"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het lag er 1,5 maand uit omdat de boel gehackt was en dat had niets met instabiliteit te maken, Enkel met slechte beveiligings maatregelen en verouderde systemen.Kluutmaran schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 18:04:
1,5 maand eruit liggen tijdens de levensduur van de PS3 mag je toch makkelijk naar terug grijpen om te laten zien hoe instabiel het netwerk was?
Kan op xbox360 gebied ook wel terug gaan grijpen op de vele game launches waarbij je in de eerste week voor geen meter of zelfs helemaal niet online kon gamen door te weinig server capaciteit of matchmaking dat helemaal niet werkte door teveel requests. Dat is wel instabiliteit en komt in totaal als ik even snel hoofreken in die 5 jaar tijd met minstens 4 games per jaar die daar een week of meer last van hadden op veel meer dan 1,5 maand uit.
Punt is, Of het nu met online gaming op een Playstation, Xbox, PC of ander platform aankomt, Zolang je afhankelijk bent van andere partijen dan enkel jezelf en je internetverbinding moet je er gewoon rekening mee houden dat er problemen kunnen ontstaan.
Over PSN, ik merk zelf weinig van de snelheids problemen. Soms wel, maar zit meestal toch wel met een MB van 4 of 5 per seconde te downloaden. Soms is het inderdaad zo achtelijk traag als maar kan
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
"May our framerates be high and our temperatures low."
Download jij via spotnet (en ik maar denken dat dat alleen voor spots was en downloaden via usenet ging).glorixjim schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:14:
43gb via spotnet is zo klaar ?
en bedankt voor de hulp ! (positief bedoeld)
gp4 nog 20 min pfff
Maar goed, denk dat het probleem ook een beetje bij Ziggo ligt. Bij mijn ouders thuis gaat het ondanks tele2 ADSL met hun maximale 1,1 MB/s en dat haal ik niet thuis via Ziggo. Bij een vriend van me gaat het (ook via Ziggo) nog langzamer dan bij mij.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik heb zowel ziggo als een 100mbit glasvezel lijn gehad en het maakt echt niks uit voor de downloadsnelheid.MeNTaL_TO schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 01:32:
[...]
Download jij via spotnet (en ik maar denken dat dat alleen voor spots was en downloaden via usenet ging).
Maar goed, denk dat het probleem ook een beetje bij Ziggo ligt. Bij mijn ouders thuis gaat het ondanks tele2 ADSL met hun maximale 1,1 MB/s en dat haal ik niet thuis via Ziggo. Bij een vriend van me gaat het (ook via Ziggo) nog langzamer dan bij mij.
Ik denk dat Sony zijn data verspreid heeft over Japan en Europa, anders kan ik het namelijk niet verklaren dat de ene game met 5MB/s gaat en een volgende met 1MB/s.
Het is ook totaal random met welke games dat gebeurd.
Waarom het woord fanboys? Kritische noten mogen blijkbaar niet door neutrale mensen gekraakt worden maar enkel door anti-sony boys and girls. 100% niet maar kritische processen wel, zie banken welke al enorm commentaar krijgen als ze een halve dag plat liggen. En waarom de vergelijking met Xbox Live, de PSN service kun je toch prima apart beoordelen?lanerios schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 18:45:
Compleet mee eens. Er wordt heel makkelijk door de fanboys gezeken over de PS3 hack. Maar dat kan overal gebeuren. Iets met een netwerk functie kan gewoon niet 100% beveiligd worden, dat is onmogelijk.
Over PSN, ik merk zelf weinig van de snelheids problemen. Soms wel, maar zit meestal toch wel met een MB van 4 of 5 per seconde te downloaden. Soms is het inderdaad zo achtelijk traag als maar kan
Wisselende snelheid betekent dus dat het wel kan maar de capaciteit niet voldoende is om de volledige load aan te kunnen. Ik ben echt benieuwd of dit alles bij de PS4 gaat verbeteren gezien ze dan niet meer terug kunnen vallen op het is gratis en er nog meer verwacht wordt van de connectiviteit gezien heel het social gebeuren en de toenemende belangrijkheid van multiplayer en zelfs het vermengen van de singleplayer in de multiplayer zoals bij Need For Speed. Dan kun je niet elke maand het netwerk er op primetime uitgooien voor onderhoud of het netwerk er een maand uitgooien voor een security breach. Ik hoop dat ze het verbeteren dan maakt de PS4 zeker ook een kans om hier in huis te komen.
Bedraad maakt me opzich niet zoveel uit? Vind het aanbod zo onduidelijk gezien alles of veel juist alleen PC of X360 is?
1.) 24 dagen is een maand? dat is nieuwKluutmaran schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:42:
[...]
Waarom het woord fanboys? Kritische noten mogen blijkbaar niet door neutrale mensen gekraakt worden maar enkel door anti-sony boys and girls. 100% niet maar kritische processen wel, zie banken welke al enorm commentaar krijgen als ze een halve dag plat liggen. En waarom de vergelijking met Xbox Live, de PSN service kun je toch prima apart beoordelen?
Wisselende snelheid betekent dus dat het wel kan maar de capaciteit niet voldoende is om de volledige load aan te kunnen. Ik ben echt benieuwd of dit alles bij de PS4 gaat verbeteren gezien ze dan niet meer terug kunnen vallen op het is gratis en er nog meer verwacht wordt van de connectiviteit gezien heel het social gebeuren en de toenemende belangrijkheid van multiplayer en zelfs het vermengen van de singleplayer in de multiplayer zoals bij Need For Speed. Dan kun je niet elke maand het netwerk er op primetime uitgooien voor onderhoud of het netwerk er een maand uitgooien voor een security breach. Ik hoop dat ze het verbeteren dan maakt de PS4 zeker ook een kans om hier in huis te komen.
2.) hoe weet jij dat het capaciteit is? Nop, dat is alleen maar gokken.
3.) En waarom kunnen ze daar niet op terugvallen? Verplicht iemand je PS+ te nemen? Nee. Alleen als je online wilt spelen. En dat gaat nog steeds zo soepel als maar kan. Beter in mijn ervaring dan de Wii, 3DS, 360 etc.
4.) Primetime? Ow nee! Ik kan even niet online gamen. De wereld ver... ow wait..
En dat is dus waar ik me aan irriteer bij gamers. "Alles moet online zijn als IK wil gamen. Boeit MIJ niet dat er iets moet gebeuren. Het gaat om MIJ!"
Ga je ook zo zitten zeiken bij weekly maintance van MMO's?
Ow nee, 1x per 2 a 3 maanden ligt PSN er even uit. Wat een ramp. Ze zijn echt zooo slecht bezig /sarcasm
Ondanks dat ik je eerste zin niet snap: ik heb de 7.1 headset van Sony zelf. Niet excessief duur, maar wel prima geluid. Goed te horen waar een vijand zich bevindt.Psyonara schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:19:
Wat zijn de goeie 5.1 of 7.1 headsets voor de PS3 als ik bij Sony zelf kijk is het de Pulse en dat andere dinge die ze een jaar of 2 geleden hebben aangekondigd?
Bedraad maakt me opzich niet zoveel uit? Vind het aanbod zo onduidelijk gezien alles of veel juist alleen PC of X360 is?
pricewatch: Sony PlayStation 3 Pulse Wireless Headsetbram1984 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:35:
[...]
Ondanks dat ik je eerste zin niet snap: ik heb de 7.1 headset van Sony zelf. Niet excessief duur, maar wel prima geluid. Goed te horen waar een vijand zich bevindt.
pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1, PlayStation 3
Welke?
[ Voor 19% gewijzigd door Psyonara op 23-06-2013 14:40 ]
Iemand nog tips?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Kan natuurlijk ook zo zijn dat jou verbinding sneller isSnippertje schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:32:
Iemand nog tips om de PS3 sneller te laten downloaden? Uncharted is bezig en ik heb hier gewoon 120Mbit, maar de PS3 download echt enorm traag. Heb de PS3 een static IP gegeven met google DNS servers en in DMZ gezet, maar dit alles mocht niet baten.
Iemand nog tips?

Nou dat is wel heel traag dan... Want hij download al vanaf 12uur vanmiddag 12GB en hij is pas op 26%cevel schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:49:
[...]
Kan natuurlijk ook zo zijn dat jou verbinding sneller isdan de verbinding die de server toelaat
Klopt, daarom gebruik ik ook de auto download van PSN+ voor, dan heb ik er geen last van.Snippertje schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:01:
[...]
Nou dat is wel heel traag dan... Want hij download al vanaf 12uur vanmiddag 12GB en hij is pas op 26%
Even download in de queue knallen via https://store.sonyentertainmentnetwork.com en dan een paar dagen later gelijk starten.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ja doe ik ook altijd, alleen uncharted was zo onmenselijk groot dat mijn HDD vol zat... Wilde vandaag graag spelen, maar dat gaat helaas niet meer lukken dus. Via een speedtest haalt mijn PS3 wel gewoon 120Mbit, zal dus wel aan PSN liggen.MeNTaL_TO schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:16:
[...]
Klopt, daarom gebruik ik ook de auto download van PSN+ voor, dan heb ik er geen last van.
Even download in de queue knallen via https://store.sonyentertainmentnetwork.com en dan een paar dagen later gelijk starten.
Ja klopt, ben eigenlijk nog nooit boven de 1,1 MB/s gemiddeld uitgekomen.Snippertje schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:20:
[...]
Ja doe ik ook altijd, alleen uncharted was zo onmenselijk groot dat mijn HDD vol zat... Wilde vandaag graag spelen, maar dat gaat helaas niet meer lukken dus. Via een speedtest haalt mijn PS3 wel gewoon 120Mbit, zal dus wel aan PSN liggen.
In welke download queue knallen?MeNTaL_TO schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:16:
[...]
Klopt, daarom gebruik ik ook de auto download van PSN+ voor, dan heb ik er geen last van.
Helaas heeft de ps3 deze optie niet (me schijf begeeft het, en via de website zou echt veel makkelijker zijn)
Bij de xbox360 kan het wel.
PSN id: NL_SToRM
Hebben jullie dit al gezien!?
http://www.kickstarter.co...632/h-hour-worlds-elite-0
Ja klopt, daar kan ik inloggen in mijn + account en spellen kopen en in mijn download te zetten voor de PS3 en de volgende update ronde download en installeert ie het automatisch. Dus ook AC3.Sinned123 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:22:
Ja dat weet ik, maar hij noemt specifiek SEN.
Verwijderd
Wanneer je items via de Playstation Store op de PC aanschaft, dan kun je het daarna in de download queue zetten. Zelf heb ik de auto-update van PS+ ook aan staan en haalt hij gedurende de nacht updates binnen en installeert de nieuwe PSN games. Dit bevalt me prima. Dan kan ik namelijk meteen beginnen met gamen wanneer ik de PS3 aanzet. De PS3 games die via PS+ binnenrollen zijn helaas wel wat groter, maar goed, na een aantal keren heeft hij deze ook op de schijf gezet.Sinned123 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:46:
[...]
In welke download queue knallen?
Helaas heeft de ps3 deze optie niet (me schijf begeeft het, en via de website zou echt veel makkelijker zijn)
Bij de xbox360 kan het wel.
Heb het bekende probleem met de phat, hij is dus ook al wat jaartjes oud, dat ie binnen een half uur gamen z'n fans vol aangooit en dus het geluid van een stofzuiger gaat maken. Waarschijnlijk dus de uitgedroogde koelpasta oid
Maarja, wachten op de ps4 duurt nog wel erg lang, heb dus toch maar een nieuwe ultra slim besteld van 12gb. Zet m'n harddisk wel over.
misschien moeten ze ons voorbeeld opvolgen.. neem glasvezel!MeNTaL_TO schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:34:
[...]
Ja klopt, ben eigenlijk nog nooit boven de 1,1 MB/s gemiddeld uitgekomen.
Was dat maar overal beschikbaarcevel schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:09:
misschien moeten ze ons voorbeeld opvolgen.. neem glasvezel!

Gisteren nog Tekken Revolution binnengehaald, heeft een uur staan downloaden, zit ik nog steeds op krap 1MB/sec gemiddeld.
Game laat wel weer zien wat voor ruk netwerk erachter ligt, 8/10 games 'game is not available' (timeout), 1/10 krijgt ik gewoon weer het zoek scherm en kom je eindelijk in een room, blijft zooitje hangen op 'uploading data'.
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 24-06-2013 10:17 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als je zeker weet dat het je koelpasta is, is het dan niet zonde om een nieuwe te kopen?
Ik heb de mijne 2 jaar geleden voor 30 euro laten reflowen.
Stuk goedkoper
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dan nog maar ff een ultra slim kopen (morgen is huis) en dan kan ik gelijk weer door.
Scheelt toch ook weer in de energiekosten

Gooi m zoieso niet weg, een vriend van me heeft een kapotte bij z'n triple ps3 setup, dus die zal er wel mee aan de gang gaan.

Ligt heel erg aan de game.. met Uncharted 2 heb ik geen issues met netwerk. Uncharted 3 alleen maar. Battlefield 3 totaal niet (bijna geen lag gelukkig), en met dingen als Dead Island weer wel.SinergyX schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:15:
[...]
Was dat maar overal beschikbaar
Gisteren nog Tekken Revolution binnengehaald, heeft een uur staan downloaden, zit ik nog steeds op krap 1MB/sec gemiddeld.
Game laat wel weer zien wat voor ruk netwerk erachter ligt, 8/10 games 'game is not available' (timeout), 1/10 krijgt ik gewoon weer het zoek scherm en kom je eindelijk in een room, blijft zooitje hangen op 'uploading data'.
Heb ik zelf gedaan, nog goedkoperdvdkiwi schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:13:
@JeroenV:
Als je zeker weet dat het je koelpasta is, is het dan niet zonde om een nieuwe te kopen?
Ik heb de mijne 2 jaar geleden voor 30 euro laten reflowen.
Stuk goedkoper
Na 2 jaar nog steeds goed werken? Nice .. Beter dan 150,- naar Sony
[ Voor 9% gewijzigd door Cevel op 24-06-2013 22:43 ]
Ik moet bekennen dat ik de Socom spellen nooit gespeeld heb. Volgens mij is er nog wel een deel op de PS3 uitgekomen of niet? Ik had altijd een beetje de indruk dat ze met name populair waren omdat er weinig anders was op online gebied in die PS2 tijd?FerdiV schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:25:
Mmm is er echt niemand meer geïnteresseerd in socom? Hebben we het echt gehad hier?
Verwijderd
Het PS2 online netwerk was natuurlijk niet zo goed ontwikkeld als de PC netwerken destijds waren en het Playstation Network nu is. SOCOM was wel een van de grote krakers uit die tijd die ook een geruime tijd na de komst van de PS3 nog drukke servers had, maar er waren wel meer games die het goed deden.nioz schreef op maandag 24 juni 2013 @ 23:15:
[...]
Ik moet bekennen dat ik de Socom spellen nooit gespeeld heb. Volgens mij is er nog wel een deel op de PS3 uitgekomen of niet? Ik had altijd een beetje de indruk dat ze met name populair waren omdat er weinig anders was op online gebied in die PS2 tijd?(Toen was de PC nog mijn primaire game platform)
Er zijn zelfs twee games geweest in de SOCOM reeks op de PS3, maar die hebben nooit de verwachtingen waargemaakt. De eerste game was een misbaksel en de tweede was op zich wel goed en bovendien wel van de originele ontwikkelaar Zipper Interactive, die eerst MAG had uitgebracht. Ik weet alleen niet precies waarom het geen succes is geworden. Ik vermoed in verband met het feit dat ze het zoals zovelen afleggen tegen de Call of Duty serie en ze met 'verouderde' gameplay dit publiek niet echt hebben kunnen bereiken. Het is uiteindelijk ook het Waterloo geworden van ontwikkelaar Zipper Interactive.
- Volledig laten bijladen en proberen te verbinden
- Resetten middels tandenstoker
- Aansluiten via usb kabel op PC / MBP en daarna proberen te verbinden met de PS3
En diverse wisselwerkingen van bovenstaande stappen. Nu deed hij 't van de week plots en heb ik er een sessie mee kunnen spelen. Echter toen ik een dag later de PS3 aanzette was het weer 't oude liedje. Iemand een gouden tip hoe ik de controller goed kan laten pairen met m'n PS3? Ik wil 'm graag gebruiken omdat m'n andere controller knap lam is geFIFA'd
Gekeken bij instant game collection? Goed ingelogd?Yonix schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:47:
Sinds vandaag ook in het bezit van een Playstation 3 en meteen maar even een Playstation Plus-account aangemaakt. Echter, heeft iemand enig idee waarom ik slechts 6 demo's te zien krijg in de Playstation Store?
Pff ik moet wel even wennen aan het trage downloaden en installeren hoor. Sinds gisteren heb ik dus een ps3 met ps+ en heb tot nu toe 4 games gedownload. Gistermiddag heb ik dark souls en uncharted aangezet en die waren ergens vanmorgen klaar met downloaden. Alleen nu moeten ze dus nog geïnstalleerd worden wat zo te zien nog weer ruim een uur gaat duren. Vooralsnog heb ik tot nu toe misschien max een uur kunnen gamen
Heeft iemand nog tips voor de aankomende gamezomer? Dan bedoel ik vooral klassieke exclusives die ik al die jaren gemist heb. Op mijn verlanglijstje staan al:
- uncharted serie
- heavy rain
- ni no kuni
- last of us
Wat betreft Heavy Rain, mijn standaard tip: bereid je voor op een saai eerste uur. Gewoon doorzetten en dan komt het wel goed. Verder kan je natuurlijk ook nog aan God of War denken en Gran Turismo.
(Ik vond Ni No Kuni trouwens niet zo goed. De combat viel mij een beetje tegen, ik heb liever turn based of real-time, deze mix vond ik echt het slechtste van twee werelden.)
Non-exclusives: heb je Xcom Enemy Unknown al gespeeld? Hij zit nu bij de instant game collectie en is echt een van mijn favoriete spellen.
Verwijderd
Dit is een lijst met exclusives: link en daarvan wil ik in ieder geval Killzone 2 en 3, Dead Nation, Journey, Flower, de Pixeljunk games en InFamous serie noemen. Houd er rekening mee dat een aantal van deze games download only zijn. Al verschijnt er binnenkort dan wel weer een speciale uitgave van Journey.
Ja en H-Hour al gezien? Wat vind je ervan?Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:38:
[...]
Het PS2 online netwerk was natuurlijk niet zo goed ontwikkeld als de PC netwerken destijds waren en het Playstation Network nu is. SOCOM was wel een van de grote krakers uit die tijd die ook een geruime tijd na de komst van de PS3 nog drukke servers had, maar er waren wel meer games die het goed deden.
Er zijn zelfs twee games geweest in de SOCOM reeks op de PS3, maar die hebben nooit de verwachtingen waargemaakt. De eerste game was een misbaksel en de tweede was op zich wel goed en bovendien wel van de originele ontwikkelaar Zipper Interactive, die eerst MAG had uitgebracht. Ik weet alleen niet precies waarom het geen succes is geworden. Ik vermoed in verband met het feit dat ze het zoals zovelen afleggen tegen de Call of Duty serie en ze met 'verouderde' gameplay dit publiek niet echt hebben kunnen bereiken. Het is uiteindelijk ook het Waterloo geworden van ontwikkelaar Zipper Interactive.
Never mind. Het 'standaard' menu laat blijkbaar slechts de meest recente demo's zien, maar met een beetje doorklikken kom je al snel in het menu met een ruim aanbod aan demo's. Typisch een gevalletje 'verder kijken dan de neus lang is'.voxxel schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:03:
[...]
Gekeken bij instant game collection? Goed ingelogd?
Pff ik moet wel even wennen aan het trage downloaden en installeren hoor. Sinds gisteren heb ik dus een ps3 met ps+ en heb tot nu toe 4 games gedownload. Gistermiddag heb ik dark souls en uncharted aangezet en die waren ergens vanmorgen klaar met downloaden. Alleen nu moeten ze dus nog geïnstalleerd worden wat zo te zien nog weer ruim een uur gaat duren. Vooralsnog heb ik tot nu toe misschien max een uur kunnen gamen![]()
Heeft iemand nog tips voor de aankomende gamezomer? Dan bedoel ik vooral klassieke exclusives die ik al die jaren gemist heb. Op mijn verlanglijstje staan al:
- uncharted serie
- heavy rain
- ni no kuni
- last of us

Vooral de ps3 jaren inderdaad. Bedankt voor de tips, journey ga ik zeker checken.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:47:
@ voxxel: welke jaren heb je gemist? Alleen de PS3 jaren? Er zijn nl ook genoeg HD remakes van PS2 games.
Dit is een lijst met exclusives: link en daarvan wil ik in ieder geval Killzone 2 en 3, Dead Nation, Journey, Flower, de Pixeljunk games en InFamous serie noemen. Houd er rekening mee dat een aantal van deze games download only zijn. Al verschijnt er binnenkort dan wel weer een speciale uitgave van Journey.
Verwijderd
Al gezien. Er is zelfs al een apart topic aangemaaktop dit forum: linkje. Ik zie het wel gebeuren dat ze het beoogde doel halen, maar daarna zijn we eigenlijk afhankelijk van investeerders en uitgevers die er wel brood in zien het naar de PS4 te brengen. Ik blijf het wel volgen. Ik twijfel op dit moment nog of ik het ga backen, maar ach, ik heb nog een paar dagen.FerdiV schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:07:
[...]
Ja en H-Hour al gezien? Wat vind je ervan?
Verwijderd
Portal 2!JerX schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:44:
Hebben jullie tips voor leuke Co-Op games?
[ Voor 86% gewijzigd door Superkiwi op 28-06-2013 11:04 ]
Portal 2 is volgens mij wel wat sadistischer dan Uncharted 3JerX schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:12:
[...]
Mwah het moet niet te grof zijnGewoon platforms games, Portal 2 is wel lachen ja
PSN: Bellerophon-
Ik merk eigenlijk dat de hoeveelheid toppers enorm is zo op het einde, afgelopen week de volgende games uitgespeeld:
Mass Effect 1 + groot deel van deel 2
Assassins Creed 2
Uncharted 3
The last of us
God of War
En er is nog zoveel goeds over. Het is toch knap, aan het begin leek het niet alsof de PS3 heel goed zou worden. Toch heeft de PS3 met overmacht de beste games van deze generatie.
Wilde ik even gezegd hebben!
Sega racing is dacht ik ook 4 split en dan nog de paar vechtspelletjes, All Stars, Rag doll Kung fu en Cartoon Network (battle nogwat?). Castle crushers is dacht ik ook 4 player.SL65 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 22:26:
Weet iemand nog goeie 4 player splitscreen games? Ik zoek eigenlijk iets al Halo maar dan voor de ps3. Ben zelf al in het bezit van: LBP, modnation racers, LBP karting, Fifa street.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Call Of Duty Black Ops 2&modern warfare 3 heeft volgens mij een 4 speler splitscreen optie voor de ps3 en warhawk heeft ook een 4 speler splitscreen.SL65 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 22:26:
Weet iemand nog goeie 4 player splitscreen games? Ik zoek eigenlijk iets al Halo maar dan voor de ps3. Ben zelf al in het bezit van: LBP, modnation racers, LBP karting, Fifa street.
[ Voor 6% gewijzigd door ADDG op 28-06-2013 23:14 ]
[ Voor 107% gewijzigd door martidinho op 28-06-2013 23:26 ]
Edit : andere games waar we lol mee hebben op gameavondjes:
Londen olympic games
Flatout ultimate carnage ( weet ff niet of die ook op de ps3 is uitgekomen )
Fifa street ( fifa normaal kan natuurlijk ook )
Topspin 4
[ Voor 36% gewijzigd door Beakzz op 28-06-2013 23:35 ]
3de Blu ray tot nu toe die niet fijn werkt
Iron Man 1 en 2
En nu In Time.
Hmm. Steeds op dezelfde plek? Want ik heb Iron Man 1 en 2 volgens mij beide gekeken op de PS3, als je aangeeft waar die vast loopt kan ik het wel even testen.Psyonara schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:09:
Bah heb weer een Blu Ray film die vast loopt op de ps3, erg genoeg zelfs dat ik hem ervoor moet restarten
3de Blu ray tot nu toe die niet fijn werkt
Iron Man 1 en 2
En nu In Time.
De trailers willen wel maar zodra hij naar het menu of gelijk de Film wil af spelen loopt de hele Console vast( weet niet of hij eerst naar menu gaat of gelijk wil afspelen verschilt per Blu Ray film )
Tron Legacy werkt Perfect, Tin Tin ( Kuifje) Rum Diary, How To Train your Dragon en Legend of the Gaurdians en Avatar werken allemaal perfect.
Heb ook problemen met de DVD's van Batman Begins en The Dark Knight ( Laatste film heb ik nog niet)
Deze doen niet anders dan happeren en of stukken overslaan.
Phat generatie (80 GB)
Verwijderd
Verwijderd
De meeste sportgames hebben die optie (FIFA, NHL). Bij de racegames moest ik nog denken aan Motorstorm: Pacific RiftSL65 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 22:26:
In principe is de PS3 regiovrij en kan hij games uit elke regio afspelen. Het is wel zo dat de uitgever dit tegen kan houden, maar dan staat het meestal wel aangegeven, lijkt me (aanname). Check uit voorzorg bij meerder aanbieders zoals Play-asia en via eBay enzo.Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:59:
Ik wil Project Diva X halen (ja echt) en het lijkt me tof om echt de fysieke game te hebben. Als ik deze importeer uit de VS dan doet deze het toch gewoon op mijn "europese" PS3? En hoe zit dat met Japanse games? Ik heb flink wat gegoogled maar kon niet echt uitvogelen of het nou gewoon kan of niet.
Kan een Slim 120gb voor weinig overnemen van een vriend van me, die er niets meer mee doet, incl 2 controllers en 3 games.
Vraagje: als ik de ps3 in zijn geheel naar de fabrieksinstellingen wil resetten, is dit mogelijk en ook verstandig om te doen?
Wil natuurlijk wel een schone ps3 hebben en dan zal ik wel een eigen PSN account aan moeten maken.
Hoe doe ik dit?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Oké thanks.Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:48:
Gewoon via het menu en dan reset fabrieksinstellingen. Best wel de snelle manier nemen want de andere manier neemt al snel een paar uur in beslag.
Maar is dit dan ook echt een full wipe?
Dus een kale ps3 tot gevolg?
Alles lijkt weer kaal ja, maar tegen forensische tools zul je de langzame formatting moeten doen.Vis schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:52:
[...]
Oké thanks.
Maar is dit dan ook echt een full wipe?
Dus een kale ps3 tot gevolg?
Iemand die hier misschien nog een gouden tip voor heeft?bartsled schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:18:
Ik heb wat hulp nodig met een wispelturige controller. Het is een officieele van Sony. Na een tijdje leeg in m'n kast te hebben gelegen wilde ik het ding opladen en gebruiken. Alleen 4 knipperende ledjes. Stappen die ik al heb doorlopen:
- Volledig laten bijladen en proberen te verbinden
- Resetten middels tandenstoker
- Aansluiten via usb kabel op PC / MBP en daarna proberen te verbinden met de PS3
En diverse wisselwerkingen van bovenstaande stappen. Nu deed hij 't van de week plots en heb ik er een sessie mee kunnen spelen. Echter toen ik een dag later de PS3 aanzette was het weer 't oude liedje. Iemand een gouden tip hoe ik de controller goed kan laten pairen met m'n PS3? Ik wil 'm graag gebruiken omdat m'n andere controller knap lam is geFIFA'd
Scroll up?...Lizardz schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:38:
Is het makkelijk om al je gegevens snel van de PS3 te verwijderen? Ik ben van plan mijn PS3 te verkopen en wil graag dat al mijn gegevens van de PS3 af zijn.
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:48:
Gewoon via het menu en dan reset fabrieksinstellingen. Best wel de snelle manier nemen want de andere manier neemt al snel een paar uur in beslag.
hrrmm2, gt6 demo op dinsdag (volgens gamer.nl) maar uiteraard pas dinsdagavond?
Oh well dan maar gratis defense grid spelen
10 second ninja DONE
Verwijderd
The Last of Us demo is inderdaad alleen maar te downloaden als je GoW:A hebt.Sagat schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:39:
Hrmm, the last of us, alleen maar demo via GoW:a?
hrrmm2, gt6 demo op dinsdag (volgens gamer.nl) maar uiteraard pas dinsdagavond?
De GT6 demo is nu wel al te downloaden. (Misschien dat je in de store ff op GT Academy moet zoeken)
zoeken op gt6 gaat je niet helpen

10 second ninja DONE
PS Store > laatste toevoegingen> demo's
@hieronder, fair enough
[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 02-07-2013 21:04 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
Voor indrukken van GT6 kun je beter terecht in het Gran Turismo 6 topicSagat schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:59:
En wat zijn de indrukken? ik vond de warm up races super makkelijk, maar het tijd rijden super pittig, met pijn en moeite een zilveren troffee gehaald. GT5 nooit super veel gespeeld maar mijn indruk is dat ie niet super veel anders is?
Als ik m wil downloaden blijft ie op 0% staan.. Gaat downloaden altijd zo langzaam?dutchgio schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:59:
Ik speel m al hoor..
PS Store > laatste toevoegingen> demo's
Wifi snelheid via ps3 is 16mb/s ongeveer... Maar hij loopt niet door
Verwijderd
Bij mij ging het downloaden vrij snel, geen problemen gehad in ieder geval. Misschien ff annuleren en opnieuw proberen? Of het is super druk, maar op 0% blijven staan klopt niet inderdaad.Vis schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:10:
Als ik m wil downloaden blijft ie op 0% staan.. Gaat downloaden altijd zo langzaam?
Hoor dat steeds vaker, maar bij mij ging die demo gewoon met minimaal 1MB/s. Achter netgear wndr4700 > netgear 8 poorts gigabit switch en upc 100mbit.Vis schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:10:
[...]
Als ik m wil downloaden blijft ie op 0% staan.. Gaat downloaden altijd zo langzaam?
Nu loopt ie wel jaVerwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:14:
[...]
Bij mij ging het downloaden vrij snel, geen problemen gehad in ieder geval. Misschien ff annuleren en opnieuw proberen? Of het is super druk, maar op 0% blijven staan klopt niet inderdaad.
Heb ook maar Red Dead Redemption besteld bij wehkamp (14,99) !
Moet alleen een week wachten volgens de status
Verder lijkt Beyond Two Souls me ook echt heel vet!
Die zat nog niet zo lang geleden in het PSN+ pakket.Vis schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 23:41:
[...]
Heb ook maar Red Dead Redemption besteld bij wehkamp (14,99) !
Excuses, ik dacht dat het een stuk recenter was dan dat. Om eerlijk te zijn snap ik sowieso niet waarom mensen de psn+ deal niet nemen, de auto update functie is het geld al waard, als je dan ook nog eens een hoop spellen gratis krijgt en sowieso psn+ nodig gaat hebben voor de ps4 (indien je online wilt gamen).Beakzz schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 01:13:
Niet zo lang geleden ? September 2012 is al bijna een jaar terug en ik snap hoe dan ook niet wat het voor nut heeft om iemand die een leuke deal heeft te melden dat het spel ooit "gratis" was. Hij kan er geen gebruik meer van maken, maar hij kan de game wel weer over een paar jaar zonder problemen spelen
Voordeel is dat er de komende tijd niet echt veel interessante nieuwe games uitkomen, dus dan kan ik mijn backlog eens wegwerken. Ik denk dat ik eerst The Unfinished Swan ga spelen en daarna ga beginnen aan inFamous 2. Die staat namelijk al lang op mijn lijst en het eerste deel was erg leuk om te spelen.
De GT Academy 2013 demo ga ik ook nog moeten spelen.
En ik ben ooit begonnen aan RDR en die kon me niet echt boeien na enkele uren spelen, maar die ga ik misschien ook nog eens een kans moeten geven.
[ Voor 35% gewijzigd door SToRM666 op 03-07-2013 11:58 ]
RDR- Undead Nightmare is erg leukSToRM666 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:54:
Nu The Last of Us uitgespeeld is, moet ik maar eens kijken wat de volgende wordt.
Voordeel is dat er de komende tijd niet echt veel interessante nieuwe games uitkomen, dus dan kan ik mijn backlog eens wegwerken. Ik denk dat ik eerst The Unfinished Swan ga spelen en daarna ga beginnen aan inFamous 2. Die staat namelijk al lang op mijn lijst en het eerste deel was erg leuk om te spelen.
De GT Academy 2013 demo ga ik ook nog moeten spelen.
En ik ben ooit begonnen aan RDR en die kon me niet echt boeien na enkele uren spelen, maar die ga ik misschien ook nog eens een kans moeten geven.

PSN: Bellerophon-
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Harde schijf eruit halen, op een pc aansluiten en via hdtune uitlezen hoeveel uur die gedraaid heeft. Maar weet niet zeker of dat kan, aangezien de PS3 hdd ge-encrypt wordt. Je kan niet bij de data, maar misschien wel de smart info uitlezen via hdtune.Destianto schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:17:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om te achterhalen hoeveel uren je Playstation al heeft aangestaan ?
Dit is overigens alleen nuttig als het de originele hdd betreft...
Interessante vraagDestianto schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:17:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om te achterhalen hoeveel uren je Playstation al heeft aangestaan ?
Maar ik denk dat ik het niet wìl weten lol
Destianto schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:17:
Die is er zeker, als je je HDD nooit verwisseld heb. HDD eruit halen en de SMART data uitlezen. Hierin staat het aantal draai uren van de HDD.dvdkiwi schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:59:
[...]
Interessante vraag![]()
Aaname is dan wel:
Je laat je PS3 niet aan als je niet gamed;
Sony heeft echt een nieuwe HDD gebruikt, die bij 0 uren begonnen is.
Edit: Laat maar, zie nu dat Trishul al antwoord heeft gegeven.

[ Voor 22% gewijzigd door Jumpman op 04-07-2013 15:35 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hehe, idd. Ik denk dat mn PS3 vaker wel aanstaat dan niet. Niet dat ik altijd aan het gamen ben, ding staat gewoon bijna altijd aan.dvdkiwi schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:59:
[...]
Interessante vraag![]()
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Lijkt me toch best wel handig i.v.m. defecten, garantie, reparatie etc.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Gisteren stond er bij het icoon dat hij expired was, maar toch maar geprobeerd op te starten. En hij start gewoon door, is gewoon te spelen en geeft geen meldingen meer. Waarschijnlijk is PSN in de war omdat ik hem al een keer geprobeerd had voor een uurtje. Gelukkig kan je, na deze meldingen, dus wel gewoon doorspelen
Ik vond een uur spelen de moeite van het dl'en niet waard maar als je langer kan spelen wel. Ik zit er over te denken om de nieuwe BF te kopen ipv de nieuwe CoD en een paar uur spelen van BF3 zou me een goed idee geven hoe BF speelt.
EDIT: BF3 is deze maand gratis bij PS+
[ Voor 12% gewijzigd door Svennie op 05-07-2013 11:14 ]
PSN ID: Svennie-NL
Dat was juist m'n punt. Hij is nu gratis bij PS+, maar toch geeft 'ie die melding. Maar hij doet het wel gewoon. Het zette het meer neer voor anderen die het niet aandurfen het spel te dl'enSvennie schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 08:40:
je mag een uur spelen en krijgt na een half uur de melding dat je nog een half uur mag spelen, dat klopt toch.
Ik vond een uur spelen de moeite van het dl'en niet waard maar als je langer kan spelen wel. Ik zit er over te denken om de nieuwe BF te kopen ipv de nieuwe CoD en een paar uur spelen van BF3 zou me een goed idee geven hoe BF speelt.
EDIT: BF3 is deze maand gratis bij PS+Daarom kan je waarschijnlijk ook doorspelen Tarabass