Kan je hem niet gewoon los bij vodafone kopen?
Jeez wat is die website onhandig.
Jeez wat is die website onhandig.
[ Voor 3% gewijzigd door BlueBuff op 02-10-2015 09:05 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door BlueBuff op 02-10-2015 09:05 ]
Let wel op met Phonehouse. Zij ontvangen de toestellen vaak een stuk later. In het verleden is mij dit een keer overkomen en heb ik daarna meerdere mensen erover gehoord. Ook ontvangen de winkels slechts een aantal exemplaren maar accepteren wel behoorlijk wat pre-orders.michi schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:31:
Twijfel of ik bij mediamarkt of Phonehouse moet bestellen.
Zo zie je maar hoe verschillend de ervaringen kunnen zijn. Afgelopen jaren heb ik altijd op launch m'n iPhone gekregen of een dag ervoor (midnight sale) via Phone House. Fingers crossed!dimocash schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:34:
[...]
Let wel op met Phonehouse. Zij ontvangen de toestellen vaak een stuk later. In het verleden is mij dit een keer overkomen en heb ik daarna meerdere mensen erover gehoord. Ook ontvangen de winkels slechts een aantal exemplaren maar accepteren wel behoorlijk wat pre-orders.
just my 2 cents.....
klikkerdeklik :+
Ik heb dezelfde ervaring gehad, erg positief. Zo weer naar de winkel.lpetersen schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:36:
[...]
Zo zie je maar hoe verschillend de ervaringen kunnen zijn. Afgelopen jaren heb ik altijd op launch m'n iPhone gekregen of een dag ervoor (midnight sale) via Phone House. Fingers crossed!
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Atlas#22744
Met een contract of los toestel? De 6S 64GB space grey was al eerder deze week op voorraad, maar alleen voor losse verkoop en voor aantal providers beschikbaar.Iuigi schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 05:34:
10-9 besteld bij belsimpel, een 6s 64gb SG. Sinds gisteren op voorraad en voor mij gereserveerd en met wat geluk zaterdag in huis
Ik ben vandaag om half 10 gebeld, maar ik lag nog te slapen. Ook heb ik het volgende mailtje gekregen:Kasai schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:56:
Om 12:26 kreeg ik orderbevestiging van Coolbue (iPhone 6s 64 gb space gray icm KPN abbonement). Nu moet ik terug gebeld worden, ben benieuwd of dat vandaag nog gaat gebeuren.
Is er iemand al terug gebeld door Coolbue over de levering?
Bijzonder.gewoontim schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:20:
[...]
Ik ben vandaag om half 10 gebeld, maar ik lag nog te slapen. Ook heb ik het volgende mailtje gekregen:
"Het toestel dat u heeft besteld is nog niet op voorraad. Hierdoor kunnen wij nog geen afleverafspraak met u inplannen. Wij kunnen wel alvast het contract in orde maken en uw aanvraag controleren bij de provider. Zodra uw toestel leverbaar is, bellen wij u voor een afleverafspraak."
Atlas#22744
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Thanks! Maar lekker niets zeggend mailtje. Op twitter las ik wel dat ze 9 oktober noemen als lever datum.
Atlas#22744
Zelfde bestelling een half uurtje later gedaan. Ik ben nog niet gebeld en heb ook nog geen mailtje gehad.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
In de winkel kan je nooit extra korting krijgen, ze hebben daar de mogelijkheid niet voor. Prijzen zijn gelijk aan de KPN webshop, wel even inloggen met je account/sms code als je wilt verlengen.Pedr0 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:30:
Ga zo eerst naar een KPN winkel, kijken of ik daar nog meer korting krijg op het toestel bij een verlenging. Voorheen was dit wel zo namelijk.....
[ Voor 13% gewijzigd door Gangster93 op 02-10-2015 11:21 ]
Bij t-mobile juist wel, daar kunnen ze ook evt je punten inruilen voor aankoopprijs korting en kijken ze naar je 'klantwaarde' of ze nog wat voor je kunnen doen. Was daar altijd wel blij mee, tot nu toe altijd betere deal in de winkel dan online.Gangster93 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:20:
[...]
In de winkel kan je nooit extra korting krijgen, ze hebben daar de mogelijkheid niet voor. Prijzen zijn gelijk aan de KPN webshop, wel even inloggen met je account/sms code als je wilt verlengen.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
We hadden het over KPN, niet T-mobile, nietwaar?NiGeLaToR schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:24:
[...]
Bij t-mobile juist wel, daar kunnen ze ook evt je punten inruilen voor aankoopprijs korting en kijken ze naar je 'klantwaarde' of ze nog wat voor je kunnen doen. Was daar altijd wel blij mee, tot nu toe altijd betere deal in de winkel dan online.
Overigens twee jaar terug zat iedereen weken op z'n pre-order te wachten, ben ik een t-mobile winkel ingewandeld, verlengd en had ik vervolgens paar dagen na release m'n 5S. Je kan soms ook gewoon mazzel hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Gangster93 op 02-10-2015 11:29 ]
Als je die korting nu al hebt blijft die gewoon behouden.Mir64za schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:32:
Ik zit te denken aan Iphone 6s 64GB bij CB te bestellen met een KPN abonnement maar behoud ik ook mijn KPN Compleet korting?
Dat zou erg fijn zijn
24*32.50 = 780 + 424 toestel 1204 Totaal
Met Verdubbeling van Data & Belminuten
10000MB
400 Minuten
En 2 Jaar Gratis Spotify
KPN niet dan? Ben er prive geen klant, maar zakelijk probeer ik ze zoveel mogelijk te mijden. Zelden zo lang voor zulke eenvoudige zaken letterlijk halve dagen in de wacht moeten laten hangen.Gangster93 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:28:
[...]
We hadden het over KPN, niet T-mobile, nietwaar?T-mobile moet iets doen om klanten te behouden.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik doelde meer op het bereik van T-mobile. Nog steeds niet om naar huis te schrijven, vooral internetten in de trein met T-mobile is niet te doen.NiGeLaToR schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:44:
[...]
KPN niet dan? Ben er prive geen klant, maar zakelijk probeer ik ze zoveel mogelijk te mijden. Zelden zo lang voor zulke eenvoudige zaken letterlijk halve dagen in de wacht moeten laten hangen.
Maargoed, misschien dat ze voor de thuisgebruikers wel iets te bieden hebben
Dat verschilt, ik woon in een gebied waar t-mobile het prima doet en andere providers in sommige gevallen minder. Wat ik wel slecht vind is hoe onwijs lang 4G uitrol heeft geduurd bij t-mobile. Dat heeft KPN echt goed gedaan.Gangster93 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:46:
[...]
Ik doelde meer op het bereik van T-mobile. Nog steeds niet om naar huis te schrijven, vooral internetten in de trein met T-mobile is niet te doen.
Voorheen was dat wel altijd zo. De medewerkers bevestigde het zojuist nog eens...maar is al 1,5 jaar niet meer.Gangster93 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:20:
[...]
In de winkel kan je nooit extra korting krijgen, ze hebben daar de mogelijkheid niet voor. Prijzen zijn gelijk aan de KPN webshop, wel even inloggen met je account/sms code als je wilt verlengen.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Contract verlenging bij Hollandsnieuwe!HoonBoy schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:13:
[...]
Met een contract of los toestel? De 6S 64GB space grey was al eerder deze week op voorraad, maar alleen voor losse verkoop en voor aantal providers beschikbaar.
Indien met contract, bij welke provider?
Ik heb de 6S met nachtlevering daar vanochtend besteld. Die nachtlevering is een leuk initiatief. Ik ben benieuwd of ze het ook echt gaat lukken, maar dat gaan we merken.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:20:
Ook niemand die bij Typhone besteld? Ze hebben een speciale nachtlevering volgende week vrijdag en de prijzen zijn gelijk aan andere.
|_____vakje______|
Ik ben inmiddels ook gebeld en heb mijn gegevens via de mail gestuurd. De verwachting is dat ze donderdag bellen voor een leverafspraakgewoontim schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:45:
Ja, inderdaad. De rest van het mailtje bestaat uit andere vragen voor het contract (simkaartnummer e.d.).
Ik heb gisteravond ook gelijk een Whatsappje naar Coolblue gestuurd over de vraag of ze de iPhones 9 oktober gaan leveren en ik kreeg het volgende antwoord:
"Dankjewel voor je bestelling. We gaan er van uit dat het de 9e is, maar we kunnen geen beloftes doen. Dit uit ervaring dat het wel eens voor kan komen dat er door de grote vraag wat vertragingen optreden en we niemand willen teleurstellen."
Atlas#22744
Bij studentmobiel betaal je er ook een prijs voor (bij los toestel in ieder geval). Dan support ik liever een medetweaker die naar Duitsland/Frankrijk is gegaan.javami schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:17:
Typhone nachtlevering, Coolblue de 9e, Studentmobiel verzend al. Waarom heb ik nou bij Belsimpel besteld
Wel leuk ja, vorig jaar hadden ze het anders aangepakt. Het was toen een loting waaruit 100 mensen de gelukkigen werden. Ik denk overigens wel dat het ze gaat lukken. Dit keer laten ze AMP het leveren en hebben ze een aantal provincies/gebieden uitgesloten.CyberSnooP schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:07:
[...]
Ik heb de 6S met nachtlevering daar vanochtend besteld. Die nachtlevering is een leuk initiatief. Ik ben benieuwd of ze het ook echt gaat lukken, maar dat gaan we merken.
[ Voor 37% gewijzigd door randje op 02-10-2015 15:43 ]
Die "Vodafone" versie is gewoon een normale iPhone zonder simlock zoals iedere andere iPhone...steffeh schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:52:
00:39 bij Coolblue besteld, rond 1300 gebeld voor de bevestiging. Word a.s. woensdag of donderdag gebeld voor een leverafspraak op de 9e.
Had een foutje gemaakt tijdens de bestelling. Blijkbaar bij een Vodafone verlenging wordt standaard de Vodafone iPhone versie gekozen ( dus met simlock .. ).
Even achteraan gebeld, uurtje later was het opgelost en nu krijg ik de simlock vrije iPhone 6s 64gb, yay!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat leek mij ook ( twee keer gevraagd ), maar ze waren er stellig van overtuigd dat het niet zo was, dus nu een 'non branded' versie.hoofdcoach schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:56:
[...]
Die "Vodafone" versie is gewoon een normale iPhone zonder simlock zoals iedere andere iPhone...
Ondertussen heeft ron_tweaker er eentje bij me opgehaald... zit ik nog steeds met eentje in mijn 'maag'. Wat een gedoe weer.BaSsDruM schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:52:
Ik heb zelf een iPhone 6S plus gekocht afgelopen vrijdag in Frankrijk. Ik zou er ook 2 voor mijn collega meenemen, kom ik vanmorgen op mijn werk: oh ja, ik was zelf al naar Oberhausen gereden.![]()
Nu dus 2x iPhone 6S 64GB silver 'over'. Apple gebeld, je kan ze binnen twee weken terug brengen, maar wel alleen in de store waar je 'm gekocht hebt. Aangezien 900 km rijden niet bij mij als eerste optie in mij op komt, iemand die tegen winkelprijs de 64GB over wil nemen?
Verwijderd
Ik heb hem daar ook besteld, vandaag gebeld en te horen gekregen dat het maximaal 4 weken duurt... Ik had hem met verlenging van Vodafone abonnement besteld. Vodafone gaat eerst hun eigen klanten zoveel mogelijk bedienen en dan pas aan andere partijen leveren vertelden ze mij. Mooi balen dusjavami schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:17:
Typhone nachtlevering, Coolblue de 9e, Studentmobiel verzend al. Waarom heb ik nou bij Belsimpel besteld
Hier al gelijk op dag 1 besteld (12 september) en toen stond er ook al 4 weken, dus dat moet ik hem rond launch gaan krijgen. At any rate ik zal dus een van de eerste zijn en kan er hier gelijk bericht van doen zodra hij hier is.Zornar schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:45:
[...]
Ik heb hem daar ook besteld, vandaag gebeld en te horen gekregen dat het maximaal 4 weken duurt... Ik had hem met verlenging van Vodafone abonnement besteld. Vodafone gaat eerst hun eigen klanten zoveel mogelijk bedienen en dan pas aan andere partijen leveren vertelden ze mij. Mooi balen dus
Ja ze hadden hem wel vrij goedkoop ja, op mijn orderbevestiging staat 11 september, neem aan dat ik hem dan ook zou moeten krijgen rond de launch, maar de telefoonmedewerkster zei van niet.. Maar eventjes afwachten :-)Donderstraaltje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:58:
[...]
Hier al gelijk op dag 1 besteld (12 september) en toen stond er ook al 4 weken, dus dat moet ik hem rond launch gaan krijgen. At any rate ik zal dus een van de eerste zijn en kan er hier gelijk bericht van doen zodra hij hier is.
Daarbij ik heb sinds gister ff lopen narekenen, en nergens is hij zo cheap als waar ik hem toen voor vastgelegd heb
Betaal voor 1 jaar (was zo cheap ik denk dan verleng ik wel met een nieuw toestel over een jaar opnieuw) 1065 euro uit mijn hoofd voor een 64GB 6S en onbeperkt min/sms +7GB data.
We gaan het zien of ze zich aan de 4 weken houden wat voor mij dus @nl launch is.
Verwijderd
Ah dan is het je zeker voor 24u gelukt? kwam ik niet doorheen.Zornar schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:09:
[...]
Ja ze hadden hem wel vrij goedkoop ja, op mijn orderbevestiging staat 11 september, neem aan dat ik hem dan ook zou moeten krijgen rond de launch, maar de telefoonmedewerkster zei van niet.. Maar eventjes afwachten :-)
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Ja, gelukkig nog welDonderstraaltje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:27:
[...]
Ah dan is het je zeker voor 24u gelukt? kwam ik niet doorheen.
Heb hem in de ochtend met een krantje en ontbijtje erbij besteld.
Grappig genoeg zelfs bij belsimpel.nl is ie nu niet meer zo goedkoop, schijnbaar hanteren die ook al vroegboekkorting(can I have airmiles with that?
)
200 euro korting op iPhone bij een 1 jarig abo? Netjes toch?V3g3ta schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:41:
Is dit een goede prijs? €1098 totaal.
[afbeelding]
Leek mij ook. Daarnaast de goedkoopste die ik kon vinden. Zojuist mijn contract dan maar verlengd daar. 😊OMX2000 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:30:
[...]
200 euro korting op iPhone bij een 1 jarig abo? Netjes toch?
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Maandag lijkt mij daarvoor niet de meest geschikte dag eigenlijk. Zo met een weekend zonder nieuwe voorraad ervoor.BuckBijlsma schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:00:
Ik ga maandag naar Oberhausen om mn iPhone te kopen. Als ik om 06:00 uur reserveer, kan ik toch verwachten dat de Grijze 6Plus 64 gb wel beschikbaar is, toch?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 79% gewijzigd door MX-Arjen op 02-10-2015 23:09 ]
[ Voor 44% gewijzigd door randje op 03-10-2015 08:37 ]
Check hier maarknakker2 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 03:46:
ik lees erg veel over dat mensen de telefoon kopen bij bedrijven anders dan het 'gebruikelijke' zoals KPN. Tele2, tmobile etc
Ik heb nu nog een abbo lopen met m'n 5s bij tmobile , kreeg een melding dat ik mag verlengen;
Keuze zou vallen op 64gb , 120m bellen, 3gb internet. 2 jaar contract
Prijs : €50/maand. €200 toestel
Ik heb volgens de tmobile site €26 aan punten
Is dit gemiddeld? Te duur ? Kan ik beter net zoals ik hier lees kijken naar andere mogelijkheden ?
Heb zojuist een statusupdate gekregen met: 'je bestelling is niet op voorraad'.randje schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 01:30:
voor de Typhone bestellers: Ik zie dat een nachtlevering niet meer kan (in ieder geval voor de 64GB 6s Rose de plus en de normale, de rest heb ik niet verder gechecked).
Hopelijk val ik nog wel eronder, morgen maar even bellen of ik bij de gelukkigen hoor.
[ Voor 10% gewijzigd door Leauwie op 03-10-2015 10:31 ]
Verwijderd
Na 130 euro opgewaardeerd te hebben kan je hem simlock vrij maken bron meercardwizard schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:33:
prepaid dus die zijn waarschijnlijk met simlock
Gegroet!
ok geen voordeel dusVerwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:45:
[...]
Na 130 euro opgewaardeerd te hebben kan je hem simlock vrij maken bron meer
Verwijderd
Mwa.. prepaid is hier stukken beter als wat je in Nederland krijgt hoor en in Nederland heb je bv sim-only abo en koop je losse iPhone (50 euro duurder).
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2015 18:01 ]
Is toch niet gek aangezien ze ook nog niet op voorraad zijnrandje schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:34:
[...]
Heb zojuist een statusupdate gekregen met: 'je bestelling is niet op voorraad'.
Direct gebeld en gevraagd hoe het zit. De medewerkster wist me te vertellen dat het gewoon de huidige situatie is en dat ik er vanuit mag gaan dat ik hem wel geleverd zal krijgen met de nachtlevering.
Nope true, maar blijkbaar heeft het bij veel mensen wel voor verwarring gezorgd dat er 20 minuten later een mail naar de nachtbezorgingsklanten is verstuurd dat de betreffende mail niet van toepassing is en dat we netjes onze iPhone in de nacht kunnen verwachten.Roos79 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:20:
[...]
Is toch niet gek aangezien ze ook nog niet op voorraad zijn
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Roos79 op 03-10-2015 21:33 ]
Oke.AYTJ schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:15:
iPhone 6s 128GB Space Gray bij Coolblue besteld.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Ik snap wel dat hij nu niet op voorraad is, maar ze kunnen dus ook niet toezeggen dat hij op vrijdag bezorgd wordt. Dit staat er wel bij namelijk: Gratis bezorgd op de dag van release.Roos79 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 21:33:
Volgens mij is hij nergens echt op voorraad tot die 9de
Ja, die mail heb ik ook gekregen. Maar wat er in de mail staat klopt eigenlijk wel want het toestel is op dit moment ook niet op voorraad. Als ik op mijn orderstatus kijk staat er ook:Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:56:
[...]
Ik snap wel dat hij nu niet op voorraad is, maar ze kunnen dus ook niet toezeggen dat hij op vrijdag bezorgd wordt. Dit staat er wel bij namelijk: Gratis bezorgd op de dag van release.
Heeft er iemand die bij KPN besteld heeft al bevestiging van levering op vrijdag? Ik kreeg nl. na het bestellen deze mail:
"U hebt gekozen voor één van de allernieuwste toestellen. Het toestel is op dit moment nog niet op voorraad, maar we verwachten dit toestel binnenkort aan u te kunnen leveren.
Zodra het artikel aanwezig is, ontvangt u een bericht dat uw bestelling naar u wordt verzonden.
Met vriendelijke groet,
Bob Mols,
Directeur Klantenservice"
Zegt ook niet super veel natuurlijk "vanaf 9 oktober", maar ik weet wel bijna zeker dat hij dan geleverd wordt. Als je hem die nacht besteld hebt dan komt hij wel gewoon 9 oktober denk ik hoor. Providers krijgen er vaak wel zat binnenLet op!
Beste klant,
Bedankt voor het bestellen van de iPhone 6s Plus!
Het toestel wordt geleverd vanaf 9 oktober.
Groet, KPN
Verwijderd
Ik heb hem na 1en besteld, na zo'n 20x refreshen, dus ik hoop het! Ik kijk er in ieder geval erg naar uit!bjorntju schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:20:
[...]
Ja, die mail heb ik ook gekregen. Maar wat er in de mail staat klopt eigenlijk wel want het toestel is op dit moment ook niet op voorraad. Als ik op mijn orderstatus kijk staat er ook:
[...]
Zegt ook niet super veel natuurlijk "vanaf 9 oktober", maar ik weet wel bijna zeker dat hij dan geleverd wordt. Als je hem die nacht besteld hebt dan komt hij wel gewoon 9 oktober denk ik hoor. Providers krijgen er vaak wel zat binnen
Hah ik ook jaVerwijderd schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:32:
[...]
Ik heb hem na 1en besteld, na zo'n 20x refreshen, dus ik hoop het! Ik kijk er in ieder geval erg naar uit!
[ Voor 6% gewijzigd door bjorntju op 04-10-2015 20:39 ]
Is al aangepast dus zal niet verder dalen. Prima toestel nog steeds en erg snel.Veritas schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 21:34:
Weet iemand of de prijs van de gewone iPhone 6 nog gaat dalen na 9 oktober? Of is die prijs al aangepast en blijft die ook na de intro van de 6s hetzelfde?
PSN: bryanlost
Jammer. Zeker een prima toestel, alleen goedkoper is altijd goed natuurlijk ;-)alwaysleft schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 21:37:
[...]
Is al aangepast dus zal niet verder dalen. Prima toestel nog steeds en erg snel.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq