Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Tarabass schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:17:
[...]

Dat was juist m'n punt. Hij is nu gratis bij PS+, maar toch geeft 'ie die melding. Maar hij doet het wel gewoon. Het zette het meer neer voor anderen die het niet aandurfen het spel te dl'en :)
nu snap ik wat je bedoeld. Je hebt de "je mag een uur spelen" versie ge-dl dus krijg je die melding. Op zich wel logisch, wel mooi dat je na dat uur meteen door kan spelen zonder eerst in de store een unlock of zo te moeten dl'en. Ik kreeg bij het dl'en de vraag welke versie ik wilde, de 1-uur spelen of volledige game.

ik ben hem nu aan het dl'en, snelheid is gelukkig redelijk op het moment, tussen de 2 en 3 MB/sec.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 15:31
Gisteren ook begonnen met BF3 via PS+. Ben maar eerst met de singleplayer begonnen, durfde de multiplayer nog niet aan aangezien ik geen BF meer heb gespeeld sinds BF1. Is die multiplayer nog een beetje in te komen nu als totale beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:50
Snap niet waarom je bang bent om lichtelijk te zuigen als je net begint. net of de singleplayer zo'n goede oefening is ? Gewoon online knallen en ontdekken of je mee komt. Als het tegenvalt accepteren en beter worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:22

Phydomir

Dennis

Is God of War 3 een beetje te doen als je 1 en 2 niet heb gespeeld? Of is het handiger om die eerst te kopen/spelen en daarna pas aan 3 te beginnen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:12
Phydomir schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:05:
Is God of War 3 een beetje te doen als je 1 en 2 niet heb gespeeld? Of is het handiger om die eerst te kopen/spelen en daarna pas aan 3 te beginnen?
Ik had vorige week precies dezelfde vraag. Mij is toen verteld dat het voor het verhaal wel verstandig is om de eerste delen te spelen. Je krijgt zo meer mee van het achtergrondverhaal van Kratos etc. Om die reden heb ik dan ook The God of War HD Collection gekocht en daarnaast God of War III. Ik moet zeggen dat de 'oude' God of War games er niet heel slecht uitzien op de PS3. En de drie games hebben mij in totaal nog geen € 15,- gekost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
prima te doen. Ik heb eerst 3 gespeeld en vervolgens 1 en 2.. echter kan ik deel 1 en 2 ook erg aanraden. en als je ze dan toch gaat spelen kun je ze net zo goed in de juiste volgorde spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Svennie schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:25:
[...]

nu snap ik wat je bedoeld. Je hebt de "je mag een uur spelen" versie ge-dl dus krijg je die melding. Op zich wel logisch, wel mooi dat je na dat uur meteen door kan spelen zonder eerst in de store een unlock of zo te moeten dl'en. Ik kreeg bij het dl'en de vraag welke versie ik wilde, de 1-uur spelen of volledige game.

ik ben hem nu aan het dl'en, snelheid is gelukkig redelijk op het moment, tussen de 2 en 3 MB/sec.
Gek genoeg heb je geen andere keuze dan de 'demo-versie' te downloaden. Ik heb het gewoon geprobeerd en het werkt gewoon zoals het hoort. Alleen de meldingen zijn dus onjuist. Gelukkig.

Veel plezier straks. Houdt er rekening mee dat je na het downloaden ook nog een patch moet installeren van 2GB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Tarabass schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:08:
[...]
Gek genoeg heb je geen andere keuze dan de 'demo-versie' te downloaden. Ik heb het gewoon geprobeerd en het werkt gewoon zoals het hoort. Alleen de meldingen zijn dus onjuist. Gelukkig.

Veel plezier straks. Houdt er rekening mee dat je na het downloaden ook nog een patch moet installeren van 2GB ;)
daar is hij nu mee bezig, eerst moest het spel geinstalleerd worden wat slechts 50 minuten kostte..... gelukkig wist ik dat dit allemaal zo ellendig lang ging duren dus heb ik het op de achtergrond laten lopen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Toevallig tegengekomen: Saturn in Dordrect verkoopt de PlayStation 3 (12 GB) voor €139 incl. 1 controller. DualShock 3 gaat over de toonbank voor €39.

[ Voor 8% gewijzigd door Uniciteit op 05-07-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Eindelijk besloten om een SSD in die van mij in te bouwen. Een 256GB SSD heb ik ergens vervangen voor een grotere gewone en nu heb ik die dus over om in de PS3 te zetten. Eens kijken wat dat gaat opleveren (en dat PSN dan maar wat sneller mag worden...).

Kan iemand mij even wijzen op een tutorial voor het overzetten van de data? De rest heb ik wel gevonden, maar dat laatste (misschien wel het belangrijkste) kan ik dan weer niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18
Welke idiote programmeur heeft ooit bedacht dat je installaties niet kan annuleren?

Wilde bij vriend potje Fifa spelen (op mijn PSN account) en we hebben blijkbaar ergens in het verleden 2 downloads gestart en geannuleerd (fifa demo, 9GB en allstars, 5.8GB). Nu heeft hij dus ergens op een moment dus alsnog alles gedownload, we starten playstation op, update naar nieuwe FW en begint dat ding doodleuk die 2 games te installeren. Even snel teruggerekend met een whopping 2MB/sec, Fifa gaat ergens tot 20% en stopt ermee, Allstars is goeie 30 minuten bezig en ondertussen kan je gewoon niets met dat ding.

Na die 2 krijg je het hoofdmenu, gaat binnen 10seconde _opnieuw_ beginnen met 9GB van Fifa :/ Gelukkig stop die weer op ~20% en weet ik optijd het bestand (in zo'n bubbel) te verwijderen.

Ruim uur bezig geweest omdat dat ding zonodig zelf dingen wil gaan installeren die je totaal niet kan annuleren :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

SinergyX schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:22:
Welke idiote programmeur heeft ooit bedacht dat je installaties niet kan annuleren?

Wilde bij vriend potje Fifa spelen (op mijn PSN account) en we hebben blijkbaar ergens in het verleden 2 downloads gestart en geannuleerd (fifa demo, 9GB en allstars, 5.8GB). Nu heeft hij dus ergens op een moment dus alsnog alles gedownload, we starten playstation op, update naar nieuwe FW en begint dat ding doodleuk die 2 games te installeren. Even snel teruggerekend met een whopping 2MB/sec, Fifa gaat ergens tot 20% en stopt ermee, Allstars is goeie 30 minuten bezig en ondertussen kan je gewoon niets met dat ding.

Na die 2 krijg je het hoofdmenu, gaat binnen 10seconde _opnieuw_ beginnen met 9GB van Fifa :/ Gelukkig stop die weer op ~20% en weet ik optijd het bestand (in zo'n bubbel) te verwijderen.

Ruim uur bezig geweest omdat dat ding zonodig zelf dingen wil gaan installeren die je totaal niet kan annuleren :/
Ik krijg het gevoel dat je verhaal een beetje kort door de bocht is, maar auto install doet ie alleen bij updates van PSN+ auto update, ik heb verder nog nooit gehad dat iets vanzelf geinstalleerd is. Dat dat niet te annuleren is, is inderdaad soms wel jammer, maar snap het wel omdat je anders ook nog meer moet wegschrijven voor een undo en het dus nog langzamer gaat.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PS+ auto update doet hij enkel als je je PS3 daarop insteld (tijd van opstarten etc), wat op die PS3 niet is ingesteld. Enige momenten dat ik inlog met mijn PSN account is wanneer we FIFA spelen, daarbuiten is het zijn eigen account of niet online.

Verleden kwam hij gewoon netjes als 'bubbel' bij je games te staan, kon je zelf kiezen om hem te installeren. Nu stond hij daar wel, maar begon gewoon uit zichzelf te updaten. An sich geen probleem, maar ruim een uur voor krap 16GB?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf bezig met Tekken Revolution. Eén van de F2P games die verkrijgbaar is via PSN. Op dit moment een vrij populaire game. Het kost me minder dan 1 minuut om een tegenstander te vinden online en het niveau van de tegenstand is nogal wisselend. Soms veeg ik de vloer aan met de tegenstander, terwijl ik op andere momenten gewoon niet aan te pas kom. Online speelde ik tot op heden tegen veel verschillende personages (8 standaard, maar meerdere vrij te spelen), maar Kazuya, Law en Lars lijken erg populair te zijn.

What's the catch? Je start met 6 coins, waarvan je er twee kunt inzetten om de Arcade Mode door te spelen en 4 voor ranked/player matches. Door online overwinningen te behalen kun je Gold Tickets winnen en daarmee een extra online speelronde bewerkstelligen. Zijn de credits op, dan kun je coins kopen of gewoonweg een tijdje wachten totdat de coins weer geregeneerd zijn.

Desondanks vind ik het wel een vermakelijke game. Wie de afgelopen tijd op regelmatige basis heeft gespeeld, heeft de meeste targets inmiddels ook wel binnen, omdat er bijvoorbeeld na 1 miljoen downloads aan iedere speler 1 miljoen ingame dollars werden vergeven (tot 9 juli 2013), waarmee meteen één van de lastigste Trophy uit de weg is geruimd. Verder kon je 500 Points pakken, wanneer je een online overwinning boekte na inwisseling van een Gold Ticket. Echter, wanneer je wint, win je je Gold Tickets ook weer terug en kun je door blijven spelen. Ik zat dus al vrij snel op de 9500 van de 10000 Points. Om je te laten doorspelen, stellen ze om de zoveel tijd extra characters beschikbaar die unlocken bij het behalen van een x aantal Points (o.m. Alisa, Jin en Xiaoyu die in random volgorde unlocken).

Wanneer de game populair is, dan volgt ook een PSVita versie. Er zijn in ieder geval al 1 miljoen downloads, dus wie weet komt er binnenkort al een aankondiging.

Btw, ik vond deze game aanzienlijk leuker dan Jetpack Joyride, waar je tegen een ontiegelijke grind aanloopt, wil je alles van de game gezien hebben. Ik speel het af en toe een half uurtje om wat tijd te doden en zo houd ik het vol.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2013 12:08 . Reden: toevoeging over Jetpack Joyride ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:06:
Zelf bezig met Tekken Revolution. Eén van de F2P games die verkrijgbaar is via PSN. Op dit moment een vrij populaire game. Het kost me minder dan 1 minuut om een tegenstander te vinden online en het niveau van de tegenstand is nogal wisselend. Soms veeg ik de vloer aan met de tegenstander, terwijl ik op andere momenten gewoon niet aan te pas kom. Online speelde ik tot op heden tegen veel verschillende personages (8 standaard, maar meerdere vrij te spelen), maar Kazuya, Law en Lars lijken erg populair te zijn.

What's the catch? Je start met 6 coins, waarvan je er twee kunt inzetten om de Arcade Mode door te spelen en 4 voor ranked/player matches. Door online overwinningen te behalen kun je Gold Tickets winnen en daarmee een extra online speelronde bewerkstelligen. Zijn de credits op, dan kun je coins kopen of gewoonweg een tijdje wachten totdat de coins weer geregeneerd zijn.

Desondanks vind ik het wel een vermakelijke game. Wie de afgelopen tijd op regelmatige basis heeft gespeeld, heeft de meeste targets inmiddels ook wel binnen, omdat er bijvoorbeeld na 1 miljoen downloads aan iedere speler 1 miljoen ingame dollars werden vergeven (tot 9 juli 2013), waarmee meteen één van de lastigste Trophy uit de weg is geruimd. Verder kon je 500 Points pakken, wanneer je een online overwinning boekte na inwisseling van een Gold Ticket. Echter, wanneer je wint, win je je Gold Tickets ook weer terug en kun je door blijven spelen. Ik zat dus al vrij snel op de 9500 van de 10000 Points. Om je te laten doorspelen, stellen ze om de zoveel tijd extra characters beschikbaar die unlocken bij het behalen van een x aantal Points (o.m. Alisa, Jin en Xiaoyu die in random volgorde unlocken).

Wanneer de game populair is, dan volgt ook een PSVita versie. Er zijn in ieder geval al 1 miljoen downloads, dus wie weet komt er binnenkort al een aankondiging.

Btw, ik vond deze game aanzienlijk leuker dan Jetpack Joyride, waar je tegen een ontiegelijke grind aanloopt, wil je alles van de game gezien hebben. Ik speel het af en toe een half uurtje om wat tijd te doden en zo houd ik het vol.
Heerlijke game inderdaad! Heb het gisteravond nog samen met een vriend gespeeld. Ombeurten tegen een online tegenstander in een Ranked Game en dat leverde soms heel toffe gevechten op! _/-\o_ De game is simpel in zijn design en functies en doet wat het moet doen. Dat maakt het des te vermakelijker om, als je nog even een paar minuten de tijd hebt, de controller te pakken en een online potje te vechten.

Daarnaast is de game grafisch top voor een gratis game, want het spel maakt gebruik van dezelfde engine als Tekken Tag Tournament 2. Dat laatste spel heb ik trouwens op de Xbox, maar sinds Tekken Revolution heb ik dat spel niet meer gespeeld. :)

Maar goed, wat ik zo fijn vind aan Tekken Revolution is dat de doelgroep niet de hardcore Tekken spelers zijn, dus jouw kansen als vechter zijn beter in een online gevecht en dat maakt het ook een stuk leuker. Je kunt dus eindelijk eens wat potjes winnen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik werd vaak gekickt aan het begin vanwege m'n lage level, gelukkig wat omhoog kunnen werken.

Gelukkig ben ik erg bekend met de 2 start dames (Asuka en Lili) en mijn eerste unlock was Alisa, was mijn trio ook weer compleet :D

Grootste nadeel vind ik de nóg makkelijkere manier om gewoon een juggle uit te voeren, of continue die dash-aanvallen te blijven doen (90% van de mensen die ik tegenkom met Law doen niets anders). Lars zie je nog redelijke variatie, grappig dat ik tot heden tegen Jack nog nooit heb gespeeld.

Daarnaast doen die open matches (rooms) soms erg lang voordat je eindelijk een potje kan spelen, bij DOA5 hebben ze dat een stuk beter gedaan (kan je gewoon arcade/training doen en krijg je random invites om potje tegen iemand te spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
SinergyX schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:43:
Ik werd vaak gekickt aan het begin vanwege m'n lage level, gelukkig wat omhoog kunnen werken.

Gelukkig ben ik erg bekend met de 2 start dames (Asuka en Lili) en mijn eerste unlock was Alisa, was mijn trio ook weer compleet :D

Grootste nadeel vind ik de nóg makkelijkere manier om gewoon een juggle uit te voeren, of continue die dash-aanvallen te blijven doen (90% van de mensen die ik tegenkom met Law doen niets anders). Lars zie je nog redelijke variatie, grappig dat ik tot heden tegen Jack nog nooit heb gespeeld.

Daarnaast doen die open matches (rooms) soms erg lang voordat je eindelijk een potje kan spelen, bij DOA5 hebben ze dat een stuk beter gedaan (kan je gewoon arcade/training doen en krijg je random invites om potje tegen iemand te spelen).
Ik moet toegeven dat ik tot op heden nog weinig matches ben tegengekomen waarbij er constant een 'juggle' werd uitgevoerd. De kans dat zoiets gebeurd is, naar mijn mening, in Tekken Tag Tournament 2 groter, omdat het daar de kerndoelgroep betreft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

Heavy Rain... Het grijpt je bij je strot.
Zit er vanaf minuut 1 helemaal in.. Hiervoor o.a. de PS3 aangeschaft. Geweldige gameplay en ervaring.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vis schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:55:
Heavy Rain... Het grijpt je bij je strot.
Zit er vanaf minuut 1 helemaal in.. Hiervoor o.a. de PS3 aangeschaft. Geweldige gameplay en ervaring.
Ik ben ooit tot halverwege gekomen, toen de game besloot al mijn savegames te wissen. Ik heb nooit door de zure appel heen kunnen beten en helemaal opnieuw kunnen beginnen. Moet ik alsnog wel een keer doen. Wellicht komende winter een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb laastst Child of Eden binnen gehaald. Ben benieuwd naar de ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Yonix schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:42:
Ik moet toegeven dat ik tot op heden nog weinig matches ben tegengekomen waarbij er constant een 'juggle' werd uitgevoerd. De kans dat zoiets gebeurd is, naar mijn mening, in Tekken Tag Tournament 2 groter, omdat het daar de kerndoelgroep betreft. :)
Zat gisteren nog in leuke room, beetje rondtikken en aardige potjes, komt er zo'n 40+ rank binnen, binnen 10 minuten was iedereen pleite. Het is inderdaad stuk minder dan bij TTT2, maar komt er eenmaal zo'n 'fanaat' binnen, is de lol er bizar snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

bram1984 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:05:
[...]

Ik ben ooit tot halverwege gekomen, toen de game besloot al mijn savegames te wissen. Ik heb nooit door de zure appel heen kunnen beten en helemaal opnieuw kunnen beginnen. Moet ik alsnog wel een keer doen. Wellicht komende winter een keer.
Ai dat is wel heel zuur dan ja.. Toch raar dat alles ineens weg was..
Deze game ga ik hierna nog zeker overdoen, en soms andere keuzes maken, ben benieuwd, maar zit pas aan het begin..
Nu werken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 19:28
Weet iemand nog een betrouwbare (web)winkel waar ik een nieuwe slim PS3 160Gb of 320Gb kan kopen? Dus niet de '2012' super slim met het schuifdeurtje. In de pricewatch is nagenoeg niets meer te vinden, de enige die genoemd werd is volgens de shopsurvey zeer onbetrouwbaar, dus dat doen we maar ff niet. :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 23:07
Heeft het nog zin om nu een nieuwe Playstation 3 te kopen? Ze zijn hier in de aanbieding voor ongeveer €155 inclusief 2 games: Infamous en Uncharted; Drakes Fortune. De PS4 zit er aan te komen, en heb ook wel een redelijke PC waar wat games op gespeeld kunnen worden (echter geen high end systeem oid).

Wat zou ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
flashingst schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:49:
Heeft het nog zin om nu een nieuwe Playstation 3 te kopen? Ze zijn hier in de aanbieding voor ongeveer €155 inclusief 2 games: Infamous en Uncharted; Drakes Fortune. De PS4 zit er aan te komen, en heb ook wel een redelijke PC waar wat games op gespeeld kunnen worden (echter geen high end systeem oid).

Wat zou ik doen?
Een losse PS3 met een jaar abo PS+ nemen en dan daarmee volhouden tot de eerste Slim versie van de PS4 uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Laatst online: 21:52
vandaag ook een ps3 bij de bcc besteld
Zeker niet duur. Heb zelf nog een 500GB schijfje over. Alleen nu nog ergens een mounting bracket zien te fixen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

flashingst schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:49:

Wat zou ik doen?
Doen :Y Nog genoeg mooie games die eraan zitten te komen. Waaronder GTA V

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Laatst online: 13-07 18:30
En vergeet de gigantische "backlog" aan games niet die je misschien gemist heeft. Er zitten toch echt wat pareltjes tussen!

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
En om die 'backlog' heb ik nu sinds twee weken een PS3. Wat een heerlijke console en wat een pareltjes van games inderdaad. Denk aan de God of War-reeks, Infamous, Motorstorm etc. Ik heb in de twee weken tijd zo'n 14 games aangeschaft. Allemaal exclusief voor de PS3.

Mijn Xbox staat nu even stof te happen en ik vrees dat het dat nog wel even zal blijven doen, want de PS4 staat al in de pre-order. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
Bad_Boy schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:53:
En vergeet de gigantische "backlog" aan games niet die je misschien gemist heeft. Er zitten toch echt wat pareltjes tussen!
Mede om deze reden heb ik toch besloten dat ik er waarschijnlijk eentje ga ophalen! Titels als Heavy Rain, Uncharted en Gran Turismo spreken me toch ook wel erg aan. Om nog maar te zwijgen over GTA V die er aan zit te komen en waarbij het vast weer een jaar gaat duren voor hij voor de PC verkrijgbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

flashingst schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:48:
[...]

Mede om deze reden heb ik toch besloten dat ik er waarschijnlijk eentje ga ophalen! Titels als Heavy Rain, Uncharted en Gran Turismo spreken me toch ook wel erg aan. Om nog maar te zwijgen over GTA V die er aan zit te komen en waarbij het vast weer een jaar gaat duren voor hij voor de PC verkrijgbaar is...
Idem hier :)

Met Heavy Rain en Red Dead Redemption ben ik wel even zoet tot GTA V :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Vis schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:40:
[...]

Idem hier :)

Met Heavy Rain en Red Dead Redemption ben ik wel even zoet tot GTA V :)
Ik kan je ook Undead Nightmare aanbevelen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Bellerophon schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:02:
[...]

Ik kan je ook Undead Nightmare aanbevelen :Y
Is dat DLC?
zombies toch? Ben daar eerlijk gezegd geen fan van.. Zombies.. maar wie weet zal ik het eens proberen nadat ik RDR gespeeld heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:06:

Tekken revolution = Gasten kiezen Law, gaan steeds op die overpowerde Dragon Arrow move drukken totdat je dood bent. Die gasten heb je alleen maar daar, is niet eens leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
Helaas, net de PS3 besteld maar kreeg een mailtje dat hij niet kon worden gereserveerd, zal dus denk ik wel op zijn! Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:06
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1064065_10151473542555841_832115860_o.jpg

Kan niet wachten :) Heb 'm maar alvast besteld met het boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
flashingst schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 17:08:
Helaas, net de PS3 besteld maar kreeg een mailtje dat hij niet kon worden gereserveerd, zal dus denk ik wel op zijn! Jammer...
Een tweedehands is geen optie? Ik heb de mijne tweedehands gekocht. Een Playstation 3 Slim 320 GB voor zo'n € 150,-. Even goed schoonmaken en hij zag er splinternieuw uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
Update: Net gebeld met BCC en gevraagd waarom de bestelling zo snel geannuleerd is terwijl er stond dat hij op voorraad was. Ik kreeg te horen dat net de laatste de deur uit zijn gegaan. Toch voet bij stuk gehouden en kan hem nu alsnog ophalen in een ander filiaal, een paar kilometer verderop! Helaas duurt het geld terugstorten (ja, moest vooruit betalen; achterlijk!) ongeveer 1 week. Echter zijn ze bereid te wachten op het retourneren van het geld zodat ik met hetzelfde geld de andere PlayStation kan ophalen.

Ik kreeg gelijk van het desbetreffende filiaal een kopie van het afhaalbewijs gestuurd via de mail. Hij staat klaar voor me en ik mag hem ophalen wanneer ik wil.

Alsnog mijn PlayStation 3 dus! Vind dit toch wel netjes opgelost, complimenten voor BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:29
Dan ben ik benieuwd welke mail ik straks nog ga krijgen van het betreffende filiaal. Merkte al wel dat ik niet meer kon verzenden naar mijn adres, maar afhalen bij een filiaal redelijk in de buurt zou nog moeten kunnen. Die optie dus gekozen, ben benieuwd. Kon ook niet meer langer wachten, want dit blijft een prachtige aanbieding om kennis te maken met een PS 3 (mijn inziens).

Ander punt is nu nog de bestelling van de game waarmee ik wil beginnen te spelen te weten Fifa 13. Hoef verder geen inhoudelijke reactie of dit nou de game is waarvoor je een PS 3 aanschaft ;). Echter wil de bestelling niet doorlopen via Mediamarkt.nl krijg het scherm tot aan de bestelling verwerken knop, maar dan gaat hij ondanks keuze I-Deal betaling niet verder. Iemand wel succesvol 1 game kunnen bestellen voor de aanbieding prijs van 18,33?

Edit: Ongeduldig besloten de game dan maar op te halen bij een MM vestiging. Toch ook in de buurt bij het naar huis rijden.

[ Voor 7% gewijzigd door RudyL op 10-07-2013 19:28 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
iPodKiller schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 17:04:
[...]

Tekken revolution = Gasten kiezen Law, gaan steeds op die overpowerde Dragon Arrow move drukken totdat je dood bent. Die gasten heb je alleen maar daar, is niet eens leuk meer.
Nu paar dagen geprobeerd, dit plus 'session no longer available' (buiten dat het jesus traag is, maargoed).
20 minuten bezig, 2 potjes gespeeld welke elk halverwege 'connection lost to host' kregen, rest was het matches zoeken, removed from room en session no longer available.

Nee, beetje het einde van het Tekken tijdperk.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
RudyL schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:21:
Dan ben ik benieuwd welke mail ik straks nog ga krijgen van het betreffende filiaal. Merkte al wel dat ik niet meer kon verzenden naar mijn adres, maar afhalen bij een filiaal redelijk in de buurt zou nog moeten kunnen. Die optie dus gekozen, ben benieuwd. Kon ook niet meer langer wachten, want dit blijft een prachtige aanbieding om kennis te maken met een PS 3 (mijn inziens).

Ander punt is nu nog de bestelling van de game waarmee ik wil beginnen te spelen te weten Fifa 13. Hoef verder geen inhoudelijke reactie of dit nou de game is waarvoor je een PS 3 aanschaft ;). Echter wil de bestelling niet doorlopen via Mediamarkt.nl krijg het scherm tot aan de bestelling verwerken knop, maar dan gaat hij ondanks keuze I-Deal betaling niet verder. Iemand wel succesvol 1 game kunnen bestellen voor de aanbieding prijs van 18,33?

Edit: Ongeduldig besloten de game dan maar op te halen bij een MM vestiging. Toch ook in de buurt bij het naar huis rijden.
Ik weet niet wanneer je hem besteld hebt maar als je dat vanmiddag hebt gedaan had je nu al een mail moeten hebben als hij er niet meer zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
flashingst schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:53:
[...]

Ik weet niet wanneer je hem besteld hebt maar als je dat vanmiddag hebt gedaan had je nu al een mail moeten hebben als hij er niet meer zou zijn!
Na sluitingstijd van het filiaal besteld. Dus morgen vroeg pas de bevestiging / annulering ervan. Zag dat bezorgen niet meer mogelijk was, dus toen maar filiaal gekozen. Daarna hier gelezen dat jij al een annulering had binnen gekregen, maar jij zult denk ik nog voor de bezorg methode hebben kunnen kiezen? En dat deze later toch niet mogelijk bleek?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
RudyL schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:20:
[...]

Na sluitingstijd van het filiaal besteld. Dus morgen vroeg pas de bevestiging / annulering ervan. Zag dat bezorgen niet meer mogelijk was, dus toen maar filiaal gekozen. Daarna hier gelezen dat jij al een annulering had binnen gekregen, maar jij zult denk ik nog voor de bezorg methode hebben kunnen kiezen? En dat deze later toch niet mogelijk bleek?
Ik kon ook niet meer voor bezorgmethode kiezen. Ik zou als ik jou was bellen met het 0900 hoofdkantoor nummer en dan kijken ze waar ze hem nog wel hebben. Vervolgens werd ik doorverbonden naar dat filiaal waar ze hem nog hadden, gegevens achtergelaten en hij staat klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
flashingst schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:22:
[...]

Ik kon ook niet meer voor bezorgmethode kiezen. Ik zou als ik jou was bellen met het 0900 hoofdkantoor nummer en dan kijken ze waar ze hem nog wel hebben. Vervolgens werd ik doorverbonden naar dat filiaal waar ze hem nog hadden, gegevens achtergelaten en hij staat klaar!
Dat is nu ook al niet meer te bereiken, daarbij is dit kwa keuze nog de 'enige' optie die voor mij goed te bereiken is. We horen het morgen wel.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
een hoop nieuwe ps3 eigenaren lees ii. leuk! wel jammer dat jullie zo laat instappen met de ps4 aan de horizon. toch zeker geen miskoop met de enorme backlog en gave aankomende games. the last of us alleen is het in mijn ogen al waard een ps3 voor 155e op te pikken. sony gaat de support voor de ps3 voorlopig niet hard droppen zoals microsoft dat weer lijkt te doen qua games.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Dat komt vooral door brazilie en lage lonen landen.
In brazilie moet je fikse tax betalen voor producten die daar niet geproduceerd zijn.
De reden bij lage lonen landen laat zich natuurlijk makkelijk raden.
Samen met de al enorme aantal verkochte units in de rest van de wereld is het gewoonweg stom om niet de ps3 te blijven ondersteunen.

Met de ps2 hebben ze daar echt nog een goede boterham mee verdiend.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
swopdark schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:17:
een hoop nieuwe ps3 eigenaren lees ii. leuk! wel jammer dat jullie zo laat instappen met de ps4 aan de horizon. toch zeker geen miskoop met de enorme backlog en gave aankomende games. the last of us alleen is het in mijn ogen al waard een ps3 voor 155e op te pikken. sony gaat de support voor de ps3 voorlopig niet hard droppen zoals microsoft dat weer lijkt te doen qua games.
Maar geen GT7/GT6HD, voor mij de enige reden om direct over te stappen op een PS4. Beide consoles krijgen nog genoeg games, ik weet niet waar je laatste zin vandaan haalt (E3 heeft MS nog duidelijk aangegeven de Xbox360 verder uit te gaan bouwen).

2de hands worden consoles nu erg interessant, voor 150 euro heb je een 2de hands met zwikkie spellen erbij, mischien niet de nieuwste slim, maar een fat werkt ook nog probleemloos (ik heb 2de generatie die nog nooit problemen heeft gegeven buiten wat luidruchtiger is).

Dan nog een leuk stuurtje op de kop tikken, waar je bij de Playstation ze grote kans ook kan gaan gebruiken bij de PS4 (aantal gaven al aan support te gaan geven voor de huidige series).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 16:48
Heb voor de 2e keer een ylod reflow gedaan. Na een maand was de eerste al "verlopen". Ik heb een onbekend merk koelpasta gebruikt en merk dat bij bf3 de fan na 10 minuten continue aan staat. Ik heb een phat van 2008. Zijn er mensen met een phat die hem stiller hebben gekregen? Welke Mod / koelpasta heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 00:03:
Maar geen GT7/GT6HD, voor mij de enige reden om direct over te stappen op een PS4. Beide consoles krijgen nog genoeg games, ik weet niet waar je laatste zin vandaan haalt (E3 heeft MS nog duidelijk aangegeven de Xbox360 verder uit te gaan bouwen).
Als ik kijk naar de exclusive AAA titels voor de xbox 360 en de PS3 van het pakweg afgelopen jaar. Dan houd het met de release van Gears of War Judgement toch wel een beetje op voor de x360.... Aan de ene kant vind ik het goed dat ze zich vol richten op de xbox one maar aan de andere kant laten ze weer een hele hoop gamers achter die het moeten hebben van de multiplatformers. Wat zich hier nu afspeelt is voor veel mensen ook reden om straks voor de PS4 te kiezen: veel support, veel exclusive games, etc... De PS3 droogt erg fijn op...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik kijk ook niet naar exclusives, die zijn leuk, maar daar houd het op. Op de hele PS heb ik mischien 5 exclusives gekocht, waarvan de hele GT serie. De rest wat matig op z'n best of konden me totaal niet boeien (zoals die GoW en de latere uncharted serie). De rest van support komt gewoon van developers, zolang ze rond de wii/wii-u blijven bouwen, grote kans dat 360 en PS3 ook nog wat games krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Vis schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:52:
[...]

Is dat DLC?
zombies toch? Ben daar eerlijk gezegd geen fan van.. Zombies.. maar wie weet zal ik het eens proberen nadat ik RDR gespeeld heb. :)
Stand Alone :Y

Ja het zijn zombies maar in een zware western saus met de humor van RDR. Ik vond het een geweldige uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
En gelukkig 'gewoon' de bevestiging ontvangen dat ik de PS3 in het filiaal van mijn voorkeur kan ophalen. Na de Super Nintendo eindelijk een opvolger binnen als spelconsole. Benieuwd of het een concurrent kan zijn.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 17:04:
[...]

Ik moet zeggen dat ik die gasten ook tegengekomen ben. Ik speel zelf ook met Law, maar wissel de moves toch echt af, tenzij de tegenstander vervalt in het gebruiken van 1 single move. Er zijn namelijk wel meer characters die kunnen openen met zo'n power move. Overigens heb ik niet zoveel disconnects gehad.

Qua juggling heb ik toch wel minstens 1 à 2 werkloos moeten toekijken hoe mijn levensbalk stelselmatig gedecimeerd werd.

Anyway, de Trophies zijn allemaal binnen, maar ik start de game zo nu en dan nog wel op. Ik heb overigens nu Tekken 6 opgestart, maar dat is toch wel even een wereld van verschil met Tekken Revolution. Vooral de laadtijden ervaar ik hierdoor als storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tekken 6 heeft toch update gehad dat je een HD installatie kon doen? Meen me te herinneren dat het toen was sneller ging qua laden (maar niet te vergelijken met voorgaande series).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 16-09 19:22
Hoe zit het met de gratis spellen die je kan downloaden bij PS+? Stel dat ik over een maand pas een PS3 koop, kan ik dan nog steeds gratis de games downloaden die de maanden ervoor gratis beschikbaar zijn gesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Ik twijfel nu om en 2e hands slim te kopen of de phat in leven proberen te houden tot de ps4. Iemand hier die zijn phat voor lange tijd nieuw leven in heeft geblazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kippengaas schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:22:
Hoe zit het met de gratis spellen die je kan downloaden bij PS+? Stel dat ik over een maand pas een PS3 koop, kan ik dan nog steeds gratis de games downloaden die de maanden ervoor gratis beschikbaar zijn gesteld?
Je kan enkel gratis spellen downloaden die op het moment dat jij een PS+ abonnement hebt/had, downloaden. In jouw geval; als je nu geen PS+ abonnement hebt en dit pas over een maand aanschaft, kan jij enkel de games van PS+ downloaden die gratis verkrijgbaar zijn op het moment dat je dat abonnement hebt. Heb je nu wel het abo maar geen PS3 dan kan dit natuurlijk wel, hangt dus af van het feit of je een abonnement hebt. (heb je een abo, dan moet je wel de gratis games via de webstore aankopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MaxHardcore schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:45:
Ik twijfel nu om en 2e hands slim te kopen of de phat in leven proberen te houden tot de ps4. Iemand hier die zijn phat voor lange tijd nieuw leven in heeft geblazen?
Mijn phat is op 1 maand en 10 dagen na precies 5 jaar oud :) Misschien is het tijd om eens van stof te ontdoen, hij maakt best herrie bij groot aantal games, maar buiten wat standaard game-vastlopers nooit problemen gehad. (wel HDD vervangen door 250).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik was van plan om voor mijn PS3 Phat een extra controller aan te schaffen, en de HDD te upgraden i.v.m. alle leuke extras van PS+.

Al snel kwam ik rond het bedrag van ~ 90€

Toen toch maar even op zoek gegaan naar een leuk tweedehandsje.

Eindstand, mijn huidige PS3 weten te verkopen voor € 130,-
En de nieuwe console aangeschaft voor € 200,- inclusief garantie !

Prima investering en het is werkelijk een pareltje.
Eindelijk weer een design dat ook een beetje leuk in de huiskamer staat.

Nu wellicht nog op zoek naar een witte verticale stand.
Hoe zijn jullie ervaringen hiermee ?

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-uUkBIVQGj1w/Ud7YsE92hkI/AAAAAAAABzw/TEep6uNJACk/s512/PS3.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Greatsword op 11-07-2013 18:17 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
Is die 12GB op die PlayStation 3 voldoende om een tijdje op te spelen? Ik download geen games van PSN oid, zal alleen een aantal games spelen. Ik weet dat het per game verschilt hoe veel ruimte nodig is om te installeren en dat sommige games alleen een save file kwijt moeten.

En waar kan ik zo'n PS3 HDD Mounting Bracket kopen? Heb ze gezien voor 13,99 via Pricewatch, gratis verzenden, is dat een fatsoenlijk prijsje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Naast de pricewatch is er ook nog Vraag & Aanbod.

V&A aangeboden: PS3 Ultra Slim Hard Disk Drive Mounting Bracket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29
Heb al een paar keer gehad tijdens het gamen dat mijn PS3 even hangt. Vandaag ineens gewoon een PS3 die compleet hangt. Was niets meer mee te doen. PS knop op controller deed niets meer.

Met die korte stops in mijn achterhoofd, zou het kunnen zijn dat de PS3 aan het einde van zijn latijn is, of kan ik hem nog redden, of kan het wel eens voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
SinergyX schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:03:
[...]

Mijn phat is op 1 maand en 10 dagen na precies 5 jaar oud :) Misschien is het tijd om eens van stof te ontdoen, hij maakt best herrie bij groot aantal games, maar buiten wat standaard game-vastlopers nooit problemen gehad. (wel HDD vervangen door 250).
Ik heb zelf een 320g wd black Scorpio 7200 erin gezet, dacht eerst dat het apparaat daar ook warmer van werd, maar volgens mij kan dat niet.

Misschien dat ik maar gaatjes in de onderkant ga boren voor extra ventilatie en de pasta vervangen voor Chill factor iii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:31:
Tekken 6 heeft toch update gehad dat je een HD installatie kon doen? Meen me te herinneren dat het toen was sneller ging qua laden (maar niet te vergelijken met voorgaande series).
Ik mocht meteen een update downloaden v1.03. Due heb ik geïnstalleerd, maar blijft langzaam laden. Zeker als je het vergelijkt met de latere Tekken games.

EDIT: Als ik weer ruimte vrij heb op de schijf, zal ik de snelheid checken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2013 19:47 . Reden: reactie aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Zojuist de ps3 ultra slim besteld en ik krijg hem rond 4 uur.
Ter vervanging van mijn ps3 40gb (500gb )
Ps3 phat verkocht voor 145 en de ultra slim voor 155 gekocht.
Nu alleen me oude 500gb schijf vervangen en in de ultra slim zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Weet iemand nog een plek waar ze de "Slim" verkopen? In het voorjaar is bij mij ingebroken en met titels als GTA5 in aantocht wil ik mijn gestolen console toch wel gaan vervangen. :) Ik ga liever voor de 'slim' als die nog te vinden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

estorino schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:23:
Weet iemand nog een plek waar ze de "Slim" verkopen? In het voorjaar is bij mij ingebroken en met titels als GTA5 in aantocht wil ik mijn gestolen console toch wel gaan vervangen. :) Ik ga liever voor de 'slim' als die nog te vinden is...
http://tweakers.net/produ...playstation-3-slim-320gb/

ze zijn er nog , maar wel opschieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
uiteraard heb ik in de pricewatch gekeken, maar daar is maar 1 winkel die ze nog zegt te hebben en die heeft een hoogst twijfelachtige reputatie in de shopsurvey mbt. voorraad indicatie en afhandeling, dus dat ga ik mooi niet doen. :) Ik hoopte dat iemand wellicht een winkeltje wist waar er ergens nog 1 staat of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

estorino schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:36:
[...]

uiteraard heb ik in de pricewatch gekeken, maar daar is maar 1 winkel die ze nog zegt te hebben en die heeft een hoogst twijfelachtige reputatie in de shopsurvey mbt. voorraad indicatie en afhandeling, dus dat ga ik mooi niet doen. :) Ik hoopte dat iemand wellicht een winkeltje wist waar er ergens nog 1 staat of zo...
op bol.com zijn er nog wel verschillende te koop en das een erg betrouwbare shop.
dat weet ik uit eigen goede ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:00:
[...]

op bol.com zijn er nog wel verschillende te koop en das een erg betrouwbare shop.
dat weet ik uit eigen goede ervaring.
Helaas, dat is onjuiste info, ook op bol.com geen slim ps3's te koop, dus waar je dat vandaan haalt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

estorino schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:32:
[...]

Helaas, dat is onjuiste info, ook op bol.com geen slim ps3's te koop, dus waar je dat vandaan haalt... :?
nee hoor :

http://www.bol.com/nl/p/s...-zilver/1004004012288092/

http://www.bol.com/nl/p/s...troller/1004004011650904/

http://www.bol.com/nl/p/s...lanet-2/1004004011008939/

drie verschillende zelfs...

sla je slag zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hij wou een ps3 slim... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Sinds vandaag eigenaar van een Logitech G25 racestuur. Erg leuk speelgoed in combinatie met een PlayStation 3 en Gran Turismo 5 :*)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sHoPogvHaUY85zY0vVzTt2rH/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:29:
[...]

ja hij wou een ps3 slim... :+
Bovendien simpelweg niet leverbaar, al die zogenaamde types zijn advertenties van dezelfde leverancier die ze helemaal niet in voorraad heeft. Dead end dus... En nee, ik ga niet de hoofdprijs betalen voor een slim.
Bedankt voor je input dennis585, maar het moet wel een beetje realistisch blijven he. :) Ik heb uiteraard zelf al de nodige sites afgespeurd naar een leverbare slim voor een normale prijs. Ik hoop nu vooral op kleinere retailers die wellicht nog iets in het magazijn hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wat doe je moeilijk V&A staat er vol mee, voor acceptabele prijzen.

http://tweakers.net/categ...yzYqsPu36f1sMcoaTe41Rr_QI

en anders MP wel.

http://www.marktplaats.nl...rice&sortOrder=increasing

[ Voor 76% gewijzigd door Greatsword op 12-07-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

estorino schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:36:
[...]

Bovendien simpelweg niet leverbaar, al die zogenaamde types zijn advertenties van dezelfde leverancier die ze helemaal niet in voorraad heeft. Dead end dus... En nee, ik ga niet de hoofdprijs betalen voor een slim.
Bedankt voor je input dennis585, maar het moet wel een beetje realistisch blijven he. :) Ik heb uiteraard zelf al de nodige sites afgespeurd naar een leverbare slim voor een normale prijs. Ik hoop nu vooral op kleinere retailers die wellicht nog iets in het magazijn hebben staan.
De superslim is zo gek nog niet , tis dat mijn ps3 slim nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 11:34
estorino schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:23:
Waarom niet de super slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk om de schuiflade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Vanavond mijn bestelde PS3 opgehaald. BCC bleek deze aanbieding al tijden in de winkel te hebben, maar raakte toen de voorraad onmogelijk kwijt. Met de actie is de gehele voorraad woensdag avond uitverkocht geraakt. Geluk gehad dat ik de laatste uit het filiaal enigszins uit de buurt kon ophalen. Nu wachten op de update en spelen.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
PlayStation 3 net opgehaald. Straks maar beginnen met inFamous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Have fun!

Ik heb net FC3 op platinum gezet. Het was even lastig om sommige trofeeën te halen, maar het is allemaal gelukt. Helaas vond ik de game eigenlijk te makkelijk. Er was weinig uitdaging op het laatst. De co-op was ook leuk om te doen, maar speel dan liever Uncharted 3 co-op. Die is toch leuker. Al met al een leuke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Mijn zoektocht naar een slim is gelukt. :) Bij Bart Smit in Utrecht hadden ze nog een 320GB slim met ratchet&clank staan voor 299,-. Niet goedkoop, ik weet het, maar ik wou per se geen superslim. Waarom? Een vriend van mij heeft deze en ik vind de schuiflade echt 3x niks en ik vind hem ook redelijk luidruchtig; tijdens het gamen hoor je het hoge toontje van de fan. Dingen die imo bij de slim beter geregeld zijn.

Op weg naar mijn fiets heb ik ratchet&clank ff uit de doos gevist en gelijk omgeruild bij gamemania, kreeg er 10,- inruilwaarde voor; precies genoeg voor een hdmi kabeltje bij dezelfde zaak.
offtopic:
(Ik heb sinds launch ook een Vita, met ps+ account, ik kan dus gelijk wat gratis ps3 games downloaden en aan de slag.)

[ Voor 10% gewijzigd door estorino op 13-07-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 08:57
eeuwig zonde, R & C is is qua speelplezier wel meer waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
Heb al een paar uur inFamous gespeeld. Geweldige game zeg! Is soms alleen een beetje laggy. Heb ook een beetje last van van die scherpe randen/lijnen in games. Is daar wat aan te doen? Ik speel op een HD 24 inch HP monitor via HDMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mm, DuckTales komt op de PS3 ook met doosje, maar dan weer zonder disc. Wil graag dat doosje, maar zonder disc vind ik het het niet echt waard. Gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 00:33

BlackEyedAngel

Just a decent guy

:?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Exorcist schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:54:
Mm, DuckTales komt op de PS3 ook met doosje, maar dan weer zonder disc. Wil graag dat doosje, maar zonder disc vind ik het het niet echt waard. Gemiste kans.
Ik haal het spel toch wel :Y Al is het alleen vanwege het sentiment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
flashingst schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:28:
Heb al een paar uur inFamous gespeeld. Geweldige game zeg! Is soms alleen een beetje laggy. Heb ook een beetje last van van die scherpe randen/lijnen in games. Is daar wat aan te doen? Ik speel op een HD 24 inch HP monitor via HDMI
Dat is het nadeel van een console, de hardware is inmiddels dik 7 jaar oud.

Je schrikt je dood van het verschil tussen de ps3 en pc-versie van battlefield 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Ik heb weer een reflow gedaan op mijn ps3 phat van 06-2008, maar na enkele dagen begint ie alweer de ylod te geven. Het was een paar dagen goed, maar nu moet ik hem alweer een aantal keer opnieuw aanzetten.

Heeft iemand hier lange termijn succes gehad met een reflow?

Weet iemand waar je goedkoop kan laten reballen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:15

fmb

MaxHardcore schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:15:
Heeft iemand hier lange termijn succes gehad met een reflow?
Ik heb 2 of 3 jaar geleden een "PS3 Phat" gereflowed. Doet het nog steeds goed, alleen draait de ventilator nu vaak heel hard; denk dat de thermostaat stuk is. Hij moet het nog even volhouden tot de ps4 uit is ;-)

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
Iemand enig idee waar ik goedkoop een HDD'tje voor m'n PS3 kan halen? Die 12GB is behoorlijk frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 15:16
flashingst schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:05:
Iemand enig idee waar ik goedkoop een HDD'tje voor m'n PS3 kan halen? Die 12GB is behoorlijk frustrerend!
Elke 5400 toeren 2.5 SATA hdd is goed.
Hogere toeren halen minder dan 1 sec aan laadwinst en maken de ps3 warmer waardoor er meer herrie uit de fan komt.

Hier hebbie een linkje:
http://www.alternate.nl/W...duct/152195/?tk=7&lk=4192

320gb is zat ruimte voor Heul Veul Games!

[ Voor 21% gewijzigd door remcheese op 17-07-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoonniels
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-10-2016
ik ben laatst jarig geweest en krijg nu van mijn ouders een headset cadeau deze mag ik zelf uitzoeken maar de maximale prijs is 100,- , ik zou graag een headset willen die ik zowel op de pc als op de ps3 kan gebruiken.Ik heb zelf al wat gezocht en deze twee lijken me wel goed :

http://www.turtlebeach.co...force-px3-recertified/365

http://www.corsair.com/ve...s-7-1-gaming-headset.html

hebben jullie misschien nog ideeen voor een goeie headset,alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

gewoonniels schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:53:
ik ben laatst jarig geweest en krijg nu van mijn ouders een headset cadeau deze mag ik zelf uitzoeken maar de maximale prijs is 100,- , ik zou graag een headset willen die ik zowel op de pc als op de ps3 kan gebruiken.Ik heb zelf al wat gezocht en deze twee lijken me wel goed :

http://www.turtlebeach.co...force-px3-recertified/365

http://www.corsair.com/ve...s-7-1-gaming-headset.html

hebben jullie misschien nog ideeen voor een goeie headset,alvast bedankt
Sony heeft zelf een officiële PS3 headset en als ik zo rondkijk lijkt die voor veel mensen wel goed te bevallen. Ik meen me te herinneren dat deze ook op de PC werkt, maar dit weet ik niet zeker. Het is in ieder geval een headset die je zou kunnen overwegen. ;) En oh ja, gefeliciteerd :+

pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1, PlayStation 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Hij werkt inderdaad voor de pc.
En voor dat geld heb je denk ik geen betere wireless headset.

Bovendien is de kans groot dat hij ook voor de ps4 gaat werken.

[ Voor 26% gewijzigd door Sinned123 op 17-07-2013 22:05 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:50
Als headset gebruik ik al 2 jaar de Logitech F540 en werkt op de PS3, Xbox 360 en PC. Echt geen geld voor de kwaliteit en houdt het makkelijk 8 uur vol.

Heb hem zelf over een turtlle en Ps3 headset verkozen en nooit spijt van gehad. Echt lekker geluid ook.

pricewatch: Logitech Wireless Headset F540

Edit : en laat je niet foolen door de prijs , want deze was toen €150 en nu dus simpelweg een koopje ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 17-07-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Uniciteit schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:44:
[...]

Sony heeft zelf een officiële PS3 headset en als ik zo rondkijk lijkt die voor veel mensen wel goed te bevallen. Ik meen me te herinneren dat deze ook op de PC werkt, maar dit weet ik niet zeker. Het is in ieder geval een headset die je zou kunnen overwegen. ;) En oh ja, gefeliciteerd :+

pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1, PlayStation 3
Die heb ik ook, my god... was een bass zit er in dat ding O+ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
fmb schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:34:
[...]

Ik heb 2 of 3 jaar geleden een "PS3 Phat" gereflowed. Doet het nog steeds goed, alleen draait de ventilator nu vaak heel hard; denk dat de thermostaat stuk is. Hij moet het nog even volhouden tot de ps4 uit is ;-)
Heb je dan extreem lang verhit? En hoe heb je de reflow gedaan?
Pagina: 1 ... 34 ... 47 Laatste