Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueBuff
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-07 14:02
Kan je hem niet gewoon los bij vodafone kopen?

Jeez wat is die website onhandig.

[ Voor 3% gewijzigd door BlueBuff op 02-10-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Twijfel of ik bij mediamarkt of Phonehouse moet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Weet niet of ik heel veel meer heb betaald (niet echt vergeleken), maar gisteren om 00.01 prima een verlenging gedaan bij Phone House!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:58
michi schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:31:
Twijfel of ik bij mediamarkt of Phonehouse moet bestellen.
Let wel op met Phonehouse. Zij ontvangen de toestellen vaak een stuk later. In het verleden is mij dit een keer overkomen en heb ik daarna meerdere mensen erover gehoord. Ook ontvangen de winkels slechts een aantal exemplaren maar accepteren wel behoorlijk wat pre-orders.

just my 2 cents.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Laatst online: 09-01-2024
dimocash schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:34:
[...]

Let wel op met Phonehouse. Zij ontvangen de toestellen vaak een stuk later. In het verleden is mij dit een keer overkomen en heb ik daarna meerdere mensen erover gehoord. Ook ontvangen de winkels slechts een aantal exemplaren maar accepteren wel behoorlijk wat pre-orders.

just my 2 cents.....
Zo zie je maar hoe verschillend de ervaringen kunnen zijn. Afgelopen jaren heb ik altijd op launch m'n iPhone gekregen of een dag ervoor (midnight sale) via Phone House. Fingers crossed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 12:12
6S 64gb SG zonder abbo besteld bij CoolBlue, echter staat er eerst:
'Gratis bezorgd op de dag van de release'

En na het bestellen:
'U ontvangt maandag 1 december uw bestelling'

Nu is 1 december volgens mij een dinsdag, dus dat klopt niet.

Hoop wel dat hij 9 oktober binnen is dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-09 15:41

vhal

ಠ_ಠ

Ik wacht wel tot ze gewoon in de Apple-store beschikbaar zijn. De prijzen van de abonnementen zijn niet echt spectaculair tot dusver.

Overigens is CB goedkoper dan de 'persoonlijke' aanbieding van VF ;(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 00:03
Iphone6s 128gb bij kpn besteld voor:
200+200min, 5+5gb data, 42,50euro pm, 380euro toestel + aansluitkosten

24x42,50 + 380= €1400,-
Rib uit mijn lijf ;)

Weet iemand of kpn voldoende voorraad heeft voor 9oktober?

klikkerdeklik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueBuff
Het is dus bij vodafone niet mogelijk om een los toestel te kopen. Volgens het personeel daar werk het (nu nog) bij iedere winkel zo.

Dan maar wachten totdat ik hem los bij de apple webshop kan kopen :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh0t
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 22:20
Naar aanleiding van Huismarb zijn reactie heb ook ik maar even Vodafone gebeld. Via directsale rond half 1 besteld en kreeg ook rond 1 uur een mail over m'n winkelmandje.

Net gebeld en ze konden geen order vinden.. Ik wacht het nog even af in verband met verwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Laatst online: 24-09 11:58

robhof

Lembongan view

lpetersen schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:36:
[...]

Zo zie je maar hoe verschillend de ervaringen kunnen zijn. Afgelopen jaren heb ik altijd op launch m'n iPhone gekregen of een dag ervoor (midnight sale) via Phone House. Fingers crossed! :)
Ik heb dezelfde ervaring gehad, erg positief. Zo weer naar de winkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Vannacht rond 1:05 een 128GB Space Gray besteld, hopen dat ik op tijd was voor levering op de 9e. Site was de hele tijd onbereikbaar.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Om 12:26 kreeg ik orderbevestiging van Coolbue (iPhone 6s 64 gb space gray icm KPN abbonement). Nu moet ik terug gebeld worden, ben benieuwd of dat vandaag nog gaat gebeuren.

Is er iemand al terug gebeld door Coolbue over de levering?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoonBoy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2024
Iuigi schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 05:34:
10-9 besteld bij belsimpel, een 6s 64gb SG. Sinds gisteren op voorraad en voor mij gereserveerd en met wat geluk zaterdag in huis d:)b
Met een contract of los toestel? De 6S 64GB space grey was al eerder deze week op voorraad, maar alleen voor losse verkoop en voor aantal providers beschikbaar.

Indien met contract, bij welke provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoontim
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 22:38
Kasai schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:56:
Om 12:26 kreeg ik orderbevestiging van Coolbue (iPhone 6s 64 gb space gray icm KPN abbonement). Nu moet ik terug gebeld worden, ben benieuwd of dat vandaag nog gaat gebeuren.

Is er iemand al terug gebeld door Coolbue over de levering?
Ik ben vandaag om half 10 gebeld, maar ik lag nog te slapen. Ook heb ik het volgende mailtje gekregen:

"Het toestel dat u heeft besteld is nog niet op voorraad. Hierdoor kunnen wij nog geen afleverafspraak met u inplannen. Wij kunnen wel alvast het contract in orde maken en uw aanvraag controleren bij de provider. Zodra uw toestel leverbaar is, bellen wij u voor een afleverafspraak."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

gewoontim schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:20:
[...]

Ik ben vandaag om half 10 gebeld, maar ik lag nog te slapen. Ook heb ik het volgende mailtje gekregen:

"Het toestel dat u heeft besteld is nog niet op voorraad. Hierdoor kunnen wij nog geen afleverafspraak met u inplannen. Wij kunnen wel alvast het contract in orde maken en uw aanvraag controleren bij de provider. Zodra uw toestel leverbaar is, bellen wij u voor een afleverafspraak."
Bijzonder.

Welk toestel had je besteld?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-09 18:33
Ik heb hem zojuist besteld bij NazTel.nl daar hebben ze de iPhone 6s op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 20:05
Ga zo eerst naar een KPN winkel, kijken of ik daar nog meer korting krijg op het toestel bij een verlenging. Voorheen was dit wel zo namelijk.....

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoontim
Kasai schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:26:
[...]

Bijzonder.

Welk toestel had je besteld?
6s 64GB om 23.55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Thanks! Maar lekker niets zeggend mailtje. Op twitter las ik wel dat ze 9 oktober noemen als lever datum.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoontim
Ja, inderdaad. De rest van het mailtje bestaat uit andere vragen voor het contract (simkaartnummer e.d.).

Ik heb gisteravond ook gelijk een Whatsappje naar Coolblue gestuurd over de vraag of ze de iPhones 9 oktober gaan leveren en ik kreeg het volgende antwoord:

"Dankjewel voor je bestelling. We gaan er van uit dat het de 9e is, maar we kunnen geen beloftes doen. Dit uit ervaring dat het wel eens voor kan komen dat er door de grote vraag wat vertragingen optreden en we niemand willen teleurstellen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zornar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-01 00:27
Heb op 10-9 de 64gb silver besteld bij belsimpel met vodafone verlenging. Op de website van belsimpel staat voor een aantal providers 2-4 werkdagen, maar bij vodafone 4 weken. Weet iemand toevallig of de provider daar invloed op heeft door van te voren apps te installeren waardoor het langer duurt of iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 12:12
Ik heb een los toestel besteld bij CB dus kreeg sowieso geen mailtje over een abbo of provider.
Ik heb gemaild wat de leverdatum is, daarin zeiden ze dat ik er van uit kon gaan dat hij 9 oktober aangeboden wordt, mits de release niet uitgesteld wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Mijn preorder had ik bij coolblue al op 10 september gedaan. Dus ik verwacht wel dat ik hem op 9 oktober in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 13:37
Ik heb mijn order bij KPN geannuleerd en ook bij Coolblue besteld. Scheelde me ruim 100 euro aan toestelkosten. Het gaat om de 6S 64GB space gray, 2 jr met verlenging (zorgeloos premium +spotify).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Zelfde bestelling een half uurtje later gedaan. Ik ben nog niet gebeld en heb ook nog geen mailtje gehad.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 20:28
Pedr0 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:30:
Ga zo eerst naar een KPN winkel, kijken of ik daar nog meer korting krijg op het toestel bij een verlenging. Voorheen was dit wel zo namelijk.....
In de winkel kan je nooit extra korting krijgen, ze hebben daar de mogelijkheid niet voor. Prijzen zijn gelijk aan de KPN webshop, wel even inloggen met je account/sms code als je wilt verlengen.

[ Voor 13% gewijzigd door Gangster93 op 02-10-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:58
Gangster93 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:20:
[...]

In de winkel kan je nooit extra korting krijgen, ze hebben daar de mogelijkheid niet voor. Prijzen zijn gelijk aan de KPN webshop, wel even inloggen met je account/sms code als je wilt verlengen.
Bij t-mobile juist wel, daar kunnen ze ook evt je punten inruilen voor aankoopprijs korting en kijken ze naar je 'klantwaarde' of ze nog wat voor je kunnen doen. Was daar altijd wel blij mee, tot nu toe altijd betere deal in de winkel dan online.

Overigens twee jaar terug zat iedereen weken op z'n pre-order te wachten, ben ik een t-mobile winkel ingewandeld, verlengd en had ik vervolgens paar dagen na release m'n 5S. Je kan soms ook gewoon mazzel hebben :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
NiGeLaToR schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:24:
[...]

Bij t-mobile juist wel, daar kunnen ze ook evt je punten inruilen voor aankoopprijs korting en kijken ze naar je 'klantwaarde' of ze nog wat voor je kunnen doen. Was daar altijd wel blij mee, tot nu toe altijd betere deal in de winkel dan online.

Overigens twee jaar terug zat iedereen weken op z'n pre-order te wachten, ben ik een t-mobile winkel ingewandeld, verlengd en had ik vervolgens paar dagen na release m'n 5S. Je kan soms ook gewoon mazzel hebben :)
We hadden het over KPN, niet T-mobile, nietwaar? :) T-mobile moet iets doen om klanten te behouden.

[ Voor 3% gewijzigd door Gangster93 op 02-10-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02:21
Ik zit te denken aan Iphone 6s 64GB bij CB te bestellen met een KPN abonnement maar behoud ik ook mijn KPN Compleet korting?

Dat zou erg fijn zijn

24*32.50 = 780 + 424 toestel 1204 Totaal :)

Met Verdubbeling van Data & Belminuten

10000MB
400 Minuten
En 2 Jaar Gratis Spotify

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
Mir64za schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:32:
Ik zit te denken aan Iphone 6s 64GB bij CB te bestellen met een KPN abonnement maar behoud ik ook mijn KPN Compleet korting?

Dat zou erg fijn zijn

24*32.50 = 780 + 424 toestel 1204 Totaal :)

Met Verdubbeling van Data & Belminuten

10000MB
400 Minuten
En 2 Jaar Gratis Spotify
Als je die korting nu al hebt blijft die gewoon behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Gangster93 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:28:
[...]

We hadden het over KPN, niet T-mobile, nietwaar? :) T-mobile moet iets doen om klanten te behouden.
KPN niet dan? Ben er prive geen klant, maar zakelijk probeer ik ze zoveel mogelijk te mijden. Zelden zo lang voor zulke eenvoudige zaken letterlijk halve dagen in de wacht moeten laten hangen.

Maargoed, misschien dat ze voor de thuisgebruikers wel iets te bieden hebben :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
NiGeLaToR schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:44:
[...]

KPN niet dan? Ben er prive geen klant, maar zakelijk probeer ik ze zoveel mogelijk te mijden. Zelden zo lang voor zulke eenvoudige zaken letterlijk halve dagen in de wacht moeten laten hangen.

Maargoed, misschien dat ze voor de thuisgebruikers wel iets te bieden hebben :)
Ik doelde meer op het bereik van T-mobile. Nog steeds niet om naar huis te schrijven, vooral internetten in de trein met T-mobile is niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoontim
Net even CB teruggebeld. Ze wilden het contract telefonisch volledig maken, dus dat maar even gedaan. Aangezien ik 5 minuten voor 12 heb besteld zat ik waarschijnlijk wel bij de eerste levering, het mevrouwtje aan de telefoon moest er wel even om lachen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Gangster93 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:46:
[...]

Ik doelde meer op het bereik van T-mobile. Nog steeds niet om naar huis te schrijven, vooral internetten in de trein met T-mobile is niet te doen.
Dat verschilt, ik woon in een gebied waar t-mobile het prima doet en andere providers in sommige gevallen minder. Wat ik wel slecht vind is hoe onwijs lang 4G uitrol heeft geduurd bij t-mobile. Dat heeft KPN echt goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverlode
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-03 17:52
Vannacht 12:29 besteld bij CB en zojuist ben ik gebeld om gegevens aan te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 20:05
Gangster93 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:20:
[...]

Voorheen was dat wel altijd zo. De medewerkers bevestigde het zojuist nog eens...maar is al 1,5 jaar niet meer.

Dus toch maar gewoon online de bestelling gedaan! >:)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
HoonBoy schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:13:
[...]

Met een contract of los toestel? De 6S 64GB space grey was al eerder deze week op voorraad, maar alleen voor losse verkoop en voor aantal providers beschikbaar.

Indien met contract, bij welke provider?
Contract verlenging bij Hollandsnieuwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:20:
Ook niemand die bij Typhone besteld? Ze hebben een speciale nachtlevering volgende week vrijdag en de prijzen zijn gelijk aan andere.
Ik heb de 6S met nachtlevering daar vanochtend besteld. Die nachtlevering is een leuk initiatief. Ik ben benieuwd of ze het ook echt gaat lukken, maar dat gaan we merken.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

gewoontim schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:45:
Ja, inderdaad. De rest van het mailtje bestaat uit andere vragen voor het contract (simkaartnummer e.d.).

Ik heb gisteravond ook gelijk een Whatsappje naar Coolblue gestuurd over de vraag of ze de iPhones 9 oktober gaan leveren en ik kreeg het volgende antwoord:

"Dankjewel voor je bestelling. We gaan er van uit dat het de 9e is, maar we kunnen geen beloftes doen. Dit uit ervaring dat het wel eens voor kan komen dat er door de grote vraag wat vertragingen optreden en we niemand willen teleurstellen."
Ik ben inmiddels ook gebeld en heb mijn gegevens via de mail gestuurd. De verwachting is dat ze donderdag bellen voor een leverafspraak :D

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhanegraaf
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Huhhhh, zou het echt zo zijn ??
Zojuist bevestiging gehad van Studentmobiel.nl dat mijn iPhone is verzonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
Typhone nachtlevering, Coolblue de 9e, Studentmobiel verzend al. Waarom heb ik nou bij Belsimpel besteld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

javami schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:17:
Typhone nachtlevering, Coolblue de 9e, Studentmobiel verzend al. Waarom heb ik nou bij Belsimpel besteld :')
Bij studentmobiel betaal je er ook een prijs voor (bij los toestel in ieder geval). Dan support ik liever een medetweaker die naar Duitsland/Frankrijk is gegaan.

BCC levert volgens de site ook uit op 9 oktober (verzending op 8 oktober), maar volgens een persoon op iculture heeft BCC hem al toegezegd dat ze een vertraging in de levering hebben.
CyberSnooP schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

Ik heb de 6S met nachtlevering daar vanochtend besteld. Die nachtlevering is een leuk initiatief. Ik ben benieuwd of ze het ook echt gaat lukken, maar dat gaan we merken.
Wel leuk ja, vorig jaar hadden ze het anders aangepakt. Het was toen een loting waaruit 100 mensen de gelukkigen werden. Ik denk overigens wel dat het ze gaat lukken. Dit keer laten ze AMP het leveren en hebben ze een aantal provincies/gebieden uitgesloten.

edit: Dit is natuurlijk ook wel wishfull thinking, heb zojuist ook via een nachtlevering besteld

[ Voor 37% gewijzigd door randje op 02-10-2015 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:44
00:39 bij Coolblue besteld, rond 1300 gebeld voor de bevestiging. Word a.s. woensdag of donderdag gebeld voor een leverafspraak op de 9e.

Had een foutje gemaakt tijdens de bestelling. Blijkbaar bij een Vodafone verlenging wordt standaard de Vodafone iPhone versie gekozen ( dus met simlock .. ).

Even achteraan gebeld, uurtje later was het opgelost en nu krijg ik de simlock vrije iPhone 6s 64gb, yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-09 19:51
steffeh schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:52:
00:39 bij Coolblue besteld, rond 1300 gebeld voor de bevestiging. Word a.s. woensdag of donderdag gebeld voor een leverafspraak op de 9e.

Had een foutje gemaakt tijdens de bestelling. Blijkbaar bij een Vodafone verlenging wordt standaard de Vodafone iPhone versie gekozen ( dus met simlock .. ).

Even achteraan gebeld, uurtje later was het opgelost en nu krijg ik de simlock vrije iPhone 6s 64gb, yay!
Die "Vodafone" versie is gewoon een normale iPhone zonder simlock zoals iedere andere iPhone... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:38

OMX2000

By any means necessary...

Is er toevallig al iemand bij T-Mobile in een winkel langs geweest? M.a.w. zijn er leuke deals te sluiten?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:44
hoofdcoach schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:56:
[...]

Die "Vodafone" versie is gewoon een normale iPhone zonder simlock zoals iedere andere iPhone... :P
Dat leek mij ook ( twee keer gevraagd ), maar ze waren er stellig van overtuigd dat het niet zo was, dus nu een 'non branded' versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-09 16:49
BaSsDruM schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:52:
Ik heb zelf een iPhone 6S plus gekocht afgelopen vrijdag in Frankrijk. Ik zou er ook 2 voor mijn collega meenemen, kom ik vanmorgen op mijn werk: oh ja, ik was zelf al naar Oberhausen gereden. |:(

Nu dus 2x iPhone 6S 64GB silver 'over'. Apple gebeld, je kan ze binnen twee weken terug brengen, maar wel alleen in de store waar je 'm gekocht hebt. Aangezien 900 km rijden niet bij mij als eerste optie in mij op komt, iemand die tegen winkelprijs de 64GB over wil nemen?
Ondertussen heeft ron_tweaker er eentje bij me opgehaald... zit ik nog steeds met eentje in mijn 'maag'. Wat een gedoe weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deeeemy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-10-2023
Iemand enig idee hoe het 9 oktober gaat? Zal het, net zoals in Duitsland, die ochtend om 6 uur te reserveren zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de KPN preorders: hoe staat bij jullie de de leverdatum? Ik heb een plus 64 SG en bij mij staat vanaf 9 okt. Zijn er ook al toestellen waar de leverdatum al vast staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Voor diegene die morgen wellicht naar Centro Oberhausen willen. Zit morgen dicht. Een of andere feestdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zornar
javami schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:17:
Ik heb hem daar ook besteld, vandaag gebeld en te horen gekregen dat het maximaal 4 weken duurt... Ik had hem met verlenging van Vodafone abonnement besteld. Vodafone gaat eerst hun eigen klanten zoveel mogelijk bedienen en dan pas aan andere partijen leveren vertelden ze mij. Mooi balen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueBuff
iemand bij de mediamarkt besteld? er staat 4-9 werkdagen ik hoop dat dat volgende week zaterdag/vrijdag is dan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Zornar schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:45:
[...]

Ik heb hem daar ook besteld, vandaag gebeld en te horen gekregen dat het maximaal 4 weken duurt... Ik had hem met verlenging van Vodafone abonnement besteld. Vodafone gaat eerst hun eigen klanten zoveel mogelijk bedienen en dan pas aan andere partijen leveren vertelden ze mij. Mooi balen dus
Hier al gelijk op dag 1 besteld (12 september) en toen stond er ook al 4 weken, dus dat moet ik hem rond launch gaan krijgen. At any rate ik zal dus een van de eerste zijn en kan er hier gelijk bericht van doen zodra hij hier is.
Daarbij ik heb sinds gister ff lopen narekenen, en nergens is hij zo cheap als waar ik hem toen voor vastgelegd heb :D
Betaal voor 1 jaar (was zo cheap ik denk dan verleng ik wel met een nieuw toestel over een jaar opnieuw) 1065 euro uit mijn hoofd voor een 64GB 6S en onbeperkt min/sms +7GB data.

We gaan het zien of ze zich aan de 4 weken houden wat voor mij dus @nl launch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zornar
Donderstraaltje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:58:
[...]

Hier al gelijk op dag 1 besteld (12 september) en toen stond er ook al 4 weken, dus dat moet ik hem rond launch gaan krijgen. At any rate ik zal dus een van de eerste zijn en kan er hier gelijk bericht van doen zodra hij hier is.
Daarbij ik heb sinds gister ff lopen narekenen, en nergens is hij zo cheap als waar ik hem toen voor vastgelegd heb :D
Betaal voor 1 jaar (was zo cheap ik denk dan verleng ik wel met een nieuw toestel over een jaar opnieuw) 1065 euro uit mijn hoofd voor een 64GB 6S en onbeperkt min/sms +7GB data.

We gaan het zien of ze zich aan de 4 weken houden wat voor mij dus @nl launch is.
Ja ze hadden hem wel vrij goedkoop ja, op mijn orderbevestiging staat 11 september, neem aan dat ik hem dan ook zou moeten krijgen rond de launch, maar de telefoonmedewerkster zei van niet.. Maar eventjes afwachten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat Studentmobiel met een iPhone 6S 64gb op de €949,- zitten. En Typhone en alle andere aanbieders rond de prijs van €859,-

Welke prijs zal Apple zelf gaan hanteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Zornar schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:09:
[...]

Ja ze hadden hem wel vrij goedkoop ja, op mijn orderbevestiging staat 11 september, neem aan dat ik hem dan ook zou moeten krijgen rond de launch, maar de telefoonmedewerkster zei van niet.. Maar eventjes afwachten :-)
Ah dan is het je zeker voor 24u gelukt? kwam ik niet doorheen.
Heb hem in de ochtend met een krantje en ontbijtje erbij besteld.
Grappig genoeg zelfs bij belsimpel.nl is ie nu niet meer zo goedkoop, schijnbaar hanteren die ook al vroegboekkorting 8) (can I have airmiles with that? :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Is dit een goede prijs? €1098 totaal.

Afbeeldingslocatie: https://imageshack.com/i/p1OEJ694j

[ Voor 8% gewijzigd door V3g3ta op 02-10-2015 18:46 ]

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueBuff
Iphone 6s 64 GB Zilver besteld bij de media markt, gewoon los zonder abbo.
Leverbaar in 4-9 werkdagen stond er dus ik verwacht dat hij er vrijdag of zaterdag is.

Laten we hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckBijlsma
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 19:37
Ik ga maandag naar Oberhausen om mn iPhone te kopen. Als ik om 06:00 uur reserveer, kan ik toch verwachten dat de Grijze 6Plus 64 gb wel beschikbaar is, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zornar
Donderstraaltje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:27:
[...]

Ah dan is het je zeker voor 24u gelukt? kwam ik niet doorheen.
Heb hem in de ochtend met een krantje en ontbijtje erbij besteld.
Grappig genoeg zelfs bij belsimpel.nl is ie nu niet meer zo goedkoop, schijnbaar hanteren die ook al vroegboekkorting 8) (can I have airmiles with that? :D)
Ja, gelukkig nog wel :9 Hopen dat de levertijd dus wel rond 9 oktober is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

V3g3ta schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:41:
Is dit een goede prijs? €1098 totaal.

[afbeelding]
200 euro korting op iPhone bij een 1 jarig abo? Netjes toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

OMX2000 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:30:
[...]

200 euro korting op iPhone bij een 1 jarig abo? Netjes toch?
Leek mij ook. Daarnaast de goedkoopste die ik kon vinden. Zojuist mijn contract dan maar verlengd daar. 😊

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BuckBijlsma schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:00:
Ik ga maandag naar Oberhausen om mn iPhone te kopen. Als ik om 06:00 uur reserveer, kan ik toch verwachten dat de Grijze 6Plus 64 gb wel beschikbaar is, toch?
Maandag lijkt mij daarvoor niet de meest geschikte dag eigenlijk. Zo met een weekend zonder nieuwe voorraad ervoor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
als je kunt reserveren , prima toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MX-Arjen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06 16:56
Morgen zijn de stores gesloten, kan ik morgenochtend wel om 6:00 een reserveren om zondag op te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Welke stores zijn er zondag open dan? Centro niet volgens Apple site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenj95
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
ahh jammer, wilde precies morgen wellicht een tripje naar Oberhausen plannen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MX-Arjen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06 16:56
http://www.apple.com/de/retail/centro/

Wordt trouwens stapel gek van de Samsung S3... Resulteert nu alweer in een dubbel post

[ Voor 79% gewijzigd door MX-Arjen op 02-10-2015 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

voor de Typhone bestellers: Ik zie dat een nachtlevering niet meer kan (in ieder geval voor de 64GB 6s Rose de plus en de normale, de rest heb ik niet verder gechecked).

Hopelijk val ik nog wel eronder, morgen maar even bellen of ik bij de gelukkigen hoor.

[ Voor 44% gewijzigd door randje op 03-10-2015 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
ik lees erg veel over dat mensen de telefoon kopen bij bedrijven anders dan het 'gebruikelijke' zoals KPN. Tele2, tmobile etc

Ik heb nu nog een abbo lopen met m'n 5s bij tmobile , kreeg een melding dat ik mag verlengen;

Keuze zou vallen op 64gb , 120m bellen, 3gb internet. 2 jaar contract
Prijs : €50/maand. €200 toestel
Ik heb volgens de tmobile site €26 aan punten

Is dit gemiddeld? Te duur ? Kan ik beter net zoals ik hier lees kijken naar andere mogelijkheden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

knakker2 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 03:46:
ik lees erg veel over dat mensen de telefoon kopen bij bedrijven anders dan het 'gebruikelijke' zoals KPN. Tele2, tmobile etc

Ik heb nu nog een abbo lopen met m'n 5s bij tmobile , kreeg een melding dat ik mag verlengen;

Keuze zou vallen op 64gb , 120m bellen, 3gb internet. 2 jaar contract
Prijs : €50/maand. €200 toestel
Ik heb volgens de tmobile site €26 aan punten

Is dit gemiddeld? Te duur ? Kan ik beter net zoals ik hier lees kijken naar andere mogelijkheden ?
Check hier maar
http://www.iculture.nl/iphone-6s-reserveren-nederland/

Jouw maandbedrag is 1400 / 24 = 58 als ik je goed begrepen heb. Of 57 als die 26 eraf gaat. Dus niet per se voordelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 09:42
Oberhaussen dicht :( dat is echt balen... dan word het vandaag een tripje frankrijk, weet iemand of deze zeker ook simlock vrij is? :) in lille kun je nog reserveren en voor mij is het een half uurtje extra rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

randje schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 01:30:
voor de Typhone bestellers: Ik zie dat een nachtlevering niet meer kan (in ieder geval voor de 64GB 6s Rose de plus en de normale, de rest heb ik niet verder gechecked).

Hopelijk val ik nog wel eronder, morgen maar even bellen of ik bij de gelukkigen hoor.
Heb zojuist een statusupdate gekregen met: 'je bestelling is niet op voorraad'.
Direct gebeld en gevraagd hoe het zit. De medewerkster wist me te vertellen dat het gewoon de huidige situatie is en dat ik er vanuit mag gaan dat ik hem wel geleverd zal krijgen met de nachtlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leauwie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08 22:50
Oei wat een verschillen in toestelprijs zeg. Via Typhone scheelt het gewoon bijna 50 euro bij een 24 maanden abonnement in vergelijking tot dezelfde combo via Vodafone zelf.. Best opmerkelijk.
Hopelijk kan ik daar nog mee met de nachtlevering, best leuk idee. Kan nog tot en met 5 okt uiterlijk.

Hoe gaat het bij garantie bij dat soort webshops? Kan ik de telefoon gewoon naar de Apple store brengen mocht er iets mis zijn of moet ik dat via Typhone of Vodafone regelen?
Edit: zoeken in dit topic geeft me al het antwoord, 1ste jaar apple store daarna bij de verkoper.

[ Voor 10% gewijzigd door Leauwie op 03-10-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ik heb hem nu besteld bij coolblue, maar mocht het dalijk ineens 2 weken duren voordat de levering plaatsvind word ik natuurlijk gek. Ik zit toch nog niet vast aan het contract? tot ik natuurlijk mijn handtekening heb gezet, en kan dus in principe vrijdag naar de winkel gaan mocht het heel lang gaan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aanbiedingen beginnen bij ons..prepaid prijzen

Apple iPhone 6s - Space Grey 64GB: 799
Apple iPhone 6s - Space Grey 128GB: 899

Apple iPhone 6s Plus - Space Grey 64GB 899.99
Apple iPhone 6s Plus - Space Grey 128GB 999.99

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
prepaid dus die zijn waarschijnlijk met simlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardwizard schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:33:
prepaid dus die zijn waarschijnlijk met simlock
Na 130 euro opgewaardeerd te hebben kan je hem simlock vrij maken bron meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

iPhone 6S 64GB Zilver besteld bij Studentmobiel. Scheelde toch zo'n 40 euro met Vodafone zelf. Benieuwd wanneer ik hem kan ontvangen...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:45:
[...]

Na 130 euro opgewaardeerd te hebben kan je hem simlock vrij maken bron meer
ok geen voordeel dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwa.. prepaid is hier stukken beter als wat je in Nederland krijgt hoor en in Nederland heb je bv sim-only abo en koop je losse iPhone (50 euro duurder).

20 euro, unlimited alles: http://www.three.ie/eShop/phone-plans/prepay/

Unlimited is trouwens: Should your data usage exceed 15GB in a 30 day period and your usage affect other network users, we reserve the right to limit your Service.

deze heb ik zelf, 1GB internet in Europa kost 14,99 eenmalig en ik reis best veel.
15GB Data
Unlimited calls
Unlimited texts
30 day contract
50 EU Roaming mins & texts
50 International mins & texts
€39

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2015 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Laatst online: 15-09 07:22
vorige week iPhone 6s 16gb rosegold besteld via studentmobiel.nl afgelopen week al ontvangen. betreft wel een UK exemplaar met NL adapter meegeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 23-09 17:36
randje schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:34:
[...]

Heb zojuist een statusupdate gekregen met: 'je bestelling is niet op voorraad'.
Direct gebeld en gevraagd hoe het zit. De medewerkster wist me te vertellen dat het gewoon de huidige situatie is en dat ik er vanuit mag gaan dat ik hem wel geleverd zal krijgen met de nachtlevering.
Is toch niet gek aangezien ze ook nog niet op voorraad zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Roos79 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:20:
[...]

Is toch niet gek aangezien ze ook nog niet op voorraad zijn 8)
Nope true, maar blijkbaar heeft het bij veel mensen wel voor verwarring gezorgd dat er 20 minuten later een mail naar de nachtbezorgingsklanten is verstuurd dat de betreffende mail niet van toepassing is en dat we netjes onze iPhone in de nacht kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net een mailtje terug van de CB klantenservice: 6s plus 64gb SG is niet op voorraad en heeft onbekende levertijd. Ik had gemaild omdat het op de site stond dat hij wel op voorraad was... Beetje verwarrend dus!

De preorder van KPN cancel ik nog maar even niet, ondanks dat deze 60 e duurders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 23-09 17:36
Volgens mij is hij nergens echt op voorraad tot die 9de ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Roos79 op 03-10-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik vermoed dat ze hem toch al wel eerderop voorraad hebben. Of ze daadwerkelijk voor 9 oktober leveren is een tweede uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AYTJ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-06 13:58
iPhone 6s 128GB Space Gray bij Coolblue besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AYTJ schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:15:
iPhone 6s 128GB Space Gray bij Coolblue besteld.
Oke.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:58
Helaas kan coolblue geen tmobile abonnement verlengen met goedkope deezer actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roos79 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 21:33:
Volgens mij is hij nergens echt op voorraad tot die 9de ;)
Ik snap wel dat hij nu niet op voorraad is, maar ze kunnen dus ook niet toezeggen dat hij op vrijdag bezorgd wordt. Dit staat er wel bij namelijk: Gratis bezorgd op de dag van release.

Heeft er iemand die bij KPN besteld heeft al bevestiging van levering op vrijdag? Ik kreeg nl. na het bestellen deze mail:

"U hebt gekozen voor één van de allernieuwste toestellen. Het toestel is op dit moment nog niet op voorraad, maar we verwachten dit toestel binnenkort aan u te kunnen leveren.

Zodra het artikel aanwezig is, ontvangt u een bericht dat uw bestelling naar u wordt verzonden.

Met vriendelijke groet,
Bob Mols,
Directeur Klantenservice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:56:
[...]

Ik snap wel dat hij nu niet op voorraad is, maar ze kunnen dus ook niet toezeggen dat hij op vrijdag bezorgd wordt. Dit staat er wel bij namelijk: Gratis bezorgd op de dag van release.

Heeft er iemand die bij KPN besteld heeft al bevestiging van levering op vrijdag? Ik kreeg nl. na het bestellen deze mail:

"U hebt gekozen voor één van de allernieuwste toestellen. Het toestel is op dit moment nog niet op voorraad, maar we verwachten dit toestel binnenkort aan u te kunnen leveren.

Zodra het artikel aanwezig is, ontvangt u een bericht dat uw bestelling naar u wordt verzonden.

Met vriendelijke groet,
Bob Mols,
Directeur Klantenservice"
Ja, die mail heb ik ook gekregen. Maar wat er in de mail staat klopt eigenlijk wel want het toestel is op dit moment ook niet op voorraad. Als ik op mijn orderstatus kijk staat er ook:
Let op!

Beste klant,

Bedankt voor het bestellen van de iPhone 6s Plus!
Het toestel wordt geleverd vanaf 9 oktober.

Groet, KPN
Zegt ook niet super veel natuurlijk "vanaf 9 oktober", maar ik weet wel bijna zeker dat hij dan geleverd wordt. Als je hem die nacht besteld hebt dan komt hij wel gewoon 9 oktober denk ik hoor. Providers krijgen er vaak wel zat binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-09 16:23
Ik vind het zo belachelijk dat je hem al wel met een abbo kan bestellen, maar gewoon los is hij nog niet bestelbaar (niet bij Apple tenminste).

Ga denk ik gokken op do-vrijnacht om hem dan te bestellen bij Apple. Met geluk krijg ik hem dan zaterdag binnen.
Hoef geen abbo, zit op een duur zakelijke abbo en ik kan niet echt nu er een telefoon bij bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjorntju schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:20:
[...]

Ja, die mail heb ik ook gekregen. Maar wat er in de mail staat klopt eigenlijk wel want het toestel is op dit moment ook niet op voorraad. Als ik op mijn orderstatus kijk staat er ook:

[...]

Zegt ook niet super veel natuurlijk "vanaf 9 oktober", maar ik weet wel bijna zeker dat hij dan geleverd wordt. Als je hem die nacht besteld hebt dan komt hij wel gewoon 9 oktober denk ik hoor. Providers krijgen er vaak wel zat binnen :)
Ik heb hem na 1en besteld, na zo'n 20x refreshen, dus ik hoop het! Ik kijk er in ieder geval erg naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:32:
[...]

Ik heb hem na 1en besteld, na zo'n 20x refreshen, dus ik hoop het! Ik kijk er in ieder geval erg naar uit!
Hah ik ook ja :P Rond 01:00. Had de KPN webcare nog in de gaten gehouden en héél veel mensen hadden last met bestellen. Rond 01:00 kwam het bericht dat ze het probleem met de website hadden opgelost. Dat kan inderdaad wel kloppen want rond die tijd kwamen we er door. Voor 01:00 zijn er praktisch geen mensen doorheen gekomen dus voor die tijd hebben maar een minimaal aantal mensen hem besteld.

Als je hem om 01:00 besteld hebt dan weet ik wel bijna zeker dat hij 9 oktober binnen komt :) Zoals ik al zei krijgen providers altijd een hele hoop toestellen dus dat moet wel goed komen.

[ Voor 6% gewijzigd door bjorntju op 04-10-2015 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:34

Veritas

concedo nulli

Weet iemand of de prijs van de gewone iPhone 6 nog gaat dalen na 9 oktober? Of is die prijs al aangepast en blijft die ook na de intro van de 6s hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Veritas schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 21:34:
Weet iemand of de prijs van de gewone iPhone 6 nog gaat dalen na 9 oktober? Of is die prijs al aangepast en blijft die ook na de intro van de 6s hetzelfde?
Is al aangepast dus zal niet verder dalen. Prima toestel nog steeds en erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Laatst online: 07-09 12:01
In de nacht van 2 oktober om 00:30 besteld via vodafone.nl die mij belde :), tot op heden nog niets gehoord behalve mijn "bevestigings" e-mail van mijn contractverlenging. Heeft iemand die daar besteld heeft al meer?

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:34

Veritas

concedo nulli

alwaysleft schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 21:37:
[...]

Is al aangepast dus zal niet verder dalen. Prima toestel nog steeds en erg snel.
Jammer. Zeker een prima toestel, alleen goedkoper is altijd goed natuurlijk ;-)
Pagina: 1 ... 119 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.