Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MX-Arjen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06 16:56
Vanochtend om 6:00 een 6 plus Rosé Gold 16GB gereserveerd bij de Apple store in Oberhausen. Om 14:30 opgehaald, wou eigenlijk de 64GB halen maar kon deze niet reserveren.

Drukte in de winkel viel mee, wel chaotisch met een wachtrij iedereen stond maar wat door elkaar. Met 30/45 minuten stond ik weer buiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:28
Ryur schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:22:
Ik vind het zo belachelijk dat je hem al wel met een abbo kan bestellen, maar gewoon los is hij nog niet bestelbaar (niet bij Apple tenminste).

Ga denk ik gokken op do-vrijnacht om hem dan te bestellen bij Apple. Met geluk krijg ik hem dan zaterdag binnen.
Hoef geen abbo, zit op een duur zakelijke abbo en ik kan niet echt nu er een telefoon bij bestellen :(
Meestal werden ze dan of de week erna geleverd als dat al zo was en anders kwam er vanwege drukte levertijd van 1 tot enkele weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-09 18:33
Zaterdag heb ik mijn bestelling via NazTel binnengekregen dit blijkt een UK versie te zijn zonder dat er een NL stekker bij zit :(. Is het doorje van de UK versie ook hoger of zijn alle doosjes vand e 6s hoger dan de gewone 6? Ik zit in twijfel of ik hem terug stuur of een NL stekker er bij vraag. Is het bij de doorverkoop niet lastiger? Dat mensen bang zijn voor garantie en dergelijke als ze zien dat het een UK versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:25
Gait schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 07:47:
Zaterdag heb ik mijn bestelling via NazTel binnengekregen dit blijkt een UK versie te zijn zonder dat er een NL stekker bij zit :(. Is het doorje van de UK versie ook hoger of zijn alle doosjes vand e 6s hoger dan de gewone 6? Ik zit in twijfel of ik hem terug stuur of een NL stekker er bij vraag. Is het bij de doorverkoop niet lastiger? Dat mensen bang zijn voor garantie en dergelijke als ze zien dat het een UK versie is?
Het zou best kunnen hoor dat het doosje hoger is. Dat was in ieder geval bij mijn iPhone 5s zo vanwege de grootte van de UK stekker.

Wat garantie betreft heb jij gekozen voor Naztel, dus heb je 2 jaar garantie via hun. Staat ook netjes op de site vermeld bij de iPhones. Ongeacht dus of het een NL of UK iPhone is want dat doet jouw consumentenrecht niet minder doen gelden ofzo. Je kunt wel het eerste jaar terecht bij Apple voor de fabrieksgarantie.

Ik vind het een slechte zaak dat ze niet vermelden dat het de UK iPhone betreft. Ze hadden beter vanuit Sittard (toch?) uit Duitsland kunnen importeren. Dan had je de normale stekker gehad en dus de versie die identiek is aan die in Nederland komt. Ik neem wel aan dat je had kunnen weten dat je niet een Nederlandse iPhone zou krijgen toch aangezien de release pas aanstaande vrijdag is?

Op zich is er niks mis met een UK iPhone. Ik gebruik zelf ook een 6s+ die daar vandaan komt. Wel zou ik eisen dat je een Nederlandse stekker krijgt van Neztel omdat dat nergens vermeld stond. Je kunt de boel ook terugsturen en wachten tot vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Ja ik weet ook wel dat het qua garantie geen probleem is, maar ik ben bang dat ik hem minder snel kan verkopen over een jaar, omdat andere mensen het niet prettig vinden.

Ik vind het ook slecht dat het niet vermeldt staat en ik heb nog even navraag gedaan. Zelf ging ik er vanuit dat ze uit Duitsland zouden komen, vandaar dus ook niet gevraag naar de stekker.

Ik zit er sterk aan te denken om het terug te sturen en te wachten tot vrijdag. Dat de folie van het doosje af is moet geen probleem zijn lijkt me toch? Verder is de telefoon niet aan geweest nog dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:47
Valt me op dat er nog een hoop gesealde iPhones 6s / 6s+ op marktplaats te koop staan. Lijkt erop dat iedereen tegenwoordig zelf gewoon naar Duitsland etc. gaat, ipv meer te betalen via marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Gait schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:35:
Ja ik weet ook wel dat het qua garantie geen probleem is, maar ik ben bang dat ik hem minder snel kan verkopen over een jaar, omdat andere mensen het niet prettig vinden.

Ik vind het ook slecht dat het niet vermeldt staat en ik heb nog even navraag gedaan. Zelf ging ik er vanuit dat ze uit Duitsland zouden komen, vandaar dus ook niet gevraag naar de stekker.

Ik zit er sterk aan te denken om het terug te sturen en te wachten tot vrijdag. Dat de folie van het doosje af is moet geen probleem zijn lijkt me toch? Verder is de telefoon niet aan geweest nog dus.
Ik zou hem gewoon lekker terug sturen en een paar dagen wachten en een EU uitvoering nemen, is bij verkoop wel makkelijker, mensen willen vaak gewoon een "reguliere" versie en niet een geïmporteerde.
hoofdcoach schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:51:
Valt me op dat er nog een hoop gesealde iPhones 6s / 6s+ op marktplaats te koop staan. Lijkt erop dat iedereen tegenwoordig zelf gewoon naar Duitsland etc. gaat, ipv meer te betalen via marktplaats.
Mensen proberen overal geld aan te verdienen, maar helaas voor de verkopers is de schaarste dit jaar niet zo groot. De eerste dagen na de release kon je nog wel 50-100 per iPhone pakken maar als ik zie wat sommigen er voor vragen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Studentmobiel gevraagt op Twitter wanneer ik mijn iPhone 6S 64GB kan verwachten die ik zaterdag heb besteld i.c.m. Vodafone Abo. Hun reactie:

"Wij verwachten de iPhone 6S vrijdag binnen te krijgen. De levering is dus waarschijnlijk 10 oktober."

Moet wel goed komen met die eerste batch!

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Decennia schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:24:
Studentmobiel gevraagt op Twitter wanneer ik mijn iPhone 6S 64GB kan verwachten die ik zaterdag heb besteld i.c.m. Vodafone Abo. Hun reactie:

"Wij verwachten de iPhone 6S vrijdag binnen te krijgen. De levering is dus waarschijnlijk 10 oktober."

Moet wel goed komen met die eerste batch!
Dat zou mooi zijn. Ik heb hem gisteren middag daar besteld. Dit staat iig aangegeven bij mij, maar ik wist niet hoeveel waarde ik daaraan kon hechten.. :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11109447/Schermafbeelding%202015-10-05%20om%2011.11.32.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:13
hoofdcoach schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:51:
Velen halen zelf én proberen gelijk nog 1 extra te verkopen; dus ook een toevloed van verkopers.
Die hebben dan gelijk een lesje "resultaten uit het verleden.. etc" gekregen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:03
Gait schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:35:

De Engelse iPhone is niet anders dan de Nederlandse of Duitse, afgezien van de stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Dat weet ik! maar om eerder genoemde reden stuur ik hem toch terug. Ze hebben aangeboden om morgen een EU versie te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank_b
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-06 08:26
dcl! schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:55:
[...]

Velen halen zelf én proberen gelijk nog 1 extra te verkopen; dus ook een toevloed van verkopers.
Die hebben dan gelijk een lesje "resultaten uit het verleden.. etc" gekregen. ;)
Yep, ik wil er ook eentje, maar die paar dagen wacht ik wel.
Ik ga echt niet meer dan de adviesprijs betalen, die tijden liggen ook achter ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Heb gisteren een 6s 64 rose gold met KPN abbo besteld bij CB. Ben ben benieuwd of ze hem vrijdag geleverd krijgt . ik zelf ga hem los kopen ( de plus variant met 64gb in SG) dit wil ik ook gaan doen bij CB maar moet eerst nog van mijn s6 edge af . maar ik ken mezelf mocht ie vrijdag of zaterdag op voorraad zijn dan haal ik hem sowieso wel ongeacht of ik hem dan al kwijt ben . Aangezien er voldoende voorraden in de omliggende landen zijn ben ik niet bang dat er lange levertijden zijn zoals vorig jaar het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veritas schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 21:34:
Weet iemand of de prijs van de gewone iPhone 6 nog gaat dalen na 9 oktober? Of is die prijs al aangepast en blijft die ook na de intro van de 6s hetzelfde?
Waarschijnlijk wel, bij de normale winkels iig.
Herinner me dat er 3 maanden geleden een Mediamarkt actie was waar de 6 voor 609 over de toonbank ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-09 23:34

Veritas

concedo nulli

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:27:
[...]

Waarschijnlijk wel, bij de normale winkels iig.
Herinner me dat er 3 maanden geleden een Mediamarkt actie was waar de 6 voor 609 over de toonbank ging.
Bij NazTel is de 16gb versie 577,--
Ook wel een nette prijs dunkt mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
WTF vodafone ?? Afgelopen vrijdag 00:05 uur een 6s+ 64 SG besteld. Ik net ff m'n bestelstatus bekijken, hebben ze het veranderd naar een 128gb 6s Silver !?! Gisteravond klopte het gewoon nog.. Zie het alweer helemaal fout gaan, zij maken een fout en ik krijg m'n 6s+ pas over 4 weken ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harald1974
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-09 12:39
Benny schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:12:
WTF vodafone ?? Afgelopen vrijdag 00:05 uur een 6s+ 64 SG besteld. Ik net ff m'n bestelstatus bekijken, hebben ze het veranderd naar een 128gb 6s Silver !?! Gisteravond klopte het gewoon nog.. Zie het alweer helemaal fout gaan, zij maken een fout en ik krijg m'n 6s+ pas over 4 weken ofzo..
Bij mij staat dit er ook. Heb ook dezelfde bestelling als jij gedaan. Op bestellingformulier staat het wel goed. Zal wel goed komen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Oke ben dus niet de enige. Dan zal het wel goed komen denk ik/hoop ik. Wel erg vreemd.. Ga morgen wel even bellen of chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
Benny schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:31:
Oke ben dus niet de enige. Dan zal het wel goed komen denk ik/hoop ik. Wel erg vreemd.. Ga morgen wel even bellen of chatten.
Waar kan jij je bestelling volgen? Ik heb via vodafone.nl besteld en heb niks meer dan een bevestiging dat mijn abbo verlengt is....

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik heb mijn 6s binnen. 10-9 besteld en 2-10 ontvangen. Besteld bij belsimpel.nl dmv een contractverlenging. Heerlijk toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
bryanvan schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:45:
[...]

Waar kan jij je bestelling volgen? Ik heb via vodafone.nl besteld en heb niks meer dan een bevestiging dat mijn abbo verlengt is....
Inloggen op My Vodafone, dan naar Vragen en verzoeken (beetje vreemd), en dan kan je daar je bestelingen inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
Benny schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:51:
[...]

Inloggen op My Vodafone, dan naar Vragen en verzoeken (beetje vreemd), en dan kan je daar je bestelingen inzien.
Oooo nice man! Dat zocht ik dus! Ik had al geen linkje in mijn orderbevestiging. Hier staat hij iig wel in nu.

Trouwens ook een 128GB 6S silver. Ik heb als status "De bestelling wordt verwerkt.", hij is dus nog niet verzonden ofzo :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Hmm oke vodafone is lekker bezig, hopelijk klopt het morgen weer, anders maar ff bellen.
Onderaan heb ik een link naar status bestelling in mijn orderbevestiging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bryanvan
Ik ga morgen wel even langs bij de vodafone.nl winkel :) moet toch de stad in. Ben idd wel benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
bryanvan schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:54:
[...]

Oooo nice man! Dat zocht ik dus! Ik had al geen linkje in mijn orderbevestiging. Hier staat hij iig wel in nu.

Trouwens ook een 128GB 6S silver. Ik heb als status "De bestelling wordt verwerkt.", hij is dus nog niet verzonden ofzo :(.
Waarom zou hij nu al op verzonden moeten staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
http://forum.vodafone.nl/...iPhone-6s-Plus/m-p/253172

Hier was ik dus al bang voor.. Ik bel ze morgen en als ik geen duidelijk antwoord krijg dat ik gewoon mijn bestelde toestel 9 of 10 oktober krijg dan mogen ze m'n order annuleren. Kan ook naar KPN of T-Mobile. Ze zoeken het maar uit, sowieso al niet echt te spreken over vodafone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benny schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 21:43:

Hier was ik dus al bang voor.. Ik bel ze morgen en als ik geen duidelijk antwoord krijg dat ik gewoon mijn bestelde toestel 9 of 10 oktober krijg dan mogen ze m'n order annuleren. Kan ook naar KPN of T-Mobile. Ze zoeken het maar uit, sowieso al niet echt te spreken over vodafone..
Ik vraag me af of het KPN beter is, daar is ook nog geen duidelijkheid en reageren op mail daar doen ze blijkbaar niet aan. Of heeft er iemand al bevestiging van levering op vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoontim
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:27
Voor iedereen die z'n iPhone bij Apple wilt halen, de reserveringspagina is aangepast en komt dus vannacht misschien online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 16:07
Bij mij werkt de My.Vodafone pagina (Vragen & Verzoeken -> Mijn Bestelling) Inmiddels helemaal niet meer, constant een pagina met de melding "Even niet bereikbaar". Vandaag overigens wel gebeld of ik mijn 6S donderdag nacht wilde ophalen bij de VF Store in Nijmegen? Zo'n haast heb ik nou ook weer niet dus aanbod afgewezen, mevrouw gaf aan dat toestel asap thuis wordt bezorgd. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:30
Huismarb schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 22:26:
Bij mij werkt de My.Vodafone pagina (Vragen & Verzoeken -> Mijn Bestelling) Inmiddels helemaal niet meer, constant een pagina met de melding "Even niet bereikbaar". Vandaag overigens wel gebeld of ik mijn 6S donderdag nacht wilde ophalen bij de VF Store in Nijmegen? Zo'n haast heb ik nou ook weer niet dus aanbod afgewezen, mevrouw gaf aan dat toestel asap thuis wordt bezorgd. Ik ben benieuwd!
Ik was wel blij met datzelfde aanbod. Niet zodat ik hem "een kwartier eerder heb dan de rest van NL" zoals ze enthousiast vertelde. Maar ik moet zaterdag voor een paar weken op pad, dus zag dat nooit goed komen op vrijdag. Ik moet alleen nog even vragen of het wie-het-eerst-komt is, of dat hij al op naam ligt dus ook gewoon op vrijdag kan ophalen.

[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 05-10-2015 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NederB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 12:28
gewoontim schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 22:06:
Voor iedereen die z'n iPhone bij Apple wilt halen, de reserveringspagina is aangepast en komt dus vannacht misschien online?
Morgen ochtend kan je reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Benny schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 21:43:

Vandaag pre order bij tmobile. Das 2 a 3 weken wachten op toestel :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
NederB schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 00:17:
[...]

En dat is gebaseerd op...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:49
knakker2 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 00:43:
[...]

Vandaag pre order bij tmobile. Das 2 a 3 weken wachten op toestel :-/
Op de website staat inderdaad een levertijd van een aantal weken. Twee jaar terug had ik hetzelfde maar zeiden ze aan de telefoon dat het een paar dagen zou duren en dat klopte ook. Ook nu vertelden ze m'n vrouw aan de telefoon dat het een paar dagen gaat duren en dus maandag het toestel zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:38
NederB schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 00:17:
[...]

Klopt, ik kan reserveren voor de Apple Stores in NL (en dan vrijdag 9 okt om 8:00 ophalen)
Helaas woon ik aan andere kant van het land, en is het daarom niet interessant voor mij. Ik ga straks maar richting Oberhausen, is voor mij toch nog beter bereikbaar dan de NLse Apple Stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 00:06
Heb de 6s rosegoud 64GB gereserveerd in Amsterdam 9 oktober voor mijn vrouw. Bevestigingsmail is al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Veel voorraad. Beter geregeld dan voorgaande jaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Direct op de reserveringspagina krijg ik een "service niet beschikbaar"-melding. Enkel via de apple-site kon ik reserveren. Alleen een 6sPlus zilver was beschikbaar voor mijn apple store. Gelukkig ook de versie die ik wou hebben :P

Maarre...
Je bankgegevens.
Zorg ervoor dat je de gegevens van je bankrekening bij je hebt.
waarom heb je je bankgegevens nodig? ik heb gekozen voor iPhone zonder simkaart.

[ Voor 30% gewijzigd door kmf op 06-10-2015 07:53 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
kmf schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:47:
waarom heb je je bankgegevens nodig? ik heb gekozen voor iPhone zonder simkaart.
Ook vreemd ja. Ik wil/ga betalen met mijn creditcard, dus hoezo dan bankgegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Gewoon negeren. Het is een standaard mail en bankgegevens is dus alleen nodig bij een abonnement. Legitimatie is voor de zekerheid wel nodig. Bij mij is daar al een keer om gevraagd maar als ik andere ervaringen lees is dat geen vaste prik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Mag iemand anders hem ophalen met jouw legitimatie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 17:33
128GB 6S Plus is al helemaal uitverkocht :(, dat is snel.. Komt ie nog op voorraad denken jullie of zal ik voor de 64GB gaan?

(Nvm, daar ging de 64GB Plus)

[ Voor 11% gewijzigd door InfernoNL op 06-10-2015 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Wauw, gaat echt hard! Niet verwacht zo snel :)
Sterkte allemaal vast voor diegene die hem gaan ophalen vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenj95
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:15
Was vanochtend rond kwart voor 8 net op tijd! Ze hadden alleen nog maar het 64gb plus model silver in Amsterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Toen het online kwam was er al geen 6s plus 128gb rose beschikbaar!!!!!!!!!!!
Dat was om 07.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
Oh damn, dan komt ie nog? Hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InfernoNL schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:05:
128GB 6S Plus is al helemaal uitverkocht :(, dat is snel.. Komt ie nog op voorraad denken jullie of zal ik voor de 64GB gaan?

(Nvm, daar ging de 64GB Plus)
Hier in ierland / uk kon ik geen plus krijgen, dus maar voor normale gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik nu alleen nog maar reserveren voor vrijdag en niet voor zaterdag? Vrijdag kan ik namelijk helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Ik heb telefonisch verlengd via T-Mobile gisteren. Kreeg te horen dat als ik voor 18:00 gisteren bestelde dat ik dan nog bij de eerste batch zou zitten. Waarschijnlijk lulkoek. Heb niet meer korting weten te bedingen tov online (My-T-Mobile) verlengen.

Ik heb er echter een hard hoofd in dat T-Mobile vanaf de 9e gaat uitleveren.

trouwens. Ik had 12GB abo besteld. Kreeg ik een contract met 6GB binnen. Sux, want blijkbaar mag je dan opnieuw achteraan in de rij aansluiten, ookal passen ze alleen je contract aan :(

[ Voor 22% gewijzigd door OMX2000 op 06-10-2015 10:58 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:18
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:25:
Waarom kan ik nu alleen nog maar reserveren voor vrijdag en niet voor zaterdag? Vrijdag kan ik namelijk helaas niet...
Apple doet altijd voor de eerst volgende verkoopdag reserveren. En dat is 9okt. Op 9okt kan je weer reserveren voor 10 okt. Anders zou het nut van reserveren -naast online verkoop- er niet zijn. Anders bestel je toch online?

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:34:
[...]

Apple doet altijd voor de eerst volgende verkoopdag reserveren. En dat is 9okt. Op 9okt kan je weer reserveren voor 10 okt. Anders zou het nut van reserveren -naast online verkoop- er niet zijn. Anders bestel je toch online?
Dat is ook weer waar, heb nu maar een gereserveerd voor vrijdag 20:00 - 21:00 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
Ik heb trouwens maar even gebeld met vodafone i.v.m. het verkeerde toestel wat spontaan bij mijn bestelling status stond.

Het was inderdaad een fout aan hun kant, blijkbaar gaan ze iets aanpassen. Ze zeiden nog wel dat de orderbevestiging bindend was maar dat hij het alsnog ging aanpassen zodat het het juiste toestel werd in mijn vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Maar levering op de 9e zal hem niet meer worden zeker? Dat nog gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of het zin heeft om vrijdagochtend vroeg voor de Apple Store te staan zonder reservering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:58:
Iemand enig idee of het zin heeft om vrijdagochtend vroeg voor de Apple Store te staan zonder reservering?
Waarom zou je??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Uhh.. misschien om een iPhone te kopen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:04:
[...]

Uhh.. misschien om een iPhone te kopen?!
Bedoel waarom niet reserveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:04:
[...]

Bedoel waarom niet reserveren?
De iPhone die ik wil (6S +) is niet meer te reserveren, vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankyou
  • Laatst online: 24-08-2023
Als ik nu een abonnement met 6s 64GB Space Grey (volgens Studentmobiel nog op voorraad) zou afsluiten bij Tele2, wat voor levertijd zou ik dan mogen verwachten? Aanstaande vrijdag gewoon of wordt het veel later?

MacBook Air 13" 2014 128GB || iPhone 13 mini 256GB || Nintendo Switch 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Laatst online: 24-09 20:29
OMX2000 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:26:
Ik heb telefonisch verlengd via T-Mobile gisteren. Kreeg te horen dat als ik voor 18:00 gisteren bestelde dat ik dan nog bij de eerste batch zou zitten. Waarschijnlijk lulkoek. Heb niet meer korting weten te bedingen tov online (My-T-Mobile) verlengen.

trouwens. Ik had 12GB abo besteld. Kreeg ik een contract met 6GB binnen. Sux, want blijkbaar mag je dan opnieuw achteraan in de rij aansluiten, ookal passen ze alleen je contract aan :(
Ik hoop maar dat dit klopt, afgelopen zondag een Iphone 6s plus 64GB Space Grey besteld via My T-mobile, dus dan zou ik deze vrijdag kunnen ophalen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Ben vrijdag al gebeld door CB voor de orderbevestiging en even wat bank en ID-gegevens doorgegeven.

Is iemand inmiddels al gebeld voor een afleverafspraak?:)

[ Voor 3% gewijzigd door Novarion op 06-10-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:35
Novarion schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:41:
Ben vrijdag al gebeld door CB voor de orderbevestiging en even wat bank en ID-gegevens doorgegeven.

Is iemand inmiddels al gebeld voor een afleverafspraak?:)
Ik heb vrijdagnacht besteld bij coolblue. Vrijdag overdag ook gebeld voor gegevens om het abonnement in orde te maken. Zou nog gebeld worden voor een afleverafspraak.

Ik ben zelf nog niet gebeld hiervoor. Hopelijk binnenkort!

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:34
Vodafone belde mij nog of ik mee wou doen aan de Nachtopening zodat ik donderdagnacht (8 oktober) 23:45 de Iphone 6s kon komen ophalen. Maar de heer in kwestie gaf aan als ik dat niet zou doen hij dan met de koerier waarschijnlijk vrijdag zal komen.

Ik blijf wel lekker in me bed liggen en laat hem leveren via de koerier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remondoo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-05 12:59
OMX2000 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:26:

Ik zat ook te kijken voor een verlening bij T-mobile, maar ik zag dat je via GSMweb €100.- korting krijgt tegenover de T-mobile webshop. op de site wordt een leverdatum van 09-10 gegeven (64gb-spacegray)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

remondoo schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:19:
[...]

Ik zat ook te kijken voor een verlening bij T-mobile, maar ik zag dat je via GSMweb €100.- korting krijgt tegenover de T-mobile webshop. op de site wordt een leverdatum van 09-10 gegeven (64gb-spacegray)
Wauw! Misschien de boel via T-Mobile annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik heb direct op 2 Oktober 64GB plus bij T-Mobile verlengd. Enigste wat ik tot nu toe heb gekregen is een contractbevestiging. Verder kan ik ook nergens zien dat ik het toestal voorschot al betaald heb. kijk ik gewoon niet goed, of is die informatie er gewoon nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Bij mij exact hetzelfde hoor ook alleen contractbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

idutcher schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:30:
Ik heb direct op 2 Oktober 64GB plus bij T-Mobile verlengd. Enigste wat ik tot nu toe heb gekregen is een contractbevestiging. Verder kan ik ook nergens zien dat ik het toestal voorschot al betaald heb. kijk ik gewoon niet goed, of is die informatie er gewoon nog niet?
Die betaal je aan de deur via pin of cash. Je krijgt nog een e-mail voor levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij geldt net zoals bij idutcher en robert22nh het zelfde verhaal. Zoals OMX2000 zegt kun je dit betalen aan de deur met pin of contant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
Benny schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:51:
Maar levering op de 9e zal hem niet meer worden zeker? Dat nog gevraagd?
Hij zei dat de order niet vertraagd werd.

Ik zit nu net even te kijken in mijn vodafone en ik zie :

Status van je bestelling:

De bestelling is verstuurd.

De pagina daarvoor staat iets met "Fullfillment in progress", dus geen idee... Ik heb ook nog geen trackntrace nummer gekregen :(. Zou wel tof zijn als ik hem morgen al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-04 15:42
bryanvan schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

De pagina daarvoor staat iets met "Fullfillment in progress", dus geen idee... Ik heb ook nog geen trackntrace nummer gekregen :(. Zou wel tof zijn als ik hem morgen al heb.
*Pakket is verstuurd*
*Pakket is ontvangen*
*Doet pakketje open en ziet zijn nieuwe sim kaart* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
bryanvan schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

Dat zou leuk zijn want dan heeft Vodafone een flinke rechtzaak te pakken gok ik.
De release van 9 oktober is 9 oktober. Daar hebben ze zich (gok ik) aan te houden.
Anders hadden ze al lekker kunnen gaan uitrollen voor dat anderen het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
Ferluci92 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:11:
[...]

*Pakket is verstuurd*
*Pakket is ontvangen*
*Doet pakketje open en ziet zijn nieuwe sim kaart* :+
Ik heb al een kleine sim :) vanuit de 5S, die past hoop ik in de 6 haha
Novarion schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:15:
[...]

Dat zou leuk zijn want dan heeft Vodafone een flinke rechtzaak te pakken gok ik.
De release van 9 oktober is 9 oktober. Daar hebben ze zich (gok ik) aan te houden.
Dit valt volgens mij wel mee toch? In de USA doet Apple ook zeggen X datum leveren, maar komen die dingen ook wel eens vroeger aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
OMX2000 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:03:
[...]

Die betaal je aan de deur via pin of cash. Je krijgt nog een e-mail voor levering.
Dat stelt me dan weer gerust :) . Maar ik heb direct online betaald met ideal, en ook daar kan ik niks van terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Net door Coolblue gebeld voor een leverafspraak.

Per ongeluk de 6 Plus besteld, scheelt maar één letter |:(

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Zojuist een sms van tmobile ontvangen met informatie over levering.
www.t-mobile.nl/bestelstatus
Via het forum is de levertijd te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
KeaveXL schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:40:

Nice! Dat zijn de berichten.
Neem aan dat je een early pre-order had gedaan rond 2 oktober 0:00? :)

Dan moet ik mogelijk zo ook een belletje krijgen, als ze het systematisch afgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Novarion schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:49:
[...]

Nice! Dat zijn de berichten.
Neem aan dat je een early pre-order had gedaan rond 2 oktober 0:00? :)

Dan moet ik mogelijk zo ook een belletje krijgen, als ze het systematisch afgaan.
Hij heeft per ongeluk de 6 plus besteld en dus niet de 6s Plus, wat moet dat een enorme deceptie geweest zijn zeg!
robert22nh schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:44:
Zojuist een sms van tmobile ontvangen met informatie over levering.
www.t-mobile.nl/bestelstatus
Via het forum is de levertijd te volgen.
Ik ook!

[ Voor 23% gewijzigd door idutcher op 06-10-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
idutcher schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:51:
[...]

Hij heeft per ongeluk de 6 plus besteld en dus niet de 6s Plus, wat moet dat een enorme deceptie geweest zijn zeg!
De kleine lettertjes inderdaad.
Dat is flink balen! |:( Hopelijk hebben ze het kunnen ombuigen naar een 6s bestelling zonder de positie te verliezen.

Moet zeggen dat ik mezelf ook even betrapte voor ik op 'Bevestig bestelling' drukte, toch nog even een controle of het de 6s was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32

Haha handig, ik heb ook besteld bij coolblue, de 6s 64gb. Mocht er niet op tijd kunnen worden geleverd dan heb ik ook nog een order open staan bij phone house, waar ik 1e was met pre orderen. Ik zal hooguit 50 euro extra betalen om hem eerder te hebben. Dus ga ik proberen bij phonehouse een hoesje af te dingen. Tenzij CB op tijd levert uiteraard. Waar de iphone bij CB gratis is, zou ik bij de phonehouse 100 euro bij moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ben ik niet voor uitgenodigd 😂

Nacht opening KPN
http://www.telecompaper.c...erkoop-iphone-6s--1106271

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Novarion schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:15:
[...]

Ik vermoed dat er staat of gestaan heeft vanaf ;)
En kunnen nooit maar dan ook nooit duizenden AMP of wie dan ook verzend alles in een dag versturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
Ik hoopte wellicht op een re-stock op de pre-order pagina rond 18:00, maar blijkbaar niks :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel net! In utrecht, lijkt me wel leuk en scheelt weer een dag vrijnemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevermind, niet goed gelezen 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 18:50 . Reden: Niet goed gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet uitgenodigd :-( Maar volgens http://corporate.kpn.com/...openingen-kpn-winkels.htm
Vrijdag

In heel Nederland starten vrijdagochtend 9 oktober de leveringen. KPN laat weten dat er nog meer rondom de iPhone launch wordt georganiseerd. Jaap Postma: “we gaan er voor zorgen dat een aantal klanten dat niet bij de feestelijke nachtopening kan zijn vrijdagochtend op een andere bijzondere wijze hun nieuwe iPhones in handen krijgt.”
Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Wie hem (vroeg) bij belsimpel.nl besteld heeft, waarschijnlijk heb je hem vrijdag;
Status: Levering aan Belsimpel.nl verwacht op 08-10-2015
Zo te zien zit ik idd bij de eerste lichting, ze hebben vandaag ergens de status update gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPhone wordt as vrijdagavond 9 oktober geleverd (KPN abo). Zat niet bij de uitreiking nachtopening vanuit de KPN shops. Maar dit is ook goed!!!!😎😎😎 Kreeg een mailtje van de koerier om m'n bezorgtijdstip uit te kiezen vandaag om 1823 uur. Had mijn nachtbestelling gedaan op 2 oktober om 01:06 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://reserve.cdn-apple.../www.apple.com/nl/iphone/

Kan hem inmiddels reserveren, alleen in Den Haag is de optie iPhone 6s 64gb space gray al uitverkocht. Weet iemand van een vorige keer wanneer bestellen en laten bezorgen door Apple beschikbaar zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-09 15:47
Donderstraaltje schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:55:
Wie hem (vroeg) bij belsimpel.nl besteld heeft, waarschijnlijk heb je hem vrijdag;

[...]

Zo te zien zit ik idd bij de eerste lichting, ze hebben vandaag ergens de status update gedaan.
Wat is vroeg? En welke iphone + provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 19:32
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:30:
Mijn iPhone wordt as vrijdagavond 9 oktober geleverd (KPN abo). Zat niet bij de uitreiking nachtopening vanuit de KPN shops. Maar dit is ook goed!!!!😎😎😎 Kreeg een mailtje van de koerier om m'n bezorgtijdstip uit te kiezen vandaag om 1823 uur. Had mijn nachtbestelling gedaan op 2 oktober om 01:06 uur.
Same here. :P
Gisteren telefonisch besteld en zojuist vrijdagavond gekozen voor de levering 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Niet online
nextnext schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:14:
[...]

Wat is vroeg? En welke iphone + provider?
12 september, 6S 64GB op Vodafone.
Extreem goede deal toen met vroegboekkorting (bijna 100E minder dan nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-09 15:47
Donderstraaltje schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:19:
[...]

12 september, 6S 64GB op Vodafone.
Extreem goede deal toen met vroegboekkorting (bijna 100E minder dan nu).
Ah dat is zeker vroeg, lekker dat je hem nu dan ook rap krijgt! Ik moet dan nog ff wachten, vond ook dat ik een goede deal had (E1294 2jr onbeperkt 3GB 6s64gb) maar jij had een betere deal dus? Volgende keer ook maar vroeger bestellen dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://troll.me/images2/facepalm-guys/double-facepalm-when-one-facepalm-is-just-not-enough-thumb.jpg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Niet online
nextnext schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:27:
[...]

Ah dat is zeker vroeg, lekker dat je hem nu dan ook rap krijgt! Ik moet dan nog ff wachten, vond ook dat ik een goede deal had (E1294 2jr onbeperkt 3GB 6s64gb) maar jij had een betere deal dus? Volgende keer ook maar vroeger bestellen dan!
1 jaar onbeperkt, 3GB onb. min/sms 1065 euro. Dat is dus al erg goedkoop. Zeker als ik het over 1 jaar doorverkoop en een 7 weer pak. Heb zitten rekenen en ik kom nu richting de 1200E uit als ik hetzelfde zou willen. Mij hoor je niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:30:
Ik om 01:03 de bevestiging. Nog geen bericht over levering oid. Wat staat er op jou order status pagina van KPN?https://www.kpnstatus.com/overzicht/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rsvmark schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:18:
[...]

Same here. :P
Gisteren telefonisch besteld en zojuist vrijdagavond gekozen voor de levering 8)
Zo voor niks slaaptekort en wallen opgelopen. De boeven, hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:44:
[...]

Ik om 01:03 de bevestiging. Nog geen bericht over levering oid. Wat staat er op jou order status pagina van KPN?https://www.kpnstatus.com/overzicht/
Ik kan niet inloggen op deze pagina. Wat ik wel apart vond is dat ik vrijdag 2 oktober om 0800 uur nog een keer heb gebeld om een verzekering bij te voegen. De wijzigingsbevestiging/orderbevestiging die ik toen kreeg zag er heel anders uit dan die ik eerder rond 01:06 had gekregen.

Voor de bezorging van a.s. vrijdag heb ik een sms van de koerier gekregen en een mailbevestiging van KPN. Netjes geregeld dus. Ik ga van m'n losgekochte iPhone 5+Hollands Nieuwe eindelijk overstappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:44:
[...]

Url is trouwens anders en daar zie ik wel de status staan.

https://kpnstatus.com

Dit is dus een andere url dan die op vrijdag 2 okt is verstuurd in het korte mailtje over orderstatus.
Pagina: 1 ... 120 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.