• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

martijnmartijn schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:47:
Kan iemand dit bevestigen? Mijn neef en ik hebben allebei een iPhone besteld (hij is woonachtig in Duitsland, dus op zijn adres) Hij heeft een 6s en ik heb de 6s Plus.
Hij krijgt zijn iPhone morgen thuis gestuurd, ik 'pas' tussen 2 en 8 oktober. Dit omdat de Plus variant problemen kent met fabriceren?
Ja de iPhone 6s plus was veel eerder uitverkocht, ik krijg die van mij echter wel gewoon morgen bezorgd.
Vannacht m'n UPS T&T nummer gekregen :)

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 24-09-2015 10:05 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

fsfikke schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:59:
[...]

Ja de iPhone 6s plus was veel eerder uitverkocht, ik krijg die van mij echter wel gewoon morgen bezorgd.
Vannacht m'n UPS T&T nummer gekregen :)
Is hij bij jou al actief? Mijn duitse UPS Tracking nog niet namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Donstil schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:38:
[...]

Is hij bij jou al actief? Mijn duitse UPS Tracking nog niet namelijk.
Sort of
A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gaan er nog meer tweakers afreizen naar Oberhausen Centroallee? Ik heb zojuist mijn ICE reservering afgerond. Morgenvroeg vanuit Arnhem nach Oberhausen mitt der ICE zug jawohl. Ben benieuwd, kan je daar cash betalen ter plekke of beter creditcard/pin? Scheelt je wel zeulen met geld natuurlijk.

• smiba
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:08
Zijn hier trouwens meer mensen die op 2 okt. de iPhone 6S gaan halen in Nederland? Vorig jaar met een oom van me hem gehaald in Duitsland, echter heeft hij dit jaar geen zin in een upgrade. Dus dan zit ik een beetje zonder vervoer, en haal hem dan liever in Nederland.

Zijn de rijen in Nederland druk? Is het een beetje geregeld? Is er in het verleden genoeg stock geweest?

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 00:06
Het is nog helemaal niet bekend gemaakt wanneer de iPhone in Nederland te koop is. De datum 2 oktober is alweer ontkracht.

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 12:58
Donstil schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:54:
[...]

Deden ze afgelopen jaren niet eerder.
Ze zijn bang dat we niet komen denk ik :p
Ik kom zeker opdagen >:)

Al heb ik wel 2 reservaties:
  • één om 15u die ik perongeluk had geplaatst aangezien ik dacht dat je de datum nog kon wijzigen (deze kan ik dus niet halen)
  • één om 17u waar ik wel aanwezig kan zijn
Zijn ze wat laks met deze tijden, of is hij echt "weg" als je niet op dat tijdstip komt opdagen? Ik heb er namelijk maar één nodig, maar misschien koop ik wel een tweede om meteen door te verkopen aangezien het er niet naar uitziet dat hij hier snel beschikbaar zal zijn in de lage landen...
Joosie200 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:48:
Gaan er nog meer tweakers afreizen naar Oberhausen Centroallee? Ik heb zojuist mijn ICE reservering afgerond. Morgenvroeg vanuit Arnhem nach Oberhausen mitt der ICE zug jawohl. Ben benieuwd, kan je daar cash betalen ter plekke of beter creditcard/pin? Scheelt je wel zeulen met geld natuurlijk.
Ik ga hem ophalen in Rijsel en ga gewoon met mijn VISA betalen. Met ettelijke honderden EUR in mijn portefeuille voel ik me nooit echt op mijn gemak. Het is tenslotten een Apple winkel... geen verkoper van straatjuwelen. Ik neem dan ook aan dat er voldoende betaalmogelijkheden zijn.

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Peabz21 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:23:
Het is nog helemaal niet bekend gemaakt wanneer de iPhone in Nederland te koop is. De datum 2 oktober is alweer ontkracht.
Ja ik zie ook nergens updates betreft die datum, dus ik begin het ergste te vrezen.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Peabz21 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:23:
Door wiee?

Heb geen zin om 1 heel maand te wachten na de 25ste :P.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Zijn er nog mannen die de Rosegold nemen? :)

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Jieve schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:32:
Zijn er nog mannen die de Rosegold nemen? :)
haha die zullen er vast wel zijn denk ik :>

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:15
Vind die rosé gold erg mooi om te zien , maar zou die nooit voor mezelf kopen ;-)

• Jieve
Ik twijfel tussen SPG en Rosegold...

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:22
Ik was net in de Apple Store in Den Haag. De verkoopster zei: "Ik gok dat de 6s ergens in oktober in Nederland uit komt". De verkoper bij de KPN winkel had het over "2 tot 3 weken" .

• smiba
Micheeels schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:03:
Ik was net in de Apple Store in Den Haag. De verkoopster zei: "Ik gok dat de 6s ergens in oktober in Nederland uit komt". De verkoper bij de KPN winkel had het over "2 tot 3 weken" .
In andere woorden, vage zooi dus :+

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

smiba schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:07:
[...]

In andere woorden, vage zooi dus :+
Bij Apple verwacht ik sowieso niet dat ze data verklappen, maar als de lancering voor de deur zou staan denk ik dat ze bij KPN wel wat meer hints hadden gegeven.

UPS status:
In Transit: On Time

Label Created On:
09/24/2015

Scheduled Delivery:
Friday, 09/25/2015, By End of Day

[ Voor 18% gewijzigd door fsfikke op 24-09-2015 16:34 ]

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Zo, de iPhone pagina is sinds vanmiddag ook vertaald. De release zit er aan te komen... :9

http://www.apple.com/nl/iphone-6s/

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:22
Uniciteit schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:30:
Zo, de iPhone pagina is sinds vanmiddag ook vertaald. De release zit er aan te komen... :9

Hehe, dat werd tijd. Hopelijk is het een goed voorteken!

Verwijderd

Zegt niets, want daarvoor stond er exact hetzelfde maar dan in het Engels...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkiebob
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08 07:26
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:47:
Zegt niets, want daarvoor stond er exact hetzelfde maar dan in het Engels...
Dat is inderdaad hoe vertalen werkt, het zegt juist dat ze alles klaarmaken voor de nederlandse release.
Uniciteit schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:30:

De Apple watch site was al weken (zo niet maanden) Nederlands voor bestellen mogelijk werd ;)

Verwijderd

Precies, wellicht was een content-editor vergeten de pagina volledig aan te passen. Zou zomaar kunnen.

Vodafone en KPN hebben de iPhone 6s sinds een week in hun zoekresultaten staan, maar nog een doorverwijs naar 'op de hoogte blijven' pagina.
Donstil schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:02:
[...]

De Apple watch site was al weken (zo niet maanden) Nederlands voor bestellen mogelijk werd ;)

• jordifcg
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-08-2023
Het is voor mij de eerste keer dat ik nauwlettend de iPhone release volg, had eerder altijd een model van een aantal jaar oud. Hoe gaat het in z'n werking als ik mijn abbonoment wil verlengen bij KPN? Heb op dit moment een sim only, maar die word zo snel mogelijk omgezet naar een abbo met een 6S. Kan ik dit beter lokaal bij mijn KPN winkel regelen of online? Ik wil hem zo snel mogelijk :P

• Kwal
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-10-2024
Is er iemand hier die heel misschien zijn 6s plus 64 gb wil ruilen tegen mijn 6s 64 gb uiteraard met bijbetaling van het verschil. Achteraf spijt gekregen dat ik toch niet voor de plus ben gegaan.

Verwijderd

jordifcg schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:27:
Het is voor mij de eerste keer dat ik nauwlettend de iPhone release volg, had eerder altijd een model van een aantal jaar oud. Hoe gaat het in z'n werking als ik mijn abbonoment wil verlengen bij KPN? Heb op dit moment een sim only, maar die word zo snel mogelijk omgezet naar een abbo met een 6S. Kan ik dit beter lokaal bij mijn KPN winkel regelen of online? Ik wil hem zo snel mogelijk :P
Geen ervaring mee. Beetje een glazenbolvraag. Afhankelijk van winkelgrootte en voorraad, levergebied. t Gaat altijd minder snel als je zou willen. Ik ga van 5 naar de 6s. Levering van de 5 was toen echt een drama. Ga nog met vakantie maar in december heb ik zeker een 6s :).

Vanmiddag in een telecomwinkel een simkaart swap van gewone sim naar nano sim en dat ging in de winkel erg snel. Binnen 2 uur was het nummer overgezet. Dat is dan weer het voordeel van een winkel binnenlopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2015 18:23 ]

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
iPhone 6 geleverd gekregen.... helaas teleurstelling want er zit een krasje op het Apple Logo achterop en de antenne onderaan is beschadigd...

heel vreemd, hij was geseald.

Vervelende is dat ze hem morgen eerst komen ophalen, dan controleren en ik dan pas een nieuwe krijg.
Online Apple store...

meer mensen hier ervaring mee gehad, beschadigd uit de verpakking?

Bekijk mijn site: Remko.me

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

vervelend natuurlijk..

en vreemd

de service van Apple store is meestal wel goed...
online..

ik zou gewoon een nieuwe bestellen en zeggen hou de andere maar....

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-09 22:22
PBP schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:20:
[...]

iCulture heeft inmiddels zijn berichtgeving aangepast. Eerst zou spraken zijn van 2oktober in Nederland. Nu op een later moment..
Laat het niet waar zijn :( ....

Ik vond het trouwens wel verdacht dat de website precies vandaag is vertaald naar het Nederlands.

Wanneer was hij trouwens vorige jaar de pre-orderen? Was dat donderdag op vrijdagnacht?

[ Voor 9% gewijzigd door mprkooij op 24-09-2015 20:44 ]

Repi3 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:01:
als je met een kaart betaald kunnen ze het direct traceren... Dus als je er uitgepikt wordt en ze nemen je gegevens erbij dan zien ze dat je een iphone gekocht hebt ...

(Ze hebben lijsten van de passagiers die uit USA komen en kunnen direct zien wat ze op reis gekocht hebben via je kaarten...)
Haha daar moest ik even om lachen. Die bevoegdheid hebben ze natuurlijk niet.

• SanderH_
En daar zijn de jaarlijkse rijen...

Dat zijn er zonder reservatie mag ik hopen })

[ Voor 21% gewijzigd door SanderH_ op 24-09-2015 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PBP schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:20:
[...]

iCulture heeft inmiddels zijn berichtgeving aangepast. Eerst zou spraken zijn van 2oktober in Nederland. Nu op een later moment..
iPhoneclub weet neer zo weinig als wij hoor. Die praten de geruchten alleen maar na om wat clickbait te genereren.

Edit: Nevermind, had de Mod break gemist.

[ Voor 96% gewijzigd door Donstil op 24-09-2015 21:02 ]

SanderH_ schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:48:
En daar zijn de jaarlijkse rijen...

Dat zijn er zonder reservatie mag ik hopen })
En morgen om 10:00 allemaal weggestuurd, was afgelopen jaar ook zo.

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
fsfikke schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:28:
vervelend natuurlijk..

en vreemd

de service van Apple store is meestal wel goed...
online..

ik zou gewoon een nieuwe bestellen en zeggen hou de andere maar....
Klopt, dat is ook goed.. wilde ze ook doen maar mag max 1000 euro op creditcard bestellen.. je voelt hem al aankomen....... |:(

Bekijk mijn site: Remko.me

Verwijderd

Duitse mediamarkt geeft (ook) aan dat hij vanaf morgen leverbaar is, mocht je dus in de buurt zijn altijd handig om misschien even te kijken :)

Coolblue verwacht de eerste batch volgende week volgens hun website.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/12038118_1070193226324375_4032961310631309701_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=9bb0752e2c6dfdf7b8cd381da2c6ee64&oe=568E1BEC
:'(

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-09 09:39
Is er nou echt geen enkel koeriersbedrijf dat op zaterdag bezorgd? Qua levertijd moet vrijdag verzonden, zaterdag hier prima kunnen, maar ik lees op verschillende plekken dat zowel UPS als DHL niet op zaterdag bezorgd, tenzij aangegeven door de verzender.. Ik heb Mailboxde.com al gemaild met de vraag of ze dit aan kunnen geven, maar geen reactie op gehad. Iemand ervaring mee, doen ze dat misschien standaard?
endness schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:43:
Is er nou echt geen enkel koeriersbedrijf dat op zaterdag bezorgd? Qua levertijd moet vrijdag verzonden, zaterdag hier prima kunnen, maar ik lees op verschillende plekken dat zowel UPS als DHL niet op zaterdag bezorgd, tenzij aangegeven door de verzender.. Ik heb Mailboxde.com al gemaild met de vraag of ze dit aan kunnen geven, maar geen reactie op gehad. Iemand ervaring mee, doen ze dat misschien standaard?
UPS, DHL (Dus niet Select vracht onder DHL vlag), FedEx komen allemaal niet op zaterdag. Ook niet als MailboxDE dat lief vraagt :P

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:00
endness schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:43:
Ik heb net even met m'n zakelijke account een UPS zending aangemaakt van Zittau naar Hoofddorp, maar een zaterdaglevering zit er niet in. Met UPS Express kan het maandag voor 9.00 geleverd worden, met UPS Standaard komt het dinsdag. Met andere partijen geen ervaring...
Rub147 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:12:
[...]

Ik heb net even met m'n zakelijke account een UPS zending aangemaakt van Zittau naar Hoofddorp, maar een zaterdaglevering zit er niet in. Met UPS Express kan het maandag voor 9.00 geleverd worden, met UPS Standaard komt het dinsdag. Met andere partijen geen ervaring...
Is UPS standaard pas Dinsdag?

Heb geregeld UPS standaard pakketjes uit Duitsland ontvangen welke op vrijdag gepost waren en deze werden in het verleden altijd gewoon op maandag bezorgd.

Kun je kiezen bij MailboxDE trouwens?

Ik zou in ieder geval voor een koerier gaan en niet voor de post zelf. UPS, DHL maar het liefst FedEx.

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:00
Donstil schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:15:
[...]

Is UPS standaard pas Dinsdag?

Heb geregeld UPS standaard pakketjes uit Duitsland ontvangen welke op vrijdag gepost waren en deze werden in het verleden altijd gewoon op maandag bezorgd.

Kun je kiezen bij MailboxDE trouwens?

Ik zou in ieder geval voor een koerier gaan en niet voor de post zelf. UPS, DHL maar het liefst FedEx.
Yes, Standaard is op dinsdag, overkomstduur is twee dagen. Met Express is het een dag. Weekend mag je natuurlijk niet meetellen. Je kan bij MailBox.de kiezen, UPS Standaard is 11 euro en UPS Express 45 euro, dat is tot 500 euro. Verzekering tot 1000 euro is 10 euro extra oid (deze is verplicht als waarde 500 euro overschrijd)

[ Voor 3% gewijzigd door Rub147 op 24-09-2015 22:18 ]

Rub147 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:17:
[...]

Yes, Standaard is op dinsdag, overkomstduur is twee dagen. Met Express is het een dag. Weekend mag je natuurlijk niet meetellen. Je kan bij MailBox.de kiezen, UPS Standaard is 13 euro en UPS Express 45 euro, dat is tot 500 euro. Verzekering tot 1000 euro is 10 euro extra oid.
Gadsie dat is laat, zag ten tijden van de afgelopen release mensen welke hem op maandag kregen.

Had hier wel een beetje op gehoopt voor de verkoop namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:49
DHL Express in UK en NL bezorgt op zaterdag, mits je er even £30 / €40 voor betaalt bovenop de verzendkosten en de kosten voor verzekeren van 1000 euro. Dan ben je zo 80 euro lichter. Duitsland zal toch ook wel zoiets hebben mits je met veel flappen zwaait :p ?

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Donstil schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:18:
[...]

Gadsie dat is laat, zag ten tijden van de afgelopen release mensen welke hem op maandag kregen.

Had hier wel een beetje op gehoopt voor de verkoop namelijk.
Puur toevallig vlieg ik morgen naar Nederland :P Ik had de tickets al geboekt voor de keynote, maar ik neem wel wat iPhone's mee :Y)
Had wat gezegd dan had je ze bij mij kunnen laten leveren.

Morgen wordt een leuke dag, 's ochtends iPhones kopen, 's middags naar Oktoberfest en 's avonds naar Nederland *O*

[ Voor 17% gewijzigd door fsfikke op 24-09-2015 22:35 ]

fsfikke schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:32:
[...]

Puur toevallig vlieg ik morgen naar Nederland :P Ik had de tickets al geboekt voor de keynote, maar ik neem wel wat iPhone's mee :Y)
Had wat gezegd dan had je ze bij mij kunnen laten leveren.
Ooh shit dat had best een idee geweest ja.

Nou ga ik morgen wel naar Oberhausen maar mijn exemplaar wat over is verkoopt op maandag beter dan op Dinsdag natuurlijk.

• BuckBijlsma
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 19:37
Is er iemand die weet wanneer reserveringen in de Nederlandse apple store mogelijk zijn? En hoe lang duurt het voordat alle iPhone 6s plus modellen weg zijn? Ik snap dat niemand dit precies weet maar wellicht kunnen mensen na vorig jaar wat inschatten :)

Verwijderd

BuckBijlsma schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:50:
Is er iemand die weet wanneer reserveringen in de Nederlandse apple store mogelijk zijn? En hoe lang duurt het voordat alle iPhone 6s plus modellen weg zijn? Ik snap dat niemand dit precies weet maar wellicht kunnen mensen na vorig jaar wat inschatten :)
Met een beetje geluk na 00:00 vanavond, hou het goed in de gaten. Meer weten wij/ik (helaas) ook niet :(

• idutcher
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:25:
[...]

Met een beetje geluk na 00:00 vanavond, hou het goed in de gaten. Meer weten wij/ik (helaas) ook niet :(
En dan mag ik aannemen dat T-Mobile in dat geval de preorders vrijdagochtend pas opent?
BuckBijlsma schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:50:
Kijk even in je glazen bol. De mijne ligt op te laden namelijk.

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-09 09:39
Hm, pakketjes vanaf Reichelt waren hier altijd de volgende dag al, en die komen ook met UPS. Vandaar dat ik had gehoopt op 1 dag. Achja, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-09 14:57
Ik denk dat er niks komt .. Helaas pindakaas. Was het vorig jaar wel 1 week na release Duitsland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:25:
[...]

Niet dus, ben benieuwd wanneer die wel komt..
Zit nog steeds te twijfelen, als die net online kwam had ik hem wel gekocht. :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:01:
[...]

Niet dus, ben benieuwd wanneer die wel komt..
Zit nog steeds te twijfelen, als die net online kwam had ik hem wel gekocht. :+
Balen inderdaad, ben hééél erg benieuwd wanneer het dan mogelijk is... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ls789 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:01:
Ik denk dat er niks komt .. Helaas pindakaas. Was het vorig jaar wel 1 week na release Duitsland ?
afgelopen jaar wel ja maar het jaar daar weer voor zat er een maand tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:04:
[...]

Balen inderdaad, ben hééél erg benieuwd wanneer het dan mogelijk is... :'(
Hoe langer ze wachten des te meer ik afhaak, ze mogen ansicht dus wel even wachten :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Bij de Duitse Saturn (Wesel en Kleve) net over de grens hier zijn er nog modellen beschikbaar om op te halen vandaag !

iPhone 6s 64GB zilver en zwart
iPhone 6s 16GB zwart

bestellen en betalen in de winkel is mogelijk

[ Voor 18% gewijzigd door Cardwizard op 25-09-2015 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-09 22:22
Wie weet gaat morgen ochtend de Nederlandse Apple website even down en kunnen we ze morgen middag/avond pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wat het waard is: vandaag hebben twee providers hun beeldmateriaal van de 6s aangepast. De rosé 6s staat niet meer in de afbeelding. Maar misschien ben ik gewoon aan het 😛😝😜 doordraaien. Tis maar een telefoon!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Iemand al in oberhausen? Welke parkeergarage kan je het beste nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jieve schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 06:49:
Iemand al in oberhausen? Welke parkeergarage kan je het beste nemen?
Er zit toch gewoon een garage boven het winkelcentrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Donstil schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 07:38:
[...]

Er zit toch gewoon een garage boven het winkelcentrum?
Ja, maar sta nu bij 8, anders moet je helemaal omlopen! Rij staat namelijk alleen bij de hoofdingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wees blij, straks in de rij kan je nog lang genoeg stilstaan :p

In München OEZ is het best rustig, misschien 100man tops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jieve schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 07:40:
[...]

Ja, maar sta nu bij 8, anders moet je helemaal omlopen! Rij staat namelijk alleen bij de hoofdingang.
"8" is dat een zone in die garage?

Ben er verder niet bekend namelijk :)
Weet eigenlijk alleen dat je erboven kan parkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Uhm, dat weet ik niet... weet wel dat die meteen goed is, want de rij is buiten Centro!
Ben btw alweer terug, werd om 8:15 geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
De buitenrij kon ik zo voorbij lopen na het laten zien van mijn reservering voor 9:45-10:00. Sta nu in de rij voor de Apple Store met tig tig Nederlanders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
haha grappig :) hoop dat de Nederlandse reserveringspagina ook snel online komt! Anders morgen even proberen een telefoon te reserveren in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Vrijdag 9 oktober is de Apple Watch officieel verkrijgbaar in België
https://www.apple.com/benl/watch/

Vrijdag 9 oktober ook de iPhone 6s? Lees: Tweede wave landen?

Ik verwacht maandag a.s. een persbericht van Apple met hoe goed de iPhone 6s al in de eerste wave landen heeft verkocht, en een aankondiging met de verkoopdatum van de iPhone 6s in de tweede wave landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liliuokalani
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Prijzen in NL liggen dus inderdaad een tientje boven de oosterburen.

Net een 6s Plus 64 GB Space Gray (hele mond vol) gereserveerd bij Amac. €969 met een aanbetaling van 10%... Ze zeiden dat hij 'besteld' is voor mij.

Lijkt mij dus dat de prijzen bij deze bevestigd zijn.

Mag hem altijd nog switchen voor een normale 6s :)

[ Voor 11% gewijzigd door Liliuokalani op 25-09-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiba
Kan ook prima zijn dat het 10tje extra voor de "pre-order" service telt, dat het dus van de verkoper zelf komt.

Ik zou zelf geen uitspraken durven te doen over de prijs van de iPhone in Nederland tot apple er zelf mee komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
De Apple watch prijzen liggen ook twee tientjes hoger dan in Duitsland dus sta nergens meer van op te kijken, volgens de store medewerker in Centro lag het aan de iets hogere btw in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liliuokalani
  • Niet online
smiba schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:58:
Kan ook prima zijn dat het 10tje extra voor de "pre-order" service telt, dat het dus van de verkoper zelf komt.

Ik zou zelf geen uitspraken durven te doen over de prijs van de iPhone in Nederland tot apple er zelf mee komt
Het is de productprijs, staat op de factuur. En daarnaast ben ik benieuwd of APR's überhaupt de vrijheid hebben om iets met de prijzen van nieuwe producten te doen... Lijkt me niet dat Apple een concurrentiestrijd tussen resellers toestaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 18:38
Ik sta in P6, meteen naast CentrO en is 3 min. lopen naar de Store.
Nu in de rij.....

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
M.v.Veelen schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:36:
Ik sta in P6, meteen naast CentrO en is 3 min. lopen naar de Store.
Nu in de rij.....
Succes!
Ik ben inmiddels al weer terug haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-09 14:10
Hoe groot is de kans dat wanneer ik morgen vroeg afreis naar Oberhausen ik een zwart iPhone 6s 64GB kan meenemen, iemand enig idee?

Is er trouwens een website waar de voorraad te checken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
Ik heb 2x de 16GB gereserveerd maar heb er eigenlijk maar 1 nodig.

Aangezien ze hier in de Benelux weer pas later verkrijgbaar zou zijn is het misschien wel interessant om er eentje op een tweedehands site te plaatsen.

Zou ik hem makkelijk kwijtgeraken denken jullie aangezien hij nog sealed is? Ik wil er namelijk niet mee blijven zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiba
SanderH_ schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:52:
Ik heb 2x de 16GB gereserveerd maar heb er eigenlijk maar 1 nodig.

Aangezien ze hier in de Benelux weer pas later verkrijgbaar zou zijn is het misschien wel interessant om er eentje op een tweedehands site te plaatsen.

Zou ik hem makkelijk kwijtgeraken denken jullie aangezien hij nog sealed is? Ik wil er namelijk niet mee blijven zitten..
Zonder moeite, waarschijnlijk nog wel een paar tientjes er boven op de nieuwprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo mijn extra toestel is aangekomen bij Mailbox en aangemeld voor UPS.

Ben benieuwd hoe dit allemaal verder gaat En hoe snel hij nou daadwerkelijk in Nederland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Laatst online: 24-09 19:48
Donstil schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:08:
Zo mijn extra toestel is aangekomen bij Mailbox en aangemeld voor UPS.

Ben benieuwd hoe dit allemaal verder gaat En hoe snel hij nou daadwerkelijk in Nederland is.
Ik heb al meerdere keren gebruik gemaakt van Mailboxde en ook dit jaar weer voor de 6s. Mijn ervaring is dat ze elke dag na 15:00 de pakketjes versturen. Als je pakketje dus voor deze tijd bij hun is afgeleverd en betaald dan wordt 'ie dezelfde dag nog verstuurd. Met UPS Standard heb je hem dan dinsdag in huis. Als je voor UPS Express gekozen hebt komt het pakketje maandag, maar dat kost ook meteen een stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5668/21689852852_e782bc2ecf_o.png

Aldus UK Mail. En dan zit de eerste etappe erop :)

Edit: Dit systeem van zoveel wachtende voor u mogen ze ook wel bij postnl invoeren, ipv 'ergens tussen 13:00 en 18:00 uur'. Ik kreeg nu netjes een tijdvak tussen 12:57 en 13:57 UK tijd. Dat betekent 15-30 min voor op schema momenteel.

[ Voor 46% gewijzigd door swv op 25-09-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomPana
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-02-2022
Zojuist toestel gereserveerd bij Saturn in Aachen, ga hem morgenvroeg ophalen. :-) 6s 64GB grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Als iemand nog een extra 64GB goud plus in de aanbieding heeft ben ik wel geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:30
Mhhh, ik wil een 6s 64GB space grey. Ik dacht eerst: ik wacht wel tot hij in Nederland verkrijgbaar is (reserveren lukte al niet meer). Maar zit nu thuis en verveel me. Zou het zin hebben om nog een ritje naar Oberhausen te maken (1u16 voor mij). Of is dat kansloos, laat op de middag zonder reservering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-09 20:44

Typhone

Who Dares Wins

Stiggy schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:24:
Mhhh, ik wil een 6s 64GB space grey. Ik dacht eerst: ik wacht wel tot hij in Nederland verkrijgbaar is (reserveren lukte al niet meer). Maar zit nu thuis en verveel me. Zou het zin hebben om nog een ritje naar Oberhausen te maken (1u16 voor mij). Of is dat kansloos, laat op de middag zonder reservering?
Gaat makkelijk. Er liggen er genoeg volgens mij. Rosegold iPhone 6S Plus 128GB was als enige niet leverbaar rond 13:00. Niet zelf vernomen maar vriend van mij staat in de rij. Mijn vriendin moet per se de Rosegold hebben maar dat lijkt het favoriete model te zijn momenteel. Ik weet overigens niks over de 16GB modellen want die interesseren mij weer niks. 64GB en 128GB zijn er nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
maar de belangrijkere vraag :P hoe lang is de rij?

Ik ga misschien zondag naar dusseldorf , morgen 6:00 kun je weer reserveren voor de duitse winkels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
ls789 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:56:
maar de belangrijkere vraag :P hoe lang is de rij?

Ik ga misschien zondag naar dusseldorf , morgen 6:00 kun je weer reserveren voor de duitse winkels :)
Ik had vanochtend 5 man voor me in de rij.
Maar had ook om 8:15 een reservering.
Rij zonder reservering was denk ik 150/200+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:30
Is de grootste rij niet weg nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
16GB rosegold hadden ze nog wel in Oberhausen. Heb getwijfeld om mijn 64GB silver om te zetten in die rosegold. Want dat is toch een mooiere en meer gevraagde kleur dan saai zilver. Toch maar een tweede 64GB space grey meegenomen.

Die lagen er in grote getallen op de toonbank. De normale s is ook beduidend meer in trek dan de s plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:56
Joosie200 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:04:
16GB rosegold hadden ze nog wel in Oberhausen. Heb getwijfeld om mijn 64GB silver om te zetten in die rosegold. Want dat is toch een mooiere en meer gevraagde kleur dan saai zilver. Toch maar een tweede 64GB space grey meegenomen.

Die lagen er in grote getallen op de toonbank. De normale s is ook beduidend meer in trek dan de s plus.
Maar, jij denkt dat eventueel morgen nog heen gaan loont als je geen reservering hebt? 64gb 'gewone' 6s dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
juliusyoup schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:25:
[...]

Maar, jij denkt dat eventueel morgen nog heen gaan loont als je geen reservering hebt? 64gb 'gewone' 6s dan.
Als je er vroeg bij bent wellicht heb je dan een kansje. Maar wat ik vandaag zo zag mochten de mensen zonder reservering zeker wel uren buiten wachten, tot ze net als de mensen met reservering (die meteen door mochten) terecht komen in de rij voor de winkel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reservations will reopen at 6:00 a.m. on September 26.

Morgen ochtend om 5.59 opstaan ipv om 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:44:
Reservations will reopen at 6:00 a.m. on September 26.

Morgen ochtend om 5.59 opstaan ipv om 6 :)
ja ga ik ook proberen :) dan ophalen op zondag in dusseldorf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ls789 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:45:
[...]

ja ga ik ook proberen :) dan ophalen op zondag in dusseldorf
Ik Zaterdag of Zondag (volgende week pas!) in Belfast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckBijlsma
  • Laatst online: 11-09 19:37
IK WIL DAT IE IN NEDERLAND KOMT! hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:22
Zojuist de 6S plus opgehaald, mooi ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:53
Wel grappig dat iedereen zo moeilijk doet. Ik heb vanochtend de Media Markt in Lingen een mailtje geschreven voor een iPhone 6S 64G Space Grijs, hadden ze nog, achteruit laten leggen, uurtje later opgehaald en weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piratebay
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12-2022

Piratebay

Verwachten we de reserveringspagina online vandaag? In Nederland that is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:19

koku

Tnet Devver
Piratebay schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:04:
Verwachten we de reserveringspagina online vandaag? In Nederland that is..
Geen idee, maar in de Duits Apple store staat het volgende.
Reservierungen sind wieder möglich ab 26. September, 06:00 Uhr
Misschien dat dit morgen ook in Nederland het geval is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:51:
Wel grappig dat iedereen zo moeilijk doet.
Moeilijk? Als Oberhaussen het dichtste bij is en de Saturn in Centro niks heeft liggen moet je wat. Zit helaas niet op de Nederduitse grens dat ik zo bij een Duitse winkel ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0rghie
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Iemand een idee of de Duitse reservaties (die morgenvroeg open gaan) ook al voor morgen gaan tellen? Of bijvoorbeeld pas vanaf maandag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Reservering is voor de dag zelf (tenminste dat was normaal altijd zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 22:23
Diverse mediamarkten in Duitsland hebben nog genoeg liggen. Ik heb zojuist een 64gb space grey opgehaald bij mediamarkt Nordhorn. Op mediamarkt.de kan je de stock bekijken en eventueel reserveren
Pagina: 1 ... 114 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.