My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De eerste kregen hem wel redelijk snel.Donstil schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 08:57:
Mensen kregen hem bij Gravis afgelopen jaar toch ook pas weken later?
Nadat die uitverkocht was duurde het inderdaad wat langer, maar dat is logisch
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Kan mij er iets van herinneren dat de eerste batch veel kleiner bleek dan dat ze dachten en daardoor heel veel mensen buiten de boot vielen.Famous schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 08:58:
[...]
De eerste kregen hem wel redelijk snel.
Nadat die uitverkocht was duurde het inderdaad wat langer, maar dat is logisch
Idd, hier het zelfde..Donstil schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:02:
09:02. Niets werkt nog.

In mijn app staat die geen eens...Bobbus schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:05:
Jongens, zojuist besteld in de app!
Bij mij is de Apple Store app nog niet beschikbaar.Bobbus schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:05:
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
App is hier nog down.Bobbus schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:05:
Ophalen ipv bestellen...
[ Voor 100% gewijzigd door matthijst op 12-09-2015 09:17 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Ja...sww89 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:10:
Toch wel in de instellingen de taal verandert naar Duitsland?
[ Voor 95% gewijzigd door matthijst op 12-09-2015 09:27 ]
Via de app besteld.
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
// hopelijk zijn ze er dan 's avonds nog en houden zij zich aan de reserveringslijst
[ Voor 21% gewijzigd door RiCk op 12-09-2015 09:15 ]
Edit:
En besteld.
[ Voor 28% gewijzigd door Hendrikje1 op 12-09-2015 09:23 ]
1x 64 GB 6s Plus Space Grey
1x 64 GB 6s Space Grey.
Probeer nu alleen nog een Gouden 6+ te reserveren maar dat heeft helaas nog geen resultaat. Kom steeds op de begin pagina terug.
Met m'n Nederlandse Apple ID zonder problemen kunnen reserveren en bestellen.
Volgens mij loopt het nog niet zo stom met de reserveringen, alle modellen zijn ruim beschikbaar nog. Misschien omdat het via de normale website nog niet werkt.
[ Voor 26% gewijzigd door fsfikke op 12-09-2015 09:26 ]
Reserveren werkt nu ook niet goed.fsfikke schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:23:
Via m'n Duitse apple-ID moest ik een SMS versturen naar 41000, daar krijg ik alleen geen antwoord op (via twee verschillende Duitse nummers geprobeerd).
Met m'n Nederlandse Apple ID zonder problemen kunnen reserveren en bestellen.
Volgens mij loopt het nog niet zo stom met de reserveringen, alle modellen zijn ruim beschikbaar nog. Misschien omdat het via de normale website nog niet werkt.
Ik kom er voor mijn derde bestelling niet doorheen
Het viel mij wel op dat het eerste tijdslot van 08:00 inmiddels is opgeschoven naar 08:15 maar echt hard gaat dat nog niet nee.
Je moet je land instellingen niet vergeten aan te passen.Boinkie schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:29:
Hoe kan je hem in de app te zien krijgen? Alleen de 6 zie ik nog
Na enkele min zag ik hem ook de 6S.
Ik heb geen SMS hoeven invoeren.bokkow schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:31:
Ik krijg iedere keer dezelfde code voorgeschoteld die ik moet smsen, hoe komen jullie daar omheen?
Inloggen met Apple ID was voldoende.
Niets van gezien, zowel met mijn duitse als nederlandse account niet.bokkow schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:31:
Ik krijg iedere keer dezelfde code voorgeschoteld die ik moet smsen, hoe komen jullie daar omheen?
- Ga dan naar de apple store app.
- Kies je model
- Dan kan je bovenin voor reserveren kiezen
- Kom je in een andere omgeving waar je tijdstip en winkel kan kiezen.
- Je kan er net als voorgaand jaar weer twee vast zetten.
Zo ging het daarnet nog wel idd. Nu blijft dat laden nadat je het AppleID hebt ingevuld helaas.joffrey19 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:32:
Mensen verander instellingen naar Duitsland van je Idevice
- Ga dan naar de apple store app.
- Kies je model
- Dan kan je bovenin voor reserveren kiezen
- Kom je in een andere omgeving waar je tijdstip en winkel kan kiezen.
- Je kan er net als voorgaand jaar weer twee vast zetten.
- Mail bevestiging is binnen.
Let even op welke naam je bij de reservering zet, want die vragen ze als je in de rij staat.

Ik kom in een loop van dit op het moment.
Want die krijgen hem eerder dan de 25e neem ik aan?
Ik heb twee iPhones besteld en hij geeft aan dat ze de 25ste geleverd gaan worden.Jieve schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:39:
Is het trouwens niet mogelijk om ervoor te kiezen dat ze hem versturen naar een Duits adres?
Via de app zeker?fsfikke schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:39:
[...]
Ik heb twee iPhones besteld en hij geeft aan dat ze de 25ste geleverd gaan worden.
Al wel betaald?
25 september is launch day dus bestel je hem online krijg je hem 25 september geleverd.Jieve schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:39:
Is het trouwens niet mogelijk om ervoor te kiezen dat ze hem versturen naar een Duits adres?
Ja via de app idd, creditcard gegevens opgegeven, maar nog geen bevestigingsmail gekregen.
Je bent niet de enigeDonstil schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:37:
[afbeelding]
Ik kom in een loop van dit op het moment.
Mijn bevestigingsmail zat in de spam. Misschien daar even kijken.fsfikke schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:40:
[...]
Ja via de app idd, creditcard gegevens opgegeven, maar nog geen bevestigingsmail gekregen.
Ik heb er ook twee besteld, omdat reserveren niet werkte om 09:03
Betalen gaat pas tijdens verzending. Laat de order dus nog even staan, als er maandag (oid) niets vreemds gebeurd is met de reserveringen annuleer ik de order weer.
Neem aan dat ze hier niet moeilijk over zullen doen...
Vorig jaar gewoon met een NLse ID kaart opgehaald. Ze controleren enkel de naam voor de reservering.RiCk schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:41:
Via de bevestigingsmail las ik dat je een Duitspaspoort moet hebben? Iemand daar ervaring mee?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Staat er elk jaar, hoeft zelfs nooit mijn NL identiteitskaart te laten zien.RiCk schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:41:
Via de bevestigingsmail las ik dat je een Duitspaspoort moet hebben? Iemand daar ervaring mee?
Nee, NL is ook goed. Was vorig jaar in Dusseldorf ook zo. Ze checken je paspoort of uitgeprinte bevestiging mail.RiCk schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:41:
Maak je geen zorgen over de voorraad. Vorig jaar was er een speciale hoek voor afhalers. Mensen die even snel in de winkel een iPhone dachten te scoren hadden pech. Ze houden je bestelling/reservering echt wel vast tot sluitingstijd.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
ganz gut, Vielen dankFamous schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:43:
[...]
Vorig jaar gewoon met een NLse ID kaart opgehaald. Ze controleren enkel de naam voor de reservering.
Staat er al Jaren in. Niet nodig.RiCk schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:41:
Nou dat is niet zo hoor. IPhones die een uurtje na het tijdslot niet opgehaald waren werden gewoon verkocht afgelopen jaar. Meermaals zien gebeuren.loekf2 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:44:
[...]
Nee, NL is ook goed. Was vorig jaar in Dusseldorf ook zo. Ze checken je paspoort of uitgeprinte bevestiging mail.
Maak je geen zorgen over de voorraad. Vorig jaar was er een speciale hoek voor afhalers. Mensen die even snel in de winkel een iPhone dachten te scoren hadden pech. Ze houden je bestelling/reservering echt wel vast tot sluitingstijd.
Nadat je inlogt met je Apple ID kom je terug op het beginscherm..
Zouden ze langer open gaan of is dit een foutje?
Vorig jaar waren ze volgens mij bij de release tot 22:00 open.Donstil schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:49:
Ik ga trouwens naar Oberhausen dit jaar. Eens niet naar Düsseldorf maar het viel mij op dat ik ook tijdstippen ver na (normale) sluitingstijd kon kiezen.
Zouden ze langer open gaan of is dit een foutje?
Ik vond het bijzonder dat ik om 8:00 al kon ophalen.
Hier wel ja.matthijst schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:51:
Totdat je je wachtworod invult, dan spinnend cirkeltje?
Nope,matthijst schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:51:
Totdat je je wachtworod invult, dan spinnend cirkeltje?
Misschien dat de link ook bij jullie werkt:
https://reserve.cdn-apple...96-45F9-97B1-83E64DC418D7
Hee mijn tijdslot ook, dan zie ik je daarbokkow schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:52:
Ik heb inmiddels ook 2 kunnen reserveren. Ga het in de avond ophalen dus 20:00-20:15 aangegeven, overdag gewoon werkenHad er wel een ander Apple ID bij nodig dan waar ik het in eerste instantie mee probeerde!
Als ik daar de store kies en inlog kom ik ook op het spinnende wieltje.fsfikke schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:53:
[...]
Nope,
Misschien dat de link ook bij jullie werkt:
https://reserve.cdn-apple...96-45F9-97B1-83E64DC418D7
Haha, waar vandaan rij je? Als je uit dezelfde hoek komt kunnen we wellicht carpoolen, ik zal rijden vanuit Ehv/Den BoschDonstil schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:53:
[...]
Hee mijn tijdslot ook, dan zie ik je daar
Nu ik het niet meer testen:Donstil schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:54:
[...]
Als ik daar de store kies en inlog kom ik ook op het spinnende wieltje.
Du hast die maximale Zahl
an Reservierungen pro Kunde erreicht.
Ik kom vanuit Rotterdam maar mijn auto is een twee zitter helaas.bokkow schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:54:
[...]
Haha, waar vandaan rij je? Als je uit dezelfde hoek komt kunnen we wellicht carpoolen, ik zal rijden vanuit Ehv/Den Bosch
Dus je mag mee rijden maar dan moet je wel opgevouwen in de kofferbak
Nevermind.bokkow schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:54:
[...]
Haha, waar vandaan rij je? Als je uit dezelfde hoek komt kunnen we wellicht carpoolen, ik zal rijden vanuit Ehv/Den Bosch
[ Voor 9% gewijzigd door rnark op 12-09-2015 10:39 ]
HAHA ik durfde niet met mijn eerste id in te loggen.
Daarmee heb ik een Space Grey gereserveerd. Probeer nu met mijn tweede id nog een gouden.
Ja niemand komt erdoorheenJieve schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:03:
Je kan nog volop reserveren zie ik!

Ik heb zojuist nog even een reservering geplaatst voor 's middags in de andere Apple store hier in München en dat ging nog prima.
Echt? Ik zit te proberen maar kom er niet doorheen.fsfikke schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:10:
[...]
Ik heb zojuist nog even een reservering geplaatst voor 's middags in de andere Apple store hier in München en dat ging nog prima.
Kan nog plaatsen voor Oberhausen...Donstil schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:12:
[...]
Echt? Ik zit te proberen maar kom er niet doorheen.
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
Misschien een andere Apple id proberen, cookies/cache deleten etc.Donstil schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:12:
[...]
Echt? Ik zit te proberen maar kom er niet doorheen.
Het lijkt er op dat de iPhone 6S plus modellen het hardst gaan/het minste voorraad hebben. Bijv de
iPhone 6s Plus 64/128GB silver/roze/space gray staat nu op 2-3 weken.
En de roze plus is ook nog maar beperkt te reserveren.
Ik heb maar drie Apple ids helaas. De eerste twee zijn gelukt maar met de derde kom ik er nog steeds niet door.fsfikke schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:18:
[...]
Misschien een andere Apple id proberen, cookies/cache deleten etc.
Het lijkt er op dat de iPhone 6S plus modellen het hardst gaan/het minste voorraad hebben. Bijv de
Alleen de 16Gb is nog te reserveren van de +, de rest allemaal idd 2-3 weken.fsfikke schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:18:
[...]
Misschien een andere Apple id proberen, cookies/cache deleten etc.
Absoluut.NotSoSteady schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:33:
Kan ik daar gewoon cash betalen?

Vie de corporate benefit Apple Store is de 6S 64GB slechts €848.47

Ok to be fair, de accessoires zijn wel 10% goedkoper.
[ Voor 16% gewijzigd door fsfikke op 12-09-2015 10:44 ]
Net zoiets als de educational store voor studenten, maar dan via mijn werkgever voor al haar medewerkers.pposthoorn schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:12:
Wat is de corporate benefit Apple Store?
[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 12-09-2015 11:17 ]
jij noemt het opvallend... Zou het heel, heel misschien iets te maken kunnen met de huidige prijzen van de nieuwe iPhones?joffrey19 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:15:
Volgens mij nu nog steeds te reserveren met levering op 25-9 voor de iPhone 6s. Dat is wel opvallend. Andere jaren is dat wel anders geweest.
Of wellicht dat het upgraden van bijv. een iPhone 6 naar een iPhone 6S niet echt schokkend/vernieuwend zou zijn?
Het is maar een wild guess, waarschijnlijk zit ik er compleet naast
Het is een combinatie van heel veel factoren, van de meeste hebben wij geen weet.Geert1976 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:17:
[...]
jij noemt het opvallen... Zou het heel, heel misschien iets te maken kunnen met de huidige prijzen van de nieuwe iPhones?
Of wellicht dat het upgraden van bijv. een iPhone 6 naar een iPhone 6S niet echt schokkend/vernieuwend zou zijn?
Het is maar een wild guess, waarschijnlijk zit ik er compleet naast
Maar als het klopt wat ik op de verschillende sites lees is dit jaar de reservering en verkoopstart een week later zijn, en de geruchten waren dat de productie een week eerder is begonnen. Dat scheelt dus twee weken aan productietijd à 1 miljoen iPhones per dag = meer voorraad
Maar dat het geen wereldschokkende upgrade is en de prijs weer eens wat hoger is zal ook zeker invloed hebben. Ook waren er eerder dit jaar berichten dat Apple lange rijen op launch date niet meer zo leuk vindt: Bijv: http://www.businessinside...apple-watch-online-2015-4
[ Voor 32% gewijzigd door fsfikke op 12-09-2015 11:24 ]
Het zal wel een combi zijn ja. Ik lees hetzelfde op macrumors goede beschikbaarheid. Maar ook hier is t rustig op forum. Vergeet niet dat de iPhone 6 weken uitverkocht was, dus dan maakt betere supply dit jaar niet veel uit.fsfikke schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:21:
[...]
Het is een combinatie van heel veel factoren, van de meeste hebben wij geen weet.
Maar als het klopt wat ik op de verschillende sites lees is dit jaar de reservering en verkoopstart een week later zijn, en de geruchten waren dat de productie een week eerder is begonnen. Dat scheelt dus twee weken aan productietijd à 1 miljoen iPhones per dag = meer voorraad![]()
Maar dat het geen wereldschokkende upgrade is en de prijs weer eens wat hoger is zal ook zeker invloed hebben. Ook waren er eerder dit jaar berichten dat Apple lange rijen op launch date niet meer zo leuk vindt: Bijv: http://www.businessinside...apple-watch-online-2015-4
Vorig jaar hebben ze in het eerste weekend 10 miljoen iPhone 6'en verkocht, als de voorraad nu inderdaad 14 miljoen stuks groter is zou dat wel een verschil maken.joffrey19 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:30:
[...]
Het zal wel een combi zijn ja. Ik lees hetzelfde op macrumors goede beschikbaarheid. Maar ook hier is t rustig op forum. Vergeet niet dat de iPhone 6 weken uitverkocht was, dus dan maakt betere supply dit jaar niet veel uit.
Hoe dan ook was het vorig jaar ook best goed te doen een iPhone te bemachtigen als je er snel bij was. Dit jaar is het nog makkelijker, lijkt me alleen maar voordelig voor de mensen die graag eentje willen hebben
Reserveren kan dus pas weer vanaf de 26e, tenzij mensen al reserveringen "over" hebben.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[ Voor 4% gewijzigd door MartijnMartijn op 12-09-2015 13:06 ]
Typisch, komt het door de nieuwe kleur (want zilver/goud/space grey zijn al jaren bestaande kleuren) of door de kleine voorraad dat ze meteen op zijn? Moet zeggen dat ik de rose gold als enige echt lelijk vind want knalroze en niet echt rose gold zoals je bij sieraden wel eens ziet. Niet mijn kleur dus ik maal er niet om. Wie heeft trouwens al ervaring met ophalen in Oberhausen? Staan er daar echt mensen zonder reservering die bereid zijn om jouw iPhone zo over te kopen?BtM909 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 13:02:
En toen bleek de Rose gold dus straal uitgereserveerd te zijn (in Duitsland)
Reserveren kan dus pas weer vanaf de 26e, tenzij mensen al reserveringen "over" hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Gaston op 12-09-2015 13:15 ]
Eerder komen was geen enkel probleem.Gastje8 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 13:13:
Ik heb vanmorgen een iPhone 5s spacegray 64GB gereserveerd in Köln, het laatste tijdstip dat beschikbaar was, was 15.45u tot 16.00u. Ik weet echter niet of ik dit ga redden, heeft iemand ervaring (bijv. van voorgaande jaren) als je te laat komt? Bijv. 18u? Hoe lang houden ze die bestellingen vast?
Later komen wel.
Wij zagen in Düsseldorf om 18:00 toestellen verkocht worden welke gereserveerd waren met een tijdslot van die morgen (maar dus niet waren opgehaald).
De Apple genius zei dat ze dat heel de dag al deden een paar uur na tijdslot.
Dit topic is gesloten.