Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb zaterdag ook eindelijk mijn 64GB SG binnengekregen van algebeld.nl. Deze was besteld op 25 september.

Ze hadden voor mij de bestelling omgezet naar een zilveren model, omdat ze hier nog eentje van op voorraad hadden, maar ik werd later nog gebeld dat ze ook een SG binnen hadden gekregen. Jammer dat het zo lang moest duren, maar ik ben toch heel netjes geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:15
Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is om een nieuw toestel (in de verpakking) bij de store in Amsterdam te ruilen ook al heb je hem daar niet in eerste instantie gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:26
Meulendijks89 schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:37:
Gisteren de 64GB Gold opgehaald bij CoolBlue Eindhoven icm Tele2 abonnement van 39 euro en 11 euro bijbetalen. Tele2 abo kan mooi naar mijn moeder en ik hou mijn eigen abo van Hi :)
Zo te zien was de voorraad nogal beperkt ...
Nu nul.
Ik vraag me ook af hoelang een pre-order gaat duren.
Vreemd genoeg kun je wel een losse 64GB uit voorraad bestellen maar met een abonnement (Tele 2) is de voorraad opeens nul.
Jammer, want zodoende valt er weinig te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 17:05
BertP schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:01:
Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is om een nieuw toestel (in de verpakking) bij de store in Amsterdam te ruilen ook al heb je hem daar niet in eerste instantie gekocht?
Artikelen ruilen je altijd in de winkel(keten) waar je hem gekocht hebt :) Alleen voor garantie mag je hem gewoon ruilen in de store, maar aangezien hij dicht zit lijkt me dat niet het geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
hoofdcoach schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:07:
[...]

Artikelen ruilen je altijd in de winkel(keten) waar je hem gekocht hebt :) Alleen voor garantie mag je hem gewoon ruilen in de store, maar aangezien hij dicht zit lijkt me dat niet het geval ;)
Helder verhaal, thanx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Zojuist gebeld naar de AMac in Roermond. Ze kunnen mij geen indicatie geven over de levertijd.
Ik ben nummer 1 op de reservatielijst. De laatste levering was op 4 december.

Ze hopen nog nét voor kerst een partij binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
robcoenen schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:21:
Zojuist gebeld naar de AMac in Roermond. Ze kunnen mij geen indicatie geven over de levertijd.
Ik ben nummer 1 op de reservatielijst. De laatste levering was op 4 december.

Ze hopen nog nét voor kerst een partij binnen te krijgen.
64 gb model? Die is echt bijna op iedere webshop zo leverbaar ;) ( behalve space grey zie ik )

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 09-12-2014 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
alwaysleft schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:29:
[...]
64 gb model? Die is echt bijna op iedere webshop zo leverbaar ;) ( behalve space grey zie ik )
De iPhone 6 Plus (64GB) Space-Grey ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 15:17
Werd net door CoolBlue gebeld voor de levering van de iPhone 6 64GB SG icm Hi.

Morgen wordt hij geleverd!

Besteldatum: 8-11-2014

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 20:36
Jazeker, ook ik ben net gebeld door Coolblue voor de levering van de Iphone 6 64GB SG icm Hi. Bestelling van 7-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thriz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-03 14:56
robcoenen schreef op woensdag 10 december 2014 @ 08:04:
[...]

De iPhone 6 Plus (64GB) Space-Grey ;)
Op Apple.com is de levertijd van dat model 3-5 werkdagen. Die van mij heb ik daar vorige week maandag besteld en werd op donderdag al thuis afgeleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri_berg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 10:57
Cornelison schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:44:
Jazeker, ook ik ben net gebeld door Coolblue voor de levering van de Iphone 6 64GB SG icm Hi. Bestelling van 7-11
Hopelijk dat Belsimpel dan ook eens gaat volgen. iPhone 6 64GB SG icm Hi. Bestelling van 23-10. Vanuit daar alleen radiostilte te vernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Cornelison schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:44:
Ik ben niet gebeld ook geen email gehad maar ging toch even kijken voor de SG 64 icm Tele2.
Inderdaad nu wel op voorraad en in het winkelmandje geplaatst.
Ik controleer nog even wat bedragen e.d. open de winkelwagen weer, opeens leeg!
Nog een keer gekeken en nu is er opeens geen voorraad meer...

Hoe kan dit nou?
Het lijkt wel of de voorraad heel beperkt is, zo schiet het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
HoppyF schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:43:
[...]

Ik ben niet gebeld ook geen email gehad maar ging toch even kijken voor de SG 64 icm Tele2.
Inderdaad nu wel op voorraad en in het winkelmandje geplaatst.
Ik controleer nog even wat bedragen e.d. open de winkelwagen weer, opeens leeg!
Nog een keer gekeken en nu is er opeens geen voorraad meer...

Hoe kan dit nou?
Het lijkt wel of de voorraad heel beperkt is, zo schiet het niet op.
Ik had ze gebeld vandaag omdat mijn 64gb geleverd ging worden en ze hebben inderdaad een hele beperkte voorraad binnen gekregen en die meteen uitgeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
BertP schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:11:
[...]

Ik had ze gebeld vandaag omdat mijn 64gb geleverd ging worden en ze hebben inderdaad een hele beperkte voorraad binnen gekregen en die meteen uitgeleverd...
Het is dus een soort loterij waarbij je toevallig het juiste moment moet kiezen om een iPhone te bestellen.
Ik vind dit toch wel merkwaardig.
Coolblue is toch niet echt een klein bedrijf dus je zou morgen verwachten dat ze redelijke aantallen op voorraad hebben dan wel een korte levertijd hebben.

Ik weet eerlijk gezegd nu niet waar ik aan toe ben.
Het gaat ook niet om een paar euro maar een investering van honderden euro's.
Ik wacht nog een paar dagen af, ik wil ook niet te ongeduldig lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
HoppyF schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:31:
[...]

Het is dus een soort loterij waarbij je toevallig het juiste moment moet kiezen om een iPhone te bestellen.
Ik vind dit toch wel merkwaardig.
Coolblue is toch niet echt een klein bedrijf dus je zou morgen verwachten dat ze redelijke aantallen op voorraad hebben dan wel een korte levertijd hebben.

Ik weet eerlijk gezegd nu niet waar ik aan toe ben.
Het gaat ook niet om een paar euro maar een investering van honderden euro's.
Ik wacht nog een paar dagen af, ik wil ook niet te ongeduldig lijken.
Is niet echt een loterij. Je bestelt, en je krijgt een nummertje. Gewoon in de rij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:14

NvM

Tjiwa schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:17:
[...]

Is niet echt een loterij. Je bestelt, en je krijgt een nummertje. Gewoon in de rij...
Dit is niet helemaal waar. Studentmobiel levert per provider, niet per nummertje. Een provider met duurdere abonnementen (waar Studentmobiel meer aan verdient) en zijn klanten krijgen voorrang boven mijn bestelling bij Tele2, ook al heb ik anderhalve maand geleden besteld en sommigen vorigen week. Zij krijgen wel een iPhone 128GB Space grey en ik kan weer wachten. Dit weet ik omdat ik twee weken terug op 'nummer' 22 stond, ze gemiddeld 55 van deze versie binnenkrijgen per week, maar ik nog steeds niets geleverd krijg. Daarnaast liet een telefoonmedewerker ontglippen dat ze per provider uitleveren. En wie meer betaalt, krijgt helaas de telefoon dan eerder. Fijne manier om met je klanten om te gaan!

[ Voor 0% gewijzigd door NvM op 10-12-2014 19:58 . Reden: Spelfoutjes. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
NvM schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:05:
[...]

Dit is niet helemaal waar. Studentmobiel levert per provider, niet per nummertje. Een provider met duurdere abonnementen (waar Studentmobiel meer aan verdiend) en zijn klanten krijgen voorrang boven mijn bestelling bij Tele2, ook al heb ik anderhalve maand geleden besteld en sommigen vorigen week. Zij krijgen wel een iPhone 128GB Space grey en ik kan weer wachten. Dit weet ik omdat ik twee weken terug op 'nummer' 22 stond, ze gemiddeld 55 van deze versie binnenkrijgen per week, maar ik nog steeds niets geleverd krijg. Daarnaast liet een telefoonmedewerker ontglippen dat ze per provider uitleveren. En wie meer betaald, krijgt helaas de telefoon dan eerder. Fijne manier om met je klanten om te gaan!
Goed te weten.
Ik heb nog getwijfeld om bij Studentmobiel te bestellen, dat gaat dus zeker niet door.
Ik heb nog geen preorder gedaan bij een webshop omdat ik ook twijfel aan de juiste manier van behandelen. Je kunt immers niet controleren of je order ook daadwerkelijk in volgorde afgehandeld wordt.
Een geplaatste order is moeilijk in te trekken.
Dan maar liever wachten tot er echt voorraad is en direct kan worden uitgeleverd.
Als ik vanmiddag direct na het plaatsen in de winkelmand doorgegaan was met de order was het denk ik goed gegaan. Door de extra check en later terug te keren naar de winkelmand was deze leeg.
Ik heb wel een screendump van de winkelmand maar daar kan ik nu toch niets mee.
Meer voor mijzelf dat ik het bewijs heb dat ik het goed gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Volgens mij is dat deels waar. Er is wel echter onderscheid tussen provider toestellen, en losse toestellen met abonnement.

Bij Coolblue zie je bijvoorbeeld bij de iphone toestellen dat er Vodafone en T-Mobile versies zijn. Deze versies mogen dus alleen met de abonnementen van de desbetreffende providers verkocht worden. Die zijn vaak wel op voorraad, terwijl de "normale" toestellen dat niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Maar die toestellen zijn wel nog steeds unlocked en je kan er dus gewoon een andere sim kaart insteken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij iCentre.nl kan je de iPhone 6 en 6 plus 16gb in alle kleuren krijgen en van de 6 64gb zijn de gouden en zilvere beschikbaar.

Je kan ze trouwens ook in de winkel laten afleveren en daar een abonnementje bij laten afsluiten.

Zo heb ik mijn iPhone lekker snel gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:13:
Bij iCentre.nl kan je de iPhone 6 en 6 plus 16gb in alle kleuren krijgen en van de 6 64gb zijn de gouden en zilvere beschikbaar.

Je kan ze trouwens ook in de winkel laten afleveren en daar een abonnementje bij laten afsluiten.

Zo heb ik mijn iPhone lekker snel gekregen!
Ik zoek de 6 64GB inclusief abonnement.
Het is goedkoper de iPhone met abonnement te kopen, dan een los toestel met een Simonly abonnement.
De verkrijgbaarheid is dus afhankelijk van het model maar ook van het soort abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Tjiwa schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:17:
[...]

Niet helemaal waar inderdaad. Ik stond gewoon netjes in de wachtrij voor dit toestel.

• Xraylolx
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 20:41

Xraylolx

Asore✘

Zijn er hier ook mensen die net als ik bij Belsimpel een 16gb SG i.c.m. Hi hebben besteld?
Op de site werd tijdens het bestellen een levertijd van twee weken aangegeven, maar mijn verwachte leverdatum wordt constant verschoven. Daarom zou ik graag een beeld willen schetsen van de besteldata en verwachte leverdata van anderen. Mijn vraag is dus eigenlijk of deze personen zo vriendelijk willen zijn om de besteldatum + (verwachte) leverdatum te plaatsen indien je de 16gb SG i.c.m. Hi hebt besteld bij Belsimpel. Als je je bestelling van Belsimpel al hebt mogen ontvangen, zou het ook fijn zijn om hier ook een datum van te vermelden.

Mijn bestelling:
Besteldatum: 17-11-2014
Verwacht: 15-12-2014

EDIT: Op de website van Belsimpel wordt sinds vandaag aangegeven dat de levertijd 2-4 werkdagen bedraagt. Nog even afwachten dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Xraylolx op 11-12-2014 11:42 ]

• BertP
Net de 64 gb sg van Coolblue ontvangen, bestelling geplaatst op 3-10-214. Vanavond maar eens proberen.

• joeri_berg
Xraylolx schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:24:
Zijn er hier ook mensen die net als ik bij Belsimpel een 16gb SG i.c.m. Hi hebben besteld?
Op de site werd tijdens het bestellen een levertijd van twee weken aangegeven, maar mijn verwachte leverdatum wordt constant verschoven. Daarom zou ik graag een beeld willen schetsen van de besteldata en verwachte leverdata van anderen. Mijn vraag is dus eigenlijk of deze personen zo vriendelijk willen zijn om de besteldatum + (verwachte) leverdatum te plaatsen indien je de 16gb SG i.c.m. Hi hebt besteld bij Belsimpel. Als je je bestelling van Belsimpel al hebt mogen ontvangen, zou het ook fijn zijn om hier ook een datum van te vermelden.

Mijn bestelling:
Besteldatum: 17-11-2014
Verwacht: 15-12-2014

EDIT: Op de website van Belsimpel wordt sinds vandaag aangegeven dat de levertijd 2-4 werkdagen bedraagt. Nog even afwachten dus.
ik hoop het voor je. Op de site staat nu overigens 24 uur bij jouw bestelde toestel (KPN/Hi). Houd ons maar op de hoogte.

• Xraylolx
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 20:41

Xraylolx

Asore✘

joeri_berg schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:24:
[...]
ik hoop het voor je. Op de site staat nu overigens 24 uur bij jouw bestelde toestel (KPN/Hi). Houd ons maar op de hoogte.
Ik heb net weer even de orderstatus bekeken en deze is nu veranderd naar 'De order is klaar om ingepakt te worden'.

Het lijkt er dus op dat Belsimpel inderdaad een grote levering in ontvangst heeft mogen nemen van KPN/Hi.

Wat een toeval :)

• robcoenen
iPhone 6 Plus (64GB) Space-Grey op 17 november besteld bij Amac Roermond.
Is vandaag binnen gekomen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik mag mijn Vodafone abonnement verlengen. En ik zit te denken aan de Iphone 6 (non-plus) met 64GB inc. met Vodafone Red Super. Alleen het toestel kost 95 bij betalen.
Nu heb ik nog de Iphone 5S 32Gb en bij de inruildeal van vodafone krijg ik 217 euro terug. Nu is het zo dat zij niet aan verrekingen doen.

Ik dacht van, loop de Vodafone winkel binnen. Ik zeg ik wil dat toestel en hier heb je mijn toestel. 217-95 euro,- krijg ik nog 122 terug en ik krijg het toestel gratis mee. Bummer, daar willen ze niet aan mee werken.

Nu hoopte ik van jullie een alternatief te horen als jullie dat weten. Ik zou graag de Iphone 6 willen i.v.m. het grotere scherm (speel vaak online games erop met vrienden). De 6 Plus vind ik gewoon veelste groot.

Wat raden jullie mij aan? Los kopen is geen optie (heb geen geldboom staan in me tuin). Online nemen, wachten tot het toestel er is en dan bij de vodafone shop lopen en oude toestel inleveren? (Doen ze dat zomaar zonder in de winkel iets af te sluiten?)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Is je 5S nog in goede conditie en compleet in doos, met kabel en lader (headset minder belangrijk, om hygienische redenen)? Zoja, dan kun je hem zelf proberen te verkopen. Indien niet, misschien proberen bij Belcompany, immers ook Vodafone. Weet wel niet, of ze je 'tzelfde aanbod doen, of dat je er mogelijk minder voor terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Marly schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:30:
Is je 5S nog in goede conditie en compleet in doos, met kabel en lader (headset minder belangrijk, om hygienische redenen)? Zoja, dan kun je hem zelf proberen te verkopen. Indien niet, misschien proberen bij Belcompany, immers ook Vodafone. Weet wel niet, of ze je 'tzelfde aanbod doen, of dat je er mogelijk minder voor terugkrijgt.
Heb zelfs de orginele doos, hij is helemaal gaaf en oordopjes zit zelfs nog in het plastic omwikkelt, aangezien ik de Dr.Dre audio beats headset gebruik voor muziek.
En lader is ook nog helemaal goed. Maar geen idee, voor hoeveel ik hem los kan verkopen.

Heb het 1 keer gedaan met de 4S die ik had, alleen via marktplaats. Nou 1 keer en nooit meer :-(
Werd continue gebeld door allemaal ongure lui. (vriendin had me nummer erbij gezet :| )

[ Voor 12% gewijzigd door Xtr3me4me op 12-12-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Xtr3me4me, stuur via een DM mij foto's van je gsm en wat informatie (ouderdom, bon, etc) dan zal ik je ook een bod doen. Ik zoek namelijk nog een 5s en kun jij er mooi vanaf zijn :) In mijn profiel kun je zien dat ik een betrouwbare tweaker ben.

Edit: @ hieronder, klopt, foto's kunnen niet als bijlage. Host de foto's elders en stuur de link per dm, of we wisselen even een email adres met elkaar.

[ Voor 42% gewijzigd door Fietsbel op 12-12-2014 16:01 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Tja, inruilen is idd 't makkelijkst, maar verkopen via Tweakers V&A valt wel mee, denk ik, hoewel 't niveau daar helaas ook wat begint te dalen. Voor 'n vraagprijs kun je kijken, naar wat anderen gemiddeld vragen, bij goede conditie krijg je meer, dan de inruilprijs, maar je moet er even wat moeite voor doen.

Edit @hierboven: ik geloof, dat foto's via DM niet kan, zal via email moeten gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Marly op 12-12-2014 15:59 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ja de telefoon is in goede conditie. Zit zelfs (weet ben erg) de plastic folie aan de achterkant nog geplakt en beschermhoes eromheen.
Maar foto's ergens zetten. Dan moet ik kijken hoe en wat, maar komt goed. (eerste keer ik dit zo doe ook).
Normaal verkocht ik mijn oude toestellen aan mijn werk collega's en kreeg ik handje contantje me geld in me handen.
Maar goed nu hebben zij allemaal al een toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb je een DM gestuurd, kletsen we daar even verder :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Fietsbel schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:35:
Ik heb je een DM gestuurd, kletsen we daar even verder :)
Ik heb je daarop beantwoord en naar je e-mail de foto's gestuurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zal het hier ook even berichten. Heren, toestel is al verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 17:05
Xtr3me4me schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:37:
[...]

Heb zelfs de orginele doos, hij is helemaal gaaf en oordopjes zit zelfs nog in het plastic omwikkelt, aangezien ik de Dr.Dre audio beats headset gebruik voor muziek.
En lader is ook nog helemaal goed. Maar geen idee, voor hoeveel ik hem los kan verkopen.

Heb het 1 keer gedaan met de 4S die ik had, alleen via marktplaats. Nou 1 keer en nooit meer :-(
Werd continue gebeld door allemaal ongure lui. (vriendin had me nummer erbij gezet :| )
Marktplaats is idd een hel als je een telefoon wilt verkopen. De methode die ik handhaaf is alleen communicatie via mail en ik reageer alleen op mensen die een beetje een normale mail kunnen typen (vriendelijk, met aanhef en groet) :+ dan zit je meestal wel goed
Mooi dat je hem verkocht hebt ;) ik merk dat het hier wat rustiger is geworden, de meesten zijn onderhand wel voorzien van een iPhone 6?

[ Voor 7% gewijzigd door hoofdcoach op 15-12-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

hoofdcoach schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:57:
[...]

Marktplaats is idd een hel als je een telefoon wilt verkopen. De methode die ik handhaaf is alleen communicatie via mail en ik reageer alleen op mensen die een beetje een normale mail kunnen typen (vriendelijk, met aanhef en groet) :+ dan zit je meestal wel goed
Mooi dat je hem verkocht hebt ;) ik merk dat het hier wat rustiger is geworden, de meesten zijn onderhand wel voorzien van een iPhone 6?
Ja ik heb sinds zaterdag bij de vodafone shop de Iphone 6 gold met 64Gb gehaald! Bevalt me meer dan uitstekend! Geen enkel defect en glas is helemaal intakt en werkt razendsnel! Ik ben helemaal happy! Alleen nog een hoesje kopen ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:46
Had 3 dec telefonisch besteld bij VF (met 1-2 weken levertijd) en de i6 64GB SG is zojuist binnengekomen. VF kan volgens mij dus redelijk aan de verwachte levertijd voldoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri_berg
Bij Belsimpel nog steeds geen enkele iPhone 6 64GB SG incl. Hi/KPN te verkrijgen hoor. Besteldatum 23-10 en dit weekend een mail gehad dat er nog steeds geen zicht op leveren is. 16gb variant wel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 7 november bij NRC actie iPhone 6 + 64GB besteld.
Maandag bericht gekregen dat er weer nieuwe voorraad is van dit type bij Apple en Amac.
A.s. vrijdag kan ik afspraak maken voor levering!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maandagmiddag wordt 6+ 64gb sg gebracht.
EINDELIJK
Vanaf 7 november erop gewacht.
Hopelijk is het de moeite waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:31:
Maandagmiddag wordt 6+ 64gb sg gebracht.
EINDELIJK
Vanaf 7 november erop gewacht.
Hopelijk is het de moeite waard geweest.
is zeker de moeite waard. Heb de 64Gb ook de gold versie. Ben er meer dan tevreden over. Mooi groot scherm, met 1 hand te bedienen, lekker snel en vlot! Games werken perfect en meer dan genoeg ruimte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-08 17:40
Xtr3me4me is al klaar maar voor als iemand met hetzelfde zit, je kunt ook je toestel aan recyclemichael verkopen. Ze bieden redelijke prijzen. Vriendin van mij heeft geprobeerd via marktplaats haar vrij nieuwe Samsung toestel te verkopen maar heeft toen vals geld gekregen. Via recyclemichael had ze maar iets minder gekregen. Je kunt het zo berekenen wat je er voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:14

NvM

Is er iemand hier die de laatste twee weken een Apple iPhone 6 Space grey 64GB of 128GB heeft ontvangen bij een besteld abonnement? Zo ja, wanneer heb je deze besteld? Niet besteld bij Apple zelf natuurlijk, want die levert sowieso. Ik heb namelijk het vermoeden dat de laatste twee weken winkels geen leveringen meer krijgen van deze varianten van de iPhone 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 21:42
MP is een regelrechte ramp. Zoek de 64 plus GB zwart. Vandaag in de istore gaan voelen welke ik wil hebben.
De plus heeft toch wel een veel mooier scherm hoor.
Zal hier de vraag en aanbod eens in de gaten gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri_berg
NvM schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:49:
Is er iemand hier die de laatste twee weken een Apple iPhone 6 Space grey 64GB of 128GB heeft ontvangen bij een besteld abonnement? Zo ja, wanneer heb je deze besteld? Niet besteld bij Apple zelf natuurlijk, want die levert sowieso. Ik heb namelijk het vermoeden dat de laatste twee weken winkels geen leveringen meer krijgen van deze varianten van de iPhone 6.
Ik heb op 23 oktober bij Belsimpel besteld inclusief Hi en ik heb nog steeds niets ontvangen :(. Daarnaast kunnen zij nog steeds niet aangeven wanneer er wel geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
joeri_berg schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:09:
[...]

Ik heb op 23 oktober bij Belsimpel besteld inclusief Hi en ik heb nog steeds niets ontvangen :(. Daarnaast kunnen zij nog steeds niet aangeven wanneer er wel geleverd gaat worden.
Tja dan had ik de boel allang gecancelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Mike-Nikon schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:08:
MP is een regelrechte ramp. Zoek de 64 plus GB zwart. Vandaag in de istore gaan voelen welke ik wil hebben.
De plus heeft toch wel een veel mooier scherm hoor.
Zal hier de vraag en aanbod eens in de gaten gaan houden.
Je kunt, naast V&A, ook Coolblue's Tweedekansjes op Marktplaats nog in de gaten houden: www.marktplaats.nl/verkopers/15762912.html?categoryId=1953
Er staat momenteel geen 6 Plus bij, maar vorige week wel, dat verschilt per dag.

Iig betrouwbaar, met garantie en mogelijkheid tot terugsturen binnen 14 dagen, wanneer hij toch niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvM schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:49:
Ik heb 19 december mn iPhone 6 128GB space gey ontvangen bij verlenging Vodafone abo.
heb er wel 4 weken op moeten wachten...
Ik sta overigens nog steeds bij de Phone house winkel als eerste in de rij voor een 64 GB...Sinds eind oktober!
Nog steeds niets gehoord. Ik hoef m ook niet meer, maar zeg niet af omdat ik benieuwd ben hoe lang dat daar gaat duren. Maak mij niet wijs dat ze er geen een binnen hebben gekregen al die tijd. Ik denk dat de vriendjes van de verkopers er wel een hebben. ;w

Desalniettemin, ik ben zeer tevree met mn 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 21:42
Marly schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:26:
[...]

Je kunt, naast V&A, ook Coolblue's Tweedekansjes op Marktplaats nog in de gaten houden: www.marktplaats.nl/verkopers/15762912.html?categoryId=1953
Er staat momenteel geen 6 Plus bij, maar vorige week wel, dat verschilt per dag.

Iig betrouwbaar, met garantie en mogelijkheid tot terugsturen binnen 14 dagen, wanneer hij toch niet bevalt.
Dank je wel. Gaan we eens in de gaten houden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri_berg
Vanuit Belsimpel vandaag een statusupdate dat de iPhone 6 64GB SG (incl Hi) op voorraad is en deze naar mij wordt verzonden. Zou het dan eindelijk gaan gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
iPhone 6 plus 64gb via hi gister besteld vandaag verzonden . Hi eindeloos 8gb met spotify 45 Pm + 150 bijbetalen 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

dimako_

Vogel

Net iphone 6 16gb net icm vodafone 300 min 1gb binnen gekregen van Typhone. 21 dec besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri_berg
joeri_berg schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:41:
Vanuit Belsimpel vandaag een statusupdate dat de iPhone 6 64GB SG (incl Hi) op voorraad is en deze naar mij wordt verzonden. Zou het dan eindelijk gaan gebeuren?
Even een update. Ik heb nog niets ontvangen van Belsimpel behalve heel veel ergernis. Om een lang verhaal kort te maken. Een vriend van mij heeft enkele weken geleden exact hetzelfde toestel met exact dezelfde verlening gekozen en deze heeft vorige week netjes alles ontvangen. Ik heb op 23 oktober besteld en heb nog steeds niets! Na een belletje aan belsimpel ligt het volgens hen aan Hi waar de verlenging gerealiseerd moet worden en na bellen met Hi vertelden ze mij dat ze nog helemaal niets van Belsimpel ontvangen hadden. Weer met belsimpel contact gezocht en ze zouden er direct prioriteit aan geven. We zullen wel weer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Vanmiddag mijn T-mobile abonnement verlengd met een iPhone 6 Space Grey 64GB. Ik heb een levertijd gekregen van 2 a 3 weken :(

Nog meer mensen met een lange levertijd?

[ Voor 3% gewijzigd door PersianBoy op 05-01-2015 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 09:45
Gisteren bij Belsimpel winkel in Groningen een 64gb Iphone 6 besteld met Vodafone. Zou 1 tot 3 dagen duren vertelde de verkoopster...

www.instagram.com/thomas.bartelds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herian10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 20:32
Maandag bij de T-Mobile contract verlengt iPhone 6 spacy grey 16gb
wordt vrijdag geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21
joffrey19 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:42:
iPhone 6 plus 64gb via hi gister besteld vandaag verzonden . Hi eindeloos 8gb met spotify 45 Pm + 150 bijbetalen 😄
Dat is een mooie deal. Hoe ben je aan deze deal gekomen? Ik kan nergens een Abo van 45 pm + 150 vinden met Hi eindeloos vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
trangelang schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:06:
[...]

Dat is een mooie deal. Hoe ben je aan deze deal gekomen? Ik kan nergens een Abo van 45 pm + 150 vinden met Hi eindeloos vinden.
Nou die 150 was ook niet goed, ze stuurde me een iphone 6 kwam ik bij het openen Vd doos achter😡, alles weer geannuleerd .

Maar het aanbod is dus 250voor toestel iphone 6plus 64gb, 50pm hi eindeloos + 100min , en dan nog 5pm korting ivm KPN compleet (meer als 1 abo bij KPN).

Voor een dergelijke aanbieding moet je gewoon bellen naar KPN, beste is iemand met KPN en dan de opzeglijn of verlenging kiezen. Dan krijg je altijd betere aanbieding bij KPN/hi dan op website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
joffrey19 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:55:
[...]

Nou die 150 was ook niet goed, ze stuurde me een iphone 6 kwam ik bij het openen Vd doos achter😡, alles weer geannuleerd .

Maar het aanbod is dus 250voor toestel iphone 6plus 64gb, 50pm hi eindeloos + 100min , en dan nog 5pm korting ivm KPN compleet (meer als 1 abo bij KPN).

Voor een dergelijke aanbieding moet je gewoon bellen naar KPN, beste is iemand met KPN en dan de opzeglijn of verlenging kiezen. Dan krijg je altijd betere aanbieding bij KPN/hi dan op website
Ah zo,

Ik heb zelf een VF abo en wil overstappen naar Hi. Dus een mooie actie dmv een gesprek met afdeling retentie van Hi is niet mogelijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
trangelang schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 21:37:
[...]

Ah zo,

Ik heb zelf een VF abo en wil overstappen naar Hi. Dus een mooie actie dmv een gesprek met afdeling retentie van Hi is niet mogelijk :|
Maakt niet zoveel uit hoor. Voor mijn KPN abbo heb ik twee jaar geleden ook gewoon de retentie lijn van KPN gebeld terwijl ik geen klant was. Dat was voor hun geen probleem en zij kunnen net even wat meer dan de verkoop afdeling. Een iphone 6 in ieder geval 50 euro goedkoper dan online en sowieso 5 euro extra korting per maand op je abbo kosten. Je moet alleen een mogelijkheid vinden om hun aan de lijn te krijgen. Maar misschien lukt deze aanbieding ook bij gewoon de verkoopafdeling. Gewoon even goed voorbereiden dat je ergens anders deze aanbieding ook ziet, maar graag naar hun wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri_berg
joeri_berg schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:14:
[...]

Even een update. Ik heb nog niets ontvangen van Belsimpel behalve heel veel ergernis. Om een lang verhaal kort te maken. Een vriend van mij heeft enkele weken geleden exact hetzelfde toestel met exact dezelfde verlening gekozen en deze heeft vorige week netjes alles ontvangen. Ik heb op 23 oktober besteld en heb nog steeds niets! Na een belletje aan belsimpel ligt het volgens hen aan Hi waar de verlenging gerealiseerd moet worden en na bellen met Hi vertelden ze mij dat ze nog helemaal niets van Belsimpel ontvangen hadden. Weer met belsimpel contact gezocht en ze zouden er direct prioriteit aan geven. We zullen wel weer zien.
Vandaag op 7 januari is de iPhone 6 64GB SG incl Hi verlenging via Belsimpel (orderdatum 23-10-2014) dan eindelijk geleverd. Helaas kwam men pas in beweging toen ik een klacht had ingediend bij Thuiswinkel.org.
De extra vertraging liep volgens de klantenservice op omdat ten tijde dat ik het toestel gekocht het bij te leggen bedrag meer dan 50,- lager was dan dat deze nu was en daar moest eerst door een andere afdeling akkoord op worden gegeven. Mijn les is in ieder geval dat aankopen doen op internet over het algemeen heel mooi is en (prijs)voordeeltjes oplevert maar zodra er iets mis is het erg lastig is om ergens aan te kloppen of correcte informatie te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Maandagavond 22:15 een Iphone 6 16gb Silver via pdashop.nl besteld icm:
T-Mobile 24 maanden
0 belminuten (90 min zou 9 euro extra zijn, maar bel nooit dus nu is het 30 cent per minuut wnnr ik bel.)
5gb internet
29,25 per maand
Toestel gratis

Werd dinsdagochtend 11 uur direct afgeleverd.

[ Voor 26% gewijzigd door Valinor op 08-01-2015 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

D2FValinor schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:03:
Maandagavond 22:15 een Iphone 6 16gb Silver via pdashop.nl besteld icm:
T-Mobile 24 maanden
0 belminuten (90 min zou 9 euro extra zijn, maar bel nooit dus nu is het 30 cent per minuut wnnr ik bel.)
5gb internet
29,25 per maand
Toestel gratis

Werd dinsdagochtend 11 uur direct afgeleverd.
Oei 16GB. Hoop dat je amper wat erop zet. Want van de 16Gb heb je daadwerkelijk maar 12GB vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Xtr3me4me schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:12:
[...]

Oei 16GB. Hoop dat je amper wat erop zet. Want van de 16Gb heb je daadwerkelijk maar 12GB vrij.
Jahoor :) had een iphone 5 met 16gb hiervoor.
Spelletjes en films kijken doe ik op mijn Ipad en muziek stream ik met spotify. 12gb is wel genoeg voor fotos en andere apps.
Daarnaast kon ik dit abonnement niet laten schieten.
29,25 x 24 maanden + 30 euro aansluitkosten = 732 euro totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Laatst online: 14:55
D2FValinor schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:25:
[...]

Jahoor :) had een iphone 5 met 16gb hiervoor.
Spelletjes en films kijken doe ik op mijn Ipad en muziek stream ik met spotify. 12gb is wel genoeg voor fotos en andere apps.
Daarnaast kon ik dit abonnement niet laten schieten.
29,25 x 24 maanden + 30 euro aansluitkosten = 732 euro totaal
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Zie vorige post, pdashop.nl
Maar ik zie dat de prijs weer is veranderd en je nu 252 moet bijbetalen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Laatst online: 14:55
D2FValinor schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:03:
[...]

Zie vorige post, pdashop.nl
Maar ik zie dat de prijs weer is veranderd en je nu 252 moet bijbetalen. :X
Zonde, die aanbieding was geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc36
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-05-2024
9 december iPhone 6 SG 64GB besteld, afgelopen dinsdag 6 januari in ontvangst genomen.

Met KPN abonnement via Typhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
7 januari abonnement bij T-Mobile verlengd met een iPhone 6 64GB Space Gray

Wordt morgen geleverd!

Ben benieuwd. Tevens kreeg bij bij verlenging te horen dat de levertijd 2 a 3 weken in beslag nam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik wil een losse 6-silver halen in de Apple store, is er ergens iets waar je online kan checken of het op voorraad is daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:24
Gisteren bij Hi verlengd met een normale 6 space grey 64gb, vandaag afgeleverd. Daar geen tekorten blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
Vorige week een Hi icm Iphone 6 64gb space grey bij Typhone besteld. Net een berichtje van de postbode dat ze morgen langskomen brengen. Het lijkt erop dat de leveringsproblemen voorbij zijn. Kleur Space grey is een gewild kleur :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStudio
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-05-2020
Gisteravond een iPhone 6 64GB Spacegrey besteld via Studentmobiel.nl i.c.m. een Hi Large 4GB + 100 min, vandaag bericht gekregen dat de iPhone vandaag op de post gaat, de barcode opgezocht en morgenavond word die geleverd! _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door xStudio op 15-01-2015 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

trangelang schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:33:
Vorige week een Hi icm Iphone 6 64gb space grey bij Typhone besteld. Net een berichtje van de postbode dat ze morgen langskomen brengen. Het lijkt erop dat de leveringsproblemen voorbij zijn. Kleur Space grey is een gewild kleur :-)
Ik heb gistermiddag (+/- 15:00u) bij Typhone mijn abonnement verlengt i.c.m. een iPhone 6 64GB Silver. Ding stond 'Ruim op voorraad' (nu ook nog trouwens), maar heb voorlopig nog niks gehoord van een verzending. Iemand enig idee hoe lang dit kan duren aangezien het me toch lijkt dat ze hem gelijk kunnen versturen?

Heb ook nog eens om tijd en gedoe te besparen gebruik gemaakt van verlengen per sms code

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStudio
  • Laatst online: 17-05-2020
BlizzarD schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:58:
[...]

Ik heb gistermiddag (+/- 15:00u) bij Typhone mijn abonnement verlengt i.c.m. een iPhone 6 64GB Silver. Ding stond 'Ruim op voorraad' (nu ook nog trouwens), maar heb voorlopig nog niks gehoord van een verzending. Iemand enig idee hoe lang dit kan duren aangezien het me toch lijkt dat ze hem gelijk kunnen versturen?

Heb ook nog eens om tijd en gedoe te besparen gebruik gemaakt van verlengen per sms code
Als je via Studentmobiel had besteld betaalde je een tientje meer aan de iPhone maar dan zou je hem wel voor het weekend binnen hebben, ik heb hem gisteravond besteld en vandaag is die op de post. Met Cashbackxl.nl krijg je nog eens 30 euro terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
BlizzarD schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:58:
[...]

Je gaf aan dat je abo is verlengd. Bedoel je dat je het contract hebt verstuurd of is het daadwerkelijk contractueel verlengd. Het duurt eenmaal een aantal dagen om door Hi definitief te maken. Pas dan worden de telefoon verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Net mijn iphone langs coolblue gebracht en ze hadden geen nieuwe op voorraad. Ze weten ook niet wanneer ze weer voorraad binnen krijgen. Ze gaan proberen via Apple er eentje bij mij te krijgen.
Dus als iemand via smartphoneshop of pdashop wilt bestellen, denk dat je nog best lang kan wachten.

[ Voor 10% gewijzigd door Valinor op 18-01-2015 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinJames
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 09:18

MarvinJames

Theatermaker

Goedemorgen mensen,

Kan iemand een indicatie geven hoe snel, na een nieuwe iPhone lancering, de toestellen beschikbaar zijn?

Dus als voorbeeld:
Stel dat Apple in September de Apple 6S lanceert, wanneer zou ik deze dan via een provider fysiek in mijn handen kunnen hebben? Ik snap dat als ik nu al met een tentje voor de deur ga liggen dat het sneller is, maar dat bedoel ik niet. :)

Ik wil gewoon ongeveer weten hoe lang dat het nog zou duren voordat ik dit jaar de nieuwste iPhone kan hebben. Mijn 4S is aan vervanging toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
Week of 4, 5. Als je er vroeg bij bent met reserveren.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Hoe zit dat met acties bij de release van Iphones? Is dat net als bij Samsung/Sony dat er beginsel enkele acties zijn, later weer normale prijs worden doorgevoerd?

Ik heb namelijk het idee dat de iphones een jaar lang niet fluctreren qua prijs of dat er acties zijn..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Laatst online: 20-09 22:44
beyazz06 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:46:
Hoe zit dat met acties bij de release van Iphones? Is dat net als bij Samsung/Sony dat er beginsel enkele acties zijn, later weer normale prijs worden doorgevoerd?

Ik heb namelijk het idee dat de iphones een jaar lang niet fluctreren qua prijs of dat er acties zijn..?
Voor zover ik kan herinneren zijn er nooit acties waardoor de iPhone een stuk zakt in prijs. Vooral niet met het nieuwste model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Laatst online: 14:32
Precies weinig die morgenvroeg toestel gaab proberen te reserveren om af te halen in first wave landen.

Ikzelf ga proberen te reserveren in Frankrijk, is uurtje rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:07
Iphones zijn bij launch altijd gewoon volle prijs, ze dalen marginaal iets in prijs als ze langer beschikbaar zijn maar dan is het vaak tientjes werk bij resellers.

Ook wel weer gunstig, iphones zijn een stuk waardevaster. Mocht je je oude iphone verkopen heb je hier weer voordeel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheCeet schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:43:
Precies weinig die morgenvroeg toestel gaab proberen te reserveren om af te halen in first wave landen.

Ikzelf ga proberen te reserveren in Frankrijk, is uurtje rijden.
Ik ben benieuwd of dat überhaupt mogelijk wordt.
Er wordt al weer gesproken over het verplicht ontvangen van een service smsje, iets wat niet gaat in een ander land.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Donstil schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:46:
[...]

Ik ben benieuwd of dat überhaupt mogelijk wordt.
Er wordt al weer gesproken over het verplicht ontvangen van een service smsje, iets wat niet gaat in een ander land.
Het zou me idd niet verbazen dat ze op basis van een sms een reservering aannemen! Want denk dat ze echt het liefst alleen in bijvoorbeeld in Duitsland en Frankrijk willen leveren vanwege contracten etc? Is raar dat er al veel mensen uit NL dan met een 6S rondlopen terwijl die nog niet eens beschikbaar is... Maar we zullen zien, hoop van niet!

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Wat was ook alweer het adres van die reserveringspagina voor de iphone?

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 22:01
Ik zit er klaar voor kom maar op! :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Goh onze oude bekende huifkar.de is best wel veranderd kun je stellen
http://www.huifkarverzendservice.nl

Ik waag voor de zekerheid een poging bij forward2me in UK. Is mij bij de Apple Watch ook goed bevallen :)

Kijken of het lukt, hoe snel Apple UK kan leveren en of het via NL uiteindelijk sneller is of niet.
Zo ik zit er ook klaar voor.
Proeven te reserveren, als dat echt niet blijkt te gaan dan wordt het versturen via een doorstuurbedrijf.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Jieve
Zit er ook klaar voor, heb een vriend die net over de grens woont in DE.
Hopen dat ik er 1 kan reserveren....

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:10
Vergeten jullie Gravis.de niet?
iPhone 6, 5s en de 5 had ik altijd max 2 dagen na release in Duitsland in huis.

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Laat maar komen!.
Zelf heb ik ook goede ervaringen met Gravis. Na 2 - 3 dagen had ik me iPhone 6 in huis.

• Jieve
Adarkar schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 08:50:
Is via de website niet het snelst?
Dus niet dat je reserveert bij een winkel, maar echt online via de website.

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:37
Adarkar schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 08:50:
Mijn bestelling zojuist gedaan daar :) 2x 64gb Space grijs.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:30
Reserveren voor ophalen kan vanaf 26 september om 06:00. Staat hier in de broncode:

https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

• Jieve
FrameWork. schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 08:54:
[...]

Mijn bestelling zojuist gedaan daar :) 2x 64gb Space grijs.
Via waar?
Pagina: 1 ... 110 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.