Zelf bezig met Tekken Revolution. Eén van de F2P games die verkrijgbaar is via PSN. Op dit moment een vrij populaire game. Het kost me minder dan 1 minuut om een tegenstander te vinden online en het niveau van de tegenstand is nogal wisselend. Soms veeg ik de vloer aan met de tegenstander, terwijl ik op andere momenten gewoon niet aan te pas kom. Online speelde ik tot op heden tegen veel verschillende personages (8 standaard, maar meerdere vrij te spelen), maar Kazuya, Law en Lars lijken erg populair te zijn.
What's the catch? Je start met 6 coins, waarvan je er twee kunt inzetten om de Arcade Mode door te spelen en 4 voor ranked/player matches. Door online overwinningen te behalen kun je Gold Tickets winnen en daarmee een extra online speelronde bewerkstelligen. Zijn de credits op, dan kun je coins kopen of gewoonweg een tijdje wachten totdat de coins weer geregeneerd zijn.
Desondanks vind ik het wel een vermakelijke game. Wie de afgelopen tijd op regelmatige basis heeft gespeeld, heeft de meeste targets inmiddels ook wel binnen, omdat er bijvoorbeeld na 1 miljoen downloads aan iedere speler 1 miljoen ingame dollars werden vergeven (tot 9 juli 2013), waarmee meteen één van de lastigste Trophy uit de weg is geruimd. Verder kon je 500 Points pakken, wanneer je een online overwinning boekte na inwisseling van een Gold Ticket. Echter, wanneer je wint, win je je Gold Tickets ook weer terug en kun je door blijven spelen. Ik zat dus al vrij snel op de 9500 van de 10000 Points. Om je te laten doorspelen, stellen ze om de zoveel tijd extra characters beschikbaar die unlocken bij het behalen van een x aantal Points (o.m. Alisa, Jin en Xiaoyu die in random volgorde unlocken).
Wanneer de game populair is, dan volgt ook een PSVita versie. Er zijn in ieder geval al 1 miljoen downloads, dus wie weet komt er binnenkort al een aankondiging.
Btw, ik vond deze game aanzienlijk leuker dan Jetpack Joyride, waar je tegen een ontiegelijke grind aanloopt, wil je alles van de game gezien hebben. Ik speel het af en toe een half uurtje om wat tijd te doden en zo houd ik het vol.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 08-07-2013 12:08
. Reden: toevoeging over Jetpack Joyride ]