Neem aan dat er geen plus varianten aanwezig zijn?Adarkar schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:30:
Diverse mediamarkten in Duitsland hebben nog genoeg liggen. Ik heb zojuist een 64gb space grey opgehaald bij mediamarkt Nordhorn. Op mediamarkt.de kan je de stock bekijken en eventueel reserveren
Zat net te kijken op Saturn.de en Mediamarkt.de als je wilt reserveren dan moet je wel een Duits woonadres hebben...
Hoe doen jullie dat?
Hoe doen jullie dat?
Apple | Marantz | B&W
Gewoon het adres van de mediamarkt/saturn zelf gebruiken. Heb ik ook met de nexus 4 gedaan.
Anoniem: 398486
Wat is ik las op iers forum is dat niet persecardwizard schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:29:
Reservering is voor de dag zelf (tenminste dat was normaal altijd zo)
In Duitsland WAS dat altijd wel , kan dus nu anders zijn
Je kan ze ook gewoon bellen.Ron_Tweaker schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:42:
Zat net te kijken op Saturn.de en Mediamarkt.de als je wilt reserveren dan moet je wel een Duits woonadres hebben...
Hoe doen jullie dat?
Geef je naam door en kan je hem ophalen.
Ik wil er nu een aanschaffen, iemand enig idee of ik nu nog Oberhausen kan proberen?
Dat meen je nietcardwizard schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:29:
Reservering is voor de dag zelf (tenminste dat was normaal altijd zo)
Net even naar Oberhausen gereden en 6s 64GB Space Grey gekocht. Die waren er nog genoeg, andere ook zo te zien. Grappig, geen reservering, laat in de middag gegaan (17:00 daar) en slechts 5 minuten in de rij gestaan
Haha dat is wel lachwekkend. Beter zijn er zondag nog genoeg toestellen in Düsseldorf.. Iemand naar Düsseldorf gereden vandaag?Stiggy schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:14:
Net even naar Oberhausen gereden en 6s 64GB Space Grey gekocht. Die waren er nog genoeg, andere ook zo te zien. Grappig, geen reservering, laat in de middag gegaan (17:00 daar) en slechts 5 minuten in de rij gestaan
En ook hier nog gelukt om een 64gb spacegray te reserveren bij de Mediamarkt in Duitsland
Even afwachten op bevestiging van ophalen,etc.
Weet iemand of je nu ook vast zit aan de koop? Ik heb niets betaald, etc en aagegeven dat ik bij afhalen betaal.
Weet iemand of je nu ook vast zit aan de koop? Ik heb niets betaald, etc en aagegeven dat ik bij afhalen betaal.
Ik ook net terug van Oberhausen, was eerst mijn 6S Plus 64GB gaan afhalen bij vrienden die ik besteld had en naar hen laten leveren. En wou er eigenlijk nog 1 voor mijn vrouw, dus erop gewaagd. Om 16u naar Centro Oberhausen gegaan, gewoon winkel binnengestapt (niks moeten aanschuiven en had geen reservering) en was binnen de 5 minuten terug buiten met een 6S Rose Gold. Vrouwtje gelukkig dus.
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
Als je het wilt hoor ik graag wat je van de 6s Plus vindt. Ik zit namelijk nog erg te twijfelen tussen de 6s en de 6s Plus.Thiago schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:35:
Ik ook net terug van Oberhausen, was eerst mijn 6S Plus 64GB gaan afhalen bij vrienden die ik besteld had en naar hen laten leveren. En wou er eigenlijk nog 1 voor mijn vrouw, dus erop gewaagd. Om 16u naar Centro Oberhausen gegaan, gewoon winkel binnengestapt (niks moeten aanschuiven en had geen reservering) en was binnen de 5 minuten terug buiten met een 6S Rose Gold. Vrouwtje gelukkig dus.
Voorlopig ben ik hem aan het installeren, maar qua grootte enzo ben ik het gewoon, want ik kom van de gewone 6 plus, dus dat is het zelfde, wel voelt hij idd iets zwaarder aan, maar wel een stuk steviger zo te zien.mprkooij schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:37:
[...]
Als je het wilt hoor ik graag wat je van de 6s Plus vindt. Ik zit namelijk nog erg te twijfelen tussen de 6s en de 6s Plus.
Mooi mooi, ik ben van plan om dan dit jaar over te stappen naar de Plus. Vorig jaar had ik de iPhone 6. Ik vraag me wel af hoe het zit met de iPhone 6s Plus en broekzakken, gaat die niet in de weg zitten als je gaat zitten of bukken?Thiago schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:41:
[...]
Voorlopig ben ik hem aan het installeren, maar qua grootte enzo ben ik het gewoon, want ik kom van de gewone 6 plus, dus dat is het zelfde, wel voelt hij idd iets zwaarder aan, maar wel een stuk steviger zo te zien.
Voor de mensen die in Oberhausen zijn geweest : enig idee of er 6s plus voorraad was en vooral is ? , ik wil graag een 64GB SG
[ Voor 6% gewijzigd door Cardwizard op 25-09-2015 19:50 ]
Af en toe wel ja, maar was dat snel gewoon.mprkooij schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:46:
[...]
Ik vraag me wel af hoe het zit met de iPhone 6s Plus en broekzakken, gaat die niet in de weg zitten als je gaat zitten of bukken?
Volgens mij is er vanmiddag nog levering geweest. Ik was er om 12:00 en toen was er geen mogelijkheid om lose een PLUS model te kopen. In de namiddag/avond is dat wel verschillende tweakers gelukt zo te lezen.cardwizard schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:48:
Voor de mensen die in Oberhausen zijn geweest : enig idee of er 6s plus voorraad was en vooral is ? , ik wil graag een 64GB SG
Rosegold 16GB zeker? Want die was nog wel in voorraad toen ik mee keek op de iPod van de medewerker. Is in 64GB maar mondjesmaat over gebleven zonder reservering. Dus daarom ben ik benieuwd. Was er vanochtend tot tussen de middag.Thiago schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:35:
Om 16u naar Centro Oberhausen gegaan, gewoon winkel binnengestapt (niks moeten aanschuiven en had geen reservering) en was binnen de 5 minuten terug buiten met een 6S Rose Gold. Vrouwtje gelukkig dus.
Dinsdag ga ik een 64GB halen 6s in Oberhausen..Denken jullie dat ik moet reserveren? Grijs of goud ga ik voor...
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Heeft iemand opgemerkt of de Duitse Media Markten ook voorraad erbij krijgen?
Zit er toch aan te denken om gewoon net over de grens een op te pikken. Vanuit Apeldoorn geen ramp...
Zit er toch aan te denken om gewoon net over de grens een op te pikken. Vanuit Apeldoorn geen ramp...
Helaas kan ik maandag geen vrij krijgen, dus ik ga aimen op woensdag bij de Apple store in Belfast
Ik denk trouwens niet dat morgen de Nederlandse site ook pre-orders accepteert. Apple zal het wel aankondigen of neerzetten waar nu "Binnenkort beschikbaar" staat.
Heb net een 6s 64 GB Space Gray gereserveerd in Rheine. Morgen afhalen
Vriendin wilt roze goud en plus modelmitchell2805 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:53:
[...]
Heb net een 6s 64 GB Space Gray gereserveerd in Rheine. Morgen afhalen
Terug van Rijsel.
Vrij druk in de winkel, maar geen rij om reservaties af te halen. Was voor mij tevens een eerste bezoek aan een officiële Apple Store en moet toch wel zeggen dat het een zeer positieve ervaring was. Binnen enkele minuten mijn 6S Spacegrey in de hand.
Volgend jaar nog eens
Vrij druk in de winkel, maar geen rij om reservaties af te halen. Was voor mij tevens een eerste bezoek aan een officiële Apple Store en moet toch wel zeggen dat het een zeer positieve ervaring was. Binnen enkele minuten mijn 6S Spacegrey in de hand.
Volgend jaar nog eens
Daarvoor zou ik morgenochtend 5:59 opstaan om te reserveren. Denk een van de modellen die het hardste gaat...Anoniem: 398486 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:57:
[...]
Vriendin wilt roze goud en plus model
Ze wacht maarmitchell2805 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:01:
[...]
Daarvoor zou ik morgenochtend 5:59 opstaan om te reserveren. Denk een van de modellen die het hardste gaat...
Zonet een kunnen reserveren om vandaag op te pikken in Oberhausen (6s 64gb silver)
Ik heb ook zojuist 2 maal 64 GB Plus Zwart gereserveerd.
Bij alle andere Apple ID's moet ik telefoonverificatie doen ... Rrrr !!
Schick eine SMS mit xxxxxxxx von einem Mobiltelefon in Deutschland an 41000.
Danach senden wir dir eine SMS mit einem einmaligen Registrierungscode. Schließ deine Reservierung innerhalb von 30 Minuten ab, sonst musst du einen neuen Code anfordern.
Bij alle andere Apple ID's moet ik telefoonverificatie doen ... Rrrr !!
Schick eine SMS mit xxxxxxxx von einem Mobiltelefon in Deutschland an 41000.
Danach senden wir dir eine SMS mit einem einmaligen Registrierungscode. Schließ deine Reservierung innerhalb von 30 Minuten ab, sonst musst du einen neuen Code anfordern.
[ Voor 49% gewijzigd door ThinClientQ op 26-09-2015 06:11 ]
ThinClientQ schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 06:09:
Ik heb ook zojuist 2 maal 64 GB Plus Zwart gereserveerd.
[ Voor 58% gewijzigd door Cardwizard op 26-09-2015 06:19 ]
net even gekeken en hij is nog steeds beschikbaar hoor (in Oberhausen)cardwizard schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 06:13:
[...]
, die wou ik ook maar kreeg die in Dusseldorf of Oberhausen maar niet gereserveerd
kijk maar even bij de plus 
zie net dat ThinClientQ bijna mijn buurman is , hij heeft die tweede reservering vast voor mij gemaakt
zie net dat ThinClientQ bijna mijn buurman is , hij heeft die tweede reservering vast voor mij gemaakt
[ Voor 72% gewijzigd door Cardwizard op 26-09-2015 06:24 ]
Vanochtend de 64gb plus kunnen reserveren in Oberhausen, wat moet ik (naast mijn paspoort) nog meer meenemen om hem af te kunnen halen?SanderH_ schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:01:
Terug van Rijsel.
Volgend jaar nog eens
geld
[ Voor 38% gewijzigd door Cardwizard op 26-09-2015 07:00 ]
Geld.... 😂 Denk dat je hem anders niet mee krijgt.Vinnocchio schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 06:57:
[...]
Vanochtend de 64gb plus kunnen reserveren in Oberhausen, wat moet ik (naast mijn paspoort) nog meer meenemen om hem af te kunnen halen?
Jemoet je reservering laten zien (printje of op je telefoon) en je paspoort. That's all
Kun je ook al voor morgen reserveren of alleen op de dag zelf?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Ik heb gereserveerd ( om 6.02 uur) maar nog geen mail gehad. Meerdere mensen dit probleem?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
jmetselaars schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 07:01:
[...]
Geld.... 😂 Denk dat je hem anders niet mee krijgt.
Jemoet je reservering laten zien (printje of op je telefoon) en je paspoort. That's all
Dank!! Gaat dan wel goedkomen
Hoe kun je reserveren zonder een Duits telefoonnummer dan?
Apple id is genoeg.mitchell2805 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 07:22:
Hoe kun je reserveren zonder een Duits telefoonnummer dan?
Ik heb net ook kunnen reserveren voor Oberhousen zonder Duits telefoonnummer. Het schijnt dat je hiervoor wel Two way verification aan moet hebben echter heb ik dit net pas geactiveerd en moet je eerst 3 dagen daarvoor wachten.
Dat las ik ook net ja, maar ik heb het twee minuten geleden tweestaps-verificatie geactiveerd en net gelijk een iPhone gereserveerdDa_Vince schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 07:24:
Ik heb net ook kunnen reserveren voor Oberhousen zonder Duits telefoonnummer. Het schijnt dat je hiervoor wel Two way verification aan moet hebben echter heb ik dit net pas geactiveerd en moet je eerst 3 dagen daarvoor wachten.
Hier dus niet... Telefoonnummer verificatie anders zou ik het niet zeggen he maar ben alweer te laat en weer uitverkocht
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 398486 op 26-09-2015 07:54 ]
Heb de mails toch, stonden in mijn Spam folder. Schijnbaar wil Google (heb Gmail) niet dat ik een iPhone pak...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
sta er behoorlijk van te kijken hoe snel/goed de normale 6s te krijgen is dit jaar .... jammer dat het met de plus niet zo gaat , die lijkt nog wat zeldzamer
[ Voor 10% gewijzigd door Cardwizard op 26-09-2015 08:12 ]
Nog nooit zo makkelijk Iphones kunnen bemachtigen. Ook in de apple store was het gister rond 7 niet druk en stond de toonbank helemaal vol. Voorgaand jaar stond het ook helemaal vol met handelaars rond dat tijdstip, maar die zien er ook geen brood in lijkt het. Het lijkt erop dat hij minder wordt ontvangen dan voorgaand jaar. Misschien te weinig vernieuwing of gewoon de prijsverhoging die te hoog is.cardwizard schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 08:11:
sta er behoorlijk van te kijken hoe snel/goed de normale 6s te krijgen is dit jaar .... jammer dat het met de plus niet zo gaat , die lijkt nog wat zeldzamer
Heb er ook een gereserveerd. Wel vreemd want heb geen Duits nummer en ook geen twee staps verificatie..
Nog stommer, mijn Apple id staat op een mailadres van 10 jaar oud welke ik nooit open (weet niet eens het wachtwoord) dus de eerste reservering heb ik geen mail van
toen nog een keer gereserveerd en aan het einde een ander mailadres ingevoerd.
Ik heb dus een telefoon gereserveerd welke ik niet op ga halen
... Betreft een 64gb silver (6s normaal)
Kan ik die nog cancelen of iets.. Beetje lomp dat ik 2 telefoons gereserveerd heb staan maar er maar 1 op ga halen
Nog stommer, mijn Apple id staat op een mailadres van 10 jaar oud welke ik nooit open (weet niet eens het wachtwoord) dus de eerste reservering heb ik geen mail van
Ik heb dus een telefoon gereserveerd welke ik niet op ga halen
Kan ik die nog cancelen of iets.. Beetje lomp dat ik 2 telefoons gereserveerd heb staan maar er maar 1 op ga halen
Doe ik iets fout of is de 6s plus eigenlijk niet verkrijgbaar?
Anoniem: 469045
Had helaas geen reservering voor de 6S in duitsland, (heel) toevallig gingen mijn ouders gisteren naar Duitsland. In kleve hebben ze bij de saturn een 6S SPG 16GB voor me op kunnen halen, waren er nog genoeg op voorraad. Via de website van Saturn.de & Mediamarkt.de kun je de voorraad checken per filiaal, ideaal, geen wachtrijen o.i.d
Mocht je het voor elkaar krijgen toch die twee op te halen neem ik graag de 64gb zilver overls789 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 08:19:
Heb er ook een gereserveerd. Wel vreemd want heb geen Duits nummer en ook geen twee staps verificatie..
Nog stommer, mijn Apple id staat op een mailadres van 10 jaar oud welke ik nooit open (weet niet eens het wachtwoord) dus de eerste reservering heb ik geen mail vantoen nog een keer gereserveerd en aan het einde een ander mailadres ingevoerd.
Ik heb dus een telefoon gereserveerd welke ik niet op ga halen... Betreft een 64gb silver (6s normaal)
Bij mij ging het alvast zo:Vinnocchio schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 06:57:
[...]
Vanochtend de 64gb plus kunnen reserveren in Oberhausen, wat moet ik (naast mijn paspoort) nog meer meenemen om hem af te kunnen halen?
- Je aanmelden bij één van de verkopers en je naam opgeven (ik had die email nog eens afgedrukt maar is totaal niet nodig)
- Deze zoekt dan je naam in het reservatiesysteem en neemt je mee naar een tafel vol met iPhones waar je het gereserveerde model in handen krijgt
- Verkoper vraagt of je hem in de winkel wil laten "installeren" (no thanks)
- Verkoper vraagt hoe je wil betalen (cash, Visa, ...)
- Verkoper vraagt of je een factuur wilt afgedrukt hebben / opgestuurd ontvangen via email
- Profit
[ Voor 7% gewijzigd door SanderH_ op 26-09-2015 08:46 ]
Heb alleen printscreens van de reservering maar verder helemaal niks.. Kan hem wellicht mee nemen als het lukt.Piratebay schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 08:34:
[...]
Mocht je het voor elkaar krijgen toch die twee op te halen neem ik graag de 64gb zilver overeventuele meerprijs van 50 euro voor de moeite.
Iemand eventueel zijn iPhone 6s Plus 64 gb ruilen tegen mijn 6s 64 gb Space Gray, hij zit nog in het plastic maar ik wil toch de plus. Uiteraard met bijbetaling.
[ Voor 12% gewijzigd door Kwal op 26-09-2015 10:04 ]
Neem je hem sowieso mee als het kan, of alleen voor mij? ik ga vandaag nog kijken of ik een s of een plus wil.. Ben daar nog niet helemaal over uit. Als je hem per definitie mee probeert te nemen zou ik het doen, alleen voor mij nietls789 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 09:58:
[...]
Heb alleen printscreens van de reservering maar verder helemaal niks.. Kan hem wellicht mee nemen als het lukt.
Bijzonder, vorig jaar met heel veel moeite een 6 kunnen bemachtigen. Terwijl ik nu gewoon nu nog een 6s kan reserveren en deze om half 1 kan ophalen in CentO. Niet dat ik dat ga doen, gewoon nieuwsgierig.
Ik denk alleen op de dag zelf dusErw schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 07:17:
Kun je ook al voor morgen reserveren of alleen op de dag zelf?
Haha nee sowieso. Raak hem anders wel kwijt aan een collegaPiratebay schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 10:04:
[...]
Neem je hem sowieso mee als het kan, of alleen voor mij? ik ga vandaag nog kijken of ik een s of een plus wil.. Ben daar nog niet helemaal over uit. Als je hem per definitie mee probeert te nemen zou ik het doen, alleen voor mij niet
Ik vond het al bijzonder dat Apple op dit nieuwsbericht had gereageerd, aangezien ze eigenlijk nooit op geruchten ingaan.mprkooij schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 10:20:
Nog steeds niet in Nederlands te reserveren..
nieuws: Gerucht: iPhone 6s komt uit op 2 oktober - update
Misschien was het een actie om mensen geen valse hoop voor 2 oktober te geven. Het kan natuurlijk nog alle kanten opgaan, maar ik hoop voor iedereen dat maandag wordt aangekondigd dat de Benelux ~9 oktober aan de beurt is. 2 oktober is te kort dag denk ik.
Die aankondiging/reserveringpagina zal volgende week vrijdag wel online zijn. Apple weet toch wel dat die-hards er zelfs voor afreizen naar het buitenland. Ze maken heel de boel gek! De rest wacht rustig af totdat ze hem een weekje of twee later kunnen oppikken in NL.
I don't have dreams, I have goals!!
Mocht je een 64GB Silver 6s over hebben en in de buurt van Den Haag of Utrecht bent komende week / dit weekend ben ik bereid hem over te nemen.ls789 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 10:24:
[...]
Haha nee sowieso. Raak hem anders wel kwijt aan een collega
Waar ligt CentO? Ik wil graag ook reserveren.G33st schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 10:08:
Bijzonder, vorig jaar met heel veel moeite een 6 kunnen bemachtigen. Terwijl ik nu gewoon nu nog een 6s kan reserveren en deze om half 1 kan ophalen in CentO. Niet dat ik dat ga doen, gewoon nieuwsgierig.
Typefoutje, het is CentrO te Oberhausen http://www.centro.de/nederlands. Meer dan dit weet ik er niet van af, maar ik neem aan dat je de rest zelf op kunt zoekenjeffhuys schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:11:
[...]
Waar ligt CentO? Ik wil graag ook reserveren.
Dieses Modell ist zurzeit nicht zur Abholung im Store verfügbar.sww89 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:20:
[...]
Typefoutje, het is CentrO te Oberhausen http://www.centro.de/nederlands. Meer dan dit weet ik er niet van af, maar ik neem aan dat je de rest zelf op kunt zoeken
Net Apple gebeld... overal in UK uitverkocht, maandag na 10.00 proberen zeggen ze
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 398486 op 26-09-2015 13:56 ]
Ja zo ging het inderdaad. Ben alweer een uur thuis; resevekopie terug aan het zetten. Ga van 5s naar de plus dus grote verandering. Past prima in mijn broekzak en hand, ben er blij mee!SanderH_ schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 08:42:
[...]
Bij mij ging het alvast zo:Zal vast wel gestroomlijnd zijn in alle winkels, en zo ging het eerlijk gezegd ook erg vlot.
- Je aanmelden bij één van de verkopers en je naam opgeven (ik had die email nog eens afgedrukt maar is totaal niet nodig)
- Deze zoekt dan je naam in het reservatiesysteem en neemt je mee naar een tafel vol met iPhones waar je het gereserveerde model in handen krijgt
- Verkoper vraagt of je hem in de winkel wil laten "installeren" (no thanks)
- Verkoper vraagt hoe je wil betalen (cash, Visa, ...)
- Verkoper vraagt of je een factuur wilt afgedrukt hebben / opgestuurd ontvangen via email
- Profit
waren er nog 64GB 6s PLUS (space gray) op voorraad in oberhausen ?
wil er wel heen rijden , maar voor niks is ook zonde
Zijn nog te reserveren voor vandaag in Oberhausen.cardwizard schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:33:
waren er nog 64GB 6s PLUS (space gray) op voorraad in oberhausen ?
klopt inderdaad , kwam er net op te staan ... en gereserveerd !
Ik kom maar niet door het gedeelte heen met UK nummer, ik ga er woensdag maar gewoon heen.. de eerste trein en zie wel of ik voor niks ben gegaan of niet.. hij is nu wel te reserveren maar ik moet hoe dan ook sms code doen.. of ik nou inlog vanaf een iphone of computer, zowel met mijn apple ID als die van me vriendin
Is er nog een apple store in Duitsland op zondag open?
Voor vandaag nog te reserveren, maar heen en weer is 4 uur.. net ff te lang om nu nog weg te rijden.
Voor vandaag nog te reserveren, maar heen en weer is 4 uur.. net ff te lang om nu nog weg te rijden.
Ik heb nog een reservering voor twee Rose gold 64gb , op te halen om 17:30 in oberhausen
Mocht iemand interesse hebben, ik heb nog een 6s 64GB SG over (krijg ik vanavond binnen, eindelijk!). Morgen op te halen in Tilburg. Ik weet ook dat deze gewoon voorradig is in Duitsland dus ik vraag slechts een kleinigheidje voor de moeite. Stuur maar even een DM indien iemand interesse heeft.
Keulen en Dusseldorf hebben speciale openingstijden aankomende zondag,RedHead schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:10:
Ah joh ga erheen, twee uurtjes heen, toestel halen, je vrouw/vriendin/man/vriend leuk mee uit eten en weer terug.RedHead schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:10:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
mm vrouw wil niet mee, zakelijk iPhone handiger in NL te kopen voor haar. Kids hebben geen zin om ruim 4 uur in de auto te zitten.Donstil schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:23:
[...]
Ah joh ga erheen, twee uurtjes heen, toestel halen, je vrouw/vriendin/man/vriend leuk mee uit eten en weer terug.
Heeft iemand toevallig nog een 64gb space grey Plus voor een reële prijs? Of ruilen voor een gold 64 of 128gb met bijbetaling.
Ga je ze niet ophalen?joffrey19 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:27:
Ik heb nog een reservering voor twee Rose gold 64gb , op te halen om 17:30 in oberhausen
Kun je in de apple store betalen met je "Apple account" of moet je echt pinnen of met de CC
in the box, heet dat
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Reserveren op apple.de is niet meer mogelijk. Morgen vanaf 06:00 weer. Wellicht wordt het morgen ook mogelijk om reserveringen te doen op apple.nl? geintje. Denk dat we best lang mogen wachten
Reserveringen gelden alleen voor de dag zelf heTayfunc schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 19:32:
Reserveren op apple.de is niet meer mogelijk. Morgen vanaf 06:00 weer. Wellicht wordt het morgen ook mogelijk om reserveringen te doen op apple.nl? geintje. Denk dat we best lang mogen wachten
Dus als ik morgenvroeg kan reserveren, dan zou ik de iPhone dezelfde dag nog kunnen ophalen in Dusseldorf (mits die daar ook op voorraad is)?Erw schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 19:38:
[...]
Reserveringen gelden alleen voor de dag zelf he
Iemand enig idee hoe het met de 128GB modellen zit, zijn deze in het algemeen nog op voorraad? Of is dat echt heel vestingsafhankelijk?
Denk het welRuubschen schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:34:
[...]
Dus als ik morgenvroeg kan reserveren, dan zou ik de iPhone dezelfde dag nog kunnen ophalen in Dusseldorf (mits die daar ook op voorraad is)?
Iemand enig idee hoe het met de 128GB modellen zit, zijn deze in het algemeen nog op voorraad? Of is dat echt heel vestingsafhankelijk?
1
Thanks, ik denk dat ik morgen mijn geluk maar eens ga beproeven. Ik had gehoopt hier in het zuiden des lands wel een 128GB exemplaar te kunnen scoren, maar dat valt vies tegen...
Morgen vroeg op om te reserveren, en dan richting dusseldorf
Gisteren een 64Gb SG gereserveerd bij de Saturn in Krefeld, vandaag in de middag opgehaald. Geen rijen, geen gedoe. Reservering laten zien en je identiteitsbewijs, binnen 10 minuten stond ik buiten met de 6s!
Apple | Marantz | B&W
(Gaat over een Case via Coolblue) wat een verzendlijd, een uur geleden besteld, nu al ingepakt en morgen wordt ie tussen 12 en 18 al bezorgd! Heul snel
Kon helaas maar een iPhone 6s meenemen maar ging allemaal erg soepel in oberhausen! Overigens alleen mijn naam doorgegeven, legitimatie was niet nodig ... Wellicht iemand nog interesse in een iPhone 6? Pas 1 week oud (nieuwe gekregen vis garantie Apple
)
Is de Apple Store in Oberhausen nou morgen open? Op de storepage staat gesloten.
nevermind.
nevermind.
[ Voor 12% gewijzigd door Koen- op 26-09-2015 23:45 ]
Welke iPhone?juliusyoup schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:59:
(Gaat over een Case via Coolblue) wat een verzendlijd, een uur geleden besteld, nu al ingepakt en morgen wordt ie tussen 12 en 18 al bezorgd! Heul snel
Dit topic is gesloten.