Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:17

bakvis

Tweakers.Nerd

giantgiantus schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:38:
Heeft het zin om morgenochtend de wekker te zetten om een 6s plus 64gb te reserveren of zijn die nooit online?
Vanmorgen om 10 uur een iPhone 6s gereserveerd voor de apple store in Oberhausen, vanmiddag om half 5 lekker soepel één inclusief hoesje opgehaald. Niet extreem druk, geen extreme wachtrijen en gewoon goed verkrijgbaar. Ik zou lekker reservere en gaan!

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:29
bakvis schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:41:
[...]

Vanmorgen om 10 uur een iPhone 6s gereserveerd voor de apple store in Oberhausen, vanmiddag om half 5 lekker soepel één inclusief hoesje opgehaald. Niet extreem druk, geen extreme wachtrijen en gewoon goed verkrijgbaar. Ik zou lekker reservere en gaan!
Ja de iphone 6s is goed beschikbaar. Kan je zelf nu reserveren. Heb het idee dat de Iphone 6s plus echter niet goed verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:17

bakvis

Tweakers.Nerd

giantgiantus schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:43:
[...]

Ja de iphone 6s is goed beschikbaar. Kan je zelf nu reserveren. Heb het idee dat de Iphone 6s plus echter niet goed verkrijgbaar is?
Mwa, gewoon reserveren zou ik zeggen. Een 6s+ moet je voorkeur hebben, ik vind hem (ook nadat ik hem vastgehouden had in de winkel) gewoon veel te groot...

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
bakvis schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:44:
[...]

Mwa, gewoon reserveren zou ik zeggen. Een 6s+ moet je voorkeur hebben, ik vind hem (ook nadat ik hem vastgehouden had in de winkel) gewoon veel te groot...
Heb de 6 al en wil nooit meer anders. Het is niet echt mijn telefoon meer, doe er ook veel werkmail etc op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:32
Hey allemaal,

9 oktober is toch best nog een eindje weg. Toevallig iemand die van plan is morgen een reservering te proberen te plaatsen en later op de dag de rit naar Duitsland wil maken? Ik kan me binnen Nederland naar jou toe verplaatsen en dan kunnen we de benzinekosten delen. Ik wil ook nog wel trakteren op een maaltijd bij de Burger King ofzo. ;)

Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deeeemy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-10-2023
DeeSung schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:16:
[...]

Aah top dan is dat duidelijk xD.

Persoonlijk zou ik eventjes wachten :P. Vind t toch prettiger om ten alle tijden zaken te doen in eigen land. (Mede omdat mijn duits niet goed is).

Ook had ik de 6s 64gb gold al gepreordered en betaald. Voor 799,- dus die aanbeiding laat ik dan niet lopen. (Nog 11 dagen)
799? waar was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubschen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03:10
giantgiantus schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:45:
[...]

Heb de 6 al en wil nooit meer anders. Het is niet echt mijn telefoon meer, doe er ook veel werkmail etc op.
Als je veel emailed dan lijkt mij zo'n + model erg fijn. Ik heb mijn telefoon altijd in mijn broekzak zitten, en daar is de + net ietsje te groot voor helaas.
Micheeels schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:56:
Hey allemaal,

9 oktober is toch best nog een eindje weg. Toevallig iemand die van plan is morgen een reservering te proberen te plaatsen en later op de dag de rit naar Duitsland wil maken? Ik kan me binnen Nederland naar jou toe verplaatsen en dan kunnen we de benzinekosten delen. Ik wil ook nog wel trakteren op een maaltijd bij de Burger King ofzo. ;)

Ik hoor het graag!
Jammer dat je daar nu pas mee komt, anders had je gisteren met mij mee kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Wellicht vroeg ik het net niet goed. Zijn er doorgaans iphone 6s plus te bestellen in de ochtend om 6:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:21
giantgiantus schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:13:
Wellicht vroeg ik het net niet goed. Zijn er doorgaans iphone 6s plus te bestellen in de ochtend om 6:00?
Jazeker, toen ik voor de lol vanmorgen keek (steekproef, rond 9 uur dacht ik) kon ik in een aantal stores de 6s+ SG 64GB nog reserveren. Waarschijnlijk was er 3 uurtjes eerder dan meer keuze lijkt me.

Het kan dus elke ochtend raak zijn maar de voorraden zijn schaars. Wanneer je wat kunt verwachten blijft nog steeds de vraag natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Micheeels schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:56:
Hey allemaal,

Ik hoor het graag!
Waar kom je vandaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Laatst online: 09:32
Ik kom uit Leiden, maar ben de hele dag vrij en dus flexibel in tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InGen10
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:29
Ik ben morgen van plan naar Oberhausen te rijden, is het dan aan te raden vooraf een reservering te plaatsen op apple.de of zijn er over het algemeen wel voldoende op voorraad? Iemand trouwens ervaring met de apple store daar? Zouden ze je kunnen helpen in het nederlands?

Gaat om een 6s space grey 64.

Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ik zoek nog een iPhone 6S, 64Gb, SpaceGrey. Iemand nog 1 'over'? of iemand die deze week nog richting Duitsland gaat? (ben woonachtig in de omgeving van Amsterdam)

en nee, ik ga geen woekerprijzen betalen

[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 28-09-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:13
Altijd reserveren ipv op de bonnefooi proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Coolblue. Ze hadden na de presentatie de preorder online gezet waarin de 6S 64GB Gold toen 799 ,- was.

Daarna hadden ze de prijzen aangepast naar 859 ,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
Ik lees dat in ieder geval KPN op de nacht van donderdag op vrijdag pre-orders aan gaat bieden voor de iphone 6S(+). Nu heb ik een pre-order staan voor een iPhone 6s+ met een KPN abonnement bij Studentmobiel.nl. Maar ik bestel liever rechtstreeks bij KPN omdat ik daar verwacht dat de toestellen sneller geleverd worden.

Wat ik wel verwacht is dat de prijzen voor het toestel zelf bij KPN hoger zijn dan bij Studentmobiel waardoor ik hem dus liever bij Studentmobiel bestel. Zou het nuttig zijn om als de pre-orders van start gaan KPN op te bellen en te vragen of ze hem voor dezelfde prijs kunnen leveren als Studentmobiel? Persoonlijk lijkt het mij dat ze daar meer geld aan over houden omdat ze dan niks aan Studentmobiel hoeven af te staan. Nooit geschoten is altijd mis natuurlijk maar ik ben benieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Vraagje, kan ik 3 verschillende Iphones reserveren met 1 Apple ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

InGen10 schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:45:
Ik ben morgen van plan naar Oberhausen te rijden, is het dan aan te raden vooraf een reservering te plaatsen op apple.de of zijn er over het algemeen wel voldoende op voorraad? Iemand trouwens ervaring met de apple store daar? Zouden ze je kunnen helpen in het nederlands?

Gaat om een 6s space grey 64.
Vandaag geweest in oberhausen. Was iets te laat voor mijn reservering, ongeluk op de A31. ( ik niet hoor) Aangekomen moest ik weer achter de bekende zwarte paaltjes, die met launchday ook altijd er staan. Alleen nu 3 wachtenden voor me, haha. Gevraagd of je zo een 6s kunt kopen zonder reservering. Kan wel, maar dan de niet gangbare modellen. 16gb bijv.

Ook nog gevraagd naar kleur populariteit..SG meest populair, dan goud, rosé en als laatst zilver...Toevallig vandaag mijn zilveren geruild voor een SG, haha...Was weer een leuk dagje.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Laatst online: 25-09 11:34
BaSsDruM schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:52:
Ik heb zelf een iPhone 6S plus gekocht afgelopen vrijdag in Frankrijk. Ik zou er ook 2 voor mijn collega meenemen, kom ik vanmorgen op mijn werk: oh ja, ik was zelf al naar Oberhausen gereden. |:(

Nu dus 2x iPhone 6S 64GB silver 'over'. Apple gebeld, je kan ze binnen twee weken terug brengen, maar wel alleen in de store waar je 'm gekocht hebt. Aangezien 900 km rijden niet bij mij als eerste optie in mij op komt, iemand die tegen winkelprijs de 64GB over wil nemen?
Wat? Ongelooflijk! Zit dit met open mond te lezen, wat een ontzettende l*l is dat zeg. Ik hoop dat je die iPhones makkelijk kwijt zal raken, wellicht is marktplaats een optie?
Ik zou zoooo pissig zijn op die 'collega'... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:50

Typhone

Who Dares Wins

pdavie2311 schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:18:
[...]

Vandaag geweest in oberhausen. Was iets te laat voor mijn reservering, ongeluk op de A31. ( ik niet hoor) Aangekomen moest ik weer achter de bekende zwarte paaltjes, die met launchday ook altijd er staan. Alleen nu 3 wachtenden voor me, haha. Gevraagd of je zo een 6s kunt kopen zonder reservering. Kan wel, maar dan de niet gangbare modellen. 16gb bijv.

Ook nog gevraagd naar kleur populariteit..SG meest populair, dan goud, rosé en als laatst zilver...Toevallig vandaag mijn zilveren geruild voor een SG, haha...Was weer een leuk dagje.
SG populair? Die vent tegen mij in Oberhausen zei dat RoseGold by far het populairste was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Typhone schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:23:
[...]

SG populair? Die vent tegen mij in Oberhausen zei dat RoseGold by far het populairste was.
Niet omdat ie zo mooi is maar alleen zodat iedereen kan zien dat je de nieuwe iPhone hebt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-09 13:59
moca schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:17:
[...]

Waar kan ik er eventueel 1 ophalen?
Rotterdam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Typhone schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:23:
[...]

Don't shoot the messenger..;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dusseldorf was helemaal uitverkocht vandaag (18:30)
Alleen de 16GB modellen nog voorradig en van de Plus helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

pdavie2311 schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:29:
[...]

Don't shoot the messenger..;-)
I won't ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

8) me happy nu met mijn 64gb SG..als de iPhone 7 de bezels een stuk kleiner krijgt, wellicht dan weer een zilveren..Ik vind het verschil te groot nu, contrast...Smaak eigen natuurlijk..Vind nog wel steeds die ring om de homebutton chique...Dat heeft de SG niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:21
pdavie2311 schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:33:
[...]

8) me happy nu met mijn 64gb SG..als de iPhone 7 de bezels een stuk kleiner krijgt, wellicht dan weer een zilveren..Ik vind het verschil te groot nu, contrast...Smaak eigen natuurlijk..Vind nog wel steeds die ring om de homebutton chique...Dat heeft de SG niet...
Gefeliciteerd. Nu niet meer gaan twijfelen he? Beloofd :Y ?

Ik vind gek genoeg de wit zilveren iPad wel weer kunnen (met zwarte smartcover), omdat het mij dan meer doet denken aan A4 papier en in mijn geval sluit dat ook aan op witte content (mail, documenten, webpagina's). Ach voor beiden kleuren is wat te zeggen. Ik vind de zilveren ring ook chique, maar zweer bij de iPhone toch weer (tijdelijk) bij zwart na twee generaties wit te hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
[...]

Vind nog wel steeds die ring om de homebutton chique...Dat heeft de SG niet...
Jawel alleen in de zelfde kleur als het front glas ipv dezelfde kleur als de behuizing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Smaak idd, ik vind die gekleurde ring juist enorm lelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-09 03:19
giantgiantus schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:17:
Vraagje, kan ik 3 verschillende Iphones reserveren met 1 Apple ID?
2 ging zonder probleem. Denk 3 ook wel dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
2 is de limiet per Apple id , per 24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

In de winkel kijken ze niet op id, maar op naam. Ik had vier reserveringen staan, was geen probleem maar moest er gewoon twee kiezen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Maar die reserveringen zijn niet met 1 id gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
  • Laatst online: 10:29
Verkrijgbaar 9 oktober in België blijkbaar? ;-)
Dus bij jullie in Nederland ook dan!

Afbeeldingslocatie: https://static.dyp.im/0R1Ye7slO6/large/134062aae611e49ee69c43c08ba513e9.png

edit: niet ver genoeg teruggelezen... 8)7 Ik zag het opeens op de Apple site, maar wist niet dat dit al bekend was... :X Excuses!

[ Voor 107% gewijzigd door C.QL op 29-09-2015 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

cardwizard schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:30:
Maar die reserveringen zijn niet met 1 id gemaakt.
Jawel, in het begin (12 sept) was dat iig geen probleem. Hoe dan ook maakt het dus zoals gezegd niet uit aangezien ze alleen naar je echte naam kijken.

[ Voor 29% gewijzigd door fsfikke op 29-09-2015 00:29 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03 12:32
3 jaar geleden een bijzondere nacht meegemaakt in Duitsland met de launch van de 5 toen. Daarna was er weken van schaarste en was die 5 echt een ''hot'' item. Ik heb het gevoel dat dit nu veel minder is. Ik las toen echt verhalen van mensen die 5 shops afgereisd waren voor een telefoon. Nu lees ik eigenlijk dat iedereen die hem uit het buitenland haalt ook wel direct beet heeft en dat er op maandag na launch weekend gewoon nog voldoende voorraad lijkt te zijn van de meeste toestellen. Ervaren jullie dat ook zo?

De reden dat ik dit vraag is omdat ik mijne dit keer gewoon in Nederland wil halen en het liefst bij apple zelf in Amsterdam. Ik wil dit echter pas doen in het laatste weekend van oktober omdat ik dan toch een dagje in Amsterdam ben (de tijden van een nacht voor een winkel bivakkeren voor een F^%$#$cking telefoon zijn wel definitief achter me) Maar pis ik dan niet naast de pot? is natuurlijk voor jullie ook heel erg dik koffiedik kijken maar het gevoel dat ik er zelf bij heb is dat dit geen probleem moet zijn omdat er nu echt wel meer voorraad lijkt te zijn en misschien zelfs wel een beetje minder vraag. Ben benieuwd wat jullie verwachten/voorspellen voor de voorraad in nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Ze hebben nog nooit zoveel iPhones verkocht dan dit jaar (als ik het bericht geloven mag) dus minder vraag lijkt me niet van toepassing

Denk dat ze de zaken gewoon beter voor mekaar hebben , en werd de voorraad eerder ook kunstmatig laag gehouden zodat er lang aanloop is in winkels , veel nieuwsberichten etc. etc.

Denk dat ze daar zelf ook wel vanaf willen

Die bijzondere nacht in Duitsland was ik waarschijnlijk ook bij (Oberhausen?) , ik en een maatje kunnen er wel een boek over schrijven wat we allemaal meegemaakt hebben elk jaar met de release van een nieuwe iPhone

Op de bonnefooi naar Parijs sloeg werkelijk alles (iPhone 4) omdat ik zag dat je WAARSCHIJNLIJK 's morgens zo de store in kon wandelen en een iPhone kopen

Nog nooit ging het dan ook zo makkelijk als dit jaar , bevalt me goed daar mogen ze wel een gewoonte van maken

_/-\o_ 8)7 8) 7(8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Cardwizard op 29-09-2015 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
iPhone 6s 64gb spacegrey was niet in Oberhausen beschikbaar. Alleen in Frankfurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
giantgiantus schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 06:41:
iPhone 6s 64gb spacegrey was niet in Oberhausen beschikbaar. Alleen in Frankfurt.
Die is nu nog steeds in Oberhausen beschikbaar ?

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/161ap2b.png

[ Voor 13% gewijzigd door Cardwizard op 29-09-2015 06:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
cardwizard schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 06:47:
[...]

Die is nu nog steeds in Oberhausen beschikbaar ?

[afbeelding]
Sorry, bedoel de plus :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet zo goed waarom iedereen r eentje kan reserveren behalve ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Als iemand nog een 6s plus 64gb space grey in de aanbieding heeft, wil ik die best kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barneveld1991
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 13:55
Ik heb nog 1x 6S 64GB zilver/wit over. Mag weg voor de normale prijs. PM voor details.

[ Voor 5% gewijzigd door Barneveld1991 op 29-09-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 07:12:
Ik snap niet zo goed waarom iedereen r eentje kan reserveren behalve ik :(
Je kon gewoon een halen bij de Saturn/Mediamarkt hoor.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:20
Eindelijk is het dan zover! :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PqrKiH7073I9n7uNvQYRwDa2/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03 12:32
cardwizard schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 01:43:

Die bijzondere nacht in Duitsland was ik waarschijnlijk ook bij (Oberhausen?) , ik en een maatje kunnen er wel een boek over schrijven wat we allemaal meegemaakt hebben elk jaar met de release van een nieuwe iPhone
ja dat was in Oberhausen

[ Voor 3% gewijzigd door Moodshifter op 29-09-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Wat zijn de prijzen bij T-Mobile ?

Zit nu bij KPN maar zit er over te denken terug te gaan naar T-Mo vanwege het ontbreken van Visual Voicemail op KPN.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronzelver
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 13:20
Had jij je via de T-Mobile site aangemeld voor deze emailservice? Ik heb dat namelijk gedaan en heb nog geen email gehad?

GA-Z97X-UD5H, Core i5 4670, 8Gb DDR3, MSI GTX 1050 Ti 4Gb, Samsung 840 EVO 250 Gb SSD, BCM94360CD Wifi+Bluetooth 4.0LE, MacOS 13 High Sierra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Aaargh! schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:17:
[...]

Wat zijn de prijzen bij T-Mobile ?

Zit nu bij KPN maar zit er over te denken terug te gaan naar T-Mo vanwege het ontbreken van Visual Voicemail op KPN.
Heb ook zojuist de Tmobile pre-order 'aanbieding' gehad.
Toestelprijs zit gewoon tegen de verkoopprijs aan (299,95 + 24 * 28 voor de 6S Plus 64GB en 199,95 + 24*28 voor de normale 6s) en gedurende de 24 maanden korting op je abonnement (28 euro ipv 40 (6GB en onbeperkt bellen)).

iets als visual voicemail moet je nog apart voor betalen (uit m'n hoofd 3 euro per maand)

Als iemand nog een 6S 64GB rosegoud voor de verkoopprijs wegdoet houd ik me aanbevolen (regio A'dam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
ronzelver schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:31:
[...]

Had jij je via de T-Mobile site aangemeld voor deze emailservice? Ik heb dat namelijk gedaan en heb nog geen email gehad?
Ik heb dit binnengekregen op het mailadres dat aan mijn t-mobile account gekoppeld is. Waarschijnlijk dus een actie voor bestaande / trouwe klanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piratebay
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12-2022

Piratebay

Wanneer verwachten we te kunnen pre-orderen via de Apple webstore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronzelver
Mar.tin schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:38:
[...]

Ik heb dit binnengekregen op het mailadres dat aan mijn t-mobile account gekoppeld is. Waarschijnlijk dus een actie voor bestaande / trouwe klanten :)
Tot die groep mag ik mij ook rekenen, echter met het versturen van deze pre-order mails zijn ze op de een of andere manier selectief?!? Maar ik heb inmiddels gebeld en zij hebben mij op de lijst gezet waarmee ik vrijdag wordt teruggebeld voor de definitieve bevestiging. Dit zou ook voor de andere pre-orders gelden?!

GA-Z97X-UD5H, Core i5 4670, 8Gb DDR3, MSI GTX 1050 Ti 4Gb, Samsung 840 EVO 250 Gb SSD, BCM94360CD Wifi+Bluetooth 4.0LE, MacOS 13 High Sierra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron_Tweaker schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:23:
[...]

Je kon gewoon een halen bij de Saturn/Mediamarkt hoor.
Ik probeerde te bestellen bij Apple store UK.. misschien eens Mediamarkt UK proberen. Hebben ze niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-09 15:47
randje schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:35:
[...]

Heb ook zojuist de Tmobile pre-order 'aanbieding' gehad.
Toestelprijs zit gewoon tegen de verkoopprijs aan (299,95 + 24 * 28 voor de 6S Plus 64GB)
En wat krijg je daar dan voor qua belminuten en dergelijke? Want dat is dus 972 euro op totale looptijd. Of heb je het dan alleen nog maar over de kosten van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:22

OMX2000

By any means necessary...

ronzelver schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:48:
[...]

Tot die groep mag ik mij ook rekenen, echter met het versturen van deze pre-order mails zijn ze op de een of andere manier selectief?!? Maar ik heb inmiddels gebeld en zij hebben mij op de lijst gezet waarmee ik vrijdag wordt teruggebeld voor de definitieve bevestiging. Dit zou ook voor de andere pre-orders gelden?!
Ik hier ook niks ontvangen. Was vorige keer (2 jaar geleden) ook zo. Vreemd

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Ik heb even snel een excelletje in elkaar gedraaid met de toestelprijzen van T-mobile:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NJynMTnqJ6EcFkb0Lk2kIRje/full.png

Daarnaast de stappen van het orderproces:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gHeOLmR1omhGxcMzp1CmCMFI/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronzelver
Mar.tin schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:14:
Ik heb even snel een excelletje in elkaar gedraaid met de toestelprijzen van T-mobile:

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat valt ook zwaar tegen, ze geven nog maar 94€ korting op de 6S 128GB als je hem direct betaald. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

[afbeelding]

[afbeelding]
En betaling verloopt via eerste factuur? Of direct betaling. Ik neig er toch na om hem in Apple Store te kopen en dan een losse sim-only als verlenging op huidig abo. Hopelijk is de korting dan op de sim-only interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 21:35
OMX2000 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:30:
[...]

En betaling verloopt via eerste factuur? Of direct betaling. Ik neig er toch na om hem in Apple Store te kopen en dan een losse sim-only als verlenging op huidig abo. Hopelijk is de korting dan op de sim-only interessant.
voorgaande keren kon het toestelbedrag pinnen bij de bezorger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Laatst online: 25-06 13:22

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik neem aan dat dit alleen maar kan als je sowieso je contract al kon verlengen/vernieuwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Laatst online: 25-09 18:37
De reserveringssite van apple in Nederland is even online geweest?

"Hoi Adarkar, De winkels zijn beschikbaar! Reserveer je iPhone! De verwachtte reserveerlink is: https://reserve.cdn-apple...erve/iPhone/availability"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckBijlsma
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 19:37
@ Adarkar

Ja, had ik ook maar de link werkt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronzelver
OMX2000 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:08:
[...]

Ik hier ook niks ontvangen. Was vorige keer (2 jaar geleden) ook zo. Vreemd
En ziedaar, zojuist toch de email ontvangen en de bestelling daar ook nog maar eens doorgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Xplosivv schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:39:
[...]

Ik neem aan dat dit alleen maar kan als je sowieso je contract al kon verlengen/vernieuwen?
Correct, mijn contract loopt ergens eind oktober af. Heb maar verlengd :) Vond één en ander wel een redelijk prima aanbod. Ik ga minder betalen per maand als ik nu doe tegen ongeveer dezelfde voorwaarden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 12:25
Net email KPN: pre-order op 2 oktober vanaf 00.00u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Adarkar schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:40:
De reserveringssite van apple in Nederland is even online geweest?

"Hoi Adarkar, De winkels zijn beschikbaar! Reserveer je iPhone! De verwachtte reserveerlink is: https://reserve.cdn-apple...erve/iPhone/availability"
Ik opende de link direct nadat ik de mail binnen kreeg, maar toen was het al Page Not Found. Maar dan heb ik nog even de tijd om een keuze te maken tussen de 16GB en de 64GB... Weet nog niet of me dat 110 euro waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Laatst online: 25-06 13:22
hyptonize schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:42:
[...]

Ik opende de link direct nadat ik de mail binnen kreeg, maar toen was het al Page Not Found. Maar dan heb ik nog even de tijd om een keuze te maken tussen de 16GB en de 64GB... Weet nog niet of me dat 110 euro waard is.
Weet niet of je van plan bent om op 4k op te nemen, maar als dat wel het geval is zou ik de 64GB nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Xplosivv schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:42:
[...]

Weet niet of je van plan bent om op 4k op te nemen, maar als dat wel het geval is zou ik de 64GB nemen.
Nee, ik maak zelden een foto met mijn telefoon, en als ik dat doe is het om met mijn vrienden/familie te delen via whatsapp of social media. Maar ik ben wel intensief audioboek luisteraar (Audible) en zo'n boek kan al gauw 1GB in beslag nemen, en ik moet met mijn 4S 16GB altijd wel de beschikbare opslagruimte in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 21:35
hyptonize schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:45:
[...]

Nee, ik maak zelden een foto met mijn telefoon, en als ik dat doe is het om met mijn vrienden/familie te delen via whatsapp of social media. Maar ik ben wel intensief audioboek luisteraar (Audible) en zo'n boek kan al gauw 1GB in beslag nemen, en ik moet met mijn 4S 16GB altijd wel de beschikbare opslagruimte in de gaten houden.
Wanneer je het nu al in de gaten moet houden zou ik voor de 64gb versie gaan.
Ditzelfde heb ik ook. 16gb is voor mij op dit moment (iphone 5s) voldoende maar ik moet wel vaker opletten of hij niet vol zit. Dus ditmaal kies ik voor de 64gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

jorgen83 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:17:
Heeft iemand al ergens de prijzen van KPN kunnen vinden ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 20:28
Aaargh! schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:54:
[...]

Heeft iemand al ergens de prijzen van KPN kunnen vinden ?
Gokje. Dezelfde maandprijzen als nu + 50 euro bovenop de huidige bijbetaal prijsvan het premium abonnement. Bij de overige abonnementen nog meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Voor de liefhebbers: in veel Duitse Apple Stores zijn weer genoeg toestellen vrijgekomen (om voor vandaag te reserveren).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
BtM909 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:01:
Voor de liefhebbers: in veel Duitse Apple Stores zijn weer genoeg toestellen vrijgekomen (om voor vandaag te reserveren).
Nu nog een auto :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi alle,

Waar te kopen?
Zoals vorige keren... Fnac, VandenBorre en Applestore of alleen Applestore?

Thx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan je uiteraard ook zelf vinden ;)

Dit zijn allemaal Apple stores waar de Rosé gold iig beschikbaar zijn:
Augsburg, City-Galerie
Frankfurt, Große Bockenheimer Straße
Hamburg, Alstertal
Hamburg, Jungfernstieg
Hannover, Hannover
Köln, Rhein Center
München, Rosenstraße
Sindelfingen, Sindelfingen
Sulzbach, MTZ

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
BtM909 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:46:
Kan je uiteraard ook zelf vinden ;)

Dit zijn allemaal Apple stores waar de Rosé gold iig beschikbaar zijn:

[...]
Grappig dat men de Rosegold te vrouwelijk vinden, maar wel overal steeds uitverkocht is... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op 11/11 kan ik van Tele2 overschakelen naar KPN, helaas niet eerder ;( Maar aangezien ik m'n internet daar al heb lopen en mijn vriendin ook d'r mobiele abonnement daar heeft, krijgen we per persoon 5 Euro korting op de abonnementen :D Plus een lading gratis belminuten en MB's.

Ben wel benieuwd naar de prijzen bij KPN tegen die tijd. Hopelijk valt een 6S Plus 64GB niet al te duur uit bij een abonnement van 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Jieve schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:55:
[...]

Grappig dat men de Rosegold te vrouwelijk vinden, maar wel overal steeds uitverkocht is... >:)
Onder het mom 'kijk mij de nieuwe iPhone hebben'
Ik vind die kleur afschuwelijk, het is ook geen rosé goud maar gewoon roze metallic... Vrouwentelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:24
Misschien een domme vraag maar ik neem aan dat wanneer je een 6s besteld bij KPN, Vodafone of T-Mobile, je deze in combinatie met een abonnement koopt?

Of verkopen deze partijen ook simlockvrije telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Loek92 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:00:
Misschien een domme vraag maar ik neem aan dat wanneer je een 6s besteld bij KPN, Vodafone of T-Mobile, je deze in combinatie met een abonnement koopt?

Volgens mij was mijn iPhone altijd al simlock vrij. Ik heb ze altijd via een T-Mobile abonnement gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
OMX2000 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:01:
[...]

Volgens mij was mijn iPhone altijd al simlock vrij. Ik heb ze altijd via een T-Mobile abonnement gekocht.
Ik heb een SIM-only abbo (Simyo, KPN netwerk), en wil deze gewoon behouden.
Vroeg me af of ik dan bij KPN gewoon een los toestel kon bestellen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Loek92 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:02:
[...]

Ik heb een SIM-only abbo (Simyo, KPN netwerk), en wil deze gewoon behouden.
Vroeg me af of ik dan bij KPN gewoon een los toestel kon bestellen vrijdag.
Ik denk het niet, maar wel bij Apple zelf, Mediamarkt, Dixons en tientallen andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
hyptonize schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:09:
[...]

Ik denk het niet, maar wel bij Apple zelf, Mediamarkt, Dixons en tientallen andere winkels.
Thanks, dan maar gewoon bij Apple zelf bestellen vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-09 21:15
Loek92 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:00:

Vanaf ergens begin 2011 zijn ze altijd simlock vrij, ik dacht gelijk met het feit dat T-Mobile niet meer het alleenrecht had.

De iPhone 4 was destijds alleen met T-Mobile abo te krijgen, en die werden in principe nog met simlock uitgeleverd. Ik had 'm toen via smartphonestunts besteld en die waren al simlock vrij (2010).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-09 19:51
dcl! schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:18:
[...]

Vanaf ergens begin 2011 zijn ze altijd simlock vrij, ik dacht gelijk met het feit dat T-Mobile niet meer het alleenrecht had.

De iPhone 4 was destijds alleen met T-Mobile abo te krijgen, en die werden in principe nog met simlock uitgeleverd. Ik had 'm toen via smartphonestunts besteld en die waren al simlock vrij (2010).
Klopt. Ik had in 2010 een Duitse 4 met T-Mobile simlock, maar die werkte niet met de Nederlandse T-Mobile helaas. Gelukkig kwam de jailbraik en unlock toen snel uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Laatst online: 25-09 15:31
Ik ben van plan om morgen even naar Oberhausen te rijden mits er weer voorraad is. Heeft iemand zin om mee te rijden en de benzine kosten te delen? Ik kom uit Leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 16:26
jorgen83 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:17:
correctie 00:01 :+

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Zojuist mijn iphone 6s plus 128 gb uit oberhausen ontvangen! :) vanmorgen gereserveerd en half vier gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
maarten22 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:27:
Ik ben van plan om morgen even naar Oberhausen te rijden mits er weer voorraad is. Heeft iemand zin om mee te rijden en de benzine kosten te delen? Ik kom uit Leiden.
En geen geld meer hebben voor bier as. zaterdag juh? :9

Wat is je planning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Laatst online: 25-09 15:31
Haha idd, ben redelijk flexibel. Moet uiterlijk 17:30 terug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Donstil schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:47:
Members only:
Mooie deal! Vrouwtje toch niet tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Novarion schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:57:
[...]

Mooie deal! Vrouwtje toch niet tevreden?
Ja uiterst tevreden. Dit is er een die wij vergeten waren af te bestellen (reeds besproken)

Is dus nieuw in seal en met Apple factuur enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piratebay
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12-2022

Piratebay

Donstil schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:47:
Members only:
Ik ben geïnteresseerd :) Ik stuur je een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
maarten22 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:29:
Haha idd, ben redelijk flexibel. Moet uiterlijk 17:30 terug zijn.
Heb je even een pm gestuurd. ;)

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Nou dat is dan weer lekker geregeld bij T-Mobile, ik zit namelijk ook al een behoorlijke tijd bij T-Mobile maar ik heb geen mail gehad. Misschien toch maar weer een ritje Duitsland overwegen en naar sim only over stappen.

• Dennischo
  • Niet online
maarten22 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:27:
Hmm, het is dat Leiden mij te ver is, kom uit Enschede. Anders had ik graag mee gereden :)

Verwijderd

Weten jullie wanneer voorraad binnen komt? Sinds afgelopen zatedag is er niks meer op voorraad in belfast, vanmorgen keek ik even rond en 15 locaties met 6s, half uur later geen een meer.

Kopen mensen ze echt of reserveren veel ook voor de lol?

• BlueBuff
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-07 14:02
Misschien een domme vraag maar ik heb nog nooit iets via Apple.nl gekocht.

Als de 6s eenmaal beschikbaar in Nederland dan kan ik die toch gewoon thuis laten bezorgen? De dichtstbijzijnde Apple Store is 2 uur rijden dus dat vind ik nog al veel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:00
BlueBuff schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:37:
Misschien een domme vraag maar ik heb nog nooit iets via Apple.nl gekocht.

Als de 6s eenmaal beschikbaar in Nederland dan kan ik die toch gewoon thuis laten bezorgen? De dichtstbijzijnde Apple Store is 2 uur rijden dus dat vind ik nog al veel.
Ja ;)
Pagina: 1 ... 117 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.