I.c.m. een Hi abonnement is de leverdtijd drie weken?Hammetje schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 15:37:
[...]
iPhone 6 SG 64 GB gewoon op voorraad bij belsimpel.nl : http://www.belsimpel.nl/A...e-6-64GB-Black/abonnement
Zooo dan, ik zie het ja, als ik op Hi klik. Misschien omdat Hi eigen (simlock) toestellen wil leveren? Durf het je niet te zeggen, maar ik snap dat je baalt.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Ik ging vanochtend vol goede moed de deur uit om een nieuw toestel te scoren, wel een beetje een domper idd!
Het is vooral lastig dat Hi winkels niet telefonisch bereikbaar zijn, je weet dus nooit waar ze eventueel voorraad hebben.
Het is vooral lastig dat Hi winkels niet telefonisch bereikbaar zijn, je weet dus nooit waar ze eventueel voorraad hebben.
Deze week (zonder enig bericht) weer geen iPhone 128GB Space grey geleverd gekregen van Studentmobiel, dus dan zal het wel weer een week wachten zijn. Ik vind het wachten geen probleem, ik vind het wel irritant dat Studentmobiel zeer summier is in hun communicatie (lees: geen) waardoor ik niet eens weet hoe lang ik moet wachten. En als ik ze bel houden ze je letterlijk aan het lijntje. Ze weten volgens mij heel goed wanneer jij de telefoon ongeveer krijgt maar zijn volgens mij bang dat je de order cancelt als ze je vertellen hoe het echt zit. Slordig en onnodig.
Nou, Den Haag is uitstekend bereikbaar. Kom er meerdere keren per maand. Je moet alleen (flink) dokken voor de parkeergarage. Maarja, waar niet?luifel schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:28:
NvM
Ben het met je antwoord eens, zelfs mediamarkt rotterdam zei dit weekend tegen mij, dat ze dit toestel nog helemaal niet konden leveren! En de store in den haag ligt niet bepaald in een autovriendelijk gebied:-)
I don't have dreams, I have goals!!
Even een opvolging op mijn eigen post enkele dagen geleden.lakigucci schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:30:
Ik wacht ook al een poos voor de SG 64Gb bij gsmweb. Sinds 28-10 omgezet van een 16Gb naar>64Gb.
Stom van mij in dat opzicht dat ik daarmee zelf mijn recht van 30dagen leveren (wet kopen op afstand) heb verlengd. Ik heb ze nu dus de tijd gegeven tot 30 dagen vanaf de wijziging. Maar hoop dat ze deze week kunnen leveren, zou een leuke verrassing zijn
Maar 27-11 is het matje hoor. Dat komen ze maar met een oplossing. Ofdat dat nu 1 maand abbo kosten zijn of een upgrade maakt me niet veel uit meer in dat geval.
GSMweb een mailtje gestuurd waarin ik netjes heb uitgelegd dat ik volgens de wet kopen op afstand het recht heb de koop zonder kosten te annuleren, of dat ze een vergoeding konden aanbieden aan mij.
Die zelfde dag reactie terug dat mijn claims kloppen (annulering zonder kosten), en dat mijn SG64Gb die zelfde dag nog verzonden zou worden omdat ze me bovenaan de wachtlijst hadden geplaatst.
En warempel! (gebruiken mensen dat woord nog?), s'middags een track&trace code ontvangen en de volgende dag in de bus. Het bij te betalen bedrag van 151,- hoefde ook niet betaald te worden.
Toch netjes opgelost dacht ik zo. Jammer alleen dat je daarvoor moet dreigen te annuleren, maar goed, dat is ons recht.
Ik wacht inmiddels al een maand op de 64GBSG bij Typhone, maar het contract (bij Tele2) is inmiddels ingegaan, wat zijn mijn opties omtrent deze wet?lakigucci schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:22:
[...]
Even een opvolging op mijn eigen post enkele dagen geleden.
GSMweb een mailtje gestuurd waarin ik netjes heb uitgelegd dat ik volgens de wet kopen op afstand het recht heb de koop zonder kosten te annuleren, of dat ze een vergoeding konden aanbieden aan mij.
Die zelfde dag reactie terug dat mijn claims kloppen (annulering zonder kosten), en dat mijn SG64Gb die zelfde dag nog verzonden zou worden omdat ze me bovenaan de wachtlijst hadden geplaatst.
En warempel! (gebruiken mensen dat woord nog?), s'middags een track&trace code ontvangen en de volgende dag in de bus. Het bij te betalen bedrag van 151,- hoefde ook niet betaald te worden.
Toch netjes opgelost dacht ik zo. Jammer alleen dat je daarvoor moet dreigen te annuleren, maar goed, dat is ons recht.
MacBook Air 13" 2014 128GB || iPhone 13 mini 256GB || Nintendo Switch 32GB
Ik heb gisteren de iphone 6 64gb grey bestelt bij Coolblue. Klantenservice kon niet vertellen wanneer de iphone leverbaar zal zijn. Ze zouden 3 keer een levering binnen moeten krijgen afgelopen maand / deze maand, volgens de klantenservice is er niets geleverd.
[ Voor 14% gewijzigd door moca007 op 23-11-2014 22:28 ]
Ik zat een al tijdje te loeren naar een nieuwe iPhone, ik dacht dat hij nu wel goed leverbaar zou zijn in/rond Groningen... Zit ik even verkeerd, het ding is nog nergens te krijgen (16 GB, nee dank u)! 
Dus dan maar online via de Apple Store NL, hierbij het logboek. Wanneer er updates/wijzigingen komen dan meld ik dat. Ook maar meteen AppleCare+ besteld, die 99 Euro lijken me goed besteed maar het blijft een gok/verzekering.
Besteld op 21/11/2014 @ 18:14
Zending 1
AppleCare+ voor iPhone
Via Standaardverzending
Klaar voor verzending: Automatisch geregistreerd
Zending 2
64-GB iPhone 6, spacegrijs
Klaar voor verzending: 5-7 werkdagen
Via Expreslevering
Levering: 05 Dec, 2014 - 09 Dec, 2014
Now we wait...
Dus dan maar online via de Apple Store NL, hierbij het logboek. Wanneer er updates/wijzigingen komen dan meld ik dat. Ook maar meteen AppleCare+ besteld, die 99 Euro lijken me goed besteed maar het blijft een gok/verzekering.
Besteld op 21/11/2014 @ 18:14
Zending 1
AppleCare+ voor iPhone
Via Standaardverzending
Klaar voor verzending: Automatisch geregistreerd
Zending 2
64-GB iPhone 6, spacegrijs
Klaar voor verzending: 5-7 werkdagen
Via Expreslevering
Levering: 05 Dec, 2014 - 09 Dec, 2014
Now we wait...
Ze vragen er doodleuk bijna 900 euro voor bij die tent.Hammetje schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 15:37:
[...]
iPhone 6 SG 64 GB gewoon op voorraad bij belsimpel.nl : http://www.belsimpel.nl/A...e-6-64GB-Black/abonnement
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Er is geen winkel of webshop die de iphone 6 64gb op voorraad heeft, belsimpel is de enige ze vragen belachelijke prijzen. Misschien import iPhones.BeQuietAndDrive schreef op maandag 24 november 2014 @ 08:55:
[...]
Ze vragen er doodleuk bijna 900 euro voor bij die tent.
Met het zelfde abbo van Tele2 moet ik het dubbele bij betalen te vergelijken met coolbue. Dan wacht ik wel een paar weken.
[ Voor 3% gewijzigd door moca007 op 24-11-2014 09:21 ]
Dag lakigucci,lakigucci schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:22:
[...]
Even een opvolging op mijn eigen post enkele dagen geleden.
Hoe kan het in godsnaam dat jij een iPhone 6 64gb SG toegestuurd krijgt? Ik wacht al sinds 26-09 op hetzelfde toestel via GSMweb, bel elke week wat de status is en krijg elke keer te horen dat hij niet geleverd is. Heb al naar een goed alternatief gevraagd. Maar dit bleek niet mogelijk te zijn, zelfs geen kostencompensatie.
Ga ook maar eens aangeven dat ik mijn order ga annuleren bij hun. Ben het nu wel een beetje zat. Elke keer aan het lijntje gehouden worden. Zodra ik meer weet horen jullie van mij!
Ik wacht al sinds 23-10, dus wachttijd is zeker geen 3 weken. Daarnaast is er nog steeds geen gegarandeerde leverdatum afgegeven door Belsimpel (nieuw abbo en/of verlengen bij Hi/KPN). In de laatste mail schreven zij eind november hopen uit te leveren maar dat ook dit niet zeker is. We zullen het zien deze week.Danielson schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 15:41:
[...]
I.c.m. een Hi abonnement is de leverdtijd drie weken?
Mijn conclusie na een rondje bellen is dat geen enkele winkel weet wanneer ze de iPhone 6 64GB SG kunnen verwachten en in welke hoeveelheden.
De meeste winkels die ik heb gesproken hebben sinds de launch nog geen enkele 64GB SG versie ontvangen!
Goed bezig Apple
De meeste winkels die ik heb gesproken hebben sinds de launch nog geen enkele 64GB SG versie ontvangen!
Goed bezig Apple
Zou je je belrondje met ons willen delen? Wie gebeld, wie welke voorraden?Danielson schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:05:
Mijn conclusie na een rondje bellen is dat geen enkele winkel weet wanneer ze de iPhone 6 64GB SG kunnen verwachten en in welke hoeveelheden.
Goed bezig Apple
Ja, ik ben vrij en heb niets op het programma vandaag...joeri_berg schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:11:
[...]
Zou je je belrondje met ons willen delen? Wie gebeld, wie welke voorraden?
Ik heb alle Phone Houses in Overijssel en Gelderland gebeld, net als alle MediaMarkten.
De Phonehouse in Enschede heeft één iPhone 6 64GB Gold op voorraad, verder heeft niemand 64GB versies op voorraad en ze hebben geen idee wanneer ze hem kunnen verwachten.
Verwijderd
@lakigucci, top dat je hem heb, gefeliciteerd.Rfiets schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:24:
[...]
Dag lakigucci,
Hoe kan het in godsnaam dat jij een iPhone 6 64gb SG toegestuurd krijgt? Ik wacht al sinds 26-09 op hetzelfde toestel via GSMweb, bel elke week wat de status is en krijg elke keer te horen dat hij niet geleverd is. Heb al naar een goed alternatief gevraagd. Maar dit bleek niet mogelijk te zijn, zelfs geen kostencompensatie.
Ga ook maar eens aangeven dat ik mijn order ga annuleren bij hun. Ben het nu wel een beetje zat. Elke keer aan het lijntje gehouden worden. Zodra ik meer weet horen jullie van mij!
Zelfde heb ik dus ook gedaan meerdere keren, maar zonder enig resultaat bij the phonehouse.
Je kan praten en lullen wat je wilt ze weten niks (zeggen ze) en ik maar wachten .... al sinds de pre order 19-9

Tja wat moet je nu... annuleren en ergens anders onderaan komen staan? Ik weet het niet meer.
al met al vind ik dit van apple en de leveranciers een slecht zaak....
@Ankyou
Eigenlijk het enige waar je recht op hebt is kosteloos annuleren, of je kan vragen om een vergoeding van bijv. je gemaakte abbo kosten oid om de kosten te dekken die je maakt tijdens het wachten. Enige voorwaarde is dit pas kan na 1 maand (de tijd die de winkel wettelijk heeft om te leveren).
Willen ze je niet tegemoed komen, dan kan je alleen maar kosteloos annuleren.
@DFG
Ik zou gewoon een (officiele) mail sturen en maar hopen..
@Rfiets
Dit is mijn mail verkeer geweest met GSMWEB
Tevens heb ik ook gebeld met Hi en kreeg ik mijn aansluitkosten vergoed.
Eigenlijk het enige waar je recht op hebt is kosteloos annuleren, of je kan vragen om een vergoeding van bijv. je gemaakte abbo kosten oid om de kosten te dekken die je maakt tijdens het wachten. Enige voorwaarde is dit pas kan na 1 maand (de tijd die de winkel wettelijk heeft om te leveren).
@DFG
@Rfiets
Goedemiddag ****
Alweer een uitstelling van de levering?? Dit is niet wat ik ben overeen gekomen met jullie. Teven kan ik mij iets herinneren van een levertermijn waar gsmweb zich aan dient te houden. Ik ben 22-10 akkoord gegaan met max 3 extra weken welke voorbij zijn. Wat is jullie oplossing hier voor?? Zover ik weet heb ik het recht mijn aankoop te annuleren volgens de wet kopen op afstand(aankoop gedaan op 15-10). Maar als er een acceptabele oplossing komt vanuit jullie wil ik dat ook overwegen.
Gr ****
Geachte heer ****,
Bedankt voor uw email.
U kunt inderdaad 30 dagen na aansluitdatum een aanvraag indienen voor een annulering.
Helaas omdat ik hier niet bevoegd voor ben, kan ik momenteel geen oplossingen bieden voor u.
Ik heb uw verzoek ter compensatie doorgespeeld naar de juiste afdeling.
Zij zullen voor u nakijken wat de mogelijkheden zijn.
Wanneer zij over meer informatie beschikken zullen zij u hiervan op de hoogte stellen.
Hopend u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
U heeft bij onze helpdesk aangegeven niet langer te willen wachten op het toestel.
Wij hebben u omhoog geplaatst op de wachtlijst voor het toestel, zodat wij uw toestel naar u kunnen verzenden.
U ontvangt in de loop van de middag een email met de track en trace code om het pakket te kunnen volgen.
Onze excuses voor de lange wachttijd.
Met vriendelijke groet,
Dus en alsnog mijn 64GB SG geleverd en geen kosten hoeven bijbetalen (was anders 151 euro).VERZENDGEGEVENS:
Verzenddatum: 19-11-2014
Verzendwijze: Rembours: EUR 0. Dit bedrag betaalt u aan de postbode.
BARCODE zending: 3..... etc
[ Voor 6% gewijzigd door lakigucci op 25-11-2014 00:27 ]
Sorry hoor, maar dit is dus de reden dat anderen écht lang zitten te wachten op hun telefoon. De brutale mensen hebben de halve wereld..
lakigucci schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:56:
@Ankyou
@DFG
@Rfiets
[...]
[...]
[...]
[...]
Dus en alsnog mijn 64GB SG geleverd en geen kosten hoeven bijbetalen (was anders 151 euro).
Wat een onzin! De reden dat er mensen te lang zitten te wachten komt door twee dingen:Cornelison schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:25:
Sorry hoor, maar dit is dus de reden dat anderen écht lang zitten te wachten op hun telefoon. De brutale mensen hebben de halve wereld..
[...]
- Apple heeft meer vraag dan aanbod
- Apple verstrekt naar sommige aanbieders minder voorraad
Heeft niks met de persoon in kwestie te maken, die probeert alleen maar zsm een iphone te bemachtigen tegen een zo goed mogelijke prijs. Wat is daar mis mee?
Klinkt een beetje als voordringen bij de kassa, maar dat vind jij ook prima zeker?
Zonder gekheid, ik vind het een vreemd beleid van de webwinkel in deze. Ze maken het er nu ook zelf naar. Erg vreemd. Laat de mensen die willen annuleren gewoon lekker annuleren.
Zonder gekheid, ik vind het een vreemd beleid van de webwinkel in deze. Ze maken het er nu ook zelf naar. Erg vreemd. Laat de mensen die willen annuleren gewoon lekker annuleren.
[ Voor 13% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 25-11-2014 10:27 ]
Als je snel een > 16GB iPhone zoekt, bestel m dan bij Apple. Een paar dagen wachten en dan ploft hij op de deurmat. Ik verwonder mij over de laatste posts in dit topic. De iPhone is echt prima leverbaar bij Apple...
Dit is niet echt voordringen. Hij wil gewoon z'n bestelling annuleren en de webwinkel wil dit voorkomen. Prima toch.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:11:
Klinkt een beetje als voordringen bij de kassa, maar dat vind jij ook prima zeker?
De webwinkel probeert gewoon zoveel mogelijk klanten tevreden te houden.
Hoe dan ook, hij is nu omhoog geplaatst ten koste van andere mensen.Adlermann schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:46:
[...]
Dit is niet echt voordringen. Hij wil gewoon z'n bestelling annuleren en de webwinkel wil dit voorkomen. Prima toch.
De webwinkel probeert gewoon zoveel mogelijk klanten tevreden te houden.
Er is inderdaad niet expliciet om gevraagd, maar feit blijft dat er nu één persoon nog iets langer moet wachten omdat zijn/haar telefoon vergeven is aan een ander die ineens vooraan de rij komt te staan.
Maar goed, off topic.
Ik zit via de NRC actie ook nog steeds te wachten op de 6 64gb SG en zie hier dat het nog wel weken kan gaan duren. Ik ben eerst gezwicht voor de 16 gb variant. Dan zie ik later wel even verder of en hoe ik dat oplos.
Wat ik wel erg kwalijk bij het NRC vind is dat ze nergens aangeven dat dit toestel op dit moment gewoon niet leverbaar is en er ook niet proactief geïnformeerd wordt, erg jammer.
Dit slaat echt nergens op.Cornelison schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:25:
[...]
Deze persoon staat al op de wachtlijst sinds 26-09 als ik mij niet vergis.
Van voordringen is dus niet echt sprake meer...
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Ik heb gewoon gedaan waar ik wettelijk recht op heb, vragen om een vergoeding of ik zou kosteloos annuleren.
Er zijn ook mensen die blijven wachten op een wonder terwijl de webshop de lachende 3e is.
Wij hebben ook rechten, je moet er gewoon gebruik van maken.
Ze waren wettelijk over de leverdatum heen, dat is hun probleem op te lossen. Zij kozen ervoor mij
bovenaan te plaatsen en het bij te betalen bedrag te laten vervallen. Prima voor mij, maar inderdaad minder
fijn voor anderen die ook wachten. Blame the webshop.... not me?! Ik zou ook tevreden zijn geweest met
een vergoeding van mijn al 4 weken lopende abonnement namelijk.
Er zijn ook mensen die blijven wachten op een wonder terwijl de webshop de lachende 3e is.
Ze waren wettelijk over de leverdatum heen, dat is hun probleem op te lossen. Zij kozen ervoor mij
bovenaan te plaatsen en het bij te betalen bedrag te laten vervallen. Prima voor mij, maar inderdaad minder
fijn voor anderen die ook wachten. Blame the webshop.... not me?! Ik zou ook tevreden zijn geweest met
[ Voor 26% gewijzigd door lakigucci op 26-11-2014 00:09 ]
Ter info, mijn vriendin heeft gisteren haar witte 6 Plus 64GB binnen gekregen. Bestelt op 24-10, zou 3-4 weken duren, en dat klopt ook wel dus. Bij Apple.nl direct bestelt.
Good job! De mensen die dit niet goed vinden zijn gewoon moraalridders. Dit zijn juist de mensen die het achter de ellebogen hebben. Je moet gewoon altijd aan jezelf denken in dit soort situaties. Je besteld toch ook alleen voor jezelf, je betaald toch ook voor jezelf. Een ander heeft het niet betaald voor je, toch? Jij hebt ervoor gewerkt! Er zitten hier gewoon een aantal gefrustreerde mensen tussen, omdat ze nog geen iPhone hebben binnen gekregen. Het lijkt wel een zandbak.lakigucci schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 23:56:
Ik heb gewoon gedaan waar ik wettelijk recht op heb, vragen om een vergoeding of ik zou kosteloos annuleren.
Gisteren een Iphone 6 plus 16GB spacegrey besteld bij de Dixons, toch daar maar besteld IVM 3 jaar garantie....
Jongens, vorige week nog in Boston bij de Apple stores precies hetzelfde, geen 64 Gb model te bekennen. Als ze daar al niet zijn, hoe lang gaat het hier dan nog wel niet duren...
Heeft iemand ervaring hoe het werkt met het maken van afleverafspraken met Online Pakket Diensten?
Heb afgelopen maandag een mailtje gehad van KPN dat mijn 64gb spacegrey geleverd kan worden en dat OPD contact met mij opneemt voor het maken van een afspraak, maar heb nog niets gehoord.
Hoeveel tijd gaat daar normaal gesproken overheen?
Heb afgelopen maandag een mailtje gehad van KPN dat mijn 64gb spacegrey geleverd kan worden en dat OPD contact met mij opneemt voor het maken van een afspraak, maar heb nog niets gehoord.
Hoeveel tijd gaat daar normaal gesproken overheen?
Ik ben net bij een Hi winkel geweest om te vragen naar de levertijd van een iPhone 6 64GB SG, ze vertelde me dat als ik een abonnement afsloot ik het toestel binnen 48 uur thuis heb.
Iemand enig idee of dit echt zo is?
Waarschijnlijk niet. Ik kreeg toen ik drie weken geleden in eerste instantie informeerde (bij KPN) hetzelfde te horen, in principe 48u levertijd. Toen ik een dag later daadwerkelijk mijn 64GB spacegrey bestelde kwam er echter in hun systeem een overzichtje tevoorschijn waar afgelopen zaterdag de eerstvolgende beschikbare leverdatum was.Danielson schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:57:
Ik ben net bij een Hi winkel geweest om te vragen naar de levertijd van een iPhone 6 64GB SG, ze vertelde me dat als ik een abonnement afsloot ik het toestel binnen 48 uur thuis heb.
Dag des oordeels: Volgens Belsimpel worden de i6 64gb SG varianten vandaag geleverd (KPN/Hi/Telfort) en toen ik van de week eens ging informeren bij de lokale Hi winkel kreeg ik ook te horen dat er op 28-11 een enorme lading wordt verwacht. Deze had overigens nog één op voorraad.
Ik ga straks weer langs de lokale Hi winkel hier, het was niet gebruikelijk, maar ze gingen proberen om vandaag een iPhone 6 64GB SG op voorraad te hebben in de winkel voor me.
Ik ben benieuwd...
Ik ben benieuwd...
Dag lakigucci,lakigucci schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:56:
@Ankyou
@DFG
@Rfiets
[...]
[...]
[...]
[...]
Dus en alsnog mijn 64GB SG geleverd en geen kosten hoeven bijbetalen (was anders 151 euro).
Bedankt voor het posten van je mailtje naar GSMweb. Ik heb hem gelezen en een vergelijkbare mail gestuurd naar de backoffice van GSMweb. Drie dagen later nog geen reactie van hun gehad, maar er stond ineens iemand van de pakketdient op de stoep. Zonder eerst een track&trace code te hebben gekregen van GSMweb.
Gelukkig was ik thuis en kon ik de iPhone in ontvangst nemen, als compensatie hebben ze vanuit GSMweb een (hard)backcover en screenprotecter bij geleverd.
Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk kan ook ik genieten van mijn nieuwe telefoon. En voor de andere tweakers onder ons.... ja een beetje dreigen en zeggen dat je het erg zat word en de boel kosteloos wilt ontbinden helpt wel. Het wordt ze dan te heet onder de voeten en ze willen geen klanten verliezen. Dus heb je binnen no-time je telefoon geleverd terwijl ik zonder mailtje of telefoontje nog wel drie weken had moeten wachten.
Verwijderd
Ik heb straks Vodafone gebeld. Vorige week dus de 6 128gb besteld icm verlenging. Op de site informatie direct leverbaar.
Inmiddels dus dikke 1,5 week verder en geen verandering in de verzendstatus. Is dus ook gewoon een lokkertje.
Niet intrappen...
Inmiddels dus dikke 1,5 week verder en geen verandering in de verzendstatus. Is dus ook gewoon een lokkertje.
Niet intrappen...
Helaas geen iPhone in de winkel zelf, ik zou hem binnen 5 werkdagen thuis moeten hebben...Danielson schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:42:
Ik ga straks weer langs de lokale Hi winkel hier, het was niet gebruikelijk, maar ze gingen proberen om vandaag een iPhone 6 64GB SG op voorraad te hebben in de winkel voor me.
Ik ben benieuwd...
Ik ben benieuwd...

Bij stond ook 28/11, maar eind van de ochtend was het ineens 26/12 en nu staat er:joeri_berg schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:37:
Dag des oordeels: Volgens Belsimpel worden de i6 64gb SG varianten vandaag geleverd (KPN/Hi/Telfort) en toen ik van de week eens ging informeren bij de lokale Hi winkel kreeg ik ook te horen dat er op 28-11 een enorme lading wordt verwacht. Deze had overigens nog één op voorraad.
"Status: Belsimpel.nl wacht nog op levering van dit product"

Weten ze het nu helemaal niet meer of zit er misschien toch wat aan te komen. Maar eens een telefoontje aan wagen denk ik...
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
De gouden 64GB versie van de 6 is in ieder geval op voorraad bij Coolblue, voor hoe lang het duurt...
http://shop.iculture.nl/p...-iphone-6-64-gb-goud.html
http://shop.iculture.nl/p...-iphone-6-64-gb-goud.html
Ze hadden vandaag een levering verwacht maar die is niet gekomen. Anders dan de 3 weken levertijd (bij Telfort, Hi en KPN) die nu op de website vermeld staat, konden ze er niks zinvols over zeggen. Heb m'n bestelling maar geanneleerd, denk dat ik hem direct bij apple.nl bestel en m'n Telfort abo sim-only verleng. Als ik het zo lees hier, kun je daar in ieder geval redelijk vertrouwen op de beloofde levertijd (nu 5 tot 7 werkdagen). Ik heb geen zin in een levertijd van 3 weken die misschien ook wel 6 weken wordt...
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Toevallig keek ik bij mijn orderstatus van Studentmobiel en wéér is stilzwijgend de levering gewijzigd van week 48 naar week 49. Inmiddels heb ik dit dus ook bij week 45, 46 en 47 gehad met iedere keer de toezegging dat de telefoon hoogstwaarschijnlijk deze week wél geleverd zou worden. Waardeloos!NvM schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 16:07:
Deze week (zonder enig bericht) weer geen iPhone 128GB Space grey geleverd gekregen van Studentmobiel, dus dan zal het wel weer een week wachten zijn. Ik vind het wachten geen probleem, ik vind het wel irritant dat Studentmobiel zeer summier is in hun communicatie (lees: geen) waardoor ik niet eens weet hoe lang ik moet wachten. En als ik ze bel houden ze je letterlijk aan het lijntje. Ze weten volgens mij heel goed wanneer jij de telefoon ongeveer krijgt maar zijn volgens mij bang dat je de order cancelt als ze je vertellen hoe het echt zit. Slordig en onnodig.
Lang verhaal kort, iphone 5 32 gb ter reparatie aangeboden bij coolblue. Kon niet gefixed worden, zeer genereus aanbod gehad vanuit Coolblue door mijn 5 in te nemen en mij een 6 64gb te sturen bij voorraad. Voorraad duurt ondertussen (zoals bekend) langer dan verwacht. Vandaag in overleg met de webcare (mensen die het snappen, hulde) de 'pre-order' van de 6 geannuleerd en krijg nu de €799 van Coolblue zodat ik het toestel bij Apple zelf kan aanschaffen. Het is even zien en dan geloven maar ik vertrouw ze wel. Prima service!!
Dit is geen service meer, maar een vervroegd kerstkado. Niet normaal!BertP schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 19:28:
Lang verhaal kort, iphone 5 32 gb ter reparatie aangeboden bij coolblue. Kon niet gefixed worden, zeer genereus aanbod gehad vanuit Coolblue door mijn 5 in te nemen en mij een 6 64gb te sturen bij voorraad. Voorraad duurt ondertussen (zoals bekend) langer dan verwacht. Vandaag in overleg met de webcare (mensen die het snappen, hulde) de 'pre-order' van de 6 geannuleerd en krijg nu de €799 van Coolblue zodat ik het toestel bij Apple zelf kan aanschaffen. Het is even zien en dan geloven maar ik vertrouw ze wel. Prima service!!
Top inderdaad. Ook mijn ervaring met coolblue, de service is altijd geweldig
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Behoorlijk! Ik wacht het even af maar mocht het geld er volgende week staan dan doe ik voortaan 9 van de 10 aankopen online bij Coolblue, wat een topservice.Redondo1982 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 20:59:
[...]
Dit is geen service meer, maar een vervroegd kerstkado. Niet normaal!
Zojuist een mail gekregen van Apple dat mijn iPhone 6 64 GB SG onderweg is, UPS trackingnummer zat er ook bij. De levering staat gepland voor maandag 1 december. Toen ik hem bestelde op 21-11 was de levering gepland tussen 5-9 december, uiteindelijk 4 dagen eerder dan hun gunstigste schatting; top dus!
Vanuit de NRC actie heb ik nu eindelijk bericht gekregen dat ze gaan leveren en wel as dinsdag! NRC werkt samen met a-mac.. 30-10 besteld
Vanochtend vroeg (zaterdag) een iPhone 6 silver 64 GB gereserveerd bij de applestore DH, 's middags afgehaald, heerlijk dat online reserveringssysteem.
Ik zag namelijk vrijdagmiddag laat in het systeem dat de 64 GB in alle kleuren op voorraad was. De 128 GB is echter nog steeds niet op voorraad/leverbaar.
Ik zag namelijk vrijdagmiddag laat in het systeem dat de 64 GB in alle kleuren op voorraad was. De 128 GB is echter nog steeds niet op voorraad/leverbaar.
The difference between men and boys is the size of their toys
Afgelopen donderdagavond abonnement met iPhone 6 plus 64gb SG besteld bij Typhone en vrijdag een mailtje dat alles in orde was en dat de telefoon is verzonden. Zaterdag had ik de telefoon in huis.
Knap dat je hem al zo snel had, want ik ken een paar mensen die er een besteld hadden, 2 maanden geleden bijna en hem nog steeds niet hebben aangekregen. Ik heb hem via apple gekocht op de 26 ste september en had hem na 1.5 weken.Chntl321 schreef op zondag 30 november 2014 @ 08:32:
Afgelopen donderdagavond abonnement met iPhone 6 plus 64gb SG besteld bij Typhone en vrijdag een mailtje dat alles in orde was en dat de telefoon is verzonden. Zaterdag had ik de telefoon in huis.
Ik ga vandaag ook naar den haag voor een plus, maar zie dat ze je bankgegevensDennis_dude schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 19:44:
Vanochtend vroeg (zaterdag) een iPhone 6 silver 64 GB gereserveerd bij de applestore DH, 's middags afgehaald, heerlijk dat online reserveringssysteem.
Willen zien en 2 x een identificatie ?? Ik betaal hem daar gewoon...is dan toch niet
nodig Zie het al, alleen als je een oude inruil sorry

[ Voor 4% gewijzigd door luifel op 30-11-2014 10:34 ]
Het probleem lijkt volgens mij te zitten bij de providers/bedrijven die de iPhone verkopen. Die krijgen wellicht niet genoeg voorraad om aan de vraag te voldoen. Als je in de Apple Store reserveert dan is hij dus beschikbaar, ook online valt hij na 10 dagen op je deurmat. Jammer voor de personen die hem met een abonnement bestellen, maar het is al maanden zo, dus aan de andere kant snap ik niet dat men er nu nog steeds in trapt: 'hij is op voorraad meneer, echt, overmorgen heeft u het toestel'. Terwijl men hier de nodige praktijkverhalen kan lezen: weken wachten op een telefoon...thibautb schreef op zondag 30 november 2014 @ 09:24:
[...]
Knap dat je hem al zo snel had, want ik ken een paar mensen die er een besteld hadden, 2 maanden geleden bijna en hem nog steeds niet hebben aangekregen. Ik heb hem via apple gekocht op de 26 ste september en had hem na 1.5 weken.
Toen ik hem donderdag bestelde, stond er op de site ook "ruim op voorraad". Dat was dus blijkbaar ook zo, dus daar was ik ook verbaasd over. Ik had begrepen dat deze moeilijk verkrijgbaar is en had rekening gehouden met een paar weken levertijd.thibautb schreef op zondag 30 november 2014 @ 09:24:
[...]
Knap dat je hem al zo snel had, want ik ken een paar mensen die er een besteld hadden, 2 maanden geleden bijna en hem nog steeds niet hebben aangekregen. Ik heb hem via apple gekocht op de 26 ste september en had hem na 1.5 weken.
Vreemd dat mensen die hem eerder hebben besteld bij Typhone hem dan nog niet binnen hebben. Dan zou ik toch maar eens gaan bellen..
Of hebben zij hem bij een andere webshop besteld? Dan kan de voorraad inderdaad anders zijn natuurlijk..
[ Voor 8% gewijzigd door Chntl321 op 30-11-2014 13:16 ]
Ligt er volgens mij ook een beetje aan welke provider je neemt toch? Als ik me niet vergis zijn er sommige providers die zelf de telefoon leveren.Chntl321 schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:15:
[...]
Toen ik hem donderdag bestelde, stond er op de site ook "ruim op voorraad". Dat was dus blijkbaar ook zo, dus daar was ik ook verbaasd over. Ik had begrepen dat deze moeilijk verkrijgbaar is en had rekening gehouden met een paar weken levertijd.
Vreemd dat mensen die hem eerder hebben besteld bij Typhone hem dan nog niet binnen hebben. Dan zou ik toch maar eens gaan bellen..
Of hebben zij hem bij een andere webshop besteld? Dan kan de voorraad inderdaad anders zijn natuurlijk..
Misschien wachten die op de 6?thibautb schreef op zondag 30 november 2014 @ 09:24:
[...]
Hallo Chntl321,Chntl321 schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:15:
[...]
Toen ik hem donderdag bestelde, stond er op de site ook "ruim op voorraad". Dat was dus blijkbaar ook zo, dus daar was ik ook verbaasd over. Ik had begrepen dat deze moeilijk verkrijgbaar is en had rekening gehouden met een paar weken levertijd.
Als ik zo vrij mag zijn zou ik dan mogen vragen bij welke provider?
Ikzelf heb een iphone 6 64GB SC op 24/9 bij typhone besteld i.c.m met een vodafone abonnement tot op heden helaas nog niks mogen ontvangen.
Tuurlijk mag dat, ik heb hem besteld icm Tele2.runner83 schreef op maandag 01 december 2014 @ 00:35:
[...]
Hallo Chntl321,
Als ik zo vrij mag zijn zou ik dan mogen vragen bij welke provider?
Ikzelf heb een iphone 6 64GB SC op 24/9 bij typhone besteld i.c.m met een vodafone abonnement tot op heden helaas nog niks mogen ontvangen.
Maar de iPhone 6 64 GB kan natuurlijk een andere voorraadstatus hebben dan die van de 6 plus 64GB die ik had besteld..
[ Voor 13% gewijzigd door Chntl321 op 01-12-2014 07:10 ]
Net eens even gebeld met Hi wanneer ze verwachten mijn iPhone 6 64GB SG uit te leveren, ze verwachten 5 december weer een lading binnen te krijgen.
Met een beetje geluk krijg ik hem volgende week, maar daar durfde ze geen uitspraken over te doen.
Met een beetje geluk krijg ik hem volgende week, maar daar durfde ze geen uitspraken over te doen.
Welke versie?cips2004 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 16:04:
Vanuit de NRC actie heb ik nu eindelijk bericht gekregen dat ze gaan leveren en wel as dinsdag! NRC werkt samen met a-mac.. 30-10 besteld
Ik word er een beetje gallisch van nu. Als ik de Hi winkel in stap zeggen ze per direct leverbaar I6 64 SG en net met belsimpel gebeld en de verwachte lading van afgelopen vrijdag is niet binnengekomen. Leveringstermijn is volgens de dame nu met 3 weken opgeschoven. Ze vertelde mij dat mensen rechtstreeks bij Hi/KPN kopen geen voorrang krijgen ..... daar geloof ik dus helemaal niets van. De deal met Belsimpel scheelt mij gewoon ruim 200,-- met het alternatief dus ik wacht nog wel even maar de volgende keer ga ik het anders doen.
Dat is niet zo, ze hebben geen voorraad, deze verwachten ze 5 december.joeri_berg schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:40:
Ik word er een beetje gallisch van nu. Als ik de Hi winkel in stap zeggen ze per direct leverbaar I6 64 SG en net met belsimpel gebeld en de verwachte lading van afgelopen vrijdag is niet binnengekomen. Leveringstermijn is volgens de dame nu met 3 weken opgeschoven. Ze vertelde mij dat mensen rechtstreeks bij Hi/KPN kopen geen voorrang krijgen ..... daar geloof ik dus helemaal niets van. De deal met Belsimpel scheelt mij gewoon ruim 200,-- met het alternatief dus ik wacht nog wel even maar de volgende keer ga ik het anders doen.
Je kan ook verkooplijn KPN bellen en vragen om hetzelfde aanbod. Dat wil soms weljoeri_berg schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:40:
eens werken ;-)
Zojuist geleverd, vanavond ff spelenGrin schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:42:
Zojuist een mail gekregen van Apple dat mijn iPhone 6 64 GB SG onderweg is, UPS trackingnummer zat er ook bij. De levering staat gepland voor maandag 1 december. Toen ik hem bestelde op 21-11 was de levering gepland tussen 5-9 december, uiteindelijk 4 dagen eerder dan hun gunstigste schatting; top dus!
Hier ook zojuist geleverd. De iPhone 6 64GB SG. Besteld op 18-11 bij Apple, gisteren voor het eerst aangeboden aan de deur. Hoppa!
Oke dan, net een mailtje van Typhone gehad dat de telefoon is verzonden, T&T gekregen, komt morgen dus binnen. (i6 SG 64GB, besteld op 14 okt)
Edit: heb inmiddels al een maand een andere telefoon in gebruik (HTC One M8) omdat het allemaal zolang duurde met Typhone, had iets nodig om te bellen en te doen etc. Denk dat ik de i6 maar aan m'n moeder geef dan.
Edit: Meerderen hebben inmiddels een T&T gekregen, lijkt erop dat Typhone een grote levering heeft binnengekregen
Edit: heb inmiddels al een maand een andere telefoon in gebruik (HTC One M8) omdat het allemaal zolang duurde met Typhone, had iets nodig om te bellen en te doen etc. Denk dat ik de i6 maar aan m'n moeder geef dan.
Edit: Meerderen hebben inmiddels een T&T gekregen, lijkt erop dat Typhone een grote levering heeft binnengekregen
[ Voor 102% gewijzigd door Ankyou op 02-12-2014 15:27 ]
Zijn er mensen die de iphone 6 64gb grey hebben ontvangen van Coolblue of weten wanneer ze die gaan krijgen. Van de klantenservice wordt je niets wijzer ze doen zo geheimzinnig over de leveringen.
Ik had ze gisteren nog gebeld met de zelfde vraag, erg geheimzinnig en veel "gemaar" en "gekijk" maar heel subtiel zeiden ze dat de "oorspronkelijke leverdatum" deze week is...moca007 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:38:
Zijn er mensen die de iphone 6 64gb grey hebben ontvangen van Coolblue of weten wanneer ze die gaan krijgen. Van de klantenservice wordt je niets wijzer ze doen zo geheimzinnig over de leveringen.
PSN/XBL: DarkTaufu
Ik heb hier één iemand gezien die hem nu geleverd heeft gekregen (19 sept 11:06) besteld. Daarnaast had ik hem zelf op 3-10 besteld maar deze week geannuleerd. Apple maakt naar Coolblue belofte van leveringen maar komt deze vervolgens niet na. Coolblue weet dus niet of ze leveringen van bestelde telefoons wel of niet binnen krijgen. Dus ze kunnen simpelweg niet aan klanten vertellen of ze het toestel wel of niet binnenkrijgen, vervelende situatie. De klantenservice medewerker wist mij te vertellen dat het waarschijnlijk eerder kerst ging worden dan volgende week.moca007 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:38:
Deze week zou natuurlijk super zijn, maar ga hier niet vanuit. Belsimpel heeft de iphone wel opvoorraad al weken met Tele2 abbo helaas zijn ze 50% duurder dan coolbue met de zelfde abonnement. Snap niet dat coolbue niet geleverd krijgt en belsimpel ze wel op voorraad heeft Coolblue is geen kleine jongen.Tjiwa schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:49:
[...]
Ik had ze gisteren nog gebeld met de zelfde vraag, erg geheimzinnig en veel "gemaar" en "gekijk" maar heel subtiel zeiden ze dat de "oorspronkelijke leverdatum" deze week is...
Ik heb met veel verbazing dit Topic gelezen.Ankyou schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:34:
[...]
Ligt er volgens mij ook een beetje aan welke provider je neemt toch? Als ik me niet vergis zijn er sommige providers die zelf de telefoon leveren.
Op het werk kregen we een aanbieding voor de 16GB of 64GB (kleur naar keuze). Gisteren hebben 80 mensen een telefoon ontvangen, waarvan 25 x 64GB Spacegrays, 16 x 16GB Spacegray, etc etc..
Is dit het voordeel van de zakelijke markt, of is de telefoon i.d.d. gewoon ruim voorradig ?
Ik ben in ieder geval happy
Ben best bereid nog een week of twee te wachten maar nog een maand wordt lastig.BertP schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:51:
[...]
Ik heb hier één iemand gezien die hem nu geleverd heeft gekregen (19 sept 11:06) besteld. Daarnaast had ik hem zelf op 3-10 besteld maar deze week geannuleerd. Apple maakt naar Coolblue belofte van leveringen maar komt deze vervolgens niet na. Coolblue weet dus niet of ze leveringen van bestelde telefoons wel of niet binnen krijgen. Dus ze kunnen simpelweg niet aan klanten vertellen of ze het toestel wel of niet binnenkrijgen, vervelende situatie. De klantenservice medewerker wist mij te vertellen dat het waarschijnlijk eerder kerst ging worden dan volgende week.
Waar bestelt? Ik heb het gevoel dat er mensen voorrang krijgen als men gaat zeuren op twitter / Facebook en vaak aan telefoon hangen bij de klantenservice en mensen die netjes wachten hebben als het ware pech.StarWolfer schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:02:
[...]
Ik heb met veel verbazing dit Topic gelezen.
Op het werk kregen we een aanbieding voor de 16GB of 64GB (kleur naar keuze). Gisteren hebben 80 mensen een telefoon ontvangen, waarvan 25 x 64GB Spacegrays, 16 x 16GB Spacegray, etc etc..
Is dit het voordeel van de zakelijke markt, of is de telefoon i.d.d. gewoon ruim voorradig ?
Ik ben in ieder geval happy
Misschien wordt er verschil gemaakt tussen losse verkoop en met een abbonement, dit zou natuurlijk niet mogen.
Ik zeur gemiddeld 2 à 3 keer per week bij belsimpel via telefoon en per e-mail. Daar krijg je niks los hoor. Gevraagd om een alternatief voorstel. Komen ze steeds met iets dat € 250,00 in mijn nadeel is. Dat noem ik geen alternatief. Als ik dreig met order annuleren dan vinden ze dat ook prima. Raaaarrrrrmoca007 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:06:
[...]
Waar bestelt? Ik heb het gevoel dat er mensen voorrang krijgen als men gaat zeuren op twitter / Facebook en vaak aan telefoon hangen bij de klantenservice en mensen die netjes wachten hebben als het ware pech.
Misschien wordt er verschil gemaakt tussen losse verkoop en met een abbonement, dit zou natuurlijk niet mogen.

64gb met tele2 of tmobile is op voorraad bij belsimpel
[ Voor 92% gewijzigd door moca007 op 02-12-2014 17:52 ]
Ik heb vrijdag mijn abonnement verlengt bij Hi i.c.m. een iPhone 6 64GB SG. Ik had verwacht dat ik er nog wel een aantal weken op moest wachten, maar tot mijn grote verbazing kreeg ik vanmiddag een smsje dat hij verzonden was!
Via Vodafone Friends & Family gebruik gemaakt van een aanbieding voor mijn moeder om van T-Mobile over te stappen naar Vodafone i.c.m. een iPhone 6 Plus 64GB Space Gray.
Op zaterdag 22 november 's avonds laat besteld, dinsdag 25 november goedkeuring nummerbehoud gekregen, donderdag 27 november iPhone geleverd door PostNL. Abbo van T-Mobile loopt nog door tot 7 januari, wel direct bij bestellen voor de iPhone betaald via iDeal. Dan wordt ie dus zo snel mogelijk geleverd, en het SIM-kaartje ook alvast.
Aangenomen dat de goedkeuring dinsdag later op de dag is goedgekeurd, is de iPhone direct de volgende dag dus al klaargemaakt voor verzending. Top!
Betreft dit abonnement: https://directsales.vodafone.nl/orderform/10577/5383 (Smart 700).
Op zaterdag 22 november 's avonds laat besteld, dinsdag 25 november goedkeuring nummerbehoud gekregen, donderdag 27 november iPhone geleverd door PostNL. Abbo van T-Mobile loopt nog door tot 7 januari, wel direct bij bestellen voor de iPhone betaald via iDeal. Dan wordt ie dus zo snel mogelijk geleverd, en het SIM-kaartje ook alvast.
Aangenomen dat de goedkeuring dinsdag later op de dag is goedgekeurd, is de iPhone direct de volgende dag dus al klaargemaakt voor verzending. Top!
Betreft dit abonnement: https://directsales.vodafone.nl/orderform/10577/5383 (Smart 700).
[ Voor 15% gewijzigd door Royeboi op 02-12-2014 21:29 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Verwijderd
Hoe is t mogelijk!!Royeboi schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:27:
Via Vodafone Friends & Family gebruik gemaakt van een aanbieding voor mijn moeder om van T-Mobile over te stappen naar Vodafone i.c.m. een iPhone 6 Plus 64GB Space Gray.
Het lijkt er op dat nieuwe klanten dus voorrang krijgen op al jarenlang trouwe betalende klanten....
Ik gun het je uiteraard, maar t klopt voor geen meter

De 6+ SG 64gb is al een hele tijd leverbaar via F&F en ook voor verlengingen. Dus wat je zegt klopt niet.Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:56:
[...]
Hoe is t mogelijk!!
Het lijkt er op dat nieuwe klanten dus voorrang krijgen op al jarenlang trouwe betalende klanten....
Ik gun het je uiteraard, maar t klopt voor geen meter
Blijkbaar. Jij hebt het over een bestelling via Vodafone online winkel? Dat weet ik niet, maar via F&F is het gewoon te checken op de website van F&F. Waarom probeer je geen code te bemachtigen...??Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 23:15:
Dan alleen snelle levering voor F&F?
Maar evengoed raarrrrr toch?!
Ik wilde inderdaad gewoon aangeven voor andere mogelijk geïnteresseerde dat ik hem via F&F snel heb mogen ontvangen. Gezien de lange wachttijden van de afgelopen periode, had ik niet gedacht hem zo snel in gebruik te kunnen nemen. Dus mochten er andere ergens een bestelling hebben geplaatst met een soortgelijk abonnement maar ergens anders, dan kun je altijd nog bezien of je die order laat staan of gaat voor de 'aanbieding' op de F&F site. Mijn moeder is in elk geval blij met mijn oude i5, en ik met de Plus, weliswaar met flinke bijbetaling maar goedkoper dan losse aanschaf wat ik eerst van plan was.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Volgens T&T moet mijn iPhone vanmiddag tussen 16:30 en 18:30 worden afgeleverd, maar de status staat nu nog op "Zending is ontvangen door PostNL"
Spannend
Spannend
Net mijn Iphone 6 64GB SG in ontvangst mogen nemen woehoe was bij Typhone besteld.
Dat is altijd zo.. Ongeveer een uurtje voor het opgegeven aflevertijdvak verandert dat naar postbezorger is onderweg.Danielson schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:11:
Volgens T&T moet mijn iPhone vanmiddag tussen 16:30 en 18:30 worden afgeleverd, maar de status staat nu nog op "Zending is ontvangen door PostNL"
Spannend
De status is nu al: Pakketbezorger is onderweg. 
Toch handig dat mijn vriendin vandaag ziek thuis is!
de levertermijn voor coolblue is inderdaad verschoven naar 'de kerstperiode', en dan is het nog altijd niet zeker of het daadwerkelijk zo zal zijn
ik heb mijn bestelling dan maar geannuleerd en direct bij apple besteld, de levertijd is daar amper 3 - 5 werkdagen dus hij wordt reeds volgende week geleverd (64GB SG)
ik had begin oktober bij coolblue besteld en heb dus 2 maanden voor niets gewacht
ik heb mijn bestelling dan maar geannuleerd en direct bij apple besteld, de levertijd is daar amper 3 - 5 werkdagen dus hij wordt reeds volgende week geleverd (64GB SG)
ik had begin oktober bij coolblue besteld en heb dus 2 maanden voor niets gewacht
[ Voor 10% gewijzigd door reutulus op 03-12-2014 12:23 ]
T-mobile. Dit heeft echter dus niks met zeuren te maken he? Dit is een zakelijke kwestie van het (massaal) verlengen van bedrijfsabonnementen.moca007 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:06:
[...]
Waar bestelt? Ik heb het gevoel dat er mensen voorrang krijgen als men gaat zeuren op twitter / Facebook en vaak aan telefoon hangen bij de klantenservice en mensen die netjes wachten hebben als het ware pech.
Mijn complimenten aan Hi, vrijdag mijn abonnement verlengt en gister een iPhone 6 64GB SG ontvangen!Danielson schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:12:
De status is nu al: Pakketbezorger is onderweg.
Afgelopen vrijdag 6 16GB SG besteld via NRC, wordt vandaag geleverd
Op 28 november een iPhone 6 64GB Space Gray besteld bij Apple Online. Verzending wordt nu voorbereid en de levering staat gepland voor 5 tot 9 december
Verwijderd
Heb 18 nov. bij NRC een Iphone 6 64Gb spacegrey betseld met kranten abb
Tot op heden nog niks vernomen
Zelf even met A-mac gebeld en deze verwachten dit jaar geen levering meer
Leuk zo'n aanbieding van iets wat er niet is
Een actuele krant die niet eens kan bijhouden hoeveel ze er kunnen leveren, maar je gewoon een contract laten afsluiten zonder dat ze toestellen hebben
Een actuele krant die niet eens kan bijhouden hoeveel ze er kunnen leveren, maar je gewoon een contract laten afsluiten zonder dat ze toestellen hebben
Studentmobiel doet het ook. En volgens mij Belsimpel net zo goed.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:17:
Jep ook al over geklaagd, maar ze blijven lekker hun kop in het zand steken. De 16gb is wel prima leverbaar. Die heb ik nu met een paar dagen binnen na annulering van de 64gb versie.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:17:
Maar goed, dat moet je willen!
24 november bij Studentmobiel een iPhone 6 64GB besteld bij Hi, levering al 3 keer uitgesteld. Woensdag ben ik gaan bellen om te vragen hoe en wat, kreeg te horen dat ze vrijdag (vandaag dus eigenlijk) pas weer voorraad kregen waar ik vrijwel zeker niet bij zou zitten. 4 uur na mijn telefoontje kreeg ik een SMS binnen van Vodafone (vorige provider) dat nummerbehoud was aangevraagd en ook goedgekeurd. Nummerbehoud wordt pas aangevraagd om het moment dat Studentmobiel het toestel op voorraad heeft, dus gekeken bij mijn orderstatus. En ja hoor, hij was verzonden. Gister binnengekregen!
Vraag me af of dat kwam door dat telefoontje.
Verwijderd
30 november iphone 6 64 GB space grey besteld bij phone village. Gisteren (04/12) binnengekregen.
De iPhone 6, 64 GB los is hier in de buurt bij alle winkels zoals de Mediamarkt en A-mac gewoon volop leverbaar. Eindelijk
Vrijdag coolbleu weer gebeld en gevaagd of ze wat duidelijkheid kunnen geven over wanneer de iPhone 6 (64gb) echt geleverd gaat worden. Nu werd gezegd dat eind december misschien geleverd gaat worden en anders pas in 2015. Ik heb mijn verlenging geannuleerd en bij gsmeasy besteld vrijdag bestelt gisteren middag binnen.
Coolbleu gaf aan dat ze er genoeg op voorraad hadden van tmobile en Vodafone deze mogen ze niet los of met abbo verkopen van Tele 2.
Coolbleu gaf aan dat ze er genoeg op voorraad hadden van tmobile en Vodafone deze mogen ze niet los of met abbo verkopen van Tele 2.
Gisteren de 64GB Gold opgehaald bij CoolBlue Eindhoven icm Tele2 abonnement van 39 euro en 11 euro bijbetalen. Tele2 abo kan mooi naar mijn moeder en ik hou mijn eigen abo van Hi
[ Voor 45% gewijzigd door DM89 op 07-12-2014 11:39 ]
Dit topic is gesloten.