Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:03:
[...]

Url is trouwens anders en daar zie ik wel de status staan.

https://kpnstatus.com

Dit is dus een andere url dan die op vrijdag 2 okt is verstuurd in het korte mailtje over orderstatus.
Ook daar nog niet klaar voor verzending oid. Bezorger is Post NL. Need to have more patience 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 16:07
Mijn bestelling op my.vodafone is inmiddels gewijzigd."bestelling is verzonden".. Spannend zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Morgen tussen 8:00 en 13:00 levering via koerier van mijn 6s 64 gb via studentmobiel.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-09 19:11
Mijn Space Grey 6s 64GB ontvang ik ook morgen tussen 08:00 en 13:00. Heb hem gekocht bij GSMwijzer.

Wel jammer dat ze nog eens €12,95 verzendkosten vragen. Alsof die iPhone niet duur genoeg is :P

Was nog even aan het twijfelen tussen Gold en Space Grey.

Aangezien ze alleen de Space Grey op voorraad hebben en ik altijd zwarte iPhones heb gehad toch maar de Space Grey genomen.

Al moet ik zeggen dat ik die Gold ook erg mooi vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:10:
[...]

Ook daar nog niet klaar voor verzending oid. Bezorger is Post NL. Need to have more patience 😁
Oh, ik heb opd, online pakketten dienst. Is de vaste koerier van KPN. Maar misschien is de uitlevering net zo massaal als de online nachtverkoop 😜

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Nosferatu111072 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:22:
Morgen tussen 8:00 en 13:00 levering via koerier van mijn 6s 64 gb via studentmobiel.
Welke kleur heb je besteld? Ik heb een 6S 64GB Silver besteld bij hun met vodafone abo en bij mijn bestelstatus staat nog

Verwacht: Eerste levering verwacht 9 oktober

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Net even via twitter aan coolblue gevraagd of ze al meer wisten over de leveringen. Kreeg als antw.

"Naar verwachting vind de eerste levering vrijdag plaats"

Nu maar wachten op een telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
Decennia schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:06:
[...]

Welke kleur heb je besteld? Ik heb een 6S 64GB Silver besteld bij hun met vodafone abo en bij mijn bestelstatus staat nog

Verwacht: Eerste levering verwacht 9 oktober
Ik heb de spacegrey editie besteld, past goed bij m'n spacegrey iPad air 2. Bij mij stond tot vanmiddag ook eerste levering verwacht 9 oktober. Ik heb de bestelling gedaan vorige week zondag 27 september.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Nosferatu111072 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 23:40:
[...]

Ik heb de spacegrey editie besteld, past goed bij m'n spacegrey iPad air 2. Bij mij stond tot vanmiddag ook eerste levering verwacht 9 oktober. Ik heb de bestelling gedaan vorige week zondag 27 september.
Ik denk dat ik dan een batch later heb besteld. 3 Oktober pas besteld. Nog even geduld hebben dan maar :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Sefaex schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:32:
Mijn Space Grey 6s 64GB ontvang ik ook morgen tussen 08:00 en 13:00. Heb hem gekocht bij GSMwijzer.

Wel jammer dat ze nog eens €12,95 verzendkosten vragen. Alsof die iPhone niet duur genoeg is :P

Was nog even aan het twijfelen tussen Gold en Space Grey.

Aangezien ze alleen de Space Grey op voorraad hebben en ik altijd zwarte iPhones heb gehad toch maar de Space Grey genomen.

Al moet ik zeggen dat ik die Gold ook erg mooi vind.
Ik m'n stoute schoenen wel aangedaan en ben voor goud gegaan, wilde toch een keer wat anders.

Mogen ze de iPhones wel leveren voor 9 oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
Joepie!

"Beste heer

Yes! Je nieuwe iPhone 6s ligt voor je klaar. Je moet nog even geduld hebben, want we mogen ze pas vanaf vrijdag bezorgen.
Aanstaande donderdag sturen we de iPhone naar je op en dan ontvang je gelijk de track&trace code om het pakket te kunnen volgen.
De factuur ontvang je vandaag of morgen al per e-mail.
Met vriendelijke groet,
Vodafone"

Vrijdag ochtend om 8:01 besteld nadat het in de nacht mislukt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Ik sta er van te kijken dat er al iemand is gebeld door Coolblue voor een leverafspraak. Hopelijk word ik vandaag of morgen gebeld, had mijn bestelling om 00:24 geplaatst.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03:07

Nitai

Live the life you love.

Kasai schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:21:
Ik sta er van te kijken dat er al iemand is gebeld door Coolblue voor een leverafspraak. Hopelijk word ik vandaag of morgen gebeld, had mijn bestelling om 00:24 geplaatst.
Dat ging om een 6 niet een 6s.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Oh. Goedemorgen :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruxxxano
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-07 22:17
Toen ik eergisteren via Whatsapp aan Coolblue vroeg wat de verwachte leverdatum voor de iPhone 6S is kreeg ik dit berichtje terug:

Hallo Martijn, dat is altijd een hele lastige. We verwachten hem vanaf zaterdag te kunnen leveren. Helaas komt het meer dan eens voor (eigenlijk altijd) dat er vertraging is op Apple producten. Garanderen kunnen we het dus niet.

Vooral dat "(eigenlijk altijd)" klinkt niet heel veelbelovend... :|

Misschien toch maar beter bij KPN kunnen bestellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:10
Huismarb schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 07:56:
Joepie!

"Beste heer

Yes! Je nieuwe iPhone 6s ligt voor je klaar. Je moet nog even geduld hebben, want we mogen ze pas vanaf vrijdag bezorgen.
Aanstaande donderdag sturen we de iPhone naar je op en dan ontvang je gelijk de track&trace code om het pakket te kunnen volgen.
De factuur ontvang je vandaag of morgen al per e-mail.
Met vriendelijke groet,
Vodafone"

Vrijdag ochtend om 8:01 besteld nadat het in de nacht mislukt was.
Mijn vriendin kreeg deze mail vanmorgen ook voor een iPhone 6s 64GB Rose Gold! Ik pik mijn eigen iPhone 6s 64GB Space Gray vrijdag op bij de Apple Store in Amsterdam. :)

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
  • Laatst online: 26-09 12:12
fruxxxano schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:14:
Toen ik eergisteren via Whatsapp aan Coolblue vroeg wat de verwachte leverdatum voor de iPhone 6S is kreeg ik dit berichtje terug:

Hallo Martijn, dat is altijd een hele lastige. We verwachten hem vanaf zaterdag te kunnen leveren. Helaas komt het meer dan eens voor (eigenlijk altijd) dat er vertraging is op Apple producten. Garanderen kunnen we het dus niet.

Vooral dat "(eigenlijk altijd)" klinkt niet heel veelbelovend... :|

Misschien toch maar beter bij KPN kunnen bestellen. :+
Waarom komt CB met 24 verschillende antwoorden op dezelfde vraag?

Tegen mij zeggen ze: 9 oktober aangeboden, mits de release niet uitgesteld wordt :9
Tegen andere zeggen ze ook: 9 oktober geleverd
En tegen een paar andere weer een totaal ander antwoord: vanaf zaterdag maar hoop er maar niet teveel op.

Maak dan gewoon een standaard antwoord: we weten er niks van en kunnen niks beloven.

Op de productpagina staat nog steeds: Levering op dag van release
Dus daar ga ik ook nog steeds vanuit, dat is de enige reden waarom ik hem bij CB heb besteld... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NederB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 12:28
Vanmorgen een bezorg afspraak gemaakt met AMP Logistics (T-Mobile)
Vrijdag komen ze langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Loek92 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:08:
[...]

Waarom komt CB met 24 verschillende antwoorden op dezelfde vraag?

Tegen mij zeggen ze: 9 oktober aangeboden, mits de release niet uitgesteld wordt :9
Tegen andere zeggen ze ook: 9 oktober geleverd
En tegen een paar andere weer een totaal ander antwoord: vanaf zaterdag maar hoop er maar niet teveel op.

Maak dan gewoon een standaard antwoord: we weten er niks van en kunnen niks beloven.

Op de productpagina staat nog steeds: Levering op dag van release
Dus daar ga ik ook nog steeds vanuit, dat is de enige reden waarom ik hem bij CB heb besteld... :-(
Omdat er ook 24 individuele personen bij CB zitten, die ieder hun eigen politiek verantwoorde antwoord hebben. De een denkt hoop houden op vrijdag de ander ik speel het op safe door meer zekerheid te geven aan zaterdag.
CB heeft in het verleden zoals ze ook telkens vermelden al een belofte gemaakt op de dag van levering wat ze niet nakwamen. Dus daar zijn ze nu terecht wat voorzichtiger mee.

Dus aangezien de enige reden dat je bij CB hebt besteld de levertijd is, heb je denk ik een verkeerde keuze gemaakt gezien het verleden waar ze niet tijdig leverde.

't is heel simpel. Hun willen net zo graag als jij leveren op vrijdag. Er staat alleen een variabele in de weg: vraag

Wij wachten met goede hoop af en so does CB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
Novarion schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:16:
[...]

Omdat er ook 24 individuele personen bij CB zitten, die ieder hun eigen politiek verantwoorde antwoord hebben. De een denkt hoop houden op vrijdag de ander ik speel het op safe door meer zekerheid te geven aan zaterdag.
CB heeft in het verleden zoals ze ook telkens vermelden al een belofte gemaakt op de dag van levering wat ze niet nakwamen. Dus daar zijn ze nu terecht wat voorzichtiger mee.

Dus aangezien de enige reden dat je bij CB hebt besteld de levertijd is, heb je denk ik een verkeerde keuze gemaakt gezien het verleden waar ze niet tijdig leverde.

't is heel simpel. Hun willen net zo graag als jij leveren op vrijdag. Er staat alleen een variabele in de weg: vraag

Wij wachten met goede hoop af en so does CB. :)
Toen ik enkele jaren geleden een 5S wilde bestellen bij Vodafone bleek er in de winkel en online een levertijd te zijn van +/- 5 weken. dit was rond de release van de 5S. Op Coolblue was het toestel direct leverbaar (voor 20 euro meer) toen bij CB besteld en was de volgende dag binnen.

Lijkt er echter op dat rond de release van de nieuwe iphone nogal wat dingen door elkaar lopen bij CB, dat ze het nu maar even rustig aan doen met aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Ik heb telefonisch met CB gesproken. Medewerker zei dat ze genoeg besteld hadden, maar meestal levert Apple minder. Dus, tja..... Ze zouden donderdag meer weten over de voorraden en eventuele schatting kunnen maken over de levertijden.

Ik heb bij CB 6S Plus 64gb rose in bestelling staan. Ik heb zo'n gevoel dat het meest schaarse toestel is. Echter, kijk je in AppleStore in Duitsland, dan zie je levertijden van 3-4 weken. Ik denk toch dan CB eerder zou leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
  • Laatst online: 26-09 12:12
Als je op de site aangeeft op de releasedag te kunnen leveren, en dat ook naar verschillende klanten stuurt, dan neem ik aan dat ze daar vrij zeker van zijn.
Anders is dat echt een open sollicitatie naar een hele berg klachten, iets wat een bedrijf als CoolBlue volgens mij juist niet wil.

Ik zie het wel, maar ik ga wel klagen als hij er niet dit weekend is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:16

vhal

ಠ_ಠ

Aan de andere kant kan je weten dat het wel eens fout kan gaan met pre-orders en levering op de dag van release. Ik wacht wel een weekje ofzo.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
Bij mij staat in Vodafone nog steeds "fulfillment in progress" en als bestelling status: verstuurd.

Nog geen e-mail met een trackntrace oid gehad :(. Deze status heeft het sinds gisterochtend.

iPhone 6S Plus 64GB SG btw.

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 22:50
Zover van vodafone alleen een mailtje gehad met "Bevestiging van je bestelling bij Vodafone"
Gewoon om 1 uur s.nachts besteld op donderdag nacht
Verder niks. is dit normaal, zie niks in my vodafone

[ Voor 23% gewijzigd door djneo-nl op 07-10-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Laatst online: 22:22
Weet iemand waarom de prijzen bij CB zo erg wisselen? Toestel is nu 112 euro goedkoper sinds de pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoontim
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:25
Icm KPN is hij juist duurder geworden hoor, scheelt op z'n minst 80 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ik zag net via Facebook dat ook Phone House 's nachts een aantal filialen open doet. Volgens hun webcare maakt het niet uit of je een pre-order hebt gedaan voor deze telefoons.

Ik ga morgenavond toch even kijken voor de opvolger van mijn iPhone 5, kijken of ik 'm eerder kan bemachtigen :)

http://www.phonehouse.nl/...=SMC&utm_content=Enschede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
djneo-nl schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:04:
Zover van vodafone alleen een mailtje gehad met "Bevestiging van je bestelling bij Vodafone"
ik ben bang dat er iets niet goed is gegaan, ik heb deze mail ook gehad, maar persoon aan telefoon vertelde me toen dat er iets fout was gegaan met de order. (dus opnieuw besteld) Als de bestelling ook niet in myvodafone staat ben ik bang dat je helemaal geen order hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
Huismarb schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:31:
[...]

ik ben bang dat er iets niet goed is gegaan, ik heb deze mail ook gehad, maar persoon aan telefoon vertelde me toen dat er iets fout was gegaan met de order. (dus opnieuw besteld) Als de bestelling ook niet in myvodafone staat ben ik bang dat je helemaal geen order hebt.
Ik heb vodafone even gebeld, er stond een verkeerd abonnement vorm en toestel in de bestelling en er was wat fout, nu heb ik het juiste toestel en een order bevestiging, en ze zeiden dat de 6s plus vrijdag toch geleverd kan worden, op het vodafone forum staat wat anders namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Plisson schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:05:
Weet iemand waarom de prijzen bij CB zo erg wisselen? Toestel is nu 112 euro goedkoper sinds de pre-order.
Goedkoper?! :X
Bijbetaling is bij een iPhone 6s 64GB in combinatie met KPN is inmiddels €208
Dit is nogal een verschil met €84 op 2 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 07:37
Novarion schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:38:
[...]

In combinatie met Vodafone heeft hij wel gelijk, heb €488 bijbetaald voor 6s Plus 64GB op 5 oktober en is in mijn situatie nu nog maar €396. Kan me voorstellen dat als je nog eerder besteld hebt de prijs nog wat hoger ligt.

De service van Coolblue valt me bij deze verlenging toch wel wat tegen hoor, lang wachten op antwoord, geen reactie op mail. Nouja, in het verleden nooit problemen gehad met ze, voelt nu erg onpersoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien op de website is de 6s 64gb bij de Apple store al niet meer te reserveren. Stellen zij hun hele voorraad beschikbaar om te reserveren of een deel? Indien ze niet alles beschikbaar stellen om te reserveren ga ik vrijdag nog wel langs de Apple store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Novarion schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:38:
[...]

Als je het abbo kijkt van 39 euro pm en 503 euro bijbetalen ben je 10 euro duurder uit dan toen het toestel 133 kostte bij een abbo van 54 euro pm.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
djneo-nl schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:04:
Ik was om 00.30 erdoorheen en heb inmiddels afgelopen dagen al wel verschillende mailtjes gehad. Extra bevestiging, een losse mail met de factuur, een telefoontje of ik hem snachts wil ophalen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Laatst online: 22:22
Fuwor schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:42:
[...]

In combinatie met Vodafone heeft hij wel gelijk, heb €488 bijbetaald voor 6s Plus 64GB op 5 oktober en is in mijn situatie nu nog maar €396. Kan me voorstellen dat als je nog eerder besteld hebt de prijs nog wat hoger ligt.

De service van Coolblue valt me bij deze verlenging toch wel wat tegen hoor, lang wachten op antwoord, geen reactie op mail. Nouja, in het verleden nooit problemen gehad met ze, voelt nu erg onpersoonlijk.
Ligt er denk ik net aan wie je te pakken krijgt. Had gisteren een email gestuurd, en als antwoord gekregen dat ik PECH heb, maar wel het toestel sneller krijg. Verschil was gisteren 39 euro, dus had verder niet zo een zin om een discussie te beginnen.

Kijk ik vandaag, blijkt er 112 euro verschil te zijn. Toch maar gebeld, en heel netjes geholpen. Krijg het verschil gewoon terug.

Over de levering kon ze alleen niks zeggen, dus ik denk dat we maar moeten afwachten hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:54
rsvmark schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:18:
[...]

Same here. :P
Gisteren telefonisch besteld en zojuist vrijdagavond gekozen voor de levering 8)
Ik heb nog niks gehoord :S. Ik heb hem 2 oktober om 01:05 besteld. Gaat hier om de 6S Plus 64GB silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
bjorntju schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:02:
[...]

Ik heb nog niks gehoord :S. Ik heb hem 2 oktober om 01:05 besteld. Gaat hier om de 6S Plus 64GB silver.
BIj vodafone ? dan moet je even bellen naar 0800-6677880
die hebben het voor mij net hersteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:02
NederB schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:09:
Vanmorgen een bezorg afspraak gemaakt met AMP Logistics (T-Mobile)
Vrijdag komen ze langs :)
Wanneer en wat heb jij besteld..? Ik heb op 29 sept al besteld, nog niks gehoord.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
djneo-nl schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:06:
[...]

BIj vodafone ? dan moet je even bellen naar 0800-6677880
die hebben het voor mij net hersteld
Nee bij KPN. Hun hadden bij KPN besteld en konden al een afspraak met de koerier maken maar ik heb nog niks gehoord. Morgen maar even bellen als ik nog niks gehoord heb. Lijkt mij wel erg sterk als ik hem niet geleverd krijg vrijdag. rsvmark heeft hem gisteren besteld en vandaag al bericht van levering... Maarja we zullen zien. Gaat hier wel om een 6S plus, misschien dat ze daar minder van krijgen ofzo. Maar aan de andere kant was ik wel één van de eerste (site was pas na 1 uur bereikbaar) dus lijkt mij sterk als ik hem niet krijg...

[ Voor 33% gewijzigd door bjorntju op 07-10-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordifcg
  • Laatst online: 01-08-2023
Beetje vreemd, ik had 2 orders lopen. En bij Coolblue en bij KPN. Toen er voor gekozen de order bij KPN te annuleren want, veel duurder. Zegt de medewerker bij coolblue dat er verder geen actie nodig is en dat ik de volgende werkdag zou worden teruggebeld. (05-10). Nog niks gehoord dus zelf maar even gebeld en waren ze aan het wachten op mijn bevestiging :S
Over de levertijd, ik kreeg ook te horen dat 9 oktober nog steeds hun streefdatum is. Ik mocht wel blij zijn dat ik er zo snel bijwas, alleen voor mijn model (6S 64GB spacegray) waren er meer dan 400 verkocht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ik heb mijn order bij coolblue op 2 okt. 00:40 gedaan, maar door een kleine omboeking 3 dagen later, staat mijn order nu als besteld op de 5e. Ik hoop niet dat dit uitmaakt voor levering.

EDIT: Net even gebeld met CB, had niet de meest capabele aan de telefoon, hij kon alleen bevestigen dat ik inderdaad een nieuwe order had. Maar volgens mij kon hij verder niet zelfstandig handelen. Hij kon me alleen vertellen dat ik mijn "positie" kwijt was, maar kon hem niet handmatig wijzigen.

[ Voor 44% gewijzigd door swoutr op 07-10-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:30
Niemand nog gebeld door coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NederB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 12:28
Mar.tin schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:08:
[...]

Wanneer en wat heb jij besteld..? Ik heb op 29 sept al besteld, nog niks gehoord.... :(
Ik heb ook op 29 sept besteld, rond 09:30.
En ik heb de 6S 64GB grijs/zwart gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:02
NederB schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:15:
[...]

Ik heb ook op 29 sept besteld, rond 09:30.
En ik heb de 6S 64GB grijs/zwart gekozen.
Ik een 6S Plus 64GB SG om 09:21... :9..

Zal wel snel voorraad van komen lijkt me, want anders is er gewoon betreurend weinig beschikbaar gok ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Mar.tin schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:50:
[...]

Ik een 6S Plus 64GB SG om 09:21... :9..

Zal wel snel voorraad van komen lijkt me, want anders is er gewoon betreurend weinig beschikbaar gok ik zo :)
Ik heb op 29-ste op studentmobiel besteld. Was toch echt goedkoopste voor wat ik wilde. Eerst stond bij mijn bestelling dat levering 1-ste/2-de week van oktober. Vanaf 6 oktober staat levering op 9 oktober. Ik ga vanuit dat ik in de eerste batch zit. Anders waarom hadden ze exacte datum gezet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
lotfiej schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:54:
Niemand nog gebeld door coolblue?
Bij elke gemiste anonieme omroep denk ik dat het CB is, helaas nog niet daadwerkelijk gesproken :(

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
SirLenncelot schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:25:
[...]

Bij elke gemiste anonieme omroep denk ik dat het CB is, helaas nog niet daadwerkelijk gesproken :(
Ik denk eerlijk gezegd dat ze pas morgen gaan bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
bjorntju schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:13:
[...]

Nee bij KPN. Hun hadden bij KPN besteld en konden al een afspraak met de koerier maken maar ik heb nog niks gehoord. Morgen maar even bellen als ik nog niks gehoord heb. Lijkt mij wel erg sterk als ik hem niet geleverd krijg vrijdag. rsvmark heeft hem gisteren besteld en vandaag al bericht van levering... Maarja we zullen zien. Gaat hier wel om een 6S plus, misschien dat ze daar minder van krijgen ofzo. Maar aan de andere kant was ik wel één van de eerste (site was pas na 1 uur bereikbaar) dus lijkt mij sterk als ik hem niet krijg...
:D
Het door u bestelde artikel is weer op voorraad.

KPN maakt gebruik van de diensten van de Online Pakket Dienst voor aflevering van uw bestelling. Zij zullen contact met u opnemen om een afspraak te maken voor de aflevering van uw bestelling.
[edit]

Paar minuten later een mail gekregen dat ik een aflever afspraak kan maken. Net gedaan en vrijdag tussen 15:00 en 18:00 komen ze langs :D

[ Voor 7% gewijzigd door bjorntju op 07-10-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Laatst online: 04-06 09:07
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YMdwqla.png

Aan de telefoon was mij verteld dat dit wel kon (het betreft de nachtlevering service), nu worden de ouders van mijn zakelijke partner 's nachts wakker gemaakt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Timons106 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:31:
[afbeelding]

Aan de telefoon was mij verteld dat dit wel kon (het betreft de nachtlevering service), nu worden de ouders van mijn zakelijke partner 's nachts wakker gemaakt :(.
Ach, laat die ouders het weten en geef ze een bosje bloemen en wat chocolaatjes :>

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:05

OMX2000

By any means necessary...

Echt slecht dat T-Mobile, toch "iPhone provider" van het eerste uur, niet ook aangeeft vanaf vrijdag te leveren. Had ik stiekem wel op gehoopt. Nu hebben ze het over levertijd van 2-3 weken vanaf bestelling. Zelfs als je bij de select few die voor de Pre-order datum van 2-10 mochten bestellen, zou je hem dan nog niet vrijdag mogen ontvangen :S

Even duimen dat ze onnodig conservatief zijn met die 2-3 weken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Laatst online: 04-06 09:07
Decennia schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:38:
[...]

Ach, laat die ouders het weten en geef ze een bosje bloemen en wat chocolaatjes :>
Dan ken je zijn ouders niet ;).
Nee maar ik vindt dit gewoon geen service, aan de telefoon is mij tot twee keer toe verteld dat het kon. Oh en voor je ze aan de lijn hebt zit je eerst een kwartier te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
OMX2000 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:44:
Echt slecht dat T-Mobile, toch "iPhone provider" van het eerste uur, niet ook aangeeft vanaf vrijdag te leveren. Had ik stiekem wel op gehoopt. Nu hebben ze het over levertijd van 2-3 weken vanaf bestelling. Zelfs als je bij de select few die voor de Pre-order datum van 2-10 mochten bestellen, zou je hem dan nog niet vrijdag mogen ontvangen :S

Even duimen dat ze onnodig conservatief zijn met die 2-3 weken.
Ik heb zojuist een mail gehad van AMP, alleen de eerste dag dat ik m'n telefoon kon laten bezorgen is Zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

idutcher schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:47:
[...]

Ik heb zojuist een mail gehad van AMP, alleen de eerste dag dat ik m'n telefoon kon laten bezorgen is Zaterdag.
Echt!? Cool. Wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:06:
[...]

Ik wel net! In utrecht, lijkt me wel leuk en scheelt weer een dag vrijnemen!
Beetje jammer, net gebeld door de KPN, toestel (6S plus 64gb SG) kan toch niet geleverd worden. Feest gaat niet door dus. Waarschijnlijk wordt hij pas einde volgende week geleverd.
bjorntju schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:31:
[...]

[edit]

Paar minuten later een mail gekregen dat ik een aflever afspraak kan maken. Net gedaan en vrijdag tussen 15:00 en 18:00 komen ze langs :D
Jij had toch ook een 6S plus 64gb SG, raar dat jij hem wel krijgt maar niet uitgenodigd was voor de nacht levering van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
OMX2000 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:47:
[...]

00:05 op twee oktober. Huidige levertijden geleden vanaf het moment dat je hem besteld. Dus als je de telefoon hebt besteld op twee oktober heb je waarschijnlijk niks te maken met de twee a drie weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

idutcher schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:50:
[...]

00:05 op twee oktober. Huidige levertijden geleden vanaf het moment dat je hem besteld. Dus als je de telefoon hebt besteld op twee oktober heb je waarschijnlijk niks te maken met de twee a drie weken levertijd.
Ik heb de mijn later besteld. Uiteindelijk. Ik was nog pissig dat ik geen pre-pre-order mail had gekregen. Met als consequentie dat ik 2-3 weken mag wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

OMX2000 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:51:
[...]

Ik heb de mijn later besteld. Uiteindelijk. Ik was nog pissig dat ik geen pre-pre-order mail had gekregen. Met als consequentie dat ik 2-3 weken mag wachten :(
Wanneer (en waar) heb jij hem precies besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Cablekevin schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:55:
[...]

Wanneer (en waar) heb jij hem precies besteld?
Uiteindelijk, gisteren, gewoon lafjes bij T-Mobile. Ik was bijna voor GSMWeb gegaan, maar de garantie afhandeling zat me niet lekker. Toch fijn om je telefoon bij een T-Mobile shop te kunnen droppen, en daar face2face stennis maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zornar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-01 00:27
Bij belsimpel stond bij de orderstatus dat hun de levering verwachte op 8 oktober, maar dat is nu veranderd bij mij naar de 9e..

"Status: Levering aan Belsimpel.nl verwacht op 09-10-2015"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 12:25
Kreeg net een SMS van de koerier. Komende zaterdag 10 oktober wordt mijn 6s van T-Mobile bezorgd! Sneller dan gedacht dus. Die sneaks vragen alleen wel € 9,95 rembourskosten voor bezorgen op zaterdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
jorgen83 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:09:
Kreeg net een SMS van de koerier. Komende zaterdag 10 oktober wordt mijn 6s van T-Mobile bezorgd! Sneller dan gedacht dus. Die sneaks vragen alleen wel € 9,95 rembourskosten voor bezorgen op zaterdag...
Ja, dat had ik dus ook al haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2021
Ik had een 6S Plus 16gb SG gereserveerd bij een Duitse Mediamarkt op 23 september in de hoop om de telefoon op de Duitse releasedatum (25e) op te kunnen halen. Helaas was hij daar meteen uitverkocht en sprong de verwachte leverdatum naar "over 3 weken".

Inmiddels was de Nederlandse release aangekondigd en wou ik bij de Nederlandse Mediamarkt reserveren maar die blijkt helemaal geen reserveringsoptie te hebben maar meteen bestellen en dus ook betalen. Na even te liggen dubben heb ik besloten dit toch maar te doen.

Zojuist kreeg ik een mail van de Duitse Mediamarkt (Hertzogenrath) dat mijn bestelling klaar ligt om op te halen... :p

Pfff weer een dilemma haha. Ik zal toch nog maar even geduld opbrengen om te wachten op de Nederlandse Mediamarkt aangezien die op vrijdag of zaterdag denkt te kunnen leveren.

Nog 2 a 3 dagjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Laatst online: 07-09 12:01
Ik krijg net een smsje van vodafone dat mijn iPhone 6S Plus 64GB SG ook niet op 9 oktober geleverd kan worden en dat het waarschijnlijk tussen 12 en 17 oktober wordt..... grrrrrrrrrrrrr dan had ik em wel zelf ergens anders gekocht....

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddrop
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:05
Mijn iPhone 6S Plus 64GB SG, besteld online bij KPN 2 oktober 1:11, is er ook niet vrijdag.
Lijkt erop dat de plus nog steeds last heeft van de (al bekende) productievertraging: http://www.cnet.com/news/...tion-issues-says-analyst/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
2 oktober 00:05 uur besteld bij vodafone online met verlenging. 6s Plus 64gb space grey.
Krijg ik net een SMS dat hij niet leverbaar is, nu wordt het 12-17 oktober.

Ben je er zo snel bij met bestellen heb je hem nog niet op de release :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, zie dan mijn Plus 64GB SG ook niet dit weekend verschijnen, via Phonehouse ge-preordered maar tot op heden nog niks gehoord en als ik dit zo lees weet ik waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:11
De plus is zelfs bij de Duitse Apple store niet heel goed te krijgen (reserveringen zijn even na 06.00 al snel weg elke dag) , de Duitse Saturn heeft behalve de 16GB modellen nog geen andere op voorraad gehad zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 17:57

koku

Tnet Devver
Omdat ik de bui al zag hangen met trage levertijden van de Plus versie, heb ik 'm vorige week in Oberhausen gehaald. Reservering afgelopen donderdag geplaatst rond 14.30 om hem om 20.45 op te halen. Geen wachtrijen oid, alleen een lange autorit. Het is jammer dat de second wave landen meteen vanaf de release al met weinig voorraad zitten.
Is het bekend waarom de Plus zo slecht leverbaar is ten opzichte van de gewone versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:11
denk dat de gewone versie veel beter verkoopt en daar dus ook een veel grotere voorraad van is , buiten de geruchten om van productie problemen met de plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 09:02
Voor de gewone 6s SG 64GB ook net een sms gekregen van vodafone: 12-17 oktober. Wel vanochtend pas besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hichamz
  • Laatst online: 03-09 12:26
@ Timons106 Kun je een Facebook of Twitter berichtje sturen aan Typhone? Dan checken we wat er mogelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanG85
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09 14:58
OMX2000 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:47:
[...]

Ik kreeg vanochtend om 09:42 een mailtje van T-mobile dat ik een afspraak kon maken met AMP. Dit om 10:00 uur gedaan en nu wordt mijn 6s 128gb SG vrijdag bezorgd :). Ik had hem trouwens op 30 sept rond 08:30 besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:26
Idutcher heb jij de 6s plus 64 gig space gray besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
Niet om de feestvreugde te bederven maar ik heb vanmiddag om 12:30 mijn iPhone 6s 64 gig spacegrey in ontvangst genomen. 27-9 besteld bij studentmobiel.
Met de oude oplader van mijn iPhone 5 vond ik hem wel warm worden overigens. Met de eigen lader niet moet ik gelukkig constateren. Draait als een tierelier. Het is een beste overgang van een iPhone 5 naar een 6s.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 18:49
Wanneer je de telefoon wil afhalen in Houten (tmobile), welk tijdvak heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanG85
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09 14:58
dimocash schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:54:
Wanneer je de telefoon wil afhalen in Houten (tmobile), welk tijdvak heb je dan?
Ik kreeg geen tijdvak te zien (ik twijfelde of ik hem zelf ging ophalen), dus verwacht dat je dat gewoon de hele dag binnen de openingstijden kan doen. Ze bezorgen iedergeval tussen 08:00 en 18:00, maar ik weet niet of dat ook de openingstijden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:49:
[...]

Beetje jammer, net gebeld door de KPN, toestel (6S plus 64gb SG) kan toch niet geleverd worden. Feest gaat niet door dus. Waarschijnlijk wordt hij pas einde volgende week geleverd.

[...]

Jij had toch ook een 6S plus 64gb SG, raar dat jij hem wel krijgt maar niet uitgenodigd was voor de nacht levering van KPN.
Ja maar dan in het Silver :P Ik denk dat je op de nachtopeningen doelt bij de KPN winkels (nachtlevering is bij Typhone), maar de winkels die 's nachts open gaan zitten niet bij mij in de buurt. Ik denk ook dat ze een beetje gekeken hebben naar waar iemand woont. Vind het toch niet zo erg. Lekker relaxt thuis bezorgd hahah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjorntju schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:58:
[...]
Ja maar dan in het Silver :P Ik denk dat je op de nachtopeningen doelt bij de KPN winkels (nachtlevering is bij Typhone), maar de winkels die 's nachts open gaan zitten niet bij mij in de buurt. Ik denk ook dat ze een beetje gekeken hebben naar waar iemand woont. Vind het toch niet zo erg. Lekker relaxt thuis bezorgd hahah :P
De nachtopening inderdaad, had ik toch de silver moeten bestellen, heb nog enorm zitten twijfelen. Geniet er van vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
robert22nh schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:27:
Idutcher heb jij de 6s plus 64 gig space gray besteld?
Nope, 6s plus 64GB goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:08:
[...]

De nachtopening inderdaad, had ik toch de silver moeten bestellen, heb nog enorm zitten twijfelen. Geniet er van vrijdag!
Thanks :) Jij ook. Heb ook nog zitten twijfelen tussen de space grey en de zilveren maar omdat ik toch altijd vooral zwarte telefoons heb gehad wil ik wel eens wat anders. Ook vind ik die zilveren ring om de TouchID sensor mooi, bij de zwarte is deze zwart waardoor die wat minder opvalt. Maar de zwarte is ook erg mooi :) Alleen de goude en rose gold vind ik echt niks voor mij :P

[edit]

Ah zie nu pas dat die van jou vertraagd is. Wtf? :S Wel erg raar als je hem ook 's nachts al had besteld, rond dezelfde tijd als mij toch? (01:05) De site was pas vanaf 01:00 goed bereikbaar dus dan zal je echt wel één van de eerste moeten zijn. Of geld dat alleen voor die nachtopening? Je kon hem niet door de koerier laten bezorgen vrijdag?

"Voordeel" van de zilveren versie is wel dat die minder verkocht wordt dan de zwarte en dat daar de kans groter is dat hij sneller leverbaar is. Nu is het niet bepalend voor mijn beslissing geweest want ik had verwacht dat als je rond middernacht besteld had je hem sowieso wel binnen kreeg. Hopen dan maar dat hij snel geleverd wordt voor je :)

[ Voor 36% gewijzigd door bjorntju op 07-10-2015 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
degene die bij coolblue hebben besteld, zou je kunnen laten weten of je gebeld bent voor een leverafspraak. Als ik gebeld word laat ik het weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
lotfiej schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:29:
degene die bij coolblue hebben besteld, zou je kunnen laten weten of je gebeld bent voor een leverafspraak. Als ik gebeld word laat ik het weten!
Net even contact gehad met Coolblue (om een andere kwestie overigens), maar ze krijgen als het goed is vanaf morgen toestellen binnen en beginnen dan dus vanaf morgen met leverafspraken maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-09 18:02
Ik ben wel benieuwd of iedereen bij Coolblue, KPN en zo vrijdag hun 6S op tijd krijgen.

Van de week heb ik de 6S gewoon via de Apple Store gereserveerd en kan het rustig vrijdag ophalen. Zelfs een dag later kon je nog reserveren. Tegelijkertijd vraag ik me ook af of Apple minder iPhones verkoopt dan verwacht door die hogere € europrijs. Dat zullen we iig niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 2 oktober om half 2 's middags bij KPN een 6s 64GB Space Grey besteld en zojuist de verzendbevestiging ervan binnen gekregen. PostNL geeft aan dat ze hem morgen komen brengen, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
androids schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:46:
Ik ben wel benieuwd of iedereen bij Coolblue, KPN en zo vrijdag hun 6S op tijd krijgen.

Van de week heb ik de 6S gewoon via de Apple Store gereserveerd en kan het rustig vrijdag ophalen. Zelfs een dag later kon je nog reserveren. Tegelijkertijd vraag ik me ook af of Apple minder iPhones verkoopt dan verwacht door die hogere € europrijs. Dat zullen we iig niet weten.
Minder? Er zijn nog nooit zoveel iPhones verkocht in de eerste dagen.

Ook in de Europese landen waar hij duurder is geworden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-09 18:02
Donstil schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:49:
[...]

Minder? Er zijn nog nooit zoveel iPhones verkocht in de eerste dagen.

Ook in de Europese landen waar hij duurder is geworden.
Dat klopt. Er wordt elk jaar meer iPhones verkocht dan het jaar ervoor. Vooral S modellen doen het veel beter dan hun voorganger. En dit jaar deed voor het eerst China mee in het openingsweekend. Ik vraag me in het bijzonder af of dit boven verwachting is voor eurolanden (als er rekening wordt gehouden met de "gebruikelijke" groei.) Maar dit is allemaal off-topic.

Ik hoop dat m'n 6S mooi klaar ligt bij de Apple Store vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Fuwor schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:17:
[...]

Net even contact gehad met Coolblue (om een andere kwestie overigens), maar ze krijgen als het goed is vanaf morgen toestellen binnen en beginnen dan dus vanaf morgen met leverafspraken maken.
Thanks voor de info , dat word goed op de telefoon letten dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-09 19:11
Ik heb vandaag mijn 6s 64GB Space Grey binnengekregen, maar ik wil bij nader inzien toch de 6s Plus.

Nu zit ik met een dilemma. Ik ga op 16 okt op vakantie. Deels wil ik hem houden tot die 6s Plus overal op voorraad is. Deels wil ik hem nu verkopen (dan krijg je er meer voor) ... iPhone zit nog in de folie (heb er wel al even mee gespeeld) en dan maar hopen dat ik voor 16 okt in de Apple Store een Plus kan meenemen.

Hoe groot is de kans dat de 6s Plus voor 16 okt op voorraad is in de Apple Store ?

Ik heb veel iPhones gehad maar heb er nooit één in de Apple Store gekocht. Dus ik weet niet hoe het er aan toe ging bij eerdere releases.

P.S. Heb hem bij GSMwijzer gekocht voor €949 en ruilen kan niet meer (omdat de doos al open is geweest en hij ook niet kapot is). Daarom koop ik die 6s plus liever in de Apple Store. Daar doen ze niet zo moeilijk om een iPhone die een paar uurtjes aan is geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 07-10-2015 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Vandaag ook mijn Space gray 6s 64gb binnen gekregen. Toch een mooie upgrade voor mijn 6. Overigens op 12-9 besteld bij Castle.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 6S 64GB voor 825 bij SiComputers.
Je moet zoeken op iPhone 6s en dan op het mandje klikken.
Als je eerst naar productpagina gaat dan kost ie 880.
Helaas is de beoordeling van de webshop voor mij te laag om zo een groot bedrag weg te geven, zeker daar geen afterpay mogelijkheid iod is en je overgeleverd bent aan iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:00

Typhone

Who Dares Wins

bjorntju schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:58:
[...]
Niet bij mij voor de deur gaan hangen svp ;)

Nachtopeningen in Nederland schieten die hun doel niet heel erg voorbij? Voor dezelfde moeite regel je de iPhone in Duitsland. Althans...als je richting de grens woont that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-09 22:37
Hoeveel kans ga ik hebben als ik met openingstijd bij de mediamarkt/apple store naar binnen loop om een plus te bemachtigen zonder reservering? Helaas niet vroeg genoeg de reserverings pagina gezien :(

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjorntju schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:16:
[...]

Thanks :) Jij ook. Heb ook nog zitten twijfelen tussen de space grey en de zilveren maar omdat ik toch altijd vooral zwarte telefoons heb gehad wil ik wel eens wat anders. Ook vind ik die zilveren ring om de TouchID sensor mooi, bij de zwarte is deze zwart waardoor die wat minder opvalt. Maar de zwarte is ook erg mooi :) Alleen de goude en rose gold vind ik echt niks voor mij :P

[edit]

Ah zie nu pas dat die van jou vertraagd is. Wtf? :S Wel erg raar als je hem ook 's nachts al had besteld, rond dezelfde tijd als mij toch? (01:05) De site was pas vanaf 01:00 goed bereikbaar dus dan zal je echt wel één van de eerste moeten zijn. Of geld dat alleen voor die nachtopening? Je kon hem niet door de koerier laten bezorgen vrijdag?

"Voordeel" van de zilveren versie is wel dat die minder verkocht wordt dan de zwarte en dat daar de kans groter is dat hij sneller leverbaar is. Nu is het niet bepalend voor mijn beslissing geweest want ik had verwacht dat als je rond middernacht besteld had je hem sowieso wel binnen kreeg. Hopen dan maar dat hij snel geleverd wordt voor je :)
Ik heb het precies andersom, van silver naar SG, ik blijf ze beide erg mooi vinden! Ik hoop dat de SG optisch wat minder groot lijkt. Ik had hem ook net na 1 besteld, maar met een koerier kon dus ook niet. Ze hebben er blijkbaar te weinig geleverd om zelf niet de eerst 300 te kunnen voorzien. Zo'n nachtopening boeit me niet zoveel maar wil hem gewoon snel hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer kan je een iPhone 6S via Apple zelf laten bezorgen ipv op te halen? Komt dat komende week of moet ik eerder op een maand rekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:32:
Wanneer kan je een iPhone 6S via Apple zelf laten bezorgen ipv op te halen? Komt dat komende week of moet ik eerder op een maand rekenen?
Volgens mij kan dat vanaf vrijdag. En ga maar uit van dezelfde levertijden als de Duitse online store, dus één week, misschien iets langer voor een normale 6s en enkele weken voor de 6s Plus.

[ Voor 4% gewijzigd door Fuwor op 07-10-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Zojuist 6s SG 64gig besteld bij coolblue ,goedkoper vond ik hem niet met onderstaand abonnement
636 euro bij 1 jaar verlenging vodafoon RED, 3gig ,onbeperkt bellen, per maand 29 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Typhone schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:58:
[...]

Niet bij mij voor de deur gaan hangen svp ;)

Nachtopeningen in Nederland schieten die hun doel niet heel erg voorbij? Voor dezelfde moeite regel je de iPhone in Duitsland. Althans...als je richting de grens woont that is.
Ben ook niet zo'n fan van nachtopeningen. Voordat je weer thuis bent is het onderhand weer een paar uur over 00:00 en ik heb echt geen zin om 's nachts de telefoon in te gaan liggen stellen. Doe dat liever 's middags / 's avonds lekker op mijn gemakje :)
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:22:
[...]

Ik heb het precies andersom, van silver naar SG, ik blijf ze beide erg mooi vinden! Ik hoop dat de SG optisch wat minder groot lijkt. Ik had hem ook net na 1 besteld, maar met een koerier kon dus ook niet. Ze hebben er blijkbaar te weinig geleverd om zelf niet de eerst 300 te kunnen voorzien. Zo'n nachtopening boeit me niet zoveel maar wil hem gewoon snel hebben!
Ja snap ik. Er waren wel geruchten dat de Plus productieproblemen had met het scherm waardoor er waarschijnlijk een beperkte voorraad was. Maar dat gerucht was alweer van een aantal weken terug. Maar ik kan mij ook herinneren dat bij de launch vorig jaar de Plus ook slechter verkrijgbaar was.

Voordeel van bestellen bij een provider is dat die vaak wel een groot aantal toestellen krijgen. Als je een beetje geluk hebt hoef je niet te lang te wachten. Hopelijk volgende week al :) Ben in ieder geval wel blij dat ik voor de zilveren ben gegaan. Anders moest ik ook nog wachten denk ik :P

[ Voor 27% gewijzigd door bjorntju op 07-10-2015 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Net mijn bezorgadres laten wijzigen naar een Staples PostNL afhaalpunt die om 8:00 al opent. Hopelijk dus vrijdagochtend al afhalen. :)
Pagina: 1 ... 121 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.