• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Heb een 128gb 6s plus rose goud beschikbaar. Winkelprijs + 20€

Toch liever een 6s.

V&A aangeboden: Apple iPhone 6s Plus 128GB Rosé Goud

• LukaKian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-05-2021
Ik heb een iphone 6s geresreveerd om 15.00u in Oberhausen. Zou het een probleem zijn als ik daar om 12.00u aan de balie sta ???

Als iemand uit zuid Limburg mee wil rijden is dat geen probleem..

• b0rghie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 09:56
LukaKian schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:51:
Ik heb een iphone 6s geresreveerd om 15.00u in Oberhausen. Zou het een probleem zijn als ik daar om 12.00u aan de balie sta ???

Als iemand uit zuid Limburg mee wil rijden is dat geen probleem..
Ja ze gaan u sowieso zeggen dat je dient te wachten tot ongeveer 15u.
Stond er zelf zaterdag een half uur op voorhand en mocht niet aanschuiven..

• LukaKian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-05-2021
b0rghie schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:42:
[...]

Ok bedankt voor de info..

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
b0rghie schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:42:
[...]

Wel vaag ik ga zometeen voor de 3e keer in een week naar Centro Oberhausen en ze hebben nooit naar een tijd gevraagd, ik zet het altijd op 16:00 - 16:15 en als je er dan uur eerder bent doen ze niet moeilijk. Ze hebben bij mij niet eens gekeken naar de tijd, moest alleen mijn naam noemen, of ja zelf intypen op hun iPad en je word meegenomen door een verkoper.
Misschien als het heel druk dat ze je vragen op de aangegeven tijd terug te komen maar verwacht op een woensdag totaal geen drukte.

• Maaskant
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-09 14:44
Misschien een domme vraag maar de 6s is de 9e ook voor de normale prijs bij de MediaMarkt te koop toch?
Ik vind 60-100 euro meer betalen om hem ongeveer een week eerder te hebben een beetje te gek.

Verwijderd

Heb 6s goud kocht op de gok ipv 6s plus.. Ben benieuwd kan altijd ruilen binnen 2 weken

• BoomTree
  • Niet online
Maaskant schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:15:
Misschien een domme vraag maar de 6s is de 9e ook voor de normale prijs bij de MediaMarkt te koop toch?
Ik vind 60-100 euro meer betalen om hem ongeveer een week eerder te hebben een beetje te gek.
Bij voldoende voorraad is die gewoon voor de normale prijs bij de MM te koop.

• Maaskant
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-09 14:44
BoomTree schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:51:
[...]

Bij voldoende voorraad is die gewoon voor de normale prijs bij de MM te koop.
Is reserveren mogelijk bij MediaMarkt of is het gewoon vroeg gaan en hopen op geluk?

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 12:12
Is de 6s bij Apple zelf ook al vrijdag te bestellen voor bezorging aan huis?
En is deze dan ook vrijdag 9 oktober (of zaterdag, of maandag) binnen?

Zoja, waarom gaan mensen dan naar een fysieke winkel om in de rij te gaan staan?
Zo nee, hoe werkt dit dan?

[ Voor 5% gewijzigd door Loek92 op 30-09-2015 13:10 ]

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Loek92 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:10:
Is de 6s bij Apple zelf ook al vrijdag te bestellen voor bezorging aan huis?
En is deze dan ook vrijdag 9 oktober (of zaterdag, of maandag) binnen?

Zoja, waarom gaan mensen dan naar een fysieke winkel om in de rij te gaan staan?
Zo nee, hoe werkt dit dan?
Het fysieke en het feit dat je 'm in handen krijgt in de shop. Mensen vertrouwen nog niet altijd op het logistieke proces. "Wat als ik 'm dan de 10e krijg!"

• BoomTree
  • Niet online
Maaskant schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:53:
[...]

Is reserveren mogelijk bij MediaMarkt of is het gewoon vroeg gaan en hopen op geluk?
Je zou de dichtstbijzijnde MM even kunnen bellen of ze reserreringslijstjes bij houden.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-09 17:36
Foutje

[ Voor 109% gewijzigd door Roos79 op 30-09-2015 18:32 ]

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Altijd gissen natuurlijk hoe het in NL verloopt maar hoe achten jullie de kans dat er vrijdag 9 oktober nog voorraad is in de officiële Apple stores en geen jesus rij staat in de middag ten opzichte van vorig jaar?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Underworld schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:57:
Altijd gissen natuurlijk hoe het in NL verloopt maar hoe achten jullie de kans dat er vrijdag 9 oktober nog voorraad is in de officiële Apple stores en geen jesus rij staat in de middag ten opzichte van vorig jaar?
Of er voorraad is dat weet je natuurlijk nooit.
Maar de rij in Amsterdam zal wel korter zijn, aangezien er nu meerdere Apple Stores zijn in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
In duitsland zijn alle modellen toch redelijk goed te krijgen middels reserveringen dus zal dan in nederland ook wel zo zijn. Ik vermoed als je hem online besteld en je zit bij de eersten dat je hem dinsdag hebt. Als je niet direct bij de eersten zit kun je een week of twee wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckBijlsma
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 19:37
Vannacht starten de pre-orders toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Volgens mij is er totaal geen nieuws beschikbaar wat daar op wijst. Tevens is er totaal geen bewijs dat er überhaupt pre-orders zullen zijn. Dat neemt niet weg dat ik vannacht toch wel stiekem de site in de gaten houd.

offtopic:
Gefeliciteerd!

[ Voor 8% gewijzigd door Cache op 01-10-2015 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariowie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-03-2024
Cache schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:09:
Volgens mij is er totaal geen nieuws beschikbaar wat daar op wijst. Tevens is er totaal geen bewijs dat er überhaupt pre-orders zullen zijn. Dat neemt niet weg dat ik vannacht toch wel stiekem de site in de gaten houd.

offtopic:
Gefeliciteerd!
Ik meen gezien te hebben dat mensen van Vodaphone en KPN een a mailtje hebben gehad dat ze vanaf 0:01 kunnen pre-orderen. Via Apple is inderdaad nog niks bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Het staat ook gewoon op de website van Vodafone: Pre-order vanaf 2 oktober 00:01 uur.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-09 19:51
Cache schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:09:

offtopic:
Gefeliciteerd!
Hoe werd dit bij de Duitse Apple Store aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckBijlsma
Als je bij al die providers vannacht kan pre-orderen verwacht ik dat ook wel van Apple. En natuurlijk gaan ze pre-orders doen, de vraag is alleen wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-09 15:47
Weet iemand of providers zoals Vodafone voorrang krijgen bij uitlevering of dat je ook kans op snelle lecering maakt als je bijvoorbeeld via Belsimpel besteld? Misschien ervaringen van vorig jaar hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Laatst online: 25-06 13:22
BuckBijlsma schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:46:
Als je bij al die providers vannacht kan pre-orderen verwacht ik dat ook wel van Apple. En natuurlijk gaan ze pre-orders doen, de vraag is alleen wanneer.
Mag aannemen dat ze tegelijk met de providers de pre-orders open gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:10
hoofdcoach schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:29:
[...]

Hoe werd dit bij de Duitse Apple Store aangekondigd?
Volgens mij werd de pre-order datum in de Hey Siri-keynote al gecommuniceerd naar mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het meerdere mensen opgevallen dat Belsimpel levertijden heeft van voor 23.30 besteld morgen in huis? Ook voor losse verkoop. Alleen het 64gb model SG en het zilvere model 128gb heeft een levertijd van 2-4 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 11:21
Bij welke iPhones boodt Apple een pre order mogelijkheid dan in het verleden bij de tweede wave landen? Volgens mij is dat helemaal niet vanzelfsprekend.

Vorig jaar hadden we de mazzel dat de Nederlandse reserveringspagina vroeg online kwam. Dit jaar zit die pagina ingebakken in het bestelproces. Als er echt een pre-order zou zijn zou Apple het toch wel eerder dan 12-18 uur van te voren laten weten?

Nee ik denk dat je 2 oktober alleen bij de providers terecht kan voor een pre-order. Mensen die hem los willen kopen zullen nog even moeten wachten. Ik hoor het graag als ik ongelijk heb. Ik wil alleen voorkomen dat er valse hoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
http://www.onemorething.n...s-iphone-6s-in-nederland/

geen pre order bij Apple zelf, aldus een 'bron die dicht bij het vuur zit'

[ Voor 34% gewijzigd door _Bailey_ op 01-10-2015 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckBijlsma
De iPhone zou ook 2 oktober uitkomen volgens een bron die eveneens 'dicht bij het vuur' zit. Zou best kunnen hoor dat het dit jaar niet het geval is, maar ik vertrouw die anonieme bronnen niet zo meer. Opzich natuurlijk geen ramp om het toestel volgende week vrijdag te reserveren en op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Laatst online: 22:16
Is er al iemand die van T-Mobile een echte orderbevestiging heeft gehad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NederB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 12:28
Mar.tin schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:23:
Is er al iemand die van T-Mobile een echte orderbevestiging heeft gehad? :)
Het enige wat ik heb is een ordernummer die ik kan zien als ik op de bestelstatus pagina mijn gegevens invul.
https://www.t-mobile.nl/k...e-bestelling/bestelstatus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black!
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-09 13:00
Ik zie veel mensen die een iPhone in Duitsland halen. Omdat ik net in de nacht van 9 oktober naar het buitenland vlieg redt ik het niet om de iPhone 6s bij de Nederlandse release te bemachtigen. Nu wil ik deze alsnog in Duitsland kopen maar mijn vraag is hoe zit het met de garantie?

Ik heb gelezen dat het 1ste jaar gaat via Apple gaat en het tweede jaar via de Duitse store waar je deze koopt (Düsseldorf in mijn geval). Hebben mede tweakers ervaring met de garantie afhandeling in het 2de jaar (of zelfs daarna nog)? Ik had begrepen dat wanneer ik de telefoon in Duitsland koop ik in het 2de jaar niet bij Apple NL hoe aan te kloppen.

Ter info: Ik heb sinds 2011 een iPhone 4 die nog steeds naar behoren werkt ondanks dat die al een paar heeft leren zwemmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 14:13
Black! schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:27:
Ik zie veel mensen die een iPhone in Duitsland halen. Omdat ik net in de nacht van 9 oktober naar het buitenland vlieg redt ik het niet om de iPhone 6s bij de Nederlandse release te bemachtigen. Nu wil ik deze alsnog in Duitsland kopen maar mijn vraag is hoe zit het met de garantie?

Ik heb gelezen dat het 1ste jaar gaat via Apple gaat en het tweede jaar via de Duitse store waar je deze koopt (Düsseldorf in mijn geval). Hebben mede tweakers ervaring met de garantie afhandeling in het 2de jaar (of zelfs daarna nog)? Ik had begrepen dat wanneer ik de telefoon in Duitsland koop ik in het 2de jaar niet bij Apple NL hoe aan te kloppen.

Ter info: Ik heb sinds 2011 een iPhone 4 die nog steeds naar behoren werkt ondanks dat die al een paar heeft leren zwemmen :P
Volgens mij hoef je na een jaar helemaal nergens meer aan te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Wil je de iPhone 6S als allereerste in huis hebben? Typhone biedt deze mogelijkheid voor losse toestellen of met abonnement. Net als vorig jaar gaat Typhone direct op vrijdag 9 oktober 00:00 aan de slag om de gloednieuwe Phone 6s te bezorgen bij jou aan de deur. Tussen 0.00 en 2.00 gaan ze samen met hun logistieke partner AMP op pad om klanten als eersten in Nederland te voorzien van de iPhone 6s.
Kan op de site van Typhone verder niks over vinden, de hele productpagina van de iPhone 6S is zelfs niet beschikbaar.

*knip*

Spam is natuurlijk niet de bedoeling.

[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 01-10-2015 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mailtje binnengekregen dat de 6s 16gb space gray morgen geleverd wordt via studentmobiel. Meerdere mensen die ook bij studentmobiel hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*voor de duidelijkheid: bedoel dus dat mijn bestelling verzonden is via postNL volgens studentmobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:44:
Net een mailtje binnengekregen dat de 6s 16gb space gray morgen geleverd wordt via studentmobiel. Meerdere mensen die ook bij studentmobiel hebben besteld?
Ik heb de 6S plus 64gb silver besteld daar maar ik heb nog niks gehoord. Net nog even op de website gekeken voor de levertijd maar die is voor mijn toestel in ieder geval niet veranderd. Prijs van het toestel is i.c.m. met mijn gekozen KPN abonnement ook nog eens met 50 euro gedaald zie ik nu. Ik kijk vannacht wat de prijzen bij KPN zelf zijn en als ze daar niet veel duurder zijn bestel ik hem daar en annuleer ik hem bij Studentmobiel. Zo niet dan bel ik morgen sowieso even studentmobiel op want dan wil ik hem natuurlijk wel voor 50 euro minder...

[ Voor 8% gewijzigd door bjorntju op 01-10-2015 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:44:
Heeft studentmobiel import via het buitenland dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er verschil tussen de iPhone 6s bij Apple zelf kopen of bij KPN (of een andere telecomaanbieder)? Dan bedoel ik sim-lock vrij en verschil tussen prijs en garantie.
Trouwens, is het pas op 9 september te bestellen? Want dan denk ik dat het beter is als ik hem persoonlijk in de winkel haal ipv hem laten bezorgen, zodat ik hem eerder heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Simlockvrij zijn ze tegenwoordig allemaal, zover ik weet, alleen in USA niet altijd.

Wat de garantie betreft: koop je rechtstreeks bij Apple, kun je bij problemen ook gedurende twee jaar naar Apple. Bij aankoop elders heb je het eerste jaar eveneens garantie via Apple, in het tweede jaar moet je je echter wenden tot de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoontim
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 22:38
Pre-order bij Coolblue is al open, net een 6s 64GB icm KPN Premium Zorgeloos besteld. Leverdatum staat alleen nog op onbekend.. Scheelt toch 130 euro met de KPN site.

[ Voor 13% gewijzigd door gewoontim op 02-10-2015 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckBijlsma
helaaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Werkt die website van KPN nu gewoon niet of ben ik toevallig al te laat voor een preorder?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piratebay
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12-2022

Piratebay

Klapt er iedere keer uit.. nog geen order kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoontim
De site werkt heel traag, je moet even wachten of anders even de pagina herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

SirLenncelot schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:13:
Werkt die website van KPN nu gewoon niet of ben ik toevallig al te laat voor een preorder?
Same krijg steeds een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 21:50
Heb ook vaak een foutmelding.. (503 error)
Hebben jullie al een bevestiging of iets gekregen?

Ik druk om betalen om naar de laatste stap te gaan en dan kom ik weer op de KPN site uit.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
vodafone hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:22

Bob Popcorn

Plop!

Kom er ook niet doorheen, ik krijg een melding dat m'n abonnement niet verlengbaar is. :(

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Ri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 22:11
Waarom zou je in godsnaam bij KPN bestellen als Coolblue goedkoper is? Scheelt me 80 euro bijbetalen op 16GB iPhone.

[ Voor 24% gewijzigd door T-Ri op 02-10-2015 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Vodafone pre-order ook up! Vodafone belde mij 2 dagen geleden en vertelde mij dat zij mij 75 euro korting op het toestel mogen geven via telefoon sale. Klopt dit (hoef ik dan dus eenmalig 70 euro, inplaats van 145 te betalen?) of maar een lokkertje en kan ik hem net zo goed verlengen via de site?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
verlening op de site van vodafone vraagt 30,- euro aansluitkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
T-Ri schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:16:
Waarom zou je in godsnaam bij KPN bestellen als Coolblue goedkoper is? Scheelt me 80 euro bijbetalen op 16GB iPhone.
Coolblue is bij mij duurder...

KPN site is wel shit ja nu. Kwam net wel in het bestelformulier maar toen ik hem wilde verzenden weer zo'n error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Ik kan bij Coolblue het spotify abonnement met 10GB data niet afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Omdat ik me afvraag of ik m'n KPN compleet voordelen dan hou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook niemand die bij Typhone besteld? Ze hebben een speciale nachtlevering volgende week vrijdag en de prijzen zijn gelijk aan andere.

Zelf toch maar even wachten op Apple zelf, voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:35
SirLenncelot schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:18:
[...]

Ik kan bij Coolblue het spotify abonnement met 10GB data niet afsluiten
Die heb ik zojuist wel besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoontim
Ik ook, prijzen zijn echt een stuk lager dan elders. De prijsstelling is wel erg vreemd, hoe meer je bijbetaalt, hoe hoger de totale kosten zijn. Het 64 p/mnd abonnement is goedkoper in totaal dan de 48 p/mnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Bij KPN kom ik dus niet in het 'bevestigings' venster. Als ik geen 503 krijg gaat ie wel naar het telefoon overzicht haha prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Wtf? Heb mijn gegevens ingevuld bij KPN en kwam in het samenvatting scherm. Ik wilde op betalen klikken en hij gaat terug naar de home page? Zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Toch maar via CB besteld, we zien het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
KPN site wil idd niet echt nee. CB gaat wel, zit in die tarieven nou al de 5 euro van Compleet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Ruut88 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:20:
[...]

Die heb ik zojuist wel besteld!
Het is mij ook gelukt :) toch via CB! Bedankt voor tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoontim
SteffenV schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:24:
KPN site wil idd niet echt nee. CB gaat wel, zit in die tarieven nou al de 5 euro van Compleet??
Nee, dan gaat er nog 5 euro af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:57
Thanks voor de tip gozer! 250 euro tegenover 177 euro bijbetalen met dezelfde maandelijkse kosten.
Site van coolblue doet t ook een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Wtf bij Coolblue scheelt het met 133 euro :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
Kubusje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:27:
[...]

Thanks voor de tip gozer! 250 euro tegenover 177 euro bijbetalen met dezelfde maandelijkse kosten.
Site van coolblue doet t ook een stuk beter :)
Zie het net ook! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Jup hier ook coolblue besteld. 84 ipv 200 bijbetalen! Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ik heb hem maar besteld bij de Phonehouse, en dan afhalen in het filiaal :).
Volgende week vrijdag bijna niet thuis, en kan hem wss wel ophalen voordat ik aan de slag ga, dus ik sta vrijdag 10 uur voor de deur! 6S 64GB SG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
Volgens mij is de CB deal dan wel echt goed in vergelijking met ander sites.

64 gb + 10gb + spotify voor (24x64 - 5 euro voor compleet) = 1416 euro

[ Voor 15% gewijzigd door Ruut88 op 02-10-2015 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Coolblue is bij mij wel duurder met bijbetalen. Gaat hier wel om de 6S plus 64GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Coolblue 30 euro goedkoper met bijbetalen, wel 1GB minder per maand dan en 3 euro per maand duurder...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
CoolBlue is echte de beste deal by far in combinatie met een KPN abonnement! 'Slechts' 1416 euro voor 10GB!
http://www.pdashop.nl/pro...nk=654271&countryredirect

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 02-10-2015 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 21:50
is er überhaupt iemand via de KPN site doorgekomen tot bij stap 3? Ik knal elke keer weer terug naar de kpn site..

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
TIP: Bij CB kan je onderaan nog kiezen voor een gratis accessoire bundel met hoesje en screenprotector!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Inderdaad: 64 gb + 5gb + (24x54)+84= 1380euro.

Vraag me wel af wanneer CB gaat leveren. Staat nergens duidelijk aangegeven dat ze vanaf 9 okt leveren maar t zal wel goedkomen.

[ Voor 28% gewijzigd door Jay-v op 02-10-2015 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 15:29
Doorgekomen op de KPN site, alleen nog geen bevestigingsmail ontvangen.

64 gb + 5.5gb + (24x49)+199= 1375euro

[ Voor 22% gewijzigd door Fox-Racing op 02-10-2015 00:40 ]

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
1 x Apple iPhone 6s 64 GB Space Gray

1 x Case-Mate Barely There Apple iPhone 6/6s Clear

1 x Mobilize Screenprotector Apple iPhone 6/6s Duo Pack

1 x KPN Zorgeloos Premium Cat 3 2 jaar

Subtotaal

0,00
Totaal

0,00

Die gratis producten kosten normaal toch ongever 35 euro :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordifcg
  • Laatst online: 01-08-2023
Ik twijfel zo.. Proberen blijven bij KPN of CB.. WAT EEN STRESS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Fox-Racing schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:38:
Doorgekomen op de KPN site, alleen nog geen bevestigingsmail ontvangen.
Heb je ook kunnen betalen? Altijd als ik op betalen klik word ik teruggestuurd naar de homepagina. Is nu al de derde keer. Ben het maar weel opnieuw aan het proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
jordifcg schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:41:
Ik twijfel zo.. Proberen blijven bij KPN of CB.. WAT EEN STRESS
Kan iemand mij uitleggen waarom je bij dit prijsverschil bij KPN zelf zou willen bestellen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Ruut88 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:43:
[...]

Kan iemand mij uitleggen waarom je bij dit prijsverschil bij KPN zelf zou willen bestellen? 8)7
Ik hoor hier continue een prijsverschil maar is dat alleen bij de normale 6S? De plus is namelijk duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Waarom niet bij belsimpel.nl bestellen?

Eenmalig €404 en €32.50 per maand voor 200 min/sms en 5GB data voor 6S Plus 16GB.

€1214 in totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
Heb de 6S 64GB SG nu toch ook maar bij Coolblue besteld, als dat 100 euro scheelt is dat natuurlijk snel verdiend! :) hopen dat ze zsm bellen voor een afspraak. Bij levering staat wel op de dag van release, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordifcg
Jup.. Hier ook maar bij Coolblue besteld. Wat dramatisch zeg die site van KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

jordifcg schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:51:
Jup.. Hier ook maar bij Coolblue besteld. Wat dramatisch zeg die site van KPN
Waarom kopen mensen het bij Coolblue als er goedkopere opties zijn zoals Belsimpel? Puur voor de aflevertijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordifcg
Verwachte levertijd 4 weken staat op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-09 22:49

Tom Yam

(>'.')>

Ruut88 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:32:
TIP: Bij CB kan je onderaan nog kiezen voor een gratis accessoire bundel met hoesje en screenprotector!
Ik zie alleen betaalde accessoire bundels...

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
Tom Yam schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:58:
[...]

Ik zie alleen betaalde accessoire bundels...
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=345186

bundelprijzen zijn bij mij allemaal 0 euro icm met 10gb + spotify

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam

Tom Yam

(>'.')>

ah, apart, geldt blijkbaar alleen voor de 6s. Bij de 6s+ zijn het betaalde opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Hé hé, eindelijk gelukt bij KPN! De bevestigingsmail kreeg ik trouwens een paar seconde later al binnen :) Nu slapen :P

[ Voor 58% gewijzigd door bjorntju op 02-10-2015 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook gelukt, plus 64gb! nu slapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Zojuist ook gedaan via CB :)
Scheelt aanzienlijk!

Nog meer mensen waarbij status staat: 'Betaal om je bestelling te ontvangen'
Terwijl ik uiteraard netjes betaald heb.

Editje: Nevermind O-)
Status is al: 'Je wordt gebeld voor een afleverafspraak'

[ Voor 19% gewijzigd door Novarion op 02-10-2015 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam

Tom Yam

(>'.')>

Coolblue:
bij een KPN standaard zorgeloos C zijn de 6+ 64 GB in SG en zilver 343 bijbetalen.
De gouden en rosegouden zijn194 bijbetalen... scheelt 150 euro?! (oftewel voor de prijs dat je bij KPN zelf een 16 gb in welke kleur dan ook hebt, kan je @ CB een 64GB in goud of rose halen...)

gouden 6S+ 64GB in de bestelling it is!

edit: inmiddels lijken ook SG en zilver 194 te kosten

[ Voor 32% gewijzigd door Tom Yam op 02-10-2015 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Tom Yam schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 02:08:
Coolblue:
bij een KPN standaard zorgeloos C zijn de 6+ 64 GB in SG en zilver 343 bijbetalen.
De gouden en rosegouden zijn194 bijbetalen... scheelt 150 euro?! (oftewel voor de prijs dat je bij KPN zelf een 16 gb in welke kleur dan ook hebt, kan je @ CB een 64GB in goud of rose halen...)

gouden 6S+ 64GB in de bestelling it is!
Ben blij dat ik me heb kunnen inhouden rond 0:01
Vond de abo's van KPN nou niet zo heel bijzonder..
Mooi dat ik het nu voor een veel scherpere deal heb kunnen doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Wil ook een losse 6s (plus, ben er nog niet 100% over uit) op de dag van release. Ik stond net op het punt om een los toestel te pre-orderen bij CB en toen bedacht ik: laat ik eens kijken naar de leveringservaringen van vorig jaar bij de 6.

Toen waren er vertragingen en onduidelijkheden bij een aantal leden hier (leveringstijden onbekend, vertraging(en), toestellen met abonnement die voorrang kregen...)

Als CB mij kon garanderen dat ze er een kunnen afleveren volgende week vrijdag had ik wellicht mijn preorder doorgezet, maar ik denk dat ik toch netjes een poging bij Apple zelf probeer volgende week vrijdag (met eventuele reservering).

Andere tip:
bij PhoneHouse hebben ze de beschikbare aantallen online staan (of het daadwerkelijk klopt is een 2e).
http://www.phonehouse.nl/iphone-6s-plus-deals/

[ Voor 11% gewijzigd door randje op 02-10-2015 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
10-9 besteld bij belsimpel, een 6s 64gb SG. Sinds gisteren op voorraad en voor mij gereserveerd en met wat geluk zaterdag in huis d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 05:20
Gisteren de 6S zien liggen hier in Singapore. Rose goud is dus gewoon roze. Punt. LoL

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-09 18:33
nvm.

[ Voor 96% gewijzigd door Gait op 02-10-2015 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:07
Gister via Vodafone gekocht, nadat het 10x mislukt was kwam ik uit op directsale.vodafone.nl waar ik hem kon kopen. Kreeg om 00:31 mailtje bedankt voor je bestelling en om 01:00 een mailtje dat er nog een bestelling in mij winkelwagentje stond. Vanochtend meteen even gebeld, order niet doorgekomen =/ zo juist maar opnieuw het orderproces doorgelopen en netjes orderbevestiging gekregen. levering van de 9e zit er niet meer in ben ik bang!
Pagina: 1 ... 118 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.