Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
flashingst schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:28:
Heb al een paar uur inFamous gespeeld. Geweldige game zeg! Is soms alleen een beetje laggy. Heb ook een beetje last van van die scherpe randen/lijnen in games. Is daar wat aan te doen? Ik speel op een HD 24 inch HP monitor via HDMI
Check voor de zekerheid even in het menu van je monitor of er een optie zit die de boel 'scherper' maakt. Die kan je vaak beter uit/laag zetten.
Edit:
Zie nu pas dat je post van zaterdag was, oh well.. Misschien heb je er ng iets aan :)

[ Voor 8% gewijzigd door nioz op 18-07-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dat er (volgens mij vandaag) een nieuwe indiesale van start. Onder meer Machinarium is in de aanbieding. Aangezien ik die game nu aan het spelen ben, kan ik hem van harte aanbevelen. Het is soms wat zoeken naar de oplossing van een puzzel, maar met een beetje geduld kom je een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Net even anderhalf uur (!!!) gewacht op een update van Need for Speed: Most Wanted..

Update zelf was 2060mb en mijn snelheid van het internet is gewoon prima. Psn is dus weer lekker traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 08:57
Zelfde hier. De game ging vlot maar de update duurde anderhalf uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:43
Komt omdat er veel mensen de game binnenhalen,als je het paar dagen later probeert dan gaat het sneller.Dat is al sinds dat psn bestaat :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkie88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:57
Ben ik de enige die er last van heeft dat de update van nfs mw na een tijdje blijft hangen met downloaden?
De ene keer op 41% en de andere keer op 88% en daarna meer dan een uur geen vooruitgang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Bij mij was de update met 20min binnen (woensdag avond). Het blijft vreemd dat snelheden zo kunnen verschillen. Ik heb overigens Ziggo (Utrecht). Spel zelf downloaden duurde wel wat langer, ergens tussen de 70-90min volgens mij.

Vreemd genoeg is Xbox Live (waar 99% tevreden is over download snelheden) bij mij nog trager dan PSN. Heb mijn Xbox zelfs in DMZ gezet, maar dat mocht niet baten :(

Wel leuk om het nu op de ps3 te kunnen spelen. Heb me ook aardig wat uurtjes met het spel vermaakt op de Vita. Op de Vita is er wel iets meer 'control lag' bij het spel, waardoor auto's iets trager reageren. Dat geeft een gevoel van extra gewicht aan de auto wat ik nu wel een beetje mis (gek genoeg). Even omschakelen dus :)

[ Voor 30% gewijzigd door nioz op 02-08-2013 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de nieuwe indie sale trouwens Germinator, Sky Fighter, Worms Crazy Golf (die al verdomd vaak in de aanbieding is geweest) en Lead & Gold.

De eerste drie heb ik al, is Lead & Golf een beetje de moeite waard?

Daarnaast valt het me op dat er diverse nieuwe releases en/of aanbiedingen van games die Cross-buy zijn. Ik zag onder meer Stealth Inc (hierboven al genoemd), Superfrog HD, Retro City Rampage en Playstation All-Stars Battle Royale + Sly Cooper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 08:57
Amaze86 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 18:37:
Komt omdat er veel mensen de game binnenhalen,als je het paar dagen later probeert dan gaat het sneller.Dat is al sinds dat psn bestaat :)
Wel raar dat de game bij mij wel heel snel binnenkwam maar dat de update er 1,5 keer zo lang over deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
NFS Most Wanted die we bij PS+ krijgen is een mooi spel zeg! Ik heb Burnout Paradise helemaal grijs gespeeld en dat gaat met deze ook wel lukken. Ik had niet in de gaten dat NFS:MW een zelfde soort spel was als Burnout Paradise anders had ik hem al veel eerder gekocht.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 08:55:
NFS Most Wanted die we bij PS+ krijgen is een mooi spel zeg! Ik heb Burnout Paradise helemaal grijs gespeeld en dat gaat met deze ook wel lukken. Ik had niet in de gaten dat NFS:MW een zelfde soort spel was als Burnout Paradise anders had ik hem al veel eerder gekocht.
Alleen jammer dat er geen co-op in zit

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:49
Klopt, het is inderdaad een erg tof spel :)
Ik heb Burnout Paradise ook grijs gespeeld en daarom Most Wanted gekocht.
Erg vermakelijk weer!! Helaas al uitgespeeld :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt het uit of de PS3 op 1080p 50hz staat of 1080p 60hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 08:34:
Maakt het uit of de PS3 op 1080p 50hz staat of 1080p 60hz?
Kun je dit wellicht toelichten? Als je het over een t.v. hebt, dan kan dat inderdaad uitmaken, waardoor je geen beeld krijgt (althans zo heb ik al eens ervaren). Even op een andere tv de settings van de PS3 wijzigen zou dat probleem moeten verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
In het verleden zette ik mkv bestanden altijd om naar m2ts bestanden die de ps3 dan weer af kon spelen, maar ik zet nu net de ps3 aan en voor de grap even geprobeert een mkv bestand af te spelen en wonderwel lukt dat. De ps3 is helemaal up-to-date. Heeft Sony mkv support weer toegevoegd?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

rimave schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 22:49:
In het verleden zette ik mkv bestanden altijd om naar m2ts bestanden die de ps3 dan weer af kon spelen, maar ik zet nu net de ps3 aan en voor de grap even geprobeert een mkv bestand af te spelen en wonderwel lukt dat. De ps3 is helemaal up-to-date. Heeft Sony mkv support weer toegevoegd?
For real?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Is MKV niet gewoon een container en hangt het niet van de stream in die container af of de ps3 hem kan afspelen of niet?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Sinned123 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:21:
Is MKV niet gewoon een container en hangt het niet van de stream in die container af of de ps3 hem kan afspelen of niet?
Geen idee. Het lukt me trouwens alleen met series.
Films zijn te groot. Die afspelen gaat frame voor frame.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond When Vikings Attack gespeeld, die in het Plus abonnement zit deze maand. Echt een grappige game om offline co-op te spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Sinned123 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:21:
MKV is een container ja. Hierin zit meestal een video die van de H264 codec gebruikt maakt. PS3 moet zowel support voor de codec als de container hebben. Vroeger i.i.g. was de PS3 niet in staat om de MKV container te demuxen, alleen mp4, avi en m2ts volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

Hoe zit het eigenlijk met de ondersteuning voor PS+ in de toekomst voor ps3, wanneer de ps4 is uitgekomen?
Blijft Sony de ps3 nog wel een tijd ondersteunen met nieuwe games icm PS+ account?

Nadat ik gta5 heb uitgespeeld een keer Ben ik wel van plan om me te abonneren.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Vis schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:36:
Hoe zit het eigenlijk met de ondersteuning voor PS+ in de toekomst voor ps3, wanneer de ps4 is uitgekomen?
Blijft Sony de ps3 nog wel een tijd ondersteunen met nieuwe games icm PS+ account?

Denk dat het blijft bestaan, kreeg overigens dit in mijn mail toen ik PS+ aanvraagde voor PS3:
Binnenkort kun je profiteren van alle voordelen PlayStationPlus op de PlayStation 4, inclusief exclusieve toegang tot online multiplayer, zonder extra kosten. Maar je hoeft niet te wachten tot de PS4 wordt gelanceerd word vandaag nog lid van Playstation Plus om een wereld vol buitengewone game-ervaring te ontdekken.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:36:

Ik denk dat het abonnement verdeeld gaat worden over drie systemen, waarbij het accent in het begin meer op PS3 dan op PS4 zal liggen, maar dat zal in de loop der tijd veranderen, waar de PS3 op gegeven moment helemaal zal verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

JerX schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:29:
[...]

Denk dat het blijft bestaan, kreeg overigens dit in mijn mail toen ik PS+ aanvraagde voor PS3:

[...]
Whoppaa kreeg net ook die mail binnen, met een code voor 30 dagen gratis + abbo !
Vanavond direct verzilveren. Ben benieuwd welke games er op dit moment gratis zijn.. Alleen het downloaden daarvan gaat zo tergend langzaam heb ik gehoord he...

Maar wel zeer nice en toevallig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Oké.. Dus ik moet mijn creditcard gegevens invullen bij het inwisselen van de proefperiode van 3 maanden ps+
En nu? Is er niets anders op te verzinnen? Heb wel paypal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
via https://store.playstation.com/login.gvm kun je op je account inloggen en ook via ideal en paypal geld toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Jochem Boom schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:24:
via https://store.playstation.com/login.gvm kun je op je account inloggen en ook via ideal en paypal geld toevoegen.
Maar ik hoef geen geld toe te voegen omdat ik via die code 90 dagen gratis een plus account kan proberen.
Maar zodra ik die code wil verzilveren moet ik mijn creditcard gegevens opgeven.

Dus heeft t geen zin om geld via paypal toe te voegen aan mijn account, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Dan zal het inderdaad geen nut hebben. Stom dat ze dat nog steeds zo doen. Goedkoopste manier is zo'n pre paid creditcard kopen. Ik heb prima ervaringen met de 3vcard, een kaart van Visa.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Hoi

MIjn PS3 hier geeft een heel vreemd probleem.
Gaat om een phat met een kapotte BD-drive.

Hij start netjes op via HDMI in 1920x1080@60Hz.

Als ik daarna een game of applicatie opstart, zie ik even een opstartscherm en daarna wordt het beeld zwart. Er komt dan te staan dat mijn TV overschakelt naar 1920x1080@60Hz. (1080p voor zover ik dus weet). En blijft het beeld zwart.

Wat heb ik allemaal geprobeerd ; allerlei beeldscherminstellingen, PS3 gereset, terug naar fabrieksmodus, whatever.
Ook al eens aangesloten op een andere TV, zelfde probleem.
Verschillende hdmi-kabels geprobeerd.
Speciale hdmi-VGA kabel gebruikt.

Iemand die me verder op weg kan helpen, ik word wat radeloos

Wat ik wel steeds merk is dus dat het gebeurt als hij schakelt naar een resolutie. LAs hij naar 720p schakelt ; zwart beeld. Blijft hij met een app echter hard op zijn native screen (bijv. die photoalbum app) dan heb ik gewoon beeld.

Edit;
Via de hdmi->VGA aangesloten op een monitor. Zelfde gezeik.

[ Voor 22% gewijzigd door maartend op 15-08-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik heb even een vraag: Mijn vriend vroeg of ik content kon downloaden/sharen op zijn pas gekochte ps3. Echter staat er dat ik al 5 ps3 systemen heb geactiveerd en 1 PSP. Nu kan ik alleen bij die van mijn broer en die van mij.. De rest kan ik niet uitschakelen omdat ik daar gewoon niet bij kan.

Ik zit er nu aan te denken om alles te deactiveren en mijn gebruikte systemen weer te laten activeren via mijn psn account. Maar heeft dit gevolgen voor mijn content? Bijvoorbeeld, is alle (gedownloade) content dan ook niet speelbaar meer zodra ik mijn ps3 weer heb geactiveerd na het deactiveren. Wat zijn de gevolgen als ik alles deactiveer?

Als je een systeem deactiveert voor een bepaald type content, heeft dit geen gevolgen voor de activering voor andere typen content, tenzij je alle content op een systeem deactiveert via de SEN-accountbeheerpagina.

Bedankt voor het lezen.

Ik kan Sony's support mail niet vinden voor de Playstation, ben ik nou zo blind of?

[ Voor 14% gewijzigd door iPodKiller op 16-08-2013 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:57

nFo

nvm >:)

[ Voor 92% gewijzigd door nFo op 18-08-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:28

Nemesizz

Untouchable

Wat is er precies defect aan de drive dan? Alleen de laser of echt de print doorgebrand?

Als de BD-drive niet meer is aangesloten (of er dus een defect is aan de print onderop de drive) kun je geen applicaties meer starten. Is een van de anti-piracy maatregelen, geen drive (of een andere drive) en games en dergelijke starten niet.

Als het alleen de laser is (en de drive is verder gewoon aangesloten) zou ie opzich wel moeten werken, dan zou ik het verder ook niet zo weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

F een algemeen vraagje voor aanschaf van de ps3 (move als het niet goed staat):

Ik heb nu een ps2, ik wil gta v gaan spelen dus ps3 (microsoft....naahhh :) )
Hoewel, ik wil niet veel van mn geld er aan uitgeven.
* Nu kan ik kijken voor 2e hands (waar moet je op letten??)
of natuurlijk nieuw.

* Maar wat raden jullie me aan? een 12 gb basispakket (en wat zijn de nadelen tov een 500gb pakket)
of een met een dikke hd.
Ik ga niet zoveel gamen en films zet ik wel op een externe HD..

Toch 12gb of is de 500gb beter?

* en als ik 2e hands wil kopen, moet ik dan standaard gaan kijken voor nieuwe 2012 versie? of maakt dat niet veel uit?

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je toch niet echt veel gaat gamen is een 12GB wel voldoende.

Later kun je alsnog een goedkope grote Harde Schijf erin doen.

Harde schijf erin doen is heel makkelijk om zelf te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:14
ChevyVanDude schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 09:07:

[...]

* en als ik 2e hands wil kopen, moet ik dan standaard gaan kijken voor nieuwe 2012 versie? of maakt dat niet veel uit?
Je hoeft niet per se te kijken naar het model dat in 2012 is uitgekomen (superslim). Het model dat in 2009 is uitgebracht (slim) werkt ook prima. Voordeel van een 'slim'-versie is dat deze standaard met een harde schijf van minimaal 120 GB zijn geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Okey, en is tweedehands aan te raden of is de kans te groot op "verborgen gebreken"'?

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChevyVanDude schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 09:28:
Okey, en is tweedehands aan te raden of is de kans te groot op "verborgen gebreken"'?
Met een nieuwe heb je wel garantie en minder kans op gebreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Voor 150 euro heb je een nieuwe 120G slimline.
Dan weet je zeker dat het een goede is zonder gebreken.

http://www.budgetgaming.n...0console/console-PS3.html

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 18-08-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Nemesizz schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:26:
Wat is er precies defect aan de drive dan? Alleen de laser of echt de print doorgebrand?

Als de BD-drive niet meer is aangesloten (of er dus een defect is aan de print onderop de drive) kun je geen applicaties meer starten. Is een van de anti-piracy maatregelen, geen drive (of een andere drive) en games en dergelijke starten niet.

Als het alleen de laser is (en de drive is verder gewoon aangesloten) zou ie opzich wel moeten werken, dan zou ik het verder ook niet zo weten.
Jeez, dat weet ik eigenlijk niet.
Hij hapt geen eens disks, mogelijk dus losgekoppeld.

Maar dat photoprogramma start wel op, maar dat doet ook geen hdmi handshake.

Dus nu eerst maar eens openmaken dus.
En eens op zoek wat vervanging bd-drive kost.

Edit
2de PS3 uitgeprobeerd, Werkt gewoon. Dit met alle kabels van mijn eigen PS3. Ligt hem dus duidelijk aan de PS3.
Nu eens openmaken en BD-drive bekijken.

[ Voor 8% gewijzigd door maartend op 18-08-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Topic over PS3 problemen samengevoegd met het grote PlayStation 3-topic. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Uniciteit op 18-08-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChevyVanDude schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 09:07:

Ik heb nu een ps2, ik wil gta v gaan spelen dus ps3 (microsoft....naahhh :) )
Hoewel, ik wil niet veel van mn geld er aan uitgeven.
* Nu kan ik kijken voor 2e hands (waar moet je op letten??)
of natuurlijk nieuw.

* Maar wat raden jullie me aan? een 12 gb basispakket (en wat zijn de nadelen tov een 500gb pakket)
of een met een dikke hd.
Ik ga niet zoveel gamen en films zet ik wel op een externe HD..

Toch 12gb of is de 500gb beter?

Ik zou niet voor de 12 GB gaan. Games zoals GTA hebben vaak een verplichte installatie van een paar gig. Dan kun je voor elke nieuwe game je oude bestanden eraf gaan gooien.

Voor de rest: zie reactie van dvdkiwi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:13
dvdkiwi schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:32:

http://www.budgetgaming.n...0console/console-PS3.html
Daar zou ik zeker voor gaan! Ik heb laatste de Super Slim gekocht omdat ze niets anders hadden, maar dat ding is kwalitatief een stuk minder dan de Slimline aan de buitenkant. Goedkoop plastic cover voor je bluray drive die je met de hand moet schuiven... ;(

Dacht dat de Slimline niet meer leverbaar was, blijkt toch wel zo te zijn.

Zelf heb ik de 12GB Super Slim, met daar in een 750GB drive die ik nog had liggen. Je moet wel een bracket kopen a 12,- ongeveer van Sony om de drive in te kunnen bouwen.

Moet zeggen dat hij wel lekker stil is, een stuk stiller dan mijn launch 60GB PS3. Geen idee hoe hij het doet tegenover een Slimline qua geluid.

[ Voor 20% gewijzigd door Cidolfas op 19-08-2013 10:26 ]

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:25
Mis kan ik mijn vraag hier kwijt.. ik ga op erg korte termijn mijn PS3 aanbieden en vind het lastig om in te schatten wat een voor vraagprijs ik zal aanhouden. Het gaat om het volgende.

PS3 PHAT 60 gb (orginele verpakkingen + killzone 2 omdoos nog erbij)
3 Controllers (2 zwarte en 1 zilveren. Die zilveren is in de beste staat)
Sony PS Wireless headsetje (alleen om te praten)

Games:
* Fifa 12
* Fifa 13 (ultimate edition)
* Call of duty 4
* Call of duty mw2
* Call of duty mw 3 (Hardened Edition)
* Call ofs duty Black ops
* Call of duty Black ops 2
* Moto GP 09/10
* Racedriver Grid
* Gran turismo 5 Prologue
* Gran turismo 5
* Gta 4 incl. Episodes Liberty Citys
* Killzone 2
* Skyrim
* Battlefield bad company 2.
* Red dead Redemption
* Guitar hero metallica incl. Guitar

Kortom wat is redelijke vraagprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
dvdkiwi schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:32:
Sssjjj... Zeg dat eens niet :p Er zijn nog een aantal tweakers hier die nog advertenties open hebben staan ;)

Verwijderd

Ik wil binnenkort mijn PS3 HDD veranderen van 320GB naar 1TB. Ik heb een 500GB externe HDD. Als ik een backup maak via de utility, maakt hij dan ook backups van mijn game installs, psn downloads/installs, dlc e.d.?

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:49:
Ik wil binnenkort mijn PS3 HDD veranderen van 320GB naar 1TB. Ik heb een 500GB externe HDD. Als ik een backup maak via de utility, maakt hij dan ook backups van mijn game installs, psn downloads/installs, dlc e.d.?
Hij maakt overal een back-up van. Je games die er op staan, save data, installaties, instellingen etc..

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
De backup bevat i.d.d. alle informatie. Dat is tegelijk ook het nadeel, want het maken van de backup en het terugzetten duur al gauw enkele uren. Maar na het verwisselen van de HDD en het terugzetten van de backup werkt alles weer als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is beter dan nog uren erna alles weer downloaden, installeren, patchen.... Bedankt.

Echter zijn sommige installatie files groter als 4GB. Kunnen deze dan wel op de FAT32 schijf gebackuped worden?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 12:39
Volgens mij past dat ding compressie toe en hakt het in stukken. Vandaar dat het goed gaat. Ik heb 2x een 500GB mogen backupen en restoren. Backup duurde 23 uur en restore 32. Over het netwerk ook 30/32 uur!

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is best lang. Ik heb zon 280GB op de schijf staan. Uurtje of 12?

Of ik verwijder alle installs van games die ik niet veel speel en games die niet zo groot zijn. Heb geen zin om GT5 bijvoorbeeld helemaal opnieuw te installeren en patchen, haha.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Lekkerboeie86 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:46:
Mis kan ik mijn vraag hier kwijt..
.........................
Kortom wat is redelijke vraagprijs?
Kan je de games niet los verkopen?
Dat gaat volgens mij veel sneller dan alles in 1 bundel.
Kijk even wat de prijzen op mp doen en ga daar op of net iets onder zitten.
Via mp ben je games redelijk snel kwijt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 21:43
Ik heb mijn ps3 in mijn router een vast ip gegeven en die in de DMZ gezet (anders heb ik problemen met online gamen). Op mijn pc heb ik PS3 media server draaien zodat ik mijn mediabestanden en foto's via de PS3 kan afspelen.

Kan iemand (een hacker) nu via de PS3 bij mijn bestanden (de mediabestanden en de foto's) op de pc komen en deze "stelen"?

Ik check mijn pc regelmatig op malware en heb een AV en Firewall draaien op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
kadoendra schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:19:
Ik heb mijn ps3 in mijn router een vast ip gegeven en die in de DMZ gezet (anders heb ik problemen met online gamen). Op mijn pc heb ik PS3 media server draaien zodat ik mijn mediabestanden en foto's via de PS3 kan afspelen.

Kan iemand (een hacker) nu via de PS3 bij mijn bestanden (de mediabestanden en de foto's) op de pc komen en deze "stelen"?

Ik check mijn pc regelmatig op malware en heb een AV en Firewall draaien op de pc.
Dat ligt niet aan de beveiliging van je PC maar aan die van de PS3. Die staat immers in de DMZ (en kan bij je PC).

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 21:43
En als ik dan de PS3 media server uit zet kan de PS3 niet meer bij mijn bestanden?

Komt het veel voor dat via de PS3 bestanden uit de PC gehaald worden, of is dat tamelijk zeldzaam, wegens: te lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga deze week mijn schijf vervangen. Heb de data terug kunnen brengen naar 113 GB die ik wil backuppen. Hoelang zal de backup duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:20:
Ga deze week mijn schijf vervangen. Heb de data terug kunnen brengen naar 113 GB die ik wil backuppen. Hoelang zal de backup duren?
2x de helft,

Echt een waar vraag geen zeker antwoord op te geven is.. Snap je toch zelf ook wel neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 17:16
Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:20:
Ongeveer 1024mb per gig.

Dat is koffiedik kijken, gewoon gaan pompen en hier posten. Dan weet 't nageslacht het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al maanden is Gladiator van Ratchet & Clank al uit in de V.S. Iemand al iets gehoord wanneer deze bij ons uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik vind het rete onhandig dat je met twee PS3's niet automatisch zaken naar de cloud kunt opslaan, op een vastgesteld tijdstip. Dit kan ik maar op 1 PS3, maar ik speel soms dezelfde games op beide PS3's en kan dus niet altijd bij de online opgeslagen data, alleen als ik gespeeld heb op degene die wel automatisch opslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 23:45

Christiano007

Ich bin der champion

Heeft het nog wel zin om een Slim 12 GB te kopen op dit moment? Zijn laadtijden een groot probleem als je met een kleine HD werkt?

Zoek nog een PS3 voor niet al te veel om GTA 5 enz. door te komen. Qua mediacentre doe ik er niets mee.

Op de vorige pagina staat al veel :)

Moet je trouwens een HDD inbouwen of kun je ook een externe HD via USB (3.0) gebruiken om data/spellen op te installeren?

[ Voor 27% gewijzigd door Christiano007 op 26-08-2013 10:58 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Christiano007 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:38:
Heeft het nog wel zin om een Slim 12 GB te kopen op dit moment? Zijn laadtijden een groot probleem als je met een kleine HD werkt?

Zoek nog een PS3 voor niet al te veel om GTA 5 enz. door te komen. Qua mediacentre doe ik er niets mee.

Op de vorige pagina staat al veel :)

Moet je trouwens een HDD inbouwen of kun je ook een externe HD via USB (3.0) gebruiken om data/spellen op te installeren?
Ik zou op zoek gaan naar een PS3 slim (160, 250 of 500gb) en niet de Ultraslim (12GB). Prijs is vaak gunstiger en je hebt ruimte zat, zeker als het enkel voor GTA V is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

bartsled schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:32:
[...]

Ik zou op zoek gaan naar een PS3 slim (160, 250 of 500gb) en niet de Ultraslim (12GB). Prijs is vaak gunstiger en je hebt ruimte zat, zeker als het enkel voor GTA V is :)
Maar is het mogelijk om een externe usb (3.0) te gebruiken als HDD voor installatie van spellen/spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
Christiano007 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:03:
[...]

Maar is het mogelijk om een externe usb (3.0) te gebruiken als HDD voor installatie van spellen/spelen? :)
Volgens mij niet, je moet echt een schijf inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Cidolfas schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:49:
[...]

Volgens mij niet, je moet echt een schijf inbouwen.
Ah ok. Heb nu 2de hands een Slim 320 GB gekocht.

Zijn alle spellen van de PS3 met een online code? En als dat zo is, kun je dan niet meer online nadat de code gebruikt is en je een 2e hands spel koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:46
Christiano007 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 17:12:
Zijn alle spellen van de PS3 met een online code? En als dat zo is, kun je dan niet meer online nadat de code gebruikt is en je een 2e hands spel koopt?
Groot deel werkt met een online pass, 2de hands game moet je dan inderdaad een pass aanschaffen, veelal rond de 10 euro, om weer online te kunnen spelen. Maar zijn er ook diverse die dit nog niet hebben, maar geen idee welke dat op dit moment zijn.

Gewoon proberen, kom je er vanzelf achter :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 26-08-2013 17:33 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Christiano007 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 17:12:
[...]

Ah ok. Heb nu 2de hands een Slim 320 GB gekocht.

"Nieuwere" games hebben vaak een online pass. Als je online wilt met deze games en de code is al gebruikt, kan je voor €10 een nieuwe code aanschaffen. (EA heeft dit inmiddels ook alweer afgeschaft. )

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:42

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

bartsled schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:32:
[...]

Om hierop in te haken, ik zie dat de 250 gb modellen eerder uit productie zijn gegaan dan de 160/320gb modellen. Zit hier nog een betrouwbaarheid- of herrieverschil in?

Zit momenteel in dubio tussen een 250gb (ongebruikt) zonder controller voor 130 of een superslim 12gb voor 180... Keuzes... 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door MikeyMan op 26-08-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
MikeyMan schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:19:
Zit momenteel in dubio tussen een 250gb (ongebruikt) zonder controller voor 130 of een superslim 12gb voor 180... Keuzes... 8)7
Bij die superslim wil je zeker nog zelf een hardeschijf in stoppen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Naja, niet perse... Speel alleen GT5 / GT6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 22:53:
Al maanden is Gladiator van Ratchet & Clank al uit in de V.S. Iemand al iets gehoord wanneer deze bij ons uit komt?
Nee, helaas niet. Het lijkt erop dat het ook geen enkele prioriteit heeft. Ook andere releases die vaak op het PS Blog worden aangekondigd, verschijnen soms zonder enige berichtgeving vanuit Sony uiteindelijk toch niet. Ibb & Obb kwam 1 week later, maar die informatie werd door Sony niet gegeven (wel vanuit de ontwikkelaar).

Vorige week verscheen er in de VS The Walking Dead voor de PSVita, maar op EU PS Blog werd aangegeven dat ze nog geen informatie hadden met betrekking tot de releasedata. Er zijn diverse games nooit verschenen voor de Europese regionen zonder dat ik daar ooit iets over gelezen heb. Sommige van deze games verschijnen dan op een later moment alsnog, soms zelfs heel stilletjes wanneer niemand het meer verwacht, zoals met Auditorium.

Btw, Counterstrike voor PS3 gaan we hier in de EU ook niet meer krijgen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 07:37:
Naja, niet perse... Speel alleen GT5 / GT6...
Volledig geüpdatet neemt GT5 16GB in beslag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor de info Butch. Ik blijf toch maar hopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

De Castle of Illusion pre-order bonus kan je vanaf morgen krijgen door te preorderen las ik. Geldt maar een week dus als je het wil zou ik op tijd zijn.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
The_Bird schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:53:
De Castle of Illusion pre-order bonus kan je vanaf morgen krijgen door te preorderen las ik. Geldt maar een week dus als je het wil zou ik op tijd zijn.
Cool, waar vind ik dat terug?

Dat origineel vind ik alleen interessant, die nieuwe is niet boeiend... Beetje prijzig misschien voor alleen die ouwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulgozer
  • Laatst online: 15-11-2021
Met een PS3 slim wil ik (o.a) graag muziek CD's kunnen luisteren via mijn versterker. Nu heeft mijn oude versterker geen HDMI aansluiting. De HDMI kabel van de PS3 gaat rechtstreeks naar mijn TV.

Kan ik de PS3 toch op mijn versterker aansluiten om muziek te luisteren zonder dat de TV aan moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Bulgozer schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:21:
Met een PS3 slim wil ik (o.a) graag muziek CD's kunnen luisteren via mijn versterker. Nu heeft mijn oude versterker geen HDMI aansluiting. De HDMI kabel van de PS3 gaat rechtstreeks naar mijn TV.

Kan ik de PS3 toch op mijn versterker aansluiten om muziek te luisteren zonder dat de TV aan moet?
Ja, optisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsled schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 22:39:
[...]

Ongeveer 1024mb per gig.

Dat is koffiedik kijken, gewoon gaan pompen en hier posten. Dan weet 't nageslacht het.
Haha, 113 GB met een 3,5 inch schijf duurt ongeveer 2,5 uur bij mij. Goed te doen.
Ik hoorde dat het met een 2,5 inch zonder extra stroom dus langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulgozer
Ja, optisch.
Hmm geen idee of mijn versterker daar een aansluiting voor heeft, zal ik thuis even na moeten kijken.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bij schijfruimte kijk op mijn PS3 is er 185 van 298 GB over. Dus 113 GB gebruikt. De backup zei na afloop maar 78GB. Komt dit doordat de backup compressie uitvoert of mis ik straks dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulgozer
Ja, optisch.
Hmm mijn versterker heeft geen optische aansluiting. Kan ik ook een AV kabel gebruiken om geluid van een PS3 naar een tulp ingang van mijn versterker te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:06
Ik heb de tulp aansluitingen van mijn tv aangesloten op mijn versterker, dus niet de PS3 direct. Ik weet niet of dat bij jou mogelijk is. Maar ook ik heb geen optische aansluiting op mijn versterker.

Oh ik zie nu dat je de tv er juist niet tussen wil hebben :P

[ Voor 19% gewijzigd door tiguan op 27-08-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulgozer
Ja dat kan wel maar dan moet ik de TV aanzetten als ik een CD wil luisteren via de PS denk ik toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:33:
[...]

Haha, 113 GB met een 3,5 inch schijf duurt ongeveer 2,5 uur bij mij. Goed te doen.
Ik hoorde dat het met een 2,5 inch zonder extra stroom dus langer duurt.
Dat is een nette snelheid. 2,5 inch schijven zonder externe voeding draaien op halve kracht waardoor het inderdaad behoorlijk langer kan duren. 3,5" met een blokvoeding en een degelijke controller zal je inderdaad de beste snelheden geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Bulgozer schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:45:
[...]

Hmm mijn versterker heeft geen optische aansluiting. Kan ik ook een AV kabel gebruiken om geluid van een PS3 naar een tulp ingang van mijn versterker te sturen?
Je kan hem inderdaad ook gewoon via de AV kabel laten lopen vanuit de PS3. Moet je alleen bij de instellingen even je geluid op multi-out zetten.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik heb al lang een ps3 en speel dus al langere tijd met dit op mijn scherm, maar de aantoch van GTA V zou ik het toch graag opgelost zien (als het niet gewoon slechte graphs van het spel zijn)

Anyway, het gaat om lijnen die niet op het scherm komen en wat dus best lelijk is. Ik heb een paar foto's genomen (van GTA 4)om het duidelijk te maken. In de 1e foto zie je duidelijk een reling wat niet recht is, maar onderbreekt. In de 2 andere foto's zie je ook dat het grafisch beter kan...Wat kan ik hieraan doen?

http://imageshack.com/scaled/large/823/0itq.jpg
http://imageshack.com/scaled/large/716/lnzk.jpg
http://imageshack.com/scaled/large/22/o3yc.jpg

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:49
Tja GTA4 staat niet bekend om zijn praal en pracht.. Geen goeie textures vind ik.

Oplossing: full hd tv
Gta 5 wordt sowieso beter qua textures

[ Voor 28% gewijzigd door Ps3gamer91 op 28-08-2013 14:11 ]

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Het lijkt haast alsof je 'm forced om te (de)interlacen waardoor die verspringing zo ontstaat. Ik heb 'm op een doorsnee Sony full HDTV zitten en bij mij ziet het er solide uit. Strakke lijnen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe fix ik dat? ik heb 2 beeldschermen (samsung syncmaster T240 en nog een samsung (weet ff niet welke)) en het probleem is op beiden..Ik heb ook al meerdere HDMI kabels geprobeerd, maar als ik op internet kijk over HDMI kabels kan dat niet echt het probleem zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:06:
Hey allemaal,

Ik heb al lang een ps3 en speel dus al langere tijd met dit op mijn scherm, maar de aantoch van GTA V zou ik het toch graag opgelost zien (als het niet gewoon slechte graphs van het spel zijn)

Anyway, het gaat om lijnen die niet op het scherm komen en wat dus best lelijk is. Ik heb een paar foto's genomen (van GTA 4)om het duidelijk te maken. In de 1e foto zie je duidelijk een reling wat niet recht is, maar onderbreekt. In de 2 andere foto's zie je ook dat het grafisch beter kan...Wat kan ik hieraan doen?

http://imageshack.com/scaled/large/823/0itq.jpg
http://imageshack.com/scaled/large/716/lnzk.jpghttp://imageshack.com/scaled/large/22/o3yc.jpg

alvast bedankt!
Wat je kan proberen is in de instellingen van je tv overscan uit te zetten.
Welke resoluties stuurt je ps3 uit/accepteert je tv?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Is het enkel bij GTA IV of bij alle spellen? Dan kunnen we namelijk vast stellen dat het ergens in de interlace, overscan, upscale, smoothing, hz, etc. instellingen zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het even allemaal testen (al tijdje geen andere game meer gespeeld :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hmm... Dacht vandaag nog even de spulletjes van m'n (hele!) oude Phat over te zetten: RLOD...

Vrees dat het einde verhaal is voor de gedownloade games die daar nog op stonden he?

Bummer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Laatst online: 21:28

Nemesizz

Untouchable

MikeyMan schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:41:
Hmm... Dacht vandaag nog even de spulletjes van m'n (hele!) oude Phat over te zetten: RLOD...

Vrees dat het einde verhaal is voor de gedownloade games die daar nog op stonden he?

Als het goed is zijn de games nog gelinked aan je PSN account en kun je ze nog op een 2e systeem activeren. Als je al een andere PS3 gebruikt met die account en die games word het lastiger ja...(je mag volgens mij games op 2 verschillende systemen gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

MikeyMan schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:41:

Deactiveer je ps3 op de website van Sen en activeer um op een nieuwe want dan staan al je gedownloade games in je download history in de store.

Heb zelf dat ook moeten doen en alles stond er nog in vanaf begin 2010..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is bij alle spellen op mijn pc monitor (de syncmaster T240), en dus ook op mijn tv monitor (dat is een HD 1080p, maar dus geen full HD, kan dat het verschil zijn?

Ik heb met de instelling op beide schermen gespeeld, maar kom toch niet echt verder... En over interlace kan ik niets vinden...
Wat je kan proberen is in de instellingen van je tv overscan uit te zetten.
Welke resoluties stuurt je ps3 uit/accepteert je tv?
de ps3 stuurt 1080p uit en mijn tv accepteert deze ook...

Als ik het goed begrijp dan is overscan het feit dat je niet alles op je beeldscherm ziet..klopt dat? Want ik heb foto's met mijn camera gemaakt en dus niet mijn hele scherm gefotografeerd...
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:29
Heb op google enkele oude berichten gevonden van problemen met Avatar (extended blu ray) op de PS3. Nu gaat dit nog over oudere versies dan de super slim die in mijn bezit is. Kunnen mensen bevestigen dat er geen problemen zijn met deze blu ray op de super slim PS3?

LOETKE

Verwijderd

Ik zag gisteren dat je de game Rain tot 1 oktober kan preorderen voor € 12,99 via de Store en dan krijg je daarbij diverse extra's gratis (o.a. thema's en avatars), die na de release niet meer beschikbaar zullen zijn. Het is de eerste titel van Sony Japan Studios sinds tijden en het lijkt me wel wat (aparte ervaring), maar naar mijn idee is is er bijzonder weinig aandacht geweest voor de titel, wat me enigzins zorgen baart.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Iemand een idee hoe ik de Playstation Move controllers(2 stuks) kan "aansluiten"? 1 knippert het ledje de hele tijd (die moet worden opgeladen als ik het zo lees op internet), maar ze geven beiden geen connectie.

• DaTimMan
  • Laatst online: 22:29
Christiano007 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:36:
Iemand een idee hoe ik de Playstation Move controllers(2 stuks) kan "aansluiten"? 1 knippert het ledje de hele tijd (die moet worden opgeladen als ik het zo lees op internet), maar ze geven beiden geen connectie.
eerst even pairen met een usb kabel aan je playstation.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

DaTimMan schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:52:
[...]

eerst even pairen met een usb kabel aan je playstation.
Al geprobeerd, maar geeft geen reactie.

Pagina: 1 ... 35 ... 47 Laatste