Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Een 500gb zonder games koop je al voor 230,- en die spellen kun je ook voor weinig krijgen .

12gb zit zo vol, veel spellen hebben een installatie op de hd nodig als je dan nog eens wat van PSN download gaat het heel hard.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:23
Volgens mij kom je met GT5 installeren (8GB) en alle updates (3GB?) van GT5 al aan de 12GB.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

En crisis was 14GB, mass effect 3 ook, ga zo maar door. De meeste spellen zijn sowieso een paar GB. Snap dus niet wat je met zo'n12GB zou kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:27
Chaoss schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:52:
Een 500gb zonder games koop je al voor 230,- en die spellen kun je ook voor weinig krijgen .

12gb zit zo vol, veel spellen hebben een installatie op de hd nodig als je dan nog eens wat van PSN download gaat het heel hard.
Nou voor 230 ben ik hem nog niet tegengekomen. De goedkoopste prijs hier is 250 zonder games, waarbij + Fifa de prijs dan nog uitkomt op +/- 275.

In ieder geval dank voor de toelichting over de game installaties. De 12 gb valt dan af, want een vervanging van hdd / extra hdd ben je dan op zeker nodig.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de Playstation Store is nu een Lente-sale gaande plus een Easter Egg-actie, die je het beste kunt vergelijken met de 12 Deals of Christmas-actie van afgelopen kerst. Je kan dan tegen een gereduceerd tarief of speciale combo games kopen. De eerste actie is Killzone HD + Infamous: Festival of Blood voor ik meen iets van 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:16
Tarabass schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 21:06:
En crisis was 14GB, mass effect 3 ook, ga zo maar door. De meeste spellen zijn sowieso een paar GB. Snap dus niet wat je met zo'n12GB zou kunnen..
De 12 GB kan een optie zijn als je nog een 2,5" HDD ergens hebt liggen. Een losse mounting bracket (die je wel nodig hebt) kost een tientje. Maar dan kan een 12 GB toch een meer gunstige optie zijn, omdat je dan de harde schijf er zelf in kunt bouwen.

[ Voor 5% gewijzigd door rclahsen op 28-03-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer last van complete freezes in Fifa. Ik ga hem verkopen ben er klaar mee na 3 Slims inmiddels en gemiddeld 2 weken wachten op een nieuwe. Schijnt alleen bij Fifa te freezen vreemd genoeg. Iemand enig idee wat een Slim 320GB + 1 controller en ongeveer 10 games doet tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Iemand die weet hoe ik onderstaande extra's van de LittleBigPlanet2 Extra Edition krijg?

De Game of the Year Edition van Little Big Planet 2 bevat:
- De game Little Big Planet 2
- Little Big Planet 2: Cross-Controller DLC Pack
- Little Big Planet 2: Move DLC Pack - Rise of the Cakeling
- The Muppets Premium Level Kit
- The Muppets Costume Pack 1, Kermit, Fozzie Bear, Dr. Bunsen, Beaker
- Weekend Pursuits Costume Pack, Skier, Golfer, Caver, Angler
- Deep Sea Adventures Costume Pack, Deep Sea Diver, Edible Crab, Anglerfish, Pufferfish
- Sports Costume Pack, Runner, Discus Thrower, Javelin Thrower, Hammer Thrower, Wrestler, Rhythmic Gymnast, Tennis Girl, Fencer, Horse Rider
- Dogs Costume Pack, Bulldog, Dalmatian, Poodle, St. Bernard
- Cats Costume Pack, Siamese, Sphynx, Persian, Marmalade

Heb het spel vandaag voor mijn verjaardag gekregen. :) En zou graag van bovenstaande dingen gebruik maken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:36
Zit dat niet standaard in bij de Extra Edition of heb je gewoon alleen LBP 2?
Anders kun je dat allemaal via de PSN store aanschaffen, wel mogelijk dat er een paar regio gebonden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal mij benieuwen of ik mijn PS3 Slim 320 verkocht ga krijgen nu met 11 games en Band Hero, gok van niet en dat zou mooi kut zijn want wil het geld opzij leggen voor de next gen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:46:
Zal mij benieuwen of ik mijn PS3 Slim 320 verkocht ga krijgen nu met 11 games en Band Hero, gok van niet en dat zou mooi kut zijn want wil het geld opzij leggen voor de next gen :P
Krijg je waarschijnlijk wel verkocht maar voor een bagger prijsje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerdiee schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:47:
[...]

Krijg je waarschijnlijk wel verkocht maar voor een bagger prijsje ;)
Band Hero is wel wat waard mits compleet en dat is hij dus maybe die los verkopen i guess. Als ik 250 ervoor kan krijgen is het prima. Vorig jaar alleen de PS3 los 399 met 1 game kun je nagaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Psyonara schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:15:
Zit dat niet standaard in bij de Extra Edition of heb je gewoon alleen LBP 2?
Anders kun je dat allemaal via de PSN store aanschaffen, wel mogelijk dat er een paar regio gebonden zijn
Ik heb de Extra Edition. Ik zie nu dat ik direct naar de PlayStation Store moet. Het lijkt erop dat het nu wel lukt, maar ik moet wel alles 1 voor 1 downloaden. Bedankt in elk geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke grappenmaker belde net met een bod van 100 euro? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:24

BlackEyedAngel

Just a decent guy

:/ M'n PS3 controller is aan vervanging toe. Alleen zie ik dat een nieuwe rond de €60,00 kost.. vind ik toch wat te veel geld eigenlijk, hoopte meer op 30 of zo :P

Iemand tips voor goed third parties of adresjes waar ze wat(veeeeel) goedkoper te krijgen zijn?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Son Goku schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:16:
:/ M'n PS3 controller is aan vervanging toe. Alleen zie ik dat een nieuwe rond de €60,00 kost.. vind ik toch wat te veel geld eigenlijk, hoopte meer op 30 of zo :P

Iemand tips voor goed third parties of adresjes waar ze wat(veeeeel) goedkoper te krijgen zijn?
Dealextreme werken prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Son Goku schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:16:

Gewoon 50 euro neerleggen , het is pijnlijk maar geloof mij, als je goedkope controllers koopt krijg je spijt ervan, of de sticks zijn de stijf, of de knoppen zijn te stijf, of de triggers voelen anders aan, er is altijd wel iets anders dan de genuine controllers van Sony.

Ik kocht eerst ook andere controllers omdat de echte sony controllers te duur zijn, steeds 30/20 euro weg, ipv daarvan kun je gewoon een echte sony controller kopen, vooral als je elke dag je ps3 aandoet, dan is een genuine PS3 controller een must.

Of als je echt geen 20 extra wilt uitgeven, zoek maar dan voor een 2e handse controller al raad ik dat ook niet aan of als de buttons er nog goed uitzien (dus als de knoppen er nog mat uitzien, dan zijn ze weinig aangeraakt, is die helemaal glossy, dan is er vaak mee gespeeld), dan moet je er gewoon voor gaan. Goedkoop = Duurkoop.

[ Voor 15% gewijzigd door iPodKiller op 29-03-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:05
Ik zou niet aan de troep van dealextreme beginnen.
Gewoon even www.budgetgaming.nl checken.
De controllers die ik van dealextreme heb gehad werkten de sticks veel slechter.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:30:
[...]

Gewoon 50 euro neerleggen , het is pijnlijk maar geloof mij, als je goedkope controllers koopt krijg je spijt ervan, of de sticks zijn de stijf, of de knoppen zijn te stijf, of de triggers voelen anders aan, er is altijd wel iets anders dan de genuine controllers van Sony.

Ik kocht eerst ook andere controllers omdat ze duur zijn, steeds 30/20 euro weg, ipv daarvan kun je gewoon een echte sony controller kopen, vooral als je elke dag je ps3 aandoet, dan is een genuine PS3 controller een must.

Of als je echt geen 20 extra wilt uitgeven, zoek maar dan voor een 2e handse controller al raad ik dat ook niet aan of als de buttons er nog goed uitzien (dus als de knoppen er nog mat uitzien, dan zijn ze weinig aangeraakt, is die helemaal glossy, dan is er vaak mee gespeeld), dan moet je er gewoon voor gaan. Goedkoop = Duurkoop.
Heb inmiddels ook 4 Sony DS3 versleten dus de dure zijn niet perse beter, zeker niet wanneer je grote handen hebt zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik heb er ook 3 versleten maar ik zeg niet dat ze beter zijn dan third party controllers, maar de controllers zijn gewoon perfect uitgelijnd, niemand wil stijve joysticks of te harde buttons.

Third party controllers zijn meestal gewoon troep, ik kocht 1 jaar terug ook een DS3 controller voor 30 euro, een originele controller op het eerste oog, hij voelde gelijk anders aan, iets wat ik gewoon niet wil, alles was stijver en de stijve buttons waren los.

Beste is gewoon als je langs de eerste beste game winkel langs gaat en 50 euro neerlegt voor een Genuine DS3 controller, dan weet je gewoon 100% zeker dat je de goede hebt en met garantie/service van Sony, daar betaal je ook gewoon voor.

Ah dit bedoel ik, vorig jaar 36 euro betaald bij een rare game site(gelukkig nog teruggekregen) , alles zat er origineel uit, bleek gewoon fake te zijn, maar had toen ook mijn vermoedens toen ik de achterkant zag, alles voelde gewoon kut aan.

Beste is gewoon als je langs de eerste beste game winkel langs gaat en 50 euro neerlegt voor een Genuine DS3 controller, dan weet je gewoon 100% zeker dat je de goede hebt en met garantie/service van Sony, daar betaal je ook gewoon voor.

iPodKiller in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 54"

[ Voor 37% gewijzigd door iPodKiller op 29-03-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:35
Gisteren Okami HD gekocht op PSN, wat een game!!
U owe it to yourself to play this game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigF25 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:45:
Gisteren Okami HD gekocht op PSN, wat een game!!
U owe it to yourself to play this game!
Als ik het goed heb komt die volgende week met Playstation Plus.
Dan maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:35
Zeker downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

heb toch nav bovenstaande adviezen een officiele controller besteld op bol, 4 the ones who give a crap :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mooi zo, scheelt je straks weer een hoop gedoe als je een third party controller had gekocht voor twee /drie tientjes. Als je toch 30 euro uitgeeft, doe het dan gelijk goed en gooi er 20 bovenop voor een 100% goede DS3 controller met een jaar garantie. Risico is gewoon te groot dat je straks een kut controller toegestuurd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Toch jammer; krijg je een 30 dagen gratis PSN Plus code, moet je daar verplicht een creditcard aan koppelen wil je die gebruiken... Hmm laat ik daar, met die uitbraken van gegevens van laat nou net niet zo'n fan van zijn!

PSN lijkt qua netwerk ook erg traag te zijn, PSN store wil niet openen en trofee informatie wordt ook niet lekker bijgewerkt... Iemand ook last van? (internet hier alles in orde, ik verneem verder niets)

[ Voor 31% gewijzigd door DerOllie op 29-03-2013 19:17 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
The Walking Dead is nu trouwens ook in de aanbieding op PSN. In combinatie met PS Plus kost die zelfs maar €11,24 :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:07

inXs

known as inXs

Zo gister op mijn ps3 de yellow ring of death.. Dag savegames dacht ik nog.. Wel gelijk een nieuwe PS3 bestelt (en al binnengekomen vandaag!), maar na 20 minuten de fohn erop, 40minuten in -2 buiten heeft hij het weer een half uur gedaan en heb ik al mijn savegames kunnen redden! Nu is hij alsnog dood, maar de nieuwe ps3 slim is gelukkig al binnen !

Was al bang dat ik mijn 60uur ni no kuni kwijt was....

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 01:47:
Weer last van complete freezes in Fifa. Ik ga hem verkopen ben er klaar mee na 3 Slims inmiddels en gemiddeld 2 weken wachten op een nieuwe. Schijnt alleen bij Fifa te freezen vreemd genoeg. Iemand enig idee wat een Slim 320GB + 1 controller en ongeveer 10 games doet tegenwoordig?
Ik had last van hetzelfde probleem bij fifa 13, harde schijf vervangen en draaide weer geweldig! Maar ik zie dat jij al 3 nieuwe slims hebt geprobeerd, dus dat zal niet baten! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 21:52
Heb vanochtend dat u-draw binnen gekregen (kon ik voor een prikkie mee bestellen).

Alleen werkt die stylus niet zoals het zou moeten. Want als ik over dat ding beweeg dan werkt het niet.
Beweeg ik met me fikken erover dat werkt het wel. Het in drukken van de stylus icm mijn vingers werkt dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Heb een Playstation Plus code voor 30 dagen gratis in de aanbieding, 1 PM via Tweakers is voldoende om hem te krijgen, dus stuur me eentje...

Reeds vergeven...

[ Voor 39% gewijzigd door DerOllie op 01-04-2013 18:09 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybpraetorian schreef op maandag 01 april 2013 @ 15:31:
Heb een Playstation Plus code voor 30 dagen gratis in de aanbieding, 1 PM via Tweakers is voldoende om hem te krijgen, dus stuur me eentje...

Ben niet van plan het aan te schaffen, dus lijkt proberen me geen nut. Ohja, geen 1 april grap trouwens...
April Fools' Day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nope, niet echt, kreeg vandeweek een mailtje in de inbox, maar hij is vergeven aan iamzero456...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
PS Store heeft sinds vandaag een update gehad, en het ziet er nu anders uit.
Update 1.04.
En de GTA 5 demo zou vandaag ook online komen, deze helaas nog niet kunnen vinden.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:55
Gta 5 demo op 1 april .. Ja joh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Beakzz schreef op maandag 01 april 2013 @ 23:11:
Gta 5 demo op 1 april .. Ja joh :)
Haha het zal wel weer ;)

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybpraetorian schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 19:07:
Toch jammer; krijg je een 30 dagen gratis PSN Plus code, moet je daar verplicht een creditcard aan koppelen wil je die gebruiken... Hmm laat ik daar, met die uitbraken van gegevens van laat nou net niet zo'n fan van zijn!

PSN lijkt qua netwerk ook erg traag te zijn, PSN store wil niet openen en trofee informatie wordt ook niet lekker bijgewerkt... Iemand ook last van? (internet hier alles in orde, ik verneem verder niets)
Ik heb daar ook last van, maar dat kan bij mij ook het tijdstip liggen en de snelheid van het internet (en dan nog eens draadloos at the moment 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Gaat de youtube app ook via het PSN? Want die is ook niet altijd even snel, zelfs behoorlijk langzaam vaak :(

[ Voor 17% gewijzigd door BlackEyedAngel op 03-04-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 13:58
Volgens mij niet, alleen moet het PSN wel online zijn om in de Youtube app te komen. Eerlijk gezegd vind ik dat best wel belachelijk. Wilde laatst wat muziekclipjes kijken, kon dus mooi niet omdat het PSN 24 uur down zou zijn.

Overigens werkt de Youtube app bij mij alleen goed via ethernet. Wifi is uitgesloten.

[ Voor 41% gewijzigd door tiguan op 03-04-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
tiguan schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:33:
Volgens mij niet, alleen moet het PSN wel online zijn om in de Youtube app te komen. Eerlijk gezegd vind ik dat best wel belachelijk. Wilde laatst wat muziekclipjes kijken, kon dus mooi niet omdat het PSN 24 uur down zou zijn.
Ik denk dat dat is zodat Sony je firmware versie controleert en je dus altijd de nieuwste firmware moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ook dat vind ik een nogal belachelijke reden eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Ik had die youtube app gister geïnstalleerd liep me ps3 vast denk ook omdat ik niet ingelogd was..

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 15:11
Aangezien ik afgelopen week voor het eerst te maken kreeg met te weinig ruimte, zojuist maar eens een 500 GB HDD in mijn PS3 gestoken! Nu maar even braaf wachten tot het beestje klaar is met restoren.
Ondertussen even op PlayStation Plus zitten koekeloeren, maar om de hoeveel dagen wisselt dat aanbod nou eigenlijk?

EDIT: ondertussen het PlayStation Plus topic tegen het lijf gelopen!

[ Voor 10% gewijzigd door maikel_rox op 03-04-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Laatst online: 19-09 18:59
Is het normaal als een spel (digitaal) zoals mass effect 3 (14gb) na een 8 uur downloaden klaar is en na 1 uur installeren nog pas op 11% zit? Of moet ik dan aan mn hardeschijf twijfelen?

Kan ik de health van de schijf checken zonder eruit te halen? Google vertelt me niks concreets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iamzero456 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:24:
Is het normaal als een spel (digitaal) zoals mass effect 3 (14gb) na een 8 uur downloaden klaar is en na 1 uur installeren nog pas op 11% zit? Of moet ik dan aan mn hardeschijf twijfelen?

Kan ik de health van de schijf checken zonder eruit te halen? Google vertelt me niks concreets
misschien is de download corrupt geraakt.
heb ik ook weleens gehad.

sloom faalproduct die playstation 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
maikel_rox schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:48:
Aangezien ik afgelopen week voor het eerst te maken kreeg met te weinig ruimte, zojuist maar eens een 500 GB HDD in mijn PS3 gestoken! Nu maar even braaf wachten tot het beestje klaar is met restoren.
Ondertussen even op PlayStation Plus zitten koekeloeren, maar om de hoeveel dagen wisselt dat aanbod nou eigenlijk?

EDIT: ondertussen het PlayStation Plus topic tegen het lijf gelopen!
Hoe restore je de oude hdd eigenlijk? Ik heb er nu een 320gb schijf in zitten en maar deze zit door alle gratis ps plus spellen al weer vol. Kan je de hdd er gewoon uithalen, nieuwe erin en de oude hdd op een of andere manier aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iamzero456 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:24:

Ik kan natuurlijk wel roepen dat het downloaden afhankelijk is van je internetverbinding, maar het is gewoonweg ook zo dat het netwerk van Sony een vertragende factor is. Ik heb wel eens mijn account op een andere PS3 gezet om vervolgens de Trophies 'even' te uploaden. Ik geloof dat het apparaat nog bezig was nadat we boodschappen hadden gedaan en wat eten gekookt hadden. Nee, wat dat betreft is er nog wel ruimte voor verbetering. Zeker wanneer ik het vergelijk met de Xbox 360.

Hoe is de ontwikkeling van de installatie verder verlopen?

Btw, om dit te voorkomen zorg ik ervoor dat Playstation Plus overdag alles download en installeert via de auto-update. Afgezien met de hele grote bestanden zoals ME3 kan ik 's avonds meestal wel aan de slag met mijn nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Laatst online: 19-09 18:59
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 07:39:
[...]

Ik kan natuurlijk wel roepen dat het downloaden afhankelijk is van je internetverbinding, maar het is gewoonweg ook zo dat het netwerk van Sony een vertragende factor is. Ik heb wel eens mijn account op een andere PS3 gezet om vervolgens de Trophies 'even' te uploaden. Ik geloof dat het apparaat nog bezig was nadat we boodschappen hadden gedaan en wat eten gekookt hadden. Nee, wat dat betreft is er nog wel ruimte voor verbetering. Zeker wanneer ik het vergelijk met de Xbox 360.

Hoe is de ontwikkeling van de installatie verder verlopen?

Btw, om dit te voorkomen zorg ik ervoor dat Playstation Plus overdag alles download en installeert via de auto-update. Afgezien met de hele grote bestanden zoals ME3 kan ik 's avonds meestal wel aan de slag met mijn nieuwe games.
Gelukkig ging dat opeens sneller dan verwacht. Na het eten en boodschappen was ie klaar. Ik gok dat ie 3 uur bezig is geweest met installeren. Het gaat overigens om een nieuwe slim 160gb. Had ervoor eigenlijk nooit heel veel problemen met discen of langzaam downloaden. Sinds Playstation Plus en downloaden updates en installeren duurt het allemaal wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 10:24

Flotter

Pelipper!

giganielsie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:46:
[...]

Hoe restore je de oude hdd eigenlijk? Ik heb er nu een 320gb schijf in zitten en maar deze zit door alle gratis ps plus spellen al weer vol. Kan je de hdd er gewoon uithalen, nieuwe erin en de oude hdd op een of andere manier aansluiten?
Je hebt een derde hdd nodig (FAT32), die sluit je aan via USB en daar maak je een backup op. Vervolgens wissel je de hdd van de playstation en zet je je backup terug.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 15:11
Het is inderdaad een beetje omslachtig en een middag je werk/wachten.
Een back-up van 68 GB deed de PS3 bij mij 2,5 uur over, terugzetten idim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Bij mij vraagt de Playstation Store sinds vorige week opeens om mijn wachtwoord bij het "kopen" van de "gratis" Plus-downloads, en voor iedere download opnieuw. Vervelend, want ik moest zelfs eerst opzoeken wat mijn wachtwoord ook al weer was! :) Hebben jullie dit probleem ook?

Overigens vind ik dat meteen downloaden van de gratis content ook vrij irritant (HDD is zo goed als vol), maar voor zover ik kan zien is er geen instelling om net zoals voorheen alleen te kopen via het winkelmandje. Gelukkig werkt dat nog wel via store.sonyentertainmentnetwork.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnS72 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:32:
Bij mij vraagt de Playstation Store sinds vorige week opeens om mijn wachtwoord bij het "kopen" van de "gratis" Plus-downloads, en voor iedere download opnieuw. Vervelend, want ik moest zelfs eerst opzoeken wat mijn wachtwoord ook al weer was! :) Hebben jullie dit probleem ook?
Eh...nee? :? Ik heb gisteren de Plus updates via de Store 'gekocht' en hoop dat het vanmiddag allemaal gedownload zal zijn. Ik heb ook niet eerder van het probleem gehoord tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Zag vandaag een actie voorbij komen op de facebook van Playstation dat je 30 dagen gratis PLUS kan worden. Moet je wat gegevens invullen en dan zouden ze een code sturen naar je mail-adres. Heb eigenlijk alles ingevuld maar helaas nog geen code moge ontvangen. Het betreft deze link:
http://www.facebook.com/SonyPlaystation/app_106681779474103
EDIT: Credit Card is vereist voor deze actie

[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 04-04-2013 11:27 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb een tijdje geleden eens zitten tellen hoeveel mensen in mijn PSN lijst een Plus abonnement hebben en ik kwam uit op 28 van de 100. Dat is al vrij veel! Maar ik denk dat het gemiddelde toch wel een stuk lager zal liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:46
Oxigeon schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:10:
Zag vandaag een actie voorbij komen op de facebook van Playstation dat je 30 dagen gratis PLUS kan worden. Moet je wat gegevens invullen en dan zouden ze een code sturen naar je mail-adres. Heb eigenlijk alles ingevuld maar helaas nog geen code moge ontvangen. Het betreft deze link:
http://www.facebook.com/SonyPlaystation/app_106681779474103
EDIT: Credit Card is vereist voor deze actie
Thanks! leuke actie. Ik heb me ook ingeschreven en er stond dat het zeven dagen kon duren voordat je de code in je inbox krijgt. Ik heb geen credit card nodig gehad om het aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 09:14
MartijnS72 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:32:
Had ik ook begin van de middag.. later op de middag bij mijn zwager was het weer niet..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 17:31
Een vraagje over de backwards compatibility van de PS3:

Ik heb een origineel model PS3 (60GB) welke nog PS2 spellen af kan spelen. Tegenwoordig zie je steeds meer PS2 games in de PSN Store verschijnen tegen relatief hoge prijzen (bijvoorbeeld GTA San Andreas voor 15€).

Kunnen deze games wanneer je ze in de PSN Store koopt ook geupscaled worden naar 720p? Met de originele PS3 en een PS2 vanaf de disc heb je deze mogelijkheid wel namelijk. Of is dit dan nog steeds afhankelijk van welke versie PS3 je hebt? (Dat dus alleen de 60GB het dan kan).

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 08:11

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb zowel een 60GB fat als een 320GB slim. Beiden hebben in het menu de optie PS2 upscalen en smoothness/smoothing optie.

Aangezien de 320GB geen PS2 games af kan spelen van disc moet dat haast wel over de PSN games gaan.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mijn PS3 geeft aan dat hij vol is. Kan je games ook op een externe HDD / usb-stick / NAS installeren? Of als dat niet kan, wat gebeurt er als ik een game verwijder? Ben ik dan ook alle voortgang kwijt wanneer ik hem opnieuw installeer? Hoe pak ik dit het beste aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:07

inXs

known as inXs

Jorgen schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:33:
Mijn PS3 geeft aan dat hij vol is. Kan je games ook op een externe HDD / usb-stick / NAS installeren? Of als dat niet kan, wat gebeurt er als ik een game verwijder? Ben ik dan ook alle voortgang kwijt wanneer ik hem opnieuw installeer? Hoe pak ik dit het beste aan?
Savegames staan los van de gamedata. Als je er dus een spel afgooit dan kan je via downloads uit de psn store weer opnieuw de game downloaden en installeren. Ook spellen die installeert vanaf disc behouden hun savegame.

Installeren op een externe schijf gaat niet lukken, alles backuppen op een externe schijf wel, dan kan je dit weer terugzetten op een nieuwe grotere HD in de ps3 (die je nodig hebt als ik zo lees). Die kosten niet zoveel, zet je er in en je kan weer lekker verder met spelen!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Prijs is flink omlaag gegaan in de laatste paar jaar. Ik zie (helaas de 12 GB-versie) al een paar keer voorbijkomen voor €179.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

inXs schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:41:
[...]

Savegames staan los van de gamedata. Als je er dus een spel afgooit dan kan je via downloads uit de psn store weer opnieuw de game downloaden en installeren. Ook spellen die installeert vanaf disc behouden hun savegame.

Installeren op een externe schijf gaat niet lukken, alles backuppen op een externe schijf wel, dan kan je dit weer terugzetten op een nieuwe grotere HD in de ps3 (die je nodig hebt als ik zo lees). Die kosten niet zoveel, zet je er in en je kan weer lekker verder met spelen!
Geldt dat ook voor de 2 gratis games die je kreeg toen PSN een tijd eruit lag?

Ik hoef niet eens per sé een grotere HDD. Maar als ik een spel dan nog eens wil spelen, dan is het goed om te weten dat het kan. Alle ingame-downloads, GOTY-pakketten, etc, blijven die ook gewoon behouden? Dat zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:33:
Savegames kun je eventueel als backup opslaan in de cloud, wanneer je een Playstation Plus abonnement hebt. Anders zou ik de savegames op een USB-stick plaatsen. Houdt er rekening mee dat niet alle savegames zich laten kopiëren (beveiligd).

Je kan natuurlijk ook gewoon gamedata, video's en games verwijderen, die je al een hele tijd niet hebt gespeeld om wat GB's vrij te maken. Wanneer je ze gekocht hebt, dan kun je ze gewoon opnieuw downloaden via de Playstation Store (downloadgeschiedenis).

Die gratis games van na de PSN-hack weet ik niet zeker, maar je zou even je downloadgeschiedenis kunnen nalopen of de game op kunnen zoeken in de Playstation Store. Staat daar downloaden bij, dan geldt de game als gekocht en kun je hem dus steeds opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bedankt! Ik ga het van het weekend maar eens proberen dan.
Zoveel games heb ik niet eens, maar met de Anthology box van Assassin's Creed gaat het dan ineens heel hard natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets vernomen van Gladiator van Ratchet & Clank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:25:
Ik heb een tijdje geleden eens zitten tellen hoeveel mensen in mijn PSN lijst een Plus abonnement hebben en ik kwam uit op 28 van de 100. Dat is al vrij veel! Maar ik denk dat het gemiddelde toch wel een stuk lager zal liggen.
Ik heb niet zoveel personen in mijn friendlist (ik game weinig online/co-op), maar bij mij kwam ik toch ook al aan een stuk of 15. Dat zijn dan veelal wel de meest fanatieke, moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 08:13:
[...]

Ik heb niet zoveel personen in mijn friendlist (ik game weinig online/co-op), maar bij mij kwam ik toch ook al aan een stuk of 15. Dat zijn dan veelal wel de meest fanatieke, moet ik zeggen.
Ook voor de niet fanatieke gamer is het zeer interessant.
Je krijgt voor 50E echt zeer veel game content, ja je loopt natuurlijk niet mee met de laatste games maar je krijg zo nu en dan toch wel toppers. Ik game niet mega veel, maar kan het echt niet bijhouden. Ik snap ook niet echt hoe Sony dit kan doen, lijkt me toch dat de game verkoop wel terug loopt. Lijkt me dat mensen met PS+ wel even wachten om te kijken of de game via PS+ voorbij komt.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

HoefMeistert schreef op maandag 15 april 2013 @ 09:49:
[...]

Ook voor de niet fanatieke gamer is het zeer interessant.
Je krijgt voor 50E echt zeer veel game content, ja je loopt natuurlijk niet mee met de laatste games maar je krijg zo nu en dan toch wel toppers. Ik game niet mega veel, maar kan het echt niet bijhouden. Ik snap ook niet echt hoe Sony dit kan doen, lijkt me toch dat de game verkoop wel terug loopt. Lijkt me dat mensen met PS+ wel even wachten om te kijken of de game via PS+ voorbij komt.
En al je savegames op de cloud :Y Ook erg fijn moet ik zeggen

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 08:11

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik had hier in december E38 voor een 365dagen voucher betaald (wegens de PSN pricedrop van de 365 dagen abo, gingen sommige winkels mee). Begin April ingevoerd @ PSN voor 15 maanden, lekkere prijzen zo.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb zojuist wat PS Plus items aangekocht via de webstore en nu valt het mij opeens op dat er een knopje 'Downloaden naar al uw PS3-systemen' naast elk item staat. Als ik erop klik staat er 'In downloadrij', dus zo te zien is het vanaf nu mogelijk om op afstand een download te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hitman en Catherine staan al sinds een uur of 4 te downloaden...Hitman is op 9% :+

Zal wel druk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16

hmr

Heb zojuist mijn eerste Blu Ray via de PS3 afgespeeld op mijn 42PFL7675 full hd-televisie maar ik vind de beeldkwaliteit toch wat tegenvallen.. is dit normaal op een ps3 of ligt het aan de Blu Ray die ik heb afgespeeld.. ben nu aan het afwachten op mijn tweede video want valt me toch tegen...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ligt aan de blu-ray film ;)
Ik merk dat er veel verschil zit tussen verschillende Blu-Ray films.
Zo zijn er een aantal films waar een soort van korrel/ruis in lijkt te zitten, terwijl andere films weer kraakhelder zijn.
Allen vanaf PS3 gespeeld.

Voorbeeld van een "ruis"-film: Lord of War.
Voorbeeld van een kraakheldere film: I am Legend.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 02-05-2013 14:45 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Zou het kunnen dat niet alle films die op BluRay verschijnen gewoon niet met een echte HD camera zijn opgenomen en dat sommige films gewoon zijn ge-upscaled en nabewerkt? Ik zie hier een daar ook gigantisch verschil. Bijvoorbeeld de Jurassic Park serie, die ziet er op bluray niet heel veel beter uit dan op DVD. Bestonden er toen uberhaupt al HD camera's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16

hmr

http://www.bol.com/nl/p/b...t-earth/1002004011756946/ <- tis deze maar ik zie dat het 1080i is... zou een en ander verklaren?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Laatst online: 13-01-2023
Planet earth ziet er fantastisch uit in Full HD, ook via de PS3. Ik zou de oorzaak ergens anders zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Wat vind je tegenvallen aan de beeldkwaliteit?

1080i/1080p maakt op zich niet veel (niets) uit, maar aan de 1080i kun je zien dat het voor tv is gemaakt; als je een speelfilm in 1080i vindt, dan was deze eigenlijk bedoeld voor tv-uitzending en heeft de uitgever niet z'n best gedaan om een 1080p-bron te vinden.

Ik denk eigenlijk dat je met de instellingen van je tv/ps3 moet spelen. Heb je de beeldverbeteraars op je tv bijvoorbeeld aan? Die kun je het beste allemaal uitzetten - dat doe ik tenminste op mijn 7676.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planet Earth ziet er op sommige momenten inderdaad ronduit waardeloos uit, dat klopt. Vooral de panoramische fly-overs zijn dermate lelijk, dat je je af kunt vragen of je Blu-ray speler niet naar de klote is. Ontzettende digitale ruis.

Toen ik nog in de winkel werkte, hebben wij deze film (achteraf niet zo slim misschien) weken als demo gebruikt op verschillende modellen, direct vanaf een Blu-ray speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
tiguan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:55:
Zou het kunnen dat niet alle films die op BluRay verschijnen gewoon niet met een echte HD camera zijn opgenomen en dat sommige films gewoon zijn ge-upscaled en nabewerkt? Ik zie hier een daar ook gigantisch verschil. Bijvoorbeeld de Jurassic Park serie, die ziet er op bluray niet heel veel beter uit dan op DVD. Bestonden er toen uberhaupt al HD camera's?
35mm film is op zijn hoogst een resolutie van 4096x3112 en 35mm film bestaat al veel langer dan dan HD camera's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
MartijnS72 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:22:
dat doe ik tenminste op mijn 7676.
En dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:49

On_E

Housemusic

dvdkiwi schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:45:
Het ligt aan de blu-ray film ;)
Ik merk dat er veel verschil zit tussen verschillende Blu-Ray films.
Zo zijn er een aantal films waar een soort van korrel/ruis in lijkt te zitten, terwijl andere films weer kraakhelder zijn.
Allen vanaf PS3 gespeeld.

Voorbeeld van een "ruis"-film: Lord of War.
Voorbeeld van een kraakheldere film: I am Legend.
Die ruis (grain) is vaak een keuze van de regisseur.
MartijnS72 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:22:
1080i/1080p maakt op zich niet veel (niets) uit, maar aan de 1080i kun je zien dat het voor tv is gemaakt; als je een speelfilm in 1080i vindt, dan was deze eigenlijk bedoeld voor tv-uitzending en heeft de uitgever niet z'n best gedaan om een 1080p-bron te vinden.
Het verschil tussen 1080i en 1080p is amper tot niet waarneembaar?

[ Voor 30% gewijzigd door On_E op 03-05-2013 10:05 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Zijn er hier mensen die Netflix werkend hebben op de ps3? Ik weet dat het via de 360 wel kan, maar omdat mijn ps3 een stuk stiller is dan mijn 360 heeft het de voorkeur om de ps3 te gebruiken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:44
hmr schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:37:
Heb zojuist mijn eerste Blu Ray via de PS3 afgespeeld op mijn 42PFL7675 full hd-televisie maar ik vind de beeldkwaliteit toch wat tegenvallen.. is dit normaal op een ps3 of ligt het aan de Blu Ray die ik heb afgespeeld.. ben nu aan het afwachten op mijn tweede video want valt me toch tegen...
Misschien dat onderstaande guides je kunnen helpen:
http://www.hometheatersha...y-ps3-blu-ray-player.html
en
http://www.ign.com/articl...zing-your-ps3-for-blu-ray

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:04:
[...]
Het verschil tussen 1080i en 1080p is amper tot niet waarneembaar?
Dat scheelt ook heel erg per tv.
Ik heb een Samsung UE46E6750, speelt Blu-Ray op 1080p > schitterend en ragscherp.
Ik kijk wel eens op een Sharp Aquos Hd ready (type weet ik zo niet) op 1080i > lijkt wel normale dvd.
Terwijl ik ook HD ready tv's heb gezien waarbij de 1080i niet heel ver van de 1080p afzat.
Of denken jullie dat er geen verschil zit in een Full HD tv van bv 1000 euro en een van hetzelfde formaat voor 400 euro?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Degenen met een Xperia Z moeten de app Xperia Privilege installeren. Daarin zit nu een promotie voor 25 euro om te besteden in de Store :D

The Unfinished Swan is dit weekend trouwens voor de helft van de prijs en Plus leden krijgen nog wat extra korting. Die heb ik dus maar meteen aangeschaft :)

[ Voor 43% gewijzigd door SToRM666 op 04-05-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:47
SToRM666 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 10:56:
Degenen met een Xperia Z moeten de app Xperia Privilege installeren. Daarin zit nu een promotie voor 25 euro om te besteden in de Store :D

The Unfinished Swan is dit weekend trouwens voor de helft van de prijs en Plus leden krijgen nog wat extra korting. Die heb ik dus maar meteen aangeschaft :)
Wow goeie tip! Heb ook 25 euro extra tegoed! thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Helaas niet voor de U :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

En ook niet voor de S :(

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
en PSN is plat.. Zucht, gebeurt wel erg vaak de laatste tijd. Kon eerst niet meer de PSN store in. Nu totaal geen sign in meer.

Internet connection gaat gewoon goed (IP adress en connection succeeded). Gaat echt goed daar.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik had gisteren een update voor de Store, maar mijn PS3 had al enkele weken niet meer aan gestaan. Hij bleef wel een aantal keer hangen, wat te maken kan hebben met de remote downloads die ik gestart had.

[ Voor 40% gewijzigd door SToRM666 op 07-05-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
NOS journaal werkt, NOS sport werkt, alles werkt behalve PSN. Echt.. de uptime is dramatisch. En geen update helaas :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

In juni komt oa Demons Souls en ICO and Shadow of the Colossus Classics HD voor Plus beschikbaar. De rest wordt later bekend gemaakt.

Eindelijk ICO spelen! :D

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

ICO en SOTC! die wil ik ook al een tijd hebben! demn souls heb ik al disc (totdat ik hem tenminste verkocht heb hopelijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Vraagje voor de online gamers.

Ik heb mijn PS3 (Phat ) bedraad aangesloten, en in mijn modem router staat UPNP ingeschakeld.
Echter wanneer ik de Playstation aanzet, en een test uitvoer krijgt ik met regelmaat toch de melding:

UPNP niet beschikbaar
NAT Type 3

Als ik dan de modem / router weer even reset, is het keurig opgelost.

UPNP Beschikbaar
NAT Type 2

Nu vraag ik me af, wie nu de boosdoener is, de modem / router of de PS3 ?
Wellicht dat jullie mij opweg kunnen helplen.

[ Voor 7% gewijzigd door Greatsword op 08-05-2013 16:10 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Destianto schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:06:

Ik heb mijn PS3 (Phat ) bedraad aangesloten, en in mijn modem router staat UPNP ingeschakeld.
Echter wanneer ik de Playstation aanzet, en een test uitvoer krijgt ik met regelmaat toch de melding:

UPNP niet beschikbaar
NAT Type 3

Als ik dan de modem / router weer even reset, is het keurig opgelost.

UPNP Beschikbaar
NAT Type 2

Hoe krijgt je PS3 een adres? static of DHCP? Probeer eens static als je DHCP gebruikt. Je kan ook proberen om je PS3 gewoon DHCP te laten gebruiken, maar je router zo in te stellen dat ie altijd een static ip toewijst aan je PS3.

[ Voor 8% gewijzigd door onox op 09-05-2013 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Chaos-Zero schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:54:
In juni komt oa Demons Souls en ICO and Shadow of the Colossus Classics HD voor Plus beschikbaar. De rest wordt later bekend gemaakt.

Eindelijk ICO spelen! :D
Aargh, Ico net een tijd geleden op schijf gekocht. Ik ben wel erg benieuwd naar Demons Souls, dus mooi dat die ook gratis is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

De mic van mijn headset is ineens gestopt tijdens het gamen? Ik plug de mic in mijn notebook en werkt gewoon prima, als ik hem erin doe, dan vind die niks. Wat is dit nou weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Hoi, mijn PS3 is al een tijdje kapot, eerste generatie 40GB, en nu wilde ik dus gewoon een nieuwe kopen.
Opzich heb ik aan een PS3 met controller genoeg. Games heb ik immers al.

Nu was mijn vraag: Is de PS3 Super Slim echt zo "goed" als redelijk veel reviewers beamen? Ik hoor ook hier en daar mensen "zeuren" over het dunne afdekplaatje van de "lade" en de redelijk losse "lock" van dat plaatje.
Verder schijnen er aardig wat grote kieren in te zitten welke stof aantrekken.

Dan de PS3 Slim.
Het enige nadeel dat ik kon vinden is dat hij een "female" dvd slot heeft. Bij mijn PS3 is de motor niet goed meer en draait de disc niet. De laser heb ik al vervangen en die heeft toen zeker 8 maanden zonder problemen gewerkt. Hij is immers al oud en ik heb hem overgenomen van iemand met kapotte laser.

Ohja, ik heb 2 katten die graag overal in/aan/achter zitten en ik ben bang dat ze de drive openmaken, evt tijdens het gamen, al lijkt me dat onwaarschijnlijk. Bij DVD is dat ws aannemelijker daar ik vanaf daar de PS3 niet zien kan omdat de tafel er dan voor staat.

Bij voorbaat dank,

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:15

fmb

Destianto schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:06:

...
Je noemt het modem / router, maar is het ook echt een modem?
Waarschijnlijk heb je een modem van je provider (adsl of kabelmodem) en daar zit je router op aangesloten?

Dan moet je even goed opletten op de instellingen van je totale netwerk. Hiervoor zijn simpel gezegd 2 opties:
1. Je modem als router gebruiken en je router als switch. Dit doe je de netwerkkabel van je modem aan te sluiten op de LAN poort van je router. De WAN poort van je router gebruik je dan dus niet.
2. Je router wel als router gebruiken. Dan moet je zorgen dat je modem al het inkomende verkeer doorstuurt naar je router. Meestal heet dat een DMZ in het menu van het modem. Daarna kun je wel je modem aansluiten op de WAN poort van je router.

Dit is even heel kort uitgelegd, is verder genoeg over te vinden op tweakers en elders op internet. Succes en laat even weten of het lukt! ;)

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
fmb schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 09:24:
1. Je modem als router gebruiken en je router als switch. Dit doe je de netwerkkabel van je modem aan te sluiten op de LAN poort van je router. De WAN poort van je router gebruik je dan dus niet.
2. Je router wel als router gebruiken. Dan moet je zorgen dat je modem al het inkomende verkeer doorstuurt naar je router. Meestal heet dat een DMZ in het menu van het modem. Daarna kun je wel je modem aansluiten op de WAN poort van je router.
DMZ host is alleen maar de port forwarding en kan je ook oplossen d.m.v. UPnP (maar persoonlijk vind ik dat maar brak werken) of handmatig porten te forwarden. Ik gok dat de kern van z'n probleem is dat ie mogelijk geen static ip heeft. Ik heb zelf een server geconfigureerd als router en zonder port forwarding en zonder een upnp daemon te draaien krijg ik NAT 2 en bijv. NAT type moderate in MW2 :) Overigens is de PS3 als DMZ host instellen zeker wel nuttig omdat je dan port forwarding hebt en daardoor mogelijk betere connectiviteit in games.
Pagina: 1 ... 30 ... 47 Laatste