Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

He fck, hij vraagt nu ineens om een SMS code :/

Dan wordt t het maar wachten op two-way-factor of goede beschikbaarheid in NL.

[ Voor 46% gewijzigd door BtM909 op 27-09-2015 06:31 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 19:51
iPhone 6s spacegrey, en de zwart leren bookbook case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-09 17:36
Maar de iphone 6s word nog niet geleverd toch alleen de case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:38

Erw

Erw schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:40:
Morgen vroeg op om te reserveren, en dan richting dusseldorf
Reservering gedaan, straks naar Dusseldorf

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
Roos79 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:16:
Maar de iphone 6s word nog niet geleverd toch alleen de case?
Nee de telefoon heb ik al, zoals aan gegeven in mijn eerste post, de levering gaat puur om de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:33
Weet er iemand of vandaag alle Apple Stores open zijn of enkel bepaalde?? Zou willen weten die van Lille (Rijsel).

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:22
Thiago schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:28:
Weet er iemand of vandaag alle Apple Stores open zijn of enkel bepaalde?? Zou willen weten die van Lille (Rijsel).
Je zou een korte steekproef kunnen doen op de site van Apple naar de voor jouw relevante stores.
http://www.apple.com/fr/retail/
http://www.apple.com/de/retail/

Of denk ik nu te simpel. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Laatst online: 17-09 15:33
sww89 schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:51:
[...]

Je zou een korte steekproef kunnen doen op de site van Apple naar de voor jouw relevante stores.
http://www.apple.com/fr/retail/
http://www.apple.com/de/retail/

Of denk ik nu te simpel. :z
Waarvoor dank slimmeke!!

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
You're welcome. Om wat te verklappen: Sommige zijn dicht, sommige zijn altijd open en sommige hebben speciale openingstijden vandaag zoals de store Dusseldorf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Hoe zit het met milieustickers in Düsseldorf? Zijn deze verplicht als ik naar de Applestore ga??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-09 14:57
ken schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:32:
Hoe zit het met milieustickers in Düsseldorf? Zijn deze verplicht als ik naar de Applestore ga??
De boete is 40 euro de controle minimaal.. Gewoon lekker naartoe rijden. Parkeer in een overdekte garage daar controleren ze toch niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Duidelijk ;)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:34
Een Düsseldorf ervaring hier: gisteravond rond 19:30 bij de Apple Store daar naar binnen gelopen. Zowel de zilvere als de Space Gray (en ik vermoed ook de 2 goudkleurige) in alle types nog op voorraad. Ik had van te voren niet gereserveerd via de website en dat was geen enkel probleem. Binnen 5 minuten stonden we buiten met een iPhone 6S 64 Gb Space Gray :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckBijlsma
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 19:37
Waneer Nederlaaaaand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Daat weeet nog niemaanddd :P

Hoeveel miljoen zal Apple er verkocht hebben? Aangezien de voorraden nog niet zijn opgedroogd ben ik erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubschen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03:10
Aargh...is het eindelijk gelukt een 128GB model te reserveren, is die winkel vandaag niet open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04:34

Typhone

Who Dares Wins

RobbertC schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:29:
Een Düsseldorf ervaring hier: gisteravond rond 19:30 bij de Apple Store daar naar binnen gelopen. Zowel de zilvere als de Space Gray (en ik vermoed ook de 2 goudkleurige) in alle types nog op voorraad. Ik had van te voren niet gereserveerd via de website en dat was geen enkel probleem. Binnen 5 minuten stonden we buiten met een iPhone 6S 64 Gb Space Gray :)
Voor vriend uit Tilburg er vandaag heen gereden. Rosegold 64gb en de plus lagen er ook nog gewoon. Op de website is reserveren echter niet mogelijk dus ben benieuwd wat daar het verhaal achter is. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubschen
Typhone schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:53:
[...]

Voor vriend uit Tilburg er vandaag heen gereden. Rosegold 64gb en de plus lagen er ook nog gewoon. Op de website is reserveren echter niet mogelijk dus ben benieuwd wat daar het verhaal achter is. :o
Lagen daar toevallig ook nog 128GB modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ruubschen schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:53:
[...]

Lagen daar toevallig ook nog 128GB modellen?
Jazeker, zowel de Plus als de normale. De zilveren is echt maximaal voorradig trouwens!
Ik vond het al kut dat ik twee dagen op rij om 06:00 een reservering probeerde te maken, toen op de bonnefooi erheen ging en toen lagen ze er allemaal. Ik heb nu 3x een 6splus 128GB gehaald en 2x een normale 6s 64GB rosegold.

Stomste fout... ik had zelf de normale 6S (zilver) maar ik wil een plus. Morgen mag ik dus weer naar Düsseldorf of Oberhausen. Kan ik mooi combineren met wat auto's bekijken die ik op het oog staan though :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-09 03:19
Iemand uit regio Venlo al in DE wezen kijken?

Düsseldorf of is er dichter bij ook iets te krijgen?

Krefeld heeft een mediamarkt. Of een saturn net over de grens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubschen
Typhone schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:06:
[...]

Jazeker, zowel de Plus als de normale. De zilveren is echt maximaal voorradig trouwens!
Ik vond het al kut dat ik twee dagen op rij om 06:00 een reservering probeerde te maken, toen op de bonnefooi erheen ging en toen lagen ze er allemaal. Ik heb nu 3x een 6splus 128GB gehaald en 2x een normale 6s 64GB rosegold.

Stomste fout... ik had zelf de normale 6S (zilver) maar ik wil een plus. Morgen mag ik dus weer naar Düsseldorf of Oberhausen. Kan ik mooi combineren met wat auto's bekijken die ik op het oog staan though :).
Super, ik ga zo maar eens in de auto stappen om die kant op te rijden.
trekker22 schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:15:
Iemand uit regio Venlo al in DE wezen kijken?

Düsseldorf of is er dichter bij ook iets te krijgen?

Krefeld heeft een mediamarkt. Of een saturn net over de grens?
Ik rij dus hoogstwaarschijnlijk zo even op en neer naar Dusseldorf. In Krefeld heb je sowieso een Saturn zitten (waarbij er aan het begin van de middag nopg meerdere modellen te reserveren waren). Echter, er is naast de Apple shops weinig open op de zondag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
Ruubschen schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:19:
[...]

[...]

Ik rij dus hoogstwaarschijnlijk zo even op en neer naar Dusseldorf. In Krefeld heb je sowieso een Saturn zitten (waarbij er aan het begin van de middag nopg meerdere modellen te reserveren waren). Echter, er is naast de Apple shops weinig open op de zondag...
Morgen dagje vrij dus ga dan wel ff. Maar zie die reserverings optie nergens op mediamarkt/ saturn site??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 15:31
Gaat er morgen nog iemand die een plek vrij heeft in de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 11:34
Typhone schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:53:
[...]

Simpel: je moet je reservering in een tijdvak ophalen. Ben je er niet dan gaat je iPhone gewoon in de losse verkoop en als deze niet verkocht is gaat ie terug op de site voor nieuwe reservering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubschen
Ruubschen schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:19:
[...]

[...]

Ben net terug uit Dusseldorf. Bij de Apple Store waren alle 128GB modellen uitverkocht, de kleur die ik wou was wel nog in Keulen beschikbaar. Op mijn weg naar de Apple Store kwam ik ook nog voorbij een Saturn. Zodoende heb ik daar ook nog even gekeken welke modellen men op voorraad had, en de 128GB in de kleur die ik wilde hebben was er nog. Uiteindelijk de iPhone bij Saturn gekocht.
De verkoper hier kwam wel nog met een goede grap, of ik even 1069 euro wilde betalen. Pas nadat ik erop aandrong dat Saturn op hun eigen website ook 969 euro had staan, kreeg ik de telefoon voor de "normale" prijs mee. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er op zo'n manier worden genaaid...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 21:33
Ruubschen schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:26:
De verkoper hier kwam wel nog met een goede grap, of ik even 1069 euro wilde betalen. Pas nadat ik erop aandrong dat Saturn op hun eigen website ook 969 euro had staan, kreeg ik de telefoon voor de "normale" prijs mee. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er op zo'n manier worden genaaid...
Wow, een klassieke mediamarkt actie is dat zeg |:(

Wel leuk dat het gelukt is en je nu je nieuwe iPhone hebt :*)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik had eigenlijk willen wachten totdat die in Nederland kwam, maar aangezien er nog helemaal niks is bekendgemaakt leek het mij dat het in ieder geval niet meer 2 oktober werd. Dat zou betekenen dat het op z'n minst nog 2 weken zou duren - en dan is het nog maar de vraag of er voldoende voorraad is.

Aangezien ik m'n 6 Plus al een paar weken geleden had verkocht, dacht ik: bekijk 't maar, ik rij ff op en neer naar Oberhausen. Dus heb nu de 4.7" iPhone 6S. Helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Uniciteit schreef op zondag 27 september 2015 @ 23:49:
Ik had eigenlijk willen wachten totdat die in Nederland kwam, maar aangezien er nog helemaal niks is bekendgemaakt leek het mij dat het in ieder geval niet meer 2 oktober werd. Dat zou betekenen dat het op z'n minst nog 2 weken zou duren - en dan is het nog maar de vraag of er voldoende voorraad is.

Aangezien ik m'n 6 Plus al een paar weken geleden had verkocht, dacht ik: bekijk 't maar, ik rij ff op en neer naar Oberhausen. Dus heb nu de 4.7" iPhone 6S. Helemaal top!
Jij dus ook niet gereserveerd? WTF :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 09:21
De 6S is zonder moeite te koop bij een Apple store volgens mij , de plus iets moeilijker maar niet zo erg als vorig jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik wil per se de rose gold en Oberhausen is net te ver om zomaar even heen te rijden (vandaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Nog 5 uur en 20 minuten en dan "even" reserveren , moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

cardwizard schreef op maandag 28 september 2015 @ 00:40:
Nog 5 uur en 20 minuten en dan "even" reserveren , moet lukken.
Zie BtM909 in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3" ;)

Ik kon eerst wel direct bestellen (vanuit de app door naar de website), maar toen kon ik zelf de telefoon niet ophalen (dus ook niet besteld).

Nu kon ik eindelijk het toestel halen en bleek het dus niet mogelijk te zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik kon met beide Apple id's zonder problemen reserveren , bij 1 heb ik twee staps verificatie aan staan bij de tweede (dacht ik) niet

Gewoon via deze link doen

http://www.apple.com/de/shop/buy-iphone/iphone6s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Gereserveerd! Mijn zilveren 6s 16gb maakt plaats voor een SG 64gb...straks halen...Twijfel nog voor de zwarte Apple case erbij, heb ook een fitbag sleeve in bestelling die deze week wordt geleverd...En die 2 passen niet samen, haha....

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik heb de zwarte lederen Apple case al een jaar om de plus gehad , fijne case ! En hij ziet er zelfs nog zo goed uit dat die nu om de 6s plus zit

Wat ook wel weer jammer is want de donker blauwe lijkt me ook wel wat

[ Voor 20% gewijzigd door Cardwizard op 28-09-2015 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:19
Is de 6s plus ook wel eens te reserveren? Het is me nog nooit gelukt maar ben meestal ook een uur te laat. Zijn de plus versies ter plekke wel op te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 21:23

vhal

ಠ_ಠ

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom men zo moeilijk doet om de telefoons gelijktijdig te releasen in diverse landen. Het gated selling is best gaar, laat dan desnoods even weten wanneer het überhaupt kan.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

giantgiantus schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:16:
Is de 6s plus ook wel eens te reserveren? Het is me nog nooit gelukt maar ben meestal ook een uur te laat. Zijn de plus versies ter plekke wel op te halen?
Vanochtend waren ze te krijgen in Hamburg, Hannover, Munchen OEZ en Sindelfingen.
De rosegold 128GB Plus zag ik tot 06:02 bij Jungfernstieg en Köln Rhein Center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Typhone schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:26:
[...]

Vanochtend waren ze te krijgen in Hamburg, Hannover, Munchen OEZ en Sindelfingen.
De rosegold 128GB Plus zag ik tot 06:02 bij Jungfernstieg en Köln Rhein Center.
Gewoon via de bekende link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Apple.de -> iPhone -> Jetzt Kaufen -> Model uitkiezen (6S Plus + Silver/Grey/Gold/Rosegold + 128GB) Reservieren und Kaufen.

Rond 06:00 altijd veel keuze, vaak rond 18:00 wederom een statusupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Denken jullie dat de kans groot is dat er gewoon een 6s plus 64 beschikbaar is in oberhausen? De normale 6s 64 zou ik zo op kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

giantgiantus schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:46:
Denken jullie dat de kans groot is dat er gewoon een 6s plus 64 beschikbaar is in oberhausen? De normale 6s 64 zou ik zo op kunnen halen.
Volgens de website is deze niet te reserveren en dus ook niet op voorraad.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Ben toch wel een beetje teleurgesteld... Had verwacht dat er voor Nederland wel een aankondiging werd gedaan afgelopen week en na het bericht hierboven kunnen we door 2 oktober ook een streep zetten. :(

Aan het twijfelen of ik de 6S 64GB omwissel voor de 6 Plus 64GB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
ralphjxss schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:05:
Ben toch wel een beetje teleurgesteld... Had verwacht dat er voor Nederland wel een aankondiging werd gedaan afgelopen week en na het bericht hierboven kunnen we door 2 oktober ook een streep zetten. :(

Aan het twijfelen of ik de 6S 64GB omwissel voor de 6 Plus 64GB...
Afgelopen jaren is het nooit zo geweest dat na de release in DE een week later in NL ook de release zou zijn.
Waarom zou dat opeens nu wel zo zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Jieve schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:06:
[...]

Afgelopen jaren is het nooit zo geweest dat na de release in DE een week later in NL ook de release zou zijn.
Dit neemt niet weg dat je niet teleurgesteld kan zijn als er voorheen 2 oktober werd gespeculeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NederB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-09 15:55
[...]

Vorig jaar bij de 6 was dit wel het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
kan overal de 6s halen lijkt het bij de mediamart/saturn. Maar de 6s rose gold 64 gb, iemand die nog ergens gespot?

als ik op de 64gb 6s rose gold bij mediamarkt.de zoek krijg ik:

Abholung im Markt Krefeld Auf Lager Verfügbar in 1 bis 2 Tagen

is die dan wel meteen af te halen, of hoe moet ik dat lezen??

[ Voor 46% gewijzigd door trekker22 op 28-09-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-09 08:06
trekker22 schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:31:
kan overal de 6s halen lijkt het bij de mediamart/saturn. Maar de 6s rose gold 64 gb, iemand die nog ergens gespot?

als ik op de 64gb 6s rose gold bij mediamarkt.de zoek krijg ik:

Abholung im Markt Krefeld Auf Lager Verfügbar in 1 bis 2 Tagen

is die dan wel meteen af te halen, of hoe moet ik dat lezen??
Online is ie op voorraad en in de vestiging is ie leverbaar in 1 a 2 dagen. Dus niet vandaag op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
hmmm ze lijken nu allemaal redelijk op dus bij de mediamarkt / saturn. Ook andere kleuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 21:07
[...]

Ehm, jawel. Vorig jaar nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

cardwizard schreef op maandag 28 september 2015 @ 01:11:
Ik kon met beide Apple id's zonder problemen reserveren , bij 1 heb ik twee staps verificatie aan staan bij de tweede (dacht ik) niet

Gewoon via deze link doen

http://www.apple.com/de/shop/buy-iphone/iphone6s
Via de site, via de app (op Deutschland) en via custom linkjes: van alles geprobeerd :S :-(

Maar ik ga deze link expliciet nog een keer testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
kun je op 1 apple id 2x een telefoon reserveren? mevrouw hoeft toch niet perse een rosegold en dan kan ik er via de apple store in dusseldorf wel 2 gaan halen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Wat is voor de velen de reden om naar DL af te reizen en niet te wachten tot beschikbaarheid in NL met eventueel abo?
Ik snap het principe van: 'hoe eerder hoe beter'
Maar is het dan daadwerkelijk goedkoper? Bij mijn vergelijking was een toestel + abo bijna €100 voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Novarion schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:25:
Wat is voor de velen de reden om naar DL af te reizen en niet te wachten tot beschikbaarheid in NL....
het alom bekende Apple virus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
ik heb voor 13:00 een 6s 128gb silver en gold gereserveerd op 1 apple id. mag dat eigenlijk?

moet ik verder nog ergens aan denken behalve:
- geld,
- id kaart
- reserverings emails

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Geert1976 schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:28:
[...]

het alom bekende Apple virus? :P
Haha true that!
Maar kan niet geloven dat er dan echt alleen maar blind wordt geschoten en er geen alternatieven worden overwogen.
trekker22 schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:32:
ik heb voor 13:00 een 6s 128gb silver en gold gereserveerd op 1 apple id. mag dat eigenlijk?

moet ik verder nog ergens aan denken behalve:
- geld,
- id kaart
- reserverings emails

?
Zorgen dat je pinpas (als je gaat pinnen) over het limiet van €XXX kan.
Veelal zit de prijs van de iPhone boven het dagelijks te mogen pinnen bedrag.
Even bellen met jouw bank of via de app instellen (als dat mogelijk is)
En zoals je zelf zegt, ID.

- goed humeur
Ook altijd er handig, maar dat zal wel goed zitten :9

[ Voor 18% gewijzigd door Novarion op 28-09-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:41
Novarion schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:25:
Wat is voor de velen de reden om naar DL af te reizen en niet te wachten tot beschikbaarheid in NL met eventueel abo?
Ik snap het principe van: 'hoe eerder hoe beter'
Maar is het dan daadwerkelijk goedkoper? Bij mijn vergelijking was een toestel + abo bijna €100 voordeliger.
Was toch al van plan om in de buurt te zijn.
Wanneer hij in NL komt is niet duidelijk.
Gadgetgek.
Waarschijnlijk een 10tje goedkoper :+

Hoe kun je het toestel + abo nu al vergelijken, hij kan toch nog niet aangeboden worden in winkels icm een abo. Als ie wel aangeboden is, dan is dat via grijze import en betaal je sowieso de hoofdprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
SidewalkSuper schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:40:
[...]

Was toch al van plan om in de buurt te zijn.
Wanneer hij in NL komt is niet duidelijk.
Gadgetgek.
Waarschijnlijk een 10tje goedkoper :+

Hoe kun je het toestel + abo nu al vergelijken, hij kan toch nog niet aangeboden worden in winkels icm een abo. Als ie wel aangeboden is, dan is dat via grijze import en betaal je sowieso de hoofdprijs.
Gebaseerd op een grove schatting met de huidige prijsverhoging en absoluut niet via andere kanalen als grijze import.

In: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Heb ik vrijdag de vergelijking gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckBijlsma
  • Laatst online: 11-09 19:37
Kreeg net een mailtje van T-mobile dat ik kon gaan pre-orderen maar wil los toestel hebben. Hopelijk in teken dat de Nederlandse Pre-orders niet meer lang duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:32
Toevallig iemand van plan om morgen naar een Duitse Apple store te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 17:33
Ik wil waarschijnlijk donderdag einde middag richting Duitsland gaan, Oberhausen / Dusseldorf / Keulen. Wat en waar is de beste mogelijkheid voor mij om een 6S+ 128gb Rose Gold te scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
InfernoNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:24:
Ik wil waarschijnlijk donderdag einde middag richting Duitsland gaan, Oberhausen / Dusseldorf / Keulen. Wat en waar is de beste mogelijkheid voor mij om een 6S+ 128gb Rose Gold te scoren?
De beste mogelijkheid

[ Voor 30% gewijzigd door Cardwizard op 28-09-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
Ja had ik al een paar keer op gekeken, maar krijg steeds dat er geen voorraad is.

Is er dan nog wel voorraad in de winkel en staat het reserveren uit? Of is dan echt de voorraad ook op?

En is iets als de Saturn / MediaMarkt of een andere winkel geen goede optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Het kan zo maar zijn dat er weer modellen beschikbaar komen via de Apple store

stel : ik reserveer een iPhone voor 10.00 uur en kom niet opdagen of wat dan ook ,dan komt die iPhone weer vrij in het systeem en kan een ander die reserveren , voorraad in de winkel kun je alleen achter komen door er heen te gaan of te bellen , maar neem aan dat ze zullen zeggen dat je op de site moet kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
Oke, dus gewoon sporadisch online blijven proberen op Apple.de is mijn beste optie. Zomaar erheen rijden en winkels af gaan is geen goed idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Gewoon iedere dag om 06:00 en 18:00 checken welk model je wilt via de website en kijken of ie dan te reserveren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:31
Zojuist bevestigd: iPhone 6s en 6s plus vanaf 9 oktober leverbaar in Nederland en België.

Bron: http://www.iculture.nl/iphone-6s-9-oktober-nederland-belgie/

Edit: officieel persbericht door Apple:
http://www.apple.com/pr/l...iPhone-6s-Plus-Sales.html

[ Voor 77% gewijzigd door TweakersOnly op 28-09-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubschen
InfernoNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:34:
Oke, dus gewoon sporadisch online blijven proberen op Apple.de is mijn beste optie. Zomaar erheen rijden en winkels af gaan is geen goed idee :)
Dat heb ik gisteren gedaan, en in Dusseldorf was er bij de Applestore geen een 128GB model verkrijgbaar. Echter, er werd wel meteen voor mij gekeken of dit model in Keulen op voorraad was en ik kon die meteen reserveren en op gaan halen. Ik ben toen op weg naar de parkeergarage ook nog even bij de Saturn naar binnen gelopen en daar had ik de enerlaatste te pakken. Je moet dus een beetje geluk hebben dat iemand zijn/haar reservering niet komt halen en deze weer vrijkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
TweakersOnly schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:35:
Zojuist bevestigd: iPhone 6s en 6s plus vanaf 9 oktober leverbaar in Nederland en België.
Heb je ook een bron:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Ben ik blij dattik gewacht heb!. 9 oktober is te doen

Volgensmij onhandig als je de iphone in duitsland heb gekocht. Mocht er na een jaar wat aan kapot gaan moet je dus naar duitsland :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:53
Hier de bevestiging van Apple zelf: http://www.apple.com/pr/l...iPhone-6s-Plus-Sales.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
DeeSung schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:44:
Ben ik blij dattik gewacht heb!. 9 oktober is te doen

Volgensmij onhandig als je de iphone in duitsland heb gekocht. Mocht er na een jaar wat aan kapot gaan moet je dus naar duitsland :$
Je kan gewoon terecht in Nederland hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
sww89 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 10:35:
[...]ik hoop voor iedereen dat maandag wordt aangekondigd dat de Benelux ~9 oktober aan de beurt is.
Oke ik beken ik had inside informatie :)

[ Voor 6% gewijzigd door swv op 28-09-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Jieve schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:49:
[...]

Inderdaad, mits je bij een Apple Store geshopt hebt.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuuz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 21:41
Eindelijk ;) was bijna van plan om naar duitsland te rijden aankomend weekend. Ik neem aan dat pas a.s vrijdag de pre-orders opengaan? of kunnen we die vanavond al evt. verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Een week van tevoren lijkt me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Jieve schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:49:
[...]

Ook voor je 2e jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIO3Y
  • Laatst online: 07-09 19:14
Mooi, zag er tegenop om hiervoor speciaal naar Duitsland of Frankrijk te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoJa84
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 11:41
Pfff... 9 oktober pas...

http://www.apple.com/nl/iphone/

Nog even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
DeeSung schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:56:
[...]

Ook voor je 2e jaar garantie?
Dat durf ik niet te zeggen...

Misschien iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Indien je een iPhone 6s met abonnement wil, kan het dan zijn dat het lang duurt voor je de iPhone krijgt? Of kan een iPhone niet echt 'uitverkocht' raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Jieve schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:35:
[...]

Dat durf ik niet te zeggen...

Misschien iemand anders?
Hierbij gaat het om Europees consumenten recht. Dus zo lang je aanschaf binnen de EU grenzen is gedaan zit je goed :)

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
SirLenncelot schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:56:
[...]

Hierbij gaat het om Europees consumenten recht. Dus zo lang je aanschaf binnen de EU grenzen is gedaan zit je goed :)
Ja dat je recht heb op minimaal 2 jaar garantie.

Het ging mij erom wanneer je een telefoon in een duitse winkel bijv. Mediamarkt je na 1 jaar ook terecht kan bij een nederlandse mediamarkt voor garantie. (Of tussen een Duitse applestore en nederlandse apple store)

Mocht dit niet het gaval zijn is een toestel kopen in het buitenland (binnen de eu) hardstikke onhandig. Mocht er wel wat gebeuren mag je 2 keer op en neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Dat weet ik dus niet. Ik neem toch aan dat je terecht kan bij Apple zelf als je iPhone kapot gaat? Ondanks dat je em gekocht hebt bij de mediamarkt in Duitsland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mediamarkt is lastiger te beantwoorden (want denk dat je dan gewoon terug zou moeten naar de MM in Duitsland).

Echter met dit soort toestellen weet Apple exact wanneer dit toestel mogelijk ouder dan 2 jaar is. Tot die tijd kan je gewoon bij elke Apple store naar binnen en zullen ze je helpen (ervan uitgaande dat je met een EU toestel in een EU store terechtkomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

edit:
Oops, dubbelpost. Niet mijn bedoeling

Ok even concreet: wie zijn er 's avonds richting Duitsland gereden en kunnen aangeven welke winkels gewoon toestellen voor losse verkoop beschikbaar hadden?

Ik twijfel heel erg :9

[ Voor 12% gewijzigd door BtM909 op 28-09-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Gebeld met Apple :
1e jaar kan ik bij Apple terecht en tweede jaar zou ik dus naar de verkopende partij (mediamarkt) moeten . Opzich geen ramp maar toch iets minder prettig.

Hmmm wat te doen : morgenochtend ophalen (heb een reservering bij mediamarkt Duitsland ) op 45 min rijden of toch een dikke week wachten op Apple op 9 oktober :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
Meestal ben ik niet zo happig, maar heb toch wel een nieuwe telefoon nodig; wanneer gaan bij de telecom providers meestal de pre-orders open?

Een week voor release neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
enzoronald schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:37:
Gebeld met Apple :
1e jaar kan ik bij Apple terecht en tweede jaar zou ik dus naar de verkopende partij (mediamarkt) moeten . Opzich geen ramp maar toch iets minder prettig.

Hmmm wat te doen : morgenochtend ophalen (heb een reservering bij mediamarkt Duitsland ) op 45 min rijden of toch een dikke week wachten op Apple op 9 oktober :-)
Of je kan in NL een AppleCare afsluiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Gebeld met Apple :
Dus als je hem bij Apple koopt in DE, dan kan je 2 jaar lang terecht in NL, zou je zeggen dan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gebeld met Apple :

Op 9 Oktober zal het hier volop druk zijn, dus ik zou morgen gaan.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Jieve schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:41:
[...]

Dus als je hem bij Apple koopt in DE, dan kan je 2 jaar lang terecht in NL, zou je zeggen dan haha
Dat klopt ook :-) maar oberhausen is 2,5 uur rijden . Dus dat doen we maar niet :-) ach, ik ga er vanuit dat ik t tweede jaar niets heb . Kinderziektes spelen in t eerste jaar eventueel . En anders moet ik ik t tweede jaar maximaal 45 min rijden voor men garantie claim :-)

AppleCare vind ik dan weer net iets te prijzig voor 99 euro enzo. Misschien toch maar eens kijken naar een goede buitenhuis verzekering ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-09 13:59
Ik heb zelf een iPhone 6S plus gekocht afgelopen vrijdag in Frankrijk. Ik zou er ook 2 voor mijn collega meenemen, kom ik vanmorgen op mijn werk: oh ja, ik was zelf al naar Oberhausen gereden. |:(

Nu dus 2x iPhone 6S 64GB silver 'over'. Apple gebeld, je kan ze binnen twee weken terug brengen, maar wel alleen in de store waar je 'm gekocht hebt. Aangezien 900 km rijden niet bij mij als eerste optie in mij op komt, iemand die tegen winkelprijs de 64GB over wil nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
enzoronald schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:47:
[...]

Dat klopt ook :-) maar oberhausen is 2,5 uur rijden . Dus dat doen we maar niet :-) ach, ik ga er vanuit dat ik t tweede jaar niets heb . Kinderziektes spelen in t eerste jaar eventueel . En anders moet ik ik t tweede jaar maximaal 45 min rijden voor men garantie claim :-)

AppleCare vind ik dan weer net iets te prijzig voor 99 euro enzo. Misschien toch maar eens kijken naar een goede buitenhuis verzekering ...
Ja idd, AppleCare neem ik nooit bij een toestel.
Meestal gebruik ik mijn toestellen een jaar.
Gelukkig is Oberhausen een stuk dichterbij voor mij, dus goed te doen.
Was er met 1,5 uur! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Oberhausen update:

iPhone 6s gold
Alles leverbaar

iPhone 6s silver
Alles leverbaar

iPhone spacegrau 6S grijs
16gb leverbaar

Rosegold zowel plus als 6s weg

iPhone 6s plus alleen zilver en grijs in 16Gb alle andere modellen op.

Vanaf deutschland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Gebeld met Apple :

Aah top dan is dat duidelijk xD.

Persoonlijk zou ik eventjes wachten :P. Vind t toch prettiger om ten alle tijden zaken te doen in eigen land. (Mede omdat mijn duits niet goed is).

Ook had ik de 6s 64gb gold al gepreordered en betaald. Voor 799,- dus die aanbeiding laat ik dan niet lopen. (Nog 11 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
BaSsDruM schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:52:
Ik heb zelf een iPhone 6S plus gekocht afgelopen vrijdag in Frankrijk. Ik zou er ook 2 voor mijn collega meenemen, kom ik vanmorgen op mijn werk: oh ja, ik was zelf al naar Oberhausen gereden. |:(

Nu dus 2x iPhone 6S 64GB silver 'over'. Apple gebeld, je kan ze binnen twee weken terug brengen, maar wel alleen in de store waar je 'm gekocht hebt. Aangezien 900 km rijden niet bij mij als eerste optie in mij op komt, iemand die tegen winkelprijs de 64GB over wil nemen?
Waar kan ik er eventueel 1 ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenj95
  • Laatst online: 25-09 08:46
BaSsDruM schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:52:

hebben we het hier over een 6s plus die je over hebt, of de normale 6s?
Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Heeft het zin om morgenochtend de wekker te zetten om een 6s plus 64gb te reserveren of zijn die nooit online?
Pagina: 1 ... 116 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.