NvM schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:05:
[...]
Dit is niet helemaal waar. Studentmobiel levert per provider, niet per nummertje. Een provider met duurdere abonnementen (waar Studentmobiel meer aan verdiend) en zijn klanten krijgen voorrang boven mijn bestelling bij Tele2, ook al heb ik anderhalve maand geleden besteld en sommigen vorigen week. Zij krijgen wel een iPhone 128GB Space grey en ik kan weer wachten. Dit weet ik omdat ik twee weken terug op 'nummer' 22 stond, ze gemiddeld 55 van deze versie binnenkrijgen per week, maar ik nog steeds niets geleverd krijg. Daarnaast liet een telefoonmedewerker ontglippen dat ze per provider uitleveren. En wie meer betaald, krijgt helaas de telefoon dan eerder. Fijne manier om met je klanten om te gaan!
Goed te weten.
Ik heb nog getwijfeld om bij Studentmobiel te bestellen, dat gaat dus zeker niet door.
Ik heb nog geen preorder gedaan bij een webshop omdat ik ook twijfel aan de juiste manier van behandelen. Je kunt immers niet controleren of je order ook daadwerkelijk in volgorde afgehandeld wordt.
Een geplaatste order is moeilijk in te trekken.
Dan maar liever wachten tot er echt voorraad is en direct kan worden uitgeleverd.
Als ik vanmiddag direct na het plaatsen in de winkelmand doorgegaan was met de order was het denk ik goed gegaan. Door de extra check en later terug te keren naar de winkelmand was deze leeg.
Ik heb wel een screendump van de winkelmand maar daar kan ik nu toch niets mee.
Meer voor mijzelf dat ik het bewijs heb dat ik het goed gezien heb.