Gait schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 07:47:
Zaterdag heb ik mijn bestelling via NazTel binnengekregen dit blijkt een UK versie te zijn zonder dat er een NL stekker bij zit

. Is het doorje van de UK versie ook hoger of zijn alle doosjes vand e 6s hoger dan de gewone 6? Ik zit in twijfel of ik hem terug stuur of een NL stekker er bij vraag. Is het bij de doorverkoop niet lastiger? Dat mensen bang zijn voor garantie en dergelijke als ze zien dat het een UK versie is?
Het zou best kunnen hoor dat het doosje hoger is. Dat was in ieder geval bij mijn iPhone 5s zo vanwege de grootte van de UK stekker.
Wat garantie betreft heb jij gekozen voor Naztel, dus heb je 2 jaar garantie via hun. Staat ook netjes op de site vermeld bij de iPhones. Ongeacht dus of het een NL of UK iPhone is want dat doet jouw consumentenrecht niet minder doen gelden ofzo. Je kunt wel het eerste jaar terecht bij Apple voor de fabrieksgarantie.
Ik vind het een slechte zaak dat ze niet vermelden dat het de UK iPhone betreft. Ze hadden beter vanuit Sittard (toch?) uit Duitsland kunnen importeren. Dan had je de normale stekker gehad en dus de versie die identiek is aan die in Nederland komt. Ik neem wel aan dat je had kunnen weten dat je niet een Nederlandse iPhone zou krijgen toch aangezien de release pas aanstaande vrijdag is?
Op zich is er niks mis met een UK iPhone. Ik gebruik zelf ook een 6s+ die daar vandaan komt. Wel zou ik eisen dat je een Nederlandse stekker krijgt van Neztel omdat dat nergens vermeld stond. Je kunt de boel ook terugsturen en wachten tot vrijdag.