geen eens GTA5 installeren?
Hier staat namelijk:
https://store.sonyenterta...00849_00-THEHOUSEDEAD3PSN
"PlayStation®Move-navigatiecontroller of draadloze controller optioneel."