Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Hoe doe je dat dan eigenlijk? Youtube filmpjes selecteren op je mobiel en afspelen op je Ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 16:19
Binnen de Youtube app een link leggen naar je account. Via een URL geef je een code in op het apparaat waarmee je Youtube wilt bedienen. Zoeken, starten en pauzeren gaat dan via dat device

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
v8power67 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:53:
Heeft iemand een tip om game installs te versnellen ?
ZIt sinds gister avond (heb toen psn plus genomen) een en ander te downloaden en installen, en infamous 2 15gb downloaden was al een drama.... maar installen my god, duurde geloof ik 1.5uur ofzo.
En dit niet op de originele 320gb 5400rpm hdd , nee zit een 7200rpm 32mb cache 500gb hdd in.
Heel vervelend(understatement) want wil gewoon downloaden en spelen, zoals op de xbox 360 wel kan.
Heb een 120mbit upc verbinding, en de xbox haalt meestal wel full speed of net minder(mits in dashboard gedownload wordt) maar bij ps3 is het vaak in de KB/s en niet MB/s.
Mag echt hopen dat dat op ps4 anders wordt, want dit is echt heel vervelend.
Ik had een poosje geleden een nieuwe 2,5" 250 GB HD (7200rpm) gekregen van iemand. Die wou ik in m'n ps3 gaan gebruiken (ik heb nog een phat 80GB model). Maar het eerste filmpje op youtube wat ik aanklikte gaf aan dat ik geen 7200 rpm schijf kon gebruiken, alleen maar een 5400rpm HD.

Ik heb er verder geen moeite voor gedaan om het uit te zoeken, aangezien ik de schijf van iemand kreeg. Maar nu ik dit van jou lees........is dat misschien het probleem van die langzame installatie?

Of is het gewoon onzin wat ik nu schrijf? Want dan ga ik alsnog die schijf er in zetten natuurlijk. :P

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EffeRondhangen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05:48
v8power67 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:53:
Heeft iemand een tip om game installs te versnellen ?
ZIt sinds gister avond (heb toen psn plus genomen) een en ander te downloaden en installen, en infamous 2 15gb downloaden was al een drama.... maar installen my god, duurde geloof ik 1.5uur ofzo.
En dit niet op de originele 320gb 5400rpm hdd , nee zit een 7200rpm 32mb cache 500gb hdd in.
Heel vervelend(understatement) want wil gewoon downloaden en spelen, zoals op de xbox 360 wel kan.
Heb een 120mbit upc verbinding, en de xbox haalt meestal wel full speed of net minder(mits in dashboard gedownload wordt) maar bij ps3 is het vaak in de KB/s en niet MB/s.
Mag echt hopen dat dat op ps4 anders wordt, want dit is echt heel vervelend.
Het installeren gaat sneller als je ondertussen niet nog dingen aan het downloaden bent met je PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ja heb ik ook door idd maar ook al download je niet installeren is echt extreem traag.
En over de 5400 of 7200rpm als het goed is een 7200 rpm stuk sneller in de ps3
Alleen is er een 16mb cache limiet dus de 32 mb cache van mn hdd woedt half gebruikt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Dat installeren gaat geloof ik zo langzaam vanwege 't soort beveiliging waar Sony voor heeft gekozen. Alle data is encrypted en moet dus eerst decrypted worden, wat gewoon tijd in beslag neemt. Op de XBox heb je daar geen last van omdat het daar de schijfjes en de DVD-speler zelf zijn die beveiligd zijn. Was één van de redenen waarom de XBox zo snel gekraakt was, en de PS3 een stuk later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
7200 werkt prima, het is ook niets meer dan een hogere rotatiesnelheid, je PS3 heeft echt niet door dat het ding 7200RPM is. Het is zo'n 5 tot 10% sneller. In mijn 80GB Phat heb ik een 120GB 7200 RPM zitten, mijn Slim is nog standaard 160GB 5400RPM..eerstgenoemde is iets in het voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snel is het nooit geweest, maar sinds ik een PS3 Slim heb voelt het alsof het nog langzamer gaat dan op mijn (overleden) launch Phat. Heb het helaas nooit gemeten dus het blijft bij een gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Heeft iemand al voorgehad dat ze een playstation plus spel downloaden en installeren. En dan staat het niet tussen de lijst van geinstalleerde spellen? Gisteren voor gehad met uncharted3 singleplayer.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Er is een fout gemaakt met uncharted en je moet hem opnieuw "kopen" en downloaden

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05:39
En je moet de multiplayer versie installeren, staat geloof ik niet in de PS+ sectie maar gewoon in de shop (ff search gebruiken) , vanuit de multiplayer versie kan dan de singleplayer geselecteerd worden.
Zo werkte het bij mij uiteindelijk, na dl van belachelijk veel data voor een game, rond de 40GB...

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Iemand die nog een paar leuke games titels weet die ik in de PS store kan kopen? SP/MP en niet al te duur? Gewoon om even de aankomende 5 maanden door te komen tot de ps4 er is =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ps3-Opt1fl3x schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:29:
Iemand die nog een paar leuke games titels weet die ik in de PS store kan kopen? SP/MP en niet al te duur? Gewoon om even de aankomende 5 maanden door te komen tot de ps4 er is =D
Haal een PS+ abo als je die nog niet hebt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Net gekocht gelijk voor 1 jaar wie weet gaan we prijzen omhoog bij sony ofzo(denk het niet maar je weet maar nooit). Bedankt =) Update ze het om de maand of om de week of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Elke maand 3 ps3 en 2 vita games.
Updates zijn elke woensdag.

Ik dacht de 1e woensdag van de maand de ps3 games en de 3e woensdag de vita games.
Deze maand was het echter anders, wellicht door de refresh van de 3 jaarlijkse games.
Je bent trouwens wel net een paar dagen te Laar, waardoor je 3 games hebt gemist. Lbp2, motorstorm Apocalypse en infamous 2

[ Voor 21% gewijzigd door Sinned123 op 15-06-2013 17:30 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 14:34

thommich

Belg

Op dit moment ben ik aan het kijken om een PS3 aan te schaffen.
Heb nog nooit een console gekocht, wel al redelijk wat pc-games gespeeld...

Heeft iemand nog tips waar de console voordelig kan aangeschaft worden? (Eventueel in een bundle...)

Ik weet dat de PS4 er zit aan te komen, maar aangezien ik nog geen enkel PS3-game gespeeld heb lijkt het mij op dit moment veel goedkoper om eerst die spellen eens te spelen.

Wish-list (voorlopig):
-PS3-console (ik vermoed de super slim 500GB)
-extra dual-shock controller
-FIFA 13
-GT5
-GTA IV
-Buzz (leuk met de vriendin en de schoonfamilie)
-Motorstorm
-Heavy Rain
-Red Dead Redemption

Als iemand me tips kan geven hoor ik het graag! (Ik woon wel in België, dus verzenden naar België moet mogelijk zijn...) Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Wobcat schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:54:
En je moet de multiplayer versie installeren, staat geloof ik niet in de PS+ sectie maar gewoon in de shop (ff search gebruiken) , vanuit de multiplayer versie kan dan de singleplayer geselecteerd worden.
Zo werkte het bij mij uiteindelijk, na dl van belachelijk veel data voor een game, rond de 40GB...
Dat was het inderdaad, bedankt. Het was inderdaad zeer veel download, Uncharted zelf, 2d movies en 3d movies. En dan opeens was alles verdwenen. :p

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:14
thommich schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:02:
Op dit moment ben ik aan het kijken om een PS3 aan te schaffen.
Heb nog nooit een console gekocht, wel al redelijk wat pc-games gespeeld...

Heeft iemand nog tips waar de console voordelig kan aangeschaft worden? (Eventueel in een bundle...)

Ik weet dat de PS4 er zit aan te komen, maar aangezien ik nog geen enkel PS3-game gespeeld heb lijkt het mij op dit moment veel goedkoper om eerst die spellen eens te spelen.

Wish-list (voorlopig):
[...]

Als iemand me tips kan geven hoor ik het graag! (Ik woon wel in België, dus verzenden naar België moet mogelijk zijn...) Alvast bedankt!
+ Uncharted-trilogie
+ Last of Us (van de makers van de Uncharted-trilogie, net uit, krijgt lovende kritieken en ik zit het afgelopen weekend al op het puntje van mijn stoel)
+ God of War III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Red Dead Redemption en AC 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Amerika is Gladiator van Ratchet & Clank al uit. Weet iemand wanneer die in Nederland uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 10:42
Little Big Planet 1/2 ook leuk voor de familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:30
Ik heb mijn PS3 weer eens afgestofd, sinds de verhuizing dient hij als BD player en is dus ook wat prominenter aanwezig weer in de kamer. Ik heb nog wel wat spellen liggen die ik nooit gespeeld heb of nu weer oppak. Daarnaast heb ik via Gamespot en Metacritic de beste games van de afgelopen paar jaar eens opgezocht en deze in de wishlist gezet op Amazon. De volgende games heb ik al gekocht:
  • Rockband
  • NFS Hot Pursuit
  • Bayonetta
  • Journey / Flow / Flower
  • Resistance 2
  • Arkham Asylum
  • Brothers in Arms Hell's Highway
  • Modnation Racers
Deze games wil ik nog wel hebben maar cheap bastard that I am vind ik nog te duur (ik betaal max. 5 GBP plus verzendkosten):
  • Ico / Shadow of Colossus HD
  • Tomb Raider
  • The Last of Us
  • Ni No Kuni
  • God of War III
  • Dirt 3
  • Heavy Rain
  • Soul Calibur V
  • Red Dead Redemption GOTY
  • Arkham City GOTY
  • LA Noire Complete
  • Dirt 3
Ik twijfel over de volgende games:
  • FF XIII (schijnt het niveau van X, de laatste die ik echt gespeeld heb niet te halen)
  • Burnout Paradise (wel erg vergelijkbaar met NFS?)
  • Uncharted 2/3 (heb 1 liggen maar nooit echt gespeeld nog)
  • Assassin's Creed 2 etc. (idem als Uncharted, toch eens spelen)
Waar ik nog op zoek naar ben is een leuke Diablo clone. Op de PS2 had ik veel (maar vrij korte) lol met Baldur's Gate Dark Alliance en ik overweeg deeltje 2 daarvan te kopen maar dat is ook nog een PS2 game. Ik hoor graag of er een leuk PS3 alternatief is.

Verdere tips altijd welkom :) Ik heb alle goede shooters al op de PC gespeeld dus die vallen af, zelfde geldt voor alle RPGs die ook op PC zijn uitgekomen (Skyrim, Mass Effect, Dragon Age etc.). Sportspellen ben ik niet zo van. Verder heb ik classics als MGS4, GT5 en GTA4 nog liggen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

[• FF XIII (schijnt het niveau van X, de laatste die ik echt gespeeld heb niet te halen)

In hoeverre heb je X gespeeld ? Maxed out ?

Ik heb zelf veel plezier ondervonden aan XIII, en me helemaal niet gestoord aan het lineare gedeelte, daarnaast zitten er best wel een paar pittige uitdagingen in.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 18:06
En er is ook nog FF XIII-2. Die is minder lineair en ook nog eens in FullHD. Een genot om te zien iig.

[ Voor 14% gewijzigd door tiguan op 18-06-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Uncharted 2 hoort er IMO in ieder geval op je lijstje, serieus een pareltje! 3 is ook leuk, maar de sfeer is toch minder dan in 2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Laatst online: 19-09 14:34

thommich

Belg

rclahsen schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:49:
[...]

+ Uncharted-trilogie
+ Last of Us (van de makers van de Uncharted-trilogie, net uit, krijgt lovende kritieken en ik zit het afgelopen weekend al op het puntje van mijn stoel)
+ God of War III
Psyonara schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:08:
Little Big Planet 1/2 ook leuk voor de familie.
michaelscott schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 19:10:
Uncharted 2 hoort er IMO in ieder geval op je lijstje, serieus een pareltje! 3 is ook leuk, maar de sfeer is toch minder dan in 2. ;)
Dank voor jullie reacties mbt tips voor spellen! Maar waar ik op dit moment nog meest naar op zoek ben is/zijn webshops die de ps3 in aanbieding gooien of een aantrekkelijke bundel. Vanwege de PS4 die eraan zit te komen moeten er toch aanbiedingen te vinden zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 10:19
Na firmware update 3.50 waren er problemen rond om third party controllers, zijn die er nog steeds? Ik heb nog een Qware controller liggen voor de Pc/Ps3 maar werkt dat wel?

(heb nog geen ps3 maar wil wel co-op kunnen spelen scheelt weer €40)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niwde
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 09:38
'Update je PS3 vandaag (nog) niet'

Problem after update to 4.45

Heb ook een nieuwe hd in mijn ps3 zitten en de auto update staat ook aan. :/
Durf het niet aan te zetten... dan maar van het weer "genieten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

Ik lees net op Kotaku dat de nieuwe update (4.45) je systeem kan bricken. http://kotaku.com/dont-update-your-ps3-today-514213464

Advies is even niet upgraden :) .

edit:
niwde is me net voor :) .

[ Voor 11% gewijzigd door zwik op 19-06-2013 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niwde
Beter twee keer een waarschuwing dan staren naar het aan en uit knopje.
Zou het voor mij nu al te laat zijn (ps3 is nog niet aangeweest) of moet ik gewoon wachten op de volgende update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:42
Is het nog wel mogelijk om met de huidige firmware in te loggen op PSN? Of heeft niemand dit nog geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

Het schijnt alleen bij PS3's te zijn waarvan de HDD is omgewisseld met een andere. Er is alleen nog geen officieel statement van Sony om dat te bevestigen zoals hier te lezen: http://news.softpedia.com...akes-It-Down-361857.shtml.

Ook schijnt Sony de firmware offline gehaald te hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door zwik op 19-06-2013 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niwde
Is er ook een tijd bekend hoe laat ze de firmware offline hebben gehaald? Ik laat de ps3 namelijk altijd tussen 6 & 7 in de ochtend updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Voordat ik las dat hij offline gehaald was, had ik maar al naar huis gebeld om de stekker er uit te trekken.
Die van mij zou na 9:00 gaan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

Ik heb nog niet kunnen vinden hoelaat de firmware offline gehaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Oh, dat zuigt. Auto-update staat bij mij aan, en werkt wanneer ik op werk zit >.<

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:33

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Chester schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:51:
Oh, dat zuigt. Auto-update staat bij mij aan, en werkt wanneer ik op werk zit >.<
Same here, en vriendin is ook niet meer thuis, begin me nu wel een beetje zorgen te maken :/

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 14:28
Son Goku schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:54:
[...]

Same here, en vriendin is ook niet meer thuis, begin me nu wel een beetje zorgen te maken :/
Volgens sommige hoef je niet je HDD niet te formateren als je ps3 gebricked zou zijn. Het enige wat je moet doen is het volgende:

If people can’t get to the XMB. Once fix for patch is out. Just boot into the PS3 “safe mode/menu”, scroll down and install the update from USB (formated to Fat32).

So no one should have to wipe and reset there PS3’s, or even be replaced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hmm, m'n slim met originele HDD doet tussen 22:00 en 23:00 zijn updates. Mijn phat met andere HDD staat 's nachts niet op stroom en update niet automatisch. Vanavond maar 's kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Op de forums van sony is er nu een topic gaande over problemen met deze firmware en telt nu al 75 pagina's.
http://community.us.plays...ate-to-4-45/td-p/40712247

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:14
thommich schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:59:
[...]

[...]

[...]

[...]

Dank voor jullie reacties mbt tips voor spellen! Maar waar ik op dit moment nog meest naar op zoek ben is/zijn webshops die de ps3 in aanbieding gooien of een aantrekkelijke bundel. Vanwege de PS4 die eraan zit te komen moeten er toch aanbiedingen te vinden zijn? :)
De koopjes vallen in dit seizoen wat tegen. Enige winkels die regelmatig wat stunten met de prijs van een console zijn Saturn en MM. Paar weken geleden adverteerde MM (in Groningen) met een PS3 Superslim voor 166 (wel de versie van 12 GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

For those with bricked systems Tomorrow a patch should come out to fix this. All you need to do is download it to your USB drive and power up the PS3 in safe mode and install update from USB.

And Kyoutenshi:

Step 1: Turn off the PLAYSTATION 3 by holding the Power button on the front of the unit till the Power light is red.

Step 2: Touch and hold the Power button, you will hear the first beep, meaning the PLAYSTATION 3 is powering on. Continue to hold the Power button and after about 5 seconds, you will hear a second beep, indicating the video reset. Continue to hold the Power button and after about another 5 seconds you will hear a third beep and the system will power off (Power light is red).

Step 3: Touch and hold the Power button, you will hear the first beep, again for the PLAYSTATION 3 to power on. Continue to hold the Power button and after about 5 seconds, you will hear a second beep for video reset. Continue to hold the Power button and after about another 5 seconds you will hear a quick double beep. At that point release the Power button. If you succeeded in activating Safe Mode, you will see a message on the screen saying, "Connect the controller using a USB cable and then press the PS button."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zavvi heeft ook nog wel eens mooie prijsjes 4 games

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkie88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:57
Systeem update doet die alleen downloaden. Deze zal je handmatig moeten installeren dus is niks om je druk om te maken voor de mensen met auto update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Even snel gekeken, maar mijn ps3 is niet geupdate idd, laat hem om 12 uur snachts checken en downloaden, dus was toen nog niet online of alweer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Alleen zou ik Zavvi niet helemaal vertrouwen. Heb er al vaker games besteld, en elke keer waren er "problemen met de levering" en kon ik het dus wel vergeten.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

rclahsen schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:31:
[...]

De koopjes vallen in dit seizoen wat tegen. Enige winkels die regelmatig wat stunten met de prijs van een console zijn Saturn en MM. Paar weken geleden adverteerde MM (in Groningen) met een PS3 Superslim voor 166 (wel de versie van 12 GB)
Ik snap het nut van die 12GB niet echt... bruikbaar voor mensen die maar 1 game hebben en spelen?

Ik zag laatst een nieuwe 500gb superslim voor 219,- lijkt me een betere deal :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik heb gelukkig zonder problemen de boel kunnen updaten. Wel raar dat het voor de één wel werkt, en voor de ander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
heb geen enkel issue hier, wel de beruchte update. Echter, paar vrienden die een andere HDD (groter dan 500 GB) erin hadden zitten, daarvan werkt het niet meer.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:42

SkyStreaker

Move on up!

Maakt niks uit eigenlijk, schijnt. Gebeurt er niks. Puur mazzel.

[ Voor 97% gewijzigd door SkyStreaker op 19-06-2013 12:59 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

w00t

1. Battlefield 3 (PS3)
2. Saints Row: The Third (PS3)
3. Payday: The Heist (PS3)
4. Ninja Gaiden Sigma Plus (PS Vita)
5. Unit 13 (PS Vita)

.... alle 5 zijn vanaf woensdag 3 juli 2013 allemaal met 100% korting te downloaden voor PlayStation Plus leden!!

http://blog.eu.playstatio...on-plus-your-july-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

PSN lig er hier uit. Foutcode 8002a548

FW 4.41.

Is het nu eigenlijk noodzakelijk om op de nieuwste FW te zitten die nu offline is gehaald om online te kunnen gamen ?

[ Voor 63% gewijzigd door Greatsword op 19-06-2013 19:46 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
PSN is toch ook wel erg slecht de laatste tijd, laat staan dat er mensen zijn die er voor betalen.. :S

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
PSN erg slecht de laatste tijd? Sorry hoor, maar totaal geen downtime gehad. 1 of 2x per maand misschien een uurtje. Wat een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
Destianto schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:42:
PSN lig er hier uit. Foutcode 8002a548

FW 4.41.

Is het nu eigenlijk noodzakelijk om op de nieuwste FW te zitten die nu offline is gehaald om online te kunnen gamen ?
Zelfde hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
lanerios schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:59:
PSN erg slecht de laatste tijd? Sorry hoor, maar totaal geen downtime gehad. 1 of 2x per maand misschien een uurtje. Wat een ramp.
Voor servers is dat erg veel hoor. Sowieso schedulen ze al elke maand 10 uur in voor onderhoud, tel daar de grote outage bij op en je hebt een erg instabiele service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:30
Chaoss schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:51:
[...]

Ik snap het nut van die 12GB niet echt... bruikbaar voor mensen die maar 1 game hebben en spelen?

Ik zag laatst een nieuwe 500gb superslim voor 219,- lijkt me een betere deal :P
Mijn zusje heeft net een 12gb gekocht, die is op de centen en heeft zelf een 320gb schijf gekocht en erin gezet, stuk goedkoper uit. Zelfs met 500gb ben je goedkoper uit denk ik.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
Kunnen we inmiddels alweer online met een custom hdd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Kluutmaran schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 20:52:
[...]

Voor servers is dat erg veel hoor. Sowieso schedulen ze al elke maand 10 uur in voor onderhoud, tel daar de grote outage bij op en je hebt een erg instabiele service.
Wacht even.. jij gaat terug grijpen naar 1x dat hij er lang uitlag? Ik zag aan je post history dat je een PC fanboy bent.. maar dit is toch wel erg zielig.. Oude koeien etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
Eergisteren heb ik een nieuwe ps3 500gb gekocht, met ps plus. Ik heb 120 mb Ziggo internet. cat 5 kabels.
het duurde 24 uur voor dat ik uncharted 3 gedownload had en kon spelen ?
vandaag gt5 academy edition binnengekregen en het updaten duurt 1 uur ?
duurt dit altijd zolang ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Uncharted is dan ook gigantisch, en de patches van GT5 (zeker als sinds de release alles tegelijk op moet halen) zijn ook niet klein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens Google is Uncharted 3 43,5GB, dus ik weet niet hoeveel tijd je zelf in gedachte had voor deze download? Direct spelen zal er wel niet bij zijn, dat klopt. :+

Zorg je trouwens wel dat je eerst deel 1 en 2 speelt?

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 21-06-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
43gb via spotnet is zo klaar ?
en bedankt voor de hulp ! (positief bedoeld :) )
gp4 nog 20 min pfff

[ Voor 59% gewijzigd door GlorixJim op 21-06-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
nu nog 50 min lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

De patch die 4.45 fixed is nog steeds niet vrijgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
bram1984 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:13:
Volgens Google is Uncharted 3 43,5GB, dus ik weet niet hoeveel tijd je zelf in gedachte had voor deze download? Direct spelen zal er wel niet bij zijn, dat klopt. :+

Zorg je trouwens wel dat je eerst deel 1 en 2 speelt?
zijn besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je dan toch bezig bent, doe dan ook gelijk de nieuwe Naughty Dog game erbij, die is nog briljanter dan Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
last of us, daar heb ik de console voor gekocht! komt net binnen hier. eerst wachten op gt5 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18
Son Goku schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:10:
Uncharted is dan ook gigantisch, en de patches van GT5 (zeker als sinds de release alles tegelijk op moet halen) zijn ook niet klein :P
PSN is gewoon traag, zelfs een PSN game van 2GB kostte mij bijna 2 uur op een 3MB/sec lijntje.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, hopelijk wordt het wat beter bij de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Gezien er nu ook geld binnenkomt voor online, hoop en verwacht ik dat het netwerk ook wat beter gaat worden dankzij de financiele injectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
ps3 heeft toch een gb network kaart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

glorixjim schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:41:
ps3 heeft toch een gb network kaart ?
Ja, maar wat is je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
Deem schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:48:
[...]

Ja, maar wat is je punt?
waarom gebruikt hij die niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

glorixjim schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:54:
[...]

waarom gebruikt hij die niet ?
Wie zegt dat daar geen gebruik van word gemaakt? ;) Een netwerk is zo snel als de zwakste schakel. Nevermind :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 00:23

MaDLiVe

.-Observer-.

Ok, net ook een ps3 gekocht voor een aantal exclusives. Hiervoor alle jaren een 360 gehad. Mooi console en vooral de Blu-ray drive had z'n meerwaarde. Qua games moet ik toch wel zeggen dat het downloaden van updates (en games) toch wel redelijk traag gaat. Dat is bij xbox live toch wel beter geregeld. Komt het wellicht door de bandbreedte van de sony servers?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
Klopt, dit kan behoorlijk traag zijn. PSN op de PS3 behoeft dan ook geen abonnement.

Wat ik heb gedaan is de PS3 aan een 1 Gbps poort gehangen van mijn router, dinsdag downloade ik 2125MB (BF3 updates) in enkele minuten (overdag), het kan dus wel snel. hoe snel e.e.a. is hangt ook van je Internetsnelheid af.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Bij de PS3 moeten de spellen/updates na het downloaden ook geïnstalleerd worden. Dat kan ook best traag zijn.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

TheKillingBean schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:31:
Bij de PS3 moeten de spellen/updates na het downloaden ook geïnstalleerd worden. Dat kan ook best traag zijn.
Jumpman schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:29:
Klopt, dit kan behoorlijk traag zijn. PSN op de PS3 behoeft dan ook geen abonnement.

Wat ik heb gedaan is de PS3 aan een 1 Gbps poort gehangen van mijn router, dinsdag downloade ik 2125MB (BF3 updates) in enkele minuten (overdag), het kan dus wel snel. hoe snel e.e.a. is hangt ook van je Internetsnelheid af.
Ik ga hem zelf ook maar wired verbinding. Mijn wifi verbinding pompt zonder problemen met >27MB/sec maar weet niet hoesnel/stabiel de PS3 daarmee is. Voor de zekerheid maar een kabeltje gebruiken.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Even voor de duidelijkheid, de bandbreedte en infrastuctuur van de PSN servers zelf is de beperkende factor voor downloads, dat is algemeen bekend en is al vanaf dag 1 zo.
Of je nu thuis 100mbit of Gbit hebt aangesloten; het zal het met downloaden nouwelijks beinvloeden.
Zelfde geld voor downloads installeren. De reden waarom dit traag gaat is dat de gedownloade data encrypted moet worden en moet worden gemerged met data die encrypted is opgeslagen op de harddisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Deem schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:45:
Even voor de duidelijkheid, de bandbreedte en infrastuctuur van de PSN servers zelf is de beperkende factor voor downloads, dat is algemeen bekend en is al vanaf dag 1 zo.
Of je nu thuis 100mbit of Gbit hebt aangesloten; het zal het met downloaden nouwelijks beinvloeden.
Zelfde geld voor downloads installeren. De reden waarom dit traag gaat is dat de gedownloade data encrypted moet worden en moet worden gemerged met data die encrypted is opgeslagen op de harddisk.
Right, duidelijk, groot verschil met de 360. Lijkt een beetje alsof thuis komen met een nieuwe game en direct gamen er niet echt inzit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 19:42
*ik dacht even dat dit de zoekbalk was* sorry!

[ Voor 73% gewijzigd door lukjah op 21-06-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Nee, vaak niet. Want vaak is er een day 1 patch. Nu zal dat vaak resulteren dat je maximaal 5 minuten moet wachten, maar er zijn ook extreme situaties. Om Battlefield 3 te kunnen spelen moet je een patch downloaden van meer dan 2 GB. Ja dan zit je wel even ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Dat is toch wel een uitzondering volgens mij?
Ik kwam donderdag thuis met the last of us en heb gewoon lekker kunnen gamen. Terwijl ik sliep heeft mijn PS3 dankzij ps+ zelf gekeken of er patches waren en die gedownload en geïnstalleerd. Overigens is het ook altijd mogelijk om een patch niet te downloaden, en dat gewoon later te doen. Dan kan je uiteraard geen online multiplayer spelen, maar voor single player is het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ik kwam zaterdag thuis met de The last of us en moest een patch downloaden van 24mb 46mb.
The Last of Us heeft first-day-patch, toch nog problemen.

[ Voor 53% gewijzigd door Deem op 21-06-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
TheKillingBean schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:31:
Laatst las ik dat als je bij het installeren de netwerkverbinding uitzet (of de kabel eruit trekt) dit vele malen sneller zou gaan. zelf heb ik dit nog niet kunnen testen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 16:29
Zal de prijs na het uitkomen van de PS4 nog veel kelderen en dan wel voor de 500GB? Of is de prijs van 250 zoals die nu wordt aangeboden wel zo'n beetje de kelder van de prijs voor dit apparaat? Wat zijn daar de verwachtingen van.

Zoals veelvuldig gelezen is de 12GB gewoon te klein, ook al ben ik van plan om vooral een Fifa, wellicht een GTA te spelen. Dus wacht eigenlijk op een aanbieding van een 500GB onder de 200 euro. Onmogelijk?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RudyL schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:03:
Zal de prijs na het uitkomen van de PS4 nog veel kelderen en dan wel voor de 500GB? Of is de prijs van 250 zoals die nu wordt aangeboden wel zo'n beetje de kelder van de prijs voor dit apparaat? Wat zijn daar de verwachtingen van.

Zoals veelvuldig gelezen is de 12GB gewoon te klein, ook al ben ik van plan om vooral een Fifa, wellicht een GTA te spelen. Dus wacht eigenlijk op een aanbieding van een 500GB onder de 200 euro. Onmogelijk?
Volgens mij is er al bevestigd dat dit voorlopig niet op de rol staat. Ik zie het voorlopig ook nog niet gebeuren.

Ik verwacht GTA overigens ook op de next gens, mocht je daar nog over twijfelen. Is nog even afwachten alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Waarom niet gewoon een PS3 Superslim 12 GB voor 169 euro en een losse Harddisk? Kost je in totaal ietsje meer dan 200 euro op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

http://furiousfanboys.com...-tries-to-bury-the-issue/

OK nog steeds geen fix en mogelijk gaat het nog wel effe duren.

Het zal vast niet zo simple zijn, maar waarom kunnen ze niet 4.41 renamen naar 4.46 zodat mensen in ieder geval een clean restore kunnen uitvoeren.

[ Voor 32% gewijzigd door Deem op 21-06-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Van de Playstation Facebook pagina:

Netflix komt in 2013 naar Nederland! We zijn druk in gesprek met Netflix om hun geweldige streaming video-on-demand dienst ook te lanceren op de Nederlandse PlayStation 3's

Schrijf je op nu alvast in voor updates omtrent de lancering van Netflix in Nederland: http://mi8.ly/j3yvos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dj-sannieboy schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:11:
Van de Playstation Facebook pagina:

Netflix komt in 2013 naar Nederland! We zijn druk in gesprek met Netflix om hun geweldige streaming video-on-demand dienst ook te lanceren op de Nederlandse PlayStation 3's

Schrijf je op nu alvast in voor updates omtrent de lancering van Netflix in Nederland: http://mi8.ly/j3yvos
Staat al lang op mijn PS3 vanaf het US account dat er ook op staat, dus snap niet zo goed dat ze dit als groot nieuws neerpennen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
... ignorance is bliss? Het gaat hier over de NL versie. Niet de US versie

NL is NIET US.. zie je het verschil?

Echt geweldige mentaliteit. Omdat JIJ al een US account hebt, is het dus voor de rest nutteloos.

[ Voor 30% gewijzigd door corset op 21-06-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 16:29
Deem schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:31:
Waarom niet gewoon een PS3 Superslim 12 GB voor 169 euro en een losse Harddisk? Kost je in totaal ietsje meer dan 200 euro op dit moment.
Dan kan ik inderdaad beter daar een aanbieding voor afwachten. Momenteel is die niet meer voor 169 euro te vinden.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Op de japanse Sony Playstation site staat dit! Nu is mijn japans niet geweldig, maar google translate maakt er dit van:
Persoon van sommige gebruikers die werden uitgevoerd om te updaten naar systeemsoftware versie 4.45 van de "PlayStation 3", hebben we rapporten XMB (cross media bar) verschijnt niet na de update ontvangen, maar nieuw aan dit fenomeen op te lossen zal op donderdag 27 juni heeft de systeemsoftware-updates dergelijke worden gepubliceerd.
Voor nu zet iedereen in een gebruiker, Onze excuses voor het ongemak, zou ik willen vragen om uw begrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pezevenK-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 11:07

pezevenK-

#dont.hate

RudyL schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:20:
[...]

Dan kan ik inderdaad beter daar een aanbieding voor afwachten. Momenteel is die niet meer voor 169 euro te vinden.
Jawel, Bij amazone.de onderaan de pricewatch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Hoe zit dat eigenlijk, ik wil die ps33 slim 12gb best bestellen bij amazon.de, maar moet ik dan invoerkosten dokken ?? En is die ps3 anders qua talen enz ? Duitsland is natuurlijk best streng met een hoop dus vroeg me dit wel af, scheelt gewoon 20 euro. Is niet niks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:16

Edd

v8power67 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:56:
Hoe zit dat eigenlijk, ik wil die ps33 slim 12gb best bestellen bij amazon.de, maar moet ik dan invoerkosten dokken ?? En is die ps3 anders qua talen enz ? Duitsland is natuurlijk best streng met een hoop dus vroeg me dit wel af, scheelt gewoon 20 euro. Is niet niks :D
Nee, je hoeft geen invoerrechten te betalen.. Duitsland is EU en dus vrij handelsverkeer.
Je kunt op de Duitse versie gewoon Nederlands kiezen. Zelf heb ik van de week een nieuwe PS3 bij de lokale Used Products gekocht, deze is van origine ook duits..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Okee super thnx voor info :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
lanerios schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:04:
[...]

Wacht even.. jij gaat terug grijpen naar 1x dat hij er lang uitlag? Ik zag aan je post history dat je een PC fanboy bent.. maar dit is toch wel erg zielig.. Oude koeien etc?
Haha PC-fanboy? Ik heb een 360 (welke ik uitgeleend heb aan mijn broer) en ps3 waar ik op game en een laptop die ik voor mijn studie heb gekocht en ik enkel als internet pc en werk pc gebruik dus ik weet niet hoe ik pro pc gepost kan hebben? Kritisch zijn is toch heel wat anders dat een fanboy van iets anders zijn?

1,5 maand eruit liggen tijdens de levensduur van de PS3 mag je toch makkelijk naar terug grijpen om te laten zien hoe instabiel het netwerk is? Dat het gehacked is ok daar kunnen ze weinig aan doen (behalve dat het natuurlijk laakbaar is dat je je netwerkbeveiliging niet op orde hebt), maar er dan zolang over doen om je netwerk weer up and running te hebben? Vergelijk het eens met een website of erger nog een bank die na een breach even de service er 1,5 maand uitgooien, dat is toch onvoorstelbaar?

Vandaag wilde ik even een videoclipje bekijken omdat mijn extra zender pakket er bij upc af gegaan is. Heeft 10 minuten geduurd voordat de update van VidZone geïnstalleerd was en het programma gestart. 80% van die tijd heeft gezeten in het downloaden terwijl ik gewoon bedraad 60 mbit/s aansluiting heb. Hopelijk leert Sony ervan dat het niet meer kan in deze tijd en ze aardig wat servercapaciteit erbij knallen maar ik vrees ervoor want waarom zouden ze die capaciteit nu nog niet toevoegen?
Pagina: 1 ... 32 ... 47 Laatste