Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Zouden we de PS4 in de winkels gaan zien eind dit jaar? Zie bericht op frontpage. Ik vraag me af welke grote launch game er dan komt, het lijkt me nog te vroeg voor een nieuwe Uncharted of GT.

de nieuwste CoD zou een knaller zijn! Ze hebben GTA V aangekondigd voor September, als de PS4 rond die tijd komt is er misschien ook wel een PS4 versie?

[ Voor 68% gewijzigd door Svennie op 01-02-2013 08:54 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Gta is nog nooit vroeg in de levenscyclus van een console uitgekomen en zie het nu ook niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Beakzz schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:02:
Gta is nog nooit vroeg in de levenscyclus van een console uitgekomen en zie het nu ook niet gebeuren.
Je weet het niet, wie weet legt Sony genoeg geld neer om het spel tegelijk met hun PS4 te releasen. Geloof dat Microsoft voor GTA IV al eens 50 miljoen dollar heeft weggelegd voor wat exclusieve content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
YouTube: See The Future

Ik ben benieuwd, waar dit over gaat.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

PS4

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Van de FP:
Gerucht: PS4 krijgt bij introductie game van Guerilla en racegame

Gaaf voor de Amsterdammers dat ze een launch game mogen maken, zal wel de nieuwste Killzone zijn denk ik? In NL moeten we een half jaar langer op de PS4 wachten dus tegen die tijd zijn er vast al meer spellen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:44
Let op mijn woorden: wordt geen nieuwe Killzone, allemaal geruchten... gewoon rustig afwachten en doorgaan met wat je aan het doen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:36
Welke PS3 versie zouden jullie kiezen Ultra slim of gewoon Slim. Vanwege openschuifbare optical disc la ben ik bang dat ultra slim sneller slijt vanwege stof op de lens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Amdwarrior schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:12:
Welke PS3 versie zouden jullie kiezen Ultra slim of gewoon Slim. Vanwege openschuifbare optical disc la ben ik bang dat ultra slim sneller slijt vanwege stof op de lens :(
Ik moet zeggen dat ik de Ultra Slim nog niet in het echt heb gezien, maar het materiaal gebruik tov de Slim lijkt me achteruit zijn gegaan. Daarnaast kun je de Slim nog ergens tussen zetten, zonder dat je last hebt dat de lade naar boven open klapt zoals bij de Ultra Slim.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat mij trouwens opvalt, is dat Nederland geen avatars van bijv. Far Cry 3 of AC3 krijgen. Is trouwens geen heel groot probleem, maar ik denk dat er toch wel fans zijn die zo'n avatar willen kopen, met name AC fans.

Het is een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:52

PBP

Cybpraetorian schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:19:
[...]

Ik moet zeggen dat ik de Ultra Slim nog niet in het echt heb gezien, maar het materiaal gebruik tov de Slim lijkt me achteruit zijn gegaan. Daarnaast kun je de Slim nog ergens tussen zetten, zonder dat je last hebt dat de lade naar boven open klapt zoals bij de Ultra Slim.
De lade van de 'ultra slim' (super slim) klapt niet naar boven op.
Afbeeldingslocatie: http://i1.cdnds.net/12/39/618x463/gaming_ps3_super_slim_hands_on_4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:08

Sorbo

Uw hulp in huis!

Chaoss schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:53:
Jah kheb al wat lopen zoeken of er nog ergens gewone slim's verkocht worden maar ik liever geen 2'de hands en alle winkels verkopen al een tijdje de ultra slim.
GameMania verkoopt de 160GB slim nog, daar zou je even kunnen kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

PBP schreef op zondag 10 februari 2013 @ 18:55:
[...]

De lade van de 'ultra slim' (super slim) klapt niet naar boven op.
[afbeelding]
:/ hmm hoe kwam ik er ook alweer bij dat ie naar boven klapte? :z

Naja dan valt het mee. Wellicht dan nog wel onhandig als ie toch weer ergens tussen staat, je kan er dan niet van boven zo even bij. Bij de Slim kun je de disk dan aan de voorkant inserten.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 23:52

PBP

Cybpraetorian schreef op zondag 10 februari 2013 @ 19:33:
[...]

:/ hmm hoe kwam ik er ook alweer bij dat ie naar boven klapte? :z

Naja dan valt het mee. Wellicht dan nog wel onhandig als ie toch weer ergens tussen staat, je kan er dan niet van boven zo even bij. Bij de Slim kun je de disk dan aan de voorkant inserten.
De PS2 slim klapte wel naar boven open, misschien heb je die in je hoofd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

PBP schreef op zondag 10 februari 2013 @ 19:35:
[...]

De PS2 slim klapte wel naar boven open, misschien heb je die in je hoofd :+
Ja die heb ik ook gehad, zal wel daarmee verwisselt hebben. Kwas vrijdag hard toe aan weekend..

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wie kan nu op z'n ps3? Sony geeft 10$ vouchers weg , amerika sowieso, europa weet niemand.

Afbeeldingslocatie: http://www.justpushstart.com/wp-content/uploads/2013/02/Screen-Shot-2013-02-20-at-1.44.28-AM-480x300.png
http://www.justpushstart....th-a-free-10-psn-voucher/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

scorpie

Supra Addict

Ik ga eens even kijken :)

edit: nope, not nearly loyal enough denk ik :p

[ Voor 50% gewijzigd door scorpie op 20-02-2013 13:27 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Svennie
Ik heb net de aankondiging van de nieuwe Killzone voor de PS4 bekeken en dat ziet er mooi uit zeg. Helaas moeten we nog zeker een jaar wachten :-(

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Svennie schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:38:
Ik heb net de aankondiging van de nieuwe Killzone voor de PS4 bekeken en dat ziet er mooi uit zeg. Helaas moeten we nog zeker een jaar wachten :-(
Kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb, maar ik dacht gelezen te hebben dat de ps4 nog dit jaar in de schappen ligt ? En aangezien Killzone een launchtitle is, 1 + 1 ?

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Als het goed is ligt de PS4 medio novemeber (Holiday 2013) in de schappen inderdaad. Was te zien aan het eind van de presentatie.

Ik vond het een zeer toffe presentatie. Graphics hoeren met killzone en gezichtsanimatie quantic dream. Maar Sony laat zich vooral weer zien de creatieve concepten en verhalen voorop heeft staan. Ben benieuwd waar Microsoft mee komt.

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Jochem Boom schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:15:
Als het goed is ligt de PS4 medio novemeber (Holiday 2013) in de schappen inderdaad. Was te zien aan het eind van de presentatie.
Het feit dat er niet expliciet werd gezegd dat het een wereldwijde release betreft doet mij vermoeden dat die 'Holiday 2013' geldt voor VS/Japan en dat Europa, net zoals de vorige keer, 'gewoon' zal moeten wachten tot Q1 2014 (denk aan maart 2014). :/

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Die gespreide release had ik even over het hoofd gezien inderdaad. Maar er is ook nog niks bekend over region lock. Dus wie weet is importeren wel reeël ;-)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Jochem Boom schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:47:
Die gespreide release had ik even over het hoofd gezien inderdaad. Maar er is ook nog niks bekend over region lock. Dus wie weet is importeren wel reeël ;-)
PS3 en Vita zijn ook regiovrij dus zou vreemd zijn als dat nu anders is. Enige waar je mee zit zijn Blu-ray regio's.

PSN: Shiver23

• Svennie
WickedWizard schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:44:
[...]

Het feit dat er niet expliciet werd gezegd dat het een wereldwijde release betreft doet mij vermoeden dat die 'Holiday 2013' geldt voor VS/Japan en dat Europa, net zoals de vorige keer, 'gewoon' zal moeten wachten tot Q1 2014 (denk aan maart 2014). :/
Daar ga ik ook van uit ja, launch in NL eind Q1 volgend jaar, net als bij de PS3, vandaar dat ik het over een jaar had.

[ Voor 3% gewijzigd door Svennie op 21-02-2013 12:36 ]

Verwijderd

Svennie schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:35:
[...]

Daar ga ik ook van uit ja, launch in NL eind Q1 volgend jaar, net als bij de PS3, vandaar dat ik het over een jaar had.
Wel even afwachten aangezien de hardware nu niet heel speciaal is zoals toen bij de Cell zou het misschien allemaal wat sneller kunnen gaan..
[...]

Ik ga er stiekem vanuit dat we 'm wel dit jaar krijgen. Sony kan niet meer om het feit heen dat ze in Europa de nr. 1 console zijn, lijkt me.

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:32:
[...]

Wel even afwachten aangezien de hardware nu niet heel speciaal is zoals toen bij de Cell zou het misschien allemaal wat sneller kunnen gaan..
Hardware 'niet heel speciaal' of wel staat er volgens mij redelijk los van (of was er sprake van productieproblemen destijds?). Het probleem met het uitbrengen van zo'n product in Europa is de grote hoeveelheid landen waar je mee te maken hebt die allemaal hun eigen wetten m.b.t. o.a. belastingen en distributie hebben. Al vind ik dat het gewoon zou moeten kunnen.. Maar het schijnt lastiger te zijn dan het klinkt.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Jochem Boom schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:47:
Blu-ray regio
Verzendkosten
Garantie.

Heb overigens wel geimporteerde handhelds, maar gezien het ylod en RROD debakel deze generatie vertrouw ik niet 100% meer op goede hardware.

Dit was mijn playstation 3 gisteravond (YLOD), dus hoe sneller de ps4 hoe beter. Gelukkig doet ie het na 10 minuutjes in de oven en nieuwe koelpasta weer.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DzY7w6Cl.jpg

Ps4/switch gamer

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:18
bram1984 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:49:
[...]

Ik ga er stiekem vanuit dat we 'm wel dit jaar krijgen. Sony kan niet meer om het feit heen dat ze in Europa de nr. 1 console zijn, lijkt me.
Ik hou goede hoop op een 2013 euro release :)

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De PS3 was eerst ook voor een gelijktijdige release met de USA gepland, maar dat was toen uitgesteld (net als bij de PS2). Laten we hopen dat het ze deze keer wel lukt om voor de kerst de PS4 in de schappen te krijgen :)

PSN id: NL_SToRM

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Vads schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:01:
Let op mijn woorden: wordt geen nieuwe Killzone, allemaal geruchten... gewoon rustig afwachten en doorgaan met wat je aan het doen was :)
Wrong >:)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mijn 40gb ps3 phat is helaas overleden,

Wat zouden jullie doen voor 230,- een nieuwe ultraslim 500gb kopen of voor ronde de 160 euro een 2de hands 160gb slim en daar mijn huidige 320gb disk in plaatsen.

Is die eerste generaties slims een beetje betrouwbaar? Of hebben die na 2-3 ook kans op ylod etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Mijn slim had na een jaar problemen met de voeding: dan viel hij ineens uit. (Wel gerepareerd onder garantie overigens).

Gezien alle hardware problemen met consoles deze generatie zou ik zelf voor een nieuwe console kiezen als het prijsverschil niet te groot is. Dan heb je in ieder geval de zekerheid van garantie.
70 euro is nog wel een aardig verschil, maar voor die 500gb zou ik het wel doen. Een reparatie kost ook al snel €50,- bij een beunhaas ^_^

[ Voor 18% gewijzigd door nioz op 22-02-2013 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah precies, repareren van de huidige phat heb ik geen zin in, kost bij een beun 60 euro en ik leest best vaak dat het probleem na x maanden terug komt.

70 euro is idd een redelijk verschil en gezien de komst van de PS4 zal ik ook niet veel langer dan 1-1,5 jaar met de PS3 hoeven te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Vanmorgen een code voor een "Rare Gold PlayStation®3 limited edition PlayStation®Home-reward" ontvangen.

Zit echter nooit op PS Home. Iemand die ik er hier blij mee kan maken? Volgens mij is ie overdraagbaar toch? PM me maar even stuur ik de code :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WickedWizard schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:53:
[...]

Hardware 'niet heel speciaal' of wel staat er volgens mij redelijk los van (of was er sprake van productieproblemen destijds?). Het probleem met het uitbrengen van zo'n product in Europa is de grote hoeveelheid landen waar je mee te maken hebt die allemaal hun eigen wetten m.b.t. o.a. belastingen en distributie hebben. Al vind ik dat het gewoon zou moeten kunnen.. Maar het schijnt lastiger te zijn dan het klinkt.
Ik roep maar wat hoor maar omdat de PS3 voor die tijd behoorlijk nieuwe 'onbekende' hardware had zou de productie best een stuk langzamer gegaan zijn misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ineens ben ik de 2 spellen kwijt die ik mocht downloaden nadat PSN zolang had stilgelegen. (LBP en Ratchet & Clank) Nu ga ik ze opnieuw downloaden via de lijst waarin alle eerder gedownloade dingen staan, maar ben ik dan ook mijn voortgang van deze spellen kwijt?

ZIjn er meer mensen die hier last van hebben?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:35
Jorgen schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:56:
Ineens ben ik de 2 spellen kwijt die ik mocht downloaden nadag PSN zolang het stilgelegen. (LBP en Ratchet & Clank) Nu ga ik ze opnieuw downloaden via de lijst waarin alle eerder gedownloade dingen staan, maar ben ik dan ook mijn voortgang van deze spellen kwijt?

ZIjn er meer mensen die hier last van hebben?
Dat zal je even bij je savegames moeten kijken. Als het daar nog tussen staat, ben je niets kwijt.
Hier geen last van trouwens.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren blij verrrast met de volgende mail van Sony:
Ratchet & Clank: QForce kwam in november 2012 uit op PlayStation®3. Wij kondigden aan dat de PlayStation®Vita-versie uit zou komen in januari 2013. Iedereen die de PS3™-versie van de game heeft gekocht en nog steeds wacht op de bijbehorende PS Vita-versie, willen we ter compensatie graag MotorStorm® RC aanbieden als download zonder bijkomende kosten.

Bovendien mag je zonder bijkomende kosten Ratchet™: Gladiator voor de PlayStation®3 downloaden wanneer die beschikbaar wordt in de PlayStation®Store. We sturen je hier later een e-mail over.

He he eindelijk komt Gladiator eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:50
Vraagje,

Ik heb in december vorig jaar een Playstation 3 Slim gekocht bij de MediaMarkt.
Nou kwam ik er laatst achter dat de linker stick al flink versleten was waardoor deze soms blijft hangen. Hij wordt nog geen 3 uur per week gebruikt. Dit is natuurlijk niet normaal, hebben meer mensen dit gehad? Ik neem aan dat ik gewoon met de controller terug kan gaan en er een ander exemplaar voor terug krijg.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/103y92p.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/3449qn4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V9 Ghost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 15:35
Kan ik iemand blij maken met een code voor een maand lang PlayStation Plus?
Is alleen geldig voor mensen die geen PS Plus hebben, je kan niet hiermee je Plus abonnement verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
hoe gebruik jij je controller?

vriend van me knijpt ook heel erg hard op die dingen. je hoort ze kraken bij gebruik.. misschien dat dat het probleem is? kan me niet voorstellen dat de controller van normaal gebruik er zo uit gaat zien. heb mijn controllers al 4 jaar en heb amper slijtage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

-

[ Voor 100% gewijzigd door iPodKiller op 07-03-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_V schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:20:

vriend van me knijpt ook heel erg hard op die dingen. je hoort ze kraken bij gebruik.. misschien dat dat het probleem is? kan me niet voorstellen dat de controller van normaal gebruik er zo uit gaat zien. heb mijn controllers al 4 jaar en heb amper slijtage..
Heb ik dus ook met FIFA met als gevolg dat nu (na 5+ jaar intensief gebruik) hij steeds allerlei dingen automatisch selecteert. Zo lobt ie terwijl ik L1 niet indruk en zelfde voor de vierpuntsdruktoetsen, die raak ik ook niet aan, maar FIFA heeft daar een andere mening over. Best jammer, want die krengen zijn te duur om zomaar even te vervangen, zeker met de PS4 op t oog in de toekomst. Indien iemand nog een goedkoop adres weet houdt ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:48

iChaos

It's Lupus.

China? Ik kocht voor ca. 15 euro een controller waarvan de analog sticks wel iets zwaarder zijn dan de originele controllers, maar buiten dat werkt alles prima (ook draadloos) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

V9 Ghost schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:21:
Is alleen geldig voor mensen die geen PS Plus hebben, je kan niet hiermee je Plus abonnement verlengen.
Je hebt een direct message met een e-mail adres van me :)

Ik wil hem wel hebben (bij deze dus min of meer geclaimd ;) )

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:50
El_V schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:20:

Gewoon normaal.. Ik ken iemand die heel wat ruwer met die dingen om gaat en die werkt na 3-4 jaar nog perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 13:46

Wurtul

simon says.....

V9 Ghost schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:21:
Graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Cybpraetorian schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:17:
[...]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cybpraetorian schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:17:
[...]

Donderdag 07 maart 2013 20:36
iPodKiller

Hoi,

Is dat die kaart met die creditcard gezeik? Zo niet, dan wil ik hem best wel hebben

Mvg,

---
Daarom had ik mijn eerdere bericht op dit topic eraf gehaald en maar een dm gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
Lunaticc schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:41:
[...]

Gewoon normaal.. Ik ken iemand die heel wat ruwer met die dingen om gaat en die werkt na 3-4 jaar nog perfect.
vreemd. dan was ik terug naar de winkel gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

iPodKiller schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:56:
[...]

[...]

[...]

Daarom had ik mijn eerdere bericht op dit topic eraf gehaald en maar een dm gestuurd ;)
Hmm dat wist ik natuurlijk niet ;P had je beter kunnen laten staan IMHO, dan wist iedereen, die is vergeven... Maar ok we gamen verder 8)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja, stom van me dat ik het had weggehaald.. Dan had ik zulke dingen makkelijk kunnen voorkomen. Alleen is hij niet zo erg actief op t.net blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 20:37
Gaat lekker nieuwe schijg gehaald voor mijn Phat, alleen de backup is corrupt geworden.

Alleen bepaalde save games die ik liever niet had kwijt geraakt naja kwijt geraakt dus. Jammer en zonde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Psyonara schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 18:50:
Gaat lekker nieuwe schijg gehaald voor mijn Phat, alleen de backup is corrupt geworden.

Alleen bepaalde save games die ik liever niet had kwijt geraakt naja kwijt geraakt dus. Jammer en zonde :(
Heb je geen Plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Nope, had ik achter af wel beter kunnen doen. op één of twee thema's na kwijt die nu ondertussen geld kosten (toen der tijd gratis pre Plus era) LBP 1 & 2 moet ik dus nu helemaal op nieuw doen kwa collectebles? zijn daarvan de story levels nog te doen met 4 spelers bij de levels waar nodig isl? had deel 1 rond de 90% en deel 2 rond de 80 %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Kan je niet gewoon de oude schijf er even terug in doen en een nieuwe backup maken? Je bent even bezig, maar heb je wel alles terug.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Zat ik toevallig ook al even over na te denken, en dan kopieer ik alleen de saves gaat wat sneller en minder kans op instabiliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
Lekker dan me PS3 kapot.. dit is mijn 3e ps3 al alleen nu valt hij niet meer onder de garantie..

Heb een YLOD nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Die fats gaan vroeg of laat allemaal stuk.
Net zo'n groot probleem als toen bij de xbox360.
Maar doordat ze langer mee gaan, heeft Sony veel minder negatieve aandacht erover gehad.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Sinned123 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:36:
Maar doordat ze langer mee gaan, heeft Sony veel minder negatieve aandacht erover gehad.
Ja ik heb ook de Fat idd.. 1e x blu-ray kapot 3 maanden wachten kreeg ik een nieuwe ( wss gewoon refurbished) 2e x overhit weer 2 maanden wachten kreeg weer een nieuwe ( refurbished wss) nu heb ik een YLOD.. geen garantie meer.. zelf pas al eens open gehaald om schoon te maken omdat ik niet wilde dat die misschien weer overhit raakte.. maar goed hij is nu dus weer kapot.

Moet nog ff kijken wat ik ga doen, heb vrij weinig zin om een nieuwe te kopen eigenlijk aangezien wanneer de PS4 komt ik er niks meer mee doe en je voor een prikkie dat ding weg moet doen.. =\

Miss ff proberen nog via sony wat te fixen maar dat zal weinig nut hebben, moet sowieso me ps3 nog open halen Black ops 2 zit er nog in vast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56
Hier een fat van eerste jaar, werkt nog steeds :) Zelfs mijn PS1 (eerste editie) doet het nog :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn eerste FAT PS3 nog steeds. Is inmiddels 4,5 jaar oud. Doordat ik werk gebruik ik de PS3 niet meer zo intensief als ik dat bij de PS1/PS2 heb gedaan, maar ook daar heb ik zeker 5 jaar plezier van gehad (per apparaat). Bij de PS2 Aqua is de disclezer kapot. Ik heb het apparaat nog, misschien maar eens laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
SinergyX schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:04:
Hier een fat van eerste jaar, werkt nog steeds :) Zelfs mijn PS1 (eerste editie) doet het nog :)
Ik heb de 2e generatie fat (80 GB). Ook mijn eerste en volgens mij nu zo'n 5 jaar oud. Wordt vrijwel iedere dag gebruikt. Ik denk dat de gemiddelde gebruiksduur vanaf het moment dat ik 'm heb aangeschaft op 1,5 uur per dag ligt. Niet gek dacht ik.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
ik game wel wat meer dan 1,5 uur per dag, dat ligt er maar net aan of ik school of stage heb, nu gamede ik iedere avond wel een paar uurtjes. Case of bad luck i guess.. :(

Ik kan morge bij iemand een 2e hands ps3tje die niet veel gebruikt is ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
as weekend hebben we een PS3 weekend. We gaan spelen met 7 of 8 man. We hebben 2 ps3's die we allebei aan het netwerk hangen.

welke spellen zijn leuk om te spelen? Ik heb Fifa, iemand anders neemt een ijshockey spel mee (ben de naam even kwijt). Deze 2 kan je met 7 man tegelijk op 1 ps3 spelen. LBP1/2 is altijd leuk maar kan maar met 4 man.

Welke spellen zijn er nog meer die je of op 1 of op 2 ps3'en met 8 man kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:59
Sinned123 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:36:
heb mijn "dikke" gekocht op de Nederlandse launchday van de PS3, doet het nog steeds prima.
(nu gauw een stuk hout zoeken om af te kloppen)

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 07:16
Svennie schreef op maandag 18 maart 2013 @ 08:59:
as weekend hebben we een PS3 weekend. We gaan spelen met 7 of 8 man. We hebben 2 ps3's die we allebei aan het netwerk hangen.

welke spellen zijn leuk om te spelen? Ik heb Fifa, iemand anders neemt een ijshockey spel mee (ben de naam even kwijt). Deze 2 kan je met 7 man tegelijk op 1 ps3 spelen. LBP1/2 is altijd leuk maar kan maar met 4 man.

Welke spellen zijn er nog meer die je of op 1 of op 2 ps3'en met 8 man kan spelen?
Misschien een kartgame, zoals Modnation Racers of LBP Karting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Meeste games gaan maar tot 4 man, dus kan je met 2 PS's aardig wat spelen. Allstars battle royal, Cartoon network Punch Time en Ragdoll kunfu kan je met 4 man spelen. Modnations kan je online dacht met 8 man spelen.

Dan heb je ook nog de quiz games, zoals Buzz, maar daar heb je ook die controllers voor nodig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:03
<nvm... spel was al genoemd>

[ Voor 79% gewijzigd door Brad Pitt op 18-03-2013 10:38 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rclahsen schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:28:
[...]

Misschien een kartgame, zoals Modnation Racers of LBP Karting?
De meeste games hebben max 2 spelers, slechts een beperkt aantal hebben meer spelers. Hierboven zie ik al een aantal goede suggesties. Zelf dacht ik nog aan de laatste Sonic kartgame. Deze kan volgens mij met 8 man (via 2 consoles en dan online). Sonic All-Star Racing Transformed heet die game volgens mij.

Btw, LBP 1/2 online kan wel met 8 man via 2 PS3's. Vereist randapparatuur, maar Band Hero / Guitar Hero World Tour / Warriors of Rock / Rock Band kunnen zeker wel met 8 spelers (via 2 consoles).

offtopic:
Voor het juiste publiek....Singstar :+

Daarnaast kun je ook via PSN nog kijken, is ook wat goedkoper dan retailgames. Een aantal suggesties die in me opkwamen TMNT: Turtles in Time (4 spelers --> 4 schildpadden ;)), Bomberman, Worms (diverse versies), Dead Nation (met 4-spelers online, 2 offline) en Renegade Ops (4 spelers off- en online).

Ik weet niet hoeveel tijd jullie daadwerkelijk gaan gamen, maar hier moet je een heel eind mee komen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

De recente call of dutys hebben allemaal 4 player splitscreen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
Hier nog wat spellen die je met meerderen kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Iedereen bedankt voor de tips, ik heb genoeg spellen om de dag te vullen, we beginnen rond 1530 en eindigen wanneer onze ogen dicht vallen, moeilijk te zeggen wanneer dat is.

Edit:
Buzz lijkt me ook leuk, eens kijken of iemand in de vriendenkring dat spel heeft.

BTW: sing star... dat ga ik de rest van de mensen niet aan doen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Svennie op 19-03-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:20
Zelf laatst Sonic All Star Racing Transformed gekocht voor de 4 man split-screen mogelijkheid. Echt een aanrader als je van kartgames houdt. Met veel gevarieerde speelmodi. Vond hem persoonlijk meer geslaagd dan de meest recente Mariokart.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Beste XXXXXXXX

Ratchet & Clank: QForce kwam in november 2012 uit op PlayStation®3. Wij kondigden aan dat de PlayStation®Vita-versie uit zou komen in januari 2013. Iedereen die de PS3™-versie van de game heeft gekocht en nog steeds wacht op de bijbehorende PS Vita-versie, willen we ter compensatie graag MotorStorm® RC aanbieden als download zonder bijkomende kosten.

Bovendien mag je zonder bijkomende kosten Ratchet™: Gladiator voor de PlayStation®3 downloaden wanneer die beschikbaar wordt in de PlayStation®Store. We sturen je hier later een e-mail over.

Los je voucher in

XXXX-XXXX-XXXX
Euhm... Ik heb helemaal niet Ratchet & Clank: QForce gekocht...

Iemand anders ook deze mail gekregen?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nope, niets binnen. (ik had enkel die vorige van R&C, crack in space ofzo?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook gehad omdat ik Qforce gekocht had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Laatst online: 13-07 18:30
Heb dat mailtje ook gehad gister, ook geen q-force gekocht. Heb wel alle andere ratchet and clanks?

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Ik heb inmiddels alweer een andere ps3 2e hands gekocht voor 50 euro via een clan maatje, werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Laatst online: 02-08-2023
Svennie schreef op maandag 18 maart 2013 @ 08:59:

Awesomenauts is 4 vs 4 en heeft leuke relaxte gameplay (2D MOBA)..! Dit kan sowieso met 2 op 1 PS3, maar of het ook met 4 kan... erhm, geen idee..

[ Voor 6% gewijzigd door Sssquirrel op 20-03-2013 08:30 ]

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:10:
Iedereen bedankt voor de tips, ik heb genoeg spellen om de dag te vullen, we beginnen rond 1530 en eindigen wanneer onze ogen dicht vallen, moeilijk te zeggen wanneer dat is.

Edit:
Buzz lijkt me ook leuk, eens kijken of iemand in de vriendenkring dat spel heeft.

BTW: sing star... dat ga ik de rest van de mensen niet aan doen :P
Ik ben toch wel benieuwd welke games je nu gekozen hebt of probeert te krijgen. Ik heb ook wel eens vrienden over de vloer, maar de ervaring leert dat ik toch wel de meer toegankelijke games uit de kast moet halen (geen WRC, maar LBP Karting bijvoorbeeld). Btw, een fighter als Mortal Kombat en Tekken deed het op die gelegenheden altijd erg goed vanwege de korte duur van de rondes.
DarthDavy schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:42:
[...]

Euhm... Ik heb helemaal niet Ratchet & Clank: QForce gekocht...

Iemand anders ook deze mail gekregen?
Heb je hem eventueel via Playstation Plus ooit binnengehengeld? Ik heb hem wel gedownload, maar heb zelf nog geen mail, maar bij een massmail kan er vertraging in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Laatst online: 13-07 18:30
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 08:39:
[...]
Heb je hem eventueel via Playstation Plus ooit binnengehengeld? Ik heb hem wel gedownload, maar heb zelf nog geen mail, maar bij een massmail kan er vertraging in zitten.
Via PS plus is toch alleen Ratchet & Clank All 4 One aangeboden?

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bad_Boy schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:43:
[...]

Via PS plus is toch alleen Ratchet & Clank All 4 One aangeboden?
Volgens mij heb je gelijk en haal ik de verschillende delen door elkaar. 8)7 Never mind dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Lunaticc schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:12:
Vraagje,

Ik heb in december vorig jaar een Playstation 3 Slim gekocht bij de MediaMarkt.
Nou kwam ik er laatst achter dat de linker stick al flink versleten was waardoor deze soms blijft hangen. Hij wordt nog geen 3 uur per week gebruikt. Dit is natuurlijk niet normaal, hebben meer mensen dit gehad? Ik neem aan dat ik gewoon met de controller terug kan gaan en er een ander exemplaar voor terug krijg.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb er 2 en die zijn allemaal ook wel versleten, maar niet zo erg dat m'n stick blijft hangen. Heb m'n PS3 al wat jaartjes en speel toch redelijk veel. (Gekocht met Killzone 2 bundel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

Heb een vreemd probleem met Pixeljunk Monsters.

Game jaren geleden aangeschaft via PSN en voor 80% uitgespeeld ofzo en laatst wilde ik weereens verder gaan.. Toen bleek het ineens de demoversie te zijn?

Maar als ik dan naar ''buy full game'' ga staat er dat ik m al heb.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
On_E schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:38:
Heb een vreemd probleem met Pixeljunk Monsters.

Game jaren geleden aangeschaft via PSN en voor 80% uitgespeeld ofzo en laatst wilde ik weereens verder gaan.. Toen bleek het ineens de demoversie te zijn?

Maar als ik dan naar ''buy full game'' ga staat er dat ik m al heb.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Opnieuw het sleutel bestand downloaden, zit ergens in je downloadlijst (geschiedenis).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 08:39:
[...]

Ik ben toch wel benieuwd welke games je nu gekozen hebt of probeert te krijgen. Ik heb ook wel eens vrienden over de vloer, maar de ervaring leert dat ik toch wel de meer toegankelijke games uit de kast moet halen (geen WRC, maar LBP Karting bijvoorbeeld). Btw, een fighter als Mortal Kombat en Tekken deed het op die gelegenheden altijd erg goed vanwege de korte duur van de rondes.
ik heb net weer PS Plus aangeschaft en daar zat Mortal Combat als download game bij en ik twijfel over LBP Karting, dat is toch weer 50E. Mortal Combat wordt het zeker, Karting weet ik nog niet, ik post later wat we aan het spelen zijn. Over een half uurtje zijn de eerste er!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
PS3 firmware 4.40 is beschikbaar en heeft een wel erg handig feature:
System software update 4.40 will allow users to download content purchased from our online store to their PS3. This feature is not available yet and will be activated in May 2013. Keep an eye on eu.playstation.com for a detailed guide explaining how to make the most of this feature.
Ik had gehoopt dat dit zou komen voor de PS4, maar de PS3 gaat het nu dus ook kunnen.
Je kan de PS3 dus zo instellen dat deze content gaat downloaden welke je via de webstore koopt. Dus je kunt dan vooraf op het werk (of waar je ook bent) de download starten en als je thuis komt staat het op de PS3 :)

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 23-03-2013 20:17 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

Jumpman schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:40:
[...]

Opnieuw het sleutel bestand downloaden, zit ergens in je downloadlijst (geschiedenis).
Thanks, ga ik vanavond even naar kijken!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 19:56
SToRM666 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 20:14:
PS3 firmware 4.40 is beschikbaar en heeft een wel erg handig feature:

[...]

Ik had gehoopt dat dit zou komen voor de PS4, maar de PS3 gaat het nu dus ook kunnen.
Je kan de PS3 dus zo instellen dat deze content gaat downloaden welke je via de webstore koopt. Dus je kunt dan vooraf op het werk (of waar je ook bent) de download starten en als je thuis komt staat het op de PS3 :)
Dan moet je PS3 wel aan staan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
tiguan schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:58:
[...]

Dan moet je PS3 wel aan staan of niet?
Lijkt me best duidelijk he ;)

Tuurlijk moet die aan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Dan snap ik het voordeel niet echt. Ik ga m'n PS3 toch niet de hele dag aan laten staan als ik niet thuis ben? Of zijn er mensen die dat echt doen. Dat ding verbruikt best veel stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

tiguan schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:52:
Dan snap ik het voordeel niet echt. Ik ga m'n PS3 toch niet de hele dag aan laten staan als ik niet thuis ben? Of zijn er mensen die dat echt doen. Dat ding verbruikt best veel stroom.
Ik doe het sowieso niet, maar volgens mij zit er wel een 'powersaving' systeem in welke behoorlijk wat scheelt wat betreft stroom verbruik. Als je dan vanaf afstand een download start gaat powersaving uit. Is de download klaar dan gaat de powersaving automatisch weer aan (na x aantal minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Sjoerdiee schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:48:
[...]

Lijkt me best duidelijk he ;)

Tuurlijk moet die aan staan
Griffin zit al in de goede richting :) Hij hoeft niet aan te staan, hij kan gewoon op Standby en verbruikt dan 0,36-1,2 watt - afhankelijk van je model (
nieuws: PS3 Slim blijkt veel zuiniger dan oude PS3 ). Zo werkt het ook al voor het downloaden van automatische updates via playstation plus:
The PS3 system must be in standby mode (power indicator is lit solid red) during the time period when you want the system to automatically download the content.
http://uk.playstation.com...3-using-Automatic-Update/

offtopic: waarom geef je antwoord als het gewoon niet weet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Oh dus standby is al genoeg, kijk dat vroeg ik me nou af. Thanks nioz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als ze dat meteen kunnen meenemen in de auto-update van PS+ feature, zou het helemaal makkelijk zijn.

Regelmatig koop ik wat, maar wil het niet direct downloaden. Zou fijn zijn als je dat in de 'update queue' kan zetten en dat hij op de sync-tijden dus meteen de game binnenhaalt (mijn geval uur of 8 s'ochtends).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Eigenlijk zouden ze die auto-update features ook gewoon voor iedereen beschikbaar moeten maken. Playstation Plus heeft met de 'gratis' spellen voldoende waarde, dat ze dat soort features naar mijn mening echt niet achter een pay-wall hoeven te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:30:
Eigenlijk zouden ze die auto-update features ook gewoon voor iedereen beschikbaar moeten maken. Playstation Plus heeft met de 'gratis' spellen voldoende waarde, dat ze dat soort features naar mijn mening echt niet achter een pay-wall hoeven te gooien.
Ik denk dat de online opslag van savegames nu juist mensen over de streep kan trekken om zo'n PS+ abo. Er zijn genoeg mensen waarvan de PS3 kapot is gegaan en die vervolgens weer helemaal overnieuw konden beginnen met hun games.

Overigens speelt er nu een soortgelijke discussie in het Playstation Plus-topic. Wellicht kun je daar bij aanhaken.

Overigens is het mij opgevallen wat een enorme backlog op het moment heb. Bij PS1/PS2 was het niet zo erg, maar ik zie gewoon dat werken veel vrije tijd vergt. ;) Door het PS+ abo kreeg ik er per maand ook nog ca. 5-6 digitale games bij, waardoor ik waarschijnlijk de komende jaren achter de feiten aan blijf lopen. Dan scheelt het dat ik geen PSVita heb. Dan voel ik minder dat ik daar ook nog games van heb, die ik nog moet spelen. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:01
Ik geloof niet dat ik een echte gamer ben / zou worden, maar zo af en toe zou ik best een potje fifa willen spelen. Zo sluit ik soms ook nog wel de super nintendo aan om mijn eerste voetbalgame ooit nogmaals te spelen.

Nu vraag ik me echter af, met de gedaalde prijzen, de nieuwe versies is het wel / niet aan te raden om een 12 GB versie te kopen? Volgens mij scheelt het zo'n 100 euro als je setje koopt van 12 GB + Fifa 13 + GT Academy vs 500 GB + Fifa 13 + GT Academy + Uncharted. Wat dat betreft zou ik zoals ik nu denk graag die 100 euro besparen, alleen als dit snel (bijv. save games) of het uberhaupt afspelen van de game tot problemen gaat leiden, dan is 12 GB mogelijk duurkoop.

LOETKE

Pagina: 1 ... 29 ... 47 Laatste