Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
iPhone 6s spacegrey, en de zwart leren bookbook case
Reservering gedaan, straks naar DusseldorfErw schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:40:
Morgen vroeg op om te reserveren, en dan richting dusseldorf
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Nee de telefoon heb ik al, zoals aan gegeven in mijn eerste post, de levering gaat puur om de case.Roos79 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:16:
Maar de iphone 6s word nog niet geleverd toch alleen de case?
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
Je zou een korte steekproef kunnen doen op de site van Apple naar de voor jouw relevante stores.Thiago schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:28:
Weet er iemand of vandaag alle Apple Stores open zijn of enkel bepaalde?? Zou willen weten die van Lille (Rijsel).
http://www.apple.com/fr/retail/
http://www.apple.com/de/retail/
Of denk ik nu te simpel.

Waarvoor dank slimmeke!!sww89 schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:51:
[...]
Je zou een korte steekproef kunnen doen op de site van Apple naar de voor jouw relevante stores.
http://www.apple.com/fr/retail/
http://www.apple.com/de/retail/
Of denk ik nu te simpel.
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
You're welcome. Om wat te verklappen: Sommige zijn dicht, sommige zijn altijd open en sommige hebben speciale openingstijden vandaag zoals de store Dusseldorf
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
De boete is 40 euro de controle minimaal.. Gewoon lekker naartoe rijden. Parkeer in een overdekte garage daar controleren ze toch nietken schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:32:
Hoe zit het met milieustickers in Düsseldorf? Zijn deze verplicht als ik naar de Applestore ga??
Daat weeet nog niemaandddBuckBijlsma schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:59:
Waneer Nederlaaaaand
Hoeveel miljoen zal Apple er verkocht hebben? Aangezien de voorraden nog niet zijn opgedroogd ben ik erg benieuwd.
Voor vriend uit Tilburg er vandaag heen gereden. Rosegold 64gb en de plus lagen er ook nog gewoon. Op de website is reserveren echter niet mogelijk dus ben benieuwd wat daar het verhaal achter is.RobbertC schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:29:
Een Düsseldorf ervaring hier: gisteravond rond 19:30 bij de Apple Store daar naar binnen gelopen. Zowel de zilvere als de Space Gray (en ik vermoed ook de 2 goudkleurige) in alle types nog op voorraad. Ik had van te voren niet gereserveerd via de website en dat was geen enkel probleem. Binnen 5 minuten stonden we buiten met een iPhone 6S 64 Gb Space Gray
Lagen daar toevallig ook nog 128GB modellen?Typhone schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:53:
[...]
Voor vriend uit Tilburg er vandaag heen gereden. Rosegold 64gb en de plus lagen er ook nog gewoon. Op de website is reserveren echter niet mogelijk dus ben benieuwd wat daar het verhaal achter is.
Jazeker, zowel de Plus als de normale. De zilveren is echt maximaal voorradig trouwens!Ruubschen schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:53:
[...]
Lagen daar toevallig ook nog 128GB modellen?
Ik vond het al kut dat ik twee dagen op rij om 06:00 een reservering probeerde te maken, toen op de bonnefooi erheen ging en toen lagen ze er allemaal. Ik heb nu 3x een 6splus 128GB gehaald en 2x een normale 6s 64GB rosegold.
Stomste fout... ik had zelf de normale 6S (zilver) maar ik wil een plus. Morgen mag ik dus weer naar Düsseldorf of Oberhausen. Kan ik mooi combineren met wat auto's bekijken die ik op het oog staan though
Düsseldorf of is er dichter bij ook iets te krijgen?
Krefeld heeft een mediamarkt. Of een saturn net over de grens?
Super, ik ga zo maar eens in de auto stappen om die kant op te rijden.Typhone schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:06:
[...]
Jazeker, zowel de Plus als de normale. De zilveren is echt maximaal voorradig trouwens!
Ik vond het al kut dat ik twee dagen op rij om 06:00 een reservering probeerde te maken, toen op de bonnefooi erheen ging en toen lagen ze er allemaal. Ik heb nu 3x een 6splus 128GB gehaald en 2x een normale 6s 64GB rosegold.
Stomste fout... ik had zelf de normale 6S (zilver) maar ik wil een plus. Morgen mag ik dus weer naar Düsseldorf of Oberhausen. Kan ik mooi combineren met wat auto's bekijken die ik op het oog staan though.
Ik rij dus hoogstwaarschijnlijk zo even op en neer naar Dusseldorf. In Krefeld heb je sowieso een Saturn zitten (waarbij er aan het begin van de middag nopg meerdere modellen te reserveren waren). Echter, er is naast de Apple shops weinig open op de zondag...trekker22 schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:15:
Iemand uit regio Venlo al in DE wezen kijken?
Düsseldorf of is er dichter bij ook iets te krijgen?
Krefeld heeft een mediamarkt. Of een saturn net over de grens?
Morgen dagje vrij dus ga dan wel ff. Maar zie die reserverings optie nergens op mediamarkt/ saturn site??Ruubschen schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:19:
[...]
Super, ik ga zo maar eens in de auto stappen om die kant op te rijden.
[...]
Ik rij dus hoogstwaarschijnlijk zo even op en neer naar Dusseldorf. In Krefeld heb je sowieso een Saturn zitten (waarbij er aan het begin van de middag nopg meerdere modellen te reserveren waren). Echter, er is naast de Apple shops weinig open op de zondag...
Simpel: je moet je reservering in een tijdvak ophalen. Ben je er niet dan gaat je iPhone gewoon in de losse verkoop en als deze niet verkocht is gaat ie terug op de site voor nieuwe reservering.Typhone schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:53:
[...]
Voor vriend uit Tilburg er vandaag heen gereden. Rosegold 64gb en de plus lagen er ook nog gewoon. Op de website is reserveren echter niet mogelijk dus ben benieuwd wat daar het verhaal achter is.
Ben net terug uit Dusseldorf. Bij de Apple Store waren alle 128GB modellen uitverkocht, de kleur die ik wou was wel nog in Keulen beschikbaar. Op mijn weg naar de Apple Store kwam ik ook nog voorbij een Saturn. Zodoende heb ik daar ook nog even gekeken welke modellen men op voorraad had, en de 128GB in de kleur die ik wilde hebben was er nog. Uiteindelijk de iPhone bij Saturn gekocht.Ruubschen schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:19:
[...]
Super, ik ga zo maar eens in de auto stappen om die kant op te rijden.
[...]
Ik rij dus hoogstwaarschijnlijk zo even op en neer naar Dusseldorf. In Krefeld heb je sowieso een Saturn zitten (waarbij er aan het begin van de middag nopg meerdere modellen te reserveren waren). Echter, er is naast de Apple shops weinig open op de zondag...
De verkoper hier kwam wel nog met een goede grap, of ik even 1069 euro wilde betalen. Pas nadat ik erop aandrong dat Saturn op hun eigen website ook 969 euro had staan, kreeg ik de telefoon voor de "normale" prijs mee. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er op zo'n manier worden genaaid...
Wow, een klassieke mediamarkt actie is dat zegRuubschen schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:26:
De verkoper hier kwam wel nog met een goede grap, of ik even 1069 euro wilde betalen. Pas nadat ik erop aandrong dat Saturn op hun eigen website ook 969 euro had staan, kreeg ik de telefoon voor de "normale" prijs mee. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er op zo'n manier worden genaaid...

Wel leuk dat het gelukt is en je nu je nieuwe iPhone hebt
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Aangezien ik m'n 6 Plus al een paar weken geleden had verkocht, dacht ik: bekijk 't maar, ik rij ff op en neer naar Oberhausen. Dus heb nu de 4.7" iPhone 6S. Helemaal top!
Jij dus ook niet gereserveerd? WTFUniciteit schreef op zondag 27 september 2015 @ 23:49:
Ik had eigenlijk willen wachten totdat die in Nederland kwam, maar aangezien er nog helemaal niks is bekendgemaakt leek het mij dat het in ieder geval niet meer 2 oktober werd. Dat zou betekenen dat het op z'n minst nog 2 weken zou duren - en dan is het nog maar de vraag of er voldoende voorraad is.
Aangezien ik m'n 6 Plus al een paar weken geleden had verkocht, dacht ik: bekijk 't maar, ik rij ff op en neer naar Oberhausen. Dus heb nu de 4.7" iPhone 6S. Helemaal top!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Zie BtM909 in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3"cardwizard schreef op maandag 28 september 2015 @ 00:40:
Nog 5 uur en 20 minuten en dan "even" reserveren , moet lukken.
Ik kon eerst wel direct bestellen (vanuit de app door naar de website), maar toen kon ik zelf de telefoon niet ophalen (dus ook niet besteld).
Nu kon ik eindelijk het toestel halen en bleek het dus niet mogelijk te zijn
Gewoon via deze link doen
http://www.apple.com/de/shop/buy-iphone/iphone6s
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Wat ook wel weer jammer is want de donker blauwe lijkt me ook wel wat
[ Voor 20% gewijzigd door Cardwizard op 28-09-2015 07:35 ]
Vanochtend waren ze te krijgen in Hamburg, Hannover, Munchen OEZ en Sindelfingen.giantgiantus schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:16:
Is de 6s plus ook wel eens te reserveren? Het is me nog nooit gelukt maar ben meestal ook een uur te laat. Zijn de plus versies ter plekke wel op te halen?
De rosegold 128GB Plus zag ik tot 06:02 bij Jungfernstieg en Köln Rhein Center.
Gewoon via de bekende link?Typhone schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:26:
[...]
Vanochtend waren ze te krijgen in Hamburg, Hannover, Munchen OEZ en Sindelfingen.
De rosegold 128GB Plus zag ik tot 06:02 bij Jungfernstieg en Köln Rhein Center.
Apple.de -> iPhone -> Jetzt Kaufen -> Model uitkiezen (6S Plus + Silver/Grey/Gold/Rosegold + 128GB) Reservieren und Kaufen.
Rond 06:00 altijd veel keuze, vaak rond 18:00 wederom een statusupdate.
Volgens de website is deze niet te reserveren en dus ook niet op voorraad.giantgiantus schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:46:
Denken jullie dat de kans groot is dat er gewoon een 6s plus 64 beschikbaar is in oberhausen? De normale 6s 64 zou ik zo op kunnen halen.
Power to the beat.
Aan het twijfelen of ik de 6S 64GB omwissel voor de 6 Plus 64GB...
Afgelopen jaren is het nooit zo geweest dat na de release in DE een week later in NL ook de release zou zijn.ralphjxss schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:05:
Ben toch wel een beetje teleurgesteld... Had verwacht dat er voor Nederland wel een aankondiging werd gedaan afgelopen week en na het bericht hierboven kunnen we door 2 oktober ook een streep zetten.
Aan het twijfelen of ik de 6S 64GB omwissel voor de 6 Plus 64GB...
Waarom zou dat opeens nu wel zo zijn dan?
Dit neemt niet weg dat je niet teleurgesteld kan zijn als er voorheen 2 oktober werd gespeculeerd.Jieve schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:06:
[...]
Afgelopen jaren is het nooit zo geweest dat na de release in DE een week later in NL ook de release zou zijn.
Vorig jaar bij de 6 was dit wel het geval.Jieve schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:06:
[...]
Afgelopen jaren is het nooit zo geweest dat na de release in DE een week later in NL ook de release zou zijn.
als ik op de 64gb 6s rose gold bij mediamarkt.de zoek krijg ik:
Abholung im Markt Krefeld Auf Lager Verfügbar in 1 bis 2 Tagen
is die dan wel meteen af te halen, of hoe moet ik dat lezen??
[ Voor 46% gewijzigd door trekker22 op 28-09-2015 10:35 ]
Online is ie op voorraad en in de vestiging is ie leverbaar in 1 a 2 dagen. Dus niet vandaag op te halen.trekker22 schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:31:
kan overal de 6s halen lijkt het bij de mediamart/saturn. Maar de 6s rose gold 64 gb, iemand die nog ergens gespot?
als ik op de 64gb 6s rose gold bij mediamarkt.de zoek krijg ik:
Abholung im Markt Krefeld Auf Lager Verfügbar in 1 bis 2 Tagen
is die dan wel meteen af te halen, of hoe moet ik dat lezen??
Ehm, jawel. Vorig jaar nog.Jieve schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:06:
[...]
Via de site, via de app (op Deutschland) en via custom linkjes: van alles geprobeerdcardwizard schreef op maandag 28 september 2015 @ 01:11:
Ik kon met beide Apple id's zonder problemen reserveren , bij 1 heb ik twee staps verificatie aan staan bij de tweede (dacht ik) niet
Gewoon via deze link doen
http://www.apple.com/de/shop/buy-iphone/iphone6s
Maar ik ga deze link expliciet nog een keer testen
Ik snap het principe van: 'hoe eerder hoe beter'
Maar is het dan daadwerkelijk goedkoper? Bij mijn vergelijking was een toestel + abo bijna €100 voordeliger.
het alom bekende Apple virus?Novarion schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:25:
Wat is voor de velen de reden om naar DL af te reizen en niet te wachten tot beschikbaarheid in NL....
moet ik verder nog ergens aan denken behalve:
- geld,
- id kaart
- reserverings emails
?
Haha true that!
Maar kan niet geloven dat er dan echt alleen maar blind wordt geschoten en er geen alternatieven worden overwogen.
Zorgen dat je pinpas (als je gaat pinnen) over het limiet van €XXX kan.trekker22 schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:32:
ik heb voor 13:00 een 6s 128gb silver en gold gereserveerd op 1 apple id. mag dat eigenlijk?
moet ik verder nog ergens aan denken behalve:
- geld,
- id kaart
- reserverings emails
?
Veelal zit de prijs van de iPhone boven het dagelijks te mogen pinnen bedrag.
Even bellen met jouw bank of via de app instellen (als dat mogelijk is)
En zoals je zelf zegt, ID.
- goed humeur
Ook altijd er handig, maar dat zal wel goed zitten
[ Voor 18% gewijzigd door Novarion op 28-09-2015 11:40 ]
Was toch al van plan om in de buurt te zijn.Novarion schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:25:
Wat is voor de velen de reden om naar DL af te reizen en niet te wachten tot beschikbaarheid in NL met eventueel abo?
Ik snap het principe van: 'hoe eerder hoe beter'
Maar is het dan daadwerkelijk goedkoper? Bij mijn vergelijking was een toestel + abo bijna €100 voordeliger.
Wanneer hij in NL komt is niet duidelijk.
Gadgetgek.
Waarschijnlijk een 10tje goedkoper
Hoe kun je het toestel + abo nu al vergelijken, hij kan toch nog niet aangeboden worden in winkels icm een abo. Als ie wel aangeboden is, dan is dat via grijze import en betaal je sowieso de hoofdprijs.
Gebaseerd op een grove schatting met de huidige prijsverhoging en absoluut niet via andere kanalen als grijze import.SidewalkSuper schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:40:
[...]
Was toch al van plan om in de buurt te zijn.
Wanneer hij in NL komt is niet duidelijk.
Gadgetgek.
Waarschijnlijk een 10tje goedkoper
Hoe kun je het toestel + abo nu al vergelijken, hij kan toch nog niet aangeboden worden in winkels icm een abo. Als ie wel aangeboden is, dan is dat via grijze import en betaal je sowieso de hoofdprijs.
In: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Heb ik vrijdag de vergelijking gepost.
De beste mogelijkheidInfernoNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:24:
Ik wil waarschijnlijk donderdag einde middag richting Duitsland gaan, Oberhausen / Dusseldorf / Keulen. Wat en waar is de beste mogelijkheid voor mij om een 6S+ 128gb Rose Gold te scoren?
[ Voor 30% gewijzigd door Cardwizard op 28-09-2015 14:26 ]
Ja had ik al een paar keer op gekeken, maar krijg steeds dat er geen voorraad is.
Is er dan nog wel voorraad in de winkel en staat het reserveren uit? Of is dan echt de voorraad ook op?
En is iets als de Saturn / MediaMarkt of een andere winkel geen goede optie?
stel : ik reserveer een iPhone voor 10.00 uur en kom niet opdagen of wat dan ook ,dan komt die iPhone weer vrij in het systeem en kan een ander die reserveren , voorraad in de winkel kun je alleen achter komen door er heen te gaan of te bellen , maar neem aan dat ze zullen zeggen dat je op de site moet kijken
Bron: http://www.iculture.nl/iphone-6s-9-oktober-nederland-belgie/
Edit: officieel persbericht door Apple:
http://www.apple.com/pr/l...iPhone-6s-Plus-Sales.html
[ Voor 77% gewijzigd door TweakersOnly op 28-09-2015 14:41 ]
Dat heb ik gisteren gedaan, en in Dusseldorf was er bij de Applestore geen een 128GB model verkrijgbaar. Echter, er werd wel meteen voor mij gekeken of dit model in Keulen op voorraad was en ik kon die meteen reserveren en op gaan halen. Ik ben toen op weg naar de parkeergarage ook nog even bij de Saturn naar binnen gelopen en daar had ik de enerlaatste te pakken. Je moet dus een beetje geluk hebben dat iemand zijn/haar reservering niet komt halen en deze weer vrijkomt...InfernoNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:34:
Oke, dus gewoon sporadisch online blijven proberen op Apple.de is mijn beste optie. Zomaar erheen rijden en winkels af gaan is geen goed idee
Heb je ook een bron:PTweakersOnly schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:35:
Zojuist bevestigd: iPhone 6s en 6s plus vanaf 9 oktober leverbaar in Nederland en België.
Volgensmij onhandig als je de iphone in duitsland heb gekocht. Mocht er na een jaar wat aan kapot gaan moet je dus naar duitsland
Je kan gewoon terecht in Nederland hoor...DeeSung schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:44:
Ben ik blij dattik gewacht heb!. 9 oktober is te doen
Volgensmij onhandig als je de iphone in duitsland heb gekocht. Mocht er na een jaar wat aan kapot gaan moet je dus naar duitsland
Oke ik beken ik had inside informatiesww89 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 10:35:
[...]ik hoop voor iedereen dat maandag wordt aangekondigd dat de Benelux ~9 oktober aan de beurt is.
[ Voor 6% gewijzigd door swv op 28-09-2015 14:49 ]
Inderdaad, mits je bij een Apple Store geshopt hebt.Jieve schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:49:
[...]
Je kan gewoon terecht in Nederland hoor...
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ook voor je 2e jaar garantie?Jieve schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:49:
[...]
Je kan gewoon terecht in Nederland hoor...
Dat durf ik niet te zeggen...
Misschien iemand anders?
Hierbij gaat het om Europees consumenten recht. Dus zo lang je aanschaf binnen de EU grenzen is gedaan zit je goedJieve schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:35:
[...]
Dat durf ik niet te zeggen...
Misschien iemand anders?
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Ja dat je recht heb op minimaal 2 jaar garantie.SirLenncelot schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:56:
[...]
Hierbij gaat het om Europees consumenten recht. Dus zo lang je aanschaf binnen de EU grenzen is gedaan zit je goed
Het ging mij erom wanneer je een telefoon in een duitse winkel bijv. Mediamarkt je na 1 jaar ook terecht kan bij een nederlandse mediamarkt voor garantie. (Of tussen een Duitse applestore en nederlandse apple store)
Mocht dit niet het gaval zijn is een toestel kopen in het buitenland (binnen de eu) hardstikke onhandig. Mocht er wel wat gebeuren mag je 2 keer op en neer.
Echter met dit soort toestellen weet Apple exact wanneer dit toestel mogelijk ouder dan 2 jaar is. Tot die tijd kan je gewoon bij elke Apple store naar binnen en zullen ze je helpen (ervan uitgaande dat je met een EU toestel in een EU store terechtkomt).
Oops, dubbelpost. Niet mijn bedoeling
Ok even concreet: wie zijn er 's avonds richting Duitsland gereden en kunnen aangeven welke winkels gewoon toestellen voor losse verkoop beschikbaar hadden?
Ik twijfel heel erg
[ Voor 12% gewijzigd door BtM909 op 28-09-2015 16:21 ]
1e jaar kan ik bij Apple terecht en tweede jaar zou ik dus naar de verkopende partij (mediamarkt) moeten . Opzich geen ramp maar toch iets minder prettig.
Hmmm wat te doen : morgenochtend ophalen (heb een reservering bij mediamarkt Duitsland ) op 45 min rijden of toch een dikke week wachten op Apple op 9 oktober :-)
Een week voor release neem ik aan?
Of je kan in NL een AppleCare afsluitenenzoronald schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:37:
Gebeld met Apple :
1e jaar kan ik bij Apple terecht en tweede jaar zou ik dus naar de verkopende partij (mediamarkt) moeten . Opzich geen ramp maar toch iets minder prettig.
Hmmm wat te doen : morgenochtend ophalen (heb een reservering bij mediamarkt Duitsland ) op 45 min rijden of toch een dikke week wachten op Apple op 9 oktober :-)
Dus als je hem bij Apple koopt in DE, dan kan je 2 jaar lang terecht in NL, zou je zeggen dan hahaenzoronald schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:37:
Gebeld met Apple :
Op 9 Oktober zal het hier volop druk zijn, dus ik zou morgen gaan.enzoronald schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:37:
Gebeld met Apple :
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat klopt ook :-) maar oberhausen is 2,5 uur rijden . Dus dat doen we maar niet :-) ach, ik ga er vanuit dat ik t tweede jaar niets heb . Kinderziektes spelen in t eerste jaar eventueel . En anders moet ik ik t tweede jaar maximaal 45 min rijden voor men garantie claim :-)Jieve schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:41:
[...]
Dus als je hem bij Apple koopt in DE, dan kan je 2 jaar lang terecht in NL, zou je zeggen dan haha
AppleCare vind ik dan weer net iets te prijzig voor 99 euro enzo. Misschien toch maar eens kijken naar een goede buitenhuis verzekering ...

Nu dus 2x iPhone 6S 64GB silver 'over'. Apple gebeld, je kan ze binnen twee weken terug brengen, maar wel alleen in de store waar je 'm gekocht hebt. Aangezien 900 km rijden niet bij mij als eerste optie in mij op komt, iemand die tegen winkelprijs de 64GB over wil nemen?
Ja idd, AppleCare neem ik nooit bij een toestel.enzoronald schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:47:
[...]
Dat klopt ook :-) maar oberhausen is 2,5 uur rijden . Dus dat doen we maar niet :-) ach, ik ga er vanuit dat ik t tweede jaar niets heb . Kinderziektes spelen in t eerste jaar eventueel . En anders moet ik ik t tweede jaar maximaal 45 min rijden voor men garantie claim :-)
AppleCare vind ik dan weer net iets te prijzig voor 99 euro enzo. Misschien toch maar eens kijken naar een goede buitenhuis verzekering ...
Meestal gebruik ik mijn toestellen een jaar.
Gelukkig is Oberhausen een stuk dichterbij voor mij, dus goed te doen.
Was er met 1,5 uur!
iPhone 6s gold
Alles leverbaar
iPhone 6s silver
Alles leverbaar
iPhone spacegrau 6S grijs
16gb leverbaar
Rosegold zowel plus als 6s weg
iPhone 6s plus alleen zilver en grijs in 16Gb alle andere modellen op.
Vanaf deutschland
Aah top dan is dat duidelijk xD.enzoronald schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:37:
Gebeld met Apple :
Persoonlijk zou ik eventjes wachten
Ook had ik de 6s 64gb gold al gepreordered en betaald. Voor 799,- dus die aanbeiding laat ik dan niet lopen. (Nog 11 dagen)
Waar kan ik er eventueel 1 ophalen?BaSsDruM schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:52:
Ik heb zelf een iPhone 6S plus gekocht afgelopen vrijdag in Frankrijk. Ik zou er ook 2 voor mijn collega meenemen, kom ik vanmorgen op mijn werk: oh ja, ik was zelf al naar Oberhausen gereden.![]()
Nu dus 2x iPhone 6S 64GB silver 'over'. Apple gebeld, je kan ze binnen twee weken terug brengen, maar wel alleen in de store waar je 'm gekocht hebt. Aangezien 900 km rijden niet bij mij als eerste optie in mij op komt, iemand die tegen winkelprijs de 64GB over wil nemen?
hebben we het hier over een 6s plus die je over hebt, of de normale 6s?BaSsDruM schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:52:
Ik heb zelf een iPhone 6S plus gekocht afgelopen vrijdag in Frankrijk. Ik zou er ook 2 voor mijn collega meenemen, kom ik vanmorgen op mijn werk: oh ja, ik was zelf al naar Oberhausen gereden.![]()
Alvast bedankt!
Dit topic is gesloten.